לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הרוכבים אל שטח המחייה האמיתי של המחוגבים,האצילים והחצילים,האפלים והידועים. 363 מזמין את כל שואבי האבק באשר הם,רוכבי אינדורו,מוטוקרוסרים,לוחכי שבילים או סתם פוזלים בתוגה לעבר השטח,אלה שחושבים שהם...ואלה שבאמת מחגבים להם בשטח כפולי או מרובעי הפעימות,הכנסו לחוות את ההווי היומיומי של רוכבי השטח בארץ (ובחו"ל..),להחליף חוויות ודעות,לחשוף ולשתף רעיונות חדשים מידע עדכני ועוד..... בואו ותהנו מחוויה יחודית ומיוחדת שמשלבת אופנוענות מא' עד ת', אחוות רוכבים,פעילות ספורטיבית,והנאה מהטבע,ענף שאין דומה לו הן בחוויה והן בתחושות ועוד לא הזכרנו את האדרנלין הממכר!!! רעיון הפורום נהגה ע"י יקירי הענף ומנהליו הראשונים חליל אבד רבו(הערבי) וירחמיאל קולרגול (אצילי יער שרווד המיתולוגי) כמקימי פולגז וממשיכי הדרך ב363,ועל כך נתונה להם תודתינו. את מקומם תפסו בשלהי 2004 גז ונעלם וMEXMEX חברנו במקסיקו שאליהם מצטרף בשלב מאוחר יותר אניגו החמוש בדו"ש. עם פרישת המקסיקני תפס את מקומו הנשמה הצהובה שכיהן בתפקיד מספר שנים מכובד. את גז ונעלם החליף ,שכנו YOE66 שביחד עם הנשמה  הצהובה תפסו אחריות על אחת הגזרות החמות באזורינו. עם פרישתם לנושאי החיים המרתקים האחרים,לא שכחו כמובן את עולם השטח. את מקומם תפס המחשמל 64. תודות גדולות לדורות. "אם תיכנס ותשתלב...תוכל גם אתה להיות....רוכב.."

הודעה נעוצה |*|הפורומים מתחדשים|!|
30/07/15 15:46
48צפיות
גולשות וגולשים יקרים,
תפוז עובר תהליך התחדשות של שיפור חוויית המשתמש באתר.
אנו גאים ושמחים לבשר כי ביום שלישי הקרוב 4.8, החל משעות הצהריים אנו צפויים לעלות עם מערכת פורומים חדשה.
למעשה, הפיתוח נמצא בשלביו הסופיים ואנו עמלים כעת על בדיקות מקדימות.

לאחר ההשקה נמשיך לייצר שיפור מתמיד של האתר וגרסת הפורומים, כאשר אנו נשמח להמשיך ולקבל מכם פידבקים בשוטף בפורום משוב, מסרים אישים ומיילים.
ברצוננו לעדכן כי אנו עובדים בימים אלו גם על גרסה חדשה לאתר המותאם בסלולר ולבלוגים.

בין החידושים שצפויים לעלות ביום שלישי:
- מראה חדיש ועדכני
- אפשרות לכתוב הודעות בצורה מהירה יותר
- אפשרות לעקוב אחרי פורומים אהובים
- אייקונים חדשים ומשודרגים
- ממשק עבודה נוח ויעיל
ועוד...


שימו |לב| במערכת החדשה שצפויה לעלות ביום שלישי החתימות יוסרו באופן גורף עד לעליית מערכת חתימה משודרגת יותר (עליה עובדים בימים אלה).
לידיעתכם, במידה ותרצו לשמור את מה שכתוב בחתימה שלכם, אתם מוזמנים לעשות זאת עד יום שלישי בבוקר.

סופ"ש נעים |הלוואי|
צוות תפוז
לתפוז. מעבר לכך ,לכלל החברים נא שימת לבכם
30/07/15 19:36
44צפיות
לנושא בהודעת הנהלת הפורומים, לגבי נושא החתימה שלכם.
אם אפשר אז בבקשה קצת פחות פרסומות
30/07/15 22:18
40צפיות
במיוחד בסלולרי שקופצות כל רגע עד שזה מייאש ואני סוגר את הפורום...
לא חושב שהם קוראים מה שאתה כותב פה
31/07/15 11:44
30צפיות
צריך לפנות אליהם
לא שזה יעזור...
פניה לתפוז היא תמיד כדאית יתייחסו או לא זה עניין אחר
31/07/15 12:09
27צפיות
אני במקביל מעביר את דעות הכותבים , בפורום מנהלים.
בנוסף יש את פורום תפוז משוב ושם ניתן להשאיר הודעת משוב בהחלט.
KTM620 צודק שנושא הפרסומות באנדרואיד מקשה מאד על הגלישה ובלתי סביר לחלוטין גם לדעתי ולבטח
לדעת רבים.
יהיה רצוי וכדאי שתכתבו דעותיכם גם כאן זה בסדר וגם בפורום משוב.
גאס גאס הסוף ?
30/07/15 22:16
83צפיות
או שאולי זאת התחלה חדשה עבורם?
אאל"ט היו שמועות כבר בעבר לגבי KTM וגאס גאס
31/07/15 07:58
54צפיות
מזמן תרם המצב הקיים. וממה שהצלחתי בתרגום הכתבה בגוגל להבין שכביכול שיש חשש מסגירת המפעל 
בקטאלוניה במידה וירכש על ידי KTM.
יחד עם זאת אכן אולי באמת התחלה חדשה.
º
התחלה חדשה כמו של הסקוורנה?
31/07/15 08:36
25צפיות
היו מתים להתחלה כמו של הוסקווארנה. לי נראה יותר בכיוון
31/07/15 16:21
44צפיות
התחלה כמו של הוסאברג.
מה באמת ההבדלים בין שניהם בהיבט אותה התחלה?
31/07/15 16:43
34צפיות
הוסקוורנה נרכשו על ידם והפכו לקטמ לבן+לינק +כמה שינויים.
הוסברגים, כחול צהוב, היו זהים  ,למעט אאל"ט דגם ה-390 עם המנוע השוכב לא?
 
התחלה שהיא בעצם סוף.
31/07/15 17:44
42צפיות
הקברנים.
לא סתם עובדי גאס גאס,קיבלו את פניו של הקברן מ KTM (שהגיע לבקר במפעל),עם בובה כתומה,לבושה בגדים עם הלוגו של KTM,תלויה על קיר המפעל וצמיגים בוערים.
כשנציג של KTM מגיע למפעל אופנועים,אתה יודע שזה הסוף.
 
לכל מי שרכש KTM במהלך ה15 שנים האחרונות,יש חלק בזה.
 
אכן כך התרשמתי שזו כוונתכם. הרי הקטלונים האלה לא
31/07/15 18:12
34צפיות
פריירים בכלל. הם מבינים עניין ומכירים היטב את המציאות.
אני מעריך כמוך, שהם מבינים שיחודיות המותג הנ"ל, תגיע לסופו כמותג ספרדי עולמי.
הרי יש להם דוגמא מהוסקוורנה. הבובה והצמיגים אכן משדרים נימה ברורה של : חברה'  KTM, לא כאן אצלנו
-אתם לא רצויים כאן.
בו נראה מה יהיה בכל מקרה חבל יהיה ומאד שהמותג הזה לא יתאושש ויחזור לייצור סדיר.
º
עכשיו אנחנו רק מחכים שהקברן של KTM יגיע לטוקיו...
31/07/15 20:36
14צפיות
אל תדאג, להם יש גב כלכלי חזק
31/07/15 22:00
20צפיות
השטח זה בשביל השעשוע
למרבה הצער ליצרנים האירופאים זה יותר קשה
GG היו אופנועים מצויינים אבל כדי להתקיים צריך למכור בכמויות, וקשה להתמודד עם השיווק המוצלח של KTM
 
השרשור של גז ונעלם היה לי בכל אופן ,מאד מעניין
הודעה זו מכילה תמונות
31/07/15 18:34
32צפיות
גם קצת לשמוע על אופנועי אדוונצרי'ם גדולים, תחום מרתק באופנועים לטעמי בכל אופן.
העלתי כתבה מווילז על האפריקה טווין באחת מתגובותי.
אז גם ביחס למה שדן כתב ,על הכלי הנ"ל שהוא אכן ,כך לי נראה בכל אופן ,מכונה
מעולה ככלי אדוונצ'ר. הנה כתבה מDIRT BIKE MAGAZINE על האפריקה החדש.
האפריקה אכן נראה מעולה, לטעמי בכל אופן .
יש גם ציטוטים (לא כולם כן...) המתארים את האופנוע כאדוונצ'ר איכותי כך אני מתרשם:
  • with a potent engine and dynamic chassis ready to explore continents, on- or off-road.
  • Strong and linear power and torque deliver instant response anywhere in the rev-range—accompanied by a satisfying, characterful deep growl as rpm rises. A 270° phased crankshaft gives the power delivery a distinct character as well, delivering excellent feel for rear-wheel traction. Biaxial primary balance shafts cancel vibration
  • For the CRF1000L Africa Twin’s chassis, three key attributes—highlights of the original XRV750—were targeted: off-road performance, touring comfort and the everyday agility that makes for a great all-rounder or day-to-day commuter
  • Following its design theme of “unlimited adventure,” the Africa Twin is styled with minimum bodywork in a tough, lightweight form that offers both weather protection for the rider and a slim, agile feel. Dual headlights maintain the original’s signature presence and the seat height adjusts .8 inches to either 34.3 or 33.5 inches. A large 4.96 gallon fuel tank—coupled with the engine’s fuel efficiency—stretches the distances between refueling stops
שרשור מכירות סוף החודש בסימן התחדשות בתפוז בשבוע הבא
30/07/15 19:45
12צפיות
מאשר למי מהחברים למכור מוצר/ים גם אם הם בעלי זיקה ישירה /עקיפה,
באופן כזה או אחר,גם עסקי ,כזה או אחר, למוצר .בתחום הקשור לפורום, בלבד . 
ניתן לפרסם בתנאי שמעבר להיות המוצר קשור לתחום הפורום ,אין קישור או פרסום או כל דבר דומה
לבית העסק בגוף ההודעה.
במידה ויש שאלה ולא ברור נא לפנות אלי במסרים.
 
º
אופנועי דו"ש ואנדורו ברישוי צהוב בלבד
30/07/15 19:46
2צפיות
º
אופנועי אנדורו ומוטוקרוס ברישוי אפור בלבד
30/07/15 19:48
3צפיות
º
אביזרים לרוכב,לאופנוע,לגרירה וחלקי חילוף
30/07/15 19:51
5צפיות
סעפת גאסגאס מקורית
30/07/15 20:28
25צפיות
ירדה מEC300 אבל אמורה להתאים גם ל 250 כל השנים.
בסה"כ במצב טוב מאוד.
מחיר מבוקש - 400 ש"ח בלבד.
0506204414
מגן גחון גאסגאס AXP חדש
הודעה זו מכילה תמונות
30/07/15 20:33
39צפיות
מתאים לכל דגמי השתי פעימות ( חוץ מ 125 ) חדש.
מחיר מבוקש 250 ש"ח בלבד.
0506204414
למכירה חלקים לקטמ ול WR
30/07/15 22:39
29צפיות
פרטים בחתימה.
רכיבה/טיול בשבת
30/07/15 22:22
41צפיות
אם מישהו בעניין לטייל בשבת באזור הצפון, יערות וסינגלים שלחו מסר.
08:00-12:00 בערך...
המירוץ לאופנוע הבא שלי התחיל, אמנם לא בשטח אבל קרוב
45תגובות
28/07/15 09:31
255צפיות
אחרי שנתיים עם הדוקאטי היפרמוטארד (ה1100 בהתחלה ועכשיו ה 821) ועם כמעט 40,000 ק"מ מצטברים נכנס לי איזה חיידק שאולי עקב השימוש האינטנסיבי בנסיעות בינעירוניות אני צריך לעבור לאיזה אדוונצ'ר טורר כזה או אחר.
זה לא שאני לא מרוצה מההיפר, זה אופנוע מדהים, אני נהנה מכל שנייה עליו, כל...

(המשך...)
אחרי שנתיים עם הדוקאטי היפרמוטארד (ה1100 בהתחלה ועכשיו ה 821) ועם כמעט 40,000 ק"מ מצטברים נכנס לי איזה חיידק שאולי עקב השימוש האינטנסיבי בנסיעות בינעירוניות אני צריך לעבור לאיזה אדוונצ'ר טורר כזה או אחר.
זה לא שאני לא מרוצה מההיפר, זה אופנוע מדהים, אני נהנה מכל שנייה עליו, כל רכיבה היא חגיגה, מכונת אדרנלין, הוא אמין, הוא טלי בליסטי, הוא יפה וצריך למכור אותו עם חבילה של קונדומים מרוב שהוא מחרמן.
 
אז למה?
ראשית הוא מכניס אותך למוד חוליגן, קצת אתה שוכח שיש לך בית עבודה וילדים ואתה מוצא את עצמך עושה דברים שבמבט לאחור אתה קצת מתייסר עליהם...
שנית בגלל שהוא חוליגן הוא קצת פחות נוח בבין עירוני, בלי מיגון רוח, תנוחה זקופה יחסית אחרי שעה בבין עירוני הוא עשוי להתחיל להתיש.
 
מי המועמדים:
קטמ 1290 אדוונצ'ר עליו רכבתי לפני שלשה שבועות ועליו אכתוב חוות דעת מפורטת בקרוב
במוו S1000 XR עליו אני רוכב שבוע הבא
דוקאטי מולטיסטראדה 1200שהוא הפיבוריט שלי בינתיים וגם עליו ארכב (שוב) ברכיבת מבחן בקרוב
וחדש ברשימה - אפריקה טווין, שאולי יביא גישה שונה ומרעננת לחבורת ה 160+ כ"ס אם כי ההספק המוגבל שלו עשוי להיות קצת פחות מעניין...
 
ואולי, בכלל להשאר עם הקיים, וכל היתר לא שווה את הבלגן?
אז יש עוד רכיבות מבחן, כל רכיבת מבחן היא חצי יום לפחות במגוון מתארי שימוש ועל כל רכיבה כזו אכתוב ביקורת תמציתית.
 
אז זהו יאללה בלאגן!!!
טיול השבוע בבלוג טיולי השטח - יום חם בין זרזיר לתורען
הודעה זו מכילה תמונות
27/07/15 22:31
135צפיות
ביום שישי, כשכולם ישבו בבית במזגן וקיטרו על כמה חם, היו כאלה שהלכו לרכב. כי אין ברירה. כי זה חזק מהם, כי לא הם בחרו את התחביב הזה אלא הוא בחר אותם.
סיפור קצר על סיבוב לא ארוך בין זרזיר לתורען. מומלץ בחום.
 
 
תיהנו.
 
 
º
רהוט, קולח, מהודק, תפור הייטב, מהוקצע ומקצועי
28/07/15 06:26
25צפיות
יופי של סיבוב בעמק יזרעאל. תמונת החציה של ציפורי
28/07/15 20:03
67צפיות
יפה מאד!. כמו כן כל התוואי מצוין ,בכלל כל העמק למרות החום מצוין.
היה מיטבי לדעתי, לו הייתם באים סביב חודש מרץ-אפריל שהכל ירוק
כולל בסינגל בהרים בו רכבתם. אני מבין שהיתה לכם אטרקציה יפה
בדמות הצמיגים וצינורות הבטון, במסלול האנדורוקרוס בראש הסינגל, בריש לקיש. אחר כך הירידות והבמפים למטה לכיון העמק .
סה"כ סניגל מאד נחמד של כ- 20 ק"מ. אגב, כל האזור מלא סינגלים כאלה ואחרים ברמות נחמדות של סביב 150 ק"מ סינגלים.
לא משעמם בכלל האזור הזה מרוב יופי ומרחבים.
שתגיעו בפעם הבאה לאזור נאמר אם תרצו לקראת סוף חורף 16 סביב חודש מרץ-אפריל אוכל לתת כיון לחלק מהמסלול
באזור שיכלול עוד כמה סינגלים וטיול יפה בהמשך. ניתן לבצע גם טיול יפה מהעמק עד הגלבוע כולל סיבוב בגלבוע עצמו. גם בתקופה הנדונה.
אנחנו רכבנו בשישי שלפני כעשרה ימים בריש לקיש וב 12 כבר היינו אחר מקלחת בבית .
החום והלחות פשוט נוראית.
אהבתי קבל לייק כתמיד
º
ישר כח
28/07/15 22:16
16צפיות
º
אחלה בלוג ונשמע כמו אחלה טיול...
30/07/15 21:23
11צפיות
מנצל"ש אחלה סרטון עם מקבץ
30/07/15 21:52
27צפיות
רגעים איכותיים...
º
מעולה אכן קטעי צילום מיטביים.
31/07/15 07:59
6צפיות
עבודה בתחום הדו גלגלי
הודעה זו מכילה תמונות
28/07/15 17:16
136צפיות
מפורסם באישור מנהל הקבוצה.
למי שמחפש עבודה בתחום הדו גלגלי.
למשפחת HM Motors 
דרוש איש שירות,בעל תודעת שירות גבוהה,רקע טכני,
עם אהבה לאנשים ואהבה לתחום הדו גלגלי.
בעל ידיעת אנגלית ורשיון נהיגה לא מוגבל.
לפרטים נוספים והגשת מועמדות יש לשלוח קו"ח למייל:
info@hmmoto.co.il
 
הגזגז במבחן ארוך טווח ב"אוטו" -הדיווח השני
26/07/15 20:45
163צפיות
כאן:
http://www.auto.co.il/כתבה-32546-גאס-גאס-450-במבחן-ארוך-טווח-מהמ.aspx
 
קראתי את שני הכתבות עד כה על הגאגאס
27/07/15 09:51
118צפיות
בינתיים למרות שמדובר בכלי חזק הוא נראה על פי הסיקור שעשוי על ידי הכותב לדעתי מצוין,אופנוע שעומד יפה באתגרים. דווקא הכתיבה של הבחור משדרת יפה את המציאות ממש באופן מיטבי/מציאותי,הכתיבה מצאה חן בעיני.ועוד לגבי האופנוע אכן בדגמי 15 הוא מגיע עם כמה תופנים כולל ה FMF.ראיתי אחד הסופש שנראה ממש מצוין. אמנם הבחור סיפר שדגם ה 14 קדח לו פחות בראש אבל הכלי נראה פשוט מצוין(נפח 300). אז מחכים לסיקור האיכותי הבא מאוטו.
אף אחד לא יכל להגיד לי שהלינק יצא דפוק? פאדיחה...
27/07/15 12:40
99צפיות
http://www.auto.co.il/כתבה-32546-גאס-גאס-450-במבחן-ארוך-טווח-מהמ.aspx
עוד לא התרגלתי לגרסה החדשה של הפורום...
 
º
עדיין דפוק... פעם שניה
27/07/15 13:35
36צפיות
כושלרברבו... הפעם דווקא עשיתי את זה כמו שאמורים...
27/07/15 13:45
71צפיות
למישהו יש מושג מה הבעיה?
שאתה הדיוט?
27/07/15 14:53
66צפיות
לפעמים זה פשוט תפוז או השילוב של עברית בכתובת
אז מנסה שוב, הפעם עם לינק קצת שונה
27/07/15 15:10
67צפיות
אתה יכול להיכנס ל Google URL Shortener
27/07/15 17:35
48צפיות
להכניס את הלינק המקורי והוא יתן לך לינק מקוצר, ללא עברית שלדעתי לא תהיי בעיה בתפוז
 
לדוגמא לינק מקוצר:
 
קישור לאתר קיצור לינקים של גוגל:
 
 
זה בסדר, בסוף לינק שהועתק מדפדפן אחר עבד
27/07/15 18:04
56צפיות
מתברר שתפוז מעדיף אוסף רנדומלי של סימני אחוז וספרות על פני עברית. קצת מוזר לאתר פורומים ישראלי, לא?
זה לא תפוז, זה הדפדפן שלך
27/07/15 18:26
50צפיות
הכוונה שגם בכרום הוא מעתיק את זה בדומה לכיצד של תפוז רושם.
 
לא יודע מה בדיוק הסיבה מכיוון שלא מגיע מהתחום אבל בדומה לדומיין עברית , גם כתיבת שם העמוד בעברית איננה באמת מזוהה כעברית ולכן תפוז וגם כרום מבצעים את ה"המרה"
אניגו זה דיי פשוט לדעתי. אתה פשוט מעתיק את הכתובת
27/07/15 18:48
52צפיות
של הכתבה הספציפית ונאמר לא את הדף של כלל הכתבות למרות שטוב שציינת שיש כתבה
על הגאסגאס אזי בנקל היה ניתן לאתרה. אבל נאמר ואתה רוצה להגיע מיידי בקישור אליה.
1. אתה מעתיק את כתובת הכתבה בדפדפן מעלה.
3. לוקח את העכבר ומסמן בדגש את כל המלל עצמו בדוגמא בסעיף 2.
4. הולך מיד ולוחץ על האייקון החמישי משמאל בשורה, בחלון הנושא צורה מוזרה כזו של האות 8 הפוך וכדור הארץ שפרושו אם אתה עומד עליו עם הסמן של העכבר של האייקון :הוספה/עריכת קישור.
5. מכניס את הכתובת לאייקון בפעולת הדבק בחלונית שנפתחה לך ולוחץ אישור בחלונית מצד שמאל למטה.
6. כתוצאה מכך, הדוגמא שהיא בעצם הנושא שאתה עצמך בחרת  להגדיר /לכנות /לתאר,לכתבה הופך לבצע תכלת ואז אתה יודע שהקישור פעיל.
וזהו
הנה אני עצמי עשיתי זאת עבורך. תנסה לבד ונאמר תגדיר שם אחר לכתבה מה שתבחר ולפי ההליך שכתבתי זה יצלח לך.
כנראה באמת עניין של דפדפנים כמו שאמר שי
28/07/15 00:14
27צפיות
כי זה פחות או יותר מה שעשיתי, אלא שבמקום לקלוט את כל הכתובת, הוא קלט רק את החלק הראשון שבאנגלית (השם הכללי של האתר).
º
זה לא רנדומלי האחוזים וספרות, כן?...
28/07/15 10:54
25צפיות
אם אני נותן לך כתובת בתצורה הזו, אתה יכול - במבט - להגיד
28/07/15 11:39
56צפיות
לי מה היה כתוב שם בעברית לפני זה?
אם לא, זה קרוב מספיק ל"רנדומלי" מבחינתי. אם כן - מה אתה עושה כאן? אתה גאון, לך תרוויח מליארדים וקנה לכולנו אופנועי שטח מתנה! או שלחלופין נחליף לך את הניק ל"איש הגשם"...
אבל זה בכ"ז לא רנדומלי...
28/07/15 14:52
59צפיות
אם אתה ממש מתעקש, תשתמש בזה, ותוכל לדעת מה היה כתוב עברית
 
 function decode(str) {
    return decodeURIComponent(str.replace(/\+/g,  " "));
}
 
 
º
סבבה, מר דקדקני - שנה את הניסוח ל"רנדומלי למראה"
28/07/15 15:04
21צפיות
אניגו. רנדומלי זה אקראי, והטקסט הזה אינו אקראי.
29/07/15 21:21
30צפיות
הוא פשוט מקודד באופן שאינו קריא לך.
 
אבל רנדומלי הוא לא.
º
כבר פתרנו את זה...
29/07/15 21:39
6צפיות
מה הם בוחנים את האופנוע או הרוכב?
30/07/15 22:09
22צפיות
נשמע כמו סיפור חוויתי על עוד יום רכיבה מפיו של רוכב מתחיל.
לא הצלחתי לזהות בכתבה סממנים של מבחן...
שלום לנוכחים- עזרתכם בבקשה עם מוסך..
25/07/15 21:37
178צפיות
ברשותי TT600R של ימאהה שנת 98 (אדום לבן למי שמכיר)- והתחלתי לשפץ אותו, מרבית החלקים שהבאתי מקוריים וחדשים מחו״ל ונותר העניין של להרכיב את הכול על האופנוע כלומר ״לסגור״ אותו- מדובר על צמת חשמל חדשה, כבלים חדשים של גז בורקס ולרענן את השמנים באופנוע(בולמים, קליפרים)
אין לי את הזמן, היכולת והמקום לסיים אותו- מכירים מוסך מומלץ מאיזור המרכז שיוכל לסיים את העבודה ולהחזיר אותו למצב נסיעה?
תודה רבה וגדולה על העזרה
המוסך שלדעתי יתן לך מענה הוא בשתי
26/07/15 10:01
114צפיות
אופציות.האחת היא מוסך מטרו צפון,בחיפה,השנייה מטרו כפר סבא.
הייתי מציע ליצור קשר עם סוכנו מטרו כפר סבא ולוודא שניתן לבצע את הדברים תרם ההגעה במידה ותחליט ללכת לכיון שלהם. באופן אישי
למה אתה ממליץ עליהם, כי הם המוסך של ימאהה?
26/07/15 10:04
81צפיות
אני לא חושב שיש להם עדיפות מיוחדת היום, 17 שנים אחרי שהאופנוע יובא (ו-17 שנה אחרי שיבואו הופסק...). לא חושב שיש סיכוי גדול לפגוש דווקא שם מוסכניק שעוד זוכר את האופנוע הזה, שהיה אופנוע די נדיר.
ממה שהבחור כתב, הוא מבקש דברים די סטנדרטיים, שכל מוסכניק שעובד מסודר יעשה בלי בעיה. המידע היחיד שצריך זה כמות השמן בבולמים, ואני מניח שזה זמין ברשת.
חיובי ממליץ עליהם מסיבה אחת שהם ימהה
26/07/15 10:27
83צפיות
והסיבה השניה העיקרית היא שאני מכיר את מוסך כפר סבא ויודע מי ירש שם את כרמלי. לגבי מטרו צפון אני מטפל שם באופן אישי שנים רבות מוסך מעולה ומורן מנהך המוסך הוא בעל ידע טכני שמתחרים לו מעטים בציר ההסתדרות בחיפה אם בכלל. מעבר לזה תחשוב שניה,אתה סוגר מנוע,מחבר צמת חשמל לכאורה אמור לא להיות מסובך,אני יכול להסכים. ויחד עם זאת צפה תמיד לתקלות בלתי צפויות. במטרו יש את הספרות הנדרשת הטכנית לכלי הנ'ל לכל צרה שלא תבוא. בנוסף,יתכן וקיצור הליך על זמינות חלק כזה או אחר כיבואן. זו דעתי בכל אופן,מעבר להכרות האישית כמובן.
אם זה מבוסס על הכרות אישית - אז סבבה
26/07/15 10:48
66צפיות
חשבתי שזו המלצה על קטע של "מוסך יבואן". אני אישית מעדיף מוסך קטן, שבו אני יודע מי בדיוק מטפל לי בכלי, על פני מוסך יבואן גדול, שבו הרבה פעמים נותנים לחבר'ה לא הכי ידענים לעבוד על הכלי. לצערי היה לי נסיון לא מבריק עם מוסכי יבואן עד היום (ובעצם, הנסיון שלי עם מוסכי אופנועים באופן כללי הוא די מחורבן - כולל שני מנועים מושמדים, קצר שלא הצליחו לאתר והיה מנתק לי אורות באמצע נסיעה, הרכבה לקויה של יחידת פנס אחורית שהשאירה אותי בלי תאורה מאחור ועוד ועוד...).
אני מבין לחלוטין מה שאתה מתאר ובגלל שאני
26/07/15 10:58
60צפיות
גם פדנט שלא חסר לו בכלל בנושא אני בהחלט בודק כמו שאומרים בציציות בנושא ובכלל.גם בגאס אני מטפל שם וגם בקטמ של הבן,בעצם הם מטפלים בהכל.אבל הידע והנפשות שעובדות תחת העין הכחולה שלי,שיודעת לזהות, אני שקט. וכן בהחלט אתה צודק צריך בכלי שיטפל מי שיש לו גם ידע,גם רצון לעשות את העבודה יעילה וכן יושרה ובהחלט, שם טוב. גם אני לא אוהב את כל המפורסמים,אלה את הצנועים והשקטים.
תודה לגבי העדכון- נראה לך שהחשבונות בסיום תהיה ב-50% יותר?
26/07/15 11:45
60צפיות
או שמטרו יחייבו כמו מוסך רגיל שהוא לא מוסך יבואן?
עד שלא תבדוק לא תדע. לדעתי,לברר מול
26/07/15 11:58
55צפיות
מטרו בכפר סבא ולקבל הצעה סדר גודל מול מנהל המוסך. בנוסף הצעה אם תרצה ממטרו צפון.סך הכל להביא לשם את הכלי אולי זה בר ביצוע מבחינתך. אני יודע על מוסך מוטוריקה שהוא מוסך טוב ממה שאני שומע. יתכן ויש מי שימליץ בנוסף על עוד כמה מוסכים. תאגור מידע,קבל הצעות ותחליט,אז תדע היכן אתה חי כמו שאומרים.
בהצלחה.
לא רוצה לקלקל את השמחה, אבל אם יש משהו שמוסכים מתעבים
26/07/15 15:44
80צפיות
ובצדק, זה לקוח שמביא אופנוע ישן במצב לא ברור, ערימה של חלקים מאיביי ובקשה 'רק להרכיב ולראות שהכל בסדר, עזוב אחריות על החלקים הכל עלי' - כל כך הרבה דברים יכולים להשתבש שהסיכוי להוציא את הלקוח שמח בסופו של יום אפסי.
צריך ללכת מראש למוסך ששיפוץ אופנועים ישנים זה הביזנס שלו, ולסגור עיסקה שמביאה בחשבון נקודת התחלה לא ברורה ואין סוף הסתבכויות בדרך, עם כל העלויות הקשורות.
 
מסכים- אמנם האופנוע פורק ממצב נסיעה ועדיין שומר על צלם אנוש.
26/07/15 17:39
65צפיות
זו הסיבה שהנטייה היא למוסך מקומי ולא מוסך יבואן
יש מוסך במרכז שיקח אופנוע ישן לשיפוץ כזה? לגבי התשלום אני מודע לעלות ומקווה שייגמר סביר
הצעות למוסכים
26/07/15 18:58
74צפיות
אני מציע לך לדבר עם נמרוד צרפתי ואו שמעון כהן במוסך CRA שניהם בתל אביב.
המלצה שלי: משה לוי - אופנועי השרון
27/07/15 12:06
58צפיות
מומחה לכל האופנועים היפנים.
º
זהו, שבחלקים שהוא מדבר עליהם, זה אופנוע איטלקי...
27/07/15 12:38
33צפיות
תודה על ההנחתה. אני אוהב את השמות שאתה
27/07/15 16:09
68צפיות
מעולל למנהל פורום אופניים חשמליים  בשם ההקפדה על הדיוק
לדעתי רשימת החלקים היא סטנדרטית לחלוטין:
צמת חשמל חדשה, כבלים חדשים של גז, ברקס, ולרענן את השמנים באופנוע(בולמים, קליפרים)
שום דבר שמצריך פתיחת פידיאפים אם הצמה מקורית.
 
וכמו שכבר ציינו לעיל, מוסכים לא אוהבים בדרך כלל אופנועים ישנים. דקה אחרי התיקון של משהו אחד, משהו אחר מתפרק ומייד הלקוח מרגיש מרומה, והמוסכניק צריך לנפק הסברים ללקוח עצבני. לא שווה את זה, עדיף לנפנף את הלקוח מראש.
 
 
אמרת שמשה לוי מומחה לאופנועים יפניים
27/07/15 16:51
60צפיות
לדעתי חוץ מכבל הגז, כל החלקים הם איטלקיים - אם אתה זוכר, זה אופנוע שהסניף האיטלקי של ימאהה יצרו. המתלים, למשל הם לא של יצרנים שימאהה יפן עובדים איתם בדרך כלל, עד כמה שאני זוכר. לכן דברים כמו כמה שמן ממלאים בהם יכול להיות שונה מהמקובל בקאייבה. סתם דוגמא.
אבל בהחלט מבין את מה שאתה אומר על אופנועים ישנים - כשעבדתי במוסך פעם, הייתי צריך להרגיע מריבה בין לקוח למוסכניק הראשי שהגיעה כמעט לאלימות. הבחור התחיל לקרוא לנו רמאים וגנבים, כי איך יכול להיות שיומיים אחרי שהוא שם אצלנו כך וכך זוזין על טיפול גדול, עכשיו הוא צריך לשים עוד 300 שקל על צמיג בגלל פנצ'ר...
ואין לי מושג על אילו שמות אתה מדבר ומה לך ולאופניים חשמליים?
לדעתי משה לוי זה "הקליניקה לאופנועים"
28/07/15 10:24
38צפיות
אופנועי השרון זה לוי אחר...
מעוניין בחוות דעת על hm cre f125 bajarr
26/07/15 00:41
56צפיות
איך האופנוע הנל לרוכב יחסית מתחיל לצורך טיולי שטח וגם נסיעה בין עירונית.
ובנוסף האם יש לו מחלות ידועות?
תודה!
 
אופנוע מתחילים, לא כבד מידי ,סה"כ מנוע לא חזק ,מתאים לארבע
26/07/15 19:17
52צפיות
פעימות, בנפח הנ"ל, 125 . יש תאור קצר עליו כאן. יש לאופנוע הנ"ל וגם דווקא יצא לי לראות הסופ"ש את הנ"ל,
עם קיט 200 סמ"ק ,שנותן לו יותר אויר בקשת הסל"ד והשימוש.
יש תאור קצר גם כאן.
נסה לאתר אולי את הנפח המוגדל יותר, בטח יש מסוגו בשוק.
יש עדיפות על הTE?
26/07/15 21:40
46צפיות
הTE הוא 4 פעימות?
במידה וכן מי יהיה יותר מומלץ?
תודה
גם דגם הte הוא ארבע פעימות.
27/07/15 09:56
36צפיות
אם אינני טועה יש להם מנוע זהה. אגב,שני הדגמים כבר לא מיובאים ארצה ויחד עם זאת להבנתי יש תמיכה של היבואנים בהיבט שרות וחלקי חילוף. להבנתי שני הכלים יכולים להתאים רק תאתר אחד תקין ובמצב טוב. האם בדקת הפרש מחירים(גם מחירון) בינהם?
הTE יותר זול
27/07/15 17:18
30צפיות
מבחינת מחירון ובשוק הTE יותר זול בכ4K.
במחינת אחזקה האם הוא יהיה יותר יקר מהHM?
הנה מבחן שעשו להוסקוורנה כבר ב 2010
27/07/15 19:16
30צפיות
כאן  וגם כאן.ביחס לHM הוא כבד יותר ושוקל כ 117 ק"ג ללא דלק ביחס ל כ-105 ק"ג ללא דלק לHM.
 זה הבדל שיורגש . כמו כן שלדת אלומיניום לHM .באופן סה"כ נראים כלים סבירים לשימושם ולנפח שלהם .
לדעתי האישית בלבד לך על הHM.
 
סרטון.(טכני).
27/07/15 10:58
102צפיות
º
נראה מרשים .
27/07/15 19:20
9צפיות
הסיבות לשדרוג אופנוע ,למה ומדוע בעד ונגד
24/07/15 12:44
128צפיות
שאלה מורכבת וסיבות לא חסר אבל יש כמה עיקריות.
בפן האישי הנושא הזה נוגע גם לי ואשמח לשמוע מה הסיבות של מי מהחברים
לשדרוג האופנוע.
אני יכול לספר על עצמי שאני רוכב על GG250F שלש שנים.
הסיבה שאני שדרגתי לדגם הנ"ל היתה אמינות המנוע היפני, עלות/תועלת בהיבט השקעה באופנוע הובי,סוג של שינוי לכלי אחר, התחדשות לאחר 3 שנים עם הקודם.
כלומר שדרגתי לאופנוע אחר לחלוטין (מה WRF הקודם).
נכון להיום גם אני בסוג של פרשיית דרכים לא כזו שאני לא זז ממנה, אבל כן חושב עליה והיא עולה לדיון כל הזמן ככל שחולף הזמן יחד עם החברים לרכיבה ובכלל .
נכון להיום, אני שומע לא אחת לאחר עבור של מס' שנים ולא רב דווקא ,דעות לכאן ולכאן
על שדרוג לכלי חדש /מעבר לכלי שונה.
אז נכון ,יש מי שמשנה סגנון ורוצה אופנוע מדגם אחר מעבר ממרובע לדופ' וההיפך.
אבל נאמר, שאנו לא משנים סגנון רכיבה, אלה נמצאים עם אופנוע מסוים סביב כמה שנים.
מה במקרה שכזה לדוגמא הייתם אומרים לגבי בעד או נגד שדרוג:
  • לכלי אחר ,עם נפח זהה וסוג זהה, כוונתי נשאר עם מרובע או דופ'.
  • שדרוג לכלי חדש, בדגש לזהה, קרי אותו יצרן,רק אולי עם שינויים ותוספות כאלה ואחרות עם עבור השנים.
  • בהנחה ששדרוג שנה אחת לכלי עולה סביב 8K  או לדוגמא 12Kש"ח, האם הייתם רואים זאת כגורם שצריך להשפיע על ההחלטה או לא?
אשמח לשמוע דעותיכם בעד ונגד!
גוד שבס לכולם!
 
האמת
25/07/15 10:33
82צפיות
גם אני חשבתי לאחרונה על שידרוג הכלי(כמעט 3 שנים ביחד ),אותו סוג אבל יותר חדש אבל הגעתי למסקנה ש...
בתור אחד שרוכב פעם בשבועים איזה שלוש ארבע שעות(מטעמי אילוץ של זמן),אני לא רואה טעם לשדרג
מי שרוכב הרבה,בהחלט צריך להתחדש !
אבל אלה שרוכבים פעם ב....ומרוצים מהכלי שלהם,למה ?
הכלי שלי,יותר חדש....יהיה שונה משמעותית ?
יותר חשוב לי לשמור על הכלי במצב טוב,לטפל ולשמור עליו,והוא יתן לי כמה שנים של כייף :)))
KTM125 2010
ישנן מספר סיבות לשדרוג לדעתי...
25/07/15 12:02
99צפיות
1. שינוי סגנון רכיבה וההבנה שאופנוע X יוכל לאפשר לך יותר מאשר אופנוע Y. (משקל, אופי מנוע, מתלים וכו').
2. הגיוון. אחרי שנים רבות על אופנוע אחד, קיים הרצון לעלות בנפח או לרדת ולחוות חווית רכיבה אחרת שמתאימה לצרכיך.
3. לי באופן אישי, אין את הרצון או היכולת לשדרג לכלי חדש משום שהוא חדש. אני באופן אישי, זקוק להסבר בראש, מדוע עלי לשדרג? האם השדרוג לא יפגע ראשית במשפחה שלי מבחינת ההוצאות? מה עלות התועלת? מה הטעם? האם באמת המעבר מכלי אחד לשני יאפשר לי לעלות ברמה, או שמה עלי רק לרכב יותר ולמצות יותר את הכלי ?(במידה והוא לא מגביל אותי בשל עודף כח/ משקל וכו').
4. אופנוע שטח הינו תחביב יקר, אך מהנסיון האישי שלי, אפשר לחיות אותו גם במשכורות צנועות. (כל עוד עושים את הכל או הרוב לבד וקונים את חלקי החילוף מחו"ל).
5.באופן אישי, אני לא כל כך רואה טעם לעבור ממרובע אחד בעל אותו נפח למרובע אחר, אלא אם כן יש שינוי משמעותי בהתנהגות האופנוע ובתחזוקותו. (כאשר אנו מדברים על אותו אופי מנוע לדוגמא בין CRF250X ל WR250F. אינני מתכוון למעבר בין WR250R לדגם ה F ששם השינויים הינם משמעותיים).
6. שיקול פיננסי הוא בעיקר השיקול המרכזי אני מניח אצל רוב הרוכבים, אשר הם בעלי משפחות ומחוייבויות אחרות. (אנחנו לא חיים בארה"ב).
7. באופן אישי הנוסחה המנצחת בשבילי הינה, מציאת אופנוע סופר אמין והתאמתו לצרכים והיכולות האישיים שלי. אני שידרגתי לאורך השנים את האופנוע האישי שלי שהוא כבר בן 10. אינני מוצא שום סיבה כרגע לשדרג למשהו אחר. אופנוע בהתאמה אישית, נראה לי יותר נכון מאופנוע בקופסא שגם כך אינו מותאם לך כמו כפפה ליד. ההבנה של הצרכים שלך והיכולת לתת להם מענה הנדסי/ מכאני, בעיני חשובה יותר מרכישת אופנוע מאריזת פצפצים.
8. בעיני שדרוג מוצר דורש שינוי של לפחות 50% מהמוצר הקיים. מתחת לזה, זה פשוט חסר טעם לדעתי האישית.
9. מי שיכול , שיהנה.
 
ברור שלשדרג
25/07/15 12:18
102צפיות
כי זה (הרבה) יותר זול מלהחליף אישה...
כי זה עושה כיף לרכוב ודוחף אותך לקום.
כי אנחנו יכולים.
כי זה תחביב.
כי בכ"ז עם כל הכבוד ל"יש לי 10 שנים אופנוע ואין שינויים" כן יש שינויים קטנים במהלך השנים שמצטברים לשינוי גדול.
כי לא כל דבר בחיים (ויש מספיק) צריך להיות רציונלי, לפעמים מותר להגיד "ככה".
 
תתחדש ותהנה, החלפת אופנוע זה חלק מהחוויה, גם לא משנה למה אתה מחליף, האופנוע הטוב ביותר שלך הוא לעולם האופנוע הבא שתרכוש.
 
אילו שינויים נעשו במהלך העשור האחרון?
25/07/15 13:13
96צפיות
לדוגמא ב WR250F ?
שינוי שילדה (2007)? לא שינתה יותר מידי פרט לקשיחות האופנוע. רוכבים שהיו בעלי שילדה כרומולי טענו שהיא גמישה יותר משילדת האלומניום לאינדורו.
יתכן ושילדת האלומיניום הינה אקט שיווקי. (אומנם היא היתה כבר זמן מה באופנועי הונדה ה CRF, אך גם הם יצרו מספר שילדות שונות לאורך השנים עד שהגיעו לכאורה למנוחה ולנחלה).
 
המנוע, נשאר אותו דבר עד לשנת 2015. מחבר'ה בעלי שני האופנועים הם טוענים שהם באופן אישי, לא מרגישים שינוי כל כך גדול באופנוע.
 
לא נעשה שום שינוי מבחינת משקל האופנוע. המעבר בכיווני הפליטה יניקה, לא שינו את תחושת האופנוע שגם כך מרכז הכובד באופנוע הספציפי הזה הינו נמוך.
 
קיימת טענה שה WR החדש חזק יותר (או יותר נכון ה YZ250FX). את החוזק ומיקומו על הסקאלה, תוכל לקבל ע"י קאמשאפטים שונים לפי הצורך שלך, גלגש"ים ותזמונים שונים.
 
המעבר מקרבורטור להזרקה, אינו מצדיק את המעבר מבחינתי. באופנוע בעל קרבורטור שמכוון נכון, אתה לא תרגיש את ההבדל. כנ"ל גם לכאן יש סימוכין מרוכבי מפעל שמציינים שהם לא מרגישים את ההבדל. (שוב באופנוע שמכוון פרפקט).
 
כל פרט באופנוע, ניתן להחלפה. אתה לא מרוצה מהמתלים? תא פתוח, תחליף לתא סגור/ אויר וכל מה שאתה רוצה בעלויות הרבה יותר נמוכות מהחלפת אופנוע.
 
רוצה יותר כח, תחליף גלגל"ש וקאמשפאטים, תזמן מחדש שסתומים, תכוון את הCDI אחרת או תחליפו במשהו שמתאים לך.
 
איזה שינוי נעשה בין קטמ 250EXC 2005 לאופנועים של היום פרט לתוספת סטרטר. כח? תשנה פורטים. מתלים? תחליף לחדשים או שתשסתם לפי צרכיך. גם כך המתלים עדיין נשארו תא פתוח בשניהם. תעבור לתא סגור ותרגיש בהבדל.
המעבר ל 4CS, כשל. כל רוכב בעל אופנוע בחו"ל (לא בארץ שהם פחות פיינשמקרים) מלין על המתלים. ישנן הרבה חברות שמנסות למצוא לכך פתרונות יצירתיים.
מתלי ה SSS בימאהה משנת 2006 ועד היום עוברים שינויים קלילים ביותר וזאת רק בשסתום, לא מעבר לכך. מתלים שמוכיחים את יעילותם לאורך השנים. עד לא מזמן השכילו מהנדסי ימאהה או או אנשי השיווק להחליף את המתלים הרופסים של ה WR ממתלים תא פתוח לסגור.
 
אילו שינויים נעשו מה CRF250X שנת 2005 להיום? כמעט ולא נעשו שינויים ואם כן, הם מינוריים לחלוטין. (נוסחה מנצחת? לא יודע. אולי כן ואולי לא. עניין של טעם).
 
אני לא מדבר על קטמ ששם כמעט כל שנתיים בהקצנה, יוצא דגם חדש שעולה על קודמו. עכשיו שינוי מילמטר באופסט של השפינג ובקופלנג וכעת האופנוע הוא ממש מושלם, עד לשנה הבאה.
 
בקיצור, אני עדיין עומד על שלי, כל אופנוע ניתן להתאימו בעלויות נמוכות יותר ביחס לרכישת חדש.
 
פנג , ספצפית הדוגמא שלך על EXC250 לא נכונה ,היו הרבה שינויים
25/07/15 23:28
77צפיות
כולל שלדה חדשה , אופי מנוע , ארגונומיה וכו' .
לגבי החלפת מתלים מתא פתוח לסגור , עד כמה שאני יודע העלות של זה שווה את ההפרש לאופנוע חדש (תלוי כמובן כמה ישן האופנוע שלך) 
 
KTM בייחוד, השתפרו מאוד מ2005 ל2015
25/07/15 23:43
89צפיות
נכון שזה מגוחך ולפעמים מעליב ה"טכנולוגיה שיווקית" , אבל אם תשים אחד ליד השני, כלי כלי שלהם מהמודלים האלה, כל אחד ירגיש את ההבדל
ונכון שקצב ההתקדמות גדול יותר מאשר אצל היפנים
לא יודע אם זה כי היפנים ייצרו אופנועים כ"כ טובים כבר מתחילת שנות ה2000 שאין הרבה מה לשפר, או שהKTMים של פעם היו כאלה גרועים שיש הרבה מה לשפר בהם
 
אני משדרג או כשאופנוע מתחיל להתעייף או כשיש הזדמנות בסביבה
25/07/15 16:01
85צפיות
לאופנוע יד ראשונה במצב נפלא. יוצא פעם ב2-3 שנים.
לגבי הדגם אין שאלה: ה WRF מתאים לי כמו כפפה ליד.
כל פעם שאני רוכב על אופנוע אחר אני מתגעגע אליו - עניין של אופי כניראה, שלי ושלו.
אחת ההגדרות שלדעתי ניתן להתווכח ולהתעכב עליה
25/07/15 17:21
86צפיות
היא ההגדרה שכתבת:" אופנוע מתחיל להתעייף".
להבנתי פנג' כדוגמא, לוקח את הנושא הנ"ל של שידרוג לקצה הסקלה.
אני לדוגמא חושב על הנושא של אופנוע מתעייף ולא הכי מצליח להבין את הנוסחה.
לא חושב שב- 3 שנים הGG וגם הימהה WRF שיש לך ,שלהם מנוע זהה,  עם 200 ש"מ שיש לי אני
יכול להגדיר מתעייף, גם בהיבט גיל המכלולים וסוג הפעילות שלהם, זו רק דוגמא , זה גם נכון לאופנוע של takingg לדוגמא, שהוא דגם 125 בשנתון 10. 
ידוע שיש הבדלים בין הכלים בנפח X  ומסוג זהה(דופ' ,מרובע) אבל עד כמה הם משמעותיים לרוכב הממוצע אני לא יודע
לאמר. כלומר, לא יודע לאמר בוודאות ובעצם אני נוטה לחשוב שכלי מקביל כמו הסקי 250 או קטמ 250 מרובע לא יעשו
אותי רוכב טוב יותר. אבל ההגדרה מתעייף מעניינת אותי והיא אחת מהסיבות האמיתיות לשדרוג.
מתעייף אני באמת תוהה מה הפרוש בהיבט עומק המילה והשלכותיה על שיקול. מה מתעייף באופנוע הובי של רוכב שלא מתחרה בן 3,4,5,6 שנים שרוכב בממוצע 60-80 ש"מ
מקסימום בשנה?
 
ברור שכל אופנוע, ובוודאי WRF, אפשר לתחזק ברמה של כמעט חדש
25/07/15 18:26
91צפיות
במשך שנים ארוכות. יש לחבר שלי WRF מ2007 שנראה יותר טוב מה 2011 שלי (אגב לא פתח מנוע עדיין - מדהים).
עניין של בחירה. האופנועים שלי מאבדים את הפינות שלהם בהדרגה (אני קורא לזה שהאופנוע הופך להיות כדור ): נפילות, מפגשים תדירים של תחתית האופנוע בסלעים (לא רק הגחון, גם תחתית השוקים, הלינק, הזרוע האחורית, מוביל השרשרת ומגן הדיסק האחורי - כולם משוייפים כדבעי), מאבקים אלימים בענפים ושיחים "רעים", הרדיאטורים וכל הפלסטיקה מקדימה מאבדים צלם אנוש - האופנוע מתבלה, לא יעזור כלום.
באיזשהו שלב אתה מחליט לא לחכות עד שהעסק יתפרק, וגם לא לעשות הזמנה גדולה באיביי שלמען האמת אף פעם לא תחזיר את האופנוע לקדמותו.
מכנית אגב אין שום פשרות: המנוע, המתלים, הברקסים, וכו תמיד מתוחזקים אצלי ברמה הגבוהה ביותר ואין שום הרגשה של ירידה בביצועים.
בסוף בסוף, יש גם את אפקט הקופיקו: אתה פשוט רוצה לפנק את עצמך באופנוע חדש יותר.
גם ה2011 שלך נראה כמו חדש... לקנא
25/07/15 23:54
90צפיות
הבעיה היום היא לאיזה כלי לשדרג
למי שלא נקלט במחנה האוסטרי, אין כ"כ אלטרנטיבות ראויות
לימאהה אין את הWR החדש והישן אזל, אין CRF-X בשום תצורת ייבוא, גאסגאס מעורפלים קשות,
נשאר רק שרקו למעשה, לא? על TM לא שמעתי די הרבה זמן, בכל מקרה גם TM ודם שרקו זו יותר הרפתקה עם יצרן אירופאי קטן, לא תמיד מסתדר לדוחי הסיכונים חובבי היפנים
 
לי למשל, נשאר רק האיביי. מזמין ומתחזק כמיטב יכולתי, מחכה שאו שיגיעו CRFים חדשים, רצוי דור חדש, או הWR החדש....
מה שטוב, כמו שאמר פנג, לרוב תחזוקה תעלה פחות משדרוג לחדש, במיוחד אם כבר הגעת להתאמה אישית שטובה לך
מסכים לגבי הבעיתיות. צדקת לגבי ההונדה ולגבי
26/07/15 19:31
44צפיות
ה TM אני באמת רואה מעטים ממנו בשטח. לגבי האוסטריים, גם סוג של ללכת למשהו שונה
בשדרוג +דלתא כספית משמעותית ,שלא לדבר על הקשר למכלול יפני כזה או אחר(אין צורך לפרט למה)
לגבי גאס גאס ,יש ערפול גם כאן צדקת. אני רואה מהם ולא מעט. רק הסופ"ש בקפה בכפר יהושוע
בעצירה , פגשנו בחור עם כלי300 מרובע 15 חדש.
במקרה שכזה מהחיים,השאלה ללכת לשדרג לכלי חדש על מנת להשאר עם בוכנה יפנית עוד כמה שנים? או להשאר עוד כמה שנים עם דגמי ה12,11 וכו' שמצבם אגב טוב מאד?
לגבי שאר מכלולי הגאסגאס אני מבין ממה שאני קורא וממה שנאמר לי, שיש הספקת חלקי חילוף וגם להבנתי אין קושי להשיג הגם שמדובר במנוע היפני בכל מקרה.
אני חצוי ויחד עם זאת ההגיון שלי אומר שבהחלט ניתן לתחזק את הקיים ועוד תקופה מכובדת ובלי בעיה להבנתי. 
 
 
2015 Full Gas Sprint Enduro Series // Round Three Highlights
24/07/15 16:15
89צפיות
מעולה . רוכב על שרקו הבחור כמדומני
24/07/15 20:34
48צפיות
בתוואי מצוין, בהר ,ירוק מסביב ,נטול סלעים. מסלול יפה מאד לטעמי בכל אופן.
Suspension for mortals
24/07/15 14:48
97צפיות
מי שמעניין אותו נושא המתלים, כיוננים וכו', סדרה נחמדה מאוד. אומנם לאופנועי כביש, אך ניתן להשליך בקלות על אופנועי שטח.
תהנו
 
 
º
הרבה סרטונים, יש בהחלט מה לראות
24/07/15 20:35
13צפיות
ארכיון הודעות
Flix
חברת סולו איטליה

חברת סולו איטליה

מתמחה בכל סוגי התיירות לארץ המגף לפרטים נוספים>>


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה