לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
דבר מייסד הפורום, צור בנר:

"שלום לכל חובבי הטייס, אומנם, ימות המשיח עדיין לא הגיעו, אך למרות זאת, בפעם הראשונה בישראל, עולה לאוויר, קהילה, המאפשרת לכל מי שהטיסה זורמת בדמו, להיפגש בה. הטיסה היא ``שגעון לדבר`` - כולנו חשים בזאת. במקרים רבים, ההנאה שאנו שואבים משיחה על טיסה עם עמיתים וחברים, מחילופי החוויות והסיפורים, משתווה (ויש אומרים, אף עולה...) להנאה מהטיסה עצמה. קהילה זו והפורום במרכזה, באים לספק בדיוק את ההנאה הזו. כמה מילים על עצמי, עבדכם הנאמן: אני מחזיק ברשיון טיס מסחרי(עם הגדר מכשירים) וברשיון הדרכה עם נסיון של שמונה שנים כטייס. כמו כן, אני מחזיק ברשיון מסחרי ורשיון מדריך מכשירים (CFII) אמריקאים. בשרותי הצבאי הסדיר שימשתי כקצין בקרת טיסה בחיל האויר (כן, כן - ``פלוטו``) ועדיין אני עוסק בכך במילואים.יש מכם, שיתכן ויזכרו אותי מתחרויות הנווט האוויריות בחיפה ובערד, אותן ארגנתי. ועתה, אגש לעניין: במרכז קהילת ``התעופה הקלה``, עומד הפורום, שיכול לשמש אתכם למטרות רבות, כגון: סיפורים על טיסות וחוויות מיוחדות, המלצות על מוצרים הקשורים בטייס ושאר ``שיחות האנגר`` כאוות נפשכם. כמו כן, יכול הפורום לשמש כאמצעי לברור מידע בנושאי התעופה השונים (נושאים טכניים, אווירודינמיקה, מטאורולוגיה וכו`). כמנהל הפורום, אני מבטיח תשובות מהימנות לשאלות שתועלנה, ביחד עם כל שאר משתתפי הפורום, אשר בוודאי ישמחו לעזור ולענות. אני בטוח שההיכרות דרך הפורום, תעזור בגיבוש הדדי של חובבי טייס מכל הארץ, ובחילופי מידע, שיעשו את כולנו למקצועיים יותר. נוסף על הפורום, תוכלו למצוא הפניות למאמרים בקהילה ומחוצה לה וקישורים לאתרי אינטרנט מעניינים. אשמח לקבל תגובות והצעות לקישורים, אשר הינכם סבורים שיעניינו את באי הקהילה. בעיקר אשמח, לקבל ולפרסם מאמרים וכתבות פרי עטכם, בכל נושא הנראה לכם רלונטי. כמו כן, הנכם מוזמנים ליידע אותי על כל ארוע תעופתי, גדול כקטן, אשר אתם מארגנים או יודעים עליו, ואעשה כמיטב יכולתי לפרסמו בקהילה ואם תרצו, לעזור בעצות לארגונו. בנוסף, קיימת לפורום רשימת תפוצה לדואר אלקטרוני בה חברים משתתפי הפורום. מטרת רשימה זו היא, ליידע את המשתתפים על ארועים בתחום התעופה, עדכונים לקהילה ואף להיות בסיס למפגשים ויוזמות אויריות עתידיות. על מנת להצטרף - כיתבו לי מייל ואתם בפנים. אני מקווה כי כולנו נוכל להפוך קהילה זו לבית הווירטואלי שלנו, וכל הצעה לשיפור, תתקבל בברכה. טיסה נעימה בקהילה, שלכם, צור בנר"

איירקאפ
22/05/15 23:05
27צפיות
בשנות ה 90 טס בישראל מטוס איירקאפ ercoupe  .
המטוס הופעל בשותפות של מספר טייסים ביניהם : יעקב פרי.
האם מישהו מבין חברי הפורום יודע מה מצבו של מטוס זה ? היכן הוא נמצא עכשיו ?
מי בעליו כיום ?
תודה

http://eaavintage.org/about-us/type-clubs/ercoupe/
חובה לקרוא...פסק דין בארה"ב
22/05/15 09:37
189צפיות
 
 
 
יש שופטים שמבינים את חשיבותה של התעופה הכללית (GA).
 
הדברים שהשופט Paul Armstrong כתב בפסק הדין מחממים את הלב... כדאי להעביר את זה לעורכי דין שמייצגים אותנו...
 
עירית Readington ניסתה משך שנים להשתלט על מנחת פרטי ב- New Jersey...  בית המשפט קבע שהדב בתי חוקי וגרם לבזבוז מיותר של כספם של משלמי המיסים...
 
העיריה חוייבה לשלם הוצאות משפט הנעמדים במיליוני דולרים...
 
אני טסתי בשדה הזה באוירונים ודאונים.
22/05/15 16:59
96צפיות
המאבק של בעלי המינחת הפרטי הזה היה ארוך. הם מחזיקים במינחת משנות הארבעים של המאה שעברה או קודם לכן.
הם מאוד נחמדים למשתמשים השונים בשדה.
יש להם חגיגות בלונים פורחים שמכוונות לילדים. המינחת פתוח ונגיש לכולם.
הם מאפשרים טיסות שונות וכלי טייס שונים הפועלים במשותף. מטוסי סילון קטנים עם ססנות, דאונים, כדורים פורחים, ספינות אויר ועוד.
בשדה יש VOR ואפשר לעשות אימוני גישות מכשירים לשדה בכל זמן.
 
בקיצור, מקום מדהים לתעופה. 
 
העיריה והמועצה המקומית ניסו שנים רבות לקחת את השדה מהבעלים הפרטיים ולהפוך אותו לנדלן. פסק הדין הסופי הזה לאחר 15 שנה
סגר סופית את הנסיון העקום של הרשויות. יש לציין כי התושבים באיזור לאורך השנים תמכו בבעלי השדה ורצו שהשדה ישאר פתוח.
חבורת נדלניסטים שחברו לפוליטיקאים קטנים באיזור הם אילו שרצו לסגור.....
 
גם בישראל יש מנחתים בעלי פוטנציאל דומה, שיש בהם VOR, אפשר להתקין בהם ILS, ולתת לכולם לפעול שם במשותף.
 
שדה תימן מתקרב לכך ככל שניתן במגבלות הישראליות. (מי ירשה לטייס להתאמן בגישת מכשירים אפילו במזג אויר מצויין
במינחת ללא מגדל פיקוח....).
 
במגידו יש לפעמים מלחמות יהודים על הפעלה במינחת של מטוסים ממקומות שונים..... דבר שכמובן באמריקה לא יקרה.
ראשית כי אין צורך לקבל מראש אישור לבוא ולפעול במינחת, שנית כי לא צריך מפעיל מינחת שנימצא בשטח, לא צריך תוכנית טיסה וכולי.
 
במצדה ועין יהב גם שם יש VOR בשדה או בקירבת מקום, דבר שיכול לאפשר אימוני מכשירים עצמאיים לטייסים....
 
בקיצור, אפשר בקלות גם בישראל לפעול ולטוס ולהתאמן ביחד כל סוגי הטיסות וכל סוגי כלי הטיס.
אבל כשסוגרים שדות ומינחתים ואין שופטים שיעצרו את הסחף ויגידו במילים ברורות ופשוטות את האמת שאנו מכירים,
האמת שאומרת שצריך להשאיר תשתיות תעופתיות קיימות ולהוסיף אחרות, ולתת לכולם לטוס במקומות הללו עם
כמה שפחות מגבלות אם בכלל, כל עוד השופטים לא פועלים כך, כמו שהשופט באמריקה פעל,
לא ברור מה יהיה, כי השלטונות בארץ עושים הכל כדי להרוס ולא לאפשר לטוס.
ודווקא התושבים המקומיים בישראל בחלקם הגדול מעוניינים בתעופה ובהשארת שדות ומינחתים פתוחים ופועלים.
 
שלמה זלקין
ניו יורק
כפי שאמרת, שלמה
22/05/15 17:18
79צפיות
השדה בארה"ב נמצא על קרקע פרטית, הרשויות ניסו להפקיע את הקרקע, מה שהשופט אמר שהפקעה צריכה להיות לצרכי ציבור בעוד שדה תעופה הוא כבר לצרכי ציבור.
כמה שדות פתוחים לציבור בישראל נמצאים על אדמה פרטית? לא על אדמת מדינה ולא על אדמת מנהל אלא אדמה פרטית אמיתית?
 
בלי לדעת את העובדות - אני משער שאף אחד לא קם.
RGB openGL AIRNAV PRO
22/05/15 14:02
123צפיות
חג שמח,
כל פעם, כאשר אני מפעיל את ה - AIRNAV PRO על ה-סמארקפון שלי (NOTE4) מופיעה הבחירה שנוגעת לגרפיקה וצבעים (כמה שאני מבין)  .
יש שם שלוש אופצייות:
default, RGB888, RGB565/
איך אפשר להיפטר מהחלון הזה, שלא יופיע שוב בכל התחלה?
סוואנה
22/05/15 10:22
139צפיות
אפשר בבקשה היה לי ספר טייס בעברית לסוואנה שמצאתי באינטרנט ו הוא נאבד לי אפשר בבקשה ספר טייס מתורגם לסוואנה
מבט על והפעם נחל מערות ודור
הודעה זו מכילה סרטונים
21/05/15 15:04
205צפיות
נחל המערות ומערות האדם הקדמון מספרים את סיפורה של התרבות הנאטופית וסיפורו של האדם הקדמון. בעודי מלטף את כלבתי בבית הקבע שלי, אני ניזכר כי התיישבות הקבע, וכן אימוץ הכלב כבן לוויה, התחילו בתרבות זו ובתקופה זו. על התקופה והתרבות בשורות הבאות.
על פפירוס וגניבה קדומה בדור , מה חיפש דיזינגוף בטנטורה? , ומה היה שימוש של חאן זרעוניה? גם על זה במאמר הפעם 
תודות : 
לאורי הרטמן על העריכה.
למשה שטאובר   הטייס . 
לחבורת הסנוניות שאירחו אותי 
GPS
19/05/15 07:31
402צפיות
אני מחפש GPS שישמש כמכשיר ניווט ראשי באולטראלייט, שניתן לטעון לתוכן מפות מעודכנות של ישראל וגם של אירופה
אני מכיר את AIRNAV PRO אבל מבחינתי הוא לא יכול לשמש כמכשיר ראשי אלא כמכשיר גיבוי
הגרמינים למיניהם בעיתיים בעיני מאחר ולא קימות להם מפות מעודכנות של ישראל (אלא אם אני טועה)
אשמח לשמוע הצעות / דעות בעיניין
בבקשה....
הודעה זו מכילה תמונות
19/05/15 09:26
383צפיות
בברכה - יוסי
GPS
19/05/15 09:40
278צפיות
יוסי שלום
תודה על התשובה.
זה שאפשר להשתמש ב AIRNAV זה ידוע וברור
האם זה מספיק אמין כמכשיר GPS ראשי את זה אני לא לגמרי יודע ובטוח
 
אריק
ואני חשבתי לתומי שכל הכיף באולטרלייט זה הקשר עין עם הפרחים
19/05/15 12:25
246צפיות
בשדות
º
אז תעבור לממ"ג (טרקטורון מעופף )
19/05/15 19:59
126צפיות
אבי,
19/05/15 21:52
194צפיות
הקשר באולטראלייט עם הפרחים נוצר אם עשית טעות   
בשבילי אולטרלייט זה אלו הפתוחים של פעם .
21/05/15 14:12
121צפיות
שבהם אפשר לטוס לאט ונמוך ובדרך לקטוף איזה פרח ( בכוונה, לא בטעות)
צודק.
21/05/15 14:52
100צפיות
רק שזה לא רק "של פעם". אמנם התלוצצתי - אבל אני טס בדריפטר, ואין כמו הקשר עם הסביבה בקוקפיט פתוח, ואין כיף  עבורי מ- LOW AND SLOW.
הכל עניין של פשרות
19/05/15 09:50
297צפיות
אריק, 
מכיוון שפסלת את Air Nav Pro כמכשיר ניווט ראשי, כתוב מה אתה מצפה ממכשיר ניווט ראשי ומדוע ה- Air Nav Pro אינו עונה על הדרישות.
הקומבינציה של Mini iPad עם Air Nav Pro היא פתרון ראוי ובעל יכולות מרשימות לענות על צרכי הניווט של אולטרלייט, גם בארץ וגם בחו"ל. כמובן שהפתרון הזה אינו נטול חסרונות, אבל אף פתרון אינו נטול חסרונות. על מנת להציע לך פתרון שמתאים לדרישותיך, אתה צריך להגדיר למה בדיוק אתה מצפה.
 
רפי
GPS
19/05/15 13:10
245צפיות
רפי תודה על ההתיחסות
ה AIRNAV ככלי הוא טוב, הבעיתיות היא בפלטפורמה שלא בהכרך מותאמת לרעידות וניראומש
לשאלתך, מה שחשוב לי:
1. אמינות ועמידות (שלא יעשה  REBOOT שהתוכנה תעוף)
2. נראות טובה גם בשמש
3. יכולת הוספת מפות חדשות, מסלולים, נקודות עיניין בצורה נוחה
 
בהתייחס לתשובתך לרפי........
19/05/15 14:21
265צפיות
עצתחי לך להתחיל לטוס במטוסים שאינם רועדים.
 
בברכה - יוסי
GPS
19/05/15 19:17
238צפיות
אריק, 
ה- GPS הראשי במטוס שלנו הוא EKP IV של AVMap. בדרך כלל אנחנו טסים בנוסף גם עם Mini iPad עם Air Nav Pro. הנראות בשמש של ה- EKP טובה יותר אבל המפות שלו הרבה פחות טובות והעברת נתיבים ו- Track Logs ממנו למחשב מסורבלת מאד. עם הזמן טענו לו את כל הנקודות המעניינות והנתיבים השימושיים בארץ.
ל- Air Nav Pro מפות מצוינות, גם לארץ וגם לחו"ל, וממשק המשתמש שלו הרבה יותר משוכלל. גם העברת נתיבים ולוגים הרבה יותר ידידודית. מצד שני ממשק המגע של ה- iPad קצת פחות נוח בתנאי מזג אויר קופצניים והנראות שלו פחות טובה בשמש. כמו כן, בתנאי חום קיצוניים (כאשר משאירים אותו בתוך מטוס חונה בשמש על הפנל) הוא מוציא הודעת Over Temperature ומסרב לעבוד עד שלא מקררים אותו.
 
בסופו של דבר, הכל עניין של פשרות, כאמור. אבל, אם אתה לא רוצה להתפשר, אתה יכול לטוס עם שני מכשירים, אחד קבוע במטוס ועוד iPad. כאמור, אנחנו עושים זאת, אבל זו לא המצאה שלנו. הרבה מאד מטוסים טסים כך. בתור המכשיר הקבוע, אני חושב שברוב המטוסים שאין להם Glass Cockpit עם תוכנת ניווט - תמצא גרמין.
 
רפי
 
 
GPS
20/05/15 05:36
175צפיות
הי רפי
תודה על התשובה העינית
 
אריק
ויש מדינות שהתעופה חשובה להן. והן משקיעות בפיתוחה
21/05/15 08:34
206צפיות
פרטים בכתבה:
אריאל אריאלי
ש.ת. הרצליה 17.8.1948
הודעה זו מכילה תמונות
20/05/15 11:03
480צפיות
ש.ת. הרצליה 17.8.1948
ארכיון צה"ל
º
כמדומני שמגדל המים עומד שם עד היום (צפונית למסלול)
20/05/15 12:49
143צפיות
הבחור במרכז התמונה.
21/05/15 05:36
233צפיות
זה לא משה פלד,מפקד חצור ב62/63?
º
איפה אפשר לפרסם על אולטלייט למכירה
20/05/15 14:21
240צפיות
אפשר כאן ואפשר באתר העמותה
20/05/15 16:03
184צפיות
 
לא ניתן עדיין להעלות מודעה לבד אז תפנה דרך צור קשר (בחלק העליון של האתר) למנהל האתר והוא ינחה אותך.
קושקוש, מחפש שותף (שגם שונא את תהליכי ה-TSA האמריקאי)
17/05/15 17:54
368צפיות
ומסכים לנסוע במכונית, מניו יורק לקושקוש וחזרה (כ-960 מייל לכל כיוון). (תנאי-אינו מעשן או שתיין קיצוני).
התכנית שלי, לצאת מניוארק או JFK (טרם רכשתי את כרטיס) בתאריך 18 ליולי (לבצע חניית לילה במוטל כלשהו באמצע הדרך)
היציאה מאושקוש  בדרך חזרה, למחרת הזיקוקים והאירובטיקה הלילית 26 ליולי ולסיים את החוויה המשותפת בנקודה שנקבע מראש, ושם נפרד.
מתחלקים בהוצאות הרכב על פי חלוקה לימים וכנ"ל הוצאות הדלק.
למעוניינים, נא לפנות במסר בלבד.
 
למה לא להגיע לשיקגו ולנסוע רק 3 שעות? מחיר הטיסה מהארץ דומה
17/05/15 19:31
249צפיות
נראה לי לא הגיוני, אבל אולי יש לך סיבה טובה.
נתראה שם.
אני לא אומר שזו לא אופציה
17/05/15 21:08
251צפיות
אני עושה זאת ברציפות כבר 3-4 שנים.
חלק מהישראלים שטסים לקושקוש, אוהבים להיות גם בניו יורק, אם מתאפשר. האופציות הן לטוס לשיקאגו או מילווקי ואז ברכב, או ברכב מניו יורק ישירות לקושקוש. 
הזמן המבוזבז לטיסה מניו יורק,  עם כל מה שכרוך בכך, לוקח בערך יום (גם לעצבים יש חשיבות.) ולי זה לוקח יומים. 
אני מכיר כמה וכמה תושבי אמריקה, שנוסעים מרחק כפול בכדי להגיע לאושקוש לדעתי האישית, (לא נבדק מדעית) יש כמה מאות שעושים זאת.
טוס מ White Plains NY חצי שעה צפונית לעיר ניו יורק, יש רכבות
17/05/15 23:34
256צפיות
לשם מהעיר, או קח מונית  משהו כמו $40 -$50....יש משם טיסות ישירות לשיקגו O'hare...
אין שם תורים, גם אם תגיע לטרמינל 45 דקות לפני הטיסה, תספיק לעבור בידוק מטען ועליה למטוס בלי בעיות....גם מילווקי בחזרה אותו נוהל קצר.
º
תודה על העצה.
18/05/15 19:58
118צפיות
º
קניתי טיסה מ-Newark לשיקגו ב-137 דולר - ישירה
19/05/15 23:46
102צפיות
לא בטוח אם התכוונת לשרשר לתגובה שלי, אם כן, אז לא כתבתי
20/05/15 00:05
135צפיות
את מה שכתבתי כי התכוונתי שאין טיסות ישירות מניוארק קנדי או לה גווארדיה לשיקגו....הגבתי ליאיר שכתב שאין לא סבלנות לנוהלי ה TSA
מה שמובן, לפעמים בשדות גדולים כמו אלה שהזכרתי, בשעות עומס יש תורים שיכולים להוציא אדם משלוותו...לכן הפניתי ל white plains שם שדה קטן ולמרות שעוברים אותן בדיקות כמו בשדה גדול, אין את התורים שיש בשדות העמוסים...
טיסה ישירה לשיקגו יש כמעט מכל שדה גדול בארה״ב! מחירים זה כבר ענין אחר של תזמון היצע וביקוש.
º
לא = לו
20/05/15 00:11
49צפיות
כן, כך התכוונתי.
20/05/15 00:26
115צפיות
השדה ב-NEWARK אינו גדול כמו קנדי וההליכים שם פשוטים יחסית. אני חושב, שאם כבר הגעת לשם, אז לטוס הלאה זה יותר קצר מאשר לצאת מהשדה, לנסוע לשדה אחר ולטוס ממנו.
מסכים עם יתר הדברים שכתבת.
 
דוד.
Newark יחסית עמוס...white plains הטרמינל קטן כמעט כמו באילת
20/05/15 01:05
109צפיות
השדה עצמו והמסלולים זה כבר סיפור אחר.
מסכים איתך שאם אתה כבר בשדה כמו בניוארק וממשיך ליעד אחר עדיף מאותו השדה מאשר לצאת לשדה אחר...חשבתי שיאיר התכוון שהוא שוהה בניו יורק יום יומיים ואז ממשיך לשיקגו. במקרה כזה עדיף לו משדה קטן, או משדה גדול שלא בשעות העומס...נניח המראה ב 6 בבוקר או אחרי 8 בערב.
º
20/05/15 21:44
3צפיות
º
דוד, אתה מגיע השנה?
20/05/15 00:07
90צפיות
º
כן, זה התכנון. נפגש?
20/05/15 00:26
80צפיות
בשמחה. אני מגיע מפלורידה לשבוע הארוע
20/05/15 00:51
118צפיות
ונשאר עם חבר בוויסקונסין לעוד שבוע לטיסות פרטיות.
º
מצוין. נעשה שם מפגש פורום
20/05/15 01:01
77צפיות
º
21/05/15 06:16
5צפיות
אילו הפתעות מצפות ב-137 דולר
20/05/15 11:05
166צפיות
האם מדובר בכרטיס כיוון אחד?
ואם זה לא איזה כרטיס שסידרה לך הבת הדיילת, צפה לכך, שהכרטיס כולל רק Carry on (תיק/מזודונת יד) שאתה לוקח לקבינה אם אתה מגיע עם מזוודה שעולה לתא מטען, זו תוספת כספית בהתאם לחברה ולסוג הכרטיס, 100-120 דולר, וגם שמעתי על יותר.
אם אתה מגיע עם מזוודה ששוקלת מעל כ-50 ליברות, אתה חוטף עוד סטירת לחי (כסף) 
אני בטוח שידוע לך, שלתוך התא, אי אפשר להכניס למשל מיכל של משחת גילוח סטנדרטי (מעל 100 סמ"ק).
 
ועוד דבר, טסתי לאושקוש  (דרך ניו יורק ל-שיקאגו או מילווקי או  מדיסון) לפחות 16 פעמים, לפחות 3 פעמים מתוך אלו, המזוודה לא הגיע איתי יחד וזה דפק לי יום שלם למחרת (אם יש לך כתובת, הם מביאים לשם את המזוודה, אבל אם לא...).
 
יש על זה סיפור - מחבל מתאבד עלה על טיסה בארה"ב והמטוס לא התפוצץ כי חברת התעופה שכחה את המזוודה.
יאיר, אתה מזכיר לו ימים יפים בעבר הרחוק
20/05/15 11:17
145צפיות
הבת שלו כבר לא דיילת. וחוץ מזה אני בטוח שהוא בדק את כל הסכיפים שמופיעים ב"אותיות הקטנות" .
בענין משחת הגילוח, זה יותר מתאים לי מאשר לו . כשסוף סוף אישרו לי לעלות לכיתה ה' בעממי, מרוב ההתרגשות חתכתי את עצמי בזמן הגילוח .
 
ייתכן שהוא קרא
20/05/15 20:03
83צפיות
אבל  לא ציטט לנו אלא את ה-137 דולר.
טיסה בכיוון אחד
20/05/15 21:51
100צפיות
מזוודה בתא המטען 25 דולר.
לא בטוח שאצטרך.
 
דוד.
באיזו חברה קנית את הכרטיס דוד?
22/05/15 17:09
18צפיות
אני שואל כי אני מניח שקנית בחברת תעופה רגילה, גדולה, שמשתמשת במטוסים של חברות אחרות לטיסות הקצרות יותר,
ששם יש דרישה למטוסים קטנים יותר בעלי 50 מקומות, או 70. אילו החברות האזוריות, קומיוטר.
 
אתה למעשה קונה כרטיס באתר של חברת התעופה הגדולה אבל עולה בפועל על מטוס של חברה אחרת שעושה את הקוים הקצרים בללו.
 
במקרה הזה כל ענין המחיר של הכרטיס והמזוודות לא קשור לחברה הקטנה אלא לחברה הגדולה, ולכן לומר כמו שאמר יאיר גיל
שהמזוודות לא הגיעו איתו וכולי, כי המחיר נמוך וכולי, זה לא רלוונטי. זה יכול היה לקרות גם אם היית טס בחברה הגדולה.
 
שלמה זלקין
ניו יורק
 
 
 
º
בערך כמו שההפרש בין ביזנס לרגיל הוא 300$
21/05/15 10:53
54צפיות
לכל אלו שמתעניינים בפון
18/05/15 20:48
297צפיות
1. אני מבקש, רק במסרים, עדיין לא החלטתי על התאריכים המדוייקים ואני לא יכול לתת תשובה סופית.
2. לשואלים על המחיר, כל מי שטס במחלקת תירים, חוסך כמעט - 300 דולר מהעלות הכוללת.
 
טייסי בּוּש באינדונזיה
18/05/15 14:27
389צפיות
למי שיש סבלנות, אני ממליץ לראות סרט על טייסים צעירים שמטיסים PILATUS PORTER ו-CESSNA G.CARAVAN של חברה קטנה באינדונזיה, נוחתים וממריאים ממסלולים קצרים ומסוכנים בהרים, כשהם עמוסים בנוסעים\מטען כולל נשק ותרנגולות, מז"א הפכפך, ואפילו קניבלים יש שם . www.youtube.com/watch?v=XqkjRxzztJQ
במקרה וטעיתי, חפשו בגוגל 
SUSI AUR PILOTS IN INDONESIA
 
º
פשוט מדהים!
19/05/15 09:23
103צפיות
ניתן לצפות בכל הפרקים של העונה הראשונה....
19/05/15 23:40
132צפיות
 
באתר YouTube
 
שם הסדרה:  The worst place to be a pilot....
 
 
מי מחברי הפורום יוכל לעזור בזהוי דגם המטוס ורישומו. צולם
הודעה זו מכילה תמונות
17/05/15 19:31
524צפיות
בהרצליה בתחילת שנות ה 80
פייפר סופר קאב 4X-AKL
17/05/15 20:33
308צפיות
חושב שזוכר את המטוס
º
אכן היה כזה. 4X-AKL PIPER PA.18A 150 SUPER CUB 18-6976
17/05/15 20:40
206צפיות
º
תודה לך.
17/05/15 20:49
151צפיות
סתם סקרנות לשמה...
18/05/15 15:07
419צפיות
שלום מיכה,
לפי השאלה, הרשה לי להסיק שאינך איש תעופה (סלח לי אם אני טועה...)  כי מי לא מכיר את המטוס האגדתי הזה?
מותר לשאול מדוע אתה שואל?
שאלו יהודי..."מדוע אתם היהודים עונים בשאלה לשאלה?" 
ענה היהודי..."מדוע אתה שואל?"
למיטב ידיעתי, היינו החברה היחידה באותה התקופה (שנות השמונים המוקדמות) וגם לאחריה שהציעה הדרכה והסבה לגלגל זנב במטוסים מהסוג שצילמת. היו לנו 5 (!) מטוסים. צילום מצורף.
º
זכור איפה זה צולם?
18/05/15 16:23
167צפיות
אני מניח שרצית לכתוב..."זוכר"
19/05/15 14:42
147צפיות
אם נכון, בוודאי שזוכר. 
צולם בהרצליה 1983-4. לאורך הגדר הדרומית (יחידת ה-נ"מ). 
ה"ילד" בתמונה הוא בני הבכור רועי, היום בן 45... 
אתה בטוח?
19/05/15 23:36
89צפיות
אני מסתובב בשדה מתחילת 1984, ואינני זוכר שדות עם טפטפות כמו שרואים בתמונה שצרפת. היכן לאורך הגדר זה היה?
 
דוד.
גם אני רק סקרנות
18/05/15 18:51
215צפיות
כל חמשת המטוסים האלה מקורם בחיל האויר?
ולמיטב ידיעתי, פרט לקלוב התעופה ואולי גם אויה בשלביה המוקדמים, אתם היחידים שהציעו הדרכה על מטוסים אלה.
20 שנה קודם לכן, בתחילת שנות השישים, אפשר היה לקבל הדרכה
19/05/15 00:08
196צפיות
בחברת כימאוויר בהרצליה על פייפרים. בשנת 1963 היינו שני חניכים, על פייפר קב: איתן רילוב ואני.
שנתיים אח"כ איתן הביא ססנה 150 חדשה מארה"ב שהיה המטוס הראשון בארץ (מבין המטוסים האזרחיים הקלים) עם גלגל חרטום. חלק מהפייפרים הללו עדיין טסים, כמו ה-AKS .
אשר
 
כל חמשת המטוסים...
19/05/15 14:56
148צפיות
מקורם בביה"ס לטיסה של ח"הא כאשר הוחלט לעבור למטוס מתקדם יותר ונקנו דרך סיב"ט. הרעיון היה להשמיש 2-3 מתוך החמישיה והשאר ישמשו כמאגר חלקי חילוף.
שלום (שניזק) הג'ינג'י המכונאי של החברה השמיש את כולם. קשה להרוג סופר קאב...אינני זוכר בדיוק כמה "נהגים" הוכשרו כטייסים... אבל המספר מכובד.
מענין לדעת היכן המטוסים היום. יש למישהו מידע?
פרטים לגבי חלקם אפשר למצוא כאן
19/05/15 15:45
138צפיות
אמנם אני לא מיכה אלא רק חבר של מיכה...
18/05/15 19:29
224צפיות
מיכה אכן אינו איש תעופה אלא חובב תעופה בכל רמ''ח איבריו ושס''ה גידיו, והוא גם צלם חובב שאוהב לצלם מטוסים.
מן הסתם [לא שאלתי אותו] הוא נתקל בתמונה הזאת שצילם בעבר בעת שעבר [כפי שהוא עושה מידי פעם] על אלבומיו הישנים.
אני כמעט בטוח שזאת הסיבה לשאלה שלו.
תגדיר מה זה איש תעופה ? אולי לאיש תעופה יש הרבה הגדרות ?
19/05/15 16:17
161צפיות
האם הקישור הבא יכול לעזור לך ?
ועוד נושא, האם ברשותך תמונות שיכולות לתרום לאתר הבא ?
אשמח לשמוע ממך.
הי מיכה,
19/05/15 18:03
128צפיות
אתה נשמע לי נפגע משהו... 
ראשית, אין ולא היתה כל כוונה לפגוע ואם כן פגעתי, קבל את התנצלותי הכנה.
היה לי אוסף רציני שלצערי הרב אבד. האדם שהיה אמור לשמור עליו העביר אותו לאן-שהוא, נפטר לעולם שכולו טוב (?) ואיתו אבד גם האוסף. אראה מה נשאר ומבטיח לשלוח.
º
מי יודע היכן התמונה הבאה צולמה ?? (לא צולמה על ידי)
הודעה זו מכילה תמונות
19/05/15 16:59
233צפיות
º
מגידו בסבירות די גבוהה
19/05/15 19:18
104צפיות
מנחת
18/05/15 18:45
294צפיות
איך אפשר לדעת את מצב כמות המטוסים במנחתים כמו עין ורד ותנובות
º
פנה לאגודה aguda@lsa.org.il
18/05/15 20:05
104צפיות
זה כבר משהו מיוחד...
הודעה זו מכילה סרטונים
18/05/15 12:18
363צפיות
להרכיב מנוע רדיאלי ע"ג מטוס מהיר?
אבל, כנראה שהסאונד שווה הכל...
אריאל אריאלי
פרסום מהבוקר בYNET
18/05/15 12:00
364צפיות

מטוס קל ביצע נחיתת חירום בשדה התעופה בהרצליה, אין נפגעים
פורסם:  18.05.15 , 09:48
מטוס קל מסוג ססנה ובו שני נוסעים ביצע נחיתת חירום בשדה התעופה בהרצליה בעקבות בעיית מנוע. אין נפגעים.
 
ארכיון הודעות
Flix

עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה