לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז ! בין אם אתם רוכבים על ``חרגולים`` עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!

 

גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 

אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות –לצחוק – פשוט ה-כ-ל!!! YOU NAME IT! בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את ``כללי הגלישה בפורום`` אשר מופיעים ב``מאמרי הפורום`` לפני תחילת הגלישה.

 

מעט היסטוריה: 

פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה ב- IOL. 

בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 

כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.

במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 

בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 

בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.

לאחר כשנה וחצי של עשייה פרש yarivos מהניהול. לאחר כחצי שנה ללא מנהל שלישי התווסף hajbi לצוות המנהלים. כעבור חצי שנה נוספת עזב גם LoneRider ואותו החליף Pumi.

בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".

בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam.

 

לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!) מיצו, avi elbaz ו gamgam- מנהלי הקהילה.

 

עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

צל"ש לאיש יקר
23/11/14 09:09
320צפיות
ברצוני לנצל במה זו על מנת לתת אור לפועלו של איש יקר
לוחם אמיץ ללא חת
שוטר התנועה אלי גוטמן
אשר נלחם יום יום בעברייני התנועה.
בהמשך לכך, בעודי נוסע באיטיות על קטנוע ברחוב דיזינגוף בתל אביב, מספר מטרים לפני רמזור מסומן קו הפרדה לבן - בעודי נוסע במקביל לטור מכוניות המחכה לאור יורק ברמזור ובסמוך לקו ההפרדה, נאלצתי לסטות מספר ס"מ. בנקודה זו קם השוטר האמיץ ועצר אותי. לדבריו, עברתי את הקו הלבן בלא פחות מ 20 ס"מ! להערכתו הגסה.
הקנס ניתן על פי תקנה 36 ב'.
אז... תשימו לב שאתם נוסעים, על פי מיטב הבנתי (ראיתי כמה פעמים בימים האחרונים) שלחו שוטרים לפי דוחות בכל מחיר... ו... אם מישהוא יודע האם יש מה לעשות עם הקנס הזה.. אודה לטיפים...
º
"נאלצתי" התכוונת ל"בחרתי"
23/11/14 11:41
71צפיות
º
למה המציל כועס ? סה"כ הישתנתי מהמקפצה, אה והרוח הרטיבה אותו,
23/11/14 12:09
56צפיות
לא חייבים להיות צדקנים, רובנו עולים מדי פעם על אי התנועה
23/11/14 12:54
163צפיות
המצוייר שלפני הרמזור על מנת להשתחל קדימה,
מצד שני זו עבירה שאנחנו מבצעים במודע, אז לא צריך להתלונן, מתבאסים קצת, משלמים את הדו"ח וממשיכים הלאה,
אם יש לך רקורד נקי ב5 השנים האחרונות, אתה יכול לנסות להמיר לאזהרה.
º
חצית קו לבן מנדלביץ. אז תאכל אותה ושתוק! זה הטיפ שלי.
23/11/14 13:43
54צפיות
תגיד תודה שתפסת אותו במצב רוח טוב
הודעה זו מכילה תמונות
23/11/14 16:15
189צפיות
אחרי הנצחון מול בוסניה.
 
בימים כתיקונם היית מקבל שלילה במקום.
 
בנוגע לטיפ: שים תיקו ומטה מול בלגיה.
השוטר אוהב אותך לכן הוא מעניש אותך, למען ייטיבו דרכיך בעתיד
24/11/14 10:02
לי זה קרה לפני כשבועיים בבוגרשוב, קיבלתי אזהרה לא לפני שהצעתי לשוטר ולשוטרת שטענו שחוק זה חוק לחזור איתי על קטע הכביש הזה בהרכבה....הם סרבו. אני בקשתי לכתוב בדו"ח כי נסעתי על הקו הלבן מפני שהרחוב היה פקוק [ בין היתר מפני שהם בצעו אכיפה וגם לא התפנו להכוונה שתמנע את הפקק] בין כה הישראלים היחידים שמאמינים לשוטרים וכוונותיהם הטובות באכיפה משמשים כשופטים. בנוסף היהודים ממש מתחזקים מהעונשים שהם מקבלים משמיים [ והם מקבלים שחבל"ז]  וזה נראה להם הוכחה שיש אלוהים והוא מתייחס דווקא אליהם ולא למליארדים אחרים על הכדור....אמונה זה אמונה מה עוד שהאל בחר בנו...לטענת המאמינים.. [ לא לבלבל עם נבחר/עם סגולה  עם הגזע העליון אלו אנשים אחרים, שמוכרים לי ביוקר...נבלות...שמם וזכרם, אמנם רצחו את סבא וסבתא שלי אבל הפילו אותי די בקלות עם אודי ספורט אדומה עם ריפוד אפור בהיר... ]
מי מכם שמעוניין לצאת בשבת הקרובה לטיול
הודעה זו מכילה תמונות
24/11/14 09:01
42צפיות
משפחות
נורא , פשוט נורא
24/11/14 10:00
שאלה טכנית על הבדלים בין מצברים: Yamaha X-Max 2007
21/11/14 12:54
163צפיות
שלומות,
 
חשקה נפשי במצבר חדש לקטנוע ופניתי אל המנואל כדי לבדוק מה המפרט. בדגם של 2007 (מה שיש לי) כתוב GTX9-BS ובדגם המוקדם יותר של 2005 זה YTX9-BS. כשמחפשים את שניהם באיביי מקבלים את אותן תוצאות, כאשר כל המוכרים מבטיחים שזה אותו דבר (כאן למשל). אני מבין שהסיכון פה נמוך וכנראה שלא תהיה בעיה של תאימות, אבל עדיין סקרן מדוע יש בכלל הבדל מלכתחילה. האם זה סתם עדכון אדמיניסטרטיבי של עץ המוצר אצל יצרן הסוללות או שיש דברים בגו'?
 
ואם לא מספיקה הסוגיה הזאת שמדירה שניה מעיניי, בא אחד מיצרני המצברים ומציע במחיר כפול מוצר חלופי שכביכול חזק יותר, יפה יותר ושורד יותר זמן: http://tinyurl.com/ln34la8
 
אשמח להסבר קצר על ההבדלים האמיתיים בין שלושת המוצרים לעיל, ולחוות דעתכם לגבי כדאיות ההשקעה במצבר מקורי או "משופר" לעומת חלופי פשוט. בתודה מראש.
למיטב הבנתי אין כלל הבדל
21/11/14 16:01
98צפיות
אבל אם כבר, שנפשך תחשוק בזה
לא הבני למה היא טובה יותר?
21/11/14 16:09
76צפיות
זה עדיין מצבר עם חומצות
 
בתשובה לשניכם ^
21/11/14 16:57
132צפיות
תודה, ראיתי את ה-SHORAI, אבל זה כבר הבדל של 300% ונראה לי קצת קיצוני.
 
הסוללה ה"משופרת" שהצגתי בהודעה הראשונה מתיימרת להיות טובה יותר עקב אמפרז' גבוה במקצת.
 
אתה יכול כבר ללכת על אלה
הודעה זו מכילה תמונות
21/11/14 17:41
234צפיות
 
או להכין לבד את מה שגם אני מתכנן להכין לאופנוע שלי
 
והנה מישהו הכין לך כבר אחד כזה מוכן
 
אני קניתי מפתח תקוה מצבר לאל פסק
22/11/14 11:06
111צפיות
ב 90 שח עובד כבר שנתיים וחצי בהונדה רצו ממני 700 ש"ח
 
מילון מצברים לאופנועים
22/11/14 09:59
148צפיות
בעבר היו שני סוגי מצברים לרכבים ולאופנועים: חומצה וג'ל. היתרונות של הג'ל היו שהוא לא נוזל ועמיד יותר מה חומצה. משך החיים של מצברים אלו היה 2-5 שנים.לאחרונה בגלל התפתחות בתחום ישנם סוגי מצברים נוספים והבולטים בהם הם הליתיום. מצברים אלו יבשים לחלוטין משקלם כרבע או פחות ממצברי חומצה/ג'ל ונפחם כחצי או פחות. אחד היתרונות הגדולים הוא היכולת לאגור אנרגיה מבלי לאבד אותה במידה ואין שימוש ברכב. מקובל שקצב איבוד האנרגיה קטן מעשרה אחוז למשך שלוש שנים. במצברים מהדור הישן יכולנו רק לחלום על זה. אבל עלות כמעט פי שניים. בסוף הכול שאלה של צורת השימוש בכלי. אם הכלי עומד תקופה של יותר משבוע כל חודש מומלץ וחסכוני יותר מצבר ליתיום. בהצלחה.
º
תודה, השכלתי.
22/11/14 10:11
25צפיות
מה עם ההיברידים? לא הגיעו לארץ עדיין?
הודעה זו מכילה תמונות
22/11/14 18:38
162צפיות
במזרח זה עובד נהדר
הנה קישור דוגמא
 
ואני רואה שלמערכות שמע הם גם כבר משווקים אפילו בארץ
 
אז למה אין פה מצבים היברידים?
אתה תמיד יכול לבנות את המצבר בעצמך
הודעה זו מכילה תמונות
23/11/14 07:36
157צפיות
בתמונה תוכל לראות מצבר שבניתי, והשוואה שלו למצבר המקורי.
מבוסס על ארבעה תאים של LiFePo4 (שים לב, לא LiPo אלא LiFe) בנפח 10Ah.
כמו כן, הוספתי באלאנסר פנימי ששומר על התאים מאוזנים ב-3.6V לתא.
 
 
כרגע זאת התוכנית שלי (לבנות לבד)
23/11/14 08:59
103צפיות
אני גם מהנדס אלקטרוניקה בנוסף לזה שאני מכונאי מוסמך (מיקצוע העבר שלי היה מכונאות) 
 
רק משום מה העלו את מחיר הקבלים בזמן האחרון.
לפני שנה כשבדקתי הקבלים היו הרבה יותר זולים (באופן משמעותי)
 
מאיפה אתה קנית את הקבלים?
וגם מי הכלה? (אני רואה שזה קאוואסקי עם 2 צילינדרים בתור אבל לא יותר מזה)
אלו לא קבלים אלא סוללות
הודעה זו מכילה תמונות
23/11/14 09:35
177צפיות
כמו שכתבתי, תאים LiFePo4 בנפח 10Ah.
התאים לא זולים, ועולים כ-18-20 דולר ליחידה.
היתרון הברור של סוללות LiFe לעומת סוללות הפולימר האחרות הוא אמינות, עמידות ויכולת אספקת זרם גבוהה מאוד.
סוללת LiFe מסוגלת לספק כ-20C רציף, כלומר שמסוללה של 10Ah אפשר לצרוך 200 אמפר באופן רציף.
מעבר לכך, ניתן לטעון אותן בזרם גבוה - כ-5C , כלומר שניתן לטעון סוללה של 10Ah בכ-50 אמפר.
 
עידן מצברי העופרת הכבדים והמיושנים נגמר.
 
בעניין האופנוע, זה קפה רייסר שאני בונה, בשלבי סיום, מבוסס KZ400, האופנוע והמנוע עברו מודיפיקציה מלאה, מנוע שנבנה ושופר, מתלים, בלמים,מערכת פליטה, מערכת חשמל, מיסבים ועוד המון דברים.
הנה תמונה קטנה, אחרי פריימר, נשאר רק לצבוע אותו, לתפור מושב ולעטוף את צינורות הפליטה.
 
 
 
כלה יפיפיה יש לך בשאר הפרוייקט למרות שניראה שלא
הודעה זו מכילה תמונות
23/11/14 10:18
135צפיות
נישאר לך עוד הרבה עבודה עליו.
 
לפי אייך שזה ניראה לי אתה הרכבת פנס ראשי של לדים כמו בתמונה המצורפת או שאני טועה?
אני רוצה להביא אחד כזה לאופנוע שלי אבל אני חושש שלמרות שהוא בעל E-mark ולפי התקן בארץ רק בגלל חוסר ידע לא יאשרו לי אותו והוא עולה כ500 שקל אז זה לא סכום קטן לסיכון ככה.
 
בכל מיקרה אני רוצה לבנות לי מצבר משולב סוללות LiFe עם ultracapacitors מכיוון שהכבלים עוד יותר אמינים מהסוללה ויכולים לספק מוצא זרם גבוה אפילו יותר, אך הבעיה של הכבלים הוא פריקה מהירה במצב עמידה ולכן השילוב.
לדעתי, באופנוע, אין צורך בקבלים.
23/11/14 12:00
98צפיות
צריכת זרם של מנוע DC של סטרטר של אופנוע, גם האופנוע הכי גדול שיש, מגיעה מקסימום של 150 אמפר (Stall current). ובסיבוב סטנדרטי לסדרי גודל של כ 50-80 אמפר.
סוללת לי-פה בנפח של 10Ah מסוגלת לספק זרמים מקסימליים של כ-500 אמפר ורציפים של כ-200 אמפר, כך שממש אין צורך בקבלים שיספקו את האנרגיה.
 
לגבי הפנס, לא... זה לא פנס כמו בתמונה אבל שקלתי לקנות אחד.
בסוף קניתי פנס אחר (לא הורכב עדין) 7" וינטג', לא היו לי בעיות לשלוח אותו לארץ.
 
בהצלחה בבניה ועם האופנוע החדש.
תודה על המחמאות, אעלה תמונות אחרי שאצבע אותו...
 
יפה מאד רביבוס. האם לדעתך אפשר להתקין באופנוע 4 מצברי LIPO
23/11/14 14:42
69צפיות
של טיסני   (R\C  (4KMAH במקביל, מרובעי תאים (3.7X4=14.8) ויכולת SUSTAINED של 30C ?
סה"כ נפח\משקל יוצא מצחיק ביחס לסוללה רגילה.
לדעתי לא, ואסביר -
23/11/14 15:34
86צפיות
אמנם המתח הנומינלי של סוללת LIPO הוא 3.7 וולט לתא, המתח המקסימלי בטעינה מלאה הוא 4.2V לתא, כלומר שהמתח המקסימלי בטעינה מלאה של סוללת ארבעה תאים יהיה 16.8 וולט, גבוה מדי.
בהשוואה, המתח הנומינלי של תא LiFePo4 הוא 3.3 וולט והמקסימלי הוא 3.6 וולט.
 
מעבר לכך, לא הייתי מרכיב סוללת LIPO באופנוע, אמנם הן קלות משקל ובעלות צפיפות אנרגטית גבוהה, אבל הסוללות האלו
מ-ס-ו-כ-נ-ו-ת !!! בשימוש לא נכון הן עולות באש כתוצאה מריאקציה כימית של הפולימר.
כשאני אומר שימוש לא נכון אני מדבר על -
טעינת יתר - גורם להתפוצצות הסוללה.
פריקת יתר - גורם להתפרקות כימית של התאים ולכן בפעם הבאה שתנסה להטעין, הן יתפוצצו.
צריכת זרם גבוהה כתוצאה מקצר - הסוללות יתפוצצו.
 
אמנם זה נשמע אפוקליפטי, אבל שומר נפשו ירחק מסוללות LIPO בתחום הרכב, שם אין חשיבות גדולה מדי למשקל.
בעבור כמה מאות גרמים נוספים, תוכל לבנות סוללת LiFePo4 הרבה יותר בטוחה לשימוש, וללא התכונות הרעות של סוללות ה-LIPO הידועות לשמצה.
 
מעבר לכך, צריך לשים לב שמתח הטעינה באופנוע קצת גבוה (14.7 וולט באופנוע שלי), ולכן הרכבתי דיודה טורית על מנת להוריד את המתח לאיזור בטוח לשימוש ושישמור על אורך חיי הסוללה (הורדתי ל-14V)ץ
וכמובן, באלאנסר פנימי שישמור על התאים מאוזנים.
 
המצבר הזה הוא אובר-קיל מטורף, וממש אין לי צורך בגודל שכזה.
חשוב לזכור שהשימוש במצבר מתבצע רק כשהמנוע כבוי... מרגע ההתנעה מי שאחראי על אספקת הזרם הם הסלילים\ווסת.
 
תודה על התשובה המלומדה. באמת השכלתי. שתי שאלות:
23/11/14 18:35
43צפיות
1.   טענתי אין סוף סוללות ליפו של R\C לסוגיהם ואני מודע לאזהרות הרבות שתמיד מתלוות לסוללות ולמטענים אבל...מעולם לא קרתה
לי תופעה חריגה במהלך טעינה.
2.   לשם מה דרוש "מאזן פנימי" בין התאים? האם חיבור מקבילי בין הסוללות  לא מספיק לצורך איזון בין התאים, אם אני מחבר את האלטרנטור
של האופנוע, דרך 4 מטעני LIPO קטנים סטנדרטיים (יש לי הרבה כאלה...) כך שהם ממונים על הטעינה ה"פרטית של" כול סוללה וסוללה?
שתי תשובות, והבהרה.
23/11/14 19:53
38צפיות
ראשית, אני חייב לאמור - שכל אחד הישר בעינייו יעשה, מה שמתאים לאחד לא תמיד מתאים לשני.
נכון שיש כללי אצבע בעזרתם ניתן לשמור על פעולה תקינה ונכונה של הדברים, אבל אם בא לך לחבר את האופנוע ישירות למתח הרשת תוך כדי ריקוד הורה, אני אומר לך על זה אם זה מה שעושה לך טוב וראה לך נכון, רק אל תשכח לצלם ולעלות ליוטיוב.
 
ונשים את ההומור (הקלוקל, אני יודע) בצד,
1. אני מניח שהסיבה שלא קרתה לך תופעה חריגה במהלך הטעינה היא כי השתמשת במטענים יעודיים לסוללות ליפו מחד, ובקרים שיודעים לחתוך את הפעולה כשהמתח נמוך מדי מאידך.
באופנוע אין מטענים יעודיים, והווסת אמור להוציא מתח קבוע, אבל לא תמיד כך הדבר... המתח משתנה כפונקציה של הסל"ד והעומס על המערכת (אורות, משאבת דלק במנוע מוזרק, קוילים וכיוב).
מעבר לכך, אל תשכח שטעינה של סוללה שנמצאת מחוץ לטיסן\רכב היא טעינה מבוקרת, על ידי מטען יעודי, בסביבה סולידית ורגועה... באופנוע, לעומת זאת, הטעינה מתבצעת ללא בקרת זרם (סוללת ליפו דורשת טעינת CCCV) ובסביבה קצת פחות מבוקרת - שינויי טמפרטורה, שינויי לחות, ויברציות וכיוב.
לכן רצוי לבחור סוללות עמידות בפרמטרים האלו, ולצערי סוללות ליפו פשוט לא כאלה.
 
2. במצבר שכזה, התאים מחוברים בטור, לא במקביל (כל תא 3.3 וולט, בחיבור טורי של ארבעה תאים = 13.2V נומינלי).
התאים עלולים לצאת מאיזון, לרוב כתוצאה משינויים מינוריים בהתנגדות הפנימית בסוללה, דבר שבא לידי ביטוי בצריכת זרם גבוהה.
במצב הזה, הפער בין התאים רק ילך ויגדל, וכאשר הטעינה מתבצעת במתח קבוע וגבוה לכל טור התאים, עלול להווצר מצב שתא אחד נטען למתח גבוה יותר כדי לפצות על אותו תא בעל מתח נמוך יותר (חוסר איזון).
תפקיד המאזן הוא "לפרוק" את התא בעל המתח הגבוה ולשמור על מתח מקסימלי לכל תא, ובכך שומר על איזון של כל התאים.
לשאלתך - אני מניח שהתכוונת לחיבור הווסת (שמוציא מתח קבוע) ולא האלטרנטור, כדי להשתמש במטענים בודדים לכל תא, תצטרך לבנות מערכת מבוססת דיודות שתאפשר טעינה של התאים בזרם נמוך ועדיין תאפשר אספקת זרם מהסוללה בזרם גבוה... מעבר לכך, אתה רוצה לטעון תאים בודדים על ידי מטענים המחוברים לאותו מקור מתח בו אתה משתמש כדי לספק את האנרגיה לטעינה, זה פשוט לא עובד כי התאים "צפים" ואין להם נקודת אדמה קבועה.
 
במקרה הזה, דווקא הפשטות תשמור על אורך חיי המצבר והאופנוע - פחות רכיבים שיכולים להתקלקל בדרך.
מה דעתך על האופציה הזאת?
הודעה זו מכילה תמונות
23/11/14 16:28
115צפיות
לקחת 4 תאים כאילה LiFePo4 Cell 3.2V 10Ah aluminiumCasing w nikle terminal
 
ולחברם עם מעגל הגנה מוכן ל4 תאים כאילה במחיר של 57 שקל עם משלוח
התאים האלו נראים טוב
23/11/14 17:08
74צפיות
הצורה הריבועית הופכת את בניית המצבר לקלה ופשוטה יותר, ונראה שהזרם שהם מסוגלים לספק אכן מתאים.
 
בעניין מעגל ההגנה, אני חושב שהוא עלול להיות חלש מדי, תלוי בצריכת הזרם של הסטרטר.
אם צריכת הזרם גבוהה יותר מ-50 אמפר (משערך שכן, על מנוע 400 סמ"ק צריכת הזרם גבוהה יותר), מעגל ההגנה יכנס לפעולה וינתק את הסוללה, מה שלא יאפשר לסטרטר להסתובב ולא יתן את המתח\זרם המתאים לקויל.
 
אופציה שתוכל לשקול - לוותר על מעגל ההגנה, להוסיף רק מאזן תאים, ולבצע פעולות מנע כמו ווידוא שמתח הטעינה נכון, לא להשאיר את הסויץ' דולק למשך כל הלילה (כדי למנוע פריקת יתר) וכיוב.
 
אם בכל זאת תתעקש על מעגל הגנה, צריך להשתמש באחד עם זרם גבוה יותר או אחד שהגבלת הזרם מנוטרלת, כמו זה למשל:
 
º
יש לי מנוע 1200
24/11/14 08:22
1צפיות
אין תאים בעלי אורך חיים ארוכים יותר מ- < 3000?
24/11/14 00:00
28צפיות
חשבתי שזה יותר סביב 8000 cycles....
הנה משהו נחמד לפתוח אתן את השבוע
23/11/14 09:14
328צפיות
מסתבר שיש אנשים עם פחות מזל ואולי לא 
לא יכול להיות שזה מבויים
23/11/14 13:59
144צפיות
פשוט אי אפשר לביים דברים כאלו
וואי כמה שאני צחקתי
23/11/14 18:07
116צפיות
כמה שזה מבויים - זה מצחיק בטרוף!
עדיין יורדות לי דמעות מרוב צחוק
 
עמרUK
º
וואאייייייייייי... דמעות בעיניים! מעולה. תודה
23/11/14 21:30
24צפיות
|*|נפתח פורום קשר משפחתי|*|
23/11/14 15:03
8צפיות
בואו לשפוך את הלב, לשוחח על המשפחה, לקטר על הדודה, לרכל על הגיסה, להתייעץ על סבתא בפורום קשר משפחתי:

http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...



º
רכיבה בלי קסדה. מה הקנס וכמה נקודות?
22/11/14 21:44
175צפיות
הקנס המקסימלי הוא
22/11/14 22:13
262צפיות
חלקה בבית עלמין ירקון. תגיד תודה שקיבלת פחות מזה.
º
למה דווקא ירקון? הוא מהדרום בכלל...
22/11/14 22:24
63צפיות
º
אז איפושהו שם.
22/11/14 23:08
64צפיות
º
חצי עולם נוסע בלי קסדות. בסדר...מה הקנס אבל???
23/11/14 01:15
78צפיות
º
250₪ ללא נקודות
23/11/14 01:42
68צפיות
º
הקנס שבועז בר כתב + 4 נקודות
23/11/14 09:31
50צפיות
º
שווה לרכוב בלי קסדה.
23/11/14 12:46
42צפיות
º
יש הנחה לרוכבי הארלי
23/11/14 14:53
34צפיות
למה החיפזון? חכה לגיל 28. מחקרים הראו שזה בדיוק הגיל
23/11/14 14:48
136צפיות
שבו מופיעים ניצני מוח.
הקופיקו הארור (טוב אין אייקון של קוף)
52תגובות
20/11/14 19:10
583צפיות
הפעם זה לא אופנוע חדש, הפעם זה (שוב) איירון באט. כן, אותו מסע רכיבה מפרך, שבמהלכו צריך (כאילו מישהו מכריח אותנו) לעבור מרחק של 1000 מייל בפרק זמן הקטן מ- 24 שעות. 
 
"איפה יש לרכוב 1600 ק"מ בישראל?" זה הדבר הראשון ששואלים אותי כשאני מספר על מה שאני וחברים...

(המשך...)
הפעם זה לא אופנוע חדש, הפעם זה (שוב) איירון באט. כן, אותו מסע רכיבה מפרך, שבמהלכו צריך (כאילו מישהו מכריח אותנו) לעבור מרחק של 1000 מייל בפרק זמן הקטן מ- 24 שעות. 
 
"איפה יש לרכוב 1600 ק"מ בישראל?" זה הדבר הראשון ששואלים אותי כשאני מספר על מה שאני וחברים עומדים לעשות הלילה. הדבר השני ששואלים אותי זה האם לקחתי את הכדורים בזמן, תוך כדי שהם מחפשים אם יש ניידת באזור, על כל מקרה.
 
אז כן. אפשר, וכן, לקחתי את הכדורים, אבל עדיין אין לי הסבר למעשה החמורות הזה. ולא די בכך, אלא שזו פעם שלישית שאני מארגן כזה מסע ב- 4 השנים האחרונות, אלא שבפעם האמצעית מבין השלוש נבצר ממני מלהשתתף. 
 
הלילה (טכנית - מחר בבוקר) אנחנו יוצאים. היינו בהתחלה 14 איש, אחרי ניפויים ופרישות נותרנו שישה: תומרקה (שלו זו פעם שניה) על הונדה קרוסתורר, ליקוויד על VFR, גונן על מולטיסטראדה, רוני על CB1000R, יגאל על גי'קסר 750, ואנוכי, המופרע הראשי, על היאבוסה.
 
כדי למנוע סיכון של גשם החלטנו להתחיל במגמה צפונה דווקא בניגוד לרכיבות דרומה בפעמים הקודמות. נחזור לאזור המרכז סביב הצהרים, ואז הופה דרומה לתפור את כבישי הנגב. 
 
תחזיקו אצבעות. נצטרך את זה.
º
יש עדיין "מכירות יום חמישי"?
20/11/14 15:16
108צפיות
º
תפתח יהיה
20/11/14 16:18
47צפיות
אז הנה.
הודעה זו מכילה תמונות
20/11/14 17:23
319צפיות
הפרונט, הפלסטיקה והמושב של KTM דיוק 640.
הפרונט במצב מושלם. הפלסטיקה גם במצב לא רע. המושב צריך כיסוי מחדש.
חליפת גשם BLADE מרופדת - חדשה לחלוטין מידה L
הודעה זו מכילה תמונות
20/11/14 17:34
216צפיות
מידה L חליפת גשם שני חלקים הטובה ביותר בשוק! החליפה מצטיינת בעמידות גבוהה לגשם ולקור. החליפה בעלת כיסים פנימיים להכנסת מיגוני כתפיים, מרפקים וברכיים לחליפה בטנה כפולה וריפוד פנימי לשמירה על החום
 
דגם מרופד של חליפה זו עולה יותר מדגם הרשת של החליפה . אני מוכר דגם מרופד.! בחנות -490-473שח החליפה מעולה באיכות מעולה ומחממת -חדשה
º
מבקש 350
20/11/14 18:14
27צפיות
º
נמכרה
22/11/14 20:08
6צפיות
זקוק בנוגע לכיסוי ברזנט "שימשונית"
20/11/14 17:43
225צפיות
שלום, אשמח לקבל המלצות על ייצרנים ומחירים ממי שיש לו מושג וניסיון
אזור בארץ - אשדוד והמרכז עד פ"ת
כרגע יש לי כיסוי קל ודק (שחור/אפור) הוא לא עמיד מפני גשם וגם יכול לשמש כדוגמא ליצרן עבור המידות הרצויות
תודה 
בתי דפוס ומפעלים שמייצרים מדפסות - זו הכתובת שלך
21/11/14 03:24
136צפיות
בזמנו כשעבדתי ב-HP היינו זורקים מאות מ"ר של החומר הזה, עד שהתחלתי למסור אותו בחינם לאספני רכב. כיום הנושא מוסדר יותר מבחינת מיחזור וכד' אבל אני מאמין שעדיין ניתן לקבל פה ושם כמה מטרים מהזבל שלהם. שזה בעצם אותה שמשונית עם הדפסה על אחד הצדדים.
 
חפש בתי דפוס בפורמט רחב באזור שלך. תריץ בגוגל את השמות: ברעם והמשלט (ראשל"צ), ברק  ויהב (פ"ת). לא בטוח אם כולם עדיין קיימים אבל אלו היו בתי הדפוס הגדולים בתקופתי. חפש את המספר של מתן פרינטרס (מפעל בראש העין) ותרים טלפון למשרדי HP בנתניה (09-8924700), בקש את האחראי על מיחזור ואיכות הסביבה או מנהל EHS. לשתי החברות יש מחלקת פיתוח לא קטנה שמייצרת הרבה פסולת ואולי תוכל לקחת מהם. מה שאתה קורא שמשונית נקרא בחברות האלה PVC Banner או פשוט "באנר".
 
קניה זה נושא בעייתי בארץ, היות והחומר לא נמכר כמעט לאנשים פרטיים. גם אני כשהייתי צריך לקנות פיסת חומר כזאת לא מזמן נאלצתי להפעיל את הקשרים הישנים שלי אצל הספקים.
º
תודה רבה
21/11/14 12:54
19צפיות
קיבוץ ארז
22/11/14 12:24
61צפיות
.
חליפת SPIDI Varitek Wind מידה 52
הודעה זו מכילה תמונות
21/11/14 01:41
175צפיות
כמו שרואים בתמונה, החליפה במצב ח-ד-ש.
רכבתי איתה אולי 4 פעמים.
מאווררת ומתאימה לאלקים בארץ.
2500 שקל.
מגפי SPIDI מידה 43
הודעה זו מכילה תמונות
21/11/14 01:44
148צפיות
500 שקל.
מחפש מראות לבורגמן
21/11/14 22:49
67צפיות
מי יודע איפה אפשר למצוא. אין צורך במקוריות. אבל שיהיה במחיר שפוי. 
º
יש לי , במחיר הגון
23/11/14 03:16
21צפיות
למסירה - קסדה ומעיל
22/11/14 14:16
103צפיות
חברים - קסדה ומעיל בחינם. אין כסף. רק להגיע ולקחת.
קסדה של HJC ומעיל של שכחתי, שניהם במצב סביר, נתרמו לי ע"י אחד מחברי הפורום היקרים ששכחתי את שמו (כי נמחק לי היוזר).
 
איסוף מתל אביב.
אופנוע המתאים לרישיון A1 החדש
22/11/14 13:59
94צפיות
שלום לכם, מי שיוכל להמליץ על אופנועים או אפילו קטנועים טובים שמתאימים לרישיון החדש של A1.
כרגע יש לי maximsyn 400 אבל בא לי לשדרג אותו במחיר סביר.
תודה מראש
º
אופנו-רב...
הודעה זו מכילה תמונות
19/11/14 22:09
558צפיות
אופנו-רב
סע אחריו ל...גאולה (פינת חבקוק)
הודעה זו מכילה תמונות
20/11/14 12:49
391צפיות
המשיח עצמו רכב על R1.
אללה ירחמו.
 
º
20/11/14 16:32
13צפיות
22/11/14 10:38
68צפיות
       
º
הזוי
22/11/14 17:21
20צפיות
yoshimura pim 2
21/11/14 18:14
146צפיות
יש למישהו את התוכנה למחשב ?
מגיע לי סיימתי את שלב קניית האופנוע
הודעה זו מכילה תמונות
19/11/14 18:18
619צפיות
יש עוד להביא אותו לארץ
 
ואני יעדכן
 
ובסוף אני גם אתן את כל סיפור יבוא האופנוע לארץ
איזה יופי זה לראות שרשום עליו SOLD
19/11/14 20:18
127צפיות
ודרך צלחה ל
19/11/14 21:39
116צפיות
בהצלחה
ועכשיו הוא כבר בתוך ארגז והתחיל במסע בצידו השני של כדור הארץ
הודעה זו מכילה תמונות
20/11/14 22:55
300צפיות
אני כולי מלא התרגשות
 
סליחה אם זה ניראה לכם מוגזם
זה בסדר, תתרגש, אנחנו איתך
21/11/14 00:34
134צפיות
מגניב, איזה כיף לך ושיגיע בשלום
מגניב לחלוטין
21/11/14 06:33
126צפיות
תתחדש
ולא להאמין שהוא עלה לי רק $1000 בסוכנות שם
21/11/14 09:14
187צפיות
לא לדאוג זה רק חלק קטן מהעלות הכוללת שאני צריך לשלם בכדי שהוא ינוע על כבישי ישראל
 
כימעט וכל דבר אחר עולה יותר מהמחיר ששילמתי על האופנוע
שלא לדבר על זה שהחלק הכי יקר זה המיסים שצריך לשלם
º
אלף דולר ?!! בלי כסף
21/11/14 10:25
63צפיות
º
אתה מבין שה$1000 יוכפלו להם כמה פעמים עד שהוא ישוחרר במכס?
21/11/14 11:51
71צפיות
אם אפשר.........כמה שאלות.....
21/11/14 10:37
183צפיות
.דרך איזו סוכנות רכשת את היפיוף ?
איזו שנה הוא ?
האם ביצעת את הרכישה מהארץ או שאתה בארה"ב ?
אז כמה תשובות
הודעה זו מכילה תמונות
21/11/14 11:49
359צפיות
הסוכנות היא National Power Sports (הקישור פה 2 שורות למטה) ומהחוויה שלי איתם אני מאוד ממליץ עלייהם.
הם נותנים לך דוח בדיקה על האופנוע וממש נחמדים ועשו הכל בכדי לעזור לי ושאני אהיה מרוצה (הלוואי ובארץ היו סוכנים כמוהם לאופנועים או רכבים)
 
האופנוע מודל 1985 אבל יוצר בדצמבר 1984 ולכן הוא כבר בן 30 ואפשר לייבא אותו לארץ בתור אספנות.
האופנוע במקור היה עם תווית מחיר של 1499 דולר אך הם בבדיקה מצאו כמה בעיות אשר הן סבירות לגילו של האופנוע אך הוא אינו במצב נסיעה ולכן הורידו לי את מחירו ל1000 דולר ואפילו עזרו לי בהזמנת חלקי חילוף לתיקון האופנוע כבר עכשיו ואת החלקים זה מישלוח ניפרד עם עליות נפרדות ומיסוי שונה (אבל זה כבר נשאיר לסיכום שאני יעשה לאחר שהאופנוע כבר יגוייר ויסע על כבישי הארץ)
 
את הרכישה אני ביצעתי מהארץ (עוד לא יצא לי להגיע לארה"ב מעולם, אבל יבוא היום ללטיול מחוף לחוף על הארלי שם).
אני הגעתי לסוכנות הזאת דרך אתר שהומלץ לי ע"י Ushops שהם החברה שמובילה לי את האופנוע לארץ ועוזרת לי בכל תהליך היבוא
 
מי שמכיר אותי עוד מלפני יותר מ10 שנים פה בפורום יודע שאני לא פוחד מאתגרים ומעולם לא היה לי אופנוע חדש (את כל האופנועים שהיו לי קניתי שאינם נוסעים ואפילו לא התניעו כמה שנים)
אבל זה כל הכייף בלתקן את האופנוע לשפצרו ואחר כך לרכב עליו. (ואבא שלי מיצתרף תמיד לחגיגה)
הנה השירשור שפתחתי פה מלפני כימעט 12 שנים כששיפצתי את הדוקאטי אינדיאנה
 
 
לצערי כרגע זה מוגבל רק לאופנועים ורכב האספנות יאלץ לחכות (למרות שבעבר כבר היו לי רכבי אספנות)
סליחה על איכות התמונות
זה מלפני 12 שנים
בחיים שלי לא ראיתי דבר כזה !
הודעה זו מכילה תמונות
21/11/14 12:49
284צפיות
חברים, מדובר בגן עדן, בתמונה רואים אולי רבע ממה שמוצג שם
כנסו לאתר שלהם - שווה ביותר וקחו איתכם את הכלוב (בשביל הקופיקו) 
יש לה גוגל סטריט בתוך הסוכנות
21/11/14 14:57
192צפיות
אתה ממש יכול ״לטייל״ שם בין הכרוב לאלף אופנועים שיש להם שם
º
תודה רבה על התשובה המפורטת. מצפה לעדכונים.....
21/11/14 15:52
59צפיות
º
הוא מדהים !!!!
20/11/14 23:46
74צפיות
º
20/11/14 23:58
12צפיות
מצלמה חדשה מיצו?
19/11/14 01:01
331צפיות
על רוקח פינת אבן גבירול לכיוון מזרח? המצלמה מוצבת ממערב לצומת על רח' רוקח ומצלמת לכיוון הגשר, כלומר מזרחה.
זו מצלמה חדשה או שפשוט לא שמתי לב אליה עד היום?
º
אני חושב שישנה
19/11/14 09:52
76צפיות
לא ידוע לי על מצלמה חדשה שם, אבל
19/11/14 10:58
177צפיות
באותו צומת יש "כאילו" מצלמה לכיוון צפון. יכול להיות שזו באמת חדשה (בשבועיים האחרונים כבר צצו 4 חדשות), או ששתלו שם דחליל ישן צבוע בכתום "גאטסו"? יש מצב שאתה מסתכל על זה שוב? מישהו אחר שעובר שם?
לי ייקח זמן עד שאעבור שם שוב
19/11/14 12:18
82צפיות
אולי יש מישהו תלאביבי שעובר שם?
לגבי הרשימה המציינת את הפריסה הארצית
19/11/14 12:21
100צפיות
האם היא כוללת את המצלמות שהוצבו בתוך הערים ?
איפה היא בכלל? לא מצאתי באתר שלך לינק שמביא אותי ישירות לרשימה, הלינק שנמצא מעביר למלל שיש בו המון תוכן חיובי אבל בתאכלס ציפיתי לראות בלחיצה על הלינק שמופיעה רשימה המציינת את המיקום : כביש מס'/עיר/יישוב
                                                                               רחוב/רמזור מס'/צומת הרחובות לכיוון X
                                                                               מצלמת רמזור/מצלמת מהירות/שילוב של השתיים
אני כותב זאת מכיוון שעברתי לאחרונה ברחוב הרצל באשדוד ושמתי לב שהציבו לכל האורך מצלמות או שעדיין אלה רק דחלילים בצבע כתום
תודה ויישר כח על היוזמות 
בבקשה, כאן:
19/11/14 13:33
103צפיות
מפת מצלמות גאטסו בישראל | מיצו בדרכים
 
תודה, אשתדל לעדכן אותך בהקדם לגבי עוד כמה
19/11/14 14:49
53צפיות
דחלילים כתומים שראיתי (ושנוספו על ה- 2 שציינת באתרך) ברחוב הרצל באשדוד
ולרווחת הרוכבים כאן בפורום
º
אני אהיה שם היום בלילה.
19/11/14 14:49
35צפיות
נראית כמו מצלמת רמזור לכיוון רוקח מזרח
19/11/14 21:52
74צפיות
ממוקמת בפינה הדרום מערבית של הצומת 
נו למה לא דפקת לה תמונה? הייתי אומר לך בוודאות.
19/11/14 22:56
74צפיות
האם יש לה את המאפיינים של גאטסו, או שזה מהדחלילים הישנים שנצבעו בכתום?
דחליל. כבר שאלתי כאן בעבר עליה. אמנם כתומה
20/11/14 00:18
68צפיות
אבל לא יותר מזה.
הנייד שלי לא מצטיין בראיית לילה
20/11/14 09:28
65צפיות
נראית גאטסו. עמוד משושה, כתום 
º
כתום דחלילי, נידון בעבר הלא רחוק כאן בפורום.
20/11/14 10:49
19צפיות
º
אם זה עמוד משושה, זה בטח לא גאטסו...
20/11/14 11:43
24צפיות
נצל"ש, כביש 22 דרום
19/11/14 19:45
123צפיות
המצלמה של 22 דרום בין איקאה למחלף ההסתדרות הותקנה במלואה.
 
יש חיישנים בכביש
יש עמוד
יש פלאש
יש מצלמה
כוונה כמו שצריך לאיזור החיישנים.
 
שני הדברים היחידים שלא ראיתי זה את האנטנת תקשורת ולא ראיתי אותה מפלישה.
 
אגב מיצו, אם אני לא טועה במפה כל 4 העמודים בכביש הזה מופיעים אצלך במפה כמצלמות כשבפועל רק המצלמה הנ"ל יכולה לצלם.
לפי מיטב ידיעתי, רק זו שציינת יכולה להיות פעילה.
19/11/14 22:56
108צפיות
מעבר לזה, על כביש 22 יש רק 3 עמדות, לא 4 כפי שכתבת (אלא אם פיספסתי משהו).
אכן
20/11/14 11:44
55צפיות
3 מצלמות, 2 מתוכן דחלילים גמורים. אאל"ט, וויז מזהיר משלושתן.
יש מצב, משום מה זכרתי שיש 2 דחלילים לכיוון צפון
20/11/14 23:19
38צפיות
אני אעיף מבט מחר בערב
º
המצלמה בחיפה בצומת מנהרה דרום - ללא חיישנים כרגע
20/11/14 12:45
25צפיות
º
20/11/14 18:59
3צפיות
חובת האטה לפני מעבר חציה
18/11/14 19:48
348צפיות
אין ברירה.
19/11/14 11:02
278צפיות
הולכי הרגל לא נשמרים בעצמם, אז מחייבים את הנהגים לשמור עליהם. מה השלב הבא? לחייב נהגים לעצירה מוחלטת בכל פעם שהם רואים הולך רגל מזיז אצבע?
הרעיון נכון האכיפה בעייתית
19/11/14 15:51
151צפיות
אם רוצים להתייחס לנאמר אז אין מנוס / ברירה וצריך קצת להתפלסף - אז מי שאין לו כוח שלא ימשיך מכאן !
 
 
להמשך :
כיצד נוכל להגדיר האטה ? נהג/רוכב יכול להרפות קצת מהגז וזו נחשבת לצורה של האטה
הולך רגל שמקפיד לחצות רק במעבר החצייה (גם אם זה אומר ללכת עוד 20-50 מטר עד למעבר עצמו) חזקה עליו שהוא
נוהג במשנה זהירות לעומת כאלה שחוצים שלא במעבר חצייה (והם מאוד בעייתיים)
יש הולכי רגל שחוצים גם בשטח הפרדה מגודר, דרך פירצה בגדר שאיזה אידיוט ראשוני עשה, העיקר מבחינתם זה לקצר את הדרך.
חוק-לא חוק, אני מאמין שרוב הנהגים מייסמים את זה באופן טבעי (במסגרת מה שנקרא "קריאת הדרך") ואין ממש  צורך בחוק
כדאי ורצוי להפחית קצת מהגז כאשר רואים הולך רגל בקרבת מעבר החצייה ושבכוונתו לחצות ולא להמשיך בנסיעה במהירות המקסימאלית המותרת באותו מקטע דרך - זה לא אמור לשבש לנו כ"כ את החיים.
באופן אישי אאיט (מהמהירות שבה נסעתי) כשאבחין בהולך רגל המנסה לרדת אל הכביש בו אני נוסע שלא במעבר חצייה, יש כאלה שיורדים לכביש
מכל סיבה שהיא והולכים לאורכו, ויש עוד ועוד ועוד ועוד.......................................
גם להאיט צריך לדעת ! צריך להתחשב בתנועה שמאחור מלפנים ומהצדדים, לא בפיתאומיות ולא ביחס גבוה למהירות שבה נוסעים, שלא תחטוף מאחור ושלא יהיה מצב של נהג עוקף שמגלח את הולך הרגל בשעה שהוא חולף על פני רכב שהאט/עצר
בהצעת החוק (אם תכנס לתוקף) גם הולך הרגל בבעיה, הוא יכול שלא להבין נכון את הנהג (האט בשבילי ? / לא האט בשבילי ?)
הבעיה האמיתית של הנהגים היא הריכוז בנהיגה ! והבעיה האמיתית של הולכי הרגל היא הריכוז בחצייה ! - בזה צריך לטפל לפני הכל !
בחצייה של פסי רכבת (בתוך העיר ומחוץ לעיר) - להולך הרגל יש את מלוא האחריות....למה ?  כי הוא מבין שרכבת לא יכולה לעצור במקום וככה
חינכו אותו - ולרוב נהג הקטר איננו אשם או שמכוונת אליו אשמה כלשהי כשהולך רגל נדרס ע"י רכבת
אלא מה ...גם משאית פול טריילר עמוסה בחצץ לא יכולה לעצור במקום אבל לזה הוא כנראה עדיין לא חונך / לא מודע / לא מבין 
הבעיה שאם ינסו לאכוף את זה אז יעשו "יראו ויראו"
19/11/14 16:06
116צפיות
יתנו לך דוחות לא מוצדקים ובית המשפט יאשר את הדוחות רק כי זה חוק נגד פגיעה בהולכי הרגל
ככה לפחות יהיה בהתחלה
 
אחר כך החוק יהפוך לבדיחה ויבטלו את כל הדוחות שינתנו על זה
וגם - איך בדיוק יאכפו את החוק המוצע לאיסור הליכה ברחוב עם
19/11/14 23:04
107צפיות
אוזניות ו/או סלולרי? יתחילו לשים שוטרות שירדפו אחרי אזרחים, כמו שהן רודפות אחרי זקנות שחוצות באשקלון את הכביש שלא באור ירוק? אין ספק שצריך לגרום להולכי הרגל להיות מודעים יותר לסביבתם, אבל האכיפה היא פשוט בדיחה עצובה.
º
הם לא מבינים שריבוי חוקים שלא ניתן לאכוף רק מטשטש את הקווים
20/11/14 10:53
24צפיות
º
ריבוי חוקים מפצה על חוסר תרבות וזילזול
20/11/14 12:04
21צפיות
º
ריבוי חוקים גורם לזלזול גם בחשובים שבהם.
20/11/14 17:09
14צפיות
º
20/11/14 18:23
2צפיות
כאחד שקיבל דוח...
20/11/14 19:24
103צפיות
קיבלתי לפני שנתיים דו"ח על שלא עצרתי במעבר חציה וסיכנתי הולך רגל. בפועל ההולך רגל כבר סיים לעבור והשוטר עשה מה שב*** שלו.
מאות שקלים של דוח. מאז אני עוצר כל פעם. :|
º
כפיר לוין מגיע לצפון
הודעה זו מכילה תמונות
20/11/14 12:33
404צפיות
º
מומלץ בחום
20/11/14 13:47
45צפיות
º
נרשמתי. תודה על היוזמה
20/11/14 14:46
39צפיות
º
לא שלי...
20/11/14 15:20
36צפיות
º
נרשמתי!
23/11/14 15:27
4צפיות
אמנם זה לא היה ברור מהטקסט המקורי
23/11/14 21:24
15צפיות
אבל ההרשמה וההשתתפות הינה ללא עלות  
 
נתראה
עמי נחמני משרד עו

מחפש עורך דין נזיקין?

עו"ד עמי נחמני זמין לשיחתכם! חייכו עכשיו: 073-7569412

פורום ירושה ועיזבון

פורום ירושה ועיזבון

בואו להתייעץ בכל התלבטות ושאלה היכנסו עכשיו >>


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה