לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז ! בין אם אתם רוכבים על ``חרגולים`` עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!

 

גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 

אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות –לצחוק – פשוט ה-כ-ל!!! YOU NAME IT! בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את ``כללי הגלישה בפורום`` אשר מופיעים ב``מאמרי הפורום`` לפני תחילת הגלישה.

 

מעט היסטוריה: 

פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה ב- IOL. 

בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 

כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.

במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 

בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 

בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.

לאחר כשנה וחצי של עשייה פרש yarivos מהניהול. לאחר כחצי שנה ללא מנהל שלישי התווסף hajbi לצוות המנהלים. כעבור חצי שנה נוספת עזב גם LoneRider ואותו החליף Pumi.

בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".

בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam.

 

לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!) מיצו, avi elbaz ו gamgam- מנהלי הקהילה.

 

עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

למי שתהה אם הצלחתי להרכיב (השרשור עבר לעמוד הבא)
הודעה זו מכילה תמונות
03/07/15 18:53
125צפיות
הורכב גם הורכב ואף יצא לסיבוב חומוס ודאווין.
º
יפה! איזה דלק הוא שותה?
03/07/15 22:50
22צפיות
אתמול הוא שתה
הודעה זו מכילה סרטונים
04/07/15 09:10
59צפיות
את תה הבית של אבו אדהם.
ואז חזר הביתה ברכיבה על הקיר 
 
אשמח אם תראו את זה כהזמנה אישית.
הודעה זו מכילה תמונות
02/07/15 15:03
287צפיות
חשיפה או לא, מפגש אופנועים זה תמיד כיף. מחר באחת בצהריים.
היה חביב ביותר
הודעה זו מכילה תמונות
03/07/15 23:41
88צפיות
לרגע חשבתי ששוגרתי לכוכב אחר, כמות החייזרים שם היתה מרשימה אפילו ביחס לסצינת הבאר במלחמת הכוכבים פרק 4. אבל היה כיף לפגוש אנשים נחמדים, והאופנוע שלך הניע בנגיעה, זה זה בסדר. מה עם תמונות?
לרוכבת שעמדי מאחוריי ברמזור
02/07/15 20:51
193צפיות
וצעקה וצפרה כדי שאתקדם לעמוד על מעבר החצייה ואפנה לה מקום, בזמן שהרמזור להולכי הרגל ירוק ולפחות 6-7 אנשים חוצים את הכביש-

אין מצווה להיות דוש.
עזוב רוכבות, מה לגבי מדריכים של אופנוען מאומן?
02/07/15 22:01
176צפיות
אחד מהם לפני זמן מה עשה לי את אותו הדבר.
נעמדתי לפני מעבר חציה והוא היה מאחורי וצפר לי. אחרי שהצליח להתקדם, נתן לי הרצאה מזורזת (הרמזור התחלף לירוק) כמה שאני לא בסדר, כי בגללי הוא מסתכן בעמידה בין מכוניות (ומה לגבי לא להכנס למעבר הזה מלכתחילה, אם אתה רואה שבסוף הוא חסום?)
 
(איך ידעתי שזה מדריך מאופנוען מאומן? כי הוא היה אחד המדריכים במחזור שאני עברתי כמה שנים קודם לכן, ויש לי זכרון מצוין לפנים)
אתקן את עצמי קלות
02/07/15 22:26
163צפיות
ההרצאה המזורזת הייתה למעשה נזיפה על זה שלא רציתי לתת לו להתקדם, כי זה היה מצריך ממני לעמוד על מעבר חציה ולחסום אותו לגמרי.
º
03/07/15 12:04
16צפיות
אף אחד לא חף מטעויות, גם מדריכי רכיבה.
03/07/15 23:33
82צפיות
אגב, זה נכון ברמות על גם לגבי טיפוסים אחרים כמו מדריכי ירי, פראמדיקים ועוד שלל כאלה שחושבים לפעמים שהשמש זורחת להם מאתה יודע איפה. חבל ש- 98% מהם מוציאים שם רע לכל השאר.
אתר חדש עלה הבוקר לאוויר: דו"גיגים
01/07/15 06:55
333צפיות
º
בהצלחה.
01/07/15 10:24
27צפיות
º
בהצלחה לכל הכותבים!!!
הודעה זו מכילה תמונות
01/07/15 12:15
259צפיות
בהצלחה אבל...
01/07/15 22:29
231צפיות
אחרי שדוגרי עבר לידיו של גב"ב, פולגז נסגר וWHEELZ שאומנם גב"ב לא כותב שם יש הרגשה כאילו הוא כן, יש צורך באתר רציני עם כתבות רציניות בטעם של פעם, לא שאין מקום לאתר דחקות דו גלגלי אבל נראה שאין יותר אתר רציני שיכול להוות תחלופה למגזינים בשפה זרה. 
לגבי wheelz באמת יש תחושה של חיפזון
01/07/15 23:07
234צפיות
וחוסר עומק בכתבות כרגע אבל יכול להיות שזה הצורך המיידי "לעבות" את האתר וישתפר עם הזמן. סה"כ הרוב המוחלט של הכותבים בו כתב גם בפול גז וכתב טוב.
ודווקא טוב שבסופו של דבר יש אתר שאפשר להמשיך לקרוא בו את ינוקא, רענן, פרידמן ואחרים (שלא בהכרח כתבו בפול גז עד הפיצול).
 
בקיצור, יש קצת תחושה של חבלי לידה אבל יכול להיות שהכל יסתדר לטובה.
תחושה? נראה כמו משהו במכוון
02/07/15 09:40
204צפיות
אם הכותב לא היה חתום על הכתבה לא הייתי מאמין שזה הוא.
לדוגמא אביעד אברהמי שהביא לנו כתבה טכנית ברמה בין לאומית על ההשוואה המתבקשת על בלי או עם ABS מגובה במספרים ומה לא
עושה כתבה על איך לעשות דריפטים וכותב את זה:
שאל אופנוע מחבר
סע לפינה מבודדת
התקרב לפנייה במהירות גבוהה
סגור גז
הפעל את הבלם הקדמי
הורד שלושה הילוכים
שחרר בעדינות את המצמד והשאר אותו לחוץ לכדי חצי ממהלכו
לטף את רגלית הבלם האחורי
כוון את האופנוע בעזרת הכידון ותנועות פלג גוף עליון
חזור על סעיפים 3 עד 9 עד שהאופנוע נשבר
זרוק את האופנוע בשדה
התקשר למשטרה ודווח על האופנוע כגנוב
התקשר לחבר שיבוא לאסוף אותך
 
WTF? 
גם הכתבות סטייל מגזין בלייזר כמו "10 המנועים שעושים לנו את זה" או "10 האופנועים המכוערים" לא עושות טוב.
 
הכישרון בWHEELZ קיים וראינו את זה בפולגז אבל לפי דעתי הם החליטו לפנות לדור הריאלטי הצעיר יותר וחבל.
תיקון קטן
02/07/15 09:53
183צפיות
כתבת ה-ABS נכתבה על-ידי הח"מ.   credit is where credit is due.
 
פ'.
º
טוב אין יותר ארכיון לך תוכיח
02/07/15 10:26
61צפיות
ה ו כ ח ה !
02/07/15 10:35
182צפיות
אחד הטובים שלכם
02/07/15 11:38
148צפיות
אומנם אתה כתבת אבל עבודת הצוות ניכרת בתוצאה הסופית 
בהחלט.
02/07/15 14:03
110צפיות
הפקת כתבות מהסוג הזה מחייבת עבודת צוות ושיתוף פעולה בין כמה וכמה בעלי תפקידים ומיומנויות. מאבני הבניין של פול גז ז"ל.
כלומר, אוחזר החומר שהיה נדמה שנעלם?
02/07/15 12:09
123צפיות
פורומים, כתבות וכו', או לפחות חלקו?
לא, זה מגיע מאתר ששומר אתרים
02/07/15 12:37
139צפיות
השמירה היא חלקית לפי מה שראיתי, הפורומים מראים רק את העמוד הראשון
עלות אחזקת אתר על שרת עולה גרושים
02/07/15 12:57
172צפיות
אפשר להעלות את פולגז חזרה לאויר בחמש דקות (אני לא מבין למה זה לא קרה עד עכשיו...)
 
אם הבעיה היא כסף אצל מחזיק הדומיין - אפשר לעשות התרמה...
אני מבין. הכל בגלל אגו נפוח שלך ושל אביעד אברהמי.
03/07/15 13:28
100צפיות
אתה זרקת את המניות לפח לפי מה שפורסם, ובעצם העברת את העסק לידיים לא ידידותיות לענף,
והוא נשאר עם דומיין שחשוף לתביעה ובחר לגנוז אותו ולצאת לדרך חדשה בשם אחר.
 
אני בטוח שניתן היה למצוא פשרה שתאפשר לפולגז להמשיך להתקיים בצורה כזו או אחרת,
אבל שניכם העדפתם לדפוק אחד את השני כאילו פולגז היה איזה בלוג פרטי שלכם
ולא התקיים בעצם בזכותנו הקוראים, והפרסומות שנחשפנו אליהן ברצון.
 
אז אולי מספיק עם הצביעות ודמעות התנין?
אביעד הבטיח שהוא ישחרר ויפרסם את הארכיון והכתבות בפול גז
03/07/15 22:45
48צפיות
בצורה שהוא רואה לנכון לעשות. אני חושב שרבים מחכים שיקיים את ההבטחה ,עד עכשיו זה לא קרה.
אני לא מבין
02/07/15 10:25
175צפיות
למה כתבות סקירה על אופנועים של אתר (שאמור להיות) מכובד מכילות מנה גדושה של תמונות (ותיאורים) ווילי, סטופי ושות?
זה המסר שהם רוצים להעביר לקוראים? מה עם כל ילדי הטיפשעשרה, שרואים את הכתבות האלה? הכותבים לא מודעים לפן ה(חוסר)חינוכי של האתר שלהם?
זה כבר דיון אחר
02/07/15 10:31
160צפיות
אני אומר שאם כבר מלמדים לעשות וולי סטופי או דריפט שזה יהיה בצורה מקצועית.
במיוחד עכשיו שמיצו וחבריו פתחו אתר היתולי על דו גלגלי אין צורך שWHEELZ ימשיכו עם זה 
תיקון בינוני
02/07/15 10:51
147צפיות
אתר דו"גיגים  הוא אתר שמוגש בצורה אחרת, שובבה ומקורית (כך אנחנו שואפים), אבל אם תעבור על התוכן תגלה שאיננו ברובו היתולי. 
אל תתפוס אותי במילה
02/07/15 11:41
130צפיות
"שובבה" או היתולי, המרחק לא גדול, בכל מקרה בהצלחה, יש לכם אחלה פאנל של כותבים, נראה מבטיח
וכהוכחה לדבריי (ודבריך)
הודעה זו מכילה תמונות
02/07/15 13:53
234צפיות
הישר מהאתר WHEELZ
 
º
עכשיו נשאר רק לקוות שמישהו שם יפנים את זה
02/07/15 23:58
39צפיות
חיפשתי להעלות לכאן את הכתבה על הסופר אדוונצ'ר 1290 של ק.ט.מ
03/07/15 11:35
92צפיות
צורת הכתיבה וצורת התגובות לתגובות היא לא פחות מאשר ילד מפגר.
 
הליספונג'ה הזה לא יכול להעלות על הכתב את דבריו , הוא לא בשביל זה.
מדהים איך ששינוי שם של אתר והוספת עוד בוחן מחקו שנים
03/07/15 12:23
100צפיות
של עבודה מקצועית, אני עדיין מצפה\מקווה שרוח פולגז תצוץ באתר מבין כל ההריסות אבל אולי זאת סופה של תקופה. 
ואולי לא היו הדברים מעולם?
03/07/15 12:47
103צפיות
והאתר הנוכחי הוא בעצם הקו הנכון לתקופה,
ואתם/אנחנו בעצם הדינוזאורים הנכחדים שמחפשים גבינות ישנות שהתאדו למחוז אין בו חפץ?
חשבתי על זה והתשובה היא לא!!
03/07/15 13:14
93צפיות
אני פשוט משווה עם מגזינים אנגלים וגרמנים, אם כולם היו עוברים לסגנון כזה הייתי מבין שאני דינוזאור אבל לא כך הדבר.
מגיע לרוכבים הישראלים ובכלל מגיע לשפה העברית שיהיה באיטרנט מגזין ראוי. 
איך יכול להיות שכותבים טובים כמו אביעד, פרדר ועוד פתאום הפכו את עורם? לי נראה שהם מהמרים על הסוס הלא נכון 
אם לשים את הדברים על השולחן, אתה מאשים את אלסיבוני?
03/07/15 13:35
107צפיות
כי אהבתי לקרוא אותו באוטו ובעוד מקומות, כתיבה מעניינת וצבעונית,
וכך גם את פרדר אביעד ושות', אז אולי זה קו מחושב שלהם?
 
מצד שני אני שותף לדעתך שאתר ווילז עושה בושות למורשת של פולגז, ולכתיבה עיתונאית בכלל,
לכן חשבתי שאולי האשמה נמצאת דווקא בנו, הקוראים הוותיקים יותר שבעידן הרשתות החברתיות
מעדיפים עדיין להיצמד למדיה ישנה וגוועת, כמו הפורום הזה. והגוויעה הזו היא עובדתית, לא?
 
לא
03/07/15 15:24
76צפיות
על פניו זה נראה כמו בחירת קו של הצוות, אולי אלסיבוני הביא את זה ואולי לא אבל צריך שניים לטנגו וכאן נראה שכולם על אותו קו.
גם בפולגז לא אהבתי לקרוא את כל הכותבים וזה בסדר, כל אחד מביא איתו משהו קצת אחר ככה שאלסיבוני לכשעצמו ככותב לא הבעיה.
בנוסף לנ"ל יש כותבים שסגנון מסויים בא להם טבעי כמו פנגס למשל, אני אישית לא אהבתי לקרוא את המבחנים שלו אבל לפחות הם היו אמיתיים, זה האיש!
אלסיבוני, אביעד ופרדר תסלחו לי אבל הסגנון החדש לא הולם אותכם ומרגיש מאולץ.
 
אגב שמת לב:
1. שמי שכן אהב את הכתבות האחרונות בWHEELZ מגיב ב "חחח גדוללללללללללל" ?
2. פרדר כותב כותרת "דברים שלא הספקנו (שזה ניסוח עדין ללא התחשק לנו) לכתוב עליהם השבוע" עניין של זמן עד שיכתבו דברים שלא בזין שלנו לכתוב WTF?
 
בקיצור פניה למכנה המשותף הנמוך ביותר 
 
ממש לא הקו הנכון לתקופה, להיפך
הודעה זו מכילה סרטונים
03/07/15 13:41
119צפיות
היום אנשים לוקחים את התחביבים שלהם הרבה יותר ברצינות מבעבר ומחפשים את המקצועיות גם בתרבות הפנאי. קח כדוגמא את סצינת האנדורו בארץ.
 
קונספטואלית יכול להיות שבאמת wheelz מתרענן ולדעתי לפחות זה לגמרי לטובה, הבעיה כרגע היא בביצוע. למשל, הכתבה על ההחלקה לתוך הפנייה היא רעיון מגניב לאללה שיש לו פוטנציאל ענק לעניין את קהל הקוראים אם עושים אותו בצורה מקצועית. בפועל, הם צילמו סרטון של שתי דקות עם החלקות זנב שחלקן "חצי קלאץ' " ועוד נתנו מתכון מקוצר לאיך עושים את זה - בלי להתייחס לבטיחות, לשלבי הלימוד וכו' - שזה כבר גובל בחוסר אחריות.
 
דוגמא לאיך כתבה כזו הייתה יכולה להיראות:
 
ודבר אחרון, גם אם הגישה היא יותר מסחרית ופונה לרוח התקופה, כשעושים כתבה על ה-1290 צריך לזכור שקהל היעד הוא בעיקר חבר'ה בני 50+ שהולכים לשפוך איזה 150K על האופנוע אז הם רוצים קצת יותר פרטים מ"אופנוע מגניב/פצצה/אש/שקר כלשהו".
תיקון קטן
03/07/15 15:45
86צפיות
חוזר בי חלקית מהערה האחרונה. ספציפית, כתבת ה"רכיבה ראשונה" על ה-1290 שכתב אלסיבוני הייתה אחלה וקלעה בדיוק לקונספט.
 
הביקורת עדיין בעינה לגבי העומק שחסר ברוב הכתבות בזמן האחרון והעומק הזה הוא לדעתי מה שמחפש קהל היעד שאשכרה מפרנס את סצינת האופנועים כיום.
º
התמונות בכתבה הזו נראות לא רציניות
03/07/15 18:24
20צפיות
בימינו, טיב העיתונות נמדד בכמות הלייקים שהכתבות מקבלות
03/07/15 19:24
59צפיות
(גם עיתונות כללית) ולפחות כפי שזה נראה כרגע, לשם ווילז מכוונים.
יש לי פייסבוק, ואני לוחץ על "לייק" מדי פעם. אבל לא שכחתי עדיין מהי עיתונות אמיתית. שטחיות מעצבנת אותי ודוחה. אני בטוח שאני לא היחיד עם גישה כזו.
אם ווילז פותחים דף חדש ומוחקים את העבר, אז שיהיה להם בהצלחה. אבל אם הם רוצים שגם יקחו אותם ברצינות אנשים שהם לא רק בני 30 מינוס, אז לפחות כרגע הם לא בכיוון הנכון.
º
02/07/15 10:37
17צפיות
º
בהצלחה
02/07/15 12:36
23צפיות
"קנאת סופרים, תרבה חוכמה"
02/07/15 19:32
97צפיות
במילים אחרות, תחרות זה טוב.
 
יש סיבה להאמין ולקוות כי המגזינים השונים, יהיו קשובים לרחשי הקוראים שכותבים אותם, ואיכות המאמרים ורמתם תהה בהתאם. 
הקלה בדרך למבחן הרישוי השנתי לרכב..
50תגובות
30/06/15 11:24
281צפיות

(המשך...)
מחפש סוכנות ביטוח שמוכנה למכור ביטוח חובה ב ל ב ד בטלפון
30/06/15 17:02
99צפיות
בלי צד ג', בלי מקיף, בלי קרוס-סל ואפ-סל וכוס אמק סל - סתם ביטוח חובה נטו.
נמאס לשרוף כמה שעות בטיול השנתי לפול בתל-אביב..
בבקשה הצעות רק ממי שאשכרה הצליח לעשות ביטוח חובה בלבד בלי טובות ובלי שחצי מהחיים שלו מבוטחים אצל הסוכן הזה.
º
רמי ביטוחים 03-6838888
30/06/15 17:20
32צפיות
הבהרה קטנה
30/06/15 18:41
163צפיות
ביטוח חובה בלבד, אצל רמי ביטוחים אפשר רק בתשלום אחד. אם מתאים לך.
º
מתאים לגמרי, רק שיהיה בטלפון ורק חובה - אבדוק ואעדכן
30/06/15 19:41
39צפיות
במידה ויש לך ביטוח אחר אצלם (על מכונית למשל), אתה יכול בביטו
01/07/15 12:05
98צפיות
ח הישיר.
º
אסור להתנותך מכירת ביטוח אחד בקיום או ברכישת ביטוח אחר
01/07/15 12:10
34צפיות
º
אסור גם לקחת שוחד. אז?
01/07/15 12:40
36צפיות
תגיד להם את זה.
01/07/15 15:20
78צפיות
מה שהם אומרים זה שהם לא מוכרים חובה בלבד אלא רק עם צד ג' או מקיף אבל... אם יש לך כבר ביטוח אצלנו אז נעשה לך את הג'סטה. כמובן שמה שהם עושים בפועל זה התניית ביטוח בביטוח.
לפותח השירשור אומר בנוסף: למרות שאני לא אוהב שכשמישהו שואל על א' ממליצים לו על ב' (שמתם לב כמה זה קורה?), בכל זאת אמליץ לך לעשות גם צד ג' כי העלות תועלת פה היא מאד טובה. תמורת 500 ש"ח אתה מקבל כיסוי לכל נזק שאתה עלול לעשות (מכה הכי קטנה ברכב או אפילו באופנוע אחר יכולה להביא אותך להתמודד מול דו"ח שמאי של עשרות אלפי שקלים) עם השתתפות עצמית קטנה יחסית וגם שירות של ייצוג וטיפול בתביעות שלך נגד צד ג' של מישהו בפגע בך. המון כאב ראש נחסך ממך כשהם מטפלים בזה.
תודה על ההמלצה, אבל העצים והסלעים שאני פוגע בהם קשות והרבה
02/07/15 21:57
34צפיות
לא נוטים להגיש תביעות..
את כל הכעס שלך על הסוכנויות תפנה לממשלה הנפלאה שלנו
01/07/15 16:58
91צפיות
שנתנה לחברות הביטוח מכונה להדפסת כסף ומכריחה את הנהגים להזין אותה.
 
לא בטוח שזה קשור.
01/07/15 17:31
90צפיות
לדעתי זה יותר קשור לעובדה שהסוכנים שרואים שאין להם שקל מהטרחה שהם טורחים עבורך, לא מזיזים אצבע לטובתך אלא מפנים אותך להתעסק ישירות עם הפול. לא תקין, אבל לא בטוח שזה קשור לממשלה הפעם.
º
זו הנקודה. סוכן כמעט לא מרוויח על חובה
01/07/15 18:00
20צפיות
º
מה לא תקין בזה? לגיטימי לחלוטין.
01/07/15 23:12
15צפיות
º
לא תקין מנקודת מבט של שירות לקוחות, זו כוונתי.
02/07/15 11:36
22צפיות
שירות לקוחות מתייחס ללקוחות... אם אתה עושה רק חובה
02/07/15 11:53
58צפיות
והסוכנות לא רואה ממך שקל, איך אתה יכול להיחשב לקוח?!
 
לדעתי לצפות שסוכני ביטוח יטפלו לך בכל הטופסולוגיה מול הפול מבלי להרוויח מזה כלום זה קצת נאיביות, שלא לומר חוצפה (לא מתייחס ישירות אליך, לא מאמין שיש לך ציפייה כזו).
º
02/07/15 22:09
4צפיות
תכלס הפול היה צריך לאפשר קניית ביטוח חובה בטלפון או באינטרנט
02/07/15 22:10
40צפיות
מעניין אם המפקח על הביטוח מטריח את עצמו בענינים פעוטים כאלה של בזבוז זמן להמוני מבוטחים שלא פשעו (תמיד יד שם תור כשאני בא - לבטח זו הסוכנות העמוסה במדינה).
אגב לגבי הסוכנויות הייתי מוכן להוסיף איזו עמלה צנועה של נגיד 70 שקל דמי טיפול בטלפון, על מנת לחסוך את הנסיעה לתל אביב.
לגמרי
03/07/15 00:30
32צפיות
עד כמה שזכור לי בפול גם לא בדיוק גמישים לגבי אמצעי התשלום (לא מוכנים לקבל תשלום באשראי). עובדים שם קשה כדי להפוך את כל העסק ללא נגיש, זה בטוח.
 
אבל זה לא מפליא, זו כנראה התרבות העיסקית בארץ. לא מזמן רציתי להזמין כמה ברגים/ספייסרים לאופנוע מעופר אבניר. אחרי בערך 8 שיחות הלוך חזור עם המוסך שירות בחיפה (שדווקא היה דיי בסדר) ועם המחסן חלפים המרכזי סוף סוף הגעתי לבנאדם שיש לו את היכולת והרצון לעזור (לקבל ממני מק"טים ולתת הצעת מחיר) אבל גם אז להעביר את הפרטים במייל, ולא בפקס, זה היה ממש לשבור פרוטוקולי עבודה וכמובן שהמייל גם לא הופיע בשום מקום.
כל זה כדי לגלות שכל בורג עולה 20 ש"ח ואפשר להזמין אותו רק בחבילות של 10, כל ספייסר 40 ש"ח ואפשר להזמין רק בחבילות של 5 ואני יכול להמשיך אבל הנקודה ברורה
 
קראתי בשמו של avihersh וסיננתי לעצמי קללה חרישית על ששוב פעם ניסיתי "לבדוק קודם בארץ" לפני שרצתי להזמין מחו"ל
תראה, אתה צודק, אבל אולי אני רואה את הדברים בזווית אחרת
03/07/15 23:30
16צפיות
אם לי היה עסק הייתי עושה את האקסטרה מאמץ, גם אם זה אומר להעביר טפסים בשביל מבוטח, וזאת על מנת שאולי בפעם הבאה הוא כן יהיה לקוח שלי. אולי אני נאיבי, אבל אני מקפיד להישאר לקוח אצל אלה שכן מתנהגים בצורה כזו ללקוחות שלהם, ובורח כמו מאש מאלה שלא משתינים עליך.
בקשה| רוכב דו"ג בצעדיו הראשונים
29/06/15 14:34
187צפיות
שלום לכולם,
לא מזמן סיימתי שלילה, בסיומה החלטתי להיפרד מהרכב שלי ולעבור לדו"ג.
אני בן 25 מאזור הדרום, הרגע הרגע סיימתי שיעורים ככה שאני טרי טרי וחסר ניסיון עם כל מה שקשור לאופנועים.
אני מחפש כלי שיהיה נוח להתחיל איתו, מדיבורים עם חברים שבבעלותם רישיון/אופנוע המליצו לי ללכת לכיוון הנינג'ה 250, לצערי אין לי כלל ידע בתחום והייתי שמח אם תוכלו לתת לי כיוון, עצה או טיפ מהלב. כל עזרה תתקבל בברכה.
 
אני רק אציין שהנינג'ה היה סתם שם שעלה, אני לא נעול עליו ופתוח לשמוע כל הצעה שתעלו, כמו כן אני איני רוצה לעבור את סכום ה 10K ככה שאני מכוון לאופנועים מעט "ישנים" מאמין שאלו היו אופנועים שנת 2005-2006.
 
תודה רבה רבה,
דן.
º
שכחתי לציין, כמובן מדובר על רישיון A1
29/06/15 14:35
44צפיות
מה שהציעו לבן שלי לפני שעשה את הצעד הראשון בעולם הדו"ג
30/06/15 00:50
119צפיות
היה ללכת על אופנוע דו שימושי וללמוד לרכב בשטח. זו היתה אחת ההצעות הכי טובות שהוא קיבל בחיים, וזאת מכמה סיבות.
 
ראשית כשלומדים לרכב נופלים. אין רוכב שלא נפל. תמיד עדיף ליפול על עפר ולא על כביש, מה גם שבכביש יש מכוניות שעלולות לפגוע בך, בין אם אתה רוכב או אם נפלת.
 
מעבר לזה, בשטח תלמד ביתר קלות לשלוט באופנוע כשהוא מאבד אחיזה. בשטח זה פאן. כשזה קורה בכביש עדיף שיהיה לך הידע, הנסיון והיכולת שרכשת בשטח.
 
אני מודע לכך שמקדם הפוזה של אופנוע דו שימושי נמוך קצת משל אופנוע ספורט, אבל היי, שווה לך להפצע יותר קשה וחלילה אף לאבד את החיים בשביל מקדם פוזה?
רק לפני שהוא יוצא עם האופנוע לשטח
30/06/15 08:57
99צפיות
שיוודא קודם שיש לו שליטה יותר מבסיסית ברכיבה על כביש (או בחניה אפילו). כי ממה שכתבת אפשר להבין שאת הלימוד צריך להתחיל מרכיבה בשטח, שזה כמו להגיד למישהו שלא יודע ללכת, ללמוד ללכת על אבנים.
בפעם הראשונה שרכבתי על אופנוע
30/06/15 11:31
93צפיות
ובעצם כך גם הבן שלי, היה על דרך עפר.
בוודאי שאינני מציע למי שאין לו שום נסיון ברכיבה להתחיל מסינגלים טכניים או לצאת לרכב בדיונות. אבל מצד שני אין שום בעיה להתחיל לרכב בדרכי עפר. עדיף לדעתי ללמוד את התפעול הבסיסי של האופנוע במקום שאין בו תנועת מכוניות.
 
אבל זה אני וזו דעתי שלי. שכל אחד יעשה מה שמתאים לו.
בחניות גדולות גם אין תנועת מכוניות (בשעות מסוימות)
30/06/15 12:01
79צפיות
ואין בהן בעית אחיזה. כך שהן מקום אידאלי ללמוד את התפעול הבסיסי. בשלב שאחרי זה, אפשר לעבור לדרכי עפר, כדי ללמוד את כל שאר הדברים שציינת.
תודה רבה!, מה לגביי התקציב שלי?
01/07/15 17:32
48צפיות
האם התקציב שלי 10K-12K, נטו לאופנוע כביש, הוא ריאלי? ואם כן מה דעתם, אילו דגמים לבדוק והאם בגלל התקציב הזעום אני אשלם באופנוע עם יד גבוה?
 
תודה רבה!
האם התקציב הוא
02/07/15 09:25
58צפיות
רק לאופנוע?
או שהוא כולל בתוכו גם ביטוח חובה?
קסדה?
כפפות?
מעיל רכיבה?
מגיני ברכיים?
מגפי/נעלי רכיבה?
 
ולפני שאתה קופץ "היי יש המון רוכבים שרוכבים בלי ואני בכלל הולך לרכוב רגוע..."
 
מעבר לקסדה וביטוח חובה שהם חובה
 
מעיל, כפפות, מגיני ברכיים ונעליים ממוגנות יכולים (שום דבר לא מבטיח 100%) להגן עליך מפגיעות מאוד כואבות שיכולות לקרות גם ב30 קמ"ש סתם כי החלקת על קצת חצץ בכביש.
 
כפפות יגנו לך על עור הידיים משיפשוף של האספלט.
מגן הגב בתוך המעיל יכול להגן לך על החוליות בגב מתזוזה מיותרת וכנ"ל גם מגני המרפקים והכתפיים שמובנים בו.
נעליים ממוגנות יכולות להגן מפני עיקום/נקע/שבירת קרסול ו/או שברים ופגיעות נוספים.
 
אז תחשוב טוב למה אתה מפנה כסף מעבר לקנייה הראשונית של האופנוע.
ועבור אופנוע ישן(יחסית) כדאי שתשאיר בצד עוד קצת כסף גם ליישור קו
מסכים איתך מילה במילה
02/07/15 12:55
37צפיות
לפניי שנתיים עברתי תאונת טוטאלוס עם הרכב, אין לי שום ספק שכל הציוד/מיגון שציינת למעלה חשוב ואין לי שום ספק שלפניי שאניח רגל על הקלאצ' אני אהיה מאובזר כמו שצריך.
 
הכסף הוא נטו על אופנוע, עליתי ל 15K, אני יכול להגיע גם ל 16 ו 17 אם זה אומר "להישתדרג ביד או בשנה". אני לא מעוניין בכלי שייכנס כל שבוע למוסך.
 
יש לך המלצות כלשהן בשבילי?
 
תודה רבה.
אופנוע חדש במחיר שפוי
02/07/15 15:42
35צפיות
ממליץ לך לבדוק גם את :   loncin.co.il
גילוי נאות - אני קשור ללונסין.
 
לצערי (וכנראה גם לצערך)
02/07/15 16:42
39צפיות
אני לא ממש מעורה במחירים של אופנועים.
 
כל האופנועים שהיו (ויש) לי תמיד היו בני 10 ומעלה.
נראה לי שבתקציב שלך זה פחות או יותר מה שתצליח למצוא.
 
קח בחשבון שהאחזקה של אופנועים כאלו נשארת שפוייה (ברוב המקרים) רק אם אתה מטפל לבד כי יש תקלות של התיישנות.
 
פה צריך להחליף גומייה.
שם צריך להחליף קוייל.
פה ושם מייסבים ומחזירי שמן.
 
אם על כל דבר כזה אתה צריך מוסך...
לבסוף החלטתי לדבוק לנינג'ה 250R
02/07/15 18:56
26צפיות
חבר של חבר שעובד בחנות אופנועים בדרום שמתעסקת גם עם אופנועים יד 2 הקדיש לי קצת מזמנו ואמר שעם סכומים של 15 עד 17 אלף שקל נטו לאופנוע יש מה לדבר.
 
תודה רבה לכל מי שעזר לי!
בלעדי ' שרשרת כמו של רוסי !!!
הודעה זו מכילה תמונות
30/06/15 21:12
313צפיות
בא לי לפנק את החוליגן ,  שרשרת וגג שינים חדשים , 1000r  
ביבלוגרפיה IEC ,
שרשרת כמו של רוסי? ואתה עוד מתגאה בזה?
הודעה זו מכילה תמונות
01/07/15 10:26
279צפיות
º
לא ידעתי שרמי קליינשטיין רוסי
02/07/15 18:28
28צפיות
התניידות ביום יום עם אופנוע סופר ספורט
28/06/15 20:58
318צפיות
צמצמתי קצת את האופציות ואני בעיקר מתלבט בין אופנועי 600 ספורטיביים ( zx6r בעיקר) לבין נייקד 800-100 סמ״ק ( cb1000r, fz8,z1000/sx)
רציתי לדעת כמה בעייתי זה להתנייד ביום יום על אופנוע 600 בהנחה שרוב הנסיעה היא על  כביש 1 ואיילון בשעות העומס ועם תיק גב.
אשמח גם לחוות דעת על האופנועים הנ״ל כדי שיהיה לי עוד קצת נתונים עליהם.
אם אתם יכולים להמליץ גם על סוכנויות לכלים יד שניה אני אשמח לשמוע כדי שאני אוכל למנוע אי נעימויות.
תודה (:
עשיתי את זה במשך שנים
28/06/15 21:04
305צפיות
על שלל אופנועים, חלקם מהסוג שציינת. גם אחרים פה נוסעים קבוע על כאלה אופנועים מרחקים דומים. לא בעייתי כל עוד לא מפריע לך:
 
החום בקיץ
החום מהמנוע בקיץ
החום מהמעיל הממוגן בקיץ
הקור בחורף
המשקל של התיק על הגב
העומס על הגב
תנוחת הרכיבה העוברית לאורך זמן
צריכת הדלק
עלות הצמיגים
עלות הטיפולים
חוסר התמרון היחסי בין רכבים בפקק
 
אז תן בגז. אין ספק שיש אופנועים נוחים יותר. אבל כאמור, לא בלתי אפשרי.
לגבי עלות האחזקה
28/06/15 21:42
216צפיות
כמה אופנוע 600 יקר יותר (או שלא) מאופנוע 1000 נגיד,
בהנחה ששניהם יהיו בשימוש קליל, ז״א אני לא הולך להתחרע עליו על בסיס יום יומי.
תלוי, לא?
28/06/15 21:52
216צפיות
איזה 600, איזה 1000? בכל מקרה, תלוי בקילומטראז', תלוי במצבו ההתחלתי, תלוי בסוג הרכיבה, תלוי במזל, לא? נפלת, תאונות בקטנה, נזקים לפירינג?
בוא נלך על המקרה הוורוד
28/06/15 21:58
177צפיות
שניהם יהיו סביב שנת 2010 צפונה, הרוב יהיה נסיעה מנהלתית לתל אביב.
ה 600 יהיה כנראה zx6r וה 1000 יכול להיות אחד הנייקדים שכבתי בשורה הראשונה.
אז קרוב להוצאות דומות פרט לנזק פוטנציאלי
28/06/15 22:27
188צפיות
לפלסטיקה, אם כי נפילה גם עם נייקד קרוב לוודאי שתגרור אחריה נזקים.
ובעניין הקניה, יש בי איזה חלק קטן
29/06/15 15:59
143צפיות
שמעדיף לקנות מסוכנות גם בגלל הנוחות שהתשלומים וגם כי זה נראה כי יש שם כלים שמורים יותר..
או שאני טועה?
ואם כדאי לקנות מסוכנות איפה כדאי וממי כדאי להיזהר?
תודה
כמה תשובות
29/06/15 17:00
145צפיות
1. לגבי התנידות עם אופנוע ספורט:
 
א. קח בחשבון שהבלאי באופנוע ספורט גבוה יותר - צמיגים, רפידות בלם, שרשרת וכיו"ב
ב. ק"מ גבוה מוריד מערכו
ג. לא נוח כמו כלי ייעודי לרכיבות כביש ארוכות
 
לרבים מאיתנו אין אפשרות להחזיק שני אופנועים אז השאלות שלך לא רלוונטיות. שים דלק ותקווה לטוב
 
2. לגבי רכישה מסוכנות
 
א. היתרון הראשון שיש לסוכנות הוא האפשרות לתשלומים. ללא ספק נוח יותר
ב. הגיוני שלסוכנות יהיה אינטרס לשמור על שמה הטוב ולשמור עליך מרוצה מהעסקה. למרות זאת, זה לא קורה תמיד
ג. אנשי מכירות בדרך כלל מיומנים יותר ממך בתהליך וכנראה שינצלו זאת לטובתם האישית
ד. סוכניות חיות מהרווח בין מה שהן קונות למה שהן מוכרות. הרווח הגדול ביותר הוא לקנות נבלה בזול ולמכור אותה
   לאנשים תמימים בתור אופנוע שמור ומלוקק במחיר גבוה.
ה. אם האופנוע נקי מדי, יפה מדי ושמור מדי לגילו....תתחיל לחשוש, יתכן שק"מ נמוך במיוחד זוייף או נשמר נמוך בזמן
   שתיקנו את התאונה...
 
ו. יש מחירון ויש מחיר שוק. חשוב שתבדוק אם המחיר שמדברים איתך הוא ריאלי..... יש אופנועים שנסחרים עשרות אחוזים
  מתחת למחירון וכאלה שמעל.
 
יש אנשים עם כסף שהנוחות חשובה להם. הם נוטים לקנות אופנועים חדשים בטרייד-אין ומשאירים בסוכנות אופנועים שמורים.
אין הרבה כאלה. ואם תצליח למצוא חד כזה ובמחיר הקרוב למחיר השוק...הרווחת
 
למעט מקרים חריגים, בסוכנות תשלם יותר בגלל הנוחות. תוכל למצוא עסקה טובה יותר אם תשקיע זמן ומרץ.
 
אם זה אופנוע ראשון, אני מציע שתקנה בסוכנות ולא לפני שתיקח לבדיקה במקום מתחרה
 
בהצלחה!
 
 
תודה רבה!
29/06/15 17:48
101צפיות
אני ללא ספק אקח את הכלי לבדיקה,  מהבנתי אצל סטפן מאוד ממולץ.
האופנוע הראשון חיפשתי המון זמן ובסוף זה השתלם קניתי בובה מבחור מבוגר, כנראה שזה מה שאני אחפש גם הפעם.
לגבי הסופר ספורט כנראה שזה באמת יהיה הרבה פחות נוח, אני אתמקד בנייקדים.
תודה רבה לכולם.
סטפן הכי מומלץ ושווה להתעקש ללכת אליו
29/06/15 18:34
138צפיות
תשקול גם ספורט תיור.
 
כנראה שזה הדגם הכי מתאים לצרכים שלך
º
כגון?
29/06/15 19:26
35צפיות
אני חושב שהתעקשות על סטפן
30/06/15 09:20
136צפיות
זה כמו התעקשות על אפל (APPLE), בטענה שהם הכי חדשניים, בעוד שבמציאות שאר החברות כבר מזמן השיגו את הפאר, וחלקן אף עברו אותם.
יש עוד מוסכים שעושים בדיקות טובות (עד כמה שבדיקה יכולה להיות טובה. אף אחד הרי לא נותן עליה אחריות).
לא ניסיתי אחרים אבל אחרי פעמיים אצל סטפן
30/06/15 09:59
110צפיות
  • יש לו מתקן לבדיקת עיוותי שלדה שאני לא יודע אם לאחרים יש 
  • פדנט 
  • נחמד להעביר איתו שעתיים שלוש 
אני ניסיתי המון אחרים... כמו סטפן לא ראיתי
30/06/15 17:28
91צפיות
הוא בעל נסיון וידע הרחב ביותר שאני נתקלתי בו. ונתקלתי בלא-מעט.
 
כשההשלכות של בדיקה לא מקצועית הן כל-כך משמעותיות, למה לקחת בכל את הסיכון?
הולכים לטוב ביותר.
 
זה גם לא עולה יותר....
 
וטיפ קטן לחיים ממני: לא חייבים להיות שונים בכל מחיר.... העדר לא תמיד טועה
 
 
אם אתה הולך ל"מוסך מדרכה", סביר להניח שתקבל בדיקה לא מקצועית
30/06/15 18:00
80צפיות
הדבר לא נכון לגבי מוסכים מוכרים.
אני לא בא להגיד מי יותר/פחות טוב, אבל ההבדל לאו דווקא מצדיק את ה"הליכה עם העדר".
אני לא הולך ל"מוסכי מדרכה" - וזה כן נכון לגבי מוסכים מוכרים
30/06/15 19:45
74צפיות
אני מדבר מנסיון
 
אתה יכול להמשיך ולנסות להוכיח שאני טועה
ואני מדבר מנסיון שלי
30/06/15 20:21
89צפיות
3 בדיקות, 0 טענות.
אז מה בדיוק אתה מנסה להוכיח כאן?
(מצחיק שהנסיון שלך מייצג את ה"צדק"...)
º
סליחה, לא ידעתי שיש לך כל-כך הרבה נסיון....
01/07/15 07:16
28צפיות
מספיק כדי לפסול את הקביעה הנחרצת שלך
01/07/15 08:22
65צפיות
יש גם נסיון של אנשים אחרים.
קביעה של דעה נחרצת על בסיס נסיון אישי בלבד, מראה על צרות ראיה.
º
אפשר בבקשה, לטובת הכלל, המלצה לעוד מכוני בדיקה טובים?
30/06/15 18:00
22צפיות
º
אלון אודלסמן מפיין טיונינג
30/06/15 19:50
25צפיות
לא מכיר מכוני בדיקה
30/06/15 20:18
71צפיות
את הכלים שלי בדקתי בשני מקומות (מוסכים). אחד מהם כבר לא קיים, והשני הוא "אחד על אחד". ממליץ.
אגב, זה שקנה את האופנוע הראשון שלי ממני, עשה את הבדיקה אצל סטפן. סתם קוריוז.
לא לסמוך על אף סוכנות. תיקח לבדיקה
29/06/15 17:28
101צפיות
לעניין סוג האופנוע, אני חושב שאם רוב הנסיעות שלך מנהלתיות, כדאי לבחור באופנוע פחות קיצוני ותנוחה נורמלית יותר. 
מתנייד ביום-יום עם CB1000R שציינת כחלופה.
29/06/15 16:36
218צפיות
בנוסף תרמיל גב (Squad 3.0  של Iicon) ותיק זנב של GIVI. 
 
נוח, מהנה ובטוח, האופנוע קל יחסית, זריז ונוח. לא נושא שם Street Fighther לשווא. 
אני שוקל לקנות את ה SQUAD 3
29/06/15 17:01
155צפיות
תוכל להעלות סקירה קטנה?
הניסיון שלי עם ה Squad3 טוב מאוד.
29/06/15 17:42
145צפיות
כמעט שנתיים שימוש, התיק שומר על שלמות - מעטפת, רוכסנים, רצועות, כיסים פנימיים וכו'. ה Squad3 משמש אותי ביום-יום, בדרכי לעבודה, הרצועות רחבות ונוחות, התיק יושב טוב, נוח ויציב. לא לא מגביל את התנועה במהלך הרכיבה. חלוקה פנימית סבירה. ניתן לשאת מחשב נייד בגודל 14" ללא בעיה. תכולה האופיינית כוללת - מחשב (לנובו T440S), מחברת A4,  ארנק, סלולר ומפתחות. . בחרתי בגוון ה Hi-Viz וזה נותן בונוס של נראות נוספת. לא רכבתי איתו לטיולי יום, אבל לדעתי התיק  יתאים. 
 
לסיכום - שימושי, עמיד לאורך זמן. תמורה טובה למחיר (100$). מקום של כבוד ברשימת ה Top10 של קניות מוצלחות. 
 
מצטער שלא הצגתי חסרונות, אבל זו לא ממש סקירה, אז אני לא מחויב לעקרונות הפורמט...
נשמע טוב! אני נוטה דווקא לכיוון ה SQUAD 2
29/06/15 18:37
95צפיות
יותר גדול ופרקטי בעיני
ברשותך, הערה לגבי גודל התיק...
29/06/15 22:02
104צפיות
מעבר לסף גודל ומשקל נתון (סובייקטיבי לרוכב) התיק הטוב ביותר, עלול לפגוע ברכיבה.
מסכים, אבל גם ה SQUAD 2 לא גדול מדי בעיני
30/06/15 09:11
72צפיות
ואני צריך את האופציה לקחת מדי פעם קצת יותר מלפטופ, מטען ופאסט
º
זה התיק למי שרוצה לדעת. אחלה תיק שבעולם!
הודעה זו מכילה תמונות
30/06/15 11:37
226צפיות
º
30/06/15 12:57
5צפיות
נראה שהסגירות מקדימה לא יתאימו לסופרספורט...
02/07/15 22:37
19צפיות
עשוי לשרוט מיכל דלק
ולמה לך סופר-ספורט לנסיעות שציינת?
30/06/15 19:19
99צפיות
ספורט-תיור, כביש, נייקד ודו"ש, כולם עדיפים בכל מובן, להתניידות ביום יום. היתרון של הסופר ספורט הוא על מסלול וברכיבה ספורטיבית ממש, באמת אתה הולך לסגור מתלים בפניה ב 180 קמ"ש שהחדות חשובה לך ?, אם לא ובשביל כביש ציבורי עמוס או פנוי כל ספורט תיור יעשה לך את העבודה.
זה מה שאני מחפש
30/06/15 21:06
112צפיות
אופנוע נייקד 800-1000 סמ״ק
היה מבחר גדול יותר של סופר ספורטים פשוט פחות פרקטי לי.
CB1000 R
01/07/15 05:17
86צפיות
ולא תתחרט . החוליגן הזה  ב 160 ומעלה , עוד מושך  ,מלא כוח . אמינות אחזקה פשוטה . מנוע חד נעים .
אני דווקא מבין אותך.עד לא מזמן התניידתי עם RR ככלי רכב יחיד
01/07/15 07:50
123צפיות
והוא היה לי נוח מאוד.
למעשה יש בעברי 4 RR-ים ועם כולם נהנתי מאוד ועשיתי קילומטראז' מכובד מאוד ביחס לנהוג בארץ.
אני אישית ממליץ על RR של הונדה... גם CB1000R מומלץ ביותר.
 
אם אתה מחפש דגם 2013 במחיר יקר מוות אתה מוזמן לפנות אליי במסר.
º
לפעמים IEC צודק
02/07/15 22:31
13צפיות
|*|פורומים חדשים בתפוז|*|
30/06/15 18:41
7צפיות
|לק| מתכננות מסיבת רווקות לחברה הכי טובה ויש לכן שאלות? מחפשות רעיונות מגניבים לערב נשים מהסרטים?
|קדימה|היכנסו עכשיו לפורום מסיבת רווקות ערבי נשים ותקבלו את כל המידע הדרוש:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...

|לב| הזוגיות שלכם נקלעה למשבר? את מרגישה שהקשר תקוע אך לא רוצה לוותר?
|קדימה|פורום טיפול זוגי הוא בדיוק המקום בשבילכם! היכנסו עכשיו:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...

|מייל| מעוניינים להגדיל את המכירות ולא יודעים בדיוק איך? רוצים ללמוד על שיטות שיווק מומלצות?
|קדימה|היכנסו עכשיו לפורום מכירות ותלמדו מהי הדרך הנכונה ביותר!
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...

|בית| מתעניינים בתחום התכנון והבנייה? חובבי אומנות וטכנולוגיה?
|קדימה|פורום אדריכלות הוא בדיוק המקום בשבילכם! היכנסו עכשיו:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...

|שמש| חולמים על יום כיף חלומי ומתלבטים בין מגוון הטיפולים המוצעים בספא? סובלים מכאבי גב ורוצים לשמוע על טיפול באבנים חמות?
|קדימה|פורום ספא הוא המקום האידיאלי בשבילכם! היכנסו עכשיו:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...

|כלב| הכלב מתנהג בצורה מוזרה? החתול לא מפסיק לילל?
|קדימה|היכנסו לפורום רפואת חיות מחמד והתייעצו עם וטרינר מוסמך:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...

|סביון| חולמים על חופשה מיוחדת ולא שגרתית בארצנו היפה?
|קדימה|היכנסו עכשיו לפורום קארוונים קמפינג ותתכננו את הטיול המושלם!
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...
איזה מירוץ!!!!!!!!!!!!
27/06/15 16:59
259צפיות
חמש הקפות אחרונות לא נשמתי...
ולמי שלא ראה יש כבר טורנט
27/06/15 18:57
193צפיות
הד"ר נתן היום תצוגת שיא מ 2007 הוא לא ניצח
28/06/15 00:19
196צפיות
 כשהוא מתחיל ועד הסוף המרוץ  במקום ה 1
רוסי לא לבד, הצות שלו הורה לו להוריד קצב  לתת לו לעבור ואחכ לתקוף 
315 קמ"ש בשיא . בהילוך 1 הוא מגיע ל 170 קמ"ש ...
 
אגב מרוצי ה 125  יותר אקשן  עקיפות ללא הפסק 
מרוץ קודם סטפן פירשן . תענוג
28/06/15 06:13
186צפיות
זה היה כיף לשמוע מישהו שמבין, ורוכב על אופנוע. צמיגים.  כניסה .ועוד . אולי מישהו יכול לעזור שהוא יפרשן .קבוע .
נכון. איך לעזאזל נפטרים מהקורפל הזה? אין לו מושג דו"גי קלוש
28/06/15 17:21
160צפיות
והוא מעניק חשיבות עצומה לכפתור ה MUTE.
בשביל מה אני נותן לכם קישורים כל פעם ל-BT SPORT הבריטית
29/06/15 08:23
140צפיות
אחרי כעשור הייתי מצפה שתשימו אותם במועדפים שלכם שיהיו מוכנים ליום פקודה. ככה תוכלו לשמוע פרשנות מקצועית ולא תצטרכו לקטר.
º
כדי שנוכל לשאול אותך בכל פעם מחדש...
29/06/15 11:44
36צפיות
לתת זה הטרנד החדש . אתה מתכון לזה?
30/06/15 07:49
118צפיות
º
כן, בין היתר
30/06/15 08:40
26צפיות
לדעתי הגמר הזה ייכנס לפנתיאון
28/06/15 19:14
148צפיות
הקטעים הבלתי נשכחים של מוטו GP
בהמשך האיסור של עיריית תל אביב על חנית דו"ג על מדרכות העיר
הודעה זו מכילה תמונות
59תגובות
27/06/15 02:13
691צפיות
בהמשך לעניין שכבר הועלה כאן לפני יומיים:
 
 
אני מוסיף...

(המשך...)
בהמשך לעניין שכבר הועלה כאן לפני יומיים:
 
 
אני מוסיף לינק למאמר שכתבתי בנושא המפרט את ההחלטה, תגובות העירייה לפניות אליה, ועוד מידע (כולל התייחסות לעניין ה"רק 3 רחובות"):

גזירה חדשה לרוכבים בגוש דן – איסור חניה על מדרכות | מיצו בדרכים
http://www.mitsu.co.il/?p=4752

בנוסף, למי שלא מעודכן, החלה התארגנות בפייסבוק בקבוצה הזו:

חונים כמו רכבים בתל-אביב
https://www.facebook.com/groups/647601578674062

הקונספט פשוט: במקום לקוות שנצליח לכנס מאות ואלפי רוכבים כדי לתפוס בבוקר אחד את כל החניות באזור מסויים בת"א, כל רוכב יפעל בצורה עצמאית ויצלם את עצמו חונה כמו מכונית, על כחול לבן. זה מה שהעירייה רוצה? זה מה שהיא תקבל. אבל היא חייבת גם לראות את התוצאה, והתוצאה צריכה לבוא בצורה של מאות ואלפי תמונות של רוכבים ורוכבות, על אופנועים וקטנועים, שתופסים את מקום החניה של מכונית רגילה.

נשמח מאוד אם תצטרפו לקבוצה, תזמינו את חבריכם הרוכבים, וביחד נייצר באז ונציף את הפיד של עיריית תל אביב ונעזור להם להבין את גודלה של הטעות שלהם. למי שאין פייסבוק ו/או לא בא לו להתעסק עם זה, אפשר בהחלט להעלות תמונות גם לכאן. 
מוסך דו גלגלי בבאר שבע (קטנועים אופנועים)
29/06/15 10:26
50צפיות
מישהו יכול להמליץ על מוסך דו גלגלי טוב, אמין ולא יקר בבש?
אני עם טוסטוס 50 שהחליט שהוא מפסיק להניע ואני רוצה להחזירו לחיים.
שאלה נוספת:כמה כסף לכל היותר אתם חושבים שצריך (אפשר) להשקיע בו כדי להחזיר לשמישות? זתומרת מעבר לאיזה סכום כבר הייתם "מוותרים" עליו ומביאים כלי אחר?
 
האם מנשא האופניים הזה חוקי בארצנו...?
הודעה זו מכילה תמונות
26/06/15 14:37
451צפיות
 
למיטב ידיעתי יש מגבלות על חריגה מרוחב האופנוע, אבל מה לגבי אורכו.. ? 
 
 
 
 
COMMON SENSE
26/06/15 16:54
294צפיות
לא צריך תקנים רגולציות וכל דבר אחר כדי להבין שבמקרה של תאונה אתה תקבל את זה ישר בגב 
º
תודה על המענה. אבל אני מתעיין בהיבט של החוק.
26/06/15 16:57
65צפיות
לא יודע לגבי אופנוע אבל אסור לחרוג יותר ממטר מכל צד
26/06/15 19:00
170צפיות
וצריך גם משולש אזהרה
º
במקרה של תאונה עדיך להיות ברכב בכל מקרה
26/06/15 20:49
57צפיות
על אותו משקל אפשר להגיד את זה על מעקות הבטיחות
26/06/15 21:13
148צפיות
לרכב עם ברזל מאחוריך זה מסוכן, החלקה פשוטה שבדרך כלל אפשר לקום ממנה ללא פגע יכולה להיגמר באסון.
 
זה טיעון נגד כל דבר בערך
27/06/15 01:42
107צפיות
לא טיעון מספיק חזק לאסור על מתקן מהסוג הזה.
 
º
אז בו נבטל גם את חוק לבישת קסדה
29/06/15 00:34
18צפיות
אני בעד
29/06/15 09:38
56צפיות
אם לא שמת לב, אני מתנגד לרוב לחקיקה בתחומים בהם אין צורך בה אלא על מנת להסדיר השפעה של אדם על סביבתו, וגם זה באופן מינימלי.
אדם מול עצמו - שיעשה כרצונו. זה נקרא חופש ואחריות אישית.
אפשר להמליץ על קסדה. אפשר ללמד. לתת הנחות בביטוח ו/או במיסים.
לכפות בחוק - לא.
 
במקרה של קסדה יש לך לפחות את היתרון של תועלת מובהקת - יש קשר סטטיסטטי ישיר בין קסדה להצלת חיים. קודם הוכח הקשר, אח"כ חוקקו חוק. לא שזה טוב, אבל לפחות סיבתי ומוכח.
פה - אתה סתם אוסר על משהו מבלי שיש לך מידע על ההשפעה שלו ומבלי שזה פוגע במישהו חוץ מהרוכב.
 
זה כבר עניין מהותי בגישה
30/06/15 17:46
31צפיות
אז נסכים לא להסכים
01/07/15 00:46
12צפיות
אשמח לשתות איתך קפה ביום שיאסרו עליך לרכב על אופנוע כי מישהו אחר החליט שזה מסוכן.
תשובה פשוטה בתקנה המצורפת
26/06/15 19:30
261צפיות
ציטוט
הובלת חפצים
121. לא יוביל רוכב על אופנוע חבילה, צרור או חפץ המונעים ממנו, או העלולים למנוע ממנו, שליטה מלאה על רכבו או שהם –
(1)   עולים בארכם על 70 ס"מ;
(2)   חורגים מחוץ לחלק הקדמי ביותר או לחלק האחורי ביותר של האופנוע.
סוף ציטוט
האם יש צורך בפרשנות נוספת ????
כן. יש צורך בפרשנות נוספת.
26/06/15 20:48
215צפיות
הרוב המוחלט של הסבלים והארגזים בדו"ג חורגים מקו הכלי עצמו, אבל עוברים טסט בלי בעיה.
 
אה.. ומה זה עחמ"שים?
לא חושב שסבל/ארגז נחשב חפץ שאתה מוביל
26/06/15 20:50
161צפיות
הוא מקובע לאופנוע חיבור קבוע, לדעתי מבחינת החוק נחשב אוטומטית חלק מהרכב.
לא שאני מבין בזה..
º
עחמ"ש זה מספר בית האלוהים ספר חובה לכ הנוגע במערכת הבריאות
27/06/15 12:04
47צפיות
º
וגו'...
27/06/15 16:21
14צפיות
תודה על המענים...
27/06/15 00:32
116צפיות
כנראה , שלא ישים בארצנו..  כנראה שלא חוקי, פחות בטיחותי, וגם לא ברורות ההשפעה של  "המפרש" שנוצר מאחורה על ההיגוי....
 
בהנחה שכל המכשולים נפתרו, עדיין נותר הקושי הלוגיסטי - מה עושים עם ציוד הרכיבה (אופנוע)...
ראיתי משהוא דומה בכביש שש
28/06/15 09:12
133צפיות
1200 GS עם אופני שטח.
º
איזו מדבקה היתה לו על הארגז?
29/06/15 11:41
29צפיות
º
לא זוכר מדבקה
29/06/15 13:34
17צפיות
אחד המקומות הטובים לאופניים, עדיף בהרבה מנסיעה על האספלט עצמ
28/06/15 11:37
115צפיות
האופנוע הזה משובח יש לו מנוע בוקסר והוא מתנייד בד"כ פי שלוש/ארבע ממהירות האופניים אילו היו על הכביש וזה בארצנו החבולה, מצב מצוין.
צריך חוות דעת או המלצה על אופנוע
26/06/15 09:41
250צפיות
אני צריך אופנוע לנסיעה יומית מהמרכז לחיפה וחזרה.
בתקציב של עד 40,000 ש"ח.
חשוב לי שיהיה נוח, מהיר מספיק ומאחר והקילומטרז' יהיה גבוהה אני צריך גם שהאחזקה שלו לא תיהיה יקרה.
חשבתי על suzuki V-strom 1000 מה דעתכם?
יש המלצות אחרות?

תודה.
עוד אופציה היא סוזוקי בנדיט
26/06/15 16:14
135צפיות
אמנם אני משוחד בתור רוכב בנדיט אבל
רכבתי על הויסטרום הקטן 650 ואני לא יכול להגיד עליו שום דבר רע.
פשוט אופנוע פרקטי לחלוטין
לא מכיר את הויסטרום הגדול יותר
הבנדיט קצת יותר ספורטיבי ועדיין אופנוע תיור שנח לרכב עליו
מבחינת מנוע לבנדיט יש מומנט בכל סל"ד שזה מדהים
ושוב אני לא יודע להשוות לויסטרום 1000 אבל מול ה650 זה הבדל ענק
 
ואיך התחזוקה של הבנדיט?
26/06/15 20:41
93צפיות
כל כמה קילומטרים טיפול ומה העלות לטיפול?
טיפול כל 6000
27/06/15 15:47
101צפיות
ואני מטפל לבד בבנדיט.
מעבר לכך אין לו תקלות.
 
אם כבר קח בחשבון שאופנוע ליטר טוחן צמיגים יותר מאופנוע 650.
וגם יותר דלק
º
דלק. כמעט כפול.
28/06/15 09:09
28צפיות
לא כפול אבל בטוח שיותר
28/06/15 16:43
62צפיות
הויסטרום אוכל כ 1 ל 24
ובנדיט הזרקה כ 1 ל 18
הבנדיט הזקן שלי עושה 1 ל 16
וכשמתפרעים 1 ל 13
הגודל לא קובע
26/06/15 16:51
171צפיות
הוי סטרום 650 עדיף יותר למשימה.
º
למה הוא עדיף מה-1000?
26/06/15 20:42
51צפיות
למה עדיף
26/06/15 21:11
141צפיות
בזמנו כתבתי פוסט מושקע על הוי סטרום 1000 אבל כמו שאתה יודע הכל בזבל.
בקצרה הוי סטרום 1000 (הישן) הוא אופנוע גס יותר מה650 והמנוע שלו שאולי יצטיין בSV 1000 ממש לא מתאים לאופנוע אדוונצ'ר, זה לא מנוע V עתיר מומנט בסל"ד נמוך וזה האופנוע היחיד שאי פעם הרגשתי שבזמן תנועה צריך להכניס להילוך ראשון, תוסיף לזה ידית קלאץ קפיצית מידי וכל העניין ממש לא נוח בתוך העיר.
ה650 רך יותר לתפעול ומתנהג טוב יותר כמעט בכל פרמטר  חוץ משיוט במהירויות גבוהות .
לא סתם ה650 זכה בכל תואר אפשרי באירופה בזמן שה1000 דישדש מאחור.
למרות הנ"ל ה1000 הוא אופנוע טוב מאד רק שה650 הופך אותו למיותר במיוחד במדינה כמו ישראל 
תודה, אבל
27/06/15 12:05
109צפיות
אם הנסיעות שלי הם בעיקר מחוץ לעיר, אז לא עדיף את ה-1000?
ה-650 לא חלש
27/06/15 13:30
102צפיות
יחסית לליטר+ אולי כן, אבל הוא מספיק בשביל היום-יום...אלא אם פשוט בא לך הרבה כוח. זה כבר משהו אחר
º
זה אומר שה-650 הוא אופנוע "עירוני" מבחינתך?
28/06/15 08:11
28צפיות
המקרה היחיד שהייתי ממליץ לך על ה1000
29/06/15 00:27
60צפיות
במקום ה650 זה אם אתה כל הזמן בהרכבה ורוכב על כביש 6 לכל השאר 650.
אתה חייב להבין מה שאני בזמנו לא הבנתי ה1000 זה לא ה650 רק עם מנוע יותר גדול למרות שעל הנייר זה ככה 
 
נצלש דרזדנר
30/06/15 14:35
44צפיות
נדלק לי אור אדום בלוח השעונים עם הודעת fi לסירוגין בשעת נסיעה. בקיצור, עשיתי כל מה שכתוב בכל מקום אפשרי..dealer mode. , לקצר בין שתי נקודות, וקיבלתי הודעה c45.  איזה יופי !  אבל מה! יש הכל חוץ מ c45 !!!
אולי אתה יודע משהו , כי לא מצאתי זכר להודעה הנ"ל..תודה מראש, אגב מדובר באופנוע עלות\תועלת  מספר אחד בתבל �� dl650 שנת 2005
יש לי מלא חומר על הDESKTOP בבית אני יבדוק בערב
30/06/15 17:44
34צפיות
ואם אין אני ישתמש בקשרים שעוד נשארו לי בברנז'ת הוי סטרום האירופית 
ב2005 C45=C44 חיישן למבדה
30/06/15 18:51
45צפיות
ב2007 C45 הופך להיות חיישן מהירות של הABS בגלגל האחורי.
C45 קורה כאשר יש שינוי במתח וזה קשור גם לחימום של החיישן לכן תתחיל בלבדוק את הקוננקטור שהחוטים יושבים כמו שצריך אולי איזה ספריי מגעים לא יזיק.
אחר כך תעבור לחיישן עצמו, צריך לפרק אותו (בהצלחה, הדבר הזה יושב סופר חזק בפנים) ולנקות אותו.
אם הנ"ל לא עוזר צריך חיישן חדש 
תודה תותח - ארוחה עלי
30/06/15 19:38
45צפיות
C44
זה 
heated oxygen sensor
HO2S
 
איפה הוא נמצא ? יש לך איזה איור או תמונה.
º
מצורף
הודעה זו מכילה תמונות
01/07/15 10:33
48צפיות
º
01/07/15 10:47
2צפיות
כפי שכבר ענו לך, ויסטרום 650 מתאים למשימה
26/06/15 17:53
136צפיות
אין סיבה לקנות את ה-1000.
אני לא יודע מה המחירון הנוכחי. מניח שבתקציב שלך תוכל לקנות אחד משנת 2009 (פלוס מינוס שנה).
לי יש כזה. אין שום בעיה לנסוע איתו גם 400 ק"מ ביום (מבחינת נוחות). מגיע למהירויות מספיק לא חוקיות
יש עוד דגם שיתאים - YAMAHA TDM 900. היתרון שלו הוא (בנוסף לנפח יותר גדול) מרווח טיפולים גדול יותר (כל 10K לעומת 6K של הויסטרום). הוא גם נוח. אבל הוא לא סחיר (פעם אחרונה שהסתכלתי ביד-2 היו 2-3 כאלה, ולכשתרצה למכור, יהיה לך קשה להפטר ממנו, למרות שהוא מצוין).
 
מה שאומר שאפשר לקנות TDM בזול
28/06/15 09:10
83צפיות
וגם למכור בזול.
לקנות בזול אפשר אם תצליח למצוא אחד
28/06/15 09:32
78צפיות
(מוזמן לבקר ביד-2 ולחזור עם רשמים)
 
למכור בזול תוכל אם תרד עוד (הרבה) יותר מהמחיר הזול שקנית, או שתחכה חודשים רבים עד שיגיע קונה. (אגב, גם אם תוריד את המחיר, זה לא מובטח שתמכור במהרה. רוב האנשים בארץ לא מכירים את הדגם הזה, למרות שהוא מוצלח)
לא כלכך מסתדר מה שאתה אומר
29/06/15 06:48
50צפיות
למעלה כתבו שיש 3 ביד2.
תקנה ב40% מתחת למחירון-סביר שזה גם מה שתצטרך להוריד כדי למכור. אם אתה משלם הרבה יותר מידי על אופנוע ואז מתפלא שאתה המשוגע היחיד-זה כבר סיפור אחר.
TDM 900 בפחות מ20K זה המון אופנוע בכלום כסף. תמכור אותו ב10 אחרי כמה שנים? לא נורא בכלל. ואם תרד ל8? גם לא קרה כלום.
זה לא אופנוע לקנות לקיץ אחד ואז להעיף.
נכון לעכשיו
29/06/15 08:16
43צפיות
ביד-2 יש שני כלים (אחד בפ"ת ואחד בטבריה).
כדי לקנות 40% מתחת למחירון, אתה צריך למצוא מוכר שיהיה מספיק מיואש כדי להסכים (ואנחנו חיים בשיראל, נכון?).
ושוב אחזור על מה שכבר אמרתי - TDM 900, כמה שזה אופנוע מעולה, אינו מוּכָּר בארץ. לא משנה איזה מחיר תציע, אף אחד לא יימצא אותו בלוח, כי אף אחד לא ייחפש.
אין קונים-הקונה הוא המלך
29/06/15 09:42
47צפיות
מתקשר לשנייהם ומציע 20K. מתאים להם? סבבה.
לא מתאים? מחפש כלים אחרים, מקסימום חוזר אליהם עוד שבועיים חודש. מציע 18K.
בסוף או שאחד מהם ימכור לך, או שבעצם יש קונים והפסדת.
ואחרי X שנים המצב מתהפך
29/06/15 10:29
48צפיות
מתקשרים אליך ומציעים 13, אתה לא מסכים. מתקשרים אחרי שבועיים ומציעים 11... (וזה בהנחה שמתקשרים אליך בכלל)
סבבה. לקחתי בחשבון.
29/06/15 13:36
40צפיות
לא מתקשרים? עושה טרייד ב8K וממשיך הלאה, להפסיד 10K בירידת ערך ב3 שנים זה לא משהו שהוא חריג או מיוחד, יש שיגידו שזה אפילו ממש ממש טוב.
אתה אופטימי לגבי 10K ב-3 שנים (כשמדובר ב-TDM)
30/06/15 09:16
35צפיות
והרבה (מאוד) אנשים לא יהיו מוכנים להפסד כזה, בנוסף לכאב ראש של מכירת כלי שאין לו שוק.
הונדה וואראדרו עדיף על הויסטרום הגדול ביום-יום,
27/06/15 16:29
126צפיות
תחזוקה זולה יחסית, טיפול כל 12K ק"מ, הנסיעה נוחה ומפנקת,
 
ורק צריכת הדלק (כמו שאר הליטרים התיוריים) היא כמו של רכב ממוצע - 14-18 קמ"ל.
 
ה-650 עדיפים בדלק ובהתנהלות העירונית, וגם ה-TDM יותר קרוב אליהם מהבחינות האלה, למרות הנפח.
מדוע לא SILVER WING
27/06/15 18:15
114צפיות
נוח מאוד לרכיבה ארוכה. צריכת דלק מעל 20 ק"מ לליטר, 0 תקלות, מקום לאחסן , מהירות שיוט 130 קמ"ש ,מגן רוח שחוסם את  הרוח כמעט לחלוטין. מ- 40,000  ישאר לך עודף. הבעיה היא  שקטנוע  על שכזה מהווה תחרות לשאר.
למרות שהיה לי אחד כזה במשך שנה
27/06/15 19:27
126צפיות
זה לא אופנוע. ממש ממש לא אופנוע.
בנוסף, הוא לא יכול להתחרות בויסטרום מבחינת נוחות.
הסילבר כלי מעולה
29/06/15 17:09
54צפיות
פרקטי יותר, אבל זה לא אופנוע
 
אם השכל שלי היה יותר חזק מהאגו, הייתי נשאר עם הסילברווינג
ארכיון הודעות
Flix
חברת

חברת "קראפן"

רוצה לרכוש קראוון? מתכנן טיול לא שיגרתי? לפרטים נוספים>>

אזימוט אירוח כפרי

אזימוט אירוח כפרי

טיולי שטח, לינה, קמפינג ועוד... לפרטים היכנסו>>


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה