לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
אופני כביש: זרימה, שקט, מהירות, מאמץ, יופי, קלילות, חיים. מי שלא רכב על אופניים קלי משקל, עם צמיגים דקיקים, כאילו לא רכב מעולם. אופני כביש, הם אופני המירוץ שהכרתם כילדים, שולטים ברמה בעולם האופניים כבר יותר ממאה שנים וימשיכו לשלוט גם בעתיד... בפורום אופני כביש תמצאו משוגעים לעניין, המנסים לנווט את דרכם במציאות התחבורה הקשה של ישראל. הפורום עוסק גם במרוצי האופניים העולמיים, ובראשם הטור דה-פראנס. היכנסו אלינו ולא תצטערו.

*** אין לפרסם הודעות קונים/מוכרים או הודעות מסחריות ללא אישור המנהלים ***
המקום הנכון
לכל מה שקשור באופני כביש. טיולים, מירוצים, אימונים וסתם חוויות.
הודעות שאינן בנושא הפורום - ימחקו ללא התרעה.
לאתרים נוספים שכדאי לבקר בהם - לחצו על הלינק
 
המשך...
הודעה חדשה

אופני הסגל הנוספים שקניתי כוללים הרכבת התאמות ייחודיות ...
הודעה זו מכילה תמונות
31/10/14 12:05
262צפיות
בעיקרון  קניתי שלדה סגל משומשת  ממוכר אמין (זה הדגם והצבע כמו של ההולנדי פרדי קלר)
העברתי חלק מהחלקים  מזוגות אופנים שלי שלא בשימוש  כולל השלמה בחלקים יחודים חדשים  .
 ( יש בפורום עוד כמה שאוהבים להרכיב אופנים  , יש בזה סוג של הנאה וסיפוק )
הגרופ הכללי זה שימנו 105 גלגלי שימנו  WH-RS30  כבדים וחזקים שעומדים בעומס הקירות .
משקל האופנים קומפלט למרות הגלגלים הכבדים  וגרופ 105 המשקל ללא פדלים  כ 8.15 ק"ג .

המיוחד והשונה באופנים הנ"ל מהסטנדרט המקובל מבוסס על 3 מרכבים  שעושים את הטעם בעוגה . 

המרכיב הראשון
 קראנק דאבל 52/39 חדש שימנו 105
( קניתי כמו בשוק  3 בסייל  שימנו 105 כולל צירים  1 ב500 ₪ , 2 ב 800 ₪, 3 ב1000 ₪ )
 התדמית והשיווק שהצליחו לעשות לקומפקט גמר את הדאבל , היו בסייל רוכבים שבחינם לא רצו דאבל .
 
המרכיב השני  
 קסטת 10 כביש   Sram apex  11- 32
החלק השונה זה גלשים 25 , 22  בקסטת  10 שימנו יש 24- 21
הגלשים בקסטת סרם הם :
11-12-23-15-17-19-22-25-28-32
             
מבחינת יחס העברה  דאבל עם  39/32 = ~   1.21
שווה ערך ביחס   לקומפקט עם   34/28 = ~  1.21
ה-13 52/11-12  עובד חלק ומושלם ועדיף על קומפקט .
מעביר אחורי שטח שימנו דאור שבמקרה הזה מתאם יותר מאשר שימנו  105ארוך.
  
המרכב השלישי
זה סטם  קצר מתרומם שסוגר את המרחק, הפוזיציה הזו מתאימה לטיפוס תלול וקירות
במצב רכיבה רגילה  זה יכול לתת יותר נוחיות לאלו עם כאבי הגב ולמבוגרים בגיל השלישי .

מרכיבות ניסיון שעשיתי   הרכיבה עם הדאבל והקסטה הנ"ל הרבה יותר טובה וחלקה  מאשר עם קומפקט .
כל מי שיעשה סיבוב ירגיש את ההבדל במישור , בעליה ובקיר .
מגבלת הסגל החדשות הם לא יבקרו בדיר אל אסד (חסר הילוך39/36) .

הערה : שאר זוגות האופנים שלי הותאמו בעיקר לטיפוס תלול מאוד וקירות אימתניים מורכב בהם דאבל 53/39 וקסטת שטח XT 11-36 מעביר שימנו 105 ארוך.
הערה : קסטת הכביש Sram apex  11- 32 הרבה יותר קלה טובה ומתאימה מאשר קסטת השטח  שמנו  11-36 XT שהיא כבדה ומסורבלת .

אריה סדובניק
תמונה לשלושת המרכיבים שעושים את הטעם השונה בעוגה .
הודעה זו מכילה תמונות
31/10/14 12:30
219צפיות
קראנק דאבל 52/39   חדש שימנו 105
 
קסטת 10 כביש   Sram apex  11- 32
 
סטם  קצר  5-6 ס"מ מתרומם   Tranz X
 
אריה סדובניק
 
איך אני שמח לקרוא! חיכיתי לפוסט הזה
31/10/14 12:38
174צפיות
לאחר שקראתי אחת מתגובותיך, ראיתי שדיברת על שילוב של 39/36 וניסיתי להבין איך זה ייתכן? קסטה של הרים?
תוכל בנוסף לשתף בהליך שעברת?
איך הגעת למצב שאתה מכניס קסטה עם 36 שיניים יחד עם קראנק דאבל? היה פה הליך של ניסוי וטעייה? קריאת מאמרים?
 
האופניים נראים מעולה. מעניין איך זה מרגיש שלדת מגנזיום..
הרעיון לשילוב קראנק דאבל וקסטת גדולה נולד שראיתי ...
הודעה זו מכילה תמונות
31/10/14 16:18
190צפיות
בג'ירו  2011  בטיפוס לזנקולין  את  דיוויד מילר רוכב אנגלי מקצועני בזמנו בקבוצת  Garmin-Cervelo  
רוכב עם קראנק דאבל שיש בו פלטה אובילת  וקסטת שטח  11-36 .
 
המכנופן  של הקבוצה שלו Garmin-Cervelo  עשה בשבילו את הקומבינה עם קסטה שטח 11-36 של SRAM  ויצר יחס העברה  של 1.06  עבור טיפוס הזנקולין שנחשב לקשה בג'רו ואולי בעולם  בטיפוס באופני כביש ..
לינק לכתבה
http://www.cyclingweekly.co.uk/racing/giro-ditalia...

השתלשלות הדברים
מסוף 2010 התחלתי את התחביב הממכר שלי טיפוס קירות ועליות מיוחדות ותלולות מעבר לסטנדרט שהיה מקובל בארץ .
הייתי זקוק ליחס העברה קל  ומצאתי את עצמי מסתובב עם טריפל 52/42/30 וקסטות 27 ו 28  שהיעוד היה קירות עם 30/27-28 , הטריפל עבד בסדר למרות שהוא מסורבל ובעזרתו  טיפסתי מקומות אמתניים , שגלגלי אופני כביש מעולם לא היו שם  חרשתי את הכפרים התלולים  ביותר דיר אל אסד , אם אל פחם , ועוד רבים אחרים  .

שראתי את הכתבה על מילר  נדלקתי ברעיון  לעשות אותו דבר , פניתי למכנופן יובל סושטר  שעבד עם מצמן כרכור .
הוא ביצע בזמנו את הקומבינות ב 3 זוגות ( במרידה ירוקות , בסורוולו  אדומות , ובסגל כחולות ) , הרכבת קראנק דאבל  53/39 מסוגים 105 ודור אייס  עם שילוב  קסטת שטחXT  11-36 ומעביר ארוך.

אני מצרף קטעי תמונה של אופני סורולו וסגל   עם דאבל 53/39 וקסטת 11-36 האופנים האלו משמשים לטיפוס תלול וקירות 
בחגים הסגל הכחולות טיפסו את העלייה הקשה ביותר בארץ עין קיניה נבי אליה שיש שם קטע של   2700 מ' עם 16% שיפוע ממוצע עם (שפועים משתנים 12%עד  32% ).

 
הסגל הנוספות הלבנות  שהורכבו עכשיו הם עם דאבל קטן יותר 52/39  וקסטת כביש יעודית מסוג Sram apex  11- 32
ההרכבה הפיזית נעשתה ע"י מכנופנים  מוכשרים במצמן כרכור ,  אבל אני הרוח החיה מאחורי  הרעיון מה להרכיב אך כמה ולמה .

לגבי מגנזיום  כתבתי כבר פעם שאני לא משוחד  אני קניתי את השלדות .
עוד לפני הסגל רכבתי על מרידה 2003 דגם 909 מגנזיום שהחזיקו עד לפני חודש
אני מרגיש נוח מאוד ברכיבה עם המגנזיום  יותר מאשר הקרבון שיש לי באופני הסורוולו.
 
שבת שלום לכולם
אריה סדובניק
 
 
מכל בחינה עדיף קומפאקט עם קסטה קטנה יותר
31/10/14 19:43
19צפיות
יחסי העברה זהים ומשקל נמוך יותר
 
אריה אני חושב שהגיע הזמן שיצבעו את השם שלך באדום
31/10/14 18:40
32צפיות
סטטיסתית הפוסטים שלך מושכים הכי הרבה צופים ומן הסתם נותנים קצת חיים לפורום הזה.
שבת שלום!!
עודד
גלגי אימון
30/10/14 17:07
122צפיות
מעוניין לקנות גלגלי אימון בסיסיים.
כרגע מתלבט בין מאביק אקסיום לבין פולקרום 5 או 7.
אשמח לקבל חוות דעת על כל אחד מאלה או המלצות על גלגלים אחרים.
תקליק בגוגל
31/10/14 19:19
15צפיות
mavic aksium vs fulcrum racing 5
º
ברווט 1200 תמונות מהזינוק
29/10/14 00:13
205צפיות
º
תמונה קבוצתית
הודעה זו מכילה תמונות
29/10/14 00:16
291צפיות
רגע הזינוק
הודעה זו מכילה תמונות
29/10/14 00:19
270צפיות
אמיר אביצור מוביל אותם ביציאה מתל אביב.
 
אין הרבה שראויים לכבוד הזה יותר מאמיר.
אילולא הוא - אף ישראלי לא היה מגיע ל PBP 2007.
 
טל.
תוצאות בזמן אמת
29/10/14 07:46
290צפיות
ניתן למצוא כאן.
הדף הזה אמור להתעדכן במשך הרכיבה בזמן אמת, בכל פעם שרוכב ייסרק בקונטרולים.
 
טל.
מפה של המסלול
29/10/14 08:06
190צפיות
נמצאת כאן.
טל.
הם טסים!
29/10/14 10:04
250צפיות
לפני שבוע אנחנו עוד לא הגענו לנחשון.
השבוע, באותה השעה, הראשונים כבר בנגב!
 
טל.
º
רק שלא יגמר להם הדלק ...
29/10/14 10:09
94צפיות
º
הם שמעו את התחזית... הולך להיות סוער...
29/10/14 11:28
93צפיות
º
בטח, בורחים מהגשם
31/10/14 12:38
12צפיות
º
הראשון כבר בשדה בוקר....
29/10/14 13:49
113צפיות
זה קצב מטורף לגמרי
29/10/14 14:11
200צפיות
האם הבחור הולך לעשות חצי ברווט
ללכת לישון ליילה שלם ולעשות עוד 600 ?

נשמע מטורף
º
זו גישה סבירה בהחלט למי שבכושר מתאים, לא בשמיים
29/10/14 14:33
116צפיות
º
אפשר לרכוב 50 שעות בלי שינה ב27-28 קמ"ש
29/10/14 16:44
130צפיות
בתלות בתנאים, בעקרון כן, ויש אכן שעושים זאת בPBP, אבל
29/10/14 21:25
188צפיות
רכיבה תחרותית מנוגדת בתכלית לרוח הארוע ולערכיו, עד כדי כך שרוכבים שעסוקים יתר על המידה בהישג התחרותי יזכו לא פעם בכתף קרה מצד המארגנים, המתנדבים והמשתתפים האחרים. זה נחמד כרעיון, אין סיבה למה לא לתת ביצוע מיטבי, אבל - לא על חשבון מה שחשוב באמת.
 
אל תשכח שהרוכב חייב לשאת את רוב הציוד עליו, ולא ממש ניתן לרכוב 50 שעות מבלי למלא מים ולאכול... צריך ביגוד - כולל להחלפה - תאורה, ציוד טכני - תקלה שלא תוכל לתקן לבד פירושה פסילה.
 
יש פתרונות לוגיסטיים לחלק מהמגבלות.
 
נכון מאוד ולכן
30/10/14 05:56
155צפיות
גם לדוגמה למי שהשתתף ב 6 ברווטים באורך  1200 ק"מ ולא עבר בהם 600 ק"מזה לא יחשב לבזיון אלא לסיבה לכתף חמה.
מהירות, רוח ומה שביניהם
30/10/14 09:14
145צפיות
לטעמי, רוכה מהיר אין סיבה  שלא ירכב מהר- ככל שיכול בקצב האירובי עד שיתעייף (לא יותש פיזית, אלא עייפות של שינה) עם הכנה ושינה מספקת והאדרנלין שברכיבה, זה יכול לקחת בקלות 19-24 שעות.
אני חושב שנכון יותר לרכב מאור ראשון עד כ 6 שעות לפני אור ראשון מאחר ורכיבה באור יום בדר"כ מהירה יותר וגם בטיחותית יותר.
לכן רוכב של 25-30 אין סיבה שלא ירכב כ 500-600 ק"מ לפני המנוחה הראשונה. כך הוא נמצא כל הזמן בספיר רב "לפני השעון".
לגבי הרוח, אני חושב שהעניין הוא יותר סובייקטיבי. יש הרבה סיבות ללכת לברווט ארוך/PBP.  מאחר ואני חושב שהעניין הוא אישי בדר"כ. (כמעט כל הפוסטים בארועים אלו- למעט הטכניים שבהם ("הגענו, עצרנו, יתה רוח, הצטלמנו, היה פנצר...") מתארים בדר"כ את המלחמות ב"שדים" , את המלחמות מול עצמך ואת הקשיים המנטליים), יכול אדם לקבוע שהוא רוצה לרכב רק ביום ולהנות מהנופים, אחר בשביל החברותא ולהכיר אנשים והשלישי בשביל להתמודד מול עצמו בהשגת תוצאה.
גם "רוח" המארגנים מבינה זאת ולמרות שהצהרתית הם אינם מגדירים זאת כמרוץ מאז 1951, עדיין מחולקים פרסים למנצחים בו  (Despite insistence that it isn't a race, PBP offers trophies and prestige to the first finishers.) ועדיין מפורסמים שמות המנצחים וזמניהם  http://en.wikipedia.org/wiki/Paris%E2%80%93Brest%E...
 
האיגוד צריך להכניס את כל הברווטים ללוח התחרויות
30/10/14 10:28
184צפיות
הרי מקצוענים אז והיום רוכבים 300 ק"מ ב40 קמ"ש וב30  מינוס קמ"ש בלי סוף, חוץ מהפסקות לצרכים טבעיים. הרי ההפרדה ברווט לגויים ואחר ליהודים קצת מצחיקה.
שתי נקודות
31/10/14 16:26
30צפיות
1. אף אחד לא ייתן לאיגוד את האפשרות להריץ את הברווטים שכן הכללים שלהם מועברים בין יודעי ח"ן. מה גם שזה לא תואם את הרוח... (אם כי, אין איני בטוח שיש הגדרה חוקתית שלא מאפשרת לרכב מהר, למעט אם נקודות הבקרה לא נפתחות, אך אני מניח שזה בכל מקרה במהירות של מעל 30 (אך שוב, איני בטוח))
 
2. המהירויות והמרחקים עד 300 ק"מ  (ואולי למקצוענים, 400)- עם כ 2200/300 מטר עליות ע"מ לדמות ל PBP- אולי  נכונות . אך הן לא לוקחות בחשבון את הלילה. את הצורך בשינה אחרי כ 15-20 שעות פעילות גופנית .
רוח הברווטים ועוד הרהורים
הודעה זו מכילה תמונות
30/10/14 19:55
115צפיות
כמי שהשתתף ב אחד כזה ב 2007 ( ולא סיים , לפני שמישהו קופץ) אני יכול לתת משהו מנקודת מבט של הרוכבים האיטיים, לשם המחשה ב  PBP 2007 כ 60% מהמסיימים  הגיעו בין 80ל 90 שעות  מספר הרוכבים המהירים -בפחות מ 60 שעות כ 3.5% . כלומר האירוע ברובו הנו עממי ומעטים ממש נמצאים בקבוצה שרוב התגובות כאן מתייחסות , כל הכבוד באמת לשלומי ורוכבים חזקים נוספים אבל "רובנו" לא מסוגלים לרכב 24 שעות ב 25 קמ"ש ללא הפסקה , ועוד משהו שהוזכר כאן - לרוכב  למרחקים ארוכים וארוכים מאד צריך להיות הרבה תכונות ואני חושב שרוב רוכבי הכביש החזקים בישראל -רוכבי עילית ופרו לא ישקיעו כ"כ הרבה (זמן , כסף ,וויתור על זמן משפחה ועוד ועוד) ברכיבות כאלו ,  רכיבות כמו טרנסאלפ ודומיהם וגם תחרויות שטח ארוכות כמו ה אפיק למשל ,הרבה יותר מתאימות להם והעובדות מדברות.
אני מלא הערכה לרוכבים הישראלים שסיימו כאן את ה 1200 וגם כמובן לאלו סיימו את ה PBP  אין רבים כאלו והסיבה גם ב הד הציבורי הנמוך שרכיבות אלו מקבלות וגם במיעוט הרוכבים שבכלל מתחילים את התהליך וזה מתחיל ב 100 ו 200 ק"מ , אולי בעקבות ה1200 שמתקיים עכשיו בארץ , ישמעו על זה עוד כמה אנשים וכולי תקווה שלטל יהיה מספיק כח ורצון ובעזרת רבים נוספים וספונסרים יהפוך את הברווט 1200 בארץ למפעל קבוע.
 
אורי
הנושא נטחן עד דק, הארגון של הברווט לזרים הוא פנטסטי
30/10/14 21:18
107צפיות
לדעתי, לא פחות.
 
אבל הקוץ באליה הוא חוסר הגמישות כלפי משתתפים ישראלים שעבורם ההשתתפות בארץ הכרחית כדי להגיע ל-PBP.
אם תופרים להונגרי חליפה לפי מידתו (בדמות שעתיים אקסטרה) כדי שיוכל לסיים ב'מסגרת הזמן', ראוי היה לא להתקטנן על תמונה חסרה בצומת טייסים כשהיו עדי ראיה קבילים לנוכחות הרוכב שם.
º
צודק!
31/10/14 06:56
29צפיות
למי אתה מגיב כאן
31/10/14 09:55
59צפיות
ואיזה נושא בדיוק נטחן עד דק ??
זה תלוי מאוד בתווי הקטע שנכנס לתחום ה 50 שעות ...
30/10/14 11:50
261צפיות
לפי החשבון מהנתונים שלך זה כ 1400 ק"מ בלי שינה .
צריך שהמסלול יהיה נוח אם איפיון מישורי .   
לפי נתוני הגובה המצטבר בברווט בארץ , יש כ 11500מ' מצטבר על 1200 ק"מ זה לה מעט  זה בממוצע  ל 120 ק"מ גובה מצטבר 1150 מ' .
 
לצורך השוואה הוגנת המונח אפשר לרכב  =  רק בודדים  רק מהטופ שבטופ ברמה העולמית .

אתה צריך להביא נתונים  לרוכב ממוצע בעולם בתחום  שלדעתי נתוני המהירות שלו נמוכים בהרבה , ולצרף  את נתון הגובה המצטבר למסלול לצורך השוואה  הוגנת לרוכבי הברווט בארץ  .
 
אריה סדובניק
אני לא פורש למרות שקונטדור יותר טוב
30/10/14 12:36
192צפיות
 אבל אי אפשר להתעלם ממה שאפשרי ולהזניק את הגויים לחוד
יהודה אתה נובח על העץ הלא נכון
30/10/14 13:34
145צפיות
טל 'הרים' כאן אירוע מאפס, בלי ספונסרים ובלי סגירת כבישים וכל מיני. הביא שלושים רוכבים לארץ (תשווה למשל למעופף ההולנדי על אופני סגל לפני כמה שנים).
הרוכבים הישראלים מגוייסים לאירוע עצמו כמתנדבים, ולכן לא יכולים לרכב באותו זמן. לרוכבים הזרים אין משפחה בכוננות למקרה של צרה והם לא יודעים איפה מסתתר ברז ההשקיה של מושב שדמות מחולה, אז צריך לדאוג להם. אם היו מגוייסים מספיק מתנדבים אחרים, אני מניח שהרוכבים הישראלים היו רוכבים יחד עם הגויים.
אם אתה עוקב אחרי הברווטים, אז טל לא פעם עושה ברווט מקדים כדי לבדוק את השטח. הברווט 400 שבו גנבו לו את האופניים היה כזה, למשל, ולאחריו הוא השתתף גם בברווט הרשמי לאותו מרחק. אותו המצב עם 1200 שזו הפעם הראשונה שהתבצע.
כל הכבוד לטל, יאן וחבריהם
30/10/14 13:44
153צפיות
אני מתפלא איפה שאר רוכבי ישראל
 
לא יודע למי אתה מתכוון בשאר הרוכבים
30/10/14 14:18
138צפיות
אם לתחרותיים שביניהם - אזי ראית מה דינם, רוח הברווט היא רוח פנים - כלומר נגד מהירות. מה גם שאלעד פלטין שקורא לאירוע 'פרווט' מסכם אולי את הלך הרוח באשר לרכיבה רצופה וארוכה.
אם לחובבים - גם הם אוהבים לישון אני מניח. יש לא מעט רוכבים שבלי מכונית מאחוריהם לא יוצאים את ביתם. המחסום בשבילי הוא רכיבת הלילה, ובמקרה דנן גם רכיבה בשבת. שים לב שהברווט PBP יתקיים בע"ה בימים ראשון-חמישי אז יוצא שבמקרה דנן הגויים מתחשבים בשומרי השבת יותר מהיהודים.
 
איציק הימן מנהל הפורום ורוכב ברווטים ותיק אמר לי פעם שרוכבי הברווטים הם אנשים עם הפרעות שינה. במקום להשתגע במיטה בשתיים בלילה בלי יכולת להירדם, יוצאים פעם בכמה חודשים לרכיבה.
לגבי ספונסרים, המצב בארץ קשה במיוחד כי
30/10/14 16:13
120צפיות
בהונגריה [והיזם ההונגרי השתתף כבר בשבוע שעבר] ראיתי כיצד הצליח היזם לגייס עסקים פרטיים לתמוך ולסייע, עסק פרטי שמתחייב להחתים את המשתתפים ולתת להם שירות מינימלי כמו מי ברז ושירותים, מרוויח במיידי לקוחות וגם פרסום וקידום להבא. אצלנו רוב העסקים הם רשתות, העסקים הפרטיים והמשפחתיים נדירים, וקשה לגייס תמיכה  כזו.
כה אמר החמור המר"נ...
30/10/14 23:34
126צפיות
כשגרשוני יבוא לכאן ו 50 שעות ב 27-28 קמ"ש ירכוב
אני יוסף פוקר
חמור האדמו"ירים
איתו ארכוב וארכב
וכל הזמן אשב לו (וקצת אדרוך...) על הזנב...
 
יללא - אני איתך, "בית זקנים שלום, מדברים יהודה ויוסף..."
 
 
 
 
עכשיו אין לי ברירה
31/10/14 10:09
102צפיות
תודה מראש, בטוח שנהנה.
ברווט 1200, היום השני
30/10/14 14:54
128צפיות
סיכום זמני) היום טרם הסתיים... (רוב  הרוכבים כבר בשדה בוקר, ישנים. האוקראיני כבר בהרי אילת.השני, ג'יורג'יו מאיטליה יצא לפני כמה דקות משדה בוקר, כלומר פער של כ 150 ק'מ.רוב הרוכבים ייצאו כנראה תוך 3-5 שעות.טל.
º
30/10/14 17:03
15צפיות
אם להאמין לשמועות, אז ...
30/10/14 17:11
148צפיות
Artem האוקראיני הגיע לאילת לפני יותר מחצי שעה.
או בעברית: כ 800 ק'מ ב 42 שעות.
 
טל.
wow - חתיכת הישג
30/10/14 17:43
106צפיות
אגב , על אילו אופניים הוא רוכב ? ( וכן מעניין אותי גם כמה שוקלות - אבל זה בגלל השריטה שלי )
 
שרון
אין לי מושג. ראה בתמונות
30/10/14 17:49
108צפיות
לגבי משקל - תצטרך לשאול אותו בעצמך. אני לא שואל שאלות כאלה.
לא רוכבים אחרים, וגם לא לגבי האופניים שלי.
 
טל.
צחקתי
30/10/14 18:09
84צפיות
כל הכבוד לך על ההתרוצצות
במקום להתאושש 5 דקות
אתה מתזז בכל הארץ

חברה , למי שלא מבין את זה
טל לא רק סיים את הברווט 1200 לפני 4 ימים
הוא מתזז בכל הארץ כדי לוודא שהברווט 1200 של החולניקים מצליח

זה הרבה יותר מסתם להסתובב

שרון
פעם כשהייתח ילד, עשיתי 750 ק"מ ב 43 שעות
30/10/14 21:31
104צפיות
זה קרה ב 9.9.2010
וזה לא היה במסגרת ברווט למרות שטל קציר היה נוכח
30/10/14 21:38
98צפיות
וגם היה דיווח בשעת אמת כאן בפורום שיזם דר' בן חיים(זה קרה אגב זמן לא רב אחרי התאונה הגדולה והטיפול בגידול), עד כמה שידוע לי הפעם הראשונה בה רכב בוצעה בישראל רכיבה מעל 600 ק"מ רצוף. ואין בעיה טל, קיבלתי את עצת המלומדים ואמשיך לבצע רכיבות למרחקים ארוכים ללא מדליה וללא גחמות של מארגנים. שב"ש
והשמועה האחרונה אומרת ש...
31/10/14 07:58
60צפיות
הוא כבר בשדה בוקר. נותרו לו רק עוד כ 200 ק"מ. האם הוא ירד מ 70 שעות?טל.
ויש גם DNF
30/10/14 17:51
127צפיות
אני יודע על אחד בוודאות.
מעל השני תלויה עננה וסימן שאלה גדול.
 
טל.
Met Artem
30/10/14 22:58
90צפיות
On his way back, just before Zichor Junction
More DNFs
31/10/14 07:10
76צפיות
At least 2 that I know of.Tal.
º
סובב כנרת באופניים נדחה ל-15/11 ..ההרשמה נמשכת
30/10/14 16:55
64צפיות
ברווט 1200, שדה בוקר 1, סוף יום ראשון
29/10/14 19:37
146צפיות
הראשון שהגיע: Artem Gryshchuk מאוקראינה.
הגיע ב 13:35, כשעה לפני מה שחשבתי שיקרה.
הוא "בילה" בקונטרול כשעה, ומיד יצא לדרך: מצדה וחזרה דרך חתרורים והמכתש הגדול.
 
הבאים אחריו הגיעו רק ב 15:50, והלכו לישון.
מאז יש טיפטוף בלתי פוסק, ואנחנו מחכים עדיין ל 6 רוכבים (נכון ל 19:35...)
יש מצב שלא אהיה פה כשהם יגיעו, ולב יקבל אותם, כי אני צריך ליסוע לתת מים ל Artem.
 
רק עוד רוכב אחד יצא לכיוון מצדה, לפני כ 30 דקות...
 
טל.
הרוכב האחרון הגיע לשדה בוקר לפני 10 דקות
29/10/14 20:54
121צפיות
בערך 7 שעות אחרי Artem.
 
עכשיו אני חייב לרוץ לתת מים ל Artem בדרכו חזרה ממצדה.
מקווה לתפוס אותו לקראת סיום הטיפוס לחתרורים.
 
טל.
º
29/10/14 21:28
22צפיות
º
האם לא היגיע הזמן לשירשוק ?
29/10/14 10:20
48צפיות
º
בהחלט, אבל עוד כמה ימים עד שנסיים עם הברווט, שעדיין נמשך
29/10/14 10:47
56צפיות
º
בהצלחה
29/10/14 11:16
38צפיות
רוכב למרחק - ברווט 1200 עונת 2014 רכיבה מקדימה
26/10/14 17:00
286צפיות
1200 קילומטרים? קטן עלי
26/10/14 20:37
306צפיות
להכניס 90 שעות של רכיבה ל 1000 מילים זה קשה. אז הכנסתי אותן ליותר משלושת אלפים מילים. ושילמתי עליהן בכאב ראש חולף. והן כאן ברשומה:
 
אחד הפוסטים הכי חזקים שקראתי מרוכב ברווט
27/10/14 09:25
187צפיות
אסף העביר במילים את תחושת העייפות הלאות בכזה מסע מפרך. רק לחשוב שהם טיפסו 11,450 מטרים על 1200 קמ ללא מנוחה טובה ללא תמיכה טכנית תוך סחיבת הציוד והביגוד על הגוף ועל האופניים.ארוע עממי מהקשים שיש  לכל דבר ועניין.
הטרנס אלפ עושים זאת  בשישה ימים.....
אכן
27/10/14 22:17
137צפיות
מסכים עם אודי , אסף נלחם בשדים בכאבים ובעיקר בעייפות בלתי נגמרת
צריך הרבה דברים בכדי לרכב מרחק כזה אבל אולי החשוב ביותר הוא הנחישות וכח הרצון והדבקות במטרה המטורפת.
אני לא מכיר את אסף אבל נראה לי שהוא ניחן בתכונות המתאימות  . הנסיון שנצבר ברכיבה הזו יעזור לו ו (אני מקווה) שנשמע עליו ועל שוקי וגם אודי ואולי נוספים ב אוגוסט 15 ב PBP.
מסכים לגבי הפוסט, ברווט 1200 לא דומה לטרנסאלפ. בשום צורה
29/10/14 08:53
366צפיות
פוסט חזק. אכן מתאר היטב ומצליח להעביר את החווויות (אף שלא חוויתי אותן הפעם).
 
אי אפשר, לדעתי, להשוות בין טרנסאלפ לברווט בשום צורה שהיא למעט...שבשניהם מדובר בארוע אופניים..
ברמה הטכנית, טרנסאלפים הם באזור ה 850-900 ק"מ עם כ 20-22 אלף עליות.
 
אבל האלמנט הגדול ביותר המבחין לדעתי הוא שבטרנסאלפ, לפחות בחוויה שלי, מדובר יותר על רכיבת טיול,לא קלה אומנם אבל  עם נופים, אין רכיבת לילה וברור לך שלא משנה מה יקרה, בערב אתה ישן במלון. אחרי מקלחת ויש כ 10-14 שעות (לפחות) להתאושש. בברווטים אין את זה וע"כ נראה לי שברווט, בטח הארוכים שבהם - 600+ הם הרבה יותר חוויה מנטאלית מאשר רכיבת אופניים בעוד שבטרנסאלפ, המטוטלת נוטה, בדר"כ לצד השני
 
º
כל מי שהיה בשני המצבים אני סומך על חוות דעתו ...
29/10/14 12:18
66צפיות
טרנס אלפ זו תחרות השעון קובע
30/10/14 23:14
60צפיות
..ברווט הוא מסע בזמן ...
 
בטרנס יש צוות ענק שעובד עבור הרוכב מכין לו אוכל ומלן אותו מטפל לו בבעיות מכניות ומספק לו מזון בדרך ..
 
בברווט זה כל אחד לעצמו ...
 
אלו חוויות שונות בתכלית ...
 
שבת רטובה ... זהירות בהרים
שאלה בעניין המנוחה
28/10/14 10:21
147צפיות
הזמן המקסימלי לברווט הזה הוא 90 שעות כלומר כמעט ארבע ימים.
למה אתם במהלך הברווט לא נחים מנוחה משמעותית של 5-6 שעות אלא נחים שעתים שלוש וגונבים כל פעם 15-20 דקות שנה.
לי אישית זה נראה פחות אופטימלי וגורר את התאורים של אסף על העיפות.
 
לדעתי החברה ב-HLC ישנו שנה משמעותית בלילה.
במשחק הזה יש נקודות ביקורת עם זמני פתיחה וזמני סגירה
28/10/14 11:09
129צפיות
הרוכב חייב לעבור בהם במסגרת הזמן.במידה ולא יש פסילות או קנסות בדמות הורדת זמנים .לדוגמא במקום לסיים תוך 90 שעות אתה מחוייב לסיים תוך 88 שעות.
העניין הוא עייפות רבה שניתן לקרוא עליה במאמר של אסף שבאה לידי בטוי במיזמוז הזמן בהפסקות ולפעמים שינה חטופה על אם הדרך ...
לדעתי אין מפלט מהעייפות
28/10/14 13:04
145צפיות
התנומות הקצרות מצטברות לפחות משעה בכל יממה. והשעה הנוספת הזו לא תמנע את העייפות הכרונית של הרכיבה. אני חושב שגם עוד שעתיים שינה לא ימנעו את העייפות הכרונית, בכל זאת הגוף מבלה את כל שעות הערות בפעילות גופנית בעצימות בינונית. עייפות שמחייבת פאור נאפ'ס קצרים כאלה. אז יוצא שישנת שעה יותר, ועוד תאלץ לאבד שעה על פאור נאפ'ס. אז רק אם אתה מצליח לשמור על מהירות נטו גבוהה במיוחד תוכל להרשות לעצמך את הפריווילגיה הזו של מנוחות ארוכות.
 
אני חושב שאיציק תכנן רכיבה מהסוג שתיארת. הוא אפילו ישן את הלילה הראשון ויצא לברווט בבוקר מוקדם במקום ב 22:00.
 
עוד אופציה היא קיצור משמעותי של העצירות, לאכול ברכיבה וכולי. אבל אז צריך לחשוב על המחיר שמשלמים באיבוד המנוחה המסוימת הזו שמקבלים מאכילה בישיבה על כסא נייח.
 
בשורה תחתונה, צריך לשאול רוכבים שניסו גם את זה וגם את זה.
אני מניח שאיציק לא הפסיד 7 שעות 'על חשבונו' כדי לישון לילה
28/10/14 15:14
145צפיות
ב-PBP נהוגים כמה זמני יציאה. יש כאלה שיוצאים בבוקר ויש כאלה שבלילה קודם.
אני מניח שטל פירגן לאיציק שעת יציאה שמתאימה לו, בטח בהתייעצות עם חבר טלפוני מהיב"א, ובדיקה קפדנית של סעיף 564ד' של התקנון, ושספירת 90 השעות שלו החלה בשעה בה יצא.
אגב, ב-2011 איציק עשה כך ב-PBP, ולכן ההנחה שלי.
º
מי שיוצא בבוקר יש לו 84 שעות במקום 90 . כך ב PBP
28/10/14 19:19
64צפיות
לא מפריע לישון היטב בתנאי שהוא בכושר טוב, לא צריך להיות
28/10/14 21:57
103צפיות
כושר יוצא דופן, אבל כן צריך לעבוד קשה בין ההפסקות לשינה
º
התגובה די ממצאת את רוח הדברים בתקופה האחרונה וגם שיא חדש
29/10/14 05:53
70צפיות
לא ממש, ידעתי היטב שאיני בכושר הנדרש להשלים את הברווט, אלא
28/10/14 19:12
133צפיות
רק שניתן בזינוק הבוקר בPBP בפרט ובשאר ארועי 1200 בכלל לקיים פרוטוקול כזה, ובאמת זה מה שתכננתי בPBP הראשון שלי ב-2005, וגם עמדתי בתכנון אלמלא התקלות במהלך היום השני - וגם ראיתי רבים שכמוני יצאו בבוקר, ביום הראשון הפציצו יפה, וישנו היטב בלילה.
אלמנטרי
28/10/14 13:37
141צפיות
למדנו  פעם בפיזיקה.
המרחק (שהוא נתון קבוע) שווה למכפלת המהירות בזמן
ככל שתרכב מהר יותר יהיה לך יותר זמן (גם לישון).
 
וזה כמובן לא כ"כ פשוט כמו שזה נראה.
 
ומה זה HLC
HLC
28/10/14 17:36
117צפיות
º
ההונגרי סיים הברווט במסגרת הזמן?
28/10/14 11:23
87צפיות
º
לא
28/10/14 13:05
58צפיות
לא וכן
28/10/14 16:02
168צפיות
הוא קיבל שעתיים תוספת בגלל "תנאי מזג אויר קשים."
הוא לא סיים בפחות מ 90 שעות, אך הוא כן סיים בפחות מ 92 שעות.
 
תוספת זמן מקובלת במקרים יוצאי דופן.
למשל בארץ, בברווט 1000 בשנת 2013, ג'ודית ודייב קיבלו שעתיים תוספת.
הם הצליחו לסיים בתוך זמן הגג המקורי של 75 שעות.
 
ב 1001 Miglia Italia 2012 הרוכבים קיבלו תוספת של 10 שעות.
 
טל.
בברווט 1000 לא השתתפתם אתה ויאן בלבד?
28/10/14 16:13
239צפיות
האם יהודית ודוד רכבו אתכם או במועד אחר?
ועוד שאלה על הדרך - מה היה קשה בתנאי מזג האויר בזמן הרכיבה שלכם?
היו שתי מהדורות של ברווט 1000
28/10/14 16:48
140צפיות
ב 2011 וב 2013.
כל התשובות לשאלותיך לגבי ההיסטוריה של ברווט 100 בישראל נמצאות בקישורים לעיל.
 
במדבר היה חם מעבר למה שההערכה היתה שיהיה נוח לרוכב אירופאי.
 
באיטליה, היה חם גם מעבר למה שלאיטלקים היה נוח, וכולם קיבלו תוספת של 10 שעות.
 
טל.
אשמח לחווד מומחי הפורום- רכישת ספשלייזד רובאיי SL2 SRAM APEX
26/10/14 15:51
256צפיות
אני מעוניין לשדרג ולהחליף את אופני הכניסה שברשותי (טרק אלומיניום טיאגרה ישנות מאוד).
הציעו לי את האופניים הללו שנת 2011 במחיר של כ3500 ש"ח.
בהנחה שהן עוברות בדיקת מכונפן והן במצב טוב מה דעתכם? ראיתי שהן כבדות יחסית (כמעט 9 קילו רטוב)
גלגלים פשוטים ומערכות של סראם שאין לי שום ניסיון איתם. מצד שני נוחות חשובה לי והבנתי שאלו האופניים מבחינת גיהוץ מהמורות הכביש ולבעלי פריצת דיסק כמוני (למרות שטפו טפו הגב לא מציק).
האם נשמע כמחיר טוב? אודה לכל התייחסות
 
נעם
לשלדת רובה מוניטין מצוין לנוחות, המשקל מחשיד את הגלגלים אבל
26/10/14 22:46
186צפיות
לא הייתי מתייחס למשקל כפרמטר מכריע במחיר כזה. איני חובב שימנו כלל, אבל מבחינת תמיכה טכנית ותאימות הם המובילים, ולא ידוע לי מה מצב סראם מבחינת תאימות לשימנו, חלפים ותמיכה טכנית.
 
למחיר קשה לי להתייחס, על פניו סביר, לא זול אך לא יקר, אבל למחיר הייתי שואל מומחים אחרים
איציק תודה רבה. אשמח לעוד תובנות. עודד- לך יש ניסיון עם רובה
27/10/14 06:43
115צפיות
אשמח לשמוע מנסיונך
ממליץ. אחרי 10 שנים עם טיטניום, הוספתי ספשלייזד רובא לאורווה
27/10/14 14:19
191צפיות
ואני נהנה איתם מכל רגע.
בתור פריק של נוחיות (גמני עם פריצת דיסק, אבל בלי שום קשר) הוספתי גם:
הגבהתי קצת הכידון ועטפתיו בסרט עם ג'ל
כסא קצת מרופד- ספשלייזד בודי גאומטרי
והעיקר: צמיגים "25 עם לחץ אויר 100-105
לגבי המחיר, תנסה להציע 2800, תתמקח ותסגור על 3000.
ותהנה
º
עודד תודה על ההתייחסות
27/10/14 17:26
66צפיות
לגבי נוחות שלדת סגל מגנזיום אף פעם זה לא מאוחר לנסות אני .
28/10/14 11:33
203צפיות
מרכיב זוג נוסף  עכשיו (יש לי כבר סגל כ 3 שנים ) , ובנוסף יש לי את כל סוגים האופנים השלדות לצורך השוואה , הסגל מגנזיום ממש נוחות  לי ברכיבה  ואני מעל 60
 
פרדי קלר ההולנדי, אלוף העולם ברכיבת כביש למאסטרס (גילאי 50+) גם רוכב עם שלדת מגנזיום  סגל " כחול לבן .
אבל זה בתחום הפרסום שיווק נתנו לו הם ספונסר  אז אין לו בררה .

אבל אני לא משוחד אני בדקתי וקניתי .
אני הצטט עוד חוות דעת מרוכב  שגם לא משוחד ורק פעם אחת  ניסה  את אופני הסגל שלי  לכמה שעות במסלול מגוון  .
הציטוט מכתבה שלו  " שלדת המגנזיום נוחה יותר מאשר הפלסטיק אליו הייתי רגיל עד אז " ( יקיר הפורום יותם קופמן  מרץ 2013 )  .
 
אם עדין לא קניתה שווה לבדוק  , לנסות ואז להחליט .
אריה סדובניק
אני התעניינתי פעם לגבי השלדות שלהם והמסקנה ,חבל על המאמץ.
28/10/14 15:21
174צפיות
על פניו נראה שהם ממש לא רציניים , ככה לא מוכרים אופניים. ראשית אין להם בכלל אתר בעברית , ובנוסף כל החנויות שאמורות להיות נציגות שלהם לא מחזיקות את השלדות שלהם, מה שמצאתי זה שיש להם אתר אירופאי ששם השלדה הקלסית שלהם נמכרת ב 1600 אירו , יקר ולא כדאי.
       לסיכום נראה לי שהם לא במיוחד מתאמצים למכור כאן את התוצרת שלהם .
היום המצב השתפר אבל עדיין החלק החלש זה שיווק פעם אפילו ...
28/10/14 21:44
156צפיות
גוגל היה מתקשה להגיע  למפעל , היום יש חניות שמוכרות סגל .
 
אפשר לראות  מספר כתבות באינטרנט  באתר שוונג ,באתר בייקפאנל  וכו'  שעשו כתבות עומק בנושא אם כל האינפורמציה הנלוות .
יש אפילו סרטונים ביוטיוב .

לגבי המחיר אם קונים משומשות, זה מורד משמעותית את המחיר , צריך רק ממוכר אמין .

שהגמור לכוון  ולשפצר את הסגל הנוסף שקניתי  הכתוב פוסט  עם תמונות והסיבה לפוסט ( עשיתי קומבינה נוספת  אחרת ומיוחדת .)
 
אריה סדובניק
מעביר אחורי 105 10, מתאים ל 9?
26/10/14 22:51
84צפיות
ברור לי שהידיות קובעות את המפסע. אבל השרשרת של 9 רחבה יותר, ואני תוהה האם תתאים (בעיקר לג'וקי)?!
 
לא בדקתיט בעצמי
27/10/14 09:43
67צפיות
אבל עד כמה שידוע לי מבחינת הפסיעה של המעביר - עובד
השוני העיקרי הוא הPuliies ........

בהצלחה

שרון
אצלי, על מערכת 9 (דורה אייס משנת 00') זה עבד
27/10/14 11:06
70צפיות
היה לי מעביר Dura Ace 10speed, כל השאר היה 9 speed וזה עבד חלק.
שאלה נוספת - כלוב ארוך או בינוני?!
27/10/14 23:09
55צפיות
יש לי טריפל
52 42 32
קסטה
25X12
 
איזה כלוב?
º
לטריפל צריך כלוב ארוך
28/10/14 05:42
25צפיות
º
כלוב ארוך רק לקסטה עם 28 ומעלה. אין שייכות אם זה דאבל או לא.
28/10/14 07:34
32צפיות
º
לא מדוייק ......
28/10/14 19:26
19צפיות
שני נתונים חשובים במעביר אחורי, קיבולת וגודל גלג"ש מקסימלי
28/10/14 07:48
75צפיות
קיבולת (Capacity) היא ההפרש בין שימוש בגלג"שים הכי גדולים מקדימה ואחורה (52+25) לשימוש בהכי קטנים (32+12), במקרה שלך יוצא 33 אם אני לא טועה.
גודל גלג"ש מקסימלי אצלך הוא 25.
לא מדוייק .... שני נתונים חשובים: CAPACITY והפרש בקראנק
הודעה זו מכילה תמונות
28/10/14 19:29
82צפיות
ראה בתמונה. לכן צריך כלוב ארוך לטריפל , בגלל ההפרש של 20 מקדימה
 
 
º
לא ידעתי שלמעביר אחורי אכפת מהפרש בפלטות מקדימה
28/10/14 19:48
30צפיות
º
31/10/14 20:32
1צפיות
היום שעה 22:00 בנמל ת"א .יציאה של 29 איש לברווט בין לאומי
28/10/14 11:13
460צפיות
הכינוס בשעה 21:00  בנמל ת"א לארוחה מסורתית ואחר כך הם יוצאים לדרכם הארוכה ...
שאפו לטל  קציר שאירגן כמות כה גדולה של רוכבים לארוע הזה.
º
בהצלחה - לא מגזים אירוע האופנים הכי הכי שהתקיים אי פעם בארץ
28/10/14 13:09
111צפיות
º
יצאו לדרך בדיוק בזמן 22 רוכבים חלקם על פיקסיז..יהיה מעניין
28/10/14 22:24
54צפיות
|שף| סידרנו לך 1,000 ש"ח לשופינג
27/10/14 13:09
42צפיות
|!| ככה פשוט...


תשתפו אותנו בטיפ שלכם לחיים קלים במטבח ואולי תזכו ב - 1,000 ש"ח לקניית דברים טובים למטבח


http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?for...


הסתיים בהצלחה ברווט 1200
26/10/14 07:18
277צפיות
הברווט הסתיים בהצלחה (*)
תודה למשתתפים, לעוקבים, ולמברכים.
 
טל.
 
 
(*) הצלחה = כל הרוכבים שבו בשלום לביתם (או מלונם...)
º
26/10/14 09:31
26צפיות
ברכות לכל החוזרים בשלום - אבל איפה הרשומה בבלוג?????
26/10/14 09:47
158צפיות
אתה חורג מהזמן גג של הרשומה......
הפוסט מוכן כבר כמה שעות
26/10/14 10:00
203צפיות
אבל אפרסם כשאתרגם לאנגלית.
חשוב שזה ייצא מוקדם ככל האפשר, כי זה משמש כ Route Check לרוכבים הזרים.
 
טל.
ברווט 1200 - תודות
26/10/14 11:58
278צפיות

התמזל מזלי ובברווט רכבתי עם טל ואסף, בעזרתם הצלחתי לעמוד באתגר הקשה.
אסף – זה לא מובן מעליו שאחרי רכיבה רצופה של 24 שעות, במנוחה הקצובה בזמן לשעתיים כולל מקלחת אוכל ושינה ימצא זמן להקדיש גם לטיפול בפציעה של רוכב אחר.
ואם זה לא מובן מעליו ביממה הראשונה על אחת כמה וכמה ביממה השנייה כאשר ה 48 שעות האחרונות כללו רכיבה של כ 600 ק"מ  ו 4 שעות שינה.
כנראה שמהרגלים טובים קשה להיפטר (: וגם במנוחה השלישית בעקבות פציעה שלישית אסף היה שם בשבילי. (אסף מעבר להיותו רוכב חזק הוא גם פיזיותרפיסט).
טל – הוא ההשראה שלי להיכנס לתחום של רכיבות ארוכות דרך הקריאה בבלוג שלו,
בזמן הברווט טל עזר בנקודות הקושי, תמך ועודד, המתין ועזר בפנצ'רים ובקונטרולים ומשך אותי לאורך כול כביש הערבה עד צומת קטורה מול רוח נגדית אימתנית.
תודה לכם מקרב לב, יש לכם חלק גדול בעובדה שסיימתי בהצלחה את הברווט.
שוקי
 
 
º
זה הצד הנחמד (והחזק) של הברווטים, למי שלא הבין עד עכשיו
26/10/14 22:45
96צפיות
ברכות וכל הכבוד
26/10/14 13:33
185צפיות
ממתין לדיווחי הסופ"ש הקרוב.
 
מכיר את אחד המשתתפים שהגיע מארה"ב כדי לרכב 1,200 ק"מ על.....פיקסי. יהיה מעניין.
º
הצד הפחות נחמד של הברווטים ......
הודעה זו מכילה תמונות
24/10/14 15:29
666צפיות
בראיה לאחור ברווט 400 הוא הגורם לכל הבעיות ...
24/10/14 16:53
627צפיות
ההתרשמות והפרשנות שלי

בזמנו ב2012 שלומי קוט  רכב מהר מאוד את ברווט 400 , אבל לא לפי הספר ולא עמד בכללי  הPBP   הנוקשים .
נוצר בעיה היו הרבה ויכוחים , למרות  זאת שלומי  השתתף ב PBP   בח"ל וסיים בהצלחה  .
 
שנה אחר כך  ניסה לחזור  בכל דרך אפשרית  גם באופן עצמאי  אבל מנעו ממנו , חזרו הוויכוחים גם בפורום .
בזמנו יאן  שכב על הגדר למען שלוחי הארגון הצרפתי שחסמו טכנית את המשך דרכו של שלומי .
 
ההיסטוריה  חוזרת בברווט  400  תחילת 2014  יאן רכב מהר מדי ולא לפי ספר הכללים הנוקשים של הPBP    ונמצא בסיטואציה דומה למי שצופה מהצד .
עובדתית יאן  נחשב  לאחד הבכירים ברוכבי המרחקים בארץ , לא משתתף בברווט הראשון בארץ למרחק 1200 ק"מ  וזה חבל .

מסכנה שלי : לא שוכבים על הגדר בשביל אף אחד .

כללי הPBP    בגירסה הישראלית כנראה נוקשים יותר מההלכה , אני לא יופתע אם טל יפסול את עצמו ברגע שיעשה טעות .

אריה סדובניק
 
º
אריה , המסקנה שלך לא נכונה . עזרה לזולת ראוייה להערכה!
24/10/14 17:50
192צפיות
לא הבנתי את המסקנה
24/10/14 18:57
287צפיות
מה הקשר בין עזרה לזולת לבין מהירות רכיבה

אני יודע מעט על שתי התקריות ( אולי לא מספיק כדי לקבוע דברים בצורה מוחלטת אבל מספיק כדי לתת כיוון )

בשני המקרים בוצעה הפרה של התקנון
במקרה של שלומי מדובר על כיפוף פינות שיטתי
במקרה של יאן מדובר על עבירה שהיא קטנה ( לאחר שנמצא החלק החסר )


כמי שעסק במשך שנים לא מעטות בשיפוט ספורטיבי
הכלל הבסיסי ביותר של שופט הוא שעל החוקים שומרים תמיד
לא חותכים פינות בחוקים

וזכור לי מקרה שבו שימשתי כבורר
משמעות ההחלטה שלי הייתה אישור או אי אישור של יציאת מתחרה לאליפות עולם
החלטה לא פשוטה שנגעה לחריה מתקנון כדי לאפשר לבחור צעיר להכנס לנבחרת

למרות הסימפטיה , חיתוך הפינה היה יוצר תקדים מסוכן מבחינה ספורטיבית
וזה דבר שלא יעשה

הבחרו התחרה שנה לאחר מכן באליפות אירופה והודה לי על זה שלא אישרתי ל לצאת

שבת קסומה

שרון
אפשר לחכות עם זריקת בוץ עד תום הברווט? לא מגיעה לטל
24/10/14 19:27
263צפיות
לא מגיעה לטל הזכות לענות?שלומי קוט לא רק שזילזל בתקנות והפר חוקי הברווט, אלא הגדיל ושיסה את חבריו בטל בצורה מלוכלכת ומכוערת.ולהבדיל אלף הבדלות, העובדה שיאן לא הצטרף לברווט 1200 הנכחי, בגלל תקלות,  ממש מצערת. בניגוד לשלומי, יאן הוא עמוד תווך וחסרונו מורגש.
כבר אמרתי לטל מספר פעמים בעבר שבתחום כל כך קטן חבל שיש כל כך
24/10/14 19:49
236צפיות
הרבה מריבות ופסילות מיותרות של רוכבים
 
מהרגע ש oferlev9 שם תמונת הודעה של יאן בנושא סירוב בהשתתפות.
24/10/14 20:24
339צפיות
עקב פסילות  שלו ושל שלומי  , אי אפשר להשאיר את ההודעה באוויר  מגיע למעט הצופים בפורום סוג של הסבר על מה מדובר
ואפשר גם להבין את יאן שכותב זאת מכאב ואכזבה .

יחד עם זאת מסכים איתך שלא היה צריך לדון בזה עכשיו כאשר טל רוכב ולא יכול להגיב , היה צריך למחוק את השרשור .

אבל יש בעיה כרגע אין מנהלים בפורום  , אחד פרש והשני תקוע אי שם בברווט .

אריה סדובניק
מאחר והוכנסתי לדיון שלא בבקשתי, מסכים עם ההוגנות של ההמתנה
25/10/14 13:48
250צפיות
יחד עם זאת, הפסילה שלי היא משהו שידוע לטל ולי ואין לה שום קשר לחוקיות.
למרות שיש לי הרבה מה להגיד בנושא (אף על פי שאני כבר לא צד לו, אך למען הדורות הבאים) כאמור,מן הצדק,  בפורום זה אמתין שטל יסיים את הרכיבה ועד אז אאחל לו בהצלחה..
º
ובינתיים: המשך הדיון בפייסבוק בנושא:
הודעה זו מכילה תמונות
24/10/14 19:56
431צפיות
כל הכבוד לרוכבים שמסיימים כאלה מרחקים.
25/10/14 12:47
308צפיות
יש מעט אירועים בארץ אז חבל שכל כך מעט מגיעים. רוכבי מירוצים ועלית כמו ב RAM ינסו לנצח והממוצע יהיה בהתאם.
גרשוני, לסדרת הברווטים 200 העונה, הגיעו עשרות. מעבר לזה
25/10/14 18:59
255צפיות
מ 300 ק"מ ומעלה, התנאים משתנים וזה מתאים רק לבודדים.1000 ומעלה- להערכתי יש בארץ כיום רק כתריסר רוכבים שמסוגלים, כולל שלומי קוט ויאן.ובקשר לאלו, נקווה שאפשר יהיה לעשות שלום בית ויחזרו לנבחרת הברווטים.
מקווה
26/10/14 12:31
209צפיות
שלברווטים יזנקו רוכבי עלית שיכולים לרכוב 1000 ק"מ בקרוב ל30 ממוצע קמ"ש כמו בשאר העולם. 
ה טראטלט טום מרמרי ושותפו רכבו 31 ק"מש ה אבל רק 480 ק"מ
26/10/14 14:12
292צפיות
ממטולה לאילת דרך הבקעה וכביש הערבה  שזו הדרך המהירה ביותר  ובתנאים אידאלים

אם אופני נג"ש , אורוברים , רכב לווי ,ללא ציוד ברווט , רק בקבוק מים  , ולפי הדיווח הם היו  שפוכים וגמורים .

זו רכיבה שלא עומדת בתקנים של  ברווט  לפחות  על פניו  זה לפחות  4 פסילות  משמעותיות  .

אריה סדובניק
 
חוקי הברוורט
26/10/14 17:29
177צפיות
אפשר לקבל הפנייה לרשימת החוקים?
כדי שאבין על מה כולם מדברים.
בועז
מזכרון בלבד, עיקרי הדברים, יש אכן תקנון מסודר אי שם
26/10/14 18:04
183צפיות
  • בין הקונטרולים - אסור רכב מלווה - אפילו לוגיסטי - אסור דראפטינג על רוכבים מזדמנים שאינם משתתפים, ודאי שאסור דראפטינג על כל רכב שהוא, חובה לציית לחוקי התנועה, אפוד זוהר ותאורה עצמית חובה בשעות התאורה. ודאי שחובה לרכוב במסלול המוכתב ובו בלבד.
  • בקונטרול - יש הוראות בהתאם לארגון הארוע, באיזה אופן לתקף את הביקור בקונטרול - תמונה, חתימה או קבלה, לכל קונטרול יש חלון שעות מחייב שמגדיר ממש את ההצלחה בביצוע הברווט.
למיטב ידיעתי רק תום רכב את *כל* המרחק, ויש לדייק - התנאים
26/10/14 17:29
186צפיות
למרות המסלול הנוח לכאורה [לא מדויק כי יש כמה עליות בדרך, אם כי נוחות], היו לתום רוחות פנים לא אופייניות ואפילו גשם.
המשחק של תום היה שונה מראש, לכן ל"פסילה" אין כאן משמעות - ממש כמו המטולת של מור ושלי ב-2005, את הכללים קובע השחקן עצמו, ועומד בהם. אין צורך בקונטרולים כי הוא עצמו קובע את הדרך, ולכן גם את מועד הארוע הוא קובע לעצמו לפי יכולתו ושיקול דעתו ללא צורך בתאום עם איש למעט שותפיו, רכב מלווה מותר כל זמן שאין דראפטינג על הרכב עצמו - ציוד, אוכל ושתיה רובם ברכב. גם דראפטינג על רוכבים אחרים מותר, אפשר לראות מדוגמאות אחרות מאז איך דראפטינג על רוכבים, אפילו מתוכנן מראש, לא עוזר כלל, כי רוכבים כאלו לא משרתים את המטרה  הסופית אלא רוכבים בקצב שלהם, ולרוכב שבונה על מלוא המרחק זה עלול להפריע במקום להועיל. למי שיצליח לגייס רוכבים ישראלים שיתנו לו "שירות פועלים" אמיתי - אני מצדיע, כי הרוכב הישראלי החובב לא ממש יודע איך להיות פועל ולעבוד בשביל מישהו אחר באופן מתואם.
לא הבנתה את הכוונה שלי אני התייחסתי לנושא המהירות הממוצע
26/10/14 19:39
222צפיות
ביחס למה שכתב גרשוני  והדוגמה של טום מרמרי היא לצורך ק:מ למהירות ממוצעת לרוכב שנחשב  בארץ למהיר ביותר למרחק 500 ק"מ .
וזה מראה ש 30 קמ"ש  למרחק 1000 ק"מ  זה לא ראלי לשום רוכב ישראלי  בתנאי ברווט .

אני לא  צריך הרבה להסביר לך שלרכב ערום עם חולצה מכנסים ומים  , באופני נג"ש כולל ארובר שרכב הליווי סוחב את כל הציוד והמסלול יותר נוח , נותנים תנאים שלא קיימים ברכיבה ברווט .
ובנוסף החלק העיקר החשוב הוא הגדלת מרחק ל 1000 ק"מ ויותר מצריך הרבה יותר מנוחות ,שינה ,הפסקות אוכל  וכו' .

כול המרכיבים האלו ובמיוחד ההפסקות הדרושות  מוסיפים זמן לברוטו  (מודדים רק זמן ברוטו )
ולכן המהירות הממוצעת  יורדת משמעותית  ביחס לרכיבת 500 ק"מ .

השימוש שלי במונח פסילה ( 4 פסילות זה כדי להראות כמה הכללים קשוחים בברווט  ורכיבה כזו לא עומדת בתנאים )

אריה סדובניק
 
המשחק השונה אומר שהמהירות פשוט *לא מעניינת* אלא לכל היותר
26/10/14 21:56
165צפיות
כקוריוז. אם איני טועה, תום רכב 32 קמ"ש ברוטו - 15 שעות - מור ואני רכבנו 29 קמ"ש ברוטו.
 
עד 600 ק"מ ניתן לרכוב ללא הפסקה ממושכת, עד לשינה הראשונה כללי הברווט משפיעים רק על העצירות - גם לקונטרולים וגם לתדלוק [לרוב שניהם יחד לחסכון בזמן].
אני ניסיתי לרמוז שהנתון של 30 קמ"ש ממוצע למרחק 1000 ק"מ
26/10/14 22:32
329צפיות
שגרשוני כתב (בתגובה מקווה ) לא ראלי , לא מציאותי , לא קיים ליכולת הרוכבים בארץ .
הנתון הזה מבלי שגרשוני התכוון  מגמד מאוד את הברווט שהממוצע שלו ברוטו קצת מעל 13 קמ"ש .

ולכן ניסיתי להסביר בכל דרך אפשרית ש 500 ק"מ של טום זה לא ברווט 1200 ק"מ , ותנאי הרכיבה הבסיסים  לא דומים בשום פרמטר .

אריה סדובניק
 
º
26/10/14 22:40
25צפיות
כבוד, אבל חשוב שאנשים ידעו מה אפשרי
27/10/14 09:58
230צפיות
כל הכבוד!  מדובר באנשים שרוכבים בשעות הפנאי, ולא צעירים ולא רוכבי עלית לשעבר.
 
בגלל שאין נוער שרוכב מירוצים ולבית ספר וממשיכים בעלית ואחר כך מאסטר אין בישראל רוכבים שיכולים לרכוב  4800 ק"מ ב  26.4 קמ"ש וזה מה שקורה ב RAAM
 
מחזיק בדעתך אולם...
30/10/14 09:58
26צפיות
גם אני מקווה שלברווטים יזנקו הרבה יותר מאשר היום. מסכים אלדעתך שהתחום -חייב- להיפתח. ככל שייפתח יגיעו יותר רוכבים ולדעתי יש מאות שמסוגלים לרכב 300. עשרות רבות ל 400, ומעטות ל 600. בטח יותר מהבודדים שמתייצבים - לצערי, לרכיבות 600+.
אני חושב שהעניין הוא האם התחום רוצה להישאר כסוג של כת סגורה (שלשמחתי, הצלחתי להיות שם לרגע ולחוות את ה- PBP) שנתפסת כאליטיסטית בעיני עצמה ומעט ממכיריה/מוקיריה או להיפתח יותר לקהילת האופניים כך שהרוכבים יוכלו להתקדם בו בקצב שלהם.
את דעתי כבר אמרתי לא פעם. אין לי ספק שהתחום צריך להיפתח לכל רוכב.
 
יחד עם זאת, איני מאמין שבארץ, אפילו אם התחום ייפתח לכולם, ואפילו אם ניתן יהיה להגיע ישירות לברווט 1200 הלי רכיבות מקדימות בברווטים לפני, קבוצות ע"ב חוקי הברווט ירכבו 1200 ב 30 קמ"ש....
 
ב 2011, כשהשתתפתי, הגיעה קבוצה גרמנית שהתאמנה לכך 4 שנים ע"מ לשבור את שיא המסלול. הם רכבו בדבוקה ע"ב "מי קורה לו משהו מושאר לנשרים". עם בקבוקים בלבד ורכבי ליווי בתחנות ההאכלה, התכוננו  לרדת מה 40 שעות וסיימו על ...45.. עד היום עוד לא הצליחו- גם בקבוצות- לרדת מ 29 קמ"ש... כך שאני מתקשה לראות כזה דבר קורה בארץ..
º
לא מובנת לי ההתמרמרות. זה המשחק
25/10/14 18:39
172צפיות
רכיבה בדרום
26/10/14 22:29
104צפיות
שלום
בשבת הקרובה אהיה באזור ים המלח מחפש להצטרף לקבוצה לרכיבת כביש של כ 80-100 ק"מ באזור - אפשרי גם באזור דימונה, ערד, וכד
תודה
שי

עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה