בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.

חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.

מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.

הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל...נו אתם מבינים.

וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה

גלישה נעימה,

 
כל מי שחשבון האיביי או הפייפאל שלו הושעה מוזמן לפנות אלי בפרטי. אני מעוניין לכתוב מדריך כיצד להימנע מהשעיית חשבון האיביי והפייפאל שלנו ולשמור על עצמינו פעילים באיביי לטווח ארוך. (panayotiss ) תודה,דיסקרטיות מובטחת
הודעה חדשה

לקוח לא אסף חבילה
29/08/14 11:28
54צפיות
בוקר טוב!
 
שלחתי חבילה לארהב שחזרה אליי , ב usps כתוב שהנעמן לא אסף את החבילה שלו. 
1. מה ההמלצות שלכם במקרה כזה?
2. כמה זמן נשמרים הפרטים בusps לגבי דואר מסויים למקרה שהלקוח ירצה לראות את השתלשלות הדואר בעצמו?
 
תודה.
º
מישהו? משהו?..
30/08/14 08:09
6צפיות
ת
30/08/14 08:19
16צפיות
בעניין הזה, כל אחד פועל על פי שיקול דעתו. יש מי שיוצר קשר עם הקונה ומברר עימו אם הוא מעוניין בשליחה חוזרת של הפריט או זיכוי כספי.
ויש מי שלא עושה שום דבר בעניין (ולדעתי, זה הרוב).
אני לא יודעת מהו טווח הזמנים ש-USPS מציג נתונים עבור פריט ספציפי, אבל על החבילה החוזרת תמיד מודבק פתק המציג את סיבת ההחזרה:
unclaimed. כלומר, לא נדרש ע"י הלקוח.
במידה ותתבקש לתשובות, אתה יכול פשוט לשלוח צילום של המעטפה החוזרת.
תודה.
30/08/14 09:59
4צפיות
מה לא עושים כדי להמנע מ case opened.....
חסום ממכירות באיביי
28/08/14 12:07
106צפיות
האם מישהו חווה את זה ויכול לעזור?
 
תודה
 
We appreciate your efforts to provide all the documentation we previously requested to verify your account. Unfortunately, the invoice you provided for the flash drives does not appear to be from an authorized reseller and therefore we cannot verify that the items being sold on your account are genuine. When working with suppliers it is important to make sure you’re dealing with a reliable company.  As a seller, you’re ultimately responsible for the legality of any item you offer for sale on eBay.  
 
Regrettably, unless we are able to verify that your supplier is an authorized distributor of the items you sell, the restriction on your account will remain in place indefinitely. However, if you would like to continue your eBay business, you can provide documents showing your supplier is an authorized distributor or you can provide documents showing you have a different supplier that is authorized.
 
I realize that this may be frustrating and inconvenient, but we believe that not implementing these security measures would foster an unreliable and untrustworthy marketplace. There are websites that do not make attempts to verify the goods being sold through them. Many of these websites consequently suffer from more fraud and counterfeit. Customers know this, and often choose not to use those websites. To maintain a level of safety and integrity, we believe that making an extra effort to verify the items being sold on our site is a necessity.
 
Thanks,
לא קראתי הכל: מה ניסית למכור, ואילו מסמכים ספקת להם?
28/08/14 17:08
50צפיות
נראה לי שהם מאשימים אותך שניסית למכור מוצר מזויף. אם אתה מבקש כאן עזרה, אולי תסביר מה קרה?
הערה: לא יודע האם תהיה לי סבלנות לקרוא מה שתכתוב. יש לי הרגשה שזה הולך להיות ארוך. אחרים אולי יתיחסו עם יותר סבלנות. בנוסף לכך, יכול להיות שאם תעלה את הדברים על הכתב בצורה מסודרת, אז גם לך דברים יהיו יותר ברורים, ואולי לבד תבין מה לעשות.
הערה נוספת: לא ברור לי מה יקרה אם תנסה להרשם מחדש, להרשם מחדש עם פרטים אחרים, או לסכם עם אדם אחר שתשתמש בשמו.
אתה מושעה עד שתוכיח שהמוצר הוא מקורי
28/08/14 19:56
55צפיות
היי,
 
זה קרה לי לפני שנתיים רק בנוסח קצת שונה, בכל מקרה... איבי מעוניינים שתשלח להם מסמכים שמוכיחים שהמוצר שאתה מוכר באיבי הוא מקורי ולא איזה זיוף סיני, לפי מה שהבנתי אתה ניסית למכור התקני אחסון ניידים ושלחת להם את המסמכים -> הם אימתו זאת וראו את שם הספק (שכנראה הוא סיני וישר הרים דגל אדום והבינו שאתה מוכר זיוף), תקן אותי אם אני טועה.
איבי שמים דגש על מקצועיות המוכר ואיכות מוצריו ככה שלא כדאי להתעסק ולמכור מוצרים  מותגים כי באיזשהו שלב בתקופת המכירות שלך הם יתפסו אותך וזה יהרוס לך את החשבון.
barba10 מה עשית כאשר זה קרה לך?
28/08/14 22:50
41צפיות
האם הצלחת להסיר את החסימה?
כל מה שאמרת נכון
 
האם יש דרך לצאת מזה?
ת
30/08/14 08:33
14צפיות
כמעט בלתי אפשרי לגרום לאיבי להחזיר אותך לפעילות, במקום לבזבז זמן הייתי מייעץ לך לפתוח שם משתמש חדש עם פרטים חדשים, אייפי חדש, מחשב חדש ולצאת לדרך.
בפעם שעברה התעכבתי וחיפשתי כל מיני דרכים לחזור לפעילות ואף אחת מהן לא צלחה, רק לפני שאתה עושה את כל הדברים האלה תרים להם צלצול ותנסה ליישב איתם את הבעיה חבל שהחשבון סתם ילך לפח.
º
אני מבין שהוא מוכר בדרופ שיפינג- נכון?
30/08/14 09:50
2צפיות
defect שאני לא סגור לגביו
28/08/14 21:00
76צפיות
אני רוצה לעשות ללקוח REFUND
איך אני עושה את זה בלי לקבל דפקט?
º
מה הסיבה שאתה מחזיר לו כסף?
28/08/14 21:46
32צפיות
המוצר נהרס במשלוח
28/08/14 22:53
62צפיות
החזרתי לו את הכסף בפייפאל.. אני מניח שבחוקי בית שמאי החדשים של איביי זה דופק אותי..
תבחר ב-other
29/08/14 23:24
31צפיות
אצלי זה עבד בזיכוי האחרון: לא נכנס לדפקט.
 
+הסתייגות
29/08/14 23:28
35צפיות
אני רואה עכשיו שהדשבורד לא עדכן שנפתחו לי 2 קייסים השבוע.
אולי ה-defect rate לא התעדכן.
בגלל חוסר הוודאות לגבי הסיבות שנכנסות לדירוג, אני לא כמעט ולא מבטלת עסקאות ומעדיפה לספוג את העמלות.
 
כן זה לא ממש מתעדכן
29/08/14 23:48
21צפיות
זה רושם שיש לי 7 דפקטים אבל בפירוט שלהם יש 8.. נקווה לטוב
 
אני גם לא בטוח מה הדין של עסקה שלא ביטלת אבל כן החזרת את הכסף בפייפאל, יש מצב שזה גם נספר לרעה
יש לי כמה עסקאות
29/08/14 23:51
26צפיות
שביצעתי החזר כספי ולא ביטלתי. אם הלקוח לא מבקש ביטול, אני משאירה כך. 
בכלל כל הדאשבורד לא מעודכן. אצלי זה מתבטא בעיקר באחוז מספרי מעקב מאושרים שצנח ל-85%.
 
º
מצאו עוד דרך לעשות כסף...
30/08/14 00:16
17צפיות
º
כל השיטה הזו היא דפקטית
30/08/14 00:00
17צפיות
הניסיון לתחמן את המערכת לא יצלח לטווח הארוך
30/08/14 02:32
34צפיות
מניסיון של יעדים ומדדים במערכות אחרות (כולל מערכות שירות ומכירה, אגב), אם כולם פועלים לפי הנהלים ומדווחים את האמת, המדדים משתנים בהתאם לממוצעים, כי בסופו של דבר גם לטובים ביותר יש לפעמים לקוחות בעייתיים, והם מתפזרים באופן די שווה. ברגע שמתחילים לעגל פינות ולמשוך את השמיכה מכיוון אחד, היא תתקצר במקום אחר... איביי לא טיפשים, תתחילו לתחמן אותם ולבצע החזרים לא לפי הנהלים שהם הגדירו, הם יגלו זאת ויקשיחו את הנהלים במקומות אחרים, יפקחו יותר או יעשו בעיות שיגרמו לכם לקטר כאן... זו מערכת ממוחשבת, הכול מתועד, הנתונים נשמרים, אפשר לבדוק (מדגמית וגם לא)... לטווח הקצר זה נראה כמו פתרון, אבל מניסיון, המעקפים והרמאויות האלה יחזרו וינשכו אתכם בתחת.
º
את מתבקשת לשמור על לשון ראויה
30/08/14 07:47
12צפיות
מה לא ראוי בלשון שלי? אסור להשתמש בסלנג?
30/08/14 07:53
15צפיות
אם הכוונה לסיומת של הטקסט, מדובר בביטוי סלנג מטאפורי (עם קריצה) מקובל בחברה שאני מסתובבת בה, הוא לא גס או פוגעני או משהו כזה.
כתובת IP
30/08/14 07:01
23צפיות
קרה מקרה מצער . מישהו מאנשים בסביבתי השתמש בחשבון פאיפאל שלי  ושלם בו עבור השתתפות במשחקים ועוד כל מיני תוספות למשחקים (רכישות וירטואליות). איך אוכל לברר מאיזה מחשב נעשה? האם בפנייה לפאיפאל אוכל לקבל כתובת IP של מחשב ממנו נעשו רכישות? רעיונות אחרים לבירור זהות הרוכש יתקבלו בברכה
תודה
º
קונה שקיבל מוצר ולא נותן כל פידבק, האם זה קורה?
29/08/14 15:06
48צפיות
קורה לי כל הזמן
29/08/14 16:12
34צפיות
לצערי... אתה יכול לנסות לכתוב לו ולהתעניין האם המוצר הגיע בסדר והאם הוא מרוצה ואם כן שתשמח לפידבק החיובי שלו, רק שאז קח בחשבון שאתה יכול גם להעיר אצלו משהו שלילי 
10-20% מהקונים נותנים פידבק - ממש לא כדאי לך לשלוח לו הודעה
29/08/14 17:11
41צפיות
זה להעיר מתים
אל תשלח אף פעם הודעה לגבי פידבק
בהצלחה
מניסיוני,
29/08/14 17:37
39צפיות
אל תבקש אף פעם פידבק חיובי. שלח מייל מתעניין אם הכל בסדר ושאם יש איזושהי בעיה, שייפנה אלייך ללא היסוס. כן יהיה נכון, לבקש מאד להמנע מפתיחת קייס או מפידבק שלילי/נייטרלי, אבל אל תזכיר את הצורך שלך בפידבק חיובי.
 
תופתע מכמות הפידבקים החיוביים שתקבל.
 
בכל מקרה, איביי שולחים תזכורת לפני תום 60 היום מהעיסקה. התזכורת הזאת, בנוסף למייל המתעניין שלכם, מביאים יותר פידבקים מכך מייל שחושף את הצורך שלך בדירוג.
איביי לא שולחים תזכורות, או לפחות לא לכולם
30/08/14 01:27
18צפיות
או שפעם שלחו והפסיקו. קורה לא פעם שאני לא משאירה משוב ואיביי לא מצייצים.
לעומת זאת באמזון שולחים תזכורת למשובים, תמיד, כמו שעון.
º
כן, ודאי; רוב הקונים לא משאירים משוב...
30/08/14 02:34
9צפיות
השינויים החדשים
29/08/14 09:28
87צפיות
משהו לא מובן לי, אני מבין שאם ביטלתי מכירה בגלל בעיה שלי אז הגיוני שזה ישפיע.
אבל, אם יש לקוח שקנה והתחרט ואני צריך לבטל ,למה זה אמור להשפיע עלי??
יש מה לעשות?
גם לי זה קרה היום! לקוח קנה ממני 2 מוצרים השבוע ולא שילם
29/08/14 17:02
55צפיות
עכשיו שלח לי הודעה שהוא מצטער וזו אשתו שרכשה את זה ואין לו צורך בזה בכלל.
מה לעשות?
 
במקרה כזה,
29/08/14 17:31
54צפיות
של ביטול עסקה מצד הקונה (התחרט או רכש בטעות) לא נרשם DEFECT. תדאגו רק לציין את זה בביטול העיסקה.
ציינתי, "הקונה שינה את דעתו או קנה בטעות", אני חושב שזה היה
29/08/14 17:37
44צפיות
הנוסח. אם כך אני שמח לשמוע שזה לא פוגע.
 
תודה רבה!
אם זו
29/08/14 17:42
39צפיות
אם זו האופציה שבחרת (הראשונה ברשימה שם) אז תהיה רגוע (כל עוד זו הסיבה האמיתית)
סימנתי וזה עדיין נספר לי..וזה לאחר שלקוחות שלחו מיילים עם
29/08/14 18:31
41צפיות
בקשות לביטול
 
אם ביצעת החזר כספי
29/08/14 23:19
31צפיות
ובחרת בסיבה ש"לקוח התחרט/טעה" זה נזקף לרעתך (קרה גם אצלי).
תבחר ב- other ותרשום בפירוט שהלקוח ביקש זיכוי, או אפילו אל תפרט כלל.
 
טלי,
30/08/14 00:20
21צפיות
לא יודע מה קורה אצל אחרים, אבל בפירוש (וזה עבד גם אצלי) אם בוחרים באופציה של לקוח קנה בטעות או התחרט, לא אמור להרשם DEFECT. איביי אפילו אומרים, שהם ייבדקו מדגמית אם אכן זה היה כך ולא, והאם באמת הלקוח ביקש לבטל.
 
העידכון של הDEFECT לא מתרחש מיידית (מחיקת פידבקים מתרחשת אוטומטית כל יום רביעי).
אכן כן זו הייתה האופציה הראשונה ובאמת זו גם הייתה הסיבה
29/08/14 22:46
25צפיות
הוא שלח אליי מייל אחרי שכבר 5 ימים עברו מאז הקניה,
שלחתי חשבונית שלחתי הודעה ובסוף שלח לי את ההודעה על כך שאשתו קנתה בשמו ושהוא לא צריך את מה שקנה
ביטול עסקה
29/08/14 23:17
28צפיות
במקרה שלקוח לא שילם ולא בוצע החזר כספי, לא נכנס כלל ל-defect rate.
 
º
מעולה! המון תודה טלי ולכל מי שעזר
29/08/14 23:30
10צפיות
לפי מה שכתוב..
29/08/14 23:30
25צפיות
Canceled transactions
This refers to any transaction that you've canceled—either on eBay or PayPal—because you don't have the item anymore or you chose not to ship the item after it was sold
 
לפי זה לא אמור להיספר דיפקט על סיבה של הלקוח התחרט
 
שונא את השיטה החדשה!!!
יש הרבה מאוד אי-בהירות בעניין
29/08/14 23:42
28צפיות
באיביי ישראל נאמר לי, שזיכוי כספי בפייפאל, ללא ביטול עסקה באיביי, גם נכנס לדפקט.
כלומר, ביטול שלא בוצע בו סגירה בשתי הפלטפורמות, אינו סגור מבחינתם ולכן יחשב גם הוא כפגם.
מאידך, ביטול עסקה שביצעתי לבקשתו של לקוח שעשה טעות בקניה ולא אמור להיחשב, כן נכנס אצלי לדפקט.
אני חושבת שרק אחרי ההערכה הבאה נדע יותר.
 
º
אכן, כרגע אין לנו דרך לדעת בודאות
29/08/14 23:50
8צפיות
דווקא בנקודה הזו הנהלים ברורים מאוד, YanJin צודק
30/08/14 01:22
11צפיות
קראתי את כל הנהלים החדשים וביטול לבקשת הלקוח לא נספר, זו ההצרה הרשמית. במקומך הייתי פונה לשירות הלקוחות להבהרה. יכול להיות שמשהו לא הוגדר נכון (אצלך או אצלם) או שנספר לך משהו אחר ולא מה שאת חושבת שנספר?
 
הזמנה+מספר מעקב - אי-ביי
( לעמוד שלי בתפוז עסקים )
29/08/14 11:43
58צפיות
נדמה לי שפעם קראתי כאן שעל הזמנה מעל סכום מסויים באי-ביי חייבים מספר מעקב כדי לעבוד על פי החוקים של אי-ביי. האם כך? ואם כן, מאיזה סכום רכישה?
תודה לעונים.
לטובתך,
29/08/14 17:52
31צפיות
שלח הכל עם מספר מעקב. כן, זה עולה עוד שקל שניים, ואם אתה עושה דרופשיפינג אז במוצרים זולים זה עולה עוד 2-3 דולר (כשמוצרים יקרים יותר מקבלים בדרכ מספר מעקב בחינם), אבל לאור הנהלים החדשים, המלחמה על מניעת פתיחת קייסים, מצריכה אותך לשלוח עם מספר מעקב.
 
ראה את זה כביטוח קייסים ולא כהוצאה מיותרת על משלוחים. זה יישתלם לך בסוף. האמן לי...
 
לפני חודש הזמנתי מוצר ושילמתי. אחרי 3 ימים המוכר שלח לי מייל
29/08/14 19:40
35צפיות
והודיע שאין אותו במלאי. עד היום לא קיבלתי ממנו החזר וגם הפסיק להתייחס למיילים שלי. כתבתי לאי-ביי שאמר לי להמתין לפתוח קייס (בעוד כמה ימים). אתמול המוכר סימן שהוא שלח אתמול את ההזמנה, מבלי להודיע לי כלום. יש לי הרגשה שהוא סתם סימן כדי לנסות לעכב את ההחזר. המוצר עלה 52ִ$. האם הוא יכול לטעון שהמוצר נשלח (לאחר חודש) בלי מספק מעקב?
היה לי אירוע זהה כמעט
29/08/14 21:48
20צפיות
המוכר יצר קשר ומסר לי שישלח דגם אחר (שלא מתאים לי) וכשלא הסכמתי שלח מספר מעקב שהתברר ששיךך בכלל למישהו אחר , המוצר מעולם לא הגיע ופייפל זיכו אותי על חשבונו.
לא לוותר ,
אם אין מספר מעקב
29/08/14 23:21
17צפיות
שמציג אישור מסירה באתר דואר ישראל/USPS, הוא לא יכול להתחמק מזיכוי.
 
 
השאלה היא האם בעוד כמה ימים, כשאפתח קייס...
29/08/14 23:40
13צפיות
הוא יכול לטעון שהוא שלח (רק) עכשיו, ואז אצטרך להמתין עוד כמה שבועות (הזמן שלוקח להגיע לארץ) ורק אז, כשלא יגיע, אי-ביי יסכימו להחזיר לי את הכסף.
לא מתייחסים לטענה של המוכר, אלא לנתונים שהוא מציג
29/08/14 23:44
13צפיות
אם יציג מספר מעקב שיראה שליחה לישראל, קייס שתפתחי לא יסגר עד שלא תהיה תוצאה של מסירה/אי-מסירה.
אם לא יהיה לו מספר מעקב, הקייס יסגר מיד לטובתך.
º
OK, מקווה מאוד. תודה רבה
29/08/14 23:48
5צפיות
º
בהצלחה. נשמח לשמוע עדכון.
29/08/14 23:48
5צפיות
מעקב אחרי משלוח מהארץ לארהב
28/08/14 19:39
38צפיות
הי,
מקווה שמישהו בעל ניסיון יוכל לענות לי כי אני כבר די מיואשת...
 

שלחתי מוצר שנמכר לארה"ב עם מספר מעקב בתאריך 10.8. הלקוחה טוענת שלא קיבלה אותו עדיין והיא עצבנית (אפילו שאנחנו עדיין בטווח ההגיוני של זמן משלוח...) כשאני נכנסת ל- usps אני רואה שהוא הגיע לניו יורק כבר חמישה ימים אחרי, כלומר ב15.8. הלקוחה גרה בצפון קרולינה. 

1. האם כל הפריטים שנשלחים לארהב מגיעים קודם לניו יורק ומשם נשלחים ליעד שלהם?
2. האם זה הגיוני שמה- 15.8 עד היום הוא בסטטוס תקוע ולא ברור ועדיין בניו יורק?
3. אני מנסה לכתוב ל-usps כדי לברר אבל אני נתקלת בקשיים! הם דורשים מילוי של טופס עם הרבה פרטים ונראה שרק אנשים שגרים בארה"ב יכולים למלא אותו.... האם יש דרך  לכתוב להם מחוץ לארהב ושהם יענו מהר לגבי בירורים כאלה?
 
תודה!!!!
צפון קרולינה זה חוף מזרחי אז כן זה יגיע לניו יורק קודם
28/08/14 20:09
26צפיות
אחכ ינדוד ליעד
בעיקרון מרגע הגעת המוצר לארהב
לוקח בערך 7-15 יום עד למסירה הסופית ליעד
לפעמים יש בעייה עם המעקב והוא לא מתעדכן בכלל
תשלחי את המספר מעקב ונבדוק
בהצלחה
תודה רבה על התשובה המהירה
28/08/14 20:17
22צפיות
מספר המעקב של המוצר  RR393090070IL
בדתי את המספר - תתקשרי אליהם
28/08/14 20:22
20צפיות
לדעתי המעקב לא התעדכן
או שיש בעייה אחרת
תשלחי להם הודעה במייל הם עונים מהר
הנה הטלפונים - Domestic General Information
USPS Customer Service -  001-800-275-8777 - חיוג ישיר מישראל
Customer Service Hours of Operation
Monday - Friday 8 AM - 8:30 PM ET
Saturday 8 AM - 6 PM ET
בהצלחה
תודה. אולי יש לך כתובת מייל ישירה?
28/08/14 20:26
15צפיות
דרך האתר שלהם זה מילוי של טפסים ואני מתחילה להסתבך שם. 
º
אין לי כתובת
28/08/14 20:26
8צפיות
תשובות
28/08/14 20:10
28צפיות
1. האם כל הפריטים שנשלחים לארהב מגיעים קודם לניו יורק ומשם נשלחים ליעד שלהם- 99% כן
2. האם זה הגיוני שמה- 15.8 עד היום הוא בסטטוס תקוע ולא ברור ועדיין בניו יורק?- לפעמים כן אבל יכול להיות מקרה שלא עודכן הסטטוס של החבילה
3. אני מנסה לכתוב ל-usps כדי לברר אבל אני נתקלת בקשיים! הם דורשים מילוי של טופס עם הרבה פרטים ונראה שרק אנשים שגרים בארה"ב יכולים למלא אותו.... האם יש דרך  לכתוב להם מחוץ לארהב ושהם יענו מהר לגבי בירורים כאלה? - בלגן איתם - גרועים כמו כולם ------ מה שאת צריכה לעשות זה לבקש בנימוס מהלקוחה לצלצל לסניף הדואר שבד"כ היא מקבלת ממנו את הדואר ולבקש ממנה שתבקש מהם לבדוק היכן החבילה אם מספר הדואר הרשום שלך - במערכות בדואר המצב מעודכן יותר מאשר באתר
 
תשובות
28/08/14 20:11
31צפיות
אמרתי אם זה חוף מזרחי זה יגיע או לניו יורק או לשיקגו קודם
אם היעד הוא חוף מערבי זה יגיע ללוס אנג'לס
תשלחי את מספר המעקב ונבדוק לך
את יכולה להתקשר ישירות ל USPS אם זה דחוף
יש טלפון באתר שלהם
º
מה הקשר שיקגו?
28/08/14 20:30
14צפיות
מה הקשר? כנס
28/08/14 20:38
22צפיות
בתור אחד ששולח כמויות לארה"ב יש 3 יעדים שהמוצר מגיע אליהם לראשונה מחו"ל
ניו יורק ,שיקגו ולוס אנג'לס
תלוי היכן היעד הסופי - לפי זה החבילה מגיעה ל ISC - INTERNATIONAL SORT CENTER  הקרוב ביותר ליעד הסופי
 
בדיוק. תלוי ביעד הסופי
28/08/14 20:41
12צפיות
במקרה הזה מדובר על צפון קרולינה. לכן זה יותר הגיוני שיעבור דרך ניו יורק מאשר שיקגו.
º
תודה!
28/08/14 20:24
7צפיות
בטח הצתה מאוחרת אבל זה כבר הגיע לסניף המקומי
29/08/14 21:43
15צפיות
מחר זה אצלו
מזל טוב - החבילה נמסרה לנמען
29/08/14 23:15
13צפיות
º
תודה לכולם על האיכפתיות
30/08/14 10:06
אלגוריתם החיפוש של איביי
29/08/14 19:47
46צפיות
יכול להיות שהוא לוקח בחשבון היסטוריית מכירות למדינות מסוימות?
כלומר, אם מכרתי לארץ מסוימת אקבל העדפה בדירוג?
בשלושה חודשים האחרונים מכרתי יותר פלאפונים למלטה מאשר לשאר העולם...  שוקל להגר לשם: )
הכל יכול להיות
29/08/14 21:04
24צפיות
אף אחד לא יודע מה רשום באלגוריתם שלהם כך שהכול פתוח
אם לקוח קנה בשתי מכירות שונות
29/08/14 19:12
27צפיות
ולא עשיתי איחוד משלוחים. הוא שילם על קנייה אחת ורק אחרי כמה שעות החליט לקנות עוד משהו. שאלתי אותו אם אני יכולה לשלוח לו הכל יחד והוא אמר שכן, האם אני מעדכנת את אותו מספר מעקב על שתי הקניות? מבחינת איביי זה בסדר?
º
לא אמורה להיות בעיה
29/08/14 19:43
14צפיות
º
אין שום בעיה
29/08/14 23:22
7צפיות
דבר שלא ידעתי- פייפל עושים הולד גם למוצרים שנמכרו מחוץ לEBAY
28/08/14 11:28
58צפיות
ממתי? מכרתי משהו דרך יד2 שלחתי בדואר וקיבלתי תשלום דרך פייפל. יש הולד ל-21 יום. זה אמור להיות ככה גם מחוץ לאיביי או שזו טעות?
º
אני מודה לכולם על התשובות
28/08/14 21:52
20צפיות
ממתי זה קורה לך?
29/08/14 18:57
24צפיות
בחודשים האחרונים אני מוכר אך ורק ברשת האינטרנט הפתוחה (פייסבוק, יד 2, WinWin, IsraBay) ולא דרך eBay. באף אחת מהמקרים לא קרה לי מקרה כזה. הכסף היה זמין באופן מיידי.
החשבון חדש וזה היה התשלום הראשון שקיבלתי. יכול להיות שזה
29/08/14 19:10
23צפיות
משנה אם הקונה שולח אלי תשלום או שאני שולח בקשת תשלום לקונה?
אני רוצה למכור מחזיק מפתחות ,ובאנגליתKey Chain
29/08/14 12:55
55צפיות
זה מחזיק מפתחות אך גם Key holder Key ring הם מחזיקי מפתחות ,
האם מספיק שאכתוב פעם אחת Key ואז אמשיך ואכתוב holder ,ring או לכתוב כל פעם
Key ring Key holder
כי אז המילה key תופסת מקום של מילה אחרת .. אז מה לעשות?
 
באופן עקרוני,
29/08/14 17:40
33צפיות
אל תחזור על אותה מילה פעמיים. לא רק שזה מבזבז לך מקום של מילים חשובות אחרות ובהחלט לא יעיל, אלא שמנועי החיפוש של גוגל ושל איביי, נוטים לדרג נמוך ליסטים עם מילים (ותכנים) שחוזרות על עצמן, גם בגוף הליסט ובטח ובטח שבכותרת.
שליחת כסף לכרטיס אשראי בחו"ל
28/08/14 14:35
47צפיות
אני יודע שזה לא קשור לקניות או משהו אבל עדיין זה המקום שמצאתי באינטרנט שיכול הכי הרבה לעזור לי.
אני רוצה לשלוח כסף לחו"ל בלי קשר לקנייה, לכרטיס אשראי של חבר שנמצא שם,יש לו כרטיס אשראי של אחד הבנקים שם.
איך אני עושה זאת? עשיתי ויזה נטענת רק בשביל שאני אוכל לשלוח לו כי אין לי כרטיס אשראי בינלאומי. רציתי לעשות את זה דרך פאיפאל אבל פאיפאל רוצה אימייל של הבחור ואין לו בכלל פאיפאל וגם פאיפאל מתייחס לזה כאל קנייה...
אני חושב שהייתי צריך לעשות את זה בכלל דרך הבנק בשביל לשלוח לו ולא דרך פאיפאל אבל זאת פעם ראשונה שאני מתעסק בדבר כזה...
בכל מקרה איך אני יכול לשלוח לבחור את הכסף ישירות לכרטיס אשראי שלו?
תודה לכל העוזרים!
הוא יכול לפתוח פייפאל
28/08/14 20:35
28צפיות
ולקשר את כרטיס האשראי שלו. זה לוקח 5 דקות.
הוא ישלח לך בקשת תשלום ואתה תעביר את הכסף מהאשראי שלך באמצעות פייפאל.
העמלה תרד מהסכום שתעביר לו.
 
למה לשלוח כסף דווקא לכרטיס האשראי?למה לא ישירות לחשבון הבנק?
29/08/14 10:00
19צפיות
לך יש חשבון בנק ? לו יש חשבון בנק ? שלח לו את הכסף בהעברה בנקאית ישירות לחשבון...
כמה העמלה של פייפאל , פעם לרחו לי 7% ופעם 9% על סכומים
28/08/14 17:21
34צפיות
קטנים.
 
האם זה לא 5 אחוז?
 
תודה רבה מראש.
 
פייפאל???? 3.9% +.3 סנט בדיוק
28/08/14 17:38
47צפיות
אם תמכור הרבה יורידו לך ל3.4%
על מוצר זול שמכרתי ב- 4.99 דולר הם גבו 0.49 דולר עמלה
29/08/14 06:07
28צפיות
שזה יוצא 9.8% וזה יותר מדי.
 
אם אעשה 3.9 אחוז מ4.99 יוצא 0.19 דולר
נוסיף עוד 0.03 דולר נקבל 0.22 דולר --- אם ככה הם גבו ממני יותר 0.27 דולר.
אם ככה יוצא שזה 3.9% + 30 סנטים ולא 3 סנטים---- ככה יצא לי באמת בבדיקה .
לידיעתכם.
 
תודה רבה מראש.
 
4.99 כפול 3.9 אחוז זה 0.19 + 0.3 שזה 30 סנט זה 0.49 לא מסובך
29/08/14 06:21
22צפיות
זה לא 3 סנט
זה 30
 
ואם אתה מוכר מוצר ב-1 סנט בלבד עם פרי שיפינג- אזה אתה כמוכר
29/08/14 06:52
33צפיות
תשלם לפייפאל 30 סנט מינימלי?
 
מה עושים כל הסינים שמוכרים מוצר ברבע דולר עם פרי שיפינג?
איך הם מרויחים?
תודה רבה מראש.
 
º
micropayment
29/08/14 09:10
15צפיות
מכרת באיביי ? אל תשכח שגם איביי לוקחים עמלה...
29/08/14 09:21
30צפיות
מתחיל ב 10% מסך כל מכירה.
לפי הדוגמא שלך- זו עמלה של איביי...תבדוק בהודעות שקיבלת צאיביי, צריכה להיות שם חשבונית עבור החיובים.
הגבייה נעשית דרך פייפאל - תבדוק בשורה של החיוב עבור מה התשלום.
פייפאל גובים 1.20 ש"ח (שזה 30 סנט)  + 2.4%-3.4% מסכום העסקה - ציטוט מתוך פייפאל-
The fee is 1.20 ILS plus 2.4% - 3.4% of the amount received and is taken from that amount.
טעות פייפפאל גובים עד 3.4% רק לעסקה בתוך ישראל
29/08/14 09:58
26צפיות
עסקה ללקוח בחו"ל זה 3.9% +30 סנט
 
º
צודק טעות שלי הסתכלתי במקום לא נכון
29/08/14 10:04
12צפיות
שאלה
הודעה זו מכילה תמונות
27/08/14 03:19
136צפיות
לפני כמה ימים שאלתי כאן שאלה על עמוד המכירה באיביי (לא באמת משנה השאלה) וענו לי שכנראה ההגדרות שלי מכוונות למכירה רק בארה"ב, כיצד אני יכולה לשנות זאת? (מצרפת תמונה של ה shipping policy שלי)
תודה
אם ידעו פה להגיד לי מה הבעיה בטוח יודעים תפתרון... פליז?
28/08/14 16:27
27צפיות
הההקקקפפפצצצהההה מממייישששהההווו???
תשני את מדיניות המשלוח הזו, או שתגדירי נוספות
28/08/14 16:57
20צפיות
מהזכרון: my eBay -> account -> business policies
תודה רבה! אבל..
28/08/14 17:21
18צפיות
עדיין איני רואה מה הבעיה, או היכן לשנות על מנת שאוכל לשלוח לכל העולם ולא רק ארה"ב (ולכן הוספתי צילום) כביכול הכל נראה בסדר... אין לי מושג מה לשנות ואיפה... אבל שוב, תודה
בצילום רשום, באמצע: no alternative international
28/08/14 18:48
24צפיות
  1. בצילום רשום, בערך באמצעno alternative international : http://i.imgur.com/Hsx6L8T.jpg
  2. ניסיתי להסביר היכן לשנות: My eBay -> Account -> Business Policies
אה או קיי תודה רבה!!
29/08/14 03:12
15צפיות
האם אני צריכה לשנות ל worldwide?
בהנחה שאנחנו מתכונים לאותו מקום, worldwide היא אפשרות
29/08/14 09:38
15צפיות
אין הרבה אופציות באפשרויות המשלוח ב My eBay -> Account -> Business Policies. נסי ותראי מה מתאים לך. אגב, ניתן להגיע לשם ישירות מדפי העלאת listings.
º
או קיי תודה רבה!!!
29/08/14 17:48
4צפיות

עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה