לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
אופני כביש: זרימה, שקט, מהירות, מאמץ, יופי, קלילות, חיים. מי שלא רכב על אופניים קלי משקל, עם צמיגים דקיקים, כאילו לא רכב מעולם. אופני כביש, הם אופני המירוץ שהכרתם כילדים, שולטים ברמה בעולם האופניים כבר יותר ממאה שנים וימשיכו לשלוט גם בעתיד... בפורום אופני כביש תמצאו משוגעים לעניין, המנסים לנווט את דרכם במציאות התחבורה הקשה של ישראל. הפורום עוסק גם במרוצי האופניים העולמיים, ובראשם הטור דה-פראנס. היכנסו אלינו ולא תצטערו.

*** אין לפרסם הודעות קונים/מוכרים או הודעות מסחריות ללא אישור המנהלים ***
המקום הנכון
לכל מה שקשור באופני כביש. טיולים, מירוצים, אימונים וסתם חוויות.
הודעות שאינן בנושא הפורום - ימחקו ללא התרעה.
לאתרים נוספים שכדאי לבקר בהם - לחצו על הלינק
 
המשך...
הודעה חדשה

º
הצד הפחות נחמד של הברווטים ......
הודעה זו מכילה תמונות
24/10/14 15:29
60צפיות
בראיה לאחור ברווט 400 הוא הגורם לכל הבעיות ...
24/10/14 16:53
94צפיות
ההתרשמות והפרשנות שלי

בזמנו ב2012 שלומי קוט  רכב מהר מאוד את ברווט 400 , אבל לא לפי הספר ולא עמד בכללי  הPBP   הנוקשים .
נוצר בעיה היו הרבה ויכוחים , למרות  זאת שלומי  השתתף ב PBP   בח"ל וסיים בהצלחה  .
 
שנה אחר כך  ניסה לחזור  בכל דרך אפשרית  גם באופן עצמאי  אבל מנעו ממנו , חזרו הוויכוחים גם בפורום .
בזמנו יאן  שכב על הגדר למען שלוחי הארגון הצרפתי שחסמו טכנית את המשך דרכו של שלומי .
 
ההיסטוריה  חוזרת בברווט  400  תחילת 2014  יאן רכב מהר מדי ולא לפי ספר הכללים הנוקשים של הPBP    ונמצא בסיטואציה דומה למי שצופה מהצד .
עובדתית יאן  נחשב  לאחד הבכירים ברוכבי המרחקים בארץ , לא משתתף בברווט הראשון בארץ למרחק 1200 ק"מ  וזה חבל .

מסכנה שלי : לא שוכבים על הגדר בשביל אף אחד .

כללי הPBP    בגירסה הישראלית כנראה נוקשים יותר מההלכה , אני לא יופתע אם טל יפסול את עצמו ברגע שיעשה טעות .

אריה סדובניק
 
º
אריה , המסקנה שלך לא נכונה . עזרה לזולת ראוייה להערכה!
24/10/14 17:50
º
Brevet 1200 real time
22/10/14 02:23
180צפיות
Caesarea
22/10/14 02:27
139צפיות
1 hour before close
º
08:22 טל מטפס את יער הנשיא בדרך לצמת האלה
22/10/14 09:30
72צפיות
HaEla
22/10/14 09:36
99צפיות
CP02, 212KM. about 2:30 hours before close. Israelis together.Akos stopped for a map.
º
Akos arrived!
22/10/14 09:52
43צפיות
º
בהצלחה חברים מדהימים
22/10/14 10:11
44צפיות
º
טל מה המהירות הממוצעת עד עכשיו?
22/10/14 10:43
47צפיות
º
בהצלחה לכולם
22/10/14 10:52
34צפיות
Kama
22/10/14 13:58
92צפיות
284 kmwith Shuki andAsafUdy  had a puncture and is behind with Akos
Puncture
22/10/14 15:12
113צפיות
Shuki front , just before Gilat Junction.A little more than 300 km.
הערכה: 300 ק"מ ב-17 שעות= 17 קמ"ש. זמן טוב לברווט 300 .
22/10/14 16:21
81צפיות
ברווט 300 צריך לסיים ב- 20 שעות, כך שהקצב ממש טוב.
נקווה שימשיכו בקצב גם הלאה .
17 ברוטו זה
22/10/14 18:57
109צפיות
לדעתי קצב מהיר מדי ל 1200
ל300 זה טוב - מתמטית בקצב כזה מסיימים ברווט 1200 ב 70 שעות שזה עם כל הכבוד נראה לי קצת יומרני.
אבל גם ברור שהקצב ירד . 300 זה רק התחלה
 
רק בריאות והצלחה לרוכבים.
את ה-PBP פתח בזמנו שלומי קוט במהירות 18 קמש אפילו
22/10/14 21:16
112צפיות
וסיים עם פחות מזה מן הסתם.
 
צריך גם לזכור שהזמן של 17 שעות לא כולל את הפסקת השינה, שמורידה בבת-אחת את המהירות ברוטו.
 
גם שלומי קוט וגם יאן, שהם בין הישראלים היחידים שרכבו עד כה 1200 קילומטרים, בחרו שלא להשתתף בברווט הישראלי הזה שהוא לזכר הורדוס אבל לא עובר בפצאל, יריחו, או ההרודיון.
Sde Boker 1
22/10/14 20:19
110צפיות
4 hours before closing, going to sleep  
º
לילה טוב טל וכל המשתתפים הגיבורים
23/10/14 00:49
32צפיות
º
04:20: צמת זהר, בדרך למצדה
23/10/14 04:50
44צפיות
Hatrurim
23/10/14 10:07
99צפיות
Finished the hardest climb of the ride.with Shuki and Asaf.
º
כל הכבוד!!!
23/10/14 11:44
27צפיות
º
עוקבים באהבה
23/10/14 12:39
108צפיות
Udy DNF
23/10/14 15:01
96צפיות
This morning, on way to Massada, around 492 km
Sde Boker 2
23/10/14 17:00
90צפיות
At 621 km so times a more relaxed now. re!
º
יש עידכונים?
23/10/14 23:50
16צפיות
About to leave Eilat
24/10/14 10:57
59צפיות
400 km to go, in under 25 hours
שוקי, אסף וטל מתחילים את הדרך חזרה
24/10/14 11:31
68צפיות
עוד כ 400 ק"מ (ע"פ מסלול הברווט) בכמעט 29 שעות (זה כשעתיים יותר מזמן הגג לברווט 400).
 
שיהיה בהצלחה, ואולי תשובה
24/10/14 14:39
40צפיות
לשאלה
איפה איציק שהיה ברשימת המתחילים ו הרוכב ההונגרי שיצא איתם.
º
איפה איציק באמת?
24/10/14 14:54
13צפיות
º
הצד הפחות נחמד של הברווטים .......
הודעה זו מכילה תמונות
24/10/14 15:31
27צפיות
צמיגי 700X32 חלקים ופנצ'רים
23/10/14 12:00
130צפיות
שלום,
 
אני רוכב על אופני הייבריד עם צמיגי 700X32 חלקים ללא קוביות וחוטף פנצ'רים בצמיג האחורי.
חלק מהדרך מדובר בחול עם מהמורות ואני די בטוח ששם הבעיה.
 
האם כדאי להחליף לצמיגי סייקלוקרוס עם קוביות 700X32,  האם הם עמידים יותר מצמיגים חלקים? או שבעניין הפנצ'רים זה לא כל כך משנה?
עד כמה צמיגים כאלו יאטו אותי בכביש?
 
תודה.
 
º
עבור לכביש- 700x23 מתגלגלים יותר מהר...
23/10/14 13:27
65צפיות
צמיגי כביש בד"כ יותר עדינים מצמיגי שטח
23/10/14 15:54
75צפיות
משקלם נמוך יותר והם פחות עמידים מצמיגי שטח. אם לדוגמה משקל הצמיג שלך הוא בערך 300-350 גר' , צמיג שטח יכול להיות גם 600 ויותר גר' . ברור שהוא יותר עמיד אבל גם יותר איטי בכביש . עד כמה יותר איטי איני יודע , תצטרך לנסות.
במידות האלה הקביעה הזו לא מדוייקת
23/10/14 20:13
46צפיות
יש צמיגי טורינג ברוחב 32 מ"מ, עם עמידות מאוד גבוהה לפנצ'רים ויכולת נסבלת בדרכי עפר. למשל: שוואלבה מרתון. יש לו גם אורך חיים גבוה (וגם משקל גבוה)לא פורטו כל הנתונים ע"י פותח השרשור: אולי הוא רוכב בלחץ אוויר נמוך מדי? כמה הוא שוקל? בן כמה הצמיג? אולי בכלל סרט החישוק שלו נפגם, והפנצ'ר מגיע מהצד הפנימי?
º
שוקל 80 ק"ג הלחץ איננו המקסימלי של 100 PSI צמיג ישן
23/10/14 23:16
23צפיות
100 PSI לרוחב 32?
24/10/14 12:15
23צפיות
זה לא.. יותר מדי? :\ איך הגעת למספר הזה? על כמה אתה שם אם כך?
אם אתה משלב את המסלול עם דרך לא סלולה, רצוי להוריד קצת את הלחץ..
כפי שכבר נאמר - תוכל לפרט אילו צמיגים? כמה זמן ברשותך? האם יש חתכים/סדקים בצמיג?
איזה סוג פנצ'ר זה? האם סנייקבייט? האם בחלק החיצוני של הפנימית?
בדקת את תקינות הצמיג? האם יש חתיכות זכוכית/מסמרים או כל דבר אחר חד שתקוע בצמיג? מבפנים ומבחוץ.
אני לא יודע מה איתך אבל אני רוכב בכביש ובמדרכות (של ירושלים) עם צמיג 700x32 עם PSI 60 וטפו טפו טפו לא חטפתי פנצ'ר בשנה האחרונה.
רכיבה על בסיס יומי של מרחקים קצרים (8-15 ק"מ).
כדאי!
23/10/14 16:04
93צפיות
כדאי!
 
 צמיג CX קל ועמיד - CONTINENTAL CYCLOX-KING בגרסאות 380 ו- 320 גרם.
 
 
 
 
TDF 2015, הדרך מאוטרכט לפאריס
הודעה זו מכילה תמונות
23/10/14 14:44
98צפיות
 לצרפתים מותר הכול. על אף שעובדה זאת אמנם ידועה לכול, מידת יהירותם עדיין עלולה להפתיע מדי פעם מחדש. אך זו רק אחת האפשרויות לראות את הדברים. מסלול הסיבוב הצרפתי הגדול שהוצג אתמול בפאריס על ידי ה- ASO הוא מחד מרענן בתפיסתו ושונה, ודבר זה מעיד מחד שגם על הצרפתים לא פוסחת הרוח המנשבת לאחרונה מבלי שתותיר בהם חותמה, אך מאידך, נדמה שניסיונם באבחון כוונם ואופיים של משביה גרם להם לתגובה בלתי פרופורציונאלית, ואותו קו אופי צרפתי, כלל לא ב
 
75 אלפים ואפשר לקחת את האופניים של אינדוראין
הודעה זו מכילה תמונות
24/10/14 05:00
72צפיות
כתבה ב- ROAD.CC
בחייך גדי - היו לו יותר טובים ב-1995
הודעה זו מכילה תמונות
24/10/14 06:13
66צפיות
למרות שאני מאד אוהב את הברקסים של קמפניולו דלתא ויש לי שני זוגות משלי.
אופני נג"ש אינדוריין
אולי
24/10/14 11:35
35צפיות
אבל הם לא למכירה ואלה כן
ביפן נותנים כבוד
הודעה זו מכילה תמונות
24/10/14 11:37
44צפיות
לצהוב ולירוק
מארגני הטור דה פראנס נפלו קורבן לאשליית מהדורת 2014
22/10/14 14:17
269צפיות
רק 42 ק"מ של מרוצים נגד השעון, שמונה קטעי הרים וזה במטרה לסייע לשלוש הצרפתים שסימו במקומות 2 (קריסטוף פרו), 3 (פינו) ו- 6 (ברדה) בסיכוייהם לדירוג מוצלח גם ב- 2015.
 
אני בטוח שהם לא זקוקים לפרשנות שלי כדי לזכור שבטור דה פראנס 2014 היא תסריט נדיר בו כריס פרום ואלברטו קונטאדור פרשו בגלל פציעות, קוינטנה בכלל לא זינק ושהם מהמרים על תסריט דומה ובעל סיכוי קלוש להתקיימות.
 
במבט ראשון, על המסלול, נראה הטור דה פראנס 2015 כמה שיכול להתפתח למאבקי איתנים ובאותה מידה להוריד את העניין בשלב מוקדם, כפי שקרה באחרון.

גם אם לא משתמע כך, ממה שכתבתי כאן, המבט הראשון דווקא מעלה חיוך של ציפייה על פניי.

עכשיו אלך ללמוד את המסלול יותר טוב.
באלפים יש להם השנה אובססיה עם הגלאנדון
22/10/14 15:11
183צפיות
שמטפסים אותו משני כיוונים בשני שלבים עוקבים.
וגם משחזרים את השלב מ-2011 ממודאן לאלפ-דואז דרך הגליבייה, היכן שקונטדור תקף עוד בתחילת היום רק כדי להפסיד לרולאן את השלב למעלה על האלפ.
רולאן השנה הגיע מקום 11 בטור, לאחר מקום 4 בג'ירו. מבין העשרה שהקדימו את רולאן בטור, אף אחד לא השתתף וסיים את הג'ירו.
הצרפתים מכוונים אולי לשם.
אפשר להתייחס לפרישה של 3 רוכבים פייבוריטים כאשלייה אבל יכול
22/10/14 15:17
185צפיות
להיות שיש לזה הסברים אחרים.
כבר התייחסו כאן לאפשרות שרוכבים ב 2014 נדרשו להסתייע פחות בחומרים אסורים ומצד שני נאלצו להתרגל לקוקטלים חדשים.
אני חושב שאם להוסיף את קואינטנה לפרום ולקונטדור זו כבר לא צירוף מיקרים.
בנוסף, עוד לא ברור איך קונטדור ללא אימונים מסודרים ובחצי הילוך ניצח את פרום בוולטה.
כל זה מציב סימן שאלה גדול לגבי מידת הדומיננטיות של החברה האלה ב 2015.
השבירה של פרום בטור הייתה גם מנטלית.
הנפילה של קואינטנה בנג"ש הייתה ממש שלומיאלית.
רק קונטדור יכול להיות מזוכה מחמת הספק רק כי לא צילמו מה בדיוק קרה לו (ובכל מיקרה הוא היה בפיגור גדול אחרי הכריש).
 
אני חושב שההסברים האפשריים פשוטים...
22/10/14 16:28
156צפיות
לחומרים, יש או אין ויחס המצאותם בדם, תמיד אמרתי שאי אפשר להתייחס מעבר להשערה שאינה חלק מפרשנות מבוססת עובדות, אלא בדיעבד.

לא הבנתי איזה נג"ש אתה מתכוון - קוינטנה לא זינק לטור דה פראנס 2014.
 
כל מה שאתה כותב לא סתר את העובדות - פרשו מספר מועמדים גדול מכל הגיון שאנו מכירים מהעבר.
 
בקשר לוואלטה, אולי, רק אולי, הניצחוןם של קונטאדור מראה עד כמה הוא היה ברמה גבוהה מהיתר.
 
º
בנג"ש בוולטה 2014 קינטנה נפל בפניה חדה ספק התחלק או התבלבל .
22/10/14 16:52
79צפיות
º
הבנתי, מה הקשר לטור דה פארנס, לאט בבקשה, אני מתקשה
22/10/14 18:19
79צפיות
הקשר לטור להבנתי שלושתם מעומדים לזכייה נפלו במסגרת טור ...
22/10/14 19:19
224צפיות
והפסיקו את ההשתתפות שלהם כאשר ירד הסיכוי לזכות .( הכוונה לקונטודור , פרום , בטור 2014 ולקנטנה בוולטה 2014 )
לגבי  טור 2015 לא ברור באיזה כושר רכיבה גופני ומנטלי יגיעו ואך יעמדו בלחץ

סיטואציה כזו יכולה לגרום  לרוכב לחפש קומבינות .
 
אריה סדובניק
 
נכון זה הקשר
23/10/14 12:09
104צפיות
שים לב שגם פרום וגם קואינטנה נפלו יותר מפעם אחת לפני שפרשו.
 
ועוד הערה לגבי 2014, סקיי שהייתה הקבוצה עם הכי הרבה מומנטום לפני העונה גמרה אותה פחות או יותר עם כלום.
לדעתי חלק מהכשלון היה הניסיון שלהם לתיחכום יתר בבניית הקבוצה לטור ובהוצאתו של וויגינס מחוץ לקבוצה. הם ניסו להרוג את התחרות עוד לפני שהחלה וטעו בגדול.
אני מניח שזה יהיה גם גורלו של מי שחושב שהורדה של נג"ש תקדם רוכבים צרפתיים.
 
כאוהד אופנים אני שמח שזה המצב.
 
ולגבי קונטדור - יאיר - אם הוא באמת עד כדי כך ליגה משלו אז ב 2015 אנחנו צריכים לראות ממנו יותר מנצחון בטור.
yshor - לגבי קוטאדור ב- 2015
23/10/14 20:44
58צפיות
לדעתי, על פי מה שראינו בוואלטה, הוא אכן היה ברמה גבוהה ממתחריו.
 
לגבי הטור אי אפשר לקבוע, ולו רק משום שיכולתו לא עמדה במבחן המציאות.
לגבי 2015 נצטרך לראות מי ואיך יהיו.
 
לא בטוח שקונטאדור יגיע לאותן יכולות - הוא יהיה כבר בן 33, אחרי שמונה עונות בצמרת הכי גבוהה, אני זוכר כמה רוכבי על שבגיל הזה החלו להחזיר ציוד וההכנה שהוא עשה לעונת 2014 אינה דבר מובן של מה בכך.
 
אין לנו מושג איך פרום יגיע לעונת 2014, אי ההצלחה של 2014 בוודאי הוסיפו למלחקת הניסיון שלו.
 
קוינטנה לא יעביר עוד עונה בין הג'ירו לוואלטה והצירופו לשדה המתחרים משנה את הצבעים, בטח על מסלול הטור דה פראנס 2015 כפי שגילנו אותו אתמול.
 
ניבאלי, לדעתי, עוד לא בליגה של הטובים ביותר, אבל המופע שייצר את הניצחון שלו בטור בהחלט יכול להיות מדרגת השידרוג.
 
תחרות אופניים (מרוץ קטעים בוודאי וגרנד טור על אחת כמה) אינו ניצחון במופע חד צדדי, הוא הישרדות מול התחרים (הפרישות של קונטאדור ופרום מהטור היו הדוגמא הקלאסית) ושמור יכולות, תוך דעיכה מינימאלית לעומת המתחרים השורדים.
 
איפה יש לוח יד 2 ?
21/10/14 21:05
69צפיות
הכוונה בבקשה ....
יש כמה וכמה
23/10/14 20:24
44צפיות
הטובים והרציניים יותר, לדעתי:
אתר הרים (יש גם לאופני כביש ...): www.harim.co.il
 
צלם היום בבוקר בראש ציפור
23/10/14 13:23
185צפיות
היום סביב 7:30 בראש ציפור, שמתי לב לבחור שעמד וצילם מספר רב של תמונות. למישהו יש מושג מי הצלם ואם אפשר ליצור איתו קשר? 
מדובר בשרון פירסט
23/10/14 15:03
152צפיות
הידוע בכינויו בפורום כ- rubber duck. אפשר למצוא אותו גם בפייסבוק.
TDF 2015, עכשיו זה רשמי
הודעה זו מכילה תמונות
22/10/14 13:54
179צפיות
יש הכול (כמעט הכול...) אך כבר לא בטוח שכולם יגיעו (פרום).
30 ק"מ פאווה? זה חצי פריז-רובא
22/10/14 14:10
129צפיות
בסייקלינגניוז כתוב שבקטע 4 יהיו 7 סקטורים של פאווה שמסתכמים ל-30 ק"מ. זה המון. כל קטע הוא בממוצע 4+ ק"מ. זה נשמע לא הגיוני. אולי כל 7 הקטעים נמצאים בתוך קטע של 30 ק"מ. זה כבר נשמע יותר הגיוני. או שאולי חלק מהסקטורים הם פאווה לייט.
13.3 קמ' בסך הכול
הודעה זו מכילה תמונות
22/10/14 14:26
119צפיות
אבל אין כול בטחון שירד גשם!
 
אולי נמאס להם לראות איטריות על דוכן המנצחים
22/10/14 15:07
115צפיות
ברצינות מה הבעיה עם להוסיף פאבה? זה מייצר בעייה לסוג מאוד מסוים של רוכבים אבל פותח את השער לאחרים.
בעיני רוכב שלא מסוגל לעבור קטע פבה הוא רוכב פחות ורסטילי ולכן גם פחות מעניין.
ניבלי שתמיד היה ידוע בשליטה שלו באופנים עבר את הפבה בשנה שעברה ללא בעיות.
וויגינס היה בעשיריה האחרונה בפריז רובה לצד מומחי פאבה כמו קאנצלרה.
לדעתי שימשיכו ככה. בעיני הטור של 2003 היה משעמם לא מעט בזכות מסלול שמייטיב עם רוכבים כמו פרום ולא כולל אתגרים מגוונים.
º
2013...
22/10/14 15:08
40צפיות
רוכבים לחיים בשבת הקרובה - 25.10.14
21/10/14 14:32
253צפיות
לזכרם של יצחק סימון ושלום גרוסמן ז"ל. בואו להיות שותפים להעלאת המודעות לבטיחותם של רוכבי ורוכבות הכביש בישראל.
הרשמה באתר: https://www.znook.co.il/rl14
ממש לא ברור...
21/10/14 17:09
224צפיות
"רוכבים וחיים" המקורי היה לזכר עמי קוריצקי ודורון רובין ז"ל רוכבי האופניים שנידרסו בכביש.
 מדוע לא להזכיר גם אותם???
 "רוכבים וחיים" המקורי נערך מדי שנה  בראש השנה.
לא מכובד ומאד תמוה!
עדיין לא מאוחר לתקן.
באמת מוזר
21/10/14 17:28
200צפיות
זאת פעם ראשונה שאני משתתף, ואם מה שאת אומרת נכון זה באמת לא לעניין.
את בטוחה שלא מדובר באירוע אחר? לפי מה שהבנתי, ב"רוכבים לחיים" משתתפים בארגון החברים והמשפחה של שני הרוכבים שמופיעים באתר והמסלול עובר ליד האנדרטה שהוקמה לכבודם ע"י חבריהם.
קבל קישור
21/10/14 22:00
144צפיות
אני גבר-נטע הוא שם זכרי במקור! נכון שהיום רוב הנטע הן בנות...
º
"רוכבים וחיים" לא זהה ל- "רוכבים לחיים"- אין כאן כל זילות
21/10/14 22:27
77צפיות
גם אם החליפו אות אחת עדיין יהיה מכובד יותר אם יוסיפו
22/10/14 05:40
119צפיות
את שמותיהם של עמי ודורון ז"ל.
ויפה שעה אחת קודם...
למה העקשנות?
22/10/14 09:54
125צפיות
שני אירועים שונים עם שמות דומים.
כל אחד משרת מטרתו.
אולי גם יהיה מכובד להוסיף כל הרוג שהיה אי פעם? אין לזה סוף.
לתשובה הזו קוראים "סולידריות" זוהי "ישראל היפה"
22/10/14 13:34
114צפיות
איך לא חשבתי על זה קודם???
למה להתעקש?
טור 2015, (כמעט) ללא TT
הודעה זו מכילה תמונות
21/10/14 19:20
193צפיות
אמנם עדיין אין אישור רשמי (רק מחר בפאריס) אך מסתמן שהטור ללא TT (מלבד 13 קמ פרולוג באוטרכט), אך עם המון קטעים עם סיום פסגה (6), האחרון באלפ דואז, ביום שבת שלפני הסיום בפאריס.
º
21/10/14 21:09
20צפיות
º
למה שיעשו דבר כזה?
21/10/14 21:12
68צפיות
º
אולי כי פינו וברדה לא אוהבים נג"ש
21/10/14 22:02
56צפיות
TT = להפסד כספי של המארגנים והספונסרים מכיוון ...
22/10/14 10:37
194צפיות
שהטור מאוד מבוקש  מבחינת צפייה ישירה של צופים לאורכו וגם צפייה  דרך השידורים וכו' .

אורך מסלול של טור יומי  זה 160-220 ק"מ , הוא עובר דרך כמה כפרים וערים כולם מעוניינים שהטור יעבו דרכם ומוכנים לשלם .

מסלול ארוך עם סיומת  ספרינט  או  סיומת בעליות יוצר יותר עניין  מאשר , נג"ש  קצר 10-40 ק"מ  
כל רוכב  מוזנק לבד זה משעמם  הכל נראה אותו דבר עבור חתך גדול של הצופים , זה מוריד את % הצפייה באופן כללי  .

התמלוגים  הכספים הישרים  יורדים בגלל שנג"ש נמצא במקום אחד בקטע מוגבל .

המארגנים  מעוניינים ליצור מתח  שהתחרות תוכרע בעיקר בהרים ובעיקר ע"י רוכבים שהטיפוס זה הצד הדומיננטי , יש הרבה מועמדים  אם לא יפלו בדרך .
 
אריה סדובניק  
אם היה נכון, היו מוותרים על TT כבר מזמן.
22/10/14 10:57
171צפיות
אני תומך בדעתו של אודי.
הצרפתים ב-HIGH מאז הטור האחרון עם שלושה מקומות מששת הראשונים, והם רוצים את הראשון.
אם אתה מוציא את ה-TT, אתה פוגע באופן יחסי בקונטדור ובפרום יותר מאשר בפינו, ופייר רולאן.
 
מעיון במפה, ישנם שלושה סיומי פסגה באתרי סקי באלפים (אלפ-ד'ואז, לה-טוסויר, פרא-לופ), ושניים בפירנאים (פלאטו-דה-ביי, לה-פייר-סט-מרטין). לא מוצא את השישי, אולי הקיר בבלגיה נחשב? אולי הקיר של ז'אלאבר בסוונים?
אם יש גם שילוב אינטרסים זה תמיד טוב לצרפתים בטורים האחרונים
22/10/14 11:50
142צפיות
יש משמעות גדולה יותר  לנושא הכלכלי ועניין הצפייה וההשלכות מחייבים  את המארגנים ליצור התאמות  .
בטור האחרון  כמות הצופים הישירה לאורך הדרכם  גדלה מאוד  וזו  נראית  מגמה  עולה  בעתיד .

היום  בכל התחומים  הכל קשור לכסף .

אריה סדובניק
|*| נפתח פורום קצת אחרת |*|
22/10/14 11:20
7צפיות
מי מאיתנו לא מרגיש שונה לפעמים? או מוזר? שקשה לנו להשתלב בחברה.
פורום קצת אחרת נועד לאנשים שמרגישים קצת שונים וחריגים בחברה ורוצים להכיר אנשים שמרגישים כמוהם.

אתם מוזמנים להיכנס כבר עכשיו ולייעץ ולהתייעץ, לחבק ולנחם, לשתף בחוויות טובות ובחוויות לא טובות, לחלוק רגשות ופשוט לדבר.
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...
º
לא שמענו מארז שיא גינס ? בנס הרים טיפוס מצטבר לגובה האוורסט
19/10/14 11:06
282צפיות
לפי הקישור הבא - זה בוצע !!!
19/10/14 11:11
522צפיות
 
מרשים 
בעצם הרבה יותר ממרשים
 
שרון
º
כמה פעמים ספרת עד 10 - אני ספרתי פעמים + 7 ממש סופר מרשים .
19/10/14 11:49
156צפיות
º
בוצע ביום ו', הייתי עד להתחלה ויש לי עוד עד לאמצע
19/10/14 11:20
181צפיות
º
מה שחשוב עכשיו זה אחלה פרסומת לאופנים שהחזיקו את המאמץ שהם ?
19/10/14 12:07
164צפיות
מה שיותר חשוב, זה איך היבואן (החנות)
19/10/14 17:22
354צפיות
בארץ מתייחסים לאחר הרכישה ואיך מתייחסים אליך בתור רוכב.
אני רוכב על רידלי והיבואן הוא RockNRoad (החנות בלטרון וחנות חדשה וגדולה ברמת החייל)
את האופניים שלי לא קיבלתי בתור חסות, שילמתי עליהם, הדברים שהיבואן עשה לאחר הרכישה כי ידע כמה חשוב לי האתגר, הם הרבה יותר חשובים.
2 דוגמאות מאוד בולטות:
1) ביום של ה 20 עליות, בעליה ה 8 נשבר לי הפדל, דאגו לי לפדל חלופי והביאו לי אותו אישית לעליה וגם הרכיבו לי אותו!, ידעו כמה חשוב האימון הזה כי לא היה לי יום אחר בתוכנית אימונים להשלים את האימון הזה.
2) ביום האתגר, דאגו לי לכל מה שצריך, הקמת אוהל באיזור הכינוס, כיבוד, דאגו לבוא לעודד, לצלם.
 
זה הרבה יותר חשוב מלקנות אופניים בעוד חנות אחת מיני רבים.
 
 
ארז, שאפו ענק!
20/10/14 01:10
160צפיות
אתה רוכב מדהים!
 
º
לא להאמין
19/10/14 13:53
126צפיות
יש לי המון חוויות, עדיין קשה לי לעכל את מה שהיה באותו יום
19/10/14 17:16
334צפיות
ללא ספק הדבר הכי קשה שעשיתי בחיים שלי.
חשוב לי לציין שלפני החוויה האישית שלי, מגיע המון תודה לכל האנשים שליוו אותי, הגיעו, עודדו, תמכו, זה לפי דעתי הרבה יותר חשוב מהחוויה האישית שלי, אלו האנשים שבלעדיהם היום הזה היה נראה אחרת.
בינתיים, ישראל התווספה סופית לרשימת הארצות שנעשה בהם Everesting :)
º
ובשבוע הבא תצטרף לרשימת הארצות שמקיימות ברווט 1200
19/10/14 18:13
122צפיות
ב5 שניים האחרונות הייתה קפיצת מדרגה ענקית בתחום שאינו תחרותי
20/10/14 09:57
271צפיות
שהחלק העיקרי זה הברווטים  המרחקים גדלו והוכפלו  , בבלוג של טל מרוב עצים לא רואים את היער .

בנוסף בוצעו אתגרים שנראו הזויים  ע"י יוזמה  של רוכבים בודדים  למען מטרות שונות  .

יאן  עם המטולה אילת כפול  ועכשיו גם  ארז  עם טיפוס מצטבר לגובה האוורסט , ויש עוד ...
 

מעניין מה יהיה  השיגעון  הבא  אולי אילת  חרמון במכה אחת  .

אריה סדובניק
אבולוציה לא רבולוציה
20/10/14 10:10
232צפיות
לדעתי, הברווטים שומרים על אותו סדר גודל מאז 2006.
 
אין לי מושג מה גודל אוכלוסיית המטרה.
אני מניח שכל מי ששמע על PBP ועל הברווטים יודע שהם מתקיימים בארץ, ומסיבות שונות לא משתתפים.
לא חושב שיש יותר מ 10 רוכבים שמעניין אותם לרכוב סדרה שלמה במשך יותר משנה אחת (אולי שתיים בגלל PBP) ולהמשיך משם ל 1200 ויותר.
זה מעט שבמעט. אין להרבה אנשים בארץ (למען האמת - גם בעולם) את "מה שצריך" (בכוונה אשאיר את זה עמום) בשביל לעשות את זה.
 
גם כל המטולתים למיניהם (ב 4 ימים, ב 15 שעות, כפול, משולש, עם-כיוון-השעון, עם-חרמון-וחמוצים-וצ'יפס-סלט...) הם אבולוציה.
 
דוקא מה שארז עשה (ושאפו גדול על היצירתיות בזיהוי האתגר ועל הביצוע) זה משהו חדש שלא נראה עדיין כאן (אברסטינג.)
 
יש עוד המון סוגים של רכיבות, ועם הזמן יש מצב שלארץ יגיעו עוד ועוד.
זרקתי פעם כפפה לגיאחה ושי הר זהב, ואני מקווה שהם ירימו אותה ותהיה לנו כתבה נאה בביקפאנל עם סקירה של מגוון אתגרים שכף רגלם טרם דרכה בארץ.
 
טל.
אני חושב שגם הקירות של אריה הם סוגה עצמאית
20/10/14 10:46
220צפיות
באופני שטח יש קטגוריה של דאון-היל או 'אנדורו' או משהו דומה, כשעולים עם רכבל לפסגה ויורדים ממנה מה שיותר מהר.
אריה מטפס קירות ויורד חזרה ברגל ואף שיפצר אופניים במיוחד בשביל זה.
 
משנים של התעניינות בנושא האופניים וקריאה מתמדת של מגזינים אמריקאים וצרפתיים, טרם נפגשתי במשהו דומה.
ואת הקירות האלה מטפסים פחות רוכבים מאשר באים לברווטים, כלומר גם בשביל זה לרבים אין מה שצריך. ואני הצלחתי לשכנע רק בודדים לרכב לחברון.
מה שאומר שיש רוכבים שפוחדים ממרחק, יש שפוחדים משיפוע, ויש שפוחדים מעצמם.
היוצר של ה Everesting ומי שמנהל את מועדון Hells500
20/10/14 11:08
224צפיות
עושה אתגרים דומים, תחפש טאג ב Instagram בשם #dd14 וזה רק אחד מיני אתגרים קטנים שהם עושים באוסטרליה.
עשיתי dirty dozen
22/10/14 00:17
82צפיות
של 2013. יפיפה. עליות קצרות ותלולות מאד, הכל בסביבות יער הגשם של הר דנדנונג.
º
אם יש לך מיקום במפה של גוגל או גרף גרמין מענין אותי לראות
22/10/14 17:17
21צפיות
הנה כתבה מתוך אתר שהייתי משתמש בו די הרבה באוסטרליה
22/10/14 22:35
55צפיות
The climbing cyclist
לא יודע אם יש סטרווה, אבל יש הרבה פרטים על המסלול, כולל קישור למפות וכו'. חפש אותו!
אתר מצוין, דרך אגב.
תודה רבה האתר מושקע ומפורט כולל גם רשימת העליות והקירות ...
23/10/14 09:34
80צפיות
כולל גרפים ונתוני שיפוע  ודוגמאות של רכיבות  לנ"ל .
גם בקישור השני יש תאור למסלול  ולשיפועים כולל תמונות  יפות וכו .

הכול טוב ויפה  אבל השיפועים  קלים מתונים מדי באופן יחסי לארסנל קירות ארצנו הקטנה .
כנראה שבאוסטרליה  סללו כבישים לפי מגבלות חוק התכנון והבניה הסטנדרטי .
 
בארץ יש הרבה אזורים כפרים של בני הדודים הממוקמים על צלעות הר והבינוי נעשה עצמאי ללא פיקוח של המדינה ,  וללא קשר לחוקים תקנות וכוי . ( הכפרים בוואדי עארה , בכרמל , ובגליל )
כך נוצרו עליות תלולות וקירות  מסוגים שונים ובאורכים שונים  שיפועים לא מהעולם הזו  חלקם אפילו נסגרו  לנסיעת מכוניות  .

 ב 4 שנים האחרונות מצאתי  מעל 100 קירות  מסוגים שונים .
 
אני מצרף לך 2 דוגמאות  לקיר התלול ביותר ולארוך ביותר :
התלול ביותר :  נמצאה בדיר אל אסד לקרת סוף העלייה בר"ח אל ג'בל ( ראוס אל ג'בל )-  160 מ'  30% ממוצע
לינק לגרף ( הקיר היה אמור להסגר ולשינוי אבל מטעמי תקציב לא בוצע עדין  ) .
הארוך ביותר : נמצא בצפון עין קיניה נבי אליה  - 2700  מ' 16% ממוצע
לינק לגרף  בסוכות האחרון טיפסתי שם בפעם נוספת )  .

ttp://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1046&MessageId=176669105
 
אוסטרליה  היה מתאם לי ( יש משפחה קרובה מצד אשתי  שם )  וחשבנו גם לעשות טיול לשם ללא קשר לרכיבה .

אריה סדובניק
 
 
הבט אריה
23/10/14 09:55
28צפיות
אני לא חושב שחיפשו ביום 'קירות' במובן שאתה עושה - להגיע לקיר ולכבוש אותו. זו פשוט רכיבה מאתגרת, עם עליות תלולות יחסית, שנרכבת באופן רציף בלי לעצור. בפעם שאני הייתי, שהייתה סה"כ שנה שניה ולא ממש משהו מאורגן, היו שם מאות רוכבים, הרבה בנות. זה לא משהו ליחידי סגולה.
 
לא שאני מחפש את זה באופן אישי, אבל יצא לי גם לרכב שיפועים סביב 25% שם (כאלה שנאלצתי לעצור באמצע, לא היו ממש ארוכות...), אז למי שמחפש יש את זה...
 
וזה מהשנה, עם הרבה תמונות יפות
22/10/14 22:38
50צפיות
מדהים לראות כמה עשו Everesting
23/10/14 09:45
37צפיות
למי שמסתכל בתמונות, החולצות שרשום עליהם Hells500 עם פס אפור, זה אומר שאותו בן אדם עשה Everesting.
אי אפשר לרכוש את החולצות האלו מבלי להשתייך למועדון ה Everesting (לאחר שמשלימים Everesting מקבלים גישה לאתר סגור שדרכו מקבלים עדכונים על כל מה שקשור לאתגר וגם אפשרות לרכוש את הציוד הנ"ל)
זה דווקא די מובן
23/10/14 23:52
8צפיות
הרי הרעיון הומצא באוסטרליה, כלומר כבר הספיקו 'לגלגל' את זה קצת לפני ששמעת על זה.
בנוסף, יש שם להערכתי שיעור רוכבים עממי גבוה פי 10 מאשר כאן.
תוסיף לזה שלאנשים שם יש הרבה יותר פנאי לעסוק במה שהם אוהבים (גם אם זה אתגרים קשים) ותקבל מספרים גדולים בהרבה מכאן.
 
הכוונה שלי בנושא הברוטים המרחקים גדלו מאוד לא זוכר אם ...
20/10/14 17:42
204צפיות
 היו רכיבות לפני 2010 למרחקים של 1000 ק"מ  ויותר .
 
זו קפיצת המדרגה בתחום שלך מ  2010  הגדלת המרחקים .
גם אתה לא רכבתה שהייתה צעיר מרחקים של  1000, 1200 ו 1500,  ק"מ רכיבה רציפה .

 
בקטע שלי הקירות : רק אחרי 2010  , אחרי עיו חוד  ודיר חנה .
אני מצאתי וטיפסתי מעל  100 קירות מסוגים שונים באורכים שונים מהצפון לדרום  , רובם בתחום הכפרים של בני הדודים  .
 
עד 2010  התייחסות לקירות  היתה  מה שקיים בצובה , בעקרבים , במבוא חמה , בכניסה למגידל שמש  וכו' .
כל המקומות האלו  הם שיפועים מצחיקים  ביחס  לקיר אמיתי . .

אריה סדובניק
º
כל הכבוד ארז!
20/10/14 04:50
85צפיות
ברווט 1200 יום שלישי 22:00 נמל ת"א מיגדלור 90שעות
19/10/14 13:24
278צפיות
טיול בישראל  בעקבותיו של הורדוס המלך האדומי .
ת"א --קיסריה--האלה--צומת קמה--מדרשת בן גוריון--מצדה--מצפה רמון--אילת--תא
ייערכו שני מחזורים לישראלים  השבוע ולתיירים שבוע לאחר מכן
יש רשימת משתתפים ? למה לא פורסמה? טל?
19/10/14 18:31
135צפיות
                                  
                      
אין צורך לשמור על חשאיות. זה אירוע ספורט ...... לא מבצע של היחידה בעורף האוייב .......
משתתפים
19/10/14 19:16
214צפיות
טל
איציק
שוקי
אסף
אודי
לידיעתכם יהיו 29 תיירים שטל הצליח לארגן  בשבוע הבא ורק על זה מגיע שאפו
הרשימה מפורסמת באופן פומבי החל מרגע פתיחת ההרשמה ב 1 בינואר
19/10/14 21:15
187צפיות
ניתן לראות את רשימת הרוכבים העדכנית כאן: http://israeli-randonneur.blogspot.com/2013/09/159...
 
נכון לזמן כתיבת שורות אלו, רשומים 5 רוכבים מישראל, ו 30 רוכבים מחו'ל (אחד מהם מתכוון לרכוב עם הישראלים.)
 
טל.
º
צודק. אני קראתי את הפוסט בעברית ושם אין רשימה
20/10/14 05:50
56צפיות
שאפו לכולם. כזה עוד לא היה לנו. כבוד גדול לאסף, שרכב ברווט
21/10/14 11:57
98צפיות
200 ראשון בחייו לפני שנה ומשהו.
 
 
עוד כמה מילים על המשתתפים (מהמעט שאני יודע...)
21/10/14 12:28
117צפיות
אודי: סיים שתי סדרות ברווטים בשנתיים ברצף.
למיטב ידיעתי, הוא הישראלי השני שהצליח להשיג את זה. וזו רק השנה השניה שהוא רוכב בברווטים!
(להמחשה: אני השגתי את זה רק ב 2011, אחרי 5 שנים של רכיבה בברווטים.)
 
שוקי: התחיל לרכוב ברווטים רק העונה.
הרכיבה הכי ארוכה שלו לפני ברווט 200 היתה הרכיבה למען בית השנטי, לפני כשנה.
 
איציק: אין לי הרבה מה להוסיף על מה שכולם יודעים, הוא אחד הרוכבים המנוסים ביותר בארץ ברכיבות ארוכות.
 
אסף: כפי שנכתב, התחיל לרכוב ברווטים רק העונה.
 
Akos, (נהגה אקוש, הרוכב מהונגריה)
הוא הנציג של המועדון הצרפתי בהונגריה.
בשנה שעברה הוא אירגן ברווט 1200 שם, ואיציק ואני השתתפנו בו.
השנה הוא כבר אירגן ברווט 1400 בהונגריה.
 
טל.
º
למען אלו שרוצים לעקוב אחרי יש מפה ,יש דיווח , או איתוראן GPS
21/10/14 13:30
57צפיות
טוויטר
21/10/14 13:44
97צפיות
אני אשתדל לעדכן מדי פעם בטוויטר שלי: https://twitter.com/IsraeliRando
לפני שמישהו ישאל - כרגע, פייסבוק זו לא פלטפורמה מתאימה לעדכונים מהסוג הזה.
טוויטר הרבה יותר מקובל בעולם למטרה הזו.
 
אני לא אפעיל את האופציה של "מפה מקוונת" הפעם.
 
טל.
º
ולמה לא לעדכן בפורום???
21/10/14 17:11
28צפיות
º
ברור שגם בפורום!
21/10/14 17:49
28צפיות
וכמובן צריך להזכיר את יאן שרשימת השגיו ארוכה ומרשימה במיוחד
21/10/14 19:06
96צפיות
שלא משתתף בגלל שלא אושר לו להשתתף על ידי מארגני הברווט מסיבות לא עניניות.
חבל.
יאן הצהיר כבר לפני חודשים שהברווט הזה לא מעניין אותו
21/10/14 19:07
105צפיות
בלי קשר ל"סיבות לא ענייניות" (בין אם הן קיימות או לא...)
 
טל.
לעומת זאת יאן הצהיר על רצונו להשתתף ב PBP בפעם השניה
21/10/14 20:27
99צפיות
אבל לאור התנהלות שלוחי הארגון הצרפתי גם אם יבקשו יפה לא ישתתף יותר בברווטים.
בריאות ומהירות.
גם בפורום אופני כביש היו צינזורים לא ענייניים
22/10/14 15:45
63צפיות
עד לאחרונה.
ככה זה כשהסמכות מרוכזת בלעדית אצל אנשים מסויימים, ויכולת הערעור על החלטותיהם אינה מתיישבת עם מסורת הדמוקרטיה המודרנית.
 
לא נעים, לא נורא.
º
הצינזורים בפורום היו מאד עניניים :)
22/10/14 16:45
28צפיות
º
22/10/14 17:05
11צפיות
בהצלחה לכוווולם!!
21/10/14 14:33
72צפיות
מקווה להיפגש בהמשך העונה.
º
אשתדל ,ככל שאוכל, לעדכן את הפורום בזמן אמת
21/10/14 17:24
39צפיות
בהצלחה לכולם
21/10/14 18:26
55צפיות
אתגר גדול לכל רוכב ובעיקר למי שלא רכב מרחקים סביב ה 1000 ק"מ, 
מזגהאוויר צפוי להיות טוב , 
רק בריאות ושמרו על עצמכם .
והנה תמונה על קו הזינוק במגדלור
הודעה זו מכילה תמונות
21/10/14 23:54
110צפיות
מימין לשמאל:
אסף
שוקי
אודי
אקוש 
טל
º
מה גיל הרוכבים הממוצע
22/10/14 13:17
26צפיות
שותף\פה לרכיבת שבת מכפר טרומן\שוהם ( ברמת מתחיל\מתקדם)
21/10/14 12:56
69צפיות
הי ,
חדש ברכיבה כחצי שנה מחפש שותף\פה או קבוצה נחמדה לרכיבת שבת .
אני יוצא מאיזור איירפורט סיטי.
?WHAT IS CYCLOCROSS?
20/10/14 21:02
143צפיות
בחינם אתר הקניות של ישראל

ערכת לק ג'ל

כולל מנורה, רק ב495 ש"ח היכנסי והזמיני עוד היום>>>


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה