בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
אופני כביש: זרימה, שקט, מהירות, מאמץ, יופי, קלילות, חיים. מי שלא רכב על אופניים קלי משקל, עם צמיגים דקיקים, כאילו לא רכב מעולם. אופני כביש, הם אופני המירוץ שהכרתם כילדים, שולטים ברמה בעולם האופניים כבר יותר ממאה שנים וימשיכו לשלוט גם בעתיד... בפורום אופני כביש תמצאו משוגעים לעניין, המנסים לנווט את דרכם במציאות התחבורה הקשה של ישראל. הפורום עוסק גם במרוצי האופניים העולמיים, ובראשם הטור דה-פראנס. היכנסו אלינו ולא תצטערו.

*** אין לפרסם הודעות קונים/מוכרים או הודעות מסחריות ללא אישור המנהלים ***
המקום הנכון
לכל מה שקשור באופני כביש. טיולים, מירוצים, אימונים וסתם חוויות.
הודעות שאינן בנושא הפורום - ימחקו ללא התרעה.
לאתרים נוספים שכדאי לבקר בהם - לחצו על הלינק
 
המשך...
הודעה חדשה

איך קונטאדור ניצח אתה וואלטה, ב
17/09/14 04:23
בסדר ה'נכון' של רצף המכות בקרב אגרוף, כאשר הטווח עדיין רחוק ואין אפשרות להגיע לשני ביישור ידיים, ינסו המתאגרפים לשחוק עמידות יריביהם בעזרת שליחת ג'בים לכוון האזורים המותרים באזור הגולגולת, מן ריכוך שכזה, עוד ועוד מכה, 'ליטוף', פוגע לא פוגע (עדיף שיהיה פוגע), אבל זה אמור לעבוד, גם על דרך ההצקה בלבד, 'תמשיך כול הזמן לשלוח ג'בים, תעסיק אותו, זה יעזור למצוא פרצה בהגנה'.
סדר המכות של קונטאדור היה שונה, הוא שלח מיד בתחילה אפרקאט והימם את יריביו, ואז המשיך ושלח ג'בים, עוד ועוד, מבלי להרפות, המשיך לרכב לצידם, לעולם לא רחוק מדי, תמיד בחזית, מוכן להגיב, מוכן להתקיף, אם רק יאתר פרצה – (גם) באיתור פרצות קונטאדור הוא מאסטר.
העליונות שהפגין בקטע 10, ואולי לא פחות חולשתו הגדולה של פרום בקטע, בנוסף לתקלתו של קווינטאנה, שטעה והחליק בתחילת הקטע איבד זמן רב ולמעשה יצא מהמרוץ אחר הניצחון, דבר שגרר באופן מידי שינוע כוחותיה של מוביסטאר לעזרתו של וולורדה, א
 
סקר אודות סוגי האימונים שלכם
16/09/14 16:58
103צפיות
שלום לגולשי אתר פורום אופני כביש, בבקשה - סקר אודות סוגי האימונים שלכם
(ניתן להשאיר פרטים בתוך הסקר) הסקר עצמו אנונימי, אלא אם כן ברצונכם להוסיף פרטים (הם ישמרו במערכת).
תודה מראש
לינק לסקר - כאן
(הסקר באישור מנהלי הפורום)
תודה
אלעד
מנהלים ,יהיה סוף כבר לפארסה הבלתי נגמרת הזאת ?
16/09/14 20:46
64צפיות
נגזר עלינו (קוראי הפורום ) להיות מנומסים ,מאופקים ומאד קל לפרגן .מה קורה  שרוצים גם להגיד דברים אחרים מבלי לפגוע בפרנסתו של אדם ? כדי שזה לא יקרה וכדי שלא נפגע בפרנסתו וגם של אחרים ''ממשלחות'' כאלו ואחרות ,פשוט תחסכו לנו את הבולשיט  אולי !
קונטדור האלוף שחזר מהכפור
15/09/14 20:39
236צפיות
שלום לכל העמיתים
ומרים שכאשר רואים אקדח במערכה הראשונה של ההצגה הוא יורה בשלישית. וזה בדיוק מה שעשה אלברטו קונטדור "האקדוחן מפינטו" שיחגוג בחודש דצמבר הקרוב 32 אביבים מנצח בפעם השלישית את הוואלטה (אחרי 2008 ו – 2012), ואיזה ניצחון שזה היה. רכבת הרים משוגעת כך אפשר להכתיר את העונה שעברה על הרוכב הספרדי המחונן. הוא החל את העונה בקול תרועה רמה ואחרי שניצח את טיראנו אדריאטיקו ואת הטור של חבל הבאסקים וסיים במקום השני בוולטה אל אגרב, בוולטה של קאטלוניה ובדופינה ליברה הכול היה מוכן לקרב הגדול בטור דה פראנס. בקטע ה-10 ביום קר וגשום באחת הירידות קונטדור החליק ונפל ושבר את עצם השוקה.
קונטדור שהגיע לטור בכושר שהגדיר אותו "כטוב בחייו" נאלץ בדמעות ובחיבוקים להיפרד מחבריו ולפרוש מהטור. הרבה מאוד עננים של חוסר ודאות ריחפו בחלל האוויר חגבי השתתפותו או אי השתתפותו בגרנד טור הספרדי. ממה שניתן להניח קונטדור ארגן ליריביו "סיכול ממוקד" והרדים אותם בשמירה ממש כפי שעשה ליריבו "פוריטו" רודריגז שהוביל בבטחה בוואלטה 2012. הוא התאמן וחזר לכושר גבוה כאשר הוא מדווח לתקשורת על כך שהוא יתקדם יום אחרי יום.  
על מה שהיה בוואלטה ועוד בקישור למטה
בברכה
התאוששות מהירה של קונטדור משבר בעצם השוקה בטור דפרנס מעורר
16/09/14 13:36
259צפיות
אצלי  כמה שאלות  : ( זו ממש התאוששות מדהימה ) .
מרווח הזמן בין הטור דפרנס  לוואלטה  קצר , בזמן הזה היה צריך להחלים ולחזור לכושר .
אולי היו לו רופאם טובים  ותרופות  מזרזות החלמה , עד למצב  כושר  שיא  שהוכח זאת בוואלטה  .
אני לא  רומז וחושב  שהיה לו שימוש  בחומרים אסורים  שלא גילו  בבדיקות המחמירות היום  , אלה מצב הפוך .
 
הערכה שלי  שהפציעה לא הייתה חמורה כמו  שנעשה רעש  מסביב , אלה  זו הייתה החלטה אסטרטגית 
כאשר נפל  ואיבד זמן  מצטבר השיקול היה  להמשיך בתנאים נחותים עם פצעה , כאשר מצד  שני ניבלי  נראה חזק ונחוש  לנצח את הטור דפרנס .

קונטדור  החליט מהר  והחליט נכון  להעביר את  המאמץ  לוואלטה  והוכיח עליונות שהוא הרוכב הטוב ביותר .

פרום בטור דפרנס  שנראה מדלדל נופל ונפצע פרש בסוף ,  גם הוא עשה החלטה אסטרטגית והעביר את המאמץ לוואלטה  מול  קונטודור  על המקום הראשון  .
פרום בוואלטה השתפר מאוד הגיע שני אבל  עדיין לא בכושר כמו בטור  2013  .

הבדלי הסגנון ברכיבה  בין קונטודור  לפרום  בולט בעיקר בעליות  קונטדור רוכב הרבה מאוד בעמידה  בעצם רוקד , שומר על המתחרים שלו  תוקיף בכל הזדמנות  ומנסה להתיש אותם  יש הרבה טקטיקה .
פרום לרוב  בעליות רוכב בישיבה  ( עומד קצת רק בזמן יציאה  לתקיפה ) נראה לי רוכב בקדנס גבוהה מאוד וביחס העברה קל , בהשוואה לקונטודור שעומד ורוקד .
 
הצמד הספרדי ולוורדה , ורודריגז  סופר רוכבים  , השתתפו גם בטור דפרנס וגם בוואלטה  זה מאמץ  גדול במרווח זמן קצר בין 2 הטורים .

כל הסיכום שלי מסתמך על חלקי דברים ששמעתי  תוך כדי השידורים בזמן הבוואלטה וחיברתי אותם לפי ההבנה הפרשנות שלי .

אריה סדובניק
 
קונטדור שיחק אותה היטב
16/09/14 17:30
115צפיות
שלום לכל העמיתים
כפי שהדברים נראים מעל המרקע קונטדור שיחק אותה היטב מהבחינה המנטאלית. הוא הוכיח עליונות לא רק מהבחינה הפיזיולוגית אלא בעיקר ביכולת שלו המנטאלית לנצח את היריב על לוח השחמט.
בראיון הוא הודה שהיכולות של היריבים שלו וולוורדה ופוריטו היו מהגבוהות שיש שלא לדבר על הכושר הפנומנלי שבו היה קריס פרום.
קונטדור ידע לשחק את המשחק לפי הכללים שלו וניווט את המירוץ בהצלחה רבה תוך שהוא מנצל את היכולת הזו שלו לראות קדימה.
זה לא היה ניצחון של שח מט אלא ניצחון של אלוף שיודע לנצל בדיוק את החולשות של היריבים שלו ולתת את המכה הנכונה בדיוק ברגע המתאים. מהבחינה הזו קונטדור הוא אלוף גדול וראוי.
הוא אף מפרגן לוינצ'נזו ניבלי שניצח את הטור דה פראנס.
האמת היא שקשה לי כבר לצפות לטור דה פראנס 2015 שבו יהיו ניבאלי, קווינטנה יחד עם פרום, קונטדור, וולוורדה , רודריגז ואחרים כדי לראות שוב מיהו רוכב גרנד הטורים הטוב בעולם.
מסלול המירוץ כפי שאמר קונטדור הוא בהחלט פרמטר חשוב מאוד בנושא הזה וזו גם הסיבה שבעטיה הוא הודיע ביום המנוחה שלא ישתתף באליפות העולם בספרד.
או בלשונו:
"האם מארק קוונדיש (המאיץ) יכול היה לנצח את השלב המלכותי של הוואלטה? (שבו זכה קונטדור עם כל העליות שבדרך)
בברכה
צריך לומר שרודריגז בא לטור כהכנה לוואלטה
16/09/14 20:13
64צפיות
ובאמת היה שם בכושר נמוך משמעותית. לגבי וולוורדה, אולי אם היה מנסה להתמקד בוואלטה היה מצליח לנצח, מי יודע
התייעצות לפני קניית אופניים (יד שנייה)
15/09/14 22:27
92צפיות
עובר מאופני שטח לכביש, כשהשאיפה היא טריאתלון בהמשך. אז מחפש אופני כביש (לא נג"ש/טריאתלון יעודי, אני ממש לא שם... גם מעדיף נוחות, וללמוד את העסק בשנה הראשונה לראות אם אני נדבק בזה. הקטע של לגלח כמה דקות פה ושם לא משמעותי עבורי בשלב זה, והאמת אני לא יודע אם אי פעם הוא יהיה ).
 
ראיתי כמה אופניים בחנויות. בתקציב שאני רוצה להיכנס בו (3-4, לא יותר. ואין הכוונה לעשרות אלפים...) הכל נראה לי אלומיניום פשוט, מפרטים שיבאסו אותי בשלב כלשהוא ולו פסיכולוגית וכן הלאה. אני מכיר את העולם הזה מאופני השטח שלי שמאובזרות יפה (SLX, דיסק דאור, משקל סבבה וכו') בגדול מעדיף איכות קצת משומשת מפשטות חדשה. אז הכתובת היא אופני יד שנייה.
 
אממה? לא מבין בזה כלום, אין בנמצא איזה חבר רוכב מבין לגרור איתי, אז פה אתם נכנסים לתמונה. חוץ מנוחות הישיבה, מידה, ושלמות ויזואלית של חלקים, יש עוד טיפים לבדיקה? 
חוצמזה... קנונדייל (לא יודע דגם) 2011 שעשו כמה אלפי ק"מ, 2500 שקל ייחשב מחיר טוב? זה רחוק מדי, שנת 2011, לאופני כביש שעשו הרבה עבודה? אמנם קונה יד-2, אבל רוצה משהו שאפשר לסמוך עליו ברכיבות ארוכות. וכמובן, זה הכל חוזר לתחזוקה של הרוכב, השקעה והחלפת חלפים שצריך... and yet. 
ראיתי גם המון ספשלייזד allez ביד-2. זה דגם פופולארי במיוחד?
 
עצות יתקבלו בברכה. אני אפילו לא יודע מה אני אמור להרגיש ברכיבות ניסיון האלו... התנוחה כולה עדיין מוזרה לי עם הכידון קרני תיש הזה.
 
תודה
הדבר הכי חשוב הוא לדעת את המידה.
16/09/14 17:51
35צפיות
בלי לדעת את המידה שלך לא תוכל לחפש.
 
בשביל בכלל לחשוב עם 2500 הוא מחיר טוב או לא, צריך לדעת את רמת האיבזור (הילוכים וגלגלים בתור התחלה)
צריך לבדוק ולדעת מה מצב האופניים.
חישבתי לפי אחד האתרים שעוסקים בזה
הודעה זו מכילה תמונות
16/09/14 18:04
56צפיות
קיבלתי המלצה על האתר הזה בפורום. 
ויצא שאני צריך מידה 53-54, וכמובן הקנונדייל האלו עונים לדרישה (54).
 
ברוב השלדות המידה היא לפי הטופ-טיוב.
16/09/14 18:56
34צפיות
וליתר דיוק לפי ה"אפקטיב טופ טיוב"- משמע המרח האופקי בן מרכז הסטירר למרז מוט הכסא.
לפי המידות שנתת אתה 56.
 
אני קצת פחות אוהב את האתר הזה, כי הוא מתעלם מהגמישות ומהמטרה של הרוכב.
המדידות חייבות להיות מדוייקות ועדיף להעזר בחבר (ולמדוד מספר פעמים כל מדידה)
אני מניח שאפשר להסתך על האתר... פשוט למדוד טוב טוב... ולהבין שזה יביא אותך (אולי) קרוב.
וכמובן להעזר בסרטון הזה
16/09/14 19:31
25צפיות
לקראת אליפות העולם הבאה עלינו לטובה
16/09/14 18:27
81צפיות
הבחירה בפונפראדה מפתיעה אולי אף יותר מהבחירה בסנטיאגו לסיום הוואלטה, להערכתי מאותו שיקול פוליטי. מחוז פונפראדה שבלאון, שפונפראדה בירתו [כשלעצמה עיר קטנה יחסית לעיר מחוז], הוא מהעניים בספרד, ענף המכרות שפרנס את המחוז קרס לפני 30 שנה, בעשור האחרון חלה צמיחה צנועה מחודשת בענף התיירות דווקא, כי פונפראדה שוכנת במקום אסטרטגי על מסלול הצליינים - הקמינו דה סנטיאגו [והנה קשר נוסף...], ויש גם בה אתרי תיירות משלה, בעיקר המבצר העתיק.
העיר שוכנת לחופי הנהר סיל, חלקה ממערב לו, בו הזינוק, שטוח לחלוטין, במעבר לצד המזרחי יש שיפועים נאים ביותר אך קצרים, ושם גם שוכן המבצר. היציאה מהעיר באותו צד מזרחי של הנהר מביאה לפסגה הראשונה במסלול, אזור מטופח למדי למראה [איני מכיר, לא רכבתי בצד המזרחי של המאגר], הצופה על המאגר על אותו נהר. המסלול יורד וחוצה את הסכר שסוכר את המאגר, ומשם מטפס לגבעה השניה במסלול מצידו השני... וכך אנחנו חוסכים את מראה אזור התעשיה המכוער במיוחד - מתחרה בבתי הזיקוק שלנו - המתחבא בהמשך המאגר מצידו המערבי. המסלול יורד בין חורשות ומטעים חזרה לשיפולי העיר בחלקה המישורי עד לסיום.
מפה ופרופיל
16/09/14 19:25
42צפיות
טריינר
16/09/14 13:56
56צפיות
שלום
 
אני מחפש טריינר לבן שלי .
הוא רוכב על אופני שטח 29" ועל אופני כביש של specialized allez.
1. האם יש טריינר שמתאים לשתי סוגי האופניים?
2. נתקלתי בטריינר CycleOps Magneto האם מתאים לשתי סוגי האופניים?
3. האם גודל הגלגל של אופני הכביש הוא 26" או 700C, ומה ההבדל בין שניהם?
4. תקציב עד 1000 ש"ח.
 
אם מישהוא מעוניין למכור יד שנייה אני ישמח לשמוע.
 
תודה
איציק
 
מלורי סוגר סיפור מוקדם. קונטאדור זוכה בוואלטה
הודעה זו מכילה תמונות
14/09/14 23:37
192צפיות

אדריאנו מלורי של מוביסטאר מנצח בקטע המסיים של הוואלטה 2014 ומקדים את ג'אס סרג'ו רואן דניס.
מלורי סוגר סיפור מוקדם. אדריאן מלורי, אלוף איטליה בנגד שעון, שמיקומו בדירוג הכללי הבטיח לו הזנקה מוקדמת (54 בסדר ההזנקה), הספיק לסיים את המקצה
 
דום פריניו 2003
הודעה זו מכילה תמונות
15/09/14 12:54
124צפיות
גם אני אוהב (אבל גם טוזאטו)
איטליה ובלגיה מפרסמות הרכבים לפונפראדה
15/09/14 15:11
99צפיות
איטליה:
Nibali, Aru, Visconti, Trentin, Bennati, De Marchi, D & G Caruso, Quinziato. הרכב מצויין רק מה עושה שם בדיוק ניבלי?
בלגיה:
Boonen, Gilbert, VanAvermaet, Vansummeren, Vanmarcke, J. Vanendert, Wellens, Bakelants, Hermans.
לבלגיה יש הכול. שלושה מועמדים, שפנים, צריך רק להחליט מי עושה מה.
גם ישראל מפרסמת
15/09/14 22:38
105צפיות
לפי אתר האיגוד http://www.israelcycling.org.il/index.php?dir=site... משתתפות פז בש ושני בלוך במרוץ הכביש לנשים (סיימו 31 ו-36 בהתאמה בטור טוסקנה לנשים שהסתיים אתמול). איתמר איינהורן, ים פוליאק ובן גנון יתחרו בג'וניורס.
ממה שהבנתי מימון הנסיעה יהיה על חשבון הרוכבים בלבד
16/09/14 05:35
86צפיות
כולל מימון המלווים . האיגוד לא משתתף במימון .
כמו כן , ישראל לא קיבלה השנה מקומות באליפות העולם U23
16/09/14 08:52
88צפיות
בעיקר בגלל תוצאות אליפות ישראל שבה לא היו רוכבי U23 במקומות הראשונים
אליפות ישראל מקנה נקודות UCI רבות. לפני שנה כמעט כל המקומות הראשונים באליפות ישראל היו של רוכבי U23 ולכן קיבלנו ארבעה מקומות.
 
הדינאמיקה של אליפות ישראל השנה היתה בעייתית מאד: לאחר יציאת הבריחה, הפלוטון איבד עניין ורכב בקצב גריאטרי לחלוטין..... אף אחד לא ניסה לרדוף. את המחיר משלמים עכשיו כשלא מקבלים מקומות לאליפות העולם. נקווה שבשנה הבאה יופקו הלקחים אצל הקבוצות הגדולות
º
שירכבו באליפות כקבוצה "נבחרת U23" ולא בקבוצות. זה אפשרי?
16/09/14 10:29
42צפיות
º
אודי , נשמע לי רעיון מצויין !
16/09/14 14:39
26צפיות
אומנם
16/09/14 10:39
108צפיות
 אם רוכבי ה U23 היו מצליחים באליפות ישראל הם היו יכולים להשתתף אבל בינתיים  בגלל המירוצים המעטים בארץ והרוכבים המעטים אלוף ישראל לא בהכרח מספיק חזק.  
התפישה של אולמן נכונה. הרבה קרמסים בכל הרמות פלוס מירוצים גדולים. כשרוכבים יצליחו במירוצים הגדולים אז יש להניח שבאליפות העולם הם מסוגלים להחזיק בפלוטון.
בנוסף כדאי לקבוע שרוכב הנג"ש החזק בארץ, שגם רוכב תמיד +45 קמ"ש בנג"ש, חשוב מדידה מדויקת בנגיד 10 מירוצי נג"ש, ישתתף בנג"ש. במשך הזמן יתפתחו כמה רוכבים חזקים בנג"ש.
למרבה הצער אני חושב שרכבתי השנה יותר נג"שים מרוב הישראלים.  נג"שים באמת קל לארגן. אפשר לקחת מסלול סיבובי בכביש שקט בשבת בבוקר. ולרכוב בערך 20-30 ק"מ. בצורה זו לא צריך אפילו לקבוע נקודת סיבוב ולעצור את התנועה.
רוב המירוצים באירופה מתנהלים על כבישים לא סגורים ולא פעם  רוכבים מפסידים כי נאלצו לעצור בגלל תנועה בכביש. לא סוף העולם.
בישראל כשמזמינים לרכיבת טיול מסייגים
16/09/14 10:50
97צפיות
עם דיסקליימר שזו רכיבה ללא אחריות המארגן ושכל אחד אחראי לעצמו.
 
ואתה רוצה שיארגנו תחרות פירטית. בהצלחה.
אתה צודק
16/09/14 11:41
82צפיות
רק עכשו שמתי לב שהרוכבים יממנו את הנסיעה אז זה הסוף כי רק פיראט עשיר יגיע לאליפות העולם
|*|לינור שפר מגיעה ל|תפוז| אנשים
16/09/14 10:56
|בית| מחר החל מהשעה 10:00 נארח בפורום האח הגדול את הדיירת לינור שפר, שהגיעה למקום השלישי והמכובד באח הגדול 6.
אתם מוזמנים לשאול אותה שאלות על היחסים עם דיירי הבית, היריבות עם טל ונופר, השהות בבית המפורסם במדינה ועל התוכניות לעתיד...

מוזמנים לשרשר את שאלותיכם:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?for...

|שמאל|היום בין השעות 16:00-18:00, נארח בפורום נשים-גברים באמצע החיים את יעל פרימק.
יעל מנהלת מחלקה להכנה לראיונות עבודה, מאמנת אישית ומנחת סדנאות למציאת עבודה של AllJobs.

אתם מוזמנים לשאול שאלות בנושא חיפוש ומציאת עבודה בגילאים מאוחרים:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?for...

|תו|אנחנו מחלקים חמישה כרטיסים זוגיים להופעה של איפה הילד!
היכנסו עכשיו לפורום סטודנטים וכתבו לנו איזה שיר של איפה הילד אתם הכי אוהבים ושמזכיר לכם רגע של נוסטלגיה בחייכם.

אולי תזכו בכרטיס זוגי להופעה שתתקיים ביום חמישי הקרוב!
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?for...
איך קונטאדור ניצח את הוואלטה, חלק א
הודעה זו מכילה תמונות
16/09/14 00:17
120צפיות
‘Vouloire, c’est pouvoire’

קונטאדור מכריע את הוואלטה למעשה על ידי שלוש הצגות תכלית בקטעים 10, 16, 20, אבל כדאי אולי לחזור להתחלה ולנסות לראות איך התפתח המרוץ: מתי קונטאדור הופיע במרכז הבמה, ואיך הוא מנע מהאחרים סיכוי לחזור לתמונה לאחר שהשתלט על החולצה.
אפשר לנסות להשוות בין שלושת הראשונים, קונטאדור פרום ווולורדה, ואפשר לקחת גם את כול העשירייה הראשונה, אך אפשר לקחת רק את קונטאדור ופרום, המ
 
קונטאדור חוזר הביתה
הודעה זו מכילה תמונות
16/09/14 00:52
113צפיות
לפינטו
ייעוץ לגבי רכישת אופני כבישים למתחילים
14/09/14 16:55
161צפיות
שלום רב ,
אשמח לעזרה מחברי הפורום בעניין רכישת אופני כביש .
מעולם לא רכבתי על אופני כביש , אך עכשיו סוף סוף ( אחרי שעשיתי סיבוב קטן על אופני כביש ) החלטתי ללכת על זה ולרכוש במטרה לנסוע לעבודה וחזרה ( כ 14 ק"מ לכיוון) כמה פעמים ,ומדי פעם בסופ"שים .
אני כמובן מעוניין בהמלצה לאופני כניסה ראיתי מגוון רב של דגמים מ 3000-4500 ש"ח לאופניים חדשים , או בין 1700 ( לדגמים הבסיסיים )עד 3000 מיד 2
ההגיון אומר לי ללכת על יד 2 לראות אם אני בכלל מתחבר לזה ומצליח לרכב אך מכיוון שאין לי ידע בדבר אני מפחד לקנות אופניים במצב לא טוב ( אין מי שיעזור לי לקנות ) , לכן אשמח לעצתכם איזה סוג אופניים הייתם ממליצים ?
 
 
 
תודה מראש
דעה אישית
14/09/14 17:18
177צפיות
גם אני רכשתי לאחרונה (לפני שנה) ועכשיו שידרגתי, ולמרות שהגעתי אחרי שנים ארוכות של רכיבה בשטח,
גם אני הייתי צריך הדרכה וקצת לימודי מבוא, לפני שצללתי לתחום ופתחתי את הארנק..

אז קודם, יש כמה יתרונות ברורים בלקנות חדש, אחריות כמובן, והתאמה אישית בחנות, ופריסת תשלומים, והדרכה כללית (שכמו שאמרתי צריך)
אבל יש גם חסרונות.. המוכר בחנות ספציפית מציע לך את מה שיש לו, לא בהכרח את מה שמתאים לך ב100 אחוז, תוך חודשים ספורים בלבד, (כמו רבים מהרוכבים) אתה תבין שאופני הכניסה מאוד מוגבלים (אלומיניום, מערכות הילוכים וכו׳) וכשתרצה לשדרג, תגלה שערכם כבר ירד בעשרות רבות של אחוזים, מה שלמעשה, יחזיר אותך לנקודת האפס, בנוסף, רבות מהפעמים, רוכבים מגלים שצריך לעשות התאמות ספציפיות לאחר מדידה מדוייקת, להחליף סטם, או כידון, מושב, אורך זרועות קראנק וכו׳ וכו׳ - החלפת כול אלה עלולה להיות יקרה לפחות כמו זוג האופניים עצמו.. מה שמעביר אותי לסעיף המשומשות:
אופניים משומשות, ניתן למצוא בשלל תקציבים, החל מ1000 ועד 15000 (האחרונים עלו כ 40 אלף כחדשות) אבל מצבם כאמור, לא תמיד ברור, ואם אתה חדש לחלוטין בתחום, לא הייתי קונה אותן על ״עיוור״ לא משנה מה התקציב , בכול מצב הייתי נעזר במישהו שמבין מעט, או לחלופין, לוקח אותן למכונאופן שאתה סומך עליו, לפני קניה, בכול אופן לא הייתי קונה אופניים בתקציב גבוהה, אלא מחכה לראות האם את מתאהב בעניין, אם כרטיס הכניסה זול, תמיד תוכל לשדרג או לנטוש בלי כאבי כיס ולב מיותרים.


 
המשך
15/09/14 09:28
116צפיות
תודה רבה על התשובה .
 
מתוך מה שאמרת אני די מגיעה למסקנה ללכת על חדש אבל הכי זול  . מכיוון שאין לי מישהו שמבין שאוכל להיעזר בו לקניית אופניים יד שניה .
לפי הבדיקה שלי יש כמה דגמים רלוונטיים : MERIDA 88-24-בעלות 2990ש"ח , MERIDA 1100-בעלות 3259, specialized ALLEZ COMPACTבעלות 3295, TREK1.1בעלות 3250 , GIANT Defy 4 Compactבעלות 3120 , GIANT Defy 2 Compactבעלות 3900( זכו בפרס העורכים ) .

ועוד שאלה האם לקנות אופני יד 2 אבל באחת החניות יותר בטוח או שגם הם יכולים להביא אופניים " דפוקות " ?
 
לגבי מדידות האם בחניות הגדולות הם עושים מדידות והתאמות כמו שצריך ( לפי מה שהבנתי זה הדבר הכי חשוב ) ואם כן האם אתה יודע אם אני קונה אופניים אצלהם האם זה בחינם ? ואם לא כמה זה עולה ?
 
תודה מראש
אופניים יד שנייה מיועדים לרוכבים מנוסים שיודעים מה לבדוק
15/09/14 16:30
98צפיות
יש מספיק רכיבים שעלולים להיות שחוקים/אכולים/לא מכוונים ועוד כהנה וכהנה  ואם אתה לא בעניינים לא כדאי להתחיל עם זה. לגבי לקנות מחנות, אני לא סומך על חנויות , הן מחזיקות מלאי משומשים ולא בטוח שבודקות כל זוג בדקדקנות וגם אם כן ......
קנה חדש.
º
למומחים: כשיש רוח גב במישור, האם עדיפה תנוחת נג"ש?
15/09/14 15:32
89צפיות
בלי להיות מומחה - כניראה עדיף
15/09/14 16:29
146צפיות
כל עוד מהירות הרכיבה גבוהה ממהירות הרוח אתה למעשה רוכב מול רוח פנים.
עם רוח גב של 30 קמ"ש אתה כניראה רוכב מעל 30 קמ"ש ולכן תנוחת נג"ש עדיפה
קונטאדור מנצח בקטע המלכה השני וזוכה בוואלטה
הודעה זו מכילה תמונות
13/09/14 20:06
325צפיות

אלברטו קונטאדור מנצח בקטע 20, ומקדים את כריס פרום ואלחנדרו וולורדה.
על ידי הניצחון מבטיח למעשה קונטאדור את נצחונו במרוץ כולו, והקטע המסיים ביום ראשון הופך למעשה לפרוטוקול בלבד.
“Estoy contentísimo, otra victoria, he ganado las dos etapas reinas, no se puede pedir más”
'מבסוט כמובן. עוד נצחון. ניצחתי את שני קטעי המלכה, אי אפשר לבקש יותר'
 
שידור של מרוץ אופניים אמיתי היום ב-22:15
14/09/14 10:10
195צפיות
המרוץ החד-יומי Grand Prix Cycliste de Montréal משודר ביורוספורט מ-22:15 עד 23:30. חלק נכבד מרוכבי המרוצים החד-יומיים יהיו שם. לפני יומיים ניצח סיימון גראנס במרוץ השכן של קוויבק. לפני שנה ניצח פטר סאגאן אבל השנה הוא לא משתתף.
 
º
מבקש הסבר למה המירוץ בקוויבק אמיתי ומה עם הוולטה לא אמיתי ??
14/09/14 10:29
111צפיות
קווינטאנה מאריך בשלוש שנים וורמוט פותח ת'פקק
הודעה זו מכילה תמונות
14/09/14 10:45
188צפיות
קוינטאנה מאריך חוזה עד סוף 2017 במוביסטאר. אונזואה מצידו קווינטאנה יכול לסיים את הקריירה בקבוצה.
לוולורדה, על פי וולורדה עצמו, סיכום בע"פ לשלוש שנים
 
ורמוט יודע (גם הוא) איך פותחים פקקים עם סכין קישור
הסבר
14/09/14 12:05
197צפיות
הכל אמיתי. אין שום תאוריית קונספירציה או משהו בסגנון.
פשוט, בעיני, מרוץ חד-יומי הוא מרוץ אמיתי וטבעי. הגרנד טורים הם קרקס ואותי די משעממים. אני מודה ומתוודה שאני צופה גם בהם.
אני הוסיף כמה דגשים והבדלים בין טור לקלסיקה יומית ...
14/09/14 20:31
351צפיות
להבנתי השימוש  שכתב אודי טל במלים מרוץ אופנים אמתי  כדי להגדיש במילה אחת את ההבדל המהותי שיש בין קלאסיקה  לטור .
ההסבר שלי בהמשך מתומצת  רק כ 240 מילים  .

בקלאסיקות הרוכבים לא שומרים  כוחות ליום שאחרי ונותנים הכל אפילו רוכבים בהילוכים  כבדים בעליות  .
תווי מסלולי הקאלסיקות  בדרך כלל הם  גבהות ושילוב עליות קטנות עד בנוניות , כך נותנים סיכוי גדול יותר רוכבים  מגוונים עם יכולות  שונות  ונוצר עניין ומתח בתחרות  .
מנצחי הקלאסיקות הם רוכבים חזקים  , עם יכולות נג"ש  , ספרינט והרבה כוח  כמו ( קנצלרה  ג'לבר סאגאן  וכו' ) שבטור ארוך לוקחים  ניצחון יומי  או חולצה ירוקה  , אבל הם לא יכולים לנצח טור ארוך  בגלל שיש ריבוי ממסלולים  מצטברים עם הרבה טיפוסים במשך הטור ומסלולים שטוחים  שנגמרים בספרינט  סיום .
 
בדרך כלל הזוכים בטורים הם רוכבים שהדגש ברכיבה שלהם זה יכולת הטיפוס  וכולל יכולות  מסוימות בנג"ש .
בטור ארוך  יש הרבה טקטיקות  שומרים כוחות  המובלים בתורים  שומרים אחד על השני  ואין להם עניין   ברוכבים  שלא מסכנים את הדרוג שלהם  והרבה פעמים  מנצחים  ניצחון  יומי כאלה שפורצים  בכל הכוח ואך אחד לא מעוניין לרדוף אחריהם .

עודד אני מניח  שכל הדברים הנ"ל  ידועים לך  אבל זה מיועד גם  לאחרים   ובמיוחד אני בודק את היכולת שלי בכתיבה  בטייק אחד .

נ.ב  אני  וחברים בחג  עושים גם מסלול  באזור התבור  כמו בשנה קודמת  (מנחל  קשת למגדל המים בשיבלי )  זו עלית קירות  תלולה מעבר לסטנדרט  כולל המשך  לרכס  התבור וסיבוב לנאעורה  .

אם תרצה להצטרף  הקפה והמאפה עלי .

אריה סדובניק
 
 
 
º
אריה אני מחליף קדומת בחג הזה לאישתי יש תוכניות אחרות תודה !
15/09/14 11:03
53צפיות
º
לרגע חשבתי שאתה עוזב את בית השיטה - לי עשו מסיבת הפתעה ...
15/09/14 17:29
28צפיות
יחסי הימורים למונטריאול
14/09/14 12:20
132צפיות
3.50Simon Gerrans (AUS)
9.00Greg Van Avermaet (BEL)
9.00Alexander Kristoff (NOR)
11.00Ramunas Navardauskas (LTU)
11.00Tom Dumoulin (NED)
15.00Rui Alberto Faria da Costa (POR)
15.00Gianni Meersman (BEL)
21.00Tom Slagter (NED)
21.00Tim Wellens (BEL)
21.00Arthur Vichot (FRA)
34.00Sep Vanmarcke (BEL)
34.00Tejay Van Garderen (USA)
34.00Francesco Gavazzi (ITA)
34.00Edvald Boasson Hagen (NOR)
34.00Jelle Vanendert (BEL)
34.00Tony Gallopin (FRA)
כתבה מאוד רלוונטית בנוגע למרוץ במונטריאול
הודעה זו מכילה סרטונים
14/09/14 14:12
155צפיות
מוזמנים לקרוא - (להתעלם לרגע מכותרת המאמר) - מדובר על ניתוח יכולת מהירות טיפוס בתחומי ה VO2MAX  (שלוש עד 5 דקות)
על המסלול המדובר במונטריאול, על העלייה המפורסמת - הקמיליון הוד. מסלול המרוץ נראה לי ואחד הקשים ביותר בסבב הפרו טור, אין איפה לשבת ולזמזם שירי מוטיווציה, 2 עליות קורעות רגליים. המסלול כמובן, מתאים יותר למטפסים (רעיון המסלול דומה מאוד ל"חומצת חלב" רק איזה פי 2.5 באורך המסלול של המרוץ וגם ההקפה). 
צפו להרבה 'כוכבים" שיפרשו כאשר יבינו שלא עומדים לנצח (בגלל שאם באותו יום אין את זה, אי אפשר לנוח בפלטון)
 
אני דווקא מהמר על TOP10 על איזה  רוכב קנדי חסר ניסיון, אבל ייתכן שאני משוחד.
לינק למאמר (2012) - כאן 
(אלעד פלטין)
אוריקה גרינאדג' בשליטה מוחלטת
14/09/14 23:49
105צפיות
ניצחון משכנע מאוד של סיימון גראנס. קבוצתו האוסטרלית שלטה בק"מ האחרונים עם 6 רוכבים בין ה-30 שנשארו בסוף. החזירו נסיונות בריחה ועשו לו רכבת כמו שצריך והוא שגראנס האיץ בסיום שהוא בעלייה, לאף רוכב לא הייתה תשובה. גראנס מסמן את עצמו כמועמד מוביל לאליפות העולם. נכון שחוץ ממנו היום רכב רק אוסטרלי אחד בקבוצה, מאט היימן, אבל יש להם רוכבים חזקים גם בקבוצות אחרות וגראנס יודע לתת ספרינט טוב גם במישור. הייתה קצת בעיה במרוץ, לדעתי, כי נתנו פער גדול מאוד לבריחה ולא נוצרו קבוצות בריחה, או נסיונות בריחה אמיתיים עד 15 ק"מ לסיום, מה שהפך את המרוץ למרוץ התשה פרופר.
צל"שים: לסלובני (או סלובקי) פולנץ' שרכב נפלא במשך כל הבריחה ונתפס 10 ק"מ לסיום. לקושטה שניסה ותקף פעמיים וגם סיים במקום השני, ולקבוצת בלקין שתקפה בסיום מספר פעמים, כל פעם עם רוכב אחר.
סרטון של הק"מ וחצי האחרונים
15/09/14 11:11
58צפיות
כפי שמישהו בפורום של סייקלינגניוז ציין, כדאי לשים לב (45 שניות בסרטון) איך דריל אימפי, שהוא הרוכב השלישי ברכבת של אוריקה גרינאדג', חותך קצר את הפינה של הסיבוב כדי לחסום את הרוכבים האחרים מלבצע יציאה לבריחה בזמן הסיבוב.
המקל בכיוונו של פרום, מקרי או לא
14/09/14 15:35
177צפיות
מקרי בהחלט. ניתן לראות את אחד הצופים מטיח ענף עץ בכביש, כשחלק מהענף שנשבר מעוצמת ההטחה עושה דרכו לעבר ראשו של פרום 
העברות והגלגל של הנסן היום
הודעה זו מכילה תמונות
14/09/14 16:58
187צפיות
אדם בלאייט בחזרה בסבב עם מעבר לאוריקה ל- 2015
הלבשה תחתונה
הודעה זו מכילה תמונות
14/09/14 20:50
187צפיות
לא כל כך לרוחו של קוקסון"
 @BrianCooksonUCI
To the many who have raised the issue of a certain women's team kit, we are on the case. It is unacceptable by any standard of decency.
מילה זו מילה
הודעה זו מכילה תמונות
14/09/14 22:17
168צפיות
'חייך אלברטו, סידרתי לך פנסיה תקציבית'
שימוש באפליקצית רכיבה באייפון 5S
14/09/14 22:55
93צפיות
אני קצת מבולבל.
אני רוכב כביש.
יש לי מחשב רכיבה של פולאר cs200. אני רוצה להשתמש באפליקציית רכיבה באמצעות האייפון 5 שלי.
אני מבין שאני צריך לרכוש מד דופק בלוטות' את זה אני מבין וזה בסדר. אגב, יש מגוון של מחירים 350-450 ש"ח.
אבל... איך אני מקבל מידע על:
1. סל"ד דיווש.
2. מרחק.
3. מהירות.
4. זווית שיפוע. וכו'.
בקיצור, מהם האביזרים שעלי לרכוש על מנת לקבל את כל הנתונים הנ"ל היישר אל האייפון 5.
דיברתי עם פולאר ולא הבנתי מילה ממה שאמרו.
אשמח מאוד אם אוכל לקבל הסבר מסודר ומפורט.
תודה וערב טוב. 
לא הייתי בונה על האייפון לרכיבות ארוכות.
15/09/14 01:30
103צפיות
מרחק, מהירות (ואולי גם שיפוע) האיפון יודע לחשב בזכות הGPS המובנה.
בקשר לדופק ולקאדנס (סלד) לזה צריך
או דונגל של אנט+ וגם רצועת דופק ומד קאדנס
ואני חושב שWAHOO נותנים פתרונות לבלוטוס
תצטרך תוסף כלשהוא
15/09/14 05:11
109צפיות
האייפון יודע להתממשק ישירות לרצועות דופק שעובדות בשיטת Bluetooth 4 והרצועה המתאימה היא H7 של פולאר. יתכן שיש רצועות צד שלישי תואמות - לא מכיר.
מעבר לזה האייפון לא יודע להתממשק ישירות למדי קדנס. בכל אופן - לא שאני מכיר.
כפי שכבר נאמר - מרחקים, מהירות ושיפועים האייפון (זאת אומרת האפליקציה) מחשבת באמצעות ה-GPS שמובנה במכשיר.
 
על מנת לתקשר בו זמנית עם מספר התקנים (מד דופק, מד קדנס, מד מהירות ועוד) מומלץ לעבוד בשיטת שידור שנקראת ANT+ אבל האייפון לא תומך בה ישירות אלא רק באמצעות התקן חיצוני.
ההתקן שאני משתמש בו הוא בעצם GPS חיצוני של ג׳רמין (Edge 810 ויש היום גם גרסה מתקדמת יותר Edge 1000). המכשיר הזה קולט מד דופק, קדנס, ספידומטר (מיותר עם ה-GPS, אבל האפשרות קיימת) מחשב גובה לפי לחץ ברומטרי וזויות לפי מהירות ושינוי גובה. הוא עובד, כאמור, בטכנולוגיית ANT+ ויש תאימות כמעט מלאה להתקני ANT+ צד שלישי ולא רק מקוריים (ויקרים) של ג׳רמין.
היתרון הגדול של עבודה עם התקן שכזה הוא שהאייפון אמנם נמצא איתו בקשר רצוף (שמאפשר למכשיר לשדר דרך האייפון את הנתונים לאינטרנט - ואתה יכול להזמין חברים לעקוב אחרי הרכיבה בזמן אמיתי) אבל האייפון עצמו שמור לבטח בתיק או בכיס אחורי מאובטח, עם מסך חשוך - כך שהוא לא פגיע ולא זולל סוללות. במצב הזה האייפון יכול להחזיק על סוללה מלאה בערך 5-6 שעות עבודה (בעבודה עם מסך מואר הסוללה תיפח את רוחה אחרי שעתיים גג).
בסוף הרכיבה המכשירים מסתנכרנים דרך אפליקציה יעודית באייפון וממנה הנתונים מועברים לדף האישי שלך אצל ג׳רמין למעקב וסטטיסטיקות.<embed/>
רכיבולדת V3
14/09/14 12:52
172צפיות
ובפועל ממש לא הייתה כזו
תודה לטל שדאג להיות שם ברגעים הפחות נוחים

שרון
מזל טוב, ונצל'ש על הסופ'ש שלי
14/09/14 22:29
82צפיות
בלילה בין חמישי לשישי יצאנו 4 רוכבים לבדיקת חלק מהמסלול של ה 1200.
יצאנו מדימונה בערך ב 22:00, ירדנו לצומת הערבה, צפונה על כביש 90 עד מצדה,
מצאנו מקום מתאים לקונטרול שם, חזרנו לצומת זוהר וטיפסנו לערד.
 
היתה רוח פנים לא חלשה בין צומת הערבה לצומת זוהר.
בצומת זוהר פגשנו הרבה שטיחונים.
בדרך למצדה השמענו את Bicycle Race של Queen, וכשהגענו הפתענו את השומר שם.
החזרה לצומת זוהר היתה מהירה.
 
את הטיפוס מצומת זוהר לחתרורים אני מכיר, כי הוא כיכב בברווט 1000 של שנת 2013, וטיפסנו שם כל אחד בקצב שלו.
מחתרורים לערד רכבנו ביחד, והספקנו לתפוס את האוטובוס הראשון (לדימונה הגענו ברכבת.)
 
בשבת בבוקר שרון הציע מסלול מישורי ברובו, והשבת התפנתה לי, אז שמחתי להצטרף.
הייתי קצת עייף מהרכיבה בדרום ביום שלפני, אז יצאתי מהבית קצת מוקדם מהרגיל, כדי שלא אצטרך למהר לנקודת המפגש.
רכבנו דרומה על כביש 40, ונכנסנו דרך מצליח לאזור נען ומשם לכביש 44 (מומלץ יותר דרך סתריה.)
בפדיה שרון נחלש, וחיכיתי לו ביער המגינים.
הוא ויתר על הטיפוס לנווה שלום, ועצרנו בלטרון.
 
היו שם לא מעט רוכבים, ולידנו נעמדה קבוצה קטנה של חברים, כ 10 רוכבים.
יצאנו לפניהם, והם תפסו אותנו בצומת אל על.
שרון אישר, נפרדנו לשלום, ונצמדתי אליהם.
הם רכבו יפה בשני טורים עד צומת הטייסים, שם הם נפרדו ל 2 קבוצות.
כ 5 רוכבים פנו שמאלה ב 461 לכיוון תל אביב, והמשכתי איתם.
ממחלף מסובים ועד הפניה לדרך הטייסים הם ביצעו התקפות, והצלחתי להישאר איתם.
 
סה'כ היה סופ'ש לא רע, ואני מקווה שיהיה בסדר בעוד כשבוע בארה'ב.
 
שנה טובה לכל בית ישראל!
ו... תתנהגו יפה ברכיבת הכפרות!
 
טל.
רוכב למרחק - מדריך לצופה ב Natchez Trace 2014
14/09/14 11:55
334צפיות
שלום,

רשומה חדשה, מדריך לצופה ב Natchez Trace 2014, בבלוג שלי.

טל.
º
רוכבי הברווט בארץ יכולים לעמוד באתגר כזה - חוץ ממך ויאן ...
14/09/14 14:46
84צפיות
בהצלחה !
14/09/14 15:14
67צפיות
הקדימון, התאור והתמונות עושים חשק להצטרף וכמעט משכיחים שיש גם מאמץ של רכיבת 1,500 ק"מ . 
(מאמץ - לבני אנוש). 
בהצלחה, שמור כוחות לעונת 2015
14/09/14 18:30
58צפיות
שהיא עונת PBP. עושה רושם של אתגר רציני במיוחד לאור ההגבלות על הרכיבה בזוגות, קבוצות של עד 6 רוכבים והכי חשוב מגבלות קליטה סלולארית.
בהצלחה
14/09/14 20:18
46צפיות
נראה לא קל
אבל אם מישהו יכול הרי שזה אתה
 
שרון
º
בהצלחה..אל תשכח את הטיול בישראל 21 אוקטובר 1200קמ 90 שעות
15/09/14 09:49
21צפיות
º
תודה למברכים.
15/09/14 20:02
7צפיות
טלאור בטיחות- מנעול מיוחד ,חזק ואמין

סומכים על המנעול שלכם?

עם המנעול הזה תישנו טוב בלילה... לפרטים והזמנות >>


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה