לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז ! בין אם אתם רוכבים על ``חרגולים`` עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!

 

גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 

 

אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות, מה שתרצו.

בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את "כללי הגלישה בפורום" אשר מופיעים ב"מאמרי הפורום" לפני תחילת הגלישה.

 

מעט היסטוריה: 

פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה עוד מימיה ב- IOL. 

בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 

כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.

במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 

בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 

בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.

אחרי פרישתם של yarivos ו-LoneRider מהניהול. הצטרפו hajbi ו- Pumi לצוות המנהלים. 

בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".

בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam.

 

לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!) מיצו, avi elbaz ו gamgam- מנהלי הקהילה.

 

עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

מחפש ספר מכונאי ONLINE של סקודה 1.4 גיר ידני משנת 2008
29/07/15 23:39
12צפיות
 
מחפש ספר מכונאי ONLINE של סקודה 1.4 גיר ידני משנת 2008
לצורך הוראות לביצוע החלפת רצועות טיימינג, מותחנים, משאבת מים וכו'
Fabia Combi 2008

Code Description TMBGC25J983174856
5J Skoda Roomster/Skoda Fabia 2 Model name:
G Fabia 2 Combi Ambiente, Combi Equipment level and body type:
C 1.4 MPI 16V, petrol 63 kW (86 PS) @ 5000 rev., 132 Nm @ 3800 rev., DOHC, EU-4 Engine:
  BUD, BXW Engine codes possible:
8 2008 Model Year:
2 2 front, 2 side (in seats) Airbag configuration:
3 Mladá Boleslav (Czech Republic) Producing factory:
TM Europe, Czech Republic Country of manufacturer:
B Skoda Auto a. s. Name of manufacturer:
9 9 Validity code:
174856 174856 Body serial number:
 
CBR500 למכירה!
הודעה זו מכילה תמונות
29/07/15 08:45
151צפיות
אהלן מה קורה?
אני מוכר את הCBR500 שלי בגלל שאני קונה 600RR
אופנוע במצב מעולה, אני מטפל בו יפה (כל 300 ק"מ משמן את השרשרת, בודק שמן מנוע ומשמן את הקלאצ' ברייקס).
לא עבר תאונה, לא עבר החלקה!
הוספתי לו אגזוז עם זרימת אוויר חופשית, קלאצ' ברייקס ספורטיביות ויש לו אזעקת ביפר (עם אחריות).
עבר טיפול 6,000 ק"מ לאחרונה, מטופל אך ורק במוסך של הונדה!
עשה 8,000 ק"מ, יד ראשונה ומותאם לרישיון A1.
נמכר במחיר של 47,000 ש"ח.
052-5820654 - אלעד!
 
 

 
זה שאתה משמן את ה..."קלאצ' ברייקס"...לא מקלקל לזה
29/07/15 19:55
55צפיות
את ..."הספורטיביות"...???  
אגב...למה לפרסם אם ..."הוא נמכר ב 47,000..."?
התייעצות לפני קניית אופנוע: CB500F
29/07/15 16:26
57צפיות
שלום רב,
אני הבעלים הגאה מזה שנה של Honda Vision 110cc ולאחרונה אני ממש מרגיש את החסרון ביכולת ההאצה הבינונית שלו.
אני משתמש בו כדי לעשות נסיעות מגבעתיים לתל אביב והסביבה, ובסה"כ אינני עולה על כבישים מהירים. 
חשבתי בהתחלה לקנות קטנוע 300 סמ"ק אך הם כולם גדולים למדי, ומרגישים לי טיפה מגושמים בגלל זה.
עד כמה הולך להיות קשה יותר להשתחל בין רכבים עם האופנוע הנ"ל מאשר עם קטנוע קטן? הולך להיות אפילו יותר רלוונטי עכשיו עם סגירת הכבישים בגלל הרכבת הקלה

תודה מראש לכל העוזרים 
אופנוע = כיף, קטנוע = פרקטיקה...
29/07/15 18:50
42צפיות
אם המטרה לנסיעות קצרות/בינוניות קטנוע 250/300 יתן לך תמורה פרקטית (שטח איחסון/מחיר/תחזוקה).
אם יש ביעודים גם כיף וטיולים - האופנוע סבבה.
 
אני רוכב על קטנועים בקדנציה הנוכחית כמה שנים מאז שהשתנמכתי מאופנוע. כרגע על JM300ABS ואני איתו בעיקר באיזור האורבני עם גיחות מחוץ לעיר.
sym wolf sb250ni
29/07/15 15:48
50צפיות
אהלן חבר'ה,
אשמח לקבל מידע ודעה לגבי הוולף 250.
רכבתי עד כה על גוירייד 200 ובא לי קצת לגוון. תקציב נמוך של 26 אלף בערך ומעדיף אופנוע חדש (מה שלא משאיר אותי עם הרבה אופציות).
בחיפוש באינטרנט יש מעט מאוד מידע עליו והבנתי שהוא בעיקר מיועד למורי נהיגה ורוכבים מתחילים (אני די סבבה עם זה).
 
מה דעתכם? אגב, אני מחפש אופנוע שישמש אותי לטווח הקצר של בערך שנה (ובגלל זה פחות מפריע לי לקנות חדש).
תודה!
יצא לי ללמוד עליו
29/07/15 16:30
49צפיות
המנסיעות שלי עליו וכמה ק״מ על כביש מהיר, הוא מאוד נחמד בעיר, הגיר קצת נוקשה והמושב לא הכי נוח.
הוא הרגיש לי מאוד קטן ולא משרה בטחון בטורים גבוהים כמו שאני מרגיש על הפיציאר.
סה״כ אופנוע חביב עם לוח שעונים שאישית ממש אהבתי אבל לא נוח להרכיב עליו (כן, יצא לי להרכיב עליו בשיעורים) והוא לא מרגיש טוב על הכביש המהיר.
בנסיעות בעיר לא הרגשתי במחסור כלשהו, התנוחה מאוד נוחה וההיגוי קליל.
 
דווקא בשביל שנה הייתי הולך על משומש.
גילוי נאות: אני מוכר את הפיציאר שלי במחיר זנות בשביל לעלות בנפח.
ספר רכב בעברית לקטנוע גוירייד
29/07/15 14:43
28צפיות
לא המדריכון שיש במטרו, אלא ספר רכב שלם, אולי יש למישהו בעברית? לינק?
האם יש פה אנשים שמשתמשים במצלמת אקסטרים ביחד עם דיבורית?
26/07/15 16:30
114צפיות
הייתי רוצה לדעת איך אפשר לקמבן קונפיגורציה של גופרו ביחד עם סקלה ריידר.
בגדול, המיקרופון שבא עם המצלמה הוא חרא והוא נמצא מחוץ לקסדה, האם אפשרי לקחת מפצל Y ולחבר את המיקרופון שבא עם הדיבורית גם לגופרו וגם לדיבורית עצמה? האם יש לזה חסרונות כלשהן?

 
נראה לי לא ישים כיוון שהמקרופון של הדיבורים בנוי לבלום חלק
26/07/15 16:38
92צפיות
מרעש האופנוע.
והוא בכלל נמצא בתוך הקסדה אז ישמעו בעיקר את הנשימות שלך ואת הרוח בקסדה
אז מה הפתרון?
26/07/15 16:42
78צפיות
2 מיקרופונים בקסדה? יש גם עדיפות למיקרופון אקטיבי או פסיבי?
 
הדרך הנכונה היא 2 מקרופונים.
29/07/15 12:20
38צפיות
השאלה היא מה אתה רוצה שישמעו?
את הרוח? את המנוע? את הדיבור?
 
אם אתה רוצה את הרוח, המיקרופון הבנוי של הגופרו הוא מעולה בשביל זה.
אם אתה רוצה לשמוע את הדיבור, המקרופון של הדיבורית הוא מצויין ( עם מתאם Y )
אבל זה יוריד את ההתנגדות על הקו ותקבל סאונד פחות טוב בשתי היציאות..
לא שהסאונד של המיקרופון בקסדה הוא טוב כי זה בעקרון מיקרופון ״כפול״ עם שני ממברננות מחוברות בהיפוך פאזה כך שנקודת ההתחלה של המקרופון היא בעייתית אבל כל עוד אתה לא מצפה לסאונד של חדר הקלטות, המקרופון יכול לשמש אותך להקלטה של דיבור בזמן רכיבה ברמה סבירה.
 
כמובן שהכי נכון זה לחבר מקליט חיצוני (ZOOM וכדומה) ואז לקבל כמה מקורות של הקלטה ולהחליט בבית איזה סאונד אתה מעדיף מתי למשל רעש מנוע בזמן שאתה יוצא מהמקום שנחלש כשאתה מדבר וכו׳...
 
|*|רוצים לזכות בכניסה זוגית לפארק מים|?|
29/07/15 12:20
4צפיות
|שמש|חופשת הקיץ בעיצומה, החום הולך וגובר ו|תפוז| רוצים לצנן ולפנק אתכם בכרטיסים זוגיים לפארק המים שפיים!
היכנסו כבר עכשיו לפורום טיולי משפחות - הורים מטיילים, פרסמו תמונה של חופשת הקיץ האולטימטיבית שלכם ואולי תזכו!!

לפרטים נוספים והשתתפות:
http://tinyurl.com/nlus56g
שאלת סקרנות (חצי ) - מאסטר שף
27/07/15 18:48
252צפיות
בפרקים הראשונים של "מאסטר שף" שילחו משהו כמו 50 שליחים על קטנועים אחידים, ממותגים, עם נראות אחידה של הרוכבים מבחינת מיגון וקסדה.
 
חלק מהקטנועים נראים פיזית בכל מיני קצוות הארץ, בדרום ובצפון, כלומר רכבו עליהם כמה וכמה קילומטרים. גם אם לקחו אותם לשם על גבי גרר, עדיין הם רכבו בכמה סשנים של צילום וצברו קילומטראז'.
 
איך עושים עסקה כזו? הרי אין בארץ עסק שמשכיר כל כך הרבה קטנועים, יש אפשרות להעמיד כמות כזו של כלים חדשים לטובת ההפקה ולמכור אותם אח"כ כיד שניה?
 
סתם תמיהה של בור...
למה בעיה?
27/07/15 19:43
183צפיות
לא חסר חברות שליחויות ומסעדות שישמחו לקנות כלים בהנחה...
לאותו יבואן זו חשיפה אדירה
28/07/15 17:54
123צפיות
בסה"כ מדובר בכלים זולים, למכור אותם אחר כך ללקוחות פרטיים או עסקים זה לא בשמיים.
אפשרי גם להסב חלק מהם לכלי נסיעות מבחן של אותו יבואן.
חוץ מזה, לדעתי הייתה שם עריכת וידאו מקצועית ובפועל כמות הקטנועים קטנה ממה שרואים.
תרשה לי להיות ספקנית.
28/07/15 18:00
141צפיות
באף פריים של קלוז-אפ לא רואים יותר מ-10 שליחים לכל היותר.
בפריימים הבודדים בהם רואים את כל הצי (ולא מדובר ב-50, זה נראה יותר כמו 112) יש מצב שמדובר בעריכת וידאו מתוחכמת.
החל מ 1:50:
 
לא מדובר בקטנועים זהים, אני מזהה שם לפחות שני דגמים, אחד של SYM (אולי VS?) והשני של ימאהה (נראה לי כמו ה-Delight).
שים לב ל-02:15 - מישהו שם בעריכה עשה פשלה רצינית, אלא אם במטרו הדביקו מדבקת YAMAHA בכתב מראה...
 
ותסלחו לי, אבל איזה קטנוע היום מאפשר להתניע כשהרגלית למטה?
מה שבטוח - העורך לא רוכב.
 
ואחרי הכל - מה ההבדל בין כלי מבחן שעשה 50 ק"מ לבין כלי ששימש ב-50 סשנים של צילום של 1 ק"מ?
הרוכבים הם מדריכי אופנוען מאומן של גידי פרדר
28/07/15 20:03
136צפיות
(ועל כן, אין 50 רוכבים או משהו שקרוב לזה).
אולי תביאו את גידי לכאן להסביר...
אין ספק שמדובר בעריכה, אלא ממש לא מתוחכמת
הודעה זו מכילה תמונות
29/07/15 09:24
130צפיות
חלק מהכלים עם צל, חלק בלי צל...
 
ניתוח פסיכולוגי לבעלי דוקאטי
26/07/15 19:29
277צפיות
אני מחפש ניתוח פסיכולוגי לבעלי דוקאטי, מי הם, מה מניע אותם, מאפיינים אישיותיים, מבנה נפשי וכדומה.
רפרנסים באנגלית גם יתקבלו בברכה...
 
*- אין לי דוקאטי
 
נרקיסי ביצה, אסטיניסטים, אוהבי עצמם ואת... ברדה
26/07/15 22:13
216צפיות
חולמים על הונדה/סוזוקי בלילות, מכחישים בימים
מתחלק לשתי קבוצות
26/07/15 23:01
196צפיות
1. רוכבים על דוקאטי מאז שיש להם רישיון, סבלו בשקט את טיפטופי השמן ושאר הבעיות - חלוצים אמיתיים 
2. רוכבי יפנים שסיפרו במשך שנים למה היפנים הכי טובים ואז חצו את הקו - סתם טרמפיסטים 
לא, אין לי
הודעה זו מכילה תמונות
26/07/15 23:05
336צפיות
חיפשתי עבורך במסד-הנתונים העצום של ה-APA PsycNet, וליתר ביטחון חיפשתי גם ב-JSTOR. אין שום דבר. אפילו לא מצאתי משהו שיתקרב לרעיון שלך.
אגב, בדרך נתקלתי במאמר שחוקר את הקשר בין הנטייה למהירויות גבוהות ובין סוג האופנוע, ומחקר שדה בעיר בלגרד. באופן מפתיע למדי, המחקר מצא שבעלי אופנועי ספורט נוטים למהירות הגדולה פי 2.3 מאלו הרוכבים על קטנועים. המחקר צוטט אף על ידי מחקרים נוספים, שעוסקים בחינוך לבטיחות בדרכים. מה אגיד? נפלתי.
השערתי היא שתמצא דמיון עמוק בין מאפייני דור ה-Y (לא דור ה-Z העכשווי) ובין מאפייני רוכבי הדוקאטי.
º
מצאתי הסבר ונתונים פיזיולוגיים, אולי יעזור?
הודעה זו מכילה תמונות
28/07/15 17:57
165צפיות
º
עכשיו אני מבין למה נציג KTM הציע לי כסף רק שלא ארכב על קטמ
28/07/15 20:39
61צפיות
º
אתה רומז שKTM מתאים לפסיבי האולטימטיבי?
29/07/15 10:37
32צפיות
טוב...
28/07/15 22:31
90צפיות
אז אני מניח שאם אין מחקר בעניין אז הבעיה לא כל כך חמורה ואני יכול להשתייך לקבוצה למרות שאני לא:
1. חלוץ שרוכב על דוקאטי מגיל 16- דווקא קאג'יבה היה הקטע שלי 
2. נרקיס ביצה - אבל ברור לי שאני הכי טוב בכל מה שאני עושה
3. אסטניסט - הכ. אשראי טוען אחרת.
4. אוהב את עצמי - טוב נו, כן אוהב אבל לא היום.
 
ובכלל, לפי התרשים של ARICC אני צריך ללכת על KTM... 
 
אני אסביר לך: דוקאטי זה מצב נפשי. כמו רוב המצבים הנפשיים, זה
29/07/15 20:28
23צפיות
בעיקר...זמני.
זה כמו לצאת עם בלונדינית 95\55\90.  כשהתרגלת למידות, רצת וסיפרת
לכול החברה, צילמת, השגת הכנסה נוספת בשביל ההוצאות, התרגלת למבטים
של הסובבים והתעייפת מהביצועים הפושרים (במקרה הטוב), בא לך קצת ...שקט נפשי,
מישהי שאפשר אחר כך גם לדבר איתה...בלי להשתמש בטלפון.
אז...בד"כ אחרי שנה שנה וחצי...חוזרים ל 4IL   
º
המפלץ הגיע...
הודעה זו מכילה תמונות
28/07/15 20:39
226צפיות
º
תת שיהיה במזל
28/07/15 22:00
32צפיות
º
תתחדש, לידך הוא לא נראה מפלץ אלא יותר כמו חתלתול
29/07/15 06:55
34צפיות
º
29/07/15 13:56
7צפיות
מחשבות על מגמות אסטרטגיות בקרב יצרני דגמי אדוונצ'ר
25/07/15 12:23
268צפיות
קראתי את הכתבה "הונדה אפריקה טווין החדש": http://www.doogri.co.il/MainSite/ContentInfo.aspx?ContentID=3621
ומתברר שמעצבי הדרך בהונדה חשבו שחיזוק אגף השטח באופנוע האדוונצ'ר הוא הכיוון הנכון. נקודת המוצא היא כמובן תמיד ה-GS של במוו. כנראה שה-GS מסמן איזון בין ה-G (שטח) ובין ה- S (כביש), הקוסם לקהל רוכבי-רוכשי האדוונצ'ר (נציב כעת בסוגריים את סוגיית קידום המותג הגאוני של במוו). כעת יש שני קצוות לנקודת אמצע זאת: דוקאטי מולטיסטרדה מוטה כביש על גבול הסופרספורט בתנוחת רכיבה זקופה לעומת האדוונצ'ר 1190/1290 בעל יכולות שטח ממשיות במחיר ויתור על ביצועי קצה בתחום הכביש. כעת בא האפריקה טווין החדש ומחזק דווקא את צד השטח ביחס לאדוונצ'ר 1190: מושב גבוה יותר, משקל קל במעט, מרווח גחון גדול יותר, מיכל דלק קטן יותר, ומידות צמיגים של שטח. אומנם שינויים אלה בטלים ביחס לדגם ה-R של האדוונצ'ר 1190.
מה שמקבלים הוא תחום אופנועים על גבול ההתאמה האישית לכול אדם. כול הדגמים הללו בעלי איכויות גבוהות, כאשר ההבדל הוא באפיון תכונות הכלי. למעשה, ניתן לקנות היום אדוונצ'ר בהתאמה אישית, ועדיין לקנות מוצר מדף מבלי לשנות כמעט שום דבר בדגם המקורי.
עם כל הכבוד ל-GS
25/07/15 17:38
201צפיות
נקודת המוצא של האפריקה טווין הינה אפריקה טווין.
אנשים התחננו במשך שנים לגירסה מודרנית עם יכולות שטח אמיתיות, לא "בכאילו" כמו שכל כך אוהבים היום.
 
בכל מקרה כן, יש קשת רחבה של יכולות שכל אדם יכול לבחור....תאורטית. מעשית, יש הבדל גדול במחיר, שיקולי אמינות, מאפיינים משניים שגורמים לאנשים להעדיף X ולא Y ובסוף אין לאנשים באמת את כל הבחירה. יש קצת.
האפריקה החדש שוקל 212 קילו יבש
25/07/15 21:24
172צפיות
בפועל 250- 260 ק"ג והרוכב  עוד 100ק"ג ממוצע ..בלי מגפיים וציוד 
כלי כזה לשטח .. רק שבילים, וגם  השבילים של כביש 6 לאורך המסילה ,וגם רק בקיץ .
לשם הדגמה ,עשינו שבוע שעבר, מ אשדוד עד עין כרם עם ה 690 שבילים דרך נחל שורק   בסלעים היה קופצני .
וזה אופנוע קל יחסית  
גאונים מח השיוק של האדנונצרים ,  אני זוכר שזה היה אופנוע שרצתי לקנות הרבה זמן 
רק מורכבות הטיפול הרתיע אותי 
 
האדוונצ'רים המודרניים הגדולים אינם אמורים לעשות את זה
26/07/15 10:02
135צפיות
זה לא יהיה נכון להשוות את הדאוונצ'ר 1190 לאופנועי שטח יעודיים, כמו גם לדו"שים בעלי נפח קטן ובוכנה אחת. הגדולה של האדוונצ'רים למיניהם היא דווקא לכיוון הרעיון של all around, שהתרגום לעברית מבחינת הרעיון יהיה "רב-שימושי". אי אפשר להשוות, למשל, את האדוונצ'ר הגדול לדו-שימושי דוגמת KTM 500 EXC. אין זה מעשי לצלוח את כביש 6 עם קטמ 500 וצמיגי קוביות בדיוק באותו אופן שאין זה מעשי לאדוונצ'ר הגדול לרדת מתחומי שבילים הדוקים ויבשים.
אבל כאשר מכמתים את המקומות שכול אחד מן האופנועים הללו יכול לעבור, האדוונצ'ר הגדול יוצא מנצח הודות למגוון המקומות שהוא יכול לצלוח.
º
26/07/15 13:48
9צפיות
BMW הרחיבו ונותנים שני פתרונות בטווח, GS ו ה X החדש
26/07/15 10:01
146צפיות
למי שמפחד מ GS ורוצה 160 כ"ס מוטה לכביש, הם מציעים X שמתומחר מתחת למולטי, להבנתי מי שמוטה לכיוון דוקאטי פחות מטריד את הגרמנים מאשר אלו שהולכים לבדוק את ה 1290 ופתאום מגלים הרבה מקום לפני הרגליים למטה וזה נראה להם פתאום הגיוני להכניס את הבוכנות מתחת לכסא, לא לאבד אף נקוד מול ה X בכביש  ולקבל יכולת שטח עדיפה.
האדוונצ'ר 1290 הגדול ממוקד בדיוק באלה המלבטים לגבי GS
הודעה זו מכילה סרטונים
26/07/15 10:10
236צפיות
הוא ענק ומפנק וסרטון התדמית של חברת קטמ מראה שה-GS הוא בדיוק המטרה שלו:
 
בוודאי שאפשר לרדת איתו לשבילים, אבל קטמ אפילו לא טרחה להכניס פריים אחד כזה בסרטון. לעומת זאת, יש לנו זוג גרמנים בטיול אופנועים טיפוסי, שכולל מלונות משובחים ומסעדות מומלצות.
באחד המבחנים לקחו אותו לשבילים מהודקים
27/07/15 09:58
120צפיות
מניח שעד שתצא גרסת ה-R אי אפשר יהיה לעשות אתו הרבה יותר מזה, אלא אם קוראים לך פנגס או בירץ'
 
לפי הכתבות על סדרת האדוונצ'רים של קטמ (1090/1190/1290)
27/07/15 11:21
110צפיות
לא מתוכנן דגם R - דגם שטח - לא ל-1090 ולא לסופר אדוונצ'ר 1290. צריך לעמוד ליד ולשבת על ה-1290 כדי להבין שאין לו מה לעשות בשום מקום מעבר לשבילי קק"ל עבירים למכונית חברה רכה. גם ה-1190 הוא גדול מדי, אבל איכשהו הוא גבולי ויש לך תחושה שהוא יכול לעשות משהו מהותי גם מעבר לאספלט. ההישג ההנדסי של קטמ הוא במידות ובארגונומיה של האופנוע, שמאפשרים התמודדות רצינית עם סוגים מתונים של שטח. תחבר לארגונומיה הזאת את המנוע ותקבל אופנוע ורסטילי אמיתי.
לפאנגס או לבירץ' ממש לא איכפת על מה הם רוכבים, כול זמן שיש לו בדיוק שני גלגלים ומנוע. באחד האימונים של אופנוען מאומן, ראיתי את פאנגס מוציא את הנשמה לקטנוע 125. צריך לראות את זה כדי להאמין. חבל שפאנגס הפסיק לכתוב ועוד יותר חבל שהוא לא שאף לכתיבה יותר "גבוהה". יש לו משהו לאיש הזה, שדורש העלאה על הכתב.
אין לי נתונים מוצקים
27/07/15 11:23
86צפיות
אבל ממה שהבנתי, כן מתוכנן דגם R ל-SA
גם לי אין נתונים באמת,
27/07/15 11:28
92צפיות
אבל זה יהיה מוזר אם קטמ יתכננו דגם R למפלץ' 1290 הזה. במיוחד כאשר ה-1190R הוא כול כך מוצלח. תוספת הכ"ס הקטנה והגדלת מיכל הדלק המשמעותית לא רק שלא עוזרים לשטח, אלא מקשים. ובוודאי שכול התוספות המפנקות של ה-1290 לא רלוונטיים לשטח, רק עוד סעיף של נזקים יקרים מדי בכול נפילה בשטח.
תמונת ריגול
הודעה זו מכילה תמונות
27/07/15 11:47
201צפיות
נראה מעט יותר קרוב ל-R מאשר לרגיל.
וכמובן שאין וויכוח שיכולותיו מוגבלות מאד, גם ביחס ל-990R
אני כבר מבולבל
27/07/15 13:14
104צפיות
הייתי משוכנע שזה ה-1190, אבל יש משהו בפרינג ובמשקף רוח שאומר שיכול להיות שזה ה-1290. אבל בכול מקרה, על פי מרווחי הבולמים הקדמיים, לא הייתי חושב שמדובר ב-R. הייתי מצפה ליותר מרווח, כמו ב-R של ה-1190. אבל, האמת, אני הולך לאיבוד כאן.
לא, במבט נוסף יתכן שאתה צודק
27/07/15 20:38
67צפיות
וזה ה-1190.
 
טעות שלי
מנשה ש אתה שבוי
27/07/15 14:49
101צפיות
אחד השותפים שלי לרכיבה רוכב על 990 אחד המשופרים בעולם ,באחריות .
זה בהמה שקשה לשלוט עליה. הוא הגדיל לעשות שינה את מפת הצטה שבנמוך יותר כוח
  והוא הרוכב ענק 2 מטר גובה עושה וולי עם הבהמה הזו .
הבעיה עליות, ירידות, שיפועים, קצת בוץ הוא כבר מהסס . א
לפעמים מתחלפים אז עולה בו תשוקה לעבור לחוליגן שלי 
התרשמות שלי ,זה רק שבילים מהודקים  וגם מחייב כושר גופני טוב  ,וחשיבה חיובית 
אני רוצה להוסיף בכללי
27/07/15 16:43
98צפיות
למי שחושב "איזה חלשלוש האפריקה החדש". קודם כל, מה אתם עושים עם יותר מ-60-70 כ"ס מעבר לכביש? כלום. בכל מקרה, האפריקה הקודם, עם משקל דומה לחדש, הפיק 34 כ"ס פחות.
הבדל עצום, שלא מנע מאנשים לאהוב אותו בכל זאת ולטייל איתו בכביש ובשבילים.
אני חושב שמשנה לשנה אנשים מתרגלים לכ"ס בדפי נתונים ושוכחים שכמעט 100 כ"ס עדיין מספיקים בהחלט.
המולטי וה-KTM החדשים הפכו להרבה פחות "Adventure" ויותר אופנוע ספורט עם תנוחת רכיבה הגיונית.
על פניו, זו לא המטרה של האפריקה.
 
כמובן, נחיה ונראה מה יצא מזה במציאות. יותר מידי Hype לא טוב לאף אחד (בצד שצריך לשלם על האופנועים).
למה זה נשמע לך הגיוני?
27/07/15 17:39
86צפיות
למה במשך 20 שנות פיתוח המשקל עלה? בגלל שהוסיפו כריות אוויר ואזורים ספגי אנרגיה? בגלל המזגן?
1000 סמק עם 110 כ"ס זה סולידי מאוד,הוסיפו 30% לנפח על האפריקה הישן, לדרוש קצת כ"ס זה ממש לא מוגזם, אין מה לעשות עם יותר מ95 כ"ס? סבבה, תן לי את זה מ800 סמק ו170 ק"ג ב70000 ש"ח לכלי חדש.
180 ק"ג זה לא מוטורקרוס.
 
זה הגיוני כי קרוב לודאי שהונדה
27/07/15 18:46
94צפיות
רוצה אפשרות למכור את האופנוע כ-A2.
אני לא חושב שיש דרך להפשיט מהאופנוע 30 ק"ג מבלי לפגוע במחיר, או ביכולת נשיאה טובה. האופנוע אמור לעלות כמו ה-VFR, ז"א 100K בארץ, ז"א 30-60 אלף פחות משאר החבר'ה.
המשקל היבש שלו גבוה בכ-10 ק"ג, בערך, מה-800GS, עם יותר מנוע. לדעתי האישית - לא זה מה שיכריע באופנוע כזה.
MT09\07
28/07/15 08:17
96צפיות
פחות משקל, יותר כוח בהרבה פחות כסף. אז אפשר בהחלט.
זה לא שלאופנוע הזה יש מפרט מאובזר בהרבה.
ימהה יודעים לבנות אופנוע אופנוע של 190 ק"ג, 115 כ"ס ו~70 אש"ח.
הונדה גם יכולים. לא בא להם? אחכה לגרסה דושית יותר של הMT.
חוזרים לשנות התשעים העליזות עם סופר טנרה נגד אפריקה טווין (הונדה הבינו שימהה מחזיקה את כל הקלפים ופשוט לא הביאו את האפריקה לארץ עד שיצור הטנרה הופסק).
ה TRACER עושה רושם
28/07/15 19:59
59צפיות
שהוא הדבר הבא.  רק צריך למצוא בארץ צמיגים 17 אינץ' 120/70 לקדמי ו- 180/55 לאחורי עם לפחות 80:20 (שטח:כביש) לשבילים.  אני לא מצאתי לורסיס 650 וחבל.
 
כל זה לפני שעשיתי עליו רכיבת מבחן.  רק לפי המראה והנתונים.  נראה שיכול להיות פצצה.
 
לשטח בין כה וכה אני לא נכנס מאז שדו"ש של 200+ קילו  ריסק לי את הרגל.
 
תנוכת הרכיבה לא מתאימה
29/07/15 10:48
28צפיות
אבל זה בדרך, ימהה המציאו את הקטגוריה עם הXT המקוריים (שהבשילו לטנרה בהמשך).
תחלס, יש לי בגרמניה סופר טנרה עם מנוע של TDM900 כולל הזרקה, על הדיינו הוא מוציא יותר ממה שהונדה מצהירים על האפריקה החדש. המתלים גם טובים בהרבה ממה שההונדה מציע. המשקל נמוך בכמה ק"ג בודדים וזניחים (בגלל זה רציתי שהאפריקה יהיה קל יותר-כדי שיהיה תרוץ לרצות אותו) עם המתקנים למזוודות. אחרי כל השידרוגים (גם בלמים שודרגו-אבל אין ABS) הוא עדיין לא התקרב במחיר לאפריקה חדשאם לא תהיה בררה הוא יעשה עליה כשיגיע לגיל המתאים.
אני לא הייתי בונה על הטרייסר לשום מקום שלא היית מכניס גם R1
29/07/15 11:10
37צפיות
לקחתי עליו נסיעת מבחן, כלי חביב ביותר, תנוחה נוחה, מיגון רוח לא רע, מנוע מפתיע לטובה.
אבל בינו לבין שטח אין שום קשר.
את השביל הכבוש והסלול למחצה שהוא יודע לעשות, גם R1 יעשה.
 
כמעט וקניתי כזה, לאופנוע המבחן היו נידנודי ראש קשים במהירויות גבוהות, יחסתי את זה לצמיג קדמי שהוחלף כמה ימים קודם ולא אוזן כמו שצריך, ביקשתי שיסדרו את זה ויצרו איתי קשר לנסיעה נוספת לוודא שזה אכן הבעיה לפני שאני קונה.
 
לא יצרו איתי קשר, ובסוף מצאתי Z1000 בדיוק כמה שרציתי מההתחלה
הדיון שלכם הוא כול כך nineties, כמו הניסיון להחיות מותג,
הודעה זו מכילה תמונות
28/07/15 13:12
122צפיות
שנולד מתוך עולם הדאקאר שאיננו עוד. האפריקה טווין כמו קטמ 950 הם שירת הסיום לדאקאר המקורי הברוטאלי של הסהרה. הדאקר בדרום אמריקה היום רחוק מאותו עולם של שנות התשעים. התחרות היום קשה יותר, ממוקצעת ועתירת ממון. אבל היא לא תנפיק יותר אופנועים לעולם האמיתי של רוכשי האופנועים. במקומם נכנסים יחצנים עתירי מימון וקידום מותגים, שמספרים על מסעות מגובי שיירת ג'יפים.
אפשר לטייל עם דו-שימושי הגון ופשוט דוגמת ה-KLR. מי שרוצה יכולות שטח מעבר לשבילים חייב להישאר צמוד למידות ה-KLR באופן כללי כסמן עליון. אני זוכר שבאחד הטיולים שלי בצפון אמריקה על גבו של R1 (כי האלטרנטיבה בטורונטו הייתה זה או הארלי) נפגשתי ברוכב על DR650 עמוס פאקלאות, שחצה איתו יבשות. אופנוע בסיסי לתחזוקה, שפשוט עושה הכול. אבל מה? אתה לא רוצה שהוא יעשה את זה.
KLR
וה-DR650. זכרונות...
דיון נחמד
28/07/15 17:48
79צפיות
על אופנוע שרואים רק בתמונות וסרטון וידאו, אף אחד עדיין לא ראה ולא רכב עליו.
מאז שהפסיקו את יצור הטראנסאלפ + וראדרו - 3 שנים בערך, לא היה להונדה דו"ש גדול וזה ממש חסר אצלנו.
נמתין בסבלנות. אני כבר לא יכול חכות
 
 
עוד נתונים 2016 Honda CRF1000L Africa Twin First Look
29/07/15 01:55
52צפיות
אין צורך, כבר יש לנו דעה מוצקה לגביו
29/07/15 13:32
33צפיות
נתונים רק יפריעו כעת
אכיפה בנת"צ
27/07/15 20:53
182צפיות
בכתבה של הלל פוסק נכתב כי הולכים להגיב אכיבה בנת"צ
 
האם תוגבר האכיפה על דו"ג? מישהו יודע?
ולמה לעזעזל לא מעודדים מעבר לדו"ג, זה כ"כ יצמצם את עומס התנועה, בפרט כשהעיר הולכת גם להתמלא בעכברושים
 
º
תתעורר. אתה בישראל
27/07/15 22:26
48צפיות
עדיף להמשיך לנמנם, קיץ, חם, פקק ואני בישראל
28/07/15 00:18
109צפיות
לא טוב לנמנם בזמן רכיבה !
זוכרים את הויכוח על ענישה קשה יותר לעבריני תנועה?
27/07/15 13:29
191צפיות
 
זה על ענישה מחמירה יותר על עברות סמים-גם שם מסתבר שזה לא עוזר להוריד את רמת הפשיעה-ושם כולם ביצעו עברה במודע-בניגוד לכביש ששם רוב העברות נובעות מטעות של מישהו (לא תמיד הטעות היא של זה שנענש, אבל זה כבר סיפור אחר).
º
אל תבלבל אותנו עם עובדות
27/07/15 15:13
38צפיות
כמה מקרים של נהיגה בשכרות שראיתי
27/07/15 16:45
108צפיות
החרמה מיידית של הרכב לחודש ולאחר מכן משפט ועוד כמה חודשי שלילה עשו את שלהם ובגדול.
 
כן. לא תראה אותם יותר בלי טיקטק בפה בזמן נהיגה.
27/07/15 17:25
107צפיות
מדהים כשרואים את זה במציאות. שותים מים ואוכלים טיקטק-ונוהגים הבייתה אחרי חצי בקבוק ויסקי (ועוד כמה בירות וצ'ייסרים בקטנה).
המשך גל בק
23/07/15 12:36
313צפיות
כל הכבוד לאיילה חסון
25/07/15 14:37
169צפיות
לא על קליטת השקר והטיוח כי זה קל במקרה הזה. מי שטייח בעבור הנהגת עשה טיוח מרושל ועלוב שיש בו יותר חורים ממה שהוא הצליח לכסות. כנראה הוא היה ממש בטוח שהכסף והשחיתות שבמערכת יעשו בשבילו את העבודה. איך ששמעתי את הפרטים היה לי ברור שהרוכב גל בק היקר צח מאשמה פלילית. לכן לא על זה כל הכבוד לה.
וגם הבוחן המשטרתי לא התקשה להבין את המציאות שכתובה באותיות קידוש לבנה.
אבל כל הכבוד לה על הטיפול בפרשה שהוא מצד אחד מפוקס וחד ומצד שני עם רגישות כלפי כל הצדדים ובלי התלהמות.
אין צורך להתלהם כמו ברברי כדי שיהיה ברור שהנהגת הדורסת אשמה על שעברה באור אדום ובמהירות גדולה מכפי שיכלה לשלוט או לקלוט מה קורה מסביבה.
אשמת הרוכב גל בק היקר היתה נאיביות. הוא יצא לתוך הצומת באור ירוק בלי לחשוב שתגיח עליו במהירות כזאת מסה כזאת.שלא הותירה לו כל צ'אנס.
הנהגת הדורסת תישב כ5 שנים לא רק על הריגת גל בק אלא על עיוות הדין שהיא והוריה בישלו. זו דוגמה להיות הכדור עגול ולדוגמה האישית [השלילית] שהעניקו לה הוריה:
ראשית לא חינכו אותה איך נוהגים נכון. איך שולטים ברכב, איך מסתכלים לכל הכיוונים כהלכה, איך מתנהלים בצומת ועוד...
שנית עיוותו את הדין ובסופו של דבר משהתגלתה האמת, הרעו את עונשה. במקום לשבת שנתיים בגיל 20 תישב 5 שנים בגיל 30 והכל כי הם לא הסתכלו למציאות המרה בעיניים אלא ניסו לייפות ולהימלט מלקיחת אחריות כלשהי. הנהגת נטלה חיים ומבחינת ההורים הם עשו הכל כדי לטשטש ולהפוך המציאות.
 
אני הייתי מקל קצת בעונשה בתמורה לכך שתגלה מי שיתף איתם פעולה במשטרה, בפרקליטות ובבתי המשפט, ובתנאי שגם מי מההורים יענשו על חלקו בפרשת הטיוח והשחיתות. ריקבון קשה מתגלה במדינת היהודים.
משפחת הדורסת לקחה את מספר אחד בתחום...
25/07/15 23:54
191צפיות
האיש שזוכר כל סל, וכל פאול, מאז 1968, "לא זוכר את המקרה.."
היית מקל בעונשה, היא ברור שתשב בכלא, כמובן שזה יגיע למשפט
26/07/15 09:50
130צפיות
כל כך הרבה נאיביות.
 
איילה חסון עשתה זאת כי זה פופולארי. לא היא שקובעת האם זה כן או לא ילך למשפט, ומה יקרה במשפט. גם היא לא מעל החוק, והיא לא יכולה להמציא חוקים וביטול התיישנות כאילו זאת החלטה פרטית שלה, ולמה משנה אילו הנחיות היא נותנת לפרקליטות. חוק ההתישנות יתן בסה"כ משקל גבוה יותר. המחוקק החליט שזה כבר ישן יותר לחקור ולהביא למשפט, ויש סיכוי שהשופט עקב כך יעיף את זה לכל הרוחות לא משנה כמה זה פופולארי.
 
אין זה משנה איך מה וכמה חינכו אותה. עם עו"ד טוב, חוק התיישנות, פרקליטות בעייתית וחוקרים עצלנים, אולי משהו יזוז, אבל הקביעה שלך מה היא תקבל ואיך היא תקבל, והטובה שאתה עושה לה שאתה היית מקל בעונשה, אין להם שמץ של רלוונטיות.
 
הריקבון הזה היה קיים לפניה ויהיה קיים אחריה. מתגלה? נו באמת. כמה פה השיגו עו"ד שיוציא אותם מעבירת מהירות בזול או ללא אשמה בעבירה קשה, אפילו אם הם לא היו שה תמים?
בבקשה לא להיתמם. אם היו חו"ח תופסים אותך על עבירה שיש בה שלילה ארוכה, אני משוכנע ב 10000% שתשכור את העו"ד הכי טוב שאתה יכול אם זה אומר שתצא עם מקסימום "נו נו נו".
חסון עשתה את תפקידה כעיתונאית...עבודה מצויינת
26/07/15 10:19
104צפיות
גם העו"ד של הדורסת, עשה עבודה מעולה. מי שחיפף זה המשטרה והפרקליטות. 
 
אם כל גוף, היה מבצע את תפקידו כראוי - המשטרה - חוקרת בצורה רצינית, והפרקליטות - לא סוגרת תיק אחרי שבועיים. תיק שגם מתלמד היה מבין כי נדרשת השלמת חקירה. לא היינו נדרשים למקרה היום. 
 
ברור, כי העבודה העיתונאית המצויינת של איילה חסון, היוותה טריגר לשרשרת אירועים שבה תיק דריסה, נפתח, אחרי 10 שנים, ועתה, כך יש לקוות יבדק ברצינות הראויה, לתאונה, שבה נהרג ילד בן 16. 
 
 
נראה לי שזה יותר מורכב
26/07/15 12:27
95צפיות
כבר מקשרים את זה לפרשת פישר, מה שאומר שאיילה חסון רוצה לרוץ עם זה הרבה יותר גבוהה מגל בק, הרשעת הדורסת היא עניין שולי מול חשיפת הדרך שבה הצליחה לחמוק מעונש כלכך הרבה זמן.
אתה לא מדייק, כי יש "ריקבון" ויש ריקבון
26/07/15 14:32
88צפיות
נכון, אני ורבים אחרים כאן שכרנו עו"דים כדי שיוציאו אותנו בקטנה. אך זה היה על עבירות של מהירות או "נהיגה מסוכנת". זה לא ריקבון של מערכת המשפט, אלא של המערכת הכלכלית-חברתית, בה כסף והופעה מכובדת מטה את הכף. וזה דיון פוליטי על קפיטליזם חזירי.
אבל לא נכון - שאם חס וחלילה וחס - אתה מוצא את עצמך פוגע בשוגג במישהו, משקר במצח נחושה ומסתר מאחורי עו"ד מושחת של שוחד וקשרים. ללא ספק במקרה שכזה תשכור עו"ד מעולה שיגן עליך ותשאף שהוא יביא למזעור העונש שיוטל עליך. אבל היכן שהוא, אתה תקבל על עצמך אחריות למקרה, ותראה בתהליך השיפוטי חלק מהתמודדות האישית שלך עם המקרה.
º
במקרה נשוא השרשור נלקחו חיים של ילד בן 16
26/07/15 14:55
33צפיות
המבחן הוא באשמה ולא בתוצאה
26/07/15 16:42
69צפיות
בבסיס אין כוונה פלילית, תתכן אשמה ברשלנות או בעבירות תעבורה.
אם הנהגת לא בצעה עבירת תנועה ונניח גם שלא יכלה למנוע את התאונה, אזי אין אשמה ואין משמעות לתוצאה בהקשר של העבירה.  
Goes without Saying, ברם אולם, נושא האשמה לא נבדק ברצינות
26/07/15 16:57
68צפיות
חוץ מהעדה "אושרת", שעזבה את המונית, לטובת פיצוציה, ושינתה את עדותה הבעייתית, לפחות פעמיים, התאונה לא נבדקה ברצינות. נושאים שקשורים ישירות לתאונה - בדיקת אלכוהול לדורסת, אמידת מהירותה (הקטנוע רוסק), גבית עדות של עדים מהזירה, ועוד. כמובן שיש לבדוק את הנושא הכללי - כיצד תיק הריגה נסגר אחרי שבועיים. האם יש קשר ל"ייחוס" של משפחת הדורסת? לעורך דינה? לגברת מהפרקליטות שאוהדת את הקבוצה של העו"ד, לפרקליטה שנעצרה? אין אלו דברים בעלמא. אוי לנו, אם כל בן עשירים יחשוב שהוא יכול לדרוס רוכב אופנוע או הולך רגל, ולצאת מזה אחרי שבועיים, עם כמה כרטיסים למשחק כדורסל, שעוברים מיד ליד. 
איזה אשמה נוספת אתה מחפש על כך ש...
29/07/15 00:13
225צפיות
1. היא עברה באדום ויש הרבה עדים לכך
2. היא נסעה במהירות גבוהה מאד ובאדום ויש הרבה עדים לכך
3. העדים לא תוחקרו לבד מהעדה הקנויה או זאת שעיוותו את העדות שלה
4. גם בוחן המשטרה קבע שנסעה במהירות גבוהה ובאדום ובתנאים בהם לא שלטה ברכב כנדרש. אנחנו כאן יודעים מה תפקיד המיומנות. היא נסעה מהר מדי ובהקלת ראש בתנאים שאין לה מיומנות כדי לבצע. לזה קוראים כוונה פלילית.
אדם לא יכול להשתולל, לחצות צומת באור אדום במהירות ולא לראות את החוצים בירוק שהם נטולי פגושים.
 
אז גם בלי סמים איזו אשמה נוספת אתה מחפש למצוא.
מעיל קיץ dainese
הודעה זו מכילה תמונות
23/07/15 14:47
240צפיות
dainese g-shotgun חדש
מידה 48
היה שבועיים בשימוש, נמכר בגלל מידה לא מתאימה
750 ש"ח
אפשרות למיגון גב
דורון 0507223228
 
מגיני בירכיים FORCE KNEE BLACK GUARD L\XL
הודעה זו מכילה תמונות
23/07/15 18:15
179צפיות
 כמו שרשמתי הם במידה L\XL (ככה זה רשום)
 
אני קניתי אותם באביזריון במעל 600 שקל
 
הישתמשתי בהם רק ל3 רכיבות מוכר ב300 ש"ח
יש לי אפילו את הקופסא שלהם עדיין
 
מגנים מעולים ומאוד מומלצים ורק עכשיו גיליתי שיש מידה יותר גדולה ממה שיש לי
 
ואני רוצה לקנות חדשים במידה גדולה יותר ולכן מוכר אתם 
מגיני חזה אלפינסטאר חדשים באריזה Alpinestars Bionic Chest Pa
הודעה זו מכילה תמונות
26/07/15 11:48
133צפיות
מגיני חזה אלפינסטאר חדשים באריזה Alpinestars Bionic Chest Pa
לאחר שקניתי התברר שאין לי בג'קט כיסים להכנסת המגינים.
 
מוכר במחיר קנייה מאיביי
 
הודעות בפרטי, תודה.
 
Make: Alpinestars
Model: Bionic Series Chest Pad 
Gender: Unisex Adult
Material:
Product Features:
Impact and vibration protection upgrade accessory for use in Alpinestars leather jackets and suits.
Polymer chest plate backed with bio-foam to provide extra protection to the chest from impact and vibration.
Fits into Alpinestars 1pc/2pc suits, leather and textile jackets.
Vented to maintain airflow cooling.
º
נמכרו
28/07/15 15:16
11צפיות
ארכיון הודעות
Flix
פורום טיולים ביפן

פורום טיולים ביפן

בואו להכיר מקרוב היכנסו עכשיו לפורום!>>


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה