בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
אופני כביש: זרימה, שקט, מהירות, מאמץ, יופי, קלילות, חיים. מי שלא רכב על אופניים קלי משקל, עם צמיגים דקיקים, כאילו לא רכב מעולם. אופני כביש, הם אופני המירוץ שהכרתם כילדים, שולטים ברמה בעולם האופניים כבר יותר ממאה שנים וימשיכו לשלוט גם בעתיד... בפורום אופני כביש תמצאו משוגעים לעניין, המנסים לנווט את דרכם במציאות התחבורה הקשה של ישראל. הפורום עוסק גם במרוצי האופניים העולמיים, ובראשם הטור דה-פראנס. היכנסו אלינו ולא תצטערו.

*** אין לפרסם הודעות קונים/מוכרים או הודעות מסחריות ללא אישור המנהלים ***
המקום הנכון
לכל מה שקשור באופני כביש. טיולים, מירוצים, אימונים וסתם חוויות.
הודעות שאינן בנושא הפורום - ימחקו ללא התרעה.
לאתרים נוספים שכדאי לבקר בהם - לחצו על הלינק
 
המשך...
הודעה חדשה

Amstel Gold - The Tour of roundabout
18/04/14 22:50
21צפיות
the Amstel Gold Race, which features 34 exhausting climbs over its 251.8km course ultimately comes down to who is the world's best rider on the day, Nathan Haas

BMC
הקבוצה השווצרית אמריקאית מביאה איתה את פיליפ ג'ילבר, ועוד כמה עוזרים. ברשימה העוזרים אפשר למצוא אף את שמו של סמי סנצ'אס, שקרוב לוודאי ינסה לעשות מעשה - הרי הוא חייב להוקיר תודה איכשהו על ההחתמה שנתאחרה לה (אם כמובן יוכל למצוא משהו ברגליים, אך לפי מה שראינו ממנו לאחרונה בחבל הבאסקי קשה להאמין שיש שם עתה הרבה), אך צוות העוזרים שמגיע הוא בדיוק מהסוג (הממושמע וחזק עד מאוד) שהבלגי אוהב בשביל להגן ואף לשלוט בו, כך שהכול מונח לפתחו (ויכולתו) ביום ראשון. ז'ילבר היה נראה טוב ביום רביעי בבארבנצה (נצחון ראשון העונה), והוא מכיר כמובן היטב את הקאוברג - מלפני ומלפנים (ניצח פעמיים את האמסטל וזכה אף בתוארו העולמי באיזור - כבר על וורסית הסיום הנוכחית, לפני שנתיים, וכך הוא בעל ניסיון מספיק בכדי שלא להתפתות טרם עת, ויחכה עד לנקודה הנכונה על הגבעה בכדי להתקיף. לפחות פודיום.
Belkin
Bauke is our captain. Paul Martens and Lars Petter Nordhaug also have a free role" - Frans Maassen"Belkin SD".
אין הרבה מה לומר מלבד זאת שמולמה נראה היה בחלק האחרון בחבל הבאסקי כמי שמוצא משהו ברגליים, האם זה יספיק עתה, במירוץ הביתי היחיד של הקבוצה ההולנדית? לא. למולמה ספק אם יש בעיטה מתאימה לקאוברג - אולי המצוינים לעיל כבעלי כרטיס חופשי יוכלו להפתיע מרחוק יותר.
OPQS
It's kind of like a Tour of Flanders with hills, but without the cobbled sections" - Wilfried Peeters", OPQS SD
האומגה מגיעים עם קוויטקובסקי כרוכב מוגן, ועם שטיבאר (שמחזיק כפי הנראה עדיין מספיק כושר ועוצמה ברגליים אחרי החלק הראשון של האביב בפלאנדריה ורובה), וווּט פוּלס (הופעה מצויינת בטור הבאסקי, עם ניצחון בקטע, אך אכזבה מסוימת בבארבנצה) כבעלי כרטיסים חופשיים, ואיתם מגיע הגורר טוני מרטין, ואף באקלנדס, שהו

כתובות אינטרנט מצורפות:
אנא עזרתכם בתכנון רכיבה בחו"ל
17/04/14 08:09
104צפיות
חג שמח.
בחודש הבא אני טס להולנד למספר ימים.
אני מעוניין להאריך את השהות שלי בארבעה ימים נוספים לצורך רכיבת כביש.
אין לי את מי לשאול ולכן אני שואל כאן.
מעולם לא רכבתי בחו"ל.
אני טס לבד במסגרת העבודה אז אין לי מישהו שיצטרף אלי לרכיבות.
אני בן 39. רוכב על קולנגו CLX 2. בתקופה האחרונה חוזר לכושר. רוכב בין פעמיים ל-3 בשבוע מסלול קבוע אחה"צ של 60 ק"מ עם טיפוס מצטבר 1200 (מעלות-בירנית-שלומי-ראש הנקרה-נהריה) ולפעמים לוקח ימינה גם לאדמית וצובר טיפוס 1400
כך שהכושר שלי במצב סביר.
הייתי מעוניין לתכנן לעצמי מסלול שיוצא מאמסטרדם. לא איכפת לי לתכן איזה מסלול היקפי שיתחיל ויגמר באמסטרדם או לחילופין להגיע למקום אחר שממנו יש טיסות לארץ.
אני מעוניין ברכיבה יחסית מישורית. אני רוכב מהיר במישור ואיטי מאוד בעליות בגלל עודף המשקל שלי. (1.90 על 98 ק"ג). אני מעוניין לרכוב בסביבות 100-120 ק"מ ליום. ארבעה ימים. אני מתכוון לקחת איתי תיק גב ובכל לילה לישון במקום אחר. אני רוצה לצאת רק עם תיק גב קטן ועם האופניים שלי.
הגזמתי עם התיכנונים?
תודה.

תודה.
הבוקר: קריטריום כביש בשפדן בראשון לציון
18/04/14 09:00
184צפיות
קשה לי להבין למה לא נרשמו יותר
18/04/14 11:24
154צפיות
פחות מ100 רוכבים נרשמו לכל המקצים וחבל. היה כיף, מסלול לא טכני בטירוף אבל מעניין, 36 ק"מ בסה"כ למסטרס, פחות משעה של רכיבה בקצב אימון אינטנסיבי. גם קרוב לבית, גם כבישים סגורים. מה עוד אפשר לבקש?
אני מאוד מקווה שהתחרות תהפוך למסורת לכל הכבוד לדורון אמיץ על הארגון. אני אהיה גם בשנה הבאה.
º
תוצאות???
18/04/14 11:38
65צפיות
דימיטרי גרבובסקי מנצח
18/04/14 15:19
156צפיות
דימיטרי גרבובסקי מנצח
שני עידן שפירא
שלישי יובל דולין
תיקון: איתמר איינהורן מנצח !
18/04/14 15:46
142צפיות

איתמר איינהורן מנצח הנוער הוא המנצח כללי
עומר גולדשטיין שני כללי ושני בנוער .

רוכבי העילית הבוגרים הגיעו אחריהם
תוצאות מלאות כפי שפורסמו (באיחור רב!)
18/04/14 16:09
123צפיות
באתר האיגוד
     
איתמר איינהורן הפגין ביצועים במירוץ בשפד"ן
18/04/14 18:49
84צפיות
שלום לכל העמיתים
מרוץ הכביש שהתקיים היום במסלול הקפות בן 4 קילומטרים סביב מתקני השפד"ן (איגודן) שבראשון לציון, למרחק כולל של 72 ק"מ, חצה ראשון את קו הסיום איתמר איינהורן(500 וואט),  מקטגורית הנוער, כשהוא מוביל בהפרש של מעל  לדקה על דימה גרובובסקי הרוכב המצטיין מדינמו רייסינג , שהוכתר כמנצח המרוץ בקטגוריית העלית .  איינהורן הוכתר גם במלך הספרינטים של המרוץ כשהוא מוביל בנקודות על עומרי גולדשטיין ודימה גרובובסקי שהסתפק במקום השלישי. גרובוסקי רכב לאורך כל המירוץ בקבוצת בריחה שכללה מלבדו עוד שלושה רוכבי נוער כשהוא  מתחלק בנטל ההובלה עם עמרי גולדשטיין המצטיין עידן שפירא (מקום שני)  ויובל דולין שסיים שלישי בקטגוריית העילית.
את המאמר המלא ניתן לקרוא בקישור למטה
בברכה
כתובות אינטרנט מצורפות:
רק תיקון קטן: אין קטגורית מסטרס פרו לנשים
18/04/14 19:05
70צפיות
שני בלוך ניצחה בקטגורית העילית נשים אליה היא משתייכת
º
50-60 קמ מעגלי באיזור מעונה. יש המלצות?
15/04/14 20:20
155צפיות
כמה חלופות
16/04/14 08:05
122צפיות
מעונה,כברי,שמאלה(דרומה) לכניסה לכליל....עלייה לגת, ינוח,כפר ורדים...מעונה.

מעונה,פקיעין,ראמה,כרמיאל,עלייה לתפן,כפר ורדים, מעונה.

מעונה, כברי,שלומי,אבן מנחם,בירנית,פסוטה,צומת חורפייש (תחתון),צוריאל, מעונה.

מעונה,כברי,נהרייה,צומת בצת,שלומי,כניסה למנות, מנות,מצפה הילה,מעילייא,מעונה.


חג שמח ותהנה
המסלול הקלסי המעגלי הכי הכי יפה מצורף מפה .
16/04/14 11:07
280צפיות
המסלול הקלסי המעגלי הכי הכי יפה  מצורף מפה .
סיבוב ראשון כ 37 ק"מ  - מאזור כליל לכפר ורדים זו עליה מהממת .
סיבוב שני     כ 22 ק"מ - מאזור מצומת געתון למעונה זו גם עליה יפה .
תהנה  בהצלחה .

אריה סדובניק
אופציה נוספת אבל מפחידה בגלל שעוברים דרך
16/04/14 12:18
431צפיות
אופציה נוספת  אבל מפחידה  בגלל שעוברים דרך
נחל בית העמק  מקום מבודד ולא מומלץ לרכב לבד , הכביש ישן הנוף קסום וקדמוני שמזכיר את פרק היורה  .
חוץ מזה יש שם גם קיר תלול מאוד מעל סטנדרט מקובל כ 240 מ' עם כ 20% שיפוע ממוצע .
אני הייתי שם עם 2 רוכבים .

בסיבוב הזה יש  כ 44 ק"מ  .

אריה סדובניק
אריה מה מפחיד שם
17/04/14 23:14
72צפיות
אנא פרט  
See attached link from 2012
18/04/14 09:44
141צפיות
Home River Valley this secluded place
There are also wild animals like wolves
Very scary place.
See the photos
Link
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?For...

Happy holiday

ariasdo
אריה, כמה שאלות, ברשותך
18/04/14 15:33
49צפיות
1) היכן יש פניה בירכא לכיוון ג'ת?
2) האם יש שילוט לפניה זו?
3) מה איכות האספלט בקטע המעניין? האם כל הקטע סלול?
If you want to dance with wolves, this is
18/04/14 17:42
125צפיות
The right place

I'm on vacation

Next week you'll get answers, including a map

Happy holiday

ariasdo






פנייה,שילוט ואיכות כביש
18/04/14 18:40
27צפיות
מאחד שמתגורר במקום -

1.עובר את ירכא צפונה עד הפנייה המשולטת ל"כליל".
2. אכן יש שילוט.
3. הכביש נסלל מחדש לכל אורכו (כל הסיבוב) זה מכבר....כמעט ואין תנועה ומצויין לרכיבה.

תהנה.
תודה על ההמלצות לצערי לא יכולתי לקחת את
17/04/14 23:16
73צפיות
האופניים איתי.
דרור
ביטוח לרכיבה בחו״ל
18/04/14 18:35
32צפיות
שלום
מתכנן לחצות את הפירנאים במשך שבוע ימים במהלך ספטמבר ותהיתי ......
האם יש טיפים, הצעות או המלצות לגבי ביטוח רכיבת אופניים בחו״ל ?
האם  מכירים ביטוחים שמכסים גם את הנושא הרפואי (פציעות תאונות אשפוזים וכדומה) וגם ביטולי נסיעה והחזר כספי על כרטיסי טיסה ורישום ?
תודה וחג שמח


הדרך ל TALP 2014עליה לחרמון - TEST
17/04/14 23:13
151צפיות
בשבת אעלה לחרמון  , מדובר בחלק מההכנה ל TALP הכוונה היא לסימולציה טובה ככל הניתן לעליה אירופאית ארוכה ..

טיפים יתקבלו בברכה ( אגב - מהיכן כדאי להתחיל את הטיפוס ) זו כמובן לא הפעם הראשונה שאני עולה בשאיפה גם   לרכבל עליון איזה קצב ייחשב סביר אם המטרה היא כאמור - סימולציה ..

למשיבים תודה ...

שאלה טובה
18/04/14 08:14
106צפיות
ביום רביעי רכבתי אל החרמון בסך הכל בפעם השלישית(השניה עם אופני כביש) ותהיתי מה טווח הזמנים הסביר לעליה. בפעם הזו רכבתי לצד שני רוכבים מהחזקים בישראל כשגם הם וגם אני מטפסים כחלק ממסלול ארוך בהרבה. בפעם הראשונה שמעתי את ההיערות הסטנדרטיות בנוסח "מה רק עכשיו הוא הגיע?" והפעם הערות בנוסח "איזה אלוף", למיטב זכרוני ההבדל בין הזמנים היה של עשרות דקות בודדות. אשמח לשמוע על זמנים של הטובים ביותר ושל החלשים.

נראה לי שסימולציה לטרנס אלפ תהיה מספר טיפוסים מכיוון שהשיפוע לחרמון מתון עד מתון מאוד אך ארוך ביחס לרזי אותה אתה מכיר היטב. אם תעשה  3 פעמים רזי נראה לי שתעשה הרבה יותר מבחינת עומס.
סימולציה דומה - אפילו קשה יותר היא העליה מיריחו לירושלים - קילומטרז' זהה עם שיפועים קשים יותר.

מדדתי 28 ק"מ מתחילת העליה בצומת רג'ר עד הכניסה לאתר ועוד 12 מקרית שמונה אם כי הספידומטר שלי לא מהמדוייקים. לגבי מזג האוויר למטה היה חמים ולמעלה קריר - די אידאלי, אחר כך בין קריית שמונה לראש פינה אכלתי רוחות פנים צד חזקות ומטמפרטורה מעל 30 מעלות וזה פקטור חשוב לגבי זמני הרכיבה.
טיפוס לחרמון
18/04/14 14:34
100צפיות
נקודת התחלה טובה תהיה בתחנת הדלק דור אלון שעל כביש 99, כשלושה ק"מ מזרחית לקרית שמונה, מול הכביש למעיין ברוך.
משם לרכבל התחתון 33 ק"מ, טיפוס מצטבר 1650 מ' עד לרכבל התחתון.
חזקים מסיימים בשעתיים או פחות.
בסימולציה של טרנסאלפ, תכנן שלש או אפילו שלש וחצי שעות, בכדי להשאיר רזרבה של כוח. כשעה עד מפל סער, שעה עד מג'דל שאמס, ועוד כשעה ורבע לרכבל תחתון.
כמה הצעות
18/04/14 16:39
77צפיות
גירסא א -מראש פינה דרך בית המכס -צומת שיריון -בנטל -מסעדה -תחתון /עליון -מסעדה -יער אודם -ווסט -גונן -גדות וחזרה .140 על בסביבות 2500.
הצעה ב. כורסי -חד נס -בית המכס -שריון -בנטל -תחתון /עליון -מסעדה -ווסט -בית המכס -חד נס וחזרה . 75 קמ רצוף המגמת עליה בהתחלה . הצעה ג-אלונית הגושרים -חימום לגונן -ווסט -בנטל -מסעדה -תחתון /עליון וירידה לגושרים דרך נוה אטיב . הצעה ד -גומא -חימום לדפנה ועליה דרך נוה אטיב לחרמון ירידה חזרה למפל סער עליה של מסעדה -ווסט גונן -גומא . כל קומבינציה תיתן לך בין 2200 -3000 על 120-150 קמ כלומר יום טראנס אלפ . עזוב זמנים ,אתה צריך לרכוב בקצב שבא אתה מרגיד נח לרכוב יום שלם יציב ללא קריסה . אמרתי לך אם יש לך מד וואטים אז יחס הספק משקל של 3.2 זה טוב . לשם השוואה יחס כזה נותן לך בנס הרים בסביבות 25 דקות +-.יום ראשון אנחנו שם מבצעים את ''א''.
כמה שאלות בעקבות פוסט שקראתי
15/04/14 23:44
453צפיות
1. במישור, מה תהיה מהירות ממוצעת של אופני כביש (כשאני רוכב כולם עוקפים אותי כאילו אני עובד במקום, זה קורה כשאני בסביבות 25 קמש).
2. האם 71 קמש נחשבת למהירות גבוה (בעקבות הפוסט שקראתי)?
3. איך מגיעים למהירות גבוה בלי לשנות את הכושר, האם יש טכניקה מסויימת? יש למישהו איזה מאמר בנושא? סרטון יוטויוב מומלץ?

תודה וחג שמח
כתובות אינטרנט מצורפות:
כמה תשובות
16/04/14 08:12
241צפיות
1. בפריז-רובה האחרון, שהיה די מישורי, המהירות הממוצעת הייתה קצת יותר מ-45 קמ״ש. זה לא לגמרי מייצג, כי 50 ק״מ מתוך זה היו על אבני מרצפות שמאיטות את הקצב הכללי, אבל אפשר לקבל מושג.
2. כן.
3.כדי להגיע למהירות גבוהה, יש רק שיטה אחת: מתחילים בשיא המהירות, ולאט לאט מגבירים את הקצב.
שאלות לתשובות .... (ותודה עליהן)
16/04/14 08:27
215צפיות
1. אנשים שרוכבים בארץ, בפארק ובמסלולים המוכרים בבוקר יום שבת ... הם עוקפים אותי מאוד מהר. השאלה היא אם באופן יחסי ה 25 קמש שאני מייצר הם כל כך נמוכים יחסית לממוצע בארץ. אני יכול לרכב עשרות ק"מ (במצטבר) ולא לעקוף רוכב אחד ...

3. זה מה שאני עושה :) ... בטח יש שיטות לפידול יעיל יותר ופחות .... לא?

תודה בכל מקרה וחג שמח
אתה בטוח שקראת טוב ............
16/04/14 08:41
224צפיות
ציטוט מהפוסט הקצר שקראתה " אחרי הירידה יש עליה"

לגבי שיטות פידול יעילות  וכו'  זה נראה כמו הרמה להנחתה לאיזה חבר פורום כאן.
ירידה חדה .. ברור
16/04/14 08:57
183צפיות
אבל השאלה שלי לגבי היא בעניין רכיבה במישור ... אני מרגיש כל כך איטי
אחרי שחשבתי שזה האופניים, עברתי לזה שאני חלש, ועכשיו אני מחפש עינייני טכניקה
25 קמ"ש במישור לרוכב מיומן
16/04/14 09:19
218צפיות
זה סוג של "רכיבת ניוטרל", בלי מאמץ מיוחד, במידה ומדובר על אופני כביש (ולא אופני שטח \ אופני עיר, שם מדובר על צמיגים אחרים והבדלים נוספים, מה שמשנה את התמונה).

מהירות של 30 קמ"ש במישור זו מהירות סבירה, וכמו שכתבו לפני - רוכבים מיומנים יכולים להיות גם על 32-33 קמש במישור לאורך זמן.

לפני כמה זמן התחלת לרכב? פשוט תמשיך לרכב, בהתמדה, והמהירות תעלה.
רוכב בערך חצי שנה
16/04/14 09:38
177צפיות
בתקופה האחרונה קצת פחות אבל
בשבועיים האחרונים אני רוכב 5 ימים בשבוע בערך 20-25 ק"מ ברכיבה.

יש תרגילי כוח שיכולים לשפר את המהירות ? או אולי סוגי אימונים ?
אולי אתה במישור לא רוכב על הפלטה הנכונה ולכן
16/04/14 10:08
291צפיות
המהירות בסביבות 25 קמ"ש .
סיבה נוספת  אולי זה לא בדיוק מישור ויש שיפוע קל עולה או התנגדות של רוח פנים קלה .

אם עוקפים אותך בבודדת  זה סימן שאתה יחסית איטי .
אם קבוצה עוקפת אותך  אז מצבך הרבה יותר טוב .

אתה עדין צעיר ויכול ללמוד תבדוק מכוני אופנים שיש להם התמחות בלימוד ,כמו המכון של אלעד פלטין  שמתמחה בטכניקה בשיטה יעילה  .

ה 71 ק"מש זה בירידה  וכל אחד שיורד ירידה  גם ללא פידוד  אם לא בולם ומאיט  גם יעבור את המהרות הנ"ל .

אריה סדובניק
יש כאן מומחים אחרים לאימונים
16/04/14 10:16
151צפיות
אני ממש לא מומחה לאימונים, רק  יכול לתת רק את השני השקלים שלי בנושא -
20-25 ק"מ זה לא ממש אימון, זה בערך חימום ושיחרור מחוברים ביניהם,

הצעה: תרכב 3 פעמים בשבוע - כמובן במגבלות הזמן והאילוצים - עם יום מנוחה בין הרכיבות
רכיבה אחת ארוכה - כ 3-4 שעות - 70-100 ק"מ,
ועוד שתי רכיבות קצרות יותר- כשעה וחצי - שעתיים- כ 35-40 ק"מ,  ותראה איך הכושר שלך עולה פלאים!!
תמצא מסלול יחסית בטוח ו"תאתגר" את עצמך - אחרי שעשית חימום טוב - תמשוך לדופק גבוה, דופק עבודה, למאמץ - לא רכיבת טיול.

אחרי שתבנה את הכושר הבסיסי - תוכל כבר לעבוד על טכניקה מסויימת, אינטרוולים, ספרינטים וכו'.
תשלב גם עליות ברכיבות, לפחות ברכיבה הארוכה.

שוב - אני לא מאמן ולא מומחה לאימונים, אבל מנסיון אישי שלי- מה שהצעתי זה ממש עזר ובנה כושר.
כמובן תמיד יש את האופציה להצטרף לקבוצה \ ליצור קשר עם מאמן מוסמך שייבנה לך תכנית אימונים מקצועית ויעקוב אחרי ההתקדמות.
תתחיל קודם ......
16/04/14 10:57
156צפיות
בלדעת מה המטרה שלך?
מה הסיבה שאתה רוכב?
כייף  כושר  הרופא המליץ לך  אתה רוצה לרכב בנבחרת ישראל  וכו' וכו'
לפי זה תתקדם.
המטרות שלי ... הן
16/04/14 11:00
164צפיות
כיף, כושר ואולי בעתיד גם מרוצים (גם פה, יותר בשביל הכיף).
עשיתי רכיבות ארוכות במסגרת (רוכבים אל החיים ... ועוד אחת עם קבוצה), מאוד נהנתי ... ורוצה קצת יותר מזה.

בשבועיים האחרונים אני רוכב בעיקר כדי להרגיל את הישבן לפוזיציה הזו, אחרי שעה וחצי הכאב נהיה כואב מאוד, זה פחות או יותר המגבלה שלי היום (מה שגורם לי להפסיק רכיבה).
טוב ......
16/04/14 11:47
135צפיות
סתם כדי להבין
על איזה אופניים אתה רוכב ומה המידה שלהם   מה הגובה והמשקל שלך
אני על ...
17/04/14 00:22
124צפיות
specialized allez elite
משומשות

מידה 56
אני 1.8 מטר
75 ק"ג

יש לך את נתונים טובים .....
17/04/14 00:56
115צפיות
מבחינת משקל אתה במצב טוב (לא מעולה)  יש  לך 23 BMI
עכשיו אתה צריך לעבור לשלב הבא שזה אומר השקעה.
אם אתה רוצה להיות רוכב תחרותי תצטרף לקבוצה
למרות שבשלב הזה של העונה הרוכבים נמצאים בכושר  מתקדם.
בכול מקרה תתחיל להגדיל נפחים
תודה
17/04/14 09:05
67צפיות
אני אתחיל להיות יותר אינטנסיבי ברכיבות שלי ... נראה איך זה ישפיע.

חג שמח!
שאל את שוכמכר
16/04/14 08:55
206צפיות
מי שראה 71 על מד המהירות "טס על המגבלות" השליטה באופניים- ללא קשר עם פידול- מספיק שיש לך מסה ואתה בירידה של 15%... אז ייתכן שהדבר האחרון שתראה בחיים יהיה 71.....
מהירות כזו היא לרוכבי טור מתאבדים ולא לרוכבי סופ"ש.
מאידך- אם אתה מסוגל לפתח רק 25 במישור נראה שיש הרבה עבודה לפניך- על בניית בסיס כוח והגברת הקדנס.
רוכבים מאומנים- לאו דווקא ספורטאי עילית- מגיעים ל- 32-35 במישור לאורך קילומטרים רבים.
71 קמ"ש -מהירות נמוכה יחסית לשיא העולם
16/04/14 14:27
172צפיות
25 קמ"ש ממוצע לרוכב מתחיל זה בסדר גמור
16/04/14 16:21
166צפיות
הגוף עוד בטח לא התרגל לתנוחה, והרגליים עוד לא התחזקו מספיק.
גם לא כתבת עם איזה ציוד אתה רוכב (ננעליים/אופניים) ועד כמה הם מתאימים לך.
יש לאן להשתפר.
תמיד יש לאן להשתפר.
גם לרוכבי עלית.

71 קמ"ש (פיק, בירידה) זו מהירות יפה.
אבל לא ברור אם הירידה מאוד מפותלת או ישרה עם ראות טובה.
כבר יצא לי לראות יותר מזה :) ואני לא ידוע כחסר פחד.

לאט לאט אתה תתחזק (אם רק תתאמץ מספיק)
תנסה להצטרף לרוכבים חזקים ממך (תמצא אותם ברכיבות של גרופי למשל)
או שתעשה כמו שאני הייתי עושה- למצוא רוכב בתווח העין ולרדוף אחריו.
להגיע אליו ואז לברוח כמה שיותר חזק.
לפעמים הם בכלל לא יצאמצו לרדוף (או לברוח) אבל המשחק הזה נחמד
הציוד
17/04/14 00:24
111צפיות
specialized allez elite משומשות, מידה 56.
נעליים עם קליטים (מאותו יצרן)

נראה לי שאני לא ממש חדש (התחלתי לרכב לפני 6 חודשים בערך), לכן זה כל כך בולט לי שכל הזמן עוקפים אותי.
אבל אני אאמץ את עצתך ואתחיל לרדוף אחרי רוכבים מהירים, לאתגר את עצמי מבחינת מהירות.

תודה !
סבלנות ואימון נכון
18/04/14 08:15
50צפיות
זה נכון שאנחנו בעידן האינסטנט, אבל לוקח לגוף האנושי כשנתיים להתאים את עצמו לספורט ספציפי, כמו אופניים או שחייה. תן לגוף זמן להשתנות.
לגבי מהירות, אם לא תרכב מהר, לא תשתפר. מילכוד? לא. אולי לאורך זמן אתה יכול להחזיק רק 25 קמ"ש, אבל במשך 10 שניות, 30 שניות, דקה? אינטרוולים מהירים יישפרו את המהירות שלך פלאים. מדובר גם בטכניקה, יעילות דיווש וכו.
הסתייגות אחת, תזהר לא להסחף יותר מדי. אחרת תפצע. הכי טוב שתוועץ במאמן מוסמך, תצטרף לקבוצה וכו. אני מבין שלא מתאים לכל אחד, זה בסדר. אפשר גם לקרוא וללמוד יסודות של אימון, אין רע בזה. אתה לא הולך לנצח באליפות ישראל מחר. תזהר ממומחים מטעם עצמם, מכת מדינה (באותה מידה תתייחס בחשדנות גם לדברי אלה...)
שים לב לשפר גם את השליטה באופניים, לא פחות חשוב! מבחינתי הכי חשוב.
תודה רבה ..!
18/04/14 08:24
42צפיות
השלמת לי את התמונה שנצרה כאן במהלך הימים האחרונים, אני אתחיל לשלב מקטעים מהירים יותר ברכיבה.
מה משפרת רכיבה בעליות  (בהשוואה לאימון עליות בריצה) ?

וזה הכי נכון להגיד שאני לא עושה הסבה מקצועית לרכיבת אופניים, ככה שיש לי זמן ואני אעשה את הדברים בצורה מתונה וכמובן כל עוד אני נהנה מהפעילות והעצימות שלה.

ראיתי סרטונים של שליטה באופניים (הרמה של בקבוק מהריצפה, קונוסים וכד') חלקם ממש רחוקים ממני, אבל בחלקם אני מסתדר פחות או יותר.

אם יש סרטונים /מאמרים שיכולים להיות רלוונטים, אני אשמח מאוד לקרא.

שוב תודה וחג שמח!
עליות?
18/04/14 10:18
54צפיות
בעליות מדרך הטבע מדוושים יותר לאט, אין את האפקט של מעבר הדיווש על הנק המתות עם תנופת המהירות כמו במישור, האופניים ואיתם הפדלים נעצרים מהר. לכן הדיווש יותר כוחני, ויחס ההספק למשקל הוא הקובע, לא יחס ההספק לשטח פנים כמו במישור. זו הסיבה שרוכבים רזים מאד (פעם הייתי אומר גם קטנים, היום כבר לא בהכרח) טובים בעליות, ורוכבים גדולים ו"בריאים" טובים בנגד השעון במישור.
תרכב בעליות, תשתפר בעליות. תשתפר גם באספקטים אחרים כי כוח רגליים הוא מרכיב עיקרי ברכיבה (הספק: עבודה חלקי זמן. עבודה: כוח לאורך דרך)
תרכב מודע לאופניים, תתרגל היגוי הפוך, תחפש מידע ותהיה חשדן... גם רכיבה בשטח, במידה ואתה מאתגר את עצמך, תשפר את שליטתך באופניים.
ותזכור שאתה פה בשביל להנות. ההרגשה שלי תמיד שחלק מהרוכבים שוכחים את זה... הרכיבה הופכת אצלם לחשובה מהחיים. אני מכיר משפחות שהתפרקו בגלל האופניים.
תוצאות בעקבות ההתכתבות :)
18/04/14 10:34
96צפיות
תוצאות בעקבות ההתכתבות :)
היום יצאתי לרכיבה במטרה מוגדרת, לרכב מהר.
קודם כל שמחתי מאוד כשפגשתי בדרך שתי רוכבות כביש שבהמלצתכם נצמדתי אליהן ושמרתי על מהירות טובה בשמונה ק"מ ראשונים, עד שהן סיימו את הרכיבה.
אח"כ עד הסוף נתתי גז.

המגבלה העיקרית שלי כרגע הייתה הכאב בישבן, אחרי 25 ק"מ זה התחיל, ב 28 כבר היה ממש כואב, ב30 כמעט בלתי נסבל.
המטרה הייתה 30 ק"מ, עשיתי 30.

מצורפים שתי תמונות, אחת היא המסלול ... המעגלי.
השניה היא הספליטים.

אני מצרף כדי לקבל דעתכם. בשמחה ותודה רבה.
(האנדורפינים חוגגים אצלי עכשיו :))
ברור שיש לך את זה! תמשיך
18/04/14 13:50
56צפיות
ככה עם הפולנים: סובלים כדי להינות ונהנים לסבול...
º
תודה :)
18/04/14 16:52
10צפיות
התלבטות בבחירת טריינר בין : FLOW ל- I-FLOW
17/04/14 20:38
69צפיות
אני מעונין לקנות טריינר ומתלבט בין 2 דגמים של  I-FLOW. 2 , FLOW.1 : SACX  .
המטרה להעזר במכשיר לאימון לתחרות איירונמן אוסטריה בנוסף לאימונים על הכביש .
לפי מה שהבנתי ה- FLOW נותן לי על גבי צג קטן על הכידון את הנתונים ואני לא צריך להיות צמוד במשך שעות לצג המחשב ויכול להתפנות לצפייה בטלויזיה . מצד שני ב- I-FLOW ניתן לרכוב במציאות מדומה על גבי מסלולים שונים כולל מסלול התחרות : איירונמן אוסטריה ולקבל מידע רב על האימונים. החיסרון שאני חייב להיות מחובר בצפייה לצג המחשב.
1.איזה טריינר מומלץ יותר מנסיונכם ?
2.האם ניתן לעבוד על על I-FLOW מבלי להיות מרותק בצפייה למסך המחשב ? לדוגמא לצפות בסרט בטלויזיה לאורך האימון .
3.אם הבנתי נכון ניתן לקנות את ה- FLOW ועם ערכת שדרוג יש גם את I-FLOW .
4.האם  החוטים למחשב ארוכים ? (מדובר על מצב שבו אני לא רוכב מול מסך המחשב אלא מול הטלויזיה) .
5.היכן ניתן לקנות במחיר הזול ביותר ? מה תוספת המחיר על הזמנה מחו"ל ?
6.האם ניתן להתאמן בשעות לילה מאוחרות או לפנות בוקר מבחינת עוצמת הרעש ?
7.אילו אביזרים נוספים צריכים לקנות שאינם בערכה ?
פאריס רובה, סיכומים, חלק ראשון
15/04/14 08:37
218צפיות
what u have to bear in mind is that BW is a rider for the big occasion. really big. roubaix fits that
William Fotheringham

ניקי טרפסטרה מנצח
התוצאות ידועות, אך עתה, נעזרים באינפורמציה שהעבירו הרוכבים אחרי המירוץ - כול אחד מזוית הראיה שלו כמובן - אפשר לנסות לפענח איך התגולל המירוץ, ואיך קרה שדווקא טרפסטרה, מי שבהינתן הרכב הרוכבים שרכבו בחבורת החוד בסיום אולי לא היה מועמד מוביל לנצחון, ניצח בסיום.
נתחיל עם בונן. בונן היה זה שעורר את המירוץ , התקפתו, 64 קמ לסיום, הייתה המהלך המשמעותי הראשון של המירוץ, זו שפתחה את סדרת מהלכי הסלקציה שהביאו בסופם לברירת המנצח. בונן דיבר אחרי המירוץ על הרוח - כול הרוכבים דיברו על הרוח - "The headwind hurts but behind you it also makes the group lose speed easily", אז מה עושים עם הרוח הזאת? בונן התקיף.
בונן הרגיש טוב אך המתין והתקיף רק בסקטור 9, I knew that at sector 9 the course is turning a little so you've got more tailwind. לפניו בחזית הדבוקה שרדפה אחרי הבורחים רכב באותה עת ואנדנברג וטרפסטרה, הוא עובר את טרפסטרה ו'מציע' לו להצטרף אליו, אך טרפסטרה השתהה יותר מידי, "I hesitated one second too long and then it was too late", ובונן נעלם. בונן התקיף בכדי לנצח והרגיש טוב אף לאחר שמצא שאין עימו אף אחד מקבוצתו, "I've won twice over here with much worse legs than today, אך אז הוא מצא שהחבורה הקדמית שאליה הצליח לגשר, שאליה הצטרף לאחר זמן לא רב אף טור הושהובד אינה עובדת

הרשימה המלאה בקישור
כתובות אינטרנט מצורפות:
צל"ש לברדלי ויגינס
15/04/14 17:35
215צפיות
פעם ראשונה מאז 1992 (22 שנים, הקודם גרג למונד) שרוכב שניצח בטור דה פראנס משתתף בפריז-רובא. לא רק משתתף בשביל להתכונן לפאווה של הטור (בכלל מסומן לטור?) אלא בא בשביל לנצח, או לפחות לשחק את המשחק עד הסוף. הוא אמר שהוא רוצה להגיע גם בשנה הבאה וללכת על הניצחון.
לשאלתך על סימון וויגנס לטור, מחשבה שלי
17/04/14 17:05
107צפיות
אני מנסה לעקוב אחרי המתרחש בקבוצת סקאי וזה לא פשוט ממקומי בארץ חמדת.
אם הבנתי משהו מהמשולש וויגנס - פרום - בראילספורד זה ששהם עצמם מודעים מאוד לאפשרות שפרום לא יהיה מדורג הראשון של סקאי אחרי הקטע החמישי בטור דה פראנס 2014 ואולי אפילו הוא יהיה במצב גרוע.

עבור פרום המעברים של אבני המרצפות הם עונש מהסוג ששלח את פרנק שלק לחריצים המאובקים של אותן אבנים בקטע שלישי של טור 2010 ואת קונטאדור להפסיד למעלה מדקה.

וויגנס היה מאוד שקט עד שפורסם המסלול של טור 2014, אחרי זה הוא יצא בהצהרות שהוא יהיה מאושר להיות חלק מקבוצה, כפועל על, של מנצח טור דה פראנס.

יכול להיות שהוא פשוט אומר לעצמו שאם פרום לא עובר את קטע 5 עם מעברי אבני המרצפות הוא יכול להיות שם פתאום כמוביל של סקאי.
ברשעות? מי יודע, אולי פרום אפילו לא יסיים את אותו הקטע, לך תדע מי יהיה "הקורבן" של מעברי הפאבה בטור 2014?

בראיסלפורדג כנראה מבין את זה לא רע, פרום מבין את זה גם וכולם מציגים קבוצה מאוחדת, מגובת ובעלת מטרות ברורות עד ש....
סיכום מעניין תודה!
15/04/14 19:08
131צפיות

לדעתי החלון היחיד שהיה לקנצ'לרה לברוח היה ב 9 ק"מ לסיום, שנייה לפני שהרודפים תפסו אותו.
אחרי המאמץ שהם השקיעו אני לא בטוח שהיו יכולים גם לגשר אליו.
אבל הוא פספס את זה או שבאמת לא היה לו מספיק דלק לעשות את זה.

עבור רוכב במעמד שלו, הוא לא יכול להרשות לעצמו תמונה עם סאגן או מישהו אחר על הזנב ואחר כך להפסיד לו בספרינט.
בשנה שעברה ספ עזר לו בחלק האחרון והוא לא היה חוזר על הטעות הזאת השנה.
אולי הוא פשוט העדיף לא להיכנס למצב כזה.

לגבי בונן, אני חושב שכן עבדו איתו, אבל הוא לא יכול היה לצפות מאף אחד להוביל אותו לספרינט. בסופו של דבר הקבוצה שלו הוציאה לפועל תוכנית מירוץ מושלמת בשלבים האחרונים.  
הסתיים המרוץ השני של נבחרת ישראל U23
16/04/14 18:39
230צפיות
המרוץ הוא LA CÔTE PICARDE
תוצאות חלקיות כאן:
http://cyclingtips.com.au/2014/04/2014-la-cote-pic...
עדיין לא ברור מה מצבם של הישראלים

רק עידו זילברשטיין סיים , במקום 98
17/04/14 05:42
130צפיות
9:44 דקות אחרי המנצח
חמשת האחשים לא סיימו

בשבת המרוץ הבא של הנבחרת. נקווה שילך להם יותר טוב
והנה סיכום המרוץ של אילן אולמן
17/04/14 05:50
181צפיות

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=...

יש אופטימיות אבל גם ראליות לגבי יכולות הרוכבים שלנו
המטרה למרוץ בשבת: שני רוכבים בטופ 60. יהיה קשה.
לדעתי כדאי לשלב מירוצים קטנים עם גדולים
17/04/14 10:23
174צפיות
קרמסים ומירוצים קטנים לא קלים כל כך.
רכיבה בכאלה מירוצים גדולים מצריכה יכולת להלחם על פוציות לפני שהמיתר מתחיל, הבנת הרוח כדי לדעת מתי המיתר יתחיל, וכשהתחיל להיות מסוגל ללחוץ את ההילוך הכבד במשך שעות.
כזכור כול מי שהיה שם יש לו 300 - 500 מרוצים ברגלים והוא שם כי ניצח אין ספור קרמסים ומירוצים בדרך יותר נמוך.
לפי דעתי המטרה להחזיק בפלוטון, מקום 20 או 60  משני כי לפעמים מגיעים 60 בפלוטון וההבדל הוא להתברג בספרינט שזה כבר אמנות בפני עצמה.
בין קרמס לקרמס, מירוצים קטנים, לזנק למירוצים בדרגה גבוהה ולבדוק איפה אנחנו נמצאים.
º
פוזיציות:
17/04/14 10:24
65צפיות
מה שיפה בסיכום הזה הוא שאין פה שום ואטים
17/04/14 14:40
130צפיות
ועניינים הכל ממוקד ברמה המנטלית.

פעם הייתי בשיחה של אמיר וויטרוב, שאלו אותו איך הוא תמיד מנצח בדייויס גם מדורגים 10-20 בעולמי.
הוא ענה שכולם בטופ מאה למעט 1-5 משחקים טניס דומה. השאר זה בראש. אצלו הראש מתחבר בדייויס.

זה בדיוק ההתקדמות שקשה לשים עליה את האצבע אבל היא חשובה. במרוץ הבא מזנקים עם ההרגשה שלסיים זה כבר מאחורינו.

כל הכבוד.
ותוצאות מלאות כאן:
17/04/14 07:57
130צפיות
http://www.cyclingdatabase.com/race/nations-cup-2-...

אפשר לראות שלא הייתה סלקציה משמעותית במרוץ: המנצח סיים ביחד עם פלוטון גדול של 56 רוכבים .  
יהודה חג שמח
17/04/14 12:48
156צפיות
החברה מבצעים גם מירוצי קרמיס בצרפת, לוכסמבורג...
במירוצים אלו הרבה יותר "קל" ולראייה הנבחרת בעבודה קבוצתית גם הוציאה פודיום, ובמרוץ אחר גיא גבאי בקרמיס עליות סיים רביעי מבין הרוכבים עד גיל 23 .
שם המשחק כפי שכתבת הוא מירוצים ומהירות ברגליים,אנחנו משלבים.
מירוצי ה NC יראו לחלק מהאנשים כקפיצה גבוה מדי מעל היכולות שלנו, יש מצב שהם צודקים מצד שני...
אין כאן עקומת למידה מלבד להשתתף ולהתחיל לפמפם שוב ושוב עד שזה יתחבר.
לפני הנסיעה אמרו שלא יסיימו שום מרוץ, כעת הלסיים כבר לא פאקטור ...
למירוצים הללו יש חוקים בלתי כתובים שברמה הסטסטית נורא קל לנתח אותם.
40% עד ל 45% לא מסיימים בד"כ את המרוצים.
השעות הראשונות בד"כ על מהירויות שיוט של 40\43 קמ"ש בדבוקה גדולה + בריחה+ 5 דקות + 50 ק"מ לסיום משהו מוריד גרזן ויאללה מלחמה...

בעבר רוב הרוכבים לא החזיקו את ה 40 עד 43 קמ"ש בכלל...
כעת אנחנו כאן במירוצים שהם הקצה בגלאי 23 , כולם מנבחרות, אין כאן בטן רכה , ועוד דבר שחשוב להבין שכאשר רוכבים יורדים מהפלוטון הם מפסקים לעבוד, מבחינתם מחר יהיה עוד מרוץ והכל בסדר...
אצלנו הכל גורלי, עם הגב לקיר, עם הסיכוי האחרון,עם הקמפיין , ההזדמנות האחרונה, דור המדבר ושאר מושגים שאנחנו דוחפים לעצמנו...

בסופו של דבר צריך לדעת לזנק עם מרכיב הלחץ אבל גם צריך לזנק עם מרכיב האפשרות לא להצליח ועדיין להשאר בחיים.
הרמה גבוה, קשה אבל נסתגל, כעת אנחנו כאן ולא שם מבטים וחושבים לעצמנו מה היה קורה אילו...
יש אצל החברה מהנבחרת  תחושה שהם "באיחור" מסויים, שאת מה שהם עושים כעת הם היו צריכים להתחיל בגיל 18 מיד אחרי הנוער, הם הגיעו לכאן 3 שנים אחרי המועד, רוב הרוכבים כאן מבצעים כ 40 עד 50 לעיתים יותר של ימי מרוץ איכותי בחו"ל + קרמסים וקריטריומים ואילו אנחנו מגיעים מ 12 המירוצים שלנו ודבוקת ה 50 רוכבים, מי שחושב שבשנה אחת נעשה את הקפיצה לא מבין.

נבוא שוב ,נתחרה, ננסה לחדור עמוק יותר, גם לי זו עקומת למידה ושיפור, וזה דבר אחד לנהוג רכב בארץ או בטור מנומנם ונידח במזרח אירופה ודבר אחר לגמרי לנהוג את הרכב בשיירת אליפות עולם או מרוץ אומות עם עוד 27\29 רכבי נבחרות אחרים לפני שמחשיבים את רכבי השופטים,האופנועים ,השוטרים ...זה עולם אחר ,הגענו, באיחור גדול, אבל זה מה יש ואנחנו מתחילים כאן.

וכן, במרוץ הבא אנחנו רוצים טופ 60 מבחינה רעיונית, אנחנו רוצים להצליח להשאר בדבוקה הראשונה , לסיים אנחנו יודעים...ייתכן ונקבל בראש ,יתכן ויכאב לנו אבל זה לא יעצור אותנו ואין שום דרך ללמוד מלבד ללמוד ,ואם כבר להפסיד אז לא להפסיד את הלקח.

רק בחגים
º
בהצלחה בתחרויות הבאות
17/04/14 13:56
57צפיות
עזרה בנסיון עם נעלי שימנו ..........
17/04/14 12:06
120צפיות
איך הדגם הזה Shimano R170
ומי מוכר אותם בארץ וכמה

איך הם לעומת  סידי   או מאוויק  
תודה
פאריס רובה, סיכומים, חלק שני, ועוד משהו
16/04/14 07:29
157צפיות
to come onto the Velodrome with the group of Cancellara and those guys , בראדלי וויגנס
SKY
סקאיי יוצגה על ידי שני רוכבים בחוד בשלהיי המירוץ, בראדלי וויגנס וגארנט תומאס - מבחינת הקבוצה הבריטית, כפי שהייתה רוצה שנאמין, זה הישג - האם כך הוא? ובכן כן.
הופעתו של זוכה הטור הצרפתי רק לאחרונה, וויגנס, אמנם הפתיעה רבים, ושימחה אף רבים אחרים, אך דבריו גם העציבו: 'הפאריס רובה הוא מירוץ גדול וחשוב וקשה לפחות כמו הטור הצרפתי, אם לא יותר...'; זה לא מה שכול 'נאמניי המירוצים' רוצים שנאמין בו - הרי אם חלק מהאמירה הוא נכון (לפחות בכול הקשור בקושי - החשיבות הרי אינה פועל יוצא אוביקטיבי של הקושי, ואותה אפשר להכתיב, מה שמאפשר להמשיך לחלל לפי חליל האינטרסים של ה-ASO, ואלו מקפידים לאחוז במקל מכול צדדיו ומחזיקים בבעלות הן של הטור והן של 'מלכת הקלאסיים'), הרי שמאחזים את עינינו, אך הדבר נכון ביחס למירוצים הקלאסיים כולם ולא רק לפאריס רובה - אלה נשארו עניינם של 'יודעי ח"ן' בלבד, ולא הפכו לחלק פופולרי מידי, בוודאי רחוק עד מאוד ממעמד שלושת הסיבובים הגדולים (ועקב זאת גם לא חלק מרכזי בעבור חלק מהקבוצות החדשות), וספק אף אם בעולמנו ה'גלובאלי', והרצון של הספורט לפרוץ לשווקים חדשים מחוץ לאירופה, יתאפשר למירוצים אלו לפרוץ את אותו מעגל קסמים מגביל.
סקאיי הימרה על הסוסים הלא נכונים, שולחת את תומאס למירוץ כפועל תומך ולא כמוגן, ומאלצת אותו כמתחייב מהתפקיד לרוקן את מירב האנרגיה האצורה בגופו על מהלכי הגנה קבוצתיים, בעוד שכפי מידותיו (אך כפי הנראה לא מוניטינו בעיני הקבוצה) הוא אחד מרוכבי הקלאסיים הטובים בעולם, אך הופיע בעולם הכביש בשלב די מאוחר, ונושא, גם עקב חוסר ביכולות מסוימות (בייחוד 'כח מתפרץ' ויכולות מיאוץ), בעול שנות הלימוד וההבשלה.
תומאס חוזר פע

הרשימה המלאה בקישור:
כתובות אינטרנט מצורפות:
לגבי סאגאן וקנונדייל
16/04/14 09:32
179צפיות
כמו שנכתב בחלק מוקדם יותר של הפוסט שלך גדי, המרוצים הגדולים האמיתיים היחידים מבחינת ספונסרים שהם לא בלגים הם הטור והג'ירו. בשביל לנצח קטעים וחולצה ירוקה בטור ובג'ירו, יש לקנונדייל קבוצה מספיק טובה כדי לתמוך בסאגאן. מבחינתם הקלאסיקות של האביב הן בונוס.
מסכים
16/04/14 09:42
103צפיות
השאלה מה מבקש לעצמו סאגאן עצמו. אני בספק אם המירוצים הקלאסיים הבלגים אינם מושא חלומותיו (בשלב זה).
מרוץ חד-יומי בראבנטס פיי בבלגיה
16/04/14 17:59
113צפיות
עכשיו כאן בשידור ברשת 25 ק"מ לסיום.
שובו של ג'ילבר?
16/04/14 18:44
104צפיות
מעניין כי התקיף התקפה ארוכה, לבד, ועדיין נשאר עם כוח וכלכל היטב התקפתו אל הקו מול מאיץ מצויין בכושר טוב כמתיו
º
10 קמ אחרונים של הברבנצה פייל
16/04/14 19:10
66צפיות
כתובות אינטרנט מצורפות:
בהקשר לנבחרת, כאן סיימו רק חצי מהרוכבים
17/04/14 10:20
124צפיות
היה מרוץ אגרסיבי מאוד. רק חצי מהרוכבים סיימו. האחרון - בפיגור של 9 ומשהו דקות. קיריל פוזדניאקוב מקום 36 (ראשון מקבוצתו RUSVELO) בפיגור של 22 שניות מהמנצח (תוצאה יפה מאוד). מי שיסתכל על תוצאות המרוץ ב-cycling fever דרך רשימת המזנקים, יראה שבקבוצות שנחשבות פחות חזקות מעטים מאוד סיימו את המרוץ. ככה זה במרוץ אגרסיבי (ובדרך כלל, אם אני לא טועה, מרוצי ה-U23 הם אגרסיביים מאוד) רק החזקים והמנוסים שורדים (דרווין אמר שהמתאים שורד - אבל כאן המתאים הוא גם החזק).
קיריל גדול!
17/04/14 10:32
132צפיות
רכב 5-7 שנים קרמסים
º
המון אופניים (תמונה)
17/04/14 09:48
213צפיות
המון אופניים (תמונה)
º
חידת מקום
17/04/14 09:03
105צפיות
חידת מקום
המלצה לאופני קרבון
15/04/14 22:03
260צפיות
אשמח להמלצות תקציב כ - 8000 ש"ח מערכות 105, אופציות: canonndale, felt, colnago, focus
רכיבות נפח ועליות כמובן, לא תחרותי, מחפש נוחות ויעילות.
באתר של 'הרים'
16/04/14 17:58
147צפיות
יש ספשיילייזד טרמק sl3 אופניים מעולים
עם גרופ סט אולטגרה
אתה לא מתייחס למידה,תבדוק שם.
המחיר המבוקש ,קרוב לדרישתך
והשילדה top

עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה