לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הבאים לקהילת האופנוענים של תפוז ! בין אם אתם רוכבים על ``חרגולים`` עצבניים בשטח, מלחכים אספלט עם הסליידרים בכבישים רחוקים, מתניידים ביעילות עם הקטנוע בעיר או ממרקים ניקלים אחת ליום ומגהצים את הפרנזים לפני הטיול... לכם ולכל מי שהאהבה והטירוף למוטוריקה בכלל ולכלים דו גלגליים בפרט זורמת אצלו בוורידים, ל-כווולכם מיועד מקום המפלט העונה לשם "פורום האופנועים של תפוז"!

 

גולשי ומנהלי הפורום ישמחו לארח אתכם בצל עצי התפוז של הפרדס כיאה לאחווה האופנוענית ולחויה המשותפת לכולנו. 

אז מה עושים כאן? כאן תוכלו להעלות כל שאלה בנושא יקיר לבכם או משאת נפשכם: לתת טיפ לרוכבים חדשים, להתלונן על מפגעי מע``צ ומשטרת התנועה (או להחמיא! גם זה יכול לקרות!), לתכנן או להמליץ על טיולים, להתלונן, להחמיא או לשאול על בתי עסק, בעיות מנוע/אביזרים/חלקים לשאול ולענות –לצחוק – פשוט ה-כ-ל!!! YOU NAME IT! בכותרת האפורה שבראש הפורום, תוכלו למצוא קישורים לכתבות, מאמרים, מבחנים, השוואות והמלצות על אופנועים (כמובן..) מומלץ לקרוא את ``כללי הגלישה בפורום`` אשר מופיעים ב``מאמרי הפורום`` לפני תחילת הגלישה.

 

מעט היסטוריה: 

פורום האופנועים של תפוז הוקם ביוני של שנת 2000 הפך להיות ביתה החדש של קהילת האופנועים שהייתה ב- IOL (ואשר עברה לזמן קצר למערכת הפורומים של וואלה). כל חברי הקהילה עברו כאחד לתפוז, ומנהלה הראשון של הפורום - KLE - מסר את שרביט הניהול ל- כRובי, מנהלה המקורי של הקהילה ב- IOL. 

בתחילת 2003 הצטרף COLT לניהול הפורום כדי להשתתף עם כRובי בתפעול הפורום ובניהולו. באותה הזדמנות נפרד צוות הניהול מ- MIKEE. 

כאשר כRובי קיבל הצעה לשמש כמנהל מותג KTM בישראל, נבחר R-יק למלא את התפקיד הקשה.

במהלך שנת 2004 נכנס 45degrees לניהול הפורום, וזמן קצר לאחר מכן עזב COLT ואל הצוות הצטרף MAX D. 

בשנה לאחר מכן התייצב צוות הניהול ועמד על 3 מנהלים - TYGGER, MAX ועוד אחד שביקש למחוק את שמו מהיסטורית הנהלת הפורום. 

בחודשים האחרונים של 2007 התחלפו 3 המנהלים בצוות אחר המונה את מיצו, yarivos ו- LoneRider, וביחד קבעו סטנדרטים חדשים לניהול וכן הרימו את שני מפגשי האופנוענים הגדולים שהיו בישראל מאז ומתמיד - לטרון 2007 ו- 2008.

לאחר כשנה וחצי של עשייה פרש yarivos מהניהול. לאחר כחצי שנה ללא מנהל שלישי התווסף hajbi לצוות המנהלים. כעבור חצי שנה נוספת עזב גם LoneRider ואותו החליף Pumi.

בהנהגתם של מנהלי הפורום, פורום האופנועים בתפוז היווה את אחד מהגורמים המשמעותיים ביותר במטה המאבק לביטוח חובה הוגן, מאבק שהחל בסוף 2009 כשבשיאו אירגן מטה המאבק את ההפגנה הגדולה ביותר שידע עולם הדו"ג בישראל, הפגנת ה- 15 בנובמבר 2009, הידועה גם בכינוייה "תל אביב עומדת".

בתחילת שנת 2011 פרש Pumi והחליף אותו avi elbaz, ואל צמד הניהול הצטרפה גם הגולשת gamgam.

 

לסיכום: כולם פה ישמחו תמיד לעזור, לתמוך, לצחוק, לשאול ולהתעניין בכל מה שיש לך לומר על דו-גלגליים. אנחנו בטוחים שתהנו. בברכת רכיבה מהירה ובטוחה! (החיים קצרים-תנו בגז!) מיצו, avi elbaz ו gamgam- מנהלי הקהילה.

 

עשרת הדיברות לגולש ברשת (מתוך פורום התמכרות לאינטרנט בתפוז): 1. זכור את האנושיות, עמוד על שלך אך אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. 2. הצמד לנורמות ההתנהגות החלות בחיי המציאות. 3. דע היכן אתה נמצא במרחב הוירטואלי. 4. כבד את זמנם ורוחב הפס של האחרים. 5. תראה יפה ברשת. 6. חלק את הידע והמומחיות שלך ברשת, למען עולם טוב יותר. 7. שמור את המלחמות הרגש תחת בקרה. 8. כבד את פרטיותם של האחרים. 9. אל תנצל לרעה את הכח שלך. 10. היה סלחן כלפי טעויות הזולת.

º
צביעה חדשה לדוקאטי
הודעה זו מכילה תמונות
01/03/15 09:55
495צפיות
גדול!
01/03/15 10:31
227צפיות
לקח לי זמן עד שקלטתי את הJEWCATI
º
איזה בעסה זה ג'ק מירוצים ל MONOARM אחורי...
01/03/15 11:02
99צפיות
למה בעסה...זה מקל על ניקוי הג'אנט האחורי שמבחינת עיצוב
02/03/15 19:05
106צפיות
אין לו מתחרים.
אין עוררין על עיצוב דוקאטי. אבל, אפשר בכלל להשתמש בג'ק
03/03/15 14:14
54צפיות
מרוצים רגיל על MONOARM? או שדרוש סידור מיוחד או משהו...
יש ג'ק מיוחד לזרוע חד צידית...והוא אפילו יותר קל לתפעול
הודעה זו מכילה תמונות
03/03/15 20:02
32צפיות
מג'ק רגיל של האופנועים הפשוטים
 
זה יפה יותר
הודעה זו מכילה תמונות
02/03/15 18:42
218צפיות
מצטער שאני לא יכול להתאפק...אני מאוהב באופנוע הזה עד כלות.
תנסה את זה אני בטוח שהוא יגרום לך להרהורי כפירה
הודעה זו מכילה תמונות
03/03/15 20:39
44צפיות
מרגש באופן שמילים לא יכולות לתאר.
וואו RIDE
03/03/15 21:15
13צפיות
איזה מעיל
נכון יפה ? קבל אחת מקרוב.
הודעה זו מכילה תמונות
03/03/15 21:20
33צפיות
25% מהאוכלוסיה רואים שם פסים לבן-זהב
03/03/15 21:31
14צפיות
שאר האוכלוסיה רואה מעיל רכיבה מכוער.
 
רק לשני רוכבים בארץ יש כזה.
03/03/15 21:35
17צפיות
את הרוכב השני את גם מכירה ואני מבין, הכל מקנא . ..
                          
עושה חשק
03/03/15 22:12
3צפיות
גם האופנוע
העליתי כמה תמונות נועזות שלי בלי חזייה !....................
03/03/15 22:18
1צפיות
העליתי כמה תמונות נועזות שלי בלי חזייה !.............................
כאן :
אשמח לקבל תגובות. נועה
הסוזוקי מאדורה הראשון בישראל (סוף סוף הגיע)
הודעה זו מכילה תמונות
03/03/15 18:23
72צפיות
אז ככה.
 
לפני כימעט 4 חודשים רשמתי לכם פה שרכשתי את האופנוע בסוכנות בארה"ב 
 
מאז עברו המון חוויות טובות ורעות בתהליך וכמובן שהמון עיקובים והמון המון זמן לחכות לכל שלב ושלב ביבוא אישי של האופנוע
 
אני מבטיח בקרוב לתת סיכום מפורט על כל התהליך כולו
 
בינתיים אני אתמול שיחררתי אותו מנמל חיפה והוא כבר אצלי בבית
אומנם עדיין יש לי עבודת שיפוץ ותיקונים עליו ואז לעשות לו רישוי ישראלי (שוג של ברית מילה לאופנוע בכדי שיהיה יהודי טהור)
אבל ישראלי הוא כבר עכשיו.
מזל טוב!!!!
03/03/15 19:54
19צפיות
ממתינים לפרוט היבוא המייגע והודעה על הרכיבה הראשונה שלך עליו....
 
נראה מיליון $$$
מזל טוב
03/03/15 20:25
15צפיות
כל מה שכתב חח"י פה מעלי
ועוד...
רכיבות טובות
 
נייס
03/03/15 21:11
6צפיות
תתחדש
קונה CBF250
03/03/15 18:01
40צפיות
אהלן חברים,
אני קונה אופנוע  2006 CBF250
המוכר מוכר לי תכלי במחיר זול יחסית, האופנוע נראה במצב טוב ..צמיגים נראים חדשים בלי שריטות וקילומטרז' 55.
הוא אמר לי שיש איזו בעיה בנזילת שמן(להחליף אטמים או משהו כזה) שיעלה לי סביבות ה300 שקל.
 אני ממש ממש חדש בכל נושא האופנועים ושואל אותכם בעלי הנסיון האם מוכרת לכם בעיה כזו והאם התיקון באמת עולה 300 ש''ח.?
חוץ מזה גם חיפשתי מידע על כל כמה זמן לעשות לאופנוע טיפול ומחירים של כל טיפול ולא מצאתי ..ככה שאשמח לקבל גם קצת מידע בנושא הזה.
 
תודה מראש,
משה.
 
בדיקת אופנוע
03/03/15 18:27
28צפיות
גם רוכבים מנוסים שמבינים דבר או שניים נוהגים לקחת אופנוע לבדיקה שלפני קניה, אז עד כמה וכמה שזו תהיה ההמלצה לרוכב חסר ניסיון.
בדיקה לפני קניה מאפשרת לך לדעת בצורה יותר מקצועית את מצבו האמיתי של האופנוע מאדם נטול אינטרס.
אופנוע משנת 2006 זה אופנוע שסביר שעבר דבר או שניים בחייו ומוטב שתדע על כך לפני הקניה ולא אחריה.
בדרך כלל מוסכים מציעים את השרות הזה אבל ישנו גם סטפן שעוסק רק בבדיקות לפני קניה ונותן תמיד חוות דעת מקצועית וישרה.
אם הוא יחשוב מבדיקה ראשונית שאין טעם להעמיק בבדיקה הוא יגיד לך לפני בשביל לחסוך בעלויות.
אומנפ בדיקה עולה כמה מאות שקלים, אבל יכולה לחסוך כמה אלפים (או עשרות אלפים באופנועים מסויימים).
ממליצה לך לא לוותר על הבדיקה.
המון בהצלחה.
הארלי דיווידסון ואנחנו
02/03/15 17:44
194צפיות
בשבוע שעבר הרשת הייתה מפוצצת בכתבות על ההארלי שמושקים פה מחדש בחסות אלבר.
אני שואל את עצמי דבר כזה- אין ספק שבכל הנוגע לעיצוב ולתדמית אין להארלי הרבה מתחרים,
אבל האם גם הביצועים של האופנוע המיתולוגי מצדיקים את הבאזז סביבו? 
תשובות מניסיון אישי בבקשה (אם קיים), לא מסרטוני יו-טיוב
תגדיר ביצועים
02/03/15 18:36
139צפיות
הם במקום טוב מבחינת רעש, ויברציות, משקל וכמות ניקל. מהניסיון הקצר שלי לא הבחנתי בתכונות נוספות 
בכל מה שקשור לביצועים, אין להארלי מה להציע...
02/03/15 19:04
141צפיות
פרט לדגם אחד אולי, וגם זה לא בסטנדרטים רציניים.
האופנוע מיוצר למטרות אחרות לגמריי.
º
if I have to explain... you wouldn't understand כאילו דה?!
02/03/15 20:44
65צפיות
...ובכול זאת
הודעה זו מכילה תמונות
02/03/15 21:27
208צפיות
אני רוכב על אחד האופנועים הטובים ביותר כיום, האדוונצ'ר 1190. מדויק, כוחני ורב-תכליתי - ומוגבל אך ורק ביכולותיו של הרוכב.
אך שום דבר באותם אופנועים מופלאים לא ישתווה למשהו בצילום הזה:
ואין ספק שמדובר בעולם משמעויות שנכחד. היום זה העולם של הדוקטים המצועצעים; עולם של עיצוב חסר נשמה. איך אפשר להזדהות עם האופנועים האלה?
פעם, כשאהייה גדול מספיק, יהיה לי הארלי
ובכל זאת...
03/03/15 07:26
121צפיות
גם לא כולנו נראים כמו המסוקס בתמונה...
אז מה? זה לא מפריע לביבי נתניהו לחשוב שהוא ראש מממשלה,
הודעה זו מכילה תמונות
03/03/15 10:19
113צפיות
כשהוא בקושי מתאים להיות מנהל שיווק לעסקים בינוניים.
 
אם הייתי עובד על פי העקרון שלך, הייתי צריך להתנייד במזדה 3. אני כול הזמן מחכה לנציג KTM שיבוא ויציע לי סכום אגדי, רק שלא אראה רוכב על האופנועים שלהם.
ביצועים זה לא הקטע שם.
02/03/15 23:48
109צפיות
אני אנסה להיות עדין - זה חרה של אופנוע
03/03/15 00:11
131צפיות
הנסיון שלי עליו מסתכם בכמה ימים של שכירות בארהב.
לא זוכר בדיוק מה היה הדגם אבל לא מהבסיסיים דווקא.
 
הרכיבה עליו היתה לא פחות ממסוכנת - ברקסים שכמעט לא עובדים. אתה לוחץ ושום דבר לא קורה. ואז אתה לוחץ בכל הכוח בפאניקה ומרגיש כאילו זה ברקסים של אופני בי אמ אקס.
 
בסיבובים מרגיש די יציב אבל אתה מרגיש שאתה פונה באוטו ולא באופנוע.
 
רעש מנוע בלתי נסבל. כאילו לא סיימו לפתח את המנוע והחליטו להתקין את האב טיפוס בכל האופנועים.
רעידות מציקות ומטרידות כאילו אין לו בולמי זעזועים.
 
לא אגזים אם אומר שלא הייתי מוכן להיות בעלים שלו גם בחינם לגמרי כולל הוצאות דלק.
 
 
זה קטע של פוזה.
03/03/15 12:11
64צפיות
בכל אופנוע יש אלמנט מסויים של פוזה.
בהארלי זה פשוט הרבה יותר, תחשוב קימקו דינק בן 15 עם תוספת פוזה של 40 טון, זה בדיוק מה שתקבל.
בגלל זה גם המחיר-99% מהמחיר זה הפוזה.
יש כאלה שזה ממש מדליק אותם-אותי זה משעשע כמו תחפושת פורים.
ראית פעם את הילד שמתחפש לגיבור על ונכנס לטירוף דימיוני? אין שום דבר פסול בזה ורצוי לעודד את כולם לעשות את זה מידי פעם, הארלי זה בדיוק זה.
במידה מסויימת זה נכון לכל אופנוע, אבל חוץ מקסטומים ברוב האופנועים יש עוד כמה דברים, מצד שני לפעמים כשאני שומע רוכב אופנוע שמסביר כמה לא אכפת לו מהפוזה של האופנוע שלו ומפרט את הפונקציונאליות שלו וכו צצה לי בראש התמונה של ההוא שמסביר בצורה מאוד רצינית שהוא באמת באמת קורא פלייבוי בגלל המאמרים...
אחרי שבוע על ארבעה דגמי הארלי שונים בארה"ב ("זנב הדרקון",
03/03/15 14:10
67צפיות
בלורידג', סמוקיס...) זה הסיכום שלי:
לא מאיץ
לא עוצר
לא משכיב
מבשל את הביצים ברמזור
אף פעם אין לו את ההילוך המתאים, לדרכי הרים עקלקלות
והכי גרוע, הוא רועד כאילו משהו עומד להתפרק לו בכול רגע
בקיצור...NEVER AGAIN!
חניה בבני ברק - איפה חונים?
01/03/15 17:48
134צפיות
אז בפרק א' חניתי בתמימותי על המדרכה המאוד המרווחת וקיבלתי דו"ח (אבקש לבטל ואעדכן אם אצליח).
 
מחר פרק ב' ואני צריך להיות שוב באותו אזור אז נשאלת השאלה
- איפה חונים?
 
 
תחנה כמו השכן שלי
הודעה זו מכילה תמונות
02/03/15 15:02
206צפיות
לא מעניין אותו שהרחוב עמוס ואין מקום לחנות 
זה מה שעשיתי (כמעט)
03/03/15 11:37
68צפיות
אבל חניתי בחניון של הקניון בחניה של מכונית.
 
תודה לעיריית בני ברק שהביאני עד הלום.
 
 
º
מילה טובה/רעה על צמיגי SHINKO....?
01/03/15 13:52
135צפיות
shinko tires
01/03/15 20:40
116צפיות
עבור איזה אופנוע ?
הנסיון שלי עם הצמיגים האלו על CBF500 היה די גרוע
01/03/15 21:53
118צפיות
צמיגים חדשים למדי שקבלתי כשקניתי את האופנוע.
אלדד
תלוי איזה דגם
הודעה זו מכילה תמונות
01/03/15 22:21
183צפיות
במידה ומדובר על ה APEX 010
יש עליו ביקורת טובה 
מלבד זאת על האופנוע האחרון שלי [ביואל XB9 ] הורכבו שני סטים של הצמיגים הללו. הופתעתי לטובה אפילו מאוד
כל החששות שלי עברו ברגע שהאופנוע עלה לכביש, הצמיגים פשוט דבק לכביש, לא חשוב באיזה זווית אתה נמצא יש תמיד אחיזה ופידבק מעולה. המחיר עוד יותר מפתיע כ 1400 ש"ח לסט.
רוכבים על Rים למינהם דיווחו על אורך חיים של הצמיג האחורי שנע סביב ה 6K +- , הצמיג האחורי החזיק אצלי כ 12K כשהקדמי היה יכול להחזיק עוד 12K, החלפתי את שניהם.
צמיג ספורטיבי שנותן תמורה מעולה למחיר שלו, אפילו מעל ומעבר.
מומלץ
 
,
º
רעה. מאד רעה.
01/03/15 22:37
71צפיות
º
הסבר, פרט ונמק...?
02/03/15 05:16
55צפיות
בשמחה
03/03/15 00:04
86צפיות
היו לי על דו"ש. צמיג שמוגדר 70% כביש, 30% שטח. ככזה הוא בנוי קוביות גדולות. עם הזמן הקוביות נשחקות אבל לא בצורה שווה! בכל קוביה השחיקה היא באלכסון. יוצא שבכביש אתה נוסע עם חצי צמיג באויר. כל משב רוח קל היה מעיף אותי. הייתי בטוח שאני לא רוכב טוב. ביום שעברתי למצלר טוראנס (גם 70/30) הבנתי שזה בגלל הצמיג. הבדל שמיים וארץ. הרגשתי שאני רוכב על אופנוע אחר לגמרי.
º
תודה לכל העונים
03/03/15 05:04
30צפיות
משהו טוב
הודעה זו מכילה סרטונים
02/03/15 19:40
164צפיות
מסע הזדהות עם העדה הדרוזית. כל הרוכבים מוזמנים
02/03/15 14:42
146צפיות
אחינו הדרוזים? מה נהיה פה? קיין והבל ?
02/03/15 15:17
132צפיות
דרוזי נהיה אח רק אם הוא מת בלחימה ומי שפגע בו הוא ערבי.
מדוע צריך להזדהות עם דרוזים? מה הם נשים? 
 
בדיוק בגלל שמקפחים אותם
02/03/15 17:46
102צפיות
למרות שהם תורמים למדינה כמו כולנו.
ברור שזה בשביל לעורר כבוד- אבל מה פסול בזה?
º
מה הבעיה שלך?
02/03/15 23:41
23צפיות
זוכרים את הויכוחים על שיטות להסתרת מספר?
02/03/15 09:37
212צפיות
צמיגים - איפה מומלץ?
28/02/15 18:25
139צפיות
שלום
לאחר העדרות של 10 שנים מעולם האופנועים, קצת איבדתי קשר למה שקורה בענף.
 
צריך המלצה להיכן מומלץ לרוכש צמיגים לאופנע במרכז/שרון/חדרה.
 
תודה לעונים.
אני החלפתי ברינו טייר והייתי מאד מרוצה
28/02/15 21:52
120צפיות
שמעתי גם דיעות טובות על אורן זיתוני.
ובזמן האחרון ראיתי שגם ספורטישופ מציעים מחירים טובים.
מניסיון של שנים אני יכול להמליץ אך ורק על זייתוני..שבוא שעבר
הודעה זו מכילה תמונות
01/03/15 04:44
287צפיות
החלפתי אצלו צמיג אחורי וכרגיל יצאתי משם מרוצה עד הגג מהעבודה הנקייה המדוייקת והמיקצועית.וכמובן מהמחיר,בין אם אני קונה דרכו או רק מבצע הרכבה של צמיג שבא איתי מחו"ל.
 
אני פדנט בכל מה שקשור לאופנוע שלי. יכול לספר שכלפני כ-8 חודשים לצערי לא החלפתי צמיגים אצל זייתוני משיקולים שחייבו אותי לעשות זאת אצל מתחרה שלו...באותו יום קבעתי עם חבר שגם הוא החליף צמיגים. העבודה הייתה זריזה אבל יצאנו עם מפח נפש גדול. באותו הרגע היינו מוכנים לשלם כפול רק כדי לא לראות את החריטות(לא שריטות) שנעשו על הג'אנטים הנוצצים של האופנועים.
בעל הבית ,בחור נחמד מאוד, התנצל וניסה לתקן את החריטות-אבל כאמור לא ניתן לעשות משהו בנידון ולפי שיטת העבודה לא נראה לי שזו תהיה הפעם האחרונה שיחרטו שם ג'אנטים.
נכון, יש כאלה ששריטות על הג'אנטים לא מעניינות אותם ואז כל מה שאני כותב אולי לא רלוונטי עבורם.
 
זייתוני עובד עם כלים יעודיים לאופנועים שכולם או עשויים פלסטיק מיוחד שאינו שורט,כמו המברג הגדול שאחראי על קילוף המשקולות הישנות מדופן הג'אנט.
על כלי העבודה שחייבים להיות עשויים ברזל מולבשים תושבות פלסטיק שמונעים שריטות-כמו על המוט/לום שמרים את הצמיג ברגע שזה מתחיל להסתובב על מכונת הצמיגים וכמובן שגם השיניים שמחזיקות את הג'אנט היקר למכונה.
 
בסופו של תהליך הוא עובד עם מפתח מומנט ומחזק את הברגים לפי נתוני היצרן.
 
היו מיקרים שהמחיר שלו היה הכי טוב והיו מיקרים בודדים שיכלתי לקנות את הצמיגים ב-50 שקל פחות....אבל עבודה בטוחה מיקצועית נקיה ופדנטית כמו שלו לא אמצא כנראה גם עבור עוד 500 שקל ובשבילי זה שווה הכל.
 
 
מוסיף ומחזק - רק זיתוני ...הבנאדם יקה מהסרטים
01/03/15 15:48
184צפיות
גם לאופנוע וגם לרכב ...תמיד נהנה לראות אותו עובד ולא מחפף אפילו בפסיק.
º
01/03/15 17:12
21צפיות
המקצועיות של זיהוי לא מוטלת בספק
02/03/15 04:20
182צפיות
הוא יהיה הבחירה הראשונה גם שלי.  אלא מה,  בלי שום קשר לזה,  לפי מיטב הבנתי הוא לא נוגע אאל"ט בצמיגים ברידג'סטון.  לא יודע איזה מותג אתה מחפש להתקין,  אבל ממה שאמר לי,  גם אם תביא איתך ביד צמיג של המותג הזה,  הוא יסרב להתקינו גם תמורת כסף. המידע הזה נכון ללפני כחודש. אולי מאז הוא נמלך בדעתו.  לא בדקתי.
º
02/03/15 23:55
10צפיות
רוחות של שינוי
27/02/15 08:50
487צפיות
רוכבים יקרים - תפנימו!
מתחילה כאן תקופה חדשה, שבה חברת ביטוח מבינה שלמיומנות הרוכב יש השפעה על הסיכוי למעורבותו בתאונת דרכים. וזה שווה כסף. הרבה כסף!
זוהי רק הסנונית הראשונה בתהליך...
 
רוחות של שינוי וצלילים של קאצ'ינג
27/02/15 16:33
338צפיות
היה עדיף שיעלה ע"י גולש פרטי ולא כפירסומת של מי שעומד לקצור את הפירות 
שלא תבינו לא נכון, זה מהלך מבורך וקיים כבר שנים באירופה 
תגיד לי מה כואב לך ? הפרסומת חיובית היוזמה מבורכת. יישר כוח.
28/02/15 00:08
244צפיות
כן ירבו.
בטח כואב
28/02/15 08:56
262צפיות
על פניו שקראתי את ההודעה זה באמת נשמע כמו רוחות של שינוי אבל ושקראתי את הכתבה התמונה קצת שונה, מדובר בעיסקה של בית ספר נהיגה אחד מול סוכן ביטוח אחד, ככה שאין כאן שום שינוי רק יוזמה עיסקית, להוסיף על זה ההוזלה היא רק בביטוח מקיף (גניבות שריפות וכו) אתה מוכן להסביר לי מה הקשר בין מיומנות רכיבה להנחה בביטוח גניבות?
 
אין לי שום דבר נגד סוכן הביטוח או בית הספר ללימוד נהיגה רק בעיה לאיך העניין מוצג בפורום, כל דבר שיחסוך לרוכבים כסף הוא מבורך אבל כאן בפורום לא הייתי רוצה לראות כל שני וחמישי פירסומת על הנחות של בית עסק מסויים, יש כאן את KOLBOTEX שבאישור ההנהלה מפרסם פעם בכמה זמן אבל בהודעות שלו זה קצר ולעניין וגלוי לכל שזאת פירסומת
ישראלים כמו ישראלים, יהודים כמו יהודים, תמיד מחפשים מה לא -
28/02/15 15:42
196צפיות
בסדר
אפשר גם לפרגן לפעמיים אתה יודע, אגב זה לא עולה כסף, לפרגן.
זה הכל תלוי בסגנון ההודעה
28/02/15 16:00
190צפיות
מבקשים אישור מנהל הפורום ומעלים הודעה בסגנון " השגנו ללקוחותנו הנחה בביטוח" אבל הנסיון לקשור את זה לשינוי כל שהוא בתפיסה הביטוחית הוא לא נכון! אופנוען שעבר הדרכות רכיבה אינו זכאי להנחה בביטוח חובה מה שאומר המיומנות לא מוכרת ע"י חברות הביטוח.

על איזה רוחות של שינוי הם מדברים, זה הנחה ללקוחותיהם בדיוק כמו שמחר מי שעבור אצלם קורס יקבל הנחה בקניית קסדה בחנות כל שהיא
לא. ההנחה היא של חברת הביטוח
28/02/15 17:18
182צפיות
לא של סוכנות הביטוח.
 
ההכרה - בפעם הראשונה - של חברת ביטוח בכך שקורס רכיבה מפחית את הסיכון בחלק היחסי של הפרמיה שמוקדש לתאונה עצמית אינו ענין של מה בכך.
 
לטעמי התגובות הקנטרניות מיותרות
º
אז לא קראת את הכתבה ?
01/03/15 10:07
61צפיות
קראתי ובמקרה הזה אתה לא הבנת...
01/03/15 11:16
99צפיות
ההנחה היא של חברת הביטוח שומרה, לא של סוכנות הביטוח יובל בר; בניגוד למקרים בהם סוכן מוותר על חלק מעמלתו, כאן הוא מקבל מחיר מופחת מחברת הביטוח.
 
זה לא שונה מכל סוכנות שמבטחת קולקטיב מסויים בחברת ביטוח ומקבלת הנחה ייחודית לסוכנות, למעט העובדה שכאן הקולקטיב הוא כל מי שעבר קורס רכיבה
 
אז אם קראת
01/03/15 11:22
113צפיות
אולי תסביר לי את הקשר בין מיומנות הרוכב לגנבת האופנוע הרי ההנחה היא על מקיף והאם אפשר לקבל את ההנחה אצל סוכנים אחרים?
הרי לך הסבר
01/03/15 11:55
101צפיות
פרמיה של פוליסת ביטוח מקיף כוללת כיסוי לכמה סיכונים:
1. גניבה
2. שריפה
3. נזק עצמי
4. תאונה צד ג'
 
חברת הביטוח החליטה שמי שעבר קורס מסוים, זכאי להנחה בחלק היחסי של הפרמיה, הקשור לתאונה עצמית ואולי גם לתאונה צד ג' (לא יודע).
הפרמיה לשאר הסיכונים לא השתנתה
שכחתי לענות על החלק השני שבהודעתך
01/03/15 12:10
100צפיות
כפי שכבר הסברתי, חברות ביטוח מתקשרות עם סוכנים מסויימים למתן הנחות לקבוצות אוכלוסייה מסוימות; זה מקובל בשוק הביטוח.
ההתקשרות של שומרה עם סוכנות מסויימת אינה חריגה בגלל טיב ההתקשרות, אלא בגלל שבפעם הראשונה חברת ביטוח הכירה ביתרון של קורס רכיבה מתקדמת
 
לדוגמה, עובדי בזק מבוטחים בהכשרה באמצעות סוכנות צ.ב.ר. בפוליסה מצויינת; עובד בזק שיתקשר עם חברת הכשרה באמצעות סוכנות אחרת לא יהיה זכאי להנחה.
קולקטיב חברת החשמל נמצא השנה במגדל אם איני טועה; עובד חח"י שינסה לרכוש פוליסה בסוכנות אחרת במגדל, יקבל תנאים גרועים יותר.
סוכנות UMI נותנת פוליסה למי שקנה רכב מהקונצרן, הכוללת החלפת רכב ישן בחדש במקרה גניבה, בכלל ובאיילון; מי שירכוש פוליסה באמצעות סוכנות אחרת, באחת משתי החברות הנ"ל, לא יקבל את ההטבה.
חברת שומרה נותנת הנחה לסוכנות יובל בר לסוג של קולקטיב (או ענף, תלוי באופי החיתום - לא יודע איך בדיוק זה נעשה), של רוכבי אופנוע שעברו קורס רכיבה מסויים.
 
מקווה שכעת זה מובן יותר
 
כל הדוגמאות שנתת מדגימות בדיוק מה שאמרתי
01/03/15 12:53
103צפיות
התקשרות עיסקית שהלקוח בחלק מהמקרים מרויח וכך גם הצדדים העיסקיים ואין שום בעיה עם זה אבל אני מתקשה לראות את השינוי התפיסתי (רוחות של שינוי או איך שלא תקרא לזה), רוב רוכשי הביטוח המקיף הם מקיף מצומצם שהוא גניבות ובמקרה הזה למיטב הבנתי מהכתבה הם יקבלו את ההנחה מה שמוכיח שאין קשר למיומנות הרוכב ולא על בסיס זה נעשתה העיסקה.
 
אבל שוב כל הנחה לרוכב מבורכת, אם מחר הם גם יסגרו עם אורן זייתוני על הנחות  צמיגים ועם כלבוטקס על הנחות על קסדות זה יהיה מעולה 
רוחות של שינוי זו הכותרת המושלמת.
01/03/15 14:36
154צפיות
שלום לחברים ותודה על התגובות. כל דו שיח בעניין תורם וגם אם תגובה נעשתה מתוך בעיה בהבנת הנקרא או בעיה בהבנת התחום זה בסדר גמור וכאן המקום לתקן ולהסביר.
ביטוח מקיף כשמו כן הוא - מכסה תאונה, גניבה, שריפה וצד שלישי. יש ביטוחים מקיפים חלקיים אך לא בזה עוסקת הכתבה.
עלות הביטוח השנתית (הפרמיה) מורכבת מכמה גורמי סיכון אותם מעריכה החברה כפי שכתב OMKGU בצורה מדוייקת.
המרכיב העיקרי המשפיע על גובה הפרמיה הוא הסיכון מתאונה דווקא ולא מגניבה. גניבה היא שולית מאוד במרכיב הסיכון בפוליסת ביטוח מקיף לאופנוע!
במהלך ארוך וקשה מאוד, כשמולנו חברות ביטוח עקשניות עם מנהלים שאינם אופנוענים ואף לא מוכנים לראות באופנועים פוטנציאל עסקי (לעומת תחומים אחרים) קמה חברת הביטוח שומרה ועם ראש יצירתי והרבה סבלנות והסכימה לפתוח תחום חדש אותו לא ביטחה מעולם.
חברת שומרה בנתה עבורי תכנית ביטוח מקיף לאופנועים בתנאים שלא נראו במחוזותינו לפני כן הבאים לידי ביטוי במחיר, בדרישות המיגון, היקף הכיסוי ובאופן ביצוע הביטוח. אחד הדברים החשובים שנבחנו ואושרו היה מתן הנחה לבוגרי קורס רכיבה מתוך הבנה, לאחר למידת התכנים של הקורסים, שרוכב מיומן יהיה מעורב בפחות תאונות.
חברת הביטוח מאמינה שרוכב שעבר קורס רכיבה מתקדמת ידע לא להכנס או לפחות לצאת ממצבי סיכון יותר מאשר רוכב לא מיומן וכאן רוחות השינוי החלו לנשוב.
הבשורה הגדולה היא בהכרה שמקבל רוכב דו-גלגלי במקום שאף אחד לא ספר לפני כן.
בסופו של דבר יש מגוון מחירים לביטוח מקיף לאופנוע וכל אחד יעשה את החשבון לעצמו מה עדיף לו ובאילו תנאים אבל כשמחיר השוק לביטוח מקיף מלא נע בין 8%-12% מערך האופנוע ואנחנו מצליחים לבטח אופנועים במחיר שנתי בגובה 5%-6% מערך האופנוע זה הופך לכדאי ומיוחד.
בישראל, עם שוק דו-גלגלי קטן וחסר משמעות מבחינת חברות ביטוח, זו בשורה מהפכנית שאנו מאמינים שגם תתפתח למקומות נוספים ובראשם ביטוח החובה.
כל המאבקים, הפגנות, חסימת כבישים והתפקדויות למפלגות הן חלק מאוד קטן (אך חשוב מאוד) במאבק להוזלת ביטוח החובה. כדי שמחיר ביטוח החובה ירד צריך שילוב של כמה גורמים וביניהם הוכחות כי מרכיב הסיכון יכול לרדת.
כיוון שפרוריידינג וסוכנות הביטוח שלי הנם גופים מסחריים אנחנו לא מבקשים תמיכה ולא יוצאים בהצהרות ומחפשים קהל אבל נושא עלויות אחזקת אופנוע הן בראש מעייננו ונמשיך בכל דרך אפשרית ליצור תנאים טובים יותר ונגישים יותר לכל רוכב דו-גלגלי.
רוכב מיומן רוכב טוב יותר ועל כך אין ויכוח. עכשיו אנחנו מנסים לגרום ליותר רוכבים להתמקצע והדרך לשם היא דרך הכיס. משתלם להיות רוכב מיומן!! עשרות הרבה רוכבים ישנים טוב יותר בלילה בזכות הביטוח המקיף והעובדה שלא שברו תוכנית חסכון כדי לרכוש אותו רק ממתיקה עוד יותר את העניין.
אני מזמין את כולכם לקרוא שוב את הכתבה של קובי ליאני ולקרוא היטב את סוג הכיסוי, ההטבה והמחירים לדוגמא שמתייחסים לאופנועים חדשים.
שיהיו רק רכיבות טובות.
יובל בר
 
תודה על התגובה.
01/03/15 15:06
126צפיות
גילוי נאות: אני לקוחה של יובל בר בביטוח הנ"ל.
 
הגעתי אליו במקרה לאחר ההחלפה של ה-CB1000R במונסטר. הסוכנות בה ביטחתי עד אותו רגע לא מצאה חברת ביטוח שאפילו הסכימה לבטח את המונסטר (וזה בלי להיכנס בכלל לעלויות).
לאחר חיפוש הפנו אותי ליובל בר ואצלו לא רק שקיבלתי הצעה (אפילו הצעה לא הצלחתי לקבל קודם) אלא שהיא היתה זולה יותר באלפי שקלים ממה ששילמתי עד אז עבור ההונדה (שהמחירון שלה נמוך משמעותית מהדוקאטי).
 
מבחינתי ההטבה היא לא רק המחיר הנמוך יותר אלא בכלל עצם העובדה שמצאתי חברת ביטוח שהסכימה לבטח!!
 
הדבר היחיד שהייתי צריכה זה אישור שעברתי קורס בפרוריידינג (ואכן עברתי קורס כזה ללא קשר לביטוח)
תוך יום הייתי מבוטחת, אחרי שמספר שבועות הייתי ללא ביטוח בלת ברירה.
נקווה לא להשתמש
תגובה מכובדת וראויה. מבחינתי ניסלח עניין הפירסום הסמוי
01/03/15 16:24
111צפיות
שהקפיץ את דרזדנר וגם לי קצת צרם.
שיהיה המון בהצלחה עם ביטוח החובה..
שאלה: אני רוכב על האופנוע רק בסופי שבוע, ואפילו זה לא תמיד.
האם יש מצב לייצר ביטוח חובה בהפעלה מראש ליום מסויים, באופן דומה למה שקיים עבור נהגים חדשים? בוודאות תכנית כזו תהיה להיט היסטרי אצל רוכבי השטח, וגם תחזיר רבים למעגל המבוטחים.
,איך אומרים אצלנו..."סגרת את הפינה"
02/03/15 18:48
48צפיות
 
 
למרות הגילוי הנאות שלי שכרגע אני מבוטח אצל יובל במתכונת ביטוח בסיסי ולא מקיף,
 
אני עדיין מאוד שמח על העובדה הפשוטה שמחיר הביטוח ירד ופתח דלת לשינויים עתידיים שפעם ראשונה באים לטובת הרוכב ולא כנגדו.
דבר נוסף הוא שיותר רוכבים יהיו יותר מיומנים, מה שתורם גם לביטחון האישי שלי.
 
לבסוף וויז'ן לעתיד...
 
עוד חברות יראו שזה כדאי ורווחי, ויציבו אפשרויות דומות, הדלת הקטנה שנפתחה כרגע בעמל רב, אכן בתקווה תהפוך לסמן של תקופה חדשה.
 
 
ישר כח
º
01/03/15 13:14
8צפיות
גם בעיניי הניסוח לקוי
28/02/15 16:29
161צפיות
זה מהלך שיווקי נטו, שמפזר סביבו "אבק של סיסמאות".
דברו דוגרי: מדובר במבצע של בי"ס לרכיבה בשיתוף עם סוכן ביטוח. שאין בזה שום פגם, ואכן זה מבורך.
אבל מכאן ועד לדבר על מהפכות ורוחות של שינוי - זה כבר מוגזם.
במילים אחרות - האקט הזה הוא שיווקי, ולא "חברתי", כפי שהוא מוצג בפרסומת.
לא רק עניין שיווקי
28/02/15 22:53
126צפיות
אלא גם ניסיון להפוך את זה לסוג של מהפיכה בביטוח, עד שמבינים שמדובר בביטוח מקיף.
הרי ביטוח מקיף מכסה לא רק נזק עצמי אלא גם מפני גנבות [ולמעשה זה החלק החשוב יותר] ,אז מה הקשר בין קורסים רכיבה לבין עניין גנבת או שרפת האופנוע?  אולי נעשה קורס של מכבי אש או קורס של אבטחת אופנוע כדי להוריד עלויות של פוליסות?
סערה בכוס מים, הבעיה הגדולה נשארה עדיין ביטוח החובה,ומהפיכות ורוחות של שינוי בעצם רחוקים שנות אור מהמציאות.
אתה נופל למלכודת שנפל דרזדנר
02/03/15 02:16
90צפיות
ביטוח מקיף אינו ביטוח שמטפל רק בנושא הגניבה או השריפה. חלק גדול מאוד מעלות פרמיית הביטוח המקיף מורכב מהחלק היחסי של תאונות עצמיות, דהיינו כאלה תאונות שבהן או שאין את מי להאשים כי הרוכב החליק ונכנס בעץ ואין מעורבים נוספים,  או שמדובר בתאונות שבהן הרוכב הוא אשם ולכן אי אפשר להפיל את עלות הנזק על הביטוח של הצד השני. לכל סוגי הנזקים האלה יש מכנה משותף אחד: רוכב מיומן שעבר אימון רכיבה מתקדמת הוא רוכב שיעשה פחות תאונות כאלה,  ואם כבר יעשה תאונה,  אז היא תהיה באשמת הצד השני.
 
זו כל הפואנטה.
 
אם כעבור זמן מה, שנתיים שלוש,  חברת שומרה שהיא החברה היחידה כרגע שמשתתפת בניין הזה,  תגלה שאכן מספר התביעות כתוצאה מתאונות כפי שציינתי לעיל יקטן,  מה שבהכרח אומר שסך הפיצויים שהיא תצטרך לשלם יקטן,  אז יכול להיות שיקרו שלושה דברים:
 
או שחברות נוספות ישתמשו בנתונים האלה לטובתנו והציעו גם הן הטבות לרוכבים מאומנים ומיומנים; או שבתי ספר נוספים לרכיבה מתקדמת יקפצו גם הם על העגלה; או שכלום לא יקרה והזדיינו.
 
איך שלא נסתכל על זה,  מדובר ביתרון לנו הרוכבים.
 
גילוי נאות,  גם אני מבוטח שמח מאוד של יובל בר אחרי שנים שהייתי מבוטח אצל אודי דגן.  גילוי נאות שני,  גם אני בוגר שמח מאוד של הקורסים של כפיר לוין - גם של גידי פרפר אבל הוא לא קשור לזה כרגע.
º
בודק האיות... פרפר צ"ל פרדר...
02/03/15 04:17
17צפיות
º
עם כל השמחה אתה חייב גם להיות מאושר
02/03/15 08:53
15צפיות
לא נפלתי
03/03/15 14:33
15צפיות
אני חושב שהסברתי את עמדתי אבל אני לא ממשיך לקדוח כי אז זה יראה כאילו יש לי משהו בעניין וזה ממש לא נכון.
בכל מקרה הכל כבר נכתב לי אין מה להוסיף
בטח שכואב ויכאב עוד הרבה יותר- ראה את חובל קירס הריענון
28/02/15 15:30
169צפיות
לנהגים, בוא נניח שיצא חוק מבורך המחייב קורסים והישתלמויות רכיבה.
הרי ברור לך שכיום י ש 2 מוסדות אולי שיכולים להרים פרוייקט כזה והרי לך דואופול שקיבל זיכיון בלעדי לשאוב זהב ויהלומים מהרוכבים
מעניין מי יהיו הראשונים שיקימו קול יללה ששוב עושקים את הרוכבים ???
כן אני בעד הישתלמויות רוכבים אבל ואבל גדול ללא חוק וללא חיוב והתנייה ובוודאי ללא מונופלים חסרי תחרות ומעצורים.
º
חובל קירס= חובת קורס טל"ח
28/02/15 15:49
31צפיות
מר דרזנדר היקר
28/02/15 22:46
218צפיות
בוא נתחיל בכך, שאכן יש במהלך הזה שיווק.
אבל השיווק כאן הוא משני והחלק שלו קטן - וזאת לעומת התמונה הגדולה, שכנראה אינך מודע אליה או שכלל אינה מעניינת אותך, וזה בסדר בכל אחת מהאפשרויות, אגב.
אני חושב שהכתבה בוואלה די מדברת בעד עצמה, אבל הרשה לי לסבר את אוזניך יחד עם אלה של שאר הקוראים במס נקודות:
1. שיתוף הפעולה ומתן ההנחה בפועל קיימים כבר מחודש יוני 2014. הכתבה בוואלה התפרסמה רק עכשיו, וזאת מהסיבה שכתבות בעלות אופי פרסומי מובהק אינן מאושרות לפירסום בוואלה. היה צורך ב"לתת לילד להתחיל ללכת" כדאי לראות שאכן יש כאן משהו אמיתי שהרוכבים מרוויחים ממנו. כך שפירסום הענין יגרום לרוכבים נוספים - שיכולים ומעוניינים - להרוויח גם הם.
העלאת הפוסט בפורום הוא מתוך גאווה שלנו במשהו שקנה המידה שלו הוא גדול מהרגיל עבורינו. יכול להיות שתכונת האופי הזו בעייתית בעינייך, ואז אתה בוודאי גם מסמפט אותי באופן אישי כמי שהניף גביע על גבי הפודיום בכל פעם שהוא ניצח מירוץ.
2. בצעד של פרוריידינג בתוך השת"פ השגנו הכרה ומתן הנחה גם רטרואקטיבית, כך שכל מי שעשה לפחות קורס אחד מתוך שלושה קורסים המזכאים בהכרה, גם 12 חודשים אחורה - יוכר כזכאי ליהנות מההנחה.
3. נכון, יש עוד דרך ארוכה לעשות. הכאב האמיתי והמרכזי הנוגע לכלל אוכלוסיית הרוכבים הוא חרב ביטוח החובה לדו גלגלים בישראל. ועדיין, מה שכן השגנו בפרוריידינג בשיתוף סוכן הביטוח יובל בר הוא צעד אדיר בכיוון, לפחות בעיינינו. וזה שיש מי שחולק עלינו, זאת זכותו. אז אומנם אולי אף פעם לא שמעת על פרוריידינג כמי שנלחמת על מצב הרוכבים במדינה, אבל עובדה היא שכבר יש לנו הישג בתחום. וברשותך, אנחנו גם גאים בו ושמים אותו על הקיר במשרד, זה האמיתי וזה הוירטואלי.
4. למהלך יש משמעות בהיבט רחוק טווח - אם יהיו לנו מספיק מיקרים המוכיחים את הטענה - כי רוכב מיומן ומודע יותר הוא רוכב מסוכן פחות - ובאמצעות טענה זו לשכנע גוף כלכלי נטו שאותו רוכב שווה פחות סיכון כלכלי עבורו ולכן יישלם פחות - זה תקדימי! ואתה לא יודע לאן זה יכול להוביל, וגם לא אני, ולכן אני לא מבטיח. אבל אני כן מרשה לעצמי להאמין.
5. פרוריידינג עושה עוד כל מיני שיתופי פעולה בענף הדו גלגלי שלנו מהם נהנים גם הרוכבים, בדגש על "גם". ואתה יודע למה הדגש הוא על "גם"? מכיוון שפרוריידינג היא חברה פרטית ועיסקית, שמטרתה לפרנס את בעליה. ואני חי בשלום עם זה.
זה לא אומר שפתחתי הודעה בפורום בכל פעם שפרוריידינג וחברת מטרו מוטור עושים קורס מסובסד ללקוחות ימאהה/ קאוואסאקי וסאניאנג, בעלות של 85 ש"ח למשתתף, משהו שקורה בתדירות חודשית מאז יולי 2012.
נכון - מטרו מוטור קונה כאן שיווק ויחסי ציבור, ופרוריידינג מקבלת יחסי ציבור ואפילו מכניסה כסף לחשבון הבנק (אבל אל תגלה) - אבל אתה לא יכול לבטל את הערך המוסף לרוכבים.
 
לסיכום, ובאווירה חיובית, יכול להיות שמה שהקפיץ אותך הוא שלא ביקשתי אישור. במחשבה נוספת יכול להיות שאתה צודק ויש צורך באישור. אני מכבד את המנהלים של המקום ואם הם רואים צורך לתקן את דרכיי הם מוזמנים.
 
 
מה שהקפיץ את דרזדנר לדעתי הוא חוסר גילוי נאות בהודעתך
01/03/15 05:10
158צפיות
המקורית. אני מודה שגם לי זה היה חסר. קיומו של זה מלכתחילה היה חוסך את החלק הצורם שבשרשור.
º
האם קורס רכיבה מתקדמת של אופנוען מאומן גם מזכה בהנחה?
01/03/15 08:38
58צפיות
הסכמה אין ביננו אבל...
01/03/15 10:26
165צפיות
חשוב שתדעו שאין לי טינה או כל דבר אחר נגד העסק שלך שלפי דעתי יש כמה רוכבים שכותבים כאן ועדיין חיים בזכותכם כי לימוד הרכיבה לרשיון בארץ הוא בזיון ועסק כמו שלכם הוא חובה מכורח המציאות.
בתחום הדו-גלגלי בארץ אי אפשר להיות מיליונרים וחלק גדול עובד בתחום רק בגלל האהבה לדבר הזה שנקרא אופנוע ואני מניח שאצלכם המצב אותו הדבר 
כגולש שמופצץ כל הזמן בפרסומות, טרולים מטעם ועוד פיתחתי רגישות לאי דיוקים ובהודעה שלכם היו כמה כאלו לפי דעתי 
לאחר התייעצות בין המנהלים חשבנו
01/03/15 09:43
213צפיות
שהיה נכון יותר אם הנושא החשוב הזה היה עולה לדיון במנותק מאחד מבעלי העניין בנושא אבל מכיוון שכבר עלה והתפתח דיון מוטב שישאר במתכונת הזו ולהבא נהיה כולנו יותר מודעים לכך שישנה רגישות (מוצדקת) למקור שמביא את הדברים לידיעת הציבור.
מימצאי "התייעצות בין המנהלים" לא מוצגים ע"י מזכירות הפורום ?
01/03/15 11:10
152צפיות
º
חזרנו בהנהלה לימי המעטפות החומות?
הודעה זו מכילה תמונות
01/03/15 19:27
160צפיות
פרנקים שוויצרים זה מה שהולך היום
02/03/15 02:05
99צפיות
או ביטקוין.
מזכירת הפורום יצאה לחופשת לידה
02/03/15 02:07
120צפיות
של טרול.  היא תשוב אלינו במהרה.
 
בנתיים,  אני חייב להודות שגם אותי תפס הפוסט בהפתעה מסוימת כיוון שלא ידעתי שהוא עלה לפה,  אבל מרגע שעלה ונוצר הדיון,  אני חושב שטוב שהוא נוצר ולו כדי להביאו לידיעת הקוראים.
טיפול פסיכולוגי מסביב לבית שמש
הודעה זו מכילה סרטונים
01/03/15 17:22
216צפיות
הכי יעיל שאני מכיר
הסרטון הוא 10 דקות
º
משום מה באופניים זה מרגיש לי ארוך יותר וכואב הרבה יותר
02/03/15 17:41
20צפיות
חיבור GOPRO הפוך בחזית הקסדה
הודעה זו מכילה תמונות
27/02/15 16:46
298צפיות
האם מישהו חיבר את המצלמה כמו בתמונה ויכול לתת רשמים האם יש בעיות במהירות גבוה?
אני לא רוצה להסתיר את הפתח הקדמי ולכן אני חושב לשים את המצלמה הפוך כדי שתרד מתחת לגובה הקסדה
 
 
עוד נקודה שהייתי חושב עליה
28/02/15 00:31
182צפיות
אם בתאונה חס וחלילה המצלמה חוטפת מכה, וזה לא בלתי סביר היות והיא מתחת לסנטר של הרוכב, חתיכות של פרספקס שבור עפות לך לצוואר בלתי מוגן.
בטוח שזה מה שאתה רוצה?
ואם היא תהיה כלפי מעלה?
28/02/15 08:27
138צפיות
אז יזכירו לי את התאונה של שומאכר ושהמצלמה יכולה להכנס לי לתוך הפנים.
 
תקנה קונטור תשים אותה בצד וחסל דאגות.
01/03/15 05:16
108צפיות
                          
למה לא מעל הקסדה?
01/03/15 12:56
73צפיות
אני רוכב כבר כמה זמן עם מצלמה שפשוט מותקנת מעל הקסדה....
נכון... נראה כמו זרבוב.... יש התנגדות של הרוח במהירויות שמעל ל 160~ קוקוסים לשנת אור.... 
אבל חוץ מזה דיי נוח....
º
קונטור מהצד כפי ש-iec ציין
הודעה זו מכילה תמונות
02/03/15 18:22
69צפיות
Contour Roam 2 plus
º
ואז רואים חצי דרך?
02/03/15 19:10
20צפיות
º
אם מחברים נכון רואים את כל הדרך ולא הרבה מהקסדה.
הודעה זו מכילה תמונות
02/03/15 19:29
66צפיות
º
רואים מעולה 170+- מעלות
03/03/15 08:42
10צפיות
º
ראה מס' דוגמאות..
הודעה זו מכילה תמונות
03/03/15 18:00
11צפיות
שרשור מכירות - טוויסט בעלילה
26/02/15 00:52
310צפיות
שרשור מכירות של יום חמישי נפתח פה.
במקביל נפתח גם שרשור כזה בדף הפייסבוק של פורום 8, שם יש תפוצה יותר רחבה.
 
מוזמנים לפרסם גם פה וגם שם.
 
בהצלחה לכולם.
••Alpinestars Andes Drystar Waterproof XL מכנס חדש בניילון
הודעה זו מכילה תמונות
26/02/15 07:03
175צפיות
Alpinestars Andes Drystar Waterproof XL מכנס חדש בניילון
מכנסי חורף של אלפינסטאר  חדשים בניילון עם תויות. מידה XL צבע שחור. נקנו ב- FC MOTO גרמניה.
המידה אינה מתאימה לי . מבקש מחיר קנייה נטו ללא המע"מ ששילמתי חיסכון של 130 שח וזמן המתנה ....

חייב למכור ע"מ להזמין מידה מתאימה.
 
המכנסיים קיבלו ביקורות מעולות!
Designed using Alpinestars exclusive DRYSTAR® material, the Andes Pant is versatile with 100% waterproofing and high levels of breathability in difficult conditions. With added CE-certified protection in strategic areas, these pants can adapt to all weather conditions and are fully compatible with the Andes DRYSTAR® Jacket.
Construction
Advanced reinforced poly-fabric textile and Alpinestars exclusive DRYSTAR® construction for excellent all-weather performance.
Removable long thermal liner ensures pant comfort on hot or cold days.
Pre-contoured leg construction with accordion stretch panels around crotch and back of knees for improved riding performance.
Safety features
Interior hip pad compartments with poly-foam comfort padding (CE-certified Bio-Armor inserts available as accessory).
Impact protection provided with removable CE-certified Bio-Armor knee protectors.
Reinforced polymer-printed texturing in critical knee areas for added abrasion resistance.
Integrated reflective graphic details and logos improve rider visibility in varying light conditions.
Comfort
Dual waist adjustment pull-tabs for highly customizable fit.
Zippered air in-takes to control internal temperature.
Zippered, waterproof hand pockets, plus large zip front-thigh pockets.
Adjustable, removable braces improve comfort fit.
Optimized for use with the Andes DRYSTAR® Jacket with internal waist connection zipper.
••למכירה חלקים באריזה מקוריBMW וינקרים וידיות קלאץ' וברקס
הודעה זו מכילה תמונות
26/02/15 07:05
106צפיות
למכירה 2 וינקרים BMW S1000RR ידיות ברקס וקלאץ חדשים באריזה הוחלפו אצל היבואן לידיות קצרות ולדים באופנוע חדש לפני שחרור
 
חדשים באריזה!!!
החלקים מתאימים  לאופנועי BMW 
º
The plot thickens...
26/02/15 10:48
66צפיות
VFR 2002 למכירה . שמור ומטופל
הודעה זו מכילה תמונות
26/02/15 20:50
238צפיות
115,000 קילומטר , יד 3 במצב מעולה. אין צורך ביישור קו.
אילן 054-4651960
CB1000R 2014
27/02/15 10:20
317צפיות
עליה לכביש בספטמבר
פחות מ500 ק"מ
מחיר: 99,000
מוכר בשביל חבר שקיבל הצעת עבודה בחו"ל.
הזדמנות לקנות אופנוע חדש במחיר מוזל.
האופנוע נמצא בהוד השרון ופשוט ממתין לקונה.
054-7986886
לא בשבת
99? אז כמה עולה חדש?
28/02/15 05:24
206צפיות
שיהיה בהצלחה.
למה אתה מלכלך?
28/02/15 07:27
209צפיות
הוא עשה הנחה של 900 שקל, הוא מתחשב...
היה יכול לבקש מעל מחירון על המאמץ להורדת הניילון מהכסא
קודם כל אני תמיד אוהב נקי..עיין בהודעה שלי על זייתוני
01/03/15 04:49
121צפיות
שנית, אני בעדו..ככה הוא לא ימכור את האופנוע.
שלישית, הרבה דיבורים על חומוס ונאדה
º
המחיר הוא 90,000 ולא 99 כפי שנכתב במקור
02/03/15 15:36
33צפיות
vfr 800 למכירה
הודעה זו מכילה תמונות
28/02/15 08:46
212צפיות
2007. יד 3. 45000 ק'מ. הוחלפו מיסבים בראש היגוי וגלגל קד', מזלג משופץ , רפידות חדשות. אפשרות למתקנים וארגזים של  givi , צד ועליון בתוספת מחיר. 35000 ש'ח
0507408749
סוזוקי וי סטרום 650, 2007 - מטופל ושמור מאוד
הודעה זו מכילה תמונות
02/03/15 11:15
75צפיות
האופנוע הכי חתיך בעיר מחפש בית (או לפחות איזה חניון) חדש!
סוזוקי וי סטרום DL-650, שנת 2007.
יד שלישית, רשיון A ללא הגבלה, 94 אלף ק"מ.
שחור מט יפהפה וייחודי, עם מגיני צד איכותיים, ידיות מתכוננות אדומות, מגיני ידיים, צמיגי מישלן איכותיים וביטוחותיים, ארגז+כיסוי לגשם, מנעול דיסק, אזעקה ומערכת איתור עם GPS של רב בריח.
האופנוע שמור ממש ממש ממש טוב, מתוחזק ומטופל בזמן ובקביעות. הוא שירת אותי נאמנה - וגם היה תמיד נוח מאוד למורכבת שאיתי :)
הסיבה היחידה שהוא צריך ללכת היא בגלל שעכשיו אנחנו עם אוטו. אז בצער רב, ועם אהבה גדולה, ועכשיו תורכם.

לעוד פרטים מסודרים יפה :)   
קישור למודעה 0543322171
עלות מנוע לSV650 '10 או תיקון מנוע שניזוק מחוסר שמן. מה עדיף
26/02/15 14:01
186צפיות
כן כן הזנחתי את האופנוע, תזרקו עלי עגבניות, מגיע לי.  התירוץ הוא שמאז שנולד לי בני, ממש לא מזמן, הפסקתי לבדוק שמן. אבל באמת זה עדיין לא תירוץ טוב והנה על טעיות והזנחה משלמים.
יכול להיות שהאופנוע גם אוכל יותר שמן, מכיוון שאני רוכב לא הכי רגוע. אבל תקופה מסויימת פשוט לא בדקתי שמן.
את האופנוע קניתי במצב של 5500ק"מ כרגע הוא ב17500ק"מ.
קיבלתי הערכה גסה של 12-14 אלף שקל לתיקון, לפני שהמנוע נפתח ועדיין לא ידוע כל הנזק. באופנוע היה בערך חצי ליטר שמן.
המוסך בירר לי עלות של מנוע, שזה בערך 16אלף שקל.   
מניסיונכם מה דעתכם והאם המחירים סבירים לשתי האופציות ?
האופנוע כרגע במוסך על הליפט והתחילו לפרק אותו, אני מחכה להצעה מפורטת לאחר שיפורק המנוע ויבדק הנזק.
אני מקווה שהנזק לא רציני מידי למנוע.
היה רעש קל בהלוך 7ק"מ ובחזור הרעש התחזק לדפיקות שנשמעות רק שנתתי גז בסרק הוא לא ממש דופק או מרעיש. המנוע עובד ושנותנים גז בסרק נשמעת מידי פעם דפיקה ובנסיעה דפיקות לא מהירות כל כך (הכוונה לא בקצב הטורים)

סופ"ש  נעים 
 
º
חפש מנוע משומש בחו"ל.
26/02/15 16:06
68צפיות
סתם עשיתי חיפוש באיביי
26/02/15 16:38
165צפיות
 
לא יודע איך מביאים כזה מנוע לארץ ומכניסים לאופנוע שלך, אבל זה נראה לי משמעותית יותר זול מכל פתרון אחר שתמצא.
מאוד פשוט. כמי שהביא מנוע משומש ל CBR 1000 אני יכול להגיד
26/02/15 21:15
185צפיות
שזה משמעותית יותר זול.
 
מה התהליך שעברת בהבאת המנוע והאם היתה לך אחריות מצד המוכר?
26/02/15 22:06
123צפיות
איך זה שבישראל רוצים קרוב ל16000 שקל על מנוע של sv?  ואני לא בטוח שמשנתון 2010 כמו שלי.
יכול להיות שהמכיר הוא כולל התקנה ...אני לא סגור על זה.
אחרי שמצאתי את המנוע (באי-ביי למען האמת) התכתבתי ישירות עם
27/02/15 14:36
135צפיות
המוכר, מוסך מקליפורניה. ביקשתי תמונות של המנוע מכל צדדיו כולל צילום מקרוב של מספר ודגם המנוע.
התשלום בפייפאל מה שמבטיח לי רמה גבוהה של הגנה מפני רמאות.
שילמתי, המנוע יצא לדרך. קיבלתי את כל הניירת כולל חשבונית(חשוב לכלול את מספר המנוע בחשבונית ואת מספר הנייד שלך) מלאתי טופס בקשה ליבוא אישי ופיקססתי את כל המסמכים הנדרשים. שבוע לאחר מכן האישור נחת בתיבת הדואר.
כשהמנוע הגיע יצר איתי קשר עמיל מכס, (מספר הטלפון שלך בחשבונית, זוכר ?) העברתי לו את האישור ושילמתי את שלל האגרות הנדרשות.
המנוע הגיע אליי הבייתה ואוחסן במחסן. אתה יכול כבר לסגור עם מוסך לגבי ההתקנה ושהמנוע יגיע אל המוסך ישירות.
המוסך מתקין את המנוע ומצייד אותך באישור איתו אתה ניגש לעמדה מספר 1 במשרד הרישוי שם מעדכנים לך את מספר המנוע ברישיון.
נראה מפחיד אבל ממש לא.
 
המנוע שלי 2010 אני מעדיף לשים מנוע חדש יותר או שנתון זהה.
26/02/15 22:09
124צפיות
שיבוא היום ואמכור את האופנוע עם מנוע ישן יותר אז זה לדעתי ירתיע קונים.
אם מנוע משתנון זהה או חדיש יותר אז זה נראה לי יותר כדאי.
 
+אם כבר מנוע חדש אז חושב גם הקילומטראג׳ שהמנוע עבר. שלי עבר
26/02/15 22:12
128צפיות
17500.
 
 
אין בעיה עם מנוע חדש יותר
01/03/15 15:53
48צפיות
יש לשים לב לא לשנתון המנוע אלא למספר הדגם - חייב להיות זהה לזה המופיע ברישיון האופנוע שלך.
 
לדוגמא כאשר חיפשתי מנוע ל R1 ישנו מספר דגם אירופאי ומספר דגם אמריקאי למרות שמדובר במנוע זהה לחלוטין (מידות, הספק וכו').
את המנוע עם המספר האמריקאי (איביי) לא יכולתי לייבא בגלל אי תאימות לרשיון.
 
ממליץ לבדוק עלות שיפוץ - עלול להיות יותר כדאי (זה מה שאני עשיתי בסופו של יום).
בסוף הלכתי על מנוע מהארץ. חשש קטן הדגם שלי sv650SU (מוגבל)
01/03/15 16:08
62צפיות
אבל אין הבדל לדעתי במנוע, מכיוון שההגבלה היחידה היא בECU
מצאתי מנוע 2007-2008
שלי 2010 זה יהיה נס להשיג אותו שנתון בארץ.

 תודה לכל העונים
ההגבלה היא רק בECU
01/03/15 16:52
60צפיות
אבל תבדוק שבאמת הECU שלך מתאים למנוע ישן יותר, למיטב זיכרוני אין שינוי אבל שווה לבדוק לפני שמתחילים וגם אם לא מתאים לפעמים מדובר בהחלפת חיישן פה ושם 
Flix
פורום שוויץ

שוויץ במרחק נגיעה

היכנסו עכשיו לפורום טיולים בשוויץ >>


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה