לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז ! בין אם אתם רוכבים על ``חרגולים`` עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!

 

גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 

אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות –לצחוק – פשוט ה-כ-ל!!! YOU NAME IT! בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את ``כללי הגלישה בפורום`` אשר מופיעים ב``מאמרי הפורום`` לפני תחילת הגלישה.

 

מעט היסטוריה: 

פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה ב- IOL. 

בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 

כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.

במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 

בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 

בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.

לאחר כשנה וחצי של עשייה פרש yarivos מהניהול. לאחר כחצי שנה ללא מנהל שלישי התווסף hajbi לצוות המנהלים. כעבור חצי שנה נוספת עזב גם LoneRider ואותו החליף Pumi.

בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".

בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam.

 

לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!) מיצו, avi elbaz ו gamgam- מנהלי הקהילה.

 

עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

סיוע בבחירה נכונה
23/03/15 23:09
275צפיות
יש לי רשיון מוגבל עד 500.
כל יום נוסע לעבודה כ-50 ק"מ כל כיוון.
אני גבוהה (1.98 מטר).
עד היום היה לי גראנד דינג 250.
אני חושב לעבור לאופנוע וצריך חוות דעת.
חשבתי על KLE אופנועי ספורט כביש לא בשבילי.
השאלה אם שווה לעבור לאופנוע? ואם כן למה ממולץ?
תודה מראש לעונים.
שלום
24/03/15 18:51
116צפיות
השאלה האם כדאי לעבור לאופנוע זה משהו שאתה צריך להחליט בעצמך. אני יותר נהנה מרכיבה על אופנוע מאשר קטנוע ומוכן לקבל את חוסר הפרקטיות של אופנוע לעומת קטנוע.
אני רוכב בערך את אותו המרחק כל יום, וכרגע אני על הונדה cb500x, ומאוד ממליץ עליו, הוא מרגיש כמו אופנוע אמיתי כבר, ולא כמו אופנוע ביניים.
עם הגובה שלך והרישיון שלך
24/03/15 19:21
172צפיות
(למה לא להגדיל את הרישיון ולפתוח טווח רחב של אפשרויות?)
אני חושבת שויסרום 650 מוגבל יכול להיות פיתרון אפשרי עבורך.
כן
25/03/15 00:42
118צפיות
1. אתה גבוה (לא גבוהה). אבל זה לא קשור לתשובה.
2. אופנוע יציב יותר, נשלט יותר, מחליק פחות בכביש רטוב.
3. אופנוע מהנה יותר
4. אופנוע זה הדבר האמיתי
5. 100 ק"מ ביום? ברור שאופנוע. נוח יותר (אלו עם הישיבה הזקופה ומגן הרוח), אמין יותר. בנוי אפילו ליותר מ100 ק"מ ביום.
6. KLE זו אופציה נהדרת אבל כדאי להגדיל את הרשיון ולא להיות מוגבל. אז תוכל לחשוב על עוד הרבה אופציות. הויסטרום למשל. אל תחשוב פעמיים, לך תגדיל. ממילא עלות הביטוח זהה מעל 250.
 
מסכים עם כל מילה בהמלצה הזאת
הודעה זו מכילה תמונות
25/03/15 08:44
177צפיות
פשוט כדאי לך להגדיל את הרשיון שלך
 
זה בטוח יותר יעיל מכל הגדלה אחרת שיש בשוק
כן, כלי כמו
25/03/15 13:20
94צפיות
ktm 990 Adventure R
נהדר בכביש ובשטח, מותאם לגובה שלך, ואל תתרשם מאלה שיגידו לך שיש אתו בעיות. במיוחד אם Ofer Ronen Vstrom כותב את זה...
26/03/15 20:47
          
תשתית קטלנית
52תגובות
24/03/15 14:01
478צפיות
עוד מוות מיותר בגלל תשתית כבישים לא סלחנית, ועוד כמה מילים שהלוואי שיזיזו למישהו שם למעלה
 

(המשך...)
עוד מוות מיותר בגלל תשתית כבישים לא סלחנית, ועוד כמה מילים שהלוואי שיזיזו למישהו שם למעלה
 
אני רוצה להעיר את נושא המצברים מחדש בעיקר את אלה שהםLifePo4
הודעה זו מכילה תמונות
25/03/15 16:55
180צפיות
בסוף נובמבר דננו בנושא טיפה 
בינואר יותר דיברנו על סוללות חיירום באופן דומה
 
ומאז חקרתי ובדקתי הרבה בנושא
 
בנוסף גם מצאתי שירשורים ישנים בפורום משנת 2009 על סוללות הA123 שכמה פה ניסו אותן
 
בקיצור כחלק מתהליך שיקום המאדורה שלי גם את המצבר אני צריך להחליף ומחירו יקר להפליא במדינתנו הקטנה ומכיוון שאני גם ככה מהנדס אלקטרוניקה החלטתי שאני לא אכניס מצבר חומצה לאופנוע שלי לאחר הניסיון הגרוע שהיה לי עם אמינותם הגרועה בעבר בכל האופנועים שהיו לי.
 
אז ניגשתי לחקור וכמובן שלקחתי גם את כל העצות שקיבלתי פה בעיקר מRביבוס
 
אז ברור שסוללות כמו LIPO אני שללתי מכיוון שהן מועדות לפיצוץ כאשר הן ניפגעות או בקצר או בטעינת יתר ואני ממש לא רוצה שיתפוצץ לי התחת
 
חשבתי על שימוש בקבלי על ultracapacitor אבל הבעיה איתם שיש להם פריקה עצמית גבוהה ולכן גם האופציה הזאת ירדה מהפרק
 
וכמובן שסוללות ניטענות רגילות שאנחנו מכירים הן לא מספיק טובות מסיבות רבות לשמש כמצבר לאופנוע.
 
ולכן נישארתי עם האופציה של טאי LifePo4 וכרגע ניראה שהם הדבר הכי מתאים לשימוש שלי ויחסית הן לא יקרות בהשוואה של עלות לתועלת.
 
ואז יצאתי לבירור איזה תאים מספיק טובים לי ולא יקרעו לי את הכיס.
מיתברר כמובן שהסטרטר של המנוע צורך זרם דיי מכובד וגבוה בתהליך ההתנעה ולכן העניין לא פשוט מכיוון שחייבים להיכנס לנתוני היצרן של כל תא ולבדוק מה הזרם המקסימלי שהוא יכול לספק ולכמה זמן.
אז לי יש באופנוע מנוע V4 1200cc ולכן אני צריך זרם התנעה של בסביבות 250A (לאופנועים קטנים יותר אפשר ללכת על תאים הרבה יותר זולים וקטנים בלי בעיה)
 
לאחר בחירת התאים ומכיוון שהם מפיקים מתח של 3.3-3.9V צריך לחבר 4 תאים בתור בכדי לקבל מתח שבין 12 ל14.5 וולט ולחבר תאים במקביל בכדי להכפיל את כמות הזרם הנידרשת ולכן כאשר מחשבים את העלות הכוללת צריך "לחבר" בראש או במחברת את התצורה הנכונה של אותן הסוללות שבוחנים ולראות מה המחיר לאמפר שמיתכבל בסופו של דבר וכמובן מה הגודל הסופי של החבילה הזאת שאת/ה בונים לעניין.
בנוסף צריך לבחור מעגל הגנה שישמור על טעינה מאוזנת של התאים וגם יגן עליהם נגד טעינת יתר או קצר ולהוסיפו לגודל הכללי המתקבל.
 
אז אני בחרתי לי 12 תאים של LifePo4 מלבניים וצרים עם קיבולת של 2.2Ah ויכולת של זרם התנעה 110A לתא ואני אחברם כ 4S3P שזה אומר שכל שלושה בתור לקבלת קיבולת של 6.6Ah וזרם התנעה של 330A ואת 4 החבילות של השלישיות במקביל אחבר האחת לשניה בתור לקבלת מתח נומינלי של 12.8V עם מתח טעינה של 14.6V. וכל זה בעלות של $72 כולל מישלוח וזה יוצר לי חבילה בגודל של 140X40X60mm כאשר גודל המצבר המקורי היה 170X140X90mm ככה שנישאר לי המון מקום פנוי (ומכיוון שאין שום תא איכסון באופנוע שלי זה כבר טוב)
 
לתאים האלה אני הוספתי מעגל הגנה ליתר בטחון בכדי שהכל יעבוד תקין אז בחרתי במעגל הגנה מלא עם יכולת העברה של 30A קבוע והגנה של זרם יתר ל200A ויכולת טעינה למתח של 14.6V בעלות של $30 כולל מישלוח
והוא מוסיף לחבילת המצבר שלי רק 5mm במיימד אחד בלבד
 
ומכיוון שהפריטים הוזמנו מ2 מוכרים שונים הם יגיעו ב2 חבילות שונות ולא יעברו את רף המכס או המע"מ המינימלי של $75 
ועדיין הגעתי לעלות של כ400 ש"ח ככה שגם קיבלתי מצבר טוב יותר, קל יותר, קטן יותר וגם זול יותר (גם אמור לחיות כ10 שנים ולא למות לי מהר כמו מצברי חומצה)
 
עכשיו נותר רק לחכות שהכל יגיע ואני ארכיב הכל ואתן לכם דיווח ומסקנות מהפרוייקט
 
וכמובן שאני עדיין חייב לכם סיכום על תהליך היבוא האישי של אופנוע אספנות ועוד סיכום את שיפוץ האופנוע והעלתו לכביש
לצערי מ2009 ועד היום לא השתנה הרבה
25/03/15 23:01
106צפיות
התאים הכי טובים לשימוש הנ''ל הם עדיין התאים של A123 .
ראה שרשור מקורי מ 2009 :
 
התאים שאתה קונה , יש להם זרם טעינה מקסימאלי של 1.76A , גם עם 3 סטים במקביל יוצא פחות מ 6A . זה זרם טעינה לא ריאלי עבור אופנוע או רכב .עם מצבר טיפה חלש (למשל אחרי שבועיים ללא טעינה) זרם הטעינה בקלות עובר 10A . מ 12 תאים של A123 יהיה לך זרם טעינה מקסימאלי של 30A . 
 
כן עבל העלות שלA123 היא גבוהה מאוד כאשר מגיעים לקיבולת גדולה
25/03/15 23:16
79צפיות
ואז זה כבר לא ריאלי
 
ואם אני לא אתן כמות גדולה מאוד של התנעות עם נסיעות קצרות המצבר לא יפרוק כי אין לו פריקה עצמית כמו של מצבר חומצה או סוללות ניטענות אחרות
ולכן אני לא רואה סיבה ללכת ולהשקיע כל כך הרבה (יותר מפי 2 על התאים) 
 
דרך אגב לא רק לA123 יש את יכולת הטעינה בזרמים גבוהים אלא גם לחברה שקוראים לה C-Life בטאיוון רק לא הצלחתי להזמין את הכמות הנידרשת אלא רק פי 2 ממה שאני צריך ואז יש את עניין המכס שגם היה ניכנס לפעולה.
 
בכל מיקרה אני אנסה את זה ומקסימום אם לא ילך אני אשפר
8 סוללות A123 סוגרות לך את הפינה בקלות.
26/03/15 12:18
34צפיות
בסוברו B4 הן מחזיקות כבר שנתיים.
על מספר אופנועים (הגדול בינהם שניסיתי הוא 900 סמק 2 צ) לא היו שום בעיות במשך השנים.
מה זה עלות גבוהה?
26/03/15 13:03
44צפיות
לפני שבוע הזמנתי 4 תאים A123 26650 בפחות מ 5$ לתא . לא בטוח שהם מקוריים , כשיגיעו אבדוק . 
אגב , גם ה BMS שהזמנת לא ממש יעיל - לא מבצע באלנס , זרם של 30A למה זה טוב ? אתה צריך 150A להנעה או יותר בטווין .
זה לא טווין זה V4 והבעיה היא בעיקר המישלוח לתאים הגדולים
26/03/15 16:10
20צפיות
A123 26650 יכולים להוציא פיק של 115A אז אני צריך 12 תאים כאילה ואז זה כבר הופך להיות עניין יקר
ולא ניראה לי שב5 דולר זה תא אמיתי של A123
הכי זול שמצאתי זה לקנות 8 ב75 דולר ועדיין אני צריך מינימום 12 ולא רק 8
יש לי מנוע V4 1200cc עם 118כ"ס משנת 85 הקומפרסיה שלו גבוהה וצריכת הזרם של המתנע גבוהה גם כן, שלא נדבר על זה שזה מנוע עם קרבורטורים וצ'וק שלפעמים צריך יותר זמן להפעיל את המתנע
 
אז אני צריך יותר 4 תאים של A123 AHR32113M1Ultra-B והם עולים כבר הרבה יותר ומשום מה המישלוח שלהם יקר מאוד ככה שעם מישלוח זה 38 יורו לתא.
 
והמעגל שהזמנתי כן עושה באלנס זה חלק מההגדרות שלו וגם ביררתי עם המוכר לפני שהזמנתי.
ה30A לא מעניינים אותי כי אני גם ככה לא צריך להגיע לזרמים האלה בטעינה
מה שכן מעניין אותי זה הזרם שהמעגל יכול לעמוד בו להתנעה (ואם עדיין אני אגיע למצב שבו הגנת הזרם תיפעל אני אחבר עוד קו ישירות מהתאים לממסר התנעה)
 
בכל מיקרה כבר הזמנתי והכל בדרךך לארץ אז כשזה יגיע אני אוכל להיות חכם יותר וניראה אם זה היה שווה את ההשקעה
יופי של הסבר. אני חושב שיש דרך די פרקטית לעקוף את מגבלות
26/03/15 09:33
60צפיות
מצברי החומצה הישנים. מצברי החומצה מחזיקים אצלי 5-6 שנים, שזה
יותר ממספק את צרכי. איך? תמיד כשהם בחניה, הם מחוברים באמצעות פלאג
שאני מכין לכול אופנוע, למטען "חכם" כך שהם אינם מתרוקנים לעולם.
לאחרונה, אני גם נושא איתי באופנוע מצבר חרום קטן, מהחדשים האלה,
16000 mAh. הם קטנים (שתי חפיסות "טיים"), הינעתי באמצעותם כבר כמה מכוניות
ואם מכינים עבורם מראש, מתאם לפלאג הטעינה הקבוע של האופנוע, אז כול הסיפור
הוא קלי קלות.
אני לא חושב שלהטעין כל הזמן את המצבר זה הפתרון
26/03/15 16:16
24צפיות
אתה הפכת את האופנוע לרכב חשמלי שחייב טעינה כל הזמן
 
בנוסף הבעיות של מצברי החומצה לא ניגמרות רק בפריקה שלהם כאשר זה באופנועים אלא גם בהתייבשות שלהם 1. מחום המונע (בעיקר באופנועים עם קירור אוויר) 2. מטעינה לא יציבה ברוב האופנועים.
 
זה לפחות מהניסיון שלי בכמה אופנועים שונים שהיו לי
 
לי לא מפריע לתקוע את הפלאג לטעינה, בכול פעם שאני יורד ממנו.
26/03/15 16:32
24צפיות
הפלאג מוכן בקיר הסמוך וגם, עם מחזורי חיים של 5-6 שנים, מה רע?
אגב, ע"פ נורות הביקורת, נדיר לראות חיווי של טעינה בפועל (נורית
מיוחדת), משום שבד"כ, אני תוקע את הפלאג בסיומה של נסיעה כשהמצבר טעון.
אני מנחש שלעיתים, באישון לילה מתבצעת טעינה קצרה בפועל, כשהמתח
ע"פ ההדקים יורד קצת. כאשר זה מתחיל להיראות יותר, המצבר מאותת לי 
שהוא בדרך לג'אנק.
 
בבוא היום כשאצטרך להחליף את המצבר-מפלצת שיש אצלי
26/03/15 16:25
24צפיות
אחליף למצבר מהסוג הזה.
לדעתי כשאומרים ש-A123 יקרים צריך להשוות למצבר חומצה..לאורך החיים שלהם.
לפי מה שהבנתי מפוסטים קודמים ששמורים אצלי...ה-A123 הוא האופציה העדיפה בלי לקחת יותר מידיי צ'אנסים,אלא אם אתה סקרן ויש לך זמן להתעסק בניסוי וטעיה
יש טעם לחפש ציוד רכיבה באתונה?
26/03/15 12:02
30צפיות
אם כן, יש חנויות מומלצות?
הייתי שם לפני כמה חודשים וביקרתי בכמה חנויות
26/03/15 13:49
46צפיות
קסדות - מחירים לא רעים. 
ביגוד - הם מחזיקים דברים בסיסיים. לא נתקלתי במציאות. רוב הרוכבים באתונה מתניידים עם קסדה לכל היותר וחלקם גם בלי.  
º
עדיף ליסוע לחפש באנדורה
26/03/15 14:57
13צפיות
|*|פורומים חדשים בתפוז|*|
26/03/15 11:36
|*|האם אתם בעלי עסק קטן או בינוני וצריכים הכוונה בכל הנוגע להתנהלות הפיננסית מול הבנק? האם אתם מכירים את קרנות הסיוע שעומדות לרשות העסק שלכם?
פורום מימון עסקים בהנהלה חדשה ואתם מוזמנים להיכנס לפורום ולהתייעץ:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...

|*|יש לכם שאלות לגבי החזרי מיסים? אתם מעוניינים לקבל יותר מידע בנוגע למס רכישה?
היכנסו עכשיו לפורום דיני מיסים וקבלו את כל התשובות לשאלותיכם:
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/forumpage.aspx?f...

|*|את סובלת מצניחת רחם? יש לך שאלות לגבי חיזוק שרירי רצפת האגן?
היכנסי עכשיו לפורום רצפת האגן והעלי את שאלותיך בנושא:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...
º
מישהו מכיר סוכנות השכרת אופנועים באיזור נאפולי?
25/03/15 23:59
16צפיות
סתם תזכורת, בסופ"ש הקרוב מתחילה עונת 2015 של המוטוGP
25/03/15 09:13
82צפיות
אז מציע לכם לא לפספס, מה גם שתודות ל'ידידנו' הקטארים המירוץ נערך בראשון בערב ולא כמו אצל האירופאים בראשון בצהריים בזמן שכולם בעבודה. 
אז תכינו לכם פופקורן ובירה ותתחילו כבר ממחר ב-17:00 אחה"צ לשבת מול המסך. כן זו לא טעות, למירוץ בקטאר התווסף עוד יום אימונים מכיוון שזה מירוץ לילה.
למי שרוצה עוד פרטים כנסו כאן: http://www.motogp.com/en/event/Qatar
 
º
באיזו שעה ה"גדולים"?
25/03/15 10:23
21צפיות
בחמישי בערב הגדולים עולים על המסלול ב-18:55
25/03/15 12:45
70צפיות
בשישי שני סשנים לגדולים, הראשון מ-18:00 עד 18:45 והשני ב-20:55
בשבת מ-19:55 עד 21:15 FP4 ומקצי דירוג
בראשון המירוץ בשעה 21:00
מומלץ לצפות רשת BT ספורט הבריטית
º
26/03/15 09:37
1צפיות
º
25/03/15 12:10
6צפיות
טיול אופנועים בפסח לאילת
25/03/15 09:47
98צפיות
שלום רב רוכבים יקרים
אחרי היעדרות של 3 שנים טיול פסח המסורתי לאילת חוזר!
בשלוש השנים האחרונות ניסינו לשנות קצת ולגוון את הטיולים שלנו ושילבנו בהם הן מהדרום והן מהצפון ופסחנו על אילת, אבל הגיעה העת לחזור לשורשים ולטיול המסורתי שלנו:
לילה ראשון נלון בבית ספר שדה בשדה בוקר, שם נערוך גם סיור במדרשה של בן גוריון
לילות 2+3 נלון באילת במלון סוויטות יוקרה ריץ
להלן קישור לאתר שלהם
http://he.hotels.com/hotel/details.h..._H1121.000....


להלן המסלול המתוכנן:
8.4 יום רביעי (חול המועד)- 8:30 נפגשים בנתב"ג- מודיעין- אשתאול- הסטף- עין כרם (ארוחת בוקר)- ירושלים- ים המלח- צומת בית הערבה- מצוקי דרגות- מלונות ים המלח. שם נאכל צהרים וננוח. מי שירצה יוכל להכנס למים. אחה"צ נמשיך דרך צומת הערבה- המכתש הגדול המכתש הקטן, ושדה בוקר שם נלון
לינה+ ארוחת בוקר+ ארוחת ערב לזוג 530 ש"ח

9.4 יום חמישי (ערב חג). 9:00 נערוך סיור קצר במדרשת בן גוריון ותצפית למדבר. 10:30 נצא משדה בוקר- מצפה רמון- תצפית ומנוחה- ומשם לאילת דרך עובדה והרי אילת. הגעה לאילת בשעות הצהרים
לינה במלון הממוקם במרכז העיר סמוך מאוד לחוף הצפוני. לינה לזוג 610 ש"ח (ללא ארוחת בוקר)
בערב נאכל ארוחת ערב קבוצתית

10.4 יום שישי: יום חופשי באילת
במהלך היום נערוך סיור בקניון האדום שבהרי אילת למי שירצה להצטרף
בערב נאכל ארוחת ערב קבוצתית

11.4 יום שבת: יציאה בצהרים מאילת דרך עובדה- מצפה רמון- באר שבע ות"א

הטיול מיועד לאופנועי ספורט וספורט תיור וקצב הרכיבה מהיר
ניתן ומומלץ להגיע בזוג


כל המעוניינים להירשם מתבקשים לשלוח לי מייל
aviv.abot@gmail.com



בברכה
רכיבה בטוחה וזהירה
אביב
0544520806
יום הרוכבת הבינלאומי - 2.5.2015
24/03/15 22:03
67צפיות

מוזמנות ומוזמנים לחגיגה!
 
פרטים:
https://www.facebook.com/events/355683447968014/
 
ולחסרי פיסבוק, מצטטת משם את דברי שירלי:

בהמשך לחגיגות של שנה שעברה, השנה אנחנו חוגגים את יום הרוכבת הבין לאומי עם כל מי שרק רוצה לפרגן!

נקודת מפגש בשעה 9:30- סינמה סיטי גלילות:
ניפגש אנחנו הרוכבות, לנשיקות חיבוקים, סרטים וחלוקת חולצות באדיבותדוקאטי ישראל - Ducati israel האלופים!!!

משם נצא לטיול רכיבה בשומרון, כאשר כל מי שרוצה לרכב איתנו לציון יום הרוכבת הבין לאומי, מוזמן לפגוש אותנו בקיבוץ עינת.

נקודת המפגש בשעה 10:30 - תחנת דלק קיבוץ עינת:
נצא לרכיבה משותפת כאשר הנשים בראש ;), את טיול הרכיבה נעשה בשומרון. מסלול מפורט נפרסם בהמשך.
תודה לחברים (גיורא ושרון) מועדון האופנועים הישראלי על העזרה בתכנון המסלול :*

נקודת מפגש סיום - פארק רעננה 12:00:
שם יחכו לנו החברה המדהימים של ליגל - סוכנות דוקאטי ישראל עם אופנועים שנוכל לקחת לנסיעת מבחן (אני אישית ממליצה בחום לנסות את המונסטר- אין דברים כאלו!! :P ) ונערוך הגרלה שוות פרסים באדיבות איי.די. מוטור ספורט - ייבוא ושיווק ציוד ואביזרים לאופנועים ולאופנוענים המפרגנים, שכל השנה מחזיקים ציוד רכיבה מעולה לנשים!
נפגוש חברים, נדבר על אופנועים ונמלא את הפארק בים חיוכים ;)
 
 
פרטים על התאונה בכביש 31 (?)
22/03/15 19:40
358צפיות
מישהוא יודע פרטים על התאונה בכביש 31 ?
מעניין אותי לדעת מה היה הגורם לתאונה, במידה וידוע.
מי מכיר את הרוכבים? את קבוצת הרכיבה?
 
יש מידע, אבל אני מעריך שאתה לא צריך לצפות
24/03/15 19:26
205צפיות
שמי שרכב שם ירצה לחלוק אותו עם מישהו שהוא "חיצוני", וסיבותיו עימו.
מיצו
25/03/15 22:23
64צפיות
אני לא מצפה לשום דבר, בסופו של דבר הפרטים מתפרסמים... ראה כתבה בפולגז. מקרה מצער והנסיבות מרגיזות.
חבל שאתם מתיחסים אלי כאוייב האומה... אפשר היה להפיק מזה כתבה טובה, לתת הזדמנות לאנשים שמבינים את התחום לדבר אל המצלמה ואולי אולי להזיז משהו כדי לתקן את המפגעים הללו.
אין לי שום סיבות נסתרות ואני לא מרוויח מזה אגורה וגם לא שום דבר אחר.
חג שמח.
 
לא הבנת.
26/03/15 12:36
36צפיות
זה לא "אתם" ולא "אתה" ולא אוייב האומה. אני לא רכבתי שם, אין לי שום קשר עם מי שרכב שם, אני רק ניזון ממידע שמגיע אלי. לכן אני לא יכול להחליט בשמו של אדם אחר אם בא לו או לא בא לו לשתף פעולה עם מישהו שבסופו של דבר עלול להיתפס בעיניו כאחד שמעביר מידע ל"אוייב", הרי הוא אור ירוק. ומשם לך תדע לאן זה יעבור. בכל מקרה, לי או לנו ("אתם") אין שום נגיעה לזה, אפילו אם נרצה.
 
מקווה שעכשיו זה ברור יותר.
 
עכשיו בוא תשים את עצמך במקום מי שרכב שם. תאר לעצמך שאתה בחבורה של רוכבים "ספורטיביים" שעושים לעצמם מנהג לצאת בשבתות לכבישים מסויימים, כשהמטרה שעומדת לנגד עיניהם היא לא טיולים בנופי ארצנו, לא שמיעת הרצאות מפי מדריכי ארכיאולוגיה, לא צפייה בציפורים נודדות - אלא מטרה אחרת לגמרי: רכיבה סופר אגרסיבית על כביש ציבורי, תוך כדי בחינת הגבולות שלהם עצמם, ותוך כדי ליטוף אגו הדדי וטיפוח הפוזה. אני לא אומר שזה טוב או לא טוב, אני מצייר לך תמונת מצב.
 
כל שבת.
 
עכשיו תאר לעצמך שהחבורה הזו שרוכבת כאמור בצורה שתגרום להתקף לב לזקנים ממועדון האופנועים למשל, או לזקנים עם פוזה ממועדון ה- GS של BMW למשל (שזה כמעט אותו דבר מינוס הפוזה). החבורה הזו איננה מהסוג של האנשים שתרצה להכניס זרים אליה, ובגלל אופי הרכיבה שמכיל לא מעט אלמנטים שעוברים על החוק (לכאורה! כמובן הכל לכאורה!), הם לא ממש ירצו לשתף פעולה עם אף אחד.
 
האם אתה היית חולק עם זר, ולא משנה מי הוא, את סרטי הוידיאו שצולמו ממצלמות הקסדה שלכם? אולי רואים שם את ההתנהלות שלכם? אולי רואים שם כמה אתם שמים זין על החוק? אולי רואים שם איך אתם מתפרעים על כביש ציבורי?
 
תשים את עצמך במקומם.
בעיית הספק (או איך שתקראו לזה) ב GPZ
23/03/15 15:55
184צפיות
שלום לכולם, אני חדש (ישן) בפורום...מקווה שתוכלו לשפוך לי קצת אור לגבי הבעיה.
 
ברשותי GPZ 500 שנת 95 (כן אני יודע, הקנאה), וישנה בעיה בטורים נמוכים (אני חושב), כאשר אני נותן גז, ולא משנה באיזה הילוך (ראשון,שני,שלישי וכו..) לוקח לאופנוע בערך שניה וחצי עד ששתי הבוכנות מתחילות לעבוד בו"ז....כלומר, בהתחלה רק אחת הבוכנות עובדת, ואחרי שניה וחצי , גם השניה, ורק אז מרגישים כמובן את מה שהאופנוע אמור לספק....
 
אשמח אם מישהו יוכל לתת לי כיוון לבעיה, ואם אפשר גם עלויות כאלה או אחרות לבעיה שהציג.
 
(בלי קשר אשמח גם להמלצה למוסך אופנועים אמין ולא יקר כמובן באיזור חיפה, אני מכיר הרבה, אשמח אם אחד מהם ידוע בתור מובך שמתעסק או התעסק בעבר עם הכלים הללו.).
 
ממש, אבל ממש ממש תודה למי שישפוך קצת אור.
חגי.
יש לי כבל שזור, לקדמי ולאחורי ב100שקל אם תרצה.
23/03/15 19:46
112צפיות
קידמי צבע אדום
אחורי צבע כחול (אם אני זוכר נכון).
 
ארוזים חדשים באריזה המקורית.
+ גלגלי שינים עם מספר שינים שונה בכדי לתת יותר כוח. גם ב100 שקל.
הכל לGPZ
 
יש לי גם נורות לפנס הקידמי שינתנו כמתנה לקונה הכל.  (הם יושבים בקרטון, אני מניח שהם תיקינות)
 
אני יודע שזה לא שירשור מכירה, אבל זה שוכב אצלי בבית שנים באריזה מקורית ובמקום למכור את זה באיביי, חשבתי להציע את זה כאן לך.
 
אגב תבדוק כמה עולה מנוע לאופנוע שלך מול עלות התיקוןֿ אם בכלל צריך תיקון.
פעם התנסתי עם משהוא דומה
24/03/15 09:46
101צפיות
החלפת כבל הצתה פתרה את זה, לפי דעתי בכללי יש לחפש בכיוון החשמלי, CDI, פלגים, כבלים.
ממליץ על מוסך יאב באלנבי
24/03/15 13:09
73צפיות
מטפל אצל דובי כבר שנים ללא תלונות.
סין רוכשת את פירלי
24/03/15 09:49
96צפיות
הרוג בסדום ערד
21/03/15 14:15
585צפיות
כנראה (שוב) המעקה היה בעל תפקיד חשוב בקיפוד חייו (מה גרם לכך שהוא פגש את המעקה, את זה אני לא יודע).
º
21/03/15 16:01
52צפיות
º
עברתי שם היום והיה מזעזע לראות את הכלי תחת המעקה
21/03/15 18:07
218צפיות
21/03/15 18:52
206צפיות
תמונות קשות של האופנוע לאחר התאונה.
יש כתבה על זה בYNET
21/03/15 18:56
348צפיות
לפי התמונות שם זה ניראה שהוא רכב בטיול רגוע לפי שאר האופנועים בחבורה.
 
כמו כן הצמיג שלו התפרק כאילו שהיתפוצץ לו הגלגל
º
תנחומים למשפחה ולחברים
21/03/15 19:44
106צפיות
21/03/15 22:00
159צפיות
נורא.
עוד מקום שבו המעקה לא משרת שום מטרה חוץ מהכיס של הקבלן ששם אותו (ואולי את הכיס של הגורם שחייב את ההקמה של המעקה).
הפרדתי את הדיון שהתפתח משרשור הנרות
24/03/15 19:15
89צפיות
והוספתי אותו לטור דעה שמגזין פולגז פרסם
מי אמר שפרויקט מצלמות הגאטסו לא מצליח
23/03/15 21:03
212צפיות
עובדה מספר ההרוגים בקו עליה , אופס
º
זה בגלל שאין מספיק מצלמות כנראה
24/03/15 10:28
32צפיות
º
24/03/15 19:22
5צפיות
קיצור אגזוז; בעד או נגד ?
22/03/15 15:32
183צפיות
הי, בגדול, אני שוקל לקצר את האגזוז, שזה אמור להיות פתרון זול יחסית, במקום להחליף לאגזוז פתוח יקר.  מה דעתך?
אני מעדיף שלא לעשות זאת בעצמי, אין לי את הכלים או את הנסיון הטכני לעשות זאת בצורה מקצועית ופדנטית עם רמת גימור גבוהה.
אם יש פה מישהו מנוסה שכבר עשה זאת בעבר, מדובר בSV650S  2010
או פשוט להמליץ על מקום בתל אביב והסביבה שיכול לעשות את העבודה ברמה ובצורה נקיה ופדנטית.
 
דני
רעיון דבילי
23/03/15 11:17
166צפיות
קיצור האגזוז  יפגע בביצועים וגם יכול לפגוע במנוע, קיצור אגזוז הוא לא תחליף לאגזוז פתוח!
בנוסף ממה שיצא לשמוע עד היום אגזוז מקוצר סטייל סדנת מדרכה נשמע איום ונורא בלי באס סתם רעש אבל זה כמובן משתנה מאופנוע לאופנוע.
 
לכן באתי לשאול, כאן את דעתכם. אגב הרעיון דבילי...
23/03/15 19:38
129צפיות
הרעיון הדבילי הזה הגיע מפורום svrider  בחו"ל, מספר אנשים שם עשו את המוד הזה, בנוסף יש מספר קליפים ביוטיוב של אנשים שעשו את השינוי ומדגימים את הליפני ואחרי.
היו לי ספקות לגביו, לכן שאלתי כאן.
 
נתקלתי גם באנשים שקודחים באגזוז וזה באמת דבילי ומשאיר שבבים בתוך האגזוז!!!
 
 
 
Flix
שרי רינדנאו-מנהלת הפורום

ב.ד גרייבר כפרי נופש,

טיולים מאורגנים,סקי ועוד... לפרטים נוספים>>


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה