לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
קַטְנוֹעַ: "אופנוע קל וקטן בעל מנוע ושני גלגלים קטנים, המיועד לרוכב אחד או לשניים" (הגדרה מילונית).

קטנוע: "יעיל בעיר, כלי שיכול לתת המון פאן או להוות פתרון תחבורתי מעולה. הקטנוע משמש לשליחויות, לנסיעות במגרש, לטיולי שבילים, לטיולי כביש.

הקטנוען, אפעס, נע בין נערי התיכון ועד לזקני צפת, בין ה"מרביץ" לבין ה"מתנייע", בין ה"מבין/מכונאי בפוטנציה" ל"רוכב", בין ה... ל...

קהילת הקטנועים בתפוז מזמינה אתכם להצטרף, להיות יעיל, מהיר וזהיר, לגלות את עולם הקטנועים, ליצור קשרים ובעיקר... להנות.

(* ולא לשכוח לקרוא את כללי הפורום ולהקפיד על שמירתם).

מחפש קבוצות קטנועים/אופנועים שמטיילים בארץ
27/04/15 19:54
23צפיות
שלום לי קוראים אלי 
יש לי קטנוע G-DINK 250I
מחפש לטייל בארץ 
פרט למועדון אופנועים שיש להם פעם בהרבה זמן ,
טיולים רגועים לא מצאתי עוד קבוצות 
אשמח להמלצות וקישורים 
 
כל הפעילות מתנהלת כיום בפייסבוק
27/04/15 23:39
22צפיות
קבל קישור לשתי קבוצות שמוציאות לא מעט טיולים איכותיים:
 
קבוצת ה-125, למרות שמה פתוחה לכל הנפחים בקצב רכיבה רגוע:
 
 
קבוצת "בקטנה", מוציאה טיולים יחסית לא ארוכים, לרוב עם הדרכה, ללא תשלום:
 
תגובה על נושא האכיפה הסלקטיבית
27/04/15 12:50
52צפיות
לגמרי מסכים....
27/04/15 13:36
31צפיות
אני לא אשכח שבאחד מימי האכיפה על הדו"ג בדיזינגוף תרסט בת"א, עצר אותי שוטר שנהג פחית לפני עם מחזיק טלפון דבוק לאוזן,ובזמן שאני עוצר לא מכבה את הקטנוע רק מתעצבן על השוטר, אז השוטר השני שהיה באמצע כתיבת דוח, הרים את הראש וקלט את הבחור.
עלה על הGS ועצר אותו ברמזור של דיזינגוף אבן גבירול, ובזמן שאני מנסה להבין איך זה יכול להיות, אז נאמר לי שבימים המיוחדים האלה הם מתעסקים אך ורק באנו הדו"ג.
מה ישראלי בעיני:
27/04/15 19:11
30צפיות
מתוך הכתבה, שגם אני מסכים עם הדעה המובאת בה, תפס את עיני המשפט הבא:
 
"מי שנהג ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה בכבישי הארץ כמו גם בתל אביב, יכול היה להבחין כי הכביש מתנהל באופן שונה: בריונות ששינתה את פניה לאדיבות. כלי הרכב משתלבים בסינרגיה מופלאה. כמעט ולא נשמעות צפירות. אולם באופן מצער, מיד לאחר תומו של יום הזיכרון, בואכה יום העצמאות – האדיבות משנה את פניה לגסות ובריונות של נהגים רבים ".
 
כל כך אפייני לנו הקטע הזה של התכנסות סביב יום זכרון / אסון / מלחמה ואז חזרה לבהמיות היומיומית השגרתית.
º
יש גבול כמה זמן אפשר להתנהג באדיבות...
27/04/15 20:34
14צפיות
אמרו שבחודש של רצח רבין
27/04/15 23:27
20צפיות
היתה תאונה אחת עם נפגעים.... שבד"כ יש עשרות ביום
עוד ארבעה ימים!
27/04/15 13:29
51צפיות
זוכרות? זוכרים?
בשבת הקרובה, שניים במאי, מתקיים יום הרוכבת הבינלאומי, והגרסה הישראלית שלו כוללת מקטע רכיבת נשים, מקטע רכיבה משותפת ומפגש / אירוע משותף בפארק רעננה.
 
קישור לאירוע:
 
ניפגש שם?
 
º
(וחצי )
27/04/15 13:42
6צפיות
מגיע ומגיעה
27/04/15 19:02
21צפיות
אני מגיע יחד עם זוגתי...ורציתי לשאול האם הגברים רוכבים יחד מאחורי הנשים כל הדרך? יש לי אקסבו 250..האם ארדוף אחרי אופנועים כבדים או זו נהיגה בשיירה רגועה?
קודם כל - יופי!
27/04/15 20:31
11צפיות
מעבר לכך - נשים נפגשות בסינמה סיטי גלילות בשעה 9:00, גברים מוזמנים להצטרף בגן שמואל ב-10:30,
או בפארק רעננה ב-12:00 (פרטים מדויקים אפשר לראות באירוע בפייסבוק, מקושר בהודעה הראשית).
 
מבחינת קצב רכיבה - מיועד לכל הנפחים וסוגי הקטנועים והאופנועים, והקצב בהתאם. צפויים החל מקטנועי 125 ועד אופנועי ליטר++ ספורטיביים... עם 250 ממש אין סיבה שתשתרך מאחור (אלא אם אתה רוכב מ-מ-ש לאט).
 
 
מכל הימים בשנה בדיוק
27/04/15 19:49
25צפיות
ביום של ההופעה של רובי ווילאמס?
בכלל תגענה נשים ליום הרוכבת הזה?
 
סתם.
שיהיה בהצלחה.
יום בינלאומי, כל שנה בשבת הראשונה של מאי. אנחנו היינו קודם
27/04/15 20:24
13צפיות
כפפות רכיבה מומלצות?
27/04/15 11:28
32צפיות
הי,
 
מחפש המלצה לכפפות רכיבה איכותיות לקיץ.
תודה
האם יש איזו סיבה ידועה שסילברווינג 400 מוצע מעט מאד
25/04/15 22:02
59צפיות
למכירה יד שניה?
לבעלים קשה להיפרד
26/04/15 22:19
44צפיות
המחירים בהם נסחרים הסילברים, נמוכים למדי, כך שמי שמחזיק כלי שהוא מרוצה ממנו, לא ממהר להחליף, מה גם שאין כל כך בשוק כלים מקבילים שנותנים את מה שהסילבר נותן מבחינת נוחות ואמינות.
יש לי שכן עם סילבר בן 10 או אפילו יותר, עושה בשבילו את העבודה ומחירו כל כך נמוך שכבר לא באמת יש טעם למכור.
נשמע הגיוני….
26/04/15 22:33
39צפיות
אז איך לעזאזל אני אמור להפוך לבעלים שיהיה לו גם כן קשה להיפרד??
שב חזק על יד 2
26/04/15 22:38
36צפיות
אני מניח שפה ושם כן נמכרים כלים, אבל מן הסתם צריך סבלנות.
 
נסה לשלוח מסר לגולש TOMERKE מהונדה ת"א, הוא ישמח לעזור לך עם כלים בטרייד אין של הונדה, כמו כן עשה סיבוב בדרום ת"א אצל הדילרים השונים, ייתכן שתמצא כלים שמעלים אבק, כי הם מעדיפים לדחוף את הכלים היותר פופולריים בשוק.
אין לך איזה
26/04/15 22:40
38צפיות
קסבו כמעט לגמרי חדש בחניה???
מה סילברווינג עתיק פתאום?
 
ואל תשכח את הקפיצה בביטוח...
האקסבו מרגיש בודד…
26/04/15 22:48
41צפיות
שאלה (לא סטנדרטית) על הרצה
25/04/15 18:53
85צפיות
קניתי דיאלים S1 חדש.
אני מטפל לבד הפעם מההתחלה.
אני רוצה לבצע את ההרצה ה"מחמירה" ביותר. קראתי בפורום פעם אבל אני לא זוכר משהו קטן. להחליף שמן ב 300 ק"מ ראשונים? 200? או 500? ההחלפה הזאת כוללת פילטר שמן (דבר שלא היה לי בקטנועים הקודמים) וההחלפה של המסנן רשת כי כתוב בספר יצרן שעדיף להחליף או לנקות ממש טוב. אני לא סומך על הנקיון שלי והיות וזה 14-20 שקל אז אני מעדיף לקנות חדש.
עד ההחלפה אני נוסע בגז משתנה ואף פעם לא מהירות קבועה או טורים קבועים. כל הזמן משחק עם הגז. לא עובר חצי מצערת ולא 65 קמ"ש. אחרי ההחלפה של השמן אני מתכנן לנסוע עד שלושת רבעי מצערת ו 75 קמ"ש -זה מה שכתוב אחרי ה 500 ק"מ הראשונים בספר של היבואן אבל כמובן בלי החלפת שמן הם רוצים רק ב 1000. בקיצור אחרי זה אני עושה טיפול 1000 מלא שכולל שוב החלפת שמן ופילטר שמן וכיוון שסתומים והחלפת שמן גיר.
 
 
בקיצור למי שאין כוח לקרוא הכל הנה ההודעה מתומצתת: בהרצה מחמירה מתי ההחלפת שמן הראשונית? 200 300 או 500 ק"מ?
תתחדש
25/04/15 20:19
59צפיות
למיטב זכרוני דובר על החלפה ראשונה אחרי 300 קילומטר, בגרסאות המחמירות של ההרצה.
 
תהנה מהכלי, רק רכיבות טובות
º
תודה. ובדיוק הגעתי ל 300
26/04/15 07:45
19צפיות
אני זה שכתב בזמנו 300 אבל במקרה שלך
25/04/15 20:24
67צפיות
גם 500 יהווה שיפור לדרישת היצרן/יבואן? (מאיזה ספר לקוחות ההוראות)
וודאי אם יש לך פילטר שמן בנוסף לרשת.
 
 
בעניין הרצה בד"כ היבואנים מבקשים החלפה ראשונה ב1500 או 1000 וגרסא אחת של הרצה (דווקא הלא רגועה שבהן) גורסת החלפת שמן ומסנן כבר אחרי 150ק"מ וכאמור, רכיבה אגרסיבית כבר מההתחלה... באופן כללי השיטה מדברת על החלפת שמן כמה שיותר מהר כך שאם יש שבבים כתוצאה מהתאמת החלקים במנוע (סיפור ישן שהיה נכון אצל הסבים שלנו אבל לא נכון למתכות של ימינו) אזי שמן טרי ירענן את המנוע הנפתח...
{ככה שאם בא לך, תחליף עכשיו }
 
בעניין הטיפול העצמאי -  מלא את הפילטר בשמן לפני ההברגה, דאג להחליף גומיה אוטמת שלו ובדוק שהיא יושבת טוב וישר לפני ההברגה.  אתה יכול למרוח מעט שמן גם עליה (ולנגב שאריות בסוף).
 
בורג ריקון שמן מנוע - להחליף אטם אלומיניום/נחושת ולא להשתמש שוב בקודם (הלחיצה מועכת אותם),
להדק הבורג בעדינות בסגירה.
 
תודה רבה על הטיפים
26/04/15 07:52
31צפיות
אני חשבתי שאולי מוקדם מידיי עדיין לא ייצאו השבבים המדוברים בגלל זה חשבתי לעשות את זה קצת אחרי. בכל מקרה אני כבר ב 300 אז יאללה למה לא. אני חושב עדיין להמשיך בעיקרון לפי הספר וב 500 כמו שאמרתי בהודעה הקודמת מה אני אעשה. תודה על הטיפ עם הפילטר כי זה באמת משהו שלא היה בשום קטנוע קודם. (כמובן שהייתי מברר, דברים שאני לא יודע אני שואל חבר מכונאי).
לגבי הבורג ריקון אני לא מרוקן משם בכלל יש פתח אחד שזה עם השייבה שכמובן מחליפים (אלא אם אתה נתקע אז אפשר להפוך פעם אחת) ויש את הפתח השני שהוא אפילו נמוך יותר עם המסנן רשת. שם אין שייבה יש גומייה על הפקק שבעיקרון אם היא תקינה אז זהו מבריגים חזרה. בד"כ היא נשארת תקינה אלא אם סגרת חזק מידיי פעם קודמת וקרעת אותה ואז גם יש מצב שתהיה נזילה. בכל אופן אני עובד עם ידית מומנט בכל בורג ובורג ע"פ הספר של היצרן -הספר הטכני.
ה 500 ק"מ וההוראות דווקא מהיבואן והיצרן גם דיבר על משהו אבל לא זוכר מה אני אבדוק. בכל מיקרה זה נשמע גם סבבה למרות שדברים שהיבואן כותב אני לוקח בערבון מוגבל.
בשאר הדברים ההוראות יצרן תואמות ליבואן ברובן
לא חבל על האחריות?
25/04/15 20:56
67צפיות
וכמובן תתחדש
תודה, ולא...
26/04/15 07:44
47צפיות
היו לי כבר 3 קטנועים לפני זה וכל פעם התחלתי בטיפול במוסך כמו שעון ותמיד בסוף נשברתי בגלל המחיר והשירות הגרוע -ז"א שלא מחליפים חלקים שצריכים ולפעמים גובים על זה בכל זאת כסף או ששמים תחליפי ואומרים שזה מקורי ולוקחים מחיר של מקורי.
אם אני כבר יודע לעשות הכל אז מה כבר יכול להתקלקל? אני לוקח את הסיכון אני יודע. היה לי ג'וירייד 4 וחצי שנים עשיתי רק 15 אלף ק"מ אז ככה שגם אני לא נוסע הרבה ושם למשל לא התקלקל כלום והוא נשמר כחדש בגלל זה קיבלתי עליו מחירון.
אבל זה לא קשור לאחריות
26/04/15 08:07
47צפיות
האחריות היא למקרה של תקלות ש"הגיעו עם הכלי", לא לתקלות בלאי.
לרוב, בשביל שהיא תהיה בתוקף, צריך שהכלי יטופל במוסך מורשה, כדי לוודא שהתקלה היא לא תוצאה של נזק שנעשה תוך כדי טיפול.
זה שאתה יודע מה לעשות זה מצוין, אבל אם קנית "לימון", זה לא יעזור.
 
ובלי שום קשר, כדאי למצוא מוסך אמין, שאפשר לסמוך עליו - אלא אם אתה יודע להסתדר גם עם תקלות מורכבות בעצמך.
 
השיקול הוא שלך (וכנראה כבר עשית אותו) - רק לידיעה כללית... לפעמים עדיף "לבלוע את הצפרדע" עד סוף תקופת האחריות, או לפחות כמה חודשים עד שרואים שהכלי בסך הכל בסדר.
 
תתחדש! אחלה של כלי
26/04/15 09:37
36צפיות
דבר קטן לגבי האחריות- הייתי בודק איתם כי דווקא במקרה שלהם, אז האחריות לא מוגבלת לקילומטרז' מסוים.
אני מבין שאם היו לך חוויות רעות עם השירות כשהיה לך ג'וירייד, אז אין לך כח להיכנס לאותו סרט, אבל עד כה במה שהגעתי למוסך עם הדיאלים הכל עבר חלק.
 
האחריות אכן לא מוגבלת
26/04/15 11:46
36צפיות
והיא לשנתיים. בגלל הסיבה הזו לקח לי הרבה זמן להחליט אם לטפל לבד.
בכל אופן יש מצב שהמוסך באזור המרכז שאתה הולך אליו הוא טוב אבל איפה שאני גר יש אחד שמתעסק איתם באופן רשמי ובוא נגיד ככה הוא עשה לי מנוע לג'וירייד הקודם הקודם שלי והוא החזיק בקושי 5 אלף אז לא ניראה לי שהוא ככ טוב. מה גם שהכל שם בלגאן במוסך הכל מטונף מלא שמן בכל מקום רצועות (שהוא מוכר כחדשות מקוריות כניראה) זרוקות על השולחן עם כל הכלים המטונפים בשמן עליהם, חלקים זרוקים בכל פינה ומכונאי ילד שלא מצליח להגיע לבורג כלשהו הוא הופך את הפאקינג קטנוע על הצד בשביל שיהיה לו נוח. כן ממש על הצד על הפלסטיקה על הארגז על המראות ממש מפיל אותו. אז מה אם זה קטנוע של משלוחים אז מה. זה קטנוע וצריך להתנהג לכל כלי בהתאם. אני לא מוכן להפקיד את הכלי שלי בידיים השמנוניות האלה. קצת גלשתי אבל הייתי חייב להוציא ת זה ראיתי את זה פשוט לא מזמן שם כשבאתי שיעשו לי בדיקה לפני הטרייד אין שעשיתי באלבר ופשוט נחרדתי.
כן אני יודע...
26/04/15 11:40
34צפיות
אני לוקח את הסיכון הפעם
סמל EVO בג'וי רייד 2011 נגנב
25/04/15 21:34
49צפיות
שלום רב,
אני מנסה לחפש בכל אתרי הקניות הבינלאומיים את הסמל EVO בג'וי ריד, תלשו לי אותו מהקטנוע..
 
מישהו יכול להפנות אותי ללינק באחד האתרים או לפחות איך קוראים לזה בחו"ל ?
º
נסה "emblem" או "decal".
26/04/15 10:53
21צפיות
º
ניסית במטרו?... אולי זה לא יקר כמו שאתה חושב
26/04/15 16:45
13צפיות
טיפול גדול שעשיתי לקטנוע שלי, רוצה לדעת אם עבדו עליי.
22/04/15 20:52
111צפיות
אולי כדאי שלא אגיד שם המוסך, סתם בשביל ההגינות. יש לי הונדה ניו-ליד מודל 08', 112 סמ"ק. הייתי חייב לעשות טיפול גדול. 24,000 ק"מ. 
מוסך אחד רצה 1300 שח. אחר ביקש 1600 שח. הלכתי למוסך ברחוב המסגר/מנחם בגין, שהייתי אצלו כבר כמה פעמים בעבר. הוא זול במיוחד.
ביקש מחיר שזול בכמה מאות שקלים על הטיפול. זה לא שהוא עושה לבד, אלא העובדים שלו. הוא מפקח 'מלמעלה' על הכל. 

הוא הזמין רק רצועה ופילטר מהמחסן של הונדה, אמר לשליח שלו. האם הייתי צריך להגיד לו למה לא מזמין עוד חלקים? האם ייתכן שהוא לא מחליף חלקים שלא קרועים לגמרי או שבורים? הרי הוא מחויב להחליף בכל מקרה בטיפול גדול. כיצד ייתכן שהמחיר שלו יותר זול משמעותית בזמן שמוסכים אחרים לוקחים כ"כ הרבה? הרי ידוע לי שחלקים של קטנועי הונדה ובמיוחד ה LEAD הם יקרים מאד. האם ייתכן שפשוט שם לי חלקים סיניים או משהו (לא שאיכפת לי, אבל יש כאלו בכלל להונדה ניו ליד? מוסך אחד אמר לי פעם שיש רק מקוריים, אין תחליפים לחלקי טיפול גדול של הדגם הזה).

מה דעתכם? 
מיתוס. רצועה ל-Sווינג שלי עולה פחות מ-200₪. מקורית בהונדה.
22/04/15 21:52
103צפיות
של הניו-ליד בטח זולה יותר.
 
גם הרולים לא ממש יקרים, ולא תמיד חייבים להחליף אותם.
אם הם עגולים ולא ירדו במשקל, אפשר להמשיך איתם.
אז אתה אומר שיש לו חלפים סיניים ככה"נ?
22/04/15 22:06
66צפיות
או שלא החליף בכלל? הוא תמיד מלא אנשים ותמיד חשבתי שהוא אמין...אבל המחיר הזול גרם לי לחשוב...
אני אומר שחלפים מקוריים של הונדה לא חייבים להיות יקרים.
22/04/15 22:08
75צפיות
מנסיון שלי בהרבה מקרים הם זולים יותר מחלפים מקוריים של סאן יאנג או קימקו.
פעם ראשונה שאני שומע..
22/04/15 22:25
87צפיות
הרי הונדה ידועה במחיר חלקייה היקרים.
º
אם כך - אל תתן לעובדות לקלקל את הידע שלך!
23/04/15 09:34
37צפיות
"ידע"
23/04/15 13:40
58צפיות
אבל זה מעניין איך כולם יודעים שהונדה יקרים, ורק בועז בר עם הידע שלו יודע שהונדה זולים..
 
מעניין.
בועז בר מסתמך על נסיונו
23/04/15 16:50
63צפיות
עם מספר קטנועים ואופנועים של הונדה.
 
להחזיק דו"ג בארץ זה לא עסק זול, בלי קשר למותג, אבל הונדה לא יותר יקרים באופן גורף מכל האחרים, זו סוג של דעה קדומה שמאד מושרשת בציבור הרוכבים, הרבה פעמים ללא אחיזה במציאות.
אממ אוקיי..
23/04/15 20:12
52צפיות
אני לא אומר שלא.
אבל יש כאן עובדות ברורות מה לעשות?..
 
בזמן שלבחור פה מבקשים אלף + על טיפול גדול לקטנוע 125 סמ"ק, אני למובי שלי לפני שבוע טיפול גדול כולל מחזירי שמן.
600 שקל..
אז זה המוסך שלי תוסיף עוד 150 200 שקל, וזה עדיין לא הגיע לאלף.
יש כאן עובדות ממקרה מסויים
25/04/15 13:03
42צפיות
יש מקרים עם עובדות אחרות.
 
אני לא אומר שאחזקת קטנועי הונדה היא תמיד זולה יותר בהשוואה למתחרים, אבל היא גם לא תמיד יקרה יותר, כמו שהרבה אנשים חושבים.
 
שני אנשים אומרים לך שאתה שיכור, לך לישון..
25/04/15 17:42
43צפיות
יש סיבה למה אנשים חושבים מה שהם חושבים.
 
ואני לא מדבר על להזמין חלקים מאיביי ולהחליף לבד, כי זה לא נחשב.
קצת יותר משני אנשים
25/04/15 20:17
34צפיות
היו מוכנים להישבע בסבתא שלהם שסובארו DL 1600 זו אחת המכוניות הכי טובות שיש.
 
תכלס, אף אחד לא מכריח אותך לקנות הונדה.
כדי לא לחיות על שמועות
25/04/15 20:58
45צפיות
אם זה באמת מעניין אותך, פשוט תתקשר למוסך המרכזי ותשאל.
ככה תשווה מחירים ותדע בדיוק מה יותר יקר ומה יותר זול.
 
בועז לא מדמיין ממוחו הקודח.
25/04/15 23:31
34צפיות
אולי פעם מחירי הטיפולים של הונדה היו בשמיים, היום לא.
אני מחזיק הונדה PCX כבר כמעט שנתיים לפני כן החזקתי סאן יאנג דיוק מעל ל-4 שנים.
אם אני משווה את עלויות האחזקה בין שני הכלים (שהם שונים לגמרי ומדורות שונים), ההבדל הוא לא כזה משמעותי ולא תמיד לרעת הונדה..
אז אתה אולי תגיד שאני מנסה לשכנע את עצמי אבל אני יודע כמה כסף הוצאתי עד עכשיו..
תוסיף לזה שינוי מדיניות בהונדה בשנה - שנתיים האחרונות שמתבטא בהוזלת עלויות טיפולים וחלפים, קח בחשבון את העובדה שמטרו הם לא בדיוק צדיקי הדור בכל מה שקשור לעלויות טיפולים גם בקטנועים פשוטים כדוגמת הדיוק והמסקנה היא שמדובר באגדה.
 
עם ישראל מאוד אוהב להאחז באגדות אורבניות ותופעות עדר למיניהן, השאלה היא, האם אתה מאמין לעובדות או לשמועות?
תחזיק מובי, נדבר.
26/04/15 16:02
18צפיות
אני מאמין לחברים שהחזיקו או מחזיקים.
קראת מה שכתבתי?
26/04/15 16:31
27צפיות
החזקתי סאן יאנג דיוק מעל 4 שנים. דיוק ומובי מאוד דומים באופי ובחלקים (יש אפילו איזו אגדה שיש בטאיוון בניין גדול עם שתי כניסות שעל אחת כתוב סאן יאנג ועל השניה כתוב קימקו..)
קניתי אותו חדש וטיפלתי במוסך מורשה מטרו (שהוא גם סוכנות מכירה שדרכה קניתי אותו).
המוסכניק שם היה בחור זהב אבל את המחירים קבעו מטרו, לא הוא.
הטיפולים הקטנים עוד איכשהו היו נסבלים במחיר. הגדולים היו חתיכת הוצאה.
 
ואם כבר משווים - בשני הכלים, גם בדיוק וגם ב-PCX מרווח הטיפולים הוא זהה - 4000 ק"מ.
אבל ב-PCX מחליפים רצועה כל 16000 ק"מ. בדיוק כל 8000. אז בטווח הארוך - ההונדה זול יותר לאחזקה.
נכון, לא מדובר בכלים מאותו סדר גודל ובטח שלא מאותו דור, אבל גם בקטנוע הונדה פשוט הסיפור אותו דבר.
אבל למה להתבלבל עם עובדות..
ח אני אוהב להתווכח.. ואגב PCX
26/04/15 17:25
24צפיות
בזמן שרצו מחבר על מנוע אם אני זוכר נכון, אני עשיתי ב2400.
 
אבל בסדר הפסדתי, הונדה זולים.. סבבה.
3600*
26/04/15 17:37
19צפיות
אבל אני לא סגור על זה, אני דיי לא סחי כרגע.(:
 
חוץ מזה שיש סיבה שהרוב הגדול של השליחים רוכבים על מובי.
אבל מספיק.
 
 
 
אתה משווה תפוזים לתפוחים.
26/04/15 19:15
26צפיות
גם ה-PCX וגם המובי שניהם קטנועים. זה נכון.
אבל המובי הוא קטנוע פשוט מאוד, מקורר אויר וזול.
ה-PCX, חוץ מזה שיש לו מנוע בנפח 125 סמ"ק ושני גלגלים שונה לגמרי.
הוא מקורר מים, שייך לסגמנט שונה לחלוטין של קטנועים - קטנועי 'מנהלים' או משהו בסגנון. והוא גם עולה בערך פי 2 יותר מהמובי.
 
הסיבה שבגללה שליחים רוכבים על מובי קשורה בעיקר לעלות שלו, לפשטות שלו ולשרידות שלו בהתעללות.
לא שה-PCX לא יעמוד בזה, הוא בהחלט יכול אלא שבגלל הסיבות לעיל ובעיקר בגלל מחיר קניה ראשוני גבוה יחד עם התפיסה השגויה לגבי הונדה, לא מדובר בכלי שליחים.
 
ובאמת מספיק.
אתה מנסה בכוח למצוא דרך להצדיק את התפיסה השגויה שלך וחושב שכל מי שאומר אחרת ממה שאתה מאמין שהוא נכון, משקר או ממציא או סתם מדמיין. אז שיהיה לך לבריאות.
אז ככה....
26/04/15 20:47
17צפיות
קודם כל תשתה מים תירגע, למה אתה נראה לי עצבני ולחוץ.
 
שנית אותו חבר כן עבד איתו במשלוחים, והקטנוע לא שרד(תגיד מה שתגיד)
 
נמשיך בזה שזה העניין התיחזוק המאוד נמוך שלו..
 
PCX נחשב מנהלים?..
אוקיי.
רגוע לגמרי, אל דאגה.
26/04/15 21:19
16צפיות
צורת הסקת המסקנות שלך מעניינת. על סמך כלי אחד שלא שרד ככלי שליחויות החלטת שהוא לא מתאים לשליחויות?
זה לא הכלי הראשון שהייתי בוחר ככלי לשליחיות מכל מיני סיבות, אבל מקרה אחד לא מעיד על הכלל.
 
כתבתי 'מנהלים' במרכאות כי זו הגדרה שקצת מצחיקה אותי.
ה-PCX נחשב לכלי יותר מפנק ויותר נוח ממובי או דיוק או כלים באותו סדר גודל שלהם.
הוא גם גדול מהם פיזית וכבד מהם (שוקל 120 ק"ג לעומת 90 של הדיוק, למשל).
וזו לא ממש הגדרה שלי, זו הגדרת השוק/יבואן/מחירון/מחק את המיותר (ואולי זו גם לא ההגדרה הנכונה. הוא עומד באותה קטגוריה של הג'ורייד ודומיו).
אתה רק שכחת שבטיפול 20 אלף במובי צריכים להחליף 2 דברים יקרים
26/04/15 21:33
19צפיות
1.רצועה -מחיר 150 ש"ח
2.חוליה D12 - מחיר מאה אלף ש"ח - עקב המתלים המצויינים של המובי שהם
  בעלי כושר העברה מעולה כמעט ללא ביזבוז אנרגיה ישירות לחוליה מספר D12
הטיפול בהונדה SH300 שלי הרבה יותר זול מהאיקס מקס שהיה לי פני
26/04/15 08:40
32צפיות
גם כל טיפול יותר זול וגם מרווח טיפולים כפול (כן כפול - 6000 בהונדה ו-3000 בימאהה). וגם עושים רק את הטיפול בניגוד לימאהה שכל טיפול שני גם צריך לתקן משהו...
º
עזוב, אתה שיכור. לך לישון. כולם יודעים שהונדה יקר!
26/04/15 09:14
37צפיות
º
מי זה המתנשא הזה?!...
26/04/15 15:48
15צפיות
אבל הם אמורים להיות פחות או יותר באותו מחיר לכולם, לא?
23/04/15 19:19
39צפיות
בלי להכנס לאם החלק עצמו הוא יקר או לא, מה שמחשיד הוא הפערים בין המוסכים השונים.
 
אישית, קניתי חלקים של הונדה בהזמנה מחו"ל בהבדלי מחיר מאד מאד משמעותיים לעומת מחיר היבואן בארץ, אבל מדובר על כמה חלקים קטנים, בכמות אישית - לא חושבת שזה משהו שיכול לעבוד גם למישהו כמו מוסך שצורך כמות גדולה (ואז נכנסים ענייני מכס ומיסים נוספים ומעלים את העלות באופן משמעותי).
 
בתור הדיוטה בתחום המכני, אני מעדיפה לשלם (אולי) קצת יותר, אבל ללכת למוסך שאני יכולה לסמוך עליו - גם מקצועית, וגם שלא יעבוד עלי. סומכת עליו שיחליף מה שצריך, וכשצריך להחליף רכיב שלא טריוויאלי - הוא תמיד מראה לי את השחיקה, את הסימנים לצורך בהחלפה - באופן שאפילו לי הצורך מתבהר, גם אם מדובר ברכיב שאפילו לא ידעתי שקיים (כי כאמור - אני הדיוטה בתחום)...
זה לא בכל מוסך ככה. בדיעבד, גיליתי במוסך הקודם שלי התנהלות שהיא איפשהו בין חוסר מקצועיות לרמאות מכוונת.
 
למה שיהיו אותו מחיר?
23/04/15 20:16
40צפיות
ואני לא מדבר על חלקים שמזמינים מחו"ל.
 
אני עברתי כמה מוסכים ברחבי ת"א עד שנתקלתי בנוכחי, ואין מבסוט ממני.
כמובן שכל חלק הוא מראה לי, והוא מראה לי גם איזה חלק הוא מחליף תוך כדי התייעצות איתי אם אני רוצה חדש, משומש, מקורי או מזוייף.
ולא עושה שומדבר ללא ידיעה שלי מראש.
 
אבל נתקלתי במוסכניקים ש....לא משנה. לשון הרע לא מדבר אליי..
מחיר יבואן
23/04/15 20:44
37צפיות
ואני מדברת על החלקים, בעבודה יש יותר גמישות.
 
כל עוד הכל שקוף - לגיטימי להשתמש גם בחלקים לא-מקוריים, או משומשים (אם כי רצוי לוודא שהמשמעות מובנת). להציג כמקורי/חדש ולשים משהו אחר - כבר לא...
 
אני יכולה להעיד שכשהשתמשתי בחלקים לא-מקוריים (שאנחנו קנינו, שלא על דעת המוסכניק, אגב), זה השפיע במקומות שאני לא צפיתי בכלל (למשל: ידית קלאץ' שקיצרה משמעותית את חיי הכבל, וגרמה להעברת הילוכים לא-חלקה. לא בקטנוע ). וגם לא נשארה אדומה-ויפה למשך הרבה זמן... אני למדתי את הלקח שלי.
 
 
 
º
זול עולה יקר.
23/04/15 20:47
15צפיות
º
23/04/15 20:54
8צפיות
אז אף אחד כאן לא אמר לי...עבדו עליי? אני מסכם:
24/04/15 21:27
43צפיות
מדוע ייתכן שכן עבדו עליי: 1. הטיפול  מחירו חצי (!!!) מחיר ממה שאחרים לוקחים, או 40-45 אחוז זול יותר. 2. הוא אמר לשליח שלו להביא ממוסך הונדה שני דברים בלבד -- ולא את כל החלפים שדרושים לטיפול 24,000 -- רצועה ופילטר. זה הכל. מחשיד, לא? 3. פעם מוסך אחד בראשלצ, פרדי, אמר לי שאין חלפים חלופיים/סיניים לחלפים של הונדה. חייב להביא הכל מקור. זו הסיבה, לטענתו, שטיפול גדול וקטן להונדה עולים כה יקר. 

מדוע ייתכן שלא: 1. ייתכן שהאחרים פשוט יקרים, בלי שום סיבה.כמו בכל נושא אחר בעולם. יש יקרים ויש זולים. למשל, מוסך מסוים לאופנועי הונדה בדרום ת"א ידוע כיקרן. 2. ייתכן שהם משתמשים אך ורק בחלקי מקור ואילו המוסך "שלי" לא. לא שזה מפריע לי, כן? 3. המוסך הזה תמיד מלא אנשים.והמון זמן בשוק, הוא ותיק. אני אישית אפילו הייתי אצלו כמה פעמים. הבעלים עצמו או עובדיו לא נראים לי רמאים. אבל אי אפשר לדעת 4. העובדים שלו מתחילים לעבוד אוטומטית על כל כלי שמגיע אליהם, קשה לי להאמין לכן שיש איזו 'קונספירציה' בה הבעלים נותן להם הוראות לא להחליף חלקים שלא קרועים לגמרי. 

מה דעתכם  חבר'ה? לא עניתם לי בכלל על העיקר. 
º
מה השאלה?
24/04/15 22:37
18צפיות
בועז יש 2 סוגים של רצועות
25/04/15 09:12
42צפיות
אחת שמחזיקה 24 אלף ק"מ והשניה שמחזיקה 12 אלף ק"מ
 
בזמנו רציתי לקנות את הרצועה המקורית לפנתאון דרשמו ממני משהו כמו 400
 
ומאז הזמנתי רק מהאינטרנט
נ.ב הזמנתי רצועה מקורית מהונדה לניו ליד עם רולים עלה לי כ 200 ש"ח
לא ידוע לי שיש שני סוגים של רצועות מקוריות.
25/04/15 10:34
36צפיות
לפני שנה עלתה לי רצועה מקורית בהונדה 180₪ בערך.
 
למאלוסי יש רצועה מחוזקת ותואמת למקורית ב-170₪.
 
את הקטנוע שלי קניתי עם 23K ק"מ ועם הרצועה המקורית שלו.
מאז עשיתי עליו פחות מ-4000 ק"מ, אבל עם סט וריאטור של מאלוסי שמאמץ מאוד את הרצועה,
כי המנוע קופץ מטר אחרי הזינוק ל-8.5K סל"ד.
הרצועה לא מראה שום סימן של בלאי חריג,
רק לקלאץ' קשה קצת להתמודד עם הטמפרמנט הזה והוא קצת רועד ומחליק לפעמים,
ומייצר זיגוג שחור על הרפידות, מה שמעיד על חום גבוה והחלקה תחת עומס.
כשיימאס לי לפתוח ולשייף את הרפידות כל כמה חודשים, כנראה שאחליף גם אותו למשופר.
 
במחירים האלה ובנסועה שלי ממש לא מזיז לי אם הרצועה תחזיק 12 או 24 אלף ק"מ,
ואני גם בכלל לא בטוח שיש רצועות עם הבדלים כאלה באורך החיים,
שממילא מושפע בעיקר מאופי השימוש והעומס, ופחות מהקילומטראז' המצטבר.
º
פה אתה יכול לראות
הודעה זו מכילה תמונות
26/04/15 16:24
30צפיות
º
שים לב לאות בקצה. בדיקה כל 8K, החלפה כל 24K.
26/04/15 18:39
16צפיות
º
וואלה צודק
26/04/15 21:04
6צפיות
º
החלפת נורה אחורית בגואי רייד
24/04/15 16:25
31צפיות
º
לא תודה. החלפנו בבית.
24/04/15 18:07
24צפיות
זהירות מגנבים
24/04/15 09:49
104צפיות
חיפשתי צילינדר ובוכנה למובי בסיבוב טלפוני היה רק מוסך המגרש  כמה אתה רוצה 450 ש"ח (ערב חג שני פסח) על הדרך עברתי בצק פוסט נכנסתי לשמעון הכל לאופנוע כי בטלפון לא ענו ופלא קניתי צילינדר בוכנה 300 ש"ח וכוס קפה
חיפשתי CDI מוסך המגרש רצה רק 400 ש"ח למשומש שמעון לקח רק 150 ש"ח וכוס קפה חינם
שלשום קיבלתי פנצר בדיאלים 250 שלי פרקתי גלגל הלכתי לפנצר מכר אמר שאין לו מכונה והיציע להכניס שילשול  אבל בשביל זה לא צריך אותו ותיקנתי לבד נסעתי לעכו ובחזרה שוב ברח האויר שוב פרקתי גלגל נסעתי לפנצר מכר אחר אמר אין לו מכונה במוסך המגרש יש זוכרים אותו מתחילת הסיפור
הגעתי נתתי את הגלגל שאלתי יכול לתקן אמר כן לקח והתחיל לתקן והפקידה יוצאת אליו חוזרת ואומרת לי 100 שקל.
יצאתי אליו ושאלתי על מה 100 שקל לא פרקת כלום הבאתי אני את הגלגל ברכב מפרקים גלגל מתקנים מרכיבים חזרה 40 שקל על מה אתה רוצה 100  תשובה = ככה אנחנו לוקחים ניגשתי לאבא ולבן הגדול ובכעס רב ניסיתי להבין למה 100 שקל עמדו מולי שניהם הסתכלו עלי בעיניי עגל ולא ענו .
אמרתי להם שהם גנבים ויותר לא אכנס אליהם ועצוב שהתשובה שלהם היא שתיקה.
חזרתי למשרד הפקידה יצאה שוב חזרה ואומרת לי אמרו לי לא לחייב אותך 
סוף הסיפור כאשר החזירו לי את הגלגל התחילו לדבר איתי יפה ואמרו לי שהתיקון יעלה רק 50 שקל.
אז לכל הצפוניים דיי להיות פריירים ומוסך כזה מנסה כל פעם לגנוב אותנו פשוט תצביעו ברגליים לא להכנס לא חסרים אנשים הגונים
חג שמח
כמה דברים
24/04/15 11:16
73צפיות
קודם כל - סליחה שאני מתמקדת בצורה לפני התוכן, אבל אם תכתוב עם פסיקים ונקודות, יהיה הרבה יותר קל להבין מה אתה מנסה להגיד.
 
בנוסף - אתה יכול לטעון שהם יקרנים, אבל לא צריך גם להשמיץ. נתנו לך הצעת מחיר - לא מוצא חן בעיניך, חפש משהו אחר. לא רימו אותך ולא גנבו ממך כלום. והם לא המוסך היחידי באיזור, ככה שאתה תמיד יכול לבחור.
 
לא בדיוק הבנתי איזו עבודה עשו או לא עשו לך, אם אתה רוצה רק חלקים, באמת סביר שעדיף לקנות אותם במקום במוכר חלפים, ולא במוסך. אבל אם עשו עבודה, אז גם מגיע להם כסף על זה.
 
 
 
 
 
 
 
 
פנצר
24/04/15 11:50
60צפיות
לתקן פנצר 
זאת העבודה את הגלגל הבאתי אליהם 
ריח של דלק או שמן חריף מיכל העיבוי
24/04/15 11:29
54צפיות
הרכב סוזוקי בלנו אחרי בריחת צינור מים של הרדיאטור ולא ראיתי שהתחמם המנוע כמובן טיפלתי בנזילה והחלפתי מים  ברדיאטור ..עכשיו במיכל העיבוי יש ריח של שמן או דלק לא ברור מה יכול להיות הבעיה .האוטו נוסע בסדר חסר כל נסיעה מעט מים 50 מל
º
בילבול קצת מוזר בין הפורומים..
24/04/15 11:55
19צפיות
º
בפורום רכב תקבל התייחסות מקצועית יותר מאשר בקטנועים
24/04/15 15:46
16צפיות
שאלה..
23/04/15 20:52
72צפיות
למה אתם כבר לא נפגשים בימי שישי בקרית שאול?
מדי פעם היו התענינויות
23/04/15 20:54
50צפיות
אולי אם תיזום אפשר יהיה לחדש...
 
<רחוקה מכדי שיהיה לי רלוונטי>
º
תגדירי רחוקה..
23/04/15 20:56
24צפיות
º
23/04/15 21:52
13צפיות
הסטטיסטיקה הגיעה גם אלי: בשעה רעה ולא מוצלחת הלך הראש מנוע.
21/04/15 22:08
144צפיות
ייאמר לזכותו של ה-JR שזה קרה אחרי יותר מ-60K קמ, כך שיש כבוד.
הבחור כרגע מטופל אצל הרופא ויחזור לפעילות מלאה במהרה.
 
חשבתי שאתה תשבור את הסטטיסטיקה...
22/04/15 14:49
84צפיות
אצלי בקימקו רתח המנוע, נפרץ אטם הראש ונתפסה הבוכנה ב69Kק"מ, זאת בגלל סתימה חלקית ברדיאטור שלא אפשרה לחיישן (התקין) להפעיל את המאוורר (התקין גם הוא...).
 
לתקן זה כדאי רק אם אין תקציב בכלל למשהו אחר, אולי הזמן לשקול הונדה SH150, רק אומר...
 
אני נשאר עם ה-JR...
25/04/15 04:55
40צפיות
הבטחתי לו שעד גיל 21 יגיע לירח, או לפחות יעשה את המרחק לירח, שזה 384K. אפשרי בהחלט. 
 
º
25/04/15 09:46
7צפיות
º
הוא 125 או 200 ?
26/04/15 21:41
5צפיות
º
200
26/04/15 22:29
7צפיות
קורה לטובים ביותר
22/04/15 16:40
78צפיות
האמת, חשבתי שאתה עם קילומטרז' יותר גבוה
 
עד 120
º
25/04/15 04:56
7צפיות
הפנתאון שנת 2006 עם 81 אלף
26/04/15 21:36
18צפיות
ללא צריכת שמן וללא שינוי צריכת דלק 1-30 קבוע וללא שינוי בהתנהגות
 
רק אגזוז הוחלף
איך 60K?? בטיול לפני 4 שנים עשינו לפחות 80K
28/04/15 00:35
2צפיות
באמת הפתעת - הייתי בטוח שחלפת כבר מעבר ל100......
טוב אז כנראה נשארתי היחיד שמבקשים ממנו גם אגרת מונית בטסט לבהמה....
הגיע גם זמנו של הגי דינק 250 סמ"ק שלי ל
22/04/15 15:39
80צפיות
טיפול 4000 ק"מ בתקופת האחריות, יש מישהו שיכול להמליץ לי על מוסך מיקצועי, אבל שיטפל בו בצורה טובה ומיקצועית ולא יקר מבחינת מחר, והכי חשוב אמינות של המוסכניק כזה שלא ינפח את הטיפול וייקר אותו בצורה לא הוגנת , אודה מראש למי שינסה לעזור, תודה.....
º
איזור בארץ?
22/04/15 16:41
20צפיות
º
ראשל"צ / ודרומה.
26/04/15 21:45
1צפיות
נסה את אופנועי חולון
26/04/15 22:33
5צפיות
 
שני חבר'ה נחמדים, מקצועיים והוגנים.
 
אני לא מהאיזור, אז אין לי המלצות נוספות, אולי אחרים יוכלו להוסיף מנסיונם.
מוסך מרכזי בת"א שוקן 30בחור בשם יניב המחירים זולים
27/04/15 19:58
2צפיות
מקצועיות ואכפתיות לי ולקטנוע שלי
03-6823240
שאלות לגביי לדים לקטנוע
20/04/15 18:23
79צפיות
במהלך רכיבת לילה ראיתי קטנוע שחלף לידי, והחרטום שלו משני הצדדים יש לו שורות של לדים לבנים מהחלק העליון לכיוון מטה וממש ניראה שמשפר את הניראות של הקטנוע בלילה האם כדאי הענין מבחינת בטיחות ? האם כדאי מבחינה מכנית זה יכול להזיק למערכת החשמל ? וכמובן שאם אני מוסיף את זה האם האחריות עדין תקפה לקטנוע חדש ? תודה לכל העונים.....
איזה קטנוע זה היה?
20/04/15 21:58
61צפיות
יש קטנועים שבאים עם "גבות" של לדים, הג'וימקס למשל, ללא ספק מגביר מאד את הנראות.
לא יודע לגבי החוקיות של הוספה, בכל מקרה צריך לוודא שמערכת החשמל עומדת בזה.
לפי החוק היבש
20/04/15 22:34
65צפיות
אסור לשנות או להוסיף תאורה.
מעשית, אם זה לא מסנוור או מסכן, לרוב לא יתייחסו לזה (אם לא נפלת על מישהו ש"מחפש" אותך).
לי יש תוספת אורות על הארגז (לא פעילה מאז שעברתי לאופנוע, אולי אעשה את זה בטיפול הקרוב).
חובר לאור אחורי ובלם על ידי מוסכניק שסומכת עליו, ולא עשו לי בעיות (אבל אני לא רוכבת כמעט בגוש דן הבעייתי).
º
אמור להיות משורשר לחולם
20/04/15 22:35
26צפיות
º
אז פנס ראש לא רלבנטי....?
21/04/15 11:38
23צפיות
פנס ראש לא מנוגד לחוק
21/04/15 12:00
48צפיות
כי הוא לא שינוי בכלי הרכב.
מצד שני, הוא גם לא ממש יעיל, כיוון שהעוצמה שלו לרוב נמוכה, או שהוא מסנוור ומבלבל כי הוא נע יחד עם הראש שלך (שאני מקווה שאתה מסובב לצדדים תוך כדי רכיבה...) וזה בלתי צפוי מבחינת שאר משתמשי הדרך.
טוב להחזיק פנס בקטנוע כדי שיהיה בעת תקלה (למרות שהיום יש לרובם בטלפון, אבל לא תמיד יש די סוללה), אבל לא כתחליף או תוספת לתאורת דרך.
 
º
21/04/15 12:04
4צפיות
הקטנוע היה
22/04/15 15:21
37צפיות
סאן יאנג גויי רייד 200 צבע לבן.
Flix

עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה