לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:



כללים לגולש/ת המתחיל/ה

לפני שתשקעו בגלישה, נודה לכם אם תקראו בעיון
את הכללים הבאים, למען הסדר הטוב.
הפורום פתוח בפני כולם, ולמרות שהוא פורום מורים,
תוכלו לפגוש כאן גם הורים, תלמידים, מנהלים
וגם אזרחים מן השורה שהחינוך בראש מעייניהם.
כאן המקום להדגיש כי הפורום משמש במה לדיונים
בענייני חינוך והוראה, מקום לשיתוף חומרים שונים,
ובכלל מקום בו נוכל לשתף ולחלוק עם עמיתים למקצוע
שאלות, לבטים, תהיות ועוד.
הפורום מאד דינאמי ומשתנה מעת לעת,
יש ימים בהם הוא זוחל לו בעצלתיים ויש ימים בהם
נכתבים בו מספר דפים.
אנו תקווה כי אט אט תתגבש לה קהילה חמה ותומכת
מבין חברי הפורום.
מה היינו רוצות לראות בפורום? J
אווירה של בית חם , פרגון , הקשבה , עזרה ,
התחשבות , הגנה , רגישות , ביטחון ,
הבנה ואהבה .
יוזמות ורעיונות שונים לקידום הפורום יתקבלו בברכה.
מה לא היינו רוצות לראות בפורום?
שיפוטיות, ביקורתיות, עצות מגבוה, התנשאות, השתלחויות אישיות, ותוקפנות כלפי אחרים, קללות, גידופים, ציניות שמטרתה לפגוע, מניפולציות - כל אלו לא יתקבלו בשום אופן בפורום..


כמה כללים והנחיות לגולשים החדשים שבינינו,
וגם לוותיקים שבינינו לא יזיק לרענן את זכרונם.

הפורום, כאמור, משמש גם במה לדיונים שונים.
ככזה, מתפתחים בו לעיתים גם ויכוחים ומחלוקות.
הדבר לגיטימי ,אך אנא שימו לב ללשון ההודעות!
הודעות בשפה פוגעת , מעליבה ולא מכובדת תימחקנה .
כל אנשי הפורום נמצאים כאן מרצונם החופשי.
לכולם עיסוקים נוספים המונעים מהם להיות נוכחים
בפורום תמידית, לכן אם לא קיבלתם תשובה או תגובה על
הודעתכם, היו סבלניים, בבקשה. הניסיון מראה שהתשובות יבואו.
אם בכל זאת לא ענו לכם, לא צריך להיפגע ולהסיק שיש למישהו
משהו אישי נגדכם.
לא תמיד יש לחברי הפורום מה לומר, וזה לגיטימי.
ובאותו עניין:
כתבתם הודעה, ביקשתם בקשה או התייחסות כלשהי.
תנו לחברים הזדמנות לראות את הודעתכם ולהגיב.
לא תמיד מגיעות התגובות לאחר מספר דקות. לפעמים זה קורה גם
אחרי כמה שעות. לכן, כדאי להמתין ולהיות סבלניים,
ולא להקפיץ את הודעתכם לראש הדף תוך מספר דקות.



צירוף חומרים לפורום/ למאגר הקבצים
חומרים המצורפים לפורום בצורת קבצים מועלים על ידינו למאגר, אך רצוי להעלות את הקבצים ישירות למאגר. רצוי כמובן לכווץ את הקובץ לפני העלאתו למאגר. הדרכה לכך ניתן למצוא באחד מקישורי הטאגליינס.

שמירה על זכויות יוצרים
פעמים רבות אנו נתקלים בבקשה של גולש/ת ליצירה מסויימת , או לחומרים כלשהם, וכתגובה לבקשה, מובאים חומרים שונים או יצירות ספרותיות שלא נכתבו ע"י הגולש שהעלה זאת.
אנא, הימנעו מלהעלות לפורום/ למאגר חומרים שלא הייתם שותפים בכתיבתם.
עקב זכויות יוצרים של כותבי החומרים/ היצירות אסור בשום פנים ואופן להעתיק את היצירות /החומרים (או חלקים מהם) להודעתכם! מה שכן אפשר (ואף רצוי) לעשות, הוא להכניס בהודעה קישור לאתר בו נמצאים חומרים שונים, או יצירות מבוקשות לטובת הגולש ששאל את השאלה.
הודעה שתכיל בתוכה יצירה, שלא כתב כותב ההודעה עצמו, תימחק.

שרשור הודעות
מכיוון שמספר השרשורים בדף מוגבל ל- 15 הודעות ראשיות, כל הודעה ראשית חדשה שנפתחת דוחפת הודעה אחרת לדף השני, וכן דוחפת הודעה ישנה יותר לארכיון. על כן, לפני פתיחת הודעה חדשה, חפשו האם ישנו שרשור קיים שניתן לשרשר אליו את הודעתכם.
חבל שהודעה שנכתבה לפני מס' דקות תגיע לדף הבא לפני שקיבלה מענה או התייחסות.

חיפוש חומרים
לפני שאתם פונים בבקשה לחומר כלשהו , היכנסו תחילה למאגר החומרים וערכו בו חיפוש.
מאגר החומרים בנוי באופן מאד מסודר וקל להתמצאות, מחולק לקטגוריות שונות.
לא מצאתם את מבוקשכם במאגר החומרים? אתם מוזמנים להפנות בקשה לחברי הפורום.
כמו כן מומלץ לחפש בין דפי הפורום בחיפוש מתקדם חומרים שאתם מבקשים לפני פתיחת הודעה חדשה.


"לעתים יש לילד העשיר צעצועים רבים עד מאד
ובכל זאת משעמם ומעיק לו.
לעיתים קרובות מכין לו הילד העני בעצמו
צעצועים יפים בשבילו ובשביל חבריו
כי מקלות, אבנים קטנות סמרטוטים וחול
יש הרבה בעולם..."

אנו מאמינות שעל ידי הפריה הדדית, נוכל לתרום ולהתרם כאחד.
וזה יאפשר לכל אחד מאיתנו למצוא את השביל לילדים שאנו מחנכים
דור ההמשך.



שמירה על כללי התנהגות בפורום תאפשר לנו לשמור על המקום הזה
כל הערה והארה תתקבל בברכה
שיהיה בהצלחה

שלכם באהבה
mazy ופנינה10

המשך...
הודעה חדשה

שאלה לאריה
17/12/14 09:58
75צפיות
1. האים התשלום עבור מילוי מקום למורה שיצא לגימלאות הוא על פי בסיס דרגה וותק או עלפי שכר מילוי מקום? 2. משרד החינוך מעכבתשלום הפרשים בשכר במשך כחצי שנה. מה לעשות? תודה
לשאלותיך
17/12/14 15:45
54צפיות
1. מילוי מקום שלא לתקופה העולה על 51 ימים הוא לפי תעריף שעתי למ״מ מעבר לכך התשלום לפי דרגה וותק.
2.לדרוש מיידית לפני הגשת תביעה לבית הדין לעבודה באם לא יבוצע תשלום להגיש תביעה .
אריה
לא מדוייק
18/12/14 16:44
23צפיות
אם הגמלאי מלמד במסגרת מערכת שעות שבועית אכן יקבל על פי דרגה וותק,
אם מלמד לפי מ"מ יומי בלבד וללא מערכת שבועית, יקבל לפי תעריף קבוע של מ"מ (ולא לפי דרגה וותק). 
 
לא תמיד זה נקבע לפי כמות ימים. 
 
את השאלה השניה לא הבנתי. 
 
לפני שכותבים לא מדויק רצוי לבדוק את ההנחיות לגבי שכר מ״מ
18/12/14 17:19
20צפיות
לא משנה אם מדובר בגימלאי או כל אחד אחר
מורה העובד וממלא מקום יקבל שכר מ״מ לפי דרגתו וויתקו.
ממלא מקום שהתקבל מראש למעל 51 ימים יקבל שכר לפי דרגתו וויתקו
מי שעובד ברצף  מעל 51 ימים יקבל שכר לפי דרגתו וויתקו לאחר 51 ימים יקבל שכר לפי דרגתו וויתקו רטרואקטיבית .
פירוט בלחצן זכויותיך שבאתר הסתדרות המורים
אריה
מתנצל אריה. הוא לא כתב שהמורה התקבל מראש ל-51 יום
18/12/14 19:19
14צפיות
והוא לא כתב שעובד ברצף. 
אתה מניח את זה בטעות להבנתי, ונותן לו אשליה שרוב הסיכויים שתתברר כלא נכונה. 
 
אם היה מתקבל מראש ל-51 יום רוב הסיכויים שכבר היה מקבל שכר לפי דרגה וותק ולא היה צריך לשאול כאן. 
 
הדגש על גמלאי הוא שהסבירות היא שגמלאי לא יעבוד לפי מערכת כי אסור לו, בהתחלה לפחות.  לכן אני מניח שהוא עובד בשעות מ"מ בלבד. 
 
 
שאלת הבהרה
17/12/14 16:05
100צפיות
תודה על התשובה המהירה. רציתי רק לבקש הבהרה: במקרה של: מעל 51 ימי מילוי מקום, האים התשלום לפי וותק ודרגה הוא לכל התקופה? תודה
º
כן
17/12/14 19:43
15צפיות
לדעתי לא
18/12/14 16:52
15צפיות
הסברתי בתגובה הקודמת.
 
º
ראה תשובתי להערותיך שם
18/12/14 17:20
7צפיות
נסיעות במועצות אזוריות - הרעת תנאים
16/12/14 06:45
80צפיות
אריה שלום
עד השנה מורים במועצות אזוריות שגם גרים במועצה אזורית היו זכאים להחזר נסיעות בפועל ולא לפי חופשי חודשי 
השנה הגזברית במשרד החינוך טוענת שיצאה הוראה חדשה של בני בניימין וזה בוטל ומשלמים רק לפי חופשי חודשי כמו לשאר המורים
ברור שהסיבה להחזר מלא  לא השתנתה (הסיבה הייתה , מיעוט תחבורה ציבורית)
האם הסתדרות המורים מודעת להרעת תנאים זו?
האם ההסתדרות מתכוונת לטפל בעניין זה?
יום טוב
נסיעות
16/12/14 08:15
70צפיות
יש להפנות א הנושא לבדיקה ולטיפול באמצעות סניף הסתדרות המורים.
אריה
ממש מזכיר בדיחה על חקירת זבוב
17/12/14 11:46
45צפיות
 
במכון מחקר רוסי החליטו לבדוק את יכולת תפקוד זבובים ללא רגליים .
בתחילה תלשו רגל אחת לזבוב ופקדו עליו קום ועוף!,הזבוב התישר על 5 רגליו הנותרים והמריא .
הורידו לו רגל נוספת ופקדו עליו קום ועוף ! וגם במקרה זה הזבוב הצליח די בקלות לעוף .
הורדת הרגליים הנוספות השפיע כמובן על יכולתו ללהתארגן לעוף ,וכשנותרה לו רק רגל אחת ,הזדקקו החוקרים לסדרת קריאות בקול רם  של המילים קום ועוף! כדי להביאו למצב תעופה .
כשהסירו את רגלו האחרונה הופתעו החוקרים שלמרות כל קריאותיהם הזבוב לא מתרומם לטיסה .
מסקנתם היתה שזבוב ללא רגליים מאבד את כושר שמיעתו .
 
ועכשיו למציאות המורים
מורים שמלמדים בעיר מגוריהם בדרך כלל יכולים לבחור אם להגיע לעבודתם עם רכבם או ברגל או באופניים או בתחבורה ציבורית ,לעיתים החזר הנסיעות אפילו גבוה יותר מההוצאה בפועל לדלק ,אבל גם אם לא ,אז מדובר בסכומים קטנים יחסית .
 
מורים בישובים הקטנים שבפריפריה ,נתונים לשרירות הלב של המערכת ,שיכולה על פי כל ההסכמים להעבירם מישוב אחד למישנהו ובלבד שזה באותו מחוז (המרחקים בין בתי הספר באותו מחוז יכולים בקלות להגיע ל 40 ק"מ ויותר ).אני מדבר גם על מורים עם קביעות של 25 שנים שבכל תחילת שנה יכולים להיות מועברים ללא כל אפשרות להתנגד .
יש מעט מצבים שהתחבורה הציבורית מאפשרת הגעה סבירה לבית הספר (פחות מ 3 אוטובוסים ,ופחות מ 40 דקות נסיעה לכיוון)
בדרך כלל ,כדי להגיע בישוב קטן אחד למישנהו ולהיות שם לפני 8:00 בבוקר  צריך לעלות על אוטובוס ראשון ב 5:30 בבוקר או בשעה דומה ,כי האוטובוס הבא הינו ב  10:00 בבוקר או בשעה דומה ,ולעבור אוטובוס או שניים .
מובן לכולם שאין אחד שמשתמש בתחבורה ציבורית שכזו ,ולבוא למורה שנאלץ להחזיק רכב כדי להגיע לעבודתו ,ולשלם בתעריף תאורטי של חופשי חודשי שממש אי אפשר להשתמש בו זו התעמרות .
נוצר מצב שמורה "משקיע "כל יום מינימום  40-50 ש"ח רק כדי להגיע לבית ספר ומקבל החזר לפי 12 או 15 ש"ח שבחשבון נטו יורד אחרי מיסים ל 7-10 ש"ח ליום .
אל לה למערכת להתפלא שהרבה יותר מורים יעדיפו שלא לפתוח את היום עם חור בכיס של 30-40 ש"ח ולקבל במקום יום מחלה מלא ללא חור (הפסדים) וללא עבודה .
אני מזמין בזאת מורים מהפריפריה שיכתבו כאן בתגובה איזה מרחק הם צרכים לעבור לעבודתם ,ובאיזה שעה הם היו צרכים לתפוש את האוטובוס הראשון כדי להגיע בבטחון לפני 8:00 לבית הספר .כמו כן מוזמנים לכתוב מה אפשרויות החזרה שלהם הביתה באמצעות תחבורה ציבורית ,כמה זמן ואיזה מרחק וכמה אוטובוסים .
לא חושב שההנחיה שונתה השנה
18/12/14 16:50
15צפיות
אני חושב (אבל אני לא בטוח) שיצאה הבהרה שגם מי שעובד במועצה איזורית יכול לקבל חופשי חודשי על חלק הנסיעה שהוא בערים או באזורים שיש בהם חופשי חודשי ואין שם בעיות תחבורה. 
זאת אומרת שעל חלק הנסיעה האחרון ימשיך לקבל לפי הנסיעה בפועל. 
 
ט.ל.ח
 
מורים מורות זקוקים לעזרתכם במילוי שאלון שחיקה בעבודה
18/12/14 15:06
9צפיות
שלום לכולם
אנא עזרתכם במילוי שאלון שחיקה בעבודה - אנו מתמקדים בעיקר בעובדי הוראה
זה לא יגזול הרבה מזמנכם ויתרום לנו מידע יקר ערך
אנא כנסו ללינק הבא ועזרו לנו

המון תודה על עזרתכם !!
 

 
 
º
הבהרה: המחקר נערך במסגרת לימודי פסיכולוגיה באו"פ
18/12/14 15:46
5צפיות
העברת כיתה
15/12/14 15:24
97צפיות
האם מותר למנהל להעביר מורה לכיתה אחרת באמצע שנה? (מורה מקצועי)
ומה לגבי העברת להקבצה נמוכה יותר?
זו לא הרעת תנאי עבודה, אגב
18/12/14 10:22
41צפיות
אם ימנע ממורה ללמד, וגם לא ישלם - זה אסור בהחלט.
º
האם ניתן לקיים יום הורים בשעות שהיה של מורה?
17/12/14 15:15
45צפיות
יום הורים
17/12/14 15:47
71צפיות
אפשרי אבל לא יהיה תשלום שעות נוספות.
אריה
עזרה מהמורים\מורות שבקבוצה :)
17/12/14 15:00
71צפיות
היי שלום לכולם,
אני סטודנטית לקרימינולוגיה ובמסגרת לימודיי אני ושותפי חוקרים את הנושא אלימות כלפי מורים בבתי הספר.
נשמח מאוד אם תוכלו להקדיש כמה דקות מזמנכם ולענות על שאלון קצר (שמצורף למטה בלינק)  על מנת לעזור לנו להשלים את המחקר. תודה רבה רבה!! חנוכה שמח:)
 
º
בבקשה מורים עיזרו לנו!!
17/12/14 19:50
13צפיות
º
אריאל זו אוניברסיטה, באמת? לא ידעתי
18/12/14 10:19
14צפיות
º
נו באמת? מה זה קשור?
18/12/14 21:26
2צפיות
º
עניתי, בהצלחה.
18/12/14 21:15
2צפיות
שאלה לאריה, האם חובה על מורים לצאת לפעילות חוץ של בית ספר?
16/12/14 22:09
57צפיות
הנהלת ביה"ס טוענת שחובת המורים היא לצאת לטיולים, ימי שדה וכיו"ב אירועים שנערכים מחוץ לגדרות ביה"ס. ובטח שזו חובת המחנכים. מאידך,
בארגון המורים טוענים שאין הדבר כך ולא ניתן להכריח מורה לצאת לכל פעילות שהיא מחוץ לגדרות ביה"ס.
תודה על התשובה
הבאתי לכאן את מכתבו של רן ארז
17/12/14 06:32
48צפיות
הניסוח שלך מאוד לא מדויק מבחינת מה שהארגון מרשה או אוסר.
לטעמי אפשר להביא אישור רפואי שאוסר עליך לצאת מחוץ לביה"ס מסיבות כאלה או אחרות.
º
חג שמח לכל המורים וב"ב
הודעה זו מכילה תמונות
16/12/14 18:32
51צפיות
שאלה בנושא קביעות
15/12/14 20:57
66צפיות
שלום,
יש לי שאלה בנושא קביעות והיא:
אני מורה מזה 3 שנים
שנה ראשונה לימדתי ברשת מסוימת
שנה שנייה - רוב השנה עבדתי במילוי מקום שעתי  דרך משרד החינוך, ובמהלך השנה החלפתי מורה לחל״ד דרך העיריה , שליש משרה ( שעות תקן).
שנה שלישית ( השנה ) - באותו בי״ס, שוב מילוי מקום שעתי דרך משרד החינוך , וחצי משרה ( שעות תקן )דרך

העיריה.
שנה הבאה ( שנה רביעית) מקווה מאוד להמשיך באותו בי״ס , האם בסוף שנה הבאה אוכל לקבל קביעות ( במידה ותהיה לי משרת תקן של מעל 1/3 משרה)?

ועוד שאלה - מעונינת ללמוד לתואר שני, האם צריך וותק מסוים או קביעות כדי לקבל מלגה ממשרד החינוך? או שמא שניהם יחד?

תודה מראש רותם
קביעות
16/12/14 08:14
38צפיות
לפי מתכונת עבודתך אם תמשך כך לא תהיי זכאית לקביעות.
יש לעבוד אצל אותו מעסיק לפחות שליש משרה בשעות תקן כלומר לא במ״מ ולא בחוזה אישי.
כדי לקבל סיוע את למעשה צריכה להגיע לוותק מוכר שנה רביעית ולקביעות.
אריה
שאלה לאריה
15/12/14 18:46
113צפיות
אריה שלום
אני יודעת כי מילוי מקום בשעת שהייה שווה 125%. האם הדבר נכון גם לגבי שעה פרטנית / ניהול כיתה בה אני מתבקשת למלא מקום בכיתה מלאה ?
תודה
השאלה לא נשאלת בכלל
15/12/14 20:27
63צפיות
כי לפי הסכם אופק חדש, חל איסור מוחלט לבצע מילוי מקום על חשבון שעה פרטנית.  לכן אין בהסכם שום התיחסות על אחוז התשלום במקרה זה
לשאלתך
16/12/14 08:12
57צפיות
אין למלא מקום בשעות פרטניות או בשעות ניהול כיתה
אריה
º
תודה
16/12/14 14:19
5צפיות
השתלמויות בזמן סטאז' - עוז לתמורה- שאלה
15/12/14 20:22
44צפיות
שלום,
הבנתי שב"אופק חדש" השתלמויות בזמן שנת ההתמחות (סטאז') לא מוכרות אח"כ לשכר. כלומר אפשר להשתלם , אבל השעות לא ייחשבו בהמשך.
האם כך הדבר גם ב"עוז לתמורה"?
תודה,
שני
השתלמויות
16/12/14 08:10
28צפיות
השתלמויות יוכרו למורה בסטאז רק לאחר שיקבל הסמכה להוראה.
אריה
º
יש לי תואר ותעודת הוראה. האם לכך התכוונת? תודה.
16/12/14 13:23
9צפיות
º
מי שיש לו תעודת הוראה ההשתלמויות יוכרו לו
17/12/14 08:14
6צפיות
למה מערכת החינוך כמו שהיא - מעוללות הרגולטור
14/12/14 11:25
155צפיות
האחרון - שי פירון.
מוזמנים לקרוא סיכום של שנה עד שנתיים קדנציה של האיש הזה:
 
המורה המחליף: סיכום הקדנציה של שר החינוך שי פירון 
בחירות 2015 |
עודכן 08:22 13/12/2014
 
עמרי מניב
רפורמה רדפה רפורמה, מושגים חדשים הופרחו (והופרכו) לאוויר - רק שבשטח, שר החינוך שי פירון משאיר אחריו אדמה חרוכה • מערכת החינוך טולטלה בתקופתו פעמים רבות כל כך, עד שאף אחד - מהילדים בני ה-3 שנותרו ללא צהרון, דרך תלמידי כיתה ב' שיישארו גם ללא שבועיים לימודים בחופש הגדול, ועד לנשיאי האוניברסיטאות שלא התלהבו מתוכנית הפסיכומטרי - לא ממש מבין איך ייראה העתיד • פרידה מהוריקן שלא השאיר אחריו שום תשתית סדורה לתוכניותיו, ושאת נזקיו יהיה לא פשוט לתקן
 
 
אתחיל מהסוף: זו ככל הנראה קדנציית שר החינוך עם הנזק העתידי הרב ביותר שהייתה כאן. מפתה לומר ששי פירון היה שר החינוך הגרוע ביותר בשני העשורים האחרונים, אלא שהוא לא הספיק לממש את כל שאיפותיו כדי לזכות בתהילה; יהיה זה משול לאנשי חינוך רבים שעורגים לתקופות כהונתם של שולמית אלוני ויוסי שריד, והנוסטלגיה משכיחה מהם שהקדנציה של כל אחד מהשניים ארכה פחות משנה.

לו פירון היה נוהג באחריות, לא היו השלכות כה הרסניות לתקופת כהונתו הקצרה. עד שהתיישב על כסא השר ביטא היטב את הנזק הנגרם מהקדנציות הקצרות של שרי החינוך; אלה יודעים שתקופת כהונתם קצרה, ורוצים להטביע את חותמם על ידי עצירת הרפורמות של קודמיהם ויצירת רפורמות חדשות, כאלה שיחזיקו בדרך כלל עד כניסתו של השר החדש, וחוזר חלילה. המערכת משתגעת, בתי הספר מבולבלים, ומערכת החינוך, בה נדרשת יציבות יותר מכל, סובלת מתנודתיות מסחררת ונשלטת למעשה על ידי דרג פקידותי במשרד החינוך, מכורח הנסיבות.
 
פירון, שהלין על התנהלות השרים השולפים רפורמות והבטיח לתת שקט למערכת, עשה בדיוק את ההיפך. לא רק שלא הרגיע, אלא הנחית רפורמה אחר רפורמה, עד שהפך מושא ללעג בקרב בכירים במשרד החינוך, בקרב המורים בבתי הספר ואף לכוכב של תוכניות הסאטירה, שם הוצג כמי שיעשה הכל כדי לזכות בפריים נוסף מול המצלמה.
 
זו לא רק הכמות, זו גם האיכות
  
מקורב לפירון המשיל את הקדנציה שלו לילד שנכנס לחנות ממתקים עם ליד חופשית. פירון טעם מהכל, טעם וזרק. במקום כמה נושאי ליבה, הוא ירה לכל הכיוונים
 
הבעיה הראשונה, כאמור, היתה הכמות - מבול הרפורמות שהונחתו על המערכת. אדם שעבד אתו קרוב המשיל את הקדנציה שלו לילד שנכנס לחנות ממתקים וזוכה שם ליד חופשית. פירון טעם מהכל, טעם וזרק, ניסה את כל השוקולדים והממתקים שבמשך שנים יכול היה רק להביט בהם, על המדפים הגבוהים. מערכת החינוך לא יכולה להתמודד עם עשרות רפורמות ותוכניות חדשות בטווח זמן של שנה ושמונה חודשים, אך פירון לא היה מסוגל לבחור כמה נושאי ליבה ולהתמקד בהם, אלא החליט לירות בו זמנית לכל הכיוונים.
 
אלא שלא מדובר רק בכמות, אלא בעיקר באיכות הביצוע. לשם השוואה, כאשר קודמו בתפקיד, השר גדעון סער, השיק תוכנית חדשה, זה נעשה בתום עבודת מטה מסודרת ולאחר שהשיג תקציבים לכך, לא כך במקרה של פירון. השר מיש עתיד נהג לפרסם את הרפורמות הרבה לפני שהיו בשלות, ללא עבודת המטה הנדרשת וללא תקציב. זאת הסיבה שאותה הרפורמה הייתה משנה צורה ותוכן פעמים רבות לאחר הפרסום, מה שהיה מתחיל בהכרזה על תוכנית משמעותית הסתיים בדרך כלל בקול ענות חלושה.
 
מי שמעוניין לקרוא את כל הסיכום - כאן 
עצוב עד כמה שזה נכון.
14/12/14 20:23
78צפיות
לדוגמה, הנה דברים שכתב היום המפקח הראשי של מקצוע הנדסת תוכנה למורים שלו:
 
"עניין הגמולים לא ברור מכיוון שהשר קבע שהבחינה החיצונית היא 70 אחוז והפנינית 30 אחוז. ה- 70 אחוז יחשב כשלוש יחידות (למרות שהזיקה ליחידות לא ברורה).
אני מבקש תשובות על שאלותיכם. אם אני לא עונה סימן שלא נתנו לי תשובות וכנראה אלו ששאלתי אותם לא יודעים את התשובות."
 
(ומה מורה למדעי המחשב אמור לעשות עם הדברים האילו?)
 
 
מפמר פיסיקה אמר דברים דומים
15/12/14 22:15
43צפיות
אבל זה לא הופך את השינוי לרע
זה רק אומר ששינוי בכזה סדר גודל לוקח זמן ועבודה
 
נשאר רק לקוות לטוב
|*|נפתח פורום מטבחים|*|
15/12/14 15:10
8צפיות
|בועה|חולמים על מטבח חדש לבית? קניתם דירה מקבלן ואתם רוצים לדעת איך לשדרג את המטבח מבלי לקרוע את הכיס?
בפורום מטבחים החדש של תפוז תוכלו לבשל לעצמכם את מטבח חלומותיכם בעזרת מומחים בתחום.

היכנסו כבר עכשיו:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?f...


בית ספר רב שלבי, מהו?
15/12/14 14:16
27צפיות
ברצוני לקבל את הגדרת המושג : בית ספר רב שלבי.

עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה