לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.

חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.

מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.

הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל...נו אתם מבינים.

וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה

גלישה נעימה,

 
כל מי שחשבון האיביי או הפייפאל שלו הושעה מוזמן לפנות אלי בפרטי. אני מעוניין לכתוב מדריך כיצד להימנע מהשעיית חשבון האיביי והפייפאל שלנו ולשמור על עצמינו פעילים באיביי לטווח ארוך. (panayotiss ) תודה,דיסקרטיות מובטחת
הודעה חדשה

מוכר מארה"ב לא מצליח לשלוח לי חשבונית עם דמי משלוח רגילים
24/11/14 21:06
אהלן,
סכמתי עם מוכר לשלם דמי משלוח רגילים ולא להשתמש במשלוח של איביי. הוא טוען שהוא מנסה לשלוח לי חשבונית עם דמי המשלוח הרגילים, אבל איביי לא נותנים לו ורוצה שאשלם על משלוח יקר יותר של איביי.
מישהו יודע איך הוא יכול להתגבר על זה?
בכל מקרה אני פונה גם לשירות לקוחות כדי לקבל פתרון, אבל זה ייקח זמן.
תודה!
העברת כסף מפייפאל לכרטיס אשראי
24/11/14 20:56
העברתי בתאריך ה14.11 סכום קטן שהצטבר לי בחשבון פייפאל לכרטיס אשראי של דואר ישראל.
עד היום , 24.11 לא קיבלתי את הכסף (בהנחה של שיורדים הימים של שבת-ראשון סה"כ 7 ימי עבודה)
פרט חשוב שהשם לא תואם את השם על הכרטיס אשראי, יכול שפה כל הבעיה וזה מונע ההעברה?
האם כדאי להתקשר לפייפאל/לדואר כדי לראות מה קורה עם העברה?
 
תודה!
מעקב אחר דואר רשום לארה"ב. מה קורה עם זה?
24/11/14 14:46
48צפיות
מישהו יודע מה קורה עם האתר של USPS ? כבר זמן רב שלא ניתן לעקוב אחר דואר רשום שנשלח מישראל.
כל מספר מעקב שמכניסים מקבלים את אותה ההודעה: "USPS Tracking™ is unavailable for this product for ISRAEL.".
 
רע מאוד העניין הזה
24/11/14 14:49
38צפיות
זה מוריד לי את הדרוג
חשוב מאוד בקשר למעקבים! תקראו
24/11/14 17:29
49צפיות
תיקשרתי עם לשכת מנהל התיפעול בירושליים בקשר לזה שכבר אין מעקבים. חזרה אלי פקידה ומסרה שגדי מנהל סחר חוץ של הדואר ביקש למסור שמאיזשהו סיבה לא מובנת USPS החליטו שלא יהיו יותר מעקבים לדואר רשום מהארץ. זה מכה קשה לסוחרי האינטרנט בארץ שמוביל להחזרי כספים ללקוחות שטוענים שלא קיבלו, לפידבקים שליליים, מכה גם לדואר ישראל שמסתמכים הרבה פעמים על המעקב בארה"ב.  
עכשיו גם לא תהיה הגנה של פייפל כי חייבים מעקב שרשום שם אם התקבל ואיפה ובדואר ישראל רשום בזמן האחרון סטטוס יחיד "בטיפול לקראת העברתו לחול"  גם אחרי שהתקבל אצל הלקוח. גם על זה דיברתי עם דואר ישראל ונאמר לי שהם פועלים לשינוי הסטטוס הלא נכון הזה. הרי הלקוחות חושבים שחבילות לא יוצאות אף פעם מהארץ ועכשיו כשאין מעקב בארה"ב, גם אין דרך להוכיח שיצא מהארץ.
אנא מכם, תתקשרו לדואר לסחר חוץ ותילחצו בנושא, גדי הוא האחראי! ניתן לרשום פקס גם למנכ"ל תיפעול של הדואר היושב בירושליים.  הוא הראש לכל, מעל כולם.
 
 
גליה - תודה רבה על העידכון....
24/11/14 17:45
28צפיות
אם מה שמסרו לך נכון, זה פשוט כמו גזר דין מוות לכל המוכרים באינטרנט. 90% מהמכירות שלי הם לארה"ב. וכל 3-4 ימים פונה אליי לקוח ושואל מה קורה עם המשלוח שלו. ומעכשיו לא אוכל לתת לו תשובה מספקת.
האם הם הסבירו לך מדוע USPS החליטו לזרוק אותנו מהמעגל. זה נשמע לי הזוי. ולא מצליח לחשוב על סיבה הגיונית למעשה כזה.
מישהו בדואר ישראל חייב לקבל תשובה מUSPS.
חייבים לפעול בעניין ולנסות למנוע את המהלך ההזוי הזה.....
כפי שכתבתי בשרשור קודם, לא החליטו לזרוק *אותנו* משום מקום
24/11/14 17:50
39צפיות
זו בעיה גלובלית, כפי שחיפוש בגוגל מראה בקלות, למשל בפורומים של אטסי:
ובשרשורים האלה כותבות מוכרות שהן פנו ל-USPS ונאמר להן שיש להם תקלות באתר.
 
אני חוזרת ואומרת שהגיוני הרבה יותר שמדובר בתקלה משרשות דואר של מדינה כמו ארה"ב תחליט שהיא מבטלת לאזרחיה שירות בסיסי (זה גם שירות עבורם, כן? לא רק המוכרים נדפקים פה). דואר רשום הוא שירות בסיסי. לא ניתן לבטל אותו חד צדדית. אם שילמת על דואר רשום, אמור להיות רישום. ברור שמשהו כאן חריג ומוזר, והרבה יותר הגיוני שזו תקלה ולא שינוי מדיניות קיצוני ובלתי סביר.
אם כן אז למה...
24/11/14 18:05
17צפיות
שמנהל סחר החוץ של דואר ישראל ימסור מידע שכזה. נשמע ממש מוזר כל העניין.
אתה שואל אותי על רמת המקצועיות של עובד בדואר ישראל?
24/11/14 18:09
17צפיות
שסיפק תשובה כל כך מקצועית (אני מצטטת) "מאיזשהו סיבה לא מובנת"?
סחתיין על הבירור המקיף, הורשמתי עמוקות.
עם כל הרצון הטוב, אני מאמינה יותר לפנייה ישירה של מוכרות באטסי (שאינן בישראל, ולכן ברור שאין שום קשר אלינו, וזה לא השרשור הראשון בנושא).
דואר סין שבדיה הונג קונג סינגפור ועוד- ניתן למעקב בUSPS
24/11/14 18:26
21צפיות
קודם תבדקי אחר תגידי שזאת בעייה גלובלית של USPS
 
 
 
 
מה שמעצבן זה שדואר ישראל...
24/11/14 18:59
16צפיות
לא טורח לתת מענה לשאלה מה לעזאזל קורה פה. אתה מצפה שדואר ישראל יעדכן את האתר שלו או את דף הפייסבוק בשורה קטנה שמסבירה אם יש בעיה כלשהי במעקב חבילות לארה"ב. אבל זה כנראה קשה בשבילם. אפילו פניות הציבור של הדואר לא נתנו לי תשובה מה קורה פה.
 
ממש לא בעייה גלובלית
24/11/14 18:28
25צפיות
 
הנה הוכחה אחת מיני רבות שהמעקב עובד
זו בעיה גלובלית כי היא כוללת מדינות רבות אחרות
24/11/14 18:45
21צפיות
כפי שתוכל לבדוק בתלונות של מוכרים אחרים בעולם – רוסיה, בוסניה הרצגובינה, צ'ילה... ועוד.
היא אולי לא כוללת את כל המדינות האפשריות, אבל היא בפירוש לא בעיה נקודתית של ישראל (ונא לא לכתוב שלא בדקתי, כי בדקתי; הבאתי סימוכין לדבריי). אני לא יכולה לבדוק מדינה מדינה ולראות אם זה עובד או לא, זו לא הנקודה.
יש בעיה כרגע בדואר האמריקני והיא גורפת, לא משהו אישי נגד ישראל.
האם איביי מודעים לבעייה הזו?
24/11/14 19:16
15צפיות
בקרוב נאבד את הטופ רייטד שלנו ואפילו לא באשמתנו
שאלה טובה שכדאי להפנות אליהם ובהקדם...
24/11/14 19:24
19צפיות
אם כי אני מעריכה שהיו כבר מוכרים שעשו זאת.
אני בהמתנה בטלפון
24/11/14 19:28
17צפיות
מעניין מה אני אקבל קודם. מענה או סרטן במוח
º
24/11/14 19:34
3צפיות
התשובה היא ככל הנראה גם וגם...
24/11/14 19:48
14צפיות
וגם שאין להם שמץ של מושג מהעניין הזה וההמלצה החמה מהתנור היא לקראת ה-20, כל מי שהולך לאבד את הטופ שלו בגלל זה ורק בגלל זה להתקשר, להתייבש והעניין יטופל. ואני אחדד - יש להתקשר לשרות לקוחות ארה"ב כמובן
אלי אקספרס מקבל כרטיס אשראי אמריקן אקספרס?
23/11/14 15:42
32צפיות
אני מנסה לקנות עכשיו באתר ואני לא רואה אפשרות לשלם באמריקן אקספרס.גם פייפאל הם לא מקבלים ולכן אני לא יודע מה לעשות, באיביי יש את אותם המוצרים אבל זה יותר יקר.
ת
24/11/14 19:42
9צפיות
קניות באלי אקספרס
23/11/14 17:54
47צפיות
לקרת פלאק פריידי, התעניינתי קצת באלי אקספרס (עד עכשיו קניתי רק מאיביי), והכל באמת נראה מרשים..אבל הבנתי שהם לא מקבלים אמ-אקס...
מה עושים? יש בבית רק את הכרטיס הזה וכרטיס ישראכרט ישראלי בלבד (9 ספרות)
 
אני רוצה לקנות מוצרים בשווי דולר-שניים שבאיביי עולים הרבה יותר.. יש אפשרות לשלם דרך אתר שלישי (כמו פייפל)
תודה
º
מישהו יודע?
24/11/14 12:37
9צפיות
ניתן לשלם בכרטיסי אשראי של מסטרכארד או ויזה בינלאומיים בלבד
24/11/14 19:41
11צפיות
לא תומכים בפייפאל  / AMEX  :\
מתחיל קניות באיביי כמה שאלות
22/11/14 18:56
90צפיות
דבר ראשון אך אני יודע אם הפריט שאני רואה הוא יד שנייה או יד ראשונה?
דבר שני? אך אני יודע אם אני צריך לשלם על מוצר כזה מכס או לא?
 
אשמח לתשובה ועזרה :)
לדעתי חדש או יד שניה רשום בפירוש לכל פריט. מתחילים מאתר המכס
22/11/14 19:10
53צפיות
  1. יש, נדמה לי 5, אפשרויות שלדעתי רשומות לכל פריט: חדש, במצב חדש, משומש, ... . לא זוכר את ההגדרות המדויקות.
  2. לענין מכס, ובהרבה מקרים מע"מ ומס קניה, כדאי להתחיל המדריך באתר של רשות המסים. זה לא נגמר אצלם. שיטת המשלוח עשויה להחביא עלויות נוספות עמילות מכס. כלל אצבע הוא להשתדל לקבל משלוח בדואר, אך לא ב EMS, מהמוכר ישירות אליך.
שכתוב חדש הכוונה חדש שלא נפתח לעולם אפילו הקופסא?
22/11/14 19:20
29צפיות
אני מעוניין במוצר חדש כמו בחנות סגור הרמטי, איזה הגדרה תואמת לזה?
 
לגבי המיסים לא הבנתי בדיוק מה רצית לומר, אפשר הסבר יותר מפורט בבקשה? תודה רבה.
נדמה לי ש new תואם ללא משומש שלך. קישור לגבי המיסים.
22/11/14 19:52
31צפיות
  1. אם אני זוכר נכון, לוחצים more כדי לראות הגדרה מדויקת. אם תצלם מסך ותפרסם כאן דף של פריט אפשר יהיה להראות יותר בדיוק.
  2. http://taxes.gov.il/customs/PersonalImport/Pages/TaxesIshiParcels.aspx
קישור למוצר ושאלה נוספת
22/11/14 20:01
27צפיות
הנה קישור למוצר לדוגמא שאני רוצה להזמין.http://www.ebay.com/itm/Liquid-Smile-Professional-...
 
אך אני בודק אם למוצר יש מיסי יבוא? אך אני מחפש מוצר כזה בטבלה? אין מוצר כזה שם..
 
 
ניתן לערוך סינון ...
22/11/14 20:53
29צפיות
בצד שמאל למעלה מתחת למילה EBAY הצבעונית, ניתן לראות קטגוריית CONDITION ולסמן בקובייה הנדרשת (וי) ל- חדש
כך תוכל לראות רק מוצרים חדשים. זה אומר מוצרים שלא השתמשו בהם כלל. 
תודה רבה, אך תגיד לי אם הבנתי נכון...
22/11/14 21:13
36צפיות
כל מוצר היום מעל 75  עד 500 דולר הוא כולל מע''מ ולפעמים מס קניה? מתחת לזה אין שום מיסי יבוא.
הבנתי נכון?
והאם אם אני איני מוצא מוצר מסויים בטבלה זאת אומרת שאין עליו מכס ומס קנייה ורק משלמים מע''מ אם המוצר מעל 75 דולר?
 
תגידו לי אם אני צודק שהבנתי נכון... תודה רבה לכם עזרתם לי :)
º
בעיקרון כן
23/11/14 02:08
18צפיות
ומה זה מושג "תפיסה במכס"?
23/11/14 04:20
28צפיות
מה זה המושג הזה ואך זה קשור לתשלום מע''מ?
ומה זה תצהיר על ייבוא?
סליחה שאני חופר זה פשוט מסובך קצת חח.
מאיפה תפיסה במכס? אם מתקימים התנאים הרגילים, היא לא סבירה
23/11/14 18:22
19צפיות
אם אתה מביא פריט אחד, והמוכר הוסיף טופס מכס בהתאם לשווי סביר של הפריט, ומדובר בסכומים שהוזכרו בשרשור ובפריטים שרגילים כאן, אז נראה לי שתפיסה במכס אינה קשורה.
איפה ראית את המושג תפיסה במכס?
אוקי, ומה זה טופס מכס שהמוכר מצרף?
23/11/14 22:46
10צפיות
מה זה טופס מכס שהמוכר מצטרף? ובשביל מה זה?
תודה רבה לאט לאט אני מבין. לא זכור לי מאיפה ראיתי את המושג "תפיסה במכס", מעל 75 דולר לפי החוק משלמים מע''מ נכון? שמעתי שיהיו מקרים שלא ישולם מע''מ לא הבנתי אך בדיוק.
תודה רבה.
CN22 הצהרת מכס. כדי שידעו באיזה מוצר מדובר ומה מחירו
24/11/14 17:55
3צפיות
ממליצה לך לקרוא את המדריך הזה:
(רשומה בבלוג "ציידת").
 
יש לו בבלוג מדריכים נוספים וטיפים להזמנות מחו"ל, אם תרצה להתעמק בנושא.
רכשתי מוצר באיביי
23/11/14 22:24
50צפיות
ולאחר כמה ימים התברר לי כי המוכר כבר לא רשום באיביי! הסירו אותו כנראה, ואין לי אפשרות לראות את המוצר.
לדעתי הוא גם לא נשלח.
 
מה ניתן לעשות?
 
אם אין פרטי משלוח ומספר מעקב
24/11/14 08:22
28צפיות
ואין אפשרות לתקשר עם המוכר, יש באפשרותך לפתוח קייס.
 
האם קיבלת אישור שהוא נשלח? בדקי בתיבת הדואל שלך
24/11/14 17:52
9צפיות
באופן כללי מוכר יכול להיחסם ע"י איביי כי הפר את התקנון וזה לא יהיה קשור אלייך ולא אומר שלא שלח.
הייתי ממתינה כרגיל ואם לא מגיע פותחת תיק. בשלב הזה לא רואה סיבה להילחץ.
האם זו תרמית ?
24/11/14 12:47
86צפיות
ראיתי באיביי את המברגה הנ"ל במחר זול במיוחד-מצב חדש. http://www.ebay.com/itm/Hot-Makita-8391DWPETK-18V-...
 
 
מה דעתכם? האם זו תרמית נוכלות או שזו מציאה ? המוכר שלח לי הודעה (אחרי ששאלתי אותו איך זה זול כל כך)-Hello, dear buyer. We are the real product. Thank you ~
º
קרוב לוודאי שמדובר בעקיצה.
24/11/14 12:59
28צפיות
º
אני צריך להפנות את זה לאתר איביי? או דברים כאלו שכיחים?
24/11/14 13:26
30צפיות
עקיצה שבועית
24/11/14 13:47
50צפיות
כל שבוע הוא מציע את המוצרים בעשירית מחיר שולח חוט אדום במעטפה עם מספר משלוח הרווח שלו מאנשים שמתביישים להתלונן בדרך כלל איבי סוגרים את המכירה והאתר לפני הסיום.
זו מגה עקיצה, אתה תקבל תמונה של מברגה לכל היותר
24/11/14 13:56
52צפיות
לא קונים מסיני עם 3 פידבקים
אהבתי את הסיומת שלו
24/11/14 14:16
39צפיות
- good lucky- קצת מסגיר אותו לא???
ולפותח השרשור
24/11/14 14:18
39צפיות
אם אתה קונה, תקנה לי את הרובוט המנקה שהוא מוכר ב- 16$. אם זה מגיע אשלם לך 60$
למה לא לקנות?
24/11/14 14:29
41צפיות
מקסימום יש הגנת הקונה ואיביי יחזירו את הכסף חזרה ,אם זה תרמית.
כן, אבל....
24/11/14 14:49
30צפיות
אין לי ממש כוח להיכנס לזה. יאללה תקנה.
ואסיים במשל- כשאתה הולך ברחוב ורואה גוש שחור מהביל ומסריח למה להמר כנגד כל הסיכויים שזה לא חרא ולטבול את הרגל עמוק בפנים????
 
 
כי מבזבזים זמן, עצבים והתעסקות לחינם...
24/11/14 17:35
20צפיות
ואתה לא רוצה לנצל יותר מדי את ההגנה של איביי, מצפים ממך גם לדעת ממי לקנות. אם תהיה קונה שפותח יותר מדי תיקים או מתלונן יותר מדי, יגידו לך שלום.
בקיצור, אם אתה חכם אתה יודע להימנע מראש מצרות (גם אם אתה מסוגל לצאת מהן) ולא להכניס ראש בריא למיטה חולה.
נמאס לי (לא שבר, משבר.)
23/11/14 13:05
142צפיות
כן כן, פשוט נמאס.
נמאס לי לענות ללקוחות, נמאס לי לפתור להם בעיות, נמאס לי להתעסק עם מלאי, נמאס לי להעלות מוצרים חדשים לאוויר,
נמאס לי מהשטויות של אמזון וקוני אמזון; בקיצור... נמאס לי לנהל את העסק הזה של המכירות.
 
באופן מפתיע דווקא אף פעם לא היתה לי בעיה למצוא ספקים.
תמיד ידעתי למצוא אותם, ויש לי כבר רשימה של ספקים ומוצרים שעוד צריך להעלות לאוויר, או להיפגש, או להתקשר.
לאן ואיך אפשר לגדול- זה מאוד ברור לי;
אבל כמו שאמרתי: נמאס לי.
 
אני מחפש מישהו עם מוטיבציה, שאוהב להתעסק עם הצד הניהולי והתפעולי של עסק כזה.
זה יכול להיות כעובד בשכר או לחבור לשותפות עסקית.
 
חשוב שיהיה מישהו עם ידע וניסיון במכירות באיביי ואמזון, תודעת שירות גבוהה ויכולת ביטוי גבוהה באנגלית (בע"פ ובכתב).
בקיצור: אני מביא מערכת עובדת של חשבונות וספקים, אתה תביא את השאר.
 
 
*הפנייה היא בלשון זכר בגלל השפה המתישה שלנו, אבל מיועדת לגברים ונשים.
 
º
המיקום חשוב לך? כמה שעות חודשיות? תוסיף עוד פרטים
23/11/14 15:44
51צפיות
אני חושב שאין לי עוד מה להוסיף
23/11/14 17:23
83צפיות
אני לא יודע לענות לגבי מרחק.
נדמה לי רצוי שיהיה במרחק שאפשר להיפגש ולעבור על דברים יחד, לא?
גם לגבי שעות קשה לענות.
אפשר לעשות את זה במשרה חלקית ורק לתת מענה למה שקורה היום,
ואפשר להשקיע הרבה ולפתח את העסק (נשמע לי יותר מעניין).
 
º
בפרטי
23/11/14 18:38
39צפיות
º
שלחתי לך הודעה פרטית
24/11/14 16:19
15צפיות
כנראה שהגיע הזמן; מישהו מרים את הכפפה? מנהלים?
24/11/14 17:00
27צפיות
בעקבות הודעתי הקודמת קיבלתי כמות מפתיעה של פניות לגבי שיתוף פעולה.
אני חושב שהרצון של לא מעט גולשי הפורום בשיתוף פעולה, מעיד על כך
שהגיע הזמן למפגש פורום.
אני משוכנע שיש לא מעט מוכרים שישמחו ליצור קשרים ולהתקדם יחד.
 
מי לוקח על עצמו להרים את העניין?
 
 
הצהרה בפייאפל
24/11/14 16:12
26צפיות
שלום, לאחרונה נתבקשתי ע״י פייפאל להצהיר שאיני תושבת ארה״ב.... ההודעה  הגיעה באי מייל, אך כדי לוודא שזה לא  דואר מזויף נכנסתי לפייפאל שלי, ואכן התבקשתי לסמן אם אני תושבת ארצות הברית ומשלמת מסים שם או שאיני.  באי מייל דובר על הוספת  מספר ת.ז או ב. לאומי, ובהצהרה לא נתבקשתי לשום דבר כזה. האם נתקלתם בזה? אני לא רוצה שיסגרו לי את החשבון  או משהו... תודה. ושאלה קשורה: הבנתי שלאחרונה ארצות הברית עושה סדר ברשומים באתרים שלה באפן כללי אני מאיירת במקצועי  ומופיעה באתרי ארצות הברית השונים למכירת עבודות או ציורים שלי על חולצות וכו.... ונדרשתי לספק טופס מסוים גם כדי לודא שאני תושבת ארהב.... האם מישהו נתקל בזה?
למה המוצר לא מגיע לסניף הדואר-כרגיל ?
24/11/14 15:02
23צפיות
צהריים טובים

אני מתגורר ברמת גן,והמוצרים מאיביי מגיעים כמעט תמיד או לסניף הדואר ליד הבית שלי
או לסניף הדואר הגדול יותר בעיר בני ברק (נדמה לי שהם נקראים אמזון או משהו דומה,ברחוב הלחי בבני ברק)
בסניף הדואר ליד הבית אני לא משלם עמלות,אבל בסניף הגדול יותר-הם גובים ממני תמיד מינימום 230 שקלים על השחרור

היום קיבלתי הודעה שהדואר הגיע לבית המכס בתל אביב
מדובר בחבילה שהעלות שלה- 170$

האם זה זמבורה מסוג חדש ?
מישהו יכול לעשות לי סדר ?

תודה רבה
שאלה בנושא תשלום מהיר באייבי
הודעה זו מכילה תמונות
24/11/14 14:08
28צפיות
בעבר הייתה אופציה כזו, כמו בתמונה לשלם על כמה עסקאות או אפילו על עסקה אחת בקליק אחד, לאחרונה אני צריך להיכנס לפייפאל בשביל לשלם
מישהו יודע איך מחזירים את ההגדרה הקודמת?
 
דיברתי עם פייפאל והם לא יודעים מה לעשות. 
 
כאן לא מצאתי הרבה עזרה |(ניסיתי את מה שכתוב)
 
 
תודה
º
מתי עדיף לקנות דברים זוליםבאייביי-בלאק פריידיי או סייבר מנדי
24/11/14 13:27
26צפיות
º
תלוי במה מדובר... כל חנות/מוכר מחליטים על המבצעים כרצונם
24/11/14 17:44
6צפיות
לא נמאס לכם שמרמים אותכם? עמלות פיוניר.
23/11/14 17:44
112צפיות

לא ייתכן שהם לא מציינים בשום מקום את גובה העמלות.
ולא ייתכן שלא מפורטות כל העמלות בעמוד "pricing and fees".

מדוע על כל רכישה יש עמלה של 1%?
מדוע על כל משיכה בכספומט יש עמלה של 1.8% בנוסף ל-3.15$? (ושלא יעבדו עליכם שבנק לאומי גובה את העמלה.. cross border)

מדוע לא ניתן להוציא 2000$ בפעם אחת, וכן ניתן להוציא 1000$ ומיד לאחר מכן עוד 1000$, כשהנציגים בטלפון אומרים בפירוש שניתן למשוך עד 2500$..? (כדי לשלם עוד עמלות! ובצורה לא חוקית)
העמלה היחידה שסבירה היא 1% על הפקדה/העברת כסף לכרטיס. (וגם היא מצויינת רק בעמוד של US payment service, ולא בדף העמלות)

כמה אנשים נפגעו, נפגעים וייפגעו מהנושא?
האם יש מקום לתביעה ייצוגית?
האם החברה רשומה בארץ?
האם מישהו ניסה לברר לעומק את הנושא?
---
בגדול, עמלת המשיכה מפייפאל לחשבון הבנק היא 2.5% (והכסף בשקלים), העמלות של פיוניר הן 1% + 2% + עמלת המרה בצ'יינג'.
לא משתלם למשוך ישירות לפייפאל?

--

בעמוד "Terms & Conditions" - המקום היחיד שבה מצויינת עמלת ה-cross border, ניתן לראות שמדובר אך ורק בעמלות המרת מטבע:

"
9. Foreign Transactions.
If you make a transaction in a currency other than the card currency, this will be considered a foreign transaction. Transactions in a currency other than the card currency will be converted to the card currency. The currency conversion rate used is based on either a wholesale market rate or the government-mandated rate in effect one day prior to the processing date for the transaction and may include all charges assessed by MasterCard. The currency conversion rate used by MasterCard on the processing date is based on current foreign exchange and cross border rates and may differ from the rate in effect on the transaction date or on the date that the transaction posts to your Card. For foreign transactions, Payoneer charges a fee above all amounts charged by MasterCard, including fees to the card issuer. For more information on fees please check the Fee Schedule available from your account at www.payoneer.com.
To view conversion rates published by MasterCard go to www.mastercard.com/global/currencyconversion/.
"
 
עוד תשובה מעצבנת של פיוניר:
24/11/14 00:51
58צפיות
Dear *****,
 
Response  (11/23/2014 07:19 AM)
בעקבות השיחה שלנו.
כדי לראות את ה
Cross border fee's
אתה יכול להיכנס לאתר שלנו ולבצע הרשמה מחדש, בתהליך ההרשמה תוכל לראות את תנאי השירות המלאים, שם תוכל למצוא את כל החיובים השונים שאנחנו עושים.
Sincerely,
Abbott
Customer Service
להבנתי פיוניר זו חברה ישראלית
24/11/14 13:11
26צפיות
ולכן העמימות. ישראלים לנצח. כמה חבל
אפשר לחסוך חלק מהעמלות
24/11/14 12:17
37צפיות
כתלות בגובה הסכומים שאתה מעביר לפיוניר ניתן לקבל פטור של עמלת ההפקדה (1%). אני יכול לתת פרטים של איש קשר בפיוניר שעזר לי בנושא; מי שצריך שיצור קשר.
לגבי משיכה - בלאומי ניתן למשוך $1250 דולר "במכה". לפי מה שהבנתי (טרם ניסיתי) ניתן למשוך מהפקיד בבנק $2500 (אני בספק אם זה נכון).
 
הפתרון האמיתי הוא לפתוח חשבון בנק אמריקני, כל שאר הפתרונות יהיו תמיד יקרים יותר.
מוכר באיביי פתח חקירה (enquiry) לגבי מוצר שנשלח אלי
24/11/14 08:37
61צפיות
לפני כמה ימים יצרו איתי קשר מסניף הדואר המרכזי באיזור שלי לגבי חקירה שמוכר פתח לגבי מוצר שנשלח אלי. אני גר ביישוב קטן שמקבל את הדואר שלו בדואר נע, כך שלא בהכרח מעדכנים את הסטטוס של החבילות, כלומר הן נשארות בסטטוס של "נשלחו" או "נעשה ניסיון מסירה" (למרות שלא ברור לי למה היה הסטטוס הזה מהסניף המרכזי, ועוד בתקופה שהייתה השביתה של הדואר).
 
אחרי בדיקה אצלי במיילים אני חשבתי שאני הבנתי מה המוצר ומי המוכר, והתפלאתי כי ראיתי שאני השארתי לו חוות דעת חיובית באיביי. אמנם השם של המוכר לא מופיע בדף שלו באיביי, ורשום שהוא נמצא בארה"ב (כאשר בפועל בוא נמצא בהונג קונג, ומשם נשלחה החבילה), אבל השם הפרטי שלו הוא חלק מהאימייל של החנות. אתמול שלחו אלי אימייל עם סריקה של טופס החקירה, ועכשיו הצלחתי לפתוח אותו, ונראה לי שם משהו מוזר. תחת תיאור המוצר רשום "wire HKD:450.0", כלומר כבל במחיר של 450 דולר הונג קונגי. עשיתי את ההמרה, וזה יוצא בערך 58$, בעוד שהמוצר שחשבתי (והיחיד שנקנה ונשלח אלי בתקופה הזו) באמת היה כבל, אבל הוא עלה פחות מ-20$. אני גם קיבלתי טופס שאני צריך לשלוח בפקס כדי לאשר האם החבילה הגיעה אלי או לא. חשוב לציין שהחבילה נשלחה באמצע מאי, והחקירה נפתחה באמצע אוגוסט, כך שלמרות שיש לי את מספר המעקב, הוא כבר לא מופיע בתיאור ההזמנה באיביי.
 
אז יש לי כמה שאלות. מה הקטע של הסכום הגבוה יותר? אני לא זוכר מה בדיוק היה רשום על החבילה, אבל מכיוון שאני חושב שמעולם לא קיבלתי חבילה שרשום עליה הערך הנכון, רוב הסיכויים שהמחיר שהיה רשום היה יותר קרוב -5$ מאשר ל-50$. האם יכול להיות שהמוכר מנסה לנצל את העובדה שאין רישום של המסירה כדי "לעקוץ" את הרשויות אצלו ולקבל פיצוי על מוצר שהוא קיבל עליו תשלום, או שיכול להיות שזו טעות כלשהי? אני אציין שלמוכר יש דירוג גבוה מאוד והוא נמצא באיביי כבר בערך 10 שנים. האם יש סיכוי שבסניף שלי או בסניף המרכזי יהיה הטופס שעליו חתמתי כאשר קיבלתי את החבילה? הדוור ביישוב גר בבניין שלי, כך שאני יכול ממש ללכת אליו ולבקש ממנו לחפש . למה בכלל נפתחה החקירה אם אני נתתי חוות דעת חיובית באיביי? האם יכול להיות שהוא לא קישר בין הנתונים, למרות שבטופס של החקירה רשומים כל הפרטים שלי בצורה מדוייקת?
 
אני אשמח לכל עצה/תובנה שיש לכם.
פשוט תפנה למוכר
24/11/14 09:08
44צפיות
מאחר והוא זה שאמור לתת לך תשובות.
בפייפאל מופיעים נתוני כל העסקאות שלך. תוכל למצוא שם את המייל של המוכר ולפנות אליו ישירות.
 
יותר פשוט להמתין למשלוח
24/11/14 11:22
24צפיות
ולא לאמץ את המוח הרופס שלנו בתרחישים הזויים.
 
º
אבל המוצר הגיע אלי, ונתתי לו גם חוות דעת חיובית
24/11/14 11:23
19צפיות

עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה