בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.

חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.

מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.

הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל...נו אתם מבינים.

וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה

גלישה נעימה,

 
כל מי שחשבון האיביי או הפייפאל שלו הושעה מוזמן לפנות אלי בפרטי. אני מעוניין לכתוב מדריך כיצד להימנע מהשעיית חשבון האיביי והפייפאל שלנו ולשמור על עצמינו פעילים באיביי לטווח ארוך. (panayotiss ) תודה,דיסקרטיות מובטחת
הודעה חדשה

מכרתי 2 מוצרים ויש לי שאלה
24/04/14 12:51
90צפיות
מכרתי היום ב 2 מכירות שונות ,  2 מוצרים דיי דומים , לאותו בן אדם  באותה כתובת .

1 - האם אני יכול לשלוח לו את 2 המוצרים במשלוח אחד במקום ב 2 משלוחים ?

2 - האם במקרה שאני שולח לו את 2 המוצרים במשלוח אחד , אני מחוייב לוותר לו על חיוב של משלוח אחד , או שאני יכול לחייב אותו פעמיים ?

3 - אם אני רוצה להוריד את מחיר המשלוח כדי להיות הוגן איתו , איך אני מבצע את הפעולה לאחר שכבר הסתיימה המכירה ?

תודה .
ת
24/04/14 13:05
46צפיות
1. טכנית, כן.
2. לא מחוייב אבל כדאי ללכת לקראת הלקוח ולתת הנחת משלוח - בהנחה שאתה רוצה לקוחות חוזרים.
3. אם עדיין לא שילם אתה שולח לו חשבונית לתשלום. בעדכון החשבונית יש לך אפשרות לתת הנחת משלוח.
אם הוא קנה לחוד אל תאחד לו משלוח על דעתך בלבד
24/04/14 13:21
44צפיות
אם הוא שילם לך על שני משלוחים נפרדים, מגיע לו לקבל שני משלוחים נפרדים. אם אתה מעדיף לאחד ולתת לו הנחה, צור איתו קשר ובדוק אם הוא מעוניין בכך, עדכן אותו כמה יעלה לו משלוח מאוחד. אם טרם שילם, שלח לו חשבונית מאוחדת עם הסכום העדכני. אם כבר שילם, תוכל להחזיר לו את ההפרש לפייפל (או לבטל את החיובים ולשלוח לו חשבונית עדכנית שישלם מחדש, מה שתסכמו ביניכם).

בכל מקרה לברר מולו אם הוא מעוניין, כי לפעמים לקוחות רוצים לקבל שתי חבילות נפרדות (למשל משיקולי מכס).
אני לא מסכימה איתך
24/04/14 13:31
46צפיות
רוב הלקוחות יודעים שבקניה מרובת פריטים הם יגיעו במשלוח אחד.
אני לא אשלח מסר לכל קונה ואשאל אותו אם הוא מעוניין באיחוד משלוחים. מי שספציפית פונה אליי בגלל שהוא מודאג מענייני מכס, מקבל פתרון נקודתי.
אם לקוח קונה ומשלם לחוד, הוא קנה ושילם לחוד
24/04/14 13:41
33צפיות
וזה נכון בכל חנות! גם אם אקנה מאמזון בשתי הזמנות נפרדות, אפילו בהפרש של דקה, הם לא יאחדו לי על דעת עצמם אלא אם אבקש זאת.

כך גם באיביי, לפי הנהלים: אם קונה רוצה משלוח יחד, הוא צריך לקנות (או לשים בעגלה) ואז לבקש מהמוכר חשבונית מאוחדת. זה הנוהל, וזה מה שמוכרים שמאחדים משלוחים כותבים בדף המוצר שלהם.

לפיכך למוכר אין זכות לאחד על דעת עצמו, בפרט שהקונה שילם לו מחיר מלא על כל משלוח בנפרד. כבר היו כבר הודעות על קונים שכעסו שמוכרים איחדו להם משלוחים על דעת עצמם והיו כאן מוכרים שסיפרו שקונים כעסו עליהם שהם איחדו להם משלוחים על דעת עצמם...

לסיכום: אם רוצים משלוח אחד, קונים יחד ומשלמים בסוף. זה נכון לכל אתר וזה נכון גם לאיביי. אם קונה קנה ושילם לחוד, בררת המחדל היא לשלוח לו לחוד, אלא אם הוא ביקש אחרת או שהמוכר פנה אליו ושאל אותו. זה נכון לכל אתר קניות (מניסיון רב) וזה נכון גם לאיביי.
אנחנו מדברים של לקוח שעדיין לא שילם
24/04/14 13:44
33צפיות
ולא על מי ששילם כבר. זו אופרה אחרת.
אם הוא לא שילם הוא מן הסתם ממתין לחשבונית
24/04/14 13:46
29צפיות
מאוחדת, ואז אם הוא משלם אותה זה בסדר, פירוש הדבר שהוא מעוניין במשלוח אחד ומסכים לכך. מההודעה של פותח השרשור לא היה ברור שזה המצב.
הסכום לא גדול בכל מקרה (שניהם יחד כ 35 דולר )
24/04/14 13:36
23צפיות
אני חושב שהוא ישמח לקבל במשלוח אחד .

השאלה היא אם אני מחליט לתת לו הנחה בחשבונית , אם אני לא אשלם את העמלה המלאה .
האם במקרה שאני נותן הנחה על דעת עצמי , העמלה שאני משלם לאי ביי ולפיי פל תרד גם כן באופן יחסי , או שהיא תישאר מלאה לפי המכירה ?
(כי אני לא מעוניין לתת הנחה ולשלם עמלה מלאה )

º
העמלה על המשלוח מותאמת לאחר התשלום
24/04/14 13:37
14צפיות
אל תחשוב בשבילו מה ישמח אותו. שאל אותו.
24/04/14 13:42
25צפיות
אם אתה נותן הנחה בחשבונית אין בעיה, כי העמלה תהיה לפי הסכום בחשבונית. אם תחזיר לו החזר חלקי לפייפל, לא (לכן כתבתי שאם הוא כבר שילם והוא מעוניין באיחוד, אתה יכול להחזיר לו את התשלומים ולשלוח לו חשבונית חדשה).
º
24/04/14 14:40
3צפיות
למיטב ידיעתי מקבלים גם החזר חלקי על העמלה
24/04/14 19:34
15צפיות

בכל פעם שנתתי החזר כספי מלא או חלקי
הופיע לי גם חלק יחסי מעמלת פייפאל.

נכון שעמלת איביי לא חוזרת.

אין בעיה לאחד משלוחים
24/04/14 19:30
14צפיות

ניתן לאחד משלוחים ומתוך המון משלוחים שכבר עשיתי, מעולם לא התלוננו על משלוחים שאוחדו.
מומלץ כמובן לעשות את זה בשכל, ולא לאחד דברים שיכולים ליצור בעיית מכס.

אני דרך אגב מרשה לעצמי גם לחלק הזמנות גדולות לשני משלוחים קטנים יותר.
זה מקל על מעבר החבילות במכס ועד כה הקונים רק העריכו את זה.
זה גם יכול לחסוך להם ריצה כפולה לדואר ללקיחת החבילות.

קשה לדעת מה הקונים באמת יעדיפו, ותמיד יכול להיות קונה לא מרוצה; לא משנה מה נעשה.
הניסיון מוכיח שאין בעיה.

אתה יכול לצאת גדול, ובמידה מסויימת אולי גם הוגן, ופשוט לתת החזר כספי חלקי עבור איחוד המשלוחים.



בהצלחה.
קל לדעת מה הקונים מעדיפים אם שואלים אותם...
24/04/14 19:39
21צפיות
באמת, לא מבינה למה צריך לנחש?
אם הוא משלם לחוד שולחים לחוד; כל מה שקונה משלם בחשבונית אחת, שולחים לו יחד. כך מקובל בכל חנות.

אם הוא שילם לחוד ורוצים לשלוח לו יחד, אפשר לפנות ולשאול, ולהפך; אם  יש חשד לבעיה במכס אפשר להציע לו לפצל. אגב, יש מקומות שבהם זה לא יעזור, כי אם החבילות יגיעו יחד עלולים לשים לב לכך, לטעון שזה פיצול טכני, לאחד מחדש את החבילות ולדרוש מסים... (מכירה לקוחות ישראלים שזה קרה להם ).
רק צרות
24/04/14 22:01
14צפיות

לשלוח לקונה שאלה, לחכות שיענה, הוא בכלל באזור זמן שונה ומי יודע מתי יגיב...
בינתיים אי אפשר לשלוח, הזמן עובר, לא ניתן לתת שירות משלוח תוך יום ואולי גם לא לעדכן מספר מעקב בפרק הזמן הדרוש.
אני בעד תקשורת טובה עם הלקוחות, אבל היא צריכה להיות הגיונית.
רצוי כזו שתיתן להם תחושה של יחס אבל לא תדרוש מהקונה להגיב ותעכב את המוכר.

מי שיש לו הרבה מכירות ביום, מוצא עצמו מתעסק עם עוד משהו שמעכב ומקשה.

ובסופו של דבר- הניסיון מראה שאין בעיה לאחד משלוחים!!!

איביי זה לא חנות רגילה ו"כך מקובל בכל חנות" זה לא רלוונטי.
משלוחים נפרדים- סבבה, אין בעיה.
משלוחים מאוחדים- גם אין בעיה.

בהצלחה.

יש מוסכמות, גם לפי הכללים המקובלים באיביי
25/04/14 01:50
אם חורגים מהן, ראוי לשאול, בין אם באיביי או בכל מקום אחר. זה הגיוני.
קבלת מוצר שלא כמתואר. האם עלי לממן החזרתו?
25/04/14 01:13
הזמנתי מוצר, (חלק שאמור להתאים למכונה מסויימת) שהמקט שלו X ועטיפתו ירוקה כמו שפורסם בעמוד הראשי וגם בתאור.
קיבלתי מוצר שהמקט שלו Y ועטיפתו כחולה ירוקה שלא כמו שפורסם.
פתחתי קייס וביקשתי כסף חזרה. 35$ עלות מוצר ו-25$ דמי משלוח מארה"ב לישראל.
המוכר כתב לי שמק"ק X כבר לא מיוצר ע"י החברה ומק"ט Y יותר טוב, אוניברסלי ואמור להחליף אותו. ושאם אני לא רוצה, שאחזיר את המוצר על חשבוני והוא יזכה אותי.
בדקתי את דבריו לגבי המוצר ואכן נכון, המוצר שקיבלתי יתאים למכונה. אבל! אני הזמנתי מקט X שעטיפתו ירוקה כמו שפרסם המוכר ולא קיבלתי מה ששילמתי עליו.
כתבתי למוכר שלא ביקשתי ממנו לשלוח לי משהו יותר טוב, שאת ההזמנה שלי עשיתי אצלו ולא אצל החברה, ושלו רציתי מק"ט Y, הייתי מזמינה אצל מישהו אחר במחיר יותר זול' אבל הזמנתי אצלו ושילמתי יותר כי רציתי דוקא את X שאותו הוא פרסם.
המצב כרגע ששנינו מתעקשים והכפתור להסלמה לאיביי עוד לא זמין.
שילמתי 35$ על מוצר שלא קיבלתי, פלוס 25$ על משלוח. ממש לא בא לי לבזבז 10$ על דלק + 25$ נוספים על משלוח חזרה של מוצר שלא ביקשתי לקבל.
הטופ רייטיד סלר הזה, עם 14380 מוצרים שנמכרו ועם 99.9% פידבקים, בא לי להוריד לו כפה. מה זה לשלוח לי משהו יותר טוב? למה הוא מפרסם מוצר שאין לו? מה הוא מבלבל לי במוח שהחברה הפסיקה לייצר במסר פרטי אחרי שפתחתי קייס? מין הראוי היה שיפרסם תמונה של המוצר שיש לו, כמו שכולם עושים ומציין את מספר המק"ט שיש לו. הכי מרגיז אותי שמוכר שולח לי מוצר שלא הזמנתי ומבקש שאשלח לו אותו בחזרה (גם אם היה מציע לשלם על משלוח חזרה זה בלבול מוח מיותר. לא רוצה להתעסק עם משלוח).
מה דעתכם?
אם אני מוכר לאדם מאוקריאנה - במחיר נניח 200
22/04/14 22:41
146צפיות
200 דולר.
והוא משלם לי בפייפל לפני המשלוח.

האם אחרי המשלוח הוא יכול להגיד לי כי לא קיבל את המוצר כפי שהוא מתואר? ואז יפתח עלי דיספיוט

ופייפאל תחזיר לו את הכסף בחזרה?

אני חושש לעשות עיסקה גדולה יחסית עם אוקראיני?

האם כדאי שישלם לחשבון הבנק שלי ישירות?

אם כן מה אני צריך למסור לקונה את פרטי חשבון הבנק שלי? מה זה הקוד הבינלאומי של הבנק?

ISBN  או משהוא אחר?

תודה רבה מראש.


יש חוקים ואתה צריך להסתגל אליהם
23/04/14 09:42
91צפיות
קשה לך להיות מוכר ,אז אל תמכור.
לקוחות יכולים לעשות מה שהם רוצים
23/04/14 12:24
78צפיות
בלי קשר לאזרחות שלהם
אם רושם מידע על הפריט כמו שצריך ושם תמונות כמו שצריך ושולח כמו שצריך (שלא יהיה מצב שיהרס \ יפגע במשלוח) ובנוסף במוצר במחיר כזה הייתי בודק אולי אופציה של משלוח יקר יותר אם אישור מסירה (לא מכיר באופן אישי).
עוד משהו שאפשר להוסיף הוא אולי צילום של המוצר תוך כדי האריזה ושמירה של משקל האריזה (במידה ויש חשש שיגיד שקיבל חבילה ריקה או משהו בסגנון).

ושוב נוכלים יש בכל המדינות ויש סיכונים אתה צריך לעשות את המקסימום מהצד שלך בשביל להיות בסדר ולקחת בחשבון אם שווה לך הסיכון.
תבדוק אולי משלוח ב EMS עם ביטוח
23/04/14 16:12
34צפיות
תברר בדואר
אנשים שולחים יהלומים שנמכרים באייבי. אני בטוח שיש פתרונות
היה לי אותו מקרה עם אוסטרלי,,
23/04/14 19:08
43צפיות
רק ems עם ביטוח תשמע לי,,,יקר אבל שווה
במקום שישלם לי בפיפל אני מבקש מזומן לחשבון
23/04/14 19:38
35צפיות
הבנק בהעברה בנקאית. ואז אין לי פייפאל על הראש. נכון?

תודה רבה מראש.
הלוואי,,תראה אם הוא מסכים,,
23/04/14 19:52
35צפיות
בלי פייפל ואיביי זה תענוג,,אני מקווה שהוא יסכים ככה בלי הגנה מכלום,,אני מכרתי דרך הפייפל,,ופחדתי גם מהדברים האלה,,שלא יתחיל עם סיפורים ויהיה לי בעיות עם פייפל
אבל ב"ה עבר איתו בשלום
ואיזו מהגנה תהיה ללקוח?
24/04/14 23:40
9צפיות
למה אתה לא מוכן להסתכן אבל הוא צריך להסתכן?
בלי, להעליב, בהעברה בנקאית, מי מבטיח לו שאתה לא תעלם לו ?
ועכשיו חידה... מי יגיד לי מי ידע
24/04/14 21:37
48צפיות
ועכשיו חידה... מי יגיד לי מי ידע

ביקר אותי קונה שיש לו 3 פידבקים, אבל 0.0% בדירוג.
איך זה יתכן?

º
3 הקניות נעשו לפני יותר משנה?
24/04/14 21:47
16צפיות
הפידבקים נספרים שנה אחורה
24/04/14 23:38
13צפיות
הוא קיבל פידבק ממוכרים לפני יותר משנה
שאלה על מיסי איביי....
24/04/14 20:49
39צפיות
לאחרונה התחלתי להשתמש במכירות של אוקשן.....על שתיים הראשונות שילמתי מס 10% רק על סכום הקנייה המנצח ועל סכום המשלוח לא חוייבתי. במכירה השלישית חוייבתי גם על המשלוח.....יש מצב שזה בגלל שמחיר המשלוח בשתיים הראשונות היה מתחת ל 20 $  ובשלישית מעל 20$   ?? או שאיביי עשו טעות ?
איביי כמעט ולא טועים
24/04/14 21:00
30צפיות
מאחר ומדובר במערכות מאוד משוכללות ובאוטומטיזציה של מרבית התהליכים שלך מולם.
אין שום קשר בין מחיר המשלוח לבין גובה עמלת המכירה (מה שאתה קורא מס).
עמלת מכירה נגבית על המחיר שבו מכרת את הפריט, כולל המשלוח.
השאלה נותרת בעינה.....
24/04/14 22:55
15צפיות
למה בחלק מהמכירות הם גובים מס על עלות המשלוח ועל חלק לא......מעניין אותי לדעת איך זה נקבע
שאלה לגבי out of stock
24/04/14 22:42
18צפיות
האם יש דרך לבקש מאיביי שישלח לי מייל ברגע שמוצר מסויים שאני מחכה לקנות יחזור למלאי?
כי ממלאים אותו מדי פעם אבל הוא נגמר מהר ואני מפספסת בכל פעם...
לקוח עם 0 קניות - ודירוג 0
24/04/14 22:21
23צפיות
קנה מממני לקוח עכשיו מוצר עם 0 פידבקים קניות ודירוג
עכשיו רציתי לדעת עם יש לי ממה לדאוג לגבי התשלום?
עצה בהזמנת פלאפון סיני
22/04/14 19:34
46צפיות
אהלן
לאחר שהמסך של הגלקסי 2 נשבר (בשנית), אני מעוניין הפעם לבזבז את הכסף בתיקון מסך חדש  - על פלאפון סיני.
לפני מס' שבועות התפרסמה כתבה במגזין ממון על פלאפון THL W200 שהוא פופולרי בקרב ישראלים שמזמינים מאיביי.
אשמח לשמוע ממישהו שניסה איך הוא באמת, אני מעוניין בביצועים של גלקסי 2 או 3 אפילו ("החידושים" שיש בגלקסי 4 ו-5 לא מעניינים אותי).
וכמובן לדעת כמה מכס אצטרך לשלם, ובכלל איך כל תהליך ההזמנה הזאת מתבצע בעקבות כך..
מקפיץ
24/04/14 21:38
12צפיות
הסתכלתי בטבלה של המכס ואין לי מושג כמה אני אמור לשלם על הזמנת פלאפון בעלות כ700 שקלים..
º
>עדיף לחפש ולשאול בפורום סלולארי-117
24/04/14 23:43
2צפיות
בעיה עם מוצר אחרי כמה חודשים
24/04/14 19:34
29צפיות
הי,

קניתי עכבר ממוכר אמריקאי באיביי בינואר (עלה כ-$50). עכשיו התגלתה בו בעיה באחד המקשים, ושלחתי הודעה למוכר.
עברו כמה ימים, והמוכר לא הגיב. אני יודע שעקרונית ניתן לפתוח קייס עד 45 יום ממועד ההזמנה, ותהיתי אם ניתן להיעזר באיביי או פייפל במקרה בו נתגלתה תקלה במוצר לאחר התקופה הנ"ל, או שאני תלוי בחסדיו של המוכר.
אתה לא מעודכן: ניתן לפתוח תיק עד 30 יום מקבלת
24/04/14 19:42
26צפיות
המוצר. בהנחה שהזמן עבר, אתה אכן נתון לחסדי המוכר, או ליתר דיוק, לנותן האחריות על המוצר. ייתכן שמוצר תקין לחלוטין יתקלקל אחרי שימוש מסוים... והאחריות היא של נותן האחריות. אם מדובר בעכבר של מותג ידוע, הייתי פונה לחברה ולא למוכר; אם מדובר במשהו זול, הייתי פשוט מוותרת.
אוקי, תודה.
24/04/14 20:06
18צפיות
אנסה לשלוח מייל ללוג'יטק (היצרן), אבל אינני אופטימי במיוחד.

אגב, הנתון הרלוונטי לעכבר הוא 45 יום, ועכשיו המגבלה היא 30 יום לאחר תאריך המסירה *המשוער*.
תיהיה אופטימי
24/04/14 20:10
25צפיות
רק לאחרונה קראתי על מישהו שהסביר להם שהוא מישראל והם שלחו לו עכבר חדש (מדגם מתקדם יותר) במשלוח אקספרס על חשבונם. הבנתי שהם טובים בקטעים האלה.
(וזה היה שנתיים אחרי הרכישה,
24/04/14 20:12
21צפיות
מאמזון אמנם, אבל כל עוד יש לך אחריות אז למה לא).
הקטע עם שינוי כותרת המוצר ממש ממש לעניין
24/04/14 11:05
53צפיות
סוף סוף עשיתי קצת סדר בכותרות שלי, שדברים יהיו ממופתחים ואחידים.
מציע לכולם לקחת סופ"ש לסדר את המדפים בחנות.
שינוי מבורך!
חשוב לא פחות להוסיף item specifics
24/04/14 20:00
23צפיות
היום מנוע החיפוש עובד לא רק על הכותרות אלא גם על item specifics
Paypal ומשיכת דולרים
24/04/14 14:02
50צפיות
היי,

יש לי סכום דולרים חביב בחשבון ואני מעוניין:
1. לעשות שימוש בדולרים בארץ
2. לעשות שימוש בדולרים הנ״ל גם בחו״ל

אז יצרתי קשר עם Paypalֿ, העברה לבנק תמיד תהיה שקלית מטעמי רגולציה לטענתם.
יש לי כרטיס אשראי ויזה - אבל ויזה טוענים שהוא בייסיק שלא מאפשר להטעינו בדולרים. והבנתי שצריך להוציא כרטיס ויזה מיוחד במינו שיודע לקבל דולרים. אבל אז אני עדיין חושש שכיוון שהכרטיס משוייך לחשבון הבנק השקלי, אף על פי שיש בו דלרים - הם קודם יורידו את השקלים (ימירו אותם לדולרים) מחשבון הבנק שלי.

אז אני מאמין שהשאלה הבאה עלתה לא מעט ואשמח למידע וקישורים בנושא: איך אני משתמש בכסף הזה, בארץ ובחו״ל, בצורה דולרית ולא שקלית?
אבל שתהיה גם חסכונית כמידת האפשר...

אשמח לעזרה,

ניני
º
כרטיס ויזה דולרית של הדואר או כרטיס פיוניר..
24/04/14 16:11
20צפיות
שני דברים
24/04/14 19:57
19צפיות
1. אתה חייב שהבנק ינפיק לך ויזה דולרית ואתה יכול לבקש אגב שהמשיכות יכנסו ישירות לחשבון מטח.
חשוב לוודא שמדובר בויזה של חברת כאל ולא של מאסטרכרד (כן כן יש כזה דבר) אחרת לא תוכל לבצע את המשיכות בגלל הסכמים שבוטלו בין פאיפאל למאסטרכרד. כלומר רק בבנק דיסקונט או לאומי אני חושב תוכל להנפיק כרטיס כזה ככרטיס בנקאי. כל יתר הבנקים יוכלו להנפיק לך כרטיס כזה אך מדובר בכרטיס חוץ בנקאי.
2. אתה צריך לדבר עם פאיפאל טרם המשיכה ולבקש שיגדירו את הכרטיס כדולרי.

המלצה חמה אם אתה עושה הרבה קניות בכרטיס אשראי ללכת על דיינרס hige miles שמונפק ע"י ויזה כאל כי ככה תוכל לצבור גם נק' טיסה על שימוש בכרטיס.

כל מי שעושה פה דרופ שיפינג ומשלם באשראי יכול להרוויח כמה כרטיסי טיסה טובים בשנה..

מאור
משלוח דרך Fedex IE
23/04/14 13:48
73צפיות
שלום,
הזמנתי מ-aliexpress ברז ב56.84$ כולל משלוח ומשקלו 3 ק"ג, המוכר שלח דרך חברת שילוח Fedex.
האם יש מצב שאני אמורה לשלם לחברת שילוח משהו?

תודה!
בדקי כאן:
23/04/14 18:30
41צפיות
אם הבנתי נכון
24/04/14 09:22
22צפיות
אצטרך לשלם להם 127 ש"ח על השירות שלהם?
º
אין לי מושג יותר ממך, אין לי ניסיון אישי בכך.
24/04/14 13:13
13צפיות
התשובה היא חיובית
24/04/14 17:43
13צפיות
ובנוסף עשויים להיות גם מסים, אולי פטור ממכס יהיה אבל מע"מ בטח תשלמי.
º
למה שיהיה מע"מ? מתחת ל-75$
24/04/14 18:46
10צפיות
ממתינים לחבילה?כ-200 טונות של חבילות תקועות
24/04/14 16:35
67צפיות
שאלה על משלוח מארצות ב-USPS
24/04/14 13:44
64צפיות
אני לפני רכישה ממוכר בארצות הברית והוא מציע לי 2 אופציות למשלוח:  USPS Priority Mail ו- USPS Express Mail
לפי מה שבדקתי מדובר במקביל של דואר ישראל לדואר אוויר רשום רגיל.

בהנחה שאבחר באחת מהאופציות שהמוכר מציע לי, האם אקבל את החבילה בסניף דואר ישראל?
*כלומר שלא מדובר בשירות פרימיום כמו EMS, DHL...וכו.

אני שואל כדי לא לגלות בדיעבד שמדובר בשירות שבארץ מתורגם למשל ל-EMS, מה שיכול לגרור עמלות שחרור פרטני.
º
אקספרס הוא EMS בחר בשני
24/04/14 13:45
25צפיות
º
תודה, פסלת לי שירות ברשימה :)
24/04/14 14:05
14צפיות
אם לא מדובר במוצר גדול/כבד עדיף First Class
24/04/14 13:50
37צפיות
(אפשר עד 4 פאונד). זה המשלוח הבינ"ל הזול ביותר, וכיום יש עליו מעקב בישראל (כלומר מגיע כאן לדואר כדואר רשום) אז מהבחינה הזאת המוכר מכוסה, יהיה לו אישור קבלה, ומבחינתך זה יוצא הרבה יותר זול.

לגבי משלוח Priority, גם הוא אמור להגיע כדואר רשום לישראל, אם כי קראתי דיווחים בבלוג "ציידת" שהוא עלול להגיע גם כ-EMS, אבל אולי זה רק דרך חברת שיפטו(?). לא ממש התעמקתי, מודה. היה דיון בתגובות, אתה יכול לחפש:
http://zayedet.com/2013/07/05/online_shopping/
תודה רבה על המידע, בהחלט אבחר ב-First Class
24/04/14 14:10
20צפיות
לגבי Priority יש לי כמה הערות.
קראתי את הפוסט על shipito דיי מזמן.
שם ה-Priority התיחס לשירות בשם Airmail Priority ולא ל-USPS Priority.
*כל הבלאגן שעליו מדברים בפוסט מתיחס לעובדה שמשום מה החבילות שנשלחו דרך AIRMAIL עברו בבלגיה לפני שנשלחו לישראל.

מי שיכנס היום לאתר של shipito יגלה ש-USPS מתקיים לצד AIRMAIL.

מה שכן, באתר של reship תחת USPS Priority רשום שהמוצר מגיע תוך 7-10 ימים, התחיבות שלא מקבלים על דואר אוויר רשום רגיל.
תודה על ההבהרה; כאמור, לא התעמקתי בנושא
24/04/14 14:35
21צפיות
מאחר שמבחינתי זה היה "שדה הבעיה של מישהו אחר" (אני לא משתמשת בשירותי שיפטו ואני גם לא מוכנה לשלם על משלוחי Priority). מצד שני אני מודה שלא ממש ברור לי מה זה "Airmail" לעומת USPS. הרי "Airmail", מילולית, הוא פשוט "דואר אוויר", כלומר דואר שנשלח במטוסים (לעומת דואר ים/יבשה) אבל לא חברת דואר/שילוח מסוימת (למיטב הבנתי) אז לא אמורה להיות סתירה בין זה לבין USPS (שהוא פשוט הדואר האמריקני... ולמיטב ידיעתי הוא מציע משלוחים לישראל דרך האוויר בלבד, לפחות ללקוחות פרטיים).

לגבי FC, עד דצמבר בערך הם נשלחו עם מספר מעקב שהיה תקף בתחומי ארה"ב בלבד, ומרגע שהחבילה יצאה מארה"ב לא היה עוד מעקב. לכן היו לא מעט מוכרים באיביי שחששו לשלוח כך (אם כי הרוב שלחו בכ"ז, מתוך רצון למכור ולהוציא קונים מרוצים, ובסה"כ השירות אמין דיו גם ללא מעקב). אבל מדצבר 2013 לערך יש מעקב גם בישראל, ואת כל החבילות שנשלחו אליי FC קיבלתי כדואר רשום. כשביררתי על כך בדואר ענה לי העובד ש-USPS החליטו להקצות לכך תקציב והם פשוט משלמים יותר לדואר ישראל כדי שיהיה מעקב גם כאן (אולי מתישהו הם יחליטו להפסיק לשלם, לך תדע...).
כמוך כמוני :)
24/04/14 15:07
16צפיות
שירותי משלוחים פרימיום יעילים כאשר מדובר בסחורה מאוד יקרה או כאשר יש צורך לקבל את המוצר מהיום למחר. מעבר לכך יש רק חסרונות בדמות דמי שחרור פרטני ןתשלום מיסים כמו שעון עבור כל חבילה(לא מעודד להעלים מיסים אבל חוסר האכיפה בדואר אוויר רגיל היא הבעיה של המדינה ולא שלי).

לגבי AIRMAIL, לפי מה שביררתי בזמנו(וגם זה לא מגורם רשמי, כי השירות לקוחות של SHIPITO על הפנים) מדובר פשוט בדואר אוויר לא רשום ולא מבוטח שככל הנראה נשלח דרך USPS.

האוםציה של ה-FC שהעלית(ושוב תודה) עונה בדיוק על כל הצרכים שלי.
האירוניה היא שמשלוח USPS Priority לא ממש מהיר
24/04/14 15:17
17צפיות
יותר מ-FC. זה נכון למשלוח בתוך ארה"ב; בתוך ארה"ב משלוח Priority מגיע תוך 48 שעות ו-FC יכול להיות גם כמה ימים, אפילו שבוע במקרה קיצוני. אבל כשמדובר במשלוח בינ"ל ה-Priority לכל היותר מזרז במעט את התהליך בתוך ארה"ב ואולי מקצר יום-יומיים (במקרה הטוב). בהמשך הטיפול (בישראל) זהה אז הפער כבר לא ממש מורגש... בפרט, אם המשלוח נשלח מלכתחילה מאזור החוף המזרחי, זה כבר באמת לא משנה. שלחו לי מניו יורק כמה משלוחי FC בחודשים האחרונים והם הגיעו אליי תוך שבוע בדיוק. לו היו נשלחים Priority זה לא היה מקצר דבר (רק עולה לי יותר לחינם).
אל תשכחי שהשירות מיועד בראש ובראשונה
24/04/14 15:39
12צפיות
לארצות הברית. אין להם בעיה להציע אותו גם למי שממש מתעקש ונמצא בישראל. למוכר עצמו פחות אכפת, רוצה FC או DHL בכיף.

לא רלוונטי; השירות הבינ"ל הוא שירות נפרד
24/04/14 15:48
15צפיות
ומתומחר בנפרד, זה לא קשור להתעקשות. First Class בתוך ארה"ב הוא למוצרים קלים בלבד; לא זוכרת כרגע כמה, אבל נדמה לי שסדר גודל של חצי ק"ג או משהו כזה. מעבר לכך צריך לשלוח Priority או לבחור בשירות Parcel מוזל (אבל הוא לא בהכרח משתלם אם זו לא חבילה כבדה, והוא אטי יותר, ויש מצב שהוא ללא מעקב).

First Class international הוא עד 4 פאונד, כאמור. מעבר לכך חייבים לשלוח Priority בלאו הכי. מוכרים שהתעקשו לשלוח P עשו זאת לרוב מנוחות שלהם: בראש ובראשנה, מעקב בינ"ל תמיד (ועד לאחרונה, כאמור, לא היה כזה בשירות FC, לפחות לא בישראל). כמו כן ב-Priority השולח יכול לקבל חומרי אריזה בחינם (מעטפה מרופדת / חבילה) ונדמה לי שיש גם ביטוח. ייתכן שיש עוד כמה בונוסים נוספים, אני זוכרת משהו במעומעם לגבי אופן המשלוח אבל אין לי כוח לבדוק.

לסיכום, יש הבדל בין סוגי המשלוחים, אבל במשלוח בינ"ל זה אחרת, ובכל מקרה שדרוג ל-P הוא בעיקר למוכר ופחות לקונה, ובשורה התחתונה (וזה מה שניסיתי לומר קודם) הוא לא באמת מהיר יותר. הדרך היחידה לזרז באמת משלוח מארה"ב לישראל הוא באמצעות חברת שליחויות. דרך הדואר הוא מגיע תוך שבוע-שבועיים בד"כ (בכפוף לתנאים שונים, רובם אובייקטיביים, אז זה בעיקר עניין של מזל...).
º
הבנתי, את אינפורמטיבית :)
24/04/14 16:56
8צפיות
º
24/04/14 18:50
4צפיות
לגבי הגבלת מכירה
24/04/14 14:32
39צפיות
נגיד יש לי הגבלה של 20 מוצרים , עכשיו כל ה20 מוצרים מפורסמים
למה אני שואל כי קנו ממני מוצר אז ירד לי המוצר הזה
עכשיו שאני ב-Quantity מנסה להכניס אחד חדש
הוא אומר לי שאין לי אפשרות כי כבר עברתי את ההגבלה  אז איך זה יכול להיות
עם אחד מכרתי והוא האחרון בסטוק איך יכול להיות שאני לא יכול להכניס אחד בימקומו?
גם מה שנמכר נספר
24/04/14 15:25
26צפיות

זה מתאפס כל חודש, ככה שבחודש הבא תוכל להכניס שוב ליסטים.

אם יש לך ליסטים שיש בהם מלאי של כמה פריטים, תוכל להוריד ממספר הפריטים במלאי,
ואז יתפנה לך מקום להעלות ליסטים חדשים.

בהצלחה.

עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה