לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
דבר מייסד הפורום, צור בנר:

"שלום לכל חובבי הטייס, אומנם, ימות המשיח עדיין לא הגיעו, אך למרות זאת, בפעם הראשונה בישראל, עולה לאוויר, קהילה, המאפשרת לכל מי שהטיסה זורמת בדמו, להיפגש בה. הטיסה היא ``שגעון לדבר`` - כולנו חשים בזאת. במקרים רבים, ההנאה שאנו שואבים משיחה על טיסה עם עמיתים וחברים, מחילופי החוויות והסיפורים, משתווה (ויש אומרים, אף עולה...) להנאה מהטיסה עצמה. קהילה זו והפורום במרכזה, באים לספק בדיוק את ההנאה הזו. כמה מילים על עצמי, עבדכם הנאמן: אני מחזיק ברשיון טיס מסחרי(עם הגדר מכשירים) וברשיון הדרכה עם נסיון של שמונה שנים כטייס. כמו כן, אני מחזיק ברשיון מסחרי ורשיון מדריך מכשירים (CFII) אמריקאים. בשרותי הצבאי הסדיר שימשתי כקצין בקרת טיסה בחיל האויר (כן, כן - ``פלוטו``) ועדיין אני עוסק בכך במילואים.יש מכם, שיתכן ויזכרו אותי מתחרויות הנווט האוויריות בחיפה ובערד, אותן ארגנתי. ועתה, אגש לעניין: במרכז קהילת ``התעופה הקלה``, עומד הפורום, שיכול לשמש אתכם למטרות רבות, כגון: סיפורים על טיסות וחוויות מיוחדות, המלצות על מוצרים הקשורים בטייס ושאר ``שיחות האנגר`` כאוות נפשכם. כמו כן, יכול הפורום לשמש כאמצעי לברור מידע בנושאי התעופה השונים (נושאים טכניים, אווירודינמיקה, מטאורולוגיה וכו`). כמנהל הפורום, אני מבטיח תשובות מהימנות לשאלות שתועלנה, ביחד עם כל שאר משתתפי הפורום, אשר בוודאי ישמחו לעזור ולענות. אני בטוח שההיכרות דרך הפורום, תעזור בגיבוש הדדי של חובבי טייס מכל הארץ, ובחילופי מידע, שיעשו את כולנו למקצועיים יותר. נוסף על הפורום, תוכלו למצוא הפניות למאמרים בקהילה ומחוצה לה וקישורים לאתרי אינטרנט מעניינים. אשמח לקבל תגובות והצעות לקישורים, אשר הינכם סבורים שיעניינו את באי הקהילה. בעיקר אשמח, לקבל ולפרסם מאמרים וכתבות פרי עטכם, בכל נושא הנראה לכם רלונטי. כמו כן, הנכם מוזמנים ליידע אותי על כל ארוע תעופתי, גדול כקטן, אשר אתם מארגנים או יודעים עליו, ואעשה כמיטב יכולתי לפרסמו בקהילה ואם תרצו, לעזור בעצות לארגונו. בנוסף, קיימת לפורום רשימת תפוצה לדואר אלקטרוני בה חברים משתתפי הפורום. מטרת רשימה זו היא, ליידע את המשתתפים על ארועים בתחום התעופה, עדכונים לקהילה ואף להיות בסיס למפגשים ויוזמות אויריות עתידיות. על מנת להצטרף - כיתבו לי מייל ואתם בפנים. אני מקווה כי כולנו נוכל להפוך קהילה זו לבית הווירטואלי שלנו, וכל הצעה לשיפור, תתקבל בברכה. טיסה נעימה בקהילה, שלכם, צור בנר"

טפו טפו טפו!!! חמסה חמסה חמסה!!
25/10/14 17:25
177צפיות
הבוקר יצאתי לטיסה מעל מפרץ חיפה ליד נמל חיפה.
החלטתי לידע את המגדל בחיפה שמבקש לעשות טיסה בCTR . שלו הוא הסביר שאישור סופי ינתן בזמן אמת ו יכול להיתבטל בכל שלב.ביקש אות קריאה של המטוס עניתי 4XCAQ המטוס שנפל למימי המפרץ שעליו טסתי מס שנים.בהמשך ביקשתי סליחה לאות הקריאה עודכן.
יצאתי מהבית לפתע בדרכי לשדה חוצה את דרכי חתול שחור מישחור אני מבצע עצירת חירום בנס לא קרתה תאונת שרשרת.נכנס למטוס מוציא מהתיק את האוזניות ומגלה שהם התפרקו לשתים.
האם אחרי 3 סמנים עולים לטיסה ??
º
תלוי באיזה בית כנסת אתה מתפלל...
25/10/14 18:15
85צפיות
º
אחרי שלושה סימנים כאלה,שלח לרת'א את הרשיון בדואר...
25/10/14 21:48
39צפיות
נוהל ביאליק
25/10/14 22:34
39צפיות
מאחר דואר ישראל לא עובד בשבת עליתי לטיסה ובצעתי נוהל "ביאליק" שלש יריקות על ציר הדלת (טפו טפו טפו) והמשכתי במשימה.עדין זוכר מ שהוא משיעורי ספרות
º
במקום שחור חושבים בלבן (או בכתום)
הודעה זו מכילה תמונות
25/10/14 23:05
27צפיות
צסנה 172 נוחתת באו'הר/שיקגו,
24/10/14 22:51
238צפיות
הבקר כמעט נפל מהכיסא, אבל הוא נחת והעולם לא התהפך.
º
*ססנה.
24/10/14 23:08
136צפיות
עד כדי כך חשוב?
24/10/14 23:18
180צפיות
אף מילה על האירוע?
אני מקווה שהיתה לו הסמכה בתוקף לשדה דב וכמו כן עבר תדריך
25/10/14 07:54
153צפיות
לנחיתה באילת.
לעומת המיומנות הנדרשת אצלנו, זה משחק ילדים לנחות בשיקאגו.
מזכיר לי אירוע ״יחסית״ דומה בחיפה
25/10/14 14:58
122צפיות
בערב קיצי ורגוע, לפתע ״פלוטו״ מתאם מטוס קל מחו״ל (א״ק בריטי, הגיע מקפריסין, מוני בראבו... אורח קבוע אחת לחודשיים).
אני מחפש בתדריך היומי את רשימת הטיסות מ/אל חו״ל, והיא ריקה... מדבר עם ״מרכז התיאום צבא-רש״ת ״ שבחיפה, הלוא הוא המאבטח התורן לערב זה, וגם הוא למכיר... והופ, המטוס קורא (כי הבקר מצא לו את הסיטואציה הכי גרוע לתאם מטוס בתזמון קצר שכזה).
 
המצב הוא כזה, מטוס זר, עם רישום זר, מגיע לשדה המנוהל אזרחית ומפוקח ע״י הצבא (ובזמנו, הקשר המבצעי בינהם היה מקרי בהחלט),
אני לוקח 3 שניות בכדי לחשוב מה אני עושה עם הבחור עכשיו, כי אני בטוח שהוא הגיע מרחוק, במטוס בוכנה וסה״כ רוצה לנחות בלי הרבה שאלות.
כמובן ש״מבצעים חיפה״ דורש ממני לשאול אותו שאלות כמו: ״הטיסה תואמה?״, ״מול מי?״, ״מתי?״, איך כמה ולמה...
בינתיים החלטתי על סדר הפעולות הבא (בשיתוף עם פקח נוסף לטלפוניאדה):
  • הפקח מתחיל להציק למאבטח שידבר עם מי שצריך לדבר כדי להשיג לו אישורים (ואז גם הבנתי שהוא לא מבין על מה אני מדבר, כי האחראים עליו כבר סיימו את יום העבודה שלהם, והוא סה״כ מאבטח), במקביל הוא עוקף נהלים ומתקשר ישירות למודיעין טיס (שמצאו להם זמן לא לענות).
  • אני, בדרך מנומסת כיאה לשיחת מול בריטי וכדי שלא יווצר רושם רע עם כניסתו למדינת ישראל, אתנצל על אי-הנוחות, אסביר לו שזה עניין בטחוני קטן שצריך לפתור ואבקש ממנו יפה שיבצע המתנות בצמות לחוף. וכדי לא להפריע לו, אחרי הטיסה הארוכה, אחת לדקה אדווח לו: ״העניין בטיפול, עמך הסליחה״.
באותו זמן, כפקח המחונך על מבצעיות הצבא (ופולני במשרה חלקית), כבר מריץ תרחישים ביטחוניים בראש... כי אני פקח צבאי, וזה מטוס זר לא מתואם, וכאן זה מפרץ חיפה, ואלו פקודות.
 
לבסוף, נדמה לי אחרי כ-10 דקות, נמצא האישור המיוחל וכבודו נחת (Welcome to Israel sir, sorry for the inconvenience).
 
בניגוד לאותו ססנה, באוהר׳ה, שנפל על הפקח מהשמיים (תרתי-משמע) וקבע לו עובדה עם התיאום שעשה, אם אותו בריטי היה מכיר את השיטה הישראלית לנחיתה מהירה עוקפת בירוקרטיה:
״חיפה, יש לי פה בעיה קלה עם המטוס. אני לא מכריז חירום, אבל נראה כמו רעידות במנוע״
(מבוסס על סיפורים אמיתיים שקרו עם כמה סוגי מטוסים).
 
שבוע טוב ורגוע
מה שאפשר לעשות במטוסים קטנים
הודעה זו מכילה סרטונים
25/10/14 11:05
162צפיות
עם הרבה אימונים והרבה שעות טיסה (ולא חיבות להיות יקרות) -
אם רק נותנים.....
פשוט יפה.
אריאל אריאלי
רוצים לטוס בסטירמן?
24/10/14 08:09
308צפיות
חובב הסטוריה וסטירמנים בארה"ב, החליט להפוך את אהבתו לעסק.
בשדה התעופה העירוני (יש ערים שיש להן שדות תעופה ) Shelbyville במדינת אינדיאנה בארה"ב, ניתן לקבל טיסות בסטירמן.
לידיעה:
מי שמגיע לסביבה, כדאי שיתנסה בחוויה הבלתי רגיה של טיסה במטוס עם נשמה.
 
אריאל אריאלי
 
נשלח את נתי ניב , הוא גר קרוב
24/10/14 20:25
114צפיות

 
טיסה (לפי דעתי) קרובה מידי
24/10/14 10:27
291צפיות
שלום לכם,
היום טס דריפטר קרוב מאוד לבתים , במקרה ליד הבית של שר הבטחון....
אני אישית לא ראיתי אותו  ליד הבית  אך בקרבת מקום.
לפי דעתי לא מומלץ יותר מידי קרוב
יום טוב
º
אזרחות למופת.
24/10/14 14:09
148צפיות
מיג 15 למכירה. מישהו מעונין? לא יקר.....
21/10/14 11:49
378צפיות
מישהו מעונין לקנות מיג 15? לא נורא יקר. רק 92000 דולר! כן. זהו המחיר.
ראו מהי ההצעה:
 
אריאל אריאלי
זה מגיע עם תחנת דלק צמודה?
23/10/14 13:07
169צפיות
יש לך מושג כמה הדבר הזה שותה בשעה?
 
דוד.
לך יש טעות.הדבר הזה מאד חסכוני מרגע הנחיתה בארץ,
23/10/14 15:05
214צפיות
ואם בכלל יתנו לו לנחות,החל מכיבוי המנוע הוא לא יצרוך יותר ליטר אחד של דלק.
הוא משתמש באותו דלק של הפוגה.
סתם מעניין אותי לדעת - אם נגיד אני עשיר ורוצה לקנות מטוס
24/10/14 06:19
178צפיות
קרב   מחול - לאזרח  מותר להחזיק  מטוס כזה לטיסות אזרחיות בארץ  ?  
מגבלת מהירות בנתיבים
24/10/14 08:05
208צפיות
ההסבר שקיבלתי, בזמנו היה, כי מאחר והמהירות המכסימאלית של הפוגה גבוהה מ- 180 קשר - ועל פי התקנות אסור לטוס בנתיבים למטוסים שמהירותם גבוהה מ- 180 קשר, לא אושר לבעליה לטוס בארץ.
אני מניח שזה ההסבר שתקבל גם למטוס קרב כלשהו שמהירותו גבוהה ממאה ושמונים קשר.
אריאל אריאלי
זה נכון לנתיבי תובלה
24/10/14 17:48
124צפיות
אבל לא לנתיבים "הגבוהים" - האם יש להם תרוצים אחרים?
בנוסף, מותר למטוסים בעלי מהירות מירבית גבוהה מ-180 קשר לטוס בנתיבי תובלה, כל עוד הם טסים מתחת ל-180 קשר או מבקשים אישור בקר למהירות גבוהה.
º
לך תגיד את זה לרת"א....
24/10/14 19:23
75צפיות
חניה בראשל"צ למכירה
22/10/14 08:58
427צפיות
החניה בהאנגר התחתון.
לפרטים נוספים לפנות במסרים בלבד. 
º
למה הגענו ? אני לא מאמין...
22/10/14 11:32
238צפיות
º
אתה לא מפנים שחלים שינויים בענף....
22/10/14 12:54
204צפיות
º
שינויים באוכלסיה...לא בענף...
22/10/14 13:05
203צפיות
ארז ידידי
23/10/14 14:09
249צפיות
לצערי עלי לנפץ את חלום הרווחים הקלים, אבל מטוב מייד מאשר אחרי שתקנה טיול סביב העולם על חשבון החנייה.
פשוט אינך מכיר את החוקים בראשון.
כל זמן שהמטוס הספציפי הזה חונה בראשון, לא יסלקו אותו כל זמן שתשלם עבור החנייה השנתית.
מרגע שלקחת את המטוס והעברת אותו לאלסקה, הזכויות שלך לחנייה בראשון התפוגגו באותה שניה.
גם לא בטוח שתקבל החזר עבור החלק היחסי של השנה.
המקום הזה עובר לראשון ברשימת הממתינים שאורכה כאורך המטוסים שצריכים להתפנות מהרצליה ושדה דב.
יותר מזה, גם אם היית גורס את המטוס או סתם עושה ממנו מדורה בלג בעומר ומביא חדש תמורתו, גם החנייה לא שלך ואתה נכנס לסוף הממתינים לחניות.
אז אני מציע שאל תשלה לא את עצמך ולא מישהו מהחברים בפורום שאפשר לספסר בחניות בראשון.
סוריייי.
מזה אני מבין שאם טייס מוכר את המטוס כדי להביא חדש מצ'כיה
23/10/14 15:11
224צפיות
הוא נשאר ללא מקום חניה?
רמי
23/10/14 19:52
173צפיות
מי שמביא מטוס חדש, ולא שריין חניה ע"י תשלום בפועל, פשוט מאוד אין לו חנייה.
הוא תמיד יכול לחנות על הכורכר ב- 50% הנחה.
 
הוא מביא מטוס מחר,והיה צריך לשריין מקום לפני שנתיים?
23/10/14 21:39
145צפיות
אם יש חניות,הכל טוב,אבל אם אין,אין מה לשריין בתשלום בפועל.
אתם מוזמנים לחנות ליד הבית שלי בקרני שומרון בחינם
24/10/14 06:17
128צפיות
מתאים לי  נוף של מטוסים  ליד הבית  
אורי היקר
23/10/14 15:39
254צפיות
כידוע לך אני חדש מאוד בתחום וכל מעשי נסמכים על מה ש"הותיקים" אומרים לי שכך נהוג.
כנראה שלא שוחחתי עם ה"ותיק" הנכון בנושא.
לי נאמר שהנושא מקובל ביותר ונעשה בעבר מספר פעמים.
השיקול שלי מאוד פשוט, להמשיך לחנות בראשון בזול (יחסית) או לעבור למקום אחר יקר יותר (אני אדיש למיקום אבל לא למחיר).
אם למישהו חשוב מאוד לחנות דווקא בראשון שיעזור לי במימון המעבר למקום אחר ואפנה לו את מקומי בראשון.
אין לי בעיה להשאר בראשון. המקום יפה והשכנים טובים.
 
 
אז"מ - הטסה ממושב ימין (שאלה!)
20/10/14 22:06
288צפיות
שלום חברים,
האם יש למיטב ידעתכם מניעה מלהטיס אז"מ בתור טייס מפקד ממושב ימין?  הכוונה מבחינה טכנית ובעיקר מבחינה חוקית.
מבדיקת ספרי מטוס למדתי שלפחות ב-P-92 אין אזכור לחובת הטסה משמאל, אבל האם זה גם תקין מבחינת חוק הטיס?
 
אני מתייחס לאז"מים כמו P-92, טכסן, סיירה.
 
תודה!
אין כל מגבלה להטיס אז"מ מכיסא ימין
20/10/14 22:12
252צפיות
אני לומד על שטורץ ומטיס רק מצד ימין.
הרבה יותר נוח, סטיק ביד ימין, מצערת ביד שמאל...כמו במטוס קרב
ראיתי גם מטוסים מתקדמים כמו טקסן וסיירה שהוטסו מכיסא ימין.
º
מישהו מטיס P-92 מימין?
20/10/14 23:20
158צפיות
אני חושב שהמגבלה להטסת מטוס היא שהמטיס צריך שליטה בכל הגאי
23/10/14 15:16
149צפיות
המטוס,וכן ראיה נוחה של מכשירי הטיסה.
אני לא יודע שיש כיסא מסויים שהתקנות מעדיפות.
 
º
מעולה, תודה רמי
23/10/14 15:22
77צפיות
אל תבנה על זה.זה מה שאני יודע,אבל ביום שמפקח רת'א יראה אותך
23/10/14 15:27
159צפיות
יורד מצד ימין,אולי יתברר לך שהוא מפרש אחרת את מה שכתוב.
º
כן, ברור לי.. הכל יכול להיות במדינתנו הקטנה :)
23/10/14 15:34
89צפיות
ספר טיסות
21/10/14 22:39
382צפיות
שלום,
התחלתי היום תהליך של קבלת רישיון חניך טייס....
מאיפה כדאי לי להזמן ספר טיסות ?
מישהו יודע מה העלות ?
גברת מאוד נחמדה ברת״א אמרה לי שכדאי לי להזמן מחו״ל, הפריטים בקישור המצורף יכולים לעשות את העבודה?
שאלה אחרונה להיום, האם בנוסף לרישום במחברת האישית, הטיסות נרשמות במאגר מרכזי ? איך מוודאים שמה שרשמנו בעצמנו נכון ?
 
המון תודה
חן
אמינות דיווח
22/10/14 08:25
270צפיות
חן שלום
בסוף השאלה התייחסת לאמינות דיווח.
אמינות דיווח היא כלל חשוב בתעופה.
זה מתחיל בלוג בוק וממשיך לדיווח מיקום במרחב, דיווח על תקלות ועוד....
בהצלחה בדרך החדשה, אני בטוח שתהנה.
אף אחת מהדוגמאות
22/10/14 15:52
222צפיות
איננה מתאימה.
ולגבי האמינות ענו לך. אני בהחלט תומך בתשובה. 
יש שתי תשובות לספר טיסות:  "כל האמת ורק האמת וכ'ו" בספר הטיסןת, בפגישות טייסים, שם אתה יכול לבלף כרצונך.
בהצלחה.
הבהרה
22/10/14 20:00
177צפיות
מעניין שלקחתם את שאלתי לכיוון של ״ניסיון לתחמן את המערכת״, כאשר כל רצוני היה להבין כיצד המנגנון עובד.
אם מדובר ברישום עצמי בלבד, אולי מספיק לנהל קובץ אקסל או אפילו לנהל רישום באמצעות תוכנה יעודית בטלפון החכם.
 
אתה מחוייב לנהל יומן טיסות אישי. זה יכול להיות יומן ממוחשב
22/10/14 21:00
172צפיות
או יומן שכתוב בעט ביומן טיסות יעודי.
כל טיסה נרשמת ביומן הטיסות האישי,וכן בספר המטוס שבו בוצעה הטיסה.
אי אפשר לתחמן,כי זה ניתן לבדיקה גם בספר המטוס.
אם השעות חשובות לך,זה דבר אחד,ואם הם נחוצות לכפרות,זה משהו אחר לגמרי.
קישור לרת״א
22/10/14 22:47
174צפיות
להלן קישור למסמך הבהרות שפורסם ע״י ראש אגף רישוי עובדי טיס.
איך שאני מבין את הדברים, אין מניעה משימוש ביומן אלקטרוני כזה או אחר, אך כן מומלץ להדפיס דוחות מעת לעת ולהחתים את הגורמים הרלוונטים.
בברכה
 
מה ששכחתי לציין,אם הטייס עובר הסמכה או בוחן שמצריך חתימה,
23/10/14 15:09
117צפיות
הוא צריך להדפיס את העמוד שבו רשומה הטיסה,והמדריך חותם על זה.
אבל הכי חשוב זה הדיוק בפרטים. זה ה-א' ב' של הטיסה.
קפריסין: נמצאו הריסות מטוס קטן שנעלם אתמול בדרכו ללבנון
23/10/14 13:05
275צפיות
עוד פרטים
23/10/14 13:32
251צפיות
מדוע לא קנגרו?
הודעה זו מכילה תמונות
21/10/14 11:35
459צפיות
מה הקשר בין קנגרו לטיסה? ולמה לא כדאי להגיע למצב הזה?
כל הפרטים בקישור:
http://bit.ly/1Dvq3Sr
 
בברכה - יוסי
ואני חשבתי שזה הקשר
23/10/14 13:25
224צפיות
 
בכל מקרה: נזק עצום למטוס.
 
דוד.
פעילות במנחת מגידו
הודעה זו מכילה תמונות
22/10/14 18:17
354צפיות

לכלל הטייסים,  
במסגרת הפעילות של מנחת מגידו, אנחנו פותחים גם מטבח לטייסים הרעבים שיבואו אלינו בשבתות בבוקר/צהריים.
בעתיד הקרוב, אנחנו מתכוונים גם לארגן אפשרות לשכור אופניים מהמנחת, כך שחברינו יוכלו להגיע אלינו, לאכול ולנסוע באופניים ברחבי העמק.
ארוחות הבוקר יופעלו החל מהשבוע הקרוב (25/10/14), בואו ותיהנו. 
לפרטים ישראל צופים 050-5354730
 
 
º
כבר מרשים לאזמים לנחות?
22/10/14 18:37
203צפיות
מגידו
22/10/14 22:01
275צפיות
חיובי, אזמי"ם יכולים לנחות ללא כל בעיה וללא עלות
יופי של רעיון
23/10/14 10:32
182צפיות
שיהיה בהצלחה
º
יופי,בסוף תהיו כמו עין ורד ??
23/10/14 18:50
85צפיות
º
רק שתמיד יהיה להם מסלול רחב מאוד,ולכל האורך...
23/10/14 21:40
69צפיות
נהג מפלסת שיכור ברוסיה פגע במטוס והרג את יו"ר TOTAL
21/10/14 23:28
315צפיות
אמש התקיים ערב בטיחות של אגודת התעופה בנושא התמצאות בשדות תעופה ובעיקר חדירות למסלולים.
היום נודע כי בעודנו דנים בנושא, נהג מפלסת שיכור ברוסיה פגע במטוס והרג את יו"ר ענקית הנפט TOTAL.
 
דוד.
 
תיאור קצת מפוקפק
22/10/14 00:53
270צפיות
מה שבכותרת. אולי ניסה להמריא, והמפלסת לא היתה היכן שהיתה אמורה להיות? זה נשמע לי הסבר קצת יותר משכנע, לאור תמונה שראיתי, ולאור העובדה שגם שני הטייסים נהרגו.
º
לא בדקתי אישית. זה מה שדווח.
22/10/14 01:20
157צפיות
אכן
22/10/14 03:49
215צפיות
כמו דיווחים רבים של כתבים שמתיימרים להבין משהו בתעופה, הדיווח הראשוני, איך נאמר בעדינות, לא נשמע הכי הגיוני.
הפואנטה היא, שמי שחושב שהוא קצת מבין, רשאי להטיל ספק בכותרות מפוקפקות שכאלו, כאשר הוא מצטט אותן.
 
הגיון הוא דבר סוביקטיבי
22/10/14 11:14
156צפיות
ולא "אפול מהכסא" אם ייודע, שנהג המפלסת אכן היה בגילופין, למרות שפרקליטו מכחיש זאת.
 
דוד.
I SMELL A RAT
22/10/14 15:36
180צפיות
מהתמונות בעיתונות נראה:
-מז"א טוב, ראות טובה, אין בכלל שלג על הקרקע, אז מה בכלל עושה שם המפלסת ?
 
ומשהוא עוד יותר מוזר: עם הוודע הידיעה בארה"ב, מניות TOTAL עלו ב-2% !
עוד יאשימו את נהג המפלצת (לא שגיאת כתיב) בהרצת מניות !
נראה כנפילה של העורך
23/10/14 09:19
116צפיות
 
ידיעה זו מגיעה בצורה גולמית ממספר מקורות דוגמת סוכנויות הידיעות.
מה שמופיע בעיתון או באתר האינטרנט הוא תוצר של עבודת עריכה שנעשית בידי עורכים שאחראים גם על הכותרת, כותרת משנה (אם יש) ופתיח.
זו עוד עדות על המצב הקשה של התקשורת הוא הידרדרות עבודת העריכה בכלי התקשורת שבניגוד לעבר ניתנת לזוטרים ביותר במערכת וחסרי ידע.
כאשר יודעים מי עוסק בעריכה לא פלא שרואים פעם אחר פעם ידיעות מצוצות מהאצבע.
 
 
תחרות ל
22/10/14 13:27
213צפיות
למתאמני המכשירים - סימולטור מכשירים קומפקטי וענייני
20/10/14 14:33
293צפיות
ניתן לבחור מכשירים שונים HSI ADF VOR, למקם תחנות VOR ו-NDB, לשלוט במהירות הטיסה, שיעור הפניה, רוח ועוד...
 
למי שפספס הנה שוב הקישור לסימולטור מכשירים און-ליין
22/10/14 12:16
126צפיות
קל פשוט ומועיל לקראת חידוש, אימון מכשירים, טיסת מכשירים.
ארגון פתחון לב

החגים כבר כאן!

880 אלף ילדים ישארו רעבים ללא עזרתכם. בואו לתרום להם עכשיו >>


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה