לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
פורום תחבורה ציבורית
ברוכים הבאים לפורום ``תחבורה ציבורית``שעות הפעילות:ימים א`-ה` - כל היוםו` וערבי חג - כל היוםשבת - כל היוםבפורום זה נעסוק בכל הרובדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: רכבות, אוטובוסים, מטוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד.אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה במנות האוכל במטוסי אלעל.* לא לשכוח לענות על הסקר - מי שמצביע משפיעמחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.הדקו חגורות ושתהיה נסיעה טובה,מודיעין (i) לשרותכם.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום ``תחבורה ציבורית``שעות הפעילות:ימים א`-ה` - כל היוםו` וערבי חג - כל היוםשבת - כל היוםבפורום זה נעסוק בכל הרובדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: רכבות, אוטובוסים, מטוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד.אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה במנות האוכל במטוסי אלעל.* לא לשכוח לענות על הסקר - מי שמצביע משפיעמחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.הדקו חגורות ושתהיה נסיעה טובה,מודיעין (i) לשרותכם.
`
x
הודעה מהנהלת הפורום
נא לכתוב שאלות הכוונה ומודיעין תחת השירשור היומי בלבד.  נא לשים לב לתאריך השרשור!
 
שאלות הכוונה שלא תשורשרנה כהלכה, תימחקנה ללא התראה מוקדמת.
המשך >>

מודיעין - קונקס

10/08/07 00:01
קו 1 - קו סיבובי- מהעיריה / מסוף תחבורה קונקס- חזרה לעיריה / מסוף תחבורה קונקס .
קו 2 - קו מעגלי - ממסוף תחבורה קונקס ל- רח' לוי פינת יצחק רבין .
קו 4 - קו סיבובי מהעיריה דרך מכבים רעות חזרה לעיריה .
קו 5 - ממסוף תחבורה קונקס למודיעין ישפרו סנטר .
קו 7 - ממסוף תחבורה קונקס - עיריה ל- חשמונאים . ( 5 פעמים ביום לכל כיוון )
קו 9 - ממסוף תחבורה קונקס - עיריה ל-מבוא חורון ( 3 פעמים ביום )

קו 15 - מרעות מכבים ( שדרות המכבים / ישראל פלד ) - לרכבת מודיעין (בשתי הכיונים יש בשעות מקבילות ב- 8:15 וב - 9:15)
קו 100 - ממודיעין ( גם עיריה וגם מבריכת השחייה לת.מ תל אביב [ רשום גם לוינסקי 108 וגם ת.מ הקוים יעצרו בפנים או בחוץ ] ) וחזרה כמובן .
קו 101 - ממודיעין מסוף תחבורה קונקס - תל אביב מסוף סבידור .
קו 102 () - ממודיעין לאונברסיטת תל אביב מסוף קלצ'קין ( ממודיעין ב- 06:40 חזרה ב 15:15 זהו )
קו 103 - ממודיעין עמק זבולון/פינת לשם וגם מיצחק רבין ( נסיעה אחת ) למסוף 2000 בתל אביב .
קו 104 - מבריכת השחיה במודיעין לת.מ תל אביב ( פעם אחת ב 8:45 בבוקר )
קו 105 - ממודיעין בריכת השחיה למסוף 2000 תל אביב .
קו 110 - ממודיעין לירושלים ת.מ ( השאלה היא בתוך התחנה או מחוצה לה )
קו 111 - ממסוף קונקס מודיעין למסוף 2000 ויש גם חזרה לבריכת השחיה ( לבריכת השחייה רק מתל אביב למודיעין )
קו 112 - תל אביב מסוף 2000 - מודיעין ( קו אקספרס )
קו 120 - ממודיעין לירושלים ת.מ ( וחזרה לבריכת השחיה רק בשעות הערב )
קו 150 - מודיעין לרמלה ת.מ .
קו 152 - ממודיעין למסוף אבי האסירים בראשון ( לראשון 3 נסיעות ומראשון למודיעין 5 נסיעות )
קו 154 - מבריכת השחיה במודיעין למסוף אבי האסירים בראשון לציון .( 3 נסיעות )
קו 155 - מבריכת השחיה לרמלה ת.מ - וחזרה למסוף תחבורה קונקס .
קו 200 - ממודיעין לפתח תקווה - בית החולים בלינסון . וחזרה .
קו 202 - מבריכת השחיה במודיעין לבית החולים בלינסון בפתח תקווה .

מה אתם אומרים על הקווים
כל הכבוד לקונקס על החידוש

בהצלחה לאנשי מודיעין


תגיות:
מודיעין - קונקס
<< ההודעה הנוכחית
10/08/2007 | 00:01
93
1423
קו 1 - קו סיבובי- מהעיריה / מסוף תחבורה קונקס- חזרה לעיריה / מסוף תחבורה קונקס .
קו 2 - קו מעגלי - ממסוף תחבורה קונקס ל- רח' לוי פינת יצחק רבין .
קו 4 - קו סיבובי מהעיריה דרך מכבים רעות חזרה לעיריה .
קו 5 - ממסוף תחבורה קונקס למודיעין ישפרו סנטר .
קו 7 - ממסוף תחבורה קונקס - עיריה ל- חשמונאים . ( 5 פעמים ביום לכל כיוון )
קו 9 - ממסוף תחבורה קונקס - עיריה ל-מבוא חורון ( 3 פעמים ביום )

קו 15 - מרעות מכבים ( שדרות המכבים / ישראל פלד ) - לרכבת מודיעין (בשתי הכיונים יש בשעות מקבילות ב- 8:15 וב - 9:15)
קו 100 - ממודיעין ( גם עיריה וגם מבריכת השחייה לת.מ תל אביב [ רשום גם לוינסקי 108 וגם ת.מ הקוים יעצרו בפנים או בחוץ ] ) וחזרה כמובן .
קו 101 - ממודיעין מסוף תחבורה קונקס - תל אביב מסוף סבידור .
קו 102 () - ממודיעין לאונברסיטת תל אביב מסוף קלצ'קין ( ממודיעין ב- 06:40 חזרה ב 15:15 זהו )
קו 103 - ממודיעין עמק זבולון/פינת לשם וגם מיצחק רבין ( נסיעה אחת ) למסוף 2000 בתל אביב .
קו 104 - מבריכת השחיה במודיעין לת.מ תל אביב ( פעם אחת ב 8:45 בבוקר )
קו 105 - ממודיעין בריכת השחיה למסוף 2000 תל אביב .
קו 110 - ממודיעין לירושלים ת.מ ( השאלה היא בתוך התחנה או מחוצה לה )
קו 111 - ממסוף קונקס מודיעין למסוף 2000 ויש גם חזרה לבריכת השחיה ( לבריכת השחייה רק מתל אביב למודיעין )
קו 112 - תל אביב מסוף 2000 - מודיעין ( קו אקספרס )
קו 120 - ממודיעין לירושלים ת.מ ( וחזרה לבריכת השחיה רק בשעות הערב )
קו 150 - מודיעין לרמלה ת.מ .
קו 152 - ממודיעין למסוף אבי האסירים בראשון ( לראשון 3 נסיעות ומראשון למודיעין 5 נסיעות )
קו 154 - מבריכת השחיה במודיעין למסוף אבי האסירים בראשון לציון .( 3 נסיעות )
קו 155 - מבריכת השחיה לרמלה ת.מ - וחזרה למסוף תחבורה קונקס .
קו 200 - ממודיעין לפתח תקווה - בית החולים בלינסון . וחזרה .
קו 202 - מבריכת השחיה במודיעין לבית החולים בלינסון בפתח תקווה .

מה אתם אומרים על הקווים
כל הכבוד לקונקס על החידוש

בהצלחה לאנשי מודיעין


מה זה מסוף קונקס? איפה הוא ממוקם בעיר?
10/08/2007 | 00:10
4
7
ושאלה נוספת, האוטובוסים במודיעין עושים את הסיבוב בתוך העיר כמו שעשתה מרגלית?
מה קרה למרגלית?
10/08/2007 | 01:14
2
עדיין נוסעים למודעין?
לא .
10/08/2007 | 07:53
2
2
לפי מה שראיתי מסוף קונקס זה איפה שהעיריה במודיעין .
והם לא עושים סיבוב .

אבל יש קוים שיוצאים מבריכת השחיה בשכונת קייזר בעיר .
לפי מה שהבנתי אין קויים לגבעה C . רק שמועה .

והאוטובוסים לפי הבנתי אינם עושים את הסיבוב כמו מרגלית .
מרגלית, איזו פעילות נשארה?
10/08/2007 | 10:50
1
1
איזו פעילות בארץ נותרה לחברת מרגלית לאחר סיום הזכיון במודיעין?
חברת הסעות וטיולים פרטית
10/08/2007 | 10:55
2
התפרסמו לוחות הזמנים של "קונקס" באזור מודיעין
10/08/2007 | 01:13
8
באתר שלהם
www.connex.co.il

לא יכול לתת סקירה מכיוון שלא מכיר את המצב הישן, אני מניח שתושבי מודיעין ישמחו לבדוק את העניין.

מה שכן - לא מצאתי שום קו ממודיעין שמגיע לתחנת הרכבת.הדבר היחיד שמצאתי היה קו ממכבים\רעות שמגיע לרכבת, בתדירות זניחה {כמעט ורק בוקר\ערב}.
אני מניח שפשוט המסלולים של הקווים הפנימיים לא מדויקים ושקו אחד לפחות יגיע לתחנת הרכבת.
מרשים מאוד!
10/08/2007 | 10:49
1
מחכה לראות כיצד יפעל במציאות מערך הקווים הזה.
מה לגבי מת"א למודיעין?
10/08/2007 | 11:01
3
נראה שעקב ריבוי הקווים, מי שיקח קו מאחת השכונות לא יוכל לחזור אליה אלא רק למסוף התחבורה של קונקס, דבר הנראה בעייתי.

בכול אופן מערכת החיפוש באתר קונקס מסורבלת ואינה נוחה כפי שהיה באתר מרגלית שיועד אך ורק למודיעין עקב כך שאתר קונקס מערבב בתוכו מקומות ויעדים רבים בארץ.

נקודה למחשבה.
נראה שאין יותר 101 ישיר מת"א
10/08/2007 | 11:24
11
1
לפי אתר קונקס בוטל המושג "ישיר" בנסיעות למודיעין, ואין נסיעות ישירות מת"א - סבידור למודיעין.

בנוסף קו 101 שבתקופת מרגלית נסעה בחזרתו בתחנות שונות בעיר עוצר כעת במסוף קונקס שליד העירייה בלבד.

כדאי לברר מה פשר הדבר.
דווקא יש, זה נקרא קו 112.
10/08/2007 | 11:25
9
1
הקו אינו מופיע באתר קונקס
10/08/2007 | 11:29
8
2
נראה אולי שהם לא העלו את כל הלו"ז החדש משום שגם העיר מודיעין אינה נמצאת בערים המרכזיות שפועלות בהם חברת קונקס.
דווקא יש לו"ז, הנה:
10/08/2007 | 11:35
7
5
http://connex.co.il/trackSearchNew.asp?LineId=114&...
משום מה הקו מופיע רק כשמחפשים לפי מודיעין ולא לפי ת"א, למרות שהוא פועל רק מת"א.
תודה + הערות לקו
10/08/2007 | 11:39
6
1
כמו קווים אחרים, גם הקו הזה מסתיים במסוף קונקס(השד יודע איפה זה?!?!?!) ואינו ממשיך לשאר חלקי העיר מודיעין.

נקודה בעייתית.
למה שקווים בינעירוניים ימשיכו לשכונות?
10/08/2007 | 11:50
5
1
אתה רואה קווים לירושלים ממשיכים למרכז העיר?
אתה רואה קווים לחיפה ממשיכים לתוך העיר?
אתה רואה קווים בינעירוניים לת"א נכנסים למרכז העיר?
אי אפשר להביא קו מכל מוצא מחוץ לעיר לכל יעד בתוך העיר, זה לא פרקטי. בדיוק בשביל זה יש קווים עירוניים. קו מת"א לא יכול לעשות סיבוב בכל השכונות של מודיעין (כי המסלול יהיה ארוך מדי), וגם לא הגיוני שהוא יגיע רק לאחת מהשכונות (כי אז עדיין צריך קווים עירוניים לשאר השכונות).
להיכנס לשכונות זה לא תפקידו של קו בינעירוני.
בערים קטנות יחסית + הצעה
10/08/2007 | 12:02
4
2
או קטנות מאד קוים כן מפזרים בתוך העיר, ביחוד כשאין תחבורה פנימית. וכן אתה רואה קוים יעודיים מפזרים לשכונות (למשל קוי חרדים או סטודנטים) אבל אני חושב שאתה צודק - בעיר של כמעט 70 אלף תושבים עם כמה וכמה קוים פנימיים קוים לא צריכים במתכוון לפזר בשכונות

הערה/הצעה - מדוע לא מפעילים קו (שישרת במיוחד את החרדים אבל יהיה פתוח לכולם) במסלול הבא -
מודיעין עלית - מודיעין - בית שמש... אני חושב שראוי מאד מאד שיהיה קשר בין שלוש הערים.
במודיעין אין חרדים. השבח לאל.
10/08/2007 | 19:24
3
1
יש המון במודיעין עילית.
11/08/2007 | 11:40
1
1
מודיעין עילית זה האזור של סופרבוס ובית שמש
11/08/2007 | 12:06
1
עומדת לקראת תוצאות מכרז
נכון
11/08/2007 | 21:14
1
אבל הגיוני להעביר את קו האוטובוס דרך מודיעין עצמה כדי לתת שירות לתושבים בערים האחרות אם רוצים לעשות קניות וכו'
, ובכל זאת אתה יודע גם חרדים וגם שאינם הם אזרחי המדינה ולעתים נדרשים לבקר אצל המגזר האחר..
בעוד שלושה שבועות יש רכבת...
10/08/2007 | 23:02
1
וואו, כמה קווים!
10/08/2007 | 11:30
1
לקחו כל קו של מרגלים ופירקו אותו לגורמים. זה דווקא טוב, ככה כל מי שיעלה על אוטובוס יידע בדיוק לאן הוא מגיע, ולא יצטרך לבדוק את השעה או לשאול את הנהג.
מעניין שהקו לראשון, שעבר עד היום דרך קרית שדה התעופה, יעבור במקום זאת דרך לוד ורמלה. אני מניח שזה נעשה בגלל פתיחת הרכבת לנתב"ג. זה מאריך את הדרך לראשון במידה משמעותית, ומצד שני אני מקווה שהקו יאפשר קישור בין לוד/רמלה/צריפין לבין ראשון.
קונקס מעבירה למודיעין אוטובוסים חדשים ->
10/08/2007 | 11:38
2
4
רוב האוטובסים יהיו מתוצרת M.AN בהרכבת "הארגז" בגירסת הבינעירוני (R33).
וגם מארס OC500RF.
10/08/2007 | 11:52
3
שלדה נחדה מאוד לדעתי,
11/08/2007 | 00:23
2
התרשמתי מהביצועים שלה לטובה
לא יהיו קוים לתחנת רכבת של מודיעין ?!?
10/08/2007 | 11:40
1
2
אני מניח שקו 5 לישפרו סנטר נועד לכך
10/08/2007 | 11:49
4
קונקס עושה רושם של חברה מקצועית ביותר
10/08/2007 | 11:43
1
גם יש להם שירות לקוחות פעיל במשך 24 שעות,
גם יש להם את המערכת שאפשר לבדוק באינטרנט או בסלולאר את מיקום האוטובוסים ומתי הם מגיעים לתחנה.

יפה מאוד.
סידור נוח יותר של הקווים לת"א וירושלים
10/08/2007 | 12:04
5
4
תהנו
איפה זה מסוף קונקס בעיר?
10/08/2007 | 13:21
3
1
איפה זה מסוף קונקס בעיר?
החניה הענקית מול העיריה .
10/08/2007 | 13:37
2
1
אז לא יהיה ניתן לחנות שם יותר??
10/08/2007 | 14:11
1
1
אז לא יהיה ניתן לחנות שם יותר??

מבוצעים עבודות במקום או שישאר כשטח אדמה ריק?
היום זה נראה כמו שטח אדמה ריק לחלוטין
10/08/2007 | 19:48
1
בלי עבודות בכלל.

אגב, כמאה מטר צפונית לתחנת הרכבת מודיעין-מרכז, עדיין בתוך תחומי המע"ר ההולך ונבנה של מודיעין, יש מבנה שאני לא יודע מה התפקיד שלו בדיוק, אבל הוא נראה מתאים לתחנה מרכזית של עיר בגודל קטן-בינוני כמו מודיעין.

המקום צמוד לחניון האוטובוסים והמשרדים של חברת מרגלית.
יש סיכוי שזהו אכן מבנה למסוף האוטובוסים העתידי של מודיעין?
נראה כמו תדירות מצוינת ברוב שעות היום
10/08/2007 | 17:45
1
אם הם יעמדו בזה אני מניח שתושבי מודיעין ירגישו שיפור, בדיוק שהרגשנו פה ביבנה לפני שנה וחצי.
כמה דברים שלא הבנתי
10/08/2007 | 14:50
24
1
אני גר ברעות, ובדרך לעבודה בתל-אביב מחנה את רכבי במודיעין (במקום עם מספיק חניה ליד אחת התחנות ברחוב עמק-החולה הקרוב למכבים-רעות), לוקח אוטובוס ואחרי העבודה חוזר לשם וחוזר עם הרכב הביתה.

כעת עם לוח הזמנים החדש לא ברור לי איפה מסתיים כל קו, ואם האוטובוס שאני אקח בחזרה בשעות הערב למודיעין יגיע לאותו מקום בו עליתי עליו. האם כל האוטובוסים יגיעו למקום קבוע כלשהו במודיעין בדרך חזרה, מלבד התחנה הסופית שלהם?


ושאלה נוספת - התחנה של קונקס בתחנה המרכזית בתל-אביב תהיה היכן שנמצאת התחנה של מרגלית, ברחוב לוינסקי, או שבאחד הרציפים בתוך התחנה?
אכן לא נראה שיש פיזור בתוך מודיעין
10/08/2007 | 16:03
1
הקו כפי שהם, בינערוניים לא יבצעו פיזור בתוך מודיעין אלא רק עד מסוף קונקס - עיריית מודיעין.

אכן בעייתי.
תשובה
10/08/2007 | 16:08
22
בבוקר ובלילה האוטובוס יוצא מהולמס פלייס, ואכן עוצר בעמק החולה, בדיוק כמו המסלול של מרגלית.
אבל בכל שעות הצהריים והערב האוטובוסים יוצאים ישר מהמסוף מול העירייה, ולא עוברים כלל בעמק החולה.
לגבי החזרה - מהתחנה המרכזית האוטובוסים עושים בתוך מודיעין את אותו המסלול ומורידים במודיעין גם בעמק החולה, ואילו האוטובוסים ממסוף 2000 מסיימים ברובם במסוף קונקס ליד העירייה.

לגבי התחנה המרכזית - ממה שהבנתי, תהיה תחנה של קו 100 של קונקס בתוך מבנה התחנה עצמו (אם כי אני לא בטוח בכך), ובכל אופן, האוטובוס יעצור גם ברחוב לוינסקי מחוץ לבניין התחנה. יש לציין כי בניגוד לכך, קו 111 שיחליף את קו 100 בשעות הערב (זהו קו שיוצא ממסוף 2000 בארלוזורוב ועובר בתחנה המרכזית בדרכו למודיעין), יעצור רק מחוץ לתחנה, ברחוב לוינסקי.
ואיך תושבים ממכבים רעות אמורים להגיע למסוף
10/08/2007 | 17:39
20
1
אם אין אוטובוסים שנכנסים למכבים רעות בכלל???
יש את קו 4
10/08/2007 | 17:49
19
1
קו 4 - קו פנימי לתושבי מכבים-רעות
עם תדירות מדהימה...
10/08/2007 | 19:45
18
1
והמון ידע לגבי השעות בהן הוא אמור לעבור במכבים-רעות.
אחרי זה לא מבינים למה אנשים לא עוזבים את הרכב שלהם.

יש מעט אנשים שחונים במודיעין ולוקחים ממנה אוטובוס, אבל באמת שאפשר לספור אותם על שתי כפות ידיים מקסימום.
אחרי זה נדהמים
11/08/2007 | 10:36
15
1
איך אנשים עוברים לגור ביישוב כפרי ומתפלאים שאין להם תח"צ טוב...
כאילו שזה משהו חדש בעולם?! תתעורר בנאדם.
רעות היא לא ישוב כפרי
12/08/2007 | 02:32
14
אני מזמין אותך לבקר.
חוץ מזה, שרעות (ומכבים) זה בכלל לא ישוב, אנחנו כעת שכונה של מודיעין, משלמים ארנונה (מאוד גבוהה) לעיריית מודיעין, ואנחנו מחוברים לעיר (לא שכונה מרוחקת מהעיר), ככה ששירות אוטובוסים פנימי ברמה כמו שאר העיר בהחלט מגיע לנו. לא שבשאר העיר הרמה היתה גבוהה בתקופת מרגלית, אבל לפחות התדירות היתה סבירה.
אה, שכחתי. רעות היא המנהטן של מודיעין.
12/08/2007 | 08:02
13
2
יישוב כפרי/שכונה של בתים צמודי קרקע => same same.
טוב אני רואה שאתה באת להתנצח
12/08/2007 | 20:45
12
מטריד אותי שאתה אחד החברים הקבועים של הפורום, כי הכתיבה שלך היא טרולית לחלוטין.
אני באתי להעלות בעיה בתור תושב (צעיר, שלא בחר לגור כאן) שרוצה להשתמש בתחבורה הציבורית, על אף שרכשתי רכב על מנת להתנייד במקום בעייתי שכזה ובשעות בהן בכלל אין תחב"צ (עבדתי בשביל המיצובישי יד רביעית הזה לא מעט זמן - לפני שגם תחליט שיש לי איזה אבא מנכ"ל שקנה לי פורשה בתור מתנה לפסח או משהו).
וןאיך אתה הגבת? בעקיצות לא קשורות, כמו טרול מצוי.

רעות, בה אני גר (לעוד שלושה שבועות, אז אני עובר עם לירושלים) רק עקב היותי בן להורים שבחרו לגור בה, היא ישוב (חצי מהישוב לשעבר מכבים-רעות) שהוקם עבור אנשי קבע ומשרד הביטחון.
עקב עבודתו של אבי, עברנו לגור בישוב זה.

זהו לא ישוב כפרי בשום צורה שהיא. זהו ישוב עירוני לכל דבר שהיה נראה כך עוד לפני שהוקמה מודיעין, ולכן ההגדרה המטומטמת, אין לי שום מילה אחרת לתאר אותה - "מנהטן של מודיעין", שבאה להציג את תושבי רעות כנהנתנים/מתנשאים/נובורישים, בחר את המתאים לך, פשוט לא קשורה כאן.
וכעת אנחנו שכונה של מודיעין, וכמו שאמרתי - משלמים ארנונה גבוהה בהרבה משאר תושבי העיר. אנחנו מחוברים לעיר ובתי רעות צמודים לחלק מהבתים של מודיעין העיר.

ואתה, בתור חבר בפורום תחבורה ציבורית, בא וטוען שאין לנו זכות לדרוש תחבורה ציבורית סבירה?!
רובי, איזה אחוז מהבתי מגורים ברעות הוא בתים
12/08/2007 | 20:54
11
שבהם יש יותר משתי קומות?
בפעם האחרונה שבדקתי זה היה די קרוב ל-0%, אבל אולי השתנו הדברים. אני אשמח לקבל מידע עדכני ממך.
מה זה קשור?!
12/08/2007 | 21:00
10
אם כל הבתים ברעות הם צמודי קרקע, זה אומר שלשכונה הזאת של מודיעין אין זכות לקבל תחבורה ציבורית כמו כל שכונה אחרת במודיעין?!

אתה מתעלם מרוב המידע ונדבק לאיזו שטות לא קשורה, כדי להצדיק את ההודעות העוקצניות שלך.

למה שלתושבי מכבים-רעות לא תהיה תחבורה ציבורית טובה, בתור תושבי מודיעין? כמו כל שכונה אחרת במודיעין (גם אצלן המצב לא היה מזהיר, אבל טוב בהרבה), לא ביקשתי שום דבר מעבר לכך.
אני לא מבקש אוטובוס ישיר מרעות לתל-אביב, אני מדבר על תחבורה ציבורית פנימית טובה בתוך מודיעין, שתאפשר לי או לכל תושב אחר להשתמש בתחבורה הציבורית כבר משכונת מגוריו, ולא ליצור מצב בו בתחנה הראשונה ברחוב עמק-החולה במודיעין, הקרובה ביותר למכבים-רעות (אך לא במרחק הליכה שלא דורש הזעה מאסיבית, לא משהו נחמד בדרך לעבודה), עומדים כמעט בדרך קבע 15-20 תושבי מכבים-רעות שהגיעו לשם בטרמפ של ההורים/חברים?
זה הכי קשור שבעולם
12/08/2007 | 21:32
9
וחבל שאתה מתמקד בלחשוב שאני מנסה לעקוץ אותך בזמן שאני מנסה להסביר לך מציאות קיימת.
בוא נתחיל בעובדה הפשוטה שזה שסיפחו את רעות למודיעין לא הפך את היישוב רעות ליישוב עירוני באופיו.
יישובים בעלי אופי כפרי / שכונות של בניינים צמודי קרקע (שזה מבחינתי במידה רבה אותו הדבר) לעולם תקבלנה שירות תח"צ פחות טוב מזה של יישובים עירוניים / שכונות בעלות צפיפות בניה גבוהה עד גבוהה מאוד. זה קשור (אבל לא רק) לכדאיות כלכלית של איסוף נוסעים מועטים שמפוזרים על שטחים גדולים יחסית (שזה גם סוג של הגדרה של בניה לא צפופה). הוסף לכך את העובדה שיישובים כפריים בכל מקרה חייבים להתבסס על רכב פרטי צמוד לכל בעל רשיון נהיגה. זאת מכיוון שמירב השירותים שלהם זקוק האזרח אינם זמינים להם במרחק הליכה (כמו שיש בחלק גדול מהערים) ובלאו הכי שירות התח"צ לא יכול לשרת אותך לכל מקום שאליו אתה צריך להגיע ביישוב כפרי. מה זה אומר? נגיד שתפעיל קו אחד בתדירות גבוהה, בוודאי שלא תצליח להפעיל שניים כאלו! לנוסעים יש יותר מיעד אחד שאליו עליהם להגיע ולכן הם כבר חייבים להחזיק ברכב פרטי או שהם נדונו להגבלת ניידות קשה ביותר!!
במילים אחרות - לרוב התושבים יש רכב פרטי שהם מוכנים להשתמש בו לנסיעות קצרות לפחות, מה שמקטין עוד יותר את הכדאיות של הפעלת תח"צ ליישוב/שכונה.
צר לי שאתה נפגעת ממקום מגוריהם של הוריך. אני מקווה שתצליח לשכנע את הגורמים הממונים להעלות את התדירות של התח"צ ליישוב רעות. קח בחשבון את הפרמטרים שהזכרתי לעיל ותבין שזו ממש לא תהיה משימה קלה לביצוע מכיוון שרוב הפרמטרים שקשורים לתח"צ במקרה הנ"ל הם נגדך. לא מדובר פה רק בעניין של כדאיות כלכלית. מדובר פה ממש בחוסר צורך בשטח.
שלא תבין לא נכון, אני מאוד בעד תח"צ מכל סוג שהוא (כמעט). אני מאוד הייתי שמח אם לרעות היתה תחנת רכבת במרכז היישוב שתחבר אותה לירושלים מצד אחד ולת"א ומודיעין מצד שני. אבל בוא נהיה ריאליים, יש מקומות יותר טובים שבהם עדיף להשקיע את הכסף הזה בתחום התח"צ. הייתי נותן הרבה הרבה יותר כסף הן יחסית והן אבסולוטית (כסובסידיה, או איך שתרצה לקרוא זה) להפעלת תח"צ לשכונות של בתים רבי קומות שהרבה יותר תושבים יהנו ממנה מאשר לשכונה של בתים צמודי קרקע שמספר התושבים בה די מצומצם והתועלת הכללית שבכסף המושקע תהיה שולית.
שוב, אתה מדבר בסיסמאות
12/08/2007 | 21:43
8
שנכונות אולי לישובים כפריים שמתפרשים על פני עשרות קילומטרים בארצות-הברית, לא ישוב רציף כמו רעות.

רעות בנויה בצורה מאוד נוחה להפעלת תח"צ פנימי למודיעין.
מסלול הקו הקיים אך הלא-תדיר (4), עובר במרחק הליכה סביר מרוב הבתים ברעות בלי לעשות סיבוב ארוך מדי בישוב (לא יותר מ-6 דקות). זאת עקב כך שיש רחוב ראשי אחד בכניסה לישוב (מבוא רעות) שמתפצל לעוד שני רחובות ראשיים (שד' האורנים ושד' העומרים) שסביבם נמצאים כל 1,600 בתי הישוב.
הבתים הבודדים שנמצאים יותר מ-10 דקות הליכה מאחת התחנות של הקו הפנימי, קרובים מאוד למודיעין ויכולים להגיע גם לאחת התחנות בעיר במרחק הליכה קצר.

אם היה קו שהיה פעיל יותר מפעם בחצי שעה בשעות מאוד מסויימות, ולא עובד רק על טרנזיט מסכן שמעטים מזהים אותו כאוטובוס (ואפילו לא יודעים שיש אוטובוס). אם היו שלושה אוטובוסים או מיניבוסים בשעה, גם היו לקוחות. תאמין לי. עובדה שהמון ממכבים-רעות משתמשים בקוים הבינעירוניים של מודיעין.
על איזה סיסמאות אתה מדבר?
12/08/2007 | 21:54
7
אני מסביר לך בעברית פשוטה ואתה מתעלם מכל מה שאני אומר לך.
יישוב כפרי = תח"צ גרוע.
למה? לא שווה להשקיע. לא למפעיל ולא למדינה.
מי שגר ברעות יש לו כסף לרכב פרטי (אני כבר מפחד לומר פרייבט בפורום הזה). אם לא, אז הוא בצרות!
רמי, אתה הערת לי פעם על ניסוח
12/08/2007 | 22:43
2
אתה צודק פה בדבריך רק עשית זאת בניסוח מאוד לא מוצלח ומאוד מעצבן ושנראה גם מתנשא.
אז רובי טיפה הגזים, אבל יש משהו בדבריו.
לפחות טרחתי להעיר לך במסר אישי או בטלפון
12/08/2007 | 22:50
ולא על גבי הפורום.
תודה
אכן, יש משהו בדבריו. התח"צ ברעות לא משהו...
12/08/2007 | 22:51
12/08/2007 | 22:58
3
מצטער, זה כבר פשוט הורג אותי מצחוק.
בכותרת - על איזה סיסמאות אתה מדבר?
בשורה השניה בהודעה - "יישוב כפרי - תח"צ גרוע"

ממך, באמת, תתייחס הפעם למה שאני אומר ואל תענה לי בארבע שורות שתמצות בהתעלמות ואדישות לכל הטענות והעובדות שהבאתי בהודעותי הקודמת.
בכל זאת, אני זה שגר פה ומכיר את העובדות "טיפה" יותר טוב ממך, ובכל זאת אתה מתעלם מהעובדות ומפריח לי סיסמאות על ישובים כפריים באופו כללי.
והכי הורג אותי מצחוק שבסוף עוד אומר שאני מתעלם מכל מה שאתה מסביר לי.. כאילו אמרת דבר אחד רציני בינתיים שמגובה בעובדות מהשטח (מהשטח במודיעין-מכבים-רעות, לא בעמק יזרעאל וכו').

עכשיו שוב, לסיסמא שלך "ישוב כפרי - תח"צ גרוע". למה זאת סתם סיסמא שלא קשורה לנושא? כי היא מתאימה לישובים כפריים באזורים כפריים. לדוגמא, בית-הלל (או כל מושב וקיבוץ אחר בעמק החולה), חצבה (או כל ישוב אחר בערבה), כל מושב שהוא בחל התענ"כים וכו'.

רעות, אפילו אם אני אסכים להגדרה הלא נכונה שלך אותה כישוב כפרי, כיום היא חלק בלתי נפרד מהעיר מודיעין. מדובר בשכונה של העיר מודיעין, שבאופן עובדתי תושבים לא מעטים שלה כן משתמשים בתח"צ הבינעירוני של מודיעין. אתה מוזמן לבוא בכל שעת בוקר שהיא לתחנה הראשונה ברחוב עמק-החולה במודיעין (קרוב לצומת עם כביש מכבים-רעות, ששמו הרשמי הוא דרך יאיר פרג), ולראות איך עומדים שם בין 15 ל-20 אנשים שרובם ככולם תושבי מכבים-רעות (אתה מוזמן לשאול).
ככה שעובדתית, יש דרישה לתח"צ במכבים-רעות!
ואם אנשים יראו אוטובוס עובר שלוש פעמים בשעה בתוך רעות ובתוך מכבים, הם לאט-לאט יתחילו לעלות עליו ולהשתמש בו כדי להגיע לאן שהם צריכים במודיעין.
עזוב אותך, ויכוח חסר טעם
13/08/2007 | 17:33
2
אתה לא רואה שיש לו סטיגמאות על הישוב והוא מדבר על משהו שהוא לא מכיר?
שימשיך לחשוב שכל משפחה ברעות יש לה כסף להחזיק 5 מכוניות, שיהנה ממחשבותיו.
ואני אומר את זה בכאב בתור אחד שהוריו גרים ברעות, והיו שנים שגם אני גרתי בקווים של מרגלית לת"א.
בכלל לא חסר טעם .
13/08/2007 | 22:29
1
1
אני דווקא מוטצא טעם רב באבחנותיו של רמי , אף שהן נאמרות בנחרצות .הגדרת רעות כישוב כפרי או עירוני אינה מורידה או מעלה מעצם העניין. זאת, למרות שהגדרת הישוב הינה כישוב קהילתי (כך לפחות במקור ). ברגע שאוכל גם אני להיכנס לבריכת השחיה של רעות כאחד האדם  אדע שמדובר בישוב עירוני פר אקסלנס. בינתיים זה לא כך.
זה נאמר ב כמובן.

לעצם העניין -לא ניתן להתעלם מהיותה של רעות מעין פרבר יוקרתי של מודיעין. רמת החיים בישוב גבוהה- גבוהה מאוד.אז גם אם לכל משפחה אין עדיין יכולת לרכוש 5 מכוניות ,עדיין מדובר בישוב שתושביו מגיעים מרקע סוציו-אקונומי גבוה. מודיעין אגב ,מדורגת בדירוג 8 מתוך 10 בסולם הסוציו-אקונומי .עכשיו נותר רק לתאר היכן ממוקמת רעות המבוססת ממנה. כל הדירות ברעות הינן צמודות קרקע ,כפי שציין רמי ושוויין נאמד במאות אלפי $ כ"א. לא פחות. הדבר מציב את רעות במקום טוב למעלה. לא מנהטן ,אבל בהחלט ממוקמת הרבה מעל הממוצע הישראלי.

במקום שכזה ,מטבע הדברים, רמת התח"צ פחותה ממקומות עירוניים צפופים .אין הדבר אומר שאיני סבור שמגיע לרעות תח"צ טובה ,אלא שפשוט ישנה מציאות שלא ניתן להתעלם ממנה.גם אני מכיר מקומות המשוועים לתח"צ טוב.
במקומות אלה מדובר בצרכים קיומיים של אוכלוסייה קשת יום ולא בסתם דרישה לשיפור השירות התחצ"י. האם מקומות אלה אכן זוכים לשירות התחצ"י ההכרחי ? התשובה מיותרת.      
מוטצא=מוצא.
13/08/2007 | 22:33
תעשה השוואות בין קונקס ומרגלית לגבי הקו
11/08/2007 | 12:41
1
1
קונקס אמנם הורידה את התדירות מחצי שעה ל45 דקות אבל הרחיבה את שעות הפעילות.
בנוסף תושבי לוד מרוויחים גם קו נוסף לראשל"צ שיכול להוות אלטרנטיבה ל247 המייגע
קו 4 למכבים-רעות שופר מבחינת המסלול
12/08/2007 | 02:38
1
קשה לי להסביר למי שלא מכיר את מודיעין מה ההבדל במסלול, אבל לפחות עכשיו עשוי לקחת פחות מחצי שעה מעיריית מודיעין לרעות. נראה שזמן הנסיעה יתקצר בלפחות 10 דקות.
על התשובה
10/08/2007 | 19:46
1
מספור הקווים ופיזורם נראה משונה בחלקו
10/08/2007 | 20:49
5
1
ועדיין המספור עדיף על המצב הקודם
11/08/2007 | 01:02
4
1
בו קווים בינעירוניים זוכים למספור דו ספרתי שרירותי (קו 10 לירושלים, למשל).
אכן עדיף המספור החדש, אך כאשר מרגלית מפעילה
11/08/2007 | 12:23
3
1
קו 15 לראשל"צ, לפתע קונקס תפעיל קו פנימי מספר 15. הקווים לת"א אינם עקביים, כי אחרי 105 יש קפיצה ל- 111/112, כאשר ירושלים היא 110 ו- 120. 150 לרמלה מפוצל ל- 150/152/155, במקום מספרים עוקבים, וכך גם פ"ת עם 200 ו- 202. לראשל"צ היה 15 שהופך ל- 154, והוא יפעל בצמוד למסלולו של 154 של אגד בבית דגן.
האם חסרים מספרים הגיוניים ?
הם באמת לא חזקים בעקביות
11/08/2007 | 13:19
2
1
היה עדיף אם היו מקדישים סדרות לפי אזור שירות בצורה הגיונית יותר, נאמר 10X לתמח"ת, 12Xלמסוף 2000, 11Xלירושלים, וכו'. בנוסף לקבוע ספרת אחדות שתתאים לאזור השירות במודיעין (0 למסוף, 2 בריכה, 4 מכבים-רעות...). מה שיהיה בפועל זה בערך מסודר.

שלא לדבר על זה שבאמת צריך שיטת מספור שתתאים לקווים של מפעילים אחרים. שמודיעין תהיה 58X, 59X למשל, וכך לא תהיה אף התנגשות עם קו של מפעיל אחר.
מסכים בהחלט
11/08/2007 | 13:33
1
1
עם קצת יותר מחשבה היו יכולים לתת סיפרור הרבה יותר הגיוני. אני בכלל לא רואה סיבה לתת לכל חלופת בוקר מספר אחר.
אך עם זאת, הסיפרור החדש הרבה יותר הגיוני מזה של מרגלית.
הוספת מספרים מראה גידול בכמות הקווים
11/08/2007 | 22:38
1
לכאורה....
והשמועה אומרת שדן חוזר לפתח תקוה
11/08/2007 | 11:04
2
1
קווים לא עומדים בלחץ ,לא בשעות של 7 /9 תלמידים ונוסעים .תלונות רבות במשרד התחבורה האם נראה את דן שמה ?
לדאבוני אין סיכוי.
11/08/2007 | 11:48
1
1
והייתי מעדיף שדן יחזרו קודם לבקעת אונו, אבל גם הסיכוי לכך הוא אפסי.
הכל יתכן אצל משרד התחבורה, גם מבלי להודות
11/08/2007 | 12:07
1
בטעויות
איך זה שיש פחות קוים עירוניים
11/08/2007 | 22:16
1
לאן נעלמו קו 3 וקו 8? מישהו יודע?
אינני מכיר את מודיעין, אולם נראה לי שלעומת
11/08/2007 | 23:58
6
1
הלו"ז והקווים של מרגלית כיום אין הרבה הבדל עם הלו"ז והקווים המתוכננים של קונקס, ויש כאן הרבה יחצ"נות לעומת המצב בפועל
12/08/2007 | 00:00
2
1
תפנים
12/08/2007 | 21:00
1
1
846, זה לא יעזור , זה לא ילך לאגד...
אגלה לך סוד קטן... כל האשכול הזה הוא
12/08/2007 | 23:15
1
לא מציאה בקרוב תפעל הרכבת לת"א.
חולפות שלא קיבלו מספר קו שונה במרגלית
12/08/2007 | 00:01
1
1
קיבלו מספר קו שונה בקונקס... על פניו נראה שמדובר בשינוי קוסמטי בלבד.
בדיוק כמו שעשו באשדוד.
12/08/2007 | 00:06
2
ככה זה גם נראה לי
12/08/2007 | 02:36
1
ומעניין אותי מה יהיה מסלול הקו בירושלים.
האם שוב תושבי מודיעין ייאלצו לעשות סיבוב בלתי הגיוני בעליל בשכונות החרדיות (אפילו לא ברחובות הראשיים של השכונות!) עד שהם מגיעים למרכז העיר ולתחנה המרכזית החדשה, או שסוף סוף יהיה קו שייקח פחות משעה ו-15 דקות? ויותר קוים ישירים למרכזית?

יפה יפה
12/08/2007 | 05:32
4
1
http://www.nfc.co.il/Archive/001-D-137876-00.html?...

כאן ב- nfc כתבה על קונקס והביאו אותנו את השרשור הזה כלינק בצוך הכתבה , נחמד
בצוך = בתוך
12/08/2007 | 05:33
יפה, שימו לב לעוד פרט
12/08/2007 | 12:18
2
1
לפי הכתבה, כחלק מעידוד השימוש של קונקס בתח"צ היא מציעה נסיעה חינם מדי יום שני בקווים מיבנה לתל אביב.
מעניין על איזה קווים מדובר
12/08/2007 | 16:22
1
1
ההימור שלי 178,179 בלבד
למרות שגם 314 עובר ביבנה (ואם הוא נכנס למשוואה מעניין מה דינו בנסיעות מעבר ל 00:00 בלילה אם יש כאלו)
אכן 178 ו179 בשני הכיוונים
12/08/2007 | 18:45
1
314\340 יגבו תשלום עבור הנסיעות גם בימים אלו.
איזה קו אני אמור לקחת עכשיו?
12/08/2007 | 20:25
3
1
אם אני רוצה להגיע מתלתן (אןוהעירייה) לקרייה בבוקר? (שיגיע לקרייה בעשרה לשמונה ככה...)
אני ממליץ לך להיעזר בטבלה של Aragollum
12/08/2007 | 20:30
2
1
היא מפרטת את הקווים לפי מוצא, יעד ושעות.
מה זה אומר האותיות ליד הקוים?
12/08/2007 | 20:38
1
אני מסתכל עכשיו על קו 105 ב' בשעה 6:50, מה הב' אומר?
אוי סליחה ראיתי את המקרא רק עכשיו
12/08/2007 | 20:40
1
למעשה - בוטל הקו לפתח-תקוה.
12/08/2007 | 23:09
1
כל העובדים באזור התעשיה של קרית-אריה ובלינסון, כל הסטודנטים מבר-אילן, כל אלה יאלצו מעכשיו לבלות עוד שעה ארוכה בנסיעה מיותרת דרך אור-יהודה ויהוד.
לא הוסיפו עוד אוטובוסים, נשארו ארבע אוטובוסים ביום, ואלה אמורים לאסוף את כל מי שנסע עד עכשיו בקו 200 ובנוסף גם אנשי מיהוד ואור-יהודה? אין סיכוי שיהיה מקום לשבת באוטובוסים. אין סיכוי שנסיעה מקרית-אריה מודיעין תיקח פחות משעה ורבע.

סופו של השינוי הזה - הוא בכך שסטודנטים מבר-אילן, עובדי קרית-אריה ובלינסון - כל אלה יפסיקו להשתמש בקו 200 ובקו 202 כיון שהנסיעה בהן תיהפך להיות סיוט לא נגמר.
לכן, מוטב לו קונקס היתה פשוט מודיעה על ביטול האוטובוסים לפתח-תקוה וייסוד אוטובוסים ליהוד ואור-יהודה במקומם.
מה ההגיון במה שעשו לקו 200?!
13/08/2007 | 05:55
4
מי שרוצה לנסוע מפתח-תקוה למודיעין (או ממודיעין לפתח-תקוה) - כבר אין לו סיבה לנסוע בקו 200 כי הנסיעה תהיה כל-כך ארוכה וכל-כך צפופה.... שקו 200 לפ"ת הוא ממש מיותר. אפילו לא הוסיפו אוטובוסים. פשוט הכפילו את המסלול של קו 200, ולא הוסיפו נסיעות. אין סיכוי שזה יחזיק מעמד.
לגבי נתב"ג והקו לראשל"צ
13/08/2007 | 19:34
3
סתם רעיון שחשבתי עליו (ושוב, אין לי שום קשר עסקי לקונקס)
הבנתי שבמקום נתב"ג הקו יעבור דרך רמלה ולוד
לדעתי כדאי שתבקשו מקונקס להאריך את קו 330 שמגיע מאשדוד לנתב"ג
זאת אמנם נסיעה מייגעת אבל במקרה שכזה תושבי מודיעין יוכלו להגיע לנתב"ג ואף דרומה ליבנה ואשדוד
עלו מפות באתר
13/08/2007 | 21:16
2
1
קישור

האמת, המפות הבין-עירוניות ממש לא מרשימות ולא ברורות. אנחנו אמורים להבין שה-120 נוסע לירושלים לפי זה שיש לו אותו צבע כמו ל-110.
כתובות אינטרנט מצורפות:
אני לא מצליח לראות מפות שם.. רק מסלולים כתובי
13/08/2007 | 21:37
1
1
כתובים
מצאתי את המפות
13/08/2007 | 21:41
1
למבוא חורון לא היה קו עד היום
14/08/2007 | 10:02
1
2

לפני  שנים  היה  קו  17  מרמלה  למבוא  חורון  דרך  שעלבים,
ותקופה  ארוכה  שאין  שירות  למבוא  חורון.
כעת יש  קו  9  של  קונקס  למודיעין
היה 9 של מרגלית לתקופה מסויימת אם אינני טועה
14/08/2007 | 12:19
1
למה החליפו את מרגלית
17/08/2007 | 13:24
1
זה מזה סיפור עכשיו חבל על הזמן היה עדיף להשאיר את מרגלית זה יותר פשוט אין קווים לעזריאלי אין קווים לתחנת רכבת כל כך מפגר למה לא השאירו את אותם המסלולים.?
תחזירו את מרגליתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
הודעות אחרונות
Flix וידאו
חם בפורומים של תפוז
לא מצליחה לתמוך בו
לא מצליחה לתמוך בו
מפחיד אותי שיהיה קשה למצוא עבודה, שנחיה בתת תנאים....
לא מצליחה לתמוך בו
לא מצליחה לתמוך בו
מפחיד אותי שיהיה קשה למצוא עבודה, שנחיה בתת תנאים....
מעצבים את מטבח חלומותיכם?
מעצבים את מטבח חלומותיכם?
עכשיו בפורום מטבחים, על מה פשוט אסור לכם לוותר?
מעצבים את מטבח חלומותיכם?
מעצבים את מטבח חלומותיכם?
עכשיו בפורום מטבחים, על מה פשוט אסור לכם לוותר?
אוהבים את תפוז?
אוהבים את תפוז?
עשיתם לייק לדף הפייסבוק שלנו? בואו לקבל את
אוהבים את תפוז?
אוהבים את תפוז?
עשיתם לייק לדף הפייסבוק שלנו? בואו לקבל את
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ