לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
אופני כביש: זרימה, שקט, מהירות, מאמץ, יופי, קלילות, חיים. מי שלא רכב על אופניים קלי משקל, עם צמיגים דקיקים, כאילו לא רכב מעולם. אופני כביש, הם אופני המירוץ שהכרתם כילדים, שולטים ברמה בעולם האופניים כבר יותר ממאה שנים וימשיכו לשלוט גם בעתיד... בפורום אופני כביש תמצאו משוגעים לעניין, המנסים לנווט את דרכם במציאות התחבורה הקשה של ישראל. הפורום עוסק גם במרוצי האופניים העולמיים, ובראשם הטור דה-פראנס. היכנסו אלינו ולא תצטערו.

*** אין לפרסם הודעות קונים/מוכרים או הודעות מסחריות ללא אישור המנהלים ***
המקום הנכון
לכל מה שקשור באופני כביש. טיולים, מירוצים, אימונים וסתם חוויות.
הודעות שאינן בנושא הפורום - ימחקו ללא התרעה.
לאתרים נוספים שכדאי לבקר בהם - לחצו על הלינק
 
המשך...
הודעה חדשה

בשבת נפרץ מחסום הפלטה בעליה למי עמי - אני גם בדרך לשיא .
30/06/15 16:31
56צפיות
האתגר שלי זה לטפס את העלייה של ישראל  ( נס הרים בפלטה  על  52/24 )  ולזה אני צריך לחזור למשקל נורמלי ולהתאמן  עוד לפחות 3 חודשים .
העיתוי חשוב  במזג אוויר מתאם קצת רוח בגב  זה אפשרי  ( על הטריינר  שהוא סוס יציב זה הרבה יותר קל ואני עולה זה בערך 10% יותר קל ) .

לגבי נתונים לעלייה למי  עמי - זו עליה קלה/בנונית בקושי ( מיני נס הרים )  5.1 ק"מ  305 מ' הפרש גובה 6% שיפוע ממוצע .
היא עליה רציפה זוויות משתנות  אין גובה יורד למעט  קטע קטן של 3%- % 4 שנותן מנוחה לרגלים .
ה.5 2 ק"מ האחרונים הם היותר תלולים מעל 7%  עם קטעים  של 10%-12% .
עבורי היא  נוחה מאוד לאימון נחשבת קל"ב  ( קרוב לבית )  והכי חשוב קרוב  למסלולי הקירות שלי באום אל פחם .
.
בדרך כלל אני עולה על יחס העברה  2.05 (39/19)  בשבת  טיפסתי על 52/24 שזה יחס 2.16  זה קצת כבד יותר אבל בקצב איטי ממוצע 48-46- סיבובים בדקה .
הניסוי עבר בהצלחה  בקטע האחרון הקשה יותר נאלצתי הרבה לזגזג  .

באופני הקירות שלי יש קראנק 52/39  וקסטה גדולה  11-36 שגלגלי השנים הגדולים 28-32-36  מיועדים לקירות בהתאם  לשיפועים. 20%-40%

היתרון הנוסף  שיש  לקסטה גדולה מול קראנק  זה שגלגל שינים 24 נמצא במצב פולי הכוונה כמעט במרכז הקסטה  ונמנעת הצלבה .
 

השיא הקיים בטיפוס פלטה  נעשה על מעלה עקרבים  53/23 (יש חיכוך וזה הצלבה ) בעשור הקודם בערך ב  2006  ע"י רפי פלטה .
הקטע הרלוונטי בעקרבים זה רק 2.2  ק"מ  אבל ממוצע תלול 11% .

נס הרים לדעתי יותר קשה בפלטה - בגלל האורך 5.6  ק"מ  ממוצע - %  7.2 עם קטע של 2.5 ק"מ כ 9% .

זה אומנם  אתגר מוזר  ואין לזה חשיבות מבחינת יכולת רכיבה אבל זה אתגר שמתאם עבורי .

בארץ עשו מספר שיאים מוזרים ברכיבה בכביש שהם קשים מאוד גם מנטאלית . אני אתן כמה דוגמאות בסדר אקראי .
טיפוס נס הרים 27 פעמים  ברצף  ו 5 פעמים חרמון  ע"י ארז
רכיבה ממטולה לאילת  ובחזרה  למטולה ע"י  יאן  
רכיבת  ברווט 1200 ק"מ  ע"י טל ורוכבי ברווט נוספים  .

כל האתגרים הנ"ל  לוקחים  הרבה זמן  והרבה  כוח מנטאלי  .
 
האתגר שלי קצר ולעניין  (אני גם התעד זאת  בסרטון  אני גם הוסיף בקסטה  מעצור שיעשה מגבלה לשרשרת לקפוץ ) .
( אני כבר עובד על זה בשקט הרבה זמן , ומספר פעמים שעשיתי בחודשים הקודמים במי עמי נכשלו בק"מ האחרון - אז למדתי מדיטציה ( להתנתק ולחלום ) תוך כדי הטיפוס  ) .

אריה סדובניק
ראש ציפור-מי יודע?
28/06/15 16:40
131צפיות
מי יודע מה קורה עם ראש ציפור בימים אילו?האם עדיין מתקיימת שם פעילות רכיבת כביש בשעות הבוקר המוקדמות? אני שואל מפני שראיתי לאחרונה שהמסלול נהפך לדו כיווני מה שאמור להיות בעיה  לרוכבים.
אשמח להתעדכן.
אשמח למידע
29/06/15 09:41
65צפיות
מי בכל זאת יודע מה קורה שם?
גם דו כיווני וגם עובר שיפוצים
29/06/15 12:00
99צפיות
נכון להבוקר יש 2 קטעים לא סלולים, אפר וחצץ. כל קטע בערך באורך 15 מטר.

עברתי שם הבוקר בסביבות רבע ל8, על אופני שטח, בדרך למסלול יותר מעניין. 
עשיתי 3 הקפות, ושמתי לב שיש מעט מאוד רוכבי כביש, יחסית למה שהיה לפני השיפוצים. ממש בודדים. אישית לא הייתי רוצה לרכב את אותם הקטעים הלא סלולים על אופני כביש, מה גם שזה מאוד פוגע ברצף הרכיבה, האטה, שחיקת צמיגים וכו'.
 
תיקונים ועידכונים
30/06/15 10:27
68צפיות
רכבתי הבוקר בראשצי
היה עמוס מאד - ב 6:45 היו כ 80 רוכבים בהקפה 
שני קטעי הכורכר אינם באורך 15 מטרים אלא יותר 3 מטרים כל אחד )
הם דיי מהודקים אז זו לא בעיה 
 
לשים לב לשעות העמוסת ( ויש כאלו )
ולגבי הדו כיוויות
עשו טובה
אל תנסו לרכוב עם כיוון השעון על אופני כביש בקצב מהיר ............
 
שרון
קנונדייל caad 10
29/06/15 20:56
143צפיות
מתעניין בשילדה הזו.
מישהו יכול להמליץ מניסיון? איך היא בהשוואה לשלדות קרבון ברמת כניסה / בינונית?
תודה
הבונוס - את השלדה הזו קשה ולא משתלם לזייף במזרח ...
29/06/15 22:04
173צפיות
כמו  את שלדות  הפלסטיק  שמוכרים בזול באתרים באינטרנט .

שלדת  האלומיניום Caad10  שייכת לסדרה  של שלדות אני זוכר את Caad 8
 בחברת cannondale מייצרת  הרבה שנים וגם ב 2015 שלדות מאלומיניום אכותי גבוהה .
חברת cannondale  לא נולדה אתמול , כנראה יש גם לזה דרישה ושוק  קונים . 
זה מאמץ גדול ליצר ולשווק  שלדה מאלומיניום  טובה  , חזקה , וקלה .( האלומיניום  מחזיק  עד 120 ) 
 גם החלק ששייך לאסתטיקה  ריתוך צינורת האלומיניום ממש  ברמה גבוהה ומדויקת .

יש רוכבים  מהטובים שעושים שימוש בשלדה הזו  בגלל איכות המוצר , ומרוצים מאוד  .
בגרסאות  הישנות יותר עשו שימוש נרחב  בטור, בג'ירו ובשאר המרוצים החשובים בעולם .

אני נטול  אינטרסים  ואין לי  אחוזים  אבל ביחס ובהשוואה לשלדות קרבון ברמת כניסה .
בעיניים סגורות הייתי לוקח  - בצבע שחור  זה קלסה  משדר יוקרה .

אני גם בטוח שהרוכבים המבוגרים והוותיקים יסכימו איתי  לגבי הרוכבים החדשים הם אוהבים פלסטיק .
.
אריה סדובניק 
מחזק את דבריו של אריה, שלדה ברמה מאוד גבוהה, זוכר לביקורות
29/06/15 23:47
112צפיות
מצויינות, יש לא מעט רוכבים שמעדיפים אותה על פני שלדות קרבון.
 
דרך אגב, עוד רגע יוצא CAAD 12.
אחדד קצת את השאלה
30/06/15 08:29
86צפיות
שילדת caad 10 חדשה עולה היום 5,000 ש"ח.
הא,בכלליות,היא עדיין עדיפה על שילדת קרבון  משומשת באותו מחיר,שפעם מחירה היה כפול?
לא ממליץ על שלדת קרבון משומשת , והסיבה היא
30/06/15 09:15
81צפיות
שאין אפשרות לדעת מה מצבה , קשה מאוד לזהות סדקים בתחילת התהוותם אלא אם כן תיקח את השלדה לבדיקת רנטגן . caad 10  זו שלדה נהדרת לכל הדעות , לא נופלת מקרבון (ולדעתי אפילו עולה עליו ) . אני רכבתי על caad 7  בזמנו , מוציאה סתימות מהשיניים השלדה הזאת .
 
5000 ₪ זה כבר חוד גדול - לפני בערך כשנה מכרו במבצע ב3000 ₪
30/06/15 09:43
104צפיות
במצב הספציפי שאתה שואל  צריך לדעת מספר נתונים בסיסים  מה דגם שלדת הקרבון , השנתון , השימוש שהיה לשילדה
ובעיקר מי הרוכב  כולל בדיקה וויזואלית מצב צבע (סדקים שזה קשה לדעת ) ( בדיקת רנטגן  זה סיפור יקר ) .

במכוניות  בדרך כלל מומלץ לקנות מרופא  זה נחשב למציאה - לגבי אופנים אני לא בטוח .  
 
צריך תמיד לזכור שקניה של משומש אין אחריות ויש בזה סיכון בקצור צריך גם מזל .

אריה סדובניק
 
מבקשת חוות דעתכם - המבינים באוזניות
29/06/15 11:03
90צפיות

היי 
אני מחפשת אוזניות באיכות טובה ללא רעשים ,עם בלוטוס , שלא יחליקו מהאוזניים ושיהיו נגד רטיבות  .
מצאתי את שני הקישורים האלה באיביי - מישהו מכיר או יכול לחוות דעתו על האוזניות האלה ?
http://www.ebay.com/itm/Sport-Wireless-Headset-Hea...
והשני 
http://www.ebay.com/itm/Sport-Wireless-Bluetooth-S...
והשלישי
http://www.ebay.com/itm/HBS730-Bluetooth-Universal...
תודה
 
הפתרון האופטימלי בשבילי
29/06/15 11:23
91צפיות
JayBird BlueBuds X עם ספוגיות של Comply
אבל ..
29/06/15 11:44
67צפיות
1. אני לא כל כך מסתדרת עם הכפתורים האלה . זה תמיד בורח מהאוזן )-:
2. המחיר מטורף... אני לא ממש עשירה . 
ממליץ לך בחום לא לרכב עם אוזניות
29/06/15 23:42
52צפיות
וזאת המלצה מאחד שחי ונושם מוזיקה.
אני אישית לא רוכב אף פעם עם אוזניות, לא בכביש ולא בשטח ולא בפארק, חייב להיות קשוב לסביבה, לא לשקוע בחלומות ולא להיות מופתע משום דבר, עד כמה שניתן. האופציה היחידה שאני כן רוכב עם מוזיקה זה בבית על טריינר.


האמת - רציתי לכתוב את זה עוד בצהריים, אבל אמרתי - אנשים מבוגרים אנחנו, כל אחד לוקח אחריות  ויודע מה טוב לו.
אבל עכשיו גיליתי שחבר\מכר, רוכב מאוד ותיק -  היה מעורב היום בתאונה עם רכב, ועוד בשטח, והכל, לדבריו, בגלל שרכב עם אוזניות, לא שמע את הרכב מתקרב, הופתע, הרכב נצמד אליו.ובקיצור - אם היה רוכב בלי אוזניות סביר להניח שהיה עכשיו בבית עם ילדיו, ולא בבי"ח.

יש סכנות בכל מקום וכמה שיותר קשובים לסביבה - הסיכוי לא להפגע גבוה יותר.
אני רוכבת עם האוזניות של LG כבר שנים
30/06/15 07:18
64צפיות
הקישור האחרון שלך לא עובד, אבל אני מזהה את המוצר HBS730
עכשיו בדיוק קניתי את הגרסא האחרונה שלהם HBS-750
 
 
מומלץ. יושבות טוב על הצוואר, לא זזות, נכנסות לאוזן כמו שצריך. שליטה מלאה במוזיקה, ווליום דרך האוזניות. קבלת שיחות, מיק מצויין שיושב בדיוק ליד הפה.
 
זמן הטענה מהיר, מספיקות בערך ל-8-10 שעות מוזיקה רצוף.
 
הגרסא הקודמת שירתה אותי 6 שנים באלפי רכיבות, בכל התנאים האפשריים של חום, קור וגשם. לפני חודש האוזנייה השמאלית התחילה לגמגם אז בחרתי לקנות חדש. אני חושבת ש-6 שנים בשימוש אינטנסיבי זה די אמין. אז הניסיון שלי חיובי בסך הכל.
 
את הזוג הראשון הזמנתי מאי-ביי, אבל אם אני לא טועה מוכרים אותם גם בארץ.
גיא שגיב מ-CCC הוא אלוף ישראל החדש
27/06/15 13:43
303צפיות
ניצח בסיום דרמטי את גיא גבאי מסייקלינג אקדמי. גיא גבאי הוביל בספרינט הסיום ונראה כמנצח הוודאי. הוא הניף את ידיו לניצחון בעלייה כ-20 מ' לסיום וזה הספיק לגיא שגיב לחלוף על פניו ולנצח בהפרש קטן. במקום השלישי סיים רועי גולדשטיין.
תיאור של המרוץ אפשר למצוא בטוויטר של סייקלינג אקדמי https://twitter.com/bikegeeeeks
בנשים עילית ניצחה רותם גפינוביץ שגברה בספרינט הסיום בצורה ברורה. שנייה הגיעה עומר שפירא שהקדימה את פז בש בסנטימטרים.
בפרו ניצח ארז צארום מ-IGP לפני בוריס צוקרמן מדינאמו רייסינג
קישור לתוצאות מאתר האיגוד
27/06/15 14:23
189צפיות
מרוץ הפרו
27/06/15 14:39
333צפיות
הייתי ברכב השיפוט מאחורי הבריחה שניצחה את המרוץ. מיד בתחילת המרוץ יצאה בריחה של 7 רוכבים: שלושה מישראל גו פרו, 2 מדינאמו רייסינג, 1 מאשכולות ואחד רוכב זר, דובר אנגלית, מט בורינדה שמו. הבריחה עבדה לא רע ופתחה פער של 45 שניות מהדבוקה, אבל חוסר האיזון שבה גרם לבעייה. הפיתרון (כנראה של צחי בויגן, מאמן IGP, שהיה חלק מהבריחה) היה לשלוח את ארז צארום לבריחת יחיד. אחרי כמה דקות גישרו אליו בוריס צוקרמן מדינאמו ומט בורינדה. הרביעייה שנשארה מאחור נבלעה תוך כמה דקות נוספות על ידי הדבוקה. אבל הפער של הבריחה בסיבוב השני כבר עמד על יותר מדקה. השלישיה שנשארה בראש עבדה יפה מאוד ובשיתוף פעולה ולאט לאט הגדילה את הפער שבשיאו, באמצע הסיבוב האחרון, עמד על 3 דקות. כשהבינו שהפער הגדול כבר לא יאפשר להשיג אותם האיטו קצת את הקצב אבל לא היו נסיונות בריחה. נסיון הבריחה היחיד, שגם הצליח, היה של ארז צארום מ-IGP שהאיץ בעליית המים האחרונה ויצר פער עליו הצליח לשמור עד הסיום. בוריס צוקרמן ניסה לרדוף אך ללא הצלחה. בורינדה, שנראה חזק במשך כל המרוץ, ויתר מייד עם ההתקפה של צארום וסיים שלישי. מה קרה מאחור בדבוקה ולמה לא הצליחו ליצור רדיפה אפקטיבית - ממש אין לי מושג.
יש נתון כללי בקטגורית הפו שיוצר השפעה אולי בעקיפין על התוצאה
27/06/15 19:22
356צפיות
כל הכבוד לארז צארום ( איש האברסט ) הייתי מפתע אם הוא לא היה מנצח הוא בכושר טוב מאד (בתחילת השבוע עלה 5 פעמים ברצפות את החרמון )
הנתון שלדעתי יש לו השפעה בעקיפין הוא הגיל  הצעיר של ארז ביחס  לרוכבים בקטגוריה .  

אפשר  לראות  לפי קובץ האקסל של האיגוד ( התוצאות )  מספר דברים .

בקטגוריה  פרו  יש הרבה מבוגרים 50% מעל גיל 40  ש 5 מעל גיל 50 אומנם לרובם יש  ניסיון רב  במרוצים אבל פקטור הגיל  גם משפיע טובת ארז .
אולי גם זה  אחד הסיבות בשאלה שלך למה לא הצליחו ליצור רדיפה אפקטיבית .

גם בעילית  הצעירים  מובילים ( גיל בערך- 23 )  שזה כנראה גיל השיא  לרוכב בארץ  כל הטובים שהיו צעירים בשנים קודמות  ירדו ביכולת  או שינו  את אורח החיים  לעסקים ללימודים למשפחה וכ' .

דימה  אמנם לא זכה  אבל חוזר לעצמו  -  לפני שנתיים  היה לו עליונות  מוחלטת בכל סוגי המרוצים  לא רק בנג"ש  .
 
 
אומנם לא הייתי במרוץ ולא ראיתי מה היה  אבל זו פרשנות כללית מהנתונים הכללים הידועים  למען השלמת התמונה . ולמען קידום השרשור .

אריה סדובניק 
 
אני בכושר מסוג מסוים
28/06/15 15:17
197צפיות
לא הייתי יכול לשרוד את השינויי קצב בפלוטון, לכן ידעתי שרק בריחה בקצב קבוע תעזור לי לשרוד את התחרות.
אני לא חושב שיש לזה קשר לגיל בלבד, הרוכב האמריקאי הרגיש לי מאוד מאוד חזק והוא בן כ 46 אאל"ט, היו לו משיכות מאוד מרשימות ופה אני רוצה מאוד לפרגן לו, הוא עשה חלק גדול מזה שהבריחה תצליח (לאו דווקא מבחינת כוח, אלא מבחינת שיתוף פעולה)
נ.ב: אל תשכח מי ניצח שנה שעברה...
 
ב 2014 - לפי הכתבה של יאיר בן עמי ניצחו בקטגוריות ...
28/06/15 18:56
198צפיות
בקטגורית העילית ליבנר ניצח - השנה לא השתתף  לפי דף התוצאות .
 
בקטגורית הפרו
1 אלעד ניסימוב -  השנה לא ראיתי שהשתתף .או לא שמתי לב
2. קיבץ גיל,  זמן זהה – עבר השנה לעילית
 

מזיכרון  אתה הייתה שיך לקטגוריה עילית , ואם לא אז הכושר שלך היה פחות  בזמנו - עדין לא היה לך השיג של אוורסט  ביד .

אני חושב שיש  קשר גם  לגיל , וזה כבוד גדול למבוגרים ממך כפול בגיל  שכמעט ניצחו אותך .

חשוב הגיל - אבל העיקר זה התרגיל .
 
אריה סדובניק
 
הפעם האחרונה שהייתי בעלית הייתה
29/06/15 11:53
132צפיות
ב 2008 כנראה
בשנה שעברה לא התחרתי, הייתי בארה"ב מהעבודה וגם אז, הייתי במהלך ההכנות ל Everesting בנס-הרים, בשנה שעברה גם התחרתי בקטגוריית המאסטרס (בוגרים 19-29).
יש בהחלט קשר לגיל, אבל ביום שבת, הגיל פחות שיחק, אם ננתח את המירוץ, הפייבוריטים לנצח היו בהחלט כמה וכמה שנים גדולים ממני.
 
אגב, התרגיל בהחלט חשוב, שנה שעברה ניב ליבנר ניצח שלפי דעתי (כשבועיים לפני כן, הוא היה עם נבחרת ישראל בברלין ככה שהוא פיספס גם כמה ימי אימון טובים) הוא לא היה בכושר שיא שלו (מבחינת אימונים), זה לא תמיד החזק מבחינת כושר הוא זה שמנצח, זה גם זה שקורא את המירוץ ואת הסובבים בצורה נכונה.
בולטת גם העובדה שידעת בדיוק מתי ללחוץ, לפי דבריך
29/06/15 14:40
125צפיות
ידעת את המקום המדוייק וההילוך שיתנו לך להגיע לקו הסיום באופן הכי מהיר. זה חשוב בעליות קצרות מהסוג הזה, כשקל לטעות במומנטום שנצבר לפני הטיפוס כחוזק ברגליים.
ראה לעומת זאת את הפריצה של גיא גבאי בעילית, פריצה שנכשלה על קו הסיום. הוא מספר "הבטתי לאחור וראיתי רק את רועי גולדשטיין בפער גדול. כנראה שלא ראיתי את גיא שגיב."
זה למרות שרועי גולדשטיין היה ישירות מאחורי גבאי, בעוד שגיב היה קצת בצד. זה אומר שאת שגיב היה לו קל יותר לראות. לא ברור התירוץ הזה.
אגב, בין השמות גיא גבאי וגיא שגיב מבדילה אות אחת של שם המשפחה. כלומר אות אחת וכמה מאיות שנייה.
º
חבל שאתה לא משתתף בתחרויות בגלל השבת - יש לך פוטנציאל ...
29/06/15 15:12
34צפיות
º
בוא נגיד שהשבת היא גורם מספיק, אבל לא יחיד.
29/06/15 15:29
30צפיות
כל הכבוד לאלוף החדש
29/06/15 08:43
97צפיות
לא כל יום משתתף בפורום זה מנצח תחרות גדול.
אולי האלוף ישתף אותנו בציוד שהוא מקבל או משתמש, מהספונסור (האופניים ומערכות)
או עוד חוויות מהמירוץ 
וגם כמה שעות שבועיות אתה רוכב?
ואיך נראה שבוע רגיל של אימונים באמצע העונה?
תודה
ג'ו
תודה על המחמאות
29/06/15 12:08
98צפיות
אני מקבל חסות מ Ridley (ומעטפת גדולה דרך RockNRoad שאליה נחשפתי שנה שעברה באימונים לאתגר בנס-הרים) ומחברת Lazer העולמית (אני רוצה לציין, לא דרך DAA למען הסר ספק) בשיתוף פעולה עם LifeBeam (דופק בקסדה)
אני לא מקבל את החסות בגלל התחרויות שאני לא עושה (לא התחרתי השנה מלבד אליפות ישראל), אלא בגלל האתגרים שאני עושה, אני גאה מאוד לייצג את המותגים האלו כי הם מסמלים לי הרבה דברים וערכים שאני מתחבר אליהם.
לגבי המערכות, אני רוכב עם שימאנו Dura Ace 11 ורק הקסטה והשרשרת הם Ultegra, המד וואטים שלי הוא פיונייר (עד לא מזמן הייתי רוכב עם SRM) ולגבי הוויכוח שיש פה, אני רוכב כרגע עם 52-36 וקסטה 11-28 מאחורה, בנסיעה הקרובה שלי לאיטליה אני אחליף כנראה ל 50-34 על 11-28.
אני מאוד מאמין בלהשתמש בציוד שמתאים לי, קיבלתי המון הצעות לחסויות שונות ומשונות, מה שלא האמנתי בו ולא התאים לי, סירבתי ומי שמכיר אותי יודע שאין לי סיבה להשתמש במשהו שלא יתאים לי, במיוחד כשאני מבלה המון שעות על האופניים.
הדבר האחרון שאני רוצה זה להתחייב להשתמש במשהו ולגלות שהוא לא מתאים לי, זה לא שווה את הכסף שאני אולי אחסוך.
האימונים שלי בתקופה האחרונה היו מאוד "אינטנסיביים" מבחינת נפח (בעיקר קצב אירובי בלבד), עשיתי מחנה אימונים קצר של כ 8 ימים באיטליה כחלק מההכנות ל Everesting שאעשה בתחילת אוגוסט בסטלביו ולא דווקא לאליפות ישראל.
כחלק מהמכנה גם השתתפתי בגראן פונדו סטלביו וסה"כ על גבי 8 ימים רכבתי כ 38 שעות ו 23700מ גובה מצטבר.
אני רוכב בצורה של 3 שבועות "עומס" ושבוע התאוששות עם ממוצע של כ 20 שעות רכיבה בשבוע עומס שרוב השעות נופלות בשישי-שבת.
כרגע אחרי האליפות לקחתי יומיים מנוחה טוטאלית מהאופניים, בעיקר להתאושש מנטלית מהעומס שהיה לי גם בחרמון וגם באליפות ישראל, מחר אני חוזר שוב לרכוב, השבוע הוא קליל אבל כן ביום שבת יהיה לי רכיבה ארוכה יותר.
אגב, אני בכוונה מעלה כל אימון ואימון ל Strava והפרופיל שלי הוא פומבי, אני מאוד פתוח בנושא האימונים שלי.
ולגבי תזונה, אני מקפיד לשמור על תזונה בעיקר סביב האימונים ובאימונים, אני די אוכל הכל מהכל אבל לפני אירועים חשובים אני משתדל להקפיד לאכול דברים שאני יודע שלא בעייתיים עבורי.
 
אני חושב אולי אחרי האתגר שאעשה באיטליה, לעשות הרצאה קטנה (כמובן ללא תשלום) אם יהיו מספיק אנשים שיתעניינו שם אדבר על האימונים, אורח חיים (שילוב של אימונים, חיים אישיים ועבודה - תתפלאו, אבל אני עובד משרה מלאה ותובענית), הקשיים באתגרים האלו ועוד...
º
ברכות לאינפי שלנו
27/06/15 22:11
105צפיות
סרטון קצר של הסיום במרוץ הפרו
28/06/15 11:48
144צפיות
צילם גיא חלמיש מבייק פאנל
º
תודה :)
28/06/15 15:17
41צפיות
את הבריחה הראשונה בהתחלה יצר צחי בויגן
28/06/15 15:14
144צפיות
ואכן, לא הייתה דינמיקה טובה בבריחה הראשונה, היו הרבה משחקים, אני ברחתי על דעת עצמי, אומנם סימנתי לצחי בצורה מסוימת וקיבלתי סוג של אישור, באותו רגע ראיתי שהם משחקים מי ימשוך אליי, תוסיף לזה שילוב של דופק גבוה, ולקח להם זמן להבין מה קורה, לא היה להם משתלם לגשר אליי כי גיל צביק וצחי בויגן לא היו עובדים.
ואז יצא גישור של הרוכב האמריקאי ובוריס מדינאמו, כשראיתי אותם הורדתי קצב ואז נכנסנו לעבודה ביחד.
ידעתי מראש בבוקר שאין לי סיכוי לשרוד בפלוטון אלא רק בבריחה, לא עשיתי אימוני עצימות, מרבית האימונים שלי היו אימונים בקצב אירובי בלבד.
האימון היחידי שעשיתי ספציפית עצים על המסלול היה לפני כ 3 שבועות שעשינו אינטרוולים על עליית המים, ראיתי שאני לא טוב בשינויי קצב, אבל יש לי יציאה טובה מהמקום, באותו אימון גם סימנתי נק' ספציפית שממנה ידעתי על איזה הילוך אני צריך להיות כדי להוציא את היציאה האופטימלית, ואכן, אם שמת לב, חיכיתי לנק' מאוד מאוד מסוימת בכניסה לעליית המים עד שיצאתי (אם שמת לב, גם משכתי ק"מ עד אליה בקצב טמפו)
ב 10 ק"מ האחרונים הגוף שלי כבר אותת לי, בספרינט האחרון לפיניש, הייתי כולי מכווץ, האצבעות שלי ננעלו על הכידון ולקח לי בערך רבע שעה עד שיכלתי לעמוד על הרגליים חזרה מבלי להתכווץ.
מודה שלא שמתי לב לנקודה הספציפית של ההתקפה
28/06/15 19:30
101צפיות
בניתוח תנועות הגוף בעליה הקצרה לקראת הסיבוב של מושב עגור, אני חשבתי שבוריס צוקרמן נראה עייף מאוד. על שני האחרים לא הצלחתי לזהות סימנים שיעידו על עייפות. צריך לזכור שבמצב כזה, כשברור שהמנצח יבוא מהבריחה, רוכבים גם נוטים לעשות הצגות של חולשה כדי להמנע ממשיכה מקדימה כדי לשמור כוח וליצור איזשהו יתרון להפתעה. חשבתי שהאמריקאי יתקיף מרחוק לפני עליית המים כי הוא רכב חזק, והוא גדול פיזית, וחשבתי שיהיה לו קשה בספרינט בעלייה. 
ברכות על הניצחון, היה מרשים.
סיקור של דני אסקרוב על מרוץ העילית, כולל סרטון ספרינט הסיום
27/06/15 23:19
203צפיות
בבייק פאנל http://bikepanel.com/p/25472. יש גם כתבה מצולמת של ניצן הנדלר על אליפות הנג"ש שהייתה באורים ביום רביעי.
נתון פיקנטי - לערכתי גם מיצג שימוש אצל רוכבי עילית בתחרויות
הודעה זו מכילה תמונות
28/06/15 13:09
321צפיות
בגרופ  עם קראנק  דאבל  53/39 52/39  או סמי קומפקט  52/36  שלחלק  זה גם קראנק וואטים ,  מאחור קסטות  11/25 עד 11/28  .
הסיבה  שרוב התחרויות  הם  סיבובים  מעגלים עם גבהות ( ורק מעט מסלולים יש בהם  טיפוס כמו בטור ערד ( עקרבים ) או בצפון  .

המשמעות היא שהשימוש   בקומפקט זה חיסרון  בגלל שקראנק קטן 50 שיניים   וקפיצה גדולה בין הפלטות בין 50 ל  34 .

גלגלים  אני מניח  שלרובם זה גלגלי קרבון  ברמה הגבוהה .

לגבי שאר הקטגוריות זה רק הנחה  ששם יש יותר קומפקטים  והסיבה בגלל שחלק גדול מהרוכבים שם חובבים  בסופי שבוע מתאמנים או מטילים במסלולים 
שיש בהם יותר אפיון בעליות (אזור הרי ירושלים , אזור הכרמל בצפון הארץ  והדרום  . שזה שונה  ממסלולי התחרות .

מסקנה נוספת לדעתי מתאמה לכל הקטגוריות  מסלולי התחרות  יוצרים אפליה נגד המטפסים  כלומר המסלולים פחות מתאימים לרוכבים  שמתמחים בטיפוס  וזה המצאות בארץ .
זה מצב הפוף  מהתחרויות ממסלולי הטורים השונים באירופה  ששם זה מכוון שהמנצח יהיה מטפס  יש יותר מסלולים הררים  ופחות סיבובים מעגלים .
 
מצורף תמונה מוגדלת שהכתבה של דני אסקרוב  לצורף דוגמה שמייצגות אולי פרופיל אופייני של גרופ באופנים  .

אני יודע שלחלק  זה יראה  התעסקות בטפל  אבל  חשוב גם את זה לדעת  אך זה משפיע ואך צריך להתאם ציוד ספציפי לתחרויות .

בקיצור רובם אם לא כולם  מצוידים טיפ טופ  ברמה הגבוהה לפי התקן  קצת פחות מ 7 ק"ג  .
 
זה פרשנות כללית  - אני קורא הרבה באתר ספורט פולני  ומשם אני שואב את הרעיונות ומנשא להתאם לנושא ספציפי .  
 
יום טוב

אריה סדובניק
 
אז מה הנתון הפיקנטי?
28/06/15 13:52
163צפיות
לא הבנתי מתוך המאמר שלך.
º
שארז לוין חזר להתחרות ברמה גבוהה
28/06/15 14:32
90צפיות
קראנק הדאבל טעים מהקומפקט ויותר מתאם לאופי התחרויות בארץ
28/06/15 14:38
168צפיות
בעברית שלי אין מספיק אוצר מילים לכותרת   ולפעמים  אני משתמש  במלים מתחום הקולינריה .
כאשר אני לא יודע לתרגם  את המילים מפולנית לעברית .

הכוונה בתגובה שלי  להדגיש  שקראנק  קומפקט  שהוא היום הסטנדרט הנפוץ  אבל פחות מתאם לתחרויות
בגלל אופי הטופוגרפי ברוב המסלולים  .
 
אריה סדובניק
לא מבין את מסע הצלב שלך לקרנק דאבל
28/06/15 15:41
148צפיות
לרוב הרוכבים שלא רוכבים רק במישורים, קראנק קומפקט יותר ורסטילי.
אתה יכול לקבל את המהירות שצריך למישורים ויש יחסים טובים לטיפוסים.
התחרות ביום שבת לא כללה עליות משמעותיות אלא יותר גבעות מתגלגלות ולכן לאנשים חזקים הקרנק הדאבל עדיף בתוואי זה.
אם התחרות היתה פוגשת עליות משמעותיות, פחות אנשים היו בוחרים בקרנק הדאבל.
למי שאין ספונסרים וצריך להשתמש בקרנק אחד לכל הדברים, הקומפקט הוא הפשרה הטובה.
 
נ.ב.: גם שיש לי קומקט אני לרוב לא מגיע לגלגש של 11 שינים.
כתבתי הסבר כפי שאני מבין את המציאות והתייחסתי עם נימוקים
28/06/15 16:48
168צפיות
דוגמאות והסברים מה הסיבות לדעתי ומי משתמש במה  זה לא רק הפלטה  זה גם מרווה הקפיצה בין הפלטות .
בקסטה גלגל שינים  11 מתאם לאלו שרוצים יותר מהירות  במישור יורד .
והרבה פעמים  נתקלתי גם שמעתי מאחרים ש 11 לא עובד אופטימלי במצבים מסוימים תנסה ותראה  .

אני  צינתי מספר עובדות כפי שאני רואה  את הנושא וצרפתי תמונה שנראה לי שמשקפת את רוב רוכבי העילית .
אם ההסבר שלי לא נראה לך ויש לך נתונים אחרים  סבבה  אין לי בעיה  עם זה .

פורום  נועד גם שכל אחד במידה ורוצה  מביע את דעתו לנושא .
 
אני מסכים איתך - למי שאין ספונסרים וצריך להשתמש בקרנק אחד לכל הדברים, הקומפקט הוא הפשרה הטובה .
את זה גם  כתבתי  שרוב החובבים משתמשים בקומפקט  בגלל צרכים מגוונים  ולא רק מסלולי תחרות  .
 
סה"כ  כולם  בפורום אוהבים  אופנים  ותגובות זה דבר טוב ...  
ולגבי מסע לצלב  אני אוהב יותר את הדאבל  אפילו יותר מאשתי ( ועושה בו שימוש נרחב ) - מחפש כל הזדמנות ופרצה להסביר למה ולמי זה יותר מתאם וטוב

אריה סדובניק
 
תלוי בטופוגרפיה של התחרויות, לרוכבי עלית ואפילו פחות מזה
28/06/15 21:36
144צפיות
דאבל נותן מענה טוב, והקומפאקט המוגדל שאריה הזכיר הוא פשרה אפשרית שמספקת את הוורסטיליות שאליה כיוונת. אפילו במאסטרס רכבתי עם דאבל, בפרט על מסלול בית גוברין באליפות 2006 [אני מניח שלטור ערד זה לא היה מתאים].
הדור הנוכחי לא מפסיק להדהים אותי בכל פעם מחדש
28/06/15 22:13
154צפיות
אולי שווה לארגן פעם תחרות "רטרו"  יחס ההעברה.
אולי זה יגמול אותכם מההתעסקות הבלתי פוסקת בדקויות בלתי רלוונטיות.
 
הפינוק הזה בנושאי ציוד וכו, לדעתי "זולג" גם למנטליות.
מירוץ אופניים זה לא תוכנית כבקשתך.
 
פעם הקסטה שימשה גם סוג של "לוחמה פסיכולוגית"
פחדו מרוכב שהגיע עם קסטה "התקפית" , ואוטומטית העריכו שהוא בכושר.
 
אולי לגרום ליריב להזיע קצת ולחשוש ממך כבר לפני התחרות,
שווה את הארבע ורבע וואטים שתחסוך לך "קסטה תפורה אישית" .
 
 
 
 
ובאותו ההקשר, גיא לא הפסיד בגלל הרמת הידיים, הוא הפסיד לפני.
28/06/15 23:36
171צפיות
דעתי האישית כפי שאני רואה את הנתונים.
צפיתי בסרטון frame by frame , ולדעתי גיא מראש לא ניהל נכון את הסיום,
אם אתה ספרינטר, הדבר האחרון שאתה צריך להיות בו, הוא "קרב התשה" ארוך בעליה.
 
לא הייתה שום סיבה שיגיח ראשון מהחלק התלול של העליה, לקראת החלק המישורי יותר,
ספרינטר זה יופי, אבל את התקורה של מסת השרירים וההאצה בעליה , מי ישלם ? בנון ישלם ? .
 
את הכוח הוא היה צריך לשמור לקטע המישורי של הסיום, שם הספרינט שלו היה אפקטיבי יותר,
וצפיתי שוב בקו הסיום המטעה, למען האמת..., צריך הרבה דימיון לחשוב שזה קו סיום...
 
אז אני שואל ?  דאבל, קומפקט, רגיל ?  52:42 , זה מה ששינה כאן ?
או חוסר ניסיון של רוכב צעיר שלא קורא נכון את תוואי הסיום,
ומנטרל לעצמו את היתרון היחסי שיש לו.
 
ושוב, זו דעתי האישית על סמך הניסיון שלי .
אשמח לשמוע דעות נוספות מנומקות.
   
 
 
 
אתה טועה
29/06/15 06:57
135צפיות
אם היית על קו הסיום היית רואה... לא היה שום סיכוי שיפסיד את המירוץ אם לא היה מרים ידיים
לגבי הקו המטעה אתה צודק ואני חושב שגם הוא לא באמת חשב שזה קו הסיום...
הסבר מפורט יותר, מלווה בצילומי מסך, להערכה שלי.
הודעה זו מכילה תמונות
29/06/15 09:57
130צפיות
אכן חבל שלא הייתי על קו הסיום.
אבל מצד שני, קו הסיום מטעה לפעמים,
ההנחה שלי לדעה שלך, שאתה מעריך שלגיא גבאי "נשארו רגליים" קרוב לקו הסיום,
וההתרשמות שלי על סמך 25 פריימים לשניה, היא שנגמרו לו הרגליים כבר בסוף העליה.
 
ההסברים בכיתוב התמונות.
 

 
גבאי מוביל בכמה מטרים
אגב קו הסיום המטעה, הקו הזה נצבע מחדש בשבוע שלפני
29/06/15 10:44
99צפיות
המירוץ, לאחר שהיה דהוי יותר במשך השנה האחרונה.
את קו הסיום האמיתי בחרו לשים כמה מטרים רחוק ממנו, אבל לא בטוח לגבי ההטעיה משום שהקו האמיתי היה בולט מעל פני השטח ומניח שהיו עוד עצמים בולטים שמעידים שזהו הקו (ולזכור שהרוכבים ביצעו הקפות ואף זינקו מאותו מקום, כלומר ראו את הקו מספר פעמים באותו יום).
לצערי אתה נכנס לשרשור בטיימינג שכולם שבעים למנה האחרונה ...
29/06/15 09:40
191צפיות
אתה עושה ניתוח  מצב ספציפי  שמבוסס גם על טיימינג  של רוכב  בהתאם להיגיון והניסיון שלך .
דבר שלדעתי  צריך יותר כלים  לבדוק זאת וגם להיות במקום ולא רק לפי סרטון  .
 
לגבי כלל השרשור - היום כידוע הפורום  הרבה יותר מצומצם משנים הקודמות וחתך הצופים בפורום שונה .
המעגל הראשון הקרוב  לקטע התחרותי כמעט ולא קיים בימי חול רק בחגים הכוונה ( בתקופת הטורים וקצת בתחרות בארץ ) .

בהזדמנות זו תודה  לאודי טל  שמצרף הודעות בנושא התחרויות בארץ

אני מניח על סמך המצב בפורום שאם אין הפתעה מרעישה  כמו בטור ערד שגיל קיבץ ניצח לבד את כל האקדמיה . בהתאם למצב בפורום הנושא התמסמס .
בסה"כ  יש כ 10 רוכבים  ברמה פחות או יותר דומה ותלוי ביום שכל אחד טופס בתחרות כמו אליפות ישראל  הפעם  גיא שגיב היה מספר 1 והפתיע קצת את השאר .
 
במצב הזה שנוצר בפורום אני מנסה לעזור בדרכי (בגלל שאין לי מקום אחר לכתוב ) אני מנסה ליצור חיבור בכלים מנימלים שיש לי .
אני בוחר נושאים שבעקיפין  יש להם חיבור לעניין  וזאת על מנת לגרור צופים  לשרשור .

אתה יכול לראות שזה הרבה פעמים עובד  ויוצר עניין בצפייה  אפילו יותר גדול מהנושא הראשי .

זה לא רק טריקים של שיווק ויצירת סקרנות  חייב להיות גרעין נכון  בתוכן ובהסברים שנותנים גיבוי  לכותרת  של ההודעה / תגובה  כי ליוצר אמון  .

לגבי נושא הקראנקים והמסלולים בתחרויות  - כתבי מספיק ואפילו יותר מידי  נמשך בעיתוי מתאם אחר .
 
אני שמח ומבסוט שאתה כותב בפורום   ושמתי לב שגם אותך הצופים אוהבים  -  רק תגיע בטיימינג  נכון .
 
יום טוב
אריה סדובניק
 
º
אכן, הטיימינג של גבאי בסיום לא היה אופטימלי .
29/06/15 10:06
49צפיות
משחק הפנטזיה טור דה פראנס 2015
27/06/15 15:33
89צפיות
בעוד שבוע בדיוק - בשבת, 4 ביולי, יצא לדרך הטור דה פראנס. יש לכם הזדמנות לבחור נבחרת של הרוכבים בהם אתם מאמינים ולנצח במשחק הפנטזיה של הפורום. זה מוסיף לעניין ולמתח של המעקב והצפייה בטור.
לפי שעה לא ידוע לי על פרסים או הנחות הנלוות למשחק, אבל מי יודע, אולי יפול עלינו איזה ספונסר מהשמיים.
מצורף קובץ וורד עם חוקי המשחק שדומים מאוד לחוקים במשחקים הקודמים שארגנתי.
בהודעה הבאה אצרף קובץ אקסל של הרוכבים שמתוכם צריך לבחור את קבוצת הפנטזיה שלכם.
מספר דגשים:
אני לא אהיה בפורום במשך רוב הזמן עד הזינוק לטור, לכן אתם מתבקשים לא לשלוח לתיבת המסרים שלי את הקבוצות שלכם, כי אם עשיתם טעות בבחירה, לא יהיה מי שייתקן את הטעות. את כל הקבוצות יש לשרשר בפורום, מתחת שרשור זה או שרשורים חדשים שאיציק, מנהל הפורום, יפתח.
יש ארבע קבוצות של המועמדים העיקריים לניצחון בדרוג הכללי: אסטנה-ניבאלי, טינקוף-קונטדור, סקיי-כריס פרום ומוביסטאר-קינטאנה. חלק מהקבוצות הנ"ל טרם פרסמו את הסגל הסופי לטור. כל הרוכבים שיהיו בקבוצות הנ"ל הם בעלי ערך ובאקסל, היכן שיש שם חסר - ישנה עלות אחידה לכל רוכבי אותה קבוצה (מסומנת בצהוב ברוכב ה-9 של כל קבוצה). אם יש רוכב בקבוצה שחשבתי שיש לו סיכוי לצבור ניקוד גבוה בזכות עצמו נתתי לו ניקוד ספציפי. גם אם הקבוצות תחלפנה רוכבים עד הזינוק - העלות היא לפי העלות האחידה לכל קבוצה.
בהצלחה לכל המשתתפים!
 
רשימת הרוכבים במשחק
27/06/15 15:38
73צפיות
שימו לב
השנה אין נג"ש ארוך למומחים אלא רק קטע 1 שאורכו 13.8 ק"מ. כמו כן, יש רק 5 קטעים קלאסיים לספרינטרים, עוד לפחות 5 קטעים לז'ילברים למיניהם, 3-4 קטעים לא ברורים ו-3-4 פסגות.
רשימת מזנקים מתעדכנת יש באתר cyclingfever http://www.cyclingfever.com/editie.html?detp=view&...
מי שרוצה להסתכל על סדר הקטעים והפרופיל שלהם בצורה נוחה, יכול לעשות זאת גם כן באתר זה בדף: http://www.cyclingfever.com/editie.html?detp=view&... אם מקליקים על הקטע יש פרופיל שלו ומפה.
 
הקבוצה שלי
27/06/15 17:24
82צפיות
נאירו קינטנה 560
רומן ברדה 180
ארנו דמאר 60
מטאו טרנטין 50
טוני גלופן 60
מייקל מתיוס 150
טים ולנס 20 (לוטו סודאל)
אדוואלד בוסון האגן 20 (MTN חוביקה)
סה"כ 8 רוכבים, עלות 1,100
 
הקבוצה של ערן טל The Toothlesses
28/06/15 20:27
60צפיות
אלברטו קונטדור 480
פטר סאגאן 250
אלכסנדר קריסטוף 160
פביאן קנצ'לארה 50
מיכל קוויאטובסקי 100
סמואל סנשז 20
זדנק שטיבר 20
לוקה פאוליני 20
סה"כ 8 רוכבים, עלות 1100
גם בלי שיניים הם ינצחו!
הקבוצה שלי
28/06/15 22:18
46צפיות
אלברטו קונטדור 480
ראפאל מייקה 70
פטר סאגאן 250
פיטר קנייה 60
זדנק שטיבר 20
ז'אן כריסטוף פרו 50
דן מרטין 80
טוני גלופן 60
סכ"ה: 1070
הקבוצה שלי
29/06/15 12:26
40צפיות
וינצ'נזו ניבאלי 480
טיבו פינו 180
מרק קאוונדיש 150
אנדרו טלנסקי 80
רפאל מייקה 70
לרס בום 50
טוני מרטין 50
לואיס מיינטיס 40
 
סה"כ 1100
TDF 2015, מי נגד מי, רוכבים וקבוצות (רשימה מתעדכנת)
הודעה זו מכילה תמונות
29/06/15 06:39
163צפיות
AG2R La Mondiale
יבלו להם הצעירים אל מול עינינו. Vincent Lavenu, הבוס, מעדיף אופי על יכולת וכושר. פרו אמנם לא הצליח להשתקם ממסיבות הקיץ הלוהטות שאחרי המקום השני בשנה שעברה, אך Lavenu עדיין בוחר להעדיף אותו על פני צעירים וקלי רגליים אחרים, בכושר (למשל, סמואל דומולה), ולמרות זאת אין ספק שהוא אינו חושב שבארדה ישאר לבד גבוה בהר – יעלו פרו,Riblon, Cherel, ובאקלאנטס כמה שיעלו – בארדה לא ישאר לבד. הצִוות הופך את תפקידו/יכולתו של Vuillermoz Alexis לקריטית – אך Lavenu לא מהסס. Vuillermoz הגיע מאוחר (2014), לאחר ההתקפלות של Sojasun, אך מאז מנפק ת'סחור
 
º
אך אתה מסביר - שכל הרוכבים בתמונה באותו גובה ...
29/06/15 11:41
39צפיות
º
מישהו יודע איפה יש תמונות מהתחרות היום?
27/06/15 21:02
54צפיות
º
ב"רוכבים במחתרת" רק של העילית גברים
28/06/15 11:18
42צפיות
תמונות מאליפות ישראל
29/06/15 00:54
65צפיות
בבקשה קישור
 
 
לשנה הבאה בגבעת המים המצולמת מהאוויר
28/06/15 15:44
120צפיות
   
נו, יש לנו שנה לתכנן ולהתכונן, הכל כבר קיים ,
מעצמת היי-טק.... , נראה לי שהגיע הזמן שיהיו קטעי צילום מהאוויר...
 
היה מעולה אם היה צילום איכותי מהאוויר של הדקות האחרונות של המירוץ ,
מי מוכן להרים את הכפפה לאוויר ?, או את הרחפן המצלם במקרה זה ?
  
º
היה רחפן במרוץ. לא יודע של מי ואיפה התמונות
28/06/15 19:16
31צפיות
º
ברחפן אתה מתכוון הכלי, או תכונת האופי ?
28/06/15 22:16
24צפיות
רכיבה בלטרון ביום חול
27/06/15 12:37
156צפיות
האם זה התאבדות או שאפשרי לרכב באזור לטרון לבד מוקדם בבוקר ?
תודה 
שיוצאים לבלייד דייט עדיף לבדוק בעיניים מאשר לשמוע מאחרים לכן
27/06/15 13:42
170צפיות
העצה שלי  לעשות סיבוב ברכב  בשעות ובימים  שאת מעוניינת לרכב  ללמוד את המסלול
עומס תנועת המכוניות , מצב הכביש  ,נקודות תורפה בטיחותיות וכו' .בהתאם  לנ"ל  להגיע למסקנות
 
כידוע כביש זה מקום מסוכן לרוכבי אופנים - כל רוכב/ת  לוקח את האחריות עליו .

אני יוצא מנקודת הנחה  שאת לא מכירה את האזור שזה לא רק לצורך רכיבה חד פעמית  אלה  ישמש למסלול להמשך .

אריה סדובניק 
 
באזור של לטרון במשך כל השבוע יש רוכבים
27/06/15 20:47
90צפיות
אפשר לעשות את המשלוש  או לרכב לכיוון מסמיה.
ברוב ימות השבוע בשעות הבוקר או אחה"צ יש שם תמיד רוכבים.
לטעמי ממש סביר אבל תמיד צריכים להיות זהירים.
כביש 424 (לטרון - נשר) יחסית שקט ונוח לרכיבה במשך כל הזמן.
נדירים הכבישים השקטים באמצ"ש בכל הארץ, בפרט במרכזה
27/06/15 22:09
88צפיות
והתנועה מתחילה כבר בבוקר השכם. הערכתי [גילוי נאות - איני מעודכן במצב בכבישי המרכז]:
כביש 3 הוא הסואן מכולם, במיוחד מנחשון מערבה לכיוון ראם. דווקא בקטע המשולש לטרון-נחשון יש חלופה שקטה ביותר לרובו בכביש הישן שבין קיבוץ נחשון לבין בקוע [זמין בשני הכיוונים]. בחלקו המערבי [נחשון-ראם] מספרים לי שהפס הצהוב נחרץ - לדעתי רק לטובה כי זהו קטע קלאסי לחירוץ כזה, מישורי עם שוליים רחבים.
כביש 44 סואן אף הוא לכל אורכו. החירוץ שם מסבך את חיינו בגלל הירידות.
כביש לטרון-נשר [424] סואן משמעותית פחות.
כביש 38 אף הוא סואן.
כביש עזקה-ראם [424] סואן משמעותית פחות.
 
באמצ"ש לכן הייתי מסתפק במשולש עם החלופה של נחשון-בקוע, ותוך הצמדות לימין השול עד כמה שניתן. ד"א יש גיוון נחמד בקרבת לטרון, העליה לנווה שלום.
איציק בניגוד אליך, אני רוכב באזור ונוסע באזור כל השבוע
28/06/15 12:49
67צפיות
בכביש 3 לכל אורכו רוכבים כל השבוע רוכבי אופנים.
המעקף שאתה מדבר עליו הוא לעורך של שני ק"מ מתוך ה-21 ק"מ של כביש 3 בקטעה הרלבנטי.
המעקף נחשון בקוע במצב פיזי לא טוב ויש בו הרבה בורות ותעלות.
הקבוצות והרוכבים גם משתמשים בכביש 40 בקטע מעינת לכיוון רמלה.
כדי לרכב במרכז כדי לכתוב על המצב האמיתי נולא לכתוב.
 
כמו שכבר אמרתי בעבר אין קשר בין החרוץ לרכיבת אופנים, גם בכביש 6 יש חרוץ ואף אחד לא ממליץ לרכב שם.
שאלה מצויינת - רוכב שנים באזור, בהחלט יש קטעים לא נעימים.
28/06/15 15:42
73צפיות
לטרון זה מושג קצת רחב, יש משולש, מרובע וקטעים סמוכים. אנסה לפרט חלק מהקטעים מנסיוני ברמה של ציונים מ- 0 ל- 10 (0= גרוע, 10= מצויין):
אני נוהג לרכוב עם עזרי ניראות, שני פנסים מהבהבים, אחד לבן ואחד אדום וכן רצועת מחזיר אור. כמו כן,  רוכב עם מראת צד ע"ג קסדה.
  • קטע כביש מס' 3 מצומת חטיבה שבע עד צומת נחשון, ציון 7  - שול רחב, נפח תנועה גדול מאד, מהירויות נסיעה גבוהות של כלי רכב, 3 כניסות/יציאות של כבישים צדדיים, שילוט לגבי הימצאות רוכבים, ניראות טובה מאד מצד נוהגים.
  • קטע כביש מס'  44 מצומת נחשון עד מחלף נשרים, ציון 6 - שול סביר, נפח תנועה בינוני מתוכם תנועת משאיות ערה, מהירויות נסיעה בינוניות של כלי רכב, 2-3 כניסות/יציאות של כבישים צדדיים, שילוט לגבי הימצאות רוכבים, ניראות טובה/בינונית מצד נוהגים.
  • קטע כביש מס' 424 ממחלף נשרים עד צומת חטיבה שבע / ת. דלק לטרון, ציון 7.5 - שול סביר/רחב, נפח תנועה מועט יחסי, מהירויות נסיעה בינוניות של כלי רכב, 3 כניסות/יציאות של כבישים צדדיים, שילוט לגבי הימצאות רוכבים, ניראות טובה מצד נוהגים.
  • קטע כביש מס' 3 מצומת נחשון עד צומת שערי אברהם, ציון 5.5 - שול רחב, נפח תנועה גדול מאד, מהירויות נסיעה גבוהות של כלי רכב, 5 כניסות ויציאות של כבישים צדדיים, עבר תאונות של רוכבים עם הרוגים, ניראות טובה מאד מצד נוהגים.
  • קטע כביש מס' 44 מצומת נחשון לצומת שמשון, ציון 7.5 (זמנית בשל עבודות פיתוח ליד צומת שמשון, ציון 7) - שול סביר/רחב, נפח תנועה בינוני, מהירויות נסיעה בינונית של כלי רכב, 2 כניסות/יציאות של כבישים צדדיים, שילוט לגבי המצאות רוכבים, ניראות טובה מצד נוהגים.
  • קטע כביש מס' 383 מצומת שערי אברהם לצומת עזקה, ציון 6 - שול ברוחב צר בינוני, נפח תנועה בינוני מתוכם תנועת משאיות ערה, מהירויות נסיעה בינוניות/גבוהות, 2-3 כניסות ויציאות של כבישים צדדיים, עבר תאונות, שילוט לגבי המצאות רוכבים, נראות טובה/בינונית מצד נוהגים.
  • קטע כביש מס' 38 מצומת זכריה לצומת שמשון, ציון 5 - (זמנית בשל עבודות בקצה הצפוני של הציר, בין בית שמש לשמשון, ציון 4) - שול ברוחב בינוני, נפח תנועה גבוה, מהירויות נסיעה בינוניות, 4 כניסות ויציאות של כבישים צדדיים, שילוט לגבי הימצאות רוכבים, ניראות בינונית מצד נוהגים.
  • כביש מס'  411 מצומת חולדה (טל שחר) לצומת ברנר (בילו סנטר), ציון 6.5 - שול ברוחב בינוני/גבוה, נפח תנועה בינוני/גדול, מהירויות נסיעה בינוניות/גבוהות, 4 כניסות ויציאות של כבישים צדדיים, לא זוכר שילוט לגבי המצאות רוכבים, ניראות טובה מצד נוהגים (למעט הקטע ליד יער הרצל).
רכיבה בטוחה
 

 
  
למכירה - חליפות רכיבה Bib
הודעה זו מכילה תמונות
28/06/15 13:31
124צפיות
140 ש"ח לחליפה - חולצה + Bib
 
 
מידה L אבל קטנה מאוד כמו 40
º
הפריטים חדשים באריזה
28/06/15 21:02
18צפיות
ביקורת: מחשבון הרכיבה החדש - POLAR V650
27/06/15 12:36
137צפיות

אהלן חבר'ה.
כתבנו סקירה חדשה על מחשבון הרכיבה החדש של פולאר .POLAR V650 .
כללנו את כל הפונקציות בתוכו, מה מסוגל ולא מסוגל לעשות. 
משתמשי גרמין Edge 1000 שימו לב! 
נשמח לשמוע חוות דעת / תגובות של משתמשים נוספים בV650 או במחשבונים דומים. 
קליק כאן לקריאה
 
הבעיה היא
27/06/15 17:11
123צפיות
שהשרות של אגנטק רע. בעיקר היחס של הפקידות שיושבת מול הקהל המגיע למקום לצורך תיקונים ושרות. לא נשכח גם את המחירים שהפציצו ללקוחות. ההצלחה של גרמין או סונטו לא קרתה  רק בגלל איכות המכשיר אלא גם בגלל השרות אחרי המכירה.  אגב לאלו שמסתפקים במועט תוכנות חינמיות כמו SPORTS TRACKER מסונכרנות עם חגורת דופק של סונטו  ונותנות את  הנתונים הבסיסים כמו גובה מצטבר, זמן רכיבה, מהירות ממוצעת, מכסימאלית ,גרפים משולבים דופק ובטח שכחתי משהו. לרוכבי השטח תוכנת ORUXMAPS חינמית ויש גרסה ב- 10 ש"ח נותנת אותו דבר כולל מפת שבילים בישראל עם צבעים של המסלולים סימון שבילים וגם שם נקבל את כל הנתונים  בסיום הרכיבה
שמענו על אגנטק
28/06/15 12:08
94צפיות
יש גם לא מעט ביקורות חיוביות. לצערנו מפני שחווייתו של כל משתמש (באשר הוא) היא חוויה סובייקטיבית - כל משתמש ידווח על חוויה שלילית / חיובית בהתאם למה שעבר באגנטק. בדיוק כפי שניתן למצוא חוות דעת שליליות על יבואן גרמין, סונטו או כל נותן שירות אחר בארץ. וכפי שניתן למצוא גם בענפים אחרים מעבר לענף שלנו.
 
בפולאר קיימת אפליקציית Polar Flow חינמית וניתן לסנכרן אליה את כל נתוני האימונים וכמובן גם עדכוני התוכנה לכל השעונים הם בחינם לחלוטין. אין לנו ספק כי פולאר לא "נופלים" משאר המתחרים בשוק בעיקר בעת הזו.
 
אגב, ברשותנו מעבדת שירות פולאר - מוסמכת אגנטק היחידה באזור הצפון. אנו מקבלים שעונים גם ישירות במעבדה וגם בדואר ובהחלט נושא השירות הוא אחד הנושאים ה"בוערים" אצלנו וכמובן נותנים ייעוץ והדרכה טלפונית לכל משתמשי פולאר באשר הם - גם אם לא רכשו אצלנו.
 
תודה על התגובה חבר .
קדימון למשחק הפנטזיה - אליפות ישראל בכביש
23/06/15 23:18
139צפיות
לאור אי ההיענות לקריאתי למתנדבים לארגון משחק הפנטזיה, אני אארגן אותו גם השנה.
אני מנסה לשלב את אליפות ישראל במשחק כדי לנסות ליצור קצת יותר עניין, גם באליפות וגם במשחק.
בשבת הקרובה - 27 ביוני, תתקיים אליפות ישראל במרוץ הכביש. מי שישרשר מתחת הודעה זו הימור על המנצח במרוץ העילית יהיה זכאי לנקודות בונוס במשחק הפנטזיה של הטור דה פראנס.
כל משתתף יכול להמר על רוכב אחד בלבד.
על מקום ראשון מקבלים 40 נקודות בונוס במשחק.
על מקום שני מקבלים 20 נקודות בונוס במשחק.
על מקום שלישי מקבלים 15 נקודות בונוס במשחק.
המקומות הם לפי סדר ההגעה לקו הסיום במרוץ הגברים עילית וללא קשר למי שיוכרז כאלוף ישראל בעילית. כלומר, ניתן להמר על גרבובסקי למרות שאינו אזרח ישראלי וניתן להמר על רוכבי ג'וניורס (אני חושב שהם רוכבים יחד עם העילית) למרות שהם לא ידורגו בקטגוריית העילית.
האיגוד טרם פרסם את רשימת המשתתפים. אני מקווה שיעשה זאת מחר. 
מותר לשרשר הימורים עד הזינוק למרוץ (שבת 7:00 בבוקר). הימור אחרי הזינוק יפסל. 
את החוקים למשחק הפנטזיה עצמו אנסה לפרסם עד יום שישי.
 
º
לפי התקנון, ג'וניורס מתחרים בנפרד מהעילית.
24/06/15 11:14
61צפיות
כל מה שרציתם לדעת על מרוץ העילית ולא העזתם לשאול
24/06/15 13:41
145צפיות
http://bikepanel.com/p/25336 סקירה של דני אסקרוב בבייק פאנל
º
חם מהתנור, רשימת המשתתפים במרוץ הכביש באליפות ישראל
25/06/15 16:01
87צפיות
ההימור שלי, עומר גולדשטיין
25/06/15 16:10
101צפיות
התכוונתי להמר על רועי גולדשטיין, אבל אתמול בנג"ש הוא רכב חלש מאוד, לא יודע למה. לא ציפיתי שיינצח או פודיום, אבל 12 דקות מהמנצח מראה על בעיה כלשהי.
לא יודע עם הימור אבל ..
25/06/15 19:30
140צפיות
בתחושה (וברצון) שלי ,או עומר או רועי . יש מצב שאיתמר יכול לקחת את הג'וניור ולהיות ראשון גם בכללי . הגיע אתמול שני בכללי ונפסל על קשקוש (משהו זניח בכידון ) . בקיצור אני לא אובייקטיבי אבל מישהו מ 500 ....;
ההימור שלי: עידו זילברשטיין
26/06/15 10:13
82צפיות
מאמין באקדמיה...
º
הימור שלי:גיל קיבץ
26/06/15 15:06
59צפיות
יש מצב – זה לפי היכולת שהציג בטור ערד - הכל בתנאי ש...
26/06/15 16:18
205צפיות
המשיך את שיגרת האימונים  בצורה  מותאמת  וממוקדת .
כידוע הכל תלוי כמה ואך מתאמנים  ביחס לפוטנציאל האישי  . 
 
אריה סדובניק
 
ההימור שלי
26/06/15 17:44
199צפיות
תהיינה שערוריה אחת או שתיים. 
יהיו רוכבים שיורשו לזנק, אך יפסלו מאוחר יותר כשהשופטים יזכרו בחוקים .
מי שלא ינצח, תתחיל חרושת שמועות,
החל ממנועים נסתרים דרך PED
וכלה בביקורים מיסתוריים אצל רבנים מפוקפקים משפרי וואטים.
 
השתתפות דלה בהימורים, תוצאות אפס
28/06/15 09:32
53צפיות
אף אחד לא צבר ניקוד בזכות ההימור שלו. איציק אפשר להוריד את הנעיצה.
º
חוברת הפעלה של גרמין EDGE 1000
28/06/15 10:53
42צפיות
TDF 2015, תחרויות כללים וכסף
הודעה זו מכילה תמונות
28/06/15 03:53
87צפיות
קדימות החולצות
חולצות מובילי התחרויות השונות (צהובה, ירוקה, מנוקדת, לבנה) בתחרות קודמות לחולצות אלופי עולם ׁ(כביש ונגד שעון) ו/או האלופים הלאומיים. החולצה הצהובה קודמת לחולצה הירוקה וזו קודמת למנוקדת שקודמת ללבנה. במקרה שבו רוכב מוביל מספר תחרויות במקביל ילבש את חולצת מוביל התחרות 'פחותת' הערך המדורג אחריו בתחרות לפי הסדר ההיררכי הנ"ל.
בונוסים.
 
º
טוב שנותנים בונוסים על לקיחת שלב
28/06/15 15:48
14צפיות
ארכיון הודעות
Flix
פורום טיולים בארה

פורום טיולים בארה"ב

היעד הנחשק בעולם עכשיו בפורום! אל תישארו בחוץ >>>

ביס גרמניה

ביס גרמניה טיולים

מאורגנים טיולי משפחות ועוד.. לפרטים נוספים>>


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה