לא מנוהל - רוצה לנהל את הפורום? לחץ כאן.
אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
בשנים האחרונות מתפתחת המודעות לקשיים הלימודיים של תלמידים לקויי למידה ולצורך שלהם באסטרטגיות למידה שונות וטכנולוגיות הנגשת למידה כדי לממש את יכולתם.
מודעות זו מעלה את ההתעניינות באסטרטגיות והנגשת למידה לציבור הרחב ולבעלי לקויות אחרות.
נעסוק באסטרטגיות למידה, אבל לא רק, כי אם גם באסטרטגיות חשיבה ושיפור הזיכרון, אסטרטגיות לפתרון בעיות, אסטרטגיות התמודדות עם לקויות קשב וריכוז או לקויות אחרות, אסטרטגיות לשיפור ועיצוב התנהגות, אסטרטגיות לתפקודים ניהוליים וויסות עצמי.
בעניין ההנגשה נעסוק רק בהנגשת הלמידה. נדון בטכנולוגיות הנגשה, באכיפת חוקי הנגשה במוסדות חינוך, בהסדרי הנגשה (למשל אפשרות הגשת עבודה כתובה במקום סמינר בעל פה על ידי סטודנטים מגמגמים), באתיקת הנגשה (האם סביר שמוסד חינוכי ידרוש מתלמיד לבקש עזרה באופן קבוע מחבריו לכיתה ולא מפקידי המוסד) וכיוצא בזה.
אני, דליה, מורה בכירה ומוסמכת לחינוך מיוחד, בעלת תואר ראשון בחנוך המיוחד וסטודנטית לאבחון דידקטי. עוסקת בחינוך מיוחד כ13 שנים בהם לימדתי ילדים בטווח הגילאים של הגן ועד י"ב. עסקתי בחינוך עם לקויי למידה, בעלי הפרעת קשב וריכוז (ADHD), אוטיסטים, C.P. , פיגור קל ובינוני. הצטרפו אלי לניהול הפורום עדו בן צבי שצבר ניסיון עבודה כמדריך טכנולוגיות לעקיפת ליקויי למידה וכמזכיר תא סטודנטים מוגבלים רפואית ויונה שו שעובדת כמאבחנת דידקטית לליקויי למידה.

כולם מוזמנים לבוא, לדון, לקבל עצה טובה ולהשתתף אתנו בקהילה הזו.

כמו בכל משחק, גם במשחק הזה יש חוקים:

- תקנון תפוז, שמי שעוד לא קרא, זה בדיוק הזמן .

- ביקורת בפורום חייבת להינתן בצורה בונה. כשאתם נותנים ביקורת נסו לחשוב איך היא תתרום לאדם שמקבל אותה.

- לא מעירים על שגיאות כתיב, ואם כן, רק במסרים.

- אוף טופיק מותר, אלא אם כן הוא הופך לדיאלוג בין שניים או מפריע לשאר ההתרחשויות בפורום. אם אתם רואים שעמודים רצים מהר מדי, אנא ותרו על האוף-טופיק.

-אסור לפתוח הודעות ראשיות ללא תוכן. הודעות כאלו כמובן אפשר לשרשר. בכלל כדאי לשרשר כמה שאפשר...

- אם ייווצר מצב שבו נאלץ למחוק הודעות - נפרסם הודעה על מדיניות מחיקת הודעות, אבל נקווה שלא יקרה מצב כזה.

חוצמיזה, כמו בכל משחק, המטרה העיקרית היא שיהיה כייף
בברכה!
דליה ד.

הודעה חדשה

איך זוכרים את כפולות 7,8,9 מלוח הכפ

19/10/05 16:50
ל ?

הילדה שלי (וגם אני ) לא זוכרת חלק מכפולות אלה: 6X9, 7X8,7X9,8X9

אולי למישהו יש רעיון ?
 
איך זוכרים את כפולות 7,8,9 מלוח הכפ
<< ההודעה הנוכחית
19/10/05 16:50
2060צפיות
בתור ילדה
19/10/05 19:21
293צפיות
כמובן, גם אני עשיתי כך אבל זה
19/10/05 21:44
168צפיות
לחלק מהאנשים, כמו לי זו האופציה
20/10/05 05:22
154צפיות
לוחות הכפל - לוח הכפל של 9
22/10/05 01:17
221צפיות
המספרים הקשים של לוחות הכפל
22/10/05 01:22
214צפיות
מישהו מפורום מתמטיקה העביר לי
22/10/05 08:24
201צפיות
את ה"אצבע" היורדת סימנתי
22/10/05 08:27
132צפיות
לא רואה את הפטנט של האצבע
22/10/05 12:19
97צפיות
הנה תנסי עכשיו.
22/10/05 12:36
113צפיות
º
הנה הצרופה:
22/10/05 12:37
99צפיות
כפל מעצבן - ריכוז ההוראות שלך
22/10/05 12:50
111צפיות
º
אני תודה
22/10/05 13:15
40צפיות
כמובן שהמקור לא שלי אלא מפורום
22/10/05 13:16
36צפיות
º
יש שיטה - קשה לי להסביר אותה דרך פה
22/10/05 19:44
110צפיות
באמת קצת קשה להסביר פה,
22/10/05 20:17
70צפיות
משחק הזיכרון
22/10/05 22:40
120צפיות
תודה רועי !
22/10/05 22:54
46צפיות
בגלל שזה משחק, צריך לציית לכללים
22/10/05 23:09
69צפיות
זו יעילות !!! כל הכבוד !
22/10/05 23:26
44צפיות
על הכפולות של 9 הבנתי אבל איך זה
23/10/05 23:50
57צפיות
º
זה לא זה רק לכפולות של 9
26/10/05 09:30
52צפיות
אין שיטה דומה לכפולות האחרות?
26/10/05 11:52
42צפיות
º
לא...
26/10/05 12:32
28צפיות
מאוד חבל.
26/10/05 13:50
29צפיות

האזור שלי בפורום
לעמוד הפורום
Flix