לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
אופני כביש: זרימה, שקט, מהירות, מאמץ, יופי, קלילות, חיים. מי שלא רכב על אופניים קלי משקל, עם צמיגים דקיקים, כאילו לא רכב מעולם. אופני כביש, הם אופני המירוץ שהכרתם כילדים, שולטים ברמה בעולם האופניים כבר יותר ממאה שנים וימשיכו לשלוט גם בעתיד... בפורום אופני כביש תמצאו משוגעים לעניין, המנסים לנווט את דרכם במציאות התחבורה הקשה של ישראל. הפורום עוסק גם במרוצי האופניים העולמיים, ובראשם הטור דה-פראנס. היכנסו אלינו ולא תצטערו.

*** אין לפרסם הודעות קונים/מוכרים או הודעות מסחריות ללא אישור המנהלים ***
המקום הנכון
לכל מה שקשור באופני כביש. טיולים, מירוצים, אימונים וסתם חוויות.
הודעות שאינן בנושא הפורום - ימחקו ללא התרעה.
לאתרים נוספים שכדאי לבקר בהם - לחצו על הלינק
 
המשך...
הודעה חדשה

הטור של קטלוניה, סיכומים
הודעה זו מכילה תמונות
30/03/15 18:15
13צפיות
אלחנדרו וולוורדה מנצח שוב (בפעם השלישית) גם בקטע 7 ומקדים את בראיין קוקאר של יורפקאר וסרגי צ'רינסקי של קטיושה. בסך הכל קטע ללא הפתעות מיוחדות כשמספר התקפות של רוכבים בודדים (דן מרטין במספר פעמים בחלקים המסיימים) נבלמות על ידי קבוצות בעלות אינטרסים (מוביסטאר רכבה בחלקים גדולים של הקטע בחזית בכדי למנוע הפתעות ולהבטיח סיכויים 'ראויים' לוולוורדה). וכך הגיע סיום שהיה לא יותר מצפוי – וולורדה שהגיע למרוץ בכושר גבוה, ותוואי המרוץ גם התאים לשאיפותיו, אמנם לא הצליח עקב התאונה האומללה בקטע 3 לנצח את המירוץ ונאלץ להסתפק בשלושה נצחנות קטעים כן הצליח לשדרג עצמו לפודיום לאחר שני הנצחונות (וזמני הבונוס שהוענקו בגינם) בשני הקטעים האחרונים, 6 ו – 7. וולוורדה
 
Gent – Wevelgem 2015, פאוליני מקבוצת שורדים
הודעה זו מכילה תמונות
29/03/15 23:02
86צפיות
53/11. החבורה שאליה השתייך האיטלקי הוותיק (38), עשתה דרכה בשלב זה לעבר הקו וזאת לאחר שחבריה הצליחו לשרות 233 קמ' במזג אוויר אלים במיוחד שלרגעים, בחלק הפותח של המירוץ, היה נראה שיכריע את המארגנים ויביא אותם לשקול ברצינות אם להמשיך או לחדול. פאוליני החל במסעו לעבר הקו כשהרוכבים שהשאיר מאחור החלו בדיונים המוכרים בכדי להחליט 'למי כאן האחריות'. היו שם ניקי טרפסטרה וואנדנברג של אטיקס (שוב לאטיקס היה בסיום יתרון מספרי), וגראנט תומאס של ס
 
Riders on the storm
30/03/15 09:39
63צפיות
וְתַשְׁלִיךְ לדיץ' כָּל- אופנייך
הודעה זו מכילה תמונות
30/03/15 18:12
11צפיות
דרושה קסטה אחורית
29/03/15 12:27
120צפיות
אני צריך להחליף את הקסטה האחורית שלי הקיימת מסוג 12-27 שימנו, 105. לפני שאני מזמין מאיביי אשמח לשמוע אם מי מכם מחזיק קסטה מיותרת ומעוניין למכור. 
לגבי ההחלפה, אשמח למענה מאנשים טכניים שמבינים: 
1. האם ההחלפה פשוטה או שרצוי לגשת לחנות אופניים? למעט החלפת פנצ'רים/צמיגי וכד' די הדיוט בכל היתר אבל עם חוש טכני ממוצע+. 
2. האם אני יכול לרכוש קסטה 11-28 והיא עדיין תתאים לי לאופניים (טרק מדון 4.5 2010), מעבירים 105. 
 
תודה
משה
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
החלפת קסטה דורשת ציוד מתאים
29/03/15 13:49
99צפיות
לגבי התאמת הקסטה - יש שני מדדים:
רוחב הקסטה - מספר גלגלי השיניים חייב להתאים, הסטנדרט הנפוץ מזה שנים הוא 10.
גודל הגלגל"ש הגדול ואורך המעביר גם צריכים להתאים.
 
אישית אני רוכב על 105 עם קסטה 11-28, כך שלכאורה התשובה היא כן - עדיין הייתי ממליץ לבצע את ההחלפה אצל מכונאי ולוודא את הנתונים
אין שום בעייה אתה יכול גם להרכיב 12-30
29/03/15 15:18
93צפיות
עם אותו מעביר, הכלים הדרושים : מפתח קסטה שימנו,מפתח שורט לקסטה[שרשרת עם ידית אחיזה] רצוי בוקסה 1 צול וידית ראט'צ. ולא לנסות עם מפתח שוודי .
נוסף לכך יש לך סרטונים ביוטיוב.
תודות על התגובות ושאלה נוספת...
29/03/15 17:08
99צפיות
כמו שאמרתי, הקסטה האחורית שלי 12-27 והקדמית 34-50. בעליות צובה אני די מתענה (פעם, לא כ"כ מזמן היה יותר קל, פשוט הגיל כנראה וחוסר העקביות..). בכל אופן, לחובב עליות, האם פלטה קדמית של 11-28 תשפר מאוד את יכולת העלייה (פחות עינוי יותר קאדנס) או שצריך לעשות משהו גם עם הפלטה הקדמית? 
תודה
עם יחס 1.25 גורם לך עינוי בצובה אתה צריך שינוי קונספציה ...
29/03/15 17:55
209צפיות
השינוי המיוחל ל 28  יחס 1.21  זה קטנה  . צובה בקטע הרלוונטי זה סה"כ  2 ק"מ עם  %  10 ממוצע אם שפועים משתנים .

עתה עדין   צעיר  בשיא   או שתתאמן יותר , תתיעץ עם מאמן  , או שתעבור ליחס יותר נמוך משמעותי  שווה ערך לטריפל עם 28 יחס 1.07 .
ע"י  שינוי משמעותי לקסטה גדולה יותר יש סרם  אפקס  11-32 סופר קסטה  לכביש - זה דורש  להחליף  גם מעביר  אחורי ארוך מתאים .
 
לגבי החלפת קסטה  מהשאלה הראשונה
עדיף שהעבודה תתבצע  ע"י  מכנופן  משני סיבות ...
החלפת קסטה זה לא פעולה שגרתית  ובמיוחד שיש  שינוי בגודל 12-27  ל 11-28
צריף לעשות כיוון הילוכים תואם . סה"כ זה מחיר מקסימום תחויב בשעת עבודה במקום מקובל ואמין כולל אחריות

הסיבה הנוספת  צריך לתת פרנסה - אחרת העסקים בארץ  יסגרו  .
 
יש לי הרבה ידע בנושא  - כרגע לפני הפסח  אני עמוס  זמני מוגבל - המשפחה שומרת פסח  ותפקדי בכוח  ניקיון צבע  והכשרת הבית לפסח כדת וכדין  .

אריה סדובניק

 
נסה את אנגלירו פעם, יכניס את רמת רזיאל לפרופורציות
29/03/15 19:11
166צפיות
או משהו קצת יותר נגיש, הר אדיר. לעליה של רמת רזיאל לא ממש תרוויח מהתוספת הפעוטה לדעתי, למרות שזה בהחלט יקל מעט.
לפי דעתי אם קשה לך לעלות את צובה
30/03/15 07:36
74צפיות
עם יחס הילוכים כמו שיש לך יש לך שתי אפשרויות :או לעבור לטריפל או פשוט לא לעלות את צובה, תתחיל עם העלייה של צור הדסה או נס הרים, תכנס לכושר ואז לא תצטרך להחליף קסטה.
זכור לי בעשור הקודם היית שם - אבל לא ברור לי אם ...
30/03/15 11:47
112צפיות
הטיפוס שלך באנגילרו היה רצוף ללא עצירות גם ב 6 ק"מ האחרונים שהם הרלוונטים לקושי .
ובמיוחד הק"מ השלשי מהסוף ששם הממוצע כ 17% .
 
לצורך זה דורש יחס העברה נמוך מתחת ליחס 1.1 לרוב המטפסים .

בעידן לפני הקומפקט השתמשו המקצוענים בטריפל 30/27
בתקופת הקומפקט נעשה שימוש ב 34-32  אפילו קונטודור , ניבלי והמטפסים הטובים  36-32
יש  גם רוכבים שעשו שימוש בדאבל עם קסטה 36  , הכל כדי להוריד את יחס העברה לאזור 1.1

הערה - לגבי יחס העברה שהמקצוענים משתמשים – לדעתי אין להם בעיה  לטפס זאת ביחסי העברה גבוהים יותר גם עם דאבל .
אבל המשמעות זה יפגע בקצב המהירות בטיפוס , כך שכל רוכב בוחר לעצמו את היחס האידאלי עבורו בתחרות .
 
לפני כשנה וחצי חיפשתי בנרות ברשת  בתכנות הטרינר עם המצאות המדומה  את האנגילו והזנקולין  ולא מצאתי
כנראה הם לא מתאמים להדמיה ורטואלית  גם עבור הטרינריים החזקים ביותר שיש .
 
אריה סדובניק
 
4 פעמים ביקרתי שם, בראשונה הגעתי עם דאבל רגיל
30/03/15 12:14
126צפיות
וכשהגעתי לקיר [יש לו שם משלו! la cueña les cabres] הרגשתי בדיוק כך
לשאלתך - בכל 4 הפעמים לא צלחתי את הקיר המדובר כולו, למרות שהחלפתי יחסי העברה - כי גם הכושר ירד בהתאמה... אני מאמין שהיום לאור נסיוני בצפון רכשתי מעט נסיון בקירות על חשבון זה, עדיין בספק אם אצליח.
זה לדעתי יותר קשה מאנגילרו - נמצא בארץ חוקי ולפני הרגלים .
הודעה זו מכילה תמונות
30/03/15 16:45
97צפיות
הכוונה בקובץ לסימון הגרף האדום  שצובה משמש ק : מ ויזואלי  (את הגרף הזה פרסמתי בעבר)
2 הגרפים אופסו לאותו ק: מ כך אפשר לראות גם ויזואלי את ההבדלים .

למרות שזה הרבה יותר קצר  אבל  הסיבה לקושי  - תנסה לראות בדמיון  2.7 ק"מ   עם 16% ממוצע  וכולל קירות  20% - 30% .

גם שהייתי לפני שנה וחצי  בשיא היכולת בטיפוס קירות  עם אופני סגל - סופר טנקר ביחס הילוכים 39/36  זה היה קשה ונעשה עם עצירה בעין קיניא .
 

היום אני לא מתקרב לשם אפילו אם יצעו לי  ארוחת גורמה בחינם .

אריה סדובניק
 
 
איך מרכבים קסטה שימנו 105
30/03/15 10:41
30צפיות
איך מרכבים קסטה שימנו 105
Gent-Wevelgem 2015, קדימון
הודעה זו מכילה תמונות
28/03/15 23:12
135צפיות
האירוע השלישי ב'קרנבל-פלאנדריה-השנתי' נחשב בדרך כלל כמרוץ-מאיצים, וזאת עקב מורכבותו הפחותה יחסית של התוואי. המרחק אמנם נכבד (239 קמ'), וגם יש כאן מספיק גבעות (יותר מ – 12 קמ' של טיפוס פרוסים על פני 9 הגבעות), אפילו ביקור בצרפת!!! (מקמ' 97 עד ל – 145). אמנם תוואי המירוץ חותך דרומה טרם המפגש עם קו חוף הים הצפוני אך לא רוח ולא גשם יהיו משאבים במחסור הפעם. אז למה למאיצים? מבט חטוף בטבלת המכשולים מראה שעל אף שהרוכבים יעברו (בפעם השנייה) את הקֶמֶלברג האי
 
המון תאונות בשנה שעברה, והיום עוד יורד גשם...
29/03/15 12:11
82צפיות
אולי נדמה לי, אבל העונה עוד לא התחילה וראינו כבר הרבה כוכבים על האספלט.
'זה חרא של מירוץ, זה בכלל לא 'קלאסי'
הודעה זו מכילה תמונות
29/03/15 14:43
135צפיות
אני לא אוהב אותו', טום בונן לפני ה - Gent-Wevelgem ב - 2011
'זו הייתה הרגשה מיוחדת... לניצחון במירוץ לאחר כל כך הרבה שנים יש בהחלט טעם מיוחד', טום בונן לאחר הנצחון ב - 2011
בתמונה: תקלה לאטיקס (ע"י hetiskoers@)
קצת יותר מדי הפעם
29/03/15 15:56
89צפיות
מעניין אם המארגנים לא יעצרו. עדיין 124 קמ' לרכוב
"Organisator please neutralize this race @GentWevelgem to dangerous #SafetyFirst"
Rik Verbrugge  של IAM
סטרימינג אפשר למצוא כאן
שוב סאגן נתקע בלי קבוצה...
29/03/15 17:46
88צפיות
שני רוכבים של קוויקסטפ מקדימה.
מעניין אם קראו את השירשור מתחלת העונה וידעו איך לנצח...
לוקה פאוליני "המבוגר האחראי" לוקח. יופי של מרוץ!
29/03/15 18:51
77צפיות
גראנט תומאס הוא ללא ספק המפסיד העיקרי והיה נראה הכי טוב בכל החלק האחרון של המרוץ. מצמץ ברגע הלא נכון.
 
פאוליני עשה לטרפסטרה בדיוק את התרגיל שטרפסטרה עצמו עשה בפריז-רובה בשנה שעברה. בן 38, הוביל כל כך הרבה רוכבים אחרים להישגים, בהחלט מגיע לו. כל הכבוד.
אני לא מסכים
הודעה זו מכילה תמונות
29/03/15 20:31
83צפיות
לא יודע מי היה 'הכי טוב'. טרפסטרה גישר לקבוצת הבריחה מהדבוקה ממרחק גדול וגם סבל פעמיים מתקלות בקמ' האחרונים. מצד שני תומאס עשה את הדבל סלטה והצליח לחזור. קשה לדעת. 
עצוב שאף אחד לא יזכור את רולאנדס - הוא רכב 65 קמ' לבד בתנאים מחרידים (רק 39 רוכבים סיימו את המרוץ) מחזיק את הדבוקה כולה על גבו!
המרוץ הטוב של השנה!
משחק הפנטזיה
29/03/15 20:29
41צפיות
למרות שלא נכלל ברוכבים המדורגים במשחק, ולמרות שאיש לא קפץ על המציאה ובחר בו למשחק (אם לא בזכות עצמו, לפחות כפועל של קריסטוף), לוקה פאוליני לא נבהל מחוסר הכבוד שלנו וגם לא מהרוח והגשם, ושייט לו בחוכמה רבה לניצחון גדול.
רק Alon Erez בחר בטרפסטרה שסיים שני, ובתומאס, זה כבר ידוע, איש לא בחר. כך שבדרוג הכללי במשחק לא חלו שינויים גדולים והצמרת, שלא צברה נקודות במרוץ היום, נשארה על כנה.
º
תיקון טעות, מי שבחר בטרפסטרה הוא yshore
29/03/15 22:10
30צפיות
º
30/03/15 13:16
1צפיות
הטור של קטלוניה, עידכון יומי
הודעה זו מכילה תמונות
26/03/15 19:18
176צפיות
חבורת בכירי דירוג כללי בודדו עצמם בקמ' המסיימים מכול היתר, וכול שנשאר להם היה לתזמן כהלכה את שחרור המצערת. דן מרטין התקיף ראשון אך התחרט וחזר לאחור, אך לואן גארדרן כבר לא היה מה להפסיד אחרי קטע 3 אבל היה לו משהו להוכיח, והוא יצ
 
הרוח הרעה, עידכון יומי
הודעה זו מכילה תמונות
27/03/15 20:24
134צפיות
וולורדה מנצח בפעם השניה בטור הקטלוני ומדלג עקב הניצחון מהמקום התשיעי לרביעי. רוח שטות משוטטת פגיעתה הייתה רעה והיא פגשה את הדבוקה ~ 50 קמ' מהקו וגררה את פירוקה לגורמים. וכך בחזית, מוכנים כמו תמיד לכול תרחיש (כיאה למעמד), התבודדו שוב בכירי דירוג כללי, כמעט כולם (מרטין וקלדרמן נעדרו). הרוח המשיכה והשתובבה ולא איפשרה לפירורי הקבוצות שמאחור לסגור את הפער לחזית. וולורדה היה נראה מלא חיים ואמביציה, באופן לא מפתיע לאחר התקלה של קטע 3 ; הו
 
קרלטון קירבי במיטבו
הודעה זו מכילה תמונות
28/03/15 14:44
100צפיות
הטור של קטלוניה, קונטאדור נופל (וידאו), עדכון יומי
הודעה זו מכילה תמונות
28/03/15 20:44
122צפיות
סרגי צ'רינסקי של קטיושה מנצח מקבוצת בריחה ומקדים על הקו את ג'וליאן אלאפיליפ של אטיקס ומרסיי פטרסקי של CCC שהוביל את התחרות אחרי הקטע הפותח. קונטאדור שרכב בחזית הדבוקה שסיימה בפיגור של 1.50 דק' הספיק לפגוש את האספלט בקרוסלת התנועה האחרונה, ~ 2 קמ' מהקו אך לא מאבד זמן (חוק שלושת הקמ' האחרונים) ושומר על מק
 
º
איך מנפחים צמיגי אופני כביש
28/03/15 13:28
127צפיות
עם משאבות שמסוגלות להגיע ל-PSI הרצוי
28/03/15 14:00
107צפיות
ועם פייה של PRESTA (ונטיל צרפתי)
 
השאלה הבאה - מה הPSI הרצוי? רשום על הצמיג טווח. תנאי הדרך/מזג אוויר/משקל גוף ישפיעו על המילוי הרצוי בטווח.
במשאבת רצפה עם מד לחץ, כזו למשל
28/03/15 16:14
123צפיות
ומנפחים ללחץ הרצוי לפי הכתוב על הצמיג
E3 Harelbeke, איך הכול התפתח
הודעה זו מכילה תמונות
28/03/15 05:33
133צפיות
גראנט תומאס של סקאיי מנצח בהרלבקה ומקדים את שטיבאר וטרנטין של אטיקס קוויק סטאפס. תומאס התקיף את שני חבריו לקבוצת הבריחה המכרעת של המירוץ 4.4 קמ' מהקו, ולמרות שהוא תפס אותם בהפתעה הם הגיבו בסך הכול די מהר. האחד, שטיבאר, לא מצא אז מספיק עתודות אנ
 
שתי נקודות
28/03/15 13:38
73צפיות
מתוך התאור החי של סייקלינג ניוז
16:55, 20 ק"מ לסיום, פער של 43 שניות.
16:58, פער של 21 שניות
17:00 ואן אוורמט נופל
17:04, 14 ק"מ לסיום, פער של 52 שניות. Van Avermaet's accident has slowed down the chase 
לדעתי, כל התוצאות היו יכולות להיות שונות לולא נפל ון אוורמט. כי הדבוקה שרדפה אחרי שלישיית המובילים האטה כדי לראות מה קורה עם ון אוורמט ועד שקטיושה לקחו עליהם את נטל ההובלה עברו עוד כמה שניות ומייד נפתח פער מחדש. הדבוקה הרודפת הייתה חזקה מאוד והיו שם פועלים שעבדו בשביל הלידרים שלהם, וברגע שהפער היה יורד ל-10 שניות 10 ק"מ מהסיום הכל היה נראה אחרת.
הרשים אותי מטאו טרנטין מקוויקסטפ. נראה שרוכב די בקלות. סגר בריחות כשהיה צריך ולקח את קריסטוף בספרינט של הדבוקה. קצת קשה לבלוט בקבוצת כוכבים כמו קוויקסטפ, אבל אולי העדרו של בונן ייתן לו תפקיד בכיר יותר במרוצים של ספרינט בסוף כמו גנט-וולגם (אם קאוונדיש לא יגיע לסיום).
משחק הפנטזיה
28/03/15 13:51
37צפיות
למרות מחירו הסביר, 80 ש"ח, איש לא בחר בגראנט תומאס לקבוצה שלו. בשטיבאר שסיים שני בחרו 4 משתתפים ומשתתף אחד בחר בטרנטין שסיים שלישי ולא נכלל ברוכבים המדורגים. 
7 משתתפים בחרו בקנצ'לארה בקבוצה שלהם ופציעתו הקשה יחסית מרעה מאוד את מצבם במשחק. אחרי המרוץ של אתמול, כבר יש נקודות לכל הקבוצות.
במשחק ממשיך להוביל עבדכם הנאמן עם 210 נק'. במקום השני motibu  ובמקום השלישי אילן קורץ עם 190 נק'. מצורף הקובץ של המשחק.
פגיעה חמורה בשידורי מרוצי האופניים בארץ מאפריל
27/03/15 19:41
236צפיות
הוט עומדת להוריד את יורוספרט 2 ויורוספורט HD 
לא פגיעה כל כל קשה...
28/03/15 12:56
179צפיות
עד כמה שהבנתי (מנציג שירות, אז בבקשה פרספקטיבה בהתאם) יורוספורט HD מפסיק שידוריו כפי שערוץ 558 הפסיק את שידוריו וכעת אפשר לראות ב- 58 HD וכך יהיה גם עם יורוספורט הרגיל בו נוכל לראות HD.

לגבי יורוספרוט 2 זה באמת קצת מעצבן, אבל כשלערוץ יש רייטינג כל כך קרוב לאפס הוא לא מחזיק מעמד ובמילא אפשר לראות כל שידור (של מרוץ אופניים) שיש ב- 59 גם ברשת.
מחפש שותף/ה לרכיבת כביש
28/03/15 12:19
86צפיות
שלום לכולם,
בן 37 מנשר, מחפש שותף/ה לרכיבת כביש (בעיקר בשבתות בבוקר).
אין לי רכב ולכן נקודת היציאה שלי היא מהבית בנשר (צמוד לאולם האירועים "הינומה").
כושר רכיבה התחלתי (עד 25-30 ק"מ).
אשמח לפניות במסרים הפרטיים.
Harelbeke E3, קדימון
הודעה זו מכילה תמונות
27/03/15 09:01
141צפיות
המירוץ השני של 'שבוע פלאנדריה' – Vlaamse Wielerweek – ארוך וקשה יותר מהראשון, ולחלק מהמתחרים ישמש כחזרה אחרונה לפני האירוע הגדול ביום ראשון של תחילת אפריל ב'סובב פלאנדריה' (חלק יבחר אולי לקחת חלק גם ב'מירוץ-המאיצים' ביום ראשון הקרוב – Gent – Wevelgem - ואולי אף (לפחות בחלק) מ'שלושת הימים של פאן' באמצע השבוע), אז מה בכול זאת מפ
 
 
תפריט בבר פלאנדרי מצוי
º
רוח בפנים בסיום
הודעה זו מכילה תמונות
27/03/15 13:22
78צפיות
קנצ'לארה מחוץ למרוץ לאחר תאונה
הודעה זו מכילה תמונות
27/03/15 15:49
124צפיות
תמונה  Espen J. Lee @espenjlee
 
קנצ'לארה מחוץ לתמונה גם להמשך
הודעה זו מכילה תמונות
27/03/15 16:33
134צפיות
לדברי עיתונאי ששוחח עימו לפני שעלה לרכב הקבוצה. בכול מקרה הוא מחוץ ל - Gent-Wevelgem ביום ראשון. הוא לא היחידי שהספיק לפרוש כבר מה - E3 - גם Langeveld, Voeckler, Amador, Erviti, Wagner, Vegard Breen, Dockx בחוץ.
 
שידור חי מהמרוץ כאן
"בנק מסלולים"
26/03/15 19:53
140צפיות
הצעה להנהלת הפורום,
מדוע לא לבנות בפרפרZה מ- "בנק המטרות" (המודיעיני...) תיק מסלולים,  ובו יקובצו מירב הפרטים כמו שוליים, פופלריות, נגישות, בעיות ספציפיות למסלול, ובמיוחד לרתום את אריה סדובניק - ולמצוא דרך לתגמלו בהתאם - ליצירת גרף גבהים ומרחקים כפי שהוא מיטיב לעשות.
 
 
 
בברכה
יאיר
יש אלבום מפות, אמנם לא יזיק לו רענון ותוספות - כולם מוזמנים
27/03/15 13:43
101צפיות
להציע תוספות, המפות כרגע לא ממש מעודכנות אך עדיין מייצגות את המציאות
באדיבותו של אמיר מנהל פורום ריצה וטריאתלון
27/03/15 07:39
171צפיות
אתר יוטיוב להסברים מאירי עיניים לאופניים.
 
 
 
תודה אמיר.
הרחוב השימושי התלול ביותר בזכרון יעקב = סטרומה 12% ממוצע ...
הודעה זו מכילה תמונות
26/03/15 20:03
244צפיות
אורכו  כ 200  מ' זה לא משהוא קשה  - אבל האורך והשיפוע הקבוע נותן אפקט  ויכול לשמש  קיר למתחילים .

לאינפורמציה  - הקיר של זכרון יעקב  זה רחוב בית צידה  שהוא רחוב בין בנינים  18% ממוצע אבל רק 130 מ' .
 
בערב הייתי בביקור ברחוב ליד אז היה שווה לבדוק .
 
מצורף מפה עם סימון  כולל הגדלה ממוקדת .

אריה סדובניק
 
החבורה של קנצ'לארה מתאמנת על ה'משטח' ווויגינס מחייך
הודעה זו מכילה תמונות
26/03/15 15:39
187צפיות
לא הוא ולא קבנדיש בהרכב ל - E3 מחר
ארכיון הודעות
Flix
בחינם אתר הקניות של ישראל

ערכת לק ג'ל

כולל מנורה, רק ב495 ש"ח היכנסי והזמיני עוד היום>>>

מועדון איילות- אירגון מירוצים

הכונו הכונו...

מרוץ הרצליה יוצא לדרך, לפרטים נוספים , הכנסו >>


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה