בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ברוכים הבאים לפורום הכי רטוב בתפוז!!!

אתם עומדים להכנס לים של חוויות וידע מקצועי בכל הקשור לדברים שצפים, מפליגים ואפילו קצת צוללים.

נשתדל להנעים את זמנכם בחוויות שייט, לענות על כל שאלה מקצועית, ואפילו לנסות לשדך בין אנשי צוות.

כידוע ענף השייט הולך וגדל בקצב מסחרר, כל יום מתווספים בממוצע כ-4 סקיפרים חדשים ובכל חודש נכנסות לישראל כ-4 יאכטות חדשות, כמו כן מועדוני השייט פורחים, אז בואו לחלקת האלוהים הרטובה והקטנה הזו ותהנו מכל רגע.

תודה למנהלי הפורום בעבר (לפי הסדר): מון קפיטאן, LIZARD, בת ים, אלון סולומון, אדם99, נדב השובב.

... A bad day at sea is better than a good day on land
ים טוב!
רון יציב

נא לשמור את הפורום אך ורק לדיונים מקצועיים. אין לפרסם מודעות (קניה / מכירה / צוותים למשל) בגוף הפורום - מודעות שיפורסמו בפורום ימחקו! בכדי לפרסם יש לגשת ללוחות דרך התפריט "לוחות" ולא לשכוח את הקטגוריה המתאימה.
המשך...
הודעה חדשה

מועדון הקרוזרים: הרצאה של עמוס רביב
27/08/14 13:42
276צפיות

המפגש הבא של מועדון הקרוזרים יתקיים ביום רביעי, ה-3.9.14 בשעה 20.00 במועדון השייטים במנהלת המרינה בהרצליה.
נושא ההרצאה: הקפת העולם בסירת מפרש: ההכנות, בחירת סוג הסירה, המסלול והביצוע עד לפולינזיה הצרפתית.
ההרצאה תועבר על ידי עמוס רביב.
רבים מכם מכירים את עמוס רביב. הידע שלו שווה זהב. הם נמצאים בעיצומו של המסע ועכשיו, במהלך חופשה בארץ ישתפו אותנו בפרטי המסע שלהם. אל תפספסו את ההרצאה!
כמו במפגשים הקודמים, נבקש מכל אחד להביא אוכל או שתיה.

מי שמתכוון להגיע למפגש, נא לשלוח לי הודעה או להגיב כדי שנוכל להעריך את כמות המשתתפים.
 
º
אורחים מחיפה יכולים להגיע?
31/08/14 10:21
80צפיות
הסבת יאכטה לשיט מסחרי
30/08/14 19:01
179צפיות
יש ברשותי יאכטת מפרש, ברצוני לבדוק אפשרות להסבה למשיט בשכר (יש לי רשיון 40)
אני מנסה לברר מה הדרישות  על מנת שיהיה אפשרי להסב הסירה להשטה בשכר
אשמח לשמוע מה נדרש או להפנות אותי למקום שיש מידע מפורט בנושא
(האם ניתן לרכוש בחו"ל סירה שכבר יש לה רשיון להשטה בשכר)
 
למיטב ידיעתי - עד גיל 8 שנים
30/08/14 19:20
133צפיות
לגבי דרישות נוספות  - אולי כמה פריטים נוספים לכושר שייט (אסדת הצלה גם במי חופין?? שחרור הידרוסטטי לאסדה??).
אבל במצבים כאלו - פנה למחלקת כלי שייט קטנים
כאן מן הסתם תקבל מגוון תשובות...
30/08/14 19:24
132צפיות
מבעלי נסיון וגם מכאלה שהם לא ואתה רק תצא מבולבל.
עצתי לך (כבעל נסיון) - טלפן או היכנס למשרדו של מהנדס אריה גויכמן ברספ"ן חיפה ותקבל את כל התשובות.
חלקן ימצאו חן בעינך ורובן לא.
כללי מאוד - 
1. החוק בישראל לא מאפשר הסבה של כלי שיט למסחרי אם גילו מעל 8 שנים.
2. נדרש סקר גוף.
3. ישנן דרישות רישוי בנוגע לציוד נוסף.
4. יש למלא בקשה לשינוי ייעוד.
5. אם לסירה יש רישוי מסחרי בחו"ל זה לא מעניין את רספ"ן - היא צריכה לעמוד בדרישות החוק הישראלי.
6. כמובן שיש חריגים - תלוי כמה לחץ תוכל להפעיל וכמה סבלנות יש לך.
בהצלחה.
 
º
ובאותו הקשר - האם לרשיון מסחרי יש תאריך תפוגה?
30/08/14 19:48
97צפיות
מה הכוונה?...
30/08/14 19:56
103צפיות
1. רישיון שייט מסחרי מחודש כל שנה - כאשר כל שנתיים נדרש סקר גוף לסירת פיבר וברזל וכל שנה לסירת עץ.
2. אם התכוונת לזה - אז לסירה יהיה כושר שייט מסחרי כל זמן שלא שינית את ייעודה.
הסבה למסחרי
30/08/14 20:18
122צפיות
תנאי ראשון להסבת ייעוד כלי השייט הוא שיהיה רשום במרשם כלי השייט הישראלי או במילים אחרות אם הכלי תחת דגל זר הוא לאל יכול להיות מסחרי
תנאי שני רשימת ציוד בטיחות "מוגברת" על פי רשימה שיש לקבל מרספ"ן ולאחר מכן אישור כושר שייט שיבוצע אחת לשנה ולא לשנתיים כמו בכלי פרטי
תנאי שלישי הביטוח חייב להיות מסחרי 
תודה למשיבים, האם מישהו יכול לעזור בתחשיב עלויות: ביטוח,
31/08/14 18:46
59צפיות
 
אילו עלויות צריך לקחת בחשבון, ביטוח, עגינה, אגרות וכד
לגבי יבוא סירה מתאימה- האם כחברה יש פטור ממע"מ , מס רכישה ?
תודה רבה
 
 
שווה לבדוק היתר שיט מסחרי תחת דגל זר
31/08/14 19:03
61צפיות
נאמר לי בזמנו על ידי הרשמת שכלי שיט הנושא דגל זר ויש לו מחו"ל כושר שיט מסחרי יקבל היתר שיט מסחרי
ולזכרוני קיימות מספר סירות הנושאות דגל זר  והיתר שיט המופעלות על ידי מועדוני שיט
קרי-טלפון למח' לכלי שיט קטנים טובה מחכמינו
עוד סיבה לגאווה- ים לאובר זוכה באליפות אירופה.
31/08/14 16:01
100צפיות
היום זכה ים לאובר, דור שלישי של שייטים מאזור הצפון,חברי קהילת שייטי הכרמל, בגביע אירופה ברומניה. השתתפו נציגים מיוון בולגריה, רומניה ומולדוביה. היוונים והבולגרים חזקים מאוד. היום סיים ים במקום השלישי ובערב יעלה לפודיום כנציג מדינת ישראל.
ים הינו מהפועל נהריה, לתחרות זאת מימנו הוריו את כלל ההוצאות, את הכבוד הם יחלקו עם כל מדינת ישראל.
תמונות בהמשך.
כל הכבוד לך ים, לדנה ולדרור ולסבא ישראל. יישר כח
קירוב הנוער לשייט
הודעה זו מכילה תמונות
31/08/14 11:11
122צפיות

בשבת ה-30 באוגוסט במזג אויר מעולה עם רוחות קלות עד ערות קיימה קהילת שייטי הכרמל את שיוט סוף החופש הגדול כמחווה לנוער בחיפה העוסק בשייט במסגרת עיריית חיפה במועדון שייט חיפה.
השיוט נערך במפרץ חיפה כתחרות, לקחו בו חלק 11 ספינות של חברי קהילת שייטי הכרמל שהעמידו עצמם ואת ספינותיהם לנוער של שייט חיפה , על מנת שהצעירים יטעמו ויתענגו בהשטת יכטות גדולות בשונה מסירות המפרש המהירות והקטנות של שייט חיפה.
כ-20 בני נוער ביניהם האלופים החדשים עידו ביליק ואופק שלגי זוכי אליפות העולם ב-420 עד גיל 16 מדליית זהב, ובקרב הבוגרים מדליית ארד.
השתתף מאמנם בן אשל ועוד אלופים מתחום הלייזרים ונוער אוהב ים.
התחרות נערכה במפרץ ונמשכה כשעתיים, כמובן שהסירות של האלופים הוכיחו שוב מי יודע טוב יותר להתחשב ברוח והן שהובילו את התחרות ואף תפשו את מירב המקומות הראשונים.
ראוי להזכיר שהשייטים האלופים הינם דור המשך לחברי קהילת שייטי הכרמל בהווה ומועדון כרמל של העבר.
עידו ביליק הפליג עם אביו עזי ביליק חבר הקהילה,ראוי להזכיר כי עידו הינו גם נכדו של מרה ביליק  אשר היה ממייסדי המועדון כרמל ופעיל בו בתפקידים שונים עשרות שנים מראשיתו , כמוכן היה מרה שייט תחרותי פעיל לאורך כל התקופה החל מה "איקסיות" המשך ב "דרגונים" ומאז ביכטות שונות כמעט עד אחרית ימיו.
אופק שלגי- נכדו של חבר הקהילה דני גולדברג הצטרף לסבו ונווט את ספינתם היטב.
בן אשל- בנם של מיקי אשל ז"ל נכדו של יצחק כרמי ז"ל הצטרף לשייטת הוותיקה- אימו תמר אשל כרמי ביחד עם הנוער המופלא של שייט חיפה.
קהילת שייטי הכרמל רואה חשיבות בחיזוק הזיקה של הנוער לספורט הימי ותקדם ככל שהדבר ניתן בידה פעילויות משותפות להגברת התודעה והחינוך הימי בחיפה והצפון.
ב-20 בספטמבר מתוכנן שיוט מוסלי ה-4 בהשתתפות חניכי זבולון חיפה. בשיוט זה יארחו חברי קהילת שייטי הכרמל את הנוער של זבולון חיפה לשיוט מסורתי לזכרו של חבר הקהילה תא"ל במיל אברהם אשור מוסלי ז"ל.
 
º
אישתו של מיקי אשל ז"ל , אימו של בן , היא גילה כרמי ולא תמר.
31/08/14 11:30
78צפיות
קורס משיט 7 לבעלי רישיון משיט 40.
הודעה זו מכילה תמונות
26/08/14 09:58
273צפיות
הרשות הישראלית להכשרה ימית מודיעה על תחילת ההרשמה לקורס משיט 7.
הקורס מיועד לבעלי תעודת משיט 40 עם וותק של לפחות שנה זמן ים.
לבירורים נוספים והרשמה נא ליצור קשר:
zohar@imta.org.il
04-9911016 שלוחה 112.
 
קורס משיט 7
הישט קבלת פנים לצוללת אחי תנין
הודעה זו מכילה תמונות
27/08/14 10:00
294צפיות

ב-23 לספטמבר אמורה להגיע ארצה הצוללת אחי תנין, הראשונה בסדרת צוללות חדשות.
חיל הים מעוניין לקבל את הצוללת בהישט הצדעה ובהפנינג חופי וימי.
הכוונה שבסביבות 1100 תגיע הצוללת לאזור חוף החותרים ותתחיל לטפס לכוון פולינום, העירייה וחיל הים יקיימו מין הפנינג על החוף באזור חוף הכרמל, שיוט של ספינות החייל , מימד נוסף אזרחי של יכטות צבעוניות רבות ככל הניתן.
נשמח לארח בהישט ההצדעה לצהל חיל הים ולצוללת תנין סירות רבות ככל הניתן כולל מועדוני הנוער.
מדובר באמצע השבוע, שעות היום, שנת לימודים, ובכל זאת נשתדל להיות רבים וצבעוניים בים.
נא היערכותכם, פרטים נוספים יגיעו בהמשך.
 
טכס הנחת זרים לזכר צוללי אח"י דקר במקום טביעתה
27/08/14 18:40
158צפיות
בתאריך 21/9/2014 יערך טכס הנחת זרים במקום משכבה של הצוללת אח"י דקר.
כל עמותה  מועדון ימי ובית ספר ימי המעוניין לכבד את זכר הצוללנים יכול להזמין גלגל פרחים.
את הגלגל יזרקו לים במהלך הטכס.
את גלגלי הזרים ניתן להזמין ממרכז הפרחים בחיפה טלפון 048514425 (אין לי שום קשר איתם)
משיכת הזרים תתבצע ע"י שייטת 7 ממרכז הפרחים בתאריך 18/09/2014 בבוקר.
בעיניין שאלות אפשר לפנות לטלפון 0529243435 שי.
רעיון נחמד נגד מדוזות ..... וגם לילדים
30/08/14 22:01
133צפיות
º
רוצה לשוחח עם אנשים שמתעסקים בניווט ימי?
30/08/14 17:29
158צפיות
º
????????
30/08/14 17:32
104צפיות
שאלה בניווט ימי
30/08/14 17:41
190צפיות
איך מוצאים מיקום בים ע"י שעה, מהירות וקורס?
אם אילו הם כל הנתונים שיש בידך אז...
30/08/14 17:59
132צפיות
אז... התשובה היא "בדיוק כך , כם כן , בדיוק גמור כך..."
אם יש לך נתונים נוספים אז יש מקום לתשובה מדוייקת יותר
דרך = מהירות X זמן.
30/08/14 18:10
108צפיות
אתה צריך לדעת את משך הזמן שהפלגת ולהכפיל אותו במהירות - זה יהיה המרחק שעברת.
על המפה - אם ידועה לך נקודת היציאה, שרטט משם את הקורס וסמן עליו את הדרך שעברת זה המיקום החדש שלך.
"מיקומך" זה לדוגמה פרטים נוספים
30/08/14 18:55
110צפיות
רק עם זמן מהירות וקורס ללא נקודת מוצא או נקודת יחוס אים אפשרות לקבוע מיקום...שהוא חלק  מכל ניווט.
אני כיוונתי אותו בדיוק למה שהוא שאל...
30/08/14 19:13
99צפיות
גם אם הוא לא הציג נכון את השאלה - יכול להיות שיש לו זמן יציאה וזמן הגעה והוא לא ידע מה לעשות עם זה.
חיפוש במרשתת
30/08/14 20:49
94צפיות
בצע חיפוש באינטרנט לפי DEAD RECKNING  (DR) או לפי ESTIMATED POSITION או בעברית "מציאת אתר מקורב" תמצא עשרות מקורות.
לצערנו יש מקומות שמספיק לטעום את המים או להריח את הריח המגיע מהחוף...
בהצלחה
AIS לוויני
הודעה זו מכילה סרטונים
29/08/14 17:21
204צפיות
סרטון של סוכנות החלל האמריקאית בדבר שימוש בתחנת החלל כאמצעי לקליטת שידורי AIS מספינות המאפשר איתור ספינות וסיוע בעיתות מצוקה.
שיוט סוף חופשת הקיץ- קהילת שייטי הכרמל
25/08/14 16:38
133צפיות
להלן הודעתו של שלמה קפון- קצין תחרויות קהילת שייטי הכרמל:
שיוט סוף העונה יצא לדרך
השיוט יתנהל בין מצופים קיימים במפרץ חיפה.
אנו נארח על הסירות את ילדי שייט חיפה הצעירים.
כל סירה שתיקח ילדים משייט חיפה תקבל בונוס בהנדיקפ.
ניפגש בשורש הרציף ביום שבת 30/8/2014 בשעה 10 בבוקר.
כולם מתבקשים להגיע עם מצב רוח טוב למרות המצב בחדשות.
להתראות
שלמה
 
 
SAVE THE DATE שיוט עממי לסיום הקיץ 30 באוגוסט
06/08/14 11:21
289צפיות
קהילת שייטי הכרמל תסגור את החופש הגדול לבני הנוער בשיוט עממי.
מוזמנים בני הנוער של שייט חיפה להצטרף לספינות הקהילה בשיוט עממי.
פרטים בהמשך, שימרו את התאריך.
שבת במרינה שביט
25/08/14 16:22
169צפיות
חברים ושייטים יקרים.
לזכור בשבת הקרובה ניפגשים בשורש הרציף בשעה 1000 לתידרוך של שלמה קפון.
 
להתראות על המים
שיוט סוף העונה של עמותת שייטי הכרמל
30/08/14 16:59
62צפיות
במזג אוויר נפלא רוח נהדרת, על קו הזינוק 11 סירות שבחלקם ילדי שייט חיפה
ולהלן התוצאות:
º
תודה רבה.
31/08/14 02:20
17צפיות
תדלוק תדיר במנות קטנות, או בתדירות נמוכה ובמנות גדולות?
27/08/14 22:26
196צפיות
לצורך העניין בסירה עם מיכל של 200 ליטר המשתמשת ב 20-30 ליטר בחודש, האם מומלץ לתדלק פעם בחודש, או פעם בחצי שנה?
באופציה הראשונה המיכל יהיה תמיד מלא, עם מעט אויר, מעט לחות, ולכן פחות סיכון לבקטריות בדלק. אבל מצד שני תחלופת הדלק תהיה קטנה והוא עלול להתיישן במיכל.
באופציה השניה בדיוק להיפך, דהיינו תחלופת הדלק תהיה במנות גדולות, אך מצד שני מיכל חצי ריק מזמין בקטריות.
 
לי נראה שעדיף לשמור על מיכל מלא במחיר תדלוקים בתדירות גבוהה, מה גם שמדי פעם כשיוצאים להפלגות ארוכות יותר מתחלף רוב הדלק במיכל.
 
תדלוק תדיר
29/08/14 12:27
155צפיות
לפי מה שחיפשתי באניטרנט: אז זמן תפוגה של דלק דיזל, המוחזק בתנאים אידיאליים, הוא אינסופי.
כאשר התנאים לא אידיאליים נכנס חמצן ומים שבהמשך גורמים לבקטריות שסותמות פילטרים ובהמשך אינגקטורים.
לכן חשוב למנוע כניסת חמצן ומים- כלומר מיכל כמעט תמיד מלא.
זמן התפוגה של סולר הוא שנה במהלכה החומר הביטומני מתפרק ושוקע
31/08/14 02:31
68צפיות
כך שלאחר שנה הוא לא כבר יעמוד בתקנים שאיתם עזב את בתי הזיקוק.
גם בגמר תהליך הזיקוק יש תכולה של מים בסולר...
לא יודע לגבי תקנים
31/08/14 09:48
58צפיות
הם אומנם מעידים על תקינות, בהחמרות כאלה ואחרות. 
הם לא בהכרח מעידים על שימושיות הגיונית.
 
מצאתי שם דיון על דלק דיזל שגילו 20 שנה
החלפת וונטות
28/08/14 14:02
224צפיות
כן או לא צריך להחליף את הוונטות מעת לעת? לפי מה קובעים מתי להחליפן ומי יודע לקבוע את מצבן?
ידועה גרסת ה"כל 7-10 שנים", אך זוהי גרסתו של מי שאינו משלם על הוונטות...אשמח לשמוע דעת מומחים מנקודת מבטו של בעל המפרשית.
תודה!
BETTER SAFE THAN SORRY
28/08/14 15:08
206צפיות
שלום לך
מובן שזו החלטה מתסכלת וקיימים כל מיני כללי אצבע, אך היחס בין הנזק האפשרי ועלות ההחלפה הוא כל כך גדול שכדאי לכמת את הנושא בדומה לשיקול של החלפת רצועת TIMING ברכב.
1. האם יש הנחיות יצרן.
2. האם יש סעיף התיחסות בביטוח. יש הרבה מקרים שבהם "לא נהג לפי כללי ימאות טובה", מוגדר רק לאחר התאונה, ובהתייחסות אליה !!!
3. כמה אתה יכול לצפות קדימה והיה אם נקרעת ולו אחת בלבד ? וכמה מהר אתה יכול להכניס חלופה לשמוש ולהוריד את לחץ המפרשים - זכור - רוב התקריות מתרחשות בחושך בסערה...
אני מתנצל אם גרעתי לך מחדוות השיט אך לי אישית הייתה יורדת חדוות השיט כבר מה"קוץ" הראשון...
 
אסדת הצלה - בדיקה תקופתית- איפה
26/08/14 21:34
169צפיות
היי,
האם מישהו דיבר לאחרונה עם מגמ בטיחות? - נראה שהטלפון שלהם לא מחובר, האם יש מקום אחר?
(דיברתי עם הבחור מאשדוד, היה מאוד אדיב, אבל הם לא מטפלים בכל הסוגים)
תודה
שחר
מגמ לא נמצאים באשדוד, הם באזור תעשיה ציפורי בגליל
26/08/14 21:45
136צפיות

שם החברה
מגם בטיחות בע"מ
כתובת
הסדנה 6 איזור תעשיה ציפורית, נצרת עילית
טלפון
04-6412008
פקס
04-6412118
אימייל
magambet@magambet.co.il
אתר
http:///www.magambet.co.il

המספר שנתת לא מחובר, והמספר באתר שנתת שייך לחברה פיננסית :)
26/08/14 22:23
100צפיות
בדקתי אותם בבוקר.
התכוונתי שאני לא משיג את מגם ובנוסף דיברתי עם החברה השניה שנמצאת באשדוד (לא מגמ) והיא מטפלת רק בחלק מהחברות.
תבדוק עם אלי האחראי של בדיקת רפסודות הצלה, ותספר גם לנו
27/08/14 00:56
126צפיות
הטלפון יעובר במסר
º
תודה רבה!
27/08/14 06:16
73צפיות
החליפו בעלי בית והמרכזייה מקולקלת אבל עדיין עובדים
27/08/14 09:15
121צפיות
תודה לכל העוזרים,
יום טוב,
שחר
º
מה המספר של הבחור מאשדוד? באיזה סוגים הם מטפלים?
27/08/14 06:30
117צפיות
יניב
27/08/14 09:08
141צפיות
דיברתי איתו באפריל, הוא לא מטפל בסוג שלי (winslow), אבל הוא ניסה לפנות ליצרן ולעזור. 
 
º
לדעתי מג"מ כבר לא מטפלים באסדות וחבל שכך...
27/08/14 09:39
136צפיות
º
גל זה חדשות רעות
27/08/14 12:42
113צפיות
לאחר שיחה עם אלי ממגמ
27/08/14 13:09
198צפיות
א.אכן הנהלה התחלפה.
ב.תקלה במרכזיה.
ג. המחלקה עובדת  כרגיל.
ד. שווה לבדוק איתו אישית בדיקה /הרשאה שלהם לפי יצרן.
 
טלפון :0502098087
 
 
 
בדיקת אסדה
28/08/14 07:09
173צפיות
לפני שכותבים רצוי לבדוק. יש אנשים שלוקחים את הכתוב בפורום ברצינות. בקיצור מה מספר הטלפון של ההוא מאשדוד
קבלת היתר שייט
25/08/14 10:49
240צפיות
שלום,
 
אני עומד בפני תהליך רכישה של יאכטה מחו"ל. לאחר חיפושים רבים מצאתי את המיועדת. היאכטה בת 23 שנים. לפי כל המידע שברשותי הכי נוח יהיה לרשום אותה בבעלות חברה בארה"ב כפי שרבים עושים בארץ. 
חיפשתי בפורום וברספ"ן אך אשמח לקבל הכוונה ועצות לאופן הרישום בארץ וכיצד מקבלים את היתר השייט.
 
 
תודה רבה.
אי אפשר לרשום בארץ סירה בת יותר מ10 שנים
25/08/14 12:49
199צפיות
היתר שייט דרך רספ"ן, מותנה בבדיקת גוף ע"י מהנדס מוסמך (לא ברור למה? כנראה להוציא ממך עוד כסף). כך שאם אתה עושה בדיקה ע"י מוסמך לסירה לפני הקניה תביא דו"ח מפורט שאולי יחסוך לך בדיקה בארץ. (אצלי זה עבד)
ידוע נושא הגיל
25/08/14 12:58
191צפיות
אכן ידוע לי כי סירה מעל 10 שנים איננה יכולה להירשם בדגל ישראלי.
במידה ואינני מבצע סקר גוף או שקיים אחד יחסית ישן, מהו התהליך לקבל ההיתר? עליי להזמין מהנדס מוסמך שיבדוק הסירה בנמל או גם כאשר היא מחוץ למים?
 
 
תודה רבה.
למיטב זכרוני - סקר גוף נדרש רק ברישום בדגל ישראל. להיתר שייט
25/08/14 13:47
160צפיות
בישראל נדרש תשלום אגרה ובדיקת ציוד כושר שייט.
לא רק. סירה בדגל זר, אחרי 5-6 שנים בארץ, גם נדרשת להביא
25/08/14 14:34
170צפיות
סקר גוף, באופן חד פעמי.
לא ברור מה הדרישות לסקר גוף למתי ולמה?
27/08/14 06:44
98צפיות
את ההיתר הראשון (לשנה) קבלתי ללא סקר גוף. לחידוש נדרשתי להציג סקר גוף. הבאתי להם את דו"ח הבדיקה בקניה ורק אחרי שישבתי עם המהנדס ברספ"ן שהסכים לקבל את הדו"ח, קיבלתי היתר לעוד שנתיים אבל עם התנייה לסקר גוף בחידוש הבא. 
º
רצוי שתעלה אותה ותבצע סקר גוף. לשקט הנפשי שלך.
26/08/14 15:30
104צפיות
בטח,זו הדרך...
27/08/14 14:02
100צפיות
להמציא "תיאוריות בטיחות" הזויות להצדקת נטל גחמות הבירוקרטיה המונחתות תדיר על שייטי ישראל.
שייטי חו"ל מתגלגלים מצחוק.
הסקיפרים המשונים הללו טוענים בעוז כי האחריות על בטיחות יאכטותיהם היא עניינם בלבד ולא של איזה פקיד משועמם וחמדן....שואף כסת"ח עברי.
טוב,להם אין את הזכות לשוט לאורך חופי ארץ הקודש.
 
נראה לי ששרשרת את התגובה שלך במקום לא נכון
27/08/14 14:33
106צפיות
לבצע סקר מקיף כשקונים יאכטה נראה לי הגיוני (למען עצמי ולא למען רשות כלשהי).
אני די בטוח שגם שייטי חו"ל לא עושים סקרים אם לא דורשים זאת מהם. גם אם הרשויות שם לא דורשות זאת, למיטב ידיעתי יש לא מעט חברות ביטוח שכן דורשות סקרים מעודכנים על מנת לחדש את הפוליסה. אני לא יודע אם זה כל שנתיים, או חמש או עשר, אבל אני כמעט בטוח שלא יהיו הרבה חברות שיסכימו לבטח סירה בת 20 ללא סקר בן פחות משנתיים-שלוש. וייתכן שהרשויות שם לא דורשות את הסקר כי הן יודעות שיש גוף עם אינטרסים מיסחריים שדואג שסירות יעברו בדיקה כל תקופה מסוימת.
 
צודק. עדיין , לא היית קונה חתול בשק. לפחות חיבור הקיל, צינקי
27/08/14 14:58
114צפיות
ם המדחף והמיסב, צירי ההגה ומעברי גוף....ועל הדרך שלילת אוסמוזיס.
מדוע אין לגויים זכות לשוט לחופי אה"ק?
 
כמובן שהתכונתי...
27/08/14 18:42
111צפיות
לדרישה המיותרת לסקר גוף בעת רישום לדגל או היתר שייט של רספ"ן.
למה לא? עוד אגרה,עוד הוצאה והכנסה למים,עוד קצת ניירת והכסף מכיס השייט העברי זולג לו על כלום.
בעת רכישה כולם בודקים הכ ל ועוד.על כך אין עורר.
º
איך אפשר לבדוק חיבור של הקייל, מבלי לפרק אותו?
28/08/14 18:46
64צפיות
º
מה עושה זה שסוקר את הגוף? ויזואלית או מפרק?
29/08/14 18:24
55צפיות
הכל חרטה
31/08/14 07:35
36צפיות
אתמול סיפר לי חבר שדרשו ממנו סקר גוף לחידוש היתר שייט, שהזמין מהנדס שבדק את בסירה במים, בדק שיפוליים, משאבת שיפוליים, אורות, מצב כללי וכתב דו"ח. כשנשאל על בדיקת גוף מחוץ למים הוא הסביר שעם רספ"ן לא כותב במפורש בדיקה מחוץ למים, אז לא צריך. לקח 900 ש"ח והלך. בקיצור הכל בלוף אחד גדול.  
זה כבר חוצפה. לפני מספר שנים נדרשתי ע"י הביטוח
31/08/14 10:11
27צפיות
לבדיקת שמאי וזה מה שבדק. בערך אותו סכום. התווכח על פינים במותחני הרלינג. וונטה קרועה לא ראה. אבל כן מצא שבסיס המנור לתורן רופף ואת זה אכן תיקנתי.
º
ושנה אחרי זה נדרשתי לסקר גוף.... לא ארחיב לאן זה הגיע.
31/08/14 10:22
19צפיות

עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה