לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הרוכבים אל שטח המחייה האמיתי של המחוגבים,האצילים והחצילים,האפלים והידועים. 363 מזמין את כל שואבי האבק באשר הם,רוכבי אינדורו,מוטוקרוסרים,לוחכי שבילים או סתם פוזלים בתוגה לעבר השטח,אלה שחושבים שהם...ואלה שבאמת מחגבים להם בשטח כפולי או מרובעי הפעימות,הכנסו לחוות את ההווי היומיומי של רוכבי השטח בארץ (ובחו"ל..),להחליף חוויות ודעות,לחשוף ולשתף רעיונות חדשים מידע עדכני ועוד..... בואו ותהנו מחוויה יחודית ומיוחדת שמשלבת אופנוענות מא' עד ת', אחוות רוכבים,פעילות ספורטיבית,והנאה מהטבע,ענף שאין דומה לו הן בחוויה והן בתחושות ועוד לא הזכרנו את האדרנלין הממכר!!! רעיון הפורום נהגה ע"י יקירי הענף ומנהליו הראשונים חליל אבד רבו(הערבי) וירחמיאל קולרגול (אצילי יער שרווד המיתולוגי) כמקימי פולגז וממשיכי הדרך ב363,ועל כך נתונה להם תודתינו. את מקומם תפסו בשלהי 2004 גז ונעלם וMEXMEX חברנו במקסיקו שאליהם מצטרף בשלב מאוחר יותר אניגו החמוש בדו"ש. עם פרישת המקסיקני תפס את מקומו הנשמה הצהובה שכיהן בתפקיד מספר שנים מכובד. את גז ונעלם החליף ,שכנו YOE66 שביחד עם הנשמה  הצהובה תפסו אחריות על אחת הגזרות החמות באזורינו. עם פרישתם לנושאי החיים המרתקים האחרים,לא שכחו כמובן את עולם השטח. את מקומם תפס המחשמל 64. תודות גדולות לדורות. "אם תיכנס ותשתלב...תוכל גם אתה להיות....רוכב.."

כמה תמונות ותובנות מהרכיבה היום +מהניסוי כלים שעשינו בשטח
הודעה זו מכילה תמונות
24/04/15 21:49
58צפיות
היום שכלל דופ' קטום 250 +125.
לפני הכל היה אחלה מזג אויר, לא חם , רוח קרירה ואפילו אחיזה פצצה לאחר הגשם שירד
כאן בצפון הארץ. בילוי במסלול בית לחם הגלילית ולאחר מכאן רכיבה באזור שמשית בסינגלים מעולים.
עדיין דיי ירוק מסביב, השטח לא טחון בעיקרו האופנוע אוחז היטב.
ניסוי כלים על דופ' כתום 250 : אופנוע חזק ביותר, מווברץ מאד הרגשתי היטב על רגליות הרוכב. עשיתי את הספיישל בהילוך שלישי-שני בסיבובים
האופנוע יוצא מכל מצב גם בשלישי לא מחוייב משחק קלאץ ביחס ל125 לדוגמא. מושב מאד נוח ביחס לגאסגאס זה כמו לשבת על כורסת נוחות
קל להכנס לפניה ולהטות אותו לתוכה, למען האמת לא עייף אותי. בלם אחורי מלא רגש אין דברים כאלה מצוין ברמות!
גם הוא וגם ה-125 לא עייפו אותי הרגשתי שמעבר סלעים במסלול איתם היה לי טוב שניהם שמרו על קו ברור לא היתה התבדרות פרונט, כלים מצויינים.
ה-250 דורש חביקה חזקה עם הגוף שכן טעות קטנה וסיבוב מצערת שלא על פי הרגש הכלי מושך לך את הידיים ואת כל הגוף אחריהם.
בקיצור שישי אליפות של רכיבה בעמק באמת מצוין.
מוזמנים לספר את סיפור סופ"ש הרכיבה ,בתמונות , תובנות וכל סיפורי שטח מעניינים
º
בעל ה250 הקטום,איך לא יהיה מחוייך
הודעה זו מכילה תמונות
24/04/15 21:51
43צפיות
Wolfgang Fischer ,מסביר את חוקי קביעת סדר הזינוק
24/04/15 11:12
56צפיות
Wolfgang Fischer
Team HRC Team Manager
 
 
באליפות העולם בקרוס קאנטרי.(שהדקאר חלק ממנה).
 
Stage four at Qatar was rewarded with a double victory for Team HRC. I think it’s time to say something about the new rules concerning the starting order that we have for this season, which are a bit complicated to understand and to work with – especially for someone who is outside the rally following the race. The rule itself states that the starting order for tomorrow’s stage is decided by the result of today’s stage. The first three riders have the priority to choose the starting position the next day, out of the top six places. So, usually, with a lot of sand and navigation the rider will choose that last place in the top six and consequently the second will choose fifth and the third will choose fourth; riders four, five and six will have to choose starting places three, two and one. What makes it so difficult is that sometimes riders don’t want to be in the top six or have to push to be in the top three. What we saw today was the result of the three days before, to have the possibility to win back the time that they couldn’t make up before due to the starting positions. So now we have been able to win back valuable time and move up in the overall standings to second and third place. Now, today’s result gives us a good starting position for tomorrow, but not enough of a starting gap from the leader Marc Coma to close the gap and beat him. So enough theory. Tomorrow, full gas, and let’s see how it ends.
2015 Cross Countries Rally Thursday, April 23rd 2015
 
 

 
מעבר לזה שניתן להבין שהמוזנק ביום הבא יהיה
24/04/15 21:12
18צפיות
על בסיס תוצאות היום הקודם לא הכי ברור מה מעבר לזה.מקומות 5,6 קובעים
את מקום 4 אאל'ט.בקיצור לי יש קצת סלט בהבנה.
האם ניתן לקבל הסבר, להדיוטות מן המניין ,להבנת המשמעות ,גם שלפחות ניתן יהיה להבין את התמונה המלאה?
תודה!
מדי פעם אני נתקל בסרטון שווה. שהוא לא
24/04/15 18:25
59צפיות
סרטון תדמית או שיווק או ג'ארוויסים למיניהם, סתם חובבים שמעבירים זמן בסבבה וממחישים היטב את הפאן שבתחביב שלנו
וחוץ מזה, מאז ימי און בר כח, לא נתקלתי בכל כך הרבה פאגוטס ב-10 דקות :)
סרטון שממחיש את הפאן שלא משנה כמה פאגוט
24/04/15 19:49
40צפיות
יהיה בנמצא הכיף שברכיבה לא יסולא בפז.בכלל לא משנה מה עושים בשטח
רכיבה כזו או אחרת העיקר לצאת ללחוש את המכונה להקשר לאדמה.
הרכיבה היום עם עוד הרבה אחרות אבל זו של היום שציינה את סיום החורף היתה
בדיוק זו שהמחישה עד כמה אין כמו ההובי- פאן הזה עם כל הסכנה .
אחלה סרטון התחנג'רוט חופשי חופשי ופאגוטים לרוב​
 
חנות שטח באיזור סאן-פרנסיסקו
20/04/15 10:57
101צפיות
אני טס לשם בקרוב. זו כמובן הזדמנות טובה לרכוש ביגוד/אביזרים. יש למישהו המלצה על חנות זולה ?
 
אם אתה רוצה לדגם את הטריאל, לואיס ספורט שעתיים משם
20/04/15 14:01
97צפיות
COPPEROPOLIS, CA 95228
בטח. איביי, דניסקירק, צ'פרל...
22/04/15 00:30
87צפיות
שלח למלון יא אהבל
שלא תיתקע עם איזו עבודה עד מאוחר ותשרוף את כל הזמן. אל תשכח שכל דבר שם זה איזה שעה נסיעה לפחות, הכל נסגר ב8-9
השבוע חזרתי משם עם טובין, מחיר הכי טוב והכל מוזמן ומוכן בזמן
ביגוד + קסדה זה דבר שאני מעדיף למדוד ...
22/04/15 20:00
78צפיות
ואני לא הולך לעבוד שם. טס לכנס של כמה ימים ונשאר שם עוד כמה ימים כדי לטייל באיזור ... וכמובן שלהיכנס לכלבו של אביזרים זו חוויה בפני עצמה ...
זה פינוק!
22/04/15 22:45
73צפיות
רוב המקומות נמצאים באזור לוס אנג'לס שבקליפורניה, לא SF
סאן דייגו, סאן ברנרדינו
 
תוסיף עוד כמה גרושים על הרכב השכור שנותנים לך וקח איזו מזללת דלק אמריקאית, שווה וכיף, דודג' צ'לנג'ר מומלץ. הכי הרבה תאוצה לדולר...
מתי אתה שם?
23/04/15 10:50
59צפיות
אהיה שם לסופ"ש ב14.5 עד ה17 ואחר גם נוסע לכנס
אשמח לטייל על אופנוע אם אנחנו על אותם תאריכים
º
אני קצת אחריך ...
23/04/15 15:14
32צפיות
סרטון.שווה כל רגע צפיה.והסיפא בסוף של לארס לארסן,פנינה...
20/04/15 23:09
196צפיות
º
אהבתי, תודה
21/04/15 04:25
22צפיות
למי שעוקב אחרי סדרת ה GNCC 2015
21/04/15 19:49
82צפיות
º
21/04/15 20:24
באמת שווה כל שניה הסרטון דן. מאיפה מצאת אותו אין דברים
21/04/15 20:07
70צפיות
כאלה באמת. אנשים שרכבו ורוכבים 50-60 שנה ,לא יאומן. וכלים כמו maico בני שנים רבות וואלה, צולחים את הספיישל
כמו גדולים והרוכבים עליהם . אתה יודע מה לא גדולים , ענקים! מתברר שההוסקוורנה משנות ה80 המוקדמות כמו רבים אחרים שם במרוץ
עושים היטב את העבודה ומספקים את מה שהם צריכים לספק.
 
מקסים. אהבתי את השוט בהתחלה שמראה מיתלה אחורי
22/04/15 19:06
47צפיות
של אופנוע נידרך עם כל פעימה של הבוכנה..
º
תודה
22/04/15 20:13
7צפיות
כתום לוהט
21/04/15 15:09
160צפיות
º
אחלה כתבה ואחלה אופנוע , ביליתי עליו כמה שעות , פצצה!!
21/04/15 17:56
70צפיות
כתבה מצויינת ותובנות בצידה,בהבנתי האישית את הסקירה .
21/04/15 19:52
103צפיות
1. 4  פעימות, כזה , עדיף לרוכב שאינו מיומן במיוחד.
2. זינוקים למסלעות גבוהות מראש ,מחייב תכנון היות לטובת טווח עבודת המנוע כי היות וקיים שוני העברת כוח ביחס לדו"פ בנפח מקביל, כדוגמא.
3. המשפט האחרון ,המציין שכלי 4 פעימות כנ"ל, יתן יציבות כיוונית,ויאפשר לרוכב פחות מיומן להיות מהיר יותר ולהתאמץ פחות.
בהביטי על עצמי ועל סביבתי הקרובה וקצת מעבר אני נוטה להסכים עם הנ"ל.
יופי של סקירה רגש , אופנוע באמת מצוין, אבל המחיר , המחיר....לא הגיוני בעליל לטעמי לפחות.
 
 
טיובלס...
20/04/15 23:41
71צפיות
שלום לכולם מישהו מכיר את זה http://tubliss.co.il ?
יש למישהו נסיון עם המוצר?
היה דיון לפני מספר שבועות בפורום שעסק בהיבטי
21/04/15 19:42
43צפיות
פנימיות HD טיובליס,מוסים, כאן. אני מקווה שתמצא מידע בנושא.
הסופ"ש בשטח השבוע היה רווי פעילות
17/04/15 18:49
221צפיות
אז קודם שמחתי לפגוש אותך tavik. זכרתי באיזה תא אפור בראש ,שאתה חובב סלעים מושבע. טוב נו 300, דו"פ, חתיכת מכונה.
עלינו מהיוגב ,לקרחת לספיישל למעלה ,אבל נדה, הכל מלא קוצים,דבורים לא רואים את הספיישל לצערי.
לאחר שירדנו למטה, אמרנו נו טוב,נננסה במנחת. גם שם נחלנו אכזבה, הכל כנ"ל מלא צמחיה אפילו לא ניסינו גם
את הספיישל ,בצד השני של המנחת ,בו הייתי לפני כשישה שבועות עם הבןן, ביום ניסוי כלים להוסקוורנה .האמת ,לפני כחודש וחצי היה
שם אידיאלי, ירוק בגובה נמוך, לא מפריע ,אחיזה מצויינת, יופי של מסלול -זה הצמוד לשדה לפני השער שלו.
טוב, קינחנו בספיישל הקטן בקצה השביל הלבן  לכיון כפר יהושוע ,היה נחמד מאד.
מתי מתפנה השטח מכל הקוצים והירוק עד, הסבוך הזה, אני ממש לא זוכר ?
מוזמנים לכתוב חוויות מהשטח הסופ"ש, שלטעמי, היה מצוין במיוחד אחר הגשם הטוב של שבוע שעבר.
 
נו טוב....טרי מהיום
17/04/15 20:26
234צפיות
חווית הארד אינדורו הכי מפגרת שהייתה לי מזה הרבה מאוד זמן.
לעלות את נחל רקפת בכרמל המזרחי (סמ"ש אדום לבן) 2 קילומטר - 5 שעות.
כולל דחיפות , חבלים ושרכים שלדרמן לא חותך שמסתבכים על הצוואר...
 
ואה כן...לא היו אופניים שיצעקו עליינו.
º
העיקר שלא נשבר הפיקאפ. קן הנשרים לא יישכח
17/04/15 23:42
84צפיות
אכן לפי מה ששמעתי סינגל של הארד הארד
18/04/15 11:38
148צפיות
קשה ביותר. אני זוכר תמונות משם של חבר'ה ממעופפי השרון.
נו טוב.שני אנשים יכולים גם לקחת מק"ח מורכב לעמדת רתק
19/04/15 11:27
135צפיות
בכיפכה הכי גבוהה וטרשית.....
השאלה אם זה נעים ואם צריך את זה בכלל.....
אני מכיר גם כמה גרריסטים שמרביצים כל יום בן-זונה של
19/04/15 15:19
127צפיות
אנדורו. הם גוררים אופנועים עם כננות, טנדרים, דוחפים אותם עם הידיים וכו'...
שעות שלמות ימים על ימים!
אל תשאל איזה טכניקות רכיבה דרושה בשביל הדחיפות, חיתוכי הלדרמן ומשיכות החבלים.
 
מה-זה אנדורו, משהו משהו.
הרעיון מאחורי הפוסט הזה
19/04/15 15:38
127צפיות
היה להדגים שיש דרכים לעשות אינדורו מבלי להתעמת עם רוכבי אופניים.
מסתבר שיש עוד דרך שלא חשבתי עלייה - הארד אינדורו על המקלדת.
חחח נהיית ענת וקסמן?
19/04/15 16:06
118צפיות
'הארד אינדורו' כזה ,אפשר לעשות גם עם צמיגי כביש...
כמה דלק הלך לכם?....
וגם עם מראות
19/04/15 16:25
129צפיות
שנוכל לדעת מתי לזוז הצידה שתעקוף אותנו עם ה BMW R1000SS....
º
בול!
19/04/15 21:19
34צפיות
לא משנה מה רעיון הפוסט. כתבת על רכיבת הארד שביצעת
19/04/15 20:09
126צפיות
באחד התוואים היותר קשים של הכרמל , תוואי שמיועד ביסודו לטיול רגלי בנחל רקפת.
יש בהחלט מי שרואה בתוואי שכזה אתגר ממשי ואוהב את הסגנון על כל הבטיו כולל "התסבוכות היחודיות"(המפגרות כן) .לדעתי טוחן אחד לפחות שאוהב את הסגנון .
נזק -כן או לא ,יכול לקרות תמיד ובכל מצב ,גם בסינגל הכי פשוט ובשביל הכי קל ולא חסרות דוגמאות לרוב.
 
 
אצלך בהארד אינדורו האופנוע רוכב עליך לא אתה עליו.
20/04/15 09:09
96צפיות
נראה לי שהתבלבל לך קצת המונח "רכיבה על אופנוע".
º
יאללה שחרר.הרצנו דאחקות,נגמר....עבור הלאה...
20/04/15 10:22
41צפיות
º
לא זכור לי שביקשתי ממך אישור למה להגיב ולמה לא
20/04/15 14:18
34צפיות
º
פחח.לא זוכר שנתתי אישור...
20/04/15 16:14
32צפיות
תחשוב על המשחק ככה:
20/04/15 18:43
96צפיות
קנית אופנוע שטח, ואתה מעוניין 'לטייל בטבע', כלומר להגיע לכל מיני מקומות. אבל, ה'טבע' לא פראייר, והוא בחר להקשות עליך את התנועה, ע"י יצירת מכשולים בדרגות קושי שונות. אתה מנסה לראות עם אילו מכשולים אתה מצליח להתמודד ומול אילו אתה מרים ידיים.
השאלה עד כמה 'לסבל' בתהליך הנ"ל היא אך ורק עניין של טעם. יהיו כאלה שאם הם הורידו רגל בדרך לפסגה, אז מבחינתם העלייה לא נכבשה, בעוד שבקצה השני יש את אלה שגם אם הם נעזרו בחבלים, המטרה הושגה. רוב הרוכבים שמשחקים את המשחק הנ"ל, יהיו היכנשהו באמצע. וכן, למעט קטעים של 'סבלות'/'חבלים' צריך טכניקה למשחק הזה ...
 
איפשהו נראה לי, שה'משחק' הנ"ל הרבה יותר טבעי ומתבקש לאופנועי שטח, מאשר לשים ססלי"ם על שדה שטוח ולמדוד זמנים. וכן, אני יודע שאני בעמדת מיעוט ....
 
 
 
 
השאלה טוחן יקר, היא לא עד כמה לגיטימי לסחוב אופנוע
20/04/15 21:13
78צפיות
על הגב. אחרי הכל מי אני שאשפוט? יש כאלה שאוהבים להתחפש לנשים, יש כאלה שאוהבים שמשתינים עליהם, יש כאלה שאוהבים ערבים, כל אחד והסטיות שלו.
השאלה היא אם כשאתה רץ על מגרש כדורגל עם חיילי שחמט ביד אתה אמור להגיד שאתה משחק שחמט.
 
כשבנאדם סוחב אופנוע על הגב ועם חבלים בטבע - זה מה שהוא עושה. הוא לא רוכב הארד אינדורו.
מסכים בהחלט נושא הטעם הוא גם פונקציה של יכולת "הסבל"
20/04/15 21:15
66צפיות
שאף היא סובייקטיבית. ובהחלט עניין של טעם ומה שעושה לך את זה.
היות וכך אכן הבנתי את מה שכתבת חנן היטב. בתכלס חלק מהתוואי עברו בדרך זו אחרת לבטח
נו אז היו קצת דחיפות ועזרה הדדית זה סבבה לחלוטין. בכלל כל הרכיבה בשטח זה אהבת סגנון זה או אחר.
ב"עמדת מיעוט" הזו יש לדעתי את הפוטנציאל לייצר רוכב טוב שיודע להתמודד עם מכשולים ומשפר סף סבל!
אני יכול כמעט להתחבר לכל תגובה כאן
21/04/15 15:11
61צפיות
אני אוהב מאד אקסטרים אנדורו. מבחינתי ברכיבה ותהיה הכי טכנית שבנמצא, מה שאני לא עובר בזכות המנוע ואני עצמי, כבר לא מעניין אותי. נדירות הפעמים שאני מוכן לקבל עזרה בלעבור משהו, אלא אם כן כבר נפלתי למקום שמלכתחילה לא היה קו ההתקדמות המתוכנן, ועכשיו המשימה הפכה למשימת חילוץ.
במירוץ אקסטרים אנדורו זה כבר משהו אחר לגמרי, ושם מה שמשרת את המטרה של להגיע למעלה/קדימה כמה שיותר מהר, זה הנכון (גם אם זה אומר לרוץ לעליה חסומה כשביודעין אין סיכוי לעלות אותה במצבה הנתון).
האם אלוהים נמצא בקצה של המעלה?
18/04/15 12:31
244צפיות
15 שנה עקפנו אותו, חלפנו לידו, 
מילמלנו משהו, בלענו את רוקינו,
כחכחנו בגרונינו, הצבענו על צמיגינו
מילמלנו משהו על שפיצר והסופר טנרה,
לא עוד.
טיפסנו את מעלה זיק. כולנו. 
מי בניסיון הראשון ומי בחמישי, זה ממש לא חשוב.
מי שלא הוריד רגל, ירד ואח"כ עלה אותו ברגל.
היו עוד 190 ק"מ מושלמים בניצוחו של XDR.
ויותר מזה, משפטים וחויות בלתי נשכחים, מצא מי אמר למי :
"נגעתי בצינור של שימרון"
"נו, לא ככה, תעשה את זה עם היד"
"עם כזה מיגון בטח יש לך כלי-כלי".
רכבנו עם אלוף הבלקנים, כן זה שרוכב עם יד אחת כמאמר הקלישאה, מסתכל אחורה ומחכה בסבלנות לנו, החובבנים.
עמדנו על היציע בשני שליש מעלה זיק, ובדקנו נושאי שיחה לבני ארבעים פלוס.
הקמנו ועדות חקירה שמצאו את האחראים למנחוסים בטיול שהפכו אותו לטיול שהוא this is as goog as it gets.
1.  פנצ'ר בגאס גאס ("כי השארתי את המוסים בבית").
2. נזילה בפאקטורי ("כי יש אחריות").
3. רגלית צד במכורסם ("כי זה ייגמר בבכי, עדיף לפרק ולשים בתיק").
4. אופנוע שלא מניע 40 ק"מ מקו הסיום. זה שאב לנו שעה של צחוקים, ויסקי, הרמת כוסית, קידוש לשבת ותפילות, שבסוף נענו.
פירקנו פלאג, פירקנו מיכל דלק, הוצאנו את הפילטר המיקרונזי, חישמלנו אחד את השני עם 20,000 וולט, ורק אחרי שעה, הקשבנו ל XDR שביקש מהרגע הראשון:
"אולי תניעו אותי בגרירה?"  אז גררנו והוא הניע סוף סוף.
ראינו חסידות וקצת קינאנו בהן, הן עושות מסעות קצת יותר גדולים מחד יומי או דו יומי.
אז תודה רבה לרוכב ראשון XDR, שהפעם נהנה מהקלה בניווט כי הבלקן ביט בוי מתנדב להוביל.
ותודה לבלקני שמגרף את השטח עם צמיג אחורי שהצד הפנימי שלו כנראה כבר מחוספס יותר מהצד החיצוני.
 
 
 
נראה נחמד מאד כתמיד, בראשות XDR. אבל איך הגיע מצב
18/04/15 21:45
146צפיות
שפקטורי נוזל ,לא ברור.... ועוד כבר בתקופת אחריות דהיינו ,כלי חדש. מילא מוס רגלית אבל נוזל
איך הגיע מצב, שהבלקני, כבר לא חדש מהניילון, אין לו אפילו
19/04/15 08:45
120צפיות
שערה לבנה אחת?
כולן נשרו ברוח המהירה?
 
זה הרבה יותר מעניין. אולי אפילו תמוה. אולי יש מה איזה סטרט אפ. צריך למצות ממנו גנים של מהירות מסמרת שיער.
º
19/04/15 14:45
5צפיות
תודה לך פרופסור
19/04/15 15:35
78צפיות
על שאתה כופה עלי לצאת משיגרתי הבנאלית והמשעממת בה האתגר היחיד הוא שיפור זמני הקפה.
על שהכרת לי קבוצה של רוכבים מוכשרים, חיוביים וששים לפתור כל תקלה בהנהגתו של תופר המסלולים המהולל מר שימרון.
על אבק הדרכים, האתנחתות הקומיות ומה שבניהן.
לרכב איתכם זה תענוג צרוף.
תמיד !
 
Well, let's not start sucking each other's dicks just yet.
הודעה זו מכילה תמונות
20/04/15 09:05
164צפיות
והנה הסיפור המלא של הטיול המצוין שהיה לנו בין שדה בוקר לערבה.
 
 
ומשפט שתמיד מתאים, אבל הפעם עוד יותר - 
 
º
מעולה כתמיד
20/04/15 21:04
13צפיות
º
סיפור דרך ובכלל במילה אחת : אליפות
20/04/15 21:31
20צפיות
º
ומי אצלכם הוא ה the wolf?
22/04/15 16:42
22צפיות
כרגיל מעולה
22/04/15 18:37
33צפיות
הטנרה היה עולה, אם צריך, גם על הכתף של השפיץ...
ויש מצב שגם הוולוו היתה מטפסת כשהוא נותן בה גז.
עדכון בשינוי דרגות רשיון הרכב
19/04/15 20:19
76צפיות
כתבה מדוגרי. 47 סוסים = A1
חדש בישראל
18/04/15 22:32
129צפיות
ובמחיר נורמאלי ...
 
גילוי נאות - אני קשור לפרוייקט.
פשוט וואו!!!
16/04/15 13:26
308צפיות
וואו זה לא מילה!!!
16/04/15 14:08
146צפיות
אבל גם האופנועים והטנדרים בסדר.
º
באמת יש לך אחלה טעם בבחורות
16/04/15 21:39
66צפיות
º
סליחה על הפוריטניות,אבל חבורה של בבונים
16/04/15 23:01
63צפיות
º
יאללה יאללה, היינו מתים
22/04/15 08:04
8צפיות
º
אם כבר אז כבר...
הודעה זו מכילה תמונות
16/04/15 23:32
226צפיות
º
מצטער, לא אהבתי בכלל
17/04/15 05:32
56צפיות
ומישהו יודע מה זה???
18/04/15 01:44
147צפיות
אשמח לדעת מה זה אם מישהו מכיר...
יצרן אופנועים גרמני שייצר אופנועים בעלי מנועי
18/04/15 16:17
121צפיות
דו"פ- מייקו. המודל בסרטון שהראת ,הוא המנוע הגדול ביותר ,שיוצר על ידו בתחום 2 הפעימות.
זה הדגם: ATK Intimidator   אופנוע המצוייד במנוע 2 פעימות ,של מייקו ,700 סמ"ק ובעל 78 כ"ס. מפלצת ממשית.
אתה רוצה כזה עוגי פלצת או כזה?
 
מרשים. בסוף קולטים מי הכוכב שלהם... לא מפתיע
22/04/15 08:05
27צפיות
או שכן?
אחד הנושאים השנויים במחלוקת, בין עולם רוכבי השטח
14/04/15 19:48
272צפיות
הוא רכיבה בסינגלים/תוואי שטח ,מהמדבר ועד היער ברחבי הארץ ,שבפועל ,
משמשים את כלל המשתמשים, מאופנוע ועד אופניים.
מצב זה זכה גם ,שסומנו סימני "איסור רכיבה" לדו גלגלי ממונע ,
בסינגל זה או אחר. ראיתי ברשת לפחות פעמיים בשבועיים האחרונים ,הערות ממשיות של רוכבי אופניים, לרוכבי אופנוע שרכבו בתוואי "שלהם" כביכול.
מה הבעיה לרכוב בסינגלים הללו עם אופנוע ? מאיפה הביאו את זה שאסור ושילטו בחלק מהם, על איזה בסיס,שהרי תוואי זה
נפרץ על ידי מי שנפרץ(קק"ל לדוגמא או אחרים), כולל בחלק ניכר ממנו גם תוואי סלעים כזה או אחר מחד וגם אמור לשרת את כלל משתמשי הדרך/יער מאידך.
גם אני כמי שרכב בסינגלים הללו ,כמו רבים מאיתנו כמו שיש שמשרתים את הכלל, לדוגמא : בן שמן,מודיעין,הכרמל,במדבר(דרך הסוכר ),חרובית ,ובכלל הארץ ופגש
רוכבים ממונעים בהם וגם דוממים בהם ,לא מבין על מה ולמה המהומה .האם משהו מאיתנו ,גרש פעם או העיר לרוכב דוגלגלי לא ממנוע בדרך הסוכר, ממש לא נראה לי.
אז מה הם רוצים מאיתנו כרוכבי אופנועי השטח
 
אין מה לפתוח את זה מחדש
15/04/15 20:44
144צפיות
לובשי הטייץ הם הרוב ואנחנו צרכים ללמוד להתחשב בהם.
התלונות שאני נתקלתי בהם זה לא עקב חוסר התחשבות שלנו
15/04/15 21:49
122צפיות
בהם ,בגלל מפגש כזה או אחר ,כדוגמא עימם.
היא על חוסר התחשבות בכניסה ללא "אישרור כניסה" לתוואי שטח "שלהם" בשטחים ,של הכלל יש לציין.  ושכפי והמוגדר לטעמם וכפי
שמגדיר השילוט על האבן ומתברר שהשילוט אף אוסר שימוש לאחרים מלבדם, על סמך התמונות שראיתי (גם במציאות) אף מתרחב .
פעם הוא בצורת תמרור מוצב מתכת ופעם הוא בצורת ציור על האבן. נכון שהם הרוב ומתחשבים בהם ועוד איך אבל מכאן ועד ניכוס בעלות
והטחה בציבור שלם על הרס כזה או אחר, של תוואי שיועד שנוכס לתאורם רק להם בשטחי הכלל הדרך ארוכה מאד לטעמי לפחות.
 
אני לא מבין מה רוכבי אופנועים עושים בסינגלים של אופניים
16/04/15 10:02
123צפיות
אני רוכב גם וגם
שבוע שעבר רכבתי בסינגל ליד משגב, סינגל מוסדר של קק"ל, שהוא לא טכני לאופניים - ולכן כרוכב אופנוע הוא שיעמומון אחד גדול
למרות זאת ראיתי שם רוכבי אופנוע חמושים במיטב התוצרת והמיגון
גם לי שרוכב על אופנוע ומכיר את התחום,  זו חוויה לא נעימה לשמוע קול של מנוע מאחורי כשאני מתנשף עם האופנייםבעלייה, אני צריך לחשוב מתי הוא יגיע לידי, האם הוא יאט, לאיזה צד לפנות, וכו'
כשאני רוכב על האופנוע באותו תוואי שטח יש לי מספיק אתגרים רלוונטיים שבהם לא אפגוש רוכב אופניים לעולם וגם אהנה הרבה יותר
אם משעמם לך בסינגל כנראה שאתה רוכב לאט מידי.
16/04/15 14:11
110צפיות
מה זה משעמם? גם על שבילים מעניין אם טסים.
איזה מן שטות זאת "שעמום" על סינגל? סע מהר ותראה איך הוא הופך למעניין.
אז דווקא לרכב על שביל משעמם שקק"ל הכינה לאופניים
16/04/15 14:46
105צפיות
אפשר לרכב בהמון שבילים משעממים אחרים ולהימנע מחיכוך
כמובן שאם אנשים מתעקשים לרכב באותם מקומות, אז יהיה ויכוחים, הלשנות, חסימות וכל שאר הדברים הנחמדים
אני אישית מעדיף לצמצם חיכוך, וכשיש כזה אז אני רוכב לאט, מפנה את הדרך ומשתדל להיות שגריר טוב של ה"אופנוענים"
השילוב הקטלני שבין כמות רוכבי אופניים אדירה
16/04/15 20:14
98צפיות
ומדינה בגודל נאד של צ'ינצ'ילה מבטיח שהגישה שלך תגרום לזה שתוכל לרכב במעט מאוד מקומות שרק ילכו ויתמעטו.
חלק מהסינגלים כמו :בעמק יזרעאל ,משגב,חרובית,בן שמן,קנדה
16/04/15 21:50
98צפיות
מענית,תמרת,יער עופר,חגית וכו' הם סינגלים נחמדים ,ובחלקם גם טכניים ברמה זו או אחרת.
בהחלט מתאימים לקבוצה נרחבת של רוכבים גם על דוגלגלי ממונע, לא סתם יש בהם גם רוכבי אופנוע.
גם אנחנו רכבנו בחלק מהם מבלי לטחון ו/או לפגוע בתוואי . בחלק נרחב הם גם על סלע כזה או אחר.
מעולם לא גידפנו או פגענו ברוכב אופניים, כזה או אחר ותמיד זכות קדימה והתחשבות מקסימאלית .
אבל איש מאיתנו לא ניכס לעצמו תוואי כזה או אחר. ואני מסכים עם הנשמה החסומה שמשעמם זה סובייקטיבי.
יתכן ואתה כרוכב טריאל תמצא את התוואי הנ"ל בחלקו משעמם ותחפש במשגב את מדרגות הסלע האגרסיביות יותר
וזה סבבה לחלוטין.אני בעד דו-קיום "חיה ותן לחיות" מבלי לנכס סינגל זה או אחר לאיש.
מחשמל,נשמע אידיליה
16/04/15 22:11
89צפיות
אבל מה לעשות וזו לא המציאות.גם אני רוצה לחשוב שאם רק אתחשב מספיק,לא נפתח גז ונטחן את התוואי,נגיד שלום לרוכבי האופניים ונקפיד לא לרכב בסינגלים רק של אופניים אז הכל יפתר לטובה,אבל בפועל פשוט יש יותר מדי רוכבי אופניים שכל אחד שומר על הזכות לדעה עצמית,תמיד יגיעו,ישתמשו ובסוף ינכסו לעצמם סינגלים "שלנו"..נסיתי לדבר אם חברים -מפדלים,שכן כמו רבים מביננו אני גם רוכב אופניים אבל פעם אחר פעם נתקלתי בפער בין זה שברור לרוכבי האופניים שאסור לאופנועים לעלות על סינגל שלהם לבין חוסר הבנה -למה אני מצפה מהם ליחס דומה כלפי סינגלים שלנו.
צר לי אבל היום אני פסימי ולמרות שבד"כ אני מתחשב ומתרחק מסינגלים של אופניים אני מבין לחלוטין מי שהפסיק להתחשב.
מסכים איתך. יחד עם זאת אני בשלי ושהם יהיו בשלהם.
16/04/15 22:17
76צפיות
עד היום באמת פעם אחת פתחו עלינו את הפה , במקום ספציפי בעמק ,לפני כשנתיים. למזל הטוב ,אחד מחברי
היותר אגרסיביים ,לא היה בנמצא אחרת מצבם היה מאד מאד לא נעים אתנסח בעדינות. בגיל יובל +, אני לא הכי מתרגש, ממן דהו.
ולכן אני בשלי וכנ"ל גם חברי. ונכון אני מסכים בהחלט עם דבריך
הבעיה היא לא אם יפתחו עלי את הפה
16/04/15 22:54
103צפיות
אלה בזה שמנשלים אותנו מסינגלים שלנו.לא פעם קרה לי שהגענו לרכב ביום שישי והסינגל היה סתום ברוכבי אופניים שבאמת לא התכוונו לשום דבר רע,כולנו אמרנו שלום,הם זזו לצד אבל הרכיבה הפכה למעוסה,במקרים יותר גרועים המאבק עבר לשימוש במשטרה ו/או אלימות מצד רוכבי האופניים,באמת שאין לי פיתרון וזה פשוט מעציב אותי,
º
עיסוים תוך כדי רכיבה?
16/04/15 23:34
41צפיות
º
אתה לא מקבל?!
17/04/15 19:11
19צפיות
º
+ הפי אנד
22/04/15 08:59
5צפיות
בא נבהיר ראשית, ששלטי ה"אין כניסה לאופנועים" הם בקשה, לא
17/04/15 00:47
101צפיות
תמרור חוקי שאפשר לקבל קנס אם מתעלמים ממנו.
דבר שני, הטיעון נגד רכיבת אופנועים בסינגלים שנפרצו על ידי קק"ל עבור אופניים הוא שתשתית הסינגל (בדרך כלל הכוונה לברמים - אותם סיבובים משופעים), נבנתה בהתאמה לעומסים של אופניים, לא אופנועים, ולכן רכיבת אופנועים יכולה להרוס אותם.
באופן כללי, אופנוען אחד ש"חופר" בעליה כמו טמבל יכול להפוך סינגל לכמעט בלתי רכיב עבור אופניים, ואפשר להבין את מי שמתעצבן מזה (ולפני שיקפצו כאן עם טיעון ה"רוכבים בשטח בשביל אתגרים", כדאי לחשוב איך נראית עליה אחרי שג'יפים חפרו אותה - לא כיף).
עכשיו השאלה היא מה עושים - מצד אחד, אף אחד לא מגדיר סינגלים לאופנועים בלבד, כך שתמיד יהיו רוכבי אופניים על כל הסינגלים, ולכן תמיד יהיה חיכוך. יש גם תמיד את הסיכון של "חפירת" סינגל שתפגע ביכולת של רוכבי אופניים לרכב בו. מצד שני, הרבה מ"סינגלי האופניים" לא באמת נפרצו מאפס, אלא חיברו קטעים קיימים, שבלא מעט מקרים נפרצו במקור על ידי אופנועים, כך שבעצם גזלו סינגל קיים.
 
ביער משגב לדוגמא, יש תוואי סינגל עולה + יורד. בתוואי היורד
17/04/15 18:56
79צפיות
יש את  אותם הברמים שאתה מזכיר. יחד עם זאת, הסיבוב מבוטן עם אבני נחל,היטב היטב ובגובה קיר מכובד, ובקשת רחבה מאד
שלו וכמובן נמצא בירידה . אני זוכר לפחות שניים כאלה בתוואי היורד סדר גודל של 6-8 ק"מ סינגל יורד.
לגבי הטחינה ,אני כמובן נגד חד משמעית. בנוסף,מכוון שחלקם בתוואי צפוף אז בתכלס ,לא תמיד יש את האפשרות לפתח מהירות.
כמו כן, בסוף הקיץ ,הכל טחון חוץ מהסלעים. לגבי מקפצות , ראיתי כמה, מעולם לא השתמשנו או ניסינו אותן.ובהחלט שואפים תמיד לדו קיום.
 
אם הברם הזה נבנה לאופניים, ששוקלים בערך חצי מאופנוע קל
17/04/15 19:11
71צפיות
(כמחשיבים גם את הרוכב), ולפעמים שליש, אז יכול מאוד להיות שמעבר של אופנוע עליהם יאיץ את ההתפרקות שלהם, בדיוק כמו שמשאיות הורסות כבישים שלא תוכננו לתנועה כבדה (מי שראה מה קורה לרחוב עירוני שפתאום מתחילות לנסוע בו משאיות מסיבה כלשהי, יודע על מה אני מדבר).
עכשיו תחשוב איך מרגישים אלו שעמלו ובנו את הברם הזה כשהם רואים אופנועים רוכבים עליו.
כאשר נהיה שם אצלם לך תמונה לפחות של אחד מהם
18/04/15 11:39
44צפיות
שתתרשם עד כמה הקיר וואחד קיר. שום אופנוע שבעולם גם דו"ש כבד לא יסב שום נזק
בסיבוב אגב כמעט ואין נגיעה בקיר  עצמו אלה רק בבסיסו. אבל תקבל תמונה מבטיח
התחשבות, נימוס והבנה של הצד השני...
17/04/15 06:44
139צפיות
ראשית הסינגלים שייכים לכולם. אם מישהו בונה לעצמו מקפצה או ברם מיוחד אז ראוי לא להרוס לו את עבודתו...בשישי שבת פשוט מיותר מכל הבחינות להיכנס לסינגלי אופניים ומי שמתעקש אז רק מחפש מריבות ועימותים. הכול שאלה של התחשבות וסובלנות ורק כך נוכל להמשיך ולהנות בשטח
º
17/04/15 09:16
3צפיות
º
17/04/15 15:48
1צפיות
º
17/04/15 16:21
º
17/04/15 17:50
3צפיות
האם אפשר להשיג כזה גלגל שיניים כזה בארץ?
16/04/15 01:21
172צפיות
כן אפשר אבל לא כדאי
16/04/15 07:50
127צפיות
תחפש בחנויות שמתמחות בציוד לתעשיה (פשוט- תקיש בגוגל בעברית גלגלי שיניים)
קשה להאמין שתמצא כזה אחד בדיוק מוכן על המדף ולכן תצטרך ללכת לחרט
לעשות לו התאמות מה שיעלה לך הרבה יותר ממה שיעלה באיבי.
 
 
בדיוק מזה אני מנסה להמנע.. אבל כתוב שזה לdirt bike
16/04/15 09:00
88צפיות
לכן חשבתי שיש משהו מתאים כבר בחנויות לאופניים בארץ.
בחנות הזו סביר מאוד להניח שתמצא ובמחיר הוגן
16/04/15 09:01
173צפיות
שאלת חשמל בעגלה. וינקר ימני אינו עובד.
13/04/15 22:07
120צפיות
שלום לכם.
בעגלה שברשותי, הוינקר הימני אינו עובד. מנורת הברקס ואורות רגילים עובדים. בצד שמאל הכל תקין כולל הוינקר.
רציתי לבדוק עם רב מודד היכן הבעיה, אך איני מבין יותר מידי בחשמל. האם מישהו יכול להסביר לי בבקשה כיצד לבדוק אם מגיע בכלל זרם לנקודה זו. (הבעיה אינה במנורה שרופה).
חשבתי שאולי הבעיה יכול להיות במגעים, אך נראה שהנורה יושבת היטב בתוך בית המגעים. אשמח להסבר בנושא, כיצד לבדוק נתק או כל בעיה חשמלית.
תודה מראש.
בחלק מהרכבים (החדשים) שמים קופסת מיתוג
13/04/15 22:51
93צפיות
על מנת להגן על מערכות החשמל של הרכב
היא בדרך כלל מותקנת בתא המטען, אם תפעיל איתות ימין תוכל לשמוע אותה מתקתקת, אם אכן ישנה ותפעיל איתות שמאל ולא תשמע את התיקתוק - אז הבעיה בקופסה
כמו כן - תפעיל איתות חירום ותראה אם אור שמאל כן מהבהב
אחר כך זה עיניין של עבודה עם מד מתח לחפש איפה הנתק (לך אחורה מהפלאג לכיוון האיתות השמאלי של הרכב)
הקופסה הזאת סה"כ לוקחת את ה+ שלה מהמתח הראשי
15/04/15 17:13
47צפיות
ולא ישר מהחוט של כל פנס (איתות, אחוריים, ברקס)
כי ברכבים האירופאים, יש הגנה שכשהם רואים זרם חזק יותר ממה שהם "הקציבו" ש"נמשך" מאחד הנורות, הם מנתקים את המעגל הזה עד להתנעה הבאה של הרכב
שמים אותה בתא המטען ומריצים כבל עבה עד לראש הרכב בד"כ ומתחברים לחשמל הראשי בד"כ באזור הנהג
 
משום מה בהרבה רכבים החיווט בשקע הנגרר לא מתאים לסטנדרט
13/04/15 23:16
76צפיות
או שהסטנדרט לא סגור על עצמו לגמרי .
אני בחרתי בדרך הפשוטה ולקחתי את האוטו והעגלה לעסק מתמחה שעשה סדר בחוטים.
כמובן שזה בהנחה ששללת בעיות חשמל פשוטות יותר.
אכן חלק מהנגררים מגיעים עם צורך שימוש במתאם בתקע
14/04/15 06:24
73צפיות
כך זה היה אצלי ברכבים מהעבודה, כולל הנוכחי.
כדאי לבדוק מוצא השקע ברכב, עם או בלי מתאם ,תלוי מה אצלך ולראות שיש מתח על פני הפין הרלונטי(לחפש אותו)
כאשר האיתות פועל. משם ,לאחר חיבור התקע של הנגרר ,לראות בשקע הנורה אם יש מתח. אם אין אזי הבעיה/נתק הוא
במסלול הדרך. יחד עם זאת, עיקר נידנוד החיווט ,הוא בקצוות קרי באזור התקע לשקע הרכב ,יתכן ושם יש נתק, של אחד החוטים.
ניתן לבדוק גם רציפות ,בין בית הנורה לפלג הראשי(תקע הנגרר).
º
תודה לכולם. אבדוק ואאעדכן. תודה.
14/04/15 14:25
18צפיות
הרבה פעמים הבעיה בחוט מנותק בתקע
15/04/15 20:50
52צפיות
פין 4 או 1 למיטב זכרוני.
יש היום בשוק קיט תאורה מושלם הכולל פנסי לד וצמת חשמל,הפנסים מגנטיים ואת הכבל תופסים באזיקונים.זה עולה 350-500 ש"ח ומתאים לרכבים בעלי תאורת לד אחורית .
ארכיון הודעות
Flix
פורום טיולים באנגליה סקוטלנד

פורום טיולים באנגליה

סקוטלנד. הטיול שתמיד רציתם היכנסו עכשיו לפורום!


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה