בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
אופני כביש: זרימה, שקט, מהירות, מאמץ, יופי, קלילות, חיים. מי שלא רכב על אופניים קלי משקל, עם צמיגים דקיקים, כאילו לא רכב מעולם. אופני כביש, הם אופני המירוץ שהכרתם כילדים, שולטים ברמה בעולם האופניים כבר יותר ממאה שנים וימשיכו לשלוט גם בעתיד... בפורום אופני כביש תמצאו משוגעים לעניין, המנסים לנווט את דרכם במציאות התחבורה הקשה של ישראל. הפורום עוסק גם במרוצי האופניים העולמיים, ובראשם הטור דה-פראנס. היכנסו אלינו ולא תצטערו.

*** אין לפרסם הודעות קונים/מוכרים או הודעות מסחריות ללא אישור המנהלים ***
המקום הנכון
לכל מה שקשור באופני כביש. טיולים, מירוצים, אימונים וסתם חוויות.
הודעות שאינן בנושא הפורום - ימחקו ללא התרעה.
לאתרים נוספים שכדאי לבקר בהם - לחצו על הלינק
 
המשך...
הודעה חדשה

סיכום הקטע ה-17 בטור 2014 - מייקה כפול
23/07/14 22:37
שלום לכל העמיתים
רפאל מייקה הרוכב הפולני בן ה-24 של קבוצת טינקוף סקסו בנק שהוזעק להשתתף בטור דה פראנס בדקה ה-90 במקומו של רומן קרויציגר שנחשד בלקיחת חומרים אסורים, מנצח את הקטע ההררי הקשה השני בהרי הפירנאים שהסתיים על פסגת הקול דאדט. במקום השני הגיע אלוף איטליה שלוש פעמים ג'יאובני ויסקונטי. ובמקום השלישי הגיע מחזיק החולצה הצהובה וינצ'נזו ניבאלי שממשיך להגדיל את הפער מהדולקים אחריו ובמיוחד מאלסנדרו וולוורדה שכבר נמצא 5:26 דקות אחרי ה"כריש ממסינה".
את העובדות הנוספות שנקבעו בקטע ה-17 ניתן לקרוא בלינק המצ"ב למטה
בברכה
כתובות אינטרנט מצורפות:
ימי הכרעה. המרוץ נכנס לפירנאים, איך מחשבים
22/07/14 06:27
246צפיות
את 'זמן הפיגור המותר', ועוד

קטע 16, 237.5 קמ', Carcassonne › Bagneres-de-Luchon (מקדם 4)
המרוץ נכנס לפירנאים עם הקטע הארוך במרוץ השנה. הקטע אמנם אינו קטע עם סיום פסגה אך הטיפוס האחרון ל- Port de Balès הוא טיפוס מסובך עם מספר רמפות תלולות שעשויות להכניס מספר 'בעלי יומרות לדוכן' לפעולה. הירידה בת 21 הקמ' מהפסגה לקו מהירה וטכנית בחלקים רבים, ופער זמנים שיצליח להצבר בפסגה ספק אם יצליחו לסגרו המפגרים בירידה.
תחזית מזג האוויר 'נקייה' לעת עתה, אך לא יהיה בכביש היבש בכדי למנוע ניסיונות של מספר רוכבים להרוויח כאן זמן. ווולורדה בארדה ופינו חייבים עוד זמן ביחס לואן גארדרן, ופינו ו/או בארדה חייבים משהו ביחס האח
כתובות אינטרנט מצורפות:
גדי, מה הכוונה בטיפוס מסובך?
22/07/14 06:34
140צפיות
אני מבין מבין מהי ירידה מסובכת, כאשר היא מצריכה יכולת טכנית.
אני מבין מהי עליה קשה, בהקשר של אורך ושיפוע.
מה יכול להיות מסובך בעליה?
עליה קשה בהקשר של אורך ושיפוע היא
22/07/14 06:53
270צפיות
עליה קשה בהקשר של אורך ושיפוע היא
לא פשוטה.
לא יותר מהגדרות שונות לאותו דבר.
דרך אגב זה מסתבך והולך כאשר הטיפוס לא רק ארוך ובעל שיפועים חדים אלא מלא בשינויי שיפוע- רמפות.
הטיפוס היום ל-port de balles בהחלט מהמסובכים יותר -  The whore’s category
אהבתי את הקטגוריה איפה הכי נוח לראות
22/07/14 09:47
142צפיות
ברשת?
º
ד"א הפרופיל הזה לא מסגיר קירות מקומיים
22/07/14 17:12
36צפיות
חפרתי קצת בפרופיל יותר פרטני, היו שם שינויים
23/07/14 14:26
31צפיות
מאוד חריפים בשיפועים ועל מרחקים משמעותיים [מאות מטרים], אין ספק שיש הרבה תרגילים שאפשר היה לעשות, לצערי הצפיה לא ממש שיקפה את זה, כי קשה בזמן השידור לזהות מיקום בדיוק כזה.
דווקא אתמול בשידור אפשר היה להבחין ברמפות
23/07/14 14:59
26צפיות
אך מצד שני לך תדע איפה אתה בדיוק ביחס למפות.
בסוף אתה רק משער בהתאם להתקפות הרוכבים השונים (ובהתאם ליכולותיהם הידועות) אם הם עמוק בשיפוע תלול או סתם טסים באחד די דומה.
חלוקת מאמץ וטקטיקה. לרוכב חובב כל הענין הוא
22/07/14 09:53
135צפיות
להגיע למעלה, לא ממש חשוב מצבו ביחס לאחרים. בעליה בשיפוע אחיד בקרוב המשחק מוגבל ולא שונה מהותית ממישור, בשיפועים משתנים יש יותר פוטנציאל להפתעות.
אכן, ימי הכרעה....
22/07/14 08:54
333צפיות
עד כדי כך להתנתק מהמציאות?...
כשחיילים נהרגים כל יום בעזה גם מלים בפורום צריך לבחור בזהירות...
º
בימים אלה אתה נכנס לפורום? אוי אוי אוי
22/07/14 09:27
103צפיות
קושטה בחוץ
22/07/14 10:23
173צפיות
לא ייצא היום לקטע 16.
דלקת ריאות
º
לא לשכוח
22/07/14 11:32
174צפיות
לא לשכוח
מה אתנו ג'רארד
22/07/14 11:51
124צפיות
אולי הפרויקט יקרא ILPL והמטרות יהיו דומות אך קצת קצת שונות (רגיעה, שיתוף פעולה, שלום...) ולא, בוודאי לא בשבילנו, הישראלים, יכולת התניידות, אך בכול זאת, למה לא?
ג'רארד, אל תשכח, גם פה חיים אנשים עם תקוות.
כתובות אינטרנט מצורפות:
º
אוריקה החליפו נהג או מה?
22/07/14 14:24
154צפיות
אוריקה החליפו נהג או מה?
ירושלמים מה עם הצפייה השנתית?
22/07/14 20:10
75צפיות
תתקיים הפעם או שלא?
השנה מוותרים נכון לעכשיו,
23/07/14 08:34
61צפיות
הפאב שנתן לנו סעד נסגר, לא מצאתי אלטרנטיבה שעונה על שני תנאים:

1. פתוח מ-16
2. נותנים לראות את השידור בקול של שון קלי, כדי לא להתחרות בווליום של המוסיקה.

אם מכיר מקום שעונה על הדרישות אשמח לשמוע. עוד 'בעיה' עם הטור השנה היא שהחולצה הלבנה היא הצהובה החדשה. זוכר שהתכנסנו כדי לראות את שלק וקונטדור מאנו-א-מאנו בטורמלה? או שלק בורח לכולם באיזוארד? או קונטדור מנסה את מזלו בירידה מהגליבייה בדרך לפעמיים אלפ-דואז? השנה לא נראה שיהיה כבר שלב כזה.

(לא הזכרתי את 'המצב', כי הדברים שכתבתי נכונים היו עוד לפניו).
המייקס פלייס הירושלמי לא עונה להגדרה?
23/07/14 13:30
50צפיות
ידוע לי שהגוב נסגר.. והאמת שהשנה עם המצב והעובדה שכמה שהשלב מעניין התחרות בו באמת תהיה על הלבנה זה קצת מאכזב
בדקתי המקום היום, קלעת בול כנראה
23/07/14 20:46
11צפיות
מקום שקט, הרבה מסכים ואפילו ראו יורוספורט למרות שכבר לא שידרו את הטור.

שאלתי לגבי מחר, מי שרוצה מוזמן וייתכן ואגיע בעצמי לשעה האחרונה, אבל מאוחר מדי לארגן משהו יותר רציני מזה. נשמור לשנה הבאה, או לוואלטה אם יהיה מתאים.

מה אתך? אתה לא בג'ורה עכשיו?
משחק הפנטזיה, קטע 16
22/07/14 21:08
61צפיות
המשחק היום עבר "רכבת הרים" עם כמה תהפוכות בדרוג.
במנצח, מייקל רוג'רס, בחרו ארבעה משתתפים: עידו אבני, greeno, אלדד מיטל ו-Etai Avni.
השינויים המרכזיים במשחק: טיבו פינו החליף את רומן ברדה במקום השלישי, בחולצה הלבנה ובחולצת הטריקולור. רפאל מייקה לובש את חולצת ההרים. היו עוד כמה שינויים שהשפיעו על הדרוג.דרך אגב, הייתה לי טעות עד עכשיו עם ז'רמי רואה מקבוצת FDJ, שבחר Bacardi , ועד עכשיו הוא עבר מתחת לרדאר שלי. בזכות הצטיינותו היום הוא קיבל את הניקוד המגיע לו. כמה רוכבים פרשו היום, מהם במשחק, רוי קושטה אלוף העולם.
לצמרת הדרוג במשחק עלתה קבוצתי "יוהן והנקיים" עם 2194 נק'
במקום השני נמצא skicker עם 2100 נק'
במקום השלישי edanp0 עם 2083 נק'
למקום הרביעי ירד מחזיק החולצה הצהובה הקודם, RideRed עם 2031 נק'
את החמישיה המובילה של תומכי ניבאלי סוגר yuvalind עם 1823 נק'.
מבין שאר המשתתפים בולטים agaziel עם 1638 נק', עידו אבני עם 1285 נק' ו-סיני לוי עם 1217 נק'.
º
הטבלה
22/07/14 21:09
27צפיות
תקנות העולות להצבעה בו. הכלכלה
22/07/14 17:00
178צפיות
ב 29.7 בשעה 0930 עולה להצבעה בוןעדת הכלכלה תקנות חדשות המתייחסות לרכיבה לאורך כבישים בין עירוניים.

לתקנה המחייבת רוכבים לחצות צמתים בהליכה, במעבר חציה בלבד, אנחנו מתכוונים להתנגד, ישנה תקנה נוספת המתייחסת לחובה ברכב מלווה של קבוצה המונה 10 רוכבים ויותר
לא מדובר בתקנה מוצעת האוסרת רכיבה של בודדים לאורך כבישים בין עירוניים אותה הצלחנו לסכל בעבר
נשמח להתייחסותכם
תודה,

ענת
ישראל בשביל אופניים
office@bike.org.il

בתקנה 129 לתקנות העיקריות, אחרי תקנת משנה (ג) יבוא:

"(ד)     על אף האמור בתקנה 128, בדרך שאינה עירונית, שבה שול הדרך פנוי ומיוצב באספלט, ירכב רוכב אופניים בשול, קרוב ככל הניתן לשפתו  הימנית.

(ה)       לא ירכב אדם שגילו פחות משתים עשרה שנים על אופניים בדרך שאינה עירונית.

(ו)         לא יחצה רוכב אופניים כביש ברכיבה אלא במעבר חציה לרוכבי אופניים המסומן בתמרור 812; אולם מותר להולך רגל להסיע אופניים במעבר חציה לצורך חציית כביש.".

הוספת תקנה 129א

אחרי תקנה 129 יבוא:

"רכיבה על אופניים בליווי רכב ליווי

129א. (א)      לא ירכב אדם על אופניים בדרך שאינה עירונית, בקבוצה המונה עשרה רוכבים לפחות, אלא בליווי רכב כאמור בתקנת משנה (ב).

          (ב)      הנוהג ברכב ליווי כאמור בתקנת משנה (א) ינהג מאחורי הרוכב האחרון  בקבוצת רוכבי האופניים ובמרחק סביר ממנו ויפעיל את ארבעת             מחווני הכיוון ברכב.".
כתובות אינטרנט מצורפות:
חציית כביש וחציית צומת
22/07/14 22:01
187צפיות
אתם דיברתם על חציית צומת והתקנות המוצעות מדברות על חציית כביש.
עד כמה שאני מבין אלו שתי פעולות שונות.
כביש נועד לנסיעה ולא להליכה. למעט מקרים חריגים, כמו צעדות מאורגנות, הליכה נעשית בשולי הכביש.
חציית צומת משמעה נסיעה בכביש תוך חציית הנתיבים של כביש מצטלב, בדרך כלל מדובר על כלי רכב (זו לא הגדרה מדויקת לפי הכתוב בתקנות התעבורה אבל היא מספיקה לצורך הדיון כאן).
חציית כביש משמעה מעבר מצד אחד של הכביש לצידו השני (משול אל שול או ממדרכה אל מדרכה) ונעשית ע"י הולכי רגל בדרך כלל.
תבדקו עם מישהו שמתמצא בדיני ותקנות התעבורה מה המשמעות של התיקון הזה, ואולי תפעלו לתיקון הניסוח כדי שיובן כראוי.

אלקנה צודק. מדובר על חציית כביש ולא על נסיעה
23/07/14 09:57
56צפיות
ומעבר בצומת.

תמרור 812 שכתוב שם הוא סימון על הכביש של שני קווים מקוטעים מקבילים, 'מעבר חציה לאופניים' שמצוי בזמן האחרון בירושלים באיזור צומת מלחה לצד מעבר חציה להולכי רגל. הסיבה היא ש'שבילי האופניים' הנבנים הם לא במפלס הכביש וכשמגיעים לצומת מגיעים אליה מכיוון המדרכה.
כוונת התקנה היא שאופניים יחצו את הכביש במעבר כזה, ואם אין כזה אז יילכו עם האופניים במעבר להולכי רגל. מי שבוחר לרכב יחד עם המכוניות ולא בשבילי האופניים רשאי עדיין לעשות כן.
יש שם כמה בעיות
23/07/14 09:03
85צפיות
ירכב רוכב אופניים בשול, קרוב ככל הניתן לשפתו  הימנית -  
* משאיר פתח רחב לקנסות של רוכבים שנזהרים מזכוכיות או חצץ.  
* לא מאפשר רכיבה בזוג אפילו אם השוליים מאוד רחבים או שיש רכב ליווי.
* חסרה החרגה של תחרויות אופני כביש ומסעות עממיים

לא ירכב אדם שגילו פחות משתים עשרה שנים על אופניים בדרך שאינה עירונית.
* לא מאפשר רכיבה משפחתית מבוקרת ע"י מבוגר
* לא מאפשר לילדים לרכב ביום כיפור מעיר לעיר

לא יחצה רוכב אופניים כביש ברכיבה
* כלומר אסור לעשות פרסה אפילו במקום שלכב מנועי מותר ויש ראות ואין תנועה?

בליווי רכב ליווי
* יוצר בעיה בקבוצה הטרוגנית שמתפצלת למספר פלוטונים.
* לא ברור אם הוא צריך לנסוע בשול או לגמרי לחסום נתיב (אולי יש למישהו קישור לתקנות שאותן זה אמור לשנות?)


חלק מהדברים שציינת אינם מעשיים
23/07/14 10:08
63צפיות
גם היום יש תקנות, למשל איסור רכיבה בשוליים, שבגינם ניתן לתת קנס אם שוטר מתחשק לו.

כך לא נראה לי שקנסות ביום כיפור הם בעיה. גם תחרויות - הרי יש אישור משטרה לכל אירוע גדול, אז מה החשש שיתהפכו באמצע הפונדו ויחלקו קנסות לכולם?

זהירות מזכוכיות? נראה לי שיבליגו.
רכיבה של ילד? תגייס את הכשרון להפוך ילד בן-8 לבן-3 כשמדובר בכניסה חינם לשמורת טבע, רק הפוך. תדביק לינוקא שפם-בר-מצווה.

רכב ליווי הוא דבר מגונה ולכך אני מסכים אתך. חיוב ברכב ליווי יוצר אינספור מצבים אבסורדיים שיאיר בן עמי פירט כאן בזמנו.
אני מעדיף שלא להסתמך על אי ישימות
23/07/14 11:35
53צפיות
אני ממש לא אוהב את המצב של קנס רק אם מתחשק לשוטר כאשר המשטרה מתמודדת גם עם כח אדם בינוני.
גם אם לא אוכפים חוקים מסויימים כי הם דפוקים, זה שהם שם רק עושה זילות לחוק.  אם כבר מתקנים תקנות, שיהיו נכונות למציאות.

אני לא חושב שרכב ליווי כשלעצמו הוא דבר מגונה.  חבל שזו המציאות אבל הוא מוסיף בטיחות מסויימת לרוכבים.  החקיקה שמחייבת רכב ליווי היא אכן בעייתית.


לגבי השול
23/07/14 19:07
23צפיות
"קרוב ככל הניתן" משאיר את הפירוש לרוכב, ותמיד יוכל לציין לזכותו שרכב ככל הניתן בימין.

לגבי האפשרות לפירוש במידה ואין שול, אותו עיקרון תקף. כך למשל יש שוליים צרים מאוד עם עיני חתול מימין לפס הצהוב, כלומר אפילו הרצועה הצרה כל כל של השול אינה רכיבה.

יש מקום בהחלט לחדד את ההסתגויות האלו, שאלמלא כן תהיינה פתוחות לפרשנות.

לגבי הפרסה - לא יקרה שום דבר אם לצורך כך יידרש הרוכב לעצור ולרדת מאופניו ולחצות ברגל. פניית פרסה מסכנת רוכבים מצד אחד, ומצד שני היא ממש לא מצב נפוץ.

לגבי רכב ליווי - זה צריך להיות אינטרס של האיגוד, נדיר שחובבים מתארגנים בקבוצות של 10 רוכבים ומעלה וגם אם כן, כל מה שיידרשו יהיה לפצל את הקבוצה לשניים... מה שכן חשוב הוא לחדד את הנואלות של רכב ליווי מחויב כי זה מחייב את הקבוצה כולה לרכב יחד כל האימון, וכמו שציינת אין הנחיות ברורות לרכב הליווי.
באוסטרליה אין חוקים כאלה.
23/07/14 16:36
40צפיות
החוקים היחידים לגבי אופניים בכביש הם כבישים שאסור לרכב בהן (אוטוסטרדות,וגם לא כולן), ובנוסף בכבישים צרים ללא שוליים יש תמרור שמורה לרוכבים לרכב single file, כלומר רוכב אחד בלבד לרוחב. חוץ מזה יש לאופניים בדיוק אותם חוקים וזכויות כמו לשאר משתמשי הכביש.

לא שהחוק לגבי השוליים נורא כל כך על הניר, אבל
1. במעט רכיבות שלי בישראל השוליים היו מטונפים, ממש לא נוח ואפילו מסוכן לרכב בהם. למה שנרכב שם?
2. זה יהיה פתח לדה-לגיטימציה של רכיבה בכבישים שבהם אין שוליים בכלל.

בקיצור, מדרון חלקלק, תקדים מסוכן, תקראו לזה איך שתרצו.
אל תסכימו.
מפגש הבלוגרים הרשמי של |תפוז| אנשים
23/07/14 12:57
2צפיות
|אקשן|אנחנו שמחים להודיע כי ביום שני הקרוב, יתקיים אירוע מיוחד הכולל הקרנה של הסרט שושנה חלוץ מרכזי ושיחה עם הכוכב הראשי של הסרט- אושרי כהן.
ההקרנה המיוחדת תיארך ב 28.7.14. והיא מיועדת לבעלי בלוג תפוזי בלבד|!|

לפרטים נוספים, היכנסו לקישור הבא>>
http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?Ent...

|פטיש| היום בין השעות 18:00-20:00, נארח בפורום מבצע "צוק איתן" את עו"ד רבקה ורבנר, סגנית הממונה הראשי על יחסי עבודה במשרד הכלכלה.
עו"ד ורבנר תענה על שאלותיכם בנושא חובות העובדים והמעבידים במצב חירום.

אתם מוזמנים להעלות את שאלותיכם כבר עכשיו.
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?for...

|חייל| אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לפורום הורים ועוד, ולכתוב מכתב או לצייר ציור עם ילדיכם עבור החיילים בחזית.
את כל הפוסטים וההודעות מהבלוגים והפורומים נרכז בעמוד ייעודי, נדפיס ונשלח לחיילים בדרום.

http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?for...
זמן רוג'רס, קטע 17 עם סיום פסגה, ועוד
23/07/14 07:20
112צפיות
הגיע זמן רוג'רס. הציטוט, מחילופי דברים שהתנהלו (ונראו היטב על המסכים) בין האוסטרלי לווקלר במהלך הירידה במורד ההר לכיוון הקו, עת ווקלר החל במשחקיו המוכרים, מנסה לעכב את חבורת החוד ולאפשר על ידי כך חזרתו לחיים של גוטייה, שסחב פיגור ביחס לחבורה מהחלק המסיים של הטיפוס טרם הירידה, וכך לתת ביד הצרפתי יתרון מספרי ואפשרויות תמרון, אולי אף מכריעות במצב העניינים שהשתרר, דבר שעלה בידו בסוף עת גוטייה הצטרף לחבורה היורדת (הרביעי היה סרפה של לאמפרה), מאפשר להבין שרוג'רס היה נעול
כתובות אינטרנט מצורפות:
º
אין קישור לעמוד
23/07/14 08:24
21צפיות
קישור
23/07/14 08:41
71צפיות
תודה
כתובות אינטרנט מצורפות:
º
אין וואלטה לקונטאדור
23/07/14 11:01
92צפיות
אין וואלטה לקונטאדור
האם נראה תקיפות מוקדמות?
23/07/14 11:07
84צפיות
בדרך כלל, מועמדי הדרוג הכללי מעדיפים לחכות לעליה האחרונה ושם להיאבק אחד מול השני. הקטע הקצר יחסית, 124.5 ק"מ ועייפותה של אסטנה שמחזיקה כמעט מתחילת הטור בחולצה הצהובה, עשויים לעודד התקפות מוקדמות יותר מצד רוכבי הדרוג הכללי. מעניין יהיה לראות אם רומן ברדה ייקח הימור וינסה להחזיר לעצמו את הזמן שאיבד אתמול בתקיפה מוקדמת. יש לו קבוצה בעלת כוח רב, כפי שראינו אתמול והם יכולים לסייע לו. לגבי ואלוורדה, אני מאמין שהוא יעשה נסיון קבוצתי להתקיף את ניבאלי, אך יתכן והמקום המתאים לכך הוא דווקא מחר בקטע של הטורמלה שמסתיים בפסגת אוטאקאם.
התעייפת גם?
23/07/14 11:23
77צפיות
נראה לך שמישהו מהם מסתכל עוד על ניבלי?
נראה לך שבארדה מסוגל/לא מצוות עתה לעזור לפרו ולא רוכב למען דירוגו?
נראה לך שלוולורדה יש רגליים ליומיים עם סיום פסגה?
נראה לך שאסטנה עייפה? (גם אם זה נכון ניבלי יודע להסתדר לבד, ולמשוך אותו עד לטיפוס האחרון או יותר נכון הלפני אחרון אין בעיה)
התשובה לכותרת: לא. לכל שאר השאלות: כן
23/07/14 12:02
64צפיות
לקבוצת AG2R יש 3 מטרות: מקום גבוה לפרו. חולצה לבנה לברדה. מקום ראשון בדרוג הקבוצתי. בדרך כלל כשקבוצה רוכבת בשביל הדרוג הקבוצתי היא נותנת למובילים שלה חופש פעולה כדי שיעשו תוצאה כמה שיותר טובה, ולא מקריבה אחד שיישפר את זמנו של השני בחצי דקה והוא יפסיד 5 דקות אחרי שהתפרק.
º
אז של מי הייתה המכונית הזו?
23/07/14 13:42
52צפיות
אז של מי הייתה המכונית הזו?
שאלה לגבי שעון גרמין
22/07/14 22:50
89צפיות
קניתי היום גרמין EDGE 810 לא מצאתי בחבילה את מד הקדנס שאמור להתלבש על הקראנק. יש שם את הסנסור ואת המגנט המולבש על השפיצים.
האם מד הקדנס בא כחלק מהחבילה וזה חסר לי או שזה נקנה בנפרד?
אם יש לך חיישן בקופסה
22/07/14 23:18
94צפיות
אז כנראה שיש לך את הבאנדל שכולל מד קאדנס.
החיישן שמתלבש על תומכות השרשרת הוא משולב לקאדנס ומהירות, ואמורים להיות 2 מגנטים.

לדעתי - שני המגנטים שלך נדבקו אחד לשני, צריך להפריד אותם (בלבל גם אותי לשנייה).
º
חחח כן זה מה שקרה. תודה רבה!
23/07/14 10:23
21צפיות
רכיבה חודשית, יולי 2014 - פרטים
22/07/14 15:35
103צפיות
שלום,

ביום שישי, 25 ליולי, בשעה 06:30, אצא לרכיבה מתחנת הרכבת בבנימינה.

מצורף קובץ מסלול.

הרכיבה בתאום עם שעות הרכבת.
רכבת מספר 6220 מתל אביב אמורה להגיע (חמסה חמסה, טפו טפו טפו, אמן כן יהי רצון שלא תהיה שביתה...) לבנימינה בשעה 06:20, עם תחנות לאורך מסילת החוף.
רכבת מספר 6100 מתל אביב היא רכבת מהירה, ואמורה להגיע (חמסה חמסה, טפו טפו טפו, אמן כן יהי רצון שלא תהיה שביתה...) לבנימינה בשעה 06:23.
רכבת אחרונה מבנימינה אמורה לצאת (חמסה חמסה וגו') בשעה 16:37, כך שיש זמן לאכול משהו מהיר אחרי הרכיבה (המלצות יתקבלו בשמחה.)


הערה:

המסלול אינו עובר ב"כבישים שקטים", אלא בכבישים מסוכנים לרוכבי אופניים!
למשל: כביש 4, כביש 66 (אחד הכבישים המסוכנים ביותר, אם לא הכי מסוכן!), כביש 672, ועוד.

טל.
º
מפה
22/07/14 15:35
56צפיות
מפה
מד קדנס
19/07/14 17:59
213צפיות
זקוק למד קדנס בלבד, רצוי אלחוטי.
המלצות ?
תודה מראש.
ספידומטר פשוט של Cateye -
20/07/14 22:11
138צפיות
פשוט, לא יקר, עושה  את העבודה במשך שנים.

יש לי אחד משנת 2007, שהעברתי מזוג אופניים אחד לשני. מהירות + קדנס. פשוט ולעניין. עובד פיקס.
מה שיש לי זה עם חוטים, אבל יש להם גם אלחוטי.

יש הרבה חברות נוספות שעושות ספידומטרים פשוטים כאלה, גם זולים יותר, לי אין נסיון איתם אז לא יכול לחוות דעה.
º
נסיוני שאין בלי מד מהירות, אפילו הפשוט ביותר
21/07/14 07:29
92צפיות
יש
21/07/14 17:18
113צפיות
קוראים לזה "מד מהירות מכויל להצגת קדנס"...
תודה לעונים
22/07/14 11:27
58צפיות
אחפש CATEYE - נראה מה יעלה בחכתי.
גלגלי דורה אייס C-24 ואלטגרה
18/07/14 21:42
329צפיות
מה ההבדלים?
(ראיתי הבדלים במשקל, מעט קרבון זניח בדורה אייס)
מדוע ההבדל במחיר כל כך גדול?
האם שווה את התוספת?
גלגלים זה לא רק משקל
19/07/14 12:24
256צפיות
שם המשחק באופניים הוא העברת כוח.
גלגלים הם המקום בו מנסים לחסוך משקל כמה שניתן מהיותם אלמנט נע - מניע.
כדי לקבל גלגל קשיח יותר אשר יעביר יותר מהאנרגיה המושקעת בהנעה יש להוסיף חומר, מה שמביא לעליית המשקל.
אם באה חברה ומציגה שני זוגות גלגלים בעלי נתונים יבשים כמעט זהים ומחיר מאוד שונה ניתן להסיק שהיקר יותר יהיה בעל יכולת העברת כח טובה יותר.
התוספת קרבון הזניחה לדעתך היא למעשה שיכבה אשר ביחד עם האלומיניום עליו היא מודבקת יוצרת חישוק שהוא הרבה יותר קשיח וחזר מהמקביל ללא.
כך ניתן למתוח יותר את השפיצים ולקבל גלגל איכותי יותר.
המייסבים גם הם ברמה גבוהה יותר ומאפשרים גילגול טוב וחלק יותר.

להוריד משקל זו לא בעיה.
לשמור על יעילות במשקל נמוך זו כן.
מתוך הנחה שאתה מדבר על קלינצר
20/07/14 16:17
204צפיות
היי

מהאתר של bike24 (באתר של DAA לא כל הנתונים קיימים)
DA - גלגל תחרות במשקל 1455 גרם לזוג נאבה טיטניום 700 יורו
ultegra - נאבה אלומניום משקל 1670 גרם.- 290 יורו

ולענייננו זה לא רק המשקל זה גם הנאבה זה גם שיכוך המהמורות ועוד.
הנאבה ב DA היא הנאבה של הגלגלים שאתה רואה ב TDF.
האם זה שווה 400 יורו הפרש? תלוי? אם אתה מטפס על כנראה שכן. אם אתה רוכב במשקל כבד (ואני לא ממש יודע האם ל DA יש הגבלת משקל) אז כנראה שהאולטגרה מתאים יותר. אם אין לך כסף אז האולטגרה ואם יש אז כנראה שה DA.
אם אתה שואל גלגלי DA ומערכות 105 או ultegra מלא? כנראה שאני הייתי הולך על DA+105.

הכי טוב זה שתשאל את ereztt בקומונת bonk.

בהצלחה
מושיק
"זה גם הנאבה זה גם שיכוך המהמורות ועוד"
20/07/14 18:34
197צפיות
מה זה שילדת שיכוך מלא ??
לא אבל...
21/07/14 18:38
103צפיות
היי

מבנה השפיצים משפיע על תכונות הגלגל.
יש גלגלים שהשפיצים הם כמו סכין כדי לחתוך את האויר טוב יותר.
קראתי מאמר (אני לא מומחה גלגלים בכלל) שמסביר שאחרי הסכין יש חלק דק והוא אמור לעזור בשיכוך המהמורות כלומר לא מעביר כל גרגר.
אם תסתכל, דמה לי בביקפאנל יש מבחן יחסית ישן לגלגלים של ניל אובריין וגיאחה רשם שהגלגל של ניל היה לו נוח יותר מפולקרום זירו.

אלו כל התובנות שלי בנושא גלגלים.

מושיק
אם אתה לא מתכנן תחרויות ו/או אתגרי עליות
21/07/14 09:59
170צפיות
אז ממש לא.
האולטגרה גלגל אמין וטוב
21/07/14 15:59
145צפיות
אני רוכב על גלגלים הדגם הקודם של אולטגרה - 6700.
גלגל אמין וטוב. שקט מאוד (אין קליקים של פריילוף בכלל) - יש שאוהבים את זה, ויש שדווקא מעדיפים שיהיה צליל צרצר.

אם אתה לא מתחרה - הוא מספיק בהחלט.
מצד שני - אם ההדבדל הזה של עוד 2000 או 3000  ש"ח בכלל לא מדגדג לך - לך על הדורה אייס.
דרך אגב יש לך באמצע את ה rs80
21/07/14 18:47
133צפיות
היי

למה לקפוץ מאולטגרה ישר ל DA?
ויש עוד גלגלים טובים מחברות אחרות.

בהצלחה
מושיק
שאלה בגיאומטריה
20/07/14 21:53
195צפיות
אני מנסה להבין את ההבדלים בין הגיאומטריות השונות של שלדות כביש ולא מצליח.
מישהו יכול לעזור לי לעשות סדר?
מה זה סלופי, קלאסית, קומפאקט (שלדה) ואיך אפשר לזהות אחד מהם ממבט באופניים?
גיאומטריה
21/07/14 17:33
147צפיות
http://www.smartcycles.com/images/wpe1C1.gif

צהוב - קומפקט
סגול - קלאסי

ההבדל, אם תסתכל הוא בצינור העליון(top tube) - בקומפאקט ה top tube אינו מקביל לקרקע (נוטה כלפי מטה לכוון צינור הכסא - seat tube).

קומפאקט
https://c1.staticflickr.com/7/6230/6234322914_3533...

קלאסי
http://1.bp.blogspot.com/-Yp0kCY7YGZw/TcbQnKjcUII/...

זהו :)
סיכום הקטע ה-15 בטור דה פראנס
20/07/14 20:56
128צפיות
שלום לכל העמיתים
העונה המדהימה של המאיץ הנורבגי של קבוצת קאטושה הרוסית נמשכת. אחרי שזכה בקלאסיקת האביב "לה פרימוורה" מילאן סן רמו וניצח את הקטע ה-12 בטור דה פראנס הוסיף לעצמו הענק הנורבגי עוד ניצחון כאשר סיים ראשון בקטע ה-15 בנים. הוא הקדים את היינריך האוסלר הרוכב האוסטרלי מקבוצת IAM Cycling ואת פיטר סאגאן הסלובקי מקבוצת קנונדייל כאשר סאגאן מתוסכל פעם אחר פעם מגיע לפודיום אבל לא מצליח לנצח ולו קטע אחד בטור 2014.
בדרוג הכללי המצטבר לא חל שום שינוי וכל הטופ 10 מדורגים כפי שהיו בתחילתו. וינצ'נזו ניבאלי עושה עד צעד חשוב לקראת זכייתו האפשרית בטור דה פראנס 2014 וממשיך ללבוש עוד יום את החולצה הצהובה.
על מה שהיה ומה שיהיה בקישור המצ"ב למטה
בברכה
כתובות אינטרנט מצורפות:
עוד על קטע 15
21/07/14 11:51
123צפיות
קשה לנו לראות מיד עם סיום הקטע את כל המורכבויות שיש בו. רק לאחר התגובות של הרוכבים והקבוצות ניתן להבין אותו קצת יותר.
בלקין סיפרו שהתכוונו לנסות ולפרק את הדבוקה עם רוחות צד שצפו שיהיו כ-10 ק"מ לסיום, שם יש שטח פתוח ואחד המנהלים הספורטיביים שהיה שם שעה קודם דיווח כי הרוחות מתאימות. אך כשהגיעה הדבוקה למקום נעלמו הרוחות והתוכנית בוטלה.
יאן בקלנטס מאומגה-פרמה סיפר שנסיון הבריחה שלו בסיום היה על רקע כך שלא היה מודע כלל לכך שיש בורחים מקדימה. הוא טען שבגלל הגשם העז הקשר שלו עם המנהלים לא עבד ושהוא לא התעדכן מהרוכבים האחרים בדבוקה (אולי גם חלק מהם לא ידע). אולי גם טוני מרטין ומיכל קוויאטקובסקי לא ידעו? נסיונות הבריחה שלהם לא נראו נחושים במיוחד.
בניגוד למה שכתבתי פה בהודעות קודמות, ג'אינט-שימאנו כן בנו רכבת למרסל קיטל בסיום, אלא שהרכבת, שהמושך האחרון שלה היה טום דומולן, לא הייתה חזקה מספיק כדי להשאר בחזית עד 250 מ' לסיום וכך, קיטל - או שלא היו לו רגליים ונשאר מאחור, או שלא רצה לצאת לספרינט מוקדם מדי, האיט ולא הצליח לפתח מחדש מהירות מספקת. בכל מקרה, קיטל נשאר מאחור, סיים תשיעי ולא ממש התמודד על הספרינט. מי שיסתכל על הסרטונים של ספרינט הסיום על החלק של הצילום מהממסוק יראה שסאגאן הימר על הגלגל של קיטל. כשסאגאן הבין שקיטל כבר לא יהווה פקטור בספרינט הזה, הוא החל להתקדם במהירות מסחררת קדימה ונתן ספרינט מעולה, אך זה כבר היה מאוחר מדי. כשאין מזל אז זה נדבק.
בתוכנית של גרג למונד ביורוספורט הם ראיינו את קוויאטקובסקי. הוא נשאל איזה מן רוכב הוא? קלאסיקות? קטעים קצר? גרנד טורים? הוא ענה שהוא צעיר ובודק הכל ומתנסה בהכל ולא יודע עדיין לאיזה כיוון הוא ילך. גם הטור הזה בשבילו הוא התנסות וזה שרכב על פאווה במרוצים הקלאסיים נתן לו יתרון בקטע 5 בטור. לדעתי, יתכן ולקוויאטקובסקי יש פוטנציאל לגרנד טורים אבל ההכנה שלו השנה לטור לא הייתה מתאימה (בגלל"ההתנסויות" השונות) ולכן לא הגיע במצב שהוא יכול לשחק תפקיד חשוב בדרוג הכללי.
קריסטוף פעם שנייה וגארמין בלי כלום, יום מנוחה
21/07/14 06:53
139צפיות
קריסטוף כבר עם ניצחון שני. הנורווגי אלכסנדר קריסטוף של קטיושה מנצח בקטע 15 בנים, מקדים על הקו את האסלר של IAM וסאגאן.
כמעט כמעט. קבוצת בריחה שמנתה שני חברים (Jack Bauer (Garmin-Sharp) Martin Elmiger (IAM Cycling), יצאה לדרך מיד בהתחלה אך הייתה חסרה בסיכויים 'ריאליים' לשרוד, והיא אכן לא שרדה
כתובות אינטרנט מצורפות:
בלקין נשארת בחיים
21/07/14 10:47
119צפיות
לפי פרסום בטלגראפ ההולנדי נמצא מממן מחליף - הלוטו ההולנדי, חסר עדיין כסף בקופה אך הסכום לא גדול ואין סיבה שלא להאמין שהקבוצה ניצלה
כתובות אינטרנט מצורפות:
שמגיע זמן להחליף צמיג אחורי מה עדיף
19/07/14 19:13
261צפיות
להתקין את הצמיג חדש על הגלגל הקדמי ולהעביר את הישן לאחור (הצמיג הקדמי עדיין במצב טוב)
או להתקין את החדש על הגלגל האחורי ,

º
חדש על האחורי
19/07/14 20:21
134צפיות
º
הצמיג החשוב הוא הקדמי
19/07/14 20:36
143צפיות
כרגע יש שוויון צריך שובר שויון
20/07/14 10:15
153צפיות
האחיזה בצמיג הקדמי חשובה יותר מהאחיזה באחורי
אבל אם הצמיג הקדמי עדיין במצב טוב כמה כבר יכול להיות ההבדל
בין הישן לחדש ?

,אני תמיד
20/07/14 19:01
116צפיות
מחליף את שניהם  ביחד , ושומר את זה שבמצב טוב יותר כרזרבה
שובר שיוויון
20/07/14 10:51
173צפיות
קדמי חשוב יותר.
כך למדתי מקדמת דנא.
עד כמה שאני יודע במכונית אחורי חשוב יותר
20/07/14 15:55
125צפיות
היי

אם הגלגל האחורי מתחיל להחליק אין לך שום שליטה.
אם הקדמי מתחיל להחליק אתה יכול לתקן היגוי ולכן אחורי חשוב יותר.
מצד שני איך אתה מגיע לזה?
אני כל 2000 ק"מ מצליב צמיגים אז אין מצב שאחד טוב יותר מהשני.

בהצלחה ורכיבות בטוחות
מושיק
איבוד אחיזה בקדמי בדו גלגלי מסתיים בריסוק
20/07/14 16:24
138צפיות
אין הנחות ואין כפל מבצעים. השאלה היחידה היא איך תתרסק, לאן תתרסק ומה או מי יסע עליך אחרי שתתרסק.

איבוד אחיזה באחורי מתרחש בכל בלימה לא מיומנת שכוללת נעילה והחלקה של הגלגל האחורי. גם רוכב לא מיומן מצליח לשמור על האופניים מחליקות על האחורי בלי ליפול. נסה (אל תנסה) לנעול את הקדמי בבלימה ותראה אם אתה מצליח לשמור על האופניים בתנועה לכיוון המועדף עליך.
º
במכונית זה הפוך כי זאת הנעה קדמית
20/07/14 18:44
56צפיות
º
מחליף את האחורי.
20/07/14 19:50
61צפיות
דעתי בנושא - להחליף כל אחד מהם ברגע שבא זמנו
20/07/14 22:07
95צפיות
1. בד"כ האחורי נשחק מהר יותר, מכיוון שרוב המשקל יושב על הגלגל האחורי. בשטח רואים את זה ממש באופן מובהק - בצמיג האחורי הקוביות "משתטחות" והקדמי - כמו חדש. בכביש הגאומטריה שונה ועדיין רוב המשקל יושב על הגלגל והצמיג האחורי.
במקרה כזה פשוט מחליפים רק את האחורי. אבל -

2. מנסיוני בכבישי ארצינו - בד"כ הסיבה להחליף צמיג היא ריבוי חתכים שנגרמים מעצמים שונים על הכביש\בשוליים, ולא השחיקה של הגומי. ראיתי את זה באופן מאוד מובהק בצמיגי קונטי GP4000 - יש עליהם שני "קדחים" עגולים עמוקים, וכאשר הצמיג נשחק - העומק שלהם יורד. כאשר העומק שלהם מתקרב ל 0 - סימן שצריך להחליף צמיג. אף פעם לא הגעתי אפילו קרוב ל 0, פשוט כי הצמיג מתמלא בחתכים. ואז כל עניין השחיקה הופך ללא רלוונטי.

3. צמיגים ששוכבים הרבה זמן, או לחילופין אופניים שנמצאים הרבה זמן בשמש (אחסון בגג \ מפרסת פתוחה - אל תנסו את זה בבית!!)  - מפתחים יובש - המון המון חתכים דקים, שרואים רק כאשר הצמיג מנופח. במקרה כזה - מחליפים.


בשורה התחתונה - אני מחליף כל צמיג בנפרד כאשר בא זמנו, בצורה בלתי תלויה בבן זוג שלו.
בד"כ יחס השחיקה 1:2
21/07/14 10:01
96צפיות
כל 2 אחוריים, גם את הקידמי
מייקה מביא מתנה, קטע רוחות?, ועוד קצת
20/07/14 06:27
185צפיות
מייקה יוצא מוקדם. מייקה הצטרף לקבוצת הבריחה המקורית של היום, שחבריה ניהלו מאבקים קשים בתחילת הקטע, נאבקים גם כדי לקבל אישורי יציאה מקבוצות המדורגים הבכירים ואף אל מול הדרך המתלילה שהחלה מטפסת במעלה ההר כבר מרגע היציאה לדרך ועוד טרם התחלת הטיפוס המסווג הראשון של היום, בקילומטר ה- 48. לבסוף שיחררה אסטנה של
כתובות אינטרנט מצורפות:
רפטאל מייקה מקדיש את ניצחונו לקונטדור
20/07/14 06:36
152צפיות

שלום לכל העמיתים
רפאל מייקה הרוכב הפולני בן ה-24 שסיים את הג'ירו ד'איטליה במקום השישי בדרוג הכללי המצטבר ושהוזעק כממלא מקום לרומן קרויציגר שהושעה משיג את הניצחון הגדול בקריירה שלו כאשר הוא מנצח את הקטע ההרררי הקשה השני בעיירת הסקי ריסול שבאלפים. במקום השני מגיע מחזיק החולצה הצהובה וינצ'נזו ניבאלי שממשיך להגדיל את הפער מיריביו ובעצם מותיר להם את המאבק על המקום השני. את הפודיום סוגר זאן קריסטוף פרוד הצרפתי מקבוצת (AG2R-La Mondiale).
על מה שהיה ויהיה בקישור המצ"ב למטה
בברכה
כתובות אינטרנט מצורפות:
הביצועים של ניבאלי קצת מפתיעים אותי
20/07/14 09:36
171צפיות
הוא תמיד היה רוכב חזק אבל כרגע הוא פתח פער ממש גדול לעומת שאר הרוכבים, נראה יותר מדי דומיננטי.
לאו דווקא
20/07/14 10:57
141צפיות
לפני הטור היו 3 רמות של מועמדים. פרום וקונטדור - רמה אחת. ניבאלי - רמה שנייה. ואלוורדה, ון גרדרן ושות' - רמה שלישית. בקטע 5 עם הפאווה, ניבאלי לקח כמעט 2 דקות מכולם בגלל שרכב מעולה (ברמה של מתחרי פריז-רובא). מאז, עזבו אותנו קונטדור ופרום. בהרים הוא לקח עוד שתיים וחצי - שלוש דקות. זה לא נראה לי משהו בלתי רגיל או בלתי סביר. מה שכן, הוא נראה בשליטה וכאחד שלא נותן את ה-100% שלו, ויכול להיות שאם היה רוצה, ולא שומר (בצדק) כוח לשבוע האחרון, הפער היום כבר היה 6 דקות.
שאלה קטנה
20/07/14 11:02
161צפיות
מי היה מנצח טור שזכה בהכי הרבה מקטעים? ניבלי זכה בשלוש ובעוד שניים כמעט, נראה לי הוא יכול להתמודד חזק בעניין
בטח אדי מרקס
20/07/14 11:15
123צפיות
פעמיים ניצח 8 קטעים (1970 1974)
מרקס עם שלושים ומשהו, אחריו הינו. לאנס קרוב
20/07/14 11:27
136צפיות
להינו, אולי עבר אותו אפילו אבל הוא הוצא מספרי ההסטוריה כמו בספר 1984.

קאבנדיש מדורג שלישי (ורביעי אם סופרים את לאנס).

לניבאלי יש עוד הרבה, בקיצור.
עדכוני מזג אוויר ובאיזה שעה צפוי אקשן
20/07/14 11:23
85צפיות
מייקה יוצא מוקדם. מייקה הצטרף לקבוצת הבריחה המקורית של היום, שחבריה ניהלו מאבקים קשים בתחילת הקטע, נאבקים גם כדי לקבל אישורי יציאה מקבוצות המדורגים הבכירים ואף אל מול הדרך המתלילה שהחלה מטפסת במעלה ההר כבר מרגע היציאה לדרך ועוד טרם התחלת הטיפוס המסווג הראשון של היום, בקילומטר ה- 48. ל
כתובות אינטרנט מצורפות:
º
עוד קטע מהמצלמות הפנימיות מקטע 13
20/07/14 11:28
129צפיות
עוד  קטע מהמצלמות הפנימיות מקטע 13
כתובות אינטרנט מצורפות:
הימורים, מישהו...
20/07/14 13:15
94צפיות
הימורים, מישהו...
שם כסף נגד הזרם (קיטל)?
כתובות אינטרנט מצורפות:
אני מוכן
20/07/14 13:40
71צפיות
ג'אינט-שימאנו יהיו עסוקים בחצי הראשון של היום בעבודה בקדמת הדבוקה. למרות שהבריחה שיצאה של שני רוכבים היא לא ממש מאיימת, הרכיבה מקדימה בתנאים הקשים תגבה את המחיר וקיטל ודגנקולב יישארו בלי הרבה מלווים. אני מעריך שבחצי השני ינסו קבוצות כמו בלקין ו-BMC ליצור פיצול בדבוקה ולהשאיר כמה צרפתים וספרדים מהעשירייה הראשונה מאחור. כמובן שיש סיכוי שקיטל יצליח להשאר עם הקבוצה הקדמית, אבל קיים סיכוי לא מבוטל שזה לא יהיה כך. אני מהמר על גריפל.
לקטע או להמר
20/07/14 14:06
58צפיות
אם כן אז כמה ועל מי?
קיטל לא יניב הרבה מעות, גם אם יגיע בזמן.
בינתיים גם הלוטו עוזרים, וימשיכו - ספק אם הכול יפול על הגב של העוזרים של קיטל
אסור להמר על כסף בתפוז
20/07/14 14:27
76צפיות
בגלל זה אין פרסים למנצחים במשחקי הפנטזיה.
איפה שלא שמים כסף אמיתי גם ההימור הוא לא אמיתי.
המרתי על גריפל. בשביל שיהיה מעניין.
חלילה, 'הימור' זה רק כדימוי
20/07/14 14:37
74צפיות
דרך אגב גם קטיושה באו עכשיו קדימה לעזור - לא אלמן קיטל
º
פריירים
20/07/14 14:45
46צפיות
משחק פוקר של קבוצות המאיצים
20/07/14 18:22
61צפיות
לדעתי, קבוצות הספרינטרים בנו על כך שב-60 הק"מ האחרונים קבוצות רוכבי הדרוג הכללי ירכבו בעצבנות ובמהירות מטורפת מקדימה מחשש/נסיון לפיצול וכך יצמצמו את הפער לבורחים. זה קרה רק בין הק"מ ה-60 ל-55 לסיום ואז הדבוקה הורידה כ-2 דקות בנסיון הפיצול של AG2R ו-BMC שנכשל. אחרי הרכיבה המנהלתית בגשם שארגן שוואנל נשאר הפער גדול וכך, קבוצות המאיצים שוב היו צריכות לקחת אחריות על המרדף. בסיום, כל קבוצת מאיצים רצתה שהאחרות יעבדו וכך הפער לא ירד. בסיום לוטו נשברו והבינו שג'אינט-שימאנו לא יעבדו, כי או שאין להם כוח או שקיטל עייף מדי מההרים ביומיים האחרונים. העבודה שלהם לא הייתה מספיק טובה וב-2 הק"מ האחרונים קטיושה היו חייבים לקחת את המרדף לידיים. ההחלטה של קטיושה לא להשאיר את המרדף ללוטו הוכיחה את עצמה כמנצחת. כנראה הם ידעו שכריסטוף נמצא אחרי ההרים בכושר טוב יותר מאשר הספרינטרים האחרים ובגלל זה לקחו במשך כל השלב הרבה יותר אחריות על הרדיפה מאשר בדרך כלל.
גם מזג האוויר פעל לטובת כריסטוף
20/07/14 21:10
42צפיות
כריסטוף הוכיח שהוא חזק וידע שהתנאים מקשים על המתחרים -
קיטל ספרינטר מחושב  הוא בדרך כלל לא מסתכן  והקטע היה צפוי להיות רטוב ומרובה כיכרות -  הוא ימרוצה מלהגיע לשדרות האליזה ללא מפגש עם האספלט ואולי עם עוד ניצחון בדרך. גרייפל נפל כבר בטור הזה והתאושש השנה משבר בעצם הבריח...

גם מזל צריך - כריסטוף לא היה מספיק להשיג את הברחנים במידה וג'ק באוור לא חוצה את את שער הקילומטר האחרון ופוצח במבטים לאחור תוך כדי זיגזוג על הכביש כדי "לשבת" על מרטין אלמיג'ר
º
משחק הפנטזיה, אין שינויים מהותיים
20/07/14 21:07
33צפיות
תעודת שליש שני של הטור דה פראנס 2014
20/07/14 14:34
52צפיות
שלום לכל העמיתים
השאלה הגדולה שכל אוהד או פרשן אופניים נשאל לגביה בימים האילו היא: האם הטור דה פראנס 2014 גמור ושלמעשה מה שנותר הוא המאבק על המקומות השני והשלישי על הפודיום?
הפער בין ויצ'נזו ניבאלי למקום השני בדרוג הכללי המצטבר שבו מחזיק אלסנדרו וולוורדה הוא 4:37 דקות. במונחים של גרנד טור ברמות האלה מדובר בנצח. צריך לקרות משהו חריג ואפילו הייתי אומר קיצוני על מנת שניבאלי לא יעמוד על הפודיום בפאריז. תקלה טכנית חמורה, התרסקות, או בעיה רפואית חמורה. הכול למעשה תלוי בניבאלי. הוא הוכיח עד כה שהוא הבוס של הטור הזה. כל בריחה משמעותית, כל מהלך התקפי קיבל בזמן אמיתי מענה ראוי מבחינתו.
על ניבאלי ויריביו וצפי לגבי ההמשך בלינק המצ"ב למטה
בברכה
כתובות אינטרנט מצורפות:

עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה