בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז ! בין אם אתם רוכבים על ``חרגולים`` עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!

 

גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 

אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות –לצחוק – פשוט ה-כ-ל!!! YOU NAME IT! בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את ``כללי הגלישה בפורום`` אשר מופיעים ב``מאמרי הפורום`` לפני תחילת הגלישה.

 

מעט היסטוריה: 

פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה ב- IOL. 

בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 

כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.

במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 

בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 

בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.

לאחר כשנה וחצי של עשייה פרש yarivos מהניהול. לאחר כחצי שנה ללא מנהל שלישי התווסף hajbi לצוות המנהלים. כעבור חצי שנה נוספת עזב גם LoneRider ואותו החליף Pumi.

בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".

בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam.

 

לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!) מיצו, avi elbaz ו gamgam- מנהלי הקהילה.

 

עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

מחפש המלצה לסוכנות טרייד-אין הגונה
30/07/14 10:07
שלומות,
 
בימים אלו אני מטפל במכירת אופנוע קוואסאקי ER-6N של חבר מהעבודה. מצאתי בחור שמעוניין לקנותו, אך מטעמי תקציב צריך קודם למכור את ההונדה CBR250 שלו. שני האופנועים כמעט שווי ערך, לכן ע"מ לחסוך זמן והתעסקות החלטנו לבדוק אופציה לטרייד-אין.
 
התחנה הראשונה הייתה "אופנועי השרון", שם טופל הקוואסאקי מיום עלייתו לכביש. איש המכירות שלהם נתן לבחור הצעה מעליבה על ההונדה (30% מתחת למחירון) בתירוץ הצולע שהשוק חלש וכו'. מובן שזה לא יצא לפועל, וכעת אנו מחפשים עסק אחר שיהיה מוכן לארח את העסקה תמורת עמלה הולמת.
 
לסיכום - יש מוכר, יש קונה, יש שני אופנועים, צריך רק עסק הגון שמוכן לטפל בצד הפיננסי ולא מחפש לז**ן את אף אחד מהצדדים.
אשמח להמלצות, רצוי באזור המרכז עם גמישות לכיוון ירושלים.
 
בתודה מראש.
אופנוע עם 4 גלגלים
29/07/14 01:29
14צפיות
אין כידון = לא אופנוע !
30/07/14 10:04
מה שכן - הסאונד נותן תחושה של ...
רוכב חדש
29/07/14 02:09
15צפיות
A1 טרי, אבל לא מתכנן לקנות אופנוע בזמן הקרוב (התכנון בעתיד להרחיב לA).
בגלל זה אני רוצה בכל זאת לרכוש קצת נסיון ברכיבה, אז החלטתי למצוא עבודה בשליחויות (אני בטוח שזאת לא ההחלטה הכי חכמה שיש, אבל אין לי אפשרות לקנות ולממן אופנוע משלי).
למדתי על וולף, אבל עשיתי גם רכיבה של שעה בערך על אחד המיו במגרש ובכביש, כדי להכיר רכיבה על קטנועים (פחות התרשמתי...)
אני בטוח שרכישת נסיון רכיבה בזמן עבודה בשליחויות היא בעייתית, ובגלל זה אני מבקש כמה מילות הכוונה מכם על תחילת הדרך.
תודה מראש
אני דווקא הייתי בוחרת אחרת
29/07/14 10:34
8צפיות
זה שיש לך רשיון, עוד לא אומר שאתה יודע לרכב, ואת השיעורים האמיתיים (עוד לפני קורס רכיבה מתקדמת שמאד מומלץ), כדאי לעשות בנחת, על כלי שהוא לא יותר מדי עתיר כוחות סוס.
לא כלי של רשיון A, ולא בשליחויות (ואגב, מיו הוא ממש לא דוגמה מייצגת לקטנועים, בטח לא כזה שחוט של בי"ס נהיגה).
יש לך לפחות עוד שנה (ואולי אפילו שנתיים, לא הבנתי אם הנושא הזה שונה במסגרת הרפורמה של לפני שבועיים) עד שתוכל לעשות רשיון A, וגם אז - לא חייבים למהר.
אני מציעה לך כן לקנות אופנוע או קטנוע של A1, עד 33 כ"ס (הרשיון הורחב ל-47 כ"ס, אבל בתור כלי ראשון, לא חייבים להגיע לקצה. 250 סמ"ק נותנים לא מעט כוח). לאו דווקא הוולף, שהוא קצת "צעצוע", למרות שככלי ראשון הוא לא רע - אבל יש גם מבחר כלים אחרים (CBR, בייבי נינג'ה ועוד). עדיף לא חדש.
להשתפשף עליו קצת (בתקווה שלא להשתפשף מהכביש - מיגון חשוב!), ללמוד לרכוב באמת - ובבוא הזמן, לעבור הלאה, אם תרצה.
שליחויות מתאימות לרוכבים מנוסים (עם נטיות התאבדות).
גם פרמידה לא בונים מהראש, וצריך בסיס טוב.
 
בתור שליח |משאל| כנס
29/07/14 13:15
7צפיות
תראה, אני התחלתי לרכוב מגיל מאוד צעיר ובשטח.
 
כשהתחלתי לעבוד כשליח כבר היה לי הרבה נסיון ברכיבה, קצת פחות בכביש, יותר בשטח.
 
החבר'ה הצעירים יותר ממני שרק סיימו רשיון וישר התחילו לעבוד כשליחים ראו הרבה יותר אספלט ותאונות ממני, חלקן לא כאלה קלות וכללו עצמות שבורות וכו'.
 
הרבה מאוד החלקות, במיוחד בחורף הראשון על הכביש כשהבוס מאוד בלחץ כי צריך להגיע עם המשלוח בזמן והשליח בלחץ כי הוא רוצה טיפים. גם בחורף האספלט כואב ושליח שזה החורף הראשון שלו מחליק המון (המון פסים לבנים על הכביש).
 
לסיכום, תחסוך קצת כסף ותקנה אופנוע A1 פרטי משלך ללמוד עליו ולעשות את הטעויות שלך עליו.
לטעויות על אופנוע כבד יש(ברוב המקרים) מחיר הרבה יותר כבד.
ובמשלוחים יש הרבה טעויות קטנות עם נזק מצטבר. זה לא שווה להתחיל ככה.(מה גם שאם אתה לומד פרופר לרכוב במשלוחים אתה יוצא עם הרגלים לא נכונים ולא בריאים)
|משאל| היה אמור להיות
29/07/14 13:16
6צפיות
עדיין אין אופציה לערוך
גם אני כמו התוכי הגעתי כבר עם ניסיון.
29/07/14 14:19
6צפיות
אני התחלתי לעבוד כשליח בגיל מאוד צעיר (סוף 16) ואפילו ממש מול התוכי באותו הציר.
אמנם היה לי ניסיון בשטח, אבל לא הצלחתי אפילו להבין באיזה סכנה הצבתי את עצמי.
היה לי את התואר המפוקפק של אחד השליחים המהירים בציר, והייתי יוצא עם 3-4 משלוחים ברצף.
כמובן שגם אני לאחר לא מעט החלקות קטנות ריסקתי גם את הקטנוע בתאונת טוטלוס לא קטנה.
רק היום כשאני יותר מבוגר, עם 8 שנות רכיבה אני מבין שכל משמרת שסיימתי אז היא נס.
 
כן זה עבודה טובה, זה הרבה מאוד כסף קל, אבל אני חושב שזה פשוט משהו שאסור לעשות ללא ניסיון.
זה רק אני, צעירים עדיין יעבדו כשלחים, חלקים אפילו יעברו את זה בשלום, חלקים ימשכו 3 שנים כשליחים למרות הפציעות כמוני.
אבל זו דעתי והניסיון שלי, best of luck to you.
מעולם לא עבדתי כשליח, אבל לפי הסכנות המתוארות והפגיעות בפועל
29/07/14 14:22
7צפיות
זה ממש לא עבודה טובה ובטח לא כסף קל....
60-70 שקל לשעה זה כסף קל.
29/07/14 16:38
10צפיות
אני חושב שלא עקבת, מסוכן, לא מומלץ וכו וכו.
אבל בתור נער בגילאי 16-18 זו אחת העבודות שמכניסה הכי הרבה, והרבה יותר קל פיזית ממלצרות, קייטרינג, או גינון.
 
אם זה שווה את זה? לדעתי לא.
כשליח לשעבר..
29/07/14 13:41
6צפיות
אני הוצאתי את הרשיון בגיל 18 ובאותו שבוע התחלתי לעבוד בתור שליח.
 
אין ספק שלהיות שליח היה כייף של עבודה + הרבה כסף מהטיפים.
אבל אם אתה רוצה ללמוד לרכב נכון - זאת ממש, אבל ממש לא הדרך.
לקח לי הרבה מאד שנים אח"כ לתקן את כל תפוסי הרכיבה הלא נכונה, המטורפת ללא התיחסות לחוקי התנועה אשר התקבעו אצלי בעודי לומד להיות שליח.
זה היה מאד קיצוני, מכיוון שברכב נהגתי נכון, אבל על אופנוע/קטנוע זה הרגיש שהכל מותר (כי צריך להביא את הפיצה בזמן ולקבל טיפ טוב).
לאחר מכן, שרכבתי לעצמי, המשכתי עם תפוסי הרכיבה של שליח.
 
אם אתה רוצה לרכב ולא אכפת לך איך - אז שליח זאת דרך טובה.
אם אתה רוצה ללמוד לרכב נכון, בבקשה תתרחק משליחויות עד אשר תהיה רוכב עם ניסיון.
 
בהצלחה,
עמרUK
שליח היא עבודה לחוצה ומלחיצה
29/07/14 14:37
7צפיות
לכן זאת בהחלט לא הדרך הנכונה ללמוד רכיבה.
רכיבה צריך ללמוד בצורה רגועה ובהדרגה,עבודתו של השליח היא בדיוק ההפך מכך. הכל בלחץ,הבוס מלחיץ,הלקוח מלחיץ,נהגים בכביש שונאים שליחים ולכן לא מתייחסים אליך.
רוצה לרכוש נסיון ברכיבה ושליטה על אופנוע,נסה להתחיל מרכיבת שטח,שם הסיכון להפגע מרכב אחר,נמוך פי כמה מהכביש.
ללכת ולצבור ניסיון רכיבה במוד שליח אומר
30/07/14 09:09
שאתה תסגנן לך סגנון רכיבה של מטורף וזו לא הכוונה שלך.
 
אם יש לך אפשרות לעבוד בעבודה אחרת ולחסוך לכלי ואז ללמוד כמו בנאדם, יהיה עדיף לך ולמשפחה שלך.
מה תרצו שיהיה בדור הבא של הפורומים?
28/07/14 13:15
57צפיות
אנו מתחילים בימים אלו  תהליך אפיון ועיצוב מחדש של הפורומים בפרדס ומאוד מעוניינים שאתם תהיו שותפים לו.

  
כרגע אנחנו ממש בתחילת התהליך ונשמח לקבל מכם הצעות... מה פורום החלומות שלכם?

|שמש| איפה בעיניכם החוזקות של הפורומים|?|  באילו דברים לדעתכם אסור לגעת|?|
|שמש| אילו פיצ'רים חסרים לכם|?| מה לדעתכם כדאי להוסיף|?|


אתם מוזמנים להגיב בפורום פורומים 2015

º
מערכת פורומים שעובדת.
30/07/14 02:39
5צפיות
30/07/14 09:06
4צפיות
ושיהיה אפשרי להעלות תמונה מאנדרואיד...
º
LOL
30/07/14 09:27
נגנב - סוזוקי GS 500 מדיזינגוף היום 28/7
הודעה זו מכילה תמונות
28/07/14 21:05
104צפיות
שלום לכולם
 
אחרי כמעט עשור ביחד, צר ליד להודיע שהGS נ-ג-נ-ב אתמול (יום ראשון) מתישהו בין 2000-2300, בדיזנגוף/פינת בזל (ליד המשטרה!!!). לא ברור לי מה לגנב יש לעשות איתו, כי אין לו ממש ערך כספי. מוזמנים לעדכן אם ראיתם/שמעתם על אופנוע זרוק בשולי הדרך (לוחית זיהוי 37-916-24)...

סימני זיהוי - סבל אחורי מקורי, זוג צופרים בצידי הפנס הקדמי, מכסה אלטרנטור שונה בציבעו בצד הבלוק מנוע, נרתיק\פאוץ שחור תלוי על לוח השעונים בכידון.
משתתף בצערך, נסה לברר אם יש מצלמות
29/07/14 00:00
20צפיות
אבטחה לבתי עסק או למבנים באזור הגניבה, יכול לתת כיוון.
ברר במשטרה אולי נגרר ?
בהצלחה ובתקווה שתחזרו להיות ביחד
FWIT - לחנויות ממול יש מצלמות שמכסות את הרחוב
29/07/14 00:22
23צפיות
שווה לבדוק אם רואים שם משהו...
מאחל לגנבים שיקבלו נשיקה צרפתית
30/07/14 09:04
14צפיות
מפצמ"ר.
 
רכיבה עם משקפי שמש מקוטבים
28/07/14 10:54
217צפיות
הי,
שלשום קניתי משקפי שמש מקוטבים(Polorized) ושמתי לב שכשאני סוגר את המשקף אני רואה כל מיני צבעים ועיוותים במשקף. לעוד מישהו זה קורה ?
סביר להניח שלהרבה מאד
28/07/14 11:03
177צפיות
גם לי כמובן.
 
חלק מהמשקפים של הקסדות מקוטבים גם הם (אני מניח שלמניעת סינוור) וכשאתה מרכיב משקפי שמש מקוטבים האפקט של צבעים ועיוותים הוא בלתי נמנע.
 
אני החלטתי שלא להשתמש במשקפי שמש מקוטבים ברכיבה.  זה יותר מדי מפריע לי.  חבל אבל לא מצאתי פתרון אחר.
זה קורה
28/07/14 11:49
159צפיות
לכל מי שמרכיב משקפיים מקוטבים וסוגר את המשקף.
 
28/07/14 12:47
105צפיות
  
קורה לכולם, אבל ברגע שמתרגלים מבינים שהרבה פע
28/07/14 13:00
145צפיות
פעמים כתמי שמן, מיים וכו מופיעים בצורה שונה דרך משקף מקוטב וזה מקל מאוד את ההחלטה איפה לרכב ואיפה לדלג
º
זה בתנאי שאתה לא סוגר את המשקף...
28/07/14 13:08
48צפיות
º
גם כשסוגרים, מהר מאוד מתרגלים
28/07/14 13:41
40צפיות
כן אבל אז סובלים מסינוורים ועיוותים.
28/07/14 21:08
27צפיות
לא מומלץ.
º
קרה גם לי.
28/07/14 13:28
39צפיות
יש מעט סיכון בכך.
28/07/14 14:53
92צפיות
כשהמשקפים מתנגשים, ויוצרים את האפקט המוזר של הצבעים, המוח שלך בעצם קולט משהו שחדש לו, מעין דרך חדשה לראות.
המצב הזה מצריך הרבה יותר קשב, ולוקח לך מעט יותר זמן לפענח מה שאתה רואה,זה עלול להשפיע על זמן התגובה כמו כן לעייף את העניים.
 
אני קיבלתי זוג משקפיים מקטבים במתנה, והחלטתי לא לרכב איתם.
פשוט שומר זוג משקפיי ב' באופנוע או במעיל.
º
28/07/14 15:48
3צפיות
העניין נידון פה בעבר
28/07/14 15:48
114צפיות
כאחד שרוכב (וגם נוהג) עם משקפי שמש מקוטבים כבר למעלה מ- 10 שנים אני הגעתי לתובנות הבאות:
 
1. משקפיים איכותיים עם עדשות איכותיות עושים את ההבדל (יש איכות ויש איכות, ולא כל מה שאתה חושב שהוא טוב באמת מגיע לאיכות של היצרנים המובילים באמת בתחום).
 
2. יש איכויות שונות גם במשקפי הקסדות, ולמשל אצלי מעולם לא התגלתה שום בעיה עם משקפים של שואי, אראי, X-Lite או HJC. מדובר על משקפים מקוריים בלבד. כשמדובר במגיני רוח של אופנועים, אני מניח שגם פה יש הבדלים אם כי לא יכול לומר מה נחשב טוב ומה לא.
 
3. יש איכויות שונות גם בתצוגות LCD של לוחות שעונים. יש כאלה שמתנגשים עם המשקפיים, וכשאתה מביט בהם אתה רואה שחור. קרה לי פה ושם עם כל מיני קטנועים, לא זוכר מתי פעם אחרונה זה קרה עם אופנוע.
 
4. כשהכל "מתקתק" טוב, אז מבט בראש ישר דרך משקף טוב על צג טוב לא עושה בעיה. כשאתה מטה את הראש מעט שמאלה או ימינה, אז אתה "מאבד" את התצוגה ב- LCD, או שפתאום המשקף של האופנוע מקבל גוונים מיוחדים.
 
5. פולרואיד זה מגניב. אתה רואה דברים שאחרים לא, למשל את השומן על החלונות של חלק מהרכבים, את השמשות האדומות של חלק מהרכבים הצרפתיים (אלה שנוסעים, לא אלה שתקועים בצד הדרך), וגם כתמי שמן על הכביש שבולטים למרחוק.
 
6. מאז שאני עם פולרואיד אני לא יורד מזה.
שמע אני עם משקפים של פראדה שלא יורדים מאיכות
28/07/14 17:16
86צפיות
מקסימלית ועם קסדת X-Lite 802r  עם משקף מושחר טיפה(אולי פה הבעיה) ואני עדיין רואה צבעים(שוב לא משהו מוגזם) אבל כשאני מטה את הראש הצידה לא שמתי לב שהמסכים מחשיכים.. אבדוק היום.
פראדה?
28/07/14 17:39
81צפיות
תסתכל בצד שמאל. זו לא חנות, זה היצרן.
º
לא הבנתי מה אתה מנסה להגיד ?
29/07/14 10:36
2צפיות
º
שזהו מותג מדבקה, כמו כל שאר ה"מותגים" שמופיעים באתר
29/07/14 11:30
3צפיות
º
מדבקה מדבקה אבל איכות גבוהה :)
29/07/14 11:40
2צפיות
º
לא יודע לגבי האיכות, אבל המחיר גבוה.
29/07/14 17:19
3צפיות
המחיר גבוה אבל מי קונה במחיר הרגיל ? תמיד יש
29/07/14 17:39
12צפיות
איזה מבצע שעובד על אנשים ;) כמו 60% הנחנה .. חחח
האיכות דיי טובה ... היו לי הרבה זוגות משקפיים עד היום.
פראדה אינו מותג מדבקה...זהו מותג פרימיום של
30/07/14 09:01
9צפיות
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
זה לא כ”כ עניין של איכות משקפים
29/07/14 05:24
6צפיות
אלא יותר עניין של איך הם בנויים. לא כ”כ מכיר תהליכי ייצור שלהם, אבל על מנת שלא תהיה לך בעית ”תאימות” בין המשקפיים למשקף או מסך LCD, גם המשקפיים וגם המשקף צריכים להיות באותה זוית קיטוב. לא ידוע לי אם יש לזה תקן, כך שכנראה כל אחד מייצר איך שנוח לו. אני גם לא בטוח שיצרנים של משקפים מתחשבים בכלל בעניין של קיטוב, אחרת המשקפים היו עולים יותר, כי זה מצריך יצור מיוחד.
אין שום קשר לאיכות
29/07/14 16:07
8צפיות
עדשות פולארויד מקוטבות ואם הן לא מיושרות לפי הקיטוב של המשקף/צג/חלון ייווצרו עיוותים וחסימות. אין כל סיכוי שכל הנ"ל יקוטבו באותה צורה ולכן תמיד יהיו עיוותים בחלקם.
אולי אין קשר, אבל מצאתי ש
29/07/14 17:20
12צפיות
במותגים הפשוטים שמוכרים עדשות מקוטבות זה קורה יותר מאשר במותגים האיכותיים. כנראה שמישהו כן בודק את זה, לפחות יותר מאשר במותגים הפשוטים.
STRESS BIREFRINGENCE
28/07/14 22:58
28צפיות
 
ובאמת תלוי קצת בתהליך ליצור של המשקוף
º
29/07/14 05:21
קורה בהחלט וגם אני כתבתי על זה
29/07/14 12:32
8צפיות
כמו כל דבר יש לזה חסרונות ויתרונות. את החסרונות מרגישים.
יתרונות: מזהים שמן/דלק על הכביש
 
קניית פילטר אוויר מדוד איביי והגעתו לארץ הקודש
29/07/14 23:53
27צפיות
אני רוצה להזמין פילטר אוויר תחליפי מדוד איביי. מישהו התנסה ויודע להזהיר אותי ממוקשים בדרך? אפשר בכלל להכניס פילטר אוויר על פי החוק במדינתנו?
מי ישלח את ידו לכיסי וכמה זה יעלה לי בסופו של דבר? מישהו התנסה ויודע לספר לי?
 
תודה מראש על כל עזרה.
הוזמן, הגיע, עבר בדואר בלי בעיה
30/07/14 00:44
24צפיות
לא יכול להבטיח ששלך יעבור חלק אבל רוב הסיכויים שכן
º
כנ"ל
30/07/14 06:30
5צפיות
מסננים מעולם לא עצרו לי במכס.
30/07/14 08:59
3צפיות
 
 
בהצלחה.
º
תוודא כי השילוח יעשה דרך USPS ולא DHL, UPS או דומים
30/07/14 09:25
א3 זה לחלשים
27/07/14 08:56
361צפיות
º
בינתיים אנו משלמים רק בגין הבדיקות
27/07/14 10:28
71צפיות
זה הזמן להצטרף למגמה של "off-the-grid", וטובה שעה אחת קודם
27/07/14 11:41
179צפיות
משרד התחבורה כבר קיפל את הזנב
27/07/14 17:12
131צפיות
 
"הכוונה לבחון את הנושא מעולם לא נדונה אצל שר התחבורה ומכאן, שגם לא אושרה על ידו כלל. יתרה מכך,
אין כל כוונה לאשר תשלום אגרות כלשהן  מהנהגים  עבור השימוש בכביש.

הדו"ח המדובר מהווה הצעה לתוכנית עבודה שכלל לא נדונה במשרד וודאי שלא אושרה על ידי שר התחבורה או מנכ"ל משרדו.
הניסוי המוצע בדו"ח מעולם לא קיבל את אישור הגורמים המוסמכים במשרד התחבורה.  "
משרד התחבורה בוחן מערכת לגביית אגרה מנהגים שייסעו מהר
27/07/14 10:47
152צפיות

זאת לא בדיחה לצערי ומקומם של האופנועים לא נפקד כלל
בחסות המצב הדמקטטורה הישראלית רוצה לגבות מכולנו בעזרת פתרון הזוי של ה GPS שלנו $$$ על קמש"ים
"התיעוד יבוצע באמצעות מערכות ה־GPS בטלפון הנייד של הנהג"
זה מחיר השתיקה וטמינת הראש בחול
כמו המפלצת שהתפתחה לנו בעזה גם בתוך גבולות ישראל התפתחה מפלצת לכודית שכמו כל דיקטטור מתוחכם
התחילה במשהו ואח"כ ביומטרי ואח"כ מצלמות מהירות ועיר חכמה (מתחבר לרשויות הביטחון) והיד נטויה
º
נהגים החלו לבחון מערכת הגירה ממדינה מתדרדרת
27/07/14 15:14
32צפיות
עוד כמה פנינים שפורסמו היום
27/07/14 17:29
141צפיות
מה? אבל זה כבר שנים נגד החוק!
29/07/14 00:50
9צפיות
מה פתאום הם נזכרו עכשיו?
היה לא חוקי ליבא, לא היה איסור התקנה ושימוש
30/07/14 09:06
4צפיות
מפורש, ניסוי להסתמש בכל מיני תקנות כדי להעניש את המשתמשים (כמו איומים ב"הכשלת שוטר"), אבל זה לא ממש עבד.
אם להיות כן, חוץ מהתקנה המדברת על משבשי האכיפה
29/07/14 14:21
6צפיות
שכמו שצויין נדונה בעבר - כל השאר הן תקנות הגיוניות ונכונות בהחלט. לא ראוי ולא נכון לנסוע ברכב ללא חגורת בטיחות (התקנות לגבי רכבי הקופה) ולדעתי זה חוסר אחריות להסיע ילדים במושב קדמי, על אחת כמה וכמה אם אי אפשר לנטרל את כרית האוויר (שיכולה להיות מסוכנת לילד הרבה יותר מאשר התאונה).
לא נראה לי
28/07/14 12:50
99צפיות
בואו נניח לצורך העניין שאני בעל רשיון נהיגה ורשום כלי רכב כל שהוא על שמי.
ואם אני נוסע במונית נסיעה בין עירונית על כביש 1 או 2 (כידוע המוניות נוסעות  בכבישים בין עירוניים בקצב בינוני פלוס). האם אחוייב באגרת מהירות?
 
נראה לי שהסתמכות על מהירות נסיעתו של הטלפון הנייד שלי כמוה כראיה נסיבתית. אני לא חושב שאפילו שופט שלום יסכים לתמוך בדרישה כזו.
אני אספר לך משהו
28/07/14 16:20
88צפיות
אולי אתה יודע את זה ואולי לא, אבל היום, בחלק גדול מהרכבים החדשים, גם בלי שתבקש ובלי שתרצה ובלי שתדע ובלי שיהיה לך מה לעשות נגד זה - כבר יש גם SIM לדאטה וגם צ'יפ מובנה של GPS, ולא רק זה אלא גם חיבור WIFI ו- BT שבחלקו ניתן למניפולציה מבחוץ. כל מה שמשרד התחבורה צריך, לצורך העניין, זה לדרוש שזו תהיה מערכת שתתוקן בכל רכב חדש החל משנת 2017. לדוגמה. ואז לתעד את זה ברמה של מספר רישוי אל מול מספר IMEI מזהה סלולרי, כשהבעלים הרשומים לכל עניין ודבר הוא הבעלים הרשומים ברישיון הרכב, יהיה אשר יהיה (ולציי רכב - מי שרשום כנהג הנוכחי בספרי ניהול צי הרכב, בדיוק כמו שעושים בהסבת דו"חות מהירות למשל).
 
לא תלוש מהמציאות.
 
השלב הבא - להתממשק לפטמה ולהתחיל למצוץ.
º
ג'ורג' אורוול כבר התפורר מרוב גלגולים בקבר...
28/07/14 16:59
19צפיות
ג'ורג' אורוול מחייך
30/07/14 08:13
11צפיות
וחוכך את ידיו בהנאה פולנית:
"אמרתי לכם".
קצת פספס בתאריך, אבל מה זה 30 שנה לעומת הנצח?
תוציא את הסים
28/07/14 19:28
54צפיות
ומעבר לזה, יש מספיק סדנאות שיכולות לבצע מניפולציה במערכת המחשוב של הרכב, אני מאמין שיצא איזה טיפול טכנולוגי במפגע שכזה.
 
יש מערכות כאלה גם באופנועים?
אתה אולי יכול להוציא את הסים
29/07/14 01:32
13צפיות
אצלך, אבל זה לא משהו שאתה יכול לפרק בשניה וחצי, ובציי רכב זה לא יכול לקרות. בקיצור, ההכנה לצינור נעשית בימים אלה.
º
אנשים כנראה יפסיקו לקחת רכב מהעבודה
29/07/14 08:06
2צפיות
º
אנשים יפסיקו לגור בפריפריה
29/07/14 20:01
5צפיות
זה מה שקורה שמועדון האופנועים חולם...המדינה
28/07/14 15:52
90צפיות
חופרת לנו מנהרות ישירות לכיס באין מפריע.
 
כשמועדון האופנועים
29/07/14 02:28
5צפיות
כש...
לא מבין מה נסגר עם הרוכבים אופנועים וקטנועים כאחד!!!
29/07/14 10:40
23צפיות
השוליים זה לא נתיב המראה ולא הנתיב של אבא שלכם ! אין לכם שום זכות לטוס שם, ההשלכות של זה יהיו גדולות והתשלום יהיה גבוה על כולם. חתיכת אינטרסנטים מטומטמים!!!
אה, ולדביל שחתך אותי היום מאחל לך יום נפלא.
 
תודה,
אסף.
הסטטיסטיקה אומרת שאם תחכה מספיק
29/07/14 17:36
29צפיות
רוכבים כאלה ייכחדו לאורך זמן.

 
העניין הוא
29/07/14 19:24
29צפיות
שאחרים מסוגם מצטרפים למעגל
זה ארוך. מה דעתכם?
29/07/14 16:51
29צפיות
סתכלו על הכל. ואז תגידו: איזה מהאינצידנטים נגרם עקב הכי הרבה טימטום אצל הרוכב,  ואיזה להבדיל,  נגרם בגלל הכי הרבה עיוורון אצל הנהג.
 
תנו מובאה מדוייקת הכוללת זמן מדוייק כולל השניות.
 
Women's survey on size
29/07/14 17:05
22צפיות
Women's response to ...
2 inches - I can't even hold it.
 
3 inches - Never been so unsatisfied
 
4 inches- I've had bigger than it ..
 
5 inches- Good, but I wish a bit bigger!
 
6 inches- perfect.
 
7 inches- Love it.
 
8 inches - Wow!, but cant have it all.
 
9 inches - Painful but manageable.
 
10 inches- Too much pressure on stomach.
 
This survey was Customer's Feedback on different SIZES of Subway Sandwiches.
But I love the way you think!
 
חנויות זולות בלונדון ודאבלין
29/07/14 15:09
6צפיות
היי חברים, 
אני טס בספט' לשבוע בלונדון ושבוע בדאבלין.
אשמח לחנויות זולות ומעניינות (כפפות, נעליים וכמובן צלא פיצ'פקס)
 
תודה.
שאלה בנושא חיבור זוג צופרים מסוג שופר של פיאם
27/07/14 14:29
120צפיות
הי
האם בחיבור הצופרים מהקישור הזה להונדה CB1000R אני זקוק לריליי נוסף ונפרד?
אם כן אשמח להמלצה וקישור
אם לא אז האם מספיק שאנתק את הצופר (האלקטרומגנטי הקיים) ואחבר את הסט הזה?
בסוף מצאת את דגם ה-R? אם כן, איפה?
27/07/14 15:23
88צפיות
לשאלתך - שני צופרי ה-FIAMM אצלי מחוברים בחיבור נפרד למצבר + נתיך נפרד על אותו חיבור.
º
הי לא הצלחתי למצוא R במצב סביר אז הזמנתי את את אלה שבקישור
27/07/14 17:40
45צפיות
לדעתי, בכדי לא להעמיס על המערכת הקיימת אשר לבטח אינה מתוכננת
הודעה זו מכילה תמונות
27/07/14 16:46
170צפיות
להספקים של זוג צופרים כפי שציינת, יש לחבר אותם דרך ממסר כפי שמופיע בסקיצה המצ"ב.
רגל מס' 87 (N.O) תחובר לזוג הצופרים במקביל.
רגל מס' 86 תחובר במקרה שלך ללחצן ה"זמבורה" שנמצא בכידון, בפועל תחובר ל(+) אשר מחובר לצופר הקיים.
המספרים בסכימה הינם של ממסר מסוג בוש, יכול כי המספרים יהיו שונים בממסרים של חברות אחרות.
תודה מה שאני לא מבין זה שאם קיים כבר ריליי לצופר האורגינלי
27/07/14 17:46
80צפיות
למה זה לא מספיק שאפרק את הצופר המקורי ובחיבורים שלו אחבר את הצופרים החדשים והם יעבדו על התשתית של המקורי
אם אפשרי וכדאי?
הצופר המקורי חלש ועובד בלי ממסר.
27/07/14 21:30
74צפיות
זוג השופרים צורך הרבה זרם ועלול עם הזמן לדפוק את המתג בכידון.
 
ראיתי מישהו שהתקין שופר בודד על החיווט המקורי וזה עבד בסדר,
 
אבל לזוג תמיד ממליצים לחבר למצבר או לחוט מרכזי בצמה, עם ריליי ופיוז.
 
כך עשיתי כמה פעמים כשהתקנתי צופרים כאלה, ובסה"כ זו טרחה די קטנה וחד פעמית.
צריך ריליי
הודעה זו מכילה תמונות
27/07/14 21:37
132צפיות
מנסיון שהותקנו אצלי צמד (ראה תמונה).
הם מושכים הרבה חשמל יחסית למקוריים. לכן חייבים ריליי.
לא לשכוח לתלות אותם על פס המתכת שקיבלת בקופסה, אחרת לא ישמעו למרחוק.
פס המתכת זה המינוס (-)
28/07/14 09:40
51צפיות
אם לא תשתמש בו לא ישמעו בכלל........
אוקי שם ריליי יש המלצות לסוג ? המבחר באיבי
27/07/14 23:17
58צפיות
עצום ורב
אם ריליי אז חשוב שיבוא עם הבית שלו (הנקבה סוקת אם אני לא טועה)
תודה
אלדד
אלדד, לא מכיר את שם
28/07/14 07:51
61צפיות
הריליי. הוא הגיע בקופסה של FIAMM.
אולי שווה להרים להם טלפון. יש חנויות בת"א לחשמל של מכוניות (רח' שונצינו רווי בהן) שם בוודאות תמצא.
אין מותג ספציפי אני מניח.
º
תדה ננסה
28/07/14 09:30
17צפיות
אין צורך ב-socket, ניתן להשתמש בסופיות מלבניות או אפילו
28/07/14 11:34
39צפיות
להלחים את החוטים לרגלי הממסר - נדיר שהוא מתקלקל.
תודה הרגע המוכר הודיע שהוא לא שולח לישראל כי
29/07/14 02:22
2צפיות
אין טיסות לדבריו
בכל מקרה יזכה....
תודה לכל מי שענה
אלדד
תושבת איכותית לקטנוע קימקו לאייפון
28/07/14 00:35
134צפיות
היי אני מחפש תושבת ביטוחותית לאייפון 5 לקטנוע קימקו vivo
חשוב לי שלא תהיה לה זרוע ארוכה כמה שיותר קצרה עם מגן מים 
 
תודה
יש כאלה
28/07/14 02:57
129צפיות
זה מתאים ?
28/07/14 03:17
89צפיות
מבחינת החיבור עצמו? לא יודע.
28/07/14 06:09
91צפיות
ממליץ להיכנס לכלבוטקס, יש להם כל מיני מתאמים, תראה מה מתאים לך.
כמו אמרו מעליי, RAM MOUNT אצל כולבוטקס
28/07/14 08:46
114צפיות
פיתרון מעולה מניסיון. http://kolbotex.co.il/products.php?category=10918&...
החברה אמריקאית, את כל שאר המוצרים שלה תמצא פה. http://www.rammount.com/products/motorcycles.htm
אפשר גם להזמין מחו"ל
28/07/14 21:07
27צפיות
אני הזמנתי וחסכתי איזה 20 ש"ח. :(
פרוייקט גמר בבצלאל - אופנוע פעלולים
27/07/14 13:55
245צפיות

http://www.fullgaz.co.il/home/p/78859/
 
כתיבה וצילום - עבדכם הנאמן.
 
למי שיש זמן השבוע, מומלץ לקפוץ לתערוכה, שתוצג עד סוף השבוע.
 
º
פרויקט יפיפה, כן ירבו!
27/07/14 17:05
21צפיות
º
27/07/14 17:11
9צפיות
º
27/07/14 21:01
2צפיות
º
27/07/14 21:47
2צפיות
º
כבוד באמת כבוד
28/07/14 09:42
11צפיות
מגניב פלוס!
28/07/14 12:18
63צפיות
כיף לראות.
º
אני מתכוון לבקר שם רביעי או חמישי, יש מצטרפים ?
28/07/14 15:16
12צפיות
º
שאפו גדול!
28/07/14 18:04
4צפיות
º
אין דבר כזה שאפו גדול
29/07/14 11:13
1צפיות
º
הכוונה ברורה וזה מה שחשוב. לא צריך להתקטנן.....
29/07/14 12:31
עליית עמוד ההודעה החדש ב|תפוז|
27/07/14 11:56
48צפיות
גולשות וגולשים יקרים,
היום העלנו את עמוד הוספת הודעה החדש בכל הפורומים :-)

העמוד החדש כולל:
- עורך חדש בעמוד ההודעה שיאפשר הדגשת טקסט, לינקים, גדלי וצבעי פונט שונים.
- העלאת מספר תמונות  / סרטוני וידיאו / קבצים אחרים להודעה אחת.

בכל עניין (טכני או כללי) ניתן לפנות אלינו בשרשור המיועד בפורום משוב, במסר ל"הנהלת הפורומים" או למייל forums@tapuz.co.il.
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?for...


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה