לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
דבר מייסד הפורום, צור בנר:

"שלום לכל חובבי הטייס, אומנם, ימות המשיח עדיין לא הגיעו, אך למרות זאת, בפעם הראשונה בישראל, עולה לאוויר, קהילה, המאפשרת לכל מי שהטיסה זורמת בדמו, להיפגש בה. הטיסה היא ``שגעון לדבר`` - כולנו חשים בזאת. במקרים רבים, ההנאה שאנו שואבים משיחה על טיסה עם עמיתים וחברים, מחילופי החוויות והסיפורים, משתווה (ויש אומרים, אף עולה...) להנאה מהטיסה עצמה. קהילה זו והפורום במרכזה, באים לספק בדיוק את ההנאה הזו. כמה מילים על עצמי, עבדכם הנאמן: אני מחזיק ברשיון טיס מסחרי(עם הגדר מכשירים) וברשיון הדרכה עם נסיון של שמונה שנים כטייס. כמו כן, אני מחזיק ברשיון מסחרי ורשיון מדריך מכשירים (CFII) אמריקאים. בשרותי הצבאי הסדיר שימשתי כקצין בקרת טיסה בחיל האויר (כן, כן - ``פלוטו``) ועדיין אני עוסק בכך במילואים.יש מכם, שיתכן ויזכרו אותי מתחרויות הנווט האוויריות בחיפה ובערד, אותן ארגנתי. ועתה, אגש לעניין: במרכז קהילת ``התעופה הקלה``, עומד הפורום, שיכול לשמש אתכם למטרות רבות, כגון: סיפורים על טיסות וחוויות מיוחדות, המלצות על מוצרים הקשורים בטייס ושאר ``שיחות האנגר`` כאוות נפשכם. כמו כן, יכול הפורום לשמש כאמצעי לברור מידע בנושאי התעופה השונים (נושאים טכניים, אווירודינמיקה, מטאורולוגיה וכו`). כמנהל הפורום, אני מבטיח תשובות מהימנות לשאלות שתועלנה, ביחד עם כל שאר משתתפי הפורום, אשר בוודאי ישמחו לעזור ולענות. אני בטוח שההיכרות דרך הפורום, תעזור בגיבוש הדדי של חובבי טייס מכל הארץ, ובחילופי מידע, שיעשו את כולנו למקצועיים יותר. נוסף על הפורום, תוכלו למצוא הפניות למאמרים בקהילה ומחוצה לה וקישורים לאתרי אינטרנט מעניינים. אשמח לקבל תגובות והצעות לקישורים, אשר הינכם סבורים שיעניינו את באי הקהילה. בעיקר אשמח, לקבל ולפרסם מאמרים וכתבות פרי עטכם, בכל נושא הנראה לכם רלונטי. כמו כן, הנכם מוזמנים ליידע אותי על כל ארוע תעופתי, גדול כקטן, אשר אתם מארגנים או יודעים עליו, ואעשה כמיטב יכולתי לפרסמו בקהילה ואם תרצו, לעזור בעצות לארגונו. בנוסף, קיימת לפורום רשימת תפוצה לדואר אלקטרוני בה חברים משתתפי הפורום. מטרת רשימה זו היא, ליידע את המשתתפים על ארועים בתחום התעופה, עדכונים לקהילה ואף להיות בסיס למפגשים ויוזמות אויריות עתידיות. על מנת להצטרף - כיתבו לי מייל ואתם בפנים. אני מקווה כי כולנו נוכל להפוך קהילה זו לבית הווירטואלי שלנו, וכל הצעה לשיפור, תתקבל בברכה. טיסה נעימה בקהילה, שלכם, צור בנר"

הודעה נעוצה גיוס כספים להמשך המאבק על שדה התעופה הרצליה
28/04/15 00:09
68צפיות
בקשת עמותת המשתמשים בקישור הזה.
 
דוד.
אפשר בבקשה לקבל הסבר על "Center of Pressure"
הודעה זו מכילה סרטונים
26/04/15 02:59
287צפיות
אני לומד תאוריה של PPL ולא הבנתי את הנושא הזה של Center Of Pressure 
תודה !
מרכז הלחץ
26/04/15 06:46
232צפיות
עם הגדלת זווית ההתקפה, מרכז הלחץ נע קדימה - וההיפך.
 
בברכה - יוסי
בן דוד של ה-CG
26/04/15 07:08
204צפיות
בדומה להשפעת כוח הכבידה שמקובל לשקלל אותה לCG, גם את השפעת כוח העילוי משקללים ל CP
העילוי הוא לא ווקטור אחד אלא מפולג לווקטורים בכיוונים שונים ועוצמות שונות. הכוח המשוקלל מתרכז לנקודת מרכז הלחץ. לכן, כנו שיוסי כתב, הנקודה זזה קדימה או אחורה כפונקציה של זווית ההתקפה. בזווית התקפה גבוהה העילוי בחלק האחורי של הכנף קטן ולכן הכוח השקול זז קדימה יותר. בהקשר לתאוריה, אז גם למצב המדפים יש מה להגיד על מיקום הנקודה ;)
אם ניתן קרדיט לשואל, הרי שהתשובות לעיל לא עונות על שאלתו
26/04/15 07:39
178צפיות
אם היה שואל - מה אני צריך לדעת בנושא זה, כדי לעבור את הבחינה, אזי יתכן שהתשובה של יוסי היתה מספקת.
להבנתי, הוא רוצה להבין את המושג, את הגדרתו, את משמעותו, ואת חשיבותו.
גם התשובה על בן-הדוד של ה-CG, מרובה בסיסמאות, אך אינה מבהירה את המושג.
מושג חדש יש להגדיר מן היסוד, במונחים פיסיקלים, ולא בנפנופי ידים.
אני מצפה ליותר מדי?...
 
 
 
 
אנסה "להרים את הכפפה"
26/04/15 09:01
218צפיות
כאשר הכנף נעה באוויר, פועלים עליה מספר כוחות בכיוונים שונים.
הכוחות שמעניינים אותנו, הם:
א. העילוי.
ב. כוח הכובד (משקל המטוס + כוחות הניצבים למיתר הכנף הנוצרים עקב תנועת המטוס. למשל בפניות)
ג. הגרר.
בדיון על "מרכז הלחץ" אנו מתעניינים בכוח העילוי הנוצר בכנף והוא, בעיקרון, ניצב למיתר הכנף.
למעשה, אם נבחן את העילוי הנוצר נוכל לומר כי על כל שטח מינימאלי של הכנף (יכול להיות מטר מרובע, דצימטר מרובע, ס"מ מרובע או מ"מ מרובע) פועל כוח הניצב לפני השטח.
נוכל לדמיין את הכוחות הפועלים על יחידות השטח של הכנף, כ"חיצים" המביטים "מעלה" בניצב לפני כל יחידת שטח. אנו יכולים לסכם את סה"כ כל הכוח שנוצר בחיצים ולומר כי זהו הכוח " הכללי" הפועל בניצב לפני השטח של הכנף.
אולם, ישנן שתי בעיות. האחת, פני השטח אינם מישור יחיד (הרי לכנף יש "קימור עליון") והשנייה, מיתר הכנף אינו מקביל לציר הטיסה.
מכך, שלמעשה אנו צריכים להתייחס לחיצים כאל "וקטורים" שלכל אחד יש כיוון וגודל.
ע"מ לחשב את סה"כ הכוח הפועל בניצב למיתר הכנף, יש לבצע אינטגראל ווקטורי של כל הווקטורים ואז נקבל את "שקול הכוחות" הפועל על הכנף בניצב למיתר.
שקול כוחות זה מיוצג ע"י ווקטור יחיד שיש לו אורך (סה"כ הכוחות), כיוון (מיצוע סה"כ הזויות של כל המשטחים "הקטנים שדיברנו עליהם) ונקודת התחלה ( שזוהי הנקודה "המרכזית" המייצגת את סה"כ הווקטורים החלקיים).
כאמור, הווקטור הזה ניצב למיתר הכנף ואם רוצים למדוד את תרומתו ל"הרמת" המטוס לאוויר, יש צורך למצוא את ההמרכיב האנכי (משולש ווקטורי) של ווקטור העילוי.
אם הבנת עד כאן, ההמרכיב האנכי של הווקטור המסכם את סה"כ הכוחות ה"קטנים" מתחיל בנקודה מסויימת (אחוז מאורך המיתר). נקודה זאת נקראת "מרכז הלחץ".
וכמו שענו לך קודמיי, שינוי זווית ההתקפה של הכנף משנה את הרכב ה"כוחות הקטנים" - חלק מהכוחות הקטנים נעשים קטנים יותר וחלקם גדלים.
מאחר וכך, הרי שבעצם המיצוע של סה"כ הכוחות ייתן לנו ווקטור עילוי שנקודת ההתחלה שלו תזוז קדימה או אחורה עפ"י השינוי בזווית ההתקפה.
מקווה שהצלחתי במשימתי...
אריאל אריאלי
אריאל , עם כל הכבוד לזה שאיתגר אותך, ולמאמץ הגדול שעשית
26/04/15 09:35
174צפיות
בכדי להסביר, נדמה לי שהשואל בסך הכל כנראה שלומד תאוריה,בכדי לקבל רשיון לטוס.
אם היה רוצה ללמוד הנדסה אוירונאוטית ,אני מניח שהיה הולך לטכניון. אני לא מבין ולו עשרה אחוז
ממה שכתבת וראה זה פלא הטסתי את רוב סוגי כלי הטיס של הGA ואף פעם לא הצלחתי להפיל אף אחד מהם. לדעתי האישית בלבד, יש עוד מספר גדול מאד של מחזיקי רשיון טיס שללא שינון מחדש לא יעברו שום מבחן תאוריה, ותקן אותי אם אני טועה.בכל מקרה אהבתי את ההשקעה שלך!
בוא ננסה משהו פשוט יותר
26/04/15 15:28
166צפיות
מרכז הלחץ היא נקודה בפרופיל הכנף, שאם נפעיל עליה כח השווה בעוצמתו וכיוונו לכח העילוי, השפעתו על הכנף תהיה זהה לזו של כח העילוי.
במילים אחרות, זוהי נקודת האחיזה של כוח העילו המשוקלל בכנף.
 
רפי
תיקון קטן, אריאל
27/04/15 13:18
81צפיות
העילוי אינו ניצב למיתר הכנף אלא לרוח היחסית.
למה שלא תגדיר...
26/04/15 22:48
122צפיות
באיזו רמה ולאיזה צורך אתה רוצה את ההסבר. כך תחסוך לעצמך הסברים לא מובנים או לא דרושים, או שטחיים וחסרי ערך.
מרכז הלחץ
27/04/15 05:29
122צפיות
אם תדמיין את העילוי כמישהו שמושך את הכנף למעלה עם חבל, מרכז הלחץ זה המקום בו החבל היה מחובר.
אם תדמיין את כוח הכובד כמשקולת שמושכת את המטוס למטה עם חבל, מרכז הכובד זה המקום בו החבל היה מחובר.
 
שני דברים מפריעים לי...
28/04/15 00:47
25צפיות
למה אתה מסתתר אחרי שם חסר משמעות (עבורנו לפחות)?
ולמה אתה לא טורח להגיב, לפחות לאותם שהתיחסו ברצינות לשאלתך?
תודה רבה רבה לכולם
28/04/15 02:28
16צפיות
אני מצטער שהגבתי באיחור
איך שהשקעתם פה הבנתי את זה יותר ממה שאני צריך לעכשיו (בקטע טוב)
תודה רבה לכולם על השקעה אני מעריך את זה 
בהזדמנות מטוס כולל חנייה בראשון לציון
הודעה זו מכילה תמונות
27/04/15 10:29
233צפיות
למכירה P92  שנת 1996
מנוע חדש 100 כ"ס 550 שעות
כולל איבזור מלא
חנייה במנחת ראשון
במחיר גמיש
לפרטים נוספים 0508236069
המראות ונחיתות מהיום בארה״ב ... (שלמה זלקין... יעניין אותך)
26/04/15 10:16
382צפיות
ליד יוסימיטי, קליפורניה.... 26-4-2015:
 
º
מגניב!
26/04/15 19:50
89צפיות
לא אמין
26/04/15 19:53
190צפיות
חיקוי (לא טוב במיוחד) של טיסה בסימולטור.
בשום מקום בסרטון לא ניסו אפילו לשתול נוכחות של בני אדם.
על אף אחת מהגדות לא מפוזרת פסולת בניין.
לאורך כל הנחלים והאגמים אין אפילו שקית אחת של במבה.
אפילו בקבוק פלסטיק אחד (לרפואה) לא הכניסו.
טיסה מהיום, עלק
לרגע חשבתי שאתה רציני..... עוד מעט יעלה היום השני של הטיסות,
27/04/15 03:21
162צפיות
תבדוק היטב אולי תמצא ליכלוך......
אכבר עלאק!
נראה מדהים!
27/04/15 08:15
138צפיות
אם אתה עובר גם באיזור סן חוזה, צור קשר...
תמונות שמצאתי מטיול ב2008
הודעה זו מכילה תמונות
26/04/15 23:14
224צפיות
טיול אגודה מים המלח לראש פינה ,שינה במטולה וחזרה דרך קו החוף
 
זיכרון מרמי
עצירת קפה טובה בדרך חזרה
הודעה זו מכילה תמונות
26/04/15 23:16
204צפיות
מישהוא מזהה?
 
בתמונות עצמון, רמי  נעמן ונעמן הקטן (דאז:)
º
אמר כאן מישהוא, כואב כמה שאתה חסר
הודעה זו מכילה תמונות
26/04/15 23:18
196צפיות
º
כמה שהוא חסר לכולנו!
27/04/15 06:56
81צפיות
פניה שהעברתי היום לרש"ת
26/04/15 20:45
284צפיות
בבעלותי מטוס ברישום 4X-ARO שבסיס הפעלתו הינו שדה הרצליה. המטוס שלי חונה כרגע בשדה דב ולא מאושר לי מרשה להעבירו להרצליה בגלל פסיקת בג"צ. כמו"כ, פנייתי אליכם (לבקשתכם לפני יותר מחודש) בדבר שדה הפעלה חלופי עבורי בחיפה לא נענתה מעולם. 
היום הגשתי מרשה טיסה משדה דב לחיפה ובחזרה וסורבתי ע"י מנהל שדה דב. 
למרות ששילמתי את כל תשלומי האגרות לרש"ת איני יכול כעת לממש את זכותי הבסיסית ולטוס כחוק.
אבקש להורות למנהל שדה דב לאפשר לי לטוס כרצוני משדה דב לכל מקום ולחזור עד שימצא למטוסי מקום חלופי.
תודה
חנן נהרי
 
איני תמים ואני בטוח שהמכתב הזה לא יזיז את קצה הביצה השמאלית אצל האחראי לעניין ברשעות. בכל זאת, אי אפשר לעבור לסדר היום. צריך לתעד את הסרובים האלה ולקחת למשפט את החצופים בסופו של יום.   
מה הסיבה לסרוב?
26/04/15 21:12
240צפיות
אתם אנשים טובים אתם. אם זה היה קורה לי תוך שתי דקות מנהל השדה היה כבר שוכב מתחת לשולחנו וצועק הצילו.....
הוא לא רוצה, הפריץ, שנחנה בשדה דב ולכן לא מוכן לאשר מרשה
26/04/15 22:36
231צפיות
שבסופו חוזרים לשדה. זה היה בטלפון. אני חושב שאם זה היה פנים אל פנים זה היה נגמר אחרת.
יש לו גיבוי חוקי לסרוב? כי אם לא , נראה לי שכדאי להגיע עם זה
26/04/15 22:56
231צפיות
לבגץ, זה בודאות יגיע לאותו הרכב וזה יעזור לשופטים להתעצבן יותר על הפריץ.
שופטים עצבנים זה טוב ליהודים.ובכדי לעטור לא צריך 400K וגם לא 4K.
º
תלוי בעטרת...
27/04/15 01:09
135צפיות
טיסות אז"מ
26/04/15 21:15
209צפיות
לא יודע על טיסות דריפטר בשבת האחרונה.יודע על p92 סיירה וטקסטנים.
לא מבין מה אתם מקטרים על מחסור בשדות תעופה
26/04/15 16:29
324צפיות
ב LLMR יש מלא מקומות חניה
26/04/15 16:41
278צפיות
גם LLRD הוא אשיה תעופתית רצינית שרשעות שדות התעופה דאגה לשמור לנו. לתפארת מדינת ישראל.
שששש..... שבג"צ לא ישמע....
26/04/15 18:03
200צפיות
עוד יחשוב שאנחנו עובדים עליו כשאנו טוענים שסגירת ש"ת הרצליה = חורבן התעופה הכללית....
 
דוד.
PALMAHIM AIR BASE-Airfield Civil
26/04/15 20:50
175צפיות
זהו כולם לעבור לפלמחים, יש שם מספיק חניה לכולם, וגם לא חסר מקומות לנחיתות חירום אם צריך(חס וחלילה).
על השתנה מהמקפצה ותוצאותיה
26/04/15 12:55
295צפיות
מאז פסק הדין של בג"צ, שבטווח הקצר גזר מוות על התעופה הכללית בישראל, התמלא הפורום בשלל דיונים בנושא. אחד מנושאי הדיון העיקרי היה "בואו ונתחכמה" - איך נטוס לשדה גם אם טיסתנו עומדת בניגוד לפסיקה. וכך, נתמלא הפורום בשלל הצעות דוגמת טיסה על בסיס יומי לניקוי החלונות, הצמיגים וכו'. מה שלצערנו רבים שכחו הוא שלא רק אנחנו קוראים בפורום. התוצאה? היום הופץ מכתב עדכון על ידי רש"ת המוסיף על ההגבלות השערוריתיות גם כך. דוגמה? הגעה למוסך לצורך טיפול בתקלה, היא רק טיסה במסגרתה מכון הבדק יפרק ו/או ירכיב חלק על המטוס, דהיינו "באתי בכדי שינקו לי את X או Y" אינו תופס כבר. גם טיסה לצורך בדיקת הרדיו/טרנספונדר/שעון לחץ המה שמו או חום המה שמה, גם כן אינו תופס.  דוגמה נוספת - אין טיסות הדרכה במטוסים פרטיים ו/או עמותות למניהן. בקיצור, חשוב לנסות ולמצוא דרכים, גם יצירתיות, איך כן לקיים את הטיסות (לפחות עד ש(בתקווה) בג"צ יקל בהחלטות שלו), אבל בחייאת ראבק, אל תשתינו מהמקפצה.
קשקוש. אתה קורא לא נכון את העדכון
26/04/15 13:49
242צפיות
העדכון לא מדבר בכלל על מה שאתה מדבר. הוא מדבר על מכשור מיוחד לטיסות מסחריות עם יעוד כלשהו. טיסת בדק היא בפרוש לא רק להחלפת חלק. האם הטיס יודע שצריך להחליף חלק? הוא יודע שיש לו תקלה. הוא לא זה שיחליט אם יחליפו חלק או לא.
איפה קראת בעדכון שאין הדרכה במטוסים פרטיים?
בקיצור - קרא שוב. 
לדעתי יש לך בעיה בהבנת הנקרא
26/04/15 14:32
249צפיות
תקרא שוב היטב את שני המכתבים (מצורפים כאן לנוחיות הקוראים) ותראה ש"ההגבלות" החדשות הן רק במוחך.
 
דוד.
º
והנה המסמך השני
26/04/15 14:33
161צפיות
לחנן ודוד
26/04/15 14:43
230צפיות
בהחלט יכול  להיות שאתם צודקים ואני טועה. מה שאמרתי נאמר על סמך שיחה לה הייתי עד/חצי שותף בהרצליה. כשאגיע הביתה אקרא את המסמכים ואם צריך אתקן את שכתבתי. והלוואי ואני טועה ואתם צודקים.
ראה סעיף 4.ז במכתב בראשון שדוד צירף
26/04/15 20:47
144צפיות
"טיסות מבחן / ניסוי למטוס או רכיבי המטוס, במסגרת הבדק."
 
לכן כל "בדק" שבוצע מאפשר ביצוע טיסת מבחן לתיקון.
º
נו? אז מה אתה אומר?
27/04/15 10:48
74צפיות
סגירת ראש פינה - מי יודע?
26/04/15 17:58
184צפיות
האם מישהו יודע, בהזדמנות זאת, שמשפצים שם את המסלול, האם יש כוונה לשפץ גם את המסלול הצולב ולהחזירו לשימוש?
 
דוד.
למה נראה לי שאם יסללו משהו על המסלול הצולב
26/04/15 18:08
191צפיות
זה יהיה בצורת חניות
מבחן שדה דב
26/04/15 09:34
268צפיות
שלום ,
עכשיו שהרצליה סגור , האם מישהו יוכל לשפוך אור על המבחן הזה ? מה שואלים ?   ואם יש בחינות דוגמא ?
בברכה 
דוידי
בחינת הכרות
26/04/15 12:57
204צפיות
הבחינה היא למעשה בחינת הכרות על הכתוב בפמ"ת - מה גובה ההקפה, איפה "עם הרוח" של 21 וכו'. בסך הכל תכיר היטב את הכתוב בפמ"ת, והכל יהיה בסדר.
מבחן כסת"ח
26/04/15 14:12
204צפיות
ה"מבחן" עם פמ"ת פתוח.  רק צריך לדעת איפה למצוא את התשובה. אתה בא למרכז תפעול, מקבל את הדפים וממלא.
כמו כן, למיטב הבנתי, אף אחד לא באמת בודק את המבחן.  אחרי שאתה עושה אותו, אתה פשוט יכול להגיד שעשית.
בקיצור, קישקוש.
מדוע אתה מדיח אנשים לדבר עבירה?
26/04/15 14:35
202צפיות
1. בודקים את המבחנים.
2. אם יחרוג מנהלי השדה, יפשפשו האם עשה את המבחן. אם לא - יטופל משמעתית.
יש תקנות - גם אם אינן מוצאות חן בעיניך - טוס לפיהן.
 
דוד.
אני מדיח לגבר עבירה? איפה קראת את זה?
26/04/15 15:05
214צפיות
הבחור נראה לי מוטרד מנושא המבחן, ובסך הכל הבהרתי לו איך הדברים מתנהלים.  ולגבי הנקודות שהעלית:
1. אם אתה אומר - כנראה שאתה יודע.  אני לא קיבלתי שום פידבק לגבי הבחינה שעשיתי, וכנ"ל לא אף אחד אחר שאני מכיר. אני מניח שגם אתה עשית את הבחינה, וראית איך זה מתנהל.
2. וודאי. והוא שאמרתי - כסת"ח.
אין ספק שצריך למלא אחר כללי המשחק.  רובינו (כולל עבדך הנאמן) עושה זאת.  לצערינו, ככל שאנחנו משחקים לפי הכללים, הללו נעשים יותר ויותר קשים ומסובכים, באדיבותן של הרש(ע)ויות.  
º
צודק. מתנצל.
26/04/15 15:41
108צפיות
º
26/04/15 17:40
21צפיות
º
תודה לכולם
27/04/15 17:07
37צפיות
קם מתחרה לרון גפני?
24/04/15 00:42
473צפיות
 
דוד.
דומה אבל. . .
24/04/15 08:29
290צפיות
יפה ,דומה,מצולם באותה הארץ אבל . . . לא עם אותה נשמה ,ללא הגיממיקים המיוחדים שלרון,ולא באותה איכות שמוגש ע"י רון.(ליגה קצת שונה).
חג שמח. 
מסכים לגמרי !
24/04/15 10:54
195צפיות
התמונות של רון מוציאות אוטומטית "וואו". איכות ברמה אחרת.
הבדל מהותי
24/04/15 12:23
225צפיות
התמונות של ברדוגו נראות כאילו צולמו מלווין ועובדו ע"י איזה תוכנה, אלה של רונגה נותנות את ההרגשה שכאילו אנחנו שם בשטח, מדלגים מראש גבעה אחת לראש גבעה שניה , רואים כל אבן ואבן,  ומרטיבים את הרגלים בעשב הספוג בטל .
º
תודה על המילים החמות... כיף לרגש כל פעם מחדש!
25/04/15 10:22
101צפיות
תחרות צלמים תרבה צילומים...
24/04/15 14:25
206צפיות
על משקל סופרים.
רון, עד עכשיו אתה המנצח הבלתי מעוער! אבל הזהר, ברדוגו בספרדית פרושו -תליין!...
עם כל הכבוד לרון גפני,
24/04/15 16:47
227צפיות
והוא יודע עד כמה אני מעריך אותו,
ישראל ברדוגו הוא צלם מוצלח ומפורסם בזכות עצמו, ושניהם אילנות גבוהים שעם כל נסיוני רב השנים אינני מתיימר להגיע לקרסוליהם...
כבודו של כל אחד מהם במקומו מונח.
התמונות ב YNET עושות לו עוול
26/04/15 11:35
159צפיות
האם אי אפשר בלי "תחרות"?
26/04/15 11:56
125צפיות
הלוואי שהיו עוד צלמים באיכות של רון ושל ישראל ברדוגו!
שני צלמים מוכשרים המצליחים להעביר את היופי הקיים דרך "עין המצלמה" ולהנציח את הנופים והאנשים - מהרגע לנצח.
חושב כי מגיע לשניהם הפרגון וההערכה מכל מי שצופה בתמונותיהם.
כל הכבוד ויישר כוח!
אריאל אריאלי
ממש אין תחרות
26/04/15 14:08
110צפיות
לפי דעתי אין תחרות כל התמונות יפות ומעניינות.כל אחד בוחר לו את מה שהוא אוהב.
אני מאד מאד אוהב גם את ספרי התמונות של מוני הרמתי  ודובי טל,את הצילומים של איתמר גרינברג, צילומיו של אסף סלומון.ועוד !
כל צלם וכלי הייס והאפשרויות שלו.
טיסות אז"מים
26/04/15 06:22
229צפיות
כמדי שבת-בשמי הנגב והערבה הרבה אז"מים טסים ונוחתים בשטח.לא צריך הרצליה-שדה דב -עמותות משתמשי השדה -בגצ"יםעורכי דין  בכדי לטוס בכיף ולהנות .כמה אנרגיה מוצאים רק בשביל האפשרות להוציא טיסה לאילת חיפה או ראש פינה. צאו מזה ותהנו.
º
האם זה סוג של פרסומת לדריפטר?
26/04/15 14:51
105צפיות
זה לא כל כך נעים לראות גן סגור (או שדה תעופה נטוש)
24/04/15 17:31
379צפיות
יום ששי בהרצליה. אפשר לספור על אצבעות הידיים את מספר המטוסים שפעלו היום מהשדה. הפרלמנט מתכנס בשדה כהרגלו אך אפילו לא דנים בעניין, נראה שהחבר'ה בהלם. נראה גם שמערכת רש"ת/רת"א לא בדיוק לטובתנו ומנסים להערים קשיים בדמות פרושי רש"י להחלטות בג"צ. חייבים לאתגר את המערכת. להגיש מרשים לטיסות הדרכה גם בלי מדריכים (למשל הדרכה על הפעלת מערכת נווט באוויר ע"י טיס שמכיר את המערכת), לטיסות הכשרה (אני מכשיר את עצמי כעת לקראת חידוש הגדר מכשירים), לטיסות בדק (בדיקת צמיגים, זיוף מכשיר נווט, טיסת מבחן), טיסות צילום (אין שום הגדרה בתקנות לטיסת צילום. כל אחד יכול לבצע טיסה כזאת עם כל ציוד צילום שיחפוץ). קבלת סרוב על כל טיסה כזאת צריכה להיות מתועדת כדי שנוכל בעתיד הקרוב לקחת את הפושעים האלה לבית המשפט. אם לא נתחיל להתנהג כך החלטת בג"ץ תרשם כמכת המוות לתעופה הקלה בישראל. 
רק בעלי מטוסים פרטיים יוכלו לאתגר את המערכת
24/04/15 17:55
307צפיות
שאר הטייסים לא יקבלו מטוסים מבתי הספר...
היי חנן , האם הבנתי נכון שהנוטאם המגביל הוצא ע"י אחד
24/04/15 17:56
314צפיות
מאנשי מודיעין טייס, שהוא עובד רש"ת?
הנוטאם הוצא ע"י רשעות שדות התעופה בתאום עם רשעות התעופה
24/04/15 18:51
247צפיות
האזרחית. הנוטאם מצטט כמעט אחד לאחד את החלטת בגצ עם פה ושם מספר תוספות שהם המציאו כ"פרשנים". אחרי שחטפו מבגצ סטירה הם עדיין לא מבינים שהם צריכים לנהל כאן תעופה ומנסים עדיין לשים מקלות בגלגלים.
למה שאגורת התעופה לא תארגן תחרות צילומי אויר
24/04/15 17:58
278צפיות
כל אחד מצלם בזמנו הפנוי - טיסת צילום
פעם בחודש מוכרז זוכה
 
גם זה רעיון...
רעיון מעולה
24/04/15 18:53
244צפיות
באמת. האגודה צריכה לצאת מההלם ולהתחיל לפעול. יש הרבה דרכים יצירתיות וחוקיות להפליא.
אגודת התעופה ,לא מצאה לנכון להשקיע ולו שקל אחד
24/04/15 21:20
283צפיות
בשכירת שרותי עו"ד שייצג את הטייסים כולם  בבג"צ. אבל כן ממליצים לשלם  7K דולרים
 לעו"ד עבור פקקטע תקנון לרישום חברה ,כשיש כאלה ארבע בשקל על המדף.
נראה לי שהם עסוקים במלחמות פוליטיות, במקום לעזור לראש ההרכב  בבג"ץ שממש התחנן שמישהו
ישתף איתו פעולה במציאת פתרון אמיתי ונכון לטובת התעופה האזרחית.
למען הגילוי הנאות, אני כבר מספר שנים לא משלם דמי חבר לאגודת התעופה.
האם רק לי לא בא טוב בעין שיו"ר האגודה לא מצא לנכון להגיע לבג"ץ?
לאבי
24/04/15 23:55
253צפיות
הי אבי
 
לפחות תברר עובדות ותשאל שאלות לפני שאתה כותב דברים. ראשית, יו"ר אגודת התעופה (שאיני דוברו ואני בטוח שהוא לא צריך אותי להגן על עצמו) היה בחו"ל במהלך הדיון. מיד לאחר פרסום הפסיקה נוצר קשר טלפוני עם מנהל רת"א לשם "להתחיל להזיז דברים", ולאחר שובו התקיים מפגש עם אנשי רש"ת, רת"א, הנהלת השדה ועמותת המשתמישם על מנת להתחיל  להניע מהלך משפטי, וזאת מעבר למהלכים שונים המתבצעים בימים אלה. שנית. תשלום ה-7K דולר (שלא שולמו) הינו "תשלום" שעלה בתקופת הועד הקודם ולא בתקופת הועד הנוכחי, 
 
וגילו נאות- אני חבר הועד הנוכחי, רק ש(כנראה) בניגוד אליך אני כן דיברתי עם כל הצדדים הנוגעים בדבר ורק אח"כ גיבשתי דעה וזאת בטרם הגשתי מועמדות.
שיהיה לנו בהצלחה במאבק (המתנהל גם כדי שאתה תהנה בסופו של דבר מפרותיו)
נאיביות היא לא מחלה כרונית , זה עובר עם הזמן.
25/04/15 05:00
224צפיות
ויש לי חדשות עבורך.בררתי וגם שאלתי.ואתה לא מחדש לי דבר,אם אתה רוצה לדעת מה יהיו תוצאות פעילותך הנמרצת בועד,אתה מוזמן לדבר איתי אישית, ובמקרה אני יודע על מה אני מדבר. גם חברי הועד הקודם תרמו מזמנם ומרצם והיו בעלי רצון טוב. העובדה שרובם לא הגישו מועמדותם שוב , ואני בניגוד לך עם עובדות לא מתוכח! אם אתה מנסה להגן על היו"ר שלך,בנימוק ילדותי של היה בחו"ל אז לדעתי,אתה עו"ד כמו זה שיצג את העמותה בבגצ.הסיפורים של ישבנו,דיברנו, שיתוף פעולה,(עם האויב) וגם להאמין בזה,היא תמצית הנאיביות.בדוק את תוצאות העבר של כל הועדים הקודמים שפעלו באותה הדרך! יש רק דרך אחת להתמודד עם בריונים.וברתא חרטה יושבים ,ישבו,וישבו בריונים,כמו בכל גוף שלטוני .
אבל כמו שאמרתי, נאיביות היא לא מחלה כרונית, אתה תבריא ממנה מהר!
לאבי
26/04/15 00:22
130צפיות
אבי. מכבד את דבריך (גם אם אם לא מסכים עם חלקם) ואשמח לדבר איתך באופן אישי. שלחתי לך מסר אישי עם מספר הנייד שלי, אתה מוזמן להתקשר אלי מתי שנוח לך מ-08:00 והלאה.
יום שישי במנחת ראשון
25/04/15 21:32
231צפיות
חניה מלאה, המנחת הומה אדם, מטוסים מסיעים, ממריאים, נוחתים...מתפזרים לכל חלקי הארץ.
שעה 9:30 במנחת תימן, 5 אולטראלייטים עומדים בשורה, עוד כמה מסיעים ...אחד בדיוק ממריא.
לא רואים GA כמעט, תכונה סביב 172 של עיט..כנראה מתכננים לטוס.
התעופה הכללית בארץ גוססת. מי שלא מתכנן קריירה , אינו בעל מטוס GA וגר בין גדרה-חדרה מהר מאוד ימצא את עצמו עושה הסבה לאז"מ.
הוא לא יטיס איתו 3 אנשים, יקח לו יותר זמן להגיע לקפריסין...אבל לפחות יטוס והרבה.
הבעיה שאין מקום בראשון ולכן חייבים עוד מנחת אז"מ מרושיין במרכז הארץ.
 
 
מנחת אזמים יש ובדיוק במרכז הארץ על תנובות שמעת ?
27/04/15 21:13
23צפיות
אומני תעופה ספורטיבית מייצגת את חברת tecnam  האיטלקית שנכון להיום מספר 3 בעולם אחרי ססנה ופייפר ,
כדי לראות מה טכנאם מציאה לחברי התעופה הכללית
בקרו באתר :
ניתן לפנות אלי בפרטי להצעות מחיר
 
חבר מוכר באנגליה פייפר אירוסטאר 700P אם מישהו מעוניין.
25/04/15 14:05
250צפיות
1981, Piper Aerostar 602P
אני חושב, שהמטוס מתאים לארץ מכיוון שישראל היא ״מדינת קצה״, וצריך מטוס שיגיע מהר לקורפו ומשם כמעט לכל אירופה בלג אחד.
 
ארכיון הודעות
Flix

עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה