בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
אופני כביש: זרימה, שקט, מהירות, מאמץ, יופי, קלילות, חיים. מי שלא רכב על אופניים קלי משקל, עם צמיגים דקיקים, כאילו לא רכב מעולם. אופני כביש, הם אופני המירוץ שהכרתם כילדים, שולטים ברמה בעולם האופניים כבר יותר ממאה שנים וימשיכו לשלוט גם בעתיד... בפורום אופני כביש תמצאו משוגעים לעניין, המנסים לנווט את דרכם במציאות התחבורה הקשה של ישראל. הפורום עוסק גם במרוצי האופניים העולמיים, ובראשם הטור דה-פראנס. היכנסו אלינו ולא תצטערו.

*** אין לפרסם הודעות קונים/מוכרים או הודעות מסחריות ללא אישור המנהלים ***
המקום הנכון
לכל מה שקשור באופני כביש. טיולים, מירוצים, אימונים וסתם חוויות.
הודעות שאינן בנושא הפורום - ימחקו ללא התרעה.
לאתרים נוספים שכדאי לבקר בהם - לחצו על הלינק
 
המשך...
הודעה חדשה

המלצה
01/09/14 23:33
מחפש לבני בן ה 13 זוג אופני כביש טובים ובמחיר שפוי.
לאחרונה נכנס לתחום הטריאתלון וצריך זוג אופניים איכותיים
המלצות?

תודה מראש
רפי
רכיבות ראשונות בארץ
01/09/14 23:21
להלן ההתרשמויות הראשונות:1. השילוב של החום והלחות פשוט בלתי נסבל, גם ב-6 בבוקר. בקטעים שבהם אני קצת לוחץ, ממש מרגיש כאילו נחנק. אולי בגלל שאני בא מחורף, כולל רכיבות אחרונות במעלות בודדות. אבל הי, אני כבר 3 שבועות כאן, אמור להתאקלם... מצד שני, כמעט לא רכבתי ב-3 שבועות הללו, אז גם הכושר כנראה לא משהו, וזו אולי הסיבה.2. למרות ה׳הבטחות׳, הכבישים עדיין די ריקים מרוכבים. חוץ משבת באזור רמות מנשה, ששם כבר פגשתי קצת יותר.3. התרשמות: הרוכבים בארץ רוכבים בקדנס נמוך להחריד. הרבה מהם גם מושכים ברכיים לצדדים, אפילו שאינם שמנים.4. הנהגים מפתיעים בינתיים לטובה, לא נתקלתי בתופעות מכוערות.5. כמות הרוכבות מפתיעה גם היא לטובה.בתקווה להתקררות משמעותית...
Vuelta 2014, הריח של הסוף. מה צפוי בקטע 10
הודעה זו מכילה תמונות
01/09/14 22:56

וואלטה, הדרך אל הסוף. הנה מתגלגלת לה הוואלטה בדרכי ספרד, בנמנום, ממשיכה להכתיר מנצחי קטעיה, דואגת למקם מתחרי תחרויותיה השונות במקום ה'ראוי' להם בטבלאות, בדיוק כפי שמורים הכללים, בדיוק כפי הנהוג.
אולי זה הקיץ והחום הלוהט (גם בדרום ספרד) שגורם לכול זאת, אך אולי זה לא רק החום והקיץ, אולי זו בעצם הידיעה על סופו, סופו הממתין מתחבא מעבר לפינה (ולוואלטה); כי סופו של הקיץ הוא גם סופה של 'העונה'- עונת המרוצים – וכול המתכחש לעובדה זו הרי שבמקרה הטוב הוא מעמיד פנים, ובמקרה הרע הוא פשוט מדחיק ומתכחש (ואף יישא בתוצאות לכשיתפכח);
יום של גשם אפשר להריח כבר בבוקר, מוקדם, וגם יום של קיץ, ויום של סתיו - וגם את הסוף - והוואלטה נושאת איתה את אותו ריח; ואולי ריח הסוף - סוף העונה - נישא באוויר ו
 
עלייה לחרמון מחר בבוקר
01/09/14 21:42
31צפיות
בעקבות פגישה מחר במפעל בקיבוץ דן - שוקל לנצל את ההזדמנות לטיפוס לחרמון בבוקר.
קצת בדקה ה 90 - אבל איך התנועה שם ביום חול בבוקר?
חושב להתחיל מהגושרים, או אולי משניר. מה עדיף מבחינת התנועה?
בעונה הזו - אחרי מג'דל לא סביר שתמצא כל תנועה שהיא
01/09/14 22:27
20צפיות
ודאי שמבחינת התנועה עדיף להרחיק כלפי מעלה, אבל לא ממש קריטי. בשעות הבוקר המוקדמות עיקר התנועה היא למטה. אחרי מפל סער התנועה פחותה.
 
ביטול שוליים בכביש 443 ממודיעין למחלף בן שמן
30/08/14 11:02
234צפיות
בימים אלה מבצעת מע"צ עבודות להרחבת מסלולי הנהיגה בכביש 443. העבודות בחלק מהאזורים בכביש הושלמו, ועתה נראה שלצורך הוספת מסלול יעודי לתחבורה ציבורית מכיוון מודיעין למחלף בן שמן בוטלו לחלוטין השוליים באזורים מסויימים. לדעתי זהו מחדל בטיחותי לנהגים ולרוכבים מכיוון שהכביש אינו סלחני יותר לסטיות מנתיב.
 
נציגי תנועות "ישראל בשביל האופניים" ו"מאסה קריטית" הנמצאים בפורום: האם תוכלו לפעול למנוע מחדל בטיחותי זה בטרם יעלה בחיי אדם?
הנושא כבר עלה ונדון, הצעתי היתה להגביל אותו בזמנים וגם זה
30/08/14 12:14
177צפיות
כאילוץ. כדאי לשים לב שזו מדיניות עקבית של החברה הלאומית לדרכים, בכביש 2 בין נתניה לשפיים בוצע שינוי דומה - וזה קטע חוקי לרכיבה וגם מוביל לכניסה לוינגייט.
 
אני לא בטוח לגבי יכולתנו להשפיע בענין, אבל מדובר לא רק בהגבלה על רכיבה ספורטיבית - את זה אפשר בקלות יחסית לפתור - כמו הגבלה על יוממות, כלומר תחבורה ממש.
אי אפשר לעצור את השור (כץ) בדישו....
30/08/14 14:07
177צפיות
מתוך אתר משרד התחבורה (הדגשות שלי):
"לדברי שר התחבורה, כביש 443 המשמש כעורק תחבורה נוסף לירושלים, ישודרג. בימים הקרובים יחלו העבודות להרחבת צמתים ונתיבים לאורך כל הכביש שנועדו לשפר את זרימת התנועה בכביש. שדרוג כביש 443 יכלול בין השאר הוספת נתיב שלישי לאורך מספר קטעים של הכביש שישמשו כנתיב בלעדי לתחבורה ציבורית, וכן הוספת נתיב שלישי לתחבורה ציבורית בכל הצמתים המרומזרים ממחלף בין שמן ועד למחלף מכבים, בשני הכיוונים. חלק ניכר מקווי האוטובוסים הבינעירוניים הנוסעים כיום לירושלים דרך כביש מספר 1 ייסעו דרך כביש 443, במטרה להפחית את העומסים ולקצר את משך הנסיעה. כמו כן יופעלו עמדות בידוק נוספות במחסומים של כביש 443 (מכבים ועופר). בכל מחסום תופעל עמדה ייעודית לתחבורה ציבורית.
ליד מצפה מודיעין יוקם חניון "חנה וסע" חינם, שיאפשר לנהגים המגיעים מדרום הארץ ומכביש 6 להשאיר את רכבם ולהמשיך לירושלים בשאטלים. השאטלים יגיעו למוקדי התעסוקה העיקריים בתוך העיר ובימים הקרובים יתפרסם המכרז להפעלתם. החניון יכלול 500 מקומות חנייה, בהמשך מתוכננים עוד 1,800 מקומות חנייה.
לאורך כביש מספר 1 ו-443 וכן ביציאות מירושלים ובעיר עצמה יוצבו מצלמות ושלטים אלקטרוניים שידווחו בזמן אמת על מצב התנועה. כמו כן תוקם עמדה ייעודית במרכז הבקרה של חברת נתיבי ישראל שתפעל 24 שעות ביממה ותיתן מענה מהיר לכל בעיה שתיווצר בכביש מספר 1 או בכביש 443. העבודות ילוו בפרסומים שוטפים באמצעי המדיה השונים, במטרה ליידע ולכוון את הנהגים, ולעודד שימוש בחלופות השונות".
 
לי נראה שאי אפשר לעצור את השור בדישו (תרתי משמע לגבי השר הנוכחי...) והפתרון היצירתי היחידי הוא להשתלב בתנועה הכללית, בהנחה שאף אחד לא יטרח ויקצה נתיב מיוחד לרוכבי-על-שניים.
מנסיון בכביש 2 בקטע שהזכרתי, זו סכנת חיים ממש
30/08/14 14:13
150צפיות

 
כביש 2 סכנה של ממש לרוכבים בשל היותו עורק תנועה ראשי, אולם
01/09/14 10:19
67צפיות
כביש 443 מהווה בעיקר בשבתות איזור רכיבה אטרקטיבי. היעדר השוליים בשני המקטעים המדוברים לא תורם במאום לתנועת הרכבים אולם מסכן אותם ואת הרוכבים. המדובר ב- 2 מקטעים באורך כ- 500 מטר שקצה המסלול הימני במרחק אפס מגדר הבטיחות. נציגים היושבים בועדות בנושא תחבורה, כדאי שיעלו הנושא בשל ההיבט הבטיחותי לכל הצדדים.
 
תחבורה ציבורית בשבתות? לא מדובר בנת"צ? ודווקא כביש 2
01/09/14 10:35
67צפיות
בקטע הזה שימושי במיוחד לרוכבים כל השבוע. הנת"צ מחורץ,כך שמקשה על נהג האוטובוס לסטות ולעקוף את הרוכב.
ItsikH - בנתיב נת"צ יתכן שימוש לנהגים בשבתות
01/09/14 13:06
63צפיות
לכן הסכנה לנהגי הרכבים הפרטיים שאינם מורגלים בנהיגה בצמוד לגדר הפרדה.
זוהי גם הפתעה לרוכבים שלאורך רוב כביש 443 יש שולים ורק בנקודות מסויימות אין כלל.
 
ולכן לטובת הרוכבים הספורטיביים כל מה שצריך לדרוש
01/09/14 14:05
64צפיות
הוא מניעת תחבורה פרטית בנת"צ, וזה אכן המצב בדוגמת כביש 2 שהבאתי, הנת"צ אינו עומד לרשות הנהגים כשאינו משמש כנת"צ בשעות העומס.
הבעיה היא של היוממים בלבד, כי שעות העומס הן בדיוק אלו בהן היוממים רוכבים, ואלו נפוצים בקטע כביש 2 המדובר הרבה יותר מאשר ב-443.
איציק, יש עמימות בקשר לשמוש בנת"צ
01/09/14 15:54
57צפיות
אתמול נסעתי על 2 בסביבות 11:30 מנתניה לתל אביב. בשלטים הנת"צ מסומן ככזה בשעות 06:30 עד 09:30 אבל בשום מקום לא כתוב מה קורה אחר כך... בפועל ראיתי רכבים רבים שעוקפים את התנועה מימין- על הנת"צ. אז מה הועילו חכמים ?
המדינה לא תקצה נתיב מיוחד לרוכבים הפתרון היחיד: נתיבי שיתוף
01/09/14 16:01
46צפיות
Share the Road - נתיבי שיתוף-  כבישים מסויימים בהם יוכרז על תנועה משותפת של רוכבים בצד נהגים, תוך שמירת מרחק עקיפה והימנעות מסיכון הרוכבים.
זה שינוי תרבותי וחינוכי שניתן לעשות- אם יירתמו לכך הרשויות, הרוכבים וגורמי האכיפה.
הנת"צ הזה מופרד *פיזית* מהכביש באמצעות חירוץ
01/09/14 19:19
23צפיות
מה שדווקא בשעות בהן הוא מוקצה לתח"צ הופך אותו למסוכן ביותר לרכיבה, בשאר הזמן יוצר חציצה *מוגבלת* בינו לבין התנועה. אם כך יפעלו גם ב-443, יתכן שזה עונה לבעיה [ויתכן גם שלא כמובן ].
לא צריך תנאי גד וראובן בתמרורים
01/09/14 19:22
25צפיות
אם כתוב שבשעות מסויימות יש נת"צ, יוצא מזה שבשעות האחרות הנתיב פתוח לכולם.
בעלייה ממעלה אדומים לירושלים יש מקרה כמו שאתה רוצה, שם מובהר שביתר השעות הנתיב פתוח לכולם.
והנתיב בין מעלה אדומים לירושלים לצערנו
01/09/14 20:23
23צפיות
מדגים לרוכבים המקומיים שהמצב מבחינת הרוכבים הפך למסוכן ביותר, ממש מפחיד לרכב שם גם בשבת.  השאלה היא אחרי כמה הרוגים ישנו את רע הגזרה. השאלה הנוספת היא אם מסת הרוכבים באזור תמשיך לגדול למרות ההרעה בתנאים עד למציאת פתרון.  למרבה ההפתעה אני רואה יותר ויותר נתיבי אופניים בערים שנותנים פתרון לפחות ברמה ההצהרתית בכיווון הנכון.
º
מזל שחלק שומרים שבת, אחרת בכלל היה מסוכן שם
01/09/14 20:51
11צפיות
אם לא היו "שומרים"
01/09/14 22:09
10צפיות
אזי העומס היה מתחלק והכבישים היו נעשים בטוחים יותר והכי חשוב: היה יותר סיכוי שתתפתח תרבות שבין השאר מאפשרת רכיבה בטוחה על אופניים.
Vuelta 2014, אנאקונה מנצח מקבוצת בריחה, מרוויחים ומפסידים
הודעה זו מכילה תמונות
31/08/14 20:49
165צפיות
אנקונה ניתק מגע מחברו האחרון לקבוצת הבריחה חביאר מוראנו ממוביסטאר (לאחר שהשניים השאירו מאחור את ג'אנגלס), כול זאת לאחר שהשלושה התקיפו את קבוצת הבריחה הגדולה של היום (31 רוכבים) במעלה הטיפוס המקדים לאחרון ל- Alto de San Refael. לקולומביאני נותר מספיק כוח והיה בידו אף מספיק זמן (~4 דק' מחבורת הבכירים בשלב זה) בכדי לסיים ולעבור ראשון את הקו. אנאקונה החל את היום בפיגור של 2.50 דק' ממוביל התחרות מהקטע הקודם וולורדה, ולרגעים, עת טיפס במעלה ההר, אף היה מובילה הווירטואלי של התחרות, אך קשה להאמין שאנקונה, על אף הדברים שאמר בסיום (“I knew I had a chance to take the lead in the general classification and I am now very well placed overall.) או מי מאנשי לאמפרה הרהרו ברצינות באפשרות שכזו. קבוצת ה
 
º
מעניין מה טיב היחסים בין קינטנה לוולוורדה
31/08/14 21:28
83צפיות
ווט פולס לסקאיי ותאו בוס לקוויבקה
01/09/14 10:22
67צפיות
לפי הטלגראפ ההולנדי ווט פולס חתם בסקאיי ותאו בוס עובר מבלקין ל-MTN קוויבקה
אומגה מחתימה את דה לה קרוז
01/09/14 17:13
31צפיות
אומגה פארמה משחררת את ווט פולס ומחתימה את המטפס הצעיר ׁ(25) דוויד דה לה קרוז מנט-אפ.
חידת מיקום
הודעה זו מכילה תמונות
30/08/14 16:54
261צפיות
בין שם לאי שם
אי שם במרכז הארץ
או שמא קצת יותר לכיוון איזור ה 40 ק"מ
הציע טל לבצע שינוי קטן במסלול הקבוע
וכך מתאנו את עצמיינו טסים לנו בקטע רולינג נחמד 
 
מי שיביט הייטב יזהה כמה מבנים רחוקים במרכז התמונה
 
ולכם השאלה - היכן צולמה התמונה
 
שרון
 
º
איזור נען?
30/08/14 21:01
58צפיות
אכן נען - קצת לפני היציאה לכביש 44
31/08/14 10:23
122צפיות
תודה לטל על האילתור המהיר
 
שרון
תודה
31/08/14 11:20
153צפיות
וכמה מילים על הסופ'ש שלי:
 
בשישי היתה הרכיבה החודשית שהיתה לא קלה.
שני הטיפוסים (שלא רכבתי אותם לאט...) גבו מחיר, והסיום מגבעת עדה ועד בנימינה היה ברוח פנים,
אך לא חשבתי שארכוב בשבת, והרגשתי רוח שובבות, ולחצתי...
 
ואז שבת בבוקר התפנתה, ושרון אמר "מסלול קצר," אז הצטרפתי.
יצאתי מוקדם כדי לא להצטרך לרכוב מהר לנקודת המפגש,
ורכבתי בכיף.
 
הצעתי לגוון עם החיבור החדש מנען לכביש 44, ויצא כביש נחמד. משום מה, היה מלא בשטיחונים ולא בכבישונים (שלא תטעו - הכל כלול, וגם הכל סלול!)
 
בחזור, שרון הזכיר את קבוצת ראש ציפור, וחבל שהוא לא דיבר על מיליון דולר.
הם הגיחו מאחור, וקפצתי על הטרמפ (לאחר שביקשתי את אישורם.)
 
הם רכבו בשרוך ארוך, מתחבאים מאחורי המוביל.
ואיזה מוביל!
מדוגם עם אופני נג'ש וגלגל דיסק אחורי (מישהו אמר לי שהוא אלוף ישראל הנוכחי באחת הקטגוריות.)
רכבנו במהירות קבועה של 46 קמ'ש ממחלף רמלוד ועד צומת טייסים.
למזלי, זה היה מישור/ירידה, אז הצלחתי להחזיק מעמד איתם.
בטייסים נפרדנו מהמוביל, והמשכנו דרך יהוד, סביון, פתח תקוה (הם ניסו לייצר שם KOM, אך רמזור אדום עצר אותם...), ועד תל אביב.
 
 
תודה לשותפים!
 
טל.
עזוב אותך מלהצטנע
31/08/14 15:23
118צפיות
אחד החברה שם כתב שמבחינתו יכולת להכנס להובלה לקראת ה kom
 
שרון
 
גיל צביק: אלוף ישראל נג"ש מסטרס 30+ ומקום שני במרוץ הכביש
31/08/14 18:30
127צפיות
נקווה לראות אותו עולה לקטגוריית המסטרס פרו בעונה הבאה
º
יש מצב.
31/08/14 20:17
38צפיות
º
אכן גיל צביק
31/08/14 21:13
45צפיות
והכי חשוב ששכחתי!
31/08/14 11:22
187צפיות
כבר אין יותר Bob Jackson.
הם נגנבו בברווט 400.
 
ויש אופניים חדשים!
(זה רשמי - התמונה בבלוג שלי כבר הוחלפה...)
 
טל.
תתחדש יש רק רמז בבלוג , שתף אותנו בבחירה שלך ...
01/09/14 10:04
177צפיות
לאופנים שמתאימות לרכיבות  ברווט ( מה הנתונים של האופנים משקל , מערכות, גלגלים וכו' )

הצגת האופנים החדשות זה החלק הכי חשוב  בתחום הרכיבה .

השאלה אם זו הייתה בחירה חופשית ללא אילוצים  של ( מבצע , מתנה , שיקול כספי ברכישה וכו' ) , או התאמה ספציפית  לדרישות  אפיון הרכיבה שלך .

אריה סדובניק
תודה
01/09/14 10:52
136צפיות
אין הרבה מה לספר.
הם מאוד דומים לאופניים הקודמים, עם עדכונים רלוונטיים (השינוי העיקרי הוא גרופסט יותר חדש.)
 
ולשאלותיך:
המשקל - לא חשוב לי. אל תנסה להרים אותם, כי אני לא אחראי אם תקבל שבר (קילע.) משקל יבש הרבה יותר מ 10 ק'ג.
מערכות: שימנו. נקודה. בכלל לא היה פה שיקול דעת.
גלגלים: זהים למה שהיו לי.
 
 
נ.ב. זו הזדמנות טובה להודות שוב למלאך שהלווה לי אופניים למשך כמה חודשים.
 
טל.
רכבתי באותו מקום באחת השבתות כשהממטרות נפתחו
31/08/14 17:16
121צפיות
איזו התרעננות... זה שנים שאני מציע לפזר ממטרות עם רסס עדין בזמן מירוצים שנערכים בתנאי חום כבד בארץ
º
גדול
31/08/14 21:14
30צפיות
º
כביש בין רגבים לנילי לעמיקם ואביאל מספר 6533
30/08/14 22:04
93צפיות
מסלול אימון באזור רחובות - נס ציונה
31/08/14 21:35
55צפיות
היי. האם מישהו יודע על מסלול לאימון בסגנון ראש ציפור, כלומר כמה קילומטרים במעגל ללא מכוניות ועם שביל שהוא לאופני כביש, באיזור רחובות נס ציונה (או פשוט מחוץ לתל אביב ודרומה)? 
תודה. 
º
מסביב לאיצטדיון בנס ציונה
31/08/14 22:58
41צפיות
Vuelta 2014, בוהני מרחוק ומה צפוי בקטע 9
הודעה זו מכילה תמונות
30/08/14 20:34
174צפיות

Valverde: “Un final de locos”
מרוץ נתקע ברוח. חשש ממלכודות רוח צד, שהצדיק עצמו, הביא את קבוצות המתמודדים הבכירים להגביר קצב ~ 30 קמ' מהקו. בחזית הופיעו הגוררים הגדולים של הקבוצות והחלו למשוך את כול מי שהיה מרוכז בחזית ומוכן קדימה בכוח, מה שגרר התפוררות לכידות הדבוקה והופעתן של מספר קבוצות רוכבים שניתקו נשרו עקב כול זאת מהדבוקה והחלו משתרכים מאחור מסודרים באותם מבנים גיאומטריים אלכסוניים מוכרים ללא כול יכולת לסגור את הפער ולחזור לחזית.
 
זה נראה שבוהני חתך שמאלה בשביל לחסום את מתיוס
30/08/14 21:23
118צפיות
לא יודע אם זה מצדיק פסילה, אבל בטוח מצדיק התייחסות
השופטים החליטו שלא לפסול את בוהני על אף
30/08/14 21:39
127צפיות
שתוצאת הצבעת ארבעתם הייתה 2:2.
גבולי לטעמי.
מת'יוס לא התלונן.
º
הברך של כריס פרום
הודעה זו מכילה תמונות
30/08/14 22:55
166צפיות
שידורי היום ביורוספורט
31/08/14 08:37
125צפיות
15:45 עד 16:30 שידור חי מהמרוץ הקלאסי בצפון-מערב צרפת - גרנד פרי פלואה: מנצח שנה שעברה, פוצאטו, לא משתתף. אם יגיע בסיום למאוץ רב משתתפים - המועמד המוביל הוא אלכסנדר קריסטוף מקטיושה. מועמדים נוספים ע"פ המהמרים: ג'אני מרסמן (אומגה פרמה), סיימון גראנס (אוריקה), גרג ון אוורמט (BMC).
16:30 עד 17:00 תקציר קטע 8 מהוואלטה
17:00 עד 18:45 שידור חי קטע 9 בוואלטה
החתמות
31/08/14 12:47
94צפיות
האחים ייטס מאריכים באוריקה אך מת'יו גוס מחפש קבוצה לאחר שחוזהו לא הוארך. כמה גבוה כבר היה ואיפה נמצא גוסי עכשיו.
אסטנה מחזקת את קו הקלאסיים שלה עם החתמתו של  Laurens De Vreese מוונטי גובר. 
ועדת המדרג : בית שמש - השכונה החדשה ובית ג'ימאל
30/08/14 19:59
194צפיות
בית ג'מאל  - 1900 מטר מהגשרון ועד שער הכניסה למנזר - גובה נצבר 122 מטר ( 6.4%) , בהתחלה ובסיום שתי "נשיכות" של 10% הכביש ארכיאולוגי צר ומשובש ( אפשר לוותר).
 
השכונה החדשה בבית שמש 1500 מטר מהכיכר בכניסה עד הככר השנייה ( בשיא הגובה ) כמעט 100 מטר גובה נצבר  , הרוב בק"מ הראשון - (כמעט כולו על 10%) . השיפוע הכללי 6.4% מטעה כי הסוף מתון מאוד .מתאים למי שרוצה להרגיש עלייה בלי להתחייב לקשר ... 
אמנם כבר זמן רב לא ביקרתי בבית ג'מאל
30/08/14 20:22
140צפיות
ואני מתגעגע
עליה לא קלה
אבל גם לא רצחנית
והקטע האחרון שלה הוא קסם
במיוחד אם מגיעים כשהנזירות שרות
 
שרון
 
הפרדת השוליים באמצעות חריצי הרעדה באיזור כביש 3
30/08/14 19:22
169צפיות
היי
לאחרונה באזור בית שמש - כביש 3 ועוד כבישים החברה הלאומית לכבישים חורצת את הכביש קצת מימין לפס הצהוב הימני מתוך כוונה שרכב שנכנס לשול ירעד והנהג יחזור לנתיב ולא יפגוש רוכב אופניים.
היזמה ברוכה. מצד שני לפעמים האופניים צריכים לחצות את פס ההרעדה הזה - לפני תחנת אוטובוס למשל, אם שכחת להיכנס לשול לפני שההרעדה החלה, אם יש מכשול בשול ואם רוצים לעקוף רוכב אחר. האם מישהו יכול לדבר עם החברה הלאומית לדרכים ולבקש שכל 50 מטר חריצה יהיו 10 מטרים רגילים ואז כניסה ויציאה מהשול יהיו נוחים.
תודה
מושיק
בכל כניסה כזו הפס נקטע, ואם בכל זאת צריך, זה אולי לא כל כך
30/08/14 19:43
149צפיות
מענג למפרקים שלנו, אבל במעבר זהיר אין בעיה מיוחדת.
ברוב הכבישים זה מבורך- אבל נסה את הירידה מיער הנשיא לנחשון
30/08/14 20:07
147צפיות
בקטעים שכבר נחרשו נכנסים לקולאס צר ומפחיד
הייתי מעדיף שיוותרו על זה בצד היורד...
VUELTA 2014, די מרקי בקטע 7 ומה צפוי בקטע 8
29/08/14 21:28
193צפיות
קבוצת בריחה בת ארבעה רוכבים (די מרקי, הייז'דאל, דופו וצ'ופ) יצאה לדרך די מוקדם והצליחה לפתוח פער שהגיע עד ל ~ 7 דק'. קטע 7 שהיה מורכב מכפי שנראה במבט ראשון והקשיים הטופוגרפיים כמו כפי הנראה עייפותה של הדבוקה שמבלה כבר ימים רבים בתנאי מזג אוויר רותחים מצאה ארבעה רוכבים חזקים אוחזים פער מבטיח ביד. הדבוקה החלה לעבוד בניסיון להחזיר את הבריחה כשנשארו קצת יותר מ- 60 קמ' לסיום אך הפער לא ירד מהר מספיק ובחלוף עוד 40 קמ' הוא עמד על קצת יותר מ-4 דק' 20 קמ' מהקו. סיכויה לשרוד כול הדרך נראו פתאום ריאלים והארבעה המשיכו משתפים פעולה בצורה יעילה כשדופו החל לגלות חולשה באחד מהטיפוסים הרבים שבדרך ו'חזר לאחור'. מיד לאחר מכן פגש הייז'דאל חסר המזל את האספלט ~ 13 קמ' מהקו עת החליק ללא כול סיבה נראית לעין באחד העיקולים. השניים הנותרים, די מרקי וצ'ופ, נראו מהססים לרגע שוקלים באם לחכות לקנדי שיחזור או להמשיך, אך 'אילוצי-דרך-ה
 
מספר גרסאות נוספות למה שקרה לאחר שפרום נפל
30/08/14 10:21
115צפיות
לאחר סיום הקטע נתנו מספר גרסאות שונות לגבי כול שקרה לאחר שפרום פגש ת'אספלט.
אחת המעניינות גורסת שהגברת קצב התקדמות הדבוקה נבע מכך שקונטאדור כיסה ניסיון של קווינטאנה לדלג לקבוצת הבריחה:
 
לוטו מביאה הרכב חזק ל-GP של פלואיי מחר
הודעה זו מכילה תמונות
30/08/14 10:57
105צפיות
מחר המרוץ הוותיק (1931) בחבל בריטני (לפי שמו ה'מעודכן' Grand Prix Ouest-France).
טוני מנצח את החום
30/08/14 12:57
99צפיות
SHIMANO ULTEGRA DI2
29/08/14 17:27
253צפיות
מישהו התנסה במערכות ההילוכים של Ultegra Di2 6870
האם יש המלצות,  יתרונות/חסרונות
 
תודה
 
מעולה. תענוג. פינוק. משתמש כמעט שנה ונהנה
30/08/14 12:11
189צפיות
אבל כשחוזר לאופניים הקודמים עם הדורא-אייס, מודה שזה לא חיוני.הטעינה אצלי חא מחזיקה 3000 ק"מ כמובטח, אבל זה חסר משמעות.סיכום: מערכת מחמד. אם הכיס מאפשר, קנה
º
תודה
30/08/14 20:55
42צפיות
מכיוון שאין שרשור קונים מוכרים אז...
30/08/14 00:44
218צפיות
מחפש שיפטר שמאל אולטגרה 10, משומש כמובן, במצב טוב.
מסרים ותגובות יתקבלו בברכה.
עוד סיבה לרכב על אופניים
29/08/14 20:52
237צפיות

עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה