בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.

חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.

מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.

הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל...נו אתם מבינים.

וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה

גלישה נעימה,

 
כל מי שחשבון האיביי או הפייפאל שלו הושעה מוזמן לפנות אלי בפרטי. אני מעוניין לכתוב מדריך כיצד להימנע מהשעיית חשבון האיביי והפייפאל שלנו ולשמור על עצמינו פעילים באיביי לטווח ארוך. (panayotiss ) תודה,דיסקרטיות מובטחת
הודעה חדשה

האם איביי יכולים לחסום אותי?
18/09/14 13:10
23צפיות
עשיתי 3 הזמנות מאיבי. מוצר אחד היה בכלל לא כמו בתמונה והמוכר מסר פרטים בכלל לא נכונים עליו, פתחתי קייס וקיבלתי החזר.
מוצר שני לא הגיע, פתחתי קייס וקיבלתי החזר.
במוצר השלישי - מטען לאייפון שנטען שהוא מקורי, פתחתי קייס לאחר לא מצאתי את החותמת של אפל על המטען. לאחר בדיקה מעמיקה מצאתי את החותמת המאוד מאוד דהויה יש לציין ועדיין לא הייתי סגורה שזה מטען מקורי אבל סגרתי את הקייס והתנצלתי בפני המוכר.
 
לאחר מכן, ביצעתי עוד 2 הזמנות - חגורה ומדבקות לקיר.
החגורה הגיעה היום, כשכל הצבע עליה מקולף. לא פתחתי קייס אבל שלחתי הודעה למוכר שאני רוצה החזר כספי ושאני רוצה לשלוח לו את התמונה ולהראות לו שכל הצבע על החגורה התקלף.
 
המוצר השני, מדבקות לקיר - הוזמנו ב18/8, כלומר לפני חודש. המוכר עצמו כתב שזמן הגעת המוצר הוא בין ה2 לספטמבר עד ל29. מן הסתם שלא אחכה ל29, כי אז לא יישאר לי זמן לפתוח קייס, אם בכלל, במידה והמוצר לא יגיע.
 
השאלה שלי היא, האם איביי יכולים לחסום אותי במצב כזה? זה באמת היה צירוף מקרים של הזמנות מאכזבות, ואני באמת לא קונה בעייתית וכל הפידבקים שיש לי (47) הם חיוביים.
 
תודה לכם!
ועוד איך
18/09/14 13:49
14צפיות
את מציגה פה סדרת הזמנות כושלות שאולי באמת מזל נאחס אבל פייפאל לא בודקת כל מקרה לגופו, היא רואה נתונים קרים של אחוז מאוד גבוה של קייסים להזמנות.
תיזהרי, את עלולה לקבל בקרוב מאוד מייל מפייפאל שחשבונך נחסם בשל ניצול לרעה של המערכת (מתלוננת סידרתית).
זה פשוט לא פייר
18/09/14 13:53
15צפיות
תודה על עזרתך.
בקשר לזמן שיש לפתיחת קייס
18/09/14 14:25
4צפיות
זה המועד שהובטח בתוספת 30 יום .
ונניח שינוצלו כל ה 30 יום ,מרגע פתיחת הקייס יתאפשרו עוד שבועיים עד למועד בו יהיה ניתן להסלים את הקייס.
מציע לא למהר לפתוח קייסים.
 
לצערי fairness אינה פרמטר בנוסחא של פייפאל
18/09/14 14:36
לפייפאל יש הגדרה של לקוח טוב ולקוח רע
ברגע שאת נכנסת לקטגוריה של לקוח רע הם מראים לך את הדלת,
 
אל תיעלבי זה רק עסקים.
 
מחובתך לבדוק היטב את המוכרים מהם את קונה, אם קיבלת חגורה עם צבע מתקלף רוב הסיכוי שקונה אחר גם חווה חוויה דומה ופידבק על כך. את חייבת לבדוק את הפידבקים שלו.
איך זה יכול להיות?
18/09/14 14:16
7צפיות
שלום לכולם
איך זה יכול להיות שמוכר חדש  טרי טרי נרשם לאיביי אתמול  17.9.14
ללא שום פידבק יכול למכור מוצר ב- 76,681,516.10 מיליון ????
התשובה היא פשוטה מאוד
18/09/14 14:32
אני אענה לך ככה
כשיש לך משהו למכור ב 21 מיליון דולר באיביי אתה לא הולך לפי הכללים היבשים של מגבלות וכד
אתה מתקשר לאיביי מסדר את כל התנאים מאחורי הקלעים והמכירה היא רק לשם הרקורד.
 
גם היוזר שמוכר כל שנה את הארוחה עם וורן באפט אין לו יותר מדי פידבקים
|*|נפתח פורום חוכמת ההמונים|*|
18/09/14 14:30
|נורה|פורום חוכמת ההמונים הוקם בשבילכם, הגולשים והגולשות שמעוניינים להשתמש בחוכמת ההמונים כדי לקבל עצות, תשובות, רעיונות וכל דבר אחר שיעניין אתכם.
חוכמת ההמונים יכולה לעזור ולהועיל בכל מקרה שבו אתם רוצים מגוון של דעות, מאנשים שונים אשר עוסקים בתחומים שונים, כדי לסייע לכם להגיע למסקנה מסויימת, רעיון או אפילו החלטה, בכל נושא שעולה על רוחכם.

מוזמנים להיכנס כבר עכשיו... ואל תשכחו להיות יצירתיים :-)

http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...
החזרת מוצר שמכרתי דרך פייפל
18/09/14 11:52
23צפיות
מכרתי מוצר, בארץ, והתשלום היה בפייפל. המוצר היה תקין לגמרי אבל הקונה פתח דיספיוט שלח חזרה את המוצר וקיבל החזר.
כשקיבלתי את החבילה התברר שזו אותה חבילה ששלחתי רק שלא היה בה כלום חוץ מאבן עטופה היטב.
מה אפשר לעשות?
מה אני הייתי עושה
18/09/14 13:16
11צפיות
יש לך את הכתובת שלו את ההמשך תן לדימיון שלך להבין מה היה קורה לו.....
צור קשר טלפוני עם איביי, שיעיפו את הנוכל מאיביי
18/09/14 13:43
אגב אני לא יודע מה עשית בתהליך הדיספיוט אבל משהו לא נכון
 
לי היה תהליך כזה
שלחתי מוצר ללקוח
הלקוח קיבל ופתח דיספיוט על מוצר שלא כמתואר - היה ברור לי שזה חירטוט אבל זרמתי
הלקוח עשה אסקלציה של הדיספיוט לקליים, אמרתי לו שרק כשאקבל ליד את המוצר אחזיר כסף
בתהליך הקליים פייפאל ביקשו שאאשר שקיבלתי את המוצר והכל בסדר
הוא נתבקש לספק מספר מעקב וכך עשה
פייפאל אמרו לי שרק כשאאשר שהמוצר חזר אלי והכל תקין הקליים ייסגר
אני חששתי שהוא יחליף את המוצר שלי עם מוצר דומה דפוק אבל מסתבר שסתם הוא לא היה מעוניין בעסקה.
המוצר חזר אלי וסגרתי את הקליים ורק אז הוא קיבל את כספו.
 
אם אתה אישרת והקליים נסגר אז טעית.
אני מציע לך לפנות לאיביי ולקבל עזרה.
אם לא הולך, שלח לו מייל (בתהליך הקניה קיבלת את פרטי המייל שלו) שאתה הולך להגיש תלונה נגדו במשטרה על גניבה ואתה הולך לתבוע אותו בבית משפט לתביעות קטנות. שיחזיר מייד את המוצר.
אם איביי לא יעזרו נראה אותו משקר לשופט במעמד של בית דין.
במידה ותנצח קח את המסמך שמאשר שניצחת ושלח לאיביי בפקס שיעיפו אותו קיבינימט מאיביי.
 
בהצלחה, תעדכן פה בבקשה.
חדשות רעות למוכרים
18/09/14 09:05
55צפיות
פייפאל יאפשרו הגשת דיספיוט עד 6 חודשים ממועד ביצוע העסקה בתוך ומחוץ לאיביי. 
º
לינק?
18/09/14 11:04
14צפיות
הנה לך
18/09/14 11:49
30צפיות
בקרוב ניננו וחימשינו ידרשו לתת החזר בשל עסקאות
18/09/14 11:51
27צפיות
שביצענו אנו
º
אה???
18/09/14 13:27
2צפיות
import charges
18/09/14 09:22
27צפיות
היי,
אני מעוניין לקנות שעון ושמתי לב שיש אופציה חדשה מתחת למשלוח שהיא import charges. לפי מה שהבנתי זה ה"ביטוח" של המוכר על החבילה. השאלה שלי אם זה כבר כולל מכס של הארץ? ככה שלא אצטרך לשלם מכס נוסף במידה ואני משלם דרך ה import charges. 
דבר נוסף אני משלם גם על משלוח וגם על import charges?
זה כולל הכל
18/09/14 10:24
23צפיות
מכיון שהמשלוח הוא עד דלת הבית .
מעורבים בזה חברת שיגור ,עמילות ומיסים כלולים.
 
ממשק חדש לניהול Inventory באמזון
18/09/14 08:52
16צפיות
זה כרגע רץ כ-BETA אבל מדובר בממשק יפה ונוח, עם הצגת תמונת הפריט, יש כמה פיצ'רים מאוד נחמדים. ממליץ.
º
מה קורה בדואר ? מתעכבת לי חבילה-האם שוב יש שביתה ?
18/09/14 06:49
28צפיות
מה שיפה עם דואר ישראל
18/09/14 08:48
44צפיות
היא שגם בימי שגרה לא ברור אם יש או אין שביתה, וזה מספר את כל הסיפור. 
 
איזה פידבק להשאיר לדעתכם ? :)
18/09/14 07:57
38צפיות
מוכר סיני, מוצר ב10 שח. 
הגיע בזמן סביר אך איכות זוועתית וזרקתי אותו ישר לפח.
המוכר ביצע החזר בלי להתווכח ובלי שום בעיות.
אז ברור שהפידבק הוא positive אבל לסמן גם הכל 5 כוכבים? לרשום שהמוצר היה זוועה? 
 
ברור לי שזאת התלבטות שטותית אבל עדיין הייתי שמח לשמוע מה הייתם עושים.
פידבק חיובי
18/09/14 08:48
33צפיות
הכול חמישה כוכבים למעט מוצר כפי שתואר - את זה תשאירי ריק או תמלאי 3 כוכבים אם את שואלת לדעתי.
במלל: שירות לקוחות מצוין, קיבלתי החזר על מוצר פגום.
 
מוכר חסם אותי בפייסבוק
17/09/14 22:47
66צפיות
מדובר במוכר V-JAPAN.
לפני כשנה רציתי לרכוש ממנו מוצר שאלתי אותו שאלה.
ואז כשרציתי לקנות לא יכלתי, אז קניתי ממוכר אחר.
בהתחלה חשבתי שזה תקלה נקודתית ולא חסימה
 
עכשיו רציתי לקנות עוד מוצר, ומסתבר שזה מאותו מוכר.
ושוב אני לא יכול.
 
האם מוכר יכול לחסום אותי ללא סיבה מוצדקת? יש למי להתלונן?
מעבר לזה
17/09/14 22:50
51צפיות
המוכר הזה ניראה לכם מספיק אמין?
המוצר הזה יותר זול אצלו בכ9 דולר
 
אין מה לעשות זו זכותו המלאה
17/09/14 22:54
48צפיות
להתלונן לא יעזור לך
אתה בטוח?
17/09/14 23:01
44צפיות
באיזה זכות מוכר יכול לסרב למכור לי מוצר ללא סיבה?
 
אני לא יודע את חוקי איביי, אבל נניח חנות ברחוב לא יכולה לסרב למכור לבנאדם מוצר.
כן, בטוח.
17/09/14 23:57
40צפיות
מוכר יכול לקחת שם משתמש של מישהו ולחסום אותו.
למה? ככה.
יש כלמיני סיבות; ורק לפי הגישה שלך: "באיזה זכות מוכר יכול לסרב למכור לי", והקלות בה אתה מחפש להתלונן-
עושה רושם שהמוכר עשה נכון.
 
מי בכלל רוצה לקנות ממישהו שלא רוצה למכור לו?
 
יש הרבה קונים שאני איכשהו יוצא מהם בשן ועין
18/09/14 08:46
27צפיות
ואז אני מיד רץ לחסום אותם שלא יקנו אצלי שוב.
יש המון אנשים שהם פגע רע, שאיפה שהם עומדים לא יצמח דשא לעולם, ולכן כדאי לחתור לניתוק.
לכן זכותו המלאה של מוכר להחליט שהוא חוסם אדם או מדינה. 
להתלונן אתה יכול אבל איביי לא יעשו דבר בעניין מכיוון שהם הפלטפורמה שמאפשרת את הפיצ'ר הזה - משמע הם לגמרי בעניין. 
שנה טובה שנה של רגיעה :) שלווה וכמובן בגדלת המכירות
18/09/14 07:01
20צפיות
הגדלת החיוך והתחושה של ההצלחה האישית .

 
 
שלום ברצוני לקנות מקרן לקולנוע ביתי
18/09/14 04:14
21צפיות
1. האם יש מיסים כלשהם אם זה מחיר מתחת ל 1200 שקלים 
2. האם סוג המשלוח קובע האם יהיו מיסים DHL EMS  וכו...
3. אם יש מיסים כיצד אוכל לחשב אותם 
דוגמא למקרן . :
מישהו מתמצא פה באתר עליבאבא?
15/09/14 17:23
114צפיות
היי, אני מעוניינת להזמין סחורה מאתר עליבאבא. שאלתי פה בעבר ועזרו לי אבל לא ידעו לומר לי כיצד אוכל לראות שהספק אמין?
אני רוצה להזמין משם סחורה לחנות, ולפני כן הייתי רוצה להזמין דוגמא.
1. שאלתי ספק אם הוא מוכן לשלוח לי דוגמא והוא כותב שהוא מוכן --בתנאי-- שהעלות משלוח תהיה עלי... מה זה אומר<? אני חדשה בתחום .
העלות משלוח בכלל על מי היא אמורה להיות על הספק או הקונה? אני חשבתי שזה כמו בעליאקספרס שאין עלות משלוח... זה לגיטימי לבקש דבר כזה??  מה לענות לו? כמה זה יכול לצאת??
 
2. איך יודעים מי נחשב ספק אמין בעליבאבא? אני מחפשת את הסימנים של עליאקספרס ולא מוצאת באתר... יש פה סימנים אחרים לספק אמין?
בעליאקספרס זה לפי האחוזים נכון?
 
אני מחפשת מידע ברשת ולא מוצאת על איך לברר מי ספק אמין...
 
אם מישהו יכול להסביר לי אודה לו מאוד...
בגלל שאין לי נסיון אני רוצה להזמין דוגמא ואחר כך לראות איך להמשיך.
 
ממש אודה לעזרה.
 
תודה
 
הלו?????????????
15/09/14 17:53
88צפיות
תמיד עלות המשלוח על הלקוח. נראה לך שהמוכר ישלם מהכיס משהו כדי שאת תקני? איך מגדירים את זה זה משהו אחר. כשזה מוגדר משלוח חינם זה מגולם במחיר הפריט. אין כאן נדבנים. הכל חשיבה עסקית
זה נדיב מצידו
15/09/14 20:42
89צפיות
אם הוא מוכן לתת לך מוצר חינם ואת רק צריכה לממן את המשלוח, זה יפה מאוד.
הרבה פעמים הם מבקשים שיקנו את הדוגמא ולא רוצים לממן אותה.
אם יש לו הרבה פניות לגבי דוגמאות, ולכל אחד ישלח דוגמאות על חשבונו, זו יכולה להיות הוצאה לא מבוטלת עבורו.
 
לגבי בדיקת אמינות-
אי אפשר לדעת בצורה מוחלטת וכדאי להתחיל בכמויות קטנות.
כדאי לדבר עם אופיר מ-infoshop ואפילו לחפש מאמר שפרסם בנושא, כי זה התחום שלו.
 
 
 
 
ולגבי אמינות ספקים??
15/09/14 21:54
60צפיות
תודה לתשובותיכם.
הנחתי שאם באליאקספרס זה בחינם העלות משלוח אז גם פה אמור להיות ככה! על איזה סכומים מדובר בערך???
כמו שכתבתי חדשה בתחום....
 
ולגבי - איך לברר אם ספק אמין?? אז מה, זה אכן סוד צבאי?? אף אחד לא יכול להסביר. לא מוצאת שום מידע על העניין. יש שם ספקים עם ציונים באחוזים ויש ספקים עם ציונים בגולד לקוח זהב..
 
מישהו יודע.?
בעליאקספרס משלמים על משלוח
15/09/14 23:36
54צפיות
ייתכן שבמוצרים שאת מחפשת מצאת מוכרים שמציעים משלוח חינם, יש גם כאלה; זה לא אומר שהוא באמת חינם, כמובן, זה רק אומר שהם כבר מגלמים את עלות המשלוח בעלות המוצר.
הבנתי..ומה הבדל בין אחוז תשובות לשנים ללקוח?
16/09/14 00:22
50צפיות
באליאקספרס זה עובד בעניין של לפי אחוז מגיבים לסחורה טובה שהתקבלה.. וככה יודעים שהלקוח בסדר.
 
בעליבאבא אני לא מוצאת את האפשרות הזאת. יש שם לחלק מהספקים מן ציון אחוזים בצד והרבה מהם אין.
 
האם לבחור לקוח שהרבה שנים פעיל זה הדבר היחידי שיעזור ושמראה שהוא אמין?
 
תודה
ואני לא מבין
16/09/14 15:29
35צפיות
איך אנשים שלא מבנים כלום בנושא מסויים חושבים שהם יכולים לקפוץ פנימה ולא לטבוע
תתחילי בקטן, תקראי את כל חומר העזרה באתר ותחזירי עם שאלות ספצפיות ולא כל כך כלליות
 
בהצלחה3236
כנראה שמדובר על משלוח מהיר ויקר כמו DHL בגלל זה זה חינמי
18/09/14 04:11
10צפיות
הדוגמאות יהו זניחות ברוב המקרים  והם יתעקשו על משלוחח מהיר שבו הם יכולים לקבוע לך מחיר שהם רוצים . אפשר לבדוק עלות אבל היא משוערכת .
ואם זה יהיה משלוח איטי יכול לקחת המון המון זמן עד שיגיע והם לא ימהרו לשלוח כי הם לא מקבלים את הכסף ישר .עד להוכחת קבלת המוצר ללקוח . 
 
ecommerce - פלטפורמה מומלצת לחנות עצמאית?
16/09/14 22:52
50צפיות
בעבר יצא לי לשחק קצת עם magento אבל לא התעמקתי בעניין, אני מרגיש שהגיע הזמן לתחזק חנות אונליין עצמאית מחוץ לזירות הרגילות (איביי/אמאזון וכו'). כבר יש לי בכל מקרה דומיין ואחסון וגם היכולת לעצב ולבנות אתר.
רצוי פלטפורמה חינמית, או לפחות אחת עם עלות סימלית וללא אחוזים מהמכירות (דיי לעשיקה!). עדיין אצטרך לשלם ל-PP או שירות סליקה כלשהו זה ברור.
 
כמו כן אם יש מצב שתחת DATABASE מוצרים אחד אוכל לפתוח כמה חנויות שונות (וזה לא יהיה סיבוך מהגהינום - ניסיתי ב-magento ולא מצאתי את יידי ורגלי) אז אני אשמח לשמוע על זה. אני מתכוון שיהיו אותם מוצרים בשתי החנויות, רק אחת נגיד תהיה דולרים והשניה יורו, או אחת אנגלית ואחת ספרדית, והעיצוב של האתר יהיה דומה אבל לא זהה לחלוטין, רק עמודי המוצרים ישארו זהים, כך שאם אני מעדכן ב-DB את המוצר זה ישתנה בכל החנויות שרצות במקביל.
 
יש המון פלטפורמות שונות, ואני מנסה לדפדפף ביניהן אבל לא יודע מה באמת כדאי. להקים DB זה המון עבודה אז אני מעדיף למצוא פלטפורמה שאהיה מרוצה ממנה.
בקיצור אשמח לשמוע המלצות, הפניות, הדרכות וידיאו גם אם מישהו מכיר פורום מקצועי שמתעסק בנושא ומתאים ל-newbies זה יהיה נהדר.
magento ממש מקצועית אבל אם קשה אז לך על פרסטהשופ
18/09/14 04:07
34צפיות
היא קלילה המון סרטונים להקמה והיא חזקה כיום.
מעוניין לקנות יוזר של WWB
17/09/14 22:50
35צפיות
שלום
 
מעוניין לקנות יוזר
אפשר להשאיר לי הודעה בפרטי או להשאיר מס' טלפון 
 
תודה 

עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה