לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הבאים לפורום "רדיו" בתפוז! פירוש המילה "רדיו", ע"פ מילון אברהם אבן-שושן, הוא "שיטת שידור של קולות למרחקים גדולים באמצעות גלים אלקטרו-מגנטיים המשדרים ממתקנים מיוחדים ונקלטים במכשירים מיוחדים". רדיו בשבילנו הוא מכשיר אפור שכזה, הפתוח 24 שעות ביממה אצלי. בין אם אני באוטו, בחדר העבודה, בסלון או במטבח. רדיו בשבילנו הוא אמצעי בו השדרנים מעבירים את מסריהם ועושים למאזינים קצת טוב על הלב. "רדיו" הוא פורום הפתוח לכל המאזינים, השדרנים, העורכים המוזיקליים, הכתבים, המפיקים, הטכנאים וכל אדם שמרגיש דגדוג קטן ברגע שהוא משנה תדר בסקאלה שלו. אנו מאחלים לכולכם דיונים פוריים ומעניינים. אם יש למישהו שאלות, טענות, בקשות או רעיונות - הוא יותר ממוזמן לפנות אלינו במסרים הפרטיים או באימייל. שתהיה לכולנו רק האזנה ערבה! אייל וולקוביץ' - eyal@evonline.co.il

כן. גם לפורום הזה יש תקנון. רגע לפני שאתם כותבים או מגיבים להודעה, בואו לקרוא אותו.
תזכורות מיוחדות: הודעות המלצה על תכניות מיוחדות יש לכתוב כתגובה להודעה "שרשור המלצות ומיוחדים". אין להשמיץ, להוציא לשון הרע, להציק ולהטריד, להציף את הפורום ולהעלות תכנים שקריים.
המשך...
הודעה חדשה

בקרוב: דוח מבקר המדינה על הרדיו האזורי והרשות ה2
22/12/14 22:07
5צפיות
מבקר המדינה, יוסף שפירא, מרחיב את תהליך הביקורת שהוא מנהל בימים אלה על פעילות הרשות השנייה.
 
ל"גלובס" נודע כי המבקר בודק את התנהלות הרשות השנייה תחת ניהולו של שי באב"ד, המנכ"ל שפרש באחרונה על מנת להשתלב במפלגתו של משה כחלון - בעיקר בכל הנוגע לתהליכי הפרישה המקיפים שהתנהלו בגוף הרגולטורי בשנה האחרונה.
 
משרד מבקר המדינה ניהל ביקורת קפדנית על ההתנהלות הנוגעת לרדיו האזורי, ועמד לסיים ביקורת זו. באחרונה הגיעה למשרד המבקר תלונה אנונימית, מפורטת ועל-פי גורמים "אמינה", הנוגעת להתנהלות בתוך הרשות השנייה, ואשר על-פיה הוחלט להרחיב את תהליך הבדיקה של אנשי משרדו של השופט בדימוס יוסף שפירא. כעת, נודע, עובר הפוקוס מנושא הרדיו האזורי לאופן ההתנהלות של המנכ"ל לשעבר ושל המערך כולו בשנה וחצי האחרונות.
 
בתהליך הפרישה הצליח באב"ד להביא לקיצוץ של כ-25% בהוצאות הרשות השנייה והביא לפרישה מוקדמת של שורה ארוכה של עובדים, בהם בכירים ברשות.
 
באב"ד מסר בתגובה כי "ברור שתהליך פרישה יעורר גם מורת-רוח בקרב אנשים. יש תשובות לכל הדברים, ומבקר המדינה יותר ממוזמן לבדוק ולקבל את הפרטים כולם באשר להתנהלות תהליך הפרישה. הבדיקה היא לא עליי ולא על ההתנהלות שלי. כל המסמכים ייחשפו בפניו. גם פה ניתן את התשובות לכל המלעיזים שקופצים חדשות לבקרים".
 
מהרשות השנייה לא נמסרה תגובה. ממשרד מבקר המדינה טרם נמסרה תגובה.
 
|*| נפתח פורום קולות צפים |*|
22/12/14 16:57
1צפיות
|רמקול| בחירות 2015 מתקרבים בצעדי ענק, ואם אתם מתלבטים למי להצביע אז פורום קולות צפים הוא המקום בשבילכם!
אתם מוזמנים להיכנס כבר עכשיו לפורום, ולשתף אותנו בלבטים שלכם לגבי הבחירות הקרובות.

לכו תדעו, אולי תגבשו דעה כבר עכשיו :-)
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/forumpage.aspx?f...

|שמאל|בנוסף, אנחנו מזמינים אתכם לפורומים הבאים:

פורום בחירות 2015
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?f...

פורום מפלגת הליכוד
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/forumpage.aspx?f...

פורום מפלגת העבודה
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...

ואם עוד לא הכרתם..
|*|בלוג בחירות 2015 הרשמי של תפוז|*|
בבלוג כותבים פוליטיקאים מהמעלה הראשונה, פעילים פוליטיים והוגי דעות.

מוזמנים להתעדכן בכל מה שחם!
http://www.tapuz.co.il/blog/net/userblog.aspx?fold...
דובי לנץ מצטרף ל-88FM
21/12/14 16:46
39צפיות
דובי לנץ מצטרף ל-88FM ויגיש את 'לא רק ג'ז' שתעלה לאוויר ב-6 בינואר ותשודר מדי שלישי ב-20:00. הצטרפותו של לנץ היא חלק ממהלך שדרוג תכניות הג'ז בתחנה, כאשר מדי ערב מ-20:00 עד 22:00 ישודרו שעתיים של ג'ז על גווניו השונים.
 
(אייס)
מהלך יפה
22/12/14 04:10
19צפיות
עכשיו חסר לקחת את התוכניות שמשודרות שעה ולהפוך אותם לשעתיים בימים מסוימים
כמו חי בערב ערב עירוני ושעת הG שמשום מה דווקא אלו שהם שעה בלבד יש יותר גיוון מוזיקלי
חדשות הרדיו
22/12/14 04:00
26צפיות
לא קרה הרבה בסקאלה
 
1. בתדר 97.6 על התדר הזה בדיוק תחנה איסלמית קיצונית עלתה לאויר
עכשיו בתדר הזה משדרים שני תחנות ערביות 
הראשון תחנת מוזיקה ערבית שפשוט החליפה תחנה כושלת
השני תחנה איסלמית קיצונית אבל אין זכר על ישראל במלל שלהם רק מוזיקה מוסלמית
אבל אני לא בטוח בנוגע לשני התחנות האלו כי כמו שאמרתי הראשון התחלף השני חדש
 
ומה הראשון משדר רק מוזיקה ערבית הגינגל לועזי הפרסומות מתלוות בשירים איטלקים
הגינגל מתלווה עם שיר הרטרו everybody dance now שבמהלכו הם אומרים באנגלית
השירים הכי טובים בעולם הערבי וזה מוזר
זה קצת מזכיר את hala הירדני רק שכאן זה שונה
 
2. ושוב התחנה של ראמלה בתדר 93.6 לקחו את התדר 87.7 ויש שם רעש מוזר כזה
ושוב זה על שקט חודש ויותר על שקט בכח הם רוצים להסית נגדנו ולהפריע ל88 ב87.6
 
3.  Hala הגבירו את העוצמה של 102.1 וגם 94.3 בנוסף ל94.7 שגם הוגבר
ושוב זה מוזר תחנה של מוזיקה ערבית ופעם בשבוע יש מיקס לועזי ערבי
למה שפשוט הם לא יהיו תחנה שמשדרת שיר באנגלית ושיר בערבית וזהו
זה כמו רדיו אחד עזה וחברון בתדר 91.1 שמשדרים מיקס של 4 שעות שמשלב לועזי וערבי
ורק מידי פעם זוכים לשיר שהוא לא ערבי שהוא מצרפת או ספרד וכל זה
 
כמו שאמרתי שום דבר חדש מה שבטוח שמאזיני רשת ג יסבלו מאוד אם הם רוצים לשמוע בדרכים מירושלים עד דרום ולהפך אז יכלו לדלג ועכשיו אין מוצא רשת ג מתה
ככה גם רשת ב שבשני הכיוונים התדרים הוגברו
 
עד כאן החדשות
סופשבוע תמוה: האם גלגלצ משנה כיוון?
19/12/14 19:24
49צפיות
אל תתנו להצלחה של פאר טסי ו"דרך השלום" לבלבל אתכם. תחנת הרדיו גלגלצ מודל 2014-2015 היא מזמן כבר לא מכונת להיטי פופ מזרחי, גם לא בהכרח יצרנית המנוני המיינסטרים שהייתה מאז היווסדה. לפני כשבועיים הודיעה התחנה הצבאית באופן רשמי על פרישתה של מנהלת התחנה דלית עופר ומינויו לתפקיד של נדב רביד, בוגר גלגלצ - לכאורה מהלך תמוה נוכח העובדה כי רביד הגיש לצד אייל "קוואמי" פרידמן במשך עשר שנים את תוכנית "הקצה", שהתמקדה במוזיקת שוליים ובז'אנרים פחות מזוהים עם המותג "גלגלצ".
 
אלא שמבט על רשימת הפלייליסט השבועית של התחנה בשנה האחרונה מראה כי מינויו של רביד הוא רק עוד שלב בתהליך שינוי פניה של גלגלצ. גם אם הוא לא נעשה כחלק ממערכת שיקולים תוכניים (והוא לא, על פי גורמים בתחנה), הבחירה ברביד כמנהל התחנה נראית הגיונית במיוחד נוכח הטון המוזיקלי שהכתיבה לאחרונה. ולראיה - שמות כמו קותימאן, שי צברי, רותם אור, גבע אלון או בטרינג טריו, שלא ממש מוכרים בקרב הקהל הרחב, החוץ תל אביבי וחובב המיינסטרים, מוקמו בנוחות לצד שמות כמו עברי לידר, אביב גפן או יובל בנאי. היתכן כי מהפכת האינדי (מוזיקה שהופקה ללא תמיכה של חברת תקליטים ושבעבר נהוג היה ליחסה בעיקר לאמני רוק אלטרנטיבי) הושלמה והשוליים גלשו גם לזרם המרכזי?
 
אני חושב שההגדרה של אינדי כבר מזמן פשטה את הרגל", אומר העיתונאי שי להב, כתב מוזיקה ובעל טור ב-ynet ומי שפרסם ב-2009 את הספר "רשימת שידור: כך שינתה גלגלצ את פני המוזיקה הישראלית". "אינדי זו בעצם הגדרת סופרמרקט לכל מה שלא היה מיינסטרים. זה לא בהכרח שלושה חבר'ה לא מגולחים עם גיטרות, זה כבר מזמן לא ככה. אז בעצם להגיד שהאינדי משתפר או שהוא נכנס לגלגלצ זו אמירה בעייתית, כי חלק גדול ממה שנתפס כאינדי זה אנשים שעושים מוזיקה לפי הספר. היום כמעט אף אחד כבר לא מגובה על ידי חברת תקליטים".
 
אז בוא נחדד את זה. איך מוזיקה פחות מיינסטרימית מצאה דרכה אל תוך הפלייליסט הנחשק?
 
"יש פה תהליך כפול שקורה במקביל: מצד אחד יש שיפור והתמקצעות ברמת הסאונד וההפקה המוזיקלית, שנתנו קפיצה מאוד רצינית. השירים פשוט טובים יותר. מצד שני - מעט מאוד תקליטים מופקים בשנים האחרונות דרך NMC או הליקון, שאלו בערך חברות התקליטים היחידות שנשארו פה. זה אומר שכל השאר הם אינדי, וזה מגוחך מעצם ההגדרה. מכאן שגלגלצ משדרים אינדי כי זה כורח המציאות. אחרת מה ישדרו"?
 
"זה איזשהו חלק מתופעה עולמית, שמגיעה לידי ביטוי גם בשנים האחרונות בארץ, שהמוזיקה שפעם נחשבה אלטרנטיבית ומשודרת רק באפיקים מסוימים מאומצת על ידי תחנות גדולות כמו גלגלצ", אומר אור צלקובניק, המנהל המוזיקלי של התחנה, שמפנה אל הליין אפ של פסטיבלי מוזיקת השוליים המרכזיים בארץ (קרי - אינדינגב ויערות מנשה) וטוען כי כמעט רוב האמנים המופיעים בו הפציעו בגלגלצ השנה. "מאז השינויים ושבירת ההגמוניה של חברות התקליטים יש לך גלים אדירים של מוזיקה ויצירה ישראלית מצוינת. גלגלצ שמחה ורוצה להיות חלק מהמשחק הזה. אם פעם היו מגיעים סינגלים מסודרים מחברות תקליטים, היום אנחנו מקבלים מאות סינגלים בשבוע, וחלק ניכר מהם זו יצירה עצמאית, מוזיקה יותר אלטרנטיבית ואלקטרונית ואני חושב שגם התחנה מגלה בשנים האחרונות יותר פתיחות לכך".
 
ו הייתה בחירה מודעת, לתת מקום גם לנישה שאתם לא מקדישים לה מספיק תשומת לב, או שזה גם היה תוצר טעם מוזיקלי של עורכים מדור חדש?
 
"בצורה אורגנית לגמרי. אנחנו שמים לב שבשנים האחרונות פשוט הגיעה כמות נהדרת ומצוינת של חומרים ששטפו את התחנה. חלקם אומצו ומאוד התחבבו אחרי שהפצנו אותם לכלל המאזינים, לאו דווקא ממאזינים שמכירים אותם מהופעות רצינו שזה יהיה חלק מהדי.אן.איי של גלגלצ".
 
אתם לא חוששים מהתגובות? בכל זאת, ישראל לא ידועה בנסיוניות המוזיקלית שבה.
 
"החומרים האינדיים מצטרפים למוזיקה יותר מבוססת, אנחנו שומרים על זה בפלייליסט. זה תמיד יהיה זה לצד זה, ובסופו של דבר בעריכה נכונה, שהעורכים המוזיקליים של גלגלצ עושים, לצד שילוב ומינונים נכונים, זה דבר נפלא שאנחנו מרחיבים את שולי המיינסטרים. המרכז מאמץ אותם ועם ההשמעות הופך להיות הרבה יותר מוכר. להקה כמו האיינג'לסי, למשל, הפכה להיות משהו מאוד אהוב וגדול בתחנה, להקה שיחידות של חיילים מבקשות בכל יום. אז יש איזשהו שינוי גם אצלנו וגם אצל המאזינים שלנו".
 
אך אין מהפכה ללא נפגעים, וגם אם הפתיחות והרוח החדשה הם ללא ספק דבר מבורך, יש מי שלא מפרגנים ורואים במהלך לא פחות מיריקה לבאר, החלפת בן הזוג הטבעי שהביא אותך לנשף בחיבור נטול קשר, מעדות הזוגיות הטלוויזיונית בין יהודה לוי ואלמה דישי.
 
"אנחנו עוקבים אחר הפלייליסט באופן קבוע במסגרת המקצוע ואנחנו רואים שאנשים מחפשים דברים אחרים לגמרי ממה ששומעים בגלגלצ. גלגלצ לא משקף מזמן את קול העם", אומר גורם בחברה המספקת תוכן מוזיקלי. "המוצר שלנו לא מיועד לאניני טעם, אם נגיד זאת בעדינות, והוא די משקף את טעמו של העם. גם אם אתה עוקב אחרי טרנדים ביוטיוב ואחרי נתונים של אייטיונז ושירותי מוזיקה אחרים, אתה רואה שאנשים שמחפשים מוזיקה בצורה אקטיבית לא מחפשים שירים שמושמעים בגלגלצ, הם מחפשים את אייל גולן, מאור אדרי או טיילור סוויפט ואריאנה גרנדה, שבמקרה שלה, אף שיר לא נכנס לפלייליסט למרות שהיא כוכבת על אצל צעירים, עד שג'סיי ג'יי וניקי מינאז' עשו איתה את 'Bang Bang'. פאר טסי הוא תופעה שמתפתחת כבר מעל שנה, ורק עכשיו הם הכניסו אותו לפלייליסט".
 
למה לדעתך זה קורה?
 
"אני חושב שדורות של עורכים ומגישים מתחלפים כל הזמן. הדור הצעיר מאוד מחובר למגזינים. אין יותר בון ג'ובי בפרסומות, יש פרסומות עם מוזיקה אלטרנטיבית, כמו MGMT או אלט ג'יי, וזה יוצר פתיחות גם למוזיקה מקומית עם צליל דומה. גלגלצ מחוברים לבלוגים של פיצ'פורק וסטריאוגאם ופחות למיינסטרים. הם מגיבים למיינסטרים ומנסים לייצר טרנדים, אבל זה לא מה שהצעירים שומעים, זה מה שתל אביבים שומעים".
 
"הפתיחות הזו נהדרת עבור אמנים מסוימים, אבל עבור אחרים היא אפילו הרסנית", אומר גורם בתעשייה. "זה נראה כאילו יש כאן שתי שכבות של אמנים - האחת היא של שמות גדולים במיוחד והאחרת של אמני שוליים, וכל מה שבאמצע לא זוכה לחשיפה פתאום. נקרא לזה דור הביניים המוזיקלי. אמנים באזורי גיל ה-40 או 50 ולא באזור ה-70-80 או 20-30. הם יקבלו בדרך כלל מקום אחד, השמעה אחת בפלייליסט, גם אם במקומות אחרים הם יהפכו ללהיטים גדולים מאוד".
 
בהכללה גסה, מדובר בעיקר בבוגרי דור רוקסן.
 
"אפשר לקרוא להם ככה. גם אם פה ושם יש לחלקם עדיין להיטים ונותנים להם צ'אנס, הנטייה היום היא להתעלם מהם. כאילו מה שלא חדש לגמרי או ממש ענק הם לא רוצים".
 
אמנים מוכרים, גדולים ובינוניים, שניסינו לדבר איתם על הנושא, סרבו להתראיין לכתבה בשמם ורובם אף לא בעילום שם. "המון זמרים מוכרים ממש חוששים מהעתיד לבוא, עם המינוי החדש" אומר אמן מוכר. "כולם חוששים שמדובר בקו החדש ולא יודעים למה לצפות. אבל זה לא יעבוד להם בצורה הזו. הם לא יכולים בלי ה'שלמה ארצים' או ה'אריק איינשטיינים'. זה גלגלצ, ובסופו של דבר הם יצטרכו להבין שהמאזינים שלהם אוהבים מיינסטרים, אין מה לעשות".
 
תגובתו של נדב רביד, מנהל התחנה הנכנס: "גלגלצ תשמור על המהות שלה והקו המיינסטרימי".
 
מגלגלצ נמסר בתגובה: "כתחנת מוזיקה מובילה, גלגלצ קידמה תמיד את שילובם של אמנים ויוצרים חדשים, לצד אמנים ויוצרים ותיקים ומוכרים. בשנים האחרונות, נרשם בארץ גל מבורך של יצירה ישראלית מקורית ורעננה, המיישרת קו עם הנעשה בתעשיית המוזיקה העולמית. גלגלצ גאה להיות חלק מגל זה ולהמשיך ולהרחיב את שולי המיינסטרים התרבותי בישראל. גלגלצ תמשיך להציג למאזיניה את המעניין והחדש ותשקף את העשייה המוזיקלית בארץ ובעולם".
 
גלגלצ מציגה: פקק תנועה ב"דרך השלום"
19/12/14 19:28
29צפיות
השיר "דרך השלום" של פאר טסי הפך תוך חודש וחצי מאז צאתו, ללהיט הכי גדול בישראל ולשיר המזרחי המצליח ביותר מאז "ערב טוב לך" של ליאור נרקיס. הפעם, היה סנכרון בין מה שקורה ב"שטח" לבין תעשיית המוזיקה ועולם התקשורת - גורמים שהרבה מאוד מהפעמים מנותקים אחד מהשני. גלגלצ זיהתה כמעט מיד שמדובר בלהיט ענק והכניסה אותו לפלייליסט, מה שהטיס את טסי מזמר שאף אחד לא רצה לכתוב עליו לאחד הזמרים המחוזרים ביותר בארץ. את חייו יכול טסי לחלק לאלו של לפני הכניסה לפלייליסט של התחנה ולאלו שהחלו אחריה. נשמע מטורף? זאת המציאות בתעשיית המוזיקה הישראלית.
 
מה לא אמרו על גלגלצ? שאיבדה את השפעתה, שאינה רלוונטית, שהיא כבר לא מייצרת להיטים ושמזמן אינה מכתיבה את הטון בתעשיית המוזיקה. אז אמרו. בשבועיים האחרונים הוכיחה גלגלצ למה היא עדיין תחנת הרדיו המשפיעה ביותר בישראל וכיצד יש בכוחה לגזור גורלות וקריירות של זמרים: מי ישגשג ומי ינבול, מי יפרוץ ומי ידעך, מי יקבל הכרה ומי ייעלם לתהומות הנשייה. אך השאלה האמתית היא מי משלם את המחיר על השליטה האבסולוטית של התחנה על תעשיית המוזיקה והאם היא פרופורציונלית לשוק המקומי.
 
בניגוד גמור לכוחה של התחנה, הצלחתו של "דרך השלום" רק מבליטה את העובדה שהיא בעצם מנותקת מהשטח. למה? כי על כל "דרך השלום" אחד יש עשרות להיטים פוטנציאלים מפוספסים שמחטיאים את טעם הקהל. ההתעלמות מהם יכולה להיות, פעמים רבות, הרסנית עבור האמן.
 
אלו שירים שהיו חזקים בשטח היו יכולים להפוך למגה-להיטים בשנים האחרונות אילולא ספגו התעלמות הזויה מהתחנה הצבאית? שיר קודם של טסי בשם "דפיקות הלב" (שמוכר יותר כשיר הוויסקי). "כמעט שיר אהבה" של איתי לוי שהיה להיט אדיר כשבז'אנר כבר היו בטוחים שהוא הולך להיות הכוכב הבא. אך בינתיים האחרון סובל מתחלופה גבוהה של אנשי יחסי ציבור כנראה שמתוך חשש שהקריירה שלו עברה לרוורס. "לילות בבית" של זהבה בן שהפך להיות אחד השירים הגדולים בקריירה שלה ולו היה נכנס לפלייליסט, קאמבק זה אנדרסטייטמנט לעומת מה שיכול היה לקרות לה.
 
תוסיפו לרשימה גם את מרגול, חיים משה ויואב יצחק שהוציאו שירים נהדרים. "תל אביב" של עומר אדם, "שגעת טרפת" של ליאור נרקיס, "נחמוני" של יובל טייב ואפילו מחרוזת "אבאביי" של מאור אדרי שאולי היא קצת "הארדקור" מזרחי, אבל בשטח היא זכתה להצלחה מטורפת. אסור לפקוד את מקומו של רובי לוי עם "מת לחבק אותך" וכמובן עם הביצוע המקורי והיפהפה ללהיט "מלאת אהבה" שזכה להתייחסות של התחנה רק כשאייל גולן הוציא לו גרסת כיסוי. ויש עוד קצת: "סה לה וי" של קובי פרץ שיכול היה להצליח מאוד אם התחנה לא הייתה בוחרת להשמיע דווקא את הגרסה המקורית של שאב חאלד - מהלך שהסב לגרסה של פרץ נזק אדיר.
 
דלית עופר, המנהלת היוצאת של התחנה, יכולה לעזוב בראש מורם כי בסך הכל התחנה שמרה על כוחה. למרות זאת, כעת מוטל על נדב רביד, המנהל הנכנס, לבחון את מקרה "דרך השלום" ולהבין שהתחנה כמו שהיא היום, כבר לא באמת משקפת את קולות החיילים, את טעם הקהל ובעיקר את הנשמע בשכונות ומבעד למכוניות חולפות. אל לה לתחנה להתבסם משכרון הכוח ולשפוט לחומרה שירים מהז'אנר המזרחי כשהם מקצים לו לא יותר משני שירים בפלייליסט. בסיכומו של דבר, גם גלגלצ וגם טסי הרוויחו מהכניסה של "דרך השלום" לפלייליסט. מה שבטוח, אם עד עכשיו עוד היו כמה שזלזלו בתחנה ובכוחה, כעת הם מבינים שהיא מחזיקה את כולם בביצים.
 
º
ואני אומר: לא רוצים לא מזרחית ולא אינדי
19/12/14 19:29
25צפיות
דווקא זה נכון גלגלץ באמת השתפרה פלאים אפילו אבל ויש אבל
20/12/14 22:05
24צפיות
אם כל השיפורים יש לתחנה עוד הרבה מה לשפר עד שהיא תיהיה התחנה הכי מענינת בסקאלה
מנהל התחנה החדש צריך ללמוד שהמתכון להצלחה זה בקשת המאזינים לשירים
ואם זה לא מספיק אינדי אולי מענין אבל זה לא הג'אנר היחיד שגלגלץ התעלמה שנים
בוא נראה מה הוא יעשה למשל עם השירים של דודו אהרון
האם סוף סוף  מנהל הזה יכניס הכל מהכל ? הוא שהוא יגיד כמו קודמיו לא מתאים לסגנון התחנה
 
ויש הרכבים וזמרים משנות ה80/90 ועוד הרבה לפני שהם הצלחה גדולה
וגלגלץ התעלמה מהם כמו ג'וקים כגון ABBA ביטלס ACE OF BASE
ויש הצלחות מאיטליה בשנים האלה מ50 ועד 90
ורק 88FM משמיעים את ההצלחות האלה אבל לא את הכל
 
תחנה מצליחה היא תחנה שסגנון המוזיקלי שלה מענין
הסיבה שהמאזינים מעדיפים לשמוע באינטרנט מאשר בגלגלץ
זה בגלל שהשירים שהם רוצים לשמוע הם מעולם לא זכו להשמעה ברדיו
כמו טיילור שכל השירים שלה משמעותים וטובים וגלגלץ התעלמו מהשירים שלהם מאז ומעולם
זאת אומרת מעולם לא זכיתי לשמוע את השירים שלה בגלגלץ אפילו לא שיר אחד
יש מאזינים ששומעים רדיו באינטרנט ולא גלגלץ למשל העולם הערבי עם תחנות באנגלית
תחנות מבריטניה ומה יש שבגלגלץ אין וכל אחד בוחר את התחנה האהובה עליו לשמיעה
 
לאלו שגרים במקומות שירדן נקלט כמו ים המלח מאזינים לרוב לMOODFM לBEAT לBLISS
אפילו תחנות לא כל כך מוצלחות כמו SPIN PLAY ואפילו הם מאזינים לSAWA מאשר לגלגלץ
מנהל התחנה לא יודע זאת אם הוא היה יודע הוא בהחלט היה מנסה לעשות הכל
שהמאזינים ירגישו כמו בבית כי עצם העובדה שהוא מנסה לגרום למאזינים לשמוע לתחנה
מוכיחה שאולי הפעם הוא יהיה אחד שיקשיב ויברר בענין התחנות האלו מחוץ לישראל
אם מנהל גלגלץ מבקר בפורום יגיע הזמן שהוא ידע כמה תחנות להיטים יש מה שיגרום לנדידה מגלגלץ
דבר ראשון יש ירדן BEAT SPIN MOOD BLISS ירדן אנגלית שגלגלץ אפילו לא מתקרבת למה שמציעים
אפילו SAWA יש מה להציע תלוי איפה גרים כי כל תדר יש שירים שונים
דבר שני לבנון שעוקפים בכמות התחנות באנגלית ויש את מצרים
למי שיש מזל מאזין בAM לתחנות הלהיטים מקפריסין אבל רק מי שמכיר ויודע על התחנות
ואחרי כל זה יש אינטרנט ולבסוף יש נגנים שמכניסים שירים ואז באוטו או בעבודה שומעים פשוט שירים
 
הנקודה שזה ידוע למאזינים
והגיע הזמן שנדב רביד ידע את כל זה ויברר את ירדן את מצרים את לבנון את בית לחם את ראמלה
את המוזיקה שמעולם לא השמעו הרדיו האזורי או הארצי ומושמע בעולם הערבי
ויש שירים מדהימים מסרטים רק בגלל שהם לא נחשבים לסינגל הם לא יפים או מתאימים?
ויש איטליה ויש ספרד ויש רומניה ויש טורקית ויש מזרחית טובה שהמנהל צריך להכיר ולהבין
הרשימה עוד ארוכה אבל בקצרה כולנו יודעים מה מנהל התחנה צריך לעשות כדי להצליח
 
*מה הסיכוי שהמנהל קורא עכשיו את מה שרשמנו ובאמת לוקח ללב את מה שצריך להשמיע?
אין שום קשר בין מזרחית לבין השירים שיש כיום.
21/12/14 15:30
26צפיות
קודם כל המקצב הים תיכוני - מזרחי - ערבי אינו אותו המקצב. אם ניקח את התוכנית של הזמר הים תיכוני הוותיקה ביותר; "אגן הים התיכון" המשודרת ברשת ג' בימי שישי. תוכנית שבה ורק בה ניתן היה לשמוע מוסיקה מסוג זה בימים שהרדיו התעלם לחלוטין ממוסיקה זו...
 
אם תאזין כיום לתוכנית זו, תשים לב להבדל ברור בין השירים של פעם לשירים של היום.
 
מה שיש כיום זה פופ ודאנס, כמו שפופ ודאנס רומני מאופיין באקורדיון וחלילים, הפופ והדאנס הישראלי מאופיין בכינורות, דרבוקה וסלסולים.
 
המקצב של הפופ לא השתנה גם לא משנות ה70, הוא אותו המקצב כמו היום. המקצב של מה שנקרא מזרחית, השתנה ללא היכר. המלל השתנה ללא היכר.
 
ויחד עם זאת, הדוגמא שאני הכי אוהב לתת היא השיר "תני לי סיבה" שמוכר לרבים יותר על ידי הגרסאה של אילן נורי מאשר הגרסא המקורית של בנזין. אדם שאינו אוהב מזרחית ואני משמיע לו את השיר בגרסא של אילן נורי ישר אומר לי שמדובר במילים רדודות ושזה זבל. כשאני שואל מה דעתו על להקת בנזין, אני מקבל תשובה שמה אני משווה בכלל או שבנזין להקה מעולה. ואז אני משמיע את הגרסא המקורית של בנזין ואותו אדם נשאר בלי מילים.
 
זה שהקו המוסיקלי של גלגל"צ הוא בעיקר מרדים, רגוע ו"נעים כזה", זה משהו אחד. זה שהם מתעקשים לתת במה ליוצרים גדולים מהארץ ומהעולם ולשדר כל סינגל שהם מוציאים גם אם הוא אינו טועם את הקו המוסיקלי של גלגל"צ - זה משהו לא ברור שמאבד את הקו המוסיקלי של התחנה.
זה נכון הרבה מהשירים של דודו אהרון למשל לא נחשבים מזרחית
21/12/14 21:04
11צפיות
לדוגמא ''האוטו שלי היופי שלך'' האם הוא מזרחי בכלל?
ככה גם שיר השלום הוא בכלל לא מזרחי הוא יותר פופ חלילים גיטרות ספרדיות ועוד כמה
גיטרה ספרדית יש צליל שנשמע כמו מזרחי אבל שיר מזרחי אמיתי זה דרבוקות
 
תאמת שאני לא מבין במזרחית מה הכלים שנותנים מזרחית אני כן יודע שהדרבוקה היא אחת מהם
קריאה לסיוע: הצילו את תחנות הרדיו האינטרנטיות מהפדרציה
21/12/14 17:19
26צפיות
בתחילת חודש פברואר 2015 יפקע האישור של הפדרציה לתקליטים לפעילותה כמונופול והם יבקשו אישור מחדש מרשות ההגבלים עסקיים. נוצרה לנו, חובבי הרדיו בישראל, הזדמנות לחייב אותם להוריד מחירים לבעלי הרדיו האינטרנטי מבלי להיכנס להליכים משפטיים יקרים.
 
כל מה שצריך לעשות הוא לפנות לרשות להגבלים עסקיים דרך הקישור הבא: http://www.antitrust.gov.il/PniyotHazibor.aspx
ולמלא את הפרטים הבאים:
שם הנילון: הפדרציה הישראלית לתקליטים וקלטות בע"מ
תחום הפנייה: קניין רוחני
* ניתן לשלוח פנייה אנונימית
בתוכן הפנייה תתארו את הבעייתיות במחיר שהפדרציה קבעה לשידורי רדיו ב"מדיה החדשה" (1 אגורות למאזין), על כך שהם לא מתחשבים בתחנות רדיו קטנות ודורשים מהן עשרות אלפי שקלים על כמות מזערית של מאזינים ומשתמשים בכוח המונופוליסטי של החברה כדי למנוע מתחנות רדיו חדשות לקום בישראל.
 
רקע: בשנים האחרונות הרדיו האינטרנטי סובל ביד קשה מצד הפדרציה לתקליטים שמחייבת כל תחנת רדיו אינטרנטית שמעוניינת להשמיע את מרבית השירים הפופולארים לשלם להם תמלוגים גבוהים במיוחד. הם כופים על כל תחנת רדיו אינטרנטית מזערית של כמה מאות מאזינים ביום לשלם עשרות אלפי שקלים בחודש ועד מיליוני שקלים אם יש לרדיו כמה אלפים בודדים של מאזינים כל יום. הכל נעשה כאשר תחנות רדיו FM מסחריות, שמרוויחות כ12 מיליון שקלים בשנה, נדרשות לשלם סכום פעוט של כ150,000 שקלים בשנה.
הגיע הזמן לשים סוף למונופול שגובה מס מיותר מהציבור, מעכב את התפתחות הטכנולוגיה, פוגע ביוצרים ואפילו בחברות התקליטים עצמן שהן הבעלים של הפדרציה לתקליטים. לא ניתן למונופול הזה לקבוע איזה תחנות רדיו יפתחו בישראל.
 
דוגמה מספרית:
עלות של מאזין אחד לתחנה אינטרנטית היא כ-900 שקלים בשנה לתשלום לפדרציה לתקליטים. האם תחנת רדיו יכולה לשדר רק למאזין אחד? ממש לא. אם יש לתחנה רק 150 מאזינים קבועים היא צריכה לשלם לפדרציה לתקליטים כבר 135,000 שקלים בשנה.
כמה משלמות תחנות רדיו FM כמו רדיו ללא הפסקה ורדיו ירושלים שיש להן ביום עשרות אם לא מאות אלפי מאזינים? כ150,000 שקלים בלבד.
 
תודה על שיתוף הפעולה.
פרסומת - מוזר תחנה ערבית מפרסמת חנות ארצית בישראל
19/12/14 10:19
44צפיות
כנראה שהיא מואזנת מספיק על ידי הציבור  הערבי  בישראל כדי שיהיה פרסום שם
זה לא ברור למה ? עצם העובדה שהם מסיתים ובכל זאת פרסומת
19/12/14 13:43
29צפיות
AYJAL מפרסמים את רמי לוי מידי פעם וזה מוזר
104.1 של עזה מפרסמים איזה חנות באשקלון לא ברור למה
 
אבל לא לשכוח שיש את רשת ד מקול ישראל ויש את התחנה מהצפון
תגיד איזה תדר כי שמעתי הרבה פרסומות כאלו בעיקר ב104.1
תגובה
20/12/14 07:16
26צפיות
תדר 103.2   אם איני טועה
כן התחנה היחידה שהטראנס הוא אינפקטד מאשרום בספורט
20/12/14 21:13
21צפיות
לא ברור לי מה היא אולי היא גם תחנת הסתה כי עובדה שמה שמגיע מהרשות הערבית
תמיד תיהיה תחנת הסתה נקודה בלי לחשוב כלל
 
אבל תחנות ההסתה כמו 90.1 משמיעים את KNOB בתוכניות הספורט/דיבורים
אז לא ברור לי אם הם תחנות הסתה אז למה הם משמיעים אומנים ישראלים
 
אני יודע על 101.5 מירדן שמשמיעים רמיקסים של עופר ניסים + שירים שלו ושל איתי קלדרון
ואני יודע על HALA שמשמיעים מיקס ערבי לועזי מדיג'י ערבי שמשמיע גם כמה שירים של עופר ניסים
 
 
אבל למה תחנות מוזיקה/דיבורים ששונאות אותנו בגלל שיר הפתיח של חמאס בכל תוכנית
משמיעים משהוא משלנו באנגלית בספורט או כשמדברים כמו אינפקטד מאשרום KNOB
והדבר הכי מוזר התחנות האלה הם מוזיקה ערבית נטו ורק בספורט כמו RAYA יש לועזית
רדיו תל אביב נקלט
20/12/14 08:38
33צפיות
רק עם תוספת של אנטנה פנימית לאנטנה חיצונית
רדיו לא הפסקה ואקו 99
20/12/14 08:25
33צפיות
נקלטים בתדירות גבוהה בניגוד לרדיו תל אביב ורדיוס  שלא נקלטים גם בגלל תחנות ערביות
º
דיברתי על 99FM שלאחרונה נקלט בישוב במצב אפשרי לעומת בכלל לא
20/12/14 21:14
15צפיות
יוסי הדר דורש להחזירו לאלתר להגיש את "הכל דיבורים"
18/12/14 18:04
33צפיות
העיתונאי יוסי הדר טוען כי הועבר מהגשת התוכנית "הכל דיבורים" ברשת ב' מטעמים לא ענייניים ובאופן לא חוקי אשר אינו עומד עם מנהל תקין. במכתב ששלח באמצעות עו"ד סיגל פעיל ומיטל ברק ממשרד אשר חלד ושות', כותב הדר כי חווה "מסכת פעולות בלתי חוקיות, פוגעניות ומשפילות בלשון המעטה שתוצאתם רמיסת זכויותיו, מעמדו וכבודו". הוא דורש להשיבו לאלתר להגיש את תוכנית הרדיו המרכזית ולשמש כמזכיר המערכת.
 
לדבריו ב-3 בדצמבר הודיע לו מנהל הרדיו שמעון אלקבץ על "הדחתו" מהתוכנית "הכל דיבורים" בשיחת טלפון. לדבריו, ללא נימוקים ראויים. "כך, ללא כל סיבה עניינית, מבלי שהוסבר לו פשר ההחלטה ומבלי שניתנה לו אפשרות להתיחס לפגיעה הפוטנציאלית הזו במעמדו, בשמו הטוב, ובזכויותיו, נמסר לו באחת כי כך 'הוחלט' וכך יבוצע 'לאלתר!' ואם לא די בכך שניות ספורות לאחר מכן, הפיצה הנהלת הרדיו הודעת טקסט לכלל העובדים ובה נמסר כי כך 'הוחלט' וכך מבוצע לאלתר", לשון המכתב.
 
לדבריו, בשל "הבושה", עזב הדר את משרדי הרדיו ויצא לחופשה. לאחר שנשאל מה הוא צפוי לעשות כעת, אמר אלקבץ כי שיבץ אותו בהגשת "יומן הערב" כמגיש יחיד. הדר נעתר לבקשה ואז, לדבריו, הודיע לו אלקבץ כי הוא חוזר בו מהחלטתו וכי לא יהיה מגיש יחד. בהמשך הודיע אלקבץ למערכת על מינויו של נפתלי מנשה לתפקיד מזכיר המערכת - במקומו של הדר שמינויו "הסתיים". אלא שהדר טוען כי לאור העובדה שניתן להאריך את המינוי בשלוש שנים, הוא למעשה הודח, "הדחה חד צדדית תוך שלילת זכות טיעון ורמיסת כל זכות שבדין".
 
מרשות השידור נמסר, כי "צר לנו על בחירתו של יוסי הדר לנהל את הסוגיה באמצעי התקשרות. מדובר בהחלטה מקצועית, נטולת פניות, שנגעה גם למגישים הנוספים של התכנית ולא רק להדר, שנועדה להעניק יציבות לתכנית שבמשך שלוש שנים הופקרה ונותרה ללא מגיש קבוע".
 
תגובה של הלל סומר מתוך דף הפייסבוק שלו:
19/12/14 20:49
29צפיות
סומר מרצה למשפט ותקשורת וכן עו"ד של כמה מתחנות הרדיו האיזוריות, מגיב לעניין:
 
"כמעט תמיד כואב הלב כשעתונאי מוזז ממקומו. אבל יוסי הדר שמתלונן על הזזתו מהגשת "הכל דיבורים" חי בסרט. הוא נכנס למשבצת שהיו בה מגישים מעולים כגבי גזית, ירון דקל, איילה חסון ושלי יחימוביץ ונכשל בה כשרון חרוץ. הוא מגיש עילג, בסגנון נפוח וחסר כל ערך מוסף אישי המקובל במשבצת הזו. הוא גרם לי להחליף תחנה בכל פעם שהוא שידר. אני לא מכיר אותו אישית, ויתכן שהוא עורך מצויין ואחלה בנאדם. אבל הוא לא מתאים להגיש תכנית דגל בערוץ רדיו בלי שום קשר לפוליטיקה. "
תחנות איזוריות וארציות חזקות וחלשות
19/12/14 06:39
37צפיות
התחנות בעיקר תחנות למגזר דתי חרדי 
רדיו קול ברמה  רדיו קול חי   רדיו גלי ישראל  נקלטות מצוין
רדיו ללא הפסקה חלש ונקלט עם הפרעות  - נקלט בעיקר  עם שינוי בכבל
גלי צהל חיפה  הכי חזקה  הסיגנל חזק יותר מרשת ג  טוב זו תחנה ארצית
רדיו תל אביב  נקלט עם משחק בכבל  חזק יותר מרדיו ללא הפסקה  עם נעילה 40
אחוז קליטה
רדיו  דרום אשקלון נקלט מצוין  טוב הגיוני הוא באיזור אשקלון
רדיו ירושלים התדר המרכזי  נקלט חלש יחסית ללא נעילה  אבל גם התדר השני
אינו ארצי  הסיגנל רק 40 אחוז ולפעמים יש הפרעות בתדר זה
רדיו רקע תדר 101.8   חלש יחסית  שני האחרים קליטה מצוינת
רשת א  שני התדרים נקלטים היטב
גלגלצ  באר שבע נקלט קבוע סיגנל סביר
קול המוזיקה 98.5   נקלט טוב  וגם 91.3 
רשת ג  3 תדרים נקלטים ללא בעיה
גלי צהל  איזור המרכז נקלט היטב
רדיו דרום לכיש נקלט היטב  טוב ברור זה איזור הקליטה שלו
רשת ב שני תדרים נקלטים היטב השלישי חלש יחסית
רשת ד נקלט סביר
גלגלצ  איזור המרכז נקלט מצוין
רדיו פרוויה נקלט 40 אחוז
רדיו 88 נקלט גם בתדר 88.5   קליטה סבירה
 
 
 
 
רדיו 88 בתדר זה נקלט חלש וחוסם קליטה סאוט א סלאם
17/12/14 06:43
32צפיות
טוב גם כך סאוט א סאלם חלש מאוד
אז מה משודר שם? האם הם מזכירים את ראמלה?
17/12/14 16:29
22צפיות
אם כן אז זה בטוח קול השלום הערבי הידוע
למרות שיש תחנות עם אותו שם אבל שידורים שונים
תגובה
19/12/14 02:08
12צפיות
הכוונה לרדיו 88  ישראל  מתל אביב אבל עכשיו התחזקה    סאוט א סאלם  ויש נעילה אולי זה זמני לא ברור
אני יודע אבל התכוונתי מה משודר בתדר 87.9 שאתה בטוח שיש שידור
19/12/14 05:00
13צפיות
אולי התכוונת לתדר 87.8 שעקב החסימה בתדר הזה מכיון מצרים אז אתה קולט בתדר 87.9
ככה גם בנוגע ל102.8 מראמלה כשאני עובר לתדר 102.9 אני שומע חזק אבל צרוד
כשאני עובר ל102.8 השידור הוא מונו וחלש מאוד לעומת 102.9 שנשמע חזק
כך שככל הנראה מה שקלטת ב87.9 זה למעשה 87.8 שנוצר עקב דיסטרישן
כן יש להם ימים כאלה שהשידור בדיסטרישן
 
האם ניסית להשתמש ברדיו שמאפשר שני אפסים או אפס אחד
אתה יודע לדוגמא 88.50 וכן הלאה
תגובה
19/12/14 05:38
13צפיות
כן שני אפסים  ותמיד זה נקלט בתדר זה  שמתי לב שיש שני מצבים בכבל - מצב  אחד נעילה של תחנה זו  ומצב אחר שאין נעילה
מה זה אומר שני אפסים ברדיו זה אומר רגישות קליטה מעולה  בנוסף יש 3 כניסות אנטנה  במקום כניסה אחת ברסיברים חדשים  או שתי כניסות ברסיברים  ישנים יותר  
במצב נעילה זה מאפשר גם קליטת ראיה  סופט  99.7   
ומה ההבדל לגבי רדיו עם אפס אחד בלבד
באפס אחד הסיכוי לקלוט תחנות חלשות קלושות מאוד
19/12/14 05:47
15צפיות
אז אולי זה פיראטי כי קול השלום הערבי לא מעז לעשות משהוא כזה
אבל אם במקרה תשמע שידורים בעברית אז אולי זה מראמלה מוזיקה יונית או קלאסיקה
רדיו bbc ערבית נקלט ב106.3
19/12/14 02:11
19צפיות
זו פעם ראשונה שנקלט  לא שיש מה לשמוע שם  אבל זה הוזכר בתדר אחר
אולי זה נקלט חד פעמי
בשעות הערב רדיו בית לחם 2000 מעביר את הBBC
19/12/14 04:54
37צפיות
התחנה הערבית בתדר 94.9 מחברון גם מעבירה חדשות מהBBC בערבית כחדשות כל שעה עגולה
ולא כל הלילה כמו בית לחם 2000
וגם תחנת ההסתה לילדים מעזה בתדר הזה מעבירים BBC
אבל למזלנו התחנה פועלת רק משעה 7 בבוקר ועד חצות לא כולל  יום שישי
זוהיר בהלול יתמודד בפריימריז למפלגת העבודה
17/12/14 18:16
17צפיות
זוהיר בהלול מצטרף למפלגת העבודה. איש התקשורת המוכר לקח היום (יום ד') טופס הצטרפות למפלגה והוא עשוי להגיש אותו עד מחר, המועד האחרון להגשה לאלה המעוניינים להתמודד בפריימריז שיתקיימו בחודש ינואר.
 
בהלול התבטא בשנים האחרונות בצורה לאומנית, אם כי הדגיש כי לדעתו ישראל הממסדית אינה מדינת אפרטהייד, למרות ש"יש תסמינים של אפרטהייד, זאת ההגדרה הנכונה. אני לא חושב שאני יכול לדבר באופן גורף על הגדרה כזאת, אבל לעתים קרובות יש השתקפויות של תסמיני אפרטהייד".

לפני כשבועיים אישר בהלול כי הוא מתכוון להתמודד לכנסת, אולם אז הוא לא נקב בזהות המפלגה, והערכות היו כי מדובר באחת המפלגות הערביות. הוא אף בחן את האפשרות להתמודד במרצ, אולם כיון הודיע רשמית כי יתמודד בפריימריז של העבודה.

לבהלול עשרות שנות עבודה בתחום תקשורת הספורט, רובן כשדר ומגיש ספורט ברשות השידור, ובעיקר בתכנית שירים ושערים ברשת ב'. הוא שידר משחקי כדורגל, תחרויות אתלטיקה ואולימפיאדות, וזכה לחיקוי של הגשש החיוור. בשנים האחרונות הגיש תכניות ברדיו א-שמס, כתב ב-ONE והגיש תכנית בתחנת רדיו חיפה, אותה עזב לאחרונה לאחר שחזר כפרילנס ל'שירים ושערים'.
 
רדיו תל אביב רדיו ללא הפסקה נקלטים לא תמיד
16/12/14 23:10
48צפיות
גם רדיו 90 נקלט לפעמים  גם רדיוס נקלט לפעמים אותו דבר לגבי רדיו 99
כל התחנות האלה לפעמים שיבוש  מתחנות ערביות  משדרים חלשים  רדיו תל אביב ורדיו ללא הפסקה  וגם רדיו 99
בהחלט. 3 תחנות חמאס וHALA ב102.1
17/12/14 16:43
30צפיות
90.1 חמאס 1 חסם לחלוטין את 90.2 מקפריסין שיכולתי לקלוט די טוב בקיץ
ומצד שני את אמצע הדרך שיכולתי לקלוט בישוב
וכמובן שבאותו תדר התדר הראשי של ירדן ערבית
 
רדיוס חסום מקול פלסטין כפי שהוזכר כבר קודם
מצד שני ROTANA בתדר 99.9 או בתדר 100.1 שזה תדר העקבה של ROTANA
ROTANA משדרים ב 3 תדרים 99.9 100.1 ו100.3
100.3 נקלט די טוב בישוב לעומת 99.9 ו100.1
 
99FM חסום כפי שהוזכר קודם מירדן ערבית 2
ומצד שני בתדר הסמוך חמאס 2 שמשדר ספורט
 
רדיו ללא הפסקה כפי שהוזכר תחנת חמאס  באותו תדר בדיוק
 
עוד תחנות הסתה ואין תרופה למגפה הזו של ההסתה
לסגור תחנות טהורות משרד התקשורת יודע אבל לסגור תחנות שמסיתות נגדנו הם לא יכולים
ברור שלא משנה איזה תחנה חוקית תעלה לFM מרשות השידור או השניה
הבעיה שהם לא יכולים עד שלא יפרצו ויחסמו אותם
כמו שעשו גלגלץ או גלי צה''ל שלבנון ניסו לחסום אותם
פורום עסקים

פורום עסקים החדש

המקום החדש שלך להתחבר לעסקים כנסו ושתפו בכל נושא >>>


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה