11
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

בלוג צרכנות ודעות

ההונאה של חברות האינטרנט – נטוויז`ן לדוגמא

ההונאה של חברות האינטרנט – נטוויז`ן לדוגמא

 

הפעם ב"בלוג צרכנות ודעות" תקרית קטנה עם חברת האינטרנט נטוויז`ן, שמשום מה מנסה להכניס יד לארנק של לקוחותיה ולשלוף כמה שקלים שלא מגיעים לה.

 

לפני כחודשיים החלטתי שאני מעוניין להתקין חיבור אינטרנט בבית, אז לקחתי דף ועט נכנסתי לאינטרנט והתחלתי לברר איזו חברה הכי טובה, עם מחירים הכי נמוכים ועם מהירות החיבור הכי טובה שאפשר להשיג במחיר הזה, בסופו של עניין הגעתי לנציג מכירות של חברת נטוויז`ן שהציע לי מחיר נוח יחסית וגם הציע לי "מתנה" מצלמת אינטרנט בחינם, האמת שהמחירים בכל החברות היו זהים לכן זה די היטה את הכף לטובת נטוויזן והסכמתי להתחבר אליהם עד כאן הכול טוב ויפה, הגיע הבחור להתקין את הקו ואנחנו גולשים בשמחה רבה באינטרנט, השבוע כשאני בודק את חיוב כרטיס האשראי שלי אני רואה שחייבו אותי משום מה בעשרה שקלים יותר ממה שסוכם ביני לבין החברה, לא התעצלתי והתקשרתי לחברת נטוויז`ן, ענתה לי נציגה נחמדה בשם ג`ניפר ולשאלתי למה חייבו אותי בעשרה שקלים יותר ממה שסוכם, ענתה לי שזו עלות המשלוח של המצלמה שקיבלתי במתנה, בתגובה אמרתי לה שלא נאמר לי שום דבר על עלות משלוח שאני צריך לשלם, ומכיוון שלא נאמר לי שום דבר על זה בזמן שהובטחה לי המתנה אני מעוניין לקבל זיכוי על הכסף שניטל ממני שלא כדין.

הנציגה (שהייתה אדיבה מאד יש לציין) ניסתה לומר ש"ככה זה" ו.. "אין מה לעשות" אבל כיוון שהתעקשתי לדבר עם מישהו ש "כן יכול לעשות" משהו בעניין חזרה אלי אחרי בירור וניסתה להציע לי פיצוי בגובה עשרה שקלים, לאחר שהמשכתי להתעקש על זיכוי במזומן הסכימה לזכות אותי בסכום הזה (מזכיר לי שאני צריך לכתוב רשומה על איך עובדים מוקדי השירות).

 

לסיכום : ראוי לציין שהנציגה לא התעקשה יותר מידי ולא התעצלה מלהתייעץ עם מישהו בכיר ממנה ולקבל אישור לזיכוי, ולכן אני חושב שהשירות שלהם די בסדר.

מה שמריח לא טוב זו העובדה שחברה גדולה מוציאה כספים מלקוחותיה ללא אישור, כנראה שהיא מסתמכת על זה שרוב האנשים לא ישימו לב לחיוב ואם ישימו לב לא יטרחו להתקשר ולהתעקש על זיכוי,

 לכן אם קורה לכם כזה דבר אל תתעצלו ואל תתביישו, פשוט תרימו טלפון למוקד השירות ותעמדו על שלכם.

 

 בהצלחה.

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

27 תגובות

רשומות אחרונות
מפת מבקרים
עדכונים
אשמח לקבל פניות מכם עם חוויות צרכנות טובות או רעות שקרו לכם כדי שנוכל לתת להם במה ולהשפיע אולי במעט על סצינת הצרכנות בארץ, תוכלו ליצור קשר על ידי תיבת "צור קשר" בבלוג
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל יקירמרכז אלא אם צויין אחרת