לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.

חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.

מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:

1. לא לקלל.

2. לא להשמיץ .

3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.

4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!

5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.

6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.

7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.

8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.

9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .

 

הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .

 

כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

קניית סוללה ללפטופ
23/05/15 17:15
4צפיות
היי
יש לי מחשב של ACER
והמחשב אמר לי שהסוללה כבר זקוקה להחלפה.

חיפשתי באייבי ומצאתי סוללה מקורית וגם סוללה חלופית
המחיר פחות או יותר אותו דבר רק שהסוללה החלופית בעלת אמפר יותר גבוה.
האם לקנות את המקורית או את החלופית היותר חזקה?

תודה
 
אתה יודע את התשובה לבד.
23/05/15 17:41
2צפיות
אבל אתה רוצה שנשכנע אותך לבחור במה שלא נכון.
לקוח השאיר לי פידבק שלילי, אבל רשם שם דברים טובים.
23/05/15 13:23
14צפיות
האם זה עילה להסרת פידבק?

תודה מראש!
ת
23/05/15 17:33
3צפיות
בדיוק קרה לי לפני כמה ימים,
תשלח לקונה הודעה, תבקש ממנו לדעת אם הוא השאיר בטעות שלילי, במידה והוא מחזיר לך הודעה שכן אתה יכול לשלוח לו בקשה לשינוי פידבק..
אם אין אפשרות תתקשר לאיביי, הם יסירו את הפידבק רק אם הם רואים שהקונה שלח לך הודעה שהפידבק ניתן בטעות.
 
בהצלחה :)
טלפון של שירות לקוחות של אמזון???
23/05/15 14:01
7צפיות
מישהו יודע?
בנושא של עדכון פרטי כרטיס אשראי.
תודה!
הקפאת מוצרים המוצעים למכירה
21/05/15 09:07
78צפיות
בוקר אור לכולם
אבקש בבקשה את עזרתכם
אני חדשה באיביי, יש לי מגבלה ל10 מוצרי מכירה. אני מעוניינת ״להקפיא״ את כל 10 מוצרים שפרסמתי למכירה ולעלות מוצרים אחרים(בלי למחוק את ה-10 הקודמים) כלומר לשמור אותם.
האם זה ניתן ? ואם כן מה הדרך שאני צריכה לעשות?
תודה רבה לכל העונים
º
אין אפשרות כזו
21/05/15 09:52
32צפיות
לא ניסיתי אבל יש לי רעיון שעשוי להצליח
21/05/15 10:44
63צפיות
את צריכה ליישם את מדיניות מלאי אפס ב site preferences  - > Use the out-of-stock-option -> yes
את שמה את כל המודעות את רוצה להקפיא על מלאי 0 .
ואז את המודעות החדשות מעלה עם הכמות שמותר לך.
 
ההשלכות של מדיניות מלאי 0 זה שהמודעות האלה צריכות להיות על תקופה מסוג GTC כלומר תמיד מתחדשות כל 30 יום, הן לא תופענה בחיפוש באיביי ואת ממשיכה לשלם עמלת חידוש כל 30 יום. הפלוס הגדול בשיטה זו שגם אם המלאי ירד לאפס כמות הפריטים שנמכרו נשארת וזה נהדר, מוסיף המון לנוסחת ה best match כי מי שמוכר, מוכר יותר.
 
בצורה הזו זה משרת אותך כי תמיד תוכלי להשאיר את המודעות ב active ולשחק איתן מי תופיע ומי לא.
 
מקווה שזה יעבוד.
 
º
תודה רבה על המענה
21/05/15 10:54
22צפיות
º
בכייף , ספרי לנו איך זה עבד לך.
21/05/15 11:02
17צפיות
פתרון
21/05/15 10:49
57צפיות
טלי תודה!
יש פתרון בלהסיר דפי מכירה במכירת buy it now?
אני לא מכירה פתרון
23/05/15 12:45
10צפיות
אולי עדכון סטוק ל-0 יעזור. נשמח אם תעדכני איך עבד לך.
 
תסיימי את המכירות
23/05/15 12:59
9צפיות
תסיימי [End Listing] את המכירות שברצונך לשמור, המכירות תשמרנה ל-90 יום ב-Unsold.
אחר כך תעלי את המכירות שברצונך להעלות.
בעיה עם לקוח
23/05/15 12:46
12צפיות
שלום
יש לי לקוח בצעה בזמנה לא בסכום גדול (20$)
לפני כמה ימים פתח קייס שהמוצר לא הגיע, לקחתי מספר מעקב ורשום delievred וזה גם מופיע באיביי.
הוא עדיין דורש את כספו בחזרה.
מה הייתם מציעים לעשות? אני לא מתכוון ללכת ראש בקיר, מה הכי חכם לדעתכם?
התיעצות לגבי אישורי מסירה של דואר רשום
21/05/15 15:51
42צפיות
לקוח הזמין ממני לפני 23 ימים מוצר שנשלח אליו בדואר רשום לקולומביה.
הלקוח פנה אלי בטענה שלא קיבל את החבילה. אחרי בדיקה שלי ב17TRACK נראה כי המוצר סופק.
אימתתי איתו את הכתובת, בדקתי באתר של הדואר המקומי בקולומביה ורואים בברור שהמוצר סופק ללקוח, קבלתי דוח מפורט עם מעקב אחרי החבילה עם השם שלו , הכתובת ותאריך האספקה 19/05.
מה אתם עושים במקרים כאלה? להפנות אותו לחברת הדואר לבדיקה מולם? האם אני מכוסה מבחינת איביי במקרים כאלה? 
מבחינת איביי אתה מכוסה אם יש סטטוס delivered
23/05/15 12:43
8צפיות
אבל תנסה ללכת לקראת הלקוח. קודם כל שיבדוק מי חתם על החבילה.
במקרים כאלה בד"כ איביי (וגם אמאזון) מסכים את הלקוח על חשבונם.
בכל מקרה, לא כדאי להגיע לקייס ולפתור ישירות מול הלקוח.
 
הסתבכתי עם הזמנה מאיביי
22/05/15 13:06
52צפיות

הי לכולם,
לפני שבוע-שבועיים הזמנתי מאיביי שלישיית דאודורנטים, המוכר הוא cosme-de.com.
שילמתי בפיי-פאל.
קיבלתי במייל מאיביי אישור הזמנה ומספר מעקב.

כאשר אני לוחצת על לחצן ה"עקוב אחר הזמנה" שבתוך המייל הזה, אני מקבלת הודעה בזו הלשון:
Sorry, you are neither the buyer nor the seller for this transaction. Only the buyer or the seller can access this page.
 
כעבור יומיים קיבלתי מאיביי אישור במייל כי ההזמנה נשלחה, ובו מספר מעקב שונה מהקודם.
כאשר אני לוחצת על לחצן ה"עקוב אחר הזמנה" שבמייל הזה (השני), אני מקבלת הודעה כזו:
ERROR - DEPRECATED_GUEST_ORDER_DETAILS
 
כמו כן, קיבלתי במייל מפייפאל אישור על ההזמנה והתשלום, ובו מספר מעקב אחר (שלישי במספר), שמאפשר מעקב באתר של המוכר.
כאשר אני מכניסה שם את מספר המעקב, אני מקבלת הודעה:
Sorry, the shipping information is not available for the order number you entered. Please go back and try again
 
כאשר אני נכנסת לכרטיס שלי באיביי, תחת מיי-איביי, ומנסה לראות את היסטוריית ההזמנות שלי, היא ריקה:
You do not have any orders to display in this view

(אני נכנסת תמיד מאותו מחשב, ועושה לוג אין דרך אותה כתובת מייל)
 
מישהו יכול להסביר לי מה קורה פה?
לדאוג?
לעשות משהו?

 
תנסי לנקות קוקיז, זה לפעמים עוזר
23/05/15 12:39
8צפיות
ובכל מקרה, את לא צריכה לדאוג. המוכר אחראי שהפריט ימסר לידייך.
יתכן ולא שלח בדואר רשום (הכניס מספר פיקטיבי) או שיש תקלה זמנית במעקב.
אם חודש אחרי ההזמנה לא תקבלי אותה, פני למוכר.
 
עמלת העלת מוצר לבגד
22/05/15 19:35
19צפיות
על פי הטבלה של עמלות על ביגוד אין עמלות ובכל זאת אני מחוייב בהעלה של חולצה 0.3 סנט-מדוע?
כמה מוצרים ניתן לפרס בחינם בחודש -אצלי מופיע 7 בלבד האם זה משתנה על פי הפעילויות שלי?
חג שמח
איביי שינו את העמלות ב-1 במאי
23/05/15 12:36
5צפיות
וגם הכמות החינמית החודשית ירדה.
 
דואר רשום ל US, מופיע שנמסר ללקוח, אך הלקוח טוען שלא קיבל
22/05/15 09:16
37צפיות
לקוח יצר קשר וטוען שלא קיבל את המשלוח
הוא רואה שהמשלוח מופיע שסופק מסניף הדואר שלו
הוא פנה לסניף הדואר, שם בדקו ורואים שהשעה שנרשם שסופק היא 7AM בבוקר כשהם בכלל מתחילים פעילות מאוחר יותר. (אגב רשום שהמשלוח התקבל לסניף ב 4AM)
 
משהו נראה לי מוזר
למרות שאני מאמין ללקוח ולא נראה לי שהוא מנסה לעקוץ
 
יש לכם הצעה איך אפשר לאתר את החבילה או איך מסיימים את האירוע ?
 
בברכה
תבקש מהלקוח שיבדוק
23/05/15 12:34
8צפיות
מי חתם על החבילה. זה די נדיר, אבל קורה שלקוח לא קיבל פריט שמופיע כ"נמסר".
 
מישהו יודע מה קורה עם ECO POST לברזיל ?
23/05/15 08:55
6צפיות
יהיה מתי שהוא ?
 
אריזה
22/05/15 16:19
51צפיות
היי מכרתי פחית קוקה קולה זירו באיביי וארזתי במעטפה והלקוח התלונן שהפחית נמעכה משהו יודע איך צריך לארוז פחית בלי שתמעך תודה לעוזרים!
הלקוח צודק. היית אמור לשלוח בקופסת קרטון חזקה+ נייר פצפצים
22/05/15 16:43
45צפיות
ועם "בוטנים" או חומר מבודד אחר.
אני יודע שהלקוח צודק פשוט אני די חדש
23/05/15 00:02
30צפיות
ואין לי עוד הרבה ניסיון יש לך מושג מאיפה אפשר להשיג קרטונים בודדים ו"בוטנים" חוץ מדואר ישראל
בוטנים - אין לי מושג - אולי אחרים כאן יודעים. קרטונים יש
23/05/15 06:41
17צפיות
בשפע בקרטוניות..
פתיחת חשבון באמזון
22/05/15 17:28
34צפיות
מנסה לפתוח חשבון באמזון US עם ויזה שקניתי בה , והוא לא מאשר לי את הכרטיס אשראי שלי.
חייב להיות בינלאומי?
לא מצליח להבין למה?  
כדי למכור באמזון אתה צריך
23/05/15 00:54
36צפיות
כדי למכור באמזון אתה צריך חשבון בנק אמריקאי, שניתן להגדיר דרך חברת payoneer
לינק לרישום
 
אחרי פתיחת החשבון, הם שולחים לך כרטיס אשראי בין לאומי.
עבור רישום דרך הלינק, אתה מקבל הטבה של 25 דולר לחשבון, וגם אני, בסגנון של חבר מביא חבר.
 
בהצלחה.
 
פניה לדואר לאחר שמוצר לא הגיע ליעדו
20/05/15 20:44
99צפיות
ערב טוב,
 
במהלך חודש מרץ האחרון נשלח אליי מוצר על ידי מוכר סיני בדואר רשום. לאחר שצוין בתרשומת המעקב כי המוצר נמסר ליחידת הדואר המרכזית בחדרה, אף שאני מתגורר בעיר אחרת והמוצר מעולם לא הגיע לידיי, פניתי לדואר ישראל בתאריך 28.3.15 באמצעות אתר האינטרנט וצירפתי לפנייתי את העתק הקבלה ואת מספר המעקב. טרם קיבלתי התייחסות. מול מי אוכל לברר מה עלה בגורל הפניה?
 
תודה.
מה מציג כעת מספר המעקב? אולי הפריט יופנה ליחידת הדואר שלך
21/05/15 09:57
48צפיות
לאחר ה"טיול" לחדרה.
 
 
המוצר נמסר, לכאורה, כבר לפני חודשיים.
21/05/15 17:50
38צפיות
אין שינוי במידע: "דבר הדואר האמור נמסר ליעדו בתאריך 11/03/2015 באמצעות יחידת הדואר המרכזית אשר בחדרה."
ואולי הסיני נתן לך מספר מעקב פיקטיבי?
22/05/15 00:03
37צפיות
תחשוב על זה ככה:
למוכר הסיני יש חנות באיביי וחנות באליאקספרס.
בוקר אחד הוא התעורר וראה - שתי הזמנות ממדינת ישראל!
מה עשה? ארז חבילה אחת, שלח אותה. קיבל מספר מעקב אחד.
את מספר המעקב הוא שם למכירה באיביי ובמכירה באליאקספרס.
אחרי שבועיים-חודשיים סומן שהחבילה נמסרה ליעד.
לקוח אחד לא קיבל את החבילה שהוא הזמין אבל במעקב כתוב שהחבילה נמסרה.
המוכר מכוסה, יש עדות במעקב שהחבילה נמסרה.
קיבל כסף בחינם.
 
תאוריית קונספירציה אפשרית. אין לדעת אם זה באמת מה שקרה.
הסינים נותנים מספרי מעקב פיקטיביים, בהחלט
22/05/15 13:05
28צפיות
אין (לי לפחות) הוכחות חותכות שבהתנהלות שהצעת, אבל היא בהחלט מתקבלת על הדעת (גם ע"ס דיווחים שקראתי כאן ובפורומים נוספים).
 
בהנחה שהלקוח הזמין לכתובת אחרת (שאינה בחדרה) הוא יכול לערער (לפתוח מחלוקת) ולהראות שלפי המסירה החבילה נשלחה לכתובת שונה משלו. מי שצריך לדאוג לו זה המוכר (ואם לא הוא, אז איביי/עלי אקספרס) ולא הדואר. המוכר צריך לשבור את הראש מול הדואר, לא הלקוח.
לא עלה בדעתי בכלל
22/05/15 17:11
22צפיות
שמוכר ישקול להתנהל בצורה כזו, אבל אין לדעת. מדובר במוצר שנשלח פעם שניה, לאחר שהמוצר הראשון שנשלח -- בדואר רגיל, יש לציין -- היה שונה משהוזמן.
º
שיעלה... כבר ראיתי התנהגויות די בזיוניות ממוכרים סינים
22/05/15 17:18
14צפיות
º
הסיכוי קלוש שהדואר יגיב
21/05/15 10:21
35צפיות
תנסה בעמוד הפניות שלהם בפייסבוק, לי הם ענו.
22/05/15 12:58
27צפיות
אם רשום שהחבילה נמסרה,
כנראה שהיא באמת נמסרה.. צריך לבדוק מי לקח אותה.
לדואר רשום צריך להיות תעוד מי אסף\מס ת.ז.
 
º
אנסה; תודה
22/05/15 17:11
6צפיות
כותרת זה בלאגן
הודעה זו מכילה תמונות
21/05/15 23:26
86צפיות
שמעתי שלפעמים כשהמחיר יורד אז המצר בשקיעה .?  אצלנו בספורט המים עולים  ויורדים (דאיה )
אשמח לשיתוף פעולה עם משווקים מעולים 
הרחיפה
º
שלח לי הודעה בפרטי
22/05/15 08:34
25צפיות
אי אפשר לרשום לך מסר
22/05/15 16:24
32צפיות
תחזור אליי בבקשה למייל elads80@gmail.com עם פרטים.
 
תודה
הנה המוצר למי שמעונין
22/05/15 17:02
58צפיות
נמכר כמו לחמניות (רטובות)
º
לחמניות? המכירה האחרונה הייתה לפני קרוב לשנה...
22/05/15 17:11
22צפיות
º
אין לזה ביקוש בכלל :(
22/05/15 23:24
15צפיות
מוצר לא תקין
21/05/15 00:06
78צפיות
היי
קניתי מוצר (מכשיר בדיקה)
בעלות של כ 600 ש"ח + 150 ש"ח משלוח + עלויות ייצוא? (150 ש"ח לערך),
המוצר הגיע היום ואינו תקין..
מה עליי לעשות? במידה ואני מחזיר את המוצר, הפסדתי בעצם את העלויות היקרות של המשלוח ועוד עמלת ייצוא,
וגם המשלוח חזרה לא זול בכלל
 
בעיה
21/05/15 09:55
53צפיות
גם אם אתה מחזיר את המוצר, ומקבל חזרה את כל הסכום הראשוני ששילמת (מחיר+משלוח), לא תקבל חזרה את מיסי היבוא ששילמת בגינו.
במקרה של מכשיר תקול, המוכר צריך לשלם לך את סכום העסקה הראשוני ואת עלויות המשלוח חזרה.
 
היי
22/05/15 08:49
26צפיות
אכן המכשיר תקול..
פתחתי בקשה להחזרת המוצר לפני יומיים, עדיין לא הגיב..
מלבד מיסי היבוא, יש גם את המשלוח חזרה
מדובר על כ 90 ש"ח משלוח בדואר רשום אוירי, או 170 ש"ח ב EMS...
משלוח UK בדואר רשום אמין? יש אפשרות מעקב?
 
תודה.
אני חושב שאיביי חידשו בנושא המשלוח חזרה ואתה יכול לדרוש
22/05/15 16:45
20צפיות
מהמוכר שיממן את המשלוח חזרה. היו כמה דיונים על כך כאן.
º
כמובן. הבעיה היא במיסי היבוא שעליהם לא ניתן לקבל החזר
23/05/15 12:37
3צפיות
ארכיון הודעות
Flix
אביעד מחשבים

אביעד מחשבים

תיקוני מחשבים,מכירה,יעוץ וליווי הגעה עד בית הלקוח לפרטים>>


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה