לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
אופני כביש: זרימה, שקט, מהירות, מאמץ, יופי, קלילות, חיים. מי שלא רכב על אופניים קלי משקל, עם צמיגים דקיקים, כאילו לא רכב מעולם. אופני כביש, הם אופני המירוץ שהכרתם כילדים, שולטים ברמה בעולם האופניים כבר יותר ממאה שנים וימשיכו לשלוט גם בעתיד... בפורום אופני כביש תמצאו משוגעים לעניין, המנסים לנווט את דרכם במציאות התחבורה הקשה של ישראל. הפורום עוסק גם במרוצי האופניים העולמיים, ובראשם הטור דה-פראנס. היכנסו אלינו ולא תצטערו.

*** אין לפרסם הודעות קונים/מוכרים או הודעות מסחריות ללא אישור המנהלים ***
המקום הנכון
לכל מה שקשור באופני כביש. טיולים, מירוצים, אימונים וסתם חוויות.
הודעות שאינן בנושא הפורום - ימחקו ללא התרעה.
לאתרים נוספים שכדאי לבקר בהם - לחצו על הלינק
 
המשך...
הודעה חדשה

ארוע קשה ומטריד ביותר השבת במשולש, רכב פגע *בזדון* בקבוצה
01/03/15 09:48
316צפיות
נדייק ונאמר שייתכן והיה שיכור או רשלן באופן קיצוני ביותר ומסוכן לציבור, אחרת אין הסבר סביר לפגיעה כזו. באדיבות צדוק יחזקאלי
עושה רושם שלגל היה מזל רב, פציעות קלות ביותר ביחס לנזק לרכב.
יש כבר תגובה בפייסבוק מחברת IBM - שם כנראה עובד הנהג
01/03/15 09:58
273צפיות
התגובה היא קצרה ומבטיחה טיפול מצד קצין הרכב
 
בהנחה שהנהג אכן עוד חברה זו
מןו הראוי לטפל בו במלוא חומרת הדין !!!
ברמה משמעתית 
 
שרון !!!
פוסט אלים ומתלהם
01/03/15 11:13
267צפיות
דוקא הפוסט שנכתב שעתיים לפני כתוב בשפה נקיה.
אפשר גם לראות את זה בתגובות.
התגובות לפוסט של גל הן ברובן כתובות עם טעם,
ואילו התגובות לפוסט של צדוק מלאות אלימות ושנאת חינם.
 
איחולי החלמה מהירה לרוכב הפצוע, וחזרה מהירה לכביש.
 
טל.
טל תסביר לי מה אלים ומתלהם בפוסט
01/03/15 11:37
189צפיות
גם הפוסט וגם התגובות (למעט אולי אחת) נראים סבירים יחסית לחומרת הארוע.
כביש 424 הוא כביש צדדי בו רוכבים הרבה רוכבי אופנים במשך כל היום הנהגות כזו של נהג צריכה להיות מלווה בתגובה חריפה.
צריך לוודא שהטיפול המשטרתי/משפטי ימוצה עד סופו והנג ישלם על האלימות שלו.
קרא שוב
01/03/15 11:50
184צפיות
שים לב לאיך מתוארים הרוכבים ופעולותיהם, ואיך מתואר הנהג ופעולותיו.
 
טל.
קראתי פעמיים את שני הסיפורים לא מוצא התלהמות אצל יחזקאלי
01/03/15 12:38
163צפיות
נכון הוא כותב זאת קצת יותר ציורי, אבל זה המקצוע שלו.
זה מה שכתב גל:
חבריי ניגשים לנהג ושואלים מה הוא עושה?! הנהג יוצא החוצה באטרף ומתקדם בתוקפנות לעברם. כל משפחתו הייתה באוטו. אנחנו מבינים שאין בכוונתו לעזור והוא הולך לברוח.
זה מה שכתב יחזקאלי:
הנהג, בחוצפה ותעוזת רוח מעוררי השתאות, האשים את הרוכבים שהתנגשו בו. הרוכב גל וויץ הובהל באמבולנס לבית חולים ושוחרר לביתו
איפה ההתלהמות.
הדיווח של יחזקאלי עניני, אין בו סימני פיסוק מופרזים וכו.
 
וכן הנהג מקומו לא על הכביש.
נשמח לשמוע שהוגשה תלונה למשטרה ושהרשיון נלקח ממנו לאלתר
01/03/15 14:33
154צפיות
על פניו נסיבות התאונה מחשידות לחשד לדריסה מכוונת או לפחות לעבירת תנועה חמורה
זה כבר לא סתם Road Rage. האיש מסוכן לציבור!
בטח יקח את העו"ד הידוע ההוא...זה שטוען שאין מקום לרוכבי אופניים על הכבישים... ויצא חלק
טעות בתגובה לארוע
02/03/15 20:18
55צפיות
עסקינן, בתאונת דרכים עם נפגע גוף.
משכך, היה צורך להקפיא מצב ולהזעיק למקום חוקר תאונות דרכים ("בוחן").
החוקר היה אוסף ראיות.
התביעה המשטרתית היתה מחליטה על הגשת כתב אישום.
להלין כאן או בפייסבוק זה בסדר - אבל יש דרך חוקית לטפל בנהג הפושע הזה.
 
מה בדיוק הטעות
02/03/15 20:28
40צפיות
הנהג ברח מהזירה אחרי הארוע, את הפצוע פינו לבית חולים כפי שצריך, לא מבין את התגובה שלך.
אלה לא העובדות
03/03/15 01:48
7צפיות
"הנהג ברח מהזירה אחרי הארוע..."
על עבירת "הפקרה" (פגע וברח) מקבלים 9 שנים "בפנים".
רק שבמקרה הזה, הנהג עצר, התווכח עם הרוכבים והרכב צולם.
כך עולה מהודעת הפייסבוק.
Omloop Het Nieuwsblad, כול הטעויות האפשריות
הודעה זו מכילה תמונות
28/02/15 22:11
226צפיות
איאן סטנארד של סקאיי מנצח במאוץ אל הקו ורושם את נצחונו השני הרצוף ב – Omloop Het Nieuwsblad.
אך קצת לפני כן.
לאטיקס הבלגית היה יתרון במספרים, יתרון עצום. מתוך קבוצה של ארבעה רוכבים שהצליחה לנתק עצמה מחזית הדבוקה ~ 40 קמ מהקו, והייתה עושה דרכה לכוון הקו, היו שלושה רוכבים של הקבוצה הבלגית ורק איאן סטנארד אחד של סקאי. לא הייתה כול סיבה טאקטית 'סבירה' שאטיקס
 
ממש לא יאומן איך רוכב אחד מנצח שלושה
01/03/15 08:29
160צפיות
ראיתי רק את ה-7 ק"מ האחרונים ופשוט לא האמנתי איך האנטי-גיבור סטאנארד מנצח לבדו את הכוכבים של קוויקסטפ. למרות שזו שנה שנייה ברציפות שסטאנארד מנצח בספרינט של 1 נגד 1, הוא לא כזה ספרינטר מעולה. כמו שניתן היה לראות, אין לו גם יכולת האצה מהמקום בנסיונות בריחה או בכיסוי בריחות. אז איך רוכב כזה מנצח מרוצים? עובדה. קוויקסטפ ניסו לעשות מה שיכלו וזה לא הצליח להם. בונן לא נראה טוב ואני לא יודע אם הוא יהיה הרוכב המוביל של קוויקסטפ במרוצים החשובים. יהיה מעניין לראות איך הם מסתדרים עם אוסף כוכבים שכל אחד חושב שהוא יכול לנצח את המרוץ.
היום היורוספורט דווקא משדרת את הקורנה בריסל קורנה
הודעה זו מכילה תמונות
01/03/15 09:08
141צפיות
אך רק ביורוספורט 2.
שידור ישיר החל מהשעה 15.45
שידור באינטרנט
הודעה זו מכילה תמונות
01/03/15 13:09
97צפיות
 
אבל האמת ששמתי את זה פה כי הייתי חייב לשתף את הכרזה 
דווקא כן יאומן אם עושים הכל לא נכון
01/03/15 12:26
110צפיות
4 קילומטר לסיום התקפה של בונן. בימים אחרים בונן היה מפרק את סטאנארד אבל כנראה שכבר לא (או שאולי זה האפקט של תחלת העונה). אם הוא לא בכושר לברוח, מישהו אחר היה צריך להתקיף ולתת לבונן לשבת על סטאנארד עד לספרינט.
סטאנרד סוגר אחרי 2 דקות ואז לפי הספר צריך מישהו אחר להתקיף, לבד. במקום זה יוצאים שני רוכבים להתקפה דרדלה, סטאנארד סוגר בקלות, ומשאירים את בונן לרדוף. אחרי עוד חצי דקה אחד מהם כבר נופל. בונן שורף את עצמו כדי לחזור, ולא מצליח.
מכאן והלאה זה רק תזמון, אין להם כבר שום יתרון על סטאנארד, והוא מצידו חזק בראש אחרי שכבר ניער שניים.
 
מעניין שסקיי סימנו אותו מראש וכנראה ידעו למה. בכלל הקבוצה נראית חזקה מאוד בתחלת העונה, וזה לא רק כריס פרום והטורדה.
 
הנה איך עושים את זה נכון, שלושה איטלקים מסדרים לבאלאן אליפות עולם ב 2008.
 
לגבי בונן, נחכה ונראה
01/03/15 12:50
125צפיות
 הוא למעשה פירק את הפלוטון פעמים ובגללו הייתה הבריחה.
ב2-3 הק"מ האחרונים היה גמור אבל אחרי 200 ק"מ בגשם וקור מספיק שטעית במתי ומה אכלת או שתית ולפתע אין ברגלים כלום.
בנוסף קוויק סטפ עבדו קשה כי מאחורה רדפו  ואן אוורמט ומרקה שבהחלט לא כדאי לתת להם לתפוס,  וסטאנרד לא עשה (בצדק) כלום.
 
היה מאד מורכב המצב של אומגה
01/03/15 16:03
101צפיות
5 הק״מ האחרונים מבלבלים - התמונה היתה יותר מורכבת.
הבריחה הלכה אחרי התקפה של בונן 40 לסיום. אמנם היו שלושה מאטיקס אבל 20 שניות אחריהם רדף ספ ואנמרקה סופר חזק שרק פנצ׳ר מנע ממנו להיות בחוד.
ולכן, הבריחה שנולדה היתה עם שלושה של אומגה, אבל סטאנארד קיבל פטור מעבודה עד לסיום והשלישיה היתה צריכה לעבוד מאד קשה ולהשאר יחד רק בכדי להשאר 3 מול 1. היתרון שלהם היה מאד מוגבל ככה.
מההתקפות בסוף רואים רק שלישיה גמורה שלא מצליחה לגבור על סטאנארד אחד אבל הם קרעו את הישבן 40 ק״מ רצוף בכדי להשאר במצב הזה.
זה לא מוריד כלום מהשקט הנפשי והחוכמה של סטאנארד וסקאיי בסוף, ומהטעויות שאומגה עשו (לשמור את בונן לספרינט ושהשניים האחרים יתקפו מוקדם? לתקוף יותר מוקדם ולא ב 4 האחרונים?) אבל רואים שבהתקפה שלו בונן בעיקר פרק את עצמו.
מצב נדיר, מיוחד ומאד מסובך.
בגלל זה אופניים זה הספורט הכי יפה בעולם
 
º
מחכים בקווארמונט הישן
הודעה זו מכילה תמונות
01/03/15 16:00
109צפיות
אסכם במילים שלי בצורה ברורה - יצאו טאאאמבלים
הודעה זו מכילה סרטונים
02/03/15 10:28
100צפיות
לא משנה מה הסיבה. 
התנהגו כמו שלושה רוכבי נוער צעירים מול רוכב מסטרס שחזק מהם. לא נעים.
ישב, לא ישב.
ניצח עם "שתי ידיים קשורות מאחורי הגב".
אחד מהשלושה היה צריך לקחת פיקוד ולהבין אחרי ההתקפה הראשונה שנסגרה, שסטנדארד חזק מכולם שם.
הם יצאו משליטה וכל אחד רצה "ממש לנצח"...אם היו רוצים לרצות לנצח יותר כקבוצה, נראה שהם היו לוקחים את זה בהליכה.
 
תמונות נהדרות מה'אומלופ' הנשי מיום שבת
הודעה זו מכילה תמונות
02/03/15 11:15
73צפיות
בכתבה ב - cyclingtips
כן, בונן היה צריך לשבת ולחכות לספרינט
02/03/15 11:41
80צפיות
הבעיה היא שקשה לאחד הגדולים בהסטוריה להבין שהוא " מזדקן" ולמרבה הצער אפילו הוא צריך לפעמים להפעיל את הראש.
אומלופ הט ניוזבלאד: ויינאנטס נותן את הגלגל לואנמארקה
הודעה זו מכילה תמונות
02/03/15 12:03
65צפיות
בסוף זה לא עזר (זה עזר רק בפעם הראשונה, לפני הקווארמונט הישן, אך לא בפעם השנייה כשואנמארקה השתייך לסלקציה הסופית עם אותם ארבעה שהגיעו ביחד לאיזור הקו)
קורנה-בריסל-קורנה
02/03/15 13:50
45צפיות
היה מרוץ מעניין אתמול. הרבה רוח שגרמה פיצולים בדבוקה שהתלכדה בסוף וסיימה במאוץ רב משתתפים. בוידיאו מהק"מ האחרונים https://www.youtube.com/watch?v=1JfmycSvJKQ ניתן לראות שלאלכסנדר קריסטוף מקטיושה היה מוביל בסוף, אבל הוא שחרר אותו קצת לפני הזמן וקריסטוף נעקף בסוף על ידי קאוונדיש. זה בכל זאת ראוי לציון, כי קטיושה רכבו יפה מאוד בראש הדבוקה הרבה קילומטרים עם הרבה רוכבים ששרדו את הרוח והפיצולים ובלי שמות גדולים בסגל שלהם. אולי אם לוקה פאוליני היה מוביל את קריסטוף זה היה נגמר אחרת. מלכתחילה, המטרה של קטיושה הייתה להביא את הדבוקה ואת קריסטוף למאוץ רב משתתפים ולאו דווקא לבנות לו רכבת מסודרת בסיום. הם עבדו קשה והשיגו את המטרה שלהם אבל היה חסר להם את השתי אגורות.
קוויקסטפ לעומתם, עבדו קשה בפיצולים ברוח ונשארו בסיום בלי כוח ובלי יכולת להוביל את קאוונדיש בצורה מסודרת. דווקא קאוונדיש ישב על הגלגל של בונן, אבל בונן נתקע בחסימה וויתר, וקאוונדיש חתול הרחוב, מיד עקף את החסימה והתיישב על הגלגל של קריסטוף. המסקנות שלי: קאוונדיש וקריסטוף בכושר מצוין ועדיף לקוויקסטפ שיעזבו את הרכבות ורק ימצאו מושך אחרון מנוסה - דוגמת פאוליני, שיכול לנווט את קאוונדיש בק"מ האחרון.
סיכומים של אטיקס בסרטון של הקבוצה
הודעה זו מכילה תמונות
02/03/15 19:13
22צפיות
שיסלחו לי מיטב המוחות של אימפריית האופניים הישראלית, אבל
02/03/15 23:41
14צפיות
אולי כדאי לקרוא מה חתן השימחה אומר על מזלו הטוב
השרשור מתחיל
03/03/15 00:20
3צפיות
ברשימה שבה מופיע הציטוט של סטנארד. לא נראה לי שמישהו מהחכמים אמר משהו אחר.
 
רוכב למרחק - ברווט 400 עונת 2015
01/03/15 14:10
193צפיות

שלום,

רשומה חדשה, ברווט 400 עונת 2015, בבלוג שלי.
 
הסיפור שלי של רכיבת ברווט 400 לעונת 2015.

טל.
 
º
Passed 100% מרשים - אך בעיית המים בחום משיזפון למצפה נפתרה
01/03/15 16:38
57צפיות
הרוכבים נענו להנחייה
01/03/15 16:50
145צפיות
להצטייד ב 3 ליטר מים לפחות ביציאה משיזפון.
זו ההנחייה מהפעם הראשונה שנערך ברווט 400 במסלול הזה.
 
2014 היתה הפעם היחידה בה היתה הטמנה שתואמה מראש.
 
טל.
º
4 תמונות
01/03/15 21:21
75צפיות
קבוצת "כן ולא"
הודעה זו מכילה תמונות
01/03/15 21:22
141צפיות
אנשים טובים.
 
טל.
כבוד היה לפגוש אותכם.
02/03/15 22:28
7צפיות
תמשיכו לדווש לאורכה  ורוחבה של ארצנו היפה.
המשך רכיבות בטוחות וזהירות
נירית
פריסה של שטיחונים
הודעה זו מכילה תמונות
01/03/15 21:25
128צפיות
כולל מטבח שלם מצויד ומזווד.
באנגלית זה נשמע יותר טוב: Everything WITH the kitchen sink
 
טל.
פסט-פסט-פסט... שוקי, יש לך פנצ'ר?
הודעה זו מכילה תמונות
01/03/15 21:26
132צפיות
תשובתו היתה "לא."
 
טל.
"תמונה של ספר אנטומיה"
הודעה זו מכילה תמונות
01/03/15 21:28
136צפיות
אסף הציע להשתמש באביזר טכני להמחשה "כמו שעושים בספרי אנטומיה."
 
טל.
ספר אנטומיה :) + שתי תמונות
01/03/15 22:31
93צפיות
לבעלי קיבה חזקה, מצאתי תמונה עדינה יחסית ונמנעתי מלצרף אותה, הנה קישור:
 
הכנסתי קטע שמתאר את החוויה והלמידה שלי מרכיבת ה-400 לסיפור הדרך בהמשכים (קישור בחתימה)
ושתי תמונות כאן
º
נוף ביום
הודעה זו מכילה תמונות
01/03/15 22:34
119צפיות
º
נוף בלילה
הודעה זו מכילה תמונות
01/03/15 22:35
110צפיות
º
הכניסה למכתש (היציאה היא כבר סיפור אחר)
הודעה זו מכילה תמונות
02/03/15 08:45
106צפיות
בתמונה שלך רואים את הירידה לנחל פארן
02/03/15 11:29
48צפיות
אם אני לא טועה זהו הקטע היחיד שכולל צוק הנושק לכביש ללא שול
הגרסה שלי לארועי הברווט
02/03/15 14:35
65צפיות
מרשים
02/03/15 14:51
36צפיות
והכלב הלבן היפה ( והגדול ) הזה 
הוא תופעה בפני עצמה
בפעם האחרונה שרכבתי על 232 הגעתי בכיוון הנגדי
הוא טס אלי ורק כשהגעתי לאמצע הכביש הוא החליט לשנות כיוון

כיף לקרוא

שרון
טיראנו אדריאטיקו יוצא לדרך ביום רביעי בשבוע הבא
02/03/15 18:27
31צפיות
נראה שכ ו ל ם יהיו שם הפעם
º
02/03/15 20:58
3צפיות
שאלת פנימיות
01/03/15 17:27
136צפיות
הרכבתי על הגלגלים צמיגי ברוחב מוצהר של 25 (GP 4000S II - אם זה משנה).
בפנים שמתי פנימיות לטקס של ויטוריה והכל נראה בסדר.
פתאום ראיתי שעל הקופסא של הפנימיות כתוב 19/23-622, כך שאולי עשויה להיות בעיה עם 25.
כבר כמה שעות שהאוויר בפנימיות, הכל יושב בסדר ונראה בסדר. טרם רכבתי עם השילוב הזה.
לשכוח מעניין המידות או להחליף את הפנימיות לכאלה שבמוצהר מתאימות ל-25?
º
אל תחליף. ההבדל זניח. תבדוק לחץ אויר בערב שלפני רכיבה
02/03/15 11:25
34צפיות
תודה
02/03/15 11:30
39צפיות
זה מה שחשבתי
רק שים לב שלפנימיות לטקס תמיד יורד האוויר לאט לאט
02/03/15 12:26
50צפיות
אז זה לא פנצ'ר (כנראה...)
אצלי זה עובד... בינתיים
02/03/15 17:20
25צפיות
אין לי מושג אם זה באמת תקין או לא, אבל ביום חמישי הרכבתי צמיגים חדשים (במקרה שהים לשלך - 4000SII 25) ופנימיות רגילות 19-23. בשבת רכבתי (סיבוב די צנוע של כ-45 קמ עם 1500 צבירת גובה) וההרגשה, התנהגות של גלגל ורכיבה היו מצוינים!
לא נראה לי שיש צורך בדאגה...
מלחמה בבוקר הזוי
01/03/15 10:06
209צפיות
התור באלונית מוזר למדי הבוקר
ראש על ראש
אנשים נדחפים וזה רק בשביל קפה וקרואסון או משהו כזה
רוכב נוסף עומד לצידי ואנו משוחחים על הבוקר ובעיקר על הרוחות
אחרי עוד כמה דחיפות ומישהי שעקפה את כל התור
הקפה מגיע
שותה אספרסו קצר ודוחף שני קרואסונים בזריזות
מול הקולנגו שלי עומדות קולנגו לבנות Cx-1 
אני משוחח עם הרוכב ולצערי הוא לא יוצא באותו כיוון בו אני מתכנן לרכוב בזמן הקרוב
דקה או שתיים ואני יוצא
 
 
ואחרי שהגעתי הבייתה קראתי על התקרית עם הנהג האלים על 424 , מעצבן ומרגיז
 
שרון
קיר בשכונת יוקרה 23% שיפוע ...
הודעה זו מכילה תמונות
28/02/15 12:47
379צפיות
נקודת הצילום 100 מ' מהסוף .
 
אריה סדובניק
תמונה הנוספת ממרכז הקיר...
הודעה זו מכילה תמונות
28/02/15 12:50
303צפיות
נקודת הצילום כ 50 מ' מהסוף .
 
אריה סדובניק
 
קשה לי עם הרזולוציה לא מצליח לקרוא. אבל הנה קיר נודע דומה עם
28/02/15 13:03
277צפיות
עזרים למתקשים [וויקי טועננת ל-20%, נשמע לי מעט מוגזם]
 
º
הקיר שלך נחמד - אבל לא מקבלים שם קפה וכנאפה ...
28/02/15 13:34
97צפיות
º
היום היה כנס של המחנה הציוני בואדי, לא קיבלו קפה וכנאפה.
28/02/15 22:09
45צפיות
º
הם לא באו לטפס על קירות מהסוג שאני עולה ...
28/02/15 22:22
35צפיות
תמונה נוספת מלמעלה למטה עבור תחושת הגובה ....
הודעה זו מכילה תמונות
28/02/15 18:34
235צפיות
אריה סדובניק
שאלה בחשבון: טיפוס שיפוע 25% עם פלטה 34 וקסטה 36 ,
28/02/15 20:31
134צפיות
שווה לכמה % שיפוע  עם קסטה 28 ?  
אם קיר באורך כ 100 מ' 25% מטפסים ביחס 0.94 - אז ביחס
28/02/15 22:11
159צפיות
1.21  לפי חישוב יחסי  וניסיון בתחושה גבול ההצלחה  בטיפוס בערך 18% -20%  כאשר אורך שווה  ל100 מ' . ( במידה והאורך יותר זה שונה  )

זה אומר שאת ה100מ' הראשונים של עין חוד שהם כ 20% תתקשה לטפס על ב34/28 .אם אתה עובר אותם  השאר זה פחות בעיה .

זה לא מדע מדויק ושונה ממקום למקום בהתאם לסיטואציה בטיפוס  ותלוי אך מתחלק הממוצע על האורך ובאיזה מקום  הקטע התלול ביותר בקיר , תלוי גם אם מגעים לטיפוס עם מומנטום של מהירות , וכו' .

לפני  שנתיים הייתי בשיא היכולת  לאחר הרבה טיפוסים במיוחד עשיתי התמחות בקירות ארוכים , אבל ולאט לאט עם הגיל היכולת יורדת .

בזמנו בשיא - את הקיר אל מנסורה הר הזיתים שזה קיר ארוך  560 מ' עם 18% ממוצע טיפסת בקומפקט 34/28 .
אבל בקיר  אל גיבל בדיר אל אסד   שזה כ  800 מ' עם 18% ממוצע הייתי כבר זקוק לטריפל 30/28 ואחר כך טיפסתי עם הסופר טנקר דאבל 39/36 שוב ועוד קירות ארוכים נוספים  .

היום הקירות האלה מעבר ליכולת שלי , כך שאורך הקיר משפיע על הקושי ולא רק השיפוע .

אריה סדובניק . 
 
שאלה בחשבון: טיפוס שיפוע 25% עם פלטה 34 וקסטה 36 ,
28/02/15 20:31
61צפיות
שווה לכמה % שיפוע  עם קסטה 28 ?  
Omloop het Nieuwsblad - Let the racing begin
הודעה זו מכילה תמונות
27/02/15 13:03
236צפיות
עונת המירוצים אמנם התחילה כבר די מזמן, לכאורה, אך למעשה, להוציא אולי את מרוץ סוף השבוע האחרון באנדלוסיה, ורק עקב העובדה שהמרוץ הפגיש לראשונה העונה את (שניים מ) בכירי מתחרי דירוג כללי בטורים הגדולים קונטאדור ופרום, היא מתחילה כמו תמיד רק עם הקלאסי הראשון בפלאנדריה, עתה (מעבר לפינה ממתין הקורנה בריסל קורנה ביום ראשון אבל גם כול 'העונה האמיתית' כבר מסוף שבוע הבה). אם נשאיר את הסיבות הגורמות לדחייה לדיון אחר כדאי אולי לשאול מה עושה דווקא את הסיבוב 
 
מחאה של חקלאים
27/02/15 19:02
148צפיות
צפויה מחר. דגלים שחורים וטרקטורים מחוץ לחוות לאורך ה- Donderij ובמעלה ה- Leberg
על הבוקר של ניוזבלאד
הודעה זו מכילה תמונות
28/02/15 09:27
146צפיות
ובעמוד הכותרות של העיתון האשמות נגד גרג ואן אוורמאט על 'שיתוף פעולה' עם 'ד"ר אוזון', כריס מרטנס בשנת 2011.
BMC מצהירה שהיא מודעת לעניין אך לאחר בדיקתה אינה מתכוונת להפסיק לשתפו בתחרויות.
RODANIA
הודעה זו מכילה תמונות
28/02/15 11:31
127צפיות
המרוץ יוצא לדרך עוד ~ 70 דק
השידור עבר לבלגיה
28/02/15 15:27
88צפיות
שידורים ישירים אפשר למצוא כאן
וגם כאן
ושאלוהי הרוחות ירדוף אחרי זנבכם ...B400
27/02/15 09:32
207צפיות
ברווט 400 יצא לדרך
ע״פ השירות המטיאורולוגי, באילת 24 מעלות
רוח צפונית די חזקה, וכך, כנראה, לאורך כל הדרך.
בהמשך הטמפרטורה תעלה וצפוי שרב
בהצלחה
דיווח מטל: אודי, אסף, שוקי, יניב, גארי, טל. 29 מעלות.
27/02/15 10:02
107צפיות
אין רוח
º
בהצלחה!
27/02/15 10:21
27צפיות
º
דייוח מטל: סיירים
27/02/15 11:32
48צפיות
º
שזפון רוח פנים
27/02/15 13:09
41צפיות
º
עוד פנצ'ר לשוקי, 10 ק'מ מציחור. מחליפים צמיג.
27/02/15 14:32
48צפיות
º
19:00 עוברים במצפה רמון
27/02/15 22:01
32צפיות
º
משאבים
27/02/15 21:49
29צפיות
לפי הצצה לא רשמית בפייסבוק, יניב סיים.
28/02/15 07:49
80צפיות
הייתכן? מה אם האחרים?
 
º
09:55: (טל): סיימנו. [מחיאות כפיים]
28/02/15 10:02
35צפיות
חשבון קצר: 400 ק״מ, 25 שעות = 16 קמ״ש ברוטו
28/02/15 10:09
63צפיות
מעניין כמה המהירות נטו
להערכתי  18-19 קמ״ש
º
וואוו. כל הכבוד. מחכה לקרוא את הסיפור
28/02/15 10:17
29צפיות
שאלת קסטה
25/02/15 14:04
191צפיות
יש לי קסטה שימאנו 12-27 ואני רוצה להחליף את הקסטה שלי ל 12-30, 11-30
המעביר הוא של שימאנו טיאגרה 9 הילוכים, והאופציה היחידה היא קסטה זולה וכבדה ( Shimano Sora HG-50 ) קרוב ל 400 גר
האם יש קומבינה שתאפשר לי לשים קסטה  אחרת ? קלה יותר, אולי חברה אחרת?
בעבר היו בשוק קסטות BBB תואמות שימנו, והיתה להם גמישות
25/02/15 14:32
138צפיות
מסוימת בהחלפת גלגל"שים, אבל בדוק היטב שהמעביר האחורי שלך "אוכל" 30, זה לא מובטח.
מצרף לינק לכתבה בייקפאנל על מכונאי האופניים המובילים בישראל
25/02/15 16:17
248צפיות
זה בעצם סדרת כתבות למכונאי האופניים המובילים בישראל- אלה שפתחו סדנאות ביתיות.

הלניק המצורף מיועד למכנופן  יובל שוסטר שמופיע בכתבות .
הוא טיפל במספר זוגות אופניים שלי והכין עבורי קומבינות ייחודיות עבור אופני טיפוס הקירות .
ע"י שילוב קסטות שונות  והתאמת מעברים  לנ"ל  בהתאם לדרישות שלי  .
 
 אני בטוח שכל מכנופן  יכול לבצע התאמות לפי צרכים ודרשות  ליובל שוסטר יש ניסיון ספציפי בנושא  .
הלינק
http://bikepanel.com/p/3802
כל הפרטים שבתוך הכתבה

אריה סדובניק
 
מצורף תמונה לשילוב מוצלח של קסטות גדולות ב 3 אופני כביש ...
הודעה זו מכילה תמונות
26/02/15 08:36
314צפיות
מערכות הגרופ באופניים זה (שימנו 10- דורה אייס) או (שימנו 10 - 105)  בהתאם
שהמפתח  זה קראנק דאבל 53/39  או 52/39 לפי האופניים .

הקסטות
2 קסטות שימנו שטח 11/36 שהיעוד  של האופנים לטיפוס תלול קירות , הגלשים  11,13.15.17.19.21,24,28,32,36 .

וקסטת סרם אפקס יעודית לכביש 11/32 היא ממש טובה גם מבחינת התאמה וגם לשימוש גלשים 11,12,13,15,17,19,22,25,28,32
לפי אופי המסלולים שלי אני חסכוני משתמש רק  בקומבינציות  האלו  בהתאם - למישור, עלייה  , עלייה תלולה וקירות , קירות  אימתנים .
53-11/12
53-15
39-19
39-21/22
39-28/32
39-36
בשאר הגלשים  אין שימוש הם רק קישוט וקישור .
 
בעבר עשיתי הרבה שימוש בקומפקטים  וגם בטריפל  בהתאם לצרכים כולם נשחקו .
 
אריה סדובניק
º
אם היית משאיר קסטה של 28 וקרנק של 34 היית מקבל יחס 1.21 ?
26/02/15 12:53
67צפיות
כתבתי על זה כמה פעמים הסביר שוב את הסיבות ...
26/02/15 16:03
215צפיות
הסיבות להחלפה לדאבל  עם קסטות גדולות .
בעבר עשיתי הרבה שימוש בקומפקטים עם קסטות 11-28 כדי לקבל יחס העברה של 1.21
הסיבה הראשונה  הקומפקטים  אצלי לא החזיקו מעמד הם נשחקו יחסית מהר .
עד לפני שנתיים בסגל הכחולות ובאופני (מרידה 909 שיצאו לגמלאות)  היה קומפקט חדש שימנו 105
אפילו יותם רכב עליו שהצטרף אלי לסיבוב בכפרים .

הסיבה השנייה ועיקרית למרות שניתן לעשות יחסי העברה דומים עם קומפקט ועם טריפל .
משום מה אולי זה פסיכולוגי אני מרגיש כאשר היחס הוא על גלגלים גדולים זה עובד יותר טוב (ביחס העברה שווה) .
ברכיבה רגילה קשה להשוות למרות שבמישור בטוח שלקראנק 53/39 יש היתרון .
הקטע בטיפוס הוא ההבדל בין גלשים 39 בדאבל  ל 34 בקומפקט  ל30 בטריפל בדקתי עשרות פעמים
השוואה בטיפוסי קירות מגוונים ותמיד בקומבינציה עם דאבל הרגשתי יותר טוב לא בשמים אבל בקטנה .
ולפעמים הקטנה הזו קובעת אם מצליח לי הטיפוס או לא בקירות תלולים מאוד מעל 30% .

הסיבה השלשית  בגלל חוסר דרישה לדאבל 53/39 52/39  היו הרבה סיילים וקניתי מלאי חדשים של שימנו 105 במחיר נמוך .
להפתעתי הדאבל לצרכים שלי מחזיק יותר מעמד פחות נשחק במיוחד שימנו 105 .
 
יש הרבה מאוד קירות שדרוש יחס העברה נמוך שווה ערך לטריפל עם קסטה של 28  כך שהשווה ביחס דורשת קומפקט עם  קסטה  32  .

כתבתי בפוסט הקודם שאני משתמש מוגבל בקומבינציות בהתאם לצרכים שלי והחורים בקסטה זה לא בעיה  עבורי  .

השילוב של דאבל 53/39  52/39 וקסטה גדולה מתאם עבורי לכל המצבים נותן מענה כולל במקום טריפל .
החיסרון תוספת משקל לאופניים הפרש כ 300 גרם בערך .

הקפיצה בקראנק דאבל 53/39 היא (של 14-13 שיניים ) יחסית קטנה (לקומפקט 50/34 שזה 16 שיניים הבדל )

בקיצור זה קומבינה  זולה , אמינה , חזקה ,ועובדת כמו שעון .
עוד מעט פורים  אז בעצם זה טריפל מחופש לדאבל .

אריה סדובניק  
הרעיון לשילוב קראנק דאבל וקסטת גדולה נולד שראיתי בג'רו 2011
הודעה זו מכילה תמונות
27/02/15 08:51
210צפיות
ביום הטיפוס לזנקולין  את  דיוויד מילר רוכב אנגלי מקצועני בזמנו בקבוצת  Garmin-Cervelo  
רוכב עם קראנק דאבל שיש בו פלטה אובילת  וקסטת שטח  11-36 .
המכנופן  של הקבוצה שלו Garmin-Cervelo  עשה בשבילו את הקומבינה עם קסטה שטח 11-36 של SRAM  ויצר יחס העברה  של 1.08  עבור טיפוס הזנקולין שנחשב לקשה בג'רו ואולי בעולם  בטיפוס באופני כביש .
 
גם רוכבי טור מקצועים ומיומנים  בשביל עליות כאלה צריכים יחס העברה נמוך  1.08-1.06 את זה ניתן לעשות בקומפקט 34/32 , בטריפל 30/28 
וגם בדאבל 39/36 .
בעבר לפני תקופת הקומפקט בעליות האלו נעשה שימוש בטריפל ע,י המקצוענים  ואחר כך בקומפקט 34/32 
 
היחס הזה פתח לי חלון גדול של מקומות תלולים מאוד בכפרים שמעולם אופני כביש לא טיפסו שם
המקומות האלו היו כל הזמן אבל גם אני פחדתי בעשור הקודם לטפס שם מכוון שלא היו לי כלים מתאמים .
 

לינק לכתבה על מילר
http://www.cyclingweekly.co.uk/racing/giro-ditalia...

אריה סדובניק
למיטב זכרוני כבר באנגלירו ב-2008 ראיתי את קונטדור
27/02/15 13:57
88צפיות
בקונפיגורציה חריגה, דאבל רגיל עם קסטה מוגדלת, בשעה שאצל המתחרים שלט הקומפאקט ביום ההררי במיוחד הזה [בקצה La Cueña Les Cabres אפשר לספור שיניים במבט על הרוכבים, אפילו המקצועיים בסוף יום כזה, בקיר שזכה לשם משל עצמו, יג'עג'עו בקושי]. אבל לא 36, משהו כמו 32 אולי.
º
אני מוצא הערכות שונות ומשונות ברשת, לא מתחייב על טביעת עיני
27/02/15 15:26
32צפיות
º
קונטדור בזנקולין ובעליות תלולות עושה שימוש בקומפקט 34/32
27/02/15 17:05
36צפיות
º
באותו יום להערכתי לא, מה בדיוק כן - לא בטוח
27/02/15 17:53
20צפיות
ב 2007/8, קומפקט לפנים, החלפתי הקסטה לקסטה שטח 36
27/02/15 14:37
87צפיות
היום אני עם 28, ונראה לי שבינתיים אשאר עם זה
זה מספיק טוב לחרמון, צובא, נשר ודומיהם
מה גם שאינני מחפש לגהץ את העליות הכי תלולות
ואם לא הולך, למשל בעקרבים, או נחים או הולכים ברגל
º
אם אין צורך לשימוש ביחס נמוך אז זה מיותר - לי יש צורך בזה .
27/02/15 21:55
36צפיות
שימאנו 105
26/02/15 12:41
140צפיות
יש לי ניסיון עם מערכת שימאנו 105 (10 הילוכים) כלוב קצר.
התקנתי קסטה אולטגרה 12-30.
בלי בעיות.
אסטנה כנראה בדרך החוצה
הודעה זו מכילה תמונות
27/02/15 12:24
207צפיות
לאור המתברר לאחר קבלת תוצאות הבדיקה של המחלקה לספורט באוניברסיטת לוזאן בנוסף לחומר שהתקבל לאחרונה מאותם 'תיקי פדובה' שמתנהלים באיטליה, מפרסמת ה-UCI שהיא מעבירה את החומר לוועדת הבדיקה בכדי לשקול מחדש את נושא הרשיון של הקבוצה.
 
מחפש דרך מתל אביב (דיזינגוף ) לתעשייה האוירית
26/02/15 13:09
99צפיות
שלום לכולם
מישהו יודע מכיר דרך להגיע לתעשייה האוירית מתל אביב שתהייה די בטוחה
אם יש דרך להגיע מצומת סגולה לשם או דרך אחרת מעדיף כמה שפחות רמזורים
תודה לכל העונים
כבר שאלת וקיבלת תשובות, הנה
26/02/15 21:59
115צפיות
|*|נפתח פורום כבדי שמיעה וחרשים|*|
26/02/15 13:29
6צפיות
|שמאל|אנו שמחים לבשר על פתיחתו המחודשת של פורום כבדי שמיעה וחרשים.
אז איך מתמודדים עם ליקויי שמיעה? מהם הזכויות והשירותים שרלוונטיים לאוכלוסיית החרשים? ומהם מכשירי השמיעה שהכי מתאימים?

אתם מוזמנים להיכנס לפורום כבר עכשיו ולהעלות נושאים לדיון, לשאול ולשתף!
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...
המארגנים של E3 מתכוונים לשקול מחדש
הודעה זו מכילה תמונות
25/02/15 19:27
301צפיות
את יחסי הציבור של המירוץ הקרוב 
ה- UCI לא חיכתה הרבה
25/02/15 19:33
243צפיות
ודורשת (בכול תוקף) רגישות
º
כנראה שגסות רוח ושוביניזם הן לא בלעדיות לישראלים
25/02/15 19:39
121צפיות
חוות דעת על טריינר
25/02/15 05:57
152צפיות
שלום רב,
מבקש עזרה/חוות דעת על טריינר מסוג i flow של חברת tacx.  
האם שווה את המחיר? האם אם קיים דגם שווה ערך לדגם זה? בעיות בהפעלה/תחזוקה?
 
תודה
 
מצורף קישור לשרשור בנושא כל התשובות נמצאות שם ...
25/02/15 08:17
178צפיות
אם תקרא  את כל התגובות  .
הלינק
 
 
אריה סדובניק
 
Flix
בחינם אתר הקניות של ישראל

ערכת לק ג'ל

כולל מנורה, רק ב495 ש"ח היכנסי והזמיני עוד היום>>>

פורום טיולים בארה

פורום טיולים בארה"ב

היעד הנחשק בעולם עכשיו בפורום! אל תישארו בחוץ >>>


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה