לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הבאים לפורום הכי רטוב בתפוז!!!

אתם עומדים להכנס לים של חוויות וידע מקצועי בכל הקשור לדברים שצפים, מפליגים ואפילו קצת צוללים.

נשתדל להנעים את זמנכם בחוויות שייט, לענות על כל שאלה מקצועית, ואפילו לנסות לשדך בין אנשי צוות.

כידוע ענף השייט הולך וגדל בקצב מסחרר, כל יום מתווספים בממוצע כ-4 סקיפרים חדשים ובכל חודש נכנסות לישראל כ-4 יאכטות חדשות, כמו כן מועדוני השייט פורחים, אז בואו לחלקת האלוהים הרטובה והקטנה הזו ותהנו מכל רגע.

תודה למנהלי הפורום בעבר (לפי הסדר): מון קפיטאן, LIZARD, בת ים, אלון סולומון, אדם99, נדב השובב.

... A bad day at sea is better than a good day on land
ים טוב!
רון יציב

נא לשמור את הפורום אך ורק לדיונים מקצועיים. אין לפרסם מודעות (קניה / מכירה / צוותים למשל) בגוף הפורום - מודעות שיפורסמו בפורום ימחקו! בכדי לפרסם יש לגשת ללוחות דרך התפריט "לוחות" ולא לשכוח את הקטגוריה המתאימה.
המשך...
הודעה חדשה

רוצים לזכות בכרטיס זוגי לסרט|?|
30/10/14 11:36
1צפיות
|אקשן| אנחנו מחלקים 30 כרטיסים זוגיים לסרט "קרניים". היכנסו כבר עכשיו לפורום ביקורת סרטים וקולנוע
וכתבו לנו על סוד שנחשפתם אליו בטעות, או סוד שסיפרו לכם ולא רציתם לדעת מלכתחילה ואולי תוכלו לזכות!

לפרטים נוספים והשתתפות בתחרות:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?for...

|רמקול|היום בין השעות 16:00-18:00 נארח בפורום הריון ולידה - תמיכה את ד"ר ליזה רובין רופאת ילדים.
ד"ר רובין תשמח להכין אתכם לחורף הקרוב, האם כדאי להתחסן? ואיפה?

מוזמנים לשאול את שאלותיכם כבר עכשיו:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?for...

|*|אנחנו מזמינים אותך לשתף אותנו בלוק של הגבר שלך, היכנסי לפורום שיחת נשים,
ספרי לנו מה סגנון הלבוש של הגבר שלך ותוכלי להלביש אותו בקולקציית הגברים של קסטרו!

לפרטים נוספים והשתתפות:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?for...
מצב הים והרוחות - מישהו מכיר אתר או אפליקציה טובה?
28/10/14 08:27
113צפיות
מחפש אתר או אפליקציה טובה לטלפון שתאפשר לתכנן הפלגה ולראות את מצב הגלים והרוחות באזור הים התיכון.
מישהו מכיר?
 
תודה :)
אתרים טובים למצב הים והרוח
28/10/14 09:53
178צפיות
WAM, SWAN, שניהם של חקר ימים. תחזית מדוייקת למדי לגבי גלים ורוח. לאזורנו צריך לבחור ב Levantine Basin
tahazit.co.il
אני עובד עם 3 מודלים: המכון לחקר ימים ואגמים
28/10/14 21:10
137צפיות
אוניבסיטת אתונה  weather on line uk . שלו שתם מצויינים והתוצאות הן על פי האקסיומה של מורפי : All Probabilities are 50% תקראן בבלוג של הפלגה זו יש שם הובחות לכך ביחוד כאשר מדובר במז"א מקומי. יש לי חשבון נוקב עם המודלים, ואני למדתי מטאורולוגיה.
אני עובד עם 3 מודלים: המכון לחקר ימים ואגמים
28/10/14 21:17
99צפיות
אניברסיטת אתונה ו ווטר און ליין הבריטי/גרמני. שלושתם מצויינים והתוצאות בהתאם לאקסיומנ של מורפי all probabilities are 50% . תקראו בבלוג ןתיווכחו. ביחוד כאשר מדובר במז"א מקומי, שאותו בד""כ אנחנו צריכים.
בקשת הערכה
28/10/14 21:27
125צפיות
שלום
משהוא מוכר המליץ לי על האתר:
אודה לך אם תתן הערכה לאיכותו
המשך שיט נעים
uoa gr = university of athens
29/10/14 19:24
58צפיות
זה אחד מהשלושה שאני עובד איתם. מישהוא סיפר לאחרונה בפורום שהם הוציאו אפליקציה שמאפשרת קבלה של מז"א מקומי במירווחים של שעה. עכשיו רק צריך סבלנות לראות את התוצאות לעומת התחזיות. אני לא רואה זאת. צריך לזכור שכל האתרים למעשה מתבססים על, או כמעט על, אותו בסיס נתונים , למעט אולי הצי השישי, שיש לו אתר משלו במילנו. אבל החלק החשוב של האתר הזה אינו פתוח לציבור.
תודה אני כבר כמה חודשים במעקב
29/10/14 19:36
54צפיות
ולא השתלטתי על האפשרוית.
היות ואיני מפליג מעניינות אותי בעקר רוחות מסוכנות לאנטנות נאה בחורף
אשמח לשמוע דעתך גם על האתר הטורקי הזה
29/10/14 12:24
83צפיות
איני מכיר אותו. וכדי לחוות דעה צריך לעבוד איתו
29/10/14 19:31
49צפיות
תקופה בתנאי הפלגה בפועל
עוד אתר מעניין
29/10/14 19:09
75צפיות
סיוע בתרגום מונח - mast crane
29/10/14 12:49
88צפיות
שלום לכולם
 
אני אורחת מפורום תרגום ועריכה, ואני עובדת כעת על טקסט שמכיל מונחי ימאות. אודה לכם אם מישהו יכול לסייע לי בתרגום המונח mast crane. האם יהיה נכון לתרגם אותו כ"עגורן תורן"?
 
תודה מראש לכל מי שיכול לסייע
º
מה השם באנגלית לתמסורת ברך ומה השם לתמסורת ציר ?
29/10/14 14:15
61צפיות
למיטב ידיעתי
29/10/14 14:50
78צפיות
הנעת ציר - INBOARD DRIVE  או SHAFT DRIVE
תמסורת ברך למפרשיות - SAILDRIVE
תמסורת ברך למנועיות - STERN DRIVE או INBOARD/OUTBORD DRIVE
º
תודה
29/10/14 18:04
21צפיות
CRANE להבדיל מ-DERRICK
29/10/14 16:17
71צפיות
שלום
התרגום המילולי נכון אך, אני לא קובע  מבחינת המשמעות, ולכן עזרתי באה להקלת החיפוש.
באופן כללי כאשר אומרים CRANE מתוונים לעגורן אשר משקל המבנה שלו מאפשר סיבוב זרוע ממקום הטעינה למקום הפריקה. כאשר אומרים MAST CRANE , בדרך כלל למשאות כבדים מתכוונים לכך שמעל מבנה השליטה ממשיך תורן שמחזק את קצה זרוע ההעמסה על ידי מערך כבלים כל שהוא, וזה יכול ליצור בלבול בהגדרה ביחס למה שמכונה DERRICKS בעברית "קילון", אלא שלאלה אין מבנה בציר הסיבוב אלא סיבובם,  ממקום הטעינה למקום הפריקה, מפוקד על ידי כבלים בין שידנית ובין שחשמלית. בכל מקרה משני הסוגים ישנם הרבה דגמים  שלעיין, לא מתחום המקצוע, עלולים להראות מאותה משפחה, כך שאני מציע לבצע חיפוש באנגלית לשני הכינויים ולהתרשם מהתמונות המוצעות (אם יש חשיבות למשמעות).
בהזדמנות זו בימים אלה אני כותב סיפור, בנושא ימי, בן כ-50 עמודים באנגלית, ולאחר חיפוש במרשתת לא מצאתי מי שמבצע הגהה באנגלית (בתשלום) אם יש הצעה זמינה אשמח לדעת
בהצלחה
 
השאלה כמובן מה ההקשר כי במפרשיות זה חלק בראש התורן שמרחיק את
29/10/14 17:11
62צפיות
המעלנים. רשום mast crane sailboat 
אני רואה שהשילוב MAST CRANE מופיע בשני הקשרים
29/10/14 17:50
48צפיות
האחד - כמתואר לעיל שמתאר את צורתו ועיקרון פעולתו של המנוף - וההקשר שלו לאו דוקא ימי.
השני - מנוף שמשמש להתקנת תרנים על סירות - כאן הכוונה לתפקידו של המנוף והוא יכול להיות ממומש בכל מיני צורות.
ללא המילה MAST אבל כן בהקשר של תורן יש את מה שציין דניאליה, אבל לא בהכרח רק למעלנים כי זה גם מופיע בגוף שמרחיק את נקודת החיבור של הונטות מהתורן (למשל, בליטה מראש התורן כלפי הירכתיים על מנת שהונטה האחורית לא תפגע בשפה האחורית של המפרש)
תודה, מדובר במנוף לנשיאת משאות כבדים
29/10/14 18:20
43צפיות
המנופים נמצאים על גבי ספינות (לא מפרשיות), ומטרתם - לשאת משאות כבדים במיוחד. 
לפיכך, נראה לי שהתרגום "עגורן תורן" הכי מתאים.
 
אז ראשית, תודה רבה
 
ושנית, לגבי ההגהה - אנא שלח לי מסר בהודעות הפרטיות ("מסר למחבר")
לגבי שאלתך בנושא הגהה
29/10/14 17:55
55צפיות
אני מניח שהכוונה שלך לתיקוני ניסוח (בהנחה שכתבת בכלי כמו WORD כנראה ששגיאות איות ושגיאות תחביריות הוא כבר תיקן לך)
תנסה לפנות לכתבים של ספרות טכנית - כאלו שמתרגמים מעברית לאנגלית (או כותבים ישר באנגלית ספרות טכנית עבור חברות ישראליות) - אני כמעט בטוח שהם יוכלו לספק לך שירות כזה.
º
תודה אנסה כשאסיים
29/10/14 19:28
25צפיות
º
אכן - זה תרגום מתאים
29/10/14 19:34
31צפיות
º
תודה רבה רבה!
29/10/14 19:56
20צפיות
הזמנה להרצאה השבוע במרכז 'מגלים', אקואושן
הודעה זו מכילה תמונות
26/10/14 16:56
131צפיות
שלום לכולם,
 
אנו שמחים לפתוח עונה חדשה של סדרת ההרצאות 'חלון לים התיכון'. גם בעונה זו נתמקד בים התיכון, אך מדי פעם ניתן הצצה גם לימים אחרים, קרובים יותר או פחות. 
מתכבדים להזמינכם השבוע להרצאתו של אלון שפון ממכון וייצמן: כמה זה עולה לנו? מבט קצת שונה על מקורות המזון של האנושות
 ההרצאה תכלול סקירה קצרה של ההיסטוריה האנושית בהקשר של ייצור וצריכת מזון מן החי, ותתמקד בנטל הסביבתי המשויך להם תוך התייחסות לבטחון תזונתי עכשיו ובעתיד
 
ההרצאה תתקיים ביום רביעי הקרוב, 29.10.14, בשעה 19:00 במרכז 'מגלים' של עמותת אקואושן בשדות ים (מצ"ב מפת הגעה)
מומלץ להירשם מראש במייל  iris@ecoocean.org, או בטל. 04-6364485
 
נשמח לראותכם,
צוות אקואושן
 
 
מפת הגעה
הזמנה להרצאות
תכנית הרצאות תשע"ה
השתתפות בהוצאות בהפלגות לחו"ל ובחו"ל . שאלה .
26/10/14 16:28
322צפיות
כשמפליגים עם חבר שהוא בעל יאכטה , מה ההוצאות שמקובל שהאורחים משתתפים בהן :
 
דלק ?
עגינות במרינות ?
אוכל ?
אחרות ?
 
תודה על עזרתכם.
השתתפות בהוצאות
26/10/14 16:48
282צפיות
כל מה ששאלת + סכום מסוים על הוצאות עקיפות של היאכטה כמו ביטוח, בלאי ותקלות שאולי לא תראה אותם במהלך ההפלגה אבל הם חלקית תוצאה של זה. מה גובה הסכום לא יכול להגיד, זה תלוי במשך ההפלגה ובעיקר איך בעל היאכטה מקבל/דורש את זה. בכל מקרה לדעתי האורחים צריכים להציע גם אם בעל היאכטה לא יבקש.
אתה \מישהו נתקל באורחים שמציעים מעצמם השתתפות בהוצאות?
26/10/14 20:59
253צפיות
אין חיה כזו. 
פה צריך לשאול מה קורה ביוון או תורכיה עם עלויות הטרנזיט לוג. מה קורה עם מעבר הסירה בקורינטוס אם מגיעים לשם.
מה קורה אם קורה איזה נזק קטן......יש אחריות ציוותית....? נפל פנדר בהפלגה ואבד וקנית אחר בדרך, מי משלם?  ועוד ועוד....הרבה חומר למחשבה.
 
מה קשור הפנדר?
26/10/14 21:11
222צפיות
ואם אתה תפיל אותו לים אז החבר שלך ישלם עליו בגלל שהסירה שלך? 
נתתי את זה כדוגמא לשאלה אם יש אחריות ציוותית.
26/10/14 23:37
175צפיות
אם החבר שלי הפיל אותו? מה זה חשוב במשמרת של מי זה נפל? 
זו נקודה למחשבה. יש פה צוות שמתפעל ואחריות של כל אחד.
אם זו היתה סירה מושכרת אז מה היה קורה? זה שאצלו השתחרר הוא משלם או כולם יחד?
º
השתתפות בהוצאות... חברים דוחפים בכח. יש לך הוצאות. קח!!!.
27/10/14 12:56
138צפיות
אני מוסיף גם שימוש בגז, שמנים כניסה/יציאה ממדינה
26/10/14 18:53
240צפיות
מעולם לא ביקשתי השתתפות עבור הוצאות של תיקונים, או הוצאות קבועות.
השיטה היעילה ביותר לדעתי...
26/10/14 21:10
248צפיות
בתחילת ההפלגה בוחרים את אחד המפליגים כממונה על הקופה. כל משתתף כולל בעל הסירה מפקיד סכום ראשוני - נאמר  100 יורו. הסכום שנאסף ישמש לקניות אוכל, דלק, גז בישול, תשלום אגרות כניסה ויציאה. אנחנו אפילו יצאנו לארוחה משותפת במסעדה ושילמנו עליה מהקופה. כאשר נגמר הכסף מפקידים שוב סכום דומה וכמובן מנהלים רישום מדוקדק של ההוצאות. בסוף ההפלגה אם נשאר סכום גדול הוא מחולק שווה בשווה בין המפליגים. סכום זניח נשאר בקופה.  אי אפשר לדרוש מהמפליגים לשלם ביטוח והוצאות תחזוקה וחלקי חילוף ותיקונים.  
אתה מדבר על הטכניקה איך לגבות ולנהל את הכסף.
26/10/14 23:40
188צפיות
הדיון הוא מה נכלל או לא נכלל בהוצאות המשותפות מהקופה.
אני חושב שגולש זמני 1 הסביר הכי ברור . החישוב צריך להיות ...
27/10/14 08:53
194צפיות
כאילו הסירה היא צ'ארטר . כולם מתחלקים בכל ההוצאות אבל אין תשלום ליאכטה עצמה .
 
תודה לכל העונים והמפליגים .
יצאת עם חבר חזרת עם תובע
27/10/14 10:12
217צפיות
שלום לך
אם כהגדרתך בעל הספינה הוא חבר, כל מה שלא תסכמו לפני היציאה יהיה במקרה הטוב מחולל של עלבון. מצד האורח צפוי שישתתף בכל ההוצאות שנובעות מנוכחותו, בתוספת כל מחווה אחר, לפי גדלות נפשו וכיסו.
מצד בעל הספינה, לפי מיטב הגיוני, הוא אינו יכול אפילו לרמוז על דרישת השתתפות משום שבכך הוא הופך את עצמו ל"משיט נוסעים בשכר", ואולי גם אין לו רשיון לכך. החשוב ביותר הוא לנהל יומן תנועה והמרת כספים, הן כללי והן אישי, ולסכם הכל בטרם יציאה.
העקר לדעת לוותר ולסגור עין - הרי יצאת להנות
איך אמר ראה"מ לוי אשכול "אני מוותר ומוותר עד שאני משיג מה שאני רוצה"....
מותר לגבות השתתפות בהוצאות האמתיות רק אם אתה מרוויח אז אתה
27/10/14 16:49
174צפיות
משיט בשכר על כל המשתמע מכך
 
הגיוני
27/10/14 17:49
137צפיות
תודה, נכון,
ולכן אני ממליץ על הסכם כתוב לפני היציאה והנהלת חשבונות קפדנית (כולל קבלות) כל המסע.
היות וכשמתפתח סיכסוך  צפוי שצד אחד יטען שהרוויחו מכספו.
לצערי התנסיתי בהרבה עצימות עין, למען שלום המסע, עד שהבורא החליט שמספיקה לי עין אחת.... 
שטויות, מפליגים עם חברים המשתתפים בהוצאות הישירות כמו שפעם
28/10/14 13:21
117צפיות
היינו נוסעים לטיולים ומשתתפים בדלק למכונית ויוצרים קופה משותפת לכל השאר..
אין פה עניין של מותר או אסור.
פרוש מוטעה, לדעתי
28/10/14 10:17
145צפיות
לעניות דעתי אי אפשר  ע"י גביית כספים להפוך ל"משיט נוסעים בשכר"  שזו הסמכה בלבד,  אלא  גביית כספים  ייתכן  ותהפוך את הסירה למסחרית ואז הסקיפר נדרש להסמכה.  אם אתה לוקח כסף על עצם ההפלגה אתה בוודאות סירה מסחרית, אבל לא בהכרח אם  ה"אורחים" משתתפים בהוצאות.   
 
ככל שראיתי ההגדרה "בשכר" אינה מופיעה בחוק ואינה מפורטת,  ולכן צריך לחשוב עליה בקריטריוניים  אחרים - למשל של מס הכנסה - האם זו הכנסה  שיש רווח בצידה או לא,  והאם הסכום שנגבה הוא באמת לכיסוי הוצאות - מקביל ל"הוצאה מוכרת" - או מעל ההוצאות ולכן רווח.   אם יש רווח, צריך גם לדווח עליו ולשלם מיסים.....
 
תשלום סביר עבור הוצאות בפני עצמו, לעניות דעתי, לא מהווה עילה להפוך את הסירה לסירה מסחרית.   אנו עושים את זה כל הזמן,  תמיד אחד מהצוות הוא ה"גזבר",  ותמיד  כולם רואים את הפירוט ולכולם יש זכות להביע דיעה על מה מחייבים.   
 
מהי חברות
28/10/14 11:34
120צפיות
מאחר והשאלה הראשונית דיברה על השתתפות בהוצאות הפלגה של "חבר" - לדעתי לא יכולה להיות תשובה.
אם נכנסים בין חברים לנושא של "משיט בשכר" ו "חבות" ו"לשון החוק"  הרי שכבר מדובר על יחסי גומלין על בסיס עסקי - ולא על חברות. מאוד תלוי באיזה חבר מדובר, מה עשיתם יחד, מה לא עשיתם יחד, מה נסיון העבר עם אותו חבר בסיטואציות דומות כשמעורב כסף, קשה לקבוע. מה שכן - הדרך שבה תפתור את הסיטואציה הזאת - בהחלט תהיה מדד משקף וסמן לטיב ואופי החברות.
להלן מנסיוני הדל
28/10/14 12:38
139צפיות
ההגדרה שלנו ברורה:
הוצאות משתנות - מתחלקים. מתשלום לביקורת גבולות ועד דמי עגינה ומים (אם עלו כסף בדרך).
דלק: חלק יחסי לפי שימוש בפועל.
הוצאות קבועות/תאונתית - של הבעלים. לכן לא משלמים על עצם השימוש בספינה.
בדוגמאות שהובאו לעיל - אם נפל פנדר לים, זו בעיה שלהבעלים. גם מאחריותו כסקיפר גם  כי זה סוג של תאונה.
מי שאמר כמו בצ'ארטר - זה הרעיון הכללי.
כמו בצרטר....?
28/10/14 14:01
106צפיות
אם לקחת סירת צרטר עם 6 פנדרים והחזרת עם 5 אז מי משלם? זה בפועל חתום על הסירה או מתחלק על הצוות?
אם לקחת הסירה עברה "שיפשוף" קל בזמן ההפלגה, נניח מתחת להפעלת הביטוח, ולא מפעילים השתתפות עצמית, נניח 100-200 יורו. מי משלם? הצוות או זה שחתום על הסירה מול חברת הצרטר?
לא בדיוק כמו בצ'ארטר
28/10/14 14:35
103צפיות
סליחה. בגדול כמו בצ'ארטר מבחינה עקרונית. בצ'ארטר נתחלק גם במחיר הפנדר. בסירתי הפרטית לא. יחד עם זה כבר קרה לי שהצוות החליט וקנה את הפנדר למרות שאמרתי שזה3 עלי.
לא בדיוק כמו בצ'ארטר
28/10/14 14:36
85צפיות
סליחה. בגדול כמו בצ'ארטר מבחינה עקרונית. בצ'ארטר נתחלק גם במחיר הפנדר. בסירתי הפרטית לא. יחד עם זה כבר קרה לי שהצוות החליט וקנה את הפנדר למרות שאמרתי שזה עלי.
אז זה באמת יפה מאוד מצידם, העניין הוא שאין מוסכמה בקשר לזה,
28/10/14 14:56
105צפיות
וכל צוות יתנהג אחרת, לפי טוב ליבו, מידת החברות, ואופי ההפלגה. 
ככה מגלים מי באמת החבר
29/10/14 07:27
64צפיות
ומי סתם מנצל את זה שיש לך יאכטה להפליג בחינם.
º
מאה אחוז נכון.
28/10/14 13:22
100צפיות
º
הכוונה למטש וריבא
28/10/14 13:37
85צפיות
כתבה נחמדה ב"כחול" שקשורה לנושא
29/10/14 07:46
88צפיות
מה בודקים בקניית יאכטה ??
28/10/14 23:35
125צפיות
איזה הסכם שותפות מקובל לחתום בין שותפים
עיריית תל אביב בוחנת הקמת שירות הסעות ימי
26/10/14 09:20
317צפיות
אשמח לשמוע את דעתכם המקצועית.
 
הרעיון גאוני למי שלא מכיר את הים .
26/10/14 13:04
228צפיות
בימים של ים גבוה כשהגלים מגיעים ממערב , נוסעים רבים ירגישו רע עקב הטלטול של הספינה . התוצאה ? יפסיקו את ההפלגות בימים של ים גבוה/סוער .
 
התוצאה לנוסעים ? איחורים לעבודה ולפגישות .
 
התוצאה העסקית ? לקוחות לא יוכלו לסמוך על הגעה בזמן בקו השייט ויפסיקו להשתמש בו והקו יפסיד כסף ויסגר .
 
בכתבה יש תמונה של ספינה/אוטובוס בונציה .  לא אותו דבר .  בונציה אין גלים !  ( מנסיון אישי רב הכולל הפלגה בונציה בסירה שלי ) .
 
הנה רעיון יותר פרקטי .  שיבנו רכבת תחתית . רעיון גאוני שמצליח בכל העולם . איך לא חשבנו על זה קודם .
º
רעיון יותר טוב.....לשלב בין השניים. תעלת בלאומילך !!
26/10/14 14:26
147צפיות
בעדינות
26/10/14 15:04
207צפיות
לא ליאש את העיריות , דבר ראשון מרינה בראשון לציון ובת ים כדי להכין את התחנות , אחר כך שיסגרו את הקו
 
איזה כלי יסיע?
26/10/14 15:30
202צפיות
כדי שזה יהיה אטרקטיבי - כל המסלול צריך לקחת כשעה. המרחק גס הוא בערך 14 מייל. בשביל זה צריך כלי שיכול להפליג 14 קשר.... איזה כלי ייקחו? ואיזה אנשים יפליגו בו בים של יותר מחצי מטר במהירות הזאת?     ... נקודה למחשבה...
אדוני צודק לחלוטין, מה עוד שדרומית לשדרות ישנה אלפי
27/10/14 21:39
115צפיות
חופרים מוכשרים ורעבים לעבודה. תקבל מנהרות מבוטנות  לתפארת.
º
ובין היתר - תרופות למחלת ים יחולקו בחינם ולהגברת האפקטיביות
26/10/14 23:35
94צפיות
סקיפר 30
27/10/14 11:40
244צפיות
שלום לכולם,
אחרי הרבה שנים והרבה תירוצים אני סוף סוף רוצה להגשים את החלום הזה.
אשמח להמלצות ממי שמכיר לגבי בית-ספר טוב ובכלל(איזור ת"א)
למה כן? למה לא? מה כדאי לשאול.
תודה.
מיותר. צא להפליג עם חברים. צור לך חבורה. יש יותר מידיי חולמי
27/10/14 11:56
219צפיות
ם.
º
אתה רציני?
27/10/14 19:26
106צפיות
º
רציני? זה בדיוק אני.
28/10/14 11:39
57צפיות
לא חושב שתקבל כאן המלצות ספציפיות
27/10/14 12:01
183צפיות
כנראה שלכל אחד יש כאן בי"ס אחד או שניים שהוא היה ממליץ ובסופו של דבר תתקבל את רשימת כל בצתי הספר בארץ.
תעשה סקר שוק, תתרשם מהאנשים, תתרשם מהמחירים, תברר את שיטת הלימוד ותנסה לחשוב מה מתאים לך (למשל - יש שמרכזים את החלק במעשי בתקופה קצרה ויש כאלו שפורשים אותו על זמן ארוך), מה המדיניות לגבי שיעורים נוספים והגשה נוספת אחרי כשלון במבחן/טסט. בבי"ס קטן כנראה תקבל יחס אישי יותר אבל בגדול יש כנראה יותר גמישות במקרה שפספסת שיעור.
º
תודה gb, תשובה לעניין
27/10/14 13:08
88צפיות
במאמרי הפורום תמצא חומר רלוונטי.
27/10/14 19:29
111צפיות
ואת המאמרים תמצא בלשונית "כלים ומידע"...
מחיר הבחינות השתנה מעט. 
 
בהצלחה,
º
תודה רון! זה מה שחיפשתי.
29/10/14 13:50
27צפיות
º
הפלגה בים האיוני בחורף - למי יש נסיון ויכול לספר?
25/10/14 10:57
212צפיות
אין לי ניסיון אישי ביכטה ביוני, אבל הים היוני
25/10/14 18:02
270צפיות
אינו שונה מהאגאי בחורף. בין מערכות השקעים המשניות שרצות עם החזיתות הקרות היורדות מהמערכות המרכזיות של אירופה יש פרקי זמן קצרים  של שקט - יומיים, שלושה, פעמים יותר. בפרקי הזמן האלה אפשר בהחלט להפליג בין האיים. אבל. וזה אבל גדול. צריך לקחת בחשבון שיש זמני המתנה בלתי ידועים בין פרקי הזמן הללו ולהיות בעל אורך רוח ולא לקחת סיכונים.  סערות החורף הדר/מע - מע. הן בעלות עוצמה ומסה של גלים הרבה מעבר למלטמי הקיצי, חזק ככל שיהיה.
ועוד דבר קטן בנוסף.
25/10/14 18:08
255צפיות
בהפלגת חורף הסירה והצוות חייבים להיות מצויידים היטב לתנאים של החורף כולל הימאות של הסקיפר והצות. זו לא הפלגת קייץ על כל המשמעויות שבה.
מה קרה לבלוג
25/10/14 19:07
207צפיות
שלום אילן : מה שלומך? לאן נאלם הבלוג שלך?
כל טוב ומסע צלח. יואב
שלום יואב. הבלוג לא נאלם ולא נעלם. אני מפגר ב 10 ימים מכמה
26/10/14 18:45
130צפיות
סיבות פרוזאיות. א. אני במקומות קטנים שבהם אין אינטרנט. סובב כרתים אצלי זה לא רק איה גליני ואי ניקולאוס, אלא ובעיקר מפרצים ונמלי דייגים קטנים, שבהם אני מכניס גם קואורדינטות. ב. האינטרנט לא תמיג זריז דיו כאן. ג. מידי פעם יש תופעה מוזרה שהכאשר  אני פותח את הבלוג מןפיעים כיתובים ביוונית ואז אני לא יכול לפתוח אותו. אני חושב שעכשיו מצאתי את הפיתרון לבעיה הזו. נראה. שבוע טוב. אה כעת אני נמצא במקום קסום שנקרא ormos plaka  בנמל חדש על יד העיירה platias תקראו בבלוג
בלוג
27/10/14 06:44
108צפיות
שלום אילן"
כל ניסיונותי להכנס נענות בכתובת "הבלוג לא נמצא"
דרך צלחה. אתה גורם לי לפנטז. (לפני 30 שנים היתי בכרתים עם החברה שלי ואני מפחד להרוס חלום). יואב
 
º
ilanmeirsonzina2.blogspot.com
27/10/14 18:27
118צפיות
יעזור אלוהים
28/10/14 19:45
61צפיות
אני עושה "העטק /הדבק" ומקבל הודעה "הבלוג לא נמצא".  יואב
יואב: הוספת WWW לפני הכתובת?
29/10/14 09:49
39צפיות
נפתח ללא בעיות.
לחילופין תדביק את הכתובת בגוגל - הוא ימצא לך כתובת מלאה
º
תודה על המידע.
25/10/14 22:10
138צפיות
כרגע חזרנו מהים האיוני
28/10/14 11:04
94צפיות
אינני יודע האם הינך מדבר על הפלגה באיים האיונים או ממש בים עצמו.
אנחנו הגענו מאיטליה ליוון וחטפנו את אחת הסערות הכי חזקות בתקופה האחרונה, כל מה שנאמר כאן למעלה ומעבר, ממש לא מתקרב לסערות בחלק שלנו/אגאי, הכל הרבה והרבה יותר חזק. התחזית צפתה משהו קטן אך בדיעבד כשעברנו על מפות מזג האוויר מהתקופה שהיינו בים היא התפתחה לצבעים של בורדו ושחור.
 
במידה והינך מתכוון לאיים האיונים אז אפשרויות הבריחה שלך במקרה של מזג אוויר סוער הינן רבות ולכן לא הייתי מפחד מידי, פשוט תהיה מעודכן בזמן אמת על תחזית ותכוון ללגים קצרים במיוחד, כל פעם במפרץ/אי אחר ותוריד שוב תחזית.
ידידי הצעיר. העובדה שחטפת סערה ביוני שעוד לא ראית כמותה
29/10/14 19:53
37צפיות
באגאי, אינה פוסלת את העובדה שסערות  החורף באגאי דומות בעוצמתן לאלול הים היוני. כשמדובר בסערת חורף דרומית מערבית  אין הבדל בין היוני לאגאי. בשניהם סערה כזו מרימה עוצמת גלים של 10 מטר גובה. רק החוף הישראלי ומערב קפריסין מסוכנים יותר.  בדבר אחד אפשר להתנחם לגבי הפלגת חורף והוא תחזיות מזה"א. בחורף הן יותר אמינות מאשר בשאר ימות השנה. ו - גם אם המרחק בין האיים הוא קצר, לחטוף סערת חורף מסיבית זה תענוג מפוקפק מאוד  וגם מסוכן מאוד.
עבודה בימאות
25/10/14 18:22
266צפיות
אהלן,
 
במהלך השנה הקרובה אני מתכנן להוציא משיט 30, חשבתי על האפשרות להתקדם לאחר מכן למשיט 40 (יודע שזה שנתיים נסיון), אני צפוי בזמן הזה להיות סטודנט.
האם קיימת עבודה בתחום הימאות לסטודנטים? ערב וסופשים?
אילו עבודות נוספות בתחום מתאימות לסטודנט? (יש לי כוכבי צלילה)
 
במידה ויש פוטנציאל כלכלי בתחום, אקדים את הקורס ובשאיפה אוציא רשיון מוקדם יותר.
 
תודה רבה!
אתר שימושי
24/10/14 19:21
325צפיות
יש הרבה אופציות בלחיצה על EARTH
הזמנה למשט פלצור
19/10/14 20:54
222צפיות
מצורפת הזמנה למשט פלצור
הזמנה למשט אח"י אילת
19/10/14 20:53
130צפיות
מצורפת הזמנה למשט אח"י אילת
כולם מוזמנים לתת כבוד לנופלים ולהשתתף במשט.
קליפ ימאים
24/10/14 13:48
248צפיות
עזרה לרישום בדגל זר
21/10/14 15:14
275צפיות
שלום בבעלותי ספינה בדגל זר על מנת לקבל היתר שייט נאמר לי כי על מנת לקבל היתר אחד "השותפים" צריך להיות בעל אזרחות זרה השאלה היא מהו אחוז הבעלות שעלי "למכור" לבעל האזרחות הזרה  
תודה 
בעלות
21/10/14 15:51
258צפיות
לחדד - האם אתה אומר שהספינה שטה תחת דגל זר והבעלים הפורמליים כפי שהם רשומים אצל הרשויות במדינת הדגל הם כולם אזרחי ישראל?
אין במסמכי הרישום במדינת הדגל כרגע שום אזרח זר/תאגיד זר?
לדוגמא - אם הבעלות רשומה על תאגיד זר, זה הרישום הפורמלי במדינת הדגל ונרשם ברספ"ן ולא מי עומד אחרי הבעלות על התאגיד (שיכול להיות כל דבר שאותה מדינת הדגל מרשה).
כעקרון החזקת כלי שיט זר אינה מותרת לבעל אזרחות ישראלית
22/10/14 00:04
251צפיות
אלא כאשר הינו בעל אזרחות נוספת זרה
ישנה אופציה של בעלות חברה הרומה בחו"ל, שהיא בעלת כלי השיט ומחזיק אותה אזרח "זר"
כאשר הישראלי הינו המפעיל בלבד
יש לציין ששהיה מעבר למספר חודשים מחייבת תשלום מע"מ
למיטב ידיעתי החזקה חלקית של פחות מחצי אינה מזכה את הבעלים ברישום אך ממלךיץ לקבל תשובה אמיתית מעו"ד המתמצה בנושא זה
כלי שיט זר בבעלות אזרח ישראלי
23/10/14 17:22
184צפיות
גרשון נכבדי,תשובתך לגמרי איננה נכונה. אזרח ישראלי יכול ורשאי להחזיק קרי להרשם כבעליו של כלי שייט זר כל עוד מדינת הדגל מאשרת זאת,רבות המדינות המאשרות זאת או בין אם ברישום ישיר על שמו כאזרח פרטי ובין כבעלים של תאגיד זר הרשום בבעלותו.
אלכס
יכול להחזיק, אבל זו עבירה על החוק הישראלי (חוק הספנות).
23/10/14 18:39
173צפיות
ולדעתי גרשון טועה לגבי האזרחות הזרה - אם אתה ישראלי אסור לך בכל מקרה, לא משנה אם יש לך אזרחות זרה.  תאגיד זה סיפור אחר. 
מטש, לגבי אחזקת כלי שיט זר בבעלות אישית אני בטוח
23/10/14 19:02
177צפיות
ובאישור האגף לכלי שיט קטנים והמכס/מע"מ
לגבי השאר אנו מסכימים
ישראלמנהל הספנות אינו נותן היתר שיט לכלי שיט בדגל זר בבעלות
26/10/14 12:37
83צפיות
ישראלי נאמר לי כי אם יש לי שותף עם דרכון זר אז אין בעיה כששאלתי מה אחוז השותפות סירבו לענות למשהו יש מושג ?
 
º
מי אמר לך?
22/10/14 12:41
167צפיות
כעקרון ישראלי יכול להחזיק חברה זרה בחו"ל, כמובן
23/10/14 09:03
230צפיות
המחזיקה בספינה ו/או כלי שיט
כולל דיווחי פעילות, הכנסות, תאום מיסים ועוד
החברה יכולה להיות בעלת כלי שיט, הנושא דגל זר ועוגן בארץ, ומחזיק בהיתר שיט
אזרח ישראלי אינו יכול להחזיק בבעלות מלאה על כלי שיט הנושא דגל נוחות שאינו דגל הלאום
אלא במצבים שיש לו אזרחות נוספת
והצעת החוק
º
חנה ממנהל הספנות
27/10/14 16:44
60צפיות
מרכז השייט

מחפשים הפתעה לאהוב?

מגוון רעיונות שייט במחירים מיוחדים היכנסו לפרטים >>>


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה