00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

הבלוג של עופר ברייר - על כישרון, קשרים וקריירה

איך לגרום לאנשים הנכונים להתעניין בך?

29/07/2012

אם יש לך חזון - יש לך חברים!

 

אנחנו אוהבים אנשים שיש להם רעיון משמעותי שיכול להשפיע על

העולם, שנתחבר אליהם ונרגיש שותפים ובעלי השפעה.

אנשים עם רעיון ותכנית עבודה, שונים מאלו שקמים עם רעיון חדש כל בוקר.

יצירתיות היא מרכיב קטן מאוד בהצלחה - פרודקטיביות זה שם המשחק!

צריך כישרון לפתח מוצר עם צורך אמיתי בשוק ולא פחות חשוב, צריך יכולת ביצוע עקבית כדי להוציא

אותו לפועל.

 

כשאתה לוקח רעיון, בונה תכנית עבודה ומתחיל לבצע, צצים להם שני סוגי אנשים - אלו שיש להם רק

ביקורת ואלה שתומכים בך.

 

תעזבו את אנשי הביקורת ואמצו את התומכים.

 

אבל שימו לב, התומכים הם לא בהכרח המתלהבים. התומכים הם אלו שיש להם ביקורת עם פתרונות

מעשיים.  הם אפילו לוקחים אחריות לבצע עבורכם חלק מהמשימות שבהם הם טובים יותר, או

מקושרים יותר מכם.

 

 5 צעדים לקידום המוצר:

1.      בדוק צרכים שיש היום בעולם

2.      בדוק אם יש בידך את המשאבים

3.      בדוק היתכנות

4.      בנה מוצר או שירות

5.      שווק לעולם

 

שימו לב! הרבה אנשים מאמינים ברעיון חדש שצץ בשוק כמקצוע מעניין עבורם, מבלי שבדקו

היתכנות אמיתית לקריירה בתחום.

 

תחשבו, פתאום כולם גילו מקצוע מגניב- אימון אישי. פתאום צצים להם עשרות בתי ספר למקצוע

ואתה רץ ללמוד ועומד מול שוקת שבורה, אין ביקוש כזה גדול למאמנים ואז במקרה הטוב 10%

יצליחו בגדול ו-90% ביזבזו את זמנם וכספם.

 

זה מזכיר לי את הלוטו, שמפרסמים ש"אחד זכה בפרס הגדול", ובשבוע לאחר מכן כולנו רצים שוב

לקנות כרטיס הגרלה ולהפסיד פעם נוספת.

תארו לכם שבפרסום היו אומרים: "...והשבוע 900,000 איש שוב זרקו את כספם" ?!?

זהו הפעם.

נשתמע שוב בעוד כמה ימים.

 

שלכם

עופר ברייר

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

12 תגובות

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל עופר ברייר אלא אם צויין אחרת