לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.

חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.

מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.

הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל...נו אתם מבינים.

וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה

גלישה נעימה,

 
כל מי שחשבון האיביי או הפייפאל שלו הושעה מוזמן לפנות אלי בפרטי. אני מעוניין לכתוב מדריך כיצד להימנע מהשעיית חשבון האיביי והפייפאל שלנו ולשמור על עצמינו פעילים באיביי לטווח ארוך. (panayotiss ) תודה,דיסקרטיות מובטחת
הודעה חדשה

חברים לפני הזמנה מעלי אקספרס אני ממש מתלבט האם מדובר במוצר
27/11/14 20:27
92צפיות
אורגינל או חיקוי זול חליפת טרניג של אדידס. אשמח למישהו שמבין שיבדוק לי את הסחורה באתר..http://www.aliexpress.com/item/2014-Hot-new-brand-...
חיקוי מוצלח
27/11/14 21:29
58צפיות
כל עוד לא רשום בכותרת אדידס זה חיקוי
אסור למוכרים לכתוב מותגים בכותרת כל עוד זה חיקוי אחרת יעיפו אותם
אבל חיקוי מוצלח
ממש ממש ממש לא נכון
27/11/14 21:59
68צפיות
לגבי המוצר עצמו אין לי מה להגיד, לא מכירה, אז לא מחווה דעה. אבל מאיפה הבאת את משפט המפתח הזה???? זה ממש לא איך שהדברים עובדים שם בעלי. ולמה שיטרחו לזייף אם הם אלה שתופרים את המקור? הבד אצלהםת הטיקטים אצלהם, הלוגו אצלהם. בקיצור הנוסחה אצלהם וכל מה שצריך זה רק לתפור עוד כמה אלפים. חדי העין ישימו לב שה- URL של המכירות זזים כמעט על בסיס יומי וכמו ששמת לב אין שמות מותגים בכותרת אבל לא כי זה מזויף, אלא כי זה "מעשר"
º
נילי ערב טוב למה התכוונת שזה מעשר ?
27/11/14 22:22
25צפיות
מעשר על דרך המשל, הרבה יותר קל להוריד מעשר
27/11/14 22:36
43צפיות
ממערך הייצור מאשר לזייף. גם אני פעם חשבתי שבעלי תמיד הכל זיוף, ואגב, הם מתחייבים שם אאל"ט להחזיר לך את הכסף אם מה שקנית מזויף, תקרא את הגנת הקונה שלהם. אבל כל מה שקניתי שם לאחרונה וזה די הרבה, היה פשוט מושלם, לא מזויף ולא כלום. קיבלתי כמה זוגות נעליים, ובגדים (טוב לא הכל בשבילי) ואין לי ולו תלונה אחת.
הבנתי מבחינת הזמנות נעליים שהזמנתי נייק אורגינל אסיקס זיוף
27/11/14 22:54
34צפיות
זול חבר שלי אמר לי שלפי התקנון בעלי שאם אתה מוכיח שזה זיוף אתה מקבל עוד 2מוצרים אורגינלים מאותו הסוג שרכשת.
מעיין מאוד לפי מה אתה מחליט שמוצר לא מזוייף..
28/11/14 01:35
20צפיות
על פי מה החלטת שהנעליים מקוריות..?
בדקתי אחד לאחד עם חבר שיש לו נעל כזאת נייק אייר מקס14
28/11/14 08:34
17צפיות
אחד לאחד אותו הדבר .רק המחיר שונה לי עלה 55דולר והוא שילם בארץ 850שקל. גם רואים לפי התפרים. באסיקס שקבלתי זה היה זיוף זול כאילו זה יצא מהתחנה מרכזית הישנה
º
אף אחד לא ישים לב אתה יכול לרכוש את המוצר
27/11/14 22:52
18צפיות
טורחים לזייף עבור $$$ כמובן; זה אולי לא חיקוי אבל זה כן זיוף
28/11/14 03:22
22צפיות
מכיוון שאלה סחורות לא רשמיות ולא מורשות מטעם בעל הזכויות (המותג). הן יכולות להיות זהות לחלוטין למקור, ועדיין זה בדיוק משמעו של זיוף. בדיוק כפי ש-DVD מזויף, פיראטי, יכול להיות זהה (ביט לביט) למקור (כי הוא הועתק ממנו והעתקה דיגיטלית יוצרת עותק נאמן למקור, כידוע) ועדיין זה זיוף.
 
כמובן, מבחינה עקרונית לרבים לא מפריע לקנות מוצר שאינו מורשה מטעם המותג כל עוד הוא יודע שהוא נאמן למקור... זו כבר החלטה מוסרית. אבל ברמה העקרונית / משפטית וכו', אלה בהחלט יכולים להיות זיופים (או סחורה גנובה; גם "מעשר" הוא בעצם מכבסת מילים לגנבה, ולו רק של קניין רוחני וידע מקצועי אם לא גם של חומרי גלם וכו').
אני לא משוכנע בטענה הזאת
28/11/14 09:08
20צפיות
אני הזמנתי פליז TNF מעלי, ואמנם בחיפה הכל סבבה איתו, אבל כשנסעתי אתמול לירושלים הוא כבר לא הספיק מול הקור, בניגוד למקורי של אחי מאותו יצרן שכן הספיק. היו גם הבדלים בבקרת האיכות - "שוונצים" שנשארו מהתפירה שאין במקורי, ותנועה לא לגמרי חלקה של הרוכסן. כך שלדעתי הם גם מייצרים זיופים ולא רק לוקחים "מעשר" מהייצור הרשמי, למרות שחייבים להודות שהם משקיעים בלגרום לזה להראות מקורי, כולל השקית והטיקטים ואפילו ההטבעה על הרוכסנים (אבל על תוית הכביסה רשום בנוסף לשפות המערביות גם בסינית, שאני לא בטוח שנמצא במקור).
º
ומה ההבדל במחיר בארץ של הפליז לחו"ל?
28/11/14 12:08
7צפיות
º
של המקורי? לא יודע.
28/11/14 12:16
5צפיות
ייתכן שאלה מוצרים שנפלו בבקרת איכות והיצרן הרשמי לא היה מאשר
28/11/14 13:08
8צפיות
או כאלה שבאמת יוצרו מעבר לכמות ללא בקרת איכות או מראש בסטנדרטים נמוכים יותר ומוקפדים פחות (מעבר למראית עין).
 
לי ברור שאם חשוב לי מותג מקורי (לא קורה הרבה, אבל נגיד) לא אזמין ממוכר סיני... ואם אזמין ברור לי שזה סיכון מסוים וייתכן שאקבל מוצר דומה עד זהה והעובדה שאינו אותנטי לא תפריע לי מעשית, אבל ייתכן שגם לא אוכל לדעת. זה חלק ממערך השיקולים...
 
בשורה התחתונה, מי שבאמת רוצה לקנות מותגים מערביים מקוריים יזמין ממדינה מערבית וממקור אמין (למשל אמזון) ולא מעלי אקספרס.
אני חייבת לספר לך משהו על אמזון
28/11/14 17:07
10צפיות
יצא לי להתקל בפורום כלשהו בשרשור כלשהו. אציין שמדובר בפורום של מוכרים מקצועיים סופר, אמריקאיים סופר וכולם עובדים חזק באמזון. (גילוי נאות אני לא מוכרת ולא קונה באמזון). בקיצור מסתבר שלמוכרים מחו"ל קל ביותר לתחמן את השיטה ולמכור את מה שבא להם כ ו ל ל זיופים מכל הבא ליד באמזון והם פשוט מעלים את זה בקטגוריות שונות ומשונות. התלוננו שם על מוכרים שמריצים די הרבה כסף ממכירת צמידי דיסני מזויפים בקטגוריית אביזרי כלה (???) ועוד דוגמאות שונות ומשונות והפיקוח שם כנראה פחות צפוף מאיביי. אם זה אמנם כך זו נקודת תורפה רצינית מאוד של אמאזון בכל הנוגע לאמינות.
ולעניין הזיופים- בעידן יוקר המחיה והחוצפה של תאגידי ענק לדרוש מחירי ענק (ואל תגידו מי שלא רוצה שלא יקנה- כל מי שמגדל גמדים בגיל 11 ומעלה בבית יודע שזה לא עובד ככה). מצפוני שקט ונקי. מי שיש לו את החוצפה למכור נעליים במחירים מופקעים, או במבה במחיר אחד ליהודים ובחצי מחיר לערבים ולדוסים, אני אעשה הכל אבל הכל כדי שיפשוט את הרגל
התכוונתי לקנייה מאמזון או מחנות רצינית, לא ממאכרים פרטיים
28/11/14 17:22
7צפיות
שלכי תדעי מי הם ומה הם. גם כשהזמנתי טלפון נייד מאמזון ולא קניתי ישירות דרכה, בדקתי טוב טוב מי החנות שאני קונה ממנה, בדקתי משובים, חיפשתי בגוגל... וקיבלתי מוצר מקורי בקופסה חתומה מהיצרן, שזה אפילו בארץ לא בטוח שהייתי מקבלת.
 
ואני כן אגיד לך שמי שלא רוצה לא יקנה. הייתי פעם גמדה בת 11 ולא כל מה שביקשתי קנו לי, ואצלנו בבית לא קנו מותגים. אמנם היו שלבים (זמניים מאוד) בחיי שזה עצבן אותי, אבל בדיעבד הוריי פעלו נכון ואני מודה להם על כך.
 
אם את מזמינה מהמזרח הרחוק אין סיבה שמצפונך יציק לך, זו בחירה לגיטימית שלך. כל אחד מחליט לעצמו ממי הוא קונה ובאילו תנאים; מבחינתי חשובה המודעות, לדעת ממי אתה קונה ולמה לצפות. מעבר לכך, איש איש ושיקוליו.
גם לי לא קנו
28/11/14 18:00
4צפיות
הגמדים של היום זה לא הגמדים של פעם וההיצע של היום זה לא ההיצע של פעם ותאמיני לי שאני מסוג האמהות שמשאירה גמד צורח בחנות ממתקים אצל המוכר ולא קונה לו מה שהוא רוצה רק שיסתום. ואם לא היה אסיקס ב- 100 ש"ח מסין בוודאות לא הייתי משלמת 700. אבל איזה כיף שיש? ואיזה יפות הם?
חיקויים נמכרו בישראל גם אז... (לבגדים; לא יודעת אם נעליים)
28/11/14 18:53
ואמנם הם לא היו בהכרח אחד לאחד ברמה של השוואת תפרים וכו', אבל כשקניתי (זה פשוט מה שהיה בחנויות...) וחברותיי רצו לדעת אם זה מקורי או לא, הן פשפשו ונברו בתווית, ואז הבנתי שעובדים עליי וחייכתי לעצמי בלב.
הודעות עם מוכרים באייבי
28/11/14 17:42
7צפיות
איך אני יכול לראות באתר את כל ההודעה שדיברתי עם המוכרים ? 
כי כשאני נכנס להודעות אני רואה חלק מאותן הודעות ולא את מלואן 
נא לצרף תמונות 
º
לא הבנתי
28/11/14 17:53
2צפיות
אלכוהול-האם כדי למכור אלכוהול אני צריך אישור מיוחד
28/11/14 17:10
8צפיות
מאיביי. הכוונה לבקבוקים שנמצאים אצלי ולא למסחר בכמויות. העלתי למכירה בקבוק ריק וגם שם היו הגבלות וההניות. האם גם בקבוקים ריקים אסורים למכירה? 
בצילום הראתי מפורשות שהבקבוק אינו מכיל אלכוהול.
שבש
שאלה לגבי הזמנת מוצר מ-handtec (מיסים-tax)
הודעה זו מכילה תמונות
28/11/14 17:10
5צפיות
 
כאשר אני נכנס לבצע הזמנה, אוטומטית מחייבים אותי במיסים (ראו תמונה מצורפת)
האם כאשר יראו שההזמנה היא לישראל, יחזירו לי בחשבון הפייפאל את הסכום של המיסים (£5.16)?
 
תודה רבה!
סוגי משלוח דואר מסין הבדלים ?????????????????
28/11/14 16:24
9צפיות
מה ההבדל בין
China Post Air Parcel
ל
China Post Registered Air Mail
תודה לעונים
º
השני דואר רשום
28/11/14 17:40
3צפיות
משלוח לאוסטרליה בסטטוס נשלח
28/11/14 15:30
6צפיות
שלחתי משלוח לאוסטרליה ב15 לחודש, והוא מעודכן על סטטוס של הולך להשלח לאוסטרליה. בדואר אוסטרליה אין זכר. הלקוחה מודאגת. בקשתי ממנה לחכות עוד קצת, אבל לא ידעתי להגדיר כמה זמן היא אמורה לחכות עד שזה כביכול אבוד? בנוסף, אם המשלוח לא מגיע מן הסתם אני בטח צריכה להחזיר לה את הכסף. יש איזה דרך אחרת לא להפסיד? לא ביטחתי את המשלוח, מדובר ב72 דולר.
 
לאוסטרליה יכול לקחת בקלות גם חודש
28/11/14 15:36
5צפיות
דואר ישראל הפסיק לעדכן תאריך יציאה מהארץ.
זה כנראה בדרך אליה.
 
תודה. כשאתה אומר ללקוח לחכות
28/11/14 15:43
5צפיות
כמה זמן הוא אמור לחכות עד שבעצם מגיעים לעניין החזרת הכסף? בנוסף, מוזר אבל שהמשלוח לא מופיע בטרקינג של אוסטרליה. כל המשלוחים ששלחתי לשם אגב הגיעו תוך שבוע, שבועיים. אם בעצם המשלוח לא מגיע, הפסדתי את הכסף, כן?
קורה לפעמים שפריט מתעכב ולא נסרק בזמן
28/11/14 15:57
7צפיות
במיוחד בתקופה זו של השנה. 
פשוט תאמרי ללקוחה שאת מתנצלת על העיכוב, שזה יכול לקרות לפעמים ושאת פה לפתור כל בעיה.
הלקוחות מודעים לעיכובים, הם בד"כ רוצים לדעת שיש מישהו אחראי מאחורי העסקה שיתן מענה במידה ויש בעיה.
אם המשלוח לא מגיע, את תובעת את הדואר ובמקביל מזכה את הלקוחה. אבל הסיכוי שזה יקרה, אפסי.
זה פשוט בדרך.
 
º
תודה
28/11/14 18:37
אלה בקשר למידות
28/11/14 15:41
7צפיות
אני רוצה להזמין חולצה \זקט אני מסתכל על הטבלה ל המידות.
עכשיו נניח ההיקף שלי 108 אני אמור לבחור מידה עם היקף 108 או יותר?
כלומר הטבלה מציגה את המידות של המוצר או למה היא מתאימה.
תודה
ת
28/11/14 15:53
3צפיות
הטבלה מציינת את מידות המוצר.
אתה צריך לקחת ז'קט שיושב עליך טוב, למדוד אותו ולהשוות למה שמציג המוכר.
ותמיד עדיף לקנות ממי שמציג מידות מדוייקות של הפריט ולא רק טבלת מידות סטנדרטית.
 
שאלה לגבי הצהרה על טובין
28/11/14 11:21
21צפיות
לפי מה שהבנתי חייב שיהיה הצהרה על טובין אחרת המכס מעקב את המשלוח ותיהיה בעיה.
האם עלי לבקש מהמוכר לשים הצהרת טובין על המשלוח בכל פעם שאני מזמין משהו מאיביי? לבקש description על החבילה זו בעצם הצהרה?
 
º
המוכר עושה זאת אוטומטית מבלי שתבקש ממנו
28/11/14 11:36
10צפיות
בכל פעם הוא עושה זאת?
28/11/14 11:46
11צפיות
קוראים לזה description נכון?
כן
28/11/14 12:05
9צפיות
description מתייחס לתיאור התכולה בחבילה.
כל מוכר שולח עם טופס שנקרא CN22 שמתאר את שווי ותיאור התכולה.
אצל מוכרים מארה"ב זה מופיע אוטומטית בתוית המשלוח שהם מדפיסים מתוך איביי.
 
אם כן. מה זה invoice?
28/11/14 12:10
11צפיות
תודה לך.
CN22 זה בעצם ההצהרה שכל מוכר שם על החבילה.
אמרו לי שלעיתים צריך לבקש מהמוכר לצרך invoice , מתי צריך לבקש את זה? ושמים את זה על החבילה או בתוך החבילה?
 
תודה רבה ומחכה לתשובה.
חשבונית
28/11/14 12:16
8צפיות
רוב המוכרים מצרפים את המסמך הזה לחבילה.
בד"כ נמצא בפנים, אבל יש משלוחים (כמו חבילות גדולות) שבהם מדביקים על הקופסה במארז ניילון שמיועד לכך.
מוכרים מארה"ב ומאירופה שולחים תמיד עם כל המסמכים הדרושים.
הבעיה היא בד"כ עם מוכרים מהמזרח, שמצהירים שווי נמוך ושולחים ללא מסמכים.
 
חוץ מהCN22 והחשבונית יש עוד מסמכים?
28/11/14 12:21
7צפיות
אם המכס רוצה לראות חשבונית הוא פותח את החבילה ורואה?
 
ואם אני קונה ממוכרים מהמזרח מתי עלי לבקש שיצרפו מסמכים וחשבונית?
אין צורך במסמכים נוספים
28/11/14 12:25
9צפיות
אם המכס רוצה לפתוח את החבילה, זה על מנת לבדוק את התכולה והתאמתה למה שמופיע במסמכים.
יש גם בדיקות שקשורות לתכולה, בלי קשר לזה (כמו חומרים אסורים ביבוא).
אתה לא צריך לבקש שום דבר מהמוכר. הוא כבר יודע מה לעשות.
 
הרבה אמרו לי שצריך לפעמים לבקש צירוף חשבנונית
28/11/14 12:33
12צפיות
מכיוון שהמכס לא יעריך אחרת את שווי המוצר ואז אני יחוייב במיסים. וגם את אמרת שזה בעיה שמהמזרח לא מצרפים מסמכים
"כאשר יש מוצרים שערכם/עלותם גבוהה יש לדרוש מהמוכר לצרף חשבונית כדי למנוע אי הבנות במכס" ציטוט של משהו אחר שענה לי.
 
תודה רבה את עוזרת לי המון.
 
 
אז צריך לבקש או לא לבקש חשבונית ומסמכים?
28/11/14 12:39
4צפיות
בהמשך לתגובתי הקודמת
לבקש או לבקש? בעיקר ממוכרים במזרח ובאופן כללי.
אשמח לתשובה תודה רבה!
אתה יכול פשוט לכתוב הודעה למוכר
28/11/14 12:44
6צפיות
יש אפשרות במעמד התשלום לכתוב מסר קצר למוכר. אתה יכול לבקש ממנו שלא ישכח לצרף חשבונית לחבילה.
אני באופן אישי מזמינה בסה"כ 2-3 חבילות בחודש מארה"ב או מבריטניה.
אני לא מזמינה מסין והסביבה וקשה לי לומר לך לגבי משלוחים משם (מישהו אחר כבר יתרום מנסיונו).
מוכרים אמריקאים הולכים "לפי הספר" ומצרפים מה שנדרש.
 
אם ההצהרה מתארת את שווי המוצר למה צריך חשבונית?
28/11/14 12:52
4צפיות
עשית לי סדר רציני בראש תודה רבה!
בגלל שלפעמים המוכר מצהיר שווי נמוך
28/11/14 12:56
10צפיות
ממה ששולם בפועל, כדי שהקונה לא ישלם מיסי יבוא.
המכס בד"כ מעכב לבדיקה, כשיש פער גדול ולא הגיוני בין מה שמוצהר לבין תוכן החבילה.
 
אך המכס יודע מה שולם בפועל הרי אין חשבונית?
28/11/14 13:04
8צפיות
אך המכס יודע מה שולם בפועל הרי אין חשבונית? על פי מה הוא בודק את ההצהרה?
º
ראה הודעתי להלן
28/11/14 13:22
5צפיות
לא צריך... החשבונית היא עבורך לא עבור המכס
28/11/14 13:03
13צפיות
בדיוק כפי שאתה קונה בחנות אתה מקבל חשבונית (+קבלה בד"כ). כך מקובל למען הסדר הטוב וההתנהלות התקינה.
גם הסינים מדביקים שווי מוצר (CN22) רק לרוב פיקטיבי, כלומר הצהרה שקרית.
במקרה כזה אם יש בעיה והחבילה נעצרת לבדיקה וחושדים בה, יכולים לבקש ממך חשבונית/קבלה (אפשר להדפיס מאיביי/פייפל) שמראה כמה באמת שילמת. אפשרות אחרת, סבירה יותר (למיטב הבנתי) היא שהמוכס יעריך בעצמו את שווי המוצר וידרוש מס בהתאם (במידת הצורך) ואז אם הוא טעה לרעתך ותרצה להוכיח זאת ולערער על הדרישה למס, תצטרך לשלוח הוכחות (חשבוני/קבלה, כאמור).
 
אין לי ניסיון אישי כי מעולם לא הזמנתי משהו רציני מהמזרח הרחוק, כל מה שהזמנתי היה פטור ממסים בלאו הכי ולא עניין אף אחד. בעבר כשהזמנתי מארה"ב חבילות שעברו את גובה הפטור (פעם הוא היה $50, זה לא היה קשה) פשוט קיבלתי דרישה לתשלום עם הפתק מהדואר ושילמתי בדואר כשלקחתי את החבילה. לא היו לי עניינים ישירים מול המכס.
הבנתי אותך, אך עדיין על פי מה המכס מעריך את ההצהרה?
28/11/14 13:30
6צפיות
הבנתי אותך לגבי החשבונית שרק שיש ערך מוצהר שלא תואם צריכים תחשבונית כדי לאמת אבל בעיקרון לא צריך.
 
אבל אך המכס קובע אם ההצהרה נכונה לגבי הפריט? הרי אין לו חשבונית. מאיפה הוא יודע?
ניסיון, טבלאות, בדיקות, הכרת השטח... לא מדובר במידע חסוי
28/11/14 13:38
6צפיות
אלא גלוי לכולם. כפי שאתה נכנס לאתר ומזמין מוצר, גם אחרים יכולים. הרי אתה מזמין מחנויות גדולות ומוכרות ואיתך מזמנים עוד רבבות ישראלים, ולרוב לא מדובר במוצרים ייחודיים שאין שני להם. אתה באמת חושב שלמוכסים אין מושג כמה עולים המוצרים שהזמנת ושאין להם כלים לבדוק...?
עכשיו הכל מובן תודה רבה לכולם!
28/11/14 13:50
6צפיות
עכשיו הכל מובן תודה רבה לכולם!
ושאלה קטנטנה. כשכתוב באיביי 30 days money back, buyer pays return shipping 
 
האם האפשרות להחזר היא 30 ימים ממועד קבלת הפריט או ממועד ההזמנה?
אך איביי יודעים גם מתי קיבלתי את הפריט?
הכיתוב הזה מתייחס לנוהלי ההחזרה של המוכר, לא לאיביי
28/11/14 13:55
9צפיות
כלומר, אם המוכר מוכן לקבל את המוצר בחזרה כי הקונה שינה את דעתו מכל סיבה שהיא (אין לי ניסיון אישי, מעולם לא החזרתי מוצר). למיטב ידיעתי זה 30 יום מקבלת המוצר (ובד"כ יודעים כי יש מעקב). המוכר לא חייב להציע (אם כי נדמה לי שזה משפר את הדירוג שלו באיביי) ועושה זאת כחלק מהשירות.
 
לכל זה אין קשר לנהלים של איביי למקרה שהמוצר אינו כמתואר. במקרה כזה מדובר באחריות של המוכר לפי נוהלי איביי והוא מחויב להחזיר לקונה את כספו (לרוב הדרישה היא שהקונה ישלח את המוצר בחזרה).
 
חשוב על המקבילה בישראל: לכל חנות יכולה להיות מדיניות החזרה/החלפה משלה, אבל החוק תמיד גובר. כלומר אם אתה זכאי לביטול עסקה לפי חוק, חובת החנות להשיב לך את כספך גם אם היא לא מקבלת החזרות/החלפות בד"כ. מה החנות עושה מעבר לחוק, בחירה שירותית שלה.
30 יום מקבלת המוצר
28/11/14 14:08
7צפיות
מופיע בפרטי העסקה מתי המוצר נמסר לקונה.
מופיע מתי לקחתי את המוצר מסניף הדואר?
28/11/14 14:35
5צפיות
או מתי הגיע המוצר לסניף שלי?
מופיע תאריך המסירה ללקוח
28/11/14 14:41
8צפיות
כאשר המוצר נשלח בדואר רשום. אם זה בסניף, זה עדיין לא נחשב כנמסר.
 
כאשר מוכר מבצע לי החזרת כסף ששילמתי לו מסיבה כלשהי
הודעה זו מכילה תמונות
27/11/14 05:03
60צפיות
עשיתי קניה והמוכר החזיר לי כסף לפייפאל ..רשום לי שהכסף הועבר לכרטיס אשראי(זיכוי לכרטיס האשראי)... מה הכוונה? איפה הכסף עכשיו????
 
עשו לי כבר מליון החזרים כאלה של מוצרים פגומים או שלא הגיעו אבל מעולם לא בדקתי אם זה חזר אלי בכלל או יותר נכון לחשבון בנק שלי.. בנוסף רשום לי שם עסקה זאת תופיע בפירוט החיובים של כרטיס האשראי שלך ..מה ז"א?? איך חיובים הרי מגיע לי כסף
 
מבולבלתתתת
בבקשה עזרההה
כשמבוצע החזר בפייפל הכסף חוזר למקור שממנו נלקח
27/11/14 05:26
39צפיות
אם התשלום נעשה מהיתרה בחשבון, הוא חוזר ליתרה; אם התשלום נעשה באשראי, הוא חוזר (כזיכוי) לחברת האשראי והיא מזכה אותך (באותו אופן שהיא מחייבת אותך). בפירוט החיובים החודשים של חברת האשראי מופיעים גם זיכויים לכרטיס (אם יש כאלה).
הי תודה על המענה
27/11/14 07:15
27צפיות
התשלום נעשה באשראי דרך פייפאל ואם התשלום יצא מהחשבון בנק שלי אז חברת האשראי מחזירה לי חזרה לחשבון בנק ואמור להופיע בתור פלוס בחשבון לא? 
בדף של ישראל חיוב ששילמתי מופיע בתור הסכום באופן רגיל(נניח 7 שח) וכאשר בוצע החזר ממוכר זה רשום בתור(7-) למה זה מופיע בתור מינוס? סורי על כל הבורות
º
ישראל=ישראכרט (חיובים)
27/11/14 07:17
16צפיות
בדפי חיוב החיובים הם בפלוס, לכן זיכוי הוא במינוס.
27/11/14 18:15
11צפיות
זיכוי מקזז את החוב (החיובי) שלך לחברת האשראי.
את לא צריכה להתעמק בנושא החשבונאי, פשוט חשבי על כך בתור הפעולה ההפוכה.
או שתחשבי שקנית מוצר בסופר ואת רוצה לבטל, ואז בחשבון הקופאית מבטלת ומופיע מינוס, נכון? החיוב של המוצר בפלוס, הזיכוי במינוס, ביחד מתאפס. זו כל הנקודה.
הי תודה הסתדרתי.. אבל שאלה נוספת אחרת
27/11/14 07:24
22צפיות
נכנסתי כעת לחשבון הבנק שלי באינטרנט וראיתי שההחזר הגיע לשם...
 
שאלה שניה- לגבי הפייפאל באלנס..אצלי הוא כל הזמן על אפס ..מתי הוא מתמלא בכלל?
 
ועשיתי כבר אינסוף קניות והיו לי מלא החזרים של מוכרים\...
 
מה זה אומר הפייפאל בלאנס הזה
אם את רק קונה הוא יישאר אפס. הוא מתמלא כשמקבלים תשלום.
27/11/14 18:03
19צפיות
כאמור, ההחזרים של המוכרים לא נשארים אצלך כיתרה אלא חוזרים לכרטיס האשראי ולכן אין לך יתרה בפייפל.
º
תודה!!! trilliane
27/11/14 22:23
7צפיות
שאלה-נניח שלחו לי כסף לפייפאל ואני רוצה למשוך את הכסף לחשבון
27/11/14 22:28
16צפיות
כאמור לחשבון הבנק שלי
 
יש על כך עמלה ואם כן האם אתה יודע מה היא?
יש עמלה על קבלת תשלום ועל העברה לחשבון בנק
28/11/14 00:20
11צפיות
(אלא אם יש לך חשבון אמריקני). אני לא מקבלת תשלומים ולכן לא מבינה בזה.
ת
28/11/14 09:47
3צפיות
משיכה עד 1000 ש"ח כרוכה בעמלה של 8 ש"ח. מעל סכום זה אין עמלת משיכה.
יש המרת מט"ח לש"ח: כ-4% על השער היציג. צריך לבדוק מהו שער המשיכה לפני ביצוע הפעולה.
 
איך אני מתאימה מידה לחו"ל??
28/11/14 01:25
15צפיות
איך אני ממירה מידה של מכנסי נשים וכנ"ל חליפות ספורט לנשים מהמידה של ישראל למידות של חו"ל?
לא ממירה, מודדת. אין תקן אחיד למידות
28/11/14 03:25
12צפיות
והן יכולות להשתנות בין מדינות, יצרנים ובגדים שונים. קני רק מוצרים שבהם יש לך פירוט של מידות הבגד, מדדי את ההיקפים ומצאי לפי הטבלאות של אותו בגד מה המידה הרלוונטית. זו אמנם טרחה רבה יותר אך היא חוסכת עגמת נפש עתידית.
פיוניר, ויזה נטען $, חשבון מט"ח בבנק. מה עדיף?
27/11/14 20:39
20צפיות
שלום
 
אני מוכר באיביי ומקבל מלקוחות כסף לפייפאל בדולרים, לספקים בדר"כ אני משלם בדולרים בכרטיס אשראי.
היום יוצא שאני גם משלם עמלת המרה 0.75% (תשלום בויזה בינלאומי) על כל תשלום לספקים וכך גם גם אני לא "נפטר" מהכסף שלי בפייפאל (כשאני מעביר דולרים לחשבון בנק שלי מפייפאל אני משלם 2.5% המרה לפחות שזה הבעיה הרצינית יותר)
שאלתי, מה האלטרנטיבה המשתלמת ביותר בשבילי (למעט חשבון בנק בארה"ב)?

פיוניר (כרגע משתמש אבל מגבילים אותי ב- 10 קניות ביום ובדר"כ יש לי יותר)
או
ויזה נטען$ של בנק הדואר
או
חשבון מט"ח בבנק לאומי
 
תודה מראש!
כל שיטה והיתרונות והחסרונות שלה
27/11/14 21:05
19צפיות
כרטיס ויזה של הדואר עולה 40 שקלים חד פעמי + עמלת הטענה והוא מצויין לרכישות בחו"ל ולדעתי הדרך הטובה ביותר לשלם בחו"ל.
כרטיס פיוניר מתאים בעיקר למוכרים באמזון ואז באמת הכי משתלם להשתמש בדולרים שבחשבון לצורך רכישות בחו"ל עם Payoneer או הטענה של פיוניר עם Paypal
ממה שידוע לי חשבון מט"ח בארץ זה פתרון יקר מדי לסוחרים קטנים.
כתבת: "ממה שידוע לי חשבון מט"ח בארץ זה פתרון יקר מדי....."
27/11/14 21:38
15צפיות
דווקא ביררתי, דרך הבנק זה הכי זול 0.2% מכל תקבול (7.2$ מינימום) ואני משתמש עם אותו כרטיס אשראי שברשותי.
ויזה של הדואר- 0.8% מכל תקבול.
פיוניר- 1% מכל תקבול, הבעיה אפשר לשלם רק עד 9 פעמים ביום ויוצא לי לפחות 20.

ככה שלפי דעתי הכי משתלם דרך הבנק, אחר כך ויזה נטען והפחות משתלם פיוניר.
אשמח אם אתה או מישהו אחר תאירו את עיניי לגבי משהו שלא שמתי לב אליו.
 
תודה!
 

 
אני לא זוכר את העמלות המדוייקות
27/11/14 22:07
14צפיות
אבל שביררתי בעבר על חשבון מט"ח בבנק ישראלי זה יצא לא משתלם - יש לא מעט עמלות נסתרות ולא מובנות.
 
אולי זה השתנה היום, ממליץ לך לבדוק את זה לעומק יותר מול הבנקאי.
 
 
ויזה בנקאית
27/11/14 23:11
16צפיות
הכי משתלם זה ויזה בינלאומי (בנקאית ולא חוץ בנקאית)
לבקש שפייפאל יהפכו את הכרטיס לדולרי, לבקש חשבון מטח בבנק בנוסף להתווכח עם הבנק על גובה עמלת המרה
פייפאל לוקחים 5$ על כל העברה (מקסימום 2500$ בכל פעם)
ויזה לא לוקח כלום, והבנק שלי לוקח אחוז מסוים + המרה טובה ביחס לכולם
את/ה טועה
27/11/14 23:40
12צפיות
א. פייפאל לא יכולים להפוך כרטיס לדולרי, אפשר להפוך את החשבון שלהם לדולרי.
ב. פייפאל לא לוקחים כלום על העברה של מעל 1000 ש"ח. ("רק" עמלת המרה אם יש בגובה של 2.5%+ יחס המרה דפוק). לא יודע מאיפה הבאת את ה- 5$....
 
 
 
סליחה, לגבי ה- 5$ את/ה צודק, בדקתי
27/11/14 23:53
12צפיות
אפשר לדעת מה האחוז שהבנק שלך לוקח לך?
 
תודה רבה!
מה זה Redemption code
27/11/14 19:00
34צפיות
מהיכן אני שולף אותו להזמנה באי ביי דרך פיפאל

תודה
זה קוד קופון
27/11/14 20:04
27צפיות
ומתייחס רק לאפשרות שיש לך כזה.
 
דואר אקספרס מגרמניה , אשמח לתשובה
26/11/14 21:48
43צפיות
שלום
הזמנתי כרזה ממלחמת העולם השנייה באופן פרטי מאתר אספנות גרמני.
הכרזה עלתה 600 דולר ונשלחה באקספרס כולל חשבונית.
 
האם אצטרך לשלם מע"מ או מיסים אחרים ?
מה הסיכוי שתעצר במכס ?
ומה לגבי מעקב אחר החבילה ( מעטפה בינונית) מגרמניה לארץ , המעקב הוא קונסיסטנטי כמו EMS ?
 
תודה !
מה זה אקספרס?
26/11/14 22:28
29צפיות
באיזה חברה זה אמור להגיע? התשובה תלויה בחברה. אם זה נשלח באקספרס היית אמור לקבל מספר מעקב. למה הכוונה להעצר במכס?
נשלח מהדואר הגרמני בשירות אקספרס אליי ,כמו EMS אצלינו
27/11/14 09:07
26צפיות
וכמובן שיש מספר מעקב שמתחיל ב LX , שזה אכן אקספרס
לפי מה שאתה מתאר זה כנראה שחרור פרטני, כלומר החבילה תיבדק
27/11/14 18:27
14צפיות
(בשחרור קולקטיבי יש בדיקות מדגמיות) ובמקרה כזה תידרש לשלם מע"מ ואולי גם עמלות נוספות (EMS).
לפרטים קרא כאן:
מוצר שלא הגיע - דרך איביי או דרך פייפאל
27/11/14 10:05
31צפיות
שלום,
הזמנתי מוצרים ממוכר בסין ב-27/10.
בינתיים, המוכר הפסיק למכור באיביי ומופיעה לי ההודעה הבאה בהיסטוריית הרכישות שלי:
 
We had to remove this listing from the site and you're not required to complete the transaction. If you've already sent payment, the sale should process as normal and you don't have anything to worry about. If you have any questions about delivery, please check tracking or contact your seller. If you run into any trouble along the way eBay is here to help. Please visit the Resolution Centre to help resolve any problems you may encounter.
This user is no longer registered on eBay
 
כמובן ששילמתי למוכר באותו יום באמצעות פייפאל והוא עדכן שהחבילה נשלחה יום אחר כך - ב-28/10.
 
כרגע עבר חודש והחבילה לא הגיעה - אני יודעת שזה קורה לפעמים מסין שחבילות מתעכבות גם חודש וחצי בדרך אבל זה היה סכום יחסית גדול עבורי (מתחת לסף המס ומדובר במשחקים, לא אלקטרוניקה או משהו שיעניין את המכס) ואני לא רוצה לאבד את הכסף.
 
זו פעם שניה שזה קורה לי בהזמנת משהו מסין (אם כי כבר הזמנתי הרבה דברים בעבר וזה לא קרה) שאיביי מסירים את המוצר והמוכר נעלם אבל אז המוצר הגיע תוך שבועיים.
 
מה כדאי לעשות עכשיו? האם לפתוח dispute באיביי? האם לחכות ל-45 ימים של פייפאל? הבנתי שבשינוי האחרון של פייפאל אם המוכר מוכיח להם שהוא שלח את החבילה אז אין הגנת צרכן.
לא נראה לי שלשלוח אימייל למוכר (לאימייל שלו שרשום בפייפאל) יעזור מה גם שפעם אחת ששלחתי אימייל למוכר מסין אח"כ קיבלתי טונות של ג'אנק מייל ממנו ונאלצתי לחסום אותו.
 
תודה
בנוהל הרגיל... פתח באיביי לדעתי, לפי הלו"ז הרגיל.
27/11/14 18:25
14צפיות
הבעיות של המוכר מול איביי לא קשורות אליך וייתכן מאוד שהוא שלח. כשקרה לי דבר דומה בעבר חיכיתי בסבלנות וקיבלתי.
º
תודה, אני אחכה (ע"פ המוכר 15-30 יום להגעה אז עוד יש לי זמן)
28/11/14 09:55
4צפיות
חייב עזרה !! איך להקפיא קטגוריה בחנות ??
26/11/14 07:20
45צפיות

הי חברים
לצערי הודיע לי בפתאומיות מעצב שאני עובד איתו שפנו אליו חבר'ה יוצאי 8200 והציעו לו לקחת את המוצרים שלו ולהראות לו מכירות 
ולכן הוא חייב להפסיק לעבוד איתי
הוא נותן להם חודשיים ואז הוא יחליט על המשך הדרך
בקיצור,אני צריך/חייב ביום ראשון או להוריד את כל המוצרים שלו או להקפיא אותם לחודשיים
הייתי מעדיף להקפיא,האם ישנה דרך להקפיא קטגוריה מסוימת בחנות לחודשיים ?

מה אתם מציעים ? 
אני קצת בשוק מההנחתה הבלתי צפויה הזאת
אשמח לעזרה מהירה ומפורטת
תודה והמשך שבוע טוב
 
להקפיא זה פשוט מאוד..
26/11/14 11:01
74צפיות
לאיביי יש פטנט יחסית חדש שנקרא out of stock option ,(נמצא תחת site preferences - selling preferences ) אתה מסמן אותה ואז מעדכן את כל הפריטים בקטגוריה ב bulk edit לכמות 0 .
ברגע זה כל המודעות האלו ,תמשכנה להופיע אצלך ב active listings אבל לא תופענה בחיפוש של איביי.
רק שתדע שאתה ממשיך לשלם על המודעות כאילו הן באוויר (כל 30 יום חידוש של 30 סנט למודעה אם היא מוגדרת GTC). זה מחיר ההקפאה.
 
בהצלחה
 
בנוגע לאופציה הזאת
26/11/14 14:54
47צפיות
האם זה מחזיר את המוצר כמו שהיה עם אותה כמות של מוצר שנמכרו (item sold) וגם עם אותה הכמות של watching ?
יש לי מוצר שהוא בסט סלר ועומד להגמר אבל יגיע לי משלוח עוד כמה שבועות כרגע הוא על 150 מכירות ועוד 120 watching אז העלתי את המחיר כדי שתהיה איזו האטה עד שיגיע המשלוח משום שחבל לי הליסט הזה אבל אם המוצר יכול לחזור כמו שהיה עם אותה כמות מכירות ואותם צופים אני אחזיר את המחיר הרגיל.
כן. בשביל זה אתה משלם כסף, שהפריט ישמור על התכונות שלו
26/11/14 17:04
29צפיות
כמות המכירות וכמות הצפיות.
 
אחרת מה הועילו לי? אם לא הייתה תועלת היית עושה end item  ו relist כשמתחדש המלאי
האופציה הזו מאוד מעניינת ותודה לך
26/11/14 16:12
38צפיות
הבעיה שאם אני מגדיר את זה, זה חל על כל הליסטים גם אלו שיש לי מהם רק אחד וכשהם נמכרים אני רוצה שהם יגמרו
אתה צודק אבל גם זה פתיר
26/11/14 17:01
35צפיות
פריט שנגמר לך תיזום end item ואז הוא ירד.
איביי לא מכריחים אותך להשאיר באוויר משהו.
שאלת המשך : האם במצב כזה עדיין יראו את המוצר שלי בחיפוש ?
27/11/14 17:18
11צפיות
אם יראו את המוצר שלי בחיפוש למרות שזה out of stock אז זה לא עוזר לי
כי הלקוח הזה שאני מוכר לו את המוצרים רוצה שלא יראו את המוצרים שלו אצלי
 
ממתין בסבלנות לתשובה
 
º
לא יראו את המוצרים בחיפוש! אלה תנאי התכונה out of stock
27/11/14 18:47
8צפיות

עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה