לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הבאים לפורום פסיכומטרי!

נתקעת עם שאלה או שלא מצאת דרך קצרה לפתרון? הפסיכומטרי מלחיץ אותך? לומד/ת לבד ולא יודע איפה להתחיל? פה זה בדיוק המקום לשפוך את הכל!

 

פורום פסיכומטרי מיועד לכל מי שעומד להיבחן בבחינה הפסיכומטרית כדי לשאול שאלות,לתת טיפים, שיטות ועצות, להחליף חוויות, לקטר, לעודד וכל מה שקשור ללמידה לקראת המבחן.

 

מה זה בדיוק פסיכומטרי? מבחן הפסיכומטרי ללא ספק הוא ה"אבא" של כל המבחנים ומבחינת מוסדות ההשכלה הגבוהה משקלו כמעט זהה (בד"כ) למשקל תעודת הבגרות.

המבחן מתחיל במטלת כתיבה שנמשכת כ-30 דקות. שאר המבחן מורכב מ-8 פרקים בכמותי (מתמטיקה), מילולי ואנגלית, 20-23 שאלות בכל אחד ו-20 דקות מוקצבות לפתירת כל פרק.

הבחינה מנוהלת ומועברת ע"י "המרכז הארצי לבחינות והערכה" לאוניברסיטאות.

 

שימו לב - לפני כתיבת הודעות בפורום יש לקרוא את התקנון הפורום (שימו לב לכיתוב האדום בצד שמאל של הפורום) שיהיה בהצלחה לכולם!

אני לא מאמין!
26/03/15 20:07
23צפיות
קודם נמחק פוסט שכתבתי לגבי החיבור בפסיכומטרי, ועכשיו מחקה מנהלת הפורום הודעה שבה שאלתי למה נמחקה ההודעה המקורית! 
 
אני שב ושואל, מדוע נמחקה ההודעה הראשונה, ועכשיו אני מוסיף: מדוע נמחקה ההודעה השניה? 
 
אני מקווה שאקבל הפעם תשובה רצינית. 
כפי שקיבלת הסברים במסרים - הפרסום בפורום אסור
26/03/15 20:19
20צפיות
קיבלת הסברים רבים במסרים - אין לפרסם או להוסיף קישור לאתר האישי שלך. אתה מוזמן לכתוב את המאמר על גבי הפורום.
 
המשך סופ״ש נפלא
מודה לך על התשובה
26/03/15 20:39
13צפיות
אם כי התשובה אינה מספקת. לא הצעתי את שירותי בפוסט, ואין בו פרסום. השימוש המחיקה הוא קיצוני ואין לו מקום במקרה שכזה. אני למשתמשים אחרים שפנו אליי בענין לא נמשיך לסבול את היחס הזה.
משימת הכתיבה בפסיכומטרי - פוסט אורח
הודעה זו מכילה סרטונים
26/03/15 20:23
12צפיות
משימת הכתיבה (״פרק החיבור״) התווסף לבחינה הפסיכומטרית החל ממועד ספטמבר 2012. על הנבחן לכתוב חיבור באורך של 25 שורות לפחות על הנושא המוצג לפניו. אין אפשרות בחירה: מוצג נושא אחד בלבד, ועליו יש לכתוב את החיבור. 
 
משימת הכתיבה היא הפרק הראשון במבחן, והציון עליה נכלל בתחום החשיבה המילולית. לפיכך, ציון החיבור משתקלל בחישוב ציון הפרק המילולי, ומהווה 25% ממנו.
עם זאת, החיבור מקבל גם ציון נפרד, בסקאלה של 6-1 , כאשר ציון 1 מציין שהחיבור חלש
מאד, וציון 6 מציין שהחיבור מעולה. חיבור יכול גם לקבל ציון 0, אם הוא נכתב בשפה שאינה עברית, אינו קריא, אינו מובן או אינו רלוונטי לנושא כלל.
 
את החיבור בודקים שני קוראים שונים. ציון החיבור הוא ממוצע הציון שנתן כל קורא לחיבור.
במקרה שהפער בין ציוני שני הקוראים גדול מנקודה אחת (לדוגמה, בודק אחד נתן לחיבור
ציון 3, ובוחן שני נתן לאותו חיבור את הציון 5), מועבר החיבור לקורא שלישי, והוא זה
שיקבע את ציון החיבור הסופי.
 
את החיבור יש לכתוב בעיפרון, ומותר להשתמש במחק. את החיבור כותבים על דף שורות. דף זה כולל שני עמודים. השורות בשני עמודים אלה ממסופרות, בדומה למספרי השורות בקטעי הבנת הנקרא. בשני העמודים יחד יש 50 שורות. חשוב מאד לא לחרוג מהשורות. זאת מאחר שהעמודים נסרקים על ידי סורק אלקטרוני: הסריקה כוללת את תחום השורות בלבד, ולכן כל מה שנכתב מחוץ לשורות לא ייבדק. אין גם שום סיבה לחרוג מהשורות, מאחר שהחיבור צריך להיות באורך של 25 שורות לפחות, ובשני העמודים יש 50 שורות – די והותר.
 
אורך שורה בדף השורות מספיק לכתיבת 6 - 10 מילים בממוצע (בכתב גדול יחסית). מכאן, שחיבור בן 25 שורות הוא חיבור באורך 150-250 מילים. אם כתב ידכם גדול משמעותית מהממוצע, כתבו יותר מ- 25 שורות. אם כתב ידכם זעיר, הקפידו לכתוב 25 שורות ולא פחות, אך גם לא יותר.
 
בנוסף, עומד לרשותכם עמוד טיוטה חלק (ללא שורות). מומלץ להשתמש בעמוד זה לתכנון
החיבור ולכתיבת ראשי פרקים, אך לא לכתיבת החיבור כולו. זאת משתי סיבות. ראשית,
עמוד הטיוטה אינו נבדק. שנית, אין זמן לכתוב את החיבור פעמיים, פעם אחת בעמוד
הטיוטה ופעם נוספת בדף השורות.
 
הדגש בחיבור מושם על כתיבה עיונית. כתיבה זו מתאפיינת בארגון, קישור בין רעיונות
והיצמדות לעובדות. הימנעו מתיאורים ארוכים, הבעת רגש עז, נימה אישית מדי וסיפורי
חיים. החיבור דומה למאמר דעה בעיתון יותר מאשר לסיפור קצר או לפרק מספר.
 
חשוב להדגיש שעל מנת לקבל בפרק החיבור ציון גבוה, יש להקפיד לא רק על שימוש נכון
ומדויק בשפה (קרי, אוצר מילים הולם ועשיר, שימוש נכון בסימני פיסוק ובמילות קישור),
אלא גם על תוכן החיבור. החיבור צריך להיות הגיוני, מובנה, מאורגן רעיונית, מחולק
לפסקאות לפי נושאים, ולשכנע את הקוראים בדעה אותה מביע הכותב. כך, חיבור שקיבל ציון 6 הוא חיבור מצוין הן מבחינת התוכן והן לשונית, ואילו חיבור שקיבל ציון 1 הוא חיבור גרוע הן מבחינת התוכן והן לשונית.
 
משום שנאסר עליי לפרסם בפורום, לא אפרסם כאן. רוצים חוברת קצרה ומועילה (בחינם!) עם טיפים למשימת הכתיבה ועם נושאים לדוגמה? צרו קשר עכשיו בהודעה אישית וקבלו מיד את החוברת.
 

ראית פעם כלב כותב חיבור? 
 
 
בהצלחה במבחן!
|*|פורומים חדשים בתפוז|*|
26/03/15 11:37
5צפיות
|*|האם אתם בעלי עסק קטן או בינוני וצריכים הכוונה בכל הנוגע להתנהלות הפיננסית מול הבנק? האם אתם מכירים את קרנות הסיוע שעומדות לרשות העסק שלכם?
פורום מימון עסקים בהנהלה חדשה ואתם מוזמנים להיכנס לפורום ולהתייעץ:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...

|*|יש לכם שאלות לגבי החזרי מיסים? אתם מעוניינים לקבל יותר מידע בנוגע למס רכישה?
היכנסו עכשיו לפורום דיני מיסים וקבלו את כל התשובות לשאלותיכם:
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/forumpage.aspx?f...

|*|את סובלת מצניחת רחם? יש לך שאלות לגבי חיזוק שרירי רצפת האגן?
היכנסי עכשיו לפורום רצפת האגן והעלי את שאלותיך בנושא:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...
אנלוגיות
26/03/15 02:08
32צפיות
האם ניתן להבטיח מענה תמידי נכון עליהן על ידי היכרות מעמיקה עם כל המילים והצירופים בעברית ?
קשה להגיד בוודאות, אבל...
26/03/15 07:24
33צפיות
לדעתי האישית - זה לא יבטיח.
זה ישפר את הסיכויים שלך משמעותית, ורוב הסיכויים שתצליח לפתור את האנלוגיות נכון, אבל לפעמים ההקשר שהם חושבים עליו יהיה שונה ממה שאתה תחשוב עליו בלחץ זמן.
 
עצה שלי - ללמוד פיקס את המילים, וכל יום לעשות פק"ל של 6-12 אנלוגיות בזמנים. אחרי שעשית את התירגול הזה, תבדוק הסברים! גם אם צדקת וגם אם טעית, תקרא, כדי לוודא ולראות שאתה חושב הכי קרוב לצורת החשיבה של המרכז הארצי.
(אתה עושה קורס איפשהו, או לומד לבד?)
המרכז בוחן לא מלמד
26/03/15 08:29
29צפיות
תודה על המענה.הקטע שהמרכז לא מפרסם הסברים.לומד לבד.
0548143680
26/03/15 08:33
37צפיות
אשמח לשאול אותך עוד משהו תודה
º
שלח לי מסר אישי.
26/03/15 08:48
11צפיות
º
האם אפשר להזמין לבחינה חוזרת אחרי שנה וחצי?
24/03/15 16:33
63צפיות
לא סביר
25/03/15 03:55
46צפיות
בדר״כ המרכז הארצי שולח זימון לבחינה חוזרת יחד עם פרסום הציונים של אותו מועד (אבל הם לא מוסרים את הציון עד שלא עושים מבחן חוזר). לא סביר שישלחו לך זימון רק אחרי שנה וחצי..... מה שכן, במידה ונבחנת בעבר הרחוק וקיבלת ציון נמוך (נניח 450) ובמועד הנוכחי קיבלת 700 אז הם יכולים לשלוח זימון לבחינה חוזרת בגלל הפער בציוני הבחינות (גם אם נבחנת בפעם הראשונה לפני 5 שנים) . אבל הם ישלחו את הזימון במועד הנוכחי ולא בעוד שנה....
כן, ונעשה
25/03/15 16:15
47צפיות
לעיתים, כאשר מתברר שיש ספק כלשהו במהימנות ציון, גם אם זה לאחר שנה וחצי, יכול המרכז הארצי להזמין נבחן לבחינה חוזרת.  אם הנבחן לא יתייצב (או יתייצב ובבחינה החוזרת יתברר שציונו אינו מהימן), ייפסל ציונו רטרואקטיבית ואם הוא התקבל ללימודים על סמך ציון זה, סביר להניח שהמוסד בו הוא לומד יפסיק את לימודיו.
אחרי שנה וחצי?!
25/03/15 16:29
48צפיות
בתקופה שלי הם שלחו זימון לתלמידים עם פרסום הציונים של אותו מועד, לא מסרו את הציון עד שהתלמיד לא עשה מבחן חוזר.
איך הם יכולים לשלוח ר-ק אחרי שנה וחצי ? אם הוא כבר סטודנט באוניברסיטה ולא זוכר דבר או חצי דבר..? זה לא הוגן לגשת לבחינה חוזרת רק לאחר שנה וחצי (ולאחר שהם פרסמו את הציון).
כן
25/03/15 17:52
42צפיות
בואי נניח (עיניים מצועפות, מפליג למחוזות הדמיון...) ...  בואי ניקח מקרה היפותטי פרוע לחלוטין:
 
נבחן משלם למישהו שיעשה בחינה במקומו.  המישהו נתפס.  בחקירתו במשטרה (כן, התחזות זו עבירה פלילית) המישהו מנסה להקל בעונש ואומר למשטרה שאם יעשו איתו עסקת טיעון - הוא ילשין על עוד נבחן ששילם לו בעבר, לעשות עבורו בחינה.
 
המשטרה אומרת שהיא מוכנה לשמוע, ואם יתברר שזה נכון, הוא יוכל לקבל הקלה בעונש במסגרת עסקת טיעון.
 
המתחזה הסדרתי מוסר למשטרה פרטים של נבחן מלפני שנה וחצי.
 
המשטרה מעבירה את הפרטים אל המרכז הארצי.
 
המרכז הארצי בודק מחדש את הבחינה מלפני שנה וחצי, ומגלה מספר פרטים (לא ניכנס לפירוט מכיוון שהרי אנחנו מדברים על משהו דימיוני לחלוטין) שמצביעים על כך שיתכן שהמתחזה לא שיקר במשטרה.  אבל כדי לתת לנבחן מלפני שנה וחצי את האפשרות להזים את החשד, המרכז הארצי לא פוסל לו את הבחינה מיידית אלא מזמין אותו לבחינה חוזרת כדי לבדוק את הנושא עד תומו.
 
הבנת?
תודה על ההסבר המפורט
25/03/15 18:05
37צפיות
זה מזכיר לי שהיה בעבר מקרה בו אדם התחזה לחברה שלו וניגש במקומה לבחינה  http://m.ynet.co.il/Articles/3698824
 
שאלה בבעיות תנועה
25/03/15 10:32
55צפיות
היי, אני מצרפת שאלה שלא הבנתי איך פותרים אותה, אשמח לעזרה... אני נוטה להסתבך בשאלות תנועה שבהן א' צריך להשיג את ב', אז אם למישהו יש טיפ לגישה לשאלות כאלה זה ממש יעזור... 
 
המרחק מיפו להרצליה הוא 12 ק"מ.
אליהו רץ מיפו להרצליה במהירות 12 קמ"ש.
בתאל יצאה 20 דקות אחריו ורצה מיפו להרצליה במהירות 24 קמ"ש.
היכן תשיג בתאל את אליהו?
(1) באמצע הדרך בין יפו להרצליה
(2) בהרצליה
(3) 8 ק"מ מהרצליה
(4) 4 ק"מ מהרצליה
 
 
-התשובה הנכונה היא 4- 
אנסה הלהסביר
25/03/15 13:13
48צפיות
היי קטיה, בתור אחד שגם ניגש עוד שבוע אני מבין שלפעמים הנושא יכול לבלבל (:
בעקרון הנושא הזה מאוד פשוט ופועל לפי ההגיון. פשוט תזכרי-כשמדובר במטרה משותפת(כמו שני רצים המתרחקים אחד מהשני או מתקרבים אחד לשני) נחבר מהירויות.
במידה ומדובר במטרה נגדית כמו בשאלה הנ"ל(אחד מנסה להתרחק והשני מנסה לצמצם את הפער) נחסיר מהירויות.
בשאלה נתון שבתאל יצאה 20 דקות אחרי אליהו. זאת אומרת שאליהו הספיק לתפוס פער של 20 דקות ריצה. יש לנו את הפער בדקות וכעת נמיר את זה למרחק-אליהו רץ 12 קילומטר בשעה, אנחנו צריכים 20 דקות שזה שליש מתוך שעה לכן נחלק גם את המרחק בשלוש(פחות זמן=פחות ריצה) זאת אומרת שהוא רץ 4 קילומטר עד אותו הרגע שבתאל התחילה גם לרוץ. כפי שהוזכר למעלה הם רצים במטרה מנוגדת, לכן נחסר מהירויות ונקבל 24-12=12.נשתמש בנוסחת המהירות (דרך\מהירות=זמן) 12\4=3\1 זאת אומרת שהיא רצה שליש שעה(20 דקות) עד שהשיגה אותו. נשתמש שוב בנוסחה כדי לדעת כמה מרחק בתאל עושה ב20 דקות ונקבל 3\1*24 שווה ל8. זאת אומרת שהיא השיגה אותו לאחר 8 קילומטרים. כדי לחשב כמה מרחק זה מהיעד(יפו) נחסיר את המרחק בן הערים מהמרחק שלקח לה להשיג אותו. 12-8=4
עריכה:אחרי שקראתי את ההודעה הבנתי שיכול להיות שאני לא מובן, אז אני מצרף את פתרון התרגיל על דף .
אם בכל זאת משהו לא מובן את מוזמנת לשאול.
שיהיה לנו בהצלחה! (:
 
היי תודה רבה!
25/03/15 17:09
26צפיות
אחלה הסבר, מקווה שאצליח בשאלות הבאות..
 
בהצלחה במבחן!
º
איך לומדים להבין מהר יותר ?
25/03/15 11:03
22צפיות
אשמח אם מישהו יוכל לתת לי חוות דעת על החיבור
הודעה זו מכילה תמונות
23/03/15 18:47
73צפיות
תודה רבה!
להיות אובייקטיביים ולא לרחם עליי...
º
מישהו למד אצל 800 ויכול להביא לי את התשובות לסימולציה 5?
23/03/15 14:20
28צפיות
שיפור ציון
21/03/15 20:08
135צפיות
שבוע טוב וחודש טוב לכולם,
אשמח לעזרה. ניגשתי לפסיכומטרי בדצמבר וקיבלתי 563.אנגלית- 121 כמותי- 112 מילולי- 105.
אני ניגשת לבחינה באפריל (עוד שבוע וארבעה ימים). אני זקוקה לציון של 650+ . מהרגע שקיבלתי את הציון למדתי ותירגלתי את החומר. הסימולציות שאני עושה לא הולכות כל כך חלק, אבל אני חושבת שהחומר יושב לי דיי טוב בראש.
עזרה מה אפשר לעשות בזמן הקצר שנשאר לי לשפר את הציון הזה ולא לעשות פעם שלישית ? (:
תקופת המרתון
23/03/15 01:21
99צפיות
שלום 
 
ישנם כמה דברים שתוכלי לעשות בתקופת המרתון:
 
- סימולציות מלאות (מתן עדיפות עליונה לסימולציות של המרכז הארצי)
 
- תחקור מעמיק של כל הסימולציות אשר פתרת (כולל התשובות הנכונות) ולהבין איפה טעית (אם זו מילה שלא ידעת באנגלית/אנלוגיות, טעות חישוב, לא זיהית את סוג השאלה, מיהרת לפתור את השאלה בלי להקדיש תשומת לב לנתונים, חוק ששכחת בגאומטריה, הספק וכו). זו משימה לא קלה אבל כך תוכלי להפיק לקחים, לדעת במה עלייך להשתפר וכיצד לפעול בסימולציה הבאה. 
בעיני זו הדרך הטובה ביותר להשתפר בתקופת המרתון!
 
- פק"ל יומי - קחי סטים לתרגול מכל נושא בנפרד (אנלוגיות, השמ"ש, הבנ"ק, הבנה והסקה, אלגברה, גאומטריה, בעיות, גרפים וכו') ותתרגלי עם זמנים כולל תחקור מעמיק. כך תוכלי להשאר "בכושר" ולא לשכוח אף נושא...
 
- חזרה על כללי כתיבת החיבור, מבנה, פסקאות ומילות קישור.
 
- דבר אחרון חביב - שינון מילים וקריאה באנגלית 
 
מממ אני מקווה שלא שכחתי משהו נוסף 
בהצלחה ענקית! 
|*|נפתח פורום גישור|*|
22/03/15 14:29
10צפיות
|שמאל|יש לכם סכסוך משפחתי על ירושה? קלקלתם את היחסים עם השכנים?
כנראה שהליך גישור הוא הפתרון בשבילכם!

היכנסו עכשיו לפורום גישור והעלו את שאלותיכם בנושא:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...
שאלה בעברית
20/03/15 18:59
206צפיות
התשובה לשאלה שהעלתי היא תשובה מספר 2.
אבל אני לא מבין למה...
הנה הפרשנות שלי:
1. הטענה רק מחזקת את המסקנה של ד"ר מרחבי, בגלל שזה אומר שתמרים אדומים טובים לבריאות.
2. הטענה מחזקת את המסקנה של ד"ר מרחבי. תמרים אדומים מבשילים באביב, זה אומר שבעונת החורף פחות תינוקות יונקים חלב אם שיש בתפריטה היומי תמרים אדומים מה שגורם ליותר חולי בקרב תינוקות.
3. הטענה מחלישה את המסקנה, כי אם תינוקות שלא ניזונים בכלל מחלב אם חולים פחות מתינוקות אחרים.. זה אומר שאולי יש סיכוי שאין שום קשר בין הדברים.
4. נטרלי, טענה שלא מחזקת או מחלישה את המסקנה.
התמרים הצהובים לא מעניינים אותנו.
אולי כי
20/03/15 22:57
88צפיות
אמאות אוכלות תמרים אדומים בקיץ, בתקופה שבה התמרים מבשילים. ואז ניתן לייחס את הירידה בתינוקות החולים לעונת השנה ולא תזונת האם(הרי תינוקות חולים פחות בקיץ).
 
מאיפה השאלה אגב?
º
יולי 14
20/03/15 23:42
22צפיות
תשובה
20/03/15 23:25
78צפיות
כדי להחליש מסקנה יש צורך בהסבר אלטרנטיבי. מבין התשובות, 2 היא הסבר חלופי: יתכן שההבדל בתחלואת התינוקות קשור בעונות ולא בצריכת התמרים. פשוט בחורף, שבו תינוקות חולים יותר בשל הקור,  גם אין תמרים.
אז בקיצור
21/03/15 03:20
70צפיות
נכון להגיד שטענה מספר 2, יכולה גם לחזק וגם להחליש את הטענה בו - זמנית.
ובגלל זה הם גם כתבו לבחור בטענה ש- יכולה להחליש. ולא בטענה שמחלישה.
 
זה ממש מתחכם בצורה דבילית
החלשה
21/03/15 09:13
49צפיות
הסבר אלטרנטיבי לתופעה יכול להחליש, אך משום שהוא הסבר אפשרי בדיוק כמו ההסבר המקורי, אף פעם אין לדעת אם דווקא הוא ההסבר הנכון. לכן ניסוח השאלה הוא זהיר ומדויק (ולא מתחכם).
אבל להגיד לך את האמת, עדיין חושב שהשאלה הזאת לא בסדר
21/03/15 13:04
46צפיות
חשבתי שכשאני ניגש לשאלה כזאת אני צריך למחוק כל 'ידע מדעי/מקדים' שיש לי , וכאן אני צריך לבוא עם ידע מקדים שבעונת החורף התחלואה גדולה יותר (=בגלל הקור, מחלות, הצטננות) כדי לקבל את ההסבר האלטרנטיבי.
 
אם אני בא בלי הידע המקדים הנ"ל -
יש לי פה קרב בין משפט שמצד אחד אומר לי שיכול להיות שהתחלואה קשורה לעונות השנה (מסיבה שאינה ידועה לי), (=מחליש)
לעומת משפט שאומר לי שהתחלואה קשורה לעונות השנה בגלל שבעונה מסוימת יש פחות תמרים (=מחזק מאוד)
 
והקרב הזה פשוט נראה לי בלתי הוגן, במיוחד כשהמשפט השני, שבעצם נותן לי את הסיבה למשפט הראשון נראה נכון יותר
 
החיים והפסיכומטרי
21/03/15 15:06
47צפיות
אף פעם אל תשים בצד את ההגיון הבריא. גם לא בפסיכומטרי.
.
26/03/15 13:11
4צפיות
.
לצערי התמונה נמחקה עקב הפרת זכויות יוצרים
21/03/15 01:28
54צפיות
לכל המעוניינים ,
השאלה נמצאת בבחינה של המרכז הארצי במועד יולי 2014 -
שאלה 12 בפרק הראשון של חשיבה מילולית.
 
בהצלחה לכולם
והמשך סופ״ש נהדר
השאלה: (מילולית במקום תמונה)
21/03/15 03:14
68צפיות
במחקר שערכה ד"ר רינה מרחבי נמצא שתינוק היונק מאם שבתפריטה היומי יש תמרים אדומים, חולה בששת החודשים הראשונים לחייו פחות מתינוק היונק מאם שבתפריטה היומי אין תמרים אדומים.
ד"ר מרחבי הסיקה שאכילת תמרים אדומים בתקופת ההנקה מועילה לבריאות התינוק.

איזו מן העובדות הבאות יכולה להחליש את מסקנתה של ד"ר מרחבי?
 
(1) בתמרים אדומים יש גלוקורין, חומר המחזק את המערכת החיסונית
(2) תינוקות חולים יותר בעונת החורף ותמרים אדומים מבשילים באביב
(3) תינוקות שאינם ניזונים מחלב אם חולים פחות מתינוקות אחרים.
(4) נמצא שתמרים צהובים משפרים את בריאותן של נשים הרות
 
עפ"י התשובות, התשובה הנכונה היא 2
•יום הכנה למועמדים לרפואה ורפואת שיניים באוניברסיטת ת"א
19/03/15 20:17
73צפיות

מועמדים יקרים, 
הנה זה בא - יום הכנה למועמדים לרפואה ורפואת שיניים באוניברסיטת תל אביב 
13.5, 16:00, אצלינו בפקלוטה.
כל הפרטים בלינק הבא (שימו לב שחשוב מאוד להירשם ליום זה בקובץ המצורף שם) - 
https://www.facebook.com/events/345137675687277/
 
מחכים לכם,
מחזור 2021
 
º
19/03/15 20:28
8צפיות
שאלה לגבי מקום לכתוב בבחינה
19/03/15 09:04
111צפיות
הי, הכתב שלי די גדול ומסורבל ובינתיים בסימולציות אני משתמש במחברת כדי לבצע את החישובים של הכמותי, האם הבחינה מודפסת משני הצדדים או שמשאירים מקום לחישובים בדף ריק? ואם לא מה האידיאל מבחינתי? כי זה די קריטי בעיני.
תודה.
היי ערן
19/03/15 12:27
79צפיות
את החלק הפסיכומטרי בבחינה לא פספסת, אל תדאג.
 
אבל, כן מצופה ממך להסתדר עם המקום שיש בבחינה שלרוב האנשים הוא מספיק.
כנס לאתר המרכז הארצי ותראי מה המרווח שניתן בין שאלה לשאלה - זה המקום בו אתה יכול לקשקש. בנוסף, העמוד האחרון בפרק הוא תמיד דף ריק לכן תוכל להשתמש בו.
מעבר לכך, אין אפשרות להשתמש במחברת והייתי ממליצה לך בחום להתחיל לתרגל בסימולציות עבודה ללא מחברת שכן המטרה שלהן היא לדמות את הבחינה האמיתית.
 
בהצלחה
קונים / מוכרים ספרים
19/03/15 13:06
36צפיות
ניתן לשרשר לכאן הודעות על קניה / מכירה / מסירת ספרי פסיכומטרי ובגרויות
מחפשת ספרים של יואל גבע
19/03/15 11:30
46צפיות
שלום לכולם, אני מקווה שזה בסדר שאני שואלת כאן. אני מחפשת לקנות ספרים מהשנה האחרונה של יואל גבע, בלי סימונים והערות - רצוי את כל הסדרה. אפשר לשלוח לי מסר פרטי. 
ערכה של חברת סטודנט
22/03/15 20:43
24צפיות
הי יש לי ערכה שלמה שלהם למועד פברואר האחרון כולל 13 סימולציות שלהם .בהמלצת אוניברסיטת ת"א.חברת סטודנט מטעם אגודת הסטודנטים.
º
הגבתי לך למסר בפרטי, ראית?
25/03/15 09:21
5צפיות
ערכה של חברת סטודנט למכירה
22/03/15 20:45
23צפיות
ערכה מלאה למועד פברואר האחרון שכוללת 13 סימולציות שלהם.ערכה מצוינת לתרגול יסודי ומרוכז.
º
0548143680 המספר שייך להודעה למעלה
22/03/15 20:46
9צפיות
ערכה למכירה
22/03/15 20:39
23צפיות
ערכת סטודנט של מועד פברואר 2015 למכירה כוללת כל הספרים של הקורס בנוסף 13 סימולציות .0548143680
ערכה למכירה
23/03/15 15:41
20צפיות
ערכה מלאה של חברת סטודנט לפסיכומטרי כוללת 13 סימולציות שלהם.
º
נא לשרשר :)
23/03/15 17:15
6צפיות
מארז ספרים של יואל גבע למכירה! כנסו
24/03/15 07:08
22צפיות
ספרים של מועד פברואר האחרון.
אני מוכרת 8 ספרים של יואל גבע, במצב טוב מאוד, כיתוב בספרים בעיפרון. ספר כיתה מלא בהערות מורה! מומלץ!
כמו כן אני מצרפת בחינם את קלסר הכיתה שלי, הכולל גישות לפיתרון תרגילים והערות מורה נוספות.
בנוסף אני מוכרת עותקים מודפסים של כל בחינות הפסיכומטרי משנת 2012 ועד 2014!
 
למעוניינים שלחו לי הודעה בפרטי.
מוכר בדיקת 3 חיבורים ב-I-SAY...
24/03/15 23:04
20צפיות
נשארו לי 3 חיבורים לבדיקה ב-I SAY.
מוכר ב-100 ש"ח.
העלות המקורית ל-3 חיבורים היא 160 ש"ח.
ליצירת קשר אפשר לשלוח מסר/ אימייל ל- BOOS123@WALLA.CO.IL
º
רלוונטי למועד אפריל וגם למועדים אחרים, בלי הגבלה..
24/03/15 23:06
7צפיות
Flix
נוה אקדמיה-טיולי איכות גאוגרפים

חושבים על טיול בעולם?

עם נוה אקדמיה הכל יהיה מושלם לפרטים נוספים היכנסו>>

פורום תאילנד

פורום תאילנד

ביקרתם? ראיתם? מתעניינים? בואו לדבר על זה בפורום תאילנד >>


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה