בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז ! בין אם אתם רוכבים על ``חרגולים`` עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!

 

גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 

אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות –לצחוק – פשוט ה-כ-ל!!! YOU NAME IT! בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את ``כללי הגלישה בפורום`` אשר מופיעים ב``מאמרי הפורום`` לפני תחילת הגלישה.

 

מעט היסטוריה: 

פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה ב- IOL. 

בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 

כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.

במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 

בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 

בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.

לאחר כשנה וחצי של עשייה פרש yarivos מהניהול. לאחר כחצי שנה ללא מנהל שלישי התווסף hajbi לצוות המנהלים. כעבור חצי שנה נוספת עזב גם LoneRider ואותו החליף Pumi.

בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".

בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam.

 

לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!) מיצו, avi elbaz ו gamgam- מנהלי הקהילה.

 

עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

הודעה נעוצה יום מסלול מנהלות ומתנדבים
17/04/14 22:48
290צפיות
יום המסלול מתקרב במהרה ויש מספר נושאים שנשארו פתוחים

דרושים מתנדבים:
1) חובש + פק"ל
2) מתנדב שבא עם מכונית ויש לו מנגל או 2 גדולים
3) מתנדב שבא עם מכונית ויכול לעזור בשינוע הבשר מפאכר לכוכב יאיר (2 ק"מ)
4) מתנדב שבא עם מכונית ויכול לקנות סלטים
5) מתנדב לקנות ולהביא כלים חד פעמיים (ארגז גדול על האופנוע יכול לעשות את העבודה)
6) מתנדב לקנות ולהביא שק פחמים 10 קילו (ארגז גדול על האופנוע יכול לעשות את העבודה)

כל מי שמתנדב לקנות יקבל החזר תמורת חשבונית


לכל מי שעוד לא שילם
17/04/14 22:51
194צפיות
נא להסדיר את נושא התשלום עד ליום שלישי
למי שיש בעיה שידבר עם אחד המנהלים ונמצא פתרון
לכל מי שמתכנן לעלות על המסלול
17/04/14 22:53
171צפיות
נא להגיע ב8 בבוקר לתדריך בטיחות שיעביר Ady270
איחורים רק יקשו עלינו בעמידה בלוז
תזכורת לאפשרויות התשלום
18/04/14 06:50
142צפיות
רשימת משתתפים מעודכנת
19/04/14 23:36
23צפיות
מקצה ראשון:
Rusti James
1cohen
מר חונדר
מר חונדר 2
eiumri
ariel00i
netco
ursine
Red Vespa1
Red Vespa2
Neo83
Doomer
Shpritz
Idoga

מקצה שני:
עמית צורי
NatBet1
NatBet2
Katangilis
shaykatz01
racingsnail9
balush2
dblast
Oren Saban
BlackR1d3r+1
BlackR1d3r+2

מקצה שלישי:
RTL
meitul
TheDevilInside
Ady270
taldrel
הלוחש לחרשות
עופר רונן Vstrom
מיצו
Aricc
liquidspice
Zelik5

מקצה קבב:
omkgo X2
dash56
dblast
Avi Elbaz
עופר רונן + 2 ילדים
gamgam + ילד
מר חונדר ילד
Sagy Rotem
יוסיא
IEC
נותרו עוד מספר מקומות
19/04/14 23:39
12צפיות
אז זה הזמן להרשם
17/04/14 22:55
137צפיות
בשביל מה אמרתי שאני מגיעה עם רכב?
חוץ מחובש אני מביאה הכל.

נשאר רק חובש + פק"ל - לפנק לפנק לפנק
17/04/14 23:05
120צפיות
תפקיד החובש אוייש ע"י הכיפה השחורה
18/04/14 08:41
113צפיות
.
אני תמיד אמרתי שבסופו של דבר זה יהיה
18/04/14 09:15
141צפיות
משתלם להחזיק אותו בפורום....
תמתיני עד שתגלי כמה אני אוכל
18/04/14 09:23
130צפיות
אני ראיתי אותך אוכל
18/04/14 10:32
135צפיות
אתה לא מאיים על אף אחד
את שבי על ספסל
18/04/14 12:56
110צפיות
ואל תתערבי
º
מכל השירשור לא הבנתי אם יהיה דיאט קולה
19/04/14 10:11
22צפיות
º
יהיה רק דיאט קולה.
19/04/14 11:46
18צפיות
איזה כיף שעושים את כל העבודה בשבילך...
17/04/14 23:30
191צפיות
נו אין ברירה, אני צריך להיות אחראי על הבשרים. הנוהל הרגיל, פרגיות, קבבים בדרגות חריפות שונה, נקניקיות חריפות, ואם יהיה לנו ספיירים אז נפנק בכמה קילו צלעות כבש.
תזכורת והסרת אחריות
17/04/14 23:48
216צפיות
ביום שישי הבא אנחנו נפגשים לסשן רכיבת אימון (בפירוש יצויין שזה לא מירוץ או תחרות!) במסלול כוכב יאיר. הרוכבים יחולקו לכמה קבוצות בהתאם לוותק הרכיבה שלהם וליכולת (מי שאחראי על זה יודיע לרוכבים). בין סשן לסשן אנחנו ננוח, נתערבב, ונסתלבט. בסוף היום נפתח מנגלים וניתן בראש לארוחת מלכים.

חשוב מאוד לציין את המובן מאליו, אבל למען אלה שצריכים את זה הנה אני כותב את זה כאן:

הרכיבה אל המפגש, הרכיבה במהלך המפגש (לאלה מכם שרוכבים על המסלול), השהייה במתחם המסלול, האכילה והשתיה, וכן הרכיבה מן המסלול אל ביתכם או לכל יעד אחר נעשית על דעת הרוכב שהביע רצונו להשתתף, באחריותו המלאה והבלעדית, וללא שום אחריות מצידם של מנהלי הפורום בהווה, בעבר או בעתיד (וכמובן לא של תפוז שמארחת אותנו כאן בפורומים). אין לרוכב ולא יכולה להיות לו כל טענה בכל עניין הקשור למפגש הזה כלפי מנהלי הפורום או כל אדם אחר.

האחריות המלאה על תקינותו המכאנית של האופנוע, של קיומם של רישיונות וביטוחים אישיים כחוק, ושל רכיבה נאותה, תרבותית, על פי חוקי התנועה ולפי הנהוג במסלול חלה בצורה בלעדית אך ורק על הרוכב עצמו. כמו כן, כל רוכב חייב להגיע כשהוא ממוגן מכף רגל ועד ראש בהתאם לנהוג ברכיבה במסלול, ובמינימום מיגון הכולל קסדה, כפפות רכיבה, מעיל ממוגן, מיגוני ברכיים ונעלי רכיבה. כל המרבה הרי זה משובח. לא לשכוח לבדוק שמן, מתיחת שרשרת, לחצי אוויר ותקינות צמיגים, וכן כל דבר הקשור לבטיחותו המכאנית של האופנוע שלכם.

חשוב להזכיר שרכיבה על אופנוע בכלל, ורכיבה על מסלול לצורכי אימון בפרט - הינה עניין מסוכן שעלול לגרום לפציעות, חבלות ואף למעלה מזה. האחריות על מה שקורה במסלול עצמו מבחינת בטיחות הרכיבה חלה על הרוכב עצמו בצורה בלעדית, וחובה עליו לקיים בצורה קפדנית את חוקי הרכיבה כפי שיועברו לנו בעת תדריך הבוקר. כמו כן, הרוכבים חייבים להישמע להוראות המרשלים ומפעילי המסלול, ובמידה ויתרחש אירוע בטיחות עליו להבין שקיומו של כל יום הרכיבה עלול להתבטל לחלוטין.

בקיצור, תהיו ראש גדול, תשאירו את הפוזה בבית, לשליחי ר"ג או למפגיזי גוש עציון, קיימו את הוראות הבטיחות, סעו בצורה תרבותית, ואם קורה משהו - זה על הראש שלכם בלבד. לנו המנהלים אין שום חלק באחריות מה שקורה שם, פרט לעובדה שאנחנו אוספים כסף עבור תשלום ליום הרכיבה + האוכל, ואין לנו כל רווח כספי או אחר בארגון המפגש הזה.

בעצם הגעתכם לאירוע הנכם מסכימים לתנאים אלה. במידה ואתם לא מרגישים בטוחים, בבקשה אל תגיעו ו/או אל תרכבו על המסלול.

כל הכתוב כאן נכתב בלשון זכר מפאת מגבלות השפה העברית, אך מיועד לגברים, נשים או טרס-ג'נדרים בצורה זהה.
תוספת לתזכורת ולאחריות
18/04/14 06:48
181צפיות
מנהלי הפורום מארגנים את יום המסלול בעלות מיוחדת ובקונספט יוצא דופן למען גולשי פורום אופנועים בתפוז.
מנהלי הפורום לא צריכים לממן את הארוע מכיסם.
הנרשמים ליום המסלול התבקשו להעביר עד סוף השבוע את הכסף ל"גובים" על מנת שנדע שמי שרשום אליו אכן שילם.
לארוע יש עלויות (המסלול והמזון) ואם יקרה מצב כמו שקורה בכל פעילות פורום), שאנשים נרשמו ופשוט לא מגיעים, הכסף הזה צריך יהיה לצאת לנו מהכיס, וזה יכאב נורא.
פרסמנו בעבר ואני חוזרת על הבקשה - אנא העבירו את הכסף מראש.
אם קרה ואין באפשרותכם להגיע - מצאו מחליף שיקח את מקומכם.
יום המסלול הוא במחיר אטרקטיבי מאוד ולא יהיה קשה למצוא רוכב אחר שיכנס במקומכם.

תזכורת לאפשרויות העברת הכסף.
למי שיש לו בעיה ספציפית אפשר לפנות לאחד המנהלים לפיתרון.
נתקלתי ב"גובה" אחד שלך, ממש מפחיד, שילמתי מיד
18/04/14 13:44
181צפיות
זה קרה בתל אביב, רחוב המסגר, הסתכלתי מקרוב על דוקטי מונסטר 1200, הוא הגיע מהצד, לשלם ולברוח הייתה המחשבה הראשונה, אחר כך דווקא התיידדנו, האווירה השתפרה משהו, נפרדנו בסדר ללא בהלה וסימני חרדה חיצוניים, רק בדקתי פעם פעמיים עם מבט לאחור לוודא שאני צועד לבד.
18/04/14 15:53
96צפיות






.
18/04/14 15:53
90צפיות
מקצה כשר
18/04/14 06:32
178צפיות
ביום המסלול יתקיים גם מקצה כשר עם מנגל נפרד של בשרים כשרים (כשרות רגילה).
בשביל לקנות את כמות הבשרים המתאימה אנא הצביעו פה או במסר על מנת שאדע לשבץ אותכם במסלול הכשר.
º
לכשר
18/04/14 11:48
23צפיות
º
גם כן לכשר
19/04/14 22:27
1צפיות
התפנו שני מקומות במקצה בעייתיים
18/04/14 06:56
170צפיות
ואחד במקצה רגועים.
אפשר לשלוח אלי מסר ולתפוס את המקום
תזכורת - המחיר הוא 100 ש"ח למסלול ועוד 50 ל"על האש". מחירי בדיחה.

אם יהיו ביטולים נוספים אני מבקשת מהמבטל לנסות ולמצוא מחליף.
כתבנו שההרשמה היא התחייבות לתשלום. לא יכולים לבוא? תעזרו במזעור הנזקים וחפשו מחליף.

יום טוב
אולי כדאי שתרשמי כאן את השמות של מי שנרשם
18/04/14 09:46
137צפיות
וחלוקה למקצים?
כבר רשמתי. אתה יכול לעשות חיפוש ולקשר.
18/04/14 10:29
125צפיות
אני לא אוכל לעשות את זה עד הערב.
הקישור קיים למעלה.
18/04/14 10:59
129צפיות
אני רציתי רשימה מסודרת כדי שלא רק שאנחנו נדע, אלא גם הגולשים ידעו, ומי מהרשימה הזו שלא יגיע ידע שהוא דופק את החברים שלו.
תדריך רוכבים
18/04/14 09:58
135צפיות
יחל ב-08:15.
נא להגיע לא יאוחר מ-8:00 למסלול למנהלות והרשמות.
מי שלא יהיה נוכח בתדריך רוכבים, לא יוכל לעלות על המסלול. מצטערים, אין הנחות בנושא.
הסשן הראשון אמור לעלות ב-8:45.

כל מי שעולה על המסלול מתבקש להביא מיגון הולם.
ללא מיגון מינימאלי שיפורט להלן, לא יתאפשר לעלות על המסלול לרכיבה:
1. קסדה מלאה עם משקף נסגר (לא נעים ואף מסוכן לחטוף ב-60 קמ"ש ברחש בעין בדיוק לפני הפניה ימינה).
2. מעיל ממוגן מלא. מיגון בכתפיים ובמרפקים לפחות.
3. כפות מלאות (לא חצי אצבעות) ממוגנות שנועדו לרכיבה על אופנוע.
4. מכנסיים ארוכות - עדיף מכנסי רכיבה. ליום מסלול גינס טוב יעשה את העבודה בצרוף הסעיף הבא.
5. מגיני ברכיים. שימו לב, לא בכל מכנסי הרכיבה יש מגיני ברכיים.
6. נעלי רכיבה – אפשרי גם נעלים גבוהות וחזקות. עדיף נעלי רכיבה ייעודיות.

מרשלים – לכולם מומלץ להביא כובע לתורנות מרשלים .
להזכירכם, כל אחד מהמשתתפים מתפקד כמרשל בסשן אחד לפחות.

יהיה כיף
האם אפשר לעלות בהרכבה ?
18/04/14 13:51
133צפיות
לפי מניפסט האחריות של מיצו אני אחראי לגורלי ולגורל המורכבת/יורשת ...
נשקול לאופנועים בצבע
18/04/14 19:10
198צפיות
של ה מאיה

NOT
בני זוג וילדים מוזמנים לבוא לצפות ולאכול
18/04/14 14:57
148צפיות
העלות 50 ש"ח לבוגר
20 ש"ח לילד

רק נא לידע את גםגם על אורחים נוספים שנערך בהתאם
רעיון
19/04/14 00:36
151צפיות
שבוע שעבר עשו סקירה בפול גז על החוליגן 450R של קליבלנד סייקלוורקס שמתחיל להיות משווק כאן ואחרי התכתשויות בתגובות על אמינות הכלי וכו' אמר ערן סטריק (שעובד אצל היבואן להבנתי):

" Yoman תודיע לי מתי אתם במסלול ואני אבוא בכייף. "

זה אמור להיות כלי שתפור לכוכב יאיר ובכלל יהיה מעניין להתרשם ממנו לאור העובדה שהוא אלטרנטיבה זולה מאוד בקטגוריה שלו. מישהו מרים את הכפפה ומרים טלפון?
+1
19/04/14 11:39
77צפיות

 +דרושות +חניה
ויפה שעה אחת
                      משתיים על העץ.
                                                



ס ט א ר י ק , השמיע קול!
סיבוב הבא
19/04/14 16:40
74צפיות
ננסה לארגן כמה אופנועי הדגמה עם סיבסוד של היבואנים

º
במקרה אני מכיר את אחיו. בודק איתו.
19/04/14 23:23
9צפיות
הממשלה החליטה להגביל את המהירות המותרת
18/04/14 23:10
312צפיות
בכבישים הבין עירוניים ל-80 קמ"ש בטענה כי מהירות גורמת לריבוי תאונות דרכים.
אלפי אופנוענים גדשו את הרחובות במחאה.

לא, לא פה. בצרפת.

אצלנו סביר להניח שהיו מתעצבנים על זה בפורום ואפילו כותבים פוסט בפייסבוק.

בצרפת הביעו את הזעם ברחובות
תותחים. ולא רק.
18/04/14 23:38
216צפיות
הם סתמו את פאריז כדי להזכיר לראש העיר החדשה שכדאי מאוד לעמוד בהבטחות שלה לשמור על החניה החופשית לדו גלגליים בתוך העיר.

כשהם רציניים הם רציניים. אצלנו? יום ראשון עד חמישי אי אפשר להצטרף להפגנה כי בדיוק עובדים, בשישי צריך להוציא את הילד מהגן, לעלות לירושלים אי אפשר כי הדלק יקר, לתפוס חניה לחצי שעה קשה כי בדיוק יש מבחני סוף סימסטר, וחבל שלא הודיעו קודם כי דווקא הייתי בא.
בדיוק ככה עובדת השיטה פה
19/04/14 00:16
179צפיות
נותנים לך את התחושה שאם תרוץ בכל הכוח אולי תצליח להישאר במקום ולא לטבוע.
התוצאה היא שאף אחד לא יכול להרשות לעצמו לבזבז זמן בהפגנות ש"ממילא לא עוזרות".

להזכירך, בצרפת יצא לאחרונה חוק שאוסר על עובדים לענות לטלפונים או מסרונים בנוגע לעבודה אחרי השעה שש בערב.
שש בערב?!
19/04/14 07:49
136צפיות

זה פאקין אמצע יום עבודה....

אני מכיר כמה חברות בישראל שייקרסו אם חוק כזה יהיה בר תוקף בישראל
היה סיפור על עובדת ישראלית בהולנד
19/04/14 08:35
137צפיות
שרצתה להראות כמה היא מסורה לעבודה, אז היא היתה נשארת הרבה אחרי כולם (שהלכו בחמש). המנהלים שלה זימנו אותה לשיחה לנסות להבין למה היא לא מספיקה כמו כולם לסיים עד חמש ואמרו לה שאם תמשיך להישאר במשרד אחרי שעות העבודה הם יאלצו לפטר אותה כי זה מראה שהיא לא יעילה.
חוק נוראי
19/04/14 08:59
112צפיות
מתאים לבית מדרשה של יחימוביץ'.
אם אסור לעבוד אחרי 18 אז זה אומר שצריך להתחיל לעבוד ב- 9, שעה שאני אפילו לא מתעורר בא עדיין.
לא הייתי מביא את זה בתור דוגמא למשהו
ומה הכי מצחיק? הפריון של של העובדים
19/04/14 12:42
169צפיות
המלכה האדומה מסבירה לעליסה שבכדי להישאר במקום, יש לרוץ מהר...
במדינות ה-OECD בהן שעות העובדה נורמליות יותר הוא הרבה יותר גבוה משלנו.

במדינות הוּמניות הבינו כבר את הקשר בין הקפדה על רווחת הפרט וכיבוד זכויותיו ובין פריון ורווח... הלאה הכיבוש



כתובות אינטרנט מצורפות:
מצחיק להתלונן על זה, אבל...
19/04/14 06:11
146צפיות
אצל אחוז לא קטן מהציבור, אלו שאתה לא רואה בחדשות, בפרסומות, בתוכניות אירוח, בריאליטי - זה בדיוק המצב.
כמו שסינבד אמר, אם ימשיכו כך, אולי לא יטבעו...

בגלל מקום מגוריי ועבודתי אני רואה בכל יום את שני הצדדים וזה כמו ללכת ממדינה אחת לשניה.
יש לי! יש לי! הפתרון
19/04/14 21:23
42צפיות
הפתרון הוא להפוך את הדוסים לרוכבים.
פוטנציאל לכמות רוכבים בלתי מוגבלת (בכל המובנים)
כל הפגנה תהיה מלאה.
הטבות מעל ומתחת לשמיים ולשולחן.

אתר המשווה בין אופנועים מבחינה ארגונומ
19/04/14 12:46
105צפיות
ארגונומית
כתובות אינטרנט מצורפות:
º
רעיון נחמד, אתר קקמייקה
19/04/14 21:42
17צפיות
תיזהרו מרדידות עקב פספוס המהות
19/04/14 23:29
22צפיות
בטקסט רשום ב2 מקומות הגדרות שונות:
national road network.
on the non-motorway network

לפי זה ובלי להתעמק בכתבה כולה אני מנחש שאלה כבישים פנים צרפתיים ולא אוטוסטרדות שקשורות לרשת הכבישים האירופאים.
כלומר אינני מאמין שהמהירות באוטוסטרדות בצרפת תוגבל ל80 בלבד
התייעצות על אופנוע קטן
17/04/14 20:40
238צפיות
המפקדת הוציאה רישיון חדש ( עד 33 כ״ס ) . היא נמוכה 1.65 בערך . ללא ניסיון ברכיבה .
לא רוצה לשמוע מקטנוע ואם אין שרשרת אז לא קונה .
אני לא מכיר את האופציות העומדות בפני בדגמים האלה .
מה האופציות הקיימות במחיר של עד 10-15k ? ( מתאר לעצמי שאין חדש במחירים האלה ) .
XR125 הונדה אם קיים וכן כל 125 דמויי אופנוע
17/04/14 20:50
117צפיות
לצעירים כולל ווראדרו, CB125,
תעשה סיבוב היכרות במיתחם שוקן ותיתעדכן יש הרבה דגמי 125 המכוונים לפלח הצעירים שיכולים להתאים
כולל דושים רכים כמו אותו XR125
º
תגדיל תקציב למשהו עם ABS
17/04/14 21:41
63צפיות
º
רק פי 3 הגדלה...
17/04/14 22:12
47צפיות
1.65 זה לא "נמוכה", ועד 33 שווה ערך ל-250
17/04/14 22:12
140צפיות
יש גם יותר גדולים מוגבלי נפח, אבל לא בתקציב הזה.
בתקציב הזה אין הרבה אופציות בגזרת 250. יש בעיקר ימאהה YBR והונדה CBF.
שניהם דגמים בסיסיים מאוד וישנים יחסית. YBR יותר חדשים מ-CBF.
בסכומים יותר נמוכים יש יותר דגמים, יותר ישנים.

ב-125 יש יותר אופציות. השאלה לאיזה נפח אתם מכוונים.

º
מוגבלי הספק*, לא נפח.
17/04/14 22:24
27צפיות
גרים רחוק ( ליד ק׳ גת )
18/04/14 08:09
93צפיות
הכוונה היא לאופנוע שיכול להגיע לתל אביב פעם בשבוע . לאשקלון פעם בשבוע . לאשדוד פעם בשבוע . ולא נראה לי ש 125 סמ״ק יהיה מעשי .
אם נשארים בתקציב הזה
18/04/14 11:29
92צפיות
לדעתי עדיף ybr על ה-cbf.
מנסיון של אחרים הוא יצא יותר אמין (כן, על פני הונדה).

כשהאיש הוציא את הרשיון שלו ובדקנו את מצאי ה-250 בטווח המחירים הזה, החלטנו למתוח את התקציב לכיוון cbr250 או בייבי נינג׳ה, גם בגלל שהדגמים איכותיים יותר וגם כי השנתונים הנמוכים שלהם יותר גבוהים מהקודמים שהוזכרו.
בסוף הלכנו על cbr חדש בתשלומים.
אם הולכים על חדש בתשלומים כבר יש יותר אופציות ב-250.  
º
על איזה תקציב מדובר בחדש כזה ?
18/04/14 21:20
17צפיות
חדש, כ-37k. יד2 אפשר למצוא
19/04/14 14:14
42צפיות
גם ב-25k. אם יש בסוכנויות אז גם אפשר בתשלומים.
º
תודה רבה עזרת לי מאוד
19/04/14 17:10
9צפיות
סוזוקי וואן וואן
17/04/14 22:23
102צפיות
º
הלוואי עליי להיות "נמוכה" כמוה...
18/04/14 01:16
59צפיות
בדרך אלינו...
18/04/14 09:29
283צפיות
בדרך אלינו...

MSX 125

וואלה?
18/04/14 14:12
133צפיות
באמת הולכים לייבא את הגרום ארצה?
לא מצאתי זכר לזה פה בארץ
נראה מדליק רצח
חיובי
18/04/14 14:21
120צפיות
נקרא MSX
יגיע בחודש הקרוב, פלוס מינוס
º
ידוע מחיר?
18/04/14 14:40
30צפיות
º
עדיין לא
18/04/14 19:01
24צפיות
תגובה לתומרק׳ה על הmsx..
19/04/14 23:26
34צפיות
רכבתי בתאילנד תקופה דיי ארוכה על הקוואסקי KSR 110 שהוא מאוד דומה לMSX..
מה אגיד לכם.. חלום! ככ נהנתי מהכלי הזה. יש לו בולם מרכזי, מזלג הפוך בפרונט, ברקסים של גדולים..הרגשתי עליו כמו על קוואסקי KX
(קניתי חדש במחיר של כ6000 שח) 60.000 באט.

אני מאוד נהנתי ממנו כמקורי. היה שם אופציה להרחיב את הנפח ל185 סמק, לשים רדיאטור שמן, אגזוזים יושימורה/אקרופוביץ (יציאה אחת/שניים)..קיט הגבהה, צמיגים משופרים, גאנטים משודרגים. האופנוע במקוריות מגיע ללא קלאטצ׳ ואחם 5 הילוכים. קיימת גם האופציה לשים גם גלאצ׳ ועוד הילוך.. פנסים משודרגים, מנופים, גריפים, מחרשות.. בקיצור אפשר לעשות הכל! אין גבול לדמיון שמה! יש אפילו פיירינג של אונוע סופר ספורט!! :)) (תראו בלינק השידרוגים)

אני מעלה את כל המידע על הכלי והשידרוגים כי ככ התלהבתי מהכלי הזה..שכמעט הבאתי אחד ביבוא אישי.

כל הכבוד להונדה שמביאים את הדגם הזהה לפה. מקווה שיהיה לזה ביקוש פה.. (השאלה באמת מה יהיה מחירו והאם יהיו אופציות לשידרוג מטעם משרד התחבורה וחב הונדה).

מטרו תאכלו אבק! (לא מוכנים להביא את הדגם הזה..)
º
תראו תמונה של המקור
20/04/14 02:13
9צפיות
תראו תמונה של המקור
º
ותראו תמונה של משודרג(גם ב MXS) אפשרי לשדרג
20/04/14 02:16
6צפיות
ותראו תמונה של משודרג(גם ב MXS) אפשרי לשדרג
אני הייתי הולך על הונדה CBF 250
18/04/14 11:20
103צפיות
הוא בתקציב, מתאים לגובה, מתאים לנסיעות וזה האופנוע שאתה יכול לקנות בשנתון הכי גבוה ביחס לתקציב.
º
למעט דו״שים ושטח, כל ה-250 מתאימים בגובה.
18/04/14 11:31
36צפיות
זה נכון, וגם בדו"שים/שטח עם 1.65 אפשר להסתדר
18/04/14 12:09
76צפיות
ואת זה אני אומר ממרום 167 הסנטימטרים שלי (או 168, אם מודדים אחרי שיעור יוגה).
אם כך אז נשאלת השאלה
18/04/14 21:25
76צפיות
אני באמת לא מבין באופנועים הקטנים האלה . ונראה לי שרק צעירים קונים אותם . ולצעירים אין כסף לטיפולים . האם אני צודק ? האם האופנועים האלה מוזנחים ?
אתה צודק, האופנועים מוזנחים, והצעירים האלה
18/04/14 22:23
83צפיות
גם כנראה רוכבים ללא טסט וביטוח, כי אין להם כסף.
לכן, אני חושב שעדיף שתגיע אל המוכר מוכן.

תבוא אליו עם בוחן תנועה, גרר משטרתי ותעצור אותו על המקום על נסיעה ללא ביטוח.
החבר'ה הפוחזים האלה גם בוודאי יתפרעו כשתחרים להם את האופנוע, לכן תגיע מוכן עם תרסיס פלפל, וישר לניידת על הפרעה לשוטר במילוי תפקידו ותקיפת שוטר.

לאחר הגשת כתב האישום אני חושב שהקונה יהיה די גמיש במחיר.
בישראל 98% הרשעה... הוא לא הולך לשום מקום בזמן הקרוב.

º
welcome back
19/04/14 07:57
16צפיות
צא לרגע אחד מהציניות אח״כ אשמח להתבדח גם
19/04/14 11:40
73צפיות
הכוונה שלי היא לא ליפול על אופנוע מוזנח . באמת שאני לא צריך ללחוץ בשיטות שהזכרת כדי להוריד מחיר . המחירים ירדו לבד . מי שירצה באמת למכור ימכור . השאלה שמעניינת אותי היא מה אני קונה ( לשנה בלבד כי היא תוציא רשיון לא מוגבל אח״כ ) ואני לא אקנה גם בזול אופנוע מוזנח . וייתכן שאם התשובה כאן תיהיה עזוב את האופנועים האלה . הם מוזנחים שאשתמש בשיטה של קיוטה בתשלומים חדש .
לא כל האופנועים האלה מוזנחים
19/04/14 11:52
67צפיות
אבל צריך לבדוק טוב טוב.

מידי פעם אפשר למצוא אחד שאיזה הייטקיסט צעיר החליט שהוא עושה רשיון לאופנוע, העביר שנה עליו עד לרשיון הלא מוגבל ושידרג.

ולמה אני אומר דווקא הייטקיסט? כי לאחד כזה יש מספיק כסף בשביל לשמור על האופנוע, לטפל בזמן ואח"כ להחליף בלי יותר מידי לבכות על הירידת ערך
º
תודה רבה
19/04/14 17:11
6צפיות
התבדחתי על רצף הסקת המסקנות שלך...
19/04/14 15:21
49צפיות
מניח שרק צעירים קונים אותם לצעירים אין כסף האופנועים האלה מוזנחים.

אני מניח שגם CBF מוזנח משנתון 2006 קשה להרוס ע"י הזנחה.
מנוע פשוט, מקורר אויר, לא יקר לתחזוקה ולכן גם תפרנים יעמדו בהוצאות התחזוקה.
לא מתגרזנים איתו, בד"כ מי שקונה אותו הוא מי שרוצה את ה"אופנוע האמיתי" הראשון שלו בגלל מדרגת הרישוי.

רק תיזהר מאופנועים שהיו אצל מורי נהיגה.
קודם כל תודה רבה
19/04/14 17:08
36צפיות
א. גדלתי בדור שבו טיפולים באופנוע היו מכירת כליה והרבה קנו אופנועים בלי שהייתה להם יכולת לטפל והשוק היה מלא בקומבינות על גבי קומבינות . ( לא רק בקטנים )   
ב. גבי מורי נהיגה אני יודע שזה לא מופיע ברישיון באופנועים אלא רק במכוניות . האם יש סימן זיהוי נוסף ( לדור שני ושלישי ) ?
לא נראה לי שאפשר
19/04/14 19:18
35צפיות
למצוא אחד שלא היה אצל מורה נהיגה...
תלוי בשנתון וק״מטראז׳.
19/04/14 14:17
49צפיות
ממה שיצא לי לראות, cbr250 ובייבי נינג׳ות מטופלים יפה וגם לא נוהגים להחזיקם הרבה זמן עד לשדרוג.

בנוגע לybr ו-cbf, באמת מדובר על שנתונים יותר ישנים ושעברו יותר ידיים אז קשה לדעת.
יש מציאות לפעמים, צריך לחפש ממש טוב.
עם כאלה סוכני מכירות לא פלא שהמתחרים מתקדמים
19/04/14 17:46
155צפיות
לפני פחות מחודש ביקרתי באולם התצוגה של עופר אבניר והתעניינתי באופנוע מוטו גוצי שמיועד להתחרות באופנוע ב.מ.וו. מסדרת GS1200
כלומר מנוע בנפח דומה, צמיגים במידות זהות ואפילו נפח המנוע דומה. למיותר לציין שיש מאפיינים אלקטרונים זהים הקשורים לבטיחות בבלימה ובהאצה למניעת החלקת גלגלים או נעילת גלגלים.
גם האבזור קרי ארגזים, מגן האויר העולה והיורד באיבחת כפתור ומה לא... האופנועים דומים.
שניהם אפילו ממותות כבדות משקל מצויידות בגל הינע.

ההבדל הבולט לעין הוא תצורת המנוע בעל 2 בוכנות. בגרמני מנוע בוקסר רוחבי ואילו באיטלקי מנוע בתצורת V רוחבי

עיינתי בספרון מתחת הכיסא והאיטלקי דורש טיפול מידי 10K. אינני יודע מה נדרש בגרמני. אבל סוכן המכירות של אבניר ראה אותי מעלעל בספרון וענה לשאלתי שטיפול מבוצע מידי 6K. למה המענה ניתן לפי אינרציה? |בוקס
מי שרוכש דגם כזה זקוק לאופנוע לכסות ק"מ רבים והכנסתו לטיפול מידי 6K תהיה מטרידה בעבורו. אני מנחש שהגרמני נדרש לטיפול באינטרוולים של 10 או 12K

סוגיה נוספת שהפליאה אותי זה הצורך בכיוון שסתומים מידי 10K כלומר מידי טיפול. האם גם בגרמני זה ככה? האם השסתומים אינם מבוססים על שימסים? מה שנקרא TAPPET CLEARANCE?
לא יודע לגבי המוטוגוצי
19/04/14 17:59
123צפיות
בבימר הטיפולים הם כל 10,000 ק״מ פעם קטן (יקר) ופעם גדול (יותר יקר). בדיקת שסתומים כל 10,000 בבימר, הם לא מבוססי שימסים (לפחות לא בדגם עד 2013) אבל הבדיקה לוקחת 10 דקות כי ראשי המנוע מתנפנפים להם בחוץ - רק לפרק מכסה שסתומים.
כלומר גם בזה הם זהים
19/04/14 23:03
29צפיות
רשמתי שככה זה במוטו גוצי. כנראה שאין שימסים ב2 האופנועים כי אחרת לא היה צורך לכוונם מידי 10K
מי יודע למה אופנועים כאלה לא בונים עם שימסים?
צר לי אבל אלה לא ההבדלים היחידים
19/04/14 18:08
127צפיות
בין שני האופנועים האלה.
למה אתה מתכוון?
19/04/14 23:09
27צפיות
תביא דוגמא מעניינת מעבר למשהו ברור ברמת הOBVIOUS שזה למשל אופי מנוע שונה שנגזר מבוקסר לעומת V רוחבי כי סכ"ה סרקתי מאפיינים חיצוניים ויש המון דמיון.
כפי שאתה מבין אפילו תחזוקת השסתומים דומה [אין להם שימסים בניגוד למשל לאופנוע שלך או לאופנועי טורינג או ספורט מודרניים דהיום].
אגב אני מהמר שאם האמינות של המוטוגוצי טובה אז הוא מעניין מאד כ"אופנוע מכסה יבשות", לא פחות מהGS1200. ויתרה מכך, המוטוגוצי כנראה מיוחד יותר.
מוטו גוצי לא קונים ככה
19/04/14 22:21
72צפיות
חבר מהעבודה רצה להחליף אופנוע, הוא רוכב הרבה שנים אבל אם תתחיל לדבר איתו על דגמים חדשים הוא לא מכיר חצי מהם, מה שנקרא מוחו לא הזדהם במה שכתוב במגזינים.
לאחר ביקור בכמה סוכנויות הוא יצא עם סטלביו מההדגמות עם 1000 ק"מ.
בקיצור, הקטגוריה של הבמוו היום היא מאד צפופה עם הרבה כלים ראויים, צא ורכב על המוטו גוצי, אם הוא עושה לך את זה קנה אותו, בינינו הסוג הזה של אופנועים זה לוקסוס אז מה זה כבר משנה 6000 או 10000 ק"מ טיפול, זה כמו להזמין מרצדס AMG ולשאול מה צריכת הדלק
מה ידוע לך על ההבדלים באמינות של הסטלביו בהשו
19/04/14 23:16
31צפיות
בהשוואה לGS
כאחד שרכבתי על הGS הוא נמוך יותר בהשוואה לגוצי
אגב, גם ויסטרום1000 גבוה מGS1200
מגן צוואר - יש מישהו שרוכב עם זה?
19/04/14 20:54
77צפיות
נתקלתי בזה:
http://www.ebay.com/itm/New-Motrocycle-Motocross-N...

למה זה טוב והאם אתם ממליצים? יש פה מישהו שרוכב עם זה והאם זה נוח?

תודה!
יש לי כזה
19/04/14 22:07
65צפיות
הוא נקנה יותר בשביל לבטל את הרווח בין המעיל לקסדה ובכך להפחית את המערבולות והרעש שהם יוצרות.
לטיולים ארוכים זה טוב ביום יום לא הייתי רוצה להסתובב עם כזה דבר.
מבחינה בטיחותית משתמשים בזה בכל מירוצי הראלי למכוניות אבל באופנועים אין שום מידע לגבי האפקטיביות של מוצר זה  
סימן שאתה צריך לתלות את המתפתחות - סירטון
19/04/14 10:57
260צפיות
מעשה בנהג רכב פנאי ושלושה אופנועים....
כתובות אינטרנט מצורפות:
אווץ. לא נעים בכלל
19/04/14 11:56
165צפיות
מישהו רואה דרך לצאת ממצב כזה?
הרי הם רכבו די לאט. היה להם משהו לעשות ברגע שהם הבינו שהוא נוסע לתוכם?
קשה מאד
19/04/14 12:04
136צפיות
גם בנהיגה וגם ברכיבה אנחנו מניחים התנהגות סבירה של המשתמשים האחרים בכביש.  אפשר לרכב יותר בזהירות, אפשר לחשוב מראש שכולם אידיוטים, אבל אי אפשר להיות מחוסן מפני כל דבר.

במקרה הזה אפשר לשבת על הכורסא ולהגיד שאולי כשהראשון התקרב לסיבוב הוא היה יכול אולי להניח שהרכב שבא ממול, יעבור לנתיב הנגדי.  אבל זו חוכמת כורסא.  אפשר לראות שבסיבוב שלפני זה היה רכב שנכנס לסיבוב מולם, והם נצמדו לימין והוא נצמד לימין והכל עבר בסדר.  להניח שבסיבוב הבא יהיה אידיוט כל כך גדול, זה ממש קשה.

shit happens
זה קורה הרבה באלפים
19/04/14 13:05
147צפיות
הסירטון נראה משם, וראיתי את זה קורה כמה פעמים אבל לרוב עם קראוונים ואוטובוסים אבל גם רכבים פרטיים, ההתעסקות עם הGPS ועיקולים שלא נפגשים בהם בדרך כלל הם הגורמים לזה לפי דעתי
הזקן לקח את הסיבוב רחב מדי ולרוכבים
19/04/14 13:36
127צפיות
לא היה סיכוי חוץ מהלמרח על הפגוש.
הביא אותה בשלישייה הזקן הזה, כבוד.
למרות המהירות הנמוכה הראשון קיבל יופי של בעיטה לפנים...


כמובן שתיכף יבוא איזה מני ויסביר שזה לא היה קורה לו בחיים כי יש לו חצי קילו שמן לשפוך בבית הכנסת ומגן ריאה מיוחד והוא יודע תמיד מה עומד לקרות והוא תמיד יודע ממה להזהר וזה בחיים לא יקרה לו כי הוא שוטר לשעבר וממל״ז ומחב״מ והוצל״ר.

ואז הוא דורס שועל.


אבל בחיים יש פעמים שמה לעשות... אין מה לעשות.

אז, מי בא לאלפים באוגוסט?
רואים בבירור שהצמיגים של שלושת הדוקאטים היו
19/04/14 15:28
137צפיות
מרוחים בשמן של עצמם עוד לפני התאונה... במוקדם או במאוחר הם היו מגיעים למוסך-בסה"כ הוא הקדים להם את זה.

אני מקווה שלרוכבים שלום...
זו אשמתם
19/04/14 16:34
110צפיות
הם היו צריכים לצפות את זה מגיע. לו היו מחכים עד שכל הרכבים יעברו ורק אז להתחיל לרדת, זה היה נמנע. לו היו מעמידים רוכב בחלקו התחתון של הכביש שיעשה בדיקת כשירות נהיגה ויבדוק עבר תעבורתי של כל נהג שעולה, זה לא היה קורה. גם רואים שהם נוסעים במהירות מטורפת של לפחות 40 קמ"ש, לו היו נוסעים יותר לאט זה לא היה קורה.
יכול להיות ששמירת מרחק טובה יותר של מס׳ 2 ו-3
19/04/14 18:45
73צפיות
היתה יכולה למלט אותם (כמו שמילטה את הצלם ככל הנראה)
גם במהירות נמוכה מאוד שווה כנראה להתאפק ולשמור מרווח.
ביחס למס׳ 1 - אני משאיר את הפתרונות למני.  








(רושם מי שבדרך כלל רוכב בדבוקות שלעיתים דוהרות 50-60 קמ״ש כשהמרחק בין צמיג קדמי שלו ובין צמיג אחורי של זה שלפניו לא עולה על 20 ס״מ )
צרות של אחרים...כואבות הרבה פחות
19/04/14 19:11
60צפיות
עוד לא ראיתי תאונה כזו בישראל, וגם לא שמעתי שמנסים להחיל הגבלת מהירות ספציפית לדו-גלגלי.

יש עודו תקווה.
מועדון האופנועים עולה לחרמון
19/04/14 18:14
78צפיות
החלפת נוזל בלמים באופנוע לעומת ברכב. מה ההבדל
19/04/14 17:16
74צפיות
מתברר שבאופנוע זה פשוט מאד: בויסטרום מנקזים ע"י שאיבה מהכוסית נוזל ישן. ממלאים חדש. פותחים בורג ניקוז אויר מהקליפר, ומפמפמים בידית הברקס הקדמי או רגלית הברקס האחורי עד שיוצא נוזל חדש מלמטה. אז סוגרים הבורג וממלאים נוזל חדש בכוסית עד לרמה הדרושה.

ברכב זה מסובך יותר למרות שהעיקרון כמובן דומה: מרוקנים מהכוסית וממלאים חדש אבל אז יש הבדלים. לא מפמפמים בדבשת הברקס כי הרכב מורם על הליפט לשם גישה נוחה לפתחי הניקוז בקליפר, אלא יש כמה אפשרויות אחרות:
א. מחברים 4 בקבוקים לפתחי ניקוז האויר של הקליפרים ב4 הגלגלים. פותחים הברגים וממתינים עד שמגיע נוזל ברקס חדש מהכוסית. אמורים לקבל ב4 הבקבוקים כמות שווה של נוזל ברקס שמעיד שאין סתימה כלשהי. הניקוז הזה עובד בזכות גרביטציה בלבד. בסוף סוגרים הברגים ומוסיפים נוזל חדש לכוסית עד לרמה הרצויה. זה לוקח קצת זמן אבל מאד מדויק ומאפשר השוואה בין 4 הגלגלים
ב. אפשרות אחרת היא לשאוב מלמטה מכל קליפר כדי לאפשר שנוזל חדש יגיע לשם. קליפר אחרי קליפר את כל ה4. ובסוף למלא את הכוסית שוב. זו אפשרות יחסית מהירה ופשוטה
ג. אפשרות אחרת היא לחבר משאבה שתדחף נוזל דוט 4 מהכוסית עד שנוזל ישן יצא מהקליפרים למטה. הסיכון בזה הוא שההברגה של הכוסית שעשוייה פלסטיק תישחק וגם שייזל נוזל חדש מדפנות הכוסית. נוזל הדוט 4 הוא מאד טוקסי לצבע, לגומיות וכו'

נראה לי שברכב הכי ממומלץ זו אופצייה א'. האם גם אתם סבורים ככה? האם אתם יודעים מה ביצעו אצלכם ברכב?
שאלה 2: למה באופנוע אנחנו לא ממתינים שהגרביטצייה תביא נוזל חדש לפתח הניקוז התחתון אלא מפמפמים? האם זה רק מזרז את התהליך ואין בעיה עם זה כי אין צורך להשוות גלגל לגלגל וכו'. כ"א עצמאי ממילא או שיש סיבה אחרת? גם ברכב היה אפשר להושיב מכונאי א' ברכב על הליפט שיפמפם בבלמים ומכונאי ב' ינקז מהפתחים למטה עד שמגיח נוזל חדש. רק שאז זקוקים ל2 מכונאים, האחד "מעופף" והאחר "על הקרקע".
תוספת להסבר על אפשרות ג'
19/04/14 17:22
58צפיות
המשאבה דוחפת אויר ומקדמת את פלס הנוזל כלפי מטה. היא אינה דוחפת נוזל דוט4
מעקה בטיחות או סכין גילוח
19/04/14 16:30
155צפיות
מעקה בטיחות או סכין גילוח
זה דגם עם  הפלח  מאחורה.. עדיף היה בלי
שאלה לגבי מצלמות קסדה
19/04/14 01:04
137צפיות
לפני מספר ימים נערך דיון מעניין, בנושא מצלמות קסדה.

הדיון המריץ אותי לחקירה קטנה בנושא, שבסופה מצאתי שתי מצלמות קסדה, זולות יחסית, המיועדות בעיקר לתיעוד שוטף של הרכיבה.  אשמח לחוות דעת לגבי המצלמות. המצלמות פשוטות לתפעול, קטנות ומפיקות צילום מחזורי בן 5 דקות (מחיקה אוטומטית של קבצים ישנים), למיטב הבנתי שתי המצלמות מיוצרות לדעתי ע"י יצרן יחיד:

1. Bullet HD2 1080p
2. RoadHawk RIDE

תודה מראש, חג שמח ובטוח.
תראה מה מצאתי....
19/04/14 14:10
89צפיות
http://www.r6-forum.com/forums/showthread.php?t=26...

לא מכיר את המצלמה, אז אין לי מושג מה היא שווה, אולי מישהו פה בפורום כן... המחיר נראה די שווה.
º
תודה.
19/04/14 19:22
8צפיות
WOW
19/04/14 13:55
219צפיות
  WOW

איזה יופי של מכונה... כמה סטייל... כמה אלגנטיות....

יש למישהו פרטים עליו? מחיר? איך זה נוסע?

יש קוויקשיפטר ובקרת זינוק?
יש בקרת שפיכה...והוא עולה 135K ש"ח.
19/04/14 15:23
137צפיות
מחיר הזוי.
אז מה נסגר בסוף, מי מגיע לאלפים בקיץ?
16/04/14 18:19
280צפיות
טיול פורום 8 באלפים זה עוד לא היה (רישמית בכל אופן) לוח השנה פתוח ואני צריך כבר עכשיו לשריין חופש בעבודה (למרות שאני זה שקובע את החופשים )
אם יש לך תכנית אז תשתף
16/04/14 21:55
143צפיות
אני עשוי להיות פנוי ולהגיע לשבוע בערך. אבל לא יכול להתחייב כרגע בגלל שהאשה זוממת חו"ל.
אין כרגע תאריכים
17/04/14 10:15
102צפיות
אבל צריך לחשוב מהר כי האופנועים אצל הרמן עומדים להיגמר
אלפים או מאצלך עד לחוף צרפת וחזרה?
16/04/14 22:01
155צפיות
אני מעוניין...
רק צריך מסלול ותאריכים
אני סומך עליך :)
17/04/14 10:14
110צפיות
לא יודע אם שמת לב אבל אני לא ממש אוהב להיות זה שמתכנן את את הטיול אלה יותר בתפקיד של יועץ חיצוני, גרמניה עד קאן בצרפת יכול להיות מעניין (זה עדיין אלפים אתה יודע)
ראית פעם שעברה איך תכננו...
17/04/14 17:34
79צפיות
פותחים מפה ואמרים כאן נראה לי מגניב, בלי יותר מידי שאלות
מניסיון שלי - ספונטני יוצא הכי מוצלח...
18/04/14 10:12
58צפיות
לקחנו  אופנועים בגרמניה ואמרנו שנרכב לצפון איטליה...את כל מה שבדרך השארנו לספונטניות....היה חלום!
טיולים מאורגנים לאלפים
17/04/14 00:39
183צפיות
הצעות לשיפור
17/04/14 10:28
159צפיות
חסר המון מידע, רוב מה שכתוב שם מוביל לזה שצריך להתקשר אליך, מחירים, הצגת המדריך עם פרטים אודותיו, מאיפה מקבלים את האופנועים מה אפשר להזמין ועוד יעזרו מאד ללקוחות פוטנציאלים.

אתה צודק בהחלט, אבל
17/04/14 13:05
262צפיות
אתה צודק בהחלט, אבל
זה לא אני,
מדובר במכר שלי שטיילתי עימו באלפים כמה פעמים בעבר,
(הפעם האחרונה היתה טיול בר מצווה לבן שלי כשהוא רכוב איתי, חוויה בלתי נשכחת של אבא ובן יחד)

אני אדאג להעביר אליו את ההערות/הארות שלך.

אני יכול לומר לך שמדובר בבחור שמכיר את האלפים כמו את כף ידו, רוכב מוכשר ואיש נפלא,
הטיולים רכובים בד"כ על מגוון אופנועי ב.מ.וו, ועלות טיול ל 7 ימי רכיבה מלאים, כולל טיסות, העברות, לינה,
וכולל את שכירות האופנועים ל 7 ימים נע סביב 2,900-3,150 אירו (מחיר ל R1200GS כולל 3 ארגזים).

תודה על ההערות.
º
17/04/14 19:45
8צפיות
º
המחיר ליחיד/זוג?
19/04/14 19:16
7צפיות
מחיר ליחיד בחדר זוגי 2,900 אירו.
19/04/14 21:47
13צפיות
המחיר לזוג רכוב על אופנוע אחד הוא 4,600 אירו.
המחיר מבוסס על  BMW R1200GS כולל 3 ארגזים וביטוח.
כמובן שאפשר להוזיל את החבילה ולבחור אופנוע קטן יותר כדוגמת F800GS/ST
המחיר כולל הכל! למעט דלק וארוחות צהריים וערב.
תלוי מתי - אשמח להצטרף
17/04/14 12:53
86צפיות
אם האופנוע שלי חזק מספיק לפורום (NC700)

אני בטח אוכל להצטרף לסופ"ש או משהו כזה

עמרUK
נשמע מגניב לאללה...אבל....
17/04/14 13:12
116צפיות
1. אין אישר תקציבי
2. אין אישור מהעבודה...
3. אין אישור מהאישה ( כי מי יטייל  ב 6.30 בבוקרעם הכלב... שהיא רצתה)
אתה נשמע ממש סובל.
17/04/14 16:13
96צפיות
אני אוכל לאסוף את כל הודעות ההתבכיינות שלך עליה אם תבקש, החיפוש כבר עובד.
מכריחים אותך להשאר נשוי ולסבול כל כך או שאתה ממשיך לבחור את זה לבד ולהתלונן?
הלב נשבר.
לא אני לא סובל
17/04/14 16:26
78צפיות
אני פשוט אוהב להביא אותה בתור תירוץ
סובל מהמצב הכלכלי באופן כללי אבל מי מאיתנו לא
ממליץ לשקול את האזור של מערב ודרום אוסטריה
17/04/14 19:26
72צפיות
מעברי ההרים הגבוהים  של טירול, האגמים של קרינתיה, שמורות הטבע, כבישים מצויינים ובירה עוד יותר טובה.

מי ששוקל, רכיבה באזור, יכול להעזר בלינק המצורף.
º
http://motorrad.kaernten.at/en.aspx
17/04/14 19:27
35צפיות
מנצל השרשור לשאלה על עלויות טיול
17/04/14 21:16
60צפיות
(מקווה שזה בסדר עם פות"ש).

נניח טיול רכוב של כ-10 ימים.
מה יהיה יותר זול למי שיוצא מישראל - קליפורניה או גרמניה?
הטיסה לגרמניה זולה יותר אבל שכירת האופנוע, דלק ומלונות יהיו יותר יקרים.

השכרת אופנוע לשבוע עולה בין 500 ל700 יורו
17/04/14 22:22
75צפיות
לינה עולה בין 30 יורו בצימר שאתה עם עוד בן אדם בחר ועד ל120 יורו במלון.
יש מלא צימרים בכל חור ובדרך כלל חדר יחיד יעלה 50-60 יורו.
האוכל תלוי בך ואתה יכול להיות שבע מאוד ב15 יורו ואתה גם יכול להתפרע ל30 יורו במסעדות יקרות.
טיול קודם של שבוע עלה לי כמשהו כמו 9 וחצי 10
º
אם אני לא באיזה פרוייקט, אני מצטרף.
18/04/14 11:15
29צפיות
עוד פרטים
18/04/14 18:17
84צפיות
הטיול מתוכנן ליולי למשך שבוע (אחד משלושת השבועות הראשונים של יולי), הכיוון הוא האלפים עם פזילה לאלפים הצרפתים אבל בכל מקרה לא הדולמטים באיטליה (מקום מדהים אבל אחרי כמה פעמים אני מעדיף לא לחזור לשם עוד פעם).

לרוכבים מתחילים זה כמובן לא מתאים אבל זה כן מתאים לכל סוגי הרוכבים (רגוע, ספורטיבי, הונדה גולדווין) כי אין חובה לרכב כל הזמן כקבוצה, בימינו עם GPS כולם רוכבים על אותו מסלול כך שכל אחד יכול לבחור אם הוא רוצה ברך באספלט או להריח את הפרחים, בכל מקרה קצב ההתקדמות בפאסים עומד על מהירות ממוצעת של 40 קמ"ש אפילו למהירים (הGPS לא טועה) זה עבד יופי עם לפני שנתיים עם שי וילק וחבורתו
בוא ניסגר על תאריכים ומהר כי המצב אצל הרמן
19/04/14 12:41
54צפיות
לא נראה טוב לאופנועים, יוני כבר כמעט סגור לכל הכלים המעניינים
תבדוק טיסות מה מסתדר
19/04/14 13:00
55צפיות
הכי טוב ותצליב עם מה שיש להרמן, אני יכול בשלושת השבועות הראשונים של יולי.

צריך אבל למצוא עוד רוכב אחד לפחות במקרה שמישהו חולה או במקרה שלי למשל אם האופנוע יחליט לעשות בעיות ברגע האחרון (בכל זאת אמריקאי), מכוון שמהצד שלי כל מה שנדרש זה דלק וחופש כדי לבצע את הרכיבה אבל מהצד שלך יש הרבה השקעה כספית שאני לא רוצה שתרד לטמיון.
º
יולי אני באיסלנד. יש מישהו בעניין לאוגוסט?
19/04/14 13:38
32צפיות
שאלה לגבי מצלמות קסדה
19/04/14 01:04
40צפיות
לפני מספר ימים נערך דיון מעניין, בנושא מצלמות קסדה.

הדיון המריץ אותי לחקירה קטנה בנושא, שבסופה מצאתי שתי מצלמות קסדה, זולות יחסית, המיועדות בעיקר לתיעוד שוטף של הרכיבה.  אשמח לחוות דעת לגבי המצלמות. המצלמות פשוטות לתפעול, קטנות ומפיקות צילום מחזורי בן 5 דקות (מחיקה אוטומטית של קבצים ישנים), למיטב הבנתי שתי המצלמות מיוצרות לדעתי ע"י יצרן יחיד:

1. Bullet HD2 1080p
2. RoadHawk RIDE

תודה מראש, חג שמח ובטוח.
התאונה של ראובן פדהצור
43תגובות
15/04/14 22:27
986צפיות
בעקבות התאונה , ובגלל שלכאורה אין סיבה שבאמת ייפגע מישהו שנמצא לחלוטין בשול ..
כמה זה מופרך שנהגים שלא מכירים את העיניין הזה ננעלים במבט על אדם שנמצא בשול (כמו שנועלים מבט על מכשול בכביש ואז פוגעים בו) .. ובגלל זה ההגה מוסט אליו ..?

דורון

(המשך...)
בעקבות התאונה , ובגלל שלכאורה אין סיבה שבאמת ייפגע מישהו שנמצא לחלוטין בשול ..
כמה זה מופרך שנהגים שלא מכירים את העיניין הזה ננעלים במבט על אדם שנמצא בשול (כמו שנועלים מבט על מכשול בכביש ואז פוגעים בו) .. ובגלל זה ההגה מוסט אליו ..?

דורון
º
חצי פרסומת חזקה נגד נהיגה בשכרות
18/04/14 16:00
136צפיות
כתובות אינטרנט מצורפות:
מה נותנת הפרסומת
18/04/14 16:23
117צפיות
כאשר אין הסבר עליה אחרי שחוטפים את ההתקף לב?
18/04/14 18:56
69צפיות
חזקקק

עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה