בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הרוכבים אל שטח המחייה האמיתי של המחוגבים,האצילים והחצילים,האפלים והידועים. 363 מזמין את כל שואבי האבק באשר הם,רוכבי אינדורו,מוטוקרוסרים,לוחכי שבילים או סתם פוזלים בתוגה לעבר השטח,אלה שחושבים שהם...ואלה שבאמת מחגבים להם בשטח כפולי או מרובעי הפעימות,הכנסו לחוות את ההווי היומיומי של רוכבי השטח בארץ (ובחו"ל..),להחליף חוויות ודעות,לחשוף ולשתף רעיונות חדשים מידע עדכני ועוד..... בואו ותהנו מחוויה יחודית ומיוחדת שמשלבת אופנוענות מא' עד ת', אחוות רוכבים,פעילות ספורטיבית,והנאה מהטבע,ענף שאין דומה לו הן בחוויה והן בתחושות ועוד לא הזכרנו את האדרנלין הממכר!!! רעיון הפורום נהגה ע"י יקירי הענף ומנהליו הראשונים חליל אבד רבו(הערבי) וירחמיאל קולרגול (אצילי יער שרווד המיתולוגי) כמקימי פולגז וממשיכי הדרך ב363,ועל כך נתונה להם תודתינו. את מקומם תפסו בשלהי 2004 גז ונעלם וMEXMEX חברנו במקסיקו שאליהם מצטרף בשלב מאוחר יותר אניגו החמוש בדו"ש. עם פרישת המקסיקני תפס את מקומו הנשמה הצהובה שמכהן בתפקיד מס' חודשים. את גז ונעלם החליף לאחרונה שכנו YOE66 שביחד עם הנשמה  תופסים אחריות על אחת הגזרות החמות באזורינו. תודות לדורות. "אם תיכנס ותשתלב...תוכל גם אתה להיות....רוכב.."

                                                                                                          לאתר דו"גרי
                                            
                                          
המשך...
הודעה חדשה

עזרה בהתאמת טלטל
23/04/14 14:28
שלום לכולם!
אשמח לדעת אם טלטל של YZ250 המתאים לשנתונים 99-04 יתאים לYZ125 שנת 2003?

תודה מראש!

נתקלתם בקשיי התחברות לאתר|?|
23/04/14 11:54
4צפיות
|שמאל|גולשות וגולשים יקרים,
במידה ואתם לא מצליחים להיכנס לשם משתמש או נתקלים בקשיים לעדכן את הסיסמא שלכם  - פנו אלינו למייל Forums@tapuz.co.il ונסייע לכם.
הקפידו לתאר את התקלה אותה אותם חווים בצירוף שם המשתמש שלכם.
אל ייאוש. גם אם אין לכם גישה למייל עמו פתחתם את שם המשתמש יש לנו דרך לעזור.

המשך גלישה נעימה ב|תפוז|


מחפש מישהו שרוצה לעבור
22/04/14 22:56
120צפיות
מחפש מישהו שרוצה לעבור
מחפש מישהו שרוצה לעבור לאופניים לסגנון דאון היל ורוצה למכור את האופנוע שלו ואז לעשות איזה עיסקה יפה.
אופני  TURNER DHR מאובזרות ברמה הכי גבוההה פתוח לגבי הצעות של נפחים

המלצה על צמיג
22/04/14 21:33
69צפיות
מחפש צמיג אחורי עמיד לקרקע בינונית במחיר סביר קטמ 400.
האופנוע בשימוש אינטנסיבי ולכן מחפש עמידות על חשבון אחיזה
בתודה


פורום עד סוף העולם מגיע ל|תפוז|
22/04/14 18:33
6צפיות
|גלובוס| עד סוף העולם מחברת מחדש עשרה זוגות גרושים ולוקחת אותם להרפתקה באי אקזוטי בפיליפינים. כדי לסיים את ההרפתקה בהצלחה הם יצטרכו לשים את משקעי העבר מאחור, לשלב ידיים פעם נוספת, להתמודד עם השדים מעברם ולגעת מחדש במה שפעם חיבר אותם. הזוג שינצח יזכה במיליון שקלים שייסגרו בתכנית חיסכון עבור ילדיהם המשותפים.

אתם מוזמנים לדבר על התוכנית בפורום עד סוף העולם
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...

רכישת אופנוע זול שמתאים לרכיבה בשבילים
22/04/14 00:01
126צפיות
שלום לכולם,
כשהייתי בחור צעיר חלמתי לקנות אופנוע 50CC בסגנון yamaha DT50. לאחרונה התחלתי לחשוב שוב בכיוון, אבל גיליתי שהזמנים השתנו ואין יותר אופנועים מהקטגוריה(?)

אני מחפש המלצה לאופנוע זול, שיתאים לטיולים בשבילים\שטח רגוע. השקעה סבירה היא עד 10000, אבל הייתי מעדיף להשקיע פחות.

תודה לעוזרים!

תחומי עניין רלוונטים:
שתי אפשרויות
22/04/14 07:40
133צפיות
הונדה XR 125   משנת 2005 ומעלה
ימאהה XT125 משנת 2007 ומעלה


הXT125 לא בא בחשבון בכלל. מדובר באופנוע
22/04/14 07:57
125צפיות
סיני מהרמה הנמוכה ביותר שאפשר להניח עליה את היד.

עזרה באזור העמק
20/04/14 17:37
221צפיות
למישהו יש פנימית ''18 למכירה באזור העמק, עדיפות לאזור היוגב.?  אני ממש מתבאס לוותר על רכיבה מחר בגלל פנצר... ):

אם אתה יכול להגיע לשמשית
20/04/14 19:45
173צפיות
או לחילופין בשעה הקרובה בצומת אלייקים אז יש לי
0546612613

תודה רבה.
21/04/14 12:25
127צפיות
הסתדרתי.

תיקתוק בxr600
18/04/14 21:14
258צפיות
אהלן,
החלפתי אטם במכסה ראש מנוע, וכשהנעתי לאחר מכן] גיליתי שיש תיקתוק, איפשהו מהמנוע העליון. לא ייחסתי לזה יותר מדי חשיבות מאחר וכבר הרבה זמן לא שמעתי את המנוע עובד ויצאתי לסיבוב קצר.
כשראיתי שהאופנוע לא מתפקד כמו שצריך, הבנתי שהייתי צריך לכוון שסתומים לאחר החלפת האטם, במיוחד מפני שהחלפתי מאטם מתכת דקיק, לאטם נייר עבה יותר.
כיוונתי את השסתומים והם באמת היו מאוד לא מכוונים, אך התיקתוק עדיין קיים.
מדובר בתיקתוק שנשמע לא בריא והחלטתי שלא להניע שוב עד שהבין במה מדובר.

האם מישהו כאן התנסה בתופעה כזאת, או לחילופין - מכיר את המנוע הזה כל כך שהוא יכול לנחש מזה?

תודה מראש לעונים!

שאלה נוספת, האם מתקנים בימינו CDI?

מה כל כך קשה לשים אטם מקורי מפח כפי
19/04/14 12:12
266צפיות
שיצרן המנוע החליט שצריך לשים?
או למה אתה חושב שתתקין חלקים סוג ז' שהושקע בהם -0 זמן תכנון והמנוע יתפקד כמו שהיצרן התכוון שיהיה.

לא עניתי לך ספציפית,על-אף שאני יודע בדיוק מה סיבת התקתוק הזה,כי התשובה לא תעזור לך להבין מה הבעיה העקרונית עם הגישה שלך לבעיה וזה הרבה יותר חשוב מהסיבה לתקתוק הנ"ל.

שאלה קשה
19/04/14 16:52
223צפיות
תשמע אני כבר כמה שנים טובות כותב בפורומים, ובפורום אופנועים בפרט.
האופנוע הנ"ל לא הרבה זמן אצלי ואני לא מכיר אותו כמו שהייתי רוצה.
האופנוע הגיע אלי עם נזילה רצינית מאטם המדובר והחלטתי להחליף אותו.

עד כאן כיבדתי אותך בתשובות, על אף שלא ממש מגיע לך הכבוד הזה, בדיוק כמו שלא מגיע לך השם האדום בעיניי.

למה החלטתי להחליף את האטם לאטם נייר? תשאל מיליוני אנשים ברחבי העולם, לא כולם אוהבים את אטמי הפח.

אתה יודע מה סיבת התקתוק אבל אתה לא רוצה לשתף אותי ולעזור לי להשתפר? מצידי שהאופנוע יישכב לי בחניה גם עוד חצי שנה ושאחד כמוך לא יעשה לי טובה.

אתה מדבר איתי על גישה? יש לך עוד הרבה ללמוד.

זה כי אטם עולה 80 דולר
19/04/14 16:57
212צפיות
מצד שני , גם אני החלפתי שוב ושוב ושוב אטמים מנייר עד שהתייאשתי וקניתי מקורי , שווה לך.
התקתוק יכול להיות נובע מהקאמשפט או משרשרת טיימינג\המותחן שלה.
חלקים לא זולים , אבל המנוע מפצה באמינות.
שלי בינתיים עובד כמה שנים וחוץ משמן פילטר כל 1000 וטיימינג כל 5000 לא נגעתי במנוע.

אין לי בעיה להשקיע כסף
19/04/14 17:11
197צפיות
אבל השאלה היא, למה מיד אחרי החלפת האטם התחיל התקתוק...?
כשאתה אומר אטם מקורי אתה מתכוון לאטם פח? עדיין יש לי אותו והוא במצב טוב, פשוט לי אין ניסיון טוב איתו ולכן החלפתי לאטם נייר, אפילו כדי לראות אם הוא פותר את בעיית הנזילה.
חשוב לציין שהאופנוע הגיע אליי אחרי שעמד שנתיים ואני משלם על כך כבר כמה חודשים שהוא אצלי, ובנתיים אני רק עובד עליו, מכוון, מחליף חלקים ובעיקר מוציא עליו הרבה כסף.
אני נהנה מכל זה פשוט שלא לכל הבעיות שהגיעו איתו אני מוצא פתרונות.

האטם פח שפירקת במצב טוב? וואלה.
19/04/14 17:50
197צפיות
אתה רוצה מנוע אמין שעובד טוב : תעבוד עם חלקים מקוריים ולפי הספר.
אתה רוצה לשאול שאלות ולחוד חידות ולתהות תהיות? תמשיך לעשות ניסויים.

ולגבי הגישה של דן-טל, מכיר את הסיפור עם האפרוח שנפל לשלג ופרה חירבנה עליו שילשול חם ומסריח שחימם אותו והציל אותו ואז זאב בא והוציא אותו מהחרא וטרף אותו? :  לא כל מי שמחרבן עליך רוצה ברעתך ולא כל מי שמוציא אותך מהחרא רוצה בטובתך.



אוקיי תודה
19/04/14 18:14
179צפיות
אני בדרך כלל קונה רק מקורי, יש לי ניסאן טראנו שמקבלת רק חלקים ושמנים מקוריים למרות שזה קצת קורע אותי.
בכל מקרה אתה אומר שהאטם נייר הוא מה שגרם לבעיה (שאני עדיין לא יודע מה היא...)?

לא זה לא האטם שגרם לבעיה.אבל אל תתחיל לחפש
19/04/14 19:14
218צפיות
את הבעיה,לפני שתחליף לאטם פח מקורי חדש ותוודא שכל ההברגות במכסה הגדול תקינות.

לגבי ההברגות
19/04/14 19:33
183צפיות
סגרתי את כל ההברגות עם ידית מומנט (של חברת kraftwerks לצורך העניין), אבל יש לי חשד שההברגות באיזור שממנו היתה הנזילה, לא בדיוק תקינות.
האם אפשר להבריז בבית ולעבור לבורג גדול יותר או שאני צריך לשלוח את הראש לתיקון ההברגות?

בנוסף
19/04/14 19:36
161צפיות
התקתוק הגיע עם החלפת האטם, אז איך זה לא קשור?

חוץ מזה אולי צריך לציין, כשבאתי להניע את האופנוע לאחר ההחלפה של האטם, נתקלתי בבעיה חשמלית, שהתבררה כקויל מקולקל, והחלפתי לקויל מקורי משומש.

אני אסביר לך בקצרה את הסיפור :
19/04/14 19:55
204צפיות
במנוע הזה לאטם מכסה השסתומים תפקיד קריטי - הוא אוחז את הקאמשפט. זה לא סתם מכסה כמו במנועים אחרים שדואג שהשמן לא יברח ואבק לא יכנס.
לעובי האטם שם תפקיד מאוד-מאוד חשוב - לדאוג שעל הקאמשפט יהיה הלחץ הנכון. לכן חשוב לעבוד עם אטם מ-ק-ו-ר-י וחדש בלבד אחרת הלחץ על הקאמשפט יהיה גדול\קטן מידי ומשם הדרך עד לקניה של ראש+מכסה חדש מאוד קצרה.
יכול להיות אגב שהנזק כבר נעשה.

לגבי ההברגות - צריך סט הליקויל על ידך ועצבי ברזל כשסוגרים את הראש בXRים כי הברגות מתקלקלות שם כל הזמן ולפי חוקי מרפי מתקלקל לך תמיד ההברגה של הבורג האחרון וזה אומר שצריך לפתוח הכל מחדש, לתקן את ההברגה ולסגור שוב. כיף קטן מאוד.

בקיצור-אם אתה רוצה שזה יעבוד בסוף, קח את האופנוע למכונאי טוב שמכיר את הדגם הזה היטב.
אם אתה סתם רוצה ללמוד ולא אכפת לך לקלקל אתה יכול להמשיך לעשות ניסויים.

מצוין, תודה
19/04/14 21:23
152צפיות
על ההסבר.
לגבי מכונאי, לא בא בחשבון.. אני רוכב כבר כמה שנים טובות ובחיים לא נכנסתי למוסך עם אופנוע.. אני לא מקלקל בדרך כלל. ואם אני אשלח את האופנוע למוסך אני לא אלמד שום דבר.

תודה.

אגב
19/04/14 22:29
149צפיות
אוקיי נניח שפתחתי את המכסה, החלפתי את האטם לאטם פח ותיקנתי את כל ההברגות, מה אני אמור לחפש עכשיו? או זה שאני אחזיר את האטם פח עשוי להחזיר את המצב לקדמותו?

הבנתי את ההסבר לגבי הקאמשפט, השאלה היא מה הנזק שמדובר עליו, שיכול להיות שנגרם?

2 תשובות :
20/04/14 00:31
149צפיות
1- הנזק שיכול להיגרם הוא שחיקה של הראש ומכסה השסתומים, מה שמחייב החלפה שלהם בחדשים. רק ראש לבד זה באזור ה550$.
2- אני לא מכשף ואין לי כדור בדולח. אני לא יודע מה הסיבה לתיקתוקים שלך. תיקתוקים הם בד"כ ביטוי לחופש מסויים. החופש יכול להגיע מהמון מקומות. מה אצלך מתקתק צריך לבדוק בשביל לומר.

אני אומר שוב את מה שכבר אמרתי : חלקים מקוריים ולקרוא היטב את ספר המכונאות ואתה בכיוון הנכון אם אתה רוצה ללמוד לפתור בעיות לבד.
אם אתה רוצה פתרונות בלי לחשוב גש למוסך.

בכל מקרה מקריאה בלבד אף אחד לא יכול לומר לך מאיפה הרעש ומה הסיבה לו, יש במנועים האלה כל כך הרבה טריקים, כל כך הרבה יכול להשתבש בגלל חוסר ידע\תשומת לב שכל מה שאפשר לעשות זה רק לנחש.

מה בנוגע לCDI חליפי?
20/04/14 06:11
120צפיות
יש לך ניסיון עם אחד כזה? יש סיבה שלא?

לא מכיר, אבל סיפרו לי שאת המקורי אפשר
20/04/14 13:21
126צפיות
לתקן. תגגל על זה.

º
תודה איש
20/04/14 22:18
41צפיות


לא שאלתי שאלות כך שלא ציפיתי לתשובות.
19/04/14 17:39
251צפיות
זה היה רטורי לגמרי ואתה ממשיך לא להיות בכיוון.

19/04/14 17:46
168צפיות


º
דפדף הלאה. לא חייבים להתייחס לכל פוסט..
19/04/14 20:20
75צפיות


עולים לצפון מחר
17/04/14 15:48
235צפיות
יומיים עם לינה בירדן ההררי , יש מקום בעגלה לא צריך להביא כלום
יציאה מתל פארס סיום בעמק יזרעאל.

יש מקום לעוד בנאדם.
חבר'ה צעירים , קצב איטי.
0546612613



היה מעולה (סרטון)
19/04/14 20:10
143צפיות
רעש מאזור המגנטו
18/04/14 21:29
138צפיות
הוסקוורנה Wr300, יש תקתוק  מעצבן שהתחיל לאחרונה  מאזור המגנטו, בנסיעה שומעים את הרעש בטורים מסויימים, בעמידה ברגע שאני שם את היד על המכסה נראה שהרעש מפסיק. אולי מיסב קראנק?
תודה

תפתח את המכסה...לעיתים הוא
22/04/14 07:26
67צפיות
נשבר ממכה מסלעים ואז צריך להשחיז ולהדביק או עדיף להחליף

מחפש משכך היגוי
17/04/14 23:27
121צפיות
מחפש משכך היגוי +מתאמים לקטום (עדיף מתחת לכידון )
להשאיר הודעה

מה הדעה פה על אופנועי קליבלנד
16/04/14 13:53
317צפיות
ועל דגם חוליגן?
מהמבחן נראה שהוא מתנהג אחלה,לגבי האמינות וקטעי וידאו לא מצאתי שום מידע
http://www.fullgaz.co.il/home/p/74115/

תודה



הוא חדש בארץ,מחר יש יום הדגמות במצפה מודיעין
16/04/14 14:04
262צפיות
ב14:00 .בוא תנסה אותו.

בגדול הוא "משרת" בצבא ארה"ב בגרסת ה2WD שלו כבר כמה שנים...יותר מזה לא ממש ידוע.

אני לגמרי אגיע
16/04/14 14:10
241צפיות
לא ידעתי שיש יום הדגמות .
אני בחיפוש של אופנוע ראשון כבר תקופה .
יש גם פרטי איש קשר?
למקרה שמצפה מודיעין זה לא מיקום מדויק ולא אמצא שם אף אחד ....

הנשמה צהובה
17/04/14 20:53
176צפיות
האם אתה יכול לחוות דעה על האופנוע הנ"ל?

למעשה לי יש את היחיד בארץ שדומה לו
19/04/14 21:56
253צפיות
למעשה לי יש את היחיד בארץ שדומה לו
  הייתי אומר שהדמיון בניהם ממש ממש לא מקרי.

למעט טעויות שנעשו אצלי ואצל היבואן בתחילת דרכו של האופנוע אשר גרמו נזק למנוע מצבו היום סביר.

אני יכול להתיחס רק לאופנוע שלי בהנחה שהם כמעט אותה תוצרת.
בא נניח שכן - אבל אם האמריקאים התערבו יותר אז מצבו של הסיני מהשגחה אמריקאית טוב מהסיני מהשגחה איטלקית.

מאחר ורכבתי למעלה משש שנים על DRZ400  וברשותי HM450X (CRF450X) כשלש שנים אני יכול להשוות אותו לאופנוע שלי .
ובכן הוא לא הונדה , לא היה הונדה ולא יהיה הונדה - על כל המשתמע מכן - חד משמעי לא!!

האופנוע סיני אבל לא זבל , לא אופנוע מדהים ועם שיפורים הוא בהחלט טוב.
מבחינת מראה האופנוע יותר יפה מאופנוע CRF450X  בלי שום ספק .

בניגוד לאמור בכתבה בפול גז האופנוע תואם CRF450X מודל 2009 של הונדה (ולא CRF450R כפי שרשום בכתבה).
לא שזה ממש משנה - רק שתדע שרוב חלקי האופנוע תואמים במדוייק להונדה - משמע כל חלקי החילוף החדשים והמשומשים שיש בארץ עבור CRF450X מהמודל 2005 עד 2009 תואמים (למעט מפחת הקומפרסיה המשוכלל הקיים רק במודלים 2008 - 2009 של הונדה ).

האופנוע שלי עבר מקצה שיפורים למתלים באיטליה והם מתפקדים ברמה גבוהה מהמתלים שיש לי בהונדה CRF450X.
איני יודע מה מצב המתלים של הקליבלנד כי אני קיבלתי את שלי עם שיפורים בסדנאת מרוצים של HM איטליה בהשקעה לא קטנה.

לאופנוע שלי הרכבתי מתאם לתיבת האויר , קרבורטור FCR39  אורגינלי של הונדה ואגזוז אורגינלי של הונדה.
האופנוע לא מכוון כראוי ואני ממתין לתיבת אויר אורגינלית של הונדה על מנת שאוכל לנסות לכוון אותו.

עד כה עברתי עם האופנוע שלי כ- 4000ק"מ שכוללים רכיבות מנהלתיות עירוניות כל יום , רכיבות שטח רגילות ורכיבות שטח מאומצות .
כמעט כל ברגי האופנוע כשלו - וכל בורג שכשל אני מחליף אותו מסט ברגים אורגינלי שקניתי עבורו מהונדה.
השרשרת וגלגלי השיניים החזיקו מעמד כ- 2500ק"מ והם באיכות ירודה.
הקלאץ אחרי כמה חדשי עבודה מאומצת בסלעים , בדיונות ובמדבריות - כאמור 4000ק"מ מועמד להחלפה בקרוב בקלאץ הונדה אורגינלי - אין טעם לרכוש  עבורו חלפים סיניים.

   ביום שבת לפני שבוע חציתי איתו את מדבר יהודה 370ק"מ הכוללים 200ק"מ שטח - ואתמול רכבתי איתו ממצוקי דרגות לחלחול אל כביר וצפונה להרודיון וחזרה עם קטעי אנדורו לא פשוטים.

בהנחה שתקבל אחריות מלאה + טיפול של סטאריק התותח (סטאריק אולי לא מנהל גדול של עסקים - אבל כבעל מקצוע בתחום הוא נחשב אצלי כמעולה)
מצבך טוב , מבחינת שרות ואחריות.

לסיכום : התמורה סבירה לכסף לא יותר , אל תשווה אותו להונדה כי הוא לא. הוא חזק מדרוזי גם עם הקרבורטור הסיני המטופש שלו .
ממליץ לקחת בחשבון החלפת קרבורטור ואגזוז במידי!

חג שמח.

מוטי מור







בוא נאמר שבנושא האחריות,הוא יכול להיות שקט
20/04/14 17:01
179צפיות
ובטוח !
יבואן GBR מייבא לארץ את הארלי וביואל בעבר,ורק בשנה שעברה מכר מעל ל90 (!!) כלים מתוצרת קליבלנד בנפחי 125 ו250 סמ"ק ,זה יותר ממה שהיבואן שלך מכר SKYTEAM ,HM,AJP ושרקו בשנתיים האחרונות.

הקשר של GBR עם היצרן בארה"ב הדוק וחם וכל שיפור מתקבל ישר וגם חלקים לשירות (למיטב ידיעתי ותשאולי את היבואן -כל מי שקנה את הקסטומים של קליבלנד מרוצה עד הגג) ,והמפעל גם מזרים שיפורים למיניהם לאופנועים האלה.

על CMC אופנועים אף אחד לא שמע ולא הכיר הקליבלנד משרת כמה שנים את צבא ארה"ב בגרסת ה2WD שלו.
אני בספק רב (!!) אם מישהו פתח את המתלה שלך ושיפר אותו לרמה שאתה חושב (אני מקווה רקק שלא שילמת 15,000 ש"ח נוספים על הגאג הזה) ,למעשה אני מוכן לעשות ספורט ולתת לסטאריק להשוות בין 2 המתלים,אבל ניחא שיהיה ,לך יש אגזוז לאו וינצ'י שווה ביותר.

אני הייתי נותן לסטאריק לכוון לך את האופנוע כדי שהתוצאה תהיה כמו הקליבלנד (חבל שלא באת ליום הדגמה).

º
סטאריק זה דוד של דני דין?
21/04/14 01:20
72צפיות


º
כמו שאתה דוד של אקטיב
21/04/14 23:35
32צפיות


אבל אני באמת דוד שלו
22/04/14 02:41
73צפיות
טוב לא ממש דוד
אבל הסבתות שלנו אחיות

אתה נראה לי מתבלבל בין קליבלנד לקריסטיני
21/04/14 11:29
124צפיות
קריסטיני מייצרים אופנועים 2WD וכן קיטים של שלדות להונדה וקייטיאם.
בהתבוננות שנייה באתר של קריסטיני  , דגמי ה450 נראים זהים במנוע ובמערכת פליטה של הקליבלנד , כל השאר נראה שונה (מתלים , שלדה נראית מעין שילוב של הקליבלנד עם ההסבה של קריסטיני למע' הAWD)
בדגמי ה250 וה300 כבר משתמשים במנוע גאסגאס ולא בסיני

º
יש קשר בין קריסטיני לקריסטינה אגילרה?
21/04/14 13:11
40צפיות


נראה לי שאתה מתבלבל...
21/04/14 23:34
77צפיות
בעבר הם היו מסבים שלדות של הונדה ומנועי 300 2T של KTM.

כרגע מנועי ה2T הם של גאסגאס וגרסאות ה450 למעט המזלג - מסופקיות ע"י קליבלנד.

חנניה מצאתי את הכלי המושלם עבורך
14/04/14 14:45
525צפיות
הוידאו הראשון
לפעמים עולה פרסומת לפני הוידאו שווה להמתין

כתובות אינטרנט מצורפות:
º
יפה...
14/04/14 15:34
89צפיות


º
מדהים!
15/04/14 21:55
75צפיות


איך עובדת שם ההנעה הקדמית איך?
16/04/14 18:36
187צפיות
ועוד עם פירוק מהיר כזה??

אין לי מושג
17/04/14 05:24
156צפיות
לא קראתי רק ראיתי את הסרטון

עזרה בדעתכם על אופנוע דו"ש
16/04/14 13:10
202צפיות
שלום חברים.
שאלתי לפני חצי שנה על אופנוע שטח בתקציב 12K ,ומאז העלתי את התקציב בעוד 5 ל 17k
אשמח לשמוע המלצות בכלל וגם לשאול על דעתכם על ktm 520 ...
עיקר הרכיבה תהיה בשטח ואולי כביש בקטנה ..
התנאי של הטסט והביטוח חובה נשאר...
שמעתי שיש אפשרות לבטח סופשים וכאלה זה נכון??

תודה מראש לכל העוזרים ...
עומר



ה520 הוא פשרת ביניים ,400 יותר סלחן,ויותר
16/04/14 13:28
181צפיות
סחיר.

הDRZ400 יותר יתאים למשימת כביש.מנועי הRFS של KTM לא אוהבים גז פתוח בכביש...אלא אם מדובר ברכיבות של מס' ק"מ בודדים לטובת הנושא.

הפחידו אותי בעבר עם הדגם 400 שהוא מיושן
16/04/14 13:48
159צפיות
ועושה צרות.
520 ראיתי במחירים שפויים יותר לשנתון ישן.

סוזוקי 400 לא ראיתי בתקציב משהו...

מה לגבי הביטוח יש דבר כזה ביטוח סופש ישירות מהפול ?

ה400 משנת 2000 (מנוע RFS) נחשב אמין מאוד
16/04/14 14:03
183צפיות
520 ראית במחיר שפוי כי הוא פחות סחיר.

אין ביטוח סו"פש.

º
תודה (-:
16/04/14 14:05
37צפיות


º
נאמר כבר הכל...
17/04/14 07:46
55צפיות


º
??
17/04/14 07:47
25צפיות


לדעתי עליך לעשות מאמץ ולרכוש דרוזי
19/04/14 22:03
76צפיות
  איני מכיר את ה- KTM  ולא אוכל להתיחס אליו לטוב ולרע פשוט איני מכיר.

  אם תתקדם בנושא התקציב לאיזור 20000ש"ח עד 25000ש"ח תוכל למצא אופנוע DRZ400S  במצב טוב.
בכל זאת מדובר באופנועים בני למעלה מ- 10 שנים .

ניתן לקחת בחשבון גם את הדו שימושיים הקרביים כגון XR650  של הונדה - סוסי עבודה מעולים.



º
מה דעתכם על klx650 97-99 ?
21/04/14 20:21
11צפיות


º
אופנוע מצוין בזמנו.לא לגעת היום.
21/04/14 23:36
17צפיות


º
בגלל בעיה מסויימת או לא שווה את העלות?
22/04/14 12:34
10צפיות


גם בזמנו הוא לא היה "מצוין", אלא רק עם מנוע
22/04/14 16:00
29צפיות
בהמה (וגם זה מתייחס ל-R, ה-C היה סתם דו"ש לא מעניין).
מההתחלה המתלים שם היו לא משהו, והמנוע סבל מבעיות של מפחת דחיסה שהיה מתפרק תוך כדי נסיעה ומשמיד מנועים. הפתרון שאנשים מצאו - לבטל את מפחת הדחיסה. תענוג גדול להניע סינגל כזה בלי מפחת, מנסיון...
בקיצור, כל 620 יתן איכות חיים עדיפה - אם רק תצליח ללמוד להניע ברגל שמאל...

לא יודע כמה זמן (אם בכלל) היה לך KLXR,לי היה
22/04/14 17:07
29צפיות
במשך שנתיים וקצת אחרי XR650L.
היה לי כלי באחריות ממטרו אחרי מנוע חדש וצילינדר של C.
היו לו אחלה בולמים (יותר טובים משל הXR) ,טנק דלק...טנק ! כח אין סופי ונוחות ללא תחרות.
שהתחיל מפחת הדחיסה לקרקש,תפסתי אותו בזמן וסמררו לי אותו מחדש במטרו.2700 ש"ח.כולל.

זה כל מה שהוצאתי על האופנוע.
ברור שהיום אחרי שיש KTM690 והאסקי TE610/630 וDRZ - אין לו לכאורה מקום ולו בגלל ההנעה הרגלית שלו...

אבל בזמנו אני זוכר שהוא הגיע במקום השני או הראשון במבחן ה600ים.

אם רצונו בבהמה עתיקן יומין לשימוש יומיומי - XR650.

הוא הגיע למקום השני כי הם נגנבו על המנוע
22/04/14 17:18
28צפיות
ושביט היה דלוק עליו (וגם קנה אחד, אם אני זוכר נכון). ושביט, זצ"ל, ידע להיות מאוד משכנע...
לשותף לרכיבות היה אחד די חדש בזמנו (מודל 97 בשנת 98), כשלי היה TT-S. לא היה מה להשוות במנוע, בהמה אמיתית. אבל בכל השאר ה-TT לא ראה אותו ממטר, עם כל כמה שה-TT היה רחוק ממושלם.
החלפנו אופנועים פעם אחת - אני ירדתי מזועזע מהמתלים (בעיקר האחורי שנסגר על כל במפ מזדמן), ומזה שהמנוע דפק כמו משוגע בסל"ד נמוך והיה לא נעים בסל"ד גבוה. הוא התבעס מההיגוי (TT ומישלין T63 לא הולכים טוב בשטח, אם זה עוד רלבנטי בכלל).

תחומי עניין רלוונטים:
בקיצור בתקציב שלי אופנוע סולידי שיכול
22/04/14 20:07
25צפיות
לתת קצת אנדרנלין ולעשות שטויות
זה רק ktm 400 2000-2002
ועכשיו רק למצוא אחד במצב תקין יחסית (-:
תודה על ההתיחסות - זה לא מובן מאליו...


האמת - אם תמצא TT שמור אז הוא גם אופציה
22/04/14 20:13
21צפיות
ועונה על ההגדרה שלך. הוא יותר דו"ש קרבי מאופנוע שטח ממש, אבל גם השימוש בו היה בדרך כלל בהתאם, ולכן יש סיכוי למצוא אחד במצב סביר בגרושים.

הנעת מנוע אחרי תקופה ארוכה ללא שימוש
13/04/14 19:16
223צפיות
יש לי טרקטורון שלא הנעתי אותו בסביבות שנה
מנוע 4 פעימות.
אני מתכוון להחליף לו שמן.

שאלה:
האם יש טעם להניע אותו לפני החלפת השמן?
האם זה בכלל תקופה שאמורה לדרוש ממני פעולות מסוימות.

תודה


שנה זה כלום לכלי שתוחזק טוב לפני כן. תחליף
13/04/14 23:31
279צפיות
שמן ותרוקן את מיכל הדלק והקרבורטור, תמלא דלק טרי והוא אמור להניע בקלות יחסית.
אם לא פתח את כוסית הדלק ותבדוק אם היא מלאה ג'יפה כי ברז הדלק נשאר פתוח. אם היא מלאה ג'יפה צריך ניקוי קרבורטור יסודי.

האם לא נוצרת שכבת חלודה על הצילינדר?
14/04/14 08:02
171צפיות
יש לי אותו סיפור עם כלי שלא הונע כשלוש שנים - לשים שמן ולהניע או לפתוח ראש ולנקות בעדינות את הצילינדר? מדובר בKTM 620 EGS שנת 96

תודה ועוד שאלה קטנה
14/04/14 10:50
162צפיות
קניתי לפני כמה שנים שמן (מוטול) - שני מכלים של ליטר שלא נפתחו.
(מצאתי אותם כשניקיתי)
האם השמן עדיין בסדר?

º
לשמן במיכל סגור יש חיי מדף של כמה שנים
15/04/14 10:15
65צפיות


תנסה לסובב את המנוע ביד דרך
15/04/14 10:13
159צפיות
הקראנק (כמו שעושים טיימינג)במידה והוא מסתובב קשה פרק את הפלג ותתיז פנימה חומר סיכה.

אם יש סטרטר
15/04/14 10:14
157צפיות
תלחץ עליו
אם יש קיק , תבעט בו

זה יניע

º
חבל לשבור רינג שתפוס מפיח וחלודה בגלל פזיזות
15/04/14 10:16
73צפיות


לי המליצו להחליף נוזל קירור ודלק
17/04/14 20:39
63צפיות
ולנקות קרבורטור טרם ההנעה הראשונית.


לגבי נוזל קירור
18/04/14 14:34
61צפיות
עד כמה שאני יודע, אם מדובר בנוזל קירור איכותי, אין צורך להחליף אותו.
מה שכן, בשום פנים ואופן לא להכניס מים!

מים זה לא נוזל קירור, גם לא מים מזוקקים, מאחר ובנוזל יש חומרים משמנים וחומרים שמגנים על הגומיות והמנוע.
צריך להקפיד להכניס את נוזל הקירור שמצויין במפרט, כי יש נוזלים לבלוק אלומיניום וכזה לברזל ואסור לערבב


º
לא משנה אופנוע עומד/עובד-פעם בשנה מחליפים הכל
18/04/14 21:32
28צפיות



עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה