בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז ! בין אם אתם רוכבים על ``חרגולים`` עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!

 

גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 

אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות –לצחוק – פשוט ה-כ-ל!!! YOU NAME IT! בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את ``כללי הגלישה בפורום`` אשר מופיעים ב``מאמרי הפורום`` לפני תחילת הגלישה.

 

מעט היסטוריה: 

פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה ב- IOL. 

בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 

כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.

במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 

בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 

בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.

לאחר כשנה וחצי של עשייה פרש yarivos מהניהול. לאחר כחצי שנה ללא מנהל שלישי התווסף hajbi לצוות המנהלים. כעבור חצי שנה נוספת עזב גם LoneRider ואותו החליף Pumi.

בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".

בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam.

 

לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!) מיצו, avi elbaz ו gamgam- מנהלי הקהילה.

 

עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הודעה נעוצה הודעה חשובה לבעלי ההחרגה ברשיונות A1 לבעלי רישיון "עד 500"
19/08/14 12:17
1278צפיות
מלפני 2007
תוכן ההודעה:
 

בשנת 2007, בעת כניסת התקינה האירופאית לתוקף, נרשמה הגבלה לבעלי רישיון נהיגה לאופנוע לדרגה A1  שהם רשאים לנהוג באופנוע עד 54.4 כ"ס ולא יותר מ- 500 סמ"ק.
עקב שינויים בתקנות התעבורה בהספקי מנוע לאופנועים, מי שרוצה לבטל הגבלה זו רשאי לפנות למשרד הרישוי ולבקש ביטול, כך יתאפשר לו לנהוג באופנוע שהספק מנועו עד 47.46 כ"ס ללא הגבלה בנפח
 
 
תודה לברנדון על הפניית תשומת הלב למידע.
 
 
º
מעולה. יש אפשרות לעשות את זה בטלפון או שחייבים למות פיזית?
19/08/14 14:00
78צפיות
הכי טוב למות פיזית...נפשית לא נחשב.
19/08/14 14:09
140צפיות
      
º
כל פעם שאני רואה אותך אני מת קצת מבפנים
19/08/14 16:40
33צפיות
º
איזה אופנועים הם בנפח מעל 500 סמ"ק ומתחת ל-47 כ"ס ברישיון?
19/08/14 15:11
83צפיות
ישנם מספר דגמים מעל 500 סמ"ק שהוציאו בגירסה מוגבלת
19/08/14 15:20
132צפיות
ביניהם ג'יקסר 600, 800F (אאל"ט) D650, דוקאטי 696  ועוד.
 
יכול להיות שטעיתי בדגם הספציפי המוגבל, אבל רוח הדברים לא משתנה - ישנם מבחר דגמים עתירי נפח שהוגבלו כך שיתאימו לרישיון A1 רגיל.
 
לפני השינוי ל-47 כ"ס הם היו מוגבלים ל-33.
אומנם הם לא רוב השוק, אבל הם ללא ספק קיימים.
יש מצב שXT600 ואולי עוד כמה קסטומים
19/08/14 17:19
76צפיות
כמה כ"ס יש לטראנסאלפ?
בכל מקרה, לדעתי, לא משתלם לבקש את העדכון הזה - כרגע מי שמוחרג  יכול לרכב על כל ה500 הישנים (CB,ER,GS) - למה לוותר על האופציה?
חבורה של מפגרים. חייבים לסבך...
19/08/14 19:12
88צפיות
במקום לשדרג אותם אוטומטית לבלתי מוגבל, או להוסיף לדרגת הרישיון שלהם את כל הכלים עד 47.46 כ"ס ללא הגבלת נפח, הם מחפשים לסבך ולגרום למצבים אבסורדיים.
 
מה קורה עם בעלי GS500 שלא מבין את המשמעות, "משדרג", וללא ידיעתו הופך לפורע חוק כי הוא נוסע "ללא רישיון מתאים", שהרי ה GS הוא מעל 47.46 כ"ס (ככל הידוע לי).
 
חלמאים.
 
 
º
הנה קטע קצר מטיול של מועדון הבנדיט
הודעה זו מכילה סרטונים
19/08/14 20:09
87צפיות
20/08/14 03:44
2צפיות
   
חיבור מצלמת גופרו לקסדה
19/08/14 17:08
79צפיות
שלום לכולםיש לי מצלמת גופרווקניתי קסדה חדשה...לפני כן המצלמה לא הייתה מחוברת לקסדהלאיפה אתם ממליצים לחבר אותה בקסדה ?
ברוך הבא לעולם צילום האקסטרים
19/08/14 17:48
96צפיות
לגופרו יש כמה וכמה אפשרויות התקנה, ויש להם מחברים רגילים לקדקד הקסדה, וכן כזה שמתחבר מהצד עם רגל 90 מעלות. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה.
 
על איזה אופנוע אתה רוכב?
יש לי את החיבורים עצמם...השאלה היא אחרת
19/08/14 17:56
82צפיות
תודה על המענה המהיראת החיבורים יש לי....אני אני מחפש המלצות לאן בקסדה לחבר את החיבור.למעלה, בצד...או אם יש עוד מקומות מענייניםכי לא בא לי שהקסדה תהיה עם מיליון חיבורים חחח
בסנטר
19/08/14 20:08
77צפיות
בהתחלה חיברתי את המצלמה למעלה בקסדה. וכשיצאתי מחוץ לעיר אז הרוח משכה אותי אחורה.
קניתי מדבקה נוספת והדבקתי בסנטר. עובד מצויין. אין התנגדות רוח והמצלמה מחוץ לשדה ראייה שלי. 
נעזרתי בוידאו הבא https://www.youtube.com/watch?v=aBm9-5hSQiE
וככה רואים אצלי https://www.youtube.com/watch?v=voIwxj8QA_A ;
חחחחח הרג אותי הנהג מונית
19/08/14 20:49
41צפיות
"העיקר אתה מצלם אנשים עושים עבירות...טמבל"
חחחחחח אני חייב להגיד דנהגי המוניות מפתיעים אותי כל פעם מחדש
ברמזור הבא....
20/08/14 00:21
12צפיות
הוא היה מקבל ממני פצצה לראש אם לא היה מתנצל.
 
למצלמה בדיוק נגמרה הסוללה כמובן...
שוקל לרכוש F700gs. מה אומרים?
19/08/14 22:00
45צפיות
אחרי נסיעות מבחן היה יותר נעים לי מהויסטרום..
 
נסה לשאול גם פה:
19/08/14 23:25
24צפיות
בעת צילום עם ה Contour +2 שלי אני שומע יותר את הרעשי רקע
19/08/14 15:36
87צפיות
מאשר את האופנוע.
גם כשהתקנתי את זה על הרכב אותו הדבר, כשאני מגביר את עוצמת ההקלטה בהגדרות גם רעשי הרקע גוברים.
האם יש דבר להנחית את רעשי הרקע ?
תודה.
תתקין אותה במקום בלי רוח.
19/08/14 15:43
76צפיות
שים נגיעה של גאפה על החור של המיקרופון.
תערוך ותשים מוזיקה אבל משהו נורמלי, לא כמו בקליפ האחרון של יוחאי..
 
 
º
אני די מעוניין לשמוע את האופנוע :)
19/08/14 16:34
30צפיות
אז שים מקרופון ליד האגזוז..
19/08/14 16:43
55צפיות
מה לעשות, המיקרופון לא יכול ״להתרכז״ ברעש של המנוע, הוא שומע את מה כל מה שמסביבו.
רוצה לסתום את הרעש של הרוח שהמקרופון ישמע רק מה שמועבר עליו דרך הקופסא?
שים גאפה. זה יסתום את האוויר שנכנס לכיוון של המקרופון ויעלם לך הרעש של המכות רוח על המיקרופון.
עדיין תשמע בעיקר את הרעש של האוויר ש״מתגרד״ על המצלמה ועל הפיירינג של האופנוע.
 
מה לעשות, בסביבה של האופנוע, מעל מהירות מסויימת יש בעיקר רעש של רוח.
רוצה לא לשמוע את הרוח? תזיז את המצלמה מהרוח.
רוצה לשמוע את המנוע? שים את המצלמה ליד המנוע (או ליד האגזוז?)
רוצה לצלם סרט מאיפה שיש בעיקר רוח ועדיין לשמוע את המנוע?
אז או שתפריד בין המצלמה למיקרופון (קנה מיקרופון חיצוני ושים ליד האגזוז ועדיף שהמיקרופון ״יסתכל״ אחורה.)
או שתקנה מצלמה ממש ממש גדולה שהעדשה תהיה במקום אחד והמיקרופון במקום אחר.
 
 
אז אתה אומר...אם לא נהנים מהכח נהנים מהסאונד...
19/08/14 19:21
39צפיות
מנסיוני הדל, אפשר לשפר גם אחרי הצילום.
הודעה זו מכילה תמונות
19/08/14 20:07
90צפיות
מנסיוני הדל, אפשר לשפר גם אחרי הצילום בעזרת מסנן תדרים שקיים בנגן (ראה תמונה מתוכנת VLC נסה את ההגדרות שאתה רואה +/- ושחק משם). 
- מניסיון עם קונטור...
19/08/14 21:51
39צפיות
להנמיך תדרים גבוהים מעל ~600HZ ככל האפשר.
 
דרושים חובשים/פרמדיקים מתנדבים לרכיבה למצדה
19/08/14 13:37
109צפיות
שמתחייבים להגיע עם פק"ל חובש
ניתן לפנות אלי בפרטי או בואטסאפ
0544454285
אין צורך בפרמדיקים וחובשים...השנה
19/08/14 14:13
144צפיות
אדם לא מגיע...
º
מי זה?
19/08/14 17:07
21צפיות
º
ואני מגיע עם רכב אז בכלל אין צורך
19/08/14 17:41
26צפיות
רציתי לכתוב את זה אבל פחדתי שתחסום אותי
19/08/14 19:25
77צפיות
בוואטסאפ
הוא לא יכול לחסום אף אחד.
19/08/14 21:49
44צפיות
תתפרע.
º
עזוב, עוד קצת גז ומה שמאחורה לא רלוונטי
19/08/14 08:11
67צפיות
צודק..אבל מה קורה אם אתה רוכב רק על
19/08/14 14:14
106צפיות
1000 סמ"ק?
º
בעיר, בין עירוני, תצוגה אחורית יכולה להציל חיים.
19/08/14 15:10
25צפיות
º
1
19/08/14 12:14
21צפיות
לראות אחורה זה מגניב אבל לא בתוך שדה הראייה,
19/08/14 13:00
91צפיות
או שההקרנה של מה שקורה אחורה היא הרבה יותר הצידה ממה שרואים בסרטון.
שאר הפיצ׳רים דווקא נחמדים, בעיקר הGPS אבל שיסתום את הפה ולא יפריע למוזיקה.
יכולת לראות מפה סטייל 3D ״מעוף ציפור״ של הדרך קדימה מוקרנת על הלמטה דווקא יכולה לעזור אם רוכבים באזור עם המון פיתולים. היכולת לראות יותר קדימה משדה הראייה, לדעת אם הסיבוב נסגר או נפתח, אם יש עוד סיבוב אחרי, אם יש ישורת שאפשר לעקוף וכל זה בלי לשנות פוקוס כדי להסתכל על ה GPS שמותקן על הכידון.. רעיון מצויין.
אבל כרגיל, כמו כל טכנולוגיה אני מת לדעת מה קורה לתצוגה כשצריך לפנות, בדיוק מתחלף שיר וגם מישהו מתקשר?
איך מראים גם את המצלמה האחורית וגם את המפה?
נו, נחכה ונראה.
מתי כבר אפשר לקחת את הצעצוע הזה לסיבוב?
 
 
,גם אני חושב שמדובר בשידרוג נהדר של הרכיבה. 1500דולר -
19/08/14 14:59
66צפיות
וזה שלך. הבנתי שעוד כמה חודשים ניתן כבר לקנות.
º
או בתרגום לשקל לפי שער אופנועים 15,000 ש"ח
19/08/14 15:04
25צפיות
º
19/08/14 15:16
6צפיות
מה ההבדל בין זה לבין רכיבה עם Google Glass?
19/08/14 13:12
86צפיות
אפילו כמעט אותו מחיר, ואפשר להשתמש בכל קסדה במקום באחת. מה שחסר ב-GLASS זה התצוגה האחורית, אבל מה זה משנה מה קורה אחורה כשאתה במהירות טיפוסית של אופנוע ליטר :)
כורש, זה הרבה יותר נוח כשהכל מובנה בתוך הקסדה והתצוגה -
19/08/14 15:08
54צפיות
האחורית מאוד משמעותית.
 
לראות בתצוגה עילית את הניווט, זה שווה, גם השתקת רעשים
19/08/14 13:37
61צפיות
 הוספת לוח השעונים להקרנה עילית גם מבורך,  מבט אחורה, פחות מעניין 
הקרנה עילית, בטח. אבל פה זה לא מוקרן מולך אלא למטה בצד
19/08/14 15:12
44צפיות
ואני אחדד, לא על כל הלמטה, רק בריבוע קטן בצד.
 
 
תצוגת מהירות קיימת. הסרטון הקצר הבא ממחיש היטב את חוויית -
הודעה זו מכילה תמונות
19/08/14 15:16
114צפיות
אצלנו אומרים שבפרסומות זה תמיד עובד
19/08/14 15:41
63צפיות
עכשיו במציאות, בתכל׳ס, כמה אינפורמציה אפשר להכניס למסך כזה?
תלוי כמובן במרחק של המסך משדה הראייה אבל מסך גדול יחסום את שדה הראייה ומסך קטן מדי לא יתן ליותר מדי אינפורמציה להיות מוצגת בבת אחת.
התצוגה של הGPS שמותקן לי על האופנוע מראה לי, מעבר ל ״בפנייה הבאה פנה שמאלה״ גם תרשים סכימטי של הכביש שנמצא קדימה ממני בתלות למהירות, גם מרחק לפניה, גם מרחק ליעד ואם אני מבקש יפה הוא גם מראה לי את כיוון הנסיעה (צפון/מערב וכאלה..).
 
מעבר לזה, עם סיבוב הראש והתמקדות יש לי 2 מראות בגודל של ה GPS.
 
אז אתה טוען שבגודל של ה GPS שיש לי עכשיו אפשר להכניס את כל האינפורמציה הזאת  ב י ח ד  ?
 
מה קורה אם רוכבים והשמש מאחורינו? המראות מראות חלק קטן מאוד מהנוף ורק אם השמש בזווית המדוייקת
אתה מסתנוור.
מצלמה עם עדשה רחבה? בכל זווית שהשמש מאחורה אתה תקבל פלייר של שמש  ככה יופי יופי.
מה עם לרכוב בלילה?
אתה רוכב בלילה ומאחורייך רכבים עם פנסי קסנון.
מעבר לעובדה שאתה לא יכול ״להזיז את הראש ממקור האור״ כמו שאתה עושה בקלות היום עם המראות ופשוט מרים את הראש קצת (או מוריד..)  עם מצלמה שרואה את כל מה שמאחורייך, כל הזמן אתה תראה את מקורות האור.
מעבר לזה, מצלמה, מתוחכמת ככל שתהיה, לא עומדת ביכולות של העין האנושית בטמקרה של הטווח הדינמי.
או שהמצלמה תהיה באנדר, ואתה תראה שחור עם נקודות אור לא מסנוורות או שתראה מה שקורה מאחורייך עם חשיפה נכונה והקסנונים יהיו פליירים מטורפים.
 
אין דרך לעקוף את זה, בטח לא עם מערכת שצריכה להיות בתוך קסדה.
 
מה שכן, אם התצוגה הייתה על כל שדה הראייה ויכולת לבחור לשים את המראה בקצה הפריים למעלה, את הנגן בפינה השניה, את מערכת הניווט בתלת מימד ״שוכב״ (מעוף ציפור יעני) עם דיסולב בכל החלק התחתון של המשקף...
יש על מה לדבר.
 
כמובן שתהיה אפשרות לנטרל את המצלמה במקרים שציינתי למעלה ואם כבר מרכיבים אלקטרוניקה,
לא תשים איזו מצלמה גם מקדימה? אני חייב להמשיך להסתובב עם הקובייה הזאת צמודה לי לצד של הקסדה?
 
 
 
 
º
גיZמו, אתה יודע איך זה, צריך להתחיל ממשהו, זו התחלה טובה.
19/08/14 15:45
22צפיות
הרעיון טוב אבל הביצוע?.. לא יודע.
19/08/14 16:11
43צפיות
״צריך להתחיל ממשהו״ זה אחלה אבל כמו שאצלנו בעבודה הקמה של ״דור שלישי״ זה הדבר הכי מבורדק שיש
אז ככה זה מתחיל.
ההקמה הראשונה הכל מתחיל בצד אחד ומתקדם לצד השני.
בהקמה השניה זה ״אבל יש פה כבר חשמל אז תעביר רק מפה לשם ואת התקשורת תקח מההוא״
בהקמה השלישית כבר הכל סמטוחה.
אתה רוצה לעשות משהו שעובד ושיהיה בסיס לאחר כך?
כבר גייסת מליון דולר לעניין? תעשה כמו שצריך.
אי אפשר להקרין על המשקף הקידמי (שׁזאת לדעתי השיטה הכי טובה) ?
שים 2 כאלה בכל אחד מהפינות העליונות של שדה הראייה.
אל תעשה את זה ריבוע, השפיץ בולט לתוך שדה הראייה והאמת.. לשים זכוכית עם פינה שפיצית כל כך קרוב לפנים שלי בתוך הקסדה? המממ... רק לי זה נשמע כמו רעיון גרוע?
את החלק התחתון אפשר לשים במקום כל האפון, מצד לצד.
גם ככה זה שטח מת שאי אפשר לראות דרכו ואתה יכול לבלוט למעלה לתוך שדה הראייה כמה שאתה רוצה לפני הנוחות של הרוכב.
תעשה שהתצוגה ״תתמוסס״ לתוך שדה הראייה ואתה מרוויח גם שטח הקרנה ״ווירטואלי״ וגם פחות הפרעה לשדה הראייה (למטה לרוב יש את לוח השעונים והמשקף של האופנוע).
 
כל הטכנולוגיה זמינה.
 
לשים ריבוע בפינה כדי שאחרי זה ישכללו את הריבוע, זה לא זה.
 
כן, זאת התחלה אבל בחייאת, היום כבר 2014, עם ההתקמות בייצור ותכנון תעשייתי אפשר לקפוץ קצת מעל הפופיק בלי הרבה נזק והחבר׳ה האלה כבר קיבלו ערימה של כסף להתחיל איתה.
 
אני אחכה ואראה מה אומרים אנשים שלא קיבלו כסף להשתתף בפרסומת ולא דוגמא של סרטון שערכו בפרימייר של ״כאילו״ אלא את הדבר האמיתי וכמה דיליי יש בין המצלמה להקרנה ואיך המצלמה מתמודדת עם המציאות ולא עם אור של צהריים ביום שימשי בקליפורניה.
 
 
 
 
נדע באמת עד כמה זה טוב רק אחרי רכיבת מבחן.
19/08/14 16:53
34צפיות
במחיר כזה אני מאמין שיאפשרו קסדת מבחן, זה אפשרי גם בארץ בקסדות זולות יותר.
שלח להם את ההשגות שלך, יהיה מעניין לשמוע את התגובות שלהם.
19/08/14 17:39
29צפיות
עכשיו זה הזמן הכי טוב לזה, אולי הם אפילו חשבו על חלק/רוב הדברים שאתה מעלה ובצדק ויש להם תשובות. 
 
º
זה מה שאמרו על ביבי. עכשיו תראה איפה אנחנו.
19/08/14 17:47
14צפיות
º
19/08/14 18:14
לא ברור לי למה כולם נטפלים למצלמה
19/08/14 19:27
30צפיות
הייתי מוותר על המצלמה בקסדה, זה תוספת משקל והנדסה שונה של הקסדה. מי שזה חשוב לו, שימוש מצלמה אחורית כמו שיש במכוניות עם מסך נשלף שישב לכם מקדימה ותסגרו עניין.
 
לגבי GPS, אני אומר שאפשר לקחת את כל מה שיש בקסדה, לשים בתוך מסך שישב מקדימה על האופנוע וזהו. לא מסתיר כלום, וכל מה שצריך זה להוריד את העיניים 2 מ"מ למטה למסך. 
במילים אחרות, קנו טלפון חכם (אפילו סיני כמו one plus one) בגודל הרצוי, חברו אותו עם BT לקסדה והרי לכם כל מה שיש בקסדה.
חוסכים משקל על הראש, חוסכים בעיות טעינה של הקסדה, נהנים ממסך בגודל שפוי עם שליטה קולית והרבה יותר פיצ'רים וההמשך ברור.
מזמן שאלתי מדוע לא משולבת מצלמה בקסדה
19/08/14 18:11
44צפיות
מצלמה כמו של אייפון אחת קדימה אחת אחורה שמתממשקת עם משהו, במקום להרכיב GOPRO מפגר שנראה כמו טלטביז, כנ"ל מסך/מקרן לגבי הטלפון GPS כמו השעונים שמוכרים שמשקפים את מסך הסמארטפון. מבחינתי מהדורה רזה של וולנטיין וצ'יטה גם להכניס לקסדה וקרור מים....נמתין לשוברט 
19/08/14 19:16
32צפיות
"בזמן ששלל טכנולוגיות חדשניות הגיעו בשנים האחרונות לכמעט כל מכונית, באופנועים חווית הרכיבה היא עדיין דבר די ספרטני, נטול עזרים הייטקסטים וחיבור לעולם העכשווי".
אשכרה
19/08/14 21:48
26צפיות
עינית של מצלמה שוקלת 10 גרם. שים שתיים כאלה, אחת קדימה ואחת אחורה, סוללה שמחזיקה 3 שעות, ומוח קטן עם כרטיס Micro SD שמצלם בלופ. ממש לא מסובך, וזה יכול לבוא כמעין "בועה" אווירודינאמית שמתלבשת על קדקד הקסדה.
 
לא מבין למה אין כאלה. אולי כדאי שנפתח משהו כזה בקיק-סטרטר. מי נכנס איתי שותף?
מגפי רכיבה, למה ומדוע.
הודעה זו מכילה תמונות
17/08/14 12:40
1706צפיות
בעקבות ההודעה שהיתה לפני כמה ימים, שלחתי את ההודעה מעט מאוחר מכיוון שהייתי עסוק בסופ"ש. הודעה אינה קופצת ולדעתי יש בה חשיבות ולכן, באישור המנהלים אני מעלה אותה פה שוב עם עריכה קלה.
 

למה מגפי רכיבה?
להבדיל מהמעיל, הכפפות והקסדה שאנחנו שמים למשך הרכיבה עצמה בלבד ואז מורידים כאשר אנו מגיעים ליעדינו, המגף בד"כ נשאר עלינו. לרוב כי אין לנו אופציה לסחוב איתנו עוד זוג נעלייםת למעט אנשים אשר עובדים במשרד קבוע ויכולים להשאיר שם זוג נעלי ספורט/סנדלים/שקפקפים (אני לא שופט אף אחד...).
חלק מהאנשים שאני משוחח איתם במהלך היום יום לעיתים מצביעים על איזה זוג נעלי הליכה או נעל טיולים טובה.
כאן המקום לציין כי נעלי הליכה, כמו ששמן אומר, טובות להליכה, ונעלי טיולים טובות לטיולים. לא למיגון הרגל במקרה של תאונה.
גם הבלאנטסטון, שעשויות מעור, יכולות להגן מפני מעט חיכוך של נזק חיצוני, אך לא מעבר לכך.
מה לעשות, בכביש או בשטח כאשר אנו על האופנוע (או מתעופפים ממנו) אנו חשופים למגוון אפשרויות פציעה שונות, שהנעליים האלה, איכותיות ככל שיהיו, לא יגנו עליך:
  • חבטה
  • נפילה של האופנוע על צד הקרסול (מכירים את העצם הבולטת הזאת ברגל?)
  • דריסה של כף הרגל (ברמזור או בכל הזדמנות אחרת)
  • פגיעה במכשול בדרך
  • סיבוב של הרגל/קרסול.
כל הדברים הנ"ל, יכולים לגרום לפגיעה קשה ברגל, עד לרמה של נכות ובכל זאת אנשים מוצאים לנכון לוותר על המגפיים מתוך איזה תפיסה מוטעית שזהו אביזר בטיחות מופרז, או שקשור רק לרוכבי כביש בסדום ערד.
האמת היא קשה הרבה יותר ואנו רואים הרבה מאוד חברים עם קביים. מה לעשות, כאשר מזג האויר מתחמם, עדיין מגף רכיבה שאפשר להוריד עדיף עשרות מונים מאשר גבס מגרד באמצע אוגוסט.
 
עם בוא החורף, ההגנה מפני רטיבות גם מקבלת משנה תוקף כאשר גובה נעלי הליכה אינו תואם לצורך הרכיבה וגם אם הן עשויות בחלקן מגורטקס,עדיין מים יחדרו אליהן. מה לעשות אבל נעלי הליכה בגובה מעל הקרסול לא משתוות למגפי רכיבה שמגיעות לברך, או אפילו למחצית השוק כיוון שהחלק התחתון של מכנס הסערה אינו מצליח לכסות את הנעליים בצורה מוחלטת וערדליים זה חרא של פיתרון.
 
במחירים של מגפי הרכיבה יש כל מיני סוגים ורצוי להחליט על הסוג המתאים ביותר לרכיבה שלנו.
אין שום סיבה לרוכב יום יומי, לרכוש את המגף הסופר ספורטיבי עם מגיני הקרבון, רק כי הוא נראה הכי מגניב שיש. בפועל, יהיה מדובר על מגף לא מתאים שאמנם יספק הגנה, אך לרכב איתו יהיה סיוט.
הסבר קצר על המגפיים הקיימות, התיאור יהיה כללי ואני מקווה שאוכל להסביר זאת בצורה נאותה לכולם:
  • מגפי שטח: מישהו רוצה לנחש מה השימוש שלהן?
מגפים גבוהות ומכילות רמת הגנה גבוהה מאוד. נועדו בעיקר להגן מפני נפילות בשטח, פגיעה בכל מיני אבנים, סלעים, ענפים ועוד.
מאופיינות לרוב בקשיחות מבנה חיצוני, הגנות פלסטיק ומתכת על חלקים רבים ולרוב מגיעות עם אבזמים חיצוניים לסגירה. סוליה לא נוחה להליכה לרוב.
מכתיבות תנוחת רכיבה זקופה.
(המדד הסובייקטיבי שלי לנושא בדירוג 1-5)
  • הגנה - 5
  • נוחות רכיבה - 4
  • נוחות הליכה - 2.5 (לפחות האלפיין סטארס שלי היו אפילו נוחות יותר, אבל אשמח לשמוע אם יש טובות/גרועות מכך)
  • היכולת להסתובב איתם אחרי הרכיבה במשרד - 0 (אלא אם אתה עובד עבודות עפר או מגיע עם מכנסים סופר רחבים.)
 
  • מגפי כביש ספורטיבים
מגפים ספורטיביות, מכתיבות תנוחת רכיבה כמו שרוכבים על אופנוע ספורטיבי, משמע, כיפוף קדימה.
הסוליה שלהם לא נועדה להליכה כמעט כלל ולרוב יש להם סוליה קשה וקשיחה מאוד. המגפיים הללו לא נועדו להסתובב לאחר הרכיבה כי לרוב ההליכה תהיה בתנוחה של ברווז כאשר הקרסול נעול בכיפוף מסויים.
מאופיינות לרוב בעיצוב אגרסיבי, סליידרים חיצוניים וכל מיני דברים שימנעו מהם להיות אביזר שניתן יהיה ללבוש במשרד. מצד שני כאשר אנשים הולכים עם נעלי ספורט בגוונים זרחניים, כבר אי אפשר לדעת מה יתקבל היום...
  • הגנה - 4
  • נוחות רכיבה - 4
  • נוחות הליכה - 1 או 0 לרוב
  • היכולת להסתובב איתם אחרי הרכיבה במשרד - 0. כל הליכה איתם בד"כ אתה תראה כאילו בילית לילה בתא מעצר והפלת את הסבון יותר מדי פעמים.
 
  • מגפי טורינג
מגפים לרכיבה יום יומית או לרכיבה ארוכה. סוליה יכולה לנוע בין קשיחה מאוד לבין נוחה להליכה.
המיגון נמוך יותר ממגפי רכיבה ספורטיביים לכביש או מגפי שטח, אך מאפשרים לרוב הסתובבות לאחר מכן. מאופיינות לרוב בעיצוב הרבה יותר סולידי ומאופק.
המיגון יכול לנוע בין מיגון כמעט מלא, לבין מיגון קשיח שמספיק בקושי. תלוי בחברה היצרנית.
המגוון פה הוא עצום מכיוון שלכל אחד יש את הרמה השונה והדגמים השונים שלו לרכיבה. ניתן למצוא דגמים עמידים למים גם או שמאווררים יותר קיץ.
ההגנה המומלצת לרוב במגף תהיה הקשחות בצידי הקרסול, הקשחות לחלק השוק הקדמי, הקשחה בחלק האחורי של הקרסול. 
אישית אני עם מגפי התיור השלישיים שלי כרגע. מגפים עם גורטקס שעמיד למים ומספקות לי כבר מספר שנים ארוכות הגנה שהוכיחה את עצמה יותר מפעם אחת. אמנם אלה מגפיים עם פשרות במיגון, אך הכי שמישות לחיי היום יום.
מבחינתי האישית עדיף מגף שימושי עם פשרה, מאשר מגף שלא ניתן לרכב/ללכת איתו.
  • הגנה - 2-4 (תלוי במגף)
  • נוחות רכיבה - 4-5
  • נוחות הליכה - 3-5 (תלוי מאוד במגף אך חלקם נוחים ברמה של נעלי הליכה איכותיות)
  • היכולת להסתובב איתם אחרי הרכיבה במשרד - 3-4. עיצוב סולידי מאפשר הסתובבות והליכה ללא מראה ביזארי משהו.
     
מגפי שטח
מגפי כביש
מגפי טורינג
ללא מגפי רכיבה. (תמונה גרפית)
הודעה זו מכילה תמונות
17/08/14 12:53
620צפיות
אני אחסוך מכך את התמונות הפחות נעימות, 
אבל למי שממש רוצה לראות, מוזמן להכנס לקישור הבא תמונה גרפית במיוחד.
 
ותמונות של מגפי רכיבה אחרי תאונה, הקישור לתיאור מפה, אני מצרף את התיאור שלו גם:
Approx. 50 mph low side on canyon road off onto dirt turnout area. Boots have considerable damage. The left boot's toe area almost completely ripped apart; you can stick your finger right through from inside to outside in the area right above the sole. However, my left foot sustained NO injury. The right boot was damaged even more; the rear plastic flex area completely broke apart as did the "accordian" style flex area above the toes. There is evidence of melting on the heal cup and ankle guard areas and my foot was found snagged on the bikes center stand (the exhaust header probably melted the boot). My right foot sustained significant injury; bruising and a hairline fracture requiring immobilization. At least I wasn't wearing tennis shoes like a lot of guys I see.
 
 
ללא מגף
התמונה
17/08/14 13:59
335צפיות
בלינק השני 
º
הזהרתי לפני...
17/08/14 14:05
136צפיות
התמונה הזו מעולה
17/08/14 14:53
249צפיות
כהמחשה לאחריות שכל אחד מאיתנו* לוקח, כשהוא עולה על דו"ג.
 
הייתי פותחת איתה קורס רכיבה שיהיה חובה לכל מי שרוצה לבדוק אופציה להוצאת רישיון לדו"ג.
 
עד עכשיו לא ברור לי איך אנשים מעבירים הילוכים עם כפכפי אצבע.
ואני רואה כאלה כל יום, כולל על אופנועים  עתירי נפח ומהירות.
 
*כן, אני חסרת אחריות מהבחינה הזו.
אין לי מגפי רכיבה כי לא מצאתי עדיין מגפיים לא מעור שאפשר למדוד קודם.
בינתיים אני עם נעלי טיולים יחסית קשיחות, מקווה לטוב.
שאלת הדיוטות
17/08/14 13:50
218צפיות
אם אני מבינה נכון, כל מגף, ממוגן ככל שיהיה, הוא בסופו של דבר - גליל חלול.
האם הגליל החלול הזה מגן מפני מעיכה בזמן דריסה?
 
ושאלה אחת שלא מצאתי עליה תשובה:
אם אין לי תקציבים/ג'וב שמחייב לנסיעות לחו"ל - איך ואיפה אני אמורה להשיג מגפיים ללא עור שאפשר למדוד לפני קניה?
המיגון נגן "מעיכה" מגיע מכמה מקומות.
17/08/14 14:14
201צפיות
נתחיל שאפשר להביט במגף כגליל חלול, אך הוא ממוגן באיזורים מסויימים ועם נקודות גמישות על מנת שיהיה קל יותר ללכת/להחליף הילוכים וכו'.
 
ההגנות המשמעויות ביותר שיש למגף נגד מעיכה:
מעיכה צידית, כאשר אנו על הרצפה ומשהו כבד עובר עלינו, הסוליה של המגף לרוב הוא מוקשחת או בעלת תוספת כלשהי קשיחה וזה מונע מהרגל להמחץ לגמרי. לא חוויה נעימה במיוחד, לפי חבר שעבר את זה, ואף היה לו שבר בחלק הקדמי של כף הרגל, אבל המצב היה צריך להיות גרוע הרבה יותר.
 
הגנה נוספת היא בחלקו האחורי, קיימות הגנות פלסטיות או מתכת (אישית מעדיף פלסטיק) שעוטפות את חלקו האחורי של הקרסול, וגם בחלקו הקדמי של המגף לרוב גם יהיה הקשחה באיזור האצבעות.
לי באופן אישי בעבודה עלתה עגלת משא עם ארון שרתים. העגלה לפי המפעיל שלה שוקלת 350 ק"ג.
למזלי הייתי עם מגפי הרכיבה שלי וחוץ ממעט לחץ באותו הרגע שהעגלה עלתה על הרגל וירדה ממנה, לא נגרם נזק כלל.
 
אגב, אישית אני מעדיף הגנות פלסטיק במקום הגנות מתכת או ה-Steel Toe הפופולרי כל כך, זאת למרות שמצאו שזה לא נכון כי המתכת עלולה להתעקם ולקטוע את האצבעות, עדיין יש מספיק נעלים זולות (אנחנו מחפשים מחיר טוב לא?) שאי אפשר לדעת מה טיב החומר ומה יקרה בזמן תאונה.
אחלה פוסט
17/08/14 16:17
187צפיות
מזכיר משהו שאני כתבתי פה:
 
נעלי רכיבה, מגפי רכיבה, וכל מה שביניהן | מיצו בדרכים
 
 
אשמח לקבל המלצה למגפי טורינג
17/08/14 20:40
120צפיות
אשמח לקבל המלצה למגפי טורינג
Alpinstars WEB
17/08/14 21:06
162צפיות
רכשתי ב FC MOTO
º
מצטרף אחלה מגף זוג שלישי בכ 12 שנים...
19/08/14 17:08
9צפיות
סידי קוברה גורטקס
17/08/14 21:55
121צפיות
אני כבר רוכב איתם שנה וחצי כל השבוע ונכון לעכשיו הם מחזיקות פיצוץ
סטיילמרטין סטון
19/08/14 14:47
27צפיות
רוכב איתם כבר שנה וחצי, אחלה מגפיים, נוחות מאוד להליכה, ככה שאני לא צריך להסתובב עם עוד זוג בתיק.
לפני שנה וחצי שילמתי עליהם 650 באביזריון.
 
אחלה, רק אני לא מסכים לגבי המסקנות על מגפיים ספורטיביים
17/08/14 23:04
189צפיות
דווקא הסדרה הנמוכה של המגפיים הספורטיביים של סידי (ורטיגו) , למשל, מצטיינות בנוחות - גם ברכיבה וגם בהליכה ואין שום בעיה להסתובב איתן כל היום.
 
חבל להתפשר על מיגון נחות של מגף "תיור" רק בגלל פחד שגוי של להיות נעול בתנוחה ברווזית.
 
גם אותי שכנעו ככה בתחילת דרכי וקניתי מגפי חורף תיור "נושמות" (בחייאת, גורטקס אולי נושם בקיץ של אנגליה, לא ב 40 מעלות עם 80% לחות בתל אביב). בקיץ הלכתי על הסגנון הספורטיבי רק כי זה המגף הכי מאוורר שהצלחתי למצוא ואני לא מתחרט על זה לשנייה (לרכיבות תיוריות לחלוטין).
 
אני ממליץ בחום לפחות למדוד מס' מגפיים של מס' יצרנים בסגנון תיור וספורטיבי - זה לא מיגון זול אבל אחד מאלה שמחזיק הכי הרבה זמן - שלי כבר בנות 7 שנים, עברו תאונה אחת רצינית, החלקה אחת קלה, וחוץ מהחלפת סוליה עקב בלאי מצטבר הם כמו חדשות.
אתה שוכח דבר אחד
17/08/14 23:45
140צפיות
להסתובב כל היום עם מגף כמו הורטיגו, או אפילו הקוברה, זה להיות ליצן.
להסתובב בעבודה עם מגף כזה, זה נראה כמו אחד מתלהב ובלא מעט מקרים, לא תואם את אופי העבודה מה שמחייב אותך להחליף לנעליים. אז למי אכפת הנוחות של כל היום במקרה כזה?
 
אני בכיוון של Dainese TRQ TOUR GORE-TEX, ועדיין חושב שוב בגלל הצורה של המגף חוסר הרצון שלי להראות כילד מתלהב או ליצן החצר במקומות שאני אלך בהם עם המגף הזה.
º
אם אין בעיה להחליף לנעליים, הייתי הולך על הכי ממוגן ומאסיבי
18/08/14 10:11
58צפיות
ואם יש בעיה להחליף?
18/08/14 10:45
90צפיות
כולנו יודעים שהכי טוב זה הכי ממוגן, הבעיה מתחילה כשנכנסים אילוצים וצריך לחפש את הכי ממוגן שמתאים לאילוצים (שיש לרוב האנשים).
 
 
אצלי האילוצים בעבר קבעו לי שלא ניתן היה להחליף.
19/08/14 14:29
39צפיות
היה לי מאוד בעייתי להחליף כל הזמן.
בחרתי בהגנה המירבית עם נוחות מירבית. פשרה בין השניים.
הולך פצצה עם חליפה מעור נחש
18/08/14 09:00
129צפיות
מתי מצלמים את הקליפ של סנופ דוג
º
sup homie
18/08/14 09:58
36צפיות
מקבל את ההערה שלך לגבי הנוחות של הסידי, אבל
18/08/14 10:40
114צפיות
קח בחשבון שזה עניין אישי, כפי שציינתי.
אחרי מגפי תיור של דיינז מספר פעמים וגם מגפי ספורט של סידי, לא יכלתי ללכת איתם. זה פשוט היה סיוט.
 
עדיין, תנוחת ההליכה של הברווז ברוב מגפי הרכיבה היא בעייתית מאוד. הקיבוע של הרגל במצב של רכיבה ספורטיבית היא בעייתית.
גם לא כל מגפי התיור יציעו מיגון נחות עד כדי כך, וכמובן שאם יש את האפשרות לרכב עם מגף ייעודי (שטח או כביש ספורטיבי) ואז בעבודה להחליף, זאת החלופה הטובה ביותר.
 
מה לעשות, אנחנו צריכים לחיות במדינה שלנו ורובנו בעלי תקציב מצומצם. אז מנסים לרכוש את הציוד שיספק לנו את הטווח הרחב ביותר לשימוש בחיי היום יום.
 
אני רכבתי שנים עם מגפי תיור. זוג אחד שהחזיק גם קרוב ל8 שנים עד שנמסר למישהו אחר.
אני עדיין חושב שהמגפי תיור, באיכות נורמלית, מתאימים יותר מאחרים למדינה שלנו. אולי מספקים מעט פחות הגנה, אבל בהחלט לא יגרמו לאנשים לפזול יותר מדי חזרה לנעלי ספורט.
יפה אבל מטעה
19/08/14 11:29
105צפיות
איך בדיוק נתת ציון על הגנה? מה הבדיקות שעשית? האם ציון ההגנה מסתמך על כתבה אחרת, אם כן מהוא המקור? 
לתת ציון מיגון רק מלהסתכל על המגף כמה הוא רובסטי זה לא ממש מדד כי בבטיחות המראה מטעה לפעמים
כמה דברים,
19/08/14 14:27
71צפיות
הראשון, רשמתי שזהו המדד שלי, שהוא סובייקטיבי לחלוטין.
כמו כן,  הייתי בטוח שרשמתי אך מכיוון שאת מירב הידע שלנו על איכויות המגפיים אנו שואבים מביקורות ברשת ובעיתונות אופנועים, לדוגמאת Ride וכאלה, אז אני מתכוון לפירמות מוכרות ולא כל מיני דוגמאות סיניות שלא נבדקו מעולם.
 
ההערה שלך טובה מאוד.
המדד שלי לציון ההגנה מסמך על ביקורות למגפיים וגם הבסיס לפוסט הזה מבוסס על מספר מאמרים שקראתי באינטרנט בשלב זה או אחר בעבר.
 
אין לי ספק שבמבט, אין ממש מדד מדוייק, אם כי, מגפי שטח לרוב, מאותה חברה ואותה פירמה, יתנו רמת בטיחות גבוהה יותר מאשר מגפי כביש.
היכן ניתן לשכור אופנוע תלת גלגלי?
17/08/14 15:28
233צפיות
שלום, אני מעוניינת לשכור אופנוע תלת גלגלי, לתאריכים 4/9/2014-15/9/2014. איסוף והחזרה מנתב"ג.
אשמח לקבל המלצות על סוכנויות ו/או הצעות מחיר.
תודה מראש,
טליה.
º
מאיזה שער בנתב"ג יהיה לך נוח לאסוף את התלת גלגלי?
17/08/14 15:51
118צפיות
לא בטוח שיש כזה דבר, להשכרה. אולי כן. שווה לעשות חיפוש
17/08/14 15:52
183צפיות
באינטרנט.
האפשרות היחידה שלך לקבל תלת גלגלי בנתב"ג הוא
17/08/14 18:59
270צפיות
לבצע פיגוע.
תוך חצי שעה יעמדו שם החבר'ה של זק"א עם כמה תלת גלגלי.
 
לברור עלויות את יכולה לפנות לשרות הלקוחות של החמאס הקרוב למקום מגורייך.
 
בהצלחה...או שלא.
די תנו תשובה רצינית
17/08/14 19:54
243צפיות
תפני לסוכנות הארלי בתל אביב אולי הם יוכלו לעזור
º
18/08/14 07:38
25צפיות
אתה יודע מה יגידו לה ברגע שהיא תכנס לסוכנות של הארלי?
19/08/14 14:17
51צפיות
"סליחה..את יכולה לעזור לנו?"
 
 
º
17/08/14 21:19
41צפיות
למה, יש גם שוטרים עם כאלה
18/08/14 07:39
200צפיות
ביחד עם המדים השחורים שלהם זה עושה לי את זה.
הזמן שבילית בחו"ל הספיק להשכיח ממך כמה זמן יקח לשוטרים
18/08/14 09:36
148צפיות
להגיע לזירה הזו... זה תלוי בתור בקונדיטוריה.
יש לי שכן כזה
18/08/14 10:54
126צפיות
תופס חניה של רכב 
לזק"א אין תלת גלגלי
18/08/14 14:12
148צפיות
היחידים שמחזיקים אותם הם מד"א, והרוכבים שלהם מקללים כל רגע (לפחות אלו שאני מכיר).
אני די בטוח שראיתי רוכב עם ז'קט של איחוד הצלה על תלת גלגלי
18/08/14 23:12
97צפיות
למעשה זה קרה ממש היום. אני טועה?
יש 2 או 3
19/08/14 11:34
67צפיות
שנתרמו ספציפית על ידי תורם מסויים, אבל אין קניה סדרתית.
 
במאמר מוסגר: אני לא רואה שום תועלת בטיחותית בקטנוע הזה.
ההבדלים בין ABS במצב פעיל/כבוי
הודעה זו מכילה תמונות
18/08/14 19:43
246צפיות
איך עובד ABS 
 
 
 
עמרUK
How ABS Works
ההבדל בין עם ABS לבלי ABS הוא
19/08/14 14:12
108צפיות
כ-5000 ₪...
º
5000 שקל בשביל כלב?
19/08/14 14:55
28צפיות
º
ויחד עם זאת, שניהם ימצאו את דרכם למים.
19/08/14 14:56
29צפיות
º
אולי נגמרו להם הברקסים
19/08/14 15:02
24צפיות
היום יום הולדת של איש גדול, שכבר לא איתנו...
הודעה זו מכילה תמונות
17/08/14 07:56
499צפיות
מזל טוב טל, אתה חסר..(
º
17/08/14 09:38
17צפיות
חבל. כל אחד שהולך זה פצע שלא תמיד מגליד.
17/08/14 10:28
246צפיות
טל פער פצע שאולי כלפי חוץ נראה כאילו החלים, אבל עמוק בפנים, גם אנחנו שלא היינו משפחה קרובה, לא נראים אותו דבר בלעדיו.
 
דבר אחד טוב קרה כאן, אם אפשר לנסות לחפש צדדים חיוביים, וזה שהכרנו משפחה נפלאה.
º
כמה שנכון מה שכתבת - על טל ועל משפחתו...
17/08/14 11:48
42צפיות
º
תודה רבה מיצו
18/08/14 06:11
18צפיות
º
17/08/14 13:32
8צפיות
º
השאר אחריו חלל שאינו ניתן למילוי
17/08/14 15:53
41צפיות
למעשה לא התאוששתי לגמרי מטל ז"ל
17/08/14 20:06
173צפיות
   תמיד היתה לי התחושה שהינה זה מצליח ואנחנו הוותיקים נשרד.
 
פיתאום טל ואביקם זיזעו אותי עמוק בפנים ואני ילד רק בן 57 כולה רוכב איזה שנה שנתיים או ארבעים שנה...
יש תמונה שלך עם טל ז"ל?
18/08/14 22:04
82צפיות
בכל זאת, ותיק
רוכב אציל נפש
17/08/14 20:27
130צפיות
ואיש אציל נפש.
אני מאד כואב את לכתו בטרם עת...
המילה "לכתו" אינה מתאימה
17/08/14 20:29
130צפיות
למעשה חיסולו או קטילתו ע"י אותו עבריין שעשה כביש כבשלו ללא ציות לחוק וללא התחשבות באחר.
ואז בא הקאוואסאקי הכתום והרס לי את התכניות . . .
הודעה זו מכילה תמונות
18/08/14 01:41
325צפיות
"הוא יפה. אוי, כמה יפה. גם בשחור הוא יפה, לפי התמונות, וגם בירוק, אבל בכתום - הכי. באור הראשון של שעות טרום-בוקר (זה מה שהצלם שלנו, הידוע בכינויו הדיקטטור-הקטן, דורש. "אחרי שש בבוקר האור חרא. אז תקום פעם שעה קודם") הוא פוטוגני כמו גלית גוטמן, סקסי כמו מירי בוהדנה, רענן כמו אפרת רייטן. "אתה מוכן", אני שומע את תומר מבעד לאובך המוחי שאוחז בי, "לאסוף חזרה את הלשון שלך ולצאת לי מהפריים?"
 
 
 
 


 
º
תודה שאתם זוכרים
18/08/14 06:14
65צפיות
איך אפשר לשכוח?
18/08/14 09:42
183צפיות
אני למשל זוכר באחת מרכיבות המצדה עמדנו באחת מתחנות הדלק כדי לתדלק את האופנועים...הוא הציג אותי בפני המורכבת שלו : "הנה הברדקיסט של פורום תפוז" עם החיוך הטוב שלו...
תמיד היה כיף להחליף איתו כמה מילים בטיולים.
אדם מדהים.
18/08/14 11:01
125צפיות
מבטיחה להציג אותך ככה בפני ההורים שלנו אם ניפגש כולנו במצדה גם השנה, כמתוכנן 
קישור לכתבה מפרגנת מ"הארץ". כל הכבוד ורד!
19/08/14 08:40
99צפיות
º
יישר כח וורד
19/08/14 08:55
17צפיות
º
תודה רבה
19/08/14 10:42
13צפיות
הנה מבחן דרכים של טל"ש מימיו הראשונים כבוחן
הודעה זו מכילה תמונות
19/08/14 12:14
132צפיות
הוא הסיבה שבגללה קניתי את ירחוני טורבו, אח"כ אוטו ולבסוף מוטו. וכמו כולם הוא הסיבה שאני על שתיים ולא על ארבע.
 לזכרך טל"ש וגם לאלפרד על הדרך.
º
19/08/14 15:41
2צפיות
פרוייקט מטורף של בחור מאוסטרליה שלקח דרעק איטלקי
17/08/14 21:53
366צפיות
מעט קפה
הודעה זו מכילה תמונות
18/08/14 08:17
358צפיות
רייסר וזנב קצר הם שילוב נעים לעין
הפנס (רע)
º
ואתה קורא לשלי מכוער?
18/08/14 08:54
89צפיות
יש מכוער ויש מכוער מיוחד תראה איזו זרוע אחורית
18/08/14 09:33
153צפיות
של S2R יש לו...למות.
 
את המיכל דלק הייתי צובע אחרת, אבל הירידה לפרטים היא שהדהימה אותי.יש לאנשים שם בחו"ל זמן לחיות ולעסוק בדברים שהם אוהבים.
 
º
לא אהבתי. המונסטר 1200S נראה טוב בהרבה
18/08/14 10:08
89צפיות
התחלת עם העלבות?! המונסטר 1200S הלבן יפה
הודעה זו מכילה תמונות
18/08/14 12:31
339צפיות
יותר מכל אופנוע על הפלנטה
 
*בתמונה..חבר ביקש להצטלם עליו.
עד עכשיו לא הצלחתי להבין מה קורה בתמונה
18/08/14 17:34
144צפיות
צילמו אותך בסלון ואח"כ גזרת והדבקת על רקע של נוף?
מה שקורה בתמונה זה דבר כזה: פסל
19/08/14 00:05
108צפיות
איטלקי מושלם
השאר סתם רקע מיותר.
אם כבר פסל אז שיהיה קינטי - היפרמוטארד שעבר
19/08/14 00:49
126צפיות
דיאטה קיצונית בחסות סדנא וחלקים של NCR: המשקל ירד ל-136 ק"ג וההספק עלה ל-116 כ"ס (עם שפע מומנט, אבל כבר טעמת מהקטע הזה של דוקאטי).
טיטניום וקרבון בכל מקום אפשרי - שילדה, זרוע אחורית חד צידית, משולשים... אפילו רגלית הצד מטיטניום.
 
 
פחחחח... 136ק״ג? זהו? זה מה מקבלים על 140,000$?
19/08/14 01:36
77צפיות
אני שילמתי עשירית וקיבלתי 260ק״ג של אופנוע!
 
זה דיל!
 
 
מדהים!
19/08/14 03:44
69צפיות
העיניין הזה שהזנב של האופנוע מסתיים כמעט מעל ציר הגלגל האחורי
º
עזוב אותך, יש שם משקפי שמש מקרבון
19/08/14 15:17
15צפיות
כמו לשים זהב לפני עורב שחור (;
18/08/14 17:59
106צפיות
אם היה רציני, היה שם 10,000$ על שילדת NCR מטיטניום.
רוצה לראות פרויקטים מעניינים? אתה מוזמן לבדוק:
 
יומסלול כוכב יאיר
16/08/14 23:08
238צפיות
מישהו מגיע ב׳ 13.9??
אם אצליח
17/08/14 18:04
139צפיות
 
לעבור את השביל גישה למסלול בלי לפוצץ צמיג/לעקם את הג'אנט...
 
אז אני.
 
13.9 זה לא שבעס?
 
גוועלד! זה חילול כבוד הנס הרים.
השביל מלחיץ אותך?
18/08/14 01:17
121צפיות
מה עם שיירת הכלבים שרודפת אחריך שם?!?!:))))
נרשמת או לא? כי הבנתי שהכל כבר מלא
נובח עליהם בחזרה
הודעה זו מכילה סרטונים
19/08/14 01:50
134צפיות
 
מזכיר לי קטע,
 
לפני כמה חודשים עם הדוקאטי, יוצא מחניה באיזה קיבוץ, ריצ'בק מעורב ענקי רץ באמוק לכיווני,
 
כשהוא מגיע לצידי לעמדת זינוק הוא נעצר, מתיישב בשוק, מטה את הראש הצידה ומרים אוזן מסוקרן כזה,
 
כאילו אומר - אחי, מה זה הרעש הזה?! המנוע שלך שבור בפנים ווף.
 
IEC - תתמודד 
אם כלב השיג אותך..המנוע שלך גמור
19/08/14 03:31
70צפיות
קרה לי אתמול משהו דומה:
יוצא בזחילה מכוונת ממושב X עם הדוקאטי. מסטיף מעורב עם סוס יאור רץ לכיווני אחוז אמוק כשכל מה שרואים מהפרצוף שלו זה את השיניים...שניה לפני שהוא מתנגש בי הוא נעצר עם מבט שאומר :" אחי, מה זה האופנוע היפה הזה?! "
 
º
כלב אינטיליגנט,מבין באופנועים - בטח מנוי על cycleworld
19/08/14 11:18
17צפיות
º
רק אם עופר רונן מדריך
17/08/14 20:11
64צפיות
הוא אמור להיות שם..
18/08/14 01:18
131צפיות
גם ביומסלול הקודם הוא היה.. אלוףףףף
גם לכם הוא בא עם הטייץ הסקסי בטירוף שלו?
18/08/14 07:37
147צפיות
קשה לי להשתחרר מהמראה הגברי החטוב שלו.
אצלנו
18/08/14 09:07
164צפיות
הוא היה עם חליפה:((((
עכשיו סתם כולי קנאה...
את מדברת על העופר הלא נכון, לא שאני נותן לעצמי
18/08/14 11:17
209צפיות
מחמאות, אבל היו מי שכינו אותי בפורום "אל יווני"
18/08/14 12:12
93צפיות
גרמת לי לצחוק בקול רם מול המחשב!
18/08/14 12:31
87צפיות
עוד פעם הספלר שלך מתערב, המקור הינו
18/08/14 13:13
115צפיות
אל בנדי
 
לי יש תמונה
18/08/14 13:40
108צפיות
של עופר (בטייץ) מעל המזבח הקטן בחדר
ריקול ענק לצמיגים קדמיים של קונטיננטל.
16/08/14 01:00
490צפיות
אולי שווה נעיצה?
16/08/14 10:56
242צפיות
מנהלים?
אולי שווה לראות באיזה צמיגים השתמש אביקם גור
16/08/14 14:58
393צפיות
בעיקר כמובן בקדמי שלו.
 
לגבי נעיצה, לא ליד מחשב, מקווה ששותפים יעשו זאת. אני אקפיץ בנתיים.
אביקם
17/08/14 07:14
363צפיות
רכב על ה BT 016 ביום התאונה
אבולוציה של קסדות....
18/08/14 11:46
195צפיות
בהתחלה הייתה נולן 
אחר כך HJC FS MAX
ועכשיו סוגר שנה פלוס על השוברט C3....
לאחר הטיול בשבת האחרונה כבר לא הייתי יכול לסבול את הסריחה והחלטתי לשטוף טוב טוב את הקסדה....
בינתיים בניתי על הקסדה הרזרבית שלי LS2 (קיבלתי במתנה באחד האירועים של הפורום)
מפה לשם ובחזרה.... ההבדלים באיכויות הם מטורפים.....
לא ציפיתי לזה.... ההרגשה ממש רעה... כאילו הכל הולך להתפרק....
והרעש זוועה - בכל מהירות שומעים את הרוח בפול ווליום....
אז אוקי הC3 נחשבת מאוד שקטה, אבל היו לי קסדות אחרות בחיים.... ואף פעם לא סבלתי כמו שסבלתי עם ה LS2 הזאת....
נכון - מתנה... קסדת ספייר ...בכל זאת....
אתמול לעבודה הגעתי עם כאב ראש מטורף אחרי 20 דקות רכיבה.... כנל בחזרה הבייתה....
המשקף שמש הפנימי מתחת לכל ביקורת... עיוותים מטורפים ולא מסנן כלום (כאילו לקחו נייר צלופן ....)...
קיצר, נסבול יום יומיים עד שהקסדה הראשית/עיקרית תתייבש לה כמו שצריך (בצל במרפסת)...
ולא נסתמך על הLS2 הזאת....
 
ובינתיים
18/08/14 15:09
135צפיות
תוסיף אטמים למשוואה.
º
18/08/14 16:03
20צפיות

עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה