• שלום אורח

מציג 1-10 מתוך 871 רשומות
 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  הבא
אילת חולמת – שיר (וסיפור) לשבת
חלק מהעלים חומים ויבשים (אבל חלק עוד ירוקים) והשמיים מעוננים חלקית עם גשם לפרקים יצאתי לטיול ביום גשם (לא מבול)   היה יכול להיות לי חמים ונעים הייתי יכול להרגיש בטוח ומלא חיים אם הייתי כעת במלון באילת   באילת רק חולמים על ימי...
נכתב ב: החיים שלי (או של אחרים) של motiorו| 28 בינואר 2016, 06:16
זכיה בדירה מתנה בפרויקט של DG INVESTMENTS בתכנית של דידי הררי
הזוכה הינו זוהר אסרף אשר קיבל את הצ'ק לרכישת הדירה ביחד עם בת זוגתו. הזוג קיבל את הצ'ק במסגרת התכנית דידי לוקאלי ב-103FM. הזוג זכה בדירה בקומפלקס המגורים החדש שמקימה חברת DG נדל"ן בניהולו של גיא מונסונגו בעיר אילת ועלות כל דירה היא 359,000...
נכתב ב: DG נדל"ן - DG INVESTMENTS של DG נדלןו| 14 בינואר 2016, 10:40
שמונה תובנות מסוף שבוע באילת
בשבוע שעבר, נר חמישי של חנוכה, נסענו בהרכב משפחתי מלא לאילת. כיוון שאני מתחזקת בימים אלו בעל עם פריצת דיסק צווארית, את הדרך לאילת נהגתי בכוחות עצמי. כך שהיה לי הרבה זמן גם בדרך הלוך וגם בדרך חזור להגיע לתובנות, וכיוון שיש לי בלוג, אין לכם...
נכתב ב: איילת מטיילת של ayeletgazitו| 16 בדצמבר 2015, 19:13
תמונות מטיול לאילת
תמונות ממסיבת בריכה באילת
נכתב ב: תמונות מעולם אחר של גייסון33ו| 7 בנובמבר 2015, 22:01
יום שישי לגמילה -אופטימיות מנצחת
היי לכולם, קצת עידכון : יום שישי של הגמילה הגיע ,אומנם הגמילה היא לא 100% כי יש פה ושם קצת הברחות ,אבל לפי דעתי אני מתחיל להיגמל לאט לאט  אבל בטוח, אומנם אני עושה את זה לבד עם עזרה של רופא ומשפחה ,אבל מה שאני בטוח שאני גאה בעצמי, אספר לכם...
נכתב ב: היומן-הגמילה מאופידים של roeidו| 7 בנובמבר 2015, 14:09

טיול חורף - אילת + צילומים
הרשומה הקודמת - "אילת האדומה -שיר" http://www.tapuz.co.il/blog/net/viewentry.aspx?r=1&EntryId=5413310 הייתה הכנה לטיול לאילת, טיול קצר עם טעם של עוד יצאנו ביום ראשון בבוקר וחזרנו בשלישי בערב נסענו באוטובוס מירושלים דרך באר שבע ועצרנו במרכז...
נכתב ב: הבלוג של תאום2 של תאום2ו| 5 בנובמבר 2015, 21:16
~ אילת האדומה - שיר ~
~ אילת האדומה ~ קצה סביבך שממה בך ואותך לא נמצה אילת אדומה   בסוף כביש תשעים לדרום הגענו תשושים לפוש לנוח לנו מרגוע לגרום לגמנו כחול גלייך   בקצה סביבך שממה בך ואותך לא נמצה אילת אדומה   נפשנו חזרנו תשושים אך לא...
נכתב ב: הבלוג של תאום2 של תאום2ו| 29 באוקטובר 2015, 05:16
כשבאה שעת החורף
ב"ה , אור ליום חמישי, ט"ז במר חשוון, ה'תשע"ו   ערב טוב שבוע ראשון  אחרי 7 חודשים, שמתחילים איתו שגרה עם השעון הרגיל שמכונה שעון חורף בשבוע שעבר חשתי מה זה שעון קיץ, שישוב אלינו בעוד כחצי שנה, האמת בספטמבר היה צריך להזיז את השעון...
נכתב ב: מהשקיעה לזריחה(שומר שבת) של היחיד כאןו| 28 באוקטובר 2015, 21:14
vertigo
וורטיגו (חלום חוזר~1994)   יוצא לחופשה באילת עם כל החבורה   והחופשה נמשכת שבוע ועוד...