בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.

חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.

מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.

הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל...נו אתם מבינים.

וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה

גלישה נעימה,

 
כל מי שחשבון האיביי או הפייפאל שלו הושעה מוזמן לפנות אלי בפרטי. אני מעוניין לכתוב מדריך כיצד להימנע מהשעיית חשבון האיביי והפייפאל שלנו ולשמור על עצמינו פעילים באיביי לטווח ארוך. (panayotiss ) תודה,דיסקרטיות מובטחת
הודעה חדשה

שליחת מוצר לסרי לנקה
16/04/14 19:17
21צפיות
מישהו יודע אם יש בעיות כלשהן?
נסיון עבר
16/04/14 21:06
8צפיות
שלום לך,
פעמיים שלחתי, פעמיים נפתח נגדי קייס על אי-הגעה.
פעם ראשונה פריט זול נשלח רגיל, פעם שניה כמובן שלחתי רשום.
אין אפשרות מעקב, איביי פסקו לטובת הקונה.
המסקנה מבחינתי היתה פשוטה - חסמתי את המדינה.

בהצלחה
נסיון טוב עם סרי לנקה
16/04/14 21:16
5צפיות

זמן משלוח יכול לפעמים להיות ארוך מהרגיל וכדאי להכין את הקונה שיהיה סבלני.
שלחתי לא מעט לסרי לנקה ולרוב לא היו בעיות.
תגובה לך וגם ל"דייג שמח"
16/04/14 21:46
האם יש אפשרות מעקב דרך הדואר של סרי לנקה?
מספר שאלות אודות מכירה באיביי
16/04/14 03:51
57צפיות
בס"ד

עסקתי באיביי בעבר בתחום הדרופשיפינג, הפעם התחלתי למכור מוצרים שאני שולח בעצמי.
1. אני עובד עם מוצרים יחסית קטנים, איפה אתם ממליצים לרכוש מעטפות מרופדות/ שקיות חזקות לשילוח בזול?
2. במכירה שלי אני רוצה לפרסם Free Shiping ולהתחייב למספר מעקב (דואר רשום) - האם זה בסדר לבחור באופציה הזו - Expedited Int'l Shipping? אם לא, במה כן?
3. מכירים מדריך/הסבר מעמיק על כל נושא השילוח והעבודה עם הדואר מול איביי? מתי כדאי להשתמש במה, שיטות עבודה, טיפים וכד'? בטוח יש משהו בנושא.
4. האתר של הדואר לחישוב עלויות שילוח לא עובד כבר מספר ימים, האם יש למישהו מכם טבלה שהוא שמר במחשב אודות שילוח אווירי רשום למדינות השונות?

תודה רבה,
המשך חג שמח ושבוע טוב!
תשובה 2+4
16/04/14 06:38
36צפיות
לגבי 1 דואר ישראל יצאו מהנחה למעטפות מרופדות אבל בגודל מסוים שאני לא זוכר אותו כרגע אבל אני יודע ש100 מעטפות כאלה היו זולות
ולגבי מעטפות קטנות יותר תיקנה דרך איביי יעלה לך בסביבות ה50 שח
ולגבי שאלה 4 קח את את הטבלה http://www.israelpost.co.il/npostcalc.nsf/calculat...
הלינק לא עובד
16/04/14 09:17
16צפיות
ידידי צירפת את המחשבון שציינתי שלא עובד כבר כמה ימים
ת
16/04/14 17:18
21צפיות
1. דואר ישראל נותן את המחיר הזול ביותר למעטפות מרופדות. החיסרון: יש רק שני גדלים. תבדוק אם זה מתאים לך.
המעטפות נמכרות בקרטונים של 100.
2. economy int shipping זה מה שאתה צריך לסמן.
3. תלוי במחיר, משקל וסוג המוצרים שלך. אם תתן קצת יותר פרטים, נוכל לעזור.
4. פוסט שלי מלפני כמה ימים בנושא:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?for...

בהצלחה וחג שמח!
תודה, למה לבחור בeconomy?
16/04/14 19:14
6צפיות
מה ההבדל?
º
זמן מסירה מציאותי
16/04/14 19:25
4צפיות
בנןגע ל3
16/04/14 21:06
3צפיות
אני מוכר מוצרים במשקל של עד 500 גר, שילוח לכל העולם (לא רואה סיבה שלא). בכלליות המוצרם ההתחלתיים שאני מוכר הם לשימוש במסיבות כמו שרשראות זוהרים, צמידים, משקפיים וכו. מקווה שזה מספיק, תודה רבה על הסיוע!
בבקשה
16/04/14 21:13
דואר רשום יתאים לך.
בעיה בהחזרת פריט...
16/04/14 14:46
37צפיות
החזרתי פריט למוכר מUK. הוא משום מה עדיין מופיע ב track17 כ-2014-04-04 14:27, HELD AT ENQUIRY OFF, BANBURY PDO
הסטטוס שלו-transporting
היום זה היום ה45 לעסקה,כלומר אם ארצה לפתוח קייס זה היום האחרון.המוכר עדיין לא קיבל את הפריט למרות ששלחתי ב 31 למרץ...אני לא מצפה שיחזירו לי כסף כשהפריט עדיין לא התקבל (למרות שזה קרה פעם עם פריט שהתעכב,המוכר החזיר לי ביום ה 44 וקיבל אותו אחרי יומיים),אבל זה אומר שמעתה והלאה אצטרך להסתמך על נדיבות המוכר,לא? ואם הוא לא ירצה להחזיר לי את הכסף אז אני לעולם לא אקבל אותו,והפריט גם לא אצלי...
יש מה לעשות?תודה!
את יכולה ליצור קשר עם המוכר
16/04/14 17:06
18צפיות
ולהסביר לו את מה שכתבת פה: שאת לא רוצה לאבד את ההגנה שלך באיביי ולכן את פותחת קייס כדי לשמור על הזכויות שלך עד שתקבלי את הזיכוי.
הטווח לפתיחת תיק כבר לא לפי 45 יום
16/04/14 18:27
15צפיות
אלא 30 יום מקבלת המוצר / התאריך המשוער האחרון להגעתו.
זאת אומרת..
16/04/14 19:13
14צפיות
שאם כתוב לי על מוצר:
Estimated Delivery: Fri. Apr. 11 - Thu. May. 8
עד מתי אני יכול לפתוח קייס?
º
עד 7 ביוני
16/04/14 20:10
2צפיות
פידבק שלילי מאוד מוזר
13/04/14 20:01
194צפיות
אהלן
לקוח שלי שילם על מוצר שמופיע בחנות בצבע כחול.
אחרי 48 שעות שלחתי ללקוח הודעה שהפריט שהוא קנה אזל ויש לי רק את אותו פריט שמכיל שלושה צבעים.
אמרתי לו שיבחר או לקבל החזר כספי מלא או שאני אשלח לו את הפריט עם הצבעים האחרים.
הוא בחר בהחזר, ומיד קיבל.
כמה שעות אחרי זה אני רואה שהוא פירסם פידבק שלילי ורשם בידיוק ככה:

"Very Bad , i Pay , After 3 days say are Not available.....but still are for sale"

הוא התעצבן מזה שהפריט עדיין למכירה, אבל זה בגלל שכל הפרטים של המוצר רלוונטים אני רק צריך לפרסם תמונה עדכנית.

יש לי למה לפנות לאיבי?
º
לא נראה לי...
14/04/14 00:28
53צפיות
לא מוזר בכלל... נסה לשים את עצמך בנעליו
14/04/14 12:55
83צפיות
הקונה התאכזב שהצעתי למכירה מוצר שאין לך (ובצדק, אתה אמור לבדוק את המלאי מראש ולא בדיעבד). אף שהחזרת את הכסף, זה מעצבן. אבל הוא השאיר לך שלילי אחרי שראה שאף שהודעת לו שאין לך, אתה בעצם ממשיך למכור את המוצר, וזה מרגיז כפליים. זה כבר נראה כאילו אתה מרמה אותו (אולי המצאת לו תירוץ כי לא בא לך למכור לו) או קונים אחרים (כי אם אין לך למה אתה מפרסם שיש לך?).

בקיצור, מבחינתו לא רק שהטעית אותו, אתה ממשיך בהטעיה הזאת, זה מריח חשוד, זו לא התנהגות מקצועית, והוא השאיר משוב שלילי כדי להזהיר קונים עתידיים. אגב, ייתכן שבמצבו הייתי עושה את אותו הדבר. אני מוכנה לסלוח למוכר על טעות (כשהיא באמת נראית טעות) כל עוד הוא מתקן אותה. אם הוא ממשיך כאילו כלום, מבחינתי הוא נוקט שיטת "מצליח" ואולי סתם "מרח" אותי, או שלא אכפת לו לזלזל גם בקונים אחרים, ואני לא סלחנית לגישה כזאת.
שמתי את עצמי בנעליו, לא הגעתי למסקנה הזאת.
14/04/14 13:27
71צפיות
קניתי ממישהו מוצר, שלח לי הודעה שאין אותו, קיבלתי החזר.
ראיתי שהמוצר עדיין "אונליין" - לא הייתי משאיר פידבק שלילי.
זה שהמוצר עדיין אונליין לא בהכרח אומר שרימיתי אותו, אם זאת המסקנה שגם אתה מגיע אליה אז חבל.
לדעתי אתה גם לא הגעת למסקנה הזאת, אלא היא רק חלק מאופציה שיכול ליהיות שהמוכר רימה אותי, ויכול ליהיות שהמוכר לא מקצועי, ויכול ליהיות שהמוצר עוד נשאר באוויר כי כל מה שיש למוכר לעשות זה רק להחליף לתמונה עדכנית, ויכול ליהיות עוד הרבה וריאציות ולאו דווקא נגד  הלקוח.
אבל להביא פידבק שלילי על סמך "יש מצב" שהוא רימה אותי או סתם מעצבן, לא הייתי משאיר.  כי אם הייתי מקבל פידבק שלילי על כל מוכר שעשה משהו שגרם לי להתעצבן אז הייתי מפזר הרבה פידבקים שליליים.

אם הלקוח לא היה מקבל את כספו, אם הלקוח היה מקבל הודעה ממש מאוחר שאין את הפריט, אם הלקוח באמת היה מרומה, אם לא הייתה שום תקשורת עם הלקוח, הייתי מקבל כל פידבק שלילי ומבין שעשיתי טעות.


נראה שלא באמת. אתה אדם אחר שפועל אחרת
14/04/14 13:41
65צפיות
ואתה גם יודע מה אתה חושב בתור מוכר, לא באמת ניסית להבין כנראה איך הוא חושב בתור קונה. תבין שלקוחות רבים לא פועלים כמוך, ולפי המשוב שהוא השאיר, מה שכתבתי הוא כנראה הרושם שהוא קיבל. עכשיו תחליט האם אתה מנסה לחנך לקוחות עתידיים לחשוב כמוך ולנחש למה לכל הרוחות אתה ממשיך לפרסם מוצר שאתה כבר יודע שאין לך, או שאולי לומד להבא לבדוק את המלאי מראש, ואם יש בעיה מתקן אותה מיד ולא מחכה שיתפנה לך זמן להחליף תמונה. אף אחד לא יכול לנחש מה מעכב אותך, וזה גם לא מעניין; מן ההוגנות הוא לא לפרסם מוצר שאתה כבר יודע שאין לך. לפחות תכניס הודעה שהצבע לא קיים במלאי או תוריד בינתיים את המכירה את שיגיע למלאי. זה הדבר הנכון לעשות.
טריליאן
14/04/14 14:05
54צפיות
אהלן, לקח לי 48 שעות להחליף תמונה. אפשר להתווכח אם זה בסדר או לא.
אחת מהמגבלות זה שהמוצרים לא אצלי והקשר עם הספק לא זמין כל רגע ביממה.

אני לא מנסה לחנך ואני לא חושב שלקוח צריך לנחש למה השארתי ליסטינג אונלין שאמרתי לו שאזל המלאי.
הוא יכל באותה מידה לשלוח הודעה אם הוא באמת היה יותר מעוניין ממה שהוא היה יותר עצבני.

והשאלה הראשונה שלי הייתה האם יש לי בכלל "קייס" לפנות לאיבי הרי הפידבק לא מבוסס והוא יותר תוצאה של רגש.

במסגרת הזמן של 48 שעות התמונות הוחלפו, המוצר עדכני.
עשיתי מה שיכלתי כדי שהלקוח ייצא מרוצה.
וזה התמונה שאני מקווה שאיבי יבינו.
ובמידה וכן , בגלל שאין לי עוד ניסיון במקרים כאלו עם איבי, האם יש פה "קייס" בכלל לפידבק הילדותי הזה ?

תודה חג שמח
אני לא טוענת שעשית משהו בכוונה; ניסיתי להראות
14/04/14 14:10
50צפיות
לך איך זה מצטייר מבחוץ, והתשובה, בשורה התחתונה: אתה לא מוכר מקצועי מספיק.

את הלקוחות שלך לא מעניינים ה"תירוצים" (או הסיבות האובייקטיביות) למה אתה לא מוכר מקצועי מספיק. אלה בעיות שלך, לא שלהם. לא מעניין שיש לך קשר בעייתי עם הספק או שלוקח לך 48 שעות להחליף תמונה. שוב, מבחינת הלקוח, פרסמת למכירה מוצר שאין לך (וטעות שתוקנה, גם אם מיד, אינה שקולה לעסקה חלקה, מה לעשות) ולאחר מכן לא עדכנת או הורדת מידית את המוצר אלא המשכת להציע אותו למכירה.

המשוב שלו לא "ילדותי" בכלל, ועצם העובדה שאתה מתייחס אליו בתואר הזה מעיד על כך שאינך מפנים את חוסר המקצועיות שלך. אני לא רואה סיבה שאיביי יסכימו להסיר לך את המשוב (הוא שילם לך ואתה ביטלת את העסקה בגלל טעות שלך) אבל אתה מוזמן לנסות ולדווח.
מסכים איתך חלקית -אבל בואי נסיים בזה.
14/04/14 15:38
41צפיות
אני מבין את הבעייתיות בנושא ההתנהלות שלי ולכן דרשתי מהספק שלי מידע על המלאי לאחר המקרה.

אם הפידבק השלילי שלו נראה לי כילדותי, זה לא מספק רמזים על מקצועיות או חוסר מקצועיות.
לדעתי זה פידבק ילדותי, במיוחד לאור ההתכתבות שלי עם הלקוח לפני המשוב שלו.
גם אם אפרסם שמשלוח מגיע בקירוב תוך חודש, ואחרי חודש ויום אקבל פידבק שלילי על זמן משלוח אחשיב זאת בתור פידבק ילדותי, אחרת הלקוח היה פשוט שולח הודעה לברר יותר פרטים לפני שהוא "חורץ" כביכול את נושא הטענה.

אבל תודה בכל מקרה, אני אשלח מייל לאיביי, חג שמח.

ונגיד שזה ילדותי...
14/04/14 17:34
52צפיות
זה לא אומר שזה לא מוצדק.
קודם לקח לך 48 שעות להודיע לקונה שהמוצר לא במלאי. אחרי שהקונה המאוכזב קיבל החזר, עדיין המוצר הוצג למכירה. אם אני הייתי הקונה הייתי חושב "הוא יודע עכשיו שהמוצר לא זמין. אז למה הוא עדיין מוכר? אולי זה לא באמת זמין, ומדובר במוכר שקרן שרק לא רוצה למכור לי".

נגיד וזה היה הפוך. היה מגיע פה לפורום לקוח שהחזירו לו את הכסף בטענה שהמוצר אזל מהמלאי, אבל הקונה בטוח שזה בגלל שהמוכר לא רוצה לשלוח לישראל. האם לא היו ממליצים לו לדפוק שלילי?
אוקי, נגיד שזה היה הפוך:
16/04/14 14:01
20צפיות
אם היה מגיע לפורום לקוח שהחזירו לו את הכסף בטענה שהמוצר אזל במלאי אבל הלקוח היה בטוח שזה בגלל שהמוכר לא רוצה לשלוח לישראל מאפליה כלשהי, וכולם היו ממליצים לו "לדפוק לו שלילי" אז זה היה ילדותי , "לדפוק לו שלילי".

עדיף שהלקוח היה מברר עם המוכר מה הסיבה שהמוצר עדיין אונלין מאשר לקפוץ למסקנות שהוא לא שולח בגלל שהוא מישראל. וזה בידיוק מה שהלקוח עשה, קפץ למסקנות ו"דפק לי שלילי".

מיצינו את הסיפור, אני כנראה חושב אחרת מרוב האנשים פה.
תודה בכל מקרה.
למה אתה חושב שהוא צריך לטרוח לברר מולך?
16/04/14 14:31
19צפיות
אתה מתנהל בצורה לא תקינה ואז מצפה שיבדקו איתך למה אתה עושה זאת... תתעורר, בעולם האמיתי זה לא עובד כך. אתה נשפט לפי המעשים, במבחן התוצאה, לא לפי התירוצים. אין שום הצדקה לכך שהשארת באוויר מכירה של מוצר שאתה כבר יודע שאינו במלאי. מוכר מקצועי שמגלה שאין לו מלאי מוריד את המכירה, מוסיף הערה וכו' ולא ממשיך להטעות לקוחות. זו הסיבה שקיבלת שלילי, ואתה כנראה מסרב להפנים אותה ועסוק בהצטדקויות שלא מעניינות אף אחד, צר לי.
שוב
16/04/14 15:28
22צפיות
אני לא יודע אם יש מטרה להמשך הדיאלוג שלנו, אבל אני אגיב.

אני מסכים עם מה שאת אומרת ואיכשהו לא הבנת את זה, ההתנהלות שלי הייתה קצת לקויה, ואכן למדתי ממנה.
רק שעם כל זה, לדעתי, ההתנהלות הזאת לא מצדיקה פידבק שלילי.

בעולם המציאות של איבי, אם כל לקוח היה מתנהל כמו הלקוח הזה, הייתה כמות מאוד גדולה של פידבקים שליליים יחסית למה שיש עכשיו.
כי על כל טעות קטנה של מוכר כלשהו, לטענתך צריך לקבל פידבק שלילי (מבחן התוצאה קראת לזה.).

אז לדעתי לא, לא אחרי שהלקוח קיבל התנצלות, קיבל את כספו, קיבל הסבר על המקרה מהצד שלי, ועוד כל מני התרפסויות מיותרות כדי שירגיש שבאמת אני מבין את התסכול שלו.
לדעתי אחרי כל זה, אין שום הצדקה לפידבק שלילי.

לא מצפה שיבין אותי, שיחקור למה זה קרה, שיתרך לעשות משהו מעבר למה שעשה כבר. לא מצפה לשום דבר מזה, ובכל זאת פידבק שלילי על המקרה הזה, לדעתי מיותר ומוגזם- במיוחד לאחר שפידבק שלילי יש לו משקל כל כך גבוה גם למי שאחוז הפידבק החיוביים שלו גבוה יחסית.
בעולם האמיתי יש נסיבות מקלות.

בעולם האמיתי היו לי מקרים ראשוניים עם לקוחות שרק עוד התחלתי למכור, הרבה יותר קלוקלים במקצועיות שלי בתור מוכר והצלחתי להתנהל עם הלקוח ולהגיע להסדרים שגרמו לו להיות לקוח מרוצה. ואפילו קיבלתי פידבק חיובי על כך.

אז נכון יש הרבה סוגים של לקוחות, ואצלי בתור מוכר לא כל לקוח צודק. ופה הוא טועה לדעתי בתור לקוח. ופה ההבדל ביני לבינך.

חג שמח.


קצת לקויה?
16/04/14 17:44
12צפיות
עשית כמה טעויות, ואתה עדיין מאשים את הלקוח....
למה הלקוח צריך להתאמץ
16/04/14 17:40
11צפיות
ולרדוף אחרי המוכר עם תהיות של "היי, האם סירבת למכור לי בגלל שאני מישראל או שבאמת אין לך את המוצר?"
נקודת ההנחה שלך היא שקונים מבלים המון זמן באיביי ומשקיעים את הזמן במסרים וקשרי לקוחות. זה לא עובד ככה, זה לרוב המוכר מי שמשקיע את הזמן הזה.
הלקוח לא צריך לנחש/לברר/לחקור. הוא רואה מוכר שסירב למכור לו מוצר ועדיין מוכר לאחרים. זה בהחלט הגיוני לחשוב שזה משהו אישי נגדו ולא משהו שקשור למוצר.
עוד הפעם.
16/04/14 17:53
11צפיות
או שאני לא מסביר את עצמי נכון, או שאתם פשוט לא מבינים את מה שאני מנסה להסביר.

אני לא יכנס לזה עוד פעם, שכל אחד יפעל בדרכו.

הלקוח לא צריך לנחש או לברר או לחקור ואמרתי את זה כמה פעמים.
אבל אם כל לקוח יצא מנקודת הנחה על כל מקרה קטן שקרה שהמוכר עשה את זה בכוונה, או שהמוכר שיקר, אז כל מוכר היה מקבל פידבק שלילי על כל מכירה חמישית או עשירית שלו.
מצטער, זה אתם לא מבינים אותי.

בואו נסיים את זה פה ושכל אחד יעשה מה שנכון לו.
לא כל לקוח, אבל יש לקוחות כאלה
16/04/14 18:15
6צפיות
ומוכר צריך להתמודד עם כל סוגי הלקוחות. יש כאלה שמאוד מתמקדים על כל פרט קטן, יש כאלה שלא. יש כאלה שידפקו שלילי על כל בעיה, יש כאלה שלא. אבל אי אפשר ישר להאשים לקוחות שמעוצבנים בגלל טעויות של המוכר.
מוכר ששיקר = משוב שלילי
16/04/14 18:19
10צפיות
ואם יותר קונים היו עושים זאת, מוכרים שקרנים היו נבעטים מהר יותר מאיביי, ומוכרים הוגנים היו נזהרים מאוד (יותר) מלהצטייר ככאלה, למשל לקחת את הזמן לפני שהם מורידים או מעדכנים דף מוצר שאין להם.
עצות מתוך נסיון
16/04/14 18:23
16צפיות
אין מוכר שלא טועה, זה קורה לכל אחד.
א  ב  ל,   יש מוכר שיודע לקחת אחריות על הטעויות שלו ולשלם עליהן, ואף לגרום ללקוח להיות מרוצה מהטעות ולחזור לקנות שוב.
אני עובדת עם מלאי מאוד גדול, וקרה לי כבר כמה פעמים שפירסמתי למכירה מוצר שלא היה במלאי.
תמיד אני שולחת מסר ללקוח, מתנצלת על הטעות ומזמינה אותו להרוויח מהטעות שלי! לקבל מוצר אחר ללא תשלום/בהנחה או כל פתרון אחר שהוא רוצה בו.
ללקוחות אין בעיה עם מוכרים שטועים, אלא עם כאלה שלא לוקחים ברצינות את הטעויות שלהם.
עדיף מראש לעשות מאמצים להימנע משלילי, מאשר לנסות ולהסיר אותו אחרי שכבר הגיע.
היי טלי - כנסי
16/04/14 18:49
12צפיות
לרוב לא טורחים לקרוא את כל השתלשלות הפוסט.

אז עשיתי כל מה שיכולתי כדי שהלקוח יהיה מרוצה.
שלחתי לו מכתב התנצלות מהרגע שנודע לי שהמוצר לא במלאי
(מאוד מתרפס אם אפשר להוסיף)
ובנוסף הוצע ללקוח :
1החזר כספי מלא
2משלוח של אותו מוצר רק בצבע אחר (הוא הזמין בצבע שאזל המלאי) ללא תוספת תשלום
3משלוח של פריט אחר אבל מאותו הזאנר כמובן ללא תוספת תשלום.

הלקוח בחר באופציה 1 - החזר כספי מלא.
קיבל מייד.

אחרי יום או יומיים קיבלתי ממנו פידבק שלילי כי המוצר נשאר אונלין(למרות שאמרתי לו שהצבע של המוצר אזל במלאי ).
*הוא נשאר אונלין בשביל שאני אצלם את המוצר שכן קיין ואחליף בין התמונות ואז הדף יהיה מעודכן.*

הטעות שלי שלא הוספתי את כותרת שאזל המלאי של הצבע המסויים.
למדתי מזה.

אז הלקוח בעצם הביא שלילי כי הוא ראה שאחרי יומיים המוצר שהוא קיבל עליו החזר עדיין היה באוויר.

-לא אני לא מצפה שבוא יבין מה הסיבות שלי שהמוצר אונליין
-כן למדתי והספק שלי מעכשיו יעדכן אותי עלכל גמר מלאי.

ובנוסף לכל זה, אני חושב שמבחינת לקוח לפרסם פידבק שלילי על זה שהוא ראה שהמוצר של המוכר עדיין אונלין למרות שנאמר לו שאזל המלאי זה התנהגות ילדותית (לא אני לא מנסהלחנך) ולכן אני חושב שהפידבק לא במקום ואני פירסמתי את כל זה כדי לדעת אם יש לי קייס מבחינת איבי והלקוח להחזיר לפידבק חיובי או לפחות למחוק את השלילי.

אז שלחתי לבדיקה, ללקוח נשלח עוד מכתב התנצלות ותודה על ההערה בסגנון מלוקק ואני מחכה לתשובה.

אם הוא ישנה את הפידבק, מעולה
אם לא - נתמודד.

חג שמח. שמישהו יסגור את הפוסט.


º
חג שמח ובהצלחה!
16/04/14 19:24
5צפיות
שינוי פידבק - לא מסובך
16/04/14 07:47
32צפיות
שלום לך,
מניסיוני הן במוכר והן כקונה, טרילאן צודקת, הקונה התעצבן.
הוא בעצם מנסה "לחנך" אותך על התנהלות לא נכונה.
תשלח לו הודעה שבה אתה מתנצל (לא להגזים בהתרפסות) ובה אתה מודה לו שהביא לתשומת לבך את הטעות שעשית ומודיע לו שתיקנת את הטעות, וכעת אתה מבקש ממנו שישקול שנית את הפידבק שנתן לך כי זה פוגע בך ואולי הוא לא מבין עד כמה.
לאחר מכן שלח לו דרך המערכת של איביי "בקשה לשינוי פידבק".
מנסיוני, ברוב המקרים זה עובד טוב מאוד.

לצערך, אין לך שום קייס מול איביי. הם לא ישנו את הפידבק שלו בשום מצב כי זו זכותו המלאה לתת גם פידבק שלילי. הוא לא עובר על אף אחד מסעיפי המדיניות שלהם.

בהצלחה.
º
תודה דייגוס. שבוע טוב חג שמח.
16/04/14 14:02
13צפיות
עכשיו ראיתי את הנושא.לדעתי-אחד העיוותים באיבי
16/04/14 18:52
22צפיות
זה נושא הקלות של השליילים.

לדעתי-אם המוכר החזיר כסף-זה סימן שלא הייתה עסקה כלל-ואיביי צריכים לבטל את נושא השלילי.
לדעתי הקונה לא היה צריך לשים שלילי
16/04/14 20:03
9צפיות
אז המוכר עשה טעות אז מה? אפשר לשלוח מייל ולכתוב "ראיתי במקרה שיש לך ליסט פעיל וזה ניראה לי מוזר לאור העובדה שאמרת שאין לך את הצבע במלאי"
אני גם מוכר וחושב שהקלות שקונים שמים שלילי על מנת להתנקם במוכרים היא שערורייתית.
אם הייתם נכנסים  לחנות ולא הייתם מרוצים מהשירות היה מותר לכם לעמוד עם שלט בחוץ ובה כתוב "אל תכנסו לחנות הזו כי המוכר הזה רמאי?" המוכר היה מזמין משטרה ובצדק.
כקונה אתה לא יכול לנהוג בבריונות ובאגואיסטיות כי מאפשרים לך. במדינת איביי אין משטרה. היא לא קיימת. אם היא קיימת זה רק עבור הקונים. איפה הגנת המוכר פה? מה לאיביי אין אינטרס שהמוכר ימשיך למכור?
מוכרים רבים בונים עסק ומשקיעים את כל זמנם. אפשר קצת להקשות את היד על ההדק. לא על כל דבר שמים שלילי. אפשר גם לשים ניטרלי. הוא עושה את העבודה.
מילא אם היה מוכר נותן שירות דפוק ולא עונה למיילים, בסדר. תנו שלילי. הלקוח קיבל את הכסף חזרה בלי ויכוח. המוכר  לא עשה משהו בזדון. כולה טעות תמימה או חוסר תשומת לב.
מה הסיפור? ישר שלילי?
אני לא מקבל את זה.חבל שקונים לא מבינים את הערך של העסק עבור המוכר.

תתקשר לאיביי, אין לך מה להפסיד.
16/04/14 21:20

אבל תלמד מהטעות שלך.
שינוי פידבק משלילי לחיובי
16/04/14 15:42
34צפיות
כבר הרבה מאוד זמן שלא היתי צריך לדאוג לזה אבל הנה זה שוב קרה... השאירו פידבק שלילי, שלחתי מסר עם הסבר ופיצוי והוא יהיה מוכן לשנות את הפידבק אחרי שיקבל את המוצר החדש אצלו.

השאלה היא איך אני מבטח את עצמי מבחינת איביי שהוא אכן ישנה את הפידבק, במסר הוא כתב לי במפורש שישנה את הפידבק אחרי שיקבל את המוצרים החדשים אבל זכור לי מקרה שבעבר הלקוח קיבל את המוצר ואת הזיכוי ולא שינה את הפידבק איך אפשר להתגונן?

תודה על העזרה
אי אפשר להתגונן
16/04/14 17:02
29צפיות
אבל חבל להשליך על כל הלקוחות בגלל מקרה אחד. שלח לו מוצר כפי שהבטחת, ושמור על קשר כדי לוודא שקיבל אותם והוא מרוצה.
º
זה בדיוק מה שתיכננתי, נקווה לטוב
16/04/14 17:08
10צפיות
º
בהצלחה!
16/04/14 17:09
6צפיות
מצטרף לשאלה החשובה הזאת,,
16/04/14 17:11
20צפיות
אם נניח הוא סוגר עם הקונה שהוא מחזיר לו חלק מהכסף או את כל הכסף [לא שולח לו מוצר חדש]
במסרים דרך איביי ובתמורה הוא מתחייב לשנות לו את הפידבק
הקונה מתעלם ממנו אחר כך,,,,,,אפשר להתלונן לאיביי?
הכל כתוב שחור על גבי לבן בתוך האיביי,,,איביי לא יגנו על המוכר???
חח..אתה יוצא לקרב מול הלקוח?
16/04/14 17:15
18צפיות
בעסקים צריך ללמוד להתמודד עם כל סוגי הלקוחות מכל התרבויות, ולשמור על סטנדרט שירות בינלאומי.
רוב הלקוחות ישרים, ובסך הכל רוצים לקבל את המוצר בזמן ובמצב שהובטח.
אין מוכר שלא עושה טעויות כאלה ואחרות. השאלה היא רק איך אתה פותר את הסיטואציה באופן כזה, שהלקוח באמת יבין שבצעת טעות בתום לב ואתה מוכן לפצות.
עם הזמן צוברים נסיון בשירות לקוחות וזה הופך קל יותר.

לצערי לא ענית על השאלה שלי בכלל,,
16/04/14 17:22
11צפיות
האם לפני דעתך אם מוכר סגר עם קונה בתכתובות בתוך האיביי שהוא יחזיר לו החזר כספי ובתמורה הקונה ישנה לו את הפידבק ואחרי ההחזר
הקונה מתעלם ממנו,,אם פונים לאיביי יש מצב שאיביי לא יורידו את הפידבק השלילי?? אבל עשינו "הסכם",,למה הם לא יעמדו מאחורי המוכר?
כתבתי את זה בתגובה הראשונה
16/04/14 17:31
14צפיות
שאי אפשר להתגונן בעניין הזה. איביי מסירים רק פידבק שלילי בתוך קריטריונים מסויימים של הפרת התקנון שלהם.
א  ב  ל,  לאחרונה איביי התחילה ללכת לקראת המוכרים, בכל מה שקשור לפידבקים שליליים, והיו מוכרים שדיווחו פה על הסרת שלילי גם בגלל סיבות שלא קשורות לתקנון.
יכול להיות שזה קשור לנציג שאתה נופל עליו.

º
תודב רבה טלי
16/04/14 17:55
4צפיות
משלוח מסינגפור שמתעכב
16/04/14 11:12
31צפיות
היי
הזמנתי מEBAY מצלמת רכב ב7.3 . לפי הצפי של המוכר היה אמור להגיע עד ל14.4 כביכול..
בכל מקרה המוצר לפי המספר מעקב יצא ב17.3 מסינגפור לישראל,  ובדואר ישראל המספר מעקב לא מופיע בכלל..
יש מה לעשות כרגע? או שלהמתין פשוט , אולי עמוס בגלל החג וכו'.

תודה וחג שמח.
יש לך 30 יום מ-14/4 לפתוח קייס
16/04/14 17:08
10צפיות
תברר עם המוכר אם יש לו מידע לגבי מיקום המוצר כרגע.
אם לא תקבל פתרון בתוך טווח הזמנים, פשוט תפתח קייס.
שאלה
16/04/14 16:54
10צפיות
מישהוא יודע מה ההבדל בין China Post Air Mail ל China Post Air Parcel?
ועוד שאלה:
האם שליחה מסין דרך הדואר של הונג קונג, סינגפור, שוויץ, ושוודיה הם יותר מהירות?
תודה רבה
שאלה בנוגע למשלוח
16/04/14 09:33
29צפיות
לקוח ביקש  invoice...שלחתי
אחר כך פתאום נזכר לבקש הנחה במשלוח...
איך אני שולח לו שוב את החשבון אחרי הנחה?
אשמח לעזרה
תודהרבה
שימוש ביוזר איביי נוסף
14/04/14 18:02
79צפיות
שלום לכם חברים וחג שמח

ברשותי יוזר איביי איתו אני עובד לצורך מכירותי במשך כשנה.
חשבתי להשתמש ביוזר נוסף יוזר של אחי עם מספר פידבקים, האם עצם העובדה שאנחנו גולשים מאותו כתובת IP תפריע?

יש לציין שמדובר במשתמש paypal אחר לחלוטין אך עם אותו כתובת

אם ובמידה וכפילות הכתובת מפריע, שינויו לכתובת אחרת תתן לי את האופציה להשתמש ביוזר שלו ללא חשש?

אשמח לעזרה
º
אל תשתמש באותו IP\מחשב
14/04/14 23:16
40צפיות
שאלה נוספת
15/04/14 22:41
39צפיות
במידה ולא אשתמש ביוזר של אחי באותו המחשב
האם עצם העובדה שהוא התחבר איתו בעבר במחשב שלי יכולה להזיק לי?

מועדים לשמחה
במידה והוא כבר נכנס דרך המחשב שלך
16/04/14 09:13
23צפיות
אז אתה "שרוף"
משמע...במידה ויסגרו לך את אחד החשבונות , זה יתפוס גם לגבי השני.
אין בעיה
16/04/14 07:35
28צפיות
שלום לך,
אין בעיה בשימוש במספר יוזרים מאותו מחשב אפילו אם הם שייכים לאנשים שונים.
אני עושה את זה שנים.
מדי פעם אתה או אחיך יכול לקבל הודעה שמזהירה אותך שנעשה שימוש ביוזר ממחשב לא מוכר אבל זה גם יכול לקרות אם אתה משתמש מהמחשב בעבודה למשל.
הבעיה היא שבמידה והיוזר שלך נחסם מסיבה זו או אחרת, איביי יכולים לקשר אותך ליוזר השני ואז לחסום גם אותו.
(לכן אם כבר השתמשת בעבר ביוזר שלו דרך המחשב שלך אז זה כבר לא משנה כי הם יכולים לקשר)

לכן, אם אתה עובד בצורה נכונה ו"כשרה", אין לך מה לדאוג.

בהצלחה,
רוני


הצעה
14/04/14 06:48
112צפיות
שלום  לכולם

אני מחפשת חברה עם מוצר מצליח \ שנוכל לעבוד יחד,
אני גרה באריזונה ארה"ב ויש לי חנות באיביי שרצה כבר כמה שנים  לסירוגין ( ( אני מוכרת בעיקר בגדים)
אני פתוחה להצעות ורעיונות לעבוד בשיתוף פעולה \ דרך פירסום בחנות שלי וחלוקה באחוזי המכירות.
תודה וחג שמח!
מיטל
את מחפשת דרופ שיפר מישראל?
15/04/14 21:49
56צפיות
שיבצע את המשלוחים ללקוחות שלך, או הפוך?|
כפי מה שאני יודע המחירים שם בארה"ב הרבה זולים.
דרופ שיפר
16/04/14 05:46
46צפיות
היי אמירם
אני מחפשת חברה עם מוצר מצליח שיש רק בישראל שאפשר לשווק אותו פה בארה"ב ( דרך החנות שלי באיביי)
אני אפרסם את המוצר והחברה תשלח אותו מהארץ ללקוחות. אני מודעת לזה שהמשלוח יותר יקר אבל אני בונה על מוצר מספיק מצליח ככה שזה ישתלם לכולם.
או  למצוא חברה שנמצאת פה בארה"ב.
כמו שרשמתי אני פתוחה להצעות...
אני בעיקר מוכרת בגדים ואין לי יותר מידי ידע לגבי מוצרים אחרים. בגלל זה אני מחפשת את השיתוף פעולה.

חוץ מזה העדיפות שלי היא לעבוד עם חברות ישראליות \ בגלל זה אני רושמת בפורום הזה.


הפריט לא הגיע. מה לעשות?
15/04/14 08:32
64צפיות
שלום מבקשת עצתכם בבקשה

אני ואחותי הזמנו מאותו מוכר(בלי לדעת לפני, מסין אם זה משנה)
אחותי לא קיבלה את הפריט, ופספסה את המועדים האפשריים לפעולה. כמובן שהמוכר לא ענה לפניותיה.

אני פניתי אליו. (עברו בדיוק 30 יום מההזמנה) בגלל הנסיון שיש לנו איתו, ביקשתי את הכסף חזרה.
הוא השיב כך: בבקשה חכי עוד שבוע, אם לא יגיע אשלח שוב.
מה אתם ממליצים לי לעשות? מה לענות לו ואיך לפעול?
תודות
חג שמח
מתי זה היה?
15/04/14 19:14
23צפיות
אם הוא שלח לפני חודש אז על פניו לא עברו המועדים האחרונים לפעולה, בכל מקרה זמני הגעה של מעל לחודש אינם חריגים כשמדובר במשלוח מסין.
ניתן לפתוח תיק על אי הגעה רק לאחר התאריך
16/04/14 02:53
10צפיות
המשוער ותוך 30 יום מהתאריך המשוער האחרון לקבלת המוצר. טווח התאריכים מופיע בהיסטוריית הרכישות (Purchase history). בקשי גם מאחותך לבדוק, אולי היא תגלה שהיא לא פספסה (עד לפני כמה חודשים היה לו"ז אחר אבל איביי שינו אותו).
אני בטח לא היחיד שמנסה להשחיל שאלת Amazon
15/04/14 22:41
52צפיות
אבל אני מניח שלאנשים יש פה ניסיון אז אני אנסה..

אני רוצה להזמין משם משהו בפעם הראשונה ועדיין לא בדיוק מתמצא באתר.
המוצרים הם 2 משחקי פלייסטיישן 4 בעלות כוללת של 82$ (284 ש״ח).
שניהם נמכרים ע״י אמזון עצמם ולא ע״י מוכרים חיצוניים. כמו כן שניהם מופיעים כ-Your order qualifies for FREE Shipping.
לפני שביצעתי את התשלום הסופי הופתעתי לגלות שבסיכום העסקה מופיע לי משלוח בעלות של 50$, מיסים בסך 15$ ומכס 90$ (!?@#$).

אני מפספס פה משהו ? אני עושה משהו לא נכון ?
מחיר המשלוח שמופיע באמזון הוא לארה"ב
16/04/14 02:51
23צפיות
אמזון לא שולחת חינם לישראל... לאיזו כתובת ניסית לשלוח?
קח בחשבון שאכן תידרש לשלם מסים בישראל על הזמנה בסכום מעל $75 (וסכום ההזמנה מאמזון לחישוב המס כולל גם את עלות דמי המשלוח).

נראה לי שבמקרה כזה שווה לך לפצל את ההזמנה לשתי הזמנות נפרדות (כדי לא לעבור $75) ולשלוח אותן דרך אחת מחברות השילוח שנותנות לך כתובת בארה"ב ומביאות לך את המוצר לישראל. נסה את BUY2USA, יש להם גם מחשבון אמזון באתר.
אחרי 58 יום נפתח קייס ע"י לקוח
14/04/14 10:23
114צפיות
מדובר בתכשיט שנמכר ללקוח עם 1 פידבק. במחיר של 20 דולר כולל משלוח.
הוא  שילם רק לאחר שפתחתי קייס נגדו .לטענתו היתה לו בעיה עם פייפאל.

חלפו 58 יום מיום התשלום  ואיביי מודיעים לי שנפתח קייס נגדי.
הוא טוען שלאחר שימוש, התכשיט  נשבר לאחר שנתקל במשהו .
והוא ראה שבפנים התכשיט איננו מחומר כסף, כי הטקסטורה בפנים איננה מלוטשת. (באזור השבר)ולכן זה חוסר יושר.
אני הגדרתי את החומר ככסף והצבע כסף.
טענתו היא שהתכשיט לא כמתואר.
הוא רוצה תכשיט אחר במקום השבור, ובאיכות משופרת.
איביי מציינים שאם לא ימצא פתרון הקייס יוסלם.
הוא לא נתן לי פידבק. ולדעתי הוא כבר לא יכול לתת בשל הזמן שחלף.
מה גם שהמוצר כבר לא מופיע ברשימת המוצרים שנמכרו.
ואם אשלח לו חדש במקום זה שנשבר לו, הרי הוא יהיה זהה לראשון.
לאור הנתונים שציינתי, הזמן שחלף, הטענה הלא הגיונית.
פשוט נשבר לו תכשיט והוא רוצה אחר במקומו . עם טענה מקורית מאד שהחומר לא כמתואר.
אגב, לי יש רק 19 פידבקים שניתנו לאורך למעלה משנה, רובם מקניות ולא ממכירות.
כיצד עלי לנהוג?
כיצד איביי אמורים לנהוג?
מה דעתכם?
תודה מראש לכל המשיבים......
הוא יכול לפתוח תיק עד 30 יום מקבלת המוצר
14/04/14 12:28
85צפיות
(אם אין אישור הגעה, אז לפי התאריך האחרון המשוער להגעה). אם הוא פותח לאחר מכן, הוא כבר לא יכול להסלים לאיביי.
לא ברור באיזה תכשיט מדובר, אבל מניסיוני האישי תכשיטי כסף לא נשברים בד"כ (זו מתכת רכה יחסית וגמישה, לא פריכה). האם זה תכשיט שייצרת בעצמך או קנית? כתבת ש"הגדרת את החומר ככסף" – האם אינך בטוחה שאכן מדובר בכסף?
האם יש לך דרך ודאית לדעת בעצמך שמכרת תכשיט מכסף? (אם לא, אולי הצדק איתו).

כרגע הייתי מבקשת ממנו שיצלם וישלח לך תמונות (כמובן, לא להציג זאת כחדש או אי אמון בו, אלא לצורך בקרה איכות ובדיקה, למשל מול הספק שלך, אם זה לא תכשיט שהכנת בעצמך). להסביר שיש לך רק תכשיטים כאלה וחשוב לך לבדוק אם מדובר בכשל נקודתי בייצור או בבעיה כוללת (ואז הפתרון הוא רק זיכוי, כי אין תחליף, אבל את זה לא הייתי אומרת לו כרגע).

הנתונים שציינת והזמן שחלף לא מצביעים על כך שהטענה לא הגיונית. בהחלט ייתכן שתכשיט יישבר אחרי שימוש של חודש, וזה לא אמור לקרות, וכבר קרה שקניתי מאיביי תכשיטי "כסף" שלא היו באמת מכסף, ולמרבה הצער זה לא נדיר. אם תפרטי יותר ניתן יהיה לייעץ בצורה מדויקת יותר.
הסלמה - למה היא מובילה?
14/04/14 14:13
70צפיות
תודה על התשובה המהירה.

התכשיט נקנה על ידי. הוא מצופה בכסף מבריק ובדיקה שעשיתי לתכשיט דומה ע"י שבירה מכוונת שלו כדי לראות את הפנים - הראתה שגם הפנים הוא כסוף.
התכשיט זול- שווה ערך למחיר שנמכר. אין לי אחריות יצרן. וגם אין לי בעיה לשלוח חדש. אלא שהוא לא מתלונן על כך שנשבר. אלא על כך שאינו כמתואר.
והתיאור היה: מתכת כסף. צבע כסף.  וזה מה שנכון מבחינתי.
ורק בגלל שהטקסטורה של מקום השבר איננה מבריקה כמו החוץ שלה הדבר מעיד על חומר אחר. (אגב אין לו טענות על שבירת התכשיט ציין במפורש שארע ארוע אלים).
והוא מבקש תכשיט זהה באיכות שונה.

השאלה הנשאלת היא בעצם ההתנהלות של איביי כלפי כמוכר :
לאחר 58 יום ממועד שליחת המוצר, או 64 ימים ממועד קנייתו - מסתבר שניתן לפתוח קייס. כך הם פני הדברים נכון להיום.
וגם להסלים אותו לאחר 4 ימים.

אכן, אפשר לבקש צילום. אבל זו סתם משיכה של זמן על ידי, ומצילום לא יהיה ניתן להבין את ה"לא כמתואר" כי זה עומד על דקויות של חומר.(ויש מצב שאעשה זאת).
מה קורה לאחר ההסלמה?
האם יש לזה משמעות לגבי כמוכר?
הוא כבר לא יכול לתת פידבק, כך שלא יהיה דרוג. אז מה כן?
מה לגבי הגנת מוכר. כיצד ניתן להדוף האשמות שרק בדיקה על ידי מעבדת חומרים,  אם יביא אימות חתום על ידה, אולי תוכל להוכיח?
אשמח אם תהיינה התיחסויות לשאלות שהעליתי.
תודה למומחים על התשובות..........


לשיפוט והכרעה של איביי
14/04/14 14:27
74צפיות
לא משנה כמה זמן עבר מאז שליחת המוצר או ממועד קנייתו; לפי התנאים החדשים של איביי הזמן לפתיחת תיק נספר ממועד הגעת המוצר (כפי שכתבתי לך בהודעה הקודמת). אם הוא פתח את התיק תוך 30 יום מרגע שהמוצר הגיע אליו (בהנחה שיש מעקב) או מהתאריך האחרון המשוער להגעה, הוא אכן מכוסה ויכול להסלים לאיביי.
http://pages.ebay.com/help/policies/money-back-gua...

כסוף = מצופה/צבוע כסף = לא עשוי מכסף.
כלומר, אם כתבת שהמתכת היא כסף וזה רק ציפוי כסף, המוצר אכן אינו כמתואר.
להבא, אם את לא יודעת ממה עשוי התכשיט, אל תכתבי סתם. תכתבי מתכת, או alloy (סגסוגת) וצייני שזה רק בצבע כסף.

מצד אחד התכשיט נשבר (אולי באשמתו?) מצד שני, בגלל השבירה, הוא גילה שלא קיבל את מה שקנה. הוא קנה תכשיט כסף וככל הנראה לא מכרת לו תכשיט כסף. אם אין לך תכשיט כזה, ומכיוון שאת כותבת שמדובר במוצר זול, נראה לי ששווה כבר להחזיר לו את הכסף ולסגור את הדברים כך. בלי הסלמה לאיביי, בלי התעסקויות מיותרות. פשוט להבהיר שאין לך תכשיטים אחרים, את מתנצלת שהוא לא מרוצה מהאיכות ולכן מחזירה לו את כספו. החזר מלא יסגור את התיק מיד, לידיעתך (נדמה לי שאת יכולה להחזיר אוטומטית תשלום בפייפל תוך 60 יום בלבד, אז לא כדאי למשוך את זה).

כמו כן כדאי לבצע הפקת לקחים, כפי שכתבתי למעלה, אם את לא בטוחה שאת מוכרת כסף, אל תתחייבי לכסף. חבל שתמצאי את עצמך בעתיד מתמודדת שוב מול לקוחות מאוכזבים או מול דיווחים על תכשיטים מזיופים. זה יפגע לך במוניטין הרבה יותר.
מסכים עם טרילאן - מדובר בהטעיה
14/04/14 17:40
65צפיות
כשכותבים שתכשיט עשוי מכסף, זה חייב להיות עשוי מכסף, לא מצופה כסף.
1 אאונס (28 גרם) של כסף טהור עולה בערך 25 דולר. אני לא יודע כמה שוקל התכשיט, אבל אם זה היה באמת כסף, זה היה שווה הרבה יותר מ-20 דולר שכולל משלוח ורווח מוכר.

"אני הגדרתי את החומר ככסף והצבע כסף" - מכיוון שהחומר לא כסף, יש פה הטעיה.
איך להתנהל?
14/04/14 18:55
75צפיות
תודה לך טריליאן על שהארת את עיניי לגבי דרך ההתנהלות להבא.
קראתי את המדיניות של איביי, בלינק שצרפת.
הקונה חרג מפרק הזמן של 30 יום ועוד 23 ימים של הגעת משלוח (דאר רשום עם מספר מעקב), ובכל זאת הקייס נפתח. מעורר אצלי סימן שאלה......

אכן, נראה לי שהחזר כספי יכול להיות הפתרון. אבל אינני יודעת אם באמת התכשיט נשבר.

נראה לי שהתכשיט מכסף טיבטי, מצופה בכסף סטרלינג. כסף טיבטי הוא גם סוג של כסף.

האם לבקש ממנו לשלוח לי חזרה את המוצר, ועם קבלתו לידיי אחזיר לו את כספו.
או שמא שישלח לי צילום שמהווה הוכחה לטענתו שהמוצר איננו מכסף.
אינני מעוניינת לשלוח לו מוצר חלופי.

במקביל לפתיחת הקייס הוא כתב לי את המסר הזה:
email yhusha "at" mail "period" com
ממש לא ברור לי מה כוונתו במשפט זה.

חג שמח ו....
תודה על כל תשובה
כסף טיבטי זה לא כסף
14/04/14 21:12
78צפיות
נכון, יש בפנים כמות קטנה של כסף. אבל כשכותבים כסף, הכוונה היא לכסף טהור.
כסף סטרלינג מכיל 92.5% כסף והשאר חומרים אחרים(לרוב נחושת).
אגב, יש אזהרה לגבי כסף טיבטי:
http://www.ebay.com/gds/Tibetan-Silver-A-Buyer-s-A...

בעקרון את הסתבכת עם הטעית הלקוח. הצהרת על תכשיט שעשוי מכסף, והוא עשוי מחומרים אחרים.

לגבי האימייל, אז אסור לכתוב כתובות אימייל במסרים באיביי. לכן הוא התכוון שהמייל שלו הוא yhusha@mail.com
קשר ישיר לקונה לא מקובל
15/04/14 09:29
43צפיות
ברם זה ברור לחלוטין ,הוא ציין כתובת בצורת טקס. רשום לפניך ותלמד.
yhusha@mail.com
at בלטינית זה הסימן @

כל פנייה למוכר מסיבת אי הגעה /מוצר שלא כמתואר
16/04/14 02:46
20צפיות
פותחת תיק. אבל אם הוא לא נפתח בטווח הזמנים של איביי לא ניתן להסלים אותו ולמעשה הוא "חסר שיניים". האם מספר המעקב שלך מוזן באיביי? אני לא יודעת אם זה מסתנכרן אוטומטית... אם הוא פתח את התיק תוך 30 יום מהתאריך האחרון המשוער (גם אם בפועל המוצר הגיע לפני) בהחלט ייתכן שהוא יוכל להסלימו. אם לא, אז לא.

בין אם התכשיט נשבר ובין אם לאו, הנקודה היא שסיפקת מוצר שלא כמתואר וזו בעיה הרבה יותר גדולה. תכשיטים מזויפים, בפרט כסף שאינו כסף (כסף טיבטי הוא ממש לא כסף; יש בו אולי 1% כסף וגם זה לא תמיד...) זה לא משהו שאיביי סלחנית לגביו, ואת ממש לא רוצה שזה יגיע אליה. את צריכה לחשוב לטווח הארוך ולא להתקמצן על גרושים. מכרת ללקוח תכשיט מזויף, את באמת לא מבינה עד כמה זה חמור? החזירי לו את כספו וראי בכך שכר לימוד. הדבר האחרון שאת רוצה שקונה כזה יערב את איביי או ידווח עלייך! תסתמי לו את הפה, תהיי נחמדה ותתנצלי ותסגרי עניין.

לא נראה לי שיש טעם לבקש ממנו שישלח בחזרה (מן הסתם הוא יבקש שתשלמי על המשלוח). כתבת שזה תכשיט זול, באמת שווה לך להתעסק בזה? כמו כן כתבת שיש לך עוד תכשיטים כאלה ברשותך, אז למה את צריכה הוכחה דווקא ממנו לכך שזה לא באמת כסף? בעצמך כתבת שזה כנראה רק מצופה בכסף... אני לא מבינה למה את מושכת את זה אם כבר ברור לך שעשית טעות מהותית בתיאור המוצר.

אני מניחה שהוא שלח לך את הדואל שלו כדי שתוכלי להחזיר לו את הכסף לפייפל (אבל אם את עדיין יכולה לבצע זאת כהחזר זה יהיה עדיף, כי כך זה כבר יסגור אוטומטית את התיק בלי שתצטרכי להיות תלויה בו).
בניתי ליסט ראשון בקרייזי ליסטר
16/04/14 00:21
45צפיות
שורה תחתונה. נהדר!!!
לפני מספר חודשים התקשרו אלי על מנת להציע לי להשתתף בקבוצת בדיקות למוצר. עניתי בחיוב.
האמת, שיחקתי עם המוצר קצת ומהר מאוד גיליתי שאין לי אנרגיות ללמוד את זה. (אני איש מחשבים במיקצועי...מוזר)
אני עד היום השתמשתי במנגנון הסטנדרטי לחלוטין של איבי. השקעתי בתמונות אבל משהו צבט לי שהליסטים שלי ניראים משעממים ולא מושכים את הקונים, לעומת כל העמודים המעוצבים ברשת.
אחרי שצפיתי במספר סרטוני הדרכה החלטתי לנסות שוב.
בניתי לפני שבוע איזה ליסט. המוצר התגלה כפשוט ואינטואיטיבי מאוד. בסיום העבודה ניתקעתי בבאג עם גודל העמוד. השוליים זזו לי ונתקעו, אחת התמונות נשארה מחוץ לשוליים ללא אפשרות להחזירה חזרה. בקיצור עצבים.
עזבתי את זה, אבל כל הזמן אמרתי לעצמי שאני לא אוותר. אני חייב ליסט מעוצב ומרשים.
הערב פתחתי שוב את הליסט. למרבה ההפתעה הבעיה תוקנה מייד וסיימתי את העבודה.
בניתי ליסט לתפארת עם גלריה של תמונות נגללות. הכנסתי את כל תנאי ההסכם שהדרופ שיפר שלי המליץ שאכניס, הכל בפונט יפה ונקי עם לשוניות נחמדות של shipping / returns וכו
אני מה זה מבסוט.
הבעיה שאני לא יכול לשתף. חבל !!!
מקווה שבעקבות השינוי, המוצר הזה ימכר יותר טוב.
ממליץ בחום.
עמירם
º
תודה על השיתוף!
16/04/14 17:20
5צפיות
שעות פתיחה יחידות הדואר פסח 2014
15/04/14 23:52
54צפיות

http://www.israelpost.co.il/content.nsf/pages/pass...

אני עונה בטרם נשאלה השאלה שתמיד נשאלת...

עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה