בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
תל אביב. מטרופולין צפוף שמתפשט בשטח רב, מורכב משכונות, רחובות, מחוזות וערים, שבראשה עומדת תל-אביב-יפו,
העיר שהתחילה מיפו, לפני יותר מ4000 שנה.

מי היה מאמין, שמשכונה קטנה ונחמדה שנבנתה "כדי להחלץ מהלחץ של יפו" צמחה עיר גדולה ומיוחדת, העיר העברית הראשונה.
כזו שבכלל לא תוכננה להיות עיר גדולה, כל פעם היא הורחבה והורחבה, והיום היא העיר העיקרית בישראל, העיר שמהווה מרכז תרבותי וכלכלי ובעיקר ייצוגי של ישראל.

אם מקימי השכונה הקטנה והפסטוראלית היו רואים למה היא הפכה היום, הם לא היו תופסים - אם הם רק היו רואים תמונה אחת של העיר עם גורדי השחקים והמרחקים העצומים הבנויים, סביר להניח שנשימתם הייתה נעצרת.
ת"א - עדיין עיר חדשה, עיר שנחשבת כ"שפן נסיונות" של סגנונות בנייה שתוכננו באירופה אך לא ממש יצאו לפועל שם, עיר שיצרה לעצמה תחושה שאין בשום מקום אחר - היא בעלת יתרונות ובעיות שעליהן אתם מוזמנים לשוחח בפורום.

בניגוד לפורומים אחרים של "תפוז מקומי" הפורום של ת"א הוא שונה, בפורום של ת"א השיחות עוסקות בעיקר בעיר ובמצבה, ולא בבתי ספר, ובתלמידיהם.

אתם מוזמנים לתת רעיונות ולדון בפתרונות לבעיות, לספר סיפורים ולעשות כל העולה על דעתכם בפורום!

תל אופן +
17/09/14 17:38
31צפיות
שלום לפורום
 
רציתי להבין:  נניח אני לוקחת אופנים (יש לי מנוי לתל אופן) ..נניח באזור וולפסון. ואני בדרך לנווה צדק. מה אני צריכה לעשות עם ה- WAZE 
 
כדי שתוך הנסיעה באופנים אשמע !!  שאני מתקרבת לתל אופן אחר, (שבו אוכל לשקול אם להחזיר לשם את האופנים אחרי חצי שעה)  ?
 
 
תודה רבה!!
לא יודעת. האם שאלת בתמיכה טלפונית שלהם? האם בדקת באתר שלהם?
17/09/14 17:42
19צפיות
רק מנסה לומר מה שאני כן יודעת. האם זה מיותר?
זה באמת רעיון לדבר איתם.אבל חשבתי שזה בכלל קשור ל-WAZE .
17/09/14 19:31
9צפיות
אולי מישהו כאן ניסה? מה עושים "כולם" ..אלה שיש להם מנוי שנתי,   ולא רוצים לשלם קנס על איחור בהחזרה,
 
. מעבר לחצי שעה הנתונה?
האם תמיכת תל אופן, שאולי לא יודעת, יותר זמינה מהאחרים?
17/09/14 20:05
13צפיות
יתכן שזה יותר, או רק, ענין של WAZE. אפשר לנסות לדבר עם WAZE - אף פעם לא חשבתי על זה. האם הם זמינים כמו תל אופן?
אני לא יודעת כמה משתמשים יש לקבלת חיווי קולי כאשר מתקרבים לתחנת תל אופן. וכמה מתוכם בפורום הזה. וגם ראו את ההודעה, וגם יודעים, וגם מוכנים לענות. יכול להיות שבכלל עדיף לך לשאול בפורומים שקשורים לאופניים. אולי פשוט להניח את הסלולרי על הכידון - יש מנשאים לכך.
האם את מתכונת לחיווי קולי מה WAZE? זה לא אומר לרכב עם אוזניות? רכיבה עם אוזניות זה בטוח?
תודה! השאלה האמיתית היא איך מכוונים תמיד להחזיר אחרי חצי שעה
17/09/14 20:15
7צפיות
למי שיש מנוי לשנה?(חשבתי להעזר ב-Waze )  אבל מה עושים כולם עם בעיית החצי שעה?
טיימר מכוון ל25 דקות....
18/09/14 06:08
10צפיות
אצלי מתפקד היטב, חשוב לזכור הגעת לתחנה ואין מקום להחזיר אופנים יש אופציה להערכה לרבע שעה ללא עלות בעמדה או בשיחה עם המוקד
º
איפה הטחחמר ואיך מאריכים בלי להתקשר למוקד? תודה! רבה!!
18/09/14 08:32
2צפיות
º
הטיימר...הכוונה
18/09/14 08:32
6צפיות
כנראה שהטיימר בסמארטפון. כנראה שמאריכים בלי המוקד במחשב.
18/09/14 12:31
7צפיות
  1. מניח שהכונה היתה לכון את הסמארטפון שיתן התראה קולית בעוד 25 דקות.
  2. מניח שאפשר בעמדת המחשב בתחנה, במקום להחזיר לרשום שהתחנה מלאה. כנראה שאוטומטית נתנת הארכת זמן.
תודה! מדוע לא שידרגו שלאופניים יש טיימר וגם ,שמראה היכן יש
18/09/14 13:19
8צפיות
תל אופן קרוב?
 
היה מאוד מיקל על כל המעורבים.
מורידים את אפליקציית telobike
18/09/14 13:26
9צפיות
לספרטפון, לפני שיוצאים מהבית, מהמשרד בודקים בתחנות קרובות אלי כמה אופניים מצויים בתחנות, משכירים, לוחצים על טיימר שמכוון על 25, לוחצים סטארט ומתחילים לרכב, כך אין מצב לחרוג.
או שמורידים אפליקציית טיימר ומכוונים ל125 דקות או חמישים דקות אם הרכיבה ארוכה.
לגבי הארכה היא יכולה להתבצע מהמסך עצמו, יתכן ועל המסך תראי שיש מקומים להרחזיר אך בפועל אן מקום להחזיר, פשוט הרימי טל למוקד והם יאריכו לך ברבע שעה מסיום השיחה.
º
באפליקציית telobike יש טיימר? (יש לי אייפון) תודה רבה.
18/09/14 15:24
5צפיות
כן, יש לי אייפון ובאפליקציה יש טיימר...
19/09/14 23:34
1צפיות
שמכוון ל25 דקות, היתרון שהוא מצלצל או רועד יש לך חמש דקות ויש לך אפשרות לבדוק היכן התחנה הקרובה וכמה מקומות פנויים יש בה
תודה! בדקתי. אבל הצלצול לא מספיק חזק וחסר באפליקציה
20/09/14 01:09
1צפיות
משהו שיגיד איפה התל אופן הקרוב ביותר.
איפה יש הוסטלים בתל אביב?
18/09/14 18:39
11צפיות
אני מחפש הוסטלים בתל אביב, כאלה של מטיילים, כמו שישראלים מטיילים בחו"ל ומחפשים הוסטל זול של צעירים.
מישהו יודע להפנות אותי לשמות של הוסטלים?
º
מה הבעיה? תסתכל באתר בוקינג או ב-hostelworld
18/09/14 20:33
7צפיות
יש כמה בבן יהודה ובכיכר דיזינגוף וההמלצה של טוריסט...
19/09/14 23:31
1צפיות
בהחלט יכולה להועיל, אני תמיד ממליץ כשיש שאלה לשאול את גוגל בנוסף לשאלה ברשת חברתית, בכל אופן הוסטל מתאים בעיקר לאנשים שאינם גרים בתל אביב או אפילו בישראל משום שגם אם אתה גר בחיפה אתה יכול להגיע אל העיר בנסיעה של שעה ולחזור, לרוב יש מישהו/י שאתה מכיר, אלה אם כן אתה בא מאילת לתל אביב, לבד או עם חברים לשבוע ימים שמלון, מלון בוטיק או אפילו השכרה מן הסתם יהיו יקרים ועדיין לא כל אחד מתחבר ללינה עם כמה אנשים בחדר, זה כמו לחזור לשירות צבאי, גם בחו"ל וגם הארץ אני יעדיף מלון/צימר, מלון בוטיק וחדר לבד, מעבר לכך שהיום יש אופציה של החלפת דירות (סאבלט) או שאתה מחליף מישהו בדירה, ספה בתשלום או שהוא גר בדירה שלך ואתה בשלו שזה לדעתי מתאים לא לצעירים מתחת לעשרים וחמש שלושים.
 
מתלבט האם לעבור לתל אביב צריך עזרה
19/09/14 22:15
2צפיות
אני גר שעה מתל אביב אני הומו בארון בן 30 + מרגיש תקוע וגר עם ההורים
 
יש לי חלום שיהיו לי ילדים עם מישהי לסבית או דו מינית ואני חושב שרק בתל אביב אני ימצא
 
האם לדעתכם כדאי לעשות שינוי ולעבור לתל אביב לעיר הגדולה?
 
אני חושש שהתל אביבים יהירים וכל אחד בבועה שלו וסנובים ולכן לא יצא לי כלום מהמעבר חוץ מהוצאות רבות.....
מי יכול לייעץ????
ממליץ להגיע למרכז הגאה בגן מאיר...
19/09/14 23:16
1צפיות
ולשאול ולהתעניין במה שיש לעיר להציע ואך להשתלב , במבט ראשון היא מקלה, אבל מצד שני לגור בעיר זה עניין יקר ומעבר אליה תגדיל משמעותית את ההוצאות שלך, שכר דירה, הוצאות שוטפות בילויים, זה משפיע על כל אדם ללא הבדל מין ונטיה ולרוב תל אביבים מגדילים את ההוצאות ביחס למי שגר/ה מחוץ לתל אביב, השיקול צריך להיות כלכלי קודם לפני חיבור אל העיר, ביחוד היום שהחיים בה יקרים מאוד, הכרות נעשית לרוב באמצעות הרשת, כך שאין למגורים בתל אביב יתרון מעבר לקרבה למקומות בילוי ולהיותה עיר חופשית ביחס לערים אחרות וערים אחרות עוברות תהליך בשנים האחרונות שמצמצמות את היתרונות של העיר תל אביב.
אני לא מאמין בהבחנה כוללנית לאדם שגר בעיר מסויימת, אני גר בעיר, כותב על העיר, חי את העיר ואני לא יכול להגיד לך מה זה תל אביבי, חוץ מזה שאם אתה גר בה אתה תל אביבי, כי זה אינדבידואלי, אתה מחליט מה שאתה וןאנשים מתחברים אל מה שאתה או שלא מתחברים.
יש בעיר הומסקסואלים, לסביות, דו מיניים, סטרטים, דתיים, חילונים, יהודים, מוסלמים, נוצרים, בדויים, יש נציגות כמעט מכל לאום, דת, נטיה ומדינה, יש מזרחים ואשכנזים,יש עשירים ויש עניים, יש אוכלי בשר, יש צמחוניים ויש טבעוניים, יש נשים, יש גברים, יש אנשים כועסים ויש אנשים שמחים, יש כאלה שיש להם הומור וכאלה שלו,\ יש ימניים, יש שמולנים ויש גם סמולנים, יש היפסטרים, יש יאפים ויש היפים, יש כאלה שחזרו מאמריקה הדרומית ויש כאלה מהודו והמזרח, כולם תל אבייבים שהופך אותם לכאלה בגלל שהם גרים בה ובמקרה העיר הזו הכי פלורליסטית והכיח מכילה ביחס לערים אחרות ובתקווה שתמשיך תמיד להיות כזו.
משאבות ניפוח אוויר לאופנים בתחנות תל אופן
17/09/14 17:58
30צפיות
רוצה להתיחס לסיפא של הודעה מפורום אופניים שלא קבלה התיחסות: http://www.tapuz.co.il/forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=652&MessageId=176477295. אולי לסיפא יש ערך בפני עצמו כאן. כל ההודעה עשויה לענין את המשתתפים כאן, אז אני מעתיקה. אמורה להופיע בירוק.
משאבות ניפוח אויר הוצבו בעמדות תל אופן ומשרתות את כלל רוכבי האופניים: http://www.tel-aviv.gov.il/Pages/ItemPage.aspx?ListID=16ab665b-396f-4e00-8e07-de867ccaf789&ItemID=5&WebID=2e913bd7-aea3-4790-b65a-2c66f86a0558.
ניסיתי להשתמש בעמדה אחת. עשיתי רק שני נסיונות: אחד לכל גלגל.
  1. מאד קשה, אפילו בלתי אפשרי. הצינור כל כך קצר. נדמה לי שהיה לי מזל שלא היו אופניים בעמדה שליד המשאבה. כנראה שרק בגלל זה הצינור הגיע, אחרי הבאת הגלגל קרוב מאד לעמדה. הייתי צריך כמה נסיונות כדי להציב את האופניים, וגם אז לסובב את הגלגל כך שהונטיל לא יהיה רחוק מדי. ושוב לחזור על התמרונים האלו כדי לנפח את הגלגל השני. נדמה לי שיש טענה שבתחנות דלק משחיתים, ואף גונבים, את הצנורות של משאבות האויר. גם אם כאן ניסו מראש להקטין את הפגיעה, התוצאה היא שלא ניתן להשתמש.
  2. אין שם אפשרות לויסות הלחץ שיתקבל כמו שיש בתחנות דלק. ההוראות אומרות ללחוץ על כפתור, ואז יסופק אויר למשך 30 שניות. לא קבלתי שום חיווי שניתן אויר, למשל על ידי צפצוף. במשאבה ידנית פשוטה, שאין בה מד לחץ, אפשר להרגיש שיש התנגדות לתנועת הבוכנה. בתחנת דלק יש חיווי. וכמובן שניתן להרגיש שהגלגל מתנפח. כאן לא היה שום חיווי. אני גם לא בטוח שבאמת סופק אויר. הגלגלים אצלי היו כמעט מלאים. האם בגלל זה? גם אם סופק אויר, לדעתי הלחץ שהמשאבה נתנה נמוך מדי. נדמה לי שמשאבות האויר שהתקינו שם הן יותר צעצוע מאשר כלי רציני.
אגב, בקישור עם הפרטים שרשמתי למעלה יש חילוקי דעות על מספר התחנות בהן הוצבו משאבות. בקובץ xls שניתן להוריד משם, חלק מהתחנות נספרות פעמיים. כך שבפועל, החליטו להציב ב 22 תחנות, והקובץ מצליח לספור 22 תחנות רקבגלל שחלק מהתחנות נספרות פעמיים. האם זה לא אומר שמשהו קרה לתקציב? גם אם כל הסיפור הוא שהעלות בפועל היתה יקרה ממה שתוכנן, אז היה כסף לפחות, האם לא צריך לצין את זה? אולי יתקצבו עוד.
 
עד כאן ההודעה משם.
לענין הסיפא, הפסקה האחרונה:
  1. תוך כמה זמן סביר שהעיריה תתקן ספירה של 22 שמתקבלת רק בגלל שיש חזרה על פרטים?
  2. באיזו מידה סביר שיקרה משהו כאשר הביצוע אינו תואם להחלטה, וגם לא לפרסום? האם יש מקום שהעיריה תודיע, אולי בדף שבאתר שלה, מה קורה?
הניסוי היה לאופניים...
18/09/14 06:20
23צפיות
פרטיות או תל אופן?, מניח שהכבל הותאם לתל אופן, בכל אופן מן הראוי היה תיאום לאופניים רגילות, מדובר בפרויקט עירוני, אם איני טועה נתקלתי בשד' רוטצילד ביוזמה של בתי הקפה שהציבו משאבה מכנית גדולה בסמוך לבית הקפה שמתאימה לכל סוג אופניים
למה לא רשום ניסוי? זה היה לכל האופניים. האם המשאבה מתאימה?
18/09/14 12:26
9צפיות
  • בדף של העיריה, שהבאתי קישור אליו, לא הוזכר ניסוי. כן רשום שם
"המשאבות יוצבו בסמוך לעמדות תל אופן וישרתו את כלל רוכבי האופניים בעיר (גם אופניים פרטיות) ולא רק את אופני תל אופן"
  • ביחס לכבל, האם פרטתי נכון שהכונה לצינור שמזרים את האויר מהמשאבה לונטיל שמתחבר לגלגל?
  • אולי הענין של משאבה גדולה הוא חשוב. יתכן שבאמת דרושה משאבה גדולה, ולא נראה לי שהותקנה כזו ב 19 תחנות תל אופן האמורות. בשוק אכן מוצעות משאבות קטנות. לא יודע באיזו מידה משתמשים בהן. יש אנשים שטוענים שהן לא עומדות בהספקים שנדרשים מהן. אם כך, למה העיריה מלכתחילה התקינה אותן?
הניסוי, הכוונה הנסיון של הכותב....
18/09/14 13:14
11צפיות
בלינק שצרפת, ככול הידוע לי הכבל של תל אופן מתאים רק לתל אופן, זה קיים במס' תחנות, מוקד תל אופן יוכל לפרט מיקומים וכן אני מסכים היו צריכים להאריך את הכבל בכדי שכל אופניים יוכלו להשתמש.
היוזמה של בתי הקפה היא פרטית ללא קשר לתל אופן או לעירייה, היה נחמד אם העירייה היתה מעודדת ומציעה את המשאבות המכניות.
 
יש בעיה גם עם חנויות האופניים שאנן מתאימות לקהילת הרוכבים העירונית, יש לי משפחה באמסטרדם ובכל שכונה יש חנות שכונתית שמותאמת למכירה וטיפול באופניים עירוניות ברמה של 70 אחוז, כולל שירותים של טיפול כללי באופניים, התאמה לצורך, מכירת אופניים יד שניה חוקית ובמחירים סבירים, מילוי אוויר בחינם, בניגוד לתל אביב ש90 אחוז זה מכירה מסחרית ועשר אחוז לטיפול ומכירה ושרות לאופניים עירוניות.
 
הניסוי היה עם אופניים פרטיות. לגלגלים ונטיל של רכב, שרדר.
19/09/14 02:43
5צפיות
עד כמה שאני יודע, מרבית האופניים בארץ הן עם ונטיל שרדר. וזה גם הסטנדרדט לכלי רכב בארץ, ולמשאבות אויר בתחנות דלק.
אופני התל אופן אינן גרמניות? כנראה שגם להם ונטיל שרדר. או שהעתיקו מהצרפתים גם את הפרסטה?
מדחסי האוויר של תל אופן בעלי רצועה...
19/09/14 22:51
קצרה, אני מניח שזו הסיבה שהניסוי לא עבד, הם מותאמים לאופני תל אופן, אני בהחלט מסכים שמן הראוי שהיו מתאימים לכל אופניים, דגם תל אופן הוא גרמני, בכל אופן אציין שלפני שנתיים היה ניסוי כושל של החלפת הגלגלים בגלגלים דקים, לפני עידן המשאבות
הצגות בתיאטרון הסימטה
הודעה זו מכילה תמונות
19/09/14 11:31
14צפיות
חברים אני אשמח להזמין אתכם לשתי הצגות בתיאטרון הסימטה ביפו,
ביום שישי הקרוב בשעה 21:30 ההצגה "אין לי שם" שהופיעה הפסטיבל ישראל- מרכז הבמה בירושלים ועשיו מגיעה לתל אביב- יפו. ההצגה מספרת את הסיפור של אמו של שמשון הגיבור, את הסיפור שלה לצד הסיפור המוכר של שמשון האגדי.
 
ביום ראשון ושני בשעה 21:00 ההצגה "מה הבעיה שלך?" מספרת על זוג צעיר בתחילת מערכת היחסים היא שחקנית שמתכוננת לאודישן גורלי, והוא מאבטח אך על הבמה מתחילים להתעורר לחיים זכרונות מעברו, מסתבר שהוא הלום קרב. ולאט לאט הקרבות תוספים את מרכז הבמה.
 
להזמנות כרטיסים: 036812126
º
תאטרון נהדר ומרפסת גג חלומית, ממליץ בהחלט
19/09/14 23:19
|*|נפתח פורום חוכמת ההמונים|*|
18/09/14 14:27
1צפיות
|נורה|פורום חוכמת ההמונים הוקם בשבילכם, הגולשים והגולשות שמעוניינים להשתמש בחוכמת ההמונים כדי לקבל עצות, תשובות, רעיונות וכל דבר אחר שיעניין אתכם.
חוכמת ההמונים יכולה לעזור ולהועיל בכל מקרה שבו אתם רוצים מגוון של דעות, מאנשים שונים אשר עוסקים בתחומים שונים, כדי לסייע לכם להגיע למסקנה מסויימת, רעיון או אפילו החלטה, בכל נושא שעולה על רוחכם.

מוזמנים להיכנס כבר עכשיו... ואל תשכחו להיות יצירתיים :-)

http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...
º
מה הם הגבולות של שכונת גבעת הרצל? אם מישהו יודע
17/09/14 22:35
11צפיות
אין ממש שכונת מגורים כזו, אך...
18/09/14 06:15
21צפיות
בגדול בין בלונפילד לבית הספר לטבע, הגבולות, צפון קיבוץ גליות, דרום בן צבי, מערב, שלבים, מזרח רחוב הרצל, בימים אלו עדיין תלויים שלטי המחוזית להנגדויות
º
צפון זה קיבוץ גלויות? לא סלמה? אתה בטוח?
18/09/14 20:27
5צפיות
º
כמה עולה החניה בחניון כיכר לונדון?
15/09/14 21:19
13צפיות
יש! מפנים חלק מדוכני הפיס מהמדרכות
12/09/14 14:59
84צפיות
חבל שלא מעיפים את כולם אבל גם חצי זה משהו.
מפעל הפיס זה גוף חזק מאד ולכן העיריה לא תוכל להביא סיירת ירוקה ולהעיף אותם מהמדרכה מחר בבוקר כמו שהיתה עושה עם כל בעל בסטה שמתנחל בשצ"פ שלנו, אלא זה ייקח לה 12 שנה ארוכות. נו מילא. העיקר שבסטות הפיס יעופו בסופו של דבר.
 
בתקווה שהדוכן המעצבן באבן גבירול, זה שמול העיריה, יהיה הראשון לעוף. הוא תקוע כקוץ באמצע שביל האופניים.
 
איני רואה שום סיבה מדוע הפיס לא יכול למכור כרטיסי הגרלה במרכולים, מינימרקטים ופיצוציות. אם מפעל הימורים אחר, בשם טוטו, מסתדר מצויין בפיצוציות ובתי קפה, אז גם הפיס יכול. לא צריך מתקנים על מדרכה יקרה בשביל זה.
 
מפעל הפיס נלחם בעיריה כי מבחינתו הדוכנים האלה זה ביזנס מצויין, כטפיל שלא משלם ארנונה ומקבל פרסום חינם, בחוצות העיר. אם ידרש למכור מרכולתו בחנויות, רחמנא לצלן כמו תנובה, שטראוס,  אסם והחברה המרכזית (קוקה קולה), אז הוא ידרש להתחלק בביזנס עם המרכול או הפיצוציה. מה הפלא שהוא נלחם כאריה?
 
אלה שמתנגדים בכלל להימורים גם מרוצים מהסילוק, כי מבחינת אלו עצם קיום הדוכנים מעודד הימורים, וזה נכון, אבל זה לא קייס שאפשר לבוא איתו לבית משפט.
לעיריה כן היה קייס וזה שהמדרכה היא שטח ציבורי ושהפיס הסכים בעבר הרחוק לפנות אותם מתי שהעיריה תרצה. כך שלא כ"כ ברור לי מדוע נאלצו בכלל להגיע לפשרה.
12 שנים, מעניין מה יתבצע יותר מהר, זה או תחתית?...
14/09/14 22:59
34צפיות
אין ספק שהדוכנים הם מפגע, גם במראה וגם במיקום, מצד שני כל דוכן כזה הוא פרנסה של משפחה וכאן מציעים רק פינוי חלק, לא היה נכון לתכנן דוכן דקורטיבי שיכיל בנוסף עיתונים, פרחים, כרטיסי חניה, רכישה והטענת רב קו ועוד שירותים ציבוריים ואולי כחלק מלוח מודעות  לצד כיכרות גנים או רחבות רחבות בתמורה לפינוי ושילוב הזכיינים הקיימים, זה עובד מצוין בפריס, זה יכול לעבוד מצויין בארץ וגם להיות אטרקציה
º
ניחוש שלי, אף אחד משניהם.
15/09/14 03:09
15צפיות
האם שכונת מונטיפיורי קרובה לים?
13/09/14 08:52
45צפיות
כמה זמן הליכה משם אל הים?
רחוקה מאוד מהים
13/09/14 12:26
42צפיות
בערך 1.7 עד 2 ק"מ, תלוי דרך איזה רחובות הולכים ולאיזה חוף.
בקו אוירי זה לפחות 1.6 ק"מ אם לא יותר.
 
בהליכה די מהירה זה יוצא 25 דקות. בהליכה רגועה של אדם סביר זה אפילו קצת מעל לחצי שעה הליכה. לא בדיוק קרוב ולא בדיוק מרחק הליכה.
הליכה של בערך חצי שעה לחוף כפי שצוין בתגובה...
14/09/14 22:49
24צפיות
אם אתה לא ממהר זה סביר,
לגורדון, לך לאורך הארבעה, מרמורק ובוגרשוב
אם לבננה ביץ, מרמורק, רוטשילד, שבזי, זה יכול להיות מהיר מאוטובוס.
אם אתה ממהר, שכור תל אופן
º
איזה קוים מגעים לתחנה מרכזית מגבול בת ים ?
14/09/14 21:52
6צפיות
קו 1, הקו האדום המקדים...
14/09/14 22:41
10צפיות
מגיע לקירבת החדשה, כניסה לגינת לוינסקי הליכה של 3 דקות וגם לישנה
גם 425 ו142, אם...
14/09/14 22:43
5צפיות
תחליף אחד מהם בשד' ירושלים לקו 41, הקו מגיע לקומה השישית בתחנה המרכזית החדשה
º
תיקון 425= קו 42
14/09/14 22:44
1צפיות
ליידי גאגא היום בערב בפארק הירקון
13/09/14 18:30
21צפיות
לטובת קוראנו מחיפה, אשדוד או מודיעין, שרצו להגיע לפארק ולראות את ההופעה הענקית, ותוהים אם להגיע ברכב פרטי או ברכבת נוחה, לתחנת האוניברסיטה, מטר מההופעה בלי בלבול מוח של פקקים ולמצוא חניה לקופסת הפח האישית, אז זהו - פתרו לכם את הבעיה.
אין רכבת  (בהלוך, בחזור כבר כן יהיה). למה?
 
 
מי שבכ"ז יתעקש להגיע בתח"צ יכול להגיע באוטובוס. לפחות זה, אבל באמת חבל שלא הוסיפו כמה רכבות בודדות לאפשר לאלפי אנשים מרחבי המדינה להגיע להופעה בנחת.
 
מי שלא חייב לנסוע באזור? מומלץ שלא.
היכן לבלות היום בערב באיזור המרכז לגילאי 40+
12/09/14 20:55
17צפיות
היכן לבלות היום בערב באיזור המרכז לגילאי 40+
מגדל משרדים חדש ברחוב המסגר
10/09/14 11:28
94צפיות
www.skytower.co.il
באתר שלהם אפשר לצפות בסרטון תדמית, פומפוזי משהו הייתי אומר, אודות המגדל החדש.
המגדל ממוקם קרוב למגדל ביטוח לאומי (צומת המסגר ויצחק שדה).
 
חלק מעניין באתר הוא השוואה של מחירי משרדים, לשכירות וקנייה. באופן לא מפתיע הם "שכחו" לספר על מגדל עתידים, ברמת החייל, שעליו סיפרתי בזמנו להנהלת אידיבי (שנמצאים בעזריאלי ומשלמים בוכטות כסף (120-130שקל למטר), בטח בשביל חברה שהגיעה למשבר). זמן קצר לאחר מכן כלל ביטוח (חלק מקבוצת אידיבי) הודיעה שהיא מתייעלת ומעבירה עצמה לשם. זה היה דיל מ-ע-ו-ל-ה, משהו בסדר גודל של 60 שקל למטר (40 שכ"ד בסיסי + 20 ניהול). המגדל הזה (עתידים) בבעלות האוניברסיטה והעיריה (ככה שבתכל'ס גם אנחנו התושבים נהנים מזה שהמגדל אוכלס ומשלם שכירות במקום שיעמוד ריק, גם אם במחירי סוףעונה)
º
כל מילה שנייה בסרטון היא קלישאה... זה עושה לי בחילה
10/09/14 19:36
23צפיות
ההדמיות במתחם משתנות מידי כמה חודשים...
11/09/14 21:38
50צפיות
לא אהבתי את סרטון התדמית, הוא מנסה למכור כמו כמו כמו, הכי הכי הכי...., השטח הזה הוא סיפור לא ממש נחמד, מבחינתי ככל שהפרויקט ידחה אולי נראה פרויקט שיטיב עם תושבי העיר ויהיה בו משהו מקורי ולא גורד שחקים מועתק, אולי אחרי דור המדבר.
המיקום של פרויקט בסדר גודל כזה כמו המתחם של צומת מעריב, יצחק שדה, המסגר הוא טוב, להתחיל בניית פרויקט כזה לפני שיש מערכת תחבורה רבת קיבולת תחתית, יהפוך את האזור לסיוט הן לאנשים שגרים והן לאנשים שיעבדו שם, בניגוד לפיאצת גבעון שנבנת בין החשמונאים לארבעה שהיא מחובר למרכז ולב העיר במדרכות רחבות ושבילי אופניים, האזור אינו ידידותי להולכי רגל למרות הפוטנציאל, קרליבך יצחק שדה הם ציר מושלם לחבר את גדות המזרחי והמערבי בשביל שזה יקרה צריכים לקרוא כמה דברים, צמצום נתיבים, הרחבת מדרכות, סלילת שביל אופניים ונתתיב לתחבורה ציבורית, סיום שלושת קוי הקלה, אדום, ירוק, סגול כקווי תחתית, השלמת תחנת רכבת יצחק שדה, שדרוג יצחק שדה כרחוב בעל חזית מסחרי, מערב שימושים, גם למגורים, הורדת גשר מעריב ובניית הכיכר העגולה בנוסל כיכר המדנה בצומת, כך המתחם והפיאצה במרכזו יתחברו לעיר וישמשו את ציבור הגרים, תושבי העיר, המבקרים והתיירים, אולי גם גורדי השחקים שיתוכננו יהיו מקוריים ולא כמו
 
 
הם השתמשו בכל מני "שקרים" עריכתיים ותצוגתיים
12/09/14 14:30
48צפיות
מה כוונתי?
שהם הציגו את המגדל כאילו היה באמת איזה גורד שחקים אמיתי. לפני שהקריין הפומפוזי, שאגב מככב בהרבה סרטוני קידום מכירות של מבנים ומגדלים
בכל מני פרוייקטים בארץ, אמר שיש במגדל 31 קומות הייתי בטוח שזה מגדל בן מינימום 45 אם לא 50 קומות. בחיי.
שימו לב איך הוא כפול בגובהו לעומת בניינים אחרים שיוקמו באזור והם בני 20 עד 30 קומות.
יפה, אהבתי את האבחנה
13/09/14 15:40
29צפיות
בכל אופן, לגבי גובה המגדל - אין לי בעיה מיוחדת איתו. באמת שלא צריך 50. 31 קומות זה די גבוה בישראל, גם אם במרכז ת"א ובמקומות מסויימים מאד (בורסה ר"ג) יש לעיתים מגדלים גבוהים יותר.
מגדל עתידים כאמור נכשל (קושי לאכלסו)  ויזמים למדו את הלקח, כאשר כל שאר המבנים ברמת החייל צנועים בהרבה (4-8 קומות). כאשר חושבים על זה, זה המצב גם בהרצליה פיתוח, בד"כ גם בפ"ת (יש חריגים), בחולון, כ"ס, יקום, רחובות/נס ציונה, ירושלים וחיפה.
 
רק במעט מקומות בישראל מצליחים להרים מגדלים ממש גבוהים: במרכז ת"א, בבורסה ר"ג ובאזור התעשיה של בני ברק (בסר, צ'מפיון).
מה כוונתך במלה צריך?
14/09/14 00:48
19צפיות
לא צריך שום דבר. ברצינות.
אני באתי בטענות על שימוש לא לגיטימי (אבל כן לגאלי) בשקר ויזואלי שיוצר מצג שוא שכביכול המגדל הזה הוא בן 45 עד 70 קומות (כאמור,
נראה כפול ממגדלים בני 25 או אפילו 30 קומות שיהיו ממש בסמיכות מקום אליו).
 
 
אגב, בסופו של דבר מגדל החזון, שזה היה שמו המקורי של מגדל עתידים, לא כל כך נכשל.
בזכות החוזה המדהים שלו עם חברת הביטוח כלל התפוסה שם היום של בין 75 ל-85%.
במצב בו כיום יש מאות אלפי מ"ר של משרדים לא מאויישים, בעיקר בבני ברק וקצת בבורסה בר"ג, להיות עם תפוסה של מעל ל-75% זה נקרא סוג של כמעט הצלחה
או אפילו הצלחה. לא משהו מעולה או מדהים או מצויין אבל בדיוק כמו הציון 75, שזה אומר טוב.
בונים מגדלים אבל אין תחב"צ ראוייה
19/09/14 16:41
7צפיות
חלמאות ישראלית - עוד כמה שנים קטסטרופה תחבורתית
והכי מבאס שיש פתרון מיידי....
19/09/14 23:51
2צפיות
לתחבורה ציבורית בטווח של שנה, ללא קשר למאבק הראוי של חולדאי להוריד את הקלה מתחת לקרקע, רק הקו האדום במקרה הטוב יהיה בעוד עשור.
להוסיף לקו 1 האדום המקדים את הקווים 2 הירוק ו3 הסגול שנותנים כיסוי מעגלי טבעתי טוב לעיר וחיבור בינהם, להוסיף להם קו נוסף, קו 4 "הלבן" קבוע שינוע בתוואי קו 142 במתקונת המקדים עם שינויים קלים, שלבים במקום שדרות ירושלים, העליה במקום הר ציון והמשך אותו מסלול, קו זה יהיה קו מרכזי שיחבר את לב ומרכז העיר לקווים הטבעתיים בתוך העיר, הכלי המתאים הוא פולאיס היהרידי שהוא גם רב קיבולת וגם צר יותר מהאורבנית, ארבע קווים שנותנים כיסוי טוב לא פחות ממערכת רכבת תחתית ואז אם הקווים הקבועים יהיו בעוד עשור או שתיים המשמעות זהה ולהפך זה יתן גם לנת"ע וגם למשרד התחבורה את העידוד לסיים את הפרויקט מהר יותר וללא קשר אליהם לעיריית תל אביב להלחם על הקדמה ועל הורדת הקווים בעיר מתחת לאדמה ואת זה אפשר לעשות בתוך שנה ולעשות היסטוריה בתחבורה הציבורית.
 
אני לא מאמין שהפרויקט הטוב שעיריית תל אביב מקדם לקו אוטובוס חשמלי מתחנה מרכזית, אלנבי, שד' רוטשילד, אבן גבירול, רידינג יעשה מהפכה ביחס לתחבורה ציבורית רבת קיבולת מטרופולינית, הפרויקט הוא מצויין כשלעצמו ואני מקווה לראות אותו אבל הוא לא הפתרון ולא יגרום לפחות כלי רכב להכנס, אבל הוא בהחלט יהווה אופציה לחלק מהתל אביבים, אני מאמין שעתיד התחבורה הציבורית או בתחבורה ציבורית רבת קיבולת, מטרופולינית לא מזהמת, ידיתותית, נקיה ומערבת שימושים, בן מס' ערים במטרופולין, תדירה, טכנולוית, בגובה המדרכה, על נת"צ, נתיב, עם יתרון תחבורתי ברמזורים בכך שהוא אלטרנטיבה לרכב מהמטרופולין  ובכך שהיא משמשת לנסיעה מקטעית או נסיעה משולבת
בשבוע הבא אנחנו עוברים לסלמה מול המשטרה
10/09/14 19:06
85צפיות
אני אשמח לקבל כל מידע אפשרי שאתם יכולים להעלות בדעתכם שיכול לעזור לי להתמקם.
אנחנו משפחה ואני צריכה לדעת איפה בסביבה יש טיפת חלב, מרפאה של כללית, משפחתונים או מסגרת כלשהי מגיל 3 חודשים, וטרינר/ית וחנויות לציוד בע"ח, גינות כלבים, גינות משחקים לילדים, מתנ"ס או פעילויות כל שהן לתינוקות וגם לבני נוער, תנועות נוער, תחנות אוטובוס - לאן אפשר להגיע באוטובוסים מהסביבה.

אם יש עוד משהו שנראה לכם שחשוב שאדע על הסביבה מבחינת תושבים, עסקים, חנייה וכו'...

אחת הבנות מתחילה ללמוד בעירוני ז' - ראיתי שיש לנו אוטובוס מתחת לבית עד ממש קרוב לבית הספר. מה אתם מציעים?
איפה אפשר לקנות ציוד לימודי ותלבושת בית ספר?


אשמח לתשובות, עצות, רכילויות וכו' כאן או במסרים.

בבקשה לא לקדם הודעה זו
עצות שכולם מכירים?
10/09/14 20:25
52צפיות
נדמה לי שיש באתר העיריה משהו בסגנון של שירותים קרוב אלי.
האם המתנ"ס ברחוב התחיה נחשב קרוב?
אתרי חברות האוטובוסים.
גוגל.
תודה ובאמת אני מחפשת ואחפש בכל אלה
11/09/14 07:47
33צפיות
חשבתי יותר בכיוון של תל אביבים שיכולים לספר מידע אישי על האזור.
בטוח יש דרכי קיצור, אוטובוסים שעדיפים על פני אחרים בגלל מסלול יותר נוח או קו פחות צפוף.
בסגנון הזה.
 
שכונת נגה..
11/09/14 20:14
36צפיות
שכונה מדהימה עם מעט שירותי ציבור, מעבר לבדיקה בשירותי העירייה האינטרנטיים, נסי לפגוש את ועד השכונה, אני מניח שהשכונה שייכת ליפו, נסי גם לברר בשכונה הסמוכה ה"מושבה האמריקאית", בגדול אם השכונה הייתה שייכת לרובע דרום זה היה יותר קל, היא מאוד נגישה ובכל זאת נסי את השירותים שיש בשכונת פלורנטין שיש בה משפחות.
דבר ראשון שאני הייתי עושה זה לקחת את קו 1 בשד' ירושלים ויורד בתחנת וכטנגוב שם יושבת מנהלת יפו, הבניין והמנהלה הגדולה בתל אביב אחרי הבניין בכיכר רבין ומברר את כל השאלות שהעלת.
בשכונת פלורנטין ברחוב פלורנטין 18 יש סניף של כללית, ברחוב יש גם כמה וטירנרים, ישנם משפחתונים, שתי גינות כלבים וגינה ציבורית קטנה ברחוב שלבים, חניה מצויינת בשלבים, הכי גדולה באזור ומאוד קרובה לנגה
מבחינת אוטובוסים, שד' ירושלים פינת סלמה אפשר להגיע כמעט לכל מקום בעיר וישנם רשתות כאי אם פי אם, סופר פראם, וסופרמרקטים, יש גם חנות מקסימה וזולה למוצרים רבים לבית וילדים, ממליץ ללכת לאורך שד' ירושלים מדרך אילת לבן צבי בשני הצדדעם ולגלות חנויות
בהצלחה
º
תודה
11/09/14 23:10
6צפיות
º
ברוכים הבאים
11/09/14 20:17
8צפיות
ABSHOP - גאדג'טים ומוצרים

המקלחת שלך...

מעולם לא ניראתה ככה! הזמינו עכשיו >>


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה