לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
פורום אופני כביש
אופני כביש: זרימה, שקט, מהירות, מאמץ, יופי, קלילות, חיים. מי שלא רכב על אופניים קלי משקל, עם צמיגים דקיקים, כאילו לא רכב מעולם. אופני כביש, הם אופני המירוץ שהכרתם כילדים, שולטים ברמה בעולם האופניים כבר יותר ממאה שנים וימשיכו לשלוט גם בעתיד... בפורום אופני כביש תמצאו משוגעים לעניין, המנסים לנווט את דרכם במציאות התחבורה הקשה של ישראל. הפורום עוסק גם במרוצי האופניים העולמיים, ובראשם הטור דה-פראנס. היכנסו אלינו ולא תצטערו.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופני כביש

אופני כביש: זרימה, שקט, מהירות, מאמץ, יופי, קלילות, חיים. מי שלא רכב על אופניים קלי משקל, עם צמיגים דקיקים, כאילו לא רכב מעולם. אופני כביש, הם אופני המירוץ שהכרתם כילדים, שולטים ברמה בעולם האופניים כבר יותר ממאה שנים וימשיכו לשלוט גם בעתיד... בפורום אופני כביש תמצאו משוגעים לעניין, המנסים לנווט את דרכם במציאות התחבורה הקשה של ישראל. הפורום עוסק גם במרוצי האופניים העולמיים, ובראשם הטור דה-פראנס. היכנסו אלינו ולא תצטערו.
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום
*** אין לפרסם הודעות קונים/מוכרים או הודעות מסחריות ללא אישור המנהלים ***
המקום הנכון
לכל מה שקשור באופני כביש. טיולים, מירוצים, אימונים וסתם חוויות.
הודעות שאינן בנושא הפורום - ימחקו ללא התרעה.
לאתרים נוספים שכדאי לבקר בהם - לחצו על הלינק
 
 
המשך >>

למה לא מוכרים/קונים ציוד ואופניים בשרשור מיוחד ?
30/08/2015 | 22:07
3
אני חושב שזה יכול להיות דבר מבורך, אם יפתח שרשור קנייה/מכירה של אופניים וציוד הקפי 
 
בטוח שלהרבה חברים פה יש מה להציע למכור או מעוניינים לקנות ... והחלפות 
 
 
מנהל פורום לטיפולך 
VUELTA 2015, סטויבן מנצח, בוקמאן נפצע, שאבאס עדיין באדום,ומה
30/08/2015 | 04:56
14
115
צפוי בקטע 9
ג'ספר סטויבן של טרק מנצח בקטע 8 ומקדים על הקו את בילבאו של קאחה רוראל וקווין רזה של FDJ. סטויבן הצעיר (23) גדול המידה, הבלגי המבטיח של טראק, היה במקום הנכון בזמן, עת שמחזית המרוץ שעשתה דרכה לעבר הקו נעדרו רבים מבעלי היכולת, חלקם (בוהני) לאחר שנאלץ לפרוש קודם לכן עקב התאונה הגדולה, 50 קמ' מהקו, שגבתה מלבדו גם את פרישתם של רוכבי דירוג כללי דן מרטין של קנונדייל וואן גארדרן של BMC, שתוצאות פגיעתו כפי שהסתבר מאוחר יותר לא היו משמחות כלל ועיקר,
 
היום בצרפת, המרוץ החד-יומי - הגרנד פרי של פלואה (Plouay)
30/08/2015 | 09:53
2
38
מרוץ חד יומי ותיק ויוקרתי שנערך בחבל ברטאן שבצפון מערב צרפת. לפני שנה ניצח סילביאן שוואנל, שמשום מה החליט לג'עג'ע השנה על הרי ספרד. משתתפים כמעט כל הרוכבים הבכירים שלא רוכבים בוואלטה: בונן, ז'ילבר, ון אוורמט, קריסטוף ועוד. אין שידור ביורוספורט אבל אני מקווה שיהיו שידורים ברשת. המרוץ אמור להסתיים בסביבות השעה 17:40.
קישור לשידור ברשת, עוד 26 ק"מ
30/08/2015 | 17:11
1
8
ניצחון לאלכסנדר קריסטוף מקטיושה במאוץ רב משתתפים
30/08/2015 | 17:52
8
כמו שקורה הרבה פעמים במרוץ זה, שורה ארוכה של התקפות במרוץ הגבעי מתנקזת בסופו של דבר למאוץ של כ-40 רוכבים והספרינטרים ששרדו מתמודדים על הניצחון. קריסטוף ניצח בצורה ברורה את פונזי האיטלקי מקבוצת south east האיטלקית ואת נוורדאוסקס הליטאי מקנונדייל.
עברנו שליש וואלטה עדין פרום וקינטנה בהמתנה - או שהם עייפים
30/08/2015 | 12:58
8
33
אריה להזכירך לפרום בטור הספיק מהלך אחד ביום אחרי המנוחה
30/08/2015 | 13:48
6
38
אריה להזכירך לפרום בטור הספיק מהלך אחד ביום אחרי המנוחה כדי לסדר לעצמו נצחון.
בנתיים הכל עוד פתוח, הפערים עדיין די קטנים.
יכול להיות אבל אין קטע שדומה למון ונטו שלפרום יש מומחיות בו
30/08/2015 | 14:17
5
25
קטע 10 בטור לא היה במון ונטו אלא בפירנאים
30/08/2015 | 14:30
3
42
זה בכלל לא עניין של מומוחיות אלא עניין של אסטרטגיה.
סקיי הורידו את הגרזן בקטע 10 ומשם רכבו הגנתי.
לא הבנתה אותי ננסה להסביר שוב ב 2 הזכיות של פרום בטור דפרנס
30/08/2015 | 15:41
2
69
הקטע שכלל את  הטיפוס למון  ונטו  ( לא חשוב בדיוק מה מספרו בסדר ) יצר את הפער שנשמר עד הסוף גם ב 2013 וגם ב 2015  בטור דפרנס .

פרום ברור כולל בעזרת  קבוצת סקי עשה אותו תרגיל  בשליש האחרון של הוונטו  פרץ  בעלייה הזו הראה ממחיות ועליונות על שאר המתחרים .

מון ונטו זו עליה  ארוכה מאוד כ 21 ק"מ  1700 מ' הפרש גובה כ 8% ממוצע  אין בוולטה  משהוא דומה
( מתחלקת ל 3   שליש ראשון מתון שליש שני תלול  שליש  אחרון בנוני .)

2 הערות חשובות שכתב  natyh בתגובה .
פרום תלוי ביכולת הקבוצתית, בקטעים עליות מתגלגלות .
והכי חשוב פרום צריך עליה ארוכה  לא קטע מתגלגל .
 
אריה סדובניק
 
אריה אין קשר בין המציאות למה שאתה כותב
30/08/2015 | 17:16
1
27
השנה הטור בכלל לא ביקר במון וונטו.
פרום השיג את היתרון שלו בכלל בפיראנאים בשלב 10, ומשם הגן על הפער.
כל הכוונה שיש סיום בעליה ארוכה מאוד וכתבתי בתגובה הראשונה
30/08/2015 | 17:59
42
קטע שדומה למון ונטו  בתגובה השניה התבלבלתי ואתה צודק רק ב2013 טפסו את המונט ונטו .
אבל במהות  אני לא טועה ב2015  זה אומנם לא מונט ונטו  אלה סיום אחר דומה עליה ארוכה מעל 15 ק"מ עם ממוצע % 7.5 וזה היה אותו תרגיל של פרום ושל הקבוצת סקי  .
אז שם העליה זה לא מה שחשוב  חשוב באיזה סוג עליות יש לפרום יתרון  וזה הייתה הכוונה  .
 
בגלל שאני כותב מזיכרון  זה נראה לי די דומה  ולכן הטעות בשם ההר .
ולכן יש קשר למה שאני כותב למציאות  לגבי היכולת של פרום  .
 
הטעות בשם ההר לא משנה את הכוונה  שלי .
 
אריה סדובניק
הרמפה לפני הרמפה הסופית
30/08/2015 | 14:56
40
היא זו שמקטינה את היתרון של פרם מפני שברמפה לאחר קטע מישורי ארוך אין אף רוכב בעולם להוציא ניבאלי שיש לו יכולות להחזיק קצב גבוה בקטע טיפוס לאחר מישור ארוך .
 
אך מאחר שפרום יאלץ לעבור רמפה אחרת קודמת וגם אותה מהר היתרון שלו יחסית לאחרים קטן אך עדיין יש לו יתרון , מאחר וזו עליה קצרה יחסית למורינו רודריגז וולורדה קיימת יכולת להחזיק מעמד בקצב של פרום , ובספרינט סיום הוא יפסיד אם יגיע לזה . 
 
כל הקטע תלוי ביכולת הקבוצתית ,  למוביסטאר יש הרכב גבוה הפעם , השאלה כמה כוח יש לסקאי , השנה בוולטה הקבוצה נראית מעט עייפה לאחר הטור , פרום תלוי ביכולת הקבוצתית, קינטנה לא פאקטור משמעותי בקטעים הללו, הוא צריך עליה ארוכה לא קטע מתגלגל .  
 
עוד לא הסתיים שבוע ראשון...
30/08/2015 | 17:05
37

איני רואה את פרום מביא את יכולות הטור דה פראנס שלו לוואלטה, אבל צריך לדייק בתחזיות על בסיס עובדות.

1. לא צריך יכולות של הטור דה פראנס כדי לנצח בוואלטה, זה נכון גם לגבי הג'ירו.
יש שני מרכיבים עיקריים שעושים את ההבדל הגדול בין הטור לשני הגרנד טור האחרים.
א. הלחץ התקשורתי של הטור דה פראנס אינו דומה לאף מרוץ אופניים והוא ראוי להיות בר השוואה למשחקים אולימפיים ולא למרוצי האופניים האחרים.
ב. עומק ביצועים איכותיים (כן, זו הגדרה מעט מסורבלת).
הטור דה פראנס הוא חשיפה שאינה קיימת בענף האופניים.
מנצח קטע בטור זוכה לחשיפה שאלוף עולם לא זוכה לה, גם לא אלוף אולימפי.
זה מוציא מהרוכבים ביצועים ברמת מאבקים שונה לגמרי מאלו של הוואלטה והג'ירו, או כל מרוץ אופניים אחר.

מאלו נגזרת היכולת הנדרשת לניצחון בוואלטה ובג'ירו לעומת הטור דה פראנס.
ראינו לא מעט כוכבי גרנד טור שבטור היו פשוט ברמה לא מתאימה למאבקי ראש הדירוג.

ייתכן ויתברר כי ההערכה הבאה תלושה - לדעתי מה שיהיה בשבועיים הבאים.
יום מנוחה בשלישי ואז יהיו קטעים עם סיומים על פסגות גסבוהות משמעותית וכדאי לקחת בחשבון גם את הנג"ש האישי של קטע 17 (38.7 ק"מ) שיכול ליצור פערים של דקות.
קטע מענין היום .
30/08/2015 | 14:41
1
46
יתכן מאד כי  המוביל יתחלף  היום ,מי יהיה המנצח ,  רודריגז מורינו ולורדה פרום 
לכולם הפרופיל הזה מתאים , מתאים לפרום  במיוחד כי העליה יחסית קצרה ,אך הוא לא נראה טוב עד היום , ולורדה צריך מוביל חזק שיביא אותו לספרינט סיום , גם לצאווס הפרופיל הזה מתאים .
הימור במורסיה מנצחים המקומיים נראה אם אכן יתממש . 
יהיה מענין. 
סיכום להודעה שלי בניגוד לסיכום הקטע בשירשור נפרד .
30/08/2015 | 21:30
8
פרום אכן היה מהיר היום כנראה שהמרחק בין הרמפות איפשר לו לנצל את היתרון  שלו במישור היתרון הקבוצתי והאישי , הוא השען הטוב ביותר בין רוכבי הדירוג הכללי , תום דומולין הפתיע את כולם לא מכיר אותו אז אתיחס לאחר שאכיר יותר , 
מה קרה במשחק חתול ועכבר קינטאנה ולורדה אחכה לסירטון סיכום הקטע ואתיחס .
סיכום קטע 9
30/08/2015 | 21:21
11
אכן פרום נצץ בקטע הזה כמצופה ממנו, ואכן  זהות המוביל החדש השתנתה , תום דומולין עובר להוביל ,  פוריטו רודריגז מקום שני , לא מפתיע כלל אך רחוק  מדומולין, צאווס עובר למקום השלישי , התאומים הלא זהים  של קבוצת כוכבי הקולנוע הספרדים במקום חמש ושש בהתאמה למרות שולורדה איבד רק 28  שניות  והחמישי ...תרתי משמע ( אל קינטו חמישי בספרדית למעשה במקום הששי ) איבד רק 20  שניות שניהם מרוחקים 1:17  מהמקום הראשון , פרום איבד רק 2 למעשה הרויח ופוריטו רק 5 ...
בסך הכל קטע מענין אם כי רחוק מלהכריע או לקבוע .
היה מענין כצפוי .
פציעה ובקשת עזרה
30/08/2015 | 18:06
1
54
ביום חמישי לפני שבועיים התאמנתי בליילה בעלייה ליש בו אני גר בהר ברכה. בירידה אחרי עיקול שמאלה במהירות 84 קמ"ש לפי הגרמין איבדתי שליטה, למזלי הצלחתי מעט לבלום כך שהנפילה עצמה הייתה במהירות 74.5 קמ"ש (זו המהירות האחרונה שהוקלטה). בניסי ניסים נגמר בקסדה מרוסקת קלויקולה שבורה ואגן סדוק. רכב שעבר אסף אותי למוקד רפואה דחופה בבסיס הקרוב שם פונתי בטיפול נמרץ לבי"ח תה"ש. האחות במיון ששמעה את המהירות בה נפלתי והקסדה שנשברה + מראה לא מלבב שלי שלחה אותי אחר כבוד לחדר הלם, שם עמלו עליי מיטב רופאי הטראומה.
ברצוני לבקש עזרה מאנשים שחוו פציעות דומות, לגבי תהליך ההחלמה אני כל הזמן מרגיש כאילו הקלויקולה זזה, האם אתם מכירים אורטופדים טובים או ספציפיים לפציעות אלו?
תודה לעוזרים.
תובנות: להמנע ממהירויות מופרזות בכלל ובאימוני ליילה בפרט!
אחרי טראומה עוברים לטריינר במידה ויש אישור רפואי לנ"ל ...
30/08/2015 | 20:14
40
לא ברור לי מההודעה שלך לגבי הפגיעה קלויקולה שבורה ואגן סדוק של מי ההבחנה הרפואית הזו  מה המשמעות אתה שוכב יכול ללכת  מה הרופאים  אמרו  לך  לעשות  כפי שאתה כותב עבר שבועיים  .

מה הסטטוס הרפואי שלך אתה  בחופשת  תאונה  אחרי ב"ח  קבלתה מכתב שחרור  לרופא  המשפחה שלך אתה שייך  לקופה מסוימת  יש לך ביטוח  תאונות אשית  לא בטוח שסטואציה כזו שמדמה אקסטרים  תופס .בבטוח .

מה הסיבה  לרכב בלילה ירדה  במהירות .
אני התחלתי להאמין  שיש לך מזל  שזה הר ברכה  בהר אחר זה היה נגמר הרבה יותר קשה .

לא מוכר לי תאונה בתנאים דומים ירדה , לילה , ומהירות כזו גבוהה .
רק לצערים יש  אומץ לרכב כך מזל  אמרתי כבר שיש לך.

אתה צריך לחפש אורטופד  שמתמחה בפצעות ספורט  ואופנים .
 
אריה סדובניק 
 
כמה שוות אופנים כאלו משודרגות - כולל הפטנט המוסתר בבקבוק
30/08/2015 | 12:41
121
למנוע קטן  אם זה באמת עובד  אני צופה עתיד ורוד לעולם השיווק עבור אופני הכביש .
לא עבור  הרוכבים המתחרים ששם יבדקו בציציות .
 
אלה יותר לרוכבים חובבים שיוכלו לבצע  טיולים יותר קשיים 
לערכתי לגבי רוכבים חובבים  אין אם זה בעיה חוקית .
 
לפני שנה בארץ בטור ערד היו דיבורים לגבי מנוע מוסתר והסיבה  הרוכב גיל קיבץ הראה יכולת ועליונות  על כל קבוצת  האקדמיה .
 
אריה סדובניק  
 
VUELTA 2015, לינדמאן מנצח, שאבס באדום, ומה צפוי בקטע 8
29/08/2015 | 06:34
2
102
ברט יאן לינדמאן ההולנדי של לוטו יאמבו מנצח בקטע 7 מקבוצת בריחה ומקדים על הקו את אליה קושווי הבלרוסי הצעיר (24), הנאופרו של לאמפרה, ופביו ארו של אסטנה. לינדמאן שיצא מוקדם – 12 קמ' לאחר שחרור הקטע לדרכו – והצטרף לקבוצת בריחה של חמישה (צורוקה של קאחה רוראל, קווינטרו של קולומביה, קוסאן של יורופקאר וקושווי), שהצליחה, נעזרת בשחרור מדבוקה שביכרה לשתף עימם פעולה, לא להשתולל ולתת לבורחים, שאף אחד מהם לא איים על אף אחד מאנשי דירוג כללי, לברוח, והם
 
 
רשימה נהדרת כל הכבוד על ההשקעה .
29/08/2015 | 16:45
41
נראה לי כי קינטנה וולורדה פשוט  נוצרים אש , עובדים במתואם וחכם.
יש מספיק איומים  מסביב פאביו ארו , רודריגז ,דני מורינו, פרום , אין סיבה לבזבז כוחות עכשיו . http://www.lavuelta.com/la-vuelta/2015/es/etapa-7.html
היום נראה קטע מאיצים , אומנם ולורדה רוצה לזכות בניצחון ביתי אך זה לא הקטע בשבילו אלא אם כן יתפתח משהו , בקלמה של 2003-4 ולורדה ניצח  קטעים כאלו לארוחת בוקר במירוצי קטעים אך המחיר היה תמיד הקרבת רוכב מתאבד מהקבוצה שיצא להתקפה מוקדמת, ולפעמים התקפה כפולה או משולשת, הבורחים היו אז רובן פלזה , חוזה  קאיטאנו , דוד בלאנקו , כל רוכב מתאבד שהתקיף ראשון סיים את תפקידו באותו מירוץ קטעים, http://www.procyclingstats.com/team/Kelme_Costa_Blanca_2003
למוביסטארשל 2015 אין את הלןקסוס הזה ולולורדה אין את היכולת לבנות יתרון פסיכולוגי במירוצי גראן  טור , אז קרוב לודאי כי הקטע ילך למאיץ.
יופי של בלוג בנית כבוד . 
עיון ברשימת הרוכבים של קלמה 2002 מזכירה נשכחות
29/08/2015 | 16:52
44
קרלוס קזדה רוכב ירידות ענק ,  אוסקר סביה , סנטי סנטיאגו פרז , איטור גונזלס מנצח הוולטה 2002 ? חוזה גוטירייז עוד אחד מהרוכבים המתאבדים שתקפו עבור ולורדה , איזו קבוצה זו היתה :
 
 
רכישת אופניים ראשונות
27/08/2015 | 18:54
3
113
היי,
אני בת 30, לומדת כעת לרכב על אופניים, והייתי רוצה לרכוש זוג להתניידות בעיר.
לא מאמינה שארכב על הכביש, אלא על המדרכה או ברחובות קטנים.
אשמח להצעה על דגמים שנחשבים בטיחותיים ונוחים..
רמת תקציב של פחות מ-1000 ש"ח.

בהצלחה!
29/08/2015 | 15:04
58
נראה לי שהתגלגלת ( ) לפורום הלא נכון. ממליץ לפנות לפורום אופניים.
רק הערה קטנה - 
אם בכוונתך לקשור את האופניים בחוץ, כדאי לדאוג למנעול איכותי (מנעול פרסה של קריפטונייט לדוגמה). בתקציב שהגדרת, בספק שזה יספיק.. 
אם תוסיפי כמה מאות שקלים, תוכלי להתחדש באופני עיר לנשים באחת מחנויות האופניים המקומיות.
רכיבה מהנה
*אופניים ראשונים. אין משמעות מיוחדת להמלצה על
29/08/2015 | 16:36
1
63
מותג או מודל מסוים, החנות היא העיקר. חנות מומלצת ביותר לסוג כזה של אופניים היא סלאלום ברחוב החשמונאים, אבל אפשר למצוא אופני עיר בהרבה חנויות אחרות.
בכ"א הפורום הזה לא עוסק באופני עיר או רכיבה עירונית כלל.
 
תודה לשניכם
29/08/2015 | 20:30
15
VUELTA 2015, שאבס מנצח ושוב באדום, ומה צפוי בקטע 7
28/08/2015 | 04:28
5
91
אסטבאן שאבס של אוריקה גרינאדג' מנצח פעם שנייה בוואלטה השנה וגם מצליח על ידי כך להחזיר לעצמו את החולצה האדומה שאיבד בקטע הקודם, קטע 5, ומקדים על הקו את דן מרטין של קנונדייל גארמין וטום דמולאן של ג'יאנט אלפסין. שאבס התקיף מוקדם, 2.4 קמ' מהקו, קצת אחרי שנכנסה חזית הדבוקה לשיפוע החד שהוביל אל הקו, תפס ועבר את קמינגס הדועך, הפליט האחרון של קבוצת הבריחה, והיה נדמה בשלב זה שהוא מנסה לעשות הרבה מדי ומרחוק מדי. דמולאן, בעל החולצה האדומה, המתין עוד קצת, מחפש לראות אם מישהו מתכוון לעשות משהו בנידון הקולומביאני שנע אל הקו, ואז, מחוסר ברירה, קפ
 
סקירה יפה סחתיין על ההשקעה .
28/08/2015 | 08:59
4
52
ולורדה נראה בכושר טוב ,ממש  כמו בתחילת הקריירה , ונאירו הוא ללא ספק המטפס הטוב ביותר היום , קטעים מהסוג הזה הם לא הלחם והחמאה של כריס פרום, אך הוא מסוגל בשל עוצמת הקבוצה להגיע לטיפוס רענן  יותר  מכל האחרים .
ובענין טיפוס , בנוסף לשני האסים המוזכרים : קינטנה וולורדה ( כאשר ולורדה הוא ספרינטר עליות אך זקוק למוביל  , כי הוא פחות מטפס טבעי ויותר ספרינטר ) יש לנו גם את דני מורינו , ויואקים רודריגז שניהם מטפסים טבעיים , דני יכול לנצח כל קטע עליה שהוא בלי  קשר  למתחרים האחרים אך אינו  מסוגל לחזור על כך יותר מדי פעמים ,ויואקים פוריטו הוא בהחלט מסוגל אך השאלה האם הוא בכושר המתאים ?
נראה שכן והוא רעב , לפאביו יש בעיה ההרכב החסר יחליש את התמיכה בו .
אז צפוי קטע מענין עד מענין מאד הפעם , הלב רוצה : פוריטו או ולורדה , כי לאלחנדרו לא נשארו הרבה שנים בקריירה .
ההיגיון אומר נאירו יפציץ ויראה לכולם בלי לדפוק  חשבון לרוכב הותיק ממנו בקבוצה  .
נשאר רק לראות האם  החולצה האדומה תעבור היום מקולומביה לקולומביה ?
בכל מקרה משעמם היום לא יהיה :
ואמוס אספניה לה וולטה אמפיסה הוי דיא :
 
הלב שלי דווקא רוצה צ׳אבס.
28/08/2015 | 12:45
3
53
הוא מטפס מצוין, ויכול להחזיק היטב את העליה הזו. לא בטוח שלאורך הרבה ימים, אבל היום יוכל להפחית נזקים ולהישאר באדום. הלוואי.

הוא חמוד ומשב רוח מרענן .
28/08/2015 | 19:11
2
41
אך עדיין לא בשל לרמות הללו , מה קרה היום הנה התשובות:
 
RANGO CORREDOR DORSAL EQUIPO TIEMPO
 
 
 
 
 
 
1. NEDLINDEMAN Bert Jan 193 TEAM LOTTO NL - JUMBO 05h 10' 24''  
2. BLRKOSHEVOY Ilia 109 LAMPRE - MERIDA 05h 10' 33'' + 00' 09''
3. ITAARU Fabio 21 ASTANA PRO TEAM 05h 10' 53'' + 00' 29''
4. FRACOUSIN Jérome 163 TEAM EUROPCAR 05h 10' 58'' + 00' 34''
5. POLMAJKA Rafal 201 TINKOFF - SAXO 05h 11' 00'' + 00' 36''
6. COLCHAVES RUBIO Johan Esteban 141 ORICA GreenEDGE 05h 11' 00'' + 00' 36''
7. ESPVALVERDE BELMONTE Alejandro 121 MOVISTAR TEAM 05h 11' 00'' + 00' 36''
8. COLQUINTANA ROJAS Nairo Alexander 125 MOVISTAR TEAM 05h 11' 00'' + 00' 36''
9. RSAMEINTJES Louis 133 MTN - QHUBEKA 05h 11' 00'' + 00' 36''
10. IRLROCHE Nicolas 8 TEAM SKY 05h 11' 00'' + 00' 36''
11. IRLMARTIN Daniel 156 TEAM CANNONDALE - GARMIN 05h 11' 00'' + 00' 36''
12. ESPRODRIGUEZ OLIVER Joaquin 181 TEAM KATUSHA 05h 11' 00'' + 00' 36''
13. ITAPOZZOVIVO Domenico 11 AG2R LA MONDIALE 05h 11' 00'' + 00' 36''
14. NEDDUMOULIN Tom 174 TEAM GIANT - ALPECIN 05h 11' 00'' + 00' 36''
15. ESPNIEVE ITURRALDE Mikel 6 TEAM SKY 05h 11' 09'' + 00' 45''
16. ESPTXURRUKA ANSOLA Amets 48 CAJA RURAL-SEGUROS RGA 05h 11' 15'' + 00' 51''
17. GBRFROOME Christopher 1 TEAM SKY 05h 11' 27'' + 01' 03''
18. BELDE CLERCQ Bart 113 LOTTO SOUDAL 05h 11' 27'' + 01' 03''
19. ESPMORENO FERNANDEZ Daniel 186 TEAM KATUSHA 05h 11' 27'' + 01' 03''
20. LUXSCHLECK Frank 214 TREK FACTORY RACING 05h 11' 27'' + 01' 03''
בשל גם בשל
29/08/2015 | 00:21
1
28
כמו שצפיתי, החזיק את העליה היום מצוין, והגן יפה על החולצה.

כנראה שלא הבנתי אותך אם כך.
29/08/2015 | 01:00
29
חשבתי שהתכונת שהוא מסוגל לנצח היום .
כלום להתקיף כשכולם מצפים שיגן .
קונטאדור מסוגל בדיוק לזה והוא יודע ליצור  יתרון פסיכולוגי על היריבים .
קינטאנה בדרך ללמוד את התורה הזו , היום דוקא הפתיע אותי כשנשאר עם ולורדה אולי מישהו עושה שם סוף סוך סדר בקבוצה, כי מוביסטאר מתחילה להיראות  יותר ויותר כמו קלמה 2004  עם ארבע  נצחונות בוולטה ההיא , הניצחון הכי מרשים אז היה של  חימנז ביום השנה למותו של התייש  חוזנ מריה חימנז שהיה דודנו של קרלוס ססטרה :  https://es.wikipedia.org/wiki/Jos%C3%A9_Mar%C3%ADa...
.פרום כבר הוכיח שהוא מסוגל לכך  בעבר , השאלה אם צאווס ברמה הזו  לדעתי עדיין רחוק משם .
 
רוכב למרחק - סדרת ברווטים ישראל 2016
28/08/2015 | 19:06
1
93
שלום,
 
רשומה חדשה, סדרת ברווטים ישראל 2016, בבלוג שלי.
 
פרטים לגבי עונת 2016 של הברווטים בישראל.
 
טל.
יש!
28/08/2015 | 23:23
51
מחכה בקוצר רוח.
עוקף ואדי ערה
26/08/2015 | 11:18
10
124
שלום,
האם מישהו מכיר דרך לעקוף את ואדי ערה בדרך מדרום מערב למזרח?
יש את כביש 596 מעבר לקו הירוק: ממערב למי עמי עד לכביש 66 . האם קטע זה מסוכן לרכיבה?
תודה, אורן
מהיכן אתה מגיע
26/08/2015 | 12:12
2
66
ולאן מועדות פניך? פרטים אלו יאפשרו לסייע בידך.
מגיע מכיוון עמק חפר לעבר בית שאן
26/08/2015 | 15:48
1
41
מקווה שמובן שאין דרך ריאלית לעקוף את ואדי ערה מטעמי ביטחון
26/08/2015 | 18:59
45
כביש 596 בדרך כלל רוכבים שמגעים מחריש מ 611 עד הפניה למי עמי
26/08/2015 | 12:45
1
138

או בכיוון השני שמגעים מצד מי עמי  מכביש 6535.

ההמשך צפונה זה מעבר לגדר ההפרדה עובר בתוך הכפר עאנין  וממשיך מבודד עד ליציאה לצ' תענך כביש  66  .
אם מגעים לצ' תענך האופציה היחידה זה לחזור לצ' מגידו לכביש 65  .או  לגינין .

מתצפית הקפה ברכס הגבוה בפראק אלכסנדר ( מזרח אום אל פחם ) הכביש נראה רגוע רגוע, ממש ציור פסטורלי .
 
במציאות זה  מבודד מעבר לגדר ההפרדה לא מומלץ בגלל מצב ביטחון  וגם בטיחות  שם אין משטרה נוסעים שם לא לפי חוקי מדינת ישראל .

במידה ותעבור את המחסום  ליד הכפר עאנין באופן תכני אתה יכול לרכב תצטייד רק באיתורן   .

אריה סדובניק
 
אף אחד לא ייתן לו לעבור את הגדר לעאנין, למרות שהשנה
26/08/2015 | 20:30
112
היה טיול רגלי במסלול הזה, דרך השדות כמובן.
 
באופניים אפשר תיאורטית דרך עמק חפר (עמק דותן) שלשם הגישה חופשית ולצאת בג'נין (מחסום ג'למה) או ממחסום סאלם לייד גבעת עוז. אבל זו פנטזיה בימים אלו ולדעתי גם עבירה על החוק. אלא אם אתה ערבי כי אז לא אוכפים את החוק עליך.
למיטב ידיעתי עד מי עמי בלבד, ההמשך לא מומלץ
26/08/2015 | 20:03
3
90
ואפשר לנווט בתוך אום אל פאחם חזרה לכביש 65 הרחק ככל האפשר מזרחה.
לא מומלץ לנווט בתוך אום אל פאחם אבל יש כביש עוקף צפוני שמגיע
27/08/2015 | 15:40
2
88
לצומת אום אל פחם  זה משמש קיצור דרך לאלו שמגעים  מכביש 596  ורוצים להגיע לכביש 65  עד צ' אום אל פחם
בכביש הזה התנועה דלילה ומגעים מהר מאוד  זה פחות  5 ק"מ   יורדים לאורך תווי הרכס שמבט הנוף  לכיוון צפון יפה .

זה חוסך כ 5 ק"מ  ביחס לסיבוב אם יורדים ממי עמי לצ' אום אל פחם - זה כ 10 ק"מ .

הבעיה היחידה שצריך לעלות בהתחלה לרכס הגבוהה אסכנדר  ולהגיע לפראק העליון .
בדרך  ממתין קיר קשה וארוך ( כמו באנגילרו )  אבל למעלה  יש תצפית 360 מעלות  וקפה סוף הדרך .
 
בהזדמנות אם תבוא לאזור נרכב לשם דרך מי עמי -  ארוחת בוקר ערבית עם מיטב המטעמים  וקפה בפראק  אסכנדר ( הכול כלול  בחי  שקלים ) .

מחר אני אוכל שם  אומנם יש לי בעיה  אין לי הילוכים באופני הפלטה העלה לאט לאט את הקיר ברגל .
בחזור  אני יורד בעוקף הצפוני  עד צ' אום אל פחם  

אריה סדובניק
 
השיקול העיקרי של השואל למיטב הבנתי הוא
27/08/2015 | 19:28
1
53
בטיחות בלבד, כי כביש 65 עצמו מסוכן ללא ספק - המעקף מחריש דרך מי עמי לא מקצר הרבה ממנו אם לא עוקפים את אום אל פאחם בסיומו במקום לרדת ממי עמי. עליות ונוף הם בחזקת בונוס.
עד לברקי אפשר לרכב בכביש העוקף ולעלות על 65 קטע עד מגידו .
27/08/2015 | 21:48
71
כביש 65 בקטע הנ"ל ל 2 כיוונים זה כביש נוח מאוד דו מסלולי  עם שולים מעל 2 מטר צריך להכיר את נקודות התורפה במקומות נקודתיים שהשולים צרים  ,מקומות שיש רמזורים ופניות .
יש קטע מסוכן אחרי הכפרים  שיורדים לכיוון צ' מגידו  סיבובים וחוסר  שוליים  .

אני יוצא מהבית בכרכור דבר ראשון עושה חימום עד צ' אום אל פחם  זה 17 ק"מ  מישור בשיפוע עולה . שהפרש הגובה זה 200 מ' . ולפעמים יורד לצ' מגידו  וחוזר .
 
אני אישית מרגיש יותר בטוח בכביש דו מסלולי עם שולים אפילו שיש תנועת מכוניות מאשר בכביש חד מסלולי ללא שולים שתנועת המכוניות קטנה .
לפעמים הכבשים הצדדים מסוכנים יותר והיו תאונות , בגלל חוסר בשולים  והכביש חד מסלולי .

דבר נוסף בשבת בבוקר התנועה יחסית דלילה , ביום חו"ל  ובששי בבוקר יש תנועת מכוניות  הלחץ יורד בין 9.00- 11.00 שעות שמתאמות יותר לחורף .
 
בארץ לדעתי אין דבר כזה כביש בטוח  צריך להזהר , נראות טובה , זיהוי נקודות תורפה ממסלול   והרבה הרבה מזל .
 
אריה סדובניק
כביש ואדי ערה לא פחות בטוח מכבישים אחרים
27/08/2015 | 21:53
42
השוליים רחבים ונקיים יחסית
האם צמיג ברוחב 25 מתאים לכל גלגל?
27/08/2015 | 11:34
4
100
אני שוקל להזמין את הצמיגים הבאים שלי ברוחב 25 במקום 23. האם יש חשש שלא יתאימו לגלגל? מדובר על Mavic Ksyrium Elite 2007

צמיג 25 - כתבה בייקפאנל - (על מגמת ההשמנה של צמיגי הכביש )
27/08/2015 | 13:03
141
מאת מאת ירנין פלד  הלינק ....
http://bikepanel.com/p/18287

כתבה היא כללית  לא מצוין התייחסות ספציפית לדגמי גלגלים  לפי שנתונים  .

לגבי השאלה הספציפית שלך  צריך לקבל תשובה מהיבואן  או משהוא שעשה שימוש בגלגלים כאלו או לבדוק במפרט הגלגל הנ"ל .

גם לי יש גלגלים כאלו  וזה גם מעניין אותי  בהמשך .

אריה סדובניק
 
מוגש כשירות לציבור באדיבות גוגל
27/08/2015 | 13:56
1
119
Recommended tire width: 19 to 28
 
ובאדיבות google translate:  
רוחב צמיג מומלץ: 19-28
 
תודה רבה!
27/08/2015 | 14:00
59
עברתי בבוקר על מסמך ה PDF הזה ואיכשהו לא ראיתי...
תבדוק קודם אם השלדה שלך מתאימה, שלא ישפשף
27/08/2015 | 14:01
83
את המזלג האחורי (CHAINSTAY) או ייגע בחלק אחר שלה.
 
חוץ מזה, התנסיתי עם צמיגים 25 ו-23 לסירוגין ולדעתי המעבר ל-25 הוא חסר ערך עבור רוכבים כמונו. בגדול שטח המגע עם הכביש משתנה מצר וארוך (23) לרחב וקצר (25). בחלק מהצמיגים עליהם כתוב 25, האמיתי הוא 24.
 
אם אתה מעוניין לנסות אז יש לי צמיגים רוחב 25 "מישלין פרו-4 אנדורנס", אני מוכן להחליף תמורת אותו דגם ב-23.
EWAN ,VUELTA 2015 מנצח, דומולאן באדום, ומה צפוי בקטע 6
27/08/2015 | 03:51
84
Caleb Ewan  של אוריקה גרינאדג' מנצח בקטע 5 של הוואלטה ומקדים על הקו את ג'ון דגנקולב של ג'יאנט אלפסין ופיטר סאגאן של טינקוף סאקסו. Ewan קטן המידות (1.65/61) מצליח לעמוד סוף סוף, לאחר שניגף ולא עמד בעול והמאמץ בקטע 2 (סיים רביעי מהסוף), במטלה שיעדו לו האוסטרלים ערב הוואלטה ולנפק להם תשואה מלאה בעבור האמון והתמיכה (והתקוות) שתלו בו. Ewan בוחר לחכות בסבלנות, דווקא לא להיצמד לגלגל של פועלו דוֹקֵר שמשך בחזית מאוחר במעלה הגבעה, ויוצא החוצה, ימינה, מהגלגל של ריצ'זה שעליו רכב, רק כשהוא מזהה את ג'יאנט, עם דומולאן שמוביל את דגנקולב, חולפים מימין; עכשיו כבר לא
VUELTA 2015, וולוורדה מנצח, שאבס אדום, ומה צפוי בקטע 5
26/08/2015 | 02:36
1
105
אלחנדרו וולוורדה של מוביסטאר מנצח בקטע 4 ומקדים על הקו את פיטר סאגאן של טינקוף סאסקו ודני מורנו של קטיושה. טינקוף ניהלה את רוב המרדף אחרי הבורחים בחלקים ארוכים של היום, אך כשמוביסטאר שלחה את ונטוסו, להזריק קצב בתחילת הטיפוס המסיים של היום, היה ברור שלוולוורדה יש תכניות. בטיפוס, שסיכום כול חלקיו, כול אחד בתורו תלול, קצר, הכול הוא עניין של תזמון: לא להישרף מוקדם מדי; מספר התקפות בחלקים המוקדמים לא עניינו ממש אף אחד, אך גם לא ממש אלה שבחלקים המאוחרים, וכול הבכירים המשיכו ונשמרו לנפשם – סמי סאנצ'ס יצא, ואחריו גם ניקו רוש, 1.8 קמ' מהקו, והם היו נראים לרגע מסוכנים (רוש היה מסוכן עד לקו), אך כול זאת לא הביא את וולוורדה סאגאן מורנו ושות' (Gonçalves של קאחה רוראל גם 
 
כיילב יואן!!
26/08/2015 | 21:19
67
לפני יומיים הצעתי לשים לב אליו, והנה הוא כאן.
לפני שנה וחצי כתבתי כאן שהוא אולי הדבר הבא ברוכבים האוסטרלים, כאשר זכה באליפות אוסטרליה עד גיל 23 והוא רק בן 19.
רק בן 21, סה" 4 שלבים של גרנד טור ברגליים שלו, וכבר לוקח שלב משני רוכבים שהם הכי טובים באופי סיום שכזה. שמחה גדולה.
מבקש מידע לגבי רכיבת אופנים בהדרכתו של יובל ג
26/08/2015 | 18:43
104
כיבת כביש באזור תל אביב
26/08/2015 | 14:00
99
אני מגיע בחמישי לאזור ואשמח להצטרף לרוכבים(מנוסים)
כושר גבוהה
רוכב למרחק - PBP 2015
23/08/2015 | 21:38
9
274

שלום,
 
רשומה חדשה, PBP 2015, בבלוג שלי.
 
הסיפור שלי של PBP 2015.
 
טל.
אצלך זה פעם שלישית האם יש השפעה לניסיון - וכמה עולה התענוג
24/08/2015 | 08:47
2
72
לדעתי הנסיון מוסיף המון
24/08/2015 | 21:11
1
140
ולא רק הנסיון האישי שלי,
אלא הנסיון הנצבר בישראל בכלל.
 
ב 2007 לא ידענו לקראת מה אנו הולכים.
ב 2011 הרוכבים ידעו והיו מוכנים, וזה התבטא בתוצאות.
וכך זה המשיך גם ב 2015. ואני מאמין שגם אם עוד 3 המסיימים את הסדרה ב 2015 (אודי, יניב, גארי) היו מגיעים ל PBP - הם גם היו מסיימים בהצלחה.
 
 
העלות יכולה להיות זולה או יקרה. תלוי מה עושים.
אפשר לישון במלונות 2 כוכבים קצת רחוקים מנקודת ההתחלה/סיום, ולאכול אוכל בסיסי, וללא רכב ליווי.
ואפשר לישון במלונות 5 כוכבים ליד נקודת ההתחלה/סיום, לאכול במסעדות יקרות, ולהוסיף גם רכב ליווי.
 
אין לזלזל ברכב ליווי!
לדעתי זה מוריד לפחות 3-5 שעות, אם לא יותר. וזה באופן ישיר - החיסכון בלעמוד בתורים. יש גם חיסכון עקיף - לא צריך לחשוב הרבה, והמלווים דואגים לכל מחסורך.
כל הרוכבים שמנסים להשיג תוצאה של זמן - משתמשים ברכב ליווי.
יש דוגמא של רוכב אמריקאי (שם מלא שמור במערכת...) שמעיד על עצמו שרכב הליווי חסך לו המון שעות. יש לו מדד להשוואה, כי הוא רכב כמה 1200-ים עם רכב ליווי ובלעדיו.
 
טל.
תענוג לקרוא - מסיר את הקסדה בפניך
25/08/2015 | 08:02
32
סיפור רכיבה, פריז-ברסט-פריז 2015
25/08/2015 | 03:00
4
244
חוויה ענקית. עוד ארבע שנים מתחילה רכיבה נוספת. מהרו להרשם! המלאי מוגבל! :)
נהדר
25/08/2015 | 08:06
56
כיף לקרוא
חוויה חזקה שמועברת הייטב
 
המשל לכתוב ולרכוב
 
שרון
לערכתי בשנה האחרונה אתה הישראלי שרכב הכי הרבה רכיבות ארוכות
25/08/2015 | 16:53
2
44
לא סביר. נראות גבוהה שלי בפורום/בלוג יכולה ליצור אשליה כזו
25/08/2015 | 23:31
1
105
למשל נדמה לי שחלק ממשתתפי הפורום רכבו או ירכבו בקרוב מחרמון לאילת ובחזרה. יש להודות שלא כולם רוכבים ורצים לספר לחבר'ה :)
הכוונה לפי השנה העברית ורכיבה בפועל מה שמתוכנן עדיין לא מומש
26/08/2015 | 12:49
20
סדרת תמונות נהדרות של האירוע - סיפור מצולם
29/08/2015 | 18:18
11
עדכון ומסקנות לשלדות המגנזיום – הבטן הרכה של סגל זה נקודת ..
25/08/2015 | 21:09
6
283
תורפה בשלדת המגנזיום לאחר בדיקה מעמיקה חוות הדעת שמבוססת על ראיה הבנה והגיון  ( עדין לא במעבדה ) .
 
אני בהמשך התורם את השלדה למעבדה שעוסקת בחוזק חומרים או לאוניברסיטה
 
.
מסקנות הבדיקה  מוט השלדה האנכי מחובר עם תותב הריתוך הגדול מסביב מחליש את הסגסוגת בנקודת החיבור ששם השלדה נקרעה ממש התפרקה טוטאלוס .
 
זאת כתוצאה ממאמץ ארוך ורציף  ( העלייה למי העמי ) טיפוס ביחס העברה כבד 2.3 שמשקל הרוכב 84 ק"ג נטו .
 
מצורף תמונות לאזור השבר הגדול בשלדת המגנזיום ממש בבטן .
.
יחסית למרידה מגנזיום 909  שנשברו  2014  באוזן - האוזניים של סגל חזקות מאוד ונקודת התורפה עברה לבטן .
 
למען האיזון שלדת הסגל  זה ( יד 2 ) במשך 3 שנים שרתה אותי בנאמנות ונוחות עברה את כל מסלולי הקירות והעליות התלולות בארץ .
 
אריה סדובניק
השלמת הסבר - למזלי בסוף העלייה התחילו רעשים שעצרתי בדקתי .
25/08/2015 | 21:23
166
וראיתי שבר באחד התומכות מאחור ליד חיבור הבלמים .
על זה כתבתי לפני כחודש .
 
 
את השבר בבטן  לא ראיתי המעביר הקדמי הסתיר ,
 
למזלי אשתי היתה בבית והזמנתי חילוץ  אם הייתי יורד את מי עמי זה היה התרסקות  ..........................................
 
אריה סדובניק 
כחובש מצאתי אולי פתרון לקבע את השלדה ( קיבוע שבר מורכב ) ל
25/08/2015 | 23:16
4
218
לשימוש  בטריינר - מצורף תמונה להמחשת תחילת הקיבוע  
אני הוסיף עוד 2 פלטינות מקדימה ואחור כך שהקיבוע יהיה 4 כיוונים .
נלפף  מסביב  באיזולירבנד מהודק וצפוף  ,  אני בטוח שהקיבוע  יחזיק . 
 
 עד שהתרום למעבדה  אולי העשה שימוש בשלדה המקובעת לטריינר השני.
 
אריה סדובניק  
 
אם המגנזיום נכנע לעומס - מה ייקרה לברכיים או לגב שלך? תחמול!
25/08/2015 | 23:38
1
77
לא הבנתי מה זה תחמול אז הלכתי למקורות לבדוק - תודה לאזהרה ..
26/08/2015 | 16:01
42
אני מציע להוסיף קצת רוק... יותר חזק מאיזולירבנד, לא?
26/08/2015 | 10:32
1
63
יש מצב אבל בתנאי שאוכלים לפני הרבה סוגים של תוספי מגנזיום ..
26/08/2015 | 19:08
42
היום בוולטה טע 4: אסטפונה ווייחר דה לה פרונטירה
25/08/2015 | 13:57
69
קטע ארוך באנדלוסיה דר  ספרד  שטוח נוף  בין מדברי לבין  ים  תיכוני  עם צמחיה סבוכה , הפרדוקס הזה נובע מהמיקום הגיאוגרפי קו רוחב 35  צפון ,קדיז   ב36 110 ק"מ  מפרידים בין גל קו  רוחב ,  כלומר 200 ק"מ צפונית מאיתנו , ועכשיו השילוב של מיצרי גיברלטאר והלחות מהאטלנטי האזור יוצר רוח חזקה כשיש מערכת בשל הונטורי , היום רוכבים ממזרח  למערב מה זה אומר  ?
להיום  לא הרבה כי היום אין  רוח יש  רוח צד חלשה צפ צפ מז :http://www.eltiempo.es/cadiz-costa/
אז מה שיתפתח  לאורך 210  הק"מ כמעט הוא תסריט מירוץ אופיני  לקטע שטוח .
 אז אם הזכרתי רוחות כמה מלים על המשתתפים :
פרום , ולורדה , קינטנה , ופוריטו רודריגז מבטיחים איכות גבוהה במירוץ הזה .
עד היום לא פירגנתי לפרום ,אך היום מגיע לו קצת פירגון הבחור הגיע לוולטה לעבוד ,בניגוד לארמסטרונג שנח על זרי הדפנה של הניצחון בטור ,  מה יעשה ובאיזה כושר הוא נמצא   נראה בהמשך , את אסטנה מוביל פאביו ארו  רוכב קשוח שלא מפחד מכלום  ראינו כבר את יכולתו בגירו ,למוביסטאר  בנוסף לולורדה וקינטנה יש הרכב  רוכבים גבוה , להוציא את קינטנה כולם גבוהים במושגי אופניים http://www.lavuelta.com/la-vuelta/2015/es/equipos/mov.html איך הקבוצה תעבוד בהרים חוץ משני האסים  שלה נראה בהמשך  ,די אופיני  למנהל הטכני  הדי בינוני  שלהם  , מענין  שלפני שלוש שנים היה להם הרכב סוף הדרך  ,  ועכשיו  לא ברור מה קורה שם , בעצם אף פעם לא ברורה ההתנהלות בקבוצה הזו :
מי המוביל ? 
מי הצוות המסיע ?
ההמשך לא חשוב ...  מן הסתם כבר הבנתם קבוצה שבה כל אחד לעצמו ...
את פיטר סאגאן לא צריך להציג  הסלובקי הוא באמת כוכב  בעולם האופניים ונהנה גם השנה מעוד הצגות שלו , סקאי  יעבדו קשה כפי שהם רגילים , הקבוצה הזו תמיד חזקה ההמשך הישיר של קבוצת הדואר , על יתר הקבוצות נדבר בהמשך אם תהיה סיבה .
אני מקוה  לראות השנה את פוריטו רודריגז על הפודיום בסוף מעריך שגם פרום יהיה שם , ובדרך כלל גם ולורדה אוהב פודיומים , מה עם נאירו קינטנה ?
נראה בהמשך .
 
  
VUELTA 2015, סאגאן מנצח, שאבס באדום, ומה צפוי בקטע 4
24/08/2015 | 23:45
1
117
פיטר סאגאן של טינקוף סאקסו מנצח בקטע 3 של הוואלטה ומקדים על הקו את נאסר בוהני של קופידיס וג'ון דגנקולב של ג'יאנט אלפאסין. סאגאן היה רגוע מספיק ומדויק, יצא מהמחסה בזמן הנכון, הספיק עוד לפסוח משמאל על דה קורט, לא הרבה לאחר ששחרר דגנקולב שהתנהל לפניו את חרצובות רגליו ויצא לעבר הקו, פולט תוך כדי מעשה קודם את דמולאן ואז לבסוף גם את דה קורט, ואז פתח מצערת מלאה והמריא. סאגאן מצליח להחזיק בהמשך את בוהני שניסה לעשות עוד משהו משמאל, אך זה הספיק לו רק בכדי לסיים שני, ועובר ראשון את הקו. מה שהיה מראה שכיח והפך בשנים האחרונות לנדיר יותר ויותר לא שינה את המגמה, כשפניו, ביצועיו (לא רק על הכביש, לא פחות גם בשעות הפנאי שבין קטע מרוצים אחד לאחר) – לא רק נצחונותיו אלא כלל יכולותיו – הפכו את סאגאן ליקיר הענף ומצרך מבוקש כמעט לכול דבר ועניין שמקושר למגזר, גם בעיירתינו הבוערת. האמת שצודק
 
מסלול ארוך מישור וגבעות מתאם בכללי לספרינטים אבל בסיום דחפו
25/08/2015 | 11:57
107
עליה קצרה ותלולה כ 1 ק"מ 12% , שכנראה תימנע מהספרנטרים לנצח  אבל לסאגן  יש יכולות ואתמול הוכח זאת בספרינט הסיום .

בשונה מהטור ששם סגאן הפסיד בספריינט הסיום   בוואלטה חסר ספרינטרים  טבעיים כמו  גריפל , קוונטש וכו' לכן  סגאן  ניצח אתמול . ויש סיכוי שינצח גם בהמשך במצבים דומים  .

אבל היום בגלל תלילות העלייה בסיום כ 12% ל 1 ק"מ  אני מהמר על רודריגז במידה ויגיע ממוקם טוב
( הוא הטוב ביותר במצבים האלו בטור היה מצב דומה והוא ניצח  ) .
 
בנתיים  לא בולטים השמות הגדולים שנצחו בטור כמו  - פרום , קינטנה , וולורדה .

אריה סדובניק
יומנו של הרוכב הבודד- סוף דבר
25/08/2015 | 08:34
1
137
זהו , הבלוג הזה מיצה את עצמו
סוף תקופה
 
אני מעלה את סיפרו הרכיבה האחרון בבלוג , אין בו שום דבר מיוחד , רק רכיבת שבת נהדרת
 
 
תודה למי שקרא וליווה אותי במסע האישי שלי ( אל דאגה , אני לא פורש מרכיבה )
 
שרון
נהנתי לקרוא
25/08/2015 | 08:40
61
נהנתי לקרוא ולעקוב.
יש משהו מיוחד בדרך התיאור שלך.
תמשיך לרכוב ולעדכן מידי פעם...
חם בפורומים של תפוז
לא מצליחה לתמוך בו
לא מצליחה לתמוך בו
מפחיד אותי שיהיה קשה למצוא עבודה, שנחיה בתת תנאים....
לא מצליחה לתמוך בו
לא מצליחה לתמוך בו
מפחיד אותי שיהיה קשה למצוא עבודה, שנחיה בתת תנאים....
מעצבים את מטבח חלומותיכם?
מעצבים את מטבח חלומותיכם?
עכשיו בפורום מטבחים, על מה פשוט אסור לכם לוותר?
מעצבים את מטבח חלומותיכם?
מעצבים את מטבח חלומותיכם?
עכשיו בפורום מטבחים, על מה פשוט אסור לכם לוותר?
אוהבים את תפוז?
אוהבים את תפוז?
עשיתם לייק לדף הפייסבוק שלנו? בואו לקבל את
אוהבים את תפוז?
אוהבים את תפוז?
עשיתם לייק לדף הפייסבוק שלנו? בואו לקבל את
Flix וידאו
פורום טיולים בסין
פורום טיולים בסין
מועדון איילות- אירגון מירוצים
הכונו הכונו...
פורום אופניים חשמליים
פורום אופניים חשמליים
קומונות
רוח האפיק נושבת כאן. רק ששכבת המלח שהתגבשה לכם על המצח לא ת...
מפגש בין רוכבי הכביש,יבואנים סוחרים ומכונאים.חידושים בענף,צ...
הקומונה של כל הרוכבות בישראל באשר הן.גם אם את עדיין לא...אב...
עדכונים שוטפים
22:07 | 30.08.15 אדם והנמלים
21:21 | 30.08.15 natyh
18:06 | 30.08.15 mtnels88
04:56 | 30.08.15 gadis13
06:34 | 29.08.15 gadis13
04:28 | 28.08.15 gadis13
18:43 | 26.08.15 אורחים בפורום
11:18 | 26.08.15 orenlav
02:36 | 26.08.15 gadis13
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ