לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
קַטְנוֹעַ: "אופנוע קל וקטן בעל מנוע ושני גלגלים קטנים, המיועד לרוכב אחד או לשניים" (הגדרה מילונית).

קטנוע: "יעיל בעיר, כלי שיכול לתת המון פאן או להוות פתרון תחבורתי מעולה. הקטנוע משמש לשליחויות, לנסיעות במגרש, לטיולי שבילים, לטיולי כביש.

הקטנוען, אפעס, נע בין נערי התיכון ועד לזקני צפת, בין ה"מרביץ" לבין ה"מתנייע", בין ה"מבין/מכונאי בפוטנציה" ל"רוכב", בין ה... ל...

קהילת הקטנועים בתפוז מזמינה אתכם להצטרף, להיות יעיל, מהיר וזהיר, לגלות את עולם הקטנועים, ליצור קשרים ובעיקר... להנות.

(* ולא לשכוח לקרוא את כללי הפורום ולהקפיד על שמירתם).

חושב להחליף צמיגים ויש מספר שאלות.
הודעה זו מכילה תמונות
30/01/15 16:31
69צפיות
יצא לי לבדוק לאחרונה את הצמיגים ולמרות שלא נראה שיש פגם כלשהו, הם מרגישים לי קצת פחות אוחזים בזמן האחרון.
כרגע אני רוכב עם metzeler feelfree שנרכשו על ידי הבעלים הקודמים של הקטנוע (nexus 500) ועפ"י מה שהוא אמר הם נרכשו לפני כשנה וחצי.
עכשיו יש לי כמה שאלות.
 
כל כמה זמן נהוג להחליף צמיג?
חוץ מהקטע של השחיקה, איך מזהים אם הצמיג יבש או שהגיע הזמן להחליף אותו?
מצאתי על הצמיג כיתוב "4011", זה אומר שהוא מלפני כמעט 4 שנים??
כעקרון, בעל המוסך שבו אני מטפל אמר שהוא גם מוכן להחליף צמיג אם ארצה. האם עדיף לעשות את זה אצלו או אצל חנות בנוסח ריינו טייר?
יש מקומות מומלצים לקנות סט, ואיזה צמיג מומלץ?הקטנוע מרגיש קצת תקוע באמצע, אלה לא בדיוק צמיגי קטנועים שגרתיים ולא צמיגי אופנוע.
כשקונים צמיג, בן כמה הוא אמור להיות? אני מניח שלא אמצא עדיין צמיגים משנת יצור 2015.
המידות הן: 120/70-15 לקדמי ו- 160/60-14 לאחורי.
 
אני לא רוכב המון ועושה סביב ה-12 אלף לשנה. הייתי רוצה צמיג שמתחמם מהר יחסית מכיוון שרוב הנסיעות שלי הן די קצרות. (עד 30 קילומטר).
 
מצטער על מטח השאלות, ראיתי כמה נושאים אבל רוב הזמן מדובר או בקטנועי מנהלים או באופנועים ואני לא מוצא משהו קשור.
תודה רבה על העזרה.
עד כמה שניתן לראות מהתמונות - אין צורך בהחלפה
01/02/15 10:24
23צפיות
הצמיג אומנם כמעט בן 4, אך הדבר אינו אומר כי הוא פסול. ניתן לרכוב עם צמיגים בני 5 ו-6 כל עוד הם תקינים, וכך נראה המצב אצלך.
ומספר תשובות לשאלותיך:

כל כמה זמן נהוג להחליף צמיג? מתי שהצמיג גמור (אין חריצי ניקוז מים), יבש או חלפו 6-7 שנים ומעלה מאז ייצורו (יש טוענים כי עד 10 שנים ניתן לשימוש, אני לא ממליץ).
חוץ מהקטע של השחיקה, איך מזהים אם הצמיג יבש או שהגיע הזמן להחליף אותו? יובש צמיג בא לידי ביטוי בקרעים קטנים אשר יופיעו בחריצי הניקוז.
מצאתי על הצמיג כיתוב "4011", זה אומר שהוא מלפני כמעט 4 שנים?? אכן, ייצורו בשבוע ה-4 של שנת 2011, אין עם זה בעיה מיוחדת.
כעקרון, בעל המוסך שבו אני מטפל אמר שהוא גם מוכן להחליף צמיג אם ארצה. האם עדיף לעשות את זה אצלו או אצל חנות בנוסח ריינו טייר? ריינו טייר או אורן זייתוני כאשר אני ממליץ על האחרון.
יש מקומות מומלצים לקנות סט, ואיזה צמיג מומלץ?הקטנוע מרגיש קצת תקוע באמצע, אלה לא בדיוק צמיגי קטנועים שגרתיים ולא צמיגי אופנוע. כמו בשורה לעיל.
כשקונים צמיג, בן כמה הוא אמור להיות? אני מניח שלא אמצא עדיין צמיגים משנת יצור 2015. שנת ייצור 2014 בלבד! כאשר אם תקבל חצי שנה אחורה מהיום, זה צמיג טרי מאוד.
 
בדיוק מה שרציתי לדעת.
01/02/15 13:35
6צפיות
תודה רבה!
 
תגידו איך מקונפג הWAZE שלכם?
28/01/15 17:13
103צפיות
על הכי קצר או הכי מהר?
º
על הכי כיף
28/01/15 22:42
31צפיות
הכי מהר
29/01/15 10:40
60צפיות
אבל גם בוחן את המסלול ומפעיל שיקול דעת.
אגב, העלתי בפורום של חברת ווייז הצעה לפיתוח מצב "אופנועים" (שעשוי להתאים גם לרכב חירום). לפי התגובות, נראה שהחברה החליטה שלא לפתח מצב כזה.
הכי מהר
29/01/15 11:49
54צפיות
קודם כל, כי אני משתמשת בו גם ברכב מרובע גלגלים, ומכיוון שאין אפשרות לפרופילים, אני מעדיפה הגדרות שיתאימו לשני המצבים.
 
מעבר לכך, כשיש פקק רציני, זה מאט גם אותי (גם כשאני דו"גית). אמנם לא באותה מידה כמו את הרכבים הרחבים (זה כואב לי מנטלית לכתוב "רכבים" אבל זו מילה תקנית ובמקרה הזה מתבקשת. סליחה עם כל הנצרמים), אבל עדיין, רכיבה בפקק היא איטית וגם מסוכנת יותר.
 
אם אני מכירה את הדרך או את חלקה, אני מפעילה שיקול דעת אם להקשיב לה. בדרך כלל מעקפים לא משתלמים, ואם היא מורידה אותי מכביש ראשי לדרך מפוקפקת, אני מכריחה אותה לחשב מסלול מחדש.
º
על הכיפאק
29/01/15 15:50
27צפיות
30/01/15 07:55
48צפיות
סחירות של קאווסאקי j300
29/01/15 19:41
51צפיות
האם מישהו יודע לומר מה הסחירות של הקוואסאקי כיד שנייה
האם הוא נחשב מבוקש בשוק יד שנייה ומה הסחירות המקובלת
מחירון, מתחת למחירון ?
תודה.
º
אני מהמר על לא גבוהה במיוחד
29/01/15 21:58
30צפיות
º
30/01/15 07:54
9צפיות
מד דלק מזייף בHD?
29/01/15 10:16
87צפיות
היי
 
לאחרונה עברתי מVS125 2013 לHD125 2008 ואני מבסוטה לאללה, אחלה כלי. הבעיה היא שאני "מרגישה" שאני מתדלקת הרבה יותר (בסוף החודש נראה אם זה מבוסס או לא לפי האשראי). מה שגורם לי לחשוב ככה זה שאני שמה פול, וכבר יום יומיים אחרי זה המחוג בחצי טנק.
דברים שיכולים להיות מטעים: לVS אין שנטות בכלל, וכשממלאים פול הוא עולה הרבה מעל לגבול המקסימלי.
כמובן שהרגלי הרכיבה שלי לא השתנו.
 
האם HD צורך באמת יותר דלק? קירור מים וכל השטויות האלה, אולי זה השנתון?
לא מבינה כל כך בנושא...
אשמח לדעתכם.
תודה
ה-HD צורך יותר דלק מה-VS
29/01/15 19:18
39צפיות
קבלי קישור לנתונים הטכניים ממבחן השוואתי בו השתתפו שניהם:
 
 
אמנם מדובר על מבחן ישן, אבל אין סיבה שיהיו הבדלים גדולים מדי.
ל-HD מיכל דלק גדול יותר (8 ליטר לעומת 6.5 ב-VS), אבל הוא גם שתיין גדול יותר וצורך ליטר דלק לכל 23.5 קילומטר, לעומת 28.3 ב-VS, הבדל משמועתי מאד של 20%.
אמנם לרוב אפשר להגיע לתוצאות טובות יותר מאשר במבחנים, בהם הכלים עובדים קשה מאד, אבל מה שחשוב זה הנתון ההשוואתי, כי כל הכלים במבחן עובדים באותם תנאים.
מעבר לזה, מדי דלק הם אף פעם לא מדוייקים לגמרי, אבל שקלול של גודל המיכל וצריכת הדלק, נותן טווח נסויעה של קצת פחות מ-200 קילומטר, לדעתי כדאי להתרגל לתדלק כל כ-150 קילומטר וכך תהיי תמיד רגועה.
 
בסך הכל מדובר בשדרוג משמעותי, גם אם ההוצאות על הדלק יגדלו קצת.
תתחדשי
º
מנעול דיסק עם אזעקה . שווה או סתם כאב אש?
27/01/15 10:26
30צפיות
מנעול דיסק זה כסת"ח, לא באמת מיגון
27/01/15 19:45
77צפיות
כאמצעי יחיד, מנעול דיסק לא ימנע גניבה, הוא טוב לחניות קצרות במשך היום, אל תבנה עליו כמיגון ללילה.
האזעקה עלולה להתגלות כחור בראש אם כל מיני חתולים יזיזו את הכלי, היא אולי תרתיע ילדים מלטפס על הכלי כשהוא חונה.
מה לדעתכם אורך החיים של קימקו גרנד דינק 250?
25/01/15 18:12
43צפיות
נצא מנקודת הנחה שמקפידים לשמור עליו, לבצע טיפולים שוטפים, לנהוג בצורה נכונה. לכמה הוא יכול להגיע? 100K? יותר?
ועוד שאלה: האם קיימת נקודת זמן שמעבר לה יהיה לא כלכלי להחזיק כלי כזה? אם כן, מהי?
היו פה כמה שדיברו על 70-100K
26/01/15 07:54
30צפיות
תלוי לאיזה דגם אתה מתכוון, הישן או החדש.
26/01/15 10:40
31צפיות
לגרנד הישן היו פאקים באמינות, ורובם היו צריכים 'לעשות מנוע' באיזור ה-50-60K ק"מ, בהנחה וטופלו כמו שצריך,
וגם הרבה פחות מזה אם נרכב בצורה אגרסיבית או חופף בטיפולים ובהקפדה על רמת השמן.
מעבר למנוע גם האיכות הכללית לא היתה משהו, פלסטיקה נשברה והתפרקה והיו עוד תקלות נפוצות.
 
הגרנד דינק החדש, המכונה Gdink הוא סיפור אחר ואיכותי הרבה יותר.
עשיתי איתו קרוב ל-40K ק"מ בתנאים קשים, והמנוע הרגיש חדש, כך שסביר להניח שהוא ישרוד בקלות גם 100K ק"מ ויותר.
גם האיכות של הפלסטיקה ושאר המכלולים גבוהה בהרבה מזו של הדגם הישן.
יש לי את הישן מודל 2011 (רק אתמול כנראה הלכו סלילים) ועשיתי
26/01/15 11:28
38צפיות
עליו 30K.
אני מתלבט מהי נקודת הזמן הטובה ביותר (מבחינה כלכלית) לשדרג לדגם החדש, והאם כדאי בטרייד אין או למכור ולקנות.
נקודת הזמן הטובה ביותר היתה שלשום, לפני שהלכו הסלילים
26/01/15 15:01
39צפיות
ואולי דווקא היום, לפני שיתקלקל עוד משהו
בעקרון עדיף למכור לפרטי ולקנות במזומן. ככה יש לך יותר כוח מיקוח.
 
מצד שני בשוק הפרטי לא תקבל מחירון, ותבזבז זמן וכאב ראש מהטלפונים (אם בכלל יהיו...)
תברר באבניר כמה זיכוי הם יתנו לך על הקטנוע, ובמקביל שים מודעה ביד2, תראה לאן נושבת הרוח
חחח. יפה
26/01/15 17:05
40צפיות
האמת שאני הולך מחר להכניס אותו לספא. טיפול גדול + צמיגים +סלילים. נמשוך עוד 10K ואז נראה.
סך הכל הוא באמת סבבה.
לא חארם על 3אלף שקל?
26/01/15 20:24
42צפיות
לך לאלבר תן את הנבלה כמו שהוא ותיקח דיאלים חדש
º
טעות
26/01/15 21:10
20צפיות
º
26/01/15 21:13
13צפיות
מה הטעות ידידי?
27/01/15 08:48
37צפיות
ממה שהבנתי לאלבר מוטו יש טרייד אין במחיר מחירון לא?
לגבי ה- Gדינק מנוע 250 מוזרק חזק והתמסורת עושה עבודה טובה ויעילה. אותי קצת איכזב נפח מיכל הדלק (9 במקום 12 אצל אחרים בקטגוריה).
 
 
טעות להשקיע 3000 שקל בקטנוע ששווה בקושי 8000
27/01/15 08:59
49צפיות
הוא שאל מתי כלכלית הכי טוב למכור אותו,
עכשיו כשהוא עדיין תקין.
עדיף להטעין מצבר ולהעיף אותו בלי לשים עליו שקל,
בטרייד אין ישביחו אותו ברבע מהמחיר הזה, או שימכרו בזול כמו שהוא שווה באמת.
וזה לא משנה איזה טרייד אין. איפה שיתנו לו יותר ויקח כלי חדש שמתאים לו. אין לי מניות באלבר.
אתה צודק מאד. יש רק בעיה קטנה. לתקן אני יכול. לקנות לצערי לא
27/01/15 10:42
56צפיות
בכל אופן, תודה על התגובות ואחלה יום.
תלוי מה מצב הקטנוע
28/01/15 20:32
27צפיות
אם הקטנוע טוב ואין איתו בעיות אין לי בעיה להשקיע גם 3000 אפילו  אם הקטנוע שווה רק 4000 ש"ח
שנה וקצת
27/01/15 16:01
61צפיות
אחרי זה הוא נמאס ועוברים לאופנוע
היי חדש פה
26/01/15 14:25
86צפיות
קיבלתי G-DINK 250 מהעבודה ורציתי לדעת אם מישהו יודע איך מכוונים את השעון שבתצוגה?
º
בועז
26/01/15 16:55
22צפיות
מה?!?! למה צועקת ככה?? אנשים ישנים!
26/01/15 18:18
62צפיות
לא זוכר. השעון היה מדויק וחוץ מקיץ/חורף לא התעסקתי איתו.
 
אולי... לחיצה ארוכה על שני הכפתורים במצב ספידומטר תכניס את השעון למצב 'מוד'
ואז עם אחד הכפתורים לכוון, ולסגור סוויץ'.
 
אם זה לא עובד - טלפון למוסך המרכזי או פשוט לשחק עם זה. אין יותר מדי אפשרויות
º
אוקי אני ינסה תודה
26/01/15 19:02
15צפיות
שרתים חדשים לתפוז
22/01/15 01:42
11צפיות
אני מניח ששמתם לב שבימים האחרונים יש קצת בעיות עם האתר כמו למשל, הודעות שנקראו לא נשארות כחולות אחרי רענון של הדף.
הבעיות נובעות ממעבר לשרתים חדשים והצוות הטכני של תפוז משתדל לפתור אותן מהר ככל האפשר.
 
אם אתם נתקלים בבעיות שונות, אתם מוזמנים לשרשר לכאן ואני אדווח עליהן בפורום מנהלים, אם יהיה מדובר בתקלות שלא דווחו כבר.
הכחלת הודעות שנקראו
24/01/15 17:00
27צפיות
אצלי, אחרי מחיקת כל הקוקיז של תפוז ולוג אין מחדש, הסדרה הבעיה וכרגע הודעות שנקראו נשארות עם כותרת כחולה.
 
אפ אתם נתקלים בבעיות נוספות, אנא דווחו.
24/01/15 22:37
11צפיות
השחירו שוב...
 
נקווה שכל הבעיות ייפתרו בקרוב.
מנעול שרשרת לקטנוע
23/01/15 11:44
15צפיות
שלום 
האם צריך מנעול שרשרת מיוחד לקטנוע או מספיק לקנות אחד רגיל בחנות הכל לבית של 73MM?
בלי קשר לאיכות - כדאי שיהיה עטוף למנוע שריטת ג'נט
23/01/15 12:18
11צפיות
למרות שאפשר לאלתר חיפוי מצינור מכבי אש ישן.
בשביל אשליית הביטחון כל שרשרת תעשה את העבודה
23/01/15 15:26
16צפיות
רק באמת לעטוף בגומי או בד כדי למנוע נזק לג'אנט.
 
בשביל מיגון אמיתי - שרשרת חוליות היא לא הפתרון.
 
º
לא הבנתי איך לעטוף את המנעול.....
23/01/15 18:45
3צפיות
הם דיברו על עטיפת השרשרת עצמה
24/01/15 14:45
8צפיות
אני לא מכיר את דגם המנעול עליו דיברת, אבל בכל מקרה, עדיף מנעול שבו יש כיסוי פלדה ל"אוזן" כדי שאי אפשר יהיה לגזור אותה עם מכשיר חיתוך, אני יודע שלרב בריח יש מנעולים כאלה.
º
הכוונה לעטיפת השרשרת, לא הקטנוע.
27/01/15 08:51
3צפיות
חומר לכתבה על בטיחות הרכיבה
22/01/15 21:19
9צפיות

שלום,
אני מסייע לעמותת "אור ירוק" בהכנת חומר לכתבות העוסקות בבטיחות בדרכים. אינני מייצג את העמותה באופן רישמי.
אני מעוניין לדבר עם רוכבי אופנועים/קטנועים (בעבר או בהווה) אשר נפגעו בתאונות שנגרמו על ידי מפגעים בכביש ואשר יהיו מוכנים להתראיין לכתבה של "אור ירוק" שתשודר באמצעי התקשורת.
כמו כן אם אתם מכירים בני משפחה של רוכבי אופנועים שנהרגו כתוצאה ממפגעים בכביש אשמח לקבל פרטים שלהם על מנת לבדוק אם יהיו מוכנים להתראיין.
במידה ויהיה לי מספיק חומר רלוונטי אוכל להביא את החומר הזה לידי "אור ירוק" על מנת שיכינו כתבה שבוודאי תתרום לקידום בטיחות הרכיבה.
אשמח לקבל פרטים ישירות למייל שלי או בטלפון, פרטים בתחתית ההודעה.
 
º
שרשור מכירות
22/01/15 20:58
9צפיות
מעיל חורף מעולה SPIDI KAPTIVA במצב חדש לגמרי
22/01/15 21:06
7צפיות
S3 250 - סיכום קצר, 1,112 ק"מ
21/01/15 21:36
22צפיות
שלומות 
הקטנוע עבר טיפול 1,000 (חינם, לפי הסכם הקניה) לפני מספר ימים, מאז נסעתי עוד טיפה ותדלקתי - חשבתי שזה טווח ראוי לסיכום הרצה קצר.
 
הקילומטראז' טיפס יחסית לאט מהרגיל בעיקר בגלל הסערה שהייתה - התחילה עם כמות עצומה של חול באויר שאיני יכול לנשום (לקחתי אוטו) וכללה טמפרטורות שפשוט נמוכות מידי. אני לא רואה סיבה לענות את עצמי סתם ביומיים מתוך כל ימי השנה בהם מד הטמפ' מראה על 2-4 מעלות בבוקר...
 
לקטנוע עצמו - דבר ראשון, מד המהירות מזייף, מאוד. בסביבות ה-20%, לפי תחושה. כשבספר כתוב לא לעבור את ה-80-90 בהרצה, יש להתייחס לכך ולא להסתכן בזחילה על 50-70 אמיתיים. 
* ההזרקה מדוייקת והקטנוע התניע בכל מצב. אכן ראיתי שהסטרטר דורש כ-2-3 שניות כשקר מאוד - האם זה ההר שעשו מהעכבר בפורומים? זה ממש לא נורא. נורא זה להתניע DR650 ישן עם קיק כשכבל מפחת הקומפרסיה קרוע. פרופורציות... 
* תא המטען מאכזב עקב מבנה הפלסטיק בתחתית המושב שנועד כנראה לגרום לו לשבת כמו שצריך. הפלסטיק תופס מקום ונתקל בעצמים גדולים כמו תיק גב שתנסו להכניס לתא.
* תנוחת הישיבה מעט מוזרה, כמו בקאסטום, אך עדיין נוחה בהרבה מאשר בסילברווינג, בעיקר כי המושב תומך בתחת+ירכיים כראוי ויש מעט מקום לזוז. לאנשים בגובה 1.85+ יהיה צפוף - תנוחה זו תגרום לרגליים לקבל זויות חדות מידי ותרגישו שישבנכם פשוט ממוקם קדימה מידי.
מי שנמוך יותר - אין בעיה.
* צריכת הדלק הממוצעת הינה כ-31.57 ק"מ לליטר. האמת, שזו הצריכה הקבועה פחות או יותר בכל תנאי הנסיעה שלי - התדלוק האחרון (שהיה עם צריכה זו) כלל נסיעה בכביש 6 בתוואי הרגיל שאני עושה. חסכוני מאוד - יותר ממה שתכננתי. יצויין לפרוטוקול שאני נוסע כמו חננה.
* מיגון הרוח טוב. יש מעט רוח שמגיעה לקצה הקסדה - אך ללא מערבולות של ממש. הו, איזה הבדל ממגן הרוח של הויסטרום, לדוגמה, שהצטיין בעיקר בלגרום לי לכאבי ראש עד שהורדתי אותו למינימום.
* התנהגות הכביש מוזרה מאוד. היא לא "גרועה" אלא פשוט נעדרת פידבק. בכניסה להטיה הגלגל הקדמי צולל לפניה ונעלם - ואתה לא יודע מה בדיוק קורה ולאן הקטנוע נוסע. *אפשר* להינות ממנו בכבישים מפותלים, כמו שעשיתי בזמן ההרצה בנסיעות נחמדות באיזור לי-און\בית גוברין, זה רק לא יהיה במהירות של ממש.
 
בגדול, יש לקטנוע פלוסים ומינוסים, לי כרגע בעיקר פלוסים. אני לא מחפש תחליף זול ל-R1 אלא קטנוע חסכוני שעושה את העבודה ושאני יכול לטייל איתו לכל מקום בארץ בנינוחות. את זה הוא עושה בגדול.
 
 
תודה על הסקירה
21/01/15 21:49
7צפיות
אהבתי שהתייחסת לקטנוע בהתאם לדרישות שהוא אמור לעמוד בהן ולא חיפשת דברים שהוא לא אמור לספק.
 
תמשיך להנות ולדווח
 
+ הערה ושאלה:
21/01/15 22:27
13צפיות
הערה לגבי אי תחושת הקדמי - בקטנועים שפגשתי חלוקת המשקל הזוועתית, כמעט ושיחררה את הקדמי ממגע הכביש.
יתכן וזו בעיה משפחתית של כל הסיגמנט. יתקנו אותי בועז והפרארי שבודקים מידי פעם קקנועים.
 
ושאלה אינטימית לעניין מיגון הרוח מה הגובה שלך
(אתה כמובן לא חייב לענות)
 
 
 
אני לא בטוח שדווקא לחלוקת המשקל יש משקל מכריע בחוסר התחושה,
22/01/15 00:08
8צפיות
או יותר נכון בחוסר בהיזון חוזר מהפרונט.
ההרגשה כאילו הקדמי מנותק מהכביש, היא קודם כל רק הרגשה,
והיא בולטת בעיקר למי שעבר מאופנוע לקטנוע.
 
מעבר לחלוקת המשקל יש השפעה לקוטר הגלגל (עובדה שלרוב ה-"16 יש פידבק לא רע מהפרונט),
ובעיקר לדעתי יש השפעה למבנה השלדה ולפרימיטיביות של המתלים.
 
עוד גורם מכריע הוא המבנה הקטנועי שמחזיק את המנוע-תמסורת-זרוע אחורית-אגזוז-גלגל
מתחת לבולמים האחוריים, ולמעשה כל המשקל הזה לא משוכך בכלל, ומעביר את כל ה'ריבאונד' למזלג הקדמי,
שברוב המקרים מחובר לראש ההיגוי ע"י משולש יחיד, שבינו לבין הכידון מחבר צינור ברזל גמיש.
לא פלא שהרוב המוחלט של הפידבק מהכביש הולך לאיבוד, ולא מגיע אל הכידון ודרכו אל הרוכב.
זה בלט מאוד בדור הקודם של קטנועי ה'מנהלים' הבינוניים, שמושיבים משקל גדול על שלדה גמישה ומתלים רופסים,
והשתפר מאוד בדור החדש של קטנועי הביניים, כמו פורצה, דאונטאון, ג'וימקס, איקסמקס ועוד.
גם לאיכות הצמיגים יש השפעה
22/01/15 00:55
6צפיות
מזכיר לך את השינוי בג'י דינק אחרי ששמת עליו צמיגים נורמלים.
עם המקוריים לא היה שמץ של מושג מה קורה שם למטה.
º
יש גיל שכבר אין מושג מה הולך למטה...
22/01/15 07:26
2צפיות
מעניין מה יהיה כשאחליף צמיגים
22/01/15 18:54
5צפיות
אגב קטן - על הסילבר היו לי פירלי דיאבלו סקוטר שרבים אוהבים, אך הם היו היחידים שממש נמרחו על סימוני כביש (כתבתי על כך בעבר).
הצמיגים המקוריים של ה-S3 לא עושים זאת.
1.82 מ'
22/01/15 00:28
5צפיות
לגבי הפרונט - אני לא בטוח למה זה קורה. אני מכיר את עניין חלוקת המשקל שלפעמים ממש בלתי הגיונית, רכבתי פעם על סילבר 400 של...מד"א, נראה לי, עם ארגז ענקי מלא בציוד. התחושה - כמו להיות על חד אופן. מפחיד!
ב-S3 זה מעט שונה. הייתי אומר שזה כמו ג'וייסטיק במחשב. אתה נותן פקודה ורואה מה קורה בעיניים, אך לא מקבל התנגדות משתנה מהכידון כמשוב.
 
אז אם כך האיבחון שלי לגבי איכות המשקף
22/01/15 07:24
6צפיות
ב-S3 היתה נכונה.
יופי של סקירה! אני גם רוכב עליו וגם מאד מרוצה
27/01/15 08:42
21צפיות
כמו שכתבת לגבי סיפור ההנעה- אכן עשו הר מעכבר, אך כנראה שזוהי טיבה של הרשת.
כתבת כמה נקודות ממש טובות ואין ספק שבשורה התחתונה אני מסכים איתך- זה קטנוע שעונה על הצרכים של רוב הרוכבים ובאמת אפשר להיות איתו שקטים
טרייד-אין חדש בהרצל תל-אביב
22/01/15 11:19
20צפיות
היי,
ראיתי שביום שישי נפתח מרכז טרייד אין חדש של מטרו מוטור. כתבו שיהיו מבצעים והנוחות ביום הפתיחה. 
מישהו יודע איזה הנחות מדובר ואיזה כלים?
תבדוק פה
22/01/15 12:09
12צפיות
פה, ב"קטנועים" רוכבים לאט ויש זמן למוח לחשוב
מטרו חברה מספיק גדולה
22/01/15 13:55
15צפיות
הם לא יכולים להרשות לעצמם לשלם לתפוז על פרסומות?
 
 
מעבירים את החסכון להנחות גדולות לרוכשים
22/01/15 13:59
11צפיות
מה, לא
 
מרמור על טיפול Joymax250
21/01/15 13:40
21צפיות
היי,
עשיתי טיפול 24000 לגוימקס250 (שנת 2012 הדגם הישן) שלי המוסך מורשה (כרגע לא חשוב שם המוסך).
המוסכניק אמר בהתחלה שזה באיזור ה1400 שח.
הגעתי באמצע היום באתי לקחת משהו ששכחתי בקטנוע ואז אמר לי שצריך להחליף רפידות קדמיות ואחריות, וגם צמיג כדאי מאוד להחליף.
אמר שהכל יחד יצא בערך 2000 שח.
ממורמר יצאתי, כשבאתי לקחת אותו אז הוא לא החליף לי צמיג כי לא אמרתי בפירוש שאני רוצה (בסדר ניחה, ניתן לו...) אבל כשבאתי לשלם הוא אמר לי 2400 שח, כולל מעמ.
מה לעזאזל, האם זה באמת המחיר?!
אם כן, אשב בחושך ממורמר.
אם לא, מה לעזאזל?!
נשמע יקר, אבל השאלה מה ביצעו בפועל
21/01/15 14:02
7צפיות
מה שאומרים בהתחלה זה המחיר לטיפול סטנדרטי, קטן / גדול בהתאם לקילומטרז', רפידות וצמיגים אינם חלק מהסטנדרט אלא מוחלפים בהתאם לבלאי ולצורך, מה שיכול לייקר את הטיפול, כמו שנראה שקרה אצלך.
יתתכן שבהתאם לקילומטרז', החליפו גם נוזלי בלמים וקירור, מעבר לשמנים שמוחלפים בטיפול רגיל, זה מוסיף עלות חומרים ועבודה, בדוק בחשבונית אם אכן עשו את הדברים האלה.
מע"מ מתווסף בהתאם לחוק, אבל רצוי לברר מראש אם המחיר שאמרו לך כולל כבר את המע"מ או לא.
 
כלקח לעתיד, כדאי לבדוק מראש בכמה מקומות, להשוות מחירים ולסגור את נושא המע"מ, כדי לא להיות מופתע.
כמו כן, לסכם שמודיעים לך אם יש דברים שצריך לעשות בנוסף לסנטדרט, כדי שתוכל להחליט אם לאשר את ביצועם או לא, כשמדובר בדברים שסובלים דיחוי.
 
טיפול כזה צריך להיות 1200-1400 ש"ח
21/01/15 22:28
8צפיות
לא כולל רפידות/צמיגים ושוקו.
בשמחה אעלה חשבוניות של טיפולים דומים אצלי.
º
האם תוכל לצרף צילום של החשבונית?
21/01/15 20:58
4צפיות
חשבונית
הודעה זו מכילה תמונות
22/01/15 10:42
16צפיות
מצב חשבונית
אומנם לא מאתמול
הודעה זו מכילה תמונות
22/01/15 12:28
16צפיות
אבל אני מצרף חשבונית על טיפול 24K וטיפול 36K.
שים לב לתאריכים.
הפרש הגדול שקפץ לי בעין הוא בעבודה.
כנראה שהפורמט הוא מערכת של מטרו.
 
זה יקר אבל זה המחיר
27/01/15 08:45
14צפיות
בחרת עיסוק יקר חביבי
לי עלה יותר
28/01/15 17:10
12צפיות
התלבטות לגבי קניית קטנוע חדש+ מה עושים נגד גנבות?
22/01/15 00:10
19צפיות
שלום חברים, אני בתהליך של חיפוש לקטנוע חדש. 
 
אני כבר כמעט ארבע שנים עם JOYMAX 250 שנת 2010. סך הכל די מבסוט ממנו. אבל קצת חסר לי ספורטיביות ובא לי להתחדש. 
 
כנראה שאלך על XMAX 250 או שוב JOMAX250 חדשים. 
 
האם יש פה מישהו שרכב תקופה על שני הכלים? האם האקס מקס מצדיק עוד 5000 שקל? אשמח להמלצה על מה כדאי ללכת. 
 
בנסיעת מבחן על האקס מקס הרגשתי שהוא הרבה יותר ספורטיבי ו"כיפי"  לרכיבה. 
 
בלי קשר לאיזה מהכלים החדשים אבחר,
 
אשמח לשמוע מה הטריקים והטיפים הכי טובים נגד גניבות.
 
את הג'וי מקס שלי ניסו לגנוב פעם מחוף הים, למזלי האזעקה עבדה, רצתי אליו בטירוף והגנבים בדיוק ברחו וראיתי שהכנף הצדדית מפורקת.
 
אני מאז עם טראומה ומפני שמדובר עכשיו על כלי בסביבות ה-30+ אלף שקל אני רוצה לעשות את המקסימום נגד גניבות.
 
ביטוח מקיף זה ארגזים של כסף ומוריד את החשק להתקדם לכלי חדש ויקר יותר. 
 
כמה שאלות:
1. האם נראה לכם שווה לעשות ביטוח מקיף לפחות בשנה שנתיים ראשונות?
 
2. האם אתם מכירים מנעול שמאוד קשה לחתוך אותו? שמעתי על הקריפטונייט שמשתמשים בו לאופניים הרבה. ( אומרים שצריך חצי שעה עם דיסק לחתוך אותו, נשמע לי קצת מוגזם. מישהו ממליץ על דגם ספציפי שלו? 
 
3. איך הייתם ממליצים לקשור\למגן כלי חדש ומנצנץ כזה ברחובות תל אביב? ( בלילה אני חונה בחנייה סגורה של בניין )
 
אני חשבתי על אזעקה, מנעול קריפטונייט שישמש כמנעול דיסק, כלומר ינעל את הגלגל + נעילת הכלי לעץ או עמוד כלשהו ( נגד העמסה לטנדרים ) עם מנעול שרשרת( אשמח גם להמלצה למנעול שרשרת אכזרי ).
 
 
אני מעדיף להוציא 1000 שקל על מנעולים פעם אחת מאשר 3000 שקל כל שנה על מקיף...
 
תודה רבה על כל עצה ועזרה!
 
הג'וימקס החדש מצויין
22/01/15 01:02
17צפיות
לטעמי, ה-XMAX לא מצדיק את ההפרש, אבל לפעמים בא לגוון וזה גם עניין של טעם אישי.
 
מומלץ תמיד לקשור לעצם נייח עם שרשרת רצינית, לפחות 12 מ"מ, יש גם 14 אבל הן כבדות למדי.
לדעתי כדאי להתרגל לכסות, סיפור של לא יותר מדקה לשים ולהסיר ומרחיק את הכלי מעיני החומדים אותו.
מקיף זו הדרך הכי יעילה לישון טוב, אבל זה סיפור לא זול, עניין של יכולת כלכלית ורצון להוציא את הסכום.
פורום עסקים

פורום עסקים החדש

המקום החדש שלך להתחבר לעסקים כנסו ושתפו בכל נושא >>>


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה