בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
אופני כביש: זרימה, שקט, מהירות, מאמץ, יופי, קלילות, חיים. מי שלא רכב על אופניים קלי משקל, עם צמיגים דקיקים, כאילו לא רכב מעולם. אופני כביש, הם אופני המירוץ שהכרתם כילדים, שולטים ברמה בעולם האופניים כבר יותר ממאה שנים וימשיכו לשלוט גם בעתיד... בפורום אופני כביש תמצאו משוגעים לעניין, המנסים לנווט את דרכם במציאות התחבורה הקשה של ישראל. הפורום עוסק גם במרוצי האופניים העולמיים, ובראשם הטור דה-פראנס. היכנסו אלינו ולא תצטערו.

*** אין לפרסם הודעות קונים/מוכרים או הודעות מסחריות ללא אישור המנהלים ***
המקום הנכון
לכל מה שקשור באופני כביש. טיולים, מירוצים, אימונים וסתם חוויות.
הודעות שאינן בנושא הפורום - ימחקו ללא התרעה.
לאתרים נוספים שכדאי לבקר בהם - לחצו על הלינק
 
המשך...
הודעה חדשה

VUELTA 2014, הקבוצות
הודעה זו מכילה תמונות
21/08/14 08:48
91צפיות

AG2R
הקבוצה הצרפתית לאחר ההצלחות הגדולות בסיבוב הצרפתי מביאה קבוצה אחרת, אך הואיל וזה אחד המרוצים האחרונים של הקלומביאני-מועמדה לדירוג כללי-בטנקור במדיה, ועקב משקלו העודף צפויים רבים מרוכביה ברבים מהקטעים להיות רוכבים חופשיים.
ASTANA
דו ראשית. הקזחים מביאים גם את ארו וגם את קנגרט כבעלי יומרות לדירוג כללי, אך ספק אם לאחר הסלקציות הראשונות לא תאחד הקבוצה כוחות מאחורי אחד מהם. לשניהם יש מה להוכיח אך לקנגרט לאחר הצלחתו הגדולה של ארו בג'ירו יותר. שניהם מעמדם מובטח (חתומים בקבוצה עד סוף 2016), אך בשונה מארו לקנגרט עדיין לא ניתנה הזדמנות להפגין יכולותיו כרוכב מוגן, והוא בעל יכולות אישיות גבוהות.    
 
VUELTA 2014, הקבוצות - הרשימה מעודכנת עם כולן
הודעה זו מכילה תמונות
21/08/14 17:23
45צפיות

ASTANA
דו ראשית. הקזחים מביאים גם את ארו וגם את קנגרט כבעלי יומרות לדירוג כללי, אך ספק אם לאחר הסלקציות הראשונות לא תאחד הקבוצה כוחות מאחורי אחד מהם. לשניהם יש מה להוכיח אך לקנגרט לאחר הצלחתו הגדולה של ארו בג'ירו יותר. שניהם מעמדם מובטח (חתומים בקבוצה עד סוף 2016), אך בשונה מארו לקנגרט עדיין לא ניתנה הזדמנות להפגין יכולותיו כרוכב מוגן, והוא בעל יכולות אישיות גבוהות. 
 
יאנסי משאיל אופניים מצעיר בכדי
הודעה זו מכילה תמונות
21/08/14 17:27
69צפיות
לסיים קטע (וזה היה כבר מזמן)
וואלטה א'אספנייה 2014 מבטיח להיות הגרנד טור של השנה
21/08/14 16:50
74צפיות
הבטחות זדה נחמד, מרגש וגם יגרום לי לצפות בכל יום למרוץ, אבל גם הטור דה פראנס של השנה היה מבטיח ובסוף היה בשליטה טוטאלית בשתיים (יש יאמרו שלוש) מחמש הקטגוריות החשובות של המרוץ.

קודם כל הכנתי כתבה שתאפשר מעקב קליל על המסלול השנה.
 
אחרי זה, כשישבתי לכתוב על הרוכבים המעניינים של הוואלטה, הבנתי שמועמדים לניצחון זה רק חלק מהסיפור השנה ובגזרה זו יש כנראה לא מעט. לכן בחרתי במספר נכבד של 16 רוכבים המעניינים לכתבה, ומצד שני לא נכנסו כמה בעלי סיכוי לסיים בחמישייה ראשונה.
 
מקווה שנשרוד עד לסיום הוואלטה.
טרנס אלפ -למי זה מיועד ..איך להתכונן ..מה כדאי לזכור..
20/08/14 21:55
227צפיות
השנה , אחרי שלוש או ארבע שנים של היסוס , הצטרפתי לקבוצה של הראל נחמני ויצאתי לטרנס .. זו חוויה מיוחדת ואחרי פעם אחת בלבד אני לא מומחה -  הדברים הבאים הם רשמים אישיים בלבד .
למי זה מיועד  - בטרנס נערכים בו זמנית שלושה אירועים עיקריים : האחד זו תחרות שלבים חזקה מאוד , חזקה בהרבה  מכל תחרות שנערכה כאן אי פעם . אין ולא היה מעולם רוכב ישראלי שהיה יכול לראות עצמו מועמד לפודיום בטרנס גם לא בעשריה הראשונה . במקביל זה אירוע עממי של רכיבת חובבים בתנאי תחרות , סימן ההיכר הוא הותק יש לא מעטים שמגיעים לטרנס כל שנה ובכל מקרה לפחות פעמים אחדות  
, במקביל זה גם אירוע הישרדות לחובבים שבאים ל"פעם בחיים" כדי לטעום חוויה של תחרות שלבים . אלו חובבים חלקם רוכבים לא רע המשותף להם - הם לא יחזרו לכאן שוב . 
מבחינתי  - חובב רכיבת כביש , מעל גיל חמישים  , עם יכולת טיפוס לא רעה וותק של כמה וכמה שנים טובות, התאימה לי הקטגוריה השלישית . אולי אחזור על זה פעם נוספת זה .אגב - די הרבה נשים רוכבות חלקן טובות מאוד , התפלגות הגילים נורמאלית החציון הוא ומעל ארבעים ...
 
 
...איך להתכונן
20/08/14 22:04
193צפיות
לא יודע  ... כלומר יש מאמנים והכל .  בניתי לעצמי תוכנית אימונים המתאימה לפרופיל רוכב מהסוג שלי כלומר רוכב המרבה לטפס ( 1500 מטר  לפחות פעמיים בשבוע ) . הרעיון של התוכנית היה ללמוד להתאושש ולשלב את האימונים בחיים עם מגבלות זמן קריירה משפחה וכן הלאה . מראש ידעתי שלא אוכל לרכב יותר מפעמיים בשבוע . כדי להיות בעומס הקפדתי במשך כחצי שנה על חמישה אימונים בשבוע  : יום ב ריצה ( 10 ק"מ ) יום ג מנוחה ( לפעמים כמה סטים של כח ) יום ד , ה שוב ריצה , יום ן  ושבת רכיבה ( בהדרגה עליתי ל 2500 מטר טיפוס על 100 ק"מ בכל פעם)  יום א  שוב מנוחה .
המשטר הזה במהלך חצי שנה הכין אותי פיזית היטב .בנוסף היו שני מחנות אימונים בהם תירגלתי רכיבה עם בן הזוג ..על זה בהמשך .
דברים שכדאי לזכור
20/08/14 22:18
190צפיות
1. רוכבים בזוג - אלו כללי התחרות ויש בזה הרבה הגיון  אבל צריך למצוא בן זוג מתאים  , רמת רכיבה דומה , אישיות גישה לחיים ..כדאי להתנסות ברכיבה יחד רכיבה לבד קשה יותר .
2. אין אפשרות להתכונן לירידות בגשם בארץ. זה הקושי העיקרי בטרנס ( בהנחה שהתכוננתם כראוי לטיפוס) .יש מעט ירידות ארוכות מספיק המאפשרות להתנסות בתחושה של ירידה מהירה על פני 30 ק"מ . אם גם יורד גשם ...לפחות מנטלית ריך להגיע מוכנים.
3.חובה להצטייד נכון לרכיבה ברטוב. הגנת הקצוות היא קריטית ( כיסויי נעליים  , כפפות , הגנה על הצוואר , ) רכיבה עם משקפיים מתאימים רבים הסירו את המשקפיים בגלל האדים ונאלצו לעצום עיניים בגלל הגשם ..
4.לרוכבים בקבוצה עם רכב על המסלול יש אפשרות להחליף בגדים רטובים בדרך . עשו זאת ...
5.ללמוד לעצור בתחנות האכילה ( שתיים כאלה כל יום )  לזמן קצר  ומצד שני אם מרגישים צורך בכמה דקות להתארגות  בדרך לעצור ולהתארגן ... לא ליסבול ..
6.לאכול  אוכל מוכר בזמן הרכיבה . ובסיום הרכיבה להעדיף שלוש - ארבע ארוחות קטנות כל שעה וחצי שעתיים על פני ארוחה גדולה .
7.להכין את האופניים מראש שבועיים לפני- החלפתי כבלים  , שרשרת , רפידות בלם ..צמיגים ופנימיות .
8.לבדוק ציוד כל בוקר ..בשלושה ימים ראשונים הצלחתי לגמור לחלוטין רפידות בלם חדשות לא כדאי לגלות את זה בתחילת הירידה .
9.להביא מגן רטיבות כזה פשוט המתחבר לאוכף  ולתרגל רכיבה בגשם ...
10....לא לשאת ציוד מיותר בכיסים .
מאוד מומלץ
20/08/14 22:19
155צפיות
זה כיף ענק - חוויה מיוחדת  .
º
סיכום ענייני מרשים - יש משתתפים בגיל השלישי מעל 60
21/08/14 09:17
90צפיות
יש רוכבים מעולים בכל הגילים
21/08/14 11:33
130צפיות
אחת החוויות המרכזיות בטרנס היא לפגוש המוני רוכבים ורוכבות ממדינות רבות , בכל הגילים , ולקבל מושג כמה חשובה תרבות רכיבה שלא לדבר על רמת הרוכבים ( הישראלים  , גם הטובים בהם נמצאים מתחת לבינוני בדרוג הכללי ) . דבר שבלט  מהיום הראשון הוא שגם בקבוצה גדולה מאוד (1300 רוכבים)  אפשר להתנהל באופן מקצועי מדויק ( שילוט הדרכים למשל פשוט לא יאומן ) ן...שקט ...אין צורך להעיר או לצפור ...
רמת הרוכבים - היא הרי תוצאה ישירה של איכות חיים ומצב כלכלי..
21/08/14 12:51
135צפיות
ברור שהרוכב הישראלי במצב טוב פחות..
במדינות אירופה יש שבוע עבודה של 40 שעות, ישנם כאלה שאפילו 36, רמת ההכנסה גבוהה יותר, זמן פנוי בסופ"ש ארוך יותר, תרבות ספורט מפוארת יותר, עלות המחייה נמוכה יותר (מה שמשאיר יותר כסף לציוד / אוכל / ומאמנים וכו') גיל פרישה מוקדם יותר בקיצור - לא פייר!
אני לא מכיר הרבה אנשים קשיי יום שמצליחים לקיים אורח חיים ספוטיבי במיוחד (והסטטיסטיקה בהחלט לצידי בעניין הזה)
וגם אדם בעל הכנסה ממוצעת בישראל, יחד עם עלויות המחייה המטורפות פה, ושעות העבודה הקרובות לאי שפיות, יתקשה מאוד לעמוד בלו"ז ספורטיבי אפקטיבי - לא בכדי, חתך האוכלוסיה של מתאמניי איירומן/טריאטלון, הוא דומה מאוד,
כמובן שיש יוצאי דופן, אבל זה כולל התגייסות מלאה, גם של האשה, וגם של התקציב המשפחתי
 
מהפכה חברתית מישהו? 
כן ,כמו שאמרת ללא הכללות ...
21/08/14 14:30
120צפיות
הפרמטר הכי רלוונטי להשוואה הוא מזג האוויר . יותר קל לרכב יום יום ולהתאמן באלפים ב 12 מעלות מאשר בהרי ירושלים ב 35 מעלות . חוץ מזה השאר תלוי בכל אחד ואחד . לצערי בשלוש שנים האחרונות יצאו מישראל אנשים שלא היו מוכנים ובנויים לאתגר . כמו שיואב כתב אפשר לחלק את המשתתפים לשלוש . רוכבים מקצוענים פליטי קבוצות פרו שמאכלסים את המאיה הראשונה . שני ישראלים היו אי פעם במאה הראשונים . לני שיחד  עם בן זוג ברזילאי סיים בסביבות מקום 30 ב2004 ,ואנטון שסיים עם בן זוג חזק השנה במקום 81 . רוב רובם של הישראלים יסיימו  בין 400-600 ומעלה . הטובים מאד יסיימו בין 200-300 והפחות טובים ב500 ומטה . לצערנו בשהים האחרונות יש מהקטגוריה השנייה יותר מידיי כולל זוגות שלא עומדים בזמן מינימום  ומסיימים בשיניים . הקטגוריה השנייה הם רוכבים טובים שבאים לכייף ולסיים מה שיותר גבוה והקטגוריה השלישית הם השורדים שמגיעים העיקר לסיים גם בשיניים . אמרתי כבר פעם כאן ,כל אחד יכול לעשות טראנס אלפ עם הכנה סבירה .עשיתי פעם ראשונה ב2010 וסיימתי באזור המקום  ה 420 . ב 2013 באתי מוכן אף יותר ,עם יותר ניסיון וסיימתי 280 ושני סהכ מכל הזוגות הישראלים(ראשון מעל גיל 100 לזוג כלומר מעל גיל 50 ) אם זה חשוב למשהו .. .לא כתבתי את זה כדי להשתחץ או להתגאות אלא כדי להסביר  שאני עובד הרבה מאד שעות וקשה וכדי להתכונן טוב רוכב 15 שעות בשבוע עם הרבה טיפוס כך שהתרוץ הסוציוגאוגרפי לא רלוונטי .צריך לדעת להתאמו נכון ,לחיות נכון ,להוריד משקל (אני בן 54 ושוקל 80 קילו ביום קר ...) לדעת להתאושש ועוד ועוד . זה נכון שבאירופה הספורט ורכיבה בכלל זה דרך חיים אבל גם מישראל נסעו במשך השנים זוגות חזקים וטובים ואף אחד מהם לא מובטל או פנסיונר . בקשר לציוד זה בכלל שטות ,יש שם אנשים שעושים טראנס עם אופני 14 קילו טיאגרה ומשיגים אחרים עם אופני קצה של 50.000 שח . לא קשור . יש הרבה מאד פרמטרים שקובעים ,יואב נגע בחלק אבל זה סיפור לכתבה אחרת . בשנים האחרונות מתפתחת מגמה חדשה של קבוצות רכיבה תחרותיות שנוסעות לטראנס ואני חושב שזה הכיוון הנכון . 500 וואט היו פעמים,השנה היו CCC ושנה הבאה אני יודע שIGP מתכננים . אנטון ומרגליות נסעו השנה  וזה יעלה את רמת הרוכבים בארץ ובכלל זאת חוויה אדירה שעוברת מאחד לשני . עוד אגדה שצריך לסתור ,הטראנס אלפ כבודה במקומה מונח אבל זאת לא התחרות הקשה בעולם לחובבים . קשה כן ,אתגרית כן אבל ממש לא בשמים . תנסו פעם לתפוס את לני בבר בהר ולהבין מה זה לרכב בשבוע של CCC עם מאה פסגות ותבינו את ההבדל ....יאלה חפרתי מספיק ...
VUELTA 2014, המסלול
הודעה זו מכילה תמונות
19/08/14 20:55
159צפיות

קטע 1, יום שבת 23.8, TTT, 12.6 קמ', Jerez de la Frontera / Jerez de la Frontera
נגד שעון קבוצתי קצר ברחובות חרס, מישורי וטכני, אל לקבוצות המתמודדים הבכירים, ואפילו במחיר הפסד זמן מסוים, ללכת שולל ראווה - עדיף להשאיר את הבמה (ואת החולצה האדומה) לקבוצות אחרות שמוכנות לקחת בעבור לבישתה בקטע השני סיכונים עתה.
 
טינקוף מחתימה את באסו
19/08/14 20:56
116צפיות
טינקוף סאקסו מחתימה את איבן באסו לשנתיים
החתמות
20/08/14 14:46
70צפיות
ראיין טארמה (COFIDIS) חותם לשנה באסטנה
רובן פרננדז (מנצח ה-2013 TOUR DE L'AVENIR) חותם במוביסטאר לשנתיים
 
קרויזיגר היום ב-CAS
20/08/14 15:48
67צפיות
הדיון החל לפנות צהריים אך עדיין לא יצאה בת קול בכדי לבשר האם ירכב בספרד בשבוע הבא או (כפי שצפוי) ישב הרבה זמן בבית
לקראת הוואלטה 2014 - ויוה ל'אספניה
20/08/14 16:43
67צפיות
שלום לכל העמיתים
הגרנד טור השלישי שנועל השנה את עונת הגרנד טורים, הוואלטה ד'ספניה 2014 , ייצא לדרך  ביום שבת ה-23 באוגוסט ויסתיים ביום ראשון ה-14 בספטמבר. מארגני שלושת הגרנד טורים הגדולים בעולם, מנסים להכניס כל הזמן חידושים ורעיונות מקוריים כדי להפוך את המרוץ שלהם ליותר מעניין ואטרקטיבי. זו היתה הסיבה האמיתית שהשנה החל  הג'ירו האיטלקי בדווקא אירלנד, והטור דה פרנס בבריטניה . גם רוצים קהלים חדשים , מפרסמים והמון תשומת לב. ואת זה הם קיבלו ובשפע.
גם המארגנים של הוואלטה ד'אספניה במהדורה ה-69 של האירוע הגדול  החליטו להכניס בו שינוי מעניין כאשר הקטע האחרון של המרוץ קטע נגד שעון אישי באורך של 10 ק"מ יסתיים דווקא בסנטיאגו דה קומפוסטלה, במקום כפי שהיה נהוג בעבר , בעיר הבירה מדריד. 
על מה שיהיה בקישור המצ"ב למטה
בברכה
סנטיאגו אינה רק בירת גליסיה אלא גם
21/08/14 00:27
59צפיות
יעד עולמי לעליה לרגל
קרויזיגר מחוץ לוואלטה
20/08/14 17:32
80צפיות
ה- CAS תמך ב-UCI וקרויזיגר יחכה עתה להמשך התהליך בבית.
מביא שוב את הסיכום שלי
21/08/14 00:34
69צפיות

ראשית חידוש מסעיר ופוליטי - הסיום אינו במדריד הבירה הפעם, אלא בסנטיאגו בירת גליסיה. מעבר להיות סנטיאגו סמל לאומי [המיתולוגיה הקתולית אומרת ששרידי השליח יעקב הקדוש קבורים בה - זה מקור השם], גליסיה היא מחוז בדלני עם שפה נפרדת. במונחים ישראליים, נדמה עתיד דמיוני [לחלוטין - פעמיים] בו הטור הישראלי מסתיים במקום בירושלים - בעזה...
תחילת הוואלטה באנדלוסיה שבדרום, על 4 הימים הראשונים אין לי מה לספר. ביום החמישי מקיפים את פאתי מחוז מלגה, הכבישים ראשיים למיד ולכן מתונים, גם הפוארטו הקטן לסיום צנוע ביותר [את הכביש הזה אני מכיר בכוון ההפוך], המסלול עובר בערים ההסטוריות אנטקרה ורונדה - נקודת הסיום.
ביום השישי יוצאים מכפר בקרבת מלגה, עוברים את כפר הנופש טורמולינוס ומלגה עצמה וממשיכים לאורך החוף. העליה לפנים הארץ כבר השתתפה באחת המהדורות האחרונות [נדמה לי הקודמת], מסתיימת בעמק ספראיה, ומשם דרך מעבר הרים קטן נוסף לפאתי גרנדה, שם מסיימים בעליה קט1 בשיפולי הסיירה נבדה.
עוד יום אחד בין גרנדה לחאאן יכול להיות מעניין, איני מכיר כל כך את האזור. ביום השמיני עוברים לקסטייה-לה מאנשה, בתשיעי לאראגון [גם איני מכיר ויכול להיות מעניין].
לאחר יום מנוחה, ביום העשירי - נג"ש אישי בקרבת טודלה, המסלול כולל עליה קט3.
היום ה-11 בקרבת פמפלונה, איני מכיר, יכול גם להיות מעניין, סיום הררי.
היום ה-12, יום שטוח, מסלול מעגלי שראשיתו וסופו בלוגרוניו בירת לה ריוחה [טוסקנה-דה-ספרד], והיא אכן שטוחה ביותר, לפחות בצידה הזה.
היום ה-13 הוא שלב קלאסי בוואלטה, של חציית הרי קנטבריה לעבר החוף האטלנטי, אמנם נקודת הזינוק שונה מעט, אבל כתמיד [כמעט] הספרינט שלפני תחילת העליה הוא בעיירה הקטנה אספינוסה דה לוס מונטרוס - עיר מוצאו של... ספינוסה, היינו שפינוזה, ולא רק מוצאו אלא גם מוצא ל-3 מעברי הרים שונים בכיוון סנטנדר, גם השנה נבחר הנוח והפופולארי שבהם, אסטקס דה טרואבה, קט3 "בלבד", עליה נוחה ומתונה שלרגליי לא הרגישה קשה יותר מנס הרים, תכונה מיוחדת למעבר ההרים הזה שכולו לאורך ערוץ הנחל, שאחד מיובליו נובע ממש באוכף, ולכן מתינותו. אלא רק שהמעבר הזה, בניגוד לשני האחרים, מוביל לכמה נוספים לפני סנטנדר. הפעם ויתרו על פניה קבארגה כסיום, הסיום אמנם בשולי ההר הזה אך מישורי.
ביום ה-14 עוד חידוש מעניין, לאחר הפתיח השגרתי למדי מסנטנדר בסמוך לחוף קנטבריה [ספרינט בקבסון - אני מניח שמול חנות האופנים שם ], ומעבר הרים צנוע בכניסה, המסלול חוצה את פיקוס דה אירופה, לראשונה למיטב ידיעתי מזה שנים רבות מאוד, בפוארטו דה סן גלוריו, מעבר הרים ענק, העליה די שקולה לחרמון במימדיה [גובה ואורך]. בסיום הירידה ספרינט נוסף ביציאה מהפיקוס בעיירה ריאניו ולסיום איתרו עליה נידחת במיוחד שאפילו בגוגל מופיעה רק בצילום הלווין.
ביום ה-15 יוצאים באוביידו בירת אסטוריאס אבל חוזרים לפיקוס לאורך ה"חוף" [אל תטעו, חוף במקרה זה כלל אינו מישור] לסיום בעליה הקלאסית ללאגוס דה קובדונגה, עליה קשה עם קירות יפים. שני האגמונים בקצה נדירים ממש בספרד - כמעט כל השאר מלאכותיים - הם הרריים בדומה לברכת רם שלנו. קובדונגה היא אתר הקרב המכונן של ספרד הקתולית, בו ניצח מלכה הראשון פלאיו את המורים לראשונה, ולכן [בין השאר] אתר דתי הסטורי.
היום ה-16 הוא תפירת מעברי הרים בהרי אסטוריאס, אמנם לא אנגלירו הפעם אבל כל סביבתו. הסימון באתר במפה מעט שגוי, אחד חסר ואחד מסומן כ-קט2, בשעה שלפי הפרופיל כל ה-5 הם קט1 [כולל הסיום]. את הראשון והשלישי אני מכיר, השלישי אכזרי מעט בשיפועים יותר מהראשון.
עוד יום מנוחה, והיום ה-17-19 לחופי גליסיה איני מכיר.
היום ה-20 שוב תופר מעברי הרים בין לוגו שבגליסיה לבין פונפרדה שבלאון, כשהשיא הוא במעבר ביניהם באנקארס, שמוכר כ-קט-ESP.
ו...היום האחרון בסנטיאגו.
 
משדר בלוטוס למד דופק
19/08/14 23:32
99צפיות
אני רוצה להשתמש בסמרטפון שלי לקבלת נתוני רכיבה: מהירות, מרחק, ממוצע מהירות וכו' וכו'...
אני מחליף את מד הדופק למד שעובד על עקרון הבלוטוס.
מה קורה עם שאר הנתונים??
 
מהירות, קדנס, וכו'...
 
האם צריך להחליף את כל המערכת?
מערכת שקיימת אצלי היא: פולאר cs200
מהירות - לא צריך סנסור - יש GPS
20/08/14 05:40
96צפיות
עבור קדנס - צריך סנסור חדש שיודע לתקשר עם הטלפון
משדר בלוטות
20/08/14 15:46
65צפיות
איזה טלפון, ועל מה עובד הפולאר?
20/08/14 19:54
49צפיות
אם הפולאר עובד Ant+, אז הרבה טלפונים (גלקסי S3 ומעלה, אייפון 4S ומעלה, לדוגמא) יודעים "לדבר" בשפה הזו גם.
º
פולאר לא עובד על ANT+
21/08/14 17:07
16צפיות
קורס מדריכי אופניים
( לעמוד שלי בתפוז עסקים )
20/08/14 14:13
41צפיות

שלום לכולם.
החלה ההרשמה לקורס מדריכי אופניים שייפתח באוקטובר   בביה"ס למקצועות הספורט-  רח' הארבעה, ת"א ויתקיים בימי שני ורביעי בשעות אחר הצהריים למשך 4.5 חודשים.

את הקורס, מעביר  המאמן הוותיק דרור ורדימון בשילוב סגל הדרכה בכיר  מהענף.
נושאים נלמדים: בניית מערכי אימון, הובלת טיולי שטח, מכונאות ,הכרת אספקטים פיזיולוגיים (תחומי דפקים, אימון יתר), תכנון עונה לפי מטרות, אימון רוכבי אופניים צעירים, הובלת קבוצות וטיולים, מיומנויות ספציפיות- הרים, כביש, טראק, דאון היל, בניית מערכי שיעור, סדנת מנהיגות,  תזונת רוכבים,חוקה ושיפוט, פציעות רכיבה ועוד ..
בנוסף, יתקיימו מס' ימי שטח מעשיים לתרגול ושיפור מיומנויות ספציפיות.

בסיום הקורס תינתן תעודת מדריך אופניים מוסמך ( שטח+ כביש), באישור מינהל הספורט- משרד התרבות, המדע והספורט.

לפרטים נוספים   03-5253153 או באתר ביה"ס   www.sportacademy.co.il

 
ההילוכים האחוריים קופצים לי רק כאשר אני "רוקד" בעמידה - למה?
19/08/14 13:48
149צפיות
מאז שהחלפתי את הקסטה האחורית והשרשרת (DA 9) אני "סובל" מחוסר כיוון של ההילוכים האחוריים באופניים.
רק במצב של רכיבה בעמידה, כשהאופנים נוטות מצד לצד, ההילוכים קופצים לי.
נתתי את האופניים לכיוון הילוכים מספר פעמים, ללא פיתרון. ההילוכים עוברים חלק בישיבה, אולם בעת רכיבה בעמידה ובמיוחד כשהאופניים "רוקדות" מצד לצד - ההילוכים קופצים לי.
מהי לדעתכם הסיבה?
תודה לעוזרים!
יש 2 אפשריות
19/08/14 21:28
143צפיות
1 הגלגל לא מחוזק מספיק טוב
2 לב הנבה "רוקד" ו שהמסבים גמורים
בגדול שאתה בעמידה אתה מעוות את השלדה יותר מאשר בישיבה
19/08/14 21:36
149צפיות
בגדול זה לא צריך להפריע אבל אצלך המיקום של המעביר האחורי משתנה בעמידה לאומת הקסטה וכך קופצים לך ההילוכים. מהניסיון הקצר שלי בדרך כלל זה בגלל שהנבה חופשיה או שבית הקסטה משוחרר אבל היו גם מקרים של תומכות שלדה שבורות או חופשיות ועוד מגוון דברים.
תתחיל לחפש חופשים בגלגל האחורי ובית הקסטה ואולי גם בסוגר הגלגל ועם הכל תקין תחפש חופש באוזן ובמעביר האחורי וגם יש מצב שהאוזן התעקמה.
בהצלחה
ועדת המדרג : ביקור בכרמל
18/08/14 23:14
265צפיות
פעם ראשונה , בושה לספר , פקדתי את עליות הכרמל - כלומר לפחות את אלו שיש להן יחסי ציבור מעולים .. בית אורן  ( ביתא  )  ונשר ( נשר ) ...
בית אורן  - מצומת אורן ועד צומת דמון 9130 מטר ו  487 מטר גובה נצבר ... בהתחלה - עליה  אינטימית חלקה -  מתאימה מאוד לאימוני איטנרוולים עם שיפועים נוחים . לקראת הק"מ השישי יש "ברדה" הגונה ומייד אחרי נפתח הנוף . בירידה היא מזכירה את צור הדסה אבל הנוף יפה בהרבה . קושי יחסי  - בינוני דומה מאוד לעלייה לצור הדסה ( מהק"מ ה 7 ועד ה 15 ) .
 
נשר ... ( 6060 מטר וגובה נצבר  446 ) , נפתחת ונגמרת בשיפועים דו ספרתיים  סביב 12%  עיקולים רכים ( לא ספרתי  כמה ) , ונוף שמוציא מריכוז מירידה ... זו עליה מצויינת לנג"ש  טיפה פחות קשה מנסי ...אבל  שווה ביקור ...
 
נסו ותהנו .
 
אגב עברתי ברכב את הקיר של  עין חוד ... נראה לי להמליץ על אריה וכל מי שעלה שם להדליק משואה  או לאישפוז כפוי  - מה שיבוא קודם .
 
רכיבה בטוחה 
זה היה הלוך ושוב או המשך סיבוב מעגלי דרך ...
19/08/14 10:28
207צפיות
עוספיא , דליה , בת שלמה , פוריידיס , וכו' .
 
לגבי עין חוד  ברכב זה יותר קשה מאופנים , מכוון שאת הפניה לקיר  מתחילים לאט .
ובטיפוס באופנים  ניתן לתפוס מומנטום  מהירידה לפני בהצמדות לימין ובמצב שמכונית לא יורדת . ( המקום די מסוכן  אין שדה ראיה לרכב עולה או יורד )

במסעדת  נוף הואדי בעין חוד  יש מנה של  מוג'דרה  בורגול אחד הטובות בארץ  .

לגבי דרגת הקושי בעין חוד זה קיר  קל עד בנוני – בגלל המומנטום לפני  (קטע רלוונטי זה כ 240 מ' 18% ממוצע  ומקסימום 29% נקודתי .)
בעיקרון  בעידן קומפקט  וקסטה 28  כמעט כל רוכב מנוסה  מסוגל לטפס , ואני בטוח שגם אתה  יכול , צריך רק להתרגל לשיפוע קצת מעל מה שהרגלים רגילות  .

לצורך קנה מידה קיר דומה באורך , אחד מרבים בואדי ערה ( אבו נופל בכניסה דרומית באום אל פחם )
אורך  כ 230 מ'  אבל בשיפוע ממוצע של כ 25%  והכולל קטע ארוך בסוף עם 30% , בגלל שהקיר הנ"ל רובו ישר  ונראה  ממרחק  רק מלהסתכל עליו  נבהלים  .

אריה סדובניק
 
פספסתי את המוג'דרה
19/08/14 11:13
141צפיות
...אכלתי במסעדת הבית ...גם שם טעים .
 
את המסלול שלי רכבתי מהבונים עד יגור וחזרה ( 60 ק"מ , שלוש שעות).
 
התרשמתי מכמות הרוכבים ...
 
לגבי טיפוס קירות... הקטע הכי קשה בטרנס אלפ היה ביום האחרון  , עליה של 18% לא ארוכה אולי 300 מטר או מעט יותר עליתי בשארית כוחותי רבים עברו שם להליכה .  לא נראה לי לנסות  קירות של 20%  ככה סתם ...
פספסת גם את נשר
19/08/14 11:50
197צפיות
זו עלייה קשה יותר מנס-הרים בכל פרמטר. מתחילה קשה מאד ומסתיימת קשה. באמצע לא קל כמו תחילת נס הרים למשך 2 קילומטר. נס הרים זו בעצם עליה של 3.5 קילומטר, נשר של 6.5.
כנראה רכבת שם לאט ונהנית מהנוף, ובנס-הרים אתה כבר משועמם ולכן מתאמץ.
בכללי אתה צודק אבל בנס הרים יש קטע מיוחד שהוא הגורם
19/08/14 14:52
243צפיות
המשפיע  לקושי  ברכיבה  ( הקטע שנמצא במרכז  העלייה  כ 2.5 ק"מ  עם 9% ממוצע )
שברובו זה ישורת  ארוכה  ומעצבנת חלק גדול מהרוכבים  .
בנשר למעט ה800 מ' הראשונים עם שיפוע ממוצע קצת מעל 11% עד למבנה הבטון בצורת ח  
השאר יחסית מתון כ % 7.1  ממוצע  שהשיפועים  משתנים  עד האנטנות  שזה כ 5.5 ק"מ
ובנוסף  במרכז העלייה יש ממש  ירידה   דבר שמורד את השיפוע הממוצע .

יש רוכבים שיותר קל להם  בעליה עם שיפועים  משתנים יש מקום להתאושש ,  ולאומת זאת קטע  ארוך עם שיפוע גבוהה וממוצע יציב  יכול להתיש  יותר .
זה כמובן תלוי כל אחד בהתאם ליכולתו  ולקצב שלו  ולמה שמתאם לו .
 
אם  הפוסט היה במאה הקודמת  לפני  הקומפקט והקסטות  הגדולות  הטעון שלך היה הרבה יותר משמעותי
כי להתחיל את נשר עם 39/23  ואפילו 39/25  יכול  להקשות מאוד אבל היום בעדן קומפקט 34/28  כל רוכב מחליק  את הקטע הזה בלי בעיות .

במאה הקודמת אלו שטיפסו שם עם 42/21  שהאופנים שקלו  הרבה יותר  זה  מעוד קשה במיוחד הקטע הראשון .
 
אריה סדובניק
 
º
אריה, אין את מבני הבטון ההם כבר לפחות שנתיים.
19/08/14 20:24
59צפיות
º
הורדו את זה התמונה מסוף 2011 שם בערך השיפוע מתמתן
הודעה זו מכילה תמונות
19/08/14 21:17
138צפיות
אל תגזים ....זה לא פספוס ....
19/08/14 15:01
166צפיות
נשר עליה נחמדה ויפה ...נסי קשה יותר לדעתי אבל זה עניין סובייקטיבי ... שתי העליות מתאימות מאוד לנג"ש ,
אגב ...
 
.נשר מתחילה ממש מתוך שכונה זה פחות ידידותי ..והנוף בירידה ...שווה ביקור בטח לרכב שם נגד הרוח לא ממש קל ..
 
 
בום בום - באסו עם קונטאדור בשנת 2015
19/08/14 13:09
261צפיות
איבאן באסו ירכב בטינקוף - סאקסו בשנים 2015-16.
בגיל 38-39 יהיה מנצח בג'ירו בעברו פועל העל של קונטאדור בגרנט טור.
 
צריך עזרה עם שידרוג המערכת
18/08/14 09:53
229צפיות
יש לי שתי זוגות אופני כביש - אחד ברמת כניסה של ממש (GIANT OCR) כבן 6 עם מערכת SORA 8 הילוכים. משמש היום כאופני עיר לרכיבי לעבודה. זוג השני ברמת כניסה עליונה (MERCKX EMX-1) עם מערכת 105 10 הילוכים המשמש לרכיבות סוף שבוע, אימונים, רולרים וכו'. אני רוצה להחליף ל-MERCKX את הגלגלים וישנה אפשרות שיבוא גלגל עם מד וואטים. חשבתי שזה יהיה נחמד אם גלגל אחרי יוכל לעבור בין שתי הזוגות אבל אז אני צריך להחליף בזוג הישן את המערכת.
ישנן שתי אופציות - 1. להחליף את 105 על MERCKS למשהו (מה?) ולהעביר את ה-105 לזוג הישן - אפציה יקרה מאוד ולא נראה לי שתתן לי הרבה...
                            2. להתאים את SORA ל-10 הילוכים. וכאן אינני מספיק מבין :( האם מספיק להחליף שיפתרים + מעבירים + כבלים + קסטה ושרשרת ולא לגעת בקראנק ובלמים?
עד כמה במקרה זה שווה לבדוק אופציה של יד שניה בשני המקרים? (חוץ מקסטה ושרשרת שמתבלאים)
או בכלל לוותר על העניין ולהשאיר מד וואטים רק על זוג אחד ולא לגעת במערכות בכלל?
 
תודה רבה על העצות ועזרה!
לגבי האופציה השניה - מאוד לא כדאי.
18/08/14 12:30
129צפיות
אתה כן צריך להחליף גם את הקראנק, ובעצם אתה מחליף את כל המערכת, חוץ מבלמים. מדובר על הוצאה לא קטנה ולא מעט התעסקות. אתה בעצם תשקיע במערכת  החדשה יותר ממה ששווים כל האופניים.
ומה יקרה אם עוד שנה תרצה מערכת של 11 הילוכים, מה שכבר הולך והופך לסטנדרט. כבר יש היום בשוק מערכת 105 עם 11 הילוכים -
 
לגבי האופציה הראשונה - אם אתה מעביר את ה 105 שלך לאופני העיר, וקונה מערכת חדשה לאופני ה "כניסה עליונה" - אז סביר להניח שכבר תלך  על מערכת 11 הילוכים, כי זה מה שהולך עכשיו. שוב תהיה בבעיה.
 
סתם שאלה - למה חשוב לך להחליף גלגל אחורי בין שני הזוגות? בשביל האופני עיר - קח גלגל פשוט חזק ואמין, כמו שבטח כבר יש לך, וסע איתו. בשביל מה אתה צריך מד וואטים על אופני עיר?
לגבי גלגלים חדשים למרקס - אם אתה כבר משקיע בגלגלים, עדיף להסתכל קדימה, שיתאימו גם ל 11 הילוכים, לגבי האופני עיר - פשוט תשאר עם מה שיש.
 
תודה!
18/08/14 13:52
58צפיות
תודה על התשובה.
אני כן מודע לעניין של 11 הילוכים.
הגלגלים החדשים יהיו תואמים ל-11. (מתלבט כרגע בים SHAMAL ULTRA לבין BOYD ALTAMONTE כאשר באותו מחיר יהיו כבר עם מד וואטים או חצי מחיר בלי...) 
כעקרון לא חובה להעביר מד וואטים לאופני עיר, אבל מכוון שמחליף עבודה ויהיה לי הרבה יותר זמן ומרחק רכיבה עליהם אז חשבתי להפוך את הרכיבה השיגרתית לחלק מאימון...
חוץ מזה לאחר החלפת גלגלים למרקס אני נשאר עם זור R500 במצב טוב וחשבתי באופן קבוע להעביר אות ל-GIANT שבו גלגלים על הפנים :( (לא בטוח אם אפשר לשים קסטה 8 על R500)
אפשר לשים קסטה 8 על R500!
18/08/14 21:11
60צפיות
בעקרון על כל גלגל של 10 אפשר לשים קסטה של 9-8, כי זה אותו הרוחב.
בראיה של חובב שידרוגים ושינויים
18/08/14 13:16
133צפיות
אתה מחפש משהו מסובך למדי
 
האופציה הזולה ביותר לבצע את מה שאתה רוצה לעשות
היא לחפש גלגל וואיטים משומש ( במצב טוב )
ולחפש מערכת 10  של שימנו משומשת ( במצב טוב )
קח בחשבון שסביר שתצטרך להחליף גם את הקראנק
יש בשוק מערכות 105 או אולטגרה משומשות במחירים סבירים למדי
אבל הכל עיניין של מקח וממכר
 
להערכתי הכנה
יהיה לך זול יותר למצוא אופני כניסה משומשים בני כמה שנים ( אלומיניום ) עם מערכות 105 וגלגלים סבירים
 
ומאאחר ואני יהודי - אענה בשאלה
האם אתה חייב גלגל וואטים ?
בעיני אישית
מי שלא חייב אימוני וואטים ( אלא רוכב כמוני בשביל הכיף )
עדיף שישקיע בסט גלגלים אייכותי שייתן לו חוויתרכיבה טובה
 
שרון
אתא צודק בהכלת!
18/08/14 14:00
101צפיות
ראשית לא חייב גלגל וואטים - ולא חייב מד וואטים בכלל :) 
שנית השקע בגלגלים טובים חשובה לי יותר ממד הווטים ובנוסף את גלגלי הווטים שראיתי עד כו בשוק לא אהבתי...
מצאתי זוג מעניין בהרכבה ע"י איזה חברת בוטיק אמרקאית וכאופציה אפשר להרכיב אותם על POWERTAP . מכוון שיש איזה תקציב והוא מספיק כדי לבצע את התוספת - חשבתי למה לא?
 
לקנות עוד זוג אופניים לא בא בחשבון...
לגבי אופציה שאתא מציע אני בדיוק חושב - ראיתי שמישהו מכר 105 משומש בכ-500 ש"ח (מעולה! רק שהקראנק לא במידה שלי...ורק קראנק יעלה עוד סכום זהה) אבל זה בהכלת כיוון!
כלומר עם אוכל להסיג מערכת משומשת עד כ-700 ש"ח ועוד עבודה להחליף (מכווה להסתכם בכ-1000 ש"ח אני אלך על זה.)
 
תודה על המלצות וראיונות!
נשמע התחלה של פרויקט
18/08/14 15:10
92צפיות
אישית  הייתי הולך על גרופ כזה ( בודק תקינות )
את הקראנק הייתי וכר במחיר מוזל וקונה אחר משומש במצב טוב שמתאים לי
 
לגבהי השאר
גלגלים וכו
נשמע טוב
 
שרון
וואחאט פרוייקט :)
18/08/14 16:07
93צפיות
אם כבר אתא נשמע אחד שמבין 
איך בודקים תקינות? אני מניח שעיקר הבדיקה זה שיפטרים. מעביר קידמי - אין שם יותר מדי עניין (רק שלא עקום או משהו בולט כמו בגיע ממשית במתכת). קראנק - מצב השיניים. בלמים? מעביר אחורי? קסטה?, שרשרת (לא בעייה לבדוק מצבה) וגם מצבם פחות מעניין...
זה נשמע הרבה יותר ממה שזה באמת
19/08/14 10:39
145צפיות
לגבי בדיקה
שיפטרים - אם מורכבים עדיין על אופניים , לבצע סידרה של העברות הילוכים מקצה לקצה
לחשו אם יש קפיצות או העברות כפולות ( חשוב מאד לשים לב לזה בשימנו מאחר והשיפטרים אינם ניתנים לפתיחה ותיקון )
במידה ולא מורכבים לחזור פעם אחרי פעם על קליקים בשני השיפטרים ולוודא שאין תחושה של רכובת או לחליפוין איזורי מתים
לא לשכוח לבחון לעומק סדקים / שברים ונזקים ( טבעי שיהיה קצת נזק משימוש שוטף )
 
לגבי מעבירים - מעברי קדמי - לבדוק כוח קפיץ
מעביר אחורי , כח קפיץ ותנועה חלקה
כמובן , לבדוק נזקים שיפשופים וכו
חשוב גם לבדוק את גלגלי השיניים ולראות שאין שיניים שחוקות מאד .........
 
לגבי קראנק - מבט כללי
לחפש שיניים עקומות / שחוקות באופן קיצוני ( קראנק אמור להחזיק עשרות אלפי קילומטרים )
במידה וניתן לבחר בין החלקים , לבדוק חופשים
ולזרוק מבט על ההברגות של הפדלים , שוב לחפש בן נזקים / שבבים שמעידים על הכנסת פדל לא נכונה
 
 
 
יש שני רכיבים שבעיני אינם נחשבים מבחינת הרכישה
קסטה ( רכיב מתכלה ) ושרשרת ( סופר מתכלה )
לא הייתי מתאמץ לבדוק אפילו את מצבן , מתיחס אליהן כאל חלקים שאני לא אשתמש בהם
 
 
קצת לגבי הליך ההרכבה
הוסף לעלויות
סט כבלים חדש
וסט מובילים
לא לשכוח גם סרט כידון
 
במידה ואתה ניגש לחלנות , קח בחשבון עוד 250 שקלים לערך ( על העבודה )
 
שרון
 
פשוט ווואוווו!!!
19/08/14 11:26
63צפיות
תודה על פירוט והסבר כה מפורט!!!
אבדוק אם מערכת ספיציפית עדיין אקטואלית, אם לא נתעזר בסבלנות ונחפס משהו במצב סביר ולא יקר :)
וכן - קסטה, שרשרת , כבלים וסרט כידון יש לי ספרים גם ל-8 וגם ל-10הילוכים ולכן לא מחשיב אותם.
וקח הצצה קצרה לתהליך הבניה
19/08/14 11:44
78צפיות
º
היכן אני יכול להשיג לב קומפניולו 11?
17/08/14 16:53
166צפיות
לב קומפניולו11
17/08/14 16:57
209צפיות
לגלגל קורימה,זקוק בדחיפות,איזה צמיג תחרות קלינצר מומלץ לתחרות נטו?
בקמפניולו אינך זקוק ללב 11
17/08/14 21:32
213צפיות
כלומר אם יש לך 10 תוכל להלביש שם 11, ביחוד במקרה של קורימה...
מבחינת צמיגים מעולם הבחירה שלי לתחרויות נטו תהיה וויטוריה אופן קורסה.
 
בהצלחה
קומפי - זה לב ...
19/08/14 10:27
73צפיות
למי שרכיבת כביש היא גם שימור מסורת .. קומפי  ...
º
ובכל מקרה קורימה = ערן כספי
17/08/14 21:49
98צפיות
º
איכן יושב ערן כספי אפילו גוגל מתקשה למצוא באופן ישיר
18/08/14 08:36
93צפיות
º
lea goldberg 3, Tel Aviv
18/08/14 11:30
76צפיות
º
תודה עזרתם
19/08/14 15:58
28צפיות
ואן קירסבולק מנצח ווולאנס ולוטו משלימים ת'מלאכה. קווינטאנה פ
הודעה זו מכילה תמונות
18/08/14 08:39
126צפיות

מרוץ בשליטה. טים וולאנס הצעיר נעזר בקבוצתו והם לא מאפשרים למתחריו הישירים לארס בום וטום דמולה, כמו ליריביו הפוטנציאלים האחרים גריבקו ואן אברמאט ותומאס, כלום, והבלגי הצעיר מגיע צמוד לחוד הדבוקה וליריביו וזוכה במרוץ האנקו טור 2014.
 
החתמות
הודעה זו מכילה תמונות
18/08/14 18:37
73צפיות
מייקל רוג'רס לעוד שנתיים בטינקוף.
פינו עד סוף 2016 ב- FDJ
כשהחום עולה - המגבת המקררת ולמה זה טוב לרוכבי אופניים?
16/08/14 18:40
221צפיות
שלום לכל העמיתים
ימי הקיץ האלה חמים מתמיד ולא רק בטבריה. ועל הלחות מוטב שלא להרחיב את הדיבור. פעם עוד כשלא היו לנו מזגנים (מי זוכר?) היינו מרטיבים מגבת במיים ותולים מול הונטילטור כדי לצנן בקצת את החדר. היום כולנו מפונקים. אז מה עושים עם כל החום הזה?  באחד האימונים האלה בתוך חדר הכושר הממוזג כהוגן כאשר החום והלחות אינם מאפשרים רכיבה בחוץ שאלתי את עצמי כיצד מתגברים על החום והזיעה. זה ידוע שהפעילות גופנית יוצרת חום והדרך שבה הגוף מנסה לקרר את עצמו היא על ידי הזעה. אולם אליה וקוץ בה. לא די להזיע. בכדי שהטמפרטורה של הגוף תרד,  הזיעה חייבת להתנדף!
על המבחן שערכתי בקישור המצ"ב למטה
בברכה
הלוואי שהיה חם
18/08/14 11:02
141צפיות
חורף בניו זילנד רכיבות בוקר לעבודה (רק כעשרים דקות) במינוס שלוש ארבע
רכיבתות סוף שבוע מתחילות בארבע מעלות ומגיעות ביום טוב לעשר אבל אם אפקט הרוח שנושבת מאנטרטיקה מרגיש כחמש מעלות ביום טוב
צרות של עשירים מגבת רטובה
יום טוב רביב
רוכב נהרג בכביש 38
17/08/14 10:35
525צפיות
מבזק ynethttp://m.ynet.co.il/BreakingNews.aspx?id=4559293יהי זיכרו ברוך.טל.
דורסת גיא תמרי ז"ל - 15 חודשים בפנים.
17/08/14 15:24
332צפיות
יותר משלוש שנים לאחר האירוע, נגזר דינה.
גזר הדין הזה פורסם כבר לפני כמה חודשים, אז לא יודע מה התחדש עכשיו.
 
 
זה כל כך מכעיס אותי לקרוא דברים כאלה
17/08/14 16:46
285צפיות
זה מה ששווים חיי אדם בישראל? מאסר של 15 חודשים ו-10K ש"ח?
(אומנם לא קשור אבל..) על זריקת נעל מקבלים 3 שנים. איפה הקנה מידה פה?
בהשוואה לעבר העונש יחסית קשה על אשמה של רשלנות במקרים ש
18/08/14 09:43
328צפיות
התאונות  הם לא אשמה חד משמעית של הנהג  ברכב  ( כמו אשמה של רשלנות מעיפות , או שיכרות  וכו' )
העונשים הרבה יותר קטנים  ונסגרים בעסקאות טיעון , עבודות שרות וכו' .
הסיבה העיקרית לעונשים  ללא פרופורציה לחומרת התאונה במקרים שבמחלוקת , זה טענת הנהגים ועורכי דינם  במשפט על אי נראות של הרוכב האופניים בכביש .
סיבה נוספת שמוצגת במשפט שלנהג ברכב אין מניע  לדרוס  / להרוג  אלה זו תאונה  בגלל הנסיבות . ( למעט דריסה על רקע לאומני ) .
 
בכבשים בארץ  מסוכן  לרכב הנהגים בארץ  לחוצים ועצבניים  , ועושים שימוש מרובה בסלולרי בזמן הנהגה , השילוב הזה עם רוכב אופנים שלא נראה , מגדיל את הסיכוי לתאונה .
 
לצערי תאונות היו  בעבר ולמנוע  ולצמצם אולי אפשר בעתיד , אבל כרגע  הרבה אנשים טובים משלמים את המחיר .

אריה סדובניק
 
º
יהי זיכרו ברוך
18/08/14 08:29
78צפיות
עדכון
21/08/14 14:05
24צפיות
זה היה רוכב נתין זר.
 
טל.
גלגלי קרבון
17/08/14 12:50
249צפיות
מעונין להחליף גלגלי כביש לגלגלי קרבון
האם יש למישהו המלצה?
האם קלינ'צר או טובולר?
 
תודה
 
 
מכיוון שאין לך כנראה צוות מסייע של פרו-טור
17/08/14 19:20
243צפיות
ממליץ על קלינצ׳ר.יש היום גלגלי קרבון קלינצ׳ר ברמה גבוהה מאוד.יש גם קרבון מולבש על חישוק אלומיניום, ואז הבלימה טובה יותר מקרבון מלא (במיוחד בתקופות רטובות).בחר לפי הצורך החשוב לך ביותר ולפי המחיר והיופי.אם תרצה המלצות, דבר איתי בטלפון 052-8694077 (משתמש בגלגלי קרבון פרופיל עמוק מכמה סוגים).
טלאור בטיחות- מנעול מיוחד ,חזק ואמין

סומכים על המנעול שלכם?

עם המנעול הזה תישנו טוב בלילה... לפרטים והזמנות >>


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה