לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
הפורום הטכני הוא נגזרת של פורום צילום 'הגדול' - בו עורבו כל התחומים עד כה.

כאן בפורום נעסוק בנושאי ציוד - ונושאים טכניים הקשורים לציוד - ייעוץ לפני בחירה,או קניה,בדיקה,מה לחפש,מה מתאים,איך לתפעל,היכן לרכוש,תקלות שונות,הפעלה נכונה
תחזוקה שוטפת וכן הלאה.

נושא ההתמחות בפורום הוא צילום סטילס בעיקר.
נשמח לענות - כשנדע - לגבי צילום וידיאו - אבל לא לשכוח שקיים לכך פורום נפרד בשם 'הפקה בוידיאו' המתמחה בנושאים הללו.

גם כאן נשמרים כללי ההתנהגות בפורומים - ובכללי,כמו שנאמר:
'יהיה כבוד חברך חביב עליך כשלך'.

שלכם,
איריס.

המשך...
הודעה חדשה

מבקש חוות דעת
27/09/14 22:03
90צפיות
אני מתלבט בין שתי עדשות פריים מסדרת G של ניקון: 50/1.4 מ"מ לבין 58/1.4 מ"מ.
הבעייה היא המחיר: ה- 50 מ"מ עולה כרבע ממחיר ה- 58, האם זה שווה את ההוצאה או שה- 50 מ"מ תספיק?
º
לאיזה צורך העדשה?
27/09/14 22:04
28צפיות
º
לקבל בוקה רך
27/09/14 23:52
23צפיות
בוקה רך אפשר לקבל מהרבה עדשות
28/09/14 03:52
48צפיות
לאיזה שימוש העדשה? מה אתה מתכוון לצלם באמצעותה? השאלה נשאלת על מנת לכוון אותך לאורך המוקד שיענה לשימוש שאתה מייעד לעדשה. אם אתה מחפש עדשה לפורטריטים למשל, הכידון הנכון הוא בכלל 85 מ׳מ עד 150 מ׳מ. אם אתה מחפש עדשה לארכיטקטורה, הכיוון הנכון הוא 24 מ׳מ ואולי אפילו רחב יותר.  אגב חשוב גם לציין אם העדשה מיועדת לשימוש על מצלמת ״קרופ״ או מצלמת FX.
תודה, אז ככה
28/09/14 06:51
33צפיות
העדשה מיועדת למצלמת FF.
אני מצלם בעיקר צילומי נוף וצילום אורבני, ארכיטקטורה בדרך כלל לא, אלא במקרים מיוחדים.
אני מחפש עדשת פריים טובה ממוצעת, ולכן חשבתי על 50 מ"מ. 
 
אם כך נראה לי ש-50 או 35 יתאימו
28/09/14 07:10
37צפיות
צמצם 1.4 זה נחמד למרות שגם עדשות 1.8 יעשו עבודה מצויינת במחיר הרבה יותר שפוי.  עדשת ה-58 נועדה באופן די ספציפי לצילום לילי שכולל מקורות אור בוהקים בתמונה. עדשה עם מינימום Coma. לכן גם המחיר המפולפל. ואת המחיר של 35/1.4 ראית?
ראיתי, המחיר כמו של ה- 58/1.4 מ"מ
28/09/14 07:22
35צפיות
רק כבדה יותר ממנה.
אגב, שכחתי לציין שצילומי לילה באים בחשבון, דבר שמשך אותי ל- 1.4.
מה שחשוב לי, שתהיה עדשה קבועה (בינתיים) על המצלמה, לכן ההתלבטות.
האם ה- 50 מ"מ שהיא כרבע ממחיר שתי האחרות תספק אותי?
אם כך, על מה אתה ממליץ לי מבין השלוש?
50 מ׳מ על FX זה קלאסיקה
28/09/14 08:19
37צפיות
אבל אני באופן אישי מעדיף זוויות רחבות יותר. 35 או אפילו 24.      מבחינת כמות אור ההבדל בין 1.4 ל-1.8 זניח. ההבדל במחיר ובמימדים משמעותי מאד.      נסה את 35/1.8. המחיר לא בשמיים. המימדים סבירים. הצמצם, במיוחד על מצלמת FX מספיק לתנאי תאורה קשים. לחלופין תמיד אפשר לחזור לברירת המחדל של 50/1.4.  
נתת לי רעיון
28/09/14 09:17
29צפיות
כמוך, גם אני מעדיף עדשה רחבה יותר.
תוך כדי, בדקתי את ה- 35/1.4, דבר שלא חשבתי עליו קודם.
אז כרגע הצטמצמתי ל- 50/1.4 ול- 35/1.4, עם עדיפות ל- 35.
נכון, יש הבדל עצום במחיר (1,600$ לעומת 425$), אבל בתור עדשה די קבועה על המצלמה (600D), אמממממ לא יודע.
מה דעתך?
את דעתי כבר הבעתי... 35/1.8
28/09/14 09:28
40צפיות
אבל בשני המקרים אתה מקבל עדשה מצויינת.
תודה,
28/09/14 09:52
29צפיות
אהבתי את התשובה - נהדרת 
דעתך התקבלה ברוב קולות
28/09/14 18:39
31צפיות
מאחר והתיאבון גדול והמחיר בהתאם, התמקדתי ובדקתי את שתי האופציות:
בתשובה שלך ציינת "מבחינת כמות אור ההבדל בין 1.4 ל-1.8 זניח. ההבדל במחיר ובמימדים משמעותי מאד"
ההבדל בין 1.4 ל- 1.8 הוא מעל 1,000$, אימצתי את ההמלצה שלך והלכתי על ה- 1.8.
מסתבר שזו עדשה חדשה שהוכרזה בתחילת השנה, ממש לא ידעתי שהיא קיימת.
תודה לך steiff, עזרת לי מאד. 
º
28/09/14 21:46
2צפיות
50 מ"מ נשמע כמו מה שאתה צריך
29/09/14 05:35
14צפיות
לפורטרטים הייתי בוחר ב 85 מ"מ אבל 50 מ"מ יותר רבתכליתית. אם התקציב לא מהווה בעייה אז כמובן בפיסגת ההיצע עומדת הצייס 55 מ"מ "אוטוס". 
 
חייב להודות שלא ברור לי איך בוקה שימושי בצילום אורבני אבל אולי אני מפספס משהו.
º
תודה סימן רשום
29/09/14 22:01
3צפיות
סוני A7s - תענוג
הודעה זו מכילה תמונות
76תגובות
26/09/14 20:33
370צפיות
רשמים ראשונים: תענוג של חיישן - טווח דינמי אדיר, מעברי גוונים יפיפיים, רגישות מצויינת ב- ISO גבוה - לצלם ב- ISO 12,800 בלי לחשוב פעמיים.
והשילוב עם עדשת צייז 55 מ"מ F1.8, פנטסטי, עדשה מיוחדת.
והוידאו? אפשר לספר עד מחר כמה הוא חד, מפורט וברור בתנאי תאורה חשוכים בהם כל מצלמה...

(המשך...)
רשמים ראשונים: תענוג של חיישן - טווח דינמי אדיר, מעברי גוונים יפיפיים, רגישות מצויינת ב- ISO גבוה - לצלם ב- ISO 12,800 בלי לחשוב פעמיים.
והשילוב עם עדשת צייז 55 מ"מ F1.8, פנטסטי, עדשה מיוחדת.
והוידאו? אפשר לספר עד מחר כמה הוא חד, מפורט וברור בתנאי תאורה חשוכים בהם כל מצלמה אחרת תעדיף שהצלם יכבה אותה... בשורה התחתונה, מענג לצלם איתה.
דוגמית קטנה ראשונה, ב- ISO 6400.
איפה ניתן לשאול ציוד של פוג'י?
26/09/14 14:47
79צפיות
אני רוצה לשאול מצלמת מירורלס של פוג'י ולנסות אותה למשך כמה שבועות(כנראה את ה - XT-1). איפה ניתן לעשות זאת?
 
תודה מראש
בלשאול אתה מתכוון לשכור?
26/09/14 15:33
69צפיות
אני בספק שתמצא אופציה כזאת בארץ וגם אם כן אז כמה שבועות יעלו לך יותר מלקנות את המצלמה.... אני מציע לך לחכות למפגש פורום שמתרחש מדי פעם, מפגשים כאלו מאפשרים מישוש ציוד של החברים שמגיעים. יש לפחות שני חברים קבועים בפורום עם XT1 ועוד אחד שצץ לפעמים.
º
תבדוק אצל יוגנד. אולי יש להם אחת להשכרה.
26/09/14 16:02
31צפיות
בדקתי ביוגנד, רוצים 184 ש"ח ליום על גוף ועדשה
28/09/14 13:44
56צפיות
מדובר על ה - 18-135 או ה - 23 מ"מ(אותו מחיר). מחיר יקר מדי? מקובל? יש מקומות זולים יותר?
º
לא יודע אם יש עוד מקומות
28/09/14 13:48
35צפיות
צודקים
28/09/14 15:40
34צפיות
אקח אותה לסופ"ש ואצלם קמת ליד הבית, זה אמור להספיק כדי שאדע אם היא בשבילי(וכל המערכת של פוג'י ככלל).
מחיר מקובל אבל.. אם אתה מתוכנן לשכור אותה לשבועיים
28/09/14 13:54
40צפיות
עדיף שתקנה חדשה, תצלם שבועיים ותמכור אותה בתור יד שנייה.
ההפרש בין הקניה למכירה יעלה לך פחות מלהשכיר את המצלמה לשבועיים.
 
אגב, המחירים הם ליום, לתקופה ארוכה יותר אני בטוח שתצליח להוריד את המחיר בשיטת ״תעשה לי מחיר״ או ״דוד שלח אותי״.
 
סתם תהייה, שבועיים? זה נשמע לי כמו הרבה הרבה זמן.
לדעתי אם המצלמה לא ״מתחברת אלייך״ תוך יום-יומיים אז חבל על המאמץ להסתובב איתה שבעויים נוספים.
 
 
אין כמעט מקומות אחרים בארץ ולצערנו אלו המחירים
28/09/14 13:59
36צפיות
רק לשם השוואה, את ה XT-1 עם 18-135 עולה לשכור בארה"ב כ 330 שקל בערך ל 3 ימים מינימום (110 שקל ליום).
אבל כשאתה מסתכל על העובדה ששם הרבה יותר קל ומקובל לשכור ציוד צילום מאשר בארץ, והפרש המחיר בארץ של הציוד, אז יש הגיון מסויים מאחורי המחיר.
שבועיים השכרה הם יותר מ28% ממחיר הציוד...
28/09/14 14:50
46צפיות
לשם השוואה זה יותר מהמע"מ...
כמו שאמרו קודמי חבל על הכסף קח אותה גג לסופ"ש.
זה (לדעתי) מספיק כדי לדעת אם היא מתאימה לך.
 
לא נראה לי שתמצא במחיר זול משמעותית
28/09/14 17:39
33צפיות
בהנחה שאין לך רכב חברה, תעשה את החשבון בין זה לבין שתי נסיעות מתל אביב למפרץ חיפה וחזרה.
|*|נפתח פורום הפרעת אישיות גבולית
28/09/14 11:19
39צפיות
|סיוע|הפרעת אישיות גבולית נחשבת לאחת ההפרעות הנפשיות הנפוצות בארץ ובעולם. לכן פתחנו פורום לכל מי שמתמודד עם ההפרעה הזו.
הפורום הוא המקום בו תוכלו לשתף, לתמוך, להכיר אנשים שמתמודדים עם קשיים דומים ולראות שאתם לא לבד בזה.

מוזמנים כבר עכשיו לפורום הפרעת אישיות גבולית
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...
º
רק אני חייכתי כאשר קראתי את הכותרת?
28/09/14 16:10
24צפיות
מעניין
28/09/14 17:32
55צפיות
כי כשאומרים ״נפתח פורום חדש עבור מי שמתמודד עם התופעה״ האם הכוונה למי שמתמודד עם אלה שלוקים בהפרעה או שהכוונה לאלה שלוקים בהפרעה בעצמם? ובמידה מסויימת כנראה שכולנו משתייכים גם לאלה וגם לאלה...
º
28/09/14 22:43
6צפיות
º
לדאע"ש בטוח יש הפרעת אישיות גבולית.
29/09/14 01:58
4צפיות
º
29/09/14 06:03
2צפיות
מתקן קבוע ל- Grey card/לוח כיול?
28/09/14 08:47
35צפיות
שלום
כתבתי כאן כמה פעמים בעבר.
אני משתמש בקנון D600 שעברה "טיפול" פנימי לחיישן + פילטרים על העדשה כדי לצלם צומח באורכי גל שונים, כחלק ממחקר.
אני מצלם בRAW ומשתמש בלוח כיול עם טווח ספקטראלי רחב כדי לתקן השפעות תנאי תאורה  - http://labsphere.com/uploads/pb13025Targets.pdf (רטרואקטיבית, בתוכנות עיבוד תמונה).
אני מעוניין לצלם עם הלוח באותו מרחק וזווית מהצלמה.
האם מכירים זרוע/מתקן כלשהו שיכול להתחבר למצלמה/חצובה ולמקם את הלוח מטר או שניים לפניה?
אם אין מוכן, האם יש המלצות איך להכין?
ברירת המחדל שלי - מקל פלסטיק חלול של מטאטא, חיבור הלוח באזיקונים והצמדה ידנית למצלמה...
 
 
שאיפתך שלא רק שהלוח יונח במיקומו של האוביקט, אלא, זוויתו
28/09/14 15:10
14צפיות
תהה זהה ככל הניתן לזוית ההחזרה מהאוביקט לכוון המצלמה. מתקן כזה כפי שציינת, עלול החטיא ובגדול את המטרה. לא סתם לא נעשה שימוש באחד כזה.
º
אם הוא יהיה קמור יתכן שיחזיר אור גם מכל הכיוונים
28/09/14 16:06
4צפיות
תחבר כמו גריפ של מצלמה לתבריג שבחלק התחתון
28/09/14 15:24
11צפיות
לא צריך למקד על הלוח האפור.
הכי יעיל זו זרוע בום של חכה. עשוי מסיבי פחם וזול ובחכה קצה עשוי פרקים לקיפול.
קניית 70-200 יד שניה - התייעצות
28/09/14 11:49
66צפיות
שלום חברים,

ראיתי מודעה על 70-200 2.8 L IS משנת 2009 שנמכרת ב5,000.

מדובר במארק 1 של העדשה, ידוע לי שהיא פחות חדה ממארק 2, ובכל זאת המחיר נראה לי חשוד קצת, העדשה במצב חדש לגמרי ונקייה לחלוטין.

לא מצאתי עוד מודעות על העדשה הספציפית ורציתי לדעת מה דעתכם על המחיר, הגיוני או חשוד?
חשוד? סוף סוף מישהו מתמחר יד-2 כמו שצריך...
28/09/14 13:33
55צפיות
יד-2 בן חמש לא צריך להיות מתומחר יותר מ-50% ממחיר חדש. זה שהמוכרים ביד-2 מבקשים מחירים מופקעים בארץ זה בגלל שהם מבקשים... חשוד בעניך? בקש לבחון את העדשה.
אתה יודע. היצע וביקוש
28/09/14 13:38
44צפיות
אם יש עדשה שאנשים מחפשים, המחיר יהיה בהתאם. אם לא, אז המחיר יהיה נמוך יותר.
למשל ה 85 1.2 בגרסה הראשונה, מוכרים אותה בארץ במחיר יחסית גבוה בלי שום הצדקה, ואנשים גם קונים. למרות שאין יותר חלקים, לא ניתן לתקן בה דבר אם היא מתקלקלת וכן הלאה.
כל מקרה לגופו
28/09/14 13:36
44צפיות
עדשה מגרסה חדשה יותר, בדרך כלל נמכרת באיזור ה 8000-8500 שקל אם היא במצב טוב.
 
חלקים לעדשות שהן כבר לא בייצור, בדרך כלל קצת יותר קשה להשיג למרות שבדרך כלל חלקים אפשר להשיג עד 5-6 שנים אחרי סיום הייצור.
 
יכול להיות שהמוכר לא הצליח למכור אותה כבר זמן מה, ויתר ועכשיו מנסה שוב במחיר נמוך יותר.
 
גם אנשים פחות קופצים על לקנות גרסאות ישנות יותר. בייחוד שבמחיר הזה אפשר לקנות F/4 מיוצבת שלא נופלת באיכות.
 
יכול להיות שמישהו קנה עדשה שהיא refurbished ועכשיו מוכר אותה במחיר שהוא קנה אותה.
 
אם העדשה במצב באמת טוב, היא מתאימה לך, המחיר מתאים לך, תלך על זה אחרי שבדקת אותה. רק על מחיר אי אפשר לתת דיעה. צריך לראות את העדשה, לבדוק אותה על גוף, לשחק עם הפוקוס ולראות שהוא עקבי, שהכל תקין, שאין רעשים מוזרים וכן הלאה.
º
תודה לשניכם
28/09/14 13:47
16צפיות
º
נעיצת קניה ומכירה - נא לא לשרשר לכאן
25/09/14 06:06
31צפיות
º
שרשור קנייה ומכירה לחודש ספטמבר
01/09/14 09:06
123צפיות
כל מיני
01/09/14 16:53
238צפיות
1. עדשת סמיאנג 85 מ"מ f/1.4 לניקון. העדשה ידנית לחלוטין וחסרת שבב תקשורת עם גוף המצלמה. מתאימה לגופי ניקון מתקדמים (D7000 ומעלה) ולגופים חסרי מראה (דרוש מתאם). העותק שבידי חד מאד ונקי מכל רבב. עדשת פורטרטים מהמעלה הראשונה בזכות החדות הגבוהה וה"בוקה" הנעים לעין גם בצמצם פתוח. 700 שקלים.
 
2. עדשת Lensbaby composer לביונט 4/3. זוהי עדשת אפקט ידנית שמתאימה לגופי מיקרו 4/3 (דרוש מתאם). מצבה מצוין והיא כוללת את כל האביזרים. 300 שקלים.
 
3. עדשת צייס פלאנר 50/1.4 לניקון. זוהי עדשה ידנית מודרנית בעלת איכות בניה גבוהה וקונטרסט מצוין שמצטיינת ב-pop שלה. מצבה כמו חדש. מוצעת למכירה יחד עם מצלמת פילם ניקון F5 במצב מעולה. מחיר שני הפריטים ביחד - 3300 שקלים.
 
4. עדשת אולימפוס 17/1.8 למיקרו 4/3 במצב מצוין. 1400 שקלים.
 
5. מצלמת אולימפוס E-P1 קלאסית במצב מצוין. נמכרת ללא עדשה. מתאימה למשחקים ולניסויים (המרה ל-IR וכיו"ב). 250 שקלים.
 
המחירים אינם פתוחים למשא ומתן.
º
מחפש לרכוש פלאש אולימפוס FL600R
02/09/14 12:43
22צפיות
למכירה: Tokina 11-16mm F2.8 לקנון
הודעה זו מכילה תמונות
02/09/14 18:21
217צפיות
למכירה: עדשת Tokina 11-16mm F2.8.
עדשה חדה ומהירה לגופי קנון, תוצאות מדהימות. מעולה לנופים וטיולים.
העדשה היתה בשימוש מועט ונשמרה "בקנאות". במצב כמו-חדש וללא שריטה (ניתן לראות בתמונה - זו העדשה הנמכרת).
נמכרת עקב חוסר שימוש לאחר מעבר לפול פריים.
מגיעה עם: הוד מקורי, מכסים, קופסא מקורית, הוראות.
מחיר: 1500 ש"ח.
טלפון: 054-2-123-123
º
נמכרה
18/09/14 09:51
19צפיות
כל מיני
03/09/14 09:10
136צפיות
סורק HP Scanjet 4470
מקרן שקופיות  Reflect Claasic 150W
סורק נגטיבים  Nikon CoolScan IV ED
 
פלאש ניקון SB-600
03/09/14 09:44
108צפיות
הבזיק מאות פעמים בודדות.
כולל נרתיק ורגלית מקוריים ודיפיוזר.
650 ש"ח.
 
למכירה: Canon 17-55mm F2.8 IS
הודעה זו מכילה תמונות
03/09/14 11:24
224צפיות
עדשת הזום החדה ביותר שקיימת לגופי קרופ של קנון. בעלת מייצב תמונה. מעולה לצילום ארועים, אנשים וצילום כללי.
באחריות לעוד 3 שנים ע"י מאק.
העדשה במצב מעולה מכל הבחינות.
קשה להיפרד ממנה, אך היא נמכרת עקב חוסר שימוש לאחר מעבר לפול פריים.
מגיעה עם: הוד, מכסים.
מחיר: 2400 ש"ח.
טלפון: 054-2-123-123
º
תתחדש, איזה גוף קנית?
03/09/14 21:02
76צפיות
תודה
03/09/14 21:09
213צפיות
5D mk 3. האמת שבדיוק מלאה לי שנה איתה, אז כבר לא כזו חדשה :) פשוט לא הכרזתי על זה בזמנו.
º
זאת עם התריס השבור...
03/09/14 21:11
84צפיות
º
קנאי
03/09/14 21:18
59צפיות
Panasonic Leica 25 F1/4
01/09/14 21:43
145צפיות
1600.
חדשה בקופסא.
סיגמה 19 F2.8 ל- NEX
02/09/14 20:38
102צפיות
במצב חנות - 500 ש"ח
ניקון 70-300 VR - באחריות תקפה של הדר
05/09/14 12:41
150צפיות
Nikon AF-S VR Zoom-Nikkor 70-300mm f/4.5-5.6G IF-ED
 עדשה נקנתה ב 28.10.2012 - אחריות הדר ל 3 שנים.
העדשה במצב מעולה, ללא רבב, כולל פילטר UV SIGMA DG ומגן שמש. נמצא בבאר-שבע ובחיפה לסירוגין.
מחיר: 1,300 ש"ח.
סלולרי: 054-7886708 - אפי
º
נמכרה!
15/09/14 09:52
12צפיות
Canon 100-400mm L
06/09/14 15:34
112צפיות
4,500 ₪
Canon 28-70mm F/2.8L, 50mm F/1.4
הודעה זו מכילה תמונות
07/09/14 08:40
137צפיות
למי שרוצה עדשת זום עם צמצם 2.8 ל-FF,
זו אלטרנטיבה מצויינת ל 24-70mm היקרה.

ה- 28-70mm F/2.8L ב-2200 שקל,
ה- 50mm F/1.4 ב-900 שקל.

אני גר בצפון, נמצא במשך השבוע ביקנעם.
זמין בפרטי ובמייל - info@eyalg.com.
18-200 VR2 ניקון + 50 1.8D ניקון
08/09/14 01:17
109צפיות
18-200 מחיר - 2100
50 F1.8D מחיר - 300
מחיר חבילה (אפשר בנפרד) 2250 
 
איזור מכירה - כרמיאל ואיזור הצפון
0528580720 - סמיון
מחפש PocketWizard
08/09/14 01:21
75צפיות
מחפש טריגרים אם אפשר ביחד -
1. PocketWizard FLEX TT5
2. PocketWizard MiniTT1
3. AC3 PocketWizard
באיזור הצפון - לא חובה
 
סמיון
0528580720
sony qx10
הודעה זו מכילה תמונות
08/09/14 17:23
164צפיות
מוכר סוני qx10 זו מצלמה שמתחברת לסמארטפון, עם זום 10 אופטי! נרכשה מאיביי ממוכר מגרמניה ב750 ש"ח השתמשתי בה פעמים מועטות בלבד, כחדשה לחלוטין! היא עובדת עם אפליקציה מיוחדת של סוני, ומוציאה צילומים מדהימים, מגיעה עם קופסה וכל מה שיש בפנים, מצרף קישור ליוטיוב שתבינו מה זה בדיוק, ומה אפשר לעשות איתה,https://www.youtube.com/watch?v=IkBzxYju21Y
שלי בצבע שחור, כמו בסרטון, דורש 600 ש"ח מחיר סופי! אני מקרית גת.
מוכר, כי רכשתי מצלמה מקצועית.
והנה קישור לזאפ : http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=857944
 
מוכן להחליף עם עדשה רחבה לקנון ותוספת מצידי.
 
תמונה שצילמתי איתה
º
נמכרה
17/09/14 12:36
10צפיות
מחפש סיגמה לניקון 17-50mm F2.8 מיוצבת
08/09/14 23:03
78צפיות
Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS HSM For Nikon מיוצבת
סמיון 0528580720
מצלמת canon 700d במצב חדש לחלוטין!
12/09/14 07:44
186צפיות
למכריה מצלמת canon 700d במצב חדש לחלוטין! נקנתה מארליך לפני שלושה וחצי חודשים בתאריך 26/5/2014 שמורה בקנאות. יש קבלות וכמובן קופסה וספרים (שעוד לא פתחתי אפילו) 
אחריות לשנה אצל ארליך (פחות שלושה חודשים כמובן) 
צילמתי איתה כ6000 קליקים (אני חדש בתחום וחובב בלבד), מוכר כי שידרגתי.
אני מקרית גת
מוכר גוף בלבד
 
הרוכש יקבל מגן מסך קשיח חדש (עדיין בקופסה) ועוד סוללה מקורית
 
פרטים במייל:
º
לא שמת מייל, בכמה אתה מוכר? תוכל לשלוח לי במסר
12/09/14 16:49
66צפיות
שמתי, הזויי
12/09/14 17:08
206צפיות
זה כנראה נמחק בעריכה.
 
 המייל שלי : natush.m@gmail.com  לא בשבת בבקשה
º
נמכרה
17/09/14 12:37
49צפיות
עדשה Nikon AF-S Nikkor DX 18-300mm f/3.5-5.6G
20/09/14 09:25
67צפיות
שמורה במצב מצוין, היתה בשימוש פחות מחצי שנה.
מחיר 2,000 ש"ח.
תחרות צילום של וויקיפדיה - פרס ראשון 5000 ש"ח
27/09/14 17:40
73צפיות
היי,

למי שפספס, וויקיפדיה עורכת תחרות צילומי אתרי מורשת בישראל. כולם מוזמנים לצאת אל אתר המורשת האהוב עליהם ולהשאיר חותם בוויקיפדיה! (ואולי להרוויח קצת כסף על הדרך ;))
תאריך אחרון לשליחת התמונות - 24.10.14
http://www.wlm.org.il/
 
התמונות הזוכות משנה שעברה - למוטיבציה
27/09/14 22:17
47צפיות
מצטער, כבר לא יכלתי להוסיף בפוסט המקורי.
http://commons.wikimedia.org/wiki/Wiki_Loves_Monum...
מה דעתכם על המוצר הזה מאי ביי?
25/09/14 10:52
168צפיות
האם הוא שווה את המחיר שמבקשים שם? באופן כללי מצלמה משומשת זה הימור (כמעט) בטוח או אפשר ליפול על חתול בשק? אם אני מבין נכון מצוין שם שהמצלמה עשתה פחות מ- 250 לחיצות. זה דבר שאפשר לבדוק אותו? 
תודה מראש ושנה טובה.
החנות הזאת אמינה
25/09/14 11:49
111צפיות
ואתה יכול לקנות ממנה בראש שקט.
אני מכיר אותה מביקור בקנדה וגם הזמנתי מהם בעצמי דרך איביי.
רק שים לב שזאת מכירה פומבית ובדוק מה המחיר הכי גבוה שעדיין ישתלם לך עבור המוצר, קח בחשבון גם דמי משלוח, מע"מ ועמלות טיפול ושחרור שתשלם בנוסף.
תבדוק גם אופציות מקומיות, כמו זאת למשל
 
º
גם לי יש נסיון טוב עם החנות (עדשות משומשות).
25/09/14 15:11
38צפיות
תודה!
25/09/14 19:19
38צפיות
ביררתי לגבי המלצמה בקישור ששלחת לי ואני אבדוק אותה ביום ראשון. איזה דברים מניסיונך חשוב לבדוק במצלמה משומשת לפני שמחליטים ללכת עליה?
בסוף הלכתי על D3200
25/09/14 23:44
56צפיות
תודה רבה בכל מקרה. מן הסתם אכנס לפה גם בעתיד להתייעץ בנוגע למצלמה הזאת.
חג שמח.
תתחדש תתחדש
27/09/14 12:25
37צפיות
על המצלמה ועל השנה החדשה.
תודה תודה
28/09/14 11:15
14צפיות
רק שלא נתאכזב מהגודל שלה, כי זה שיקול חשוב עבורי. זו גם הסיבה שהתלבטתי בינה ל- GX1
חיפוש אחר עדשת טלה מצוינת וזולה לחיישני APS-C
26/09/14 10:35
204צפיות
שלום,
ברשותי גם מצלמות FULL FRAME וגם CROP של קנון, אך לצילומי טבע וצפרות מרחוק עדיף לנצל את יתרון ההגדלה (פי 1.6) של חיישן הקרופ.
עם זאת, גיליתי שכמעט כל עדשות ה- EF שמיועדות ל-FULL FRAME בעיקר, ואפילו חלק נכבד מעדשות ה-L, לא מצליחות לתת חדות שמתאימה לצפיפות הפיקסלים הגדולה יותר של חיישן הקרופ, ולכן בעצם מייתרות את השימוש בו. (מהסיבה שאותן עדשות מתוכננות אופטית לצפיפות הפיקסלים הנמוכה יותר של חיישן FULLFRAME)
לפי התרשמות ממבחנים, ובעיקר באתר THE DIGITAL PICTURE, נראה שרק עדשת טלה-זום החל מ- 70-300L, מסוגלת להשתוות לאיכותה של ה- 55-250 STM החדשה, כששתיהן מורכבות על אותו חיישן קרופ. (לצורך הבדיקה - 60D). אך בשביל אותה יכולת אבחנה ובשביל קירבת אורך מוקד של רק 20% יותר, לא משתלם לי לשלם 3800 ש"ח יותר... (ה-55-250 עולה 1400 ש"ח, וה-70-300L עולה 5200)
לכן רכשתי את העדשה הזאת, שנותנת לכל מי שמעוניין לדעת - שיפור מרשים ברזולוציה בקצה הטווח (250 מ"מ) לעומת קודמתה.
נסו ותווכחו: (והשוו גם לעדשות אחרות כשהן מורכבות על חיישן קרופ כגון ה- 60D)
 
השאלה שלי - האם ישנה עדשת טלה (עם זום או פריים), שתיתן את אותה תמורת רזולוציה ואיכות אופטית יחסית למחיר כמו ה- 55-250 STM החדשה?
אין לי בעייה להשקיע כסף, כי אני זקוק לאורכי מוקד גדולים יותר, אך כיום נראה שכדי לקבל שיפור משמעותי ברזולוציה ובאורך המוקד אני צריך לקפוץ מ-1400 ש"ח ל- אל תחום החמש ספרות, וגם, השיפור יהיה בקנה מידה זניח לעומת הקפיצה במחיר.
ושוב, אני מדבר על חיישני קרופ בלבד. ברור לי שעל חיישני FULL FRAME עדשות ה- L מנצחות ובגדול.
יש לכם הצעה לעדשה כזאת? (אני משווה מבחינת רזולוציה ויכולות אופטיות בלבד, ללא התייחסות לבנייה, מנוע USM, וכו')
ולמה בעצם אף אחד מהיצרנים הגדולים לא מייצר עדשת טלה בתכנון לחיישן קרופ בלבד? היא תכיל פחות זכוכית ולכן תהיה קלה יותר, זולה יותר, איכותית יותר עבור אותה עלות...
 
אתה מפספס משהו....
26/09/14 12:47
80צפיות
אתה בכלל לא יכול להשוות את התוצאה של 70-300L או 70-200L לתוצאה של ה-55-250. אל תסתכל רק במבחנים של TDP. הם מספרים רק חלק מהסיפור. (לא שאני אומר לרכוש אחת רק אומר שההבדל באיכות התמונה משמעותי מאוד).
 
מה לגבי ה-300 הפריים? היא מאוד טובה.
 
השוויתי את הביצועים על חיישן APS-C בלבד
26/09/14 17:16
74צפיות
אני שואף להשתמש בעדשת טלה על חיישן קרופ כדי להרוויח טווח גדול יותר - כך שה-250 מ"מ הופכת ל-400 מ"מ בצמצם 5.6.
ב- FF אני נדרש לעדשה גדולה ויקרה הרבה יותר כדי להגיע לאורך מוקד כזה ובצמצם כזה.
מה שבעצם טענתי, הוא שעדשות ל- EF, מתוכננות לעמוד בצפיפות הפיקסלים הנמוכה יותר של חיישן ה- FF, ולכן גם עדשות זולות יחסית מצליחות שם היטב. (וכמובן היקרות יותר). לשים אותם על חיישן קרופ, זה בעצם כמו סוג של זכוכית מגדלת, כי בחיישן קרופ צפיפות הפיקסלים גבוהה משמעותית. (וכל פיקסל קטן יותר בשטחו בהתאם, ולכן ביצועי ISO גבוה חלשים משמעותית).
אבל בבקשה. בוא ניקח את עדשת ה- 300 F4. שים לב להבדלים בין ביצועי העדשה על חיישן FF לבין חיישן CROP:
צפיפות הפיקסלים הגבוהה יותר של ה-60D היא כבר מעבר ליכולת האופטית שאליה תוכננה העדשה..
 
לכן בעצם אני טוען שה- 55-250 STM נותנת כאן את התמורה הטובה ביותר לכסף לאורך המוקד הרחוק והחד ביותר שאליו ניתן להגיע.
 
מדוע לא להתייחס למבחנים של TDP? הם מראים בצורה הכי ברורה ולא מאחורי טבלאות MTF50 מה באמת העדשה שווה. (מה עוד שמצאתי סתירות בין נתוני MTF של אותן עדשות בין אתרי הביקורת הגדולים, ולכן אני פחות תופס מהם).
אי אפשר לצלם עם טבלאות
26/09/14 17:22
48צפיות
אני מציע שתחפש צילומים של שילוב העדשות שמעניינות אותך עם גוף המצלמה המדובר או לחילופין, שכור את העדשות ליום אחד ותעשה את הבדיקות שלך, הן יהיו טובות יותר מכל סקירה, ביקורת או טבלאות וגראפים.
אל תראה אותי בתור PIXEL PEEPER....
26/09/14 17:35
35צפיות
אני מצלם, ולא מעט, וזאת הכנסה נוספת עבורי.
פשוט אני מגלה שלקנות עדשת טלה כמו 70-300 (לא ה- L) ולהלביש על קרופ כדי לקבל 480 מ"מ, תיתן תוצאה עגומה יותר.
לחתוך את התמונה של ה- 250 מ"מ (ששקולה ל-400 מ"מ בקצה ה-55-250) ולקבל 480 מ"מ אני יודע לעשות, אבל לא בשביל זה קונים עדשה.
עדשות כמו טמרון 150-600 שמולבשות על חיישן קרופ זאת קטסטרופה שהיה עדיף במקרה שלה להישאר עם 55-250 ולחתוך בפוטושופ ל- 960 מ"מ. את כל זה ניתן למנוע בדיוק בזכות ביקורות של אתרים כאלו. (בין השאר עבור אנשים שטוענים שיש להם 1200 מ"מ "איכותי" בקצה ה- POWERSHOT SX50 שלהם)
 
ולמה לא להשוות מתמונות של אחרים? כי זאת לא בדיקת מעבדה שמנטרלת את כל ההשפעות החיצוניות, בדגש על טעויות אפשריות של הצלם.
ההצעה שלך לגבי השכרה היא בהחלט מעניינת, ונראה לי שזה מה שאעשה. תודה.
מה רע בקנון 100-400
26/09/14 17:53
32צפיות
עדשה ותיקה אבל מוצלחת מאד ולא שמעתי על תלונות עליה עם חיישני קרופ
לא מומלץ. ההשקעה תניב רזולוציה נמוכה יותר. תביט:
26/09/14 18:02
45צפיות
אורך מוקד של 250 מ"מ וצמצם 5.6 בשתיהן. (מול ה- 55-250 STM)
 
למעשה יש פה מסקנה דיי מוזרה: אם קנית מצלמת FF יקרה תוכל לשים עליה עדשה זולה יחסית תוך מיצוי מלא שלה ושל החיישן, אבל אם קנית מצלמת CROP אתה חייב עדשה דיי איכותית ויקרה אחרת תקבל רזולוצייה מעשית ברת הגדלה/הדפסה נמוכה פי כמה וכמה. (איכות העדשה נהיית צוואר בקבוק משמעותי ב-CROP)
יש מאמר על זה ב-DXOMARK. דיי מעניין
זה נכון כל עוד
26/09/14 18:16
44צפיות
הפיקסל קאונט של החיישן המלא נמוך אבל היום עם חיישנים עתירי פיקסלים זה לא ממש נכון (ובראיון לאחרונה קנון צייצו על חיישן שיתחרה ב 36MP של ניקון/סוני)..... אני לא בדקתי את הקישורים שלך אבל ממה שאני ראיתי עד היום זה שה 55-250STM נותנת איכות בינונית מאד, לא יותר מעדשת קיט פשוטה, אז אולי באמת כדאי לעזוב את הטבלאות בצד.
חבל שלא בדקת את הקישורים, כי אתה מקבל תמונה ולא גרפים,
26/09/14 18:25
33צפיות
והיית מבין בדיוק על מה אני מדבר. תמונה שווה אלף מילים, אתה יודע
תנסה...
 
וצפיפות הפיקסלים המודרנית היא אסון שפוגע גם ביכולות ה-ISO הגבוה שיכלו להיות, וגם ברזולוציה המעשית בפועל שניתן "לסחוט" מעדשה זו או אחרת.
כדי "לאתגר" למשל את החיישן בן ה- 18 מגה-פיקסלים הצפוף והקטן שלה- 7D, נדרשת עדשה במחיר של חמש ספרות (אחרת אתה מקבל רזולוצייה מעשית כמו של חיישן של 6-9 מגה פיקסל), בעוד שאת חיישן ה- 12 מגה-פיקסל של ה- 5 המקורית ניתן לממש במלואו גם עם עדשות לא יקרות במיוחד. כן, זה הזוי. (לא המצאתי את זה - זה מתועד היטב גם ב- DXOMARK)
העלייה בצפיפות הפיקסלים בחיישני CROP (אבל גם ב-FF במידה מסוימת) בשנים האחרונות היא גימיק מסחרי נטו, ואין לו שום תועלת אופטית מעשית ללא עדשה יקרה (מאוד!). זה מה שהציבור מבקש, וזה מה שהחברות נותנות כדי לא להפסיד לקוחות.
בדיוק כפי שדיברו פה בדיון אחר: למה אין עדשות EF-S מקצועיות? כי כל המקצועיים מעדיפים FF.
למה מייצרים מצלמות קומפקטיות עם חיישן בגודל ציפורן אבל עם מעל 20 מגה-פיקסל? כי יש מי שיקנה...
למה אנשים קונים בימינו דירות למה שזאת טעות כלכלית חמורה? והרשימה ממשיכה...
רק בשביל המספרים
26/09/14 19:08
29צפיות
היחס של D810 הוא 208 פיקסלים, של 5D3 הוא 150, ושל ה 60D שדוברה פה הוא 231.
בנוסף, אני בטוח שאתה לא טוען שה ISO של ה 60D או ה 70D או ה 7D2 או ה D5300, טוב יותר משל ה D810.
 
ועוד דבר, אם כבר עדשות וגימיקים, ה 85mm 1.8D של ניקון, שהיא כמובן לא עדשה יקרה לכל הדיעות, ישנה יחסית (20 שנה פחות או יותר), נותנת 10MP על גבי ה D700, כולה 17MP על ה D610, "רק" 23MP על ה D800E, ובסה"כ 14MP על ה D7100. גם זה על פי DXO.
 
בשביל לנצל כל חיישן, בין אם הוא גדול, קטן או בינוני, צריך עדשות מאוד איכותיות בכל מקרה. ריבוי MP זה לא רק גימיק מסחרי ויש לו תועלת גם ללא עדשות של 4500$.
למי שצריך עוד 6MP, הוא יעריך את ה D810/D800E יותר מאשר את ה D610 עם או בלי גימיקים.
אני לא הבנתי את הטענה הזאת
26/09/14 18:43
31צפיות
כי אם יש לך ביד 55-250 ואתה מקבל תתוצאה טובה יותר, איך נטען שנדרש עדשה איכותית יותר בהשוואה לעדשה איכותית יותר?
 
הסיבות האלו הן אולי שונות בכלל מחלק הטענות.
כי מדובר בסה"כ בסט שנחשב ללא מקצועי, והיצרנים (הן קנון והן ניקון) פשוט מייצרים עדשות זולות יותר כי זה מה שצרכנים רוצים. הם לא רוצים לשלם 1000$ לעדשה לגוף שהם רכשו ב 500$. ולכן הם מעדיפים לא להשקיע יותר מדי אלא רק מדי פעם.
 
גם שם לב שה 55-250 היא חדשה לגמרי ומיוצרת עם אופטיקה חדשה בשיטות חדשות שלא היו קיימות לפני כמה שנים טובות.
גם ה 100-400 מיוצרת באותה הצורה מ 1998 שאז הוא הוצגה. אתה עושה השוואה בין עדשות בין עדשות בינוניות או ישנות אל מול עדשה חדשה לחלוטין. זאת השוואה קצת לא הוגנת.
דבר נוסף, ה 100-400 היתה צריכה להיות מוחלפת, או לפחות מה שהניחו שיקרה באירוע צילום שהסתיים לא מזמן, אבל זה לא קרה. גם זאת עדשה שממתינים הרבה זמן למחליפה.
ה 70-300 היא עדשה זולה, והתוצאות הן בהתאם.
לכן פתחתי את הדיון הזה.
26/09/14 19:09
23צפיות
בחיפוש אחרי עדשת טלה שתיתן תמורת מחיר טובה ביותר לעומת האופטיקה שלה, כשהדיון נסוב סביב מצלמת חיישן CROP בלבד.
(ואם הייתה עדשה שעולה 8000 שמספקת תמורה באותו יחס ל- 55-250 STM ועם אורך מוקד גדול יותר הייתי לוקח אותה)
ה-55-250 STM היא אכן חדשה לעומת ה- 100-400L הוותיקה והתוצאות בהתאם. ועדיין, ה-55-250 STM לפי הקישורים שנתתי מספקת יכולת אבחנה זהה עבור השגת אורך מוקד אפקטיבי, וחד, של 400 מ"מ. והיא זולה. מאוד!
לא ברור לי מדוע ה- 100-400 הישנה כל כך, מתומחרת גבוה כל כך כשהאופטיקה וההנדסה שלה כבר ישנים מאוד, ומצד שני, לשמחתי, לא ברור לי איך ה- 55-250 STM מתומחרת זול כל כך (הפלסטיק והחוסר ב-USM עושים את כל ההבדל?). אני לא מתלונן כמובן
ה-55-250STM זולה אפילו מה- 70-300 הרגילה, ומתעלה מעליה. (שוב - כשמדובר בהתאמה לחיישן קרופ!)
כי ה 100-400 וה 70-300 מיועדות ל FF
27/09/14 00:28
20צפיות
ועל בסיס זה התוצאות.
אם תעשה השוואה בין ה 100-400 על FF מול ע 60D עם ה 55-250, תראה שיש יתרון מאוד ברור ל FF מבחינת איכות התמונה.
לא בנו אותן עבור crop אלא עבור FF. ולייצר עדשה עבור FF עולה יותר.
 
את ה 55-250 בנו במיוחד ל crop. וכמות האלמנטים והמבנה הנדרש שונה בשביל ליצור היטל איכותי על חיישן crop מאשר ליצור אחד לחיישן FF.
אם תעשה crop לתוצר של חיישן FF לגודל תמונה של crop, תראה שקיבלת איכות נמוכה יותר מאשר מ crop.
 
זה אותו הסיפור של יצירת עדשה ל FF לעומת m43. תראה שעדשות ל m43 איכותיות זולות יותר משמעותית מ FF. היתרון של חיישן גדול ברור, אבל זה לא בגלל עדשות זולות יותר
נו.. אתה חוזר בדיוק על מה שאמרתי
27/09/14 10:57
20צפיות
בחלקים שונים פה של השרשור...
והמסקנה המתבקשת היא שכל מי שחושב שעדשת ה-150-600 של טמרון תיתן על מצלמת הקרופ שלו 960 מ"מ "איכותיים", טועה מאוד...  רק עצוב שתמיד מהללים את חיישני הקרופ בעניין הזה.
ברור לי ש-400 מ"מ שדה ראייה על FF (מעדשה כמו 100-400L) הוא מצב צילום עדיף בלא מעט מקרים משדה ראייה של 400 מ"מ בקרופ (שמתקבל מ-250 מ"מ עם איכות אופטית זהה), אם כי המחיר הכספי, הגודל והמשקל גבוהים פה משמעותית. הנה עוד סיבה:
 
עוד פרמטר שחשוב לי מאוד להשתמש דווקא במצלמות הקרופ שלי לצילומי טלה הוא שב- 70D וב- 600D שברשותי, קיימת אפשרות להסרטת וידאו ממרכז החיישן ללא אינטרפולציה. הדבר מעניק התקרבות נוספת בפקטור של 3 ללא אינטרפולציה. כלומר, ה- 250 מ"מ (של ה- 55-250 STM) יהפכו לשדה ראייה של 400 מ"מ, ועם ההתמקדות במרכז החיישן ל-1200 מ"מ, ועם צמצם F5.6. הסרטונים שיוצאים משם משאירים אותי תמיד בפה פעור, ואנחנו מדברים פה על 1200 מ"מ של DSLR, לא של מצלמת סופר-זום קומפקטית עם חיישן בגודל גרגר אורז.
 
ציוד ה-FF שלי לא עושה את זה, ולכן גם אם אקח את עדשת ה- 100-400, היא תישאר רק עד שדה ראייה של 400 מ"מ בקצה הצר.
ולמעשה מעולם לא שמעתי על מצלמות FF בחברות אחרות שעושות את זה. (מלבד פנסוניק, אבל אצלהם החיישן הוא גם בגודל יחסית דומה - ארבעה-שלישים)
ישנה חברה נוספת שכן?
º
צילום וידאו ממרכז החיישן קיים גם בניקון D800
27/09/14 11:03
13צפיות
לא, אין שום עדשה כמו שאתה מחפש ל FF
26/09/14 16:26
40צפיות
מהסיבה הפשוטה שבגלל גודל חיישן ה FF, הוא דורש אופטיקה גדולה יותר פיזית, ואיכותית יותר, וזה משמעותית מעלה את המחיר.
250 על crop היא 400mm. אתה יכול להסתכל לכיוון של ה 150-600 של tamron או להמתין ל  150-600 C של sigma. המחיר שלהן סביר לאיכות האופטית. רק שם לב שהן כבדות יחסית ל 55-250.
הפוך גוטה הפוך
26/09/14 17:21
44צפיות
לחיישן FF צפיפות פיקסלים נמוכה משמעותית, ולכן קל מאוד "לרצות" אותו מבחינה אופטית.
עדשות טלה ארוכות לחיישן FF אכן יהיו גדולות יותר, יקרות, וכבדות, כי הן צריכות ליצור תמונה גדולה יותר על מישור חיישן גדול יותר, מה שבעדשת EF-S ניתן להקטין באופן משמעותי.
 
עדשת ה- TAMRON 150-600 אינה חדה כלל, וב- 600 מ"מ האיכות נופלת פלאים. זה צפוי ומקובל עבור עדשות זום כאלו.
שים לב שהחדות שלה כבר ב-400 (ועל חיישן FF עם צפיפות פיקסלים נמוכה) זהה ל-55-250 (שבעצם עם אותו אורך מוקד של 400 מ"מ) על ה- 60D.
הקלק ל-600 מ"מ ותראה איך העניין מדרדר כבר עם צפיפות הפיקסלים הנמוכה של ה-FF, בטח ובטח על חיישן קרופ. במצב כזה כל הדיבורים על 600*1.6=~900 מ"מ מיותרים לחלוטין... כבר עדיף לקחת את התמונה ב- 400, ולחתוך בפוטושופ פי 1.5 כדי לקבל 600 מ"מ...
כל מה שכתבתי, קראת הפוך
26/09/14 18:32
28צפיות
אני לא דיברתי כלל על צפיפות פיקסלים אלא על הגודל הפיזי שלו.
ההיטל האור והתמונה על חיישן FF צריך להיות גדול יותר מאשר חיישן קטן יותר בשביל לכסות את כל החיישן. ובשביל זה, אתה צריך אופטיקה גדולה יותר. וזה גם מה שרשמת, אבל הטענה שלך שאני מדבר על צפיפות, שגויה, כי לא אמרתי מילה וחצי מילה על זה.
 
מבחינת ה 150-600, הצעתי אותה בגלל שהוא מחפש עדשת טלה במחיר סביר וזאת תתאים גם ל FF וגם ל crop.
בנוסף, מה היתרון בלעשות crop רציני מאשר לצלם מראש עם למשל FF ולקבל גם יותר MP שמישים וגם אולי איכות טובה יותר?
º
Canon EF 400mm f/5.6 L USM
26/09/14 21:41
17צפיות
º
איחולי שנה טובה לכולם
24/09/14 06:39
35צפיות
º
שנה טובה
24/09/14 06:47
9צפיות
º
הודעה זו מכילה תמונות
24/09/14 13:18
41צפיות
שנה טובה ומבורכת !
24/09/14 13:32
20צפיות
שנה שבה נצליח להגמל מהשדרגת,
לצלם יותר וגם יותר טוב,
להיות סובלניים אחד לשני,
ולהנות מהפורום הזה שאין עוד אחד כמותו.
º
24/09/14 15:13
32צפיות
שנה טובה
24/09/14 16:06
21צפיות
מלאה בפריימים מצוינים לכולם.
 
24/09/14 16:39
14צפיות
שנה טובה
ונתפלל לשלום אמיתי
שנה טובה וחג שמייח
24/09/14 17:19
32צפיות
תמשיכו לקנות ציוד, שיהיה לנו על מה לדבר
שנה טובה שנה באה ,עוד יותר טובה לכול החברים והחברות .
24/09/14 17:28
22צפיות
הרבה בריאות ,ואושר ,והרבה הנאה מתרבות ,מהמשפחה ,מצילום ,ובהצלחה בכול מעשכם .
º
תודה. שנה טובה!
24/09/14 18:44
12צפיות
שנה טובה, שנת סיוע ועזרה לכל דורש
23/09/14 12:27
31צפיות
º
שנה טובה!
25/09/14 11:50
6צפיות
º
שנה טובה וחג שמח!
25/09/14 13:33
6צפיות
º
שנה טובה רבת יצירות והנאה
25/09/14 17:11
6צפיות
º
שנה טובה לכולם!
26/09/14 22:23
5צפיות
למי מיועדת ה-7D?
49תגובות
25/09/14 08:07
310צפיות
מתוך הראיון עם אחד מבכירי קנון בפוטוקינה - 
 
How would you characterize the typical EOS 7D owner?
The user profile of 7D owners is ‘high amateur’ and enthusiasts who want high framerates and professional photographers who...

(המשך...)
מתוך הראיון עם אחד מבכירי קנון בפוטוקינה - 
 
How would you characterize the typical EOS 7D owner?
The user profile of 7D owners is ‘high amateur’ and enthusiasts who want high framerates and professional photographers who want a lightweight, fast camera. And also anyone who doesn’t want to carry something big and heavy.
 
שימו לב - הסוג הראשון זה חובבן מתקדמים. לא מקצוען. לא צלם ספורט. לא צלם טבע. אלא חובבן מתקדם. הקצה העליון של פלח השוק אליו מכוונות גם מצלמות ה-XXD (ה-XXD מכוון ל-enthusiasts).
 
וזה מחזיר אותי לטענה שיש פה כשל ב-7D החדשה.  החובבן רוצה גם ויפי ומסך מגע ושאר גימיקים מעבר ליכולות הבסיסיות של המצלמה. 
(אגב - גם המקצוען רוצה ויפי אבל זה כבר דיון אחר). 
 
 
Nd filter לחשיפות ארוכות ביום
25/09/14 11:54
72צפיות
שלום,  אני מעוניין לנסות קצת צילום עם פילטרים לצורך חשיפות ארוכות בים ובנחלים במהלך היום.  לאחר סקירות וחיפושים ברשת הגעתי למסקנה שיש צורך בפילטר סטופ 9 או 10. הבעיה היא שהמחירים שלהם לא שפויים...  בסביבות האלף שח לפילטר...  יש אפילו באלפיים...  האם זה באמת המצב?  או שאני מפספס פה משהו? האם הפילטרים באיבי ב80,90שח עושים עבודה טובה?  
אתה מקבל את מה שאתה משלם
25/09/14 11:57
68צפיות
הפילטרים הזולים ברשת יכולים לפגוע באיכות התמונה.
אני הייתי מנסה למצוא למצוא רמת ביניים, פילטרים של יצרנים מוכרים אבל לא את המערכות המורכבות (כמו של cokin), או לחפש יד שנייה.
אם כך אז בשביל להתגלח על הנושא אני אתחיל בזולים של איביי
25/09/14 14:50
52צפיות
בנוסף,  האם nd400 מספיק ל30 שניות חשיפה באמצע היום?
30 שניות? תלוי באור יום
25/09/14 16:22
53צפיות
ND400 שאם אני זוכר נכון הוא 9 סטופים.
תלוי באור יום, אתה יכול להיות צריך לרדת בין 10 ליום מעונן ל 20 סטופים בשמש ישירה בשביל להתקרב ל 30 שניות באור יום בינוני. אור יום חזק מאוד למשל שי הקיץ באיזור עם בניינים לבנים או בחוף, עשוי להיות עוד יותר.
זה אומר שאתה תהיה חייב לסגור את הצמצם מאוד בשביל להתקרב לזה וזה לאחר שהורדת 9 סטופים דרך הפילטר.
 
למשל היום יש לך בערך F/5.6 ו 1/2000 (פלוס מינוס חצי סטוף, תלוי איפה אתה) באור שמש בחוץ כשאתה מכוון למקום בחשיפה ישירה לשמש. אולי קצת יותר.
זה אומר שאתה צריך לרדת ב 16 סטופים פלוס מינוס בשביל להגיע ל 30 שניות. זה אומר בערך 2 פילטרים של 9 סטופים או לסגור את הצמצם לבערך F/22 ואז אתה צריך פילטר ולכוון למקום עם פחות אור שיוריד לך עוד כמה סטופים מהתמונה.
 
אם אתה במקום יחסית מוצל, אז 9 סטופים יכול להיות מספיק.
 
זה פשוט תלוי מדי מה ואיפה ואיך אתה רוצה לצלם.
למשל לצלם את תל אביב מיפו ב 30 שניות באמצע היום במצב הנוכחי, לא אפשרי ללא שני פילטרים כאלו. לצלם את נחל יהודיה במקום יחסית מוצל, זה אפשרי.
º
עזרת לי מאוד, תודה!
25/09/14 17:08
18צפיות
לא יודע איך הגעת ל- 1000 ש"ח
25/09/14 15:09
66צפיות
חפש B+W ND1000 בקוטר המתאים.
אמור לעלות סביב 100$.
מניסיון זה פילטר טוב מאוד.
לפני שאתה קומה פילטרים באלפי ש׳ח
25/09/14 17:18
66צפיות
קנה שני פילטרים CPL והברג אותם זה אחרי זה בטור. סיבוב שלהם זה ביחס לזה יגרום להכהיה משתנה של התמונה ולמעבר אור מבוקר. הבעיה העיקרית היא ששרשור של שני פילטרים זה לזה מצריך שאחד מהם לפחות (הפנימי) יאפשר הברגת פילטר נוסף בהמשכו (בפילטרים דקים זה לא תמיד אפשרי) ובכל מקרה הברגת שני פילטרים עלולה לגרום להכהיית פינות בעדשות רחבות.
הברגת שני פילטרים גם מורידה את האיכות בצורה דרסטית אני מניח
26/09/14 13:18
32צפיות
השאלה כמה זה יהיה מורגש...
 
 
כל פילטר פוגע באיכות במידה מסויימת
26/09/14 13:29
36צפיות
״דרסטי״ זו מילה חזקה ונראה לי שלא צריך לקחת את הדברים כל כך רחוק.  
זה יהיה תלוי בפילטרים שאתה קונה
26/09/14 16:05
29צפיות
פילטרים "עממיים" מורידים את איכות התמונה קצת ונותנים גוון מסויים לתמונה מדי פעם.
פילטרים יוקרתיים יותר (כאלו שעולים 250-350$ לפילטר) לא מורידים מאיכות התמונה כמעט בכלל, ואין בעיה לשם כמה כאלו ביחד. הם אפילו מיועדים לכך.
כל מה שבאמצע יושב על "בערך". קצת פוגע באיכות, לא הרבה אבל קצת. לא משהו שצלם חובב צריך להדאיג את עצמו יותר מדי. אם היית מצלם ועושה הדפסות ענק גדולות, אז אולי זה היה בא לידי ביטוי.
שאלה ל slarti ולמי שמכיר ומשתמש ב CANON 70D לגבי ציוד ועדשות
24/09/14 08:58
89צפיות
בהמשך לשירשור הקודם שלי על רכישת המצלמה, עכשיו אני צריך ייעוץ על איזו עדשות וציוד לקנות ללכת.
 
השימוש העיקרי יהיה צילום פורטרטים, תמונות מחזור, צילום בתוך מקומות סגורים כמו בתוך גן הילדים, צילום חוץ כמו בחצר, צילום וידאו פנים וחוץ.
חשבתי לקנות את המצלמה עם עדשת קיט 18-135 STM ועם עדשה Canon EF 50mm f/1.8 II בתור התחלה גם כי התקציב שלי מוגבל, כמובן שאני אצטרך 
פלאש, רצוי עם TTL.
 
האם יש קונפיגרציה אחרת של עדשות שיכולות להתאים למצלמה ולצרכים שלי ואולי אפילו  להוזיל עלויות? פינטזתי על sigma 18-35mm f/1.8 dc hsm אבל גם אם 
ארכוש גוף לבד יחד עם העדשה הזאת, אני כבר מגיע לסכום של כמעט 7000 ש"ח וזה לא ישאיר לי אפשרות לרכוש פלאש וגם אני "ייתקע" בלי עדשת זום.
אגב קראתי ברשת שהעדשה של סיגמא לא מתפקדת משום מה טוב עם ה 70D ויש לה בעיית פיקוס, מישהו יכול לאשש את זה?
 
אשמח לכל תשובה ועזרה, אני מתכוון לרכוש את המצלמה והציוד בשבוע הבא.
 
תודה ושנה טובה.
אני הייתי מציע 18-135 ו 24mm
24/09/14 10:12
49צפיות
50 לא יעזור לך בגלל שאם אתה מכוון אותה לצלם במקומות חשוכים ולא גדולים כמו גני ילדים, אתה תהיה בבעיה כי היא תתפקד כעדשת 80mm על הגוף הזה. 24 למרות שהיא רק 2.8, תעשה עבודה טובה יותר מבחינת אורך מוקד ואתה מקבל עוד 2/3 או סטוף שלם.
 
אם בכל מקרה אתה הולך להשתמש בפלאש, אז רוב הסיכויים שתוכל להסתפק רק ב 18-135 באם תשקיע את הזמן בלשבת ללמוד איך לצלם נכון עם פלאש בשביל שהוא לא ישתלט על כל התמונה ולצלם במהירות תריס נכונה בשביל שכל מה שקורה מסביב לא יראה מרוח, כי הם ילדים והם לא עומדים במקום.
מהשימושים שלך, לא ברור בכלל למה פלאש TTL
24/09/14 14:12
39צפיות
סביר שעדיף יהיה לך לעבוד בצורה ידנית עם הפלאש בכל מקרה.
ורוב סוגי הצילום סטילס שדיברת עליהם הם צילומים בסביבה מבוקרת או חצי מבוקרת.
זה לא שאתה עובר בין השולחנות בארוע וכל תמונה צריכה תנאי חשיפה אחרים.
 
אם תחפש קצת בפורום, תראה סט-אפ שתארתי ויכול להתאים לצרכים שתארת.
אפשר בשקט להתחיל עם פלאש אחד כזה (70$), טריגרים (25$) ואם אתה רוצה גם מטריה ועמוד.
לאט לאט תוכל להרחיב את הסט.
נראה לי, לסוג השימוש שאתה מתאר, כמו פתרון עדיף שגם ישאיר לך קצת יותר כסף לזכוכיות וברזלים.
שני הסנט שלי
24/09/14 14:37
49צפיות
מכיוון שאתה מצלם מגוון רחב של דברים הכיוון של עדשה ורסטילית כמו 18-135 נשמע לי נכון.
בצילומי חוץ ובצילומי וידיאו היא אמורה לספק את הסחורה.
בצילומי פנים בתנאי תאורה בעיתיים כמו בגן צריך לחלק את זה לשניים:
כשתרצה צילומי אווירה בהם רואים את כל הגן או חלקים נרחבים ממנו תוכל להשתמש ב- 18-135 עם צמצם יחסית פתוח וזה ייצא בסדר.
יהיה לך קושי בצילומים יותר מרחוק או כשתרצה פורטרט.
במקרים אלה עדיפה עדשת 85 1.8, אבל אם התקציב מגביל גם 50 1.8 תעשה את העבודה. סביר שתצטרך מדי פעם לקרופ את התמונות כי במקרים רבים לא ניתן להתקרב.
בפלאשים אני לא ממש מבין אז אני לא יכול לעזור לך בזה.
רק אגיד שבגני ילדים זה קצת בעייתי כי זה מפריע לפעילות. כמובן שיש הורים שזה לא ממש מזיז להם...
יש פה קצת דרישות סותרות :)
24/09/14 15:19
42צפיות
ה-18-135STM בהחלט וורסאטילית ומפתיעה לטובה ביחס לעדשת קיט, והיא תתאים מאוד לוידאו כמובן (בהנחה שהתאורה מספקת), יתר הדרישות שלך אבל דווקא מצביעות לכיוון של עדשה בסגנון 17-50/2.8 של סיגמא, שלא עולה ככ הרבה ומאפשרת לך לרכוש גם פלאש. לגבי ה-18-35 - היא מאוד יקרה ובעלת טווח זום מוגבל - כמובן שבתמורה מקבלים איכות מאוד גבוהה וצמצם פתוח, *אבל*, הסיגמא 18-35 (כמו הרבה מהסיגמות) סובלת מבעיות דיוק בפוקוס. ב-1.8, הסבילות של זה היא מאוד נמוכה ככה שזה מאוד מורגש. זה לא קשור ל-70D, זה קשור לחלק ניכר מדגמי סיגמא על רוב המצלמות. אם אתה קונה ביבוא של שפע, יכיילו לך, אבל לפי מה שקראתי, ה-18-35 ככ רגישה שאפילו אחרי כיול זה לא תמיד מסתדר. מה שכן, דווקא ב-70D, יש לזה workaround. הפוקוס במסך הרבה יותר מדויק ולא סובל מבעיית הדיוק של הסיגמא, ככה שתוכל לפקס במסך במקום בעינית. אישית, כל סיפור הפוקוס הזה מרתיע אותי מה-18-35 של סיגמא, מה שמחזיר אותי ל-17-50/2.8 של סיגמא. חדה, מצוינת, מיוצבת. בעתיד תוכל להשלים עם 55-250 בשביל עוד זום. אין לה את הטווח של ה-18-135, אבל לצילום ילדים ובמקומות סגורים היא עדיפה (אני שוקל לקנות אחת במקביל לציוד שכבר יש לי).
 
לגבי ה-50 - היא אחלה ועושה את העבודה לפורטרטים. קח בחשבון שהפוקוס שלה מאוד איטי אז צריך ילדים סבלניים :). וגם קח בחשבון שהבוקה שלה ככה ככה במצבים מסוימים ככה שעם הזמן בטח תרצה להתקדם.
 
לגבי פלאש - ממליץ מאוד על פלאש על TTL ושיודע להשלט אלחוטית כמו הקנון 430 או מץ מקביל.
 
מה היתרון של TTL בסיטואציה מהסוג שהוא מתאר ולמה לשלם
24/09/14 16:07
29צפיות
עליו עוד כל כך הרבה?
 
במילא, אחרי שלומדים לעבוד עם פלאש, במצבים נייחים יחסית, עדיף לעבוד ידני.
זה לא מקרה שבתאורת סטודיו נושא ה TTL נדיר מאוד.
 
TTL מוצלח במקרים שכצלם אין לך יכולת לחשב או לתכנן תאורה בצורה מוצלחת לפני כל צילום (למשל כי היא משתנה מהר)
או במיקרים שאין לך מושג איך עובדים עם פלאש.
זה כמעט משול להמלצה לעבוד עם המצלמה במצב אוטומטי לחלוטין.
מצבים נייחים?!
24/09/14 16:20
40צפיות
ראית פעם גן ילדים? הדבר היחיד הנייח שם זה הקירות. בצילום בגן ילדים הילדים זזים, כלומר המרחק שלהם משתנה, ויחד איתם גם אתה. זה רחוק שנות אור מצילום סטודיו. בוודאי ש*אפשר* לצלם בפלאש ידני (פעם לא היה TTL) אבל זה מאוד מקשה. בעיני TTL זה לא כמו מצב אוטומטי אלא יותר כמו פוקוס אוטומטי. מכיוון שעוצמת האור משתנה עם המרחק, עבודה במצב ידני מחייבת עדכון כל פעם שהמרחק מהאובייקט משתנה, שזה כמו פוקוס.
 
וגם בחשיפה, אגב, אני עובד במצב חצי ידני - בדיוק מהטעם הזה שגם התאורה משתנה כשאנשים זזים.
 
עבודה במצבים ידניים לחלוטין מתאימה אכן יותר למצבי סטודיו, אבל זה לא מה שהוא מתאר בכלל.
 
לא רק ראיתי, גם צילמתי. ולא פעם אחת.
25/09/14 09:50
29צפיות
גם בצילומים לספר מחזור במעבר לחטיבה הם לא בהכרח הרבה יותר שקטים. אפילו לפעמים מורכבים יותר (יותר מודעות ויותר ענייני "תפיסת גוף" וכדומה)
 
האמת? אין לי שום אינטרס לנסות לשכנע.
סך הכל הצגתי זווית ראיה אחת. כזאת שמחייבת להבין תאורה לעומק, אבל מאפשרת תוצאות עקביות ומבוקרות.
וכן, היא עובדת יפה גם בתנאים שתארת. כמובן עם קצת עזרה של הגננות והרבה תכנון מוקדם.
אבל בכל מקרה, לקנות פלאש TTL ולעבוד איתו אוטומט לחלוטין (לפחות לא על המצלמה עצמה ועדיף מוקפץ) עדיף מאשר לא להתעסק בכלל עם תאורה.
וגם אז, עדיף שהפלאש לא יהיה על עמוד (ילדים תמיד נתקלים בעמודים ומעיפים אותם)
וכמובן שעדיף להבין תאורה מספיק כדי שהפלאש יהיה רק כלי עזר.
18-135 ופלאש TTL יספיקו למטרות צילום בגן ילדים
24/09/14 17:18
38צפיות
135 בצמצם 5.6 מספיק לגמרי לצילום פורטריטים פורמאליים (מבויימים כשהילד עומד ומאחוריו רקע שנבחר מראש).  בחר חדר בגן שאפשר להציב את הילד במרכזו ולצלם אותו  ממרחק 3-4 מטר כך שהמרחק שלו מהמצלמה ומהקיר מאחור פחות או יותר זהים. גם בצמצם 5.6 תקבל הפרדה טובה מהרקע. פלאש מוקפץ לתקרה מסדר את עניין התאורה. לצילום מזדמן וקבוצתי שוב העדשה תענה על הצורך. על מנת להצליח לייצר הפרדה טובה של הילד מהרקע בצילום מזדמן תצטרך עדשה יקרה מאד ומהירה מאד שממילא אינה רלוונטית. תצטרך להיות יצירתי בקומפוזיציה במקום לחפות עליה בציוד יקר.  פורטריטים פורמאליים מחוץ למבנה הגן הם בעייתיים: פורטריט בשמש ישירה יוצר צלליות וגם הילד עושה פרצופים בגלל סנוור השמש. פורטריט בצל תלוי מאד באופי של הצל: סככות צל יוצרות לרוב צביעה של האור בגוון והתוצאה בהתאם. צל טבעי (עץ) מעורב לרוב בכתמי שמש, וגם צריך להקפיד שהרקע יהיה מוצל לפחות כמו האובייקט. צילום של ילד בצל כשברקע קיר חשוף לשמש ישירה יצור אובייקט כהה על רקע בהיר. תצטרך פלאש מילוי חזק. צילום במרפסת מוצלת אפשרי, ושוב כשברקע קיר מוצל ולא החצר המוארת. צילום קבוצתי: זה פשוט יותר טכנית אבל די קשה לתפעל את כל הילדים להביט למצלמה ולחייך. ממליץ להחזיק איזה בלון או פנס מנצנץ או משהו אחר שימשוך את תשומת הלב של הילדים ברגע הצילום, ולצלם כמה תמונות ברצף. בסוף בוחרים את זו עם הכי מעט מצמוצים ופרצופים.
קודם כל תודה על התגובות...
24/09/14 17:38
31צפיות
Steiff דיי קלעת לסוג הצילום שלי, אני מצלם ילדים בגן בכמה מצבים, גם תמונות מבויימות שבהן ילד עומד בפוזה מסויימת בפינה כלשהי בגן.
חלק מהילדים מצטלמים גם בחוץ וכן לפעמים בשמש ישירה ואז זה קצת בעיה...
לגבי הפלאש, Slarti צודק, לצלם ילדים שהם כל הזמן בתנועה זה לא פשוט ולכן אני אהיה חייב לצלם במצב TTL, זה לא צילומי סטודיו, אשמח לקבל המלצה לפלאש טוב וזול עם TTL..
 
נתתם לי הרבה מקום למחשבה לגבי העדשות, השאלה היא, לרכוש גוף לבד  וללכת על ה Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS HSM או לרכוש קיט עם 18-135 ואת העדשה הזולה
של ה 50MM? ההתלבטות, האם הסיגמא תעבוד טוב עם הקנון 70D במצב וידאו מבחינת הפוקוס כי אני מצלם גם וידאו בגנים.
 
אגב ראיתי שגם לטמרון יש עדשה דומה שעולה פחות, איך היא בהשוואה לסיגמא?
 
ולאלו שתוהים, הצילומים בגן לא מפריעים להורים כי זה נעשה בשעות הבוקר לאורך היום בתיאום עם הגננת.
 
אגב יש לכם המצלמה מאיזו חנות לקנות?
 
שנה טובה.
מניסיוני בגנים
24/09/14 23:13
37צפיות
עם ארבעה ילדים, 50 מ"מ זה קצר מדי.
חייבים השלמת טווח כלשהי.
אולי הפתרון זה 17-50 (אפשר גם טמרון שזולה יותר מהסיגמה) + עדשת 85 1.8.
זה אמנם קצת מטרד כי צריך מדי פעם להחליף עדשות, אבל האיכות טובה מאוד והצמצם הפתוח יעזור לך להמנע מהפלאש.
הבעיה עם ה 17-50 שהיא רועשת בוידאו
25/09/14 00:27
34צפיות
קראתי ביקורות עליה, עדשה מדהימה ללא ספק אבל, אם זו תיהיה העדשה הקבועה שלי, לצרכי וידאו היא פחות מתאימה כי היא מאד רועשת.
נכון...
25/09/14 07:36
30צפיות
אם אתה מחפש פתרון לוידאו עם אוטופוקוס במקום שקט - רק עדשת STM
 
º
צודק
25/09/14 08:28
13צפיות
אם אתה מוכן להשקיע, Canon 15-85
26/09/14 14:42
26צפיות
עדשה עם אורך מוקד אפקטיבי מאוד, במיוחד בצד הרחב, חדה ביותר(לעדשה שלא מסדרת L), מייצב של 4 סטופים, מוצקה ולא פלסטיקית כמו הרבה עדשות בטווח המחירים שלה. מומלצת בחום! 
במקרה הזה גם אני בעד ה 15-85
27/09/14 22:48
6צפיות
אם כי היא כבדה, ועם שלי אני לא מוציא תוצאות מספיק איכותיות לטעמי.
מניסיוני כאבא לילד, וכחובב טיולים ופרחים אפשר להסתדר איתה למטרות הללו ללא צורך בעדשה נוספת ובעיקר בהחלפת עדשות באמצע גן ילדים. במקרה הכי גרוע חותכים תמונות. זו הפשרה הפחות כואבת מאשר לבנות אוסף עדשות שיהיה מוגבל מאוד בביצועיו. ( כשקניתי 50 מ"מ זולה היא נקטלה כאן גם בגלל אורך המוקד הבעייתי )
מהדברים שנכתבו יש לי שתי הסתייגויות: האחת, שחייבים פוקוס עוקב לוידאו, לכן אולי אפילו כדאי לקנות פנקייק 40 כמו זו ששאלתי עליה לפני יומיים.
הסתייגות שנייה היא הפלאש עצמו: מניסיוני יש צורך בפלאש מהיר ומשובח, שלא מתחמם ושיפעל בכל קליק כי מטבעם ילדים מאוד קופצניים, וחצי שנייה זה ההבדל בין תמונה עם חיוך לתמונה עם עיניים עצומות. את זה צריך לחבר למרכך איכותי או קונפיגורציית תאורה משובחת אחרת.
כמובן שגם צריך לתת את הדעת על איזון לבן כי בגנים יש לרוב רשת צל, או שטיח ענק, או דשא סינטטי, אבל זה כבר לא קשור לדיון.
 
בעיות אבטחה בויפי של ניקון...
26/09/14 13:20
62צפיות
 
(זה לא אישי נגד ניקון... פשוט לא יכולתי להתאפק בשילוב בין מה שאני עושה ביומיום לבין התחביב שלי... :)) 
 
בהחלט נשמע מגוכח
26/09/14 13:33
56צפיות
אבל אם לשים דברים בפרופורציות, המשתמש מפעיל את ה WIFI במצלמה רק כאשר הוא רוצה להתחבר למצלמה (להעביר תמונות או לשלוט על המצלמה), כך שרמת הסיכון שמישהו יתחבר לך למצלמה בדיוק באותן דקות היא דיי נמוכה.
אני מסכים שזה צעד דיי מטופש ועדיף לשים אבטחה כלשהי אבל מצד שני הצעד הזה הופך את חיבור ה WIFI לפשוט ומהיר יותר.
אם היו שואלים אותי, אז ניקון צריכים לטפל בכך אבל בצורה רחבה יותר, לתת את האפשרות לרשת פתוחה או מאובטחת ובמקרה של רשת פתוחה, לא לאפשר את האופציה של שליחה אוטומטית של תמונות שסומנו למכשיר הראשון שמתחבר למצלמה. על הדרך אפשר להגביל את מספר המכשירים שיכולים להתחבר בו זמנית למצלמה לאחד.
 
אגב, אם מישהו ממש אבל ממש רוצה לגנוב לך את התמונות אז גם רשת מאובטחת לא תעזור אלא אם מדובר באוטנטיקציה מול שרת רדיוס.
וגם אז, שיגנבו, אפשר לצאת לפנסיה מוקדמת אחרי המשפט...
אתה רואה למה ל7dII אין ויפי?
26/09/14 13:52
40צפיות
וקנון מספרים שזה בגלל המגנזיום...
ב-70D יש ויפי. עם סיסמא
26/09/14 14:20
42צפיות
זה לא כזה מסובך לאבטח ויפי ברמה סבירה (זה כמובן לא מושלם אבל בהחלט מספק כנגד תקיפות מזדמנות).
 
תשמע - לאורך כל השנים שהיה לי 7D, הדבר ש*הכי* היה לי חסר בה זה ויפי. אחרי זה באו לפי הסדר פוקוס נורמאלי ב-LV, מסך מפרקי, וגי'פיאס (שעדיין אין ב-70D לצערי, למרות שיש פתרונות מבוססי זמן). עוד ביצועי ISO, ופיצ'רים, וכו' - זה לא היו דברים שהייתי משדרג בשבילם מצלמה.  ה-70D פתרה לי את רוב הבעיות...
 
הפקות וצילום סטודיו אלירון

מחפשים צלם?

אלירון הפקות וצילום-תופסים את הרגע לפרטים והזמנות לחצו כאן >>


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה