לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
יש לך שאלות בנוגע לתיאוריה? חוששת מהטסט? רוצה להרגיע את האחרים? רוצה להתייעץ בנושאים מקצועיים? לא יודע איך לומדים לתיאוריה? מחפש מורה לנהיגה? פורום לימוד נהיגה ותיאוריה הוא המקום בו תוכלו לחפש תשובות לכל השאלות האלו ולעזור לאחרים שעדיין מחפשים... לכל מי שלחוץ, חושש, לא יודע, או סתם מבואס מהכישלון השלישי או החמישי: זכרו כי המטרה של כל הבחינות האלו הוא לוודא שמי שעלה לכביש מכיר את חוקי התנועה ויודע באמת לנהוג. לכן, גם אם זה לוקח עוד תיאוריה אחת או עוד שני טסטים – בסוף תעברו. אנחנו מקווים כי הפורום יעזור לכם להעביר את תקופת הלימוד כשאתם רגועים יותר ובטוחים יותר. והכי חשוב – סעו בזהירות. בהצלחה!

המשך...
הודעה חדשה

כמה שיעורים כדאי לקחת בין טסט לטסט? עשיתי כבר 2 טסטים ואני
06/08/14 20:15
67צפיות
מחכה לטסט השלישי 
תשובה
06/08/14 20:48
63צפיות
לפחות אחד בשבוע ( אם את יכולה עדיף 2 ) ובשבוע לפני הטסט עוד 2-3 שעורים .
 
בהצלחה!
 
תודה '7-8 שיעורים זה מספיק עד לטסט הבא כרגע אין לי תאריך
06/08/14 21:09
48צפיות
אני אדע רק אולי מחר מתי הטסט שלי
שאלה לגבי בחינות תאוריה
06/08/14 16:56
34צפיות
אני צריך להירשם מראש לבחינות האלה - או פשוט לבוא למקום עם טופס ירוק ותעודת זהות?
אם צריך להירשם - איפה נרשמים והאם אני יכול להירשם גם מהיום למחר?
 
מלא תודה!
אפשר להירשם באתר משרד הרישוי לפי העיר שלך
06/08/14 20:11
28צפיות
ואפשר גם לבוא למקום הבחינה עם הטופס הירוק עם כל הבדיקות ותעודת זהות ו 63 שקל  תנסה להירשם ותראה אם יש מקום למחרת בהצלחה
|*|פורום אכילת יתר ב|תפוז| אנשים|*|
06/08/14 11:17
2צפיות
|שמאל| סובל מהפרעות אכילה, אכילת יתר, או מהתמכרויות מזון?
פורום אכילת יתר הוא בית חם ומחבק לכל מי שרק מחליט שמעכשיו מבקש את חייו בחזרה.

אנו מזמינים אתכם לקבל טפיחה וחיבוק, לשאול ולייעץ, לשתף ולהשתתף.
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/forumpage.aspx?f...
שאלה
03/08/14 20:07
27צפיות
יש לי טסט לאוטו ב 15 לחודש עם אני הולך עכשיו למכון טסטים מחשיבים לי את הזמן הזה?  הרוב אומרים לי שכן ולכן כדאי לי ללכת סמוך למועד הטסט זה נכון?
º
אין לכך כל חשיבות, הטסט הבא יהיה ב-15/8/15 בכל מקרה
04/08/14 08:49
7צפיות
|*| נפתח פורום לרזות בראש אחר |*|
03/08/14 15:31
|שמאל|ניסיתם את כל הדיאטות האפשריות? דיאטת כרוב לא עזרה לכם?
אנחנו מזמינים אתכם לפורום לרזות בראש אחר, בו תוכלו להתייעץ, לשתף וללמוד איך משנים את התפיסה כלפי האוכל לא רק מהבטן, אלא גם מהראש!

היכנסו עכשיו |קדימה|
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/forumpage.aspx?f...
איך אקבל פידבק מתי בתוך הצומת לסובב ימינה כדי לפנות ימינה ?
01/08/14 22:00
30צפיות

 
1.  האם יש לכם רעיון לתכנן עיתוי לסיבוב ההגה ימינה כדי לפנות פניה ימינה מכביש צר לכביש צר מבלי לסטות מהנתיב הצר ומבלי להקריב מידי את הרכב למדרכה (או חלילה להיכנס לתוך המדרכה בגלל שלא יישרתי מהר את ההגה) ?
 
א. לסובב את ההגה ימינה אחרי שעברתי את פס ההפרדה ?
 
ב. לסובב את ההגה ימינה רק אחרי שנכנסתי לצומת ? כמה אחרי שנכנסתי לצומת לסובב את ההגה ימינה ?  
 
ג. איך אקבל פידבק שאני מתקרבת יותר מידי למדרכה מצד ימין ?
 
ד.  איך אקבל פידבק שאני כבר צריכה לסובב את ההגה שמאלה אחרי שהוא כבר מסובב ימינה (בגלל שפניתי ימינה) ? 
 
אני לומדת נהיגה, וכשצריך לפנות ימינה, אז אני כשאני ממש כבר בתוך הצומת אני יותר מידי קרובה למדרכה מצד ימין, ופעם קרה שאחרי שפניתי ימינה אז לא החזרתי בזמן את ההגה לכיוון ישר (לא סובבתי אותו שמאלה בביצוע פניה ימינה מכביש צר ימינה לכביש צר) ואז כמעט שנכנסתי בהולכי רגל שהלכו במדרכה שנמצאת בפניה הימנית שאליה נכנסתי.
 
 
2.  אם אני נמצאת בתוך דרך עירונית בכביש דו סיטרי מאוד צר, ומכוניות חונות בשני צדי הכביש ומפריעות לתנועה, ואני בדיוק פונה ימינה מכביש כזה לכביש במצב דומה (לכביש דו סיטרי שהמכוניות חונות מצד ימין ותופסות את הנתיב). במצב כזה, אני אמורה לעצור לפני המכונית החונה ולתת לרכב שממולי זכות קדימה. הבעיה שאני יותר מידי זמן מחכה מאחורי המכונית החונה כי אני לא יודעת אם יבוא רכב מאחורי ומקדימה. יש לכם שיטה איך לעבור את הטסט במצב כזה ?

3.  איזה עוד תנאים מסוכנים לטסט ושכדאי לדעת איך להתמודד איתם ?
 
 
 
לא ניתן לתת סימנים קבועים
03/08/14 08:51
13צפיות
כל צומת הוא שונה בקדסיו הסיבוב, רוחב הכבישים, רוחב הרכבים החונים וכו',
וגם כל רכב שונה ברדיוס הסיבוב שלו.
 
זה בדיוק הדברשבשבילו נועדו שיעורי נהיגה, כדי שהמוח יפנים בצורה בלתי מודעת את כל המידע הזה באותו רגע נתון ויעביר הוראה לידיים לסובב את ההגה פחות או יותר.
 
גם שתי השאלות האחרונות שלך צריכות להיות מופנות למורה, הוא אמור לתרגל איתך מה לעשות במקרים הללו.
תרגול ושוב תרגול
03/08/14 09:31
19צפיות
השימוש בהגה הוא בהתאם לתנאי הדרך. בפניה ימינה , מבחינת נתיב ההתקדמות, יש להצמד לצד ימין עד כמה שניתן. ולכן יש לסובב את ההגה בהתאם ובכל רגע להזיז את ההגה לפי התקדמות הרכב בנתיב ההתקדמות שנבחר. זה דורש יותר תרגול ופחות תאוריה
אם את רואה שהנתיב מתיישר ולעומת זאת הרכב בזווית ימינה את אמורה לצפות שאם תמשיכי ככה אז תצאי מהנתיב ותעלי על המדרכה וזה בדיוק הזמן לשחרר את ההגה (שמתישר לבד) ואם צריך אז אפילו לתקן בהיגוי שמאלה
תרגול ונסיון נצבר יקנה לך יכולת לחוש את רוחב הרכב וע"י כך לדעת את מיקום הרכב בנתיב (קרוב/רחוק מהשול/מדרכה)
בשיעור נהיגה המורה לא אומר מה לעשות רק לאן
03/08/14 08:27
47צפיות
לנסוע כמו הטסטר
º
אני רוצה שיעורי נהיגה דרך מחשב ?
31/07/14 23:36
16צפיות
תאוריה שהתוקף שלה הולך להסתיים
31/07/14 16:46
24צפיות
אני שואל בשביל חבר שעבר תאוריה לפני שנתיים.
הוא התחיל שיעורים והוא לפני טסט, ועוד פחות משבוע עובר לו התאוריה.
אם הוא ינסה לעבור טסט לפני שיעבור תקופת השנתיים, האם זה נותן לו איזה שהוא הערכה. הכוונה אם הוא נכשל בטסט, ועבר שנתיים,האם זה האריך לו את הזמן ככה שיוכל לעבור שוב טסט?
º
לא נותן הערכה ו/או הארכה
31/07/14 17:42
12צפיות
אם הוא ייכשל ועובר שנתיים מהתיאוריה צריך
31/07/14 17:55
22צפיות
לעשות שוב תיאוריה  בהצלחה
התווספות כפתור עריכה חדש ב|תפוז|
30/07/14 13:36
3צפיות
אנו שמחים להודיע שהחל מהיום נוספה לפורומים אפשרות חדשה- עריכת הודעה|!|

ניתן לערוך את ההודעה עד רבע שעה מפרסומה (גם אם נוספו לה תגובות),

ולאחר מכן יהיה כתוב על גבי ההודעה שהיא נערכה.



|*| איך עורכים את ההודעה?|*|

לאחר פרסומה, יש לפתוח את ההודעה בפורום.

בשורה הכחולה שבתחתית ההודעה, בסופה (צד שמאל שלה) יופיע: ">עריכה".

לחיצה על "עריכה" יכניס חזרה לתוכן ההודעה ויהיה ניתן לערוך ולשנות אותה לחלוטין!



בכל עניין (טכני או כללי) ניתן לפנות אלינו באחת מהדרכים הבאות:

?    בשרשור המיועד בפורום משוב:  http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...

?     במסר ל"הנהלת הפורומים"

?    למייל: forums@tapuz.co.il.
שאלה לרביד
27/07/14 22:09
56צפיות
לפני שבועיים ניגשתי לטסט השני שלי  שלא עברתי האם כדאי לגשת שוב לטסט בעוד שבועיים בערך או כדאי לקחת מרווח של זמן עד לטסט השלישי?
º
לא ממליצה לחכות
28/07/14 14:52
11צפיות
תשובה
28/07/14 19:57
30צפיות
אין תשובה שהיא נכונה העיקרון עדיף להמשיך את רצף השעורים ולגשת כמה שיתור קרוב לטסט הקודם ( כל זה בהנחה שאת נוהגת טוב ומוכנה ) .
 
º
תודה
28/07/14 20:20
3צפיות
מה תרצו שיהיה בדור הבא של הפורומים?
28/07/14 13:19
8צפיות
אנו מתחילים בימים אלו  תהליך אפיון ועיצוב מחדש של הפורומים בפרדס ומאוד מעוניינים שאתם תהיו שותפים לו.

  
כרגע אנחנו ממש בתחילת התהליך ונשמח לקבל מכם הצעות... מה פורום החלומות שלכם?

|שמש| איפה בעיניכם החוזקות של הפורומים|?|  באילו דברים לדעתכם אסור לגעת|?|
|שמש| אילו פיצ'רים חסרים לכם|?| מה לדעתכם כדאי להוסיף|?|


אתם מוזמנים להגיב בפורום פורומים 2015

כאשר מסיימים את חובת המלווה
28/07/14 08:41
27צפיות
איך מקבלים את הרשיון הבא? הקבוע?  האם במשרד הרישוי?  האם הורה יכול לקבל עבור הילד שלו?
הולכים עם הטופס של הצהרת המלווה למשרד הרישוי
28/07/14 09:47
21צפיות
חותמים עליו הנהג והמלווה או אם יש יותר אז גם הם על כל שעות הליווי שעשו
אחרי ההגשה משרד הרישוי יבטל את חובת הליווי וייתן רשיון זמני רגיל עד לקבלת הרשיון מפלסטיק בדואר בהצלחה
º
תודה
28/07/14 10:58
3צפיות
איך לנהוג על גיר רגיל "לפי הספר"?
26/07/14 09:51
47צפיות
תמיד נהגתי על אוטומט אך עכשיו העבודה שלי סיפקה לי רכב עם גיר רגיל.
נסעתי עליו בימים האחרונים גם מרחקים (יחסית), אבל אני לא זוכר אם אני נוהג לפי הספר.

אני אתאר מה שאני עושה, ומי שיש לו ניסיון או ידע יתקן אותי בכתב (אני לא מעונין לקחת שיעורי נהיגה):

תחילת נסיעה:
לחיצה על הברקס
הורדת בלם יד
לחיצה על דוושת הקלאץ' (במקביל ללחיצה על דוושת הבלם) והעברה מניוטרל להילוך ראשון.
לוחץ על הגז (=במקום ללחוץ על הבלם)
נוסע...

החלפה להילוך שני:
לוחץ הקלאץ' בלבד ומעביר לשני/ שלישי/ רביעי

השלב שבו אני מתלבט הוא שלב העצירה לפני רמזור למשל כשאני על הילוך רביעי
האם אני צריך להוריד את ההילוכים לפי הסדר, או שפשוט אני יכול ללחוץ על הברקס ולעצור על רביעי ורק בעצירה אעבור לראשון?

שאלה נוספת: כשאני ברמזור ההילוך צריך להיות במצב ניוטרל או על הילוך ראשון? (באופן אישי אני תמיד מחזיר לניוטרל, ולא יודע אם זה נכון ככה)

שאלה נוספת: באופן תיאורטי אפשר להקפיץ מהילוך שני לרביעי או מהילוך ראשון לרביעי?

שאלה נוספת: כשאני על הילוך ראשון, איך ניתן לעצור ועדיין להישאר על הילוך ראשון בלי שהמנוע ייכבה? (ללחוץ על הקלאץ' עד הסוף?)


תשובה
26/07/14 13:05
44צפיות
תחילת נסיעה  -
לחיצה על הקלאץ + ברקס הורדת בלם יד ושילוב להילוך ראשון .
עזיבת הברקס הרמה עדינה של הקלץ לנקודת החיכוך תוך כדי שילוב של גז .
החלפת הילוך -
עזיבת הגז לחיצה על הקלאץ שילוב הילוך הרמה עדינה של הקלאץ ושילוב של גז .
עצירה -
אין בעיה לעצור בכל הילוך או להשתמש בהורדת הילוכים על מנת לקבל האטה מהמנוע ולחסוך שימוש בברקס .
במידה ואתה לא מוריד הילוכים לא לשכוח לשלב את הקלאץ לפני העצירה במהירות של 25 קמ"ש ומטה .
רמזור -
ניתן לשים על ניוטרל ואז אין צורך ללחוץ על הקלאץ כמובן לא לעזוב את הברקס .
הקפצה של הילוך -
ניתן אבל לא רצוי רצוי להעלות הילוכים לפי המהירות/רעש המנוע .
הילוך ראשון -
כן בתנאי שאתה משלב מיד קלץ יחד עם הברקס על מנת שהרכב לא יכבה .

º
תודה
26/07/14 14:54
7צפיות
הערה לגבי עמידה ברמזור - כל לא נעמדו רכבים
27/07/14 11:20
17צפיות
מאחוריך, מוטב להשאר בראשון ולהיות קשוב לסביבה.
 
כבר פעמיים שהצלחתי להתחמק מתאונה כאשר רכב שהתקרב לרמזור לא קלט שרכבים מאיטים ועוצרים, והשארות בראשון אפשרה לי להתקדם ולחסוך לעצמי כאב ראש (פעם אחת ההתקדמות התאפשרה כי הרמזור בדיוק התחלף לירוק, בשניה המרווח שהשארתי ביני לרכב שלפני הספיק).
 
אחרי עמידה של 20-30 שניות  הסיכוי למקרה כזה קטן ואז כבר אפשר להעביר לניטורל, אם כי תיאורטית תמיד עדיף להשאר בראשון כדי לאפשר תמרון מהיר, בודדים עושים זאת.
תפעול גיר ידני
28/07/14 07:01
23צפיות
נתחיל בכך שלקחת שעור אחד בשביל להזכר זו לא בושה
אבל באופן תאורטי
אמנם ניתן לעצור את הרכב בכל הילוך והשיקול הוא המהירות ההתחלתית שבה אתה מתחיל לבלום
אם יש לך זמן לבצע הורדת הילוכים מסודרת עדיף מכיוון שכך אתה משתמש גם במנוע לבלימה
סדר הפעולות הוא לחיצה על הבלם הורדת מהירות לתחום העליון של ההילוך שמתחת להילוך בו אתה נמצא
הרמת המצמד וכך תקבל בלימה גם של המנוע
אגב אין צורך להגיע להילוך ראשון מיותר לחלוטין
בלימה בעזרת המנוע ( הילוכים ) תאריך את חיי הבלמים
עצירה בהילוך ראשון קודם לחיצה על דוושת המצמד ואח"כ בלימה
להבדיל מבלימה במהירות גבוהה קודם בלימה הורדת מהירות למהירות ההילוךהראשון ובסוף לחיצה על המצמד
 
מקווה שעזרתי
אין סיבה להשתמש במנוע לבלימה
28/07/14 08:51
20צפיות
הבלמים הם אלה שתפקידם לבלום את הרכב, והחלפת רפידות בלמים זולה בהרבה מהחלפת קלאץ'.
אחרי שבולמים עם הבלמים, מורידים הילוך כדי להתאימו למהירות האיטית יותר, לא מורידים הילוך במהירות גבוהה כדי להשתמש בבלימת מנוע.
עליית עמוד ההודעה החדש ב|תפוז|
27/07/14 11:59
7צפיות
גולשות וגולשים יקרים,
היום העלנו את עמוד הוספת הודעה החדש בכל הפורומים :-)

העמוד החדש כולל:
- עורך חדש בעמוד ההודעה שיאפשר הדגשת טקסט, לינקים, גדלי וצבעי פונט שונים.
- העלאת מספר תמונות  / סרטוני וידיאו / קבצים אחרים להודעה אחת.

בכל עניין (טכני או כללי) ניתן לפנות אלינו בשרשור המיועד בפורום משוב, במסר ל"הנהלת הפורומים" או למייל forums@tapuz.co.il.
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?for...

ארגון פתחון לב

החגים כבר כאן!

880 אלף ילדים ישארו רעבים ללא עזרתכם. בואו לתרום להם עכשיו >>


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה