בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים

|*|נפתח פורום סדרות ישראליות|*|
17/08/14 14:46
1צפיות
|טי-וי|אוהבים את הסדרה נויורק? חולים על משפחת זגורי? רוצים להיזכר בעופרה מלגעת באושר?
פתחנו במיוחד בשבילכם את פורום סדרות ישראליות בו תוכלו לדבר על כל היצירות הישראליות מכל השנים!

מוזמנים להיכנס כבר עכשיו ולדבר על סדרות ישראליות מהעבר, מההווה ושיהיו בעתיד:
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/forumpage.aspx?f...
יעוץ- ברכישת מתקן מים
17/08/14 13:02
94צפיות

שלום לכולם
אני מעוניין לרכוש סנן מים
מי עדן
תמי -4
אלקטרה בר
אבקש חוות דעת והמלצות מבעלי ניסיון
תודה
 
º
ישנם מגוון חלופות ללא לוגו ממותג ובשליש מחיר
( לעמוד שלי בתפוז עסקים )
17/08/14 13:09
39צפיות
סנן או בר מים חמים/קרים
17/08/14 13:44
50צפיות
התקנתי עכשיו מתחת לכיור מערכת של סנן אחד + ברז ושילמתי (חוץ מהעבודה שלי וניצול של קדח קיים בשיש) 290 ש"ח.
השאלה אם אתה מחפש טיהור מים או מים מינרליים
17/08/14 15:30
43צפיות
זה לא אותו הדבר מבחינת הטעם (מים מינרליים טעימים יותר, לפחות לי), מבחינת ההתקנה (טיהור מים צריך להתחבר לברז, מינרליים אפשר להעמיד בכל מקום, רק צריך חיבור לחשמל כדי לקבל מים קרים/חמים), וגם לא מבחינת התפעול השוטף – בטיהור מים צריך להחליף סנן ונורה פעם בחצי שנה (לפחות לפי החברות; לא יודעת עד כמה זה מחויב המציאות); במתקן עם כדים צריך להתכוונן על ימי אספקה חודשיים, להוציא את הכדים הריקים החוצה, להכניס את המלאים פנימה, ובעיקר להחליף כד בכל פעם שהוא נגמר, וזה מצריך אדם חזק עם שרירים כי כד כזה שוקל כ-20 ק"ג וצריך להרים אותו לגובה המתקן (אני לא מסוגלת להחליף בעצמי).
 
מבחינת עלויות, קצת שיעורי בית, בדיקת מבצעים ומיקוח ותגלה כמה כל חברה מציעה לך. למיטב הבנתי טיהור מים לרוב זול יותר ממינרלים; מצד שני, במים מינרליים אין עלות ראשונית כי לא קונים את המתקן, הוא מושאל לתקופת השימוש (לפחות כך היה אצלנו) ובמתקני הטיהור למיניהם יש על פי רוב תשלום ראשוני לא קטן על המתקן עצמו.
 
אם אתה הולך לכיוון של טיהור ופחות חשוב לך מים קרים/חמים, יש אפשרות לסנן תת-כיורי (ללא מתקן) בעלויות זולות משמעותית.
זה מהניסיון שלי -
18/08/14 14:36
35צפיות
העדן פיור קלאסיק מעולה, מכשיר שקט (יש כאלה שעושים רעשים אפילו באמצע הלילה), קל להפעלה 
והבנתי שיש עליו עכשיו מבצע. לגבי התגובות האחרות פה, אני באופן אישי לא אוהבת לקחת משהו לא ממותג, 
שאני לא יודעת מי ייצר אותו ומי ייתן לי אחריות בכל מקרה שיתקלקל. 
האם זוהי הטעיית צרכנים וניתן לתבוע את המחיר ה
17/08/14 11:27
293צפיות
אז ככה,  בשבוע שעבר מצאתי מוצר חשמלי שהוצג באתר
ב 4500 ש"ח,  אני מאזור חיפה והחנות בתל אביב,  כשהתקשרתי לשאול האם יכולים להעביר לי את המוצר לסניף הצפוני ובנוסף שאלתי האם זהו אכן המחיר והבחורה ענתה שכן ביקשתי להזמין והיא אמרה שיחזרו אלי.
באותו היום אף אחד לא חזר אלי ולמחרת היום נכנסתי שוב לאתר וראיתי שעדכנו את המחיר ל 6500 ניסיתי להתקשר עוד פעמים והבחורה שעובדת שם אמרה שהם טעו וש 6500 זה המחיר.  היום התקשרתי שוב וביקשתי לדבר עם האחראי והוא מצידו אמר "זה המחיר רוצה תקני לא רוצה אל תקני-זה מה יש" וניתק לי את הטלפון.
יש לי צילום מסך של המחיר 4500 ובנוסף יש לי את השיחות מוקלטות שהיא אומרת שזה עולה 4500 ש"ח.
האם אני יכולה לדרוש את המחיר הנמוך?  ואם כן אז איך אני עושה את זה?
בהחלט צריכים למכור לך במחיר שפורסם. זה שטעו זו בעיה שלהם.
( לעמוד שלי בתפוז עסקים )
17/08/14 13:03
174צפיות
הפרסום באתר הוא פרסום לכל דבר ואף יותר מזה - התקשרת באופן ספיציפי לחנות וביררת האם זה המחיר וקיבלת תשובה חיובית.
החנות התעלמה ודחתה / עיכבה את הפניה / הרכישה שלך ולאחר מכן עלו על הטעות וסירבו למכור לך במחיר שנכתב.

פרסום המחיר באתר הוא לא חובה (זכות, להבדיל מבית עסק פיזי שבו סימון המחיר הוא חובה), אבל ברגע שהעסק החליט לכתוב מחיר, הוא מחוייב לכל הדרישות - כלומר למכור במחיר שנכתב, המחיר חייב לכלול את כל המרכיבים הנדרשים לעסקה כמו אגרות, הובלה שלא ניתן לוותר עליה, מע"מ וכו'.
 
מעבר לדרישה לרכוש את המוצר הרצוי במחיר שפורסם,
את מוזמנת לפרסם את הפרטים של החנות, וכן את צילום המסך ואף את ההקלטה.
איך אני עושה את ההזמנה מולם?
17/08/14 13:24
127צפיות
הם לא רוצים לדבר איתי,  הוא ניתן לי את הטלפון בפרצוף.
לחנות קוראים רפאלי
הרי זו בדיוק הבעיה,הם לא רוצים לקבל ממך הזמנה במחיר ה"טעות"
17/08/14 13:41
260צפיות
פני אליהם בכתב עם העתק לארגוני צרכנות, רשתות חברתיות ועיתונות,
פרטי את הסיפור ואל תשכחי לציין את מה שכתבת כבר כאן, כמו צילום המסך, הקלטת השיחה
 
אני מבין שמדובר על "קניון רפאלי"
רח' הרצל 64, חיפה
פקס: 03-6160033
מייל: info@refaeli.co.il
 
ארגוני צרכנות ועוד
- המועצה הישראלית לצרכנות – ת.ד 20413 ת"א, מיקוד 61203, פקס  036241035, moatza@consumers.org.il
- אמון הציבור - רח' לבונטין 30, תל אביב 65116, פקס:03-5601384, moked@emun.org
- משרד הכלכלה (תמ"ת) – רח' מאז"ה 76 ת"א, ת.ד 14021 מיקוד 65789, פקס 03-5662422 , 02-6662293
- רשות ההסתדרות לצרכנות – רח' ארלוזורוב 93 ת"א, 62098, פקס 03-6921255
- עיתון ידיעות אחרונות – רח' יגאל אלון 127 ת"א  67443,  money@y-i.co.i l , mishpat@yedioth.co.il
- אתר תלונה http://www.tluna.co.il
 
 
כדאי לציין בפניהם שאם הם יסרבו למכור במחיר שנכתב, תהי זכאית לפיצוי בסך עד 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק.
כל כך הרבה שטויות בהודעה אחת....
17/08/14 14:29
140צפיות
1. העתק לאירגוני צרכנות? היא גם יכולה לכתב באותה הזדמנות את אלוהים בכותל המערבי. לשניהם יש בדיוק את אותה השפעה.
2. עיתון ידיעות אחרונות? אני מכיר את העורך הראשי. רוצה שאני אסדר לך כתבת שער בעיתון של יום שישי? (לא. לא באמת מכיר אותו).
3. פיצוי של 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק? פחחחח... על פי איזה חוק בדיוק?
 
אפשר לכתב גם את אלוהים, אבל החוק והפסיקה כנראה מרתיעים יותר
17/08/14 16:01
88צפיות
לגבי ארגוני הצרכנות, אני מבין שלא פנית אליהם, הם אולי לא באמת נושכים ת בית העסק, אבל לא מתביישים לפנות אל בית העסק ולעזור לצרכן. אומנם לוקח זמן, אבל עדיף מכלום. 
אמון הציבור למשל עושים זאת בהתנדבות עבור הצרכן הסופי (בתי עסק שמקבלים תו משלמים אגרה שנתית, וזה לא אומר שהם "קונים" את אמון הציבור).
 
לגבי ידיעות אחרונות, יש לכם מסופים שעוסקים בצרכנות, מסחר ומשפט, אם רוצים לפנות לעיתונות, אפשר לפנות אליהם. לא עולה כסף. לא מכיר באופן אישי את העורך, אבל מה רע ?
 
בעניין פיצוי 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק, אפשר לעיין למשל במקור אחד באתר פסק דין , שבו כתוב במפורש:
"חוק הגנת הצרכן חל על אתרי אינטרנט
השופט אברהם טננבוים מבית המשפט לתביעות קטנות בירושלים קבע, כי חוק הגנת הצרכן חל גם על אתרי אינטרנט על כל דרישותיו וסעיפיו. בהתאם לכך, יש לקונה זכות לדרוש את קיום העסקה במחיר שנקבע.
ע"פ חוק הגנת הצרכן, במקרה של הבדל בין המחיר המוצג על המוצר לבין המחיר הנדרש עבורו בקופה, תהיה עדיפות למחיר המוצג על גבי המוצר. השופט טננבוים קבע, כי ניתן ללמוד מהעולם המסחרי 'הרגיל' לעולם המקוון, בהקשר הנדון. השופט ציין, כי כל עוד לא חוקקו חוקים ספציפיים למסחר באינטרנט יחולו הכללים הקיימים. מכאן שחוק הגנת הצרכן חל על מכירה באמצעות אתרי אינטרנט כפי שהוא חל על מכירה בכל חנות בשינויים המחויבים.
עוד נקבע, כי לא ניתן להתנות על חוק הגנת הצרכן, ולא ניתן לוותר על הזכויות וההגנות שהוא מעניק. כמו-כן, אתרי מכירות אינם יכולים לקבוע בתקנות הוראות המנוגדות לחוק הגנת הצרכן. הוראה כזו תיפסל מכוח חוק הגנת הצרכן במקרים בהם הוא חל. בהתאם לכך, נדחו טענות סופטסייל המפנות לתקנונה ולכללים המפורטים בו."
 
כמו כן:
"נקבע, כי סופטסייל פרסמה מחיר שגוי ובכך הפרה את החובה המוטלת עליה בס' 17 ב' לחוק הגנת הצרכן וגרמה נזק לתובע. לפיכך, ולאור הקביעה כי אין מקום לכפות על הצדדים את קיום החוזה בשל העדר אמון ביניהם ולאור מהות העסקה, תשלם סופטסייל לתובע סכום של 1000 ש"ח. הסכום כולל פיצויים בגין העסקה, וכן הוצאות ועוגמת נפש".
 
 
האם יש משהו נוסף שאתה מודאג לגביו?
רק שבמקרה הזה היא לא הגיעה לקופה ולא שילמה, לא התבצעה עסקה
17/08/14 16:15
77צפיות
היא ביקשה מבית העסק בקשה מיוחדת (שיביאו את המוצר לסניף אחר), אמרו שיחזרו אליה, ובסופו של דבר זה לא נעשה ולא קרה דבר; כשהיא פנתה אליהם שוב המחיר כבר היה שונה. לו הייתה מממשת את העסקה באותו יום ומבצעת רכישה, או מגיעה לקופה (הווירטואלית) ושם מחויבת בסכום אחר, היה על מה לדבר.
לא התבצעה עסקה כי בית העסק גילה את הטעות וסירב למכור
17/08/14 16:35
52צפיות
שיביאו את המוצר לסניף אחר (או לביתה שבחיפה לפי מה שהבנתי), נשמע די הגיוני במיוחד אם מדובר במוצר גדול וכבד וכזה המוצע למכירה באתר אינטרנט שלו סניפים רחוקים מבית הלקוח.
להבדיל מאתר שמצהיר בצורה ברורה "אנחנו מוכרים באזור המרכז בלבד", שזה לא המקרה.
 
כשהיא פנתה אליהם המחיר כבר היה שונה כי בית העסק גילה את הטעות ושינה מיד את המחיר.
לו בית העסק היה מאפשר ללקוחה לרכוש באותו יום, אני בטוח שהייתה מתבצעת עסקה, כי אני מתאר לעצמי שאם הלקוחה חיפשה מוצר מסויים ופנתה לבית העסק ספיצית לגבי המוצר הזה, כנראה שהייתה מעוניינת בו.
 
לגבי הקופה הוירטואלית, הלקוחה בוודאי תגיד שחיכתה לתשובת החנות שהבטיחו לחזור אליה לאחר שאישרו במפורש שהמחיר הוא נכון, למרות שמדובר בטעות שעוד לא גילו אותה באותו רגע.
 
בסופו של דבר ברור שמדובר בטעות לאור ההפרש הניכר בסכום, טעות של בית העסק ולא של הלקוחה.
וכל עסק שמכבד את עצמו צריך למצוא פתרון במקרה כזה.
למשל, כן לספוג את המחיר שנרשם ולהסכים עם הלקוחה על עלות הובלה מסויימת
 
קרא שוב; לא התבצעה עסקה כי הקונה מחיפה והחנות בת"א
17/08/14 16:50
55צפיות
והיא ביקשה שיעבירו לה את המוצר לסניף אחר ונאמר לה שיחזרו אליה ולא חזרו.
הרי לו יכלה לרכוש בקופה את המוצר כפי שהוא הייתה עושה זאת, כן?
 
"כל עסק שמכבד את עצמו צריך למצוא פתרון במקרה כזה" – לפי ההתנהלות כבר ברור שזה לא עסק שמכבד את עצמו (או את לקוחותיו) אז השאלה אם מדובר בעסק טוב או בשירות טוב בכלל לא על הפרק... השאלה אם הייתה כאן עברה על החוק, ואני לא חושבת שזה המצב.
יש להם סניף בחיפה,אם הייתה מבצעת רכישה באתר? היה אוזל המלאי?
17/08/14 16:58
43צפיות
תירוצים אפשר להמציא הרבה,
בשורה התחתונה - הלקוחה התקשרה במיוחד - אם היו אומרים לה שמדובר בטעות, אני מאמין שהייתה מסיימת את השיחה וחושבת כיצד לפעול וסביר שרוכשת במקום אחר.
בית העסק דחה, הבטיח לחזור ולא חזר, גילה את הטעות ושינה מיד את המחיר. לא מדובר בשבוע, חודש חצי שנה הפרש מהפניה.
 
בגלל זה שאלתי על איזה עסק מדובר, והפרטים רשומים בהודעה הרלוונטית.
 
כדאי לחפש המלצות באופן כללי לגבי רכישה 
לו בו ביום הייתה מבצעת רכישה באתר או מגיעה לחנות ע"ס הפרסום
17/08/14 17:06
45צפיות
והיו מסרבים למכור לה במחיר הנקוב, היה לה קייס. אבל זה לא מה שקרה, ולא נסגר שום דבר, והיא לא הגיעה לשום קופה ולא הגיעה לשלב שהיא שולפת את האשראי ומבקשת לשלם ופתאום דוחפים לה עוד אלפיים ש"ח. היא התעניינה במוצר וביקשה לברר אם יוכלו להביא אותו לסניף אחר; אמרו שיחזרו אליה ולא חזרו (מה עוד חדש...) ולמחרת כבר היה מחיר אחר. אף אחד לא טוען שהחברה התנהלה כראוי או נתנה שירות למופת, אבל שוב, לא זו הנקודה; השאלה אם נעשתה כאן עברה על החוק. לו היה חוק שהיה מעניק לנו שקל בכל פעם שאמרו שיחזרו אלינו ולא חזרו אני חושבת שרובנו היינו במצב כלכלי טוב יותר... אבל אני לא מכירה חוק כזה, או חוק רלוונטי אחר למצב הזה; אתה מוזמן להעיר את עינינו (וכאמור, המידע שהבאת עד כה לא רלוונטי למצב המסוים הזה).
לא, את טועה.הלקוחה ביקשה במפורש לרכוש את המוצר והובטח שיחזרו
17/08/14 17:16
31צפיות
ציטוט מהודעה של הגולשת / לקוחה: "שאלתי האם זהו אכן המחיר והבחורה ענתה שכן ביקשתי להזמין והיא אמרה שיחזרו אלי. "
 
 
 
 
 
אני הבנתי שהיא ביקשה להזמין לסניף חיפה כדי לקנות שם
17/08/14 17:22
26צפיות
ולא הבנתי מדבריה שמדובר בהזמנה שבה היא משלמת מראש.
 
ממה שאני מבינה יש כאן שתי אפשרויות:
א. אתר שבו ניתן לקנות מוצרים ולקבל אותם בסניפים / במשלוח, ואז משלמים בקופה באתר (ולא צריך להתקשר אלא אם מבקשים בקשה מיוחדת).
ב. אתר של חנות/רשת שבו מפורסמים המוצרים שהיא מוכרת ומחיריהם, והקונים מגיעים לסניף וקונים.
 
אם זה היה מקרה א', היא הייתה צריכה פשוט לקנות מהאתר, ואז לו היו דורשים ממנה סכום אחר, היה לה קייס; אם זה מקרה ב' ובכל מקרה הרכישה מתבצעת רק בחנות הפיזית, הרי שלא בוצעה כאן רכישה. היה רק בירור מקדים שאמנם נענה בחיוב, חלקית, אבל בסופו של דבר לא התכנס לכדי עסקה ולא נסגר דבר.
 
זאת ועוד, קח בחשבון שגם פסק הדין שהבאת הוא מתביעות קטנות, כלומר אינו תקדימי ואינו משנה דבר למעשה (שופט אחר יכול לחשוב אחרת). גם אם היא תנסה לתבוע (ועוד לא שוכנעתי שיש על מה) ממש לא ברור שיש כאן קייס. זה מעצבן ומרגיז, אבל עם עסקים כאלה עדיף לא לעשות עסקים גם אם נראה שהחמצנו את "עסקת חיינו".
מדובר ברשת חנויות לה אתר סחר אינטרנטי בו מוצע משלוח חינם
הודעה זו מכילה תמונות
17/08/14 17:37
58צפיות
החנות מאפשרת לבצע רכישה באתר באמצעות כ"א או מסירת כ"א בטלפון.
 
אני לא יודע למה לא השתכנעת, אבל מבחינתי לאחר שהלקוחה פנתה לחנות, והנציגה אישרה שזה המחיר, והלקוחה אמרה שהיא מבקשת להזמין - מבחינתי זה ביצוע העסקה,
זה שהחנות לא חזרה ושינתה מחיר ...... 
 
אם כך לא ברור לי מדוע לא בוצעה הזמנה ישירות מהאתר
17/08/14 17:46
43צפיות
אם האתר עושה משלוחים שמגיעים אליה, זה לא אמור לשנות היכן היא נמצאת; היא כתבה שהיא מבקשת שהמוצר יעבור לסניף אחר. שוב, אם הכול מובנה באתר ואפשר (במקום משלוח, אם כי כתוב שהוא חינם) לסמן אפשרות של לגשת לסניף X ולאסוף, גם אז לא צריך להתקשר, מזמינים ישר באתר ונגמר.
 
זה שמבחינתך משהו הוא ביצוע עסקה זה טוב, אבל זה כבר מגיע לשלב שבו רב הנסתר על הגלוי וחסרים פרטים בסיפור. לו כל הנקודה הייתה שהיא לא רוצה להזין פרטי אשראי באתר ולכן התקשרה, הייתי מבינה; אבל במקרה כזה גם לא ברור למה אמורים לחזור אליה וההזמנה לא בוצעה באותה שיחה, הייתי מצפה גם להבהרה מה לא הסתדר. כאמור, לא כך הבנתי את הסיפור שלה. נראה לי שבשלב הזה חלבנו את המידע שהיא מסרה די והותר, צריך להמתין שהיא תחזור ותשפוך אור על המצב.
 
אם יש לה הקלטה שמוכיחה שהיא באה לסגור עסקה טלפונית והכול היה סגור ואז התחמקו ממנה, זה כנראה נותן לה קייס (בהנחה שהיא עדיין רוצה להתעסק איתם; לא משוכנעת שזה משתלם או כדאי) אבל שוב, לא כך אני הבנתי את דבריה. השאלה מה בדיוק נאמר ואיך הוצג ואיך סוכם וכו', ולאופן המדויק שבו התנהלו הדברים יש חשיבות מכרעת כשמגיעים לבית משפט.
צויין שיש הקלטה ולא ניתן להזמין לאסוף מסניף דרך האתר שלהם.
17/08/14 18:02
29צפיות
אני יכול להבין שבהזמנה מאתר לו יש סניף בעיר של הלקוח, הלקוח יכול להרגיש יותר בנוח / יותר בטוח לאסוף את המוצר מהסניף.
 
מבחינת פרטים איך הוצג ואיך סוכם, הרי שכל הפרטים מופיעים באתר שלהם, למשל תיאור של המוצר, זמן אספקה ואפילו מחיר המשלוח - חינם (מתנוסס בצורה בולטת בראש האתר ובכל עמוד ומוצר באתר שלהם)
 
מה שמחזיר אותנו לנקודה של בקשה ייחודית שמנעה את סגירת העסקה
17/08/14 18:05
24צפיות
ושוב, לו רצתה להזמין מהאתר לפי הסיכום באתר, הייתה מזמינה מהאתר ומקבלת במשלוח חינם.
משלא עשתה זאת, וביקשה בקשה חריגה שהאתר לא מאפשר ומצריכה אישור ייעודי, אנחנו במצב שונה.
לא ניתן להחזיק במקל משני קצותיו...
אפילו שהלקוחה ביקשה לרכוש את המוצר ללא קבלת התשובה של החנות?
17/08/14 18:16
22צפיות
שהרי ביקשה לרכוש עוד לפני שקיבלה תשובה מהחנות הזו(זה שלא קיבלה אותה מעולם זה משהו אחר).
 
אני רואה את ה"לא ניתן להחזיק במקל משני קצוותיו" כ-לא לפרסם מוצר במחיר מסויים באתר ולאחר מכן להגיד ללקוחה שפונה טלפונית לגבי המוצר הזה שהמחיר הוא נכון
ואז לא לחזור ולסרב למכור שבמחיר שהוצע.
שוב, אני לא יודעת מה *בדיוק* היה בשיחה הזאת, כמה אפשר?
17/08/14 18:24
33צפיות
יש פה דיון מעגלי, כבר אמרתי שמיצינו את מה שאפשר להניח ע"ס משפט אחד שהלקוחה כתבה בהודעתה, עם כל הכבוד. אני לא רואה טעם להמשיך בדיון עד שהיא תחזור לפורום ותפרט יותר.
 
הבהרה: "אי אפשר להחזיק את המקל משני קצותיו" פירושו לטעון שהכול מסוכם באתר ואז להתקשר ולבקש סיכום אחר.
 
אין טעם שתחזור על כך שהתנהלות העסק הייתה בלתי ראויה, זה ברור לכול ולא השאלה; השאלה אם אכן הייתה כאן עברה על החוק ולשם כך אין לנו נכון לעכשיו די מידע אלא בעיקר ספקולציות.
אגב, לגבי "אמון הציבור", מניסיון עבר, הם לא עושים דבר
17/08/14 16:17
58צפיות
וכבר נפלתי עם בתי עסק שקיבלו מהם תו, וזה לא הזיז להם (וגם לא לאמון הציבור).
בכל זאת, הם משתדלים :)
17/08/14 16:25
37צפיות
אני מכיר לפחות 2 בתי עסק "רשתות" עם 'גב' שלאחר הפרות חוזרות ונשנות, נשלל מהם התו.
 
והם כן פונים לבתי העסק, אומנם לוקח זמן, אבל בסוף משהו מגיע.
כשפניתי אליהם (בנושאים שונים, לפני שנים) הם ממש לא השתדלו
17/08/14 16:34
47צפיות
מאז נואשתי וכבר לא טרחתי.
תודה על הפירוט, אני התנסיתי לטובה דווקא.
17/08/14 16:40
34צפיות
גם בתור צרכן וגם בתור בעל עסק, קיבלתי מהם לא מעט עצות וטיפים רלוונטים מאוד.
º
אמון הציבור לא סיפקו לי את הסחורה ומרחו אותי בסיפורים
18/08/14 12:11
7צפיות
לא, הם לא מחוייבים למכור לך את המוצר
17/08/14 14:26
127צפיות
בניגוד למה שכתבו לך, לפי דעתי אי אפשר לחייב אותם למכור לך את המוצר במחיר הישן.
"סגירה" של עיסקה נעשית במעמד התשלום. כלומר אם היית מזמינה ומשלמת על המוצר 4,500 ש"ח, הם לא היו יכולים לבוא אליך בדיעבד ולדרוש עוד 2,000 ש"ח.
היות ולא בוצעה מכירה, אין ביניכם שם עיסקה או חוזה ולכן הם יכולים לתקן את הטעות ולהעלות את המחיר.
 
עובדה שגם את יודעת שהמוצר הזה נמכר במחיר זול משמעותית ממחיר השוק שלו, אחרת לא היית מתקשרת אליהם ומבקשת לשלוח את המוצר לחיפה.
 
אין קשר
17/08/14 15:07
100צפיות
יש להם סניף גם בחיפה,  והבחורה שעונה לטלפונים גם אישרה ש4500 זה המחיר,  וכשרציתי לעשות הזמנה היא אמרה שתחזור אלי וכמובן שהיא לא חזרה ובנוסף היא העלתה את המחיר
אז לא חזרה אלייך, איבדה את העסקה.
17/08/14 15:16
95צפיות
אי אפשר לחייב אותם למכור לך או לתת שירות טוב... אם הם לא רוצים למכור ומעדיפים שתלכי למתחרים, במה את יכולה "לאיים" עליהם? ואם השירות שלהם כ"כ גרוע, נשאלת השאלה למה שתרצי לקנות מהם מלכתחילה.
אין לך דרך לחייב אותם למכור לך במחיר שמבחינתם כבר לא רלוונטי (וייתכן שלא היה כזה מלכתחילה, למרות התשובות שקיבלת). הם כרגע דורשים מחיר אחר, כפי שאמר לך הבחור בצורה גסה אך ישירה, זה המחיר שבו הם מוכנים למכור לך, אם זה לא מתאים לך אל תקני מהם (וכפי שהם מתנהלים, אל תקני מהם).
פרסום מחיר באינטרנט
17/08/14 19:28
66צפיות
מחייב כמו פרסום מחיר פיזי במדבקה למשל, מפני שאין איזו התנייה לגבי באיזה פלטפורמה המחיר צריך להיות מוצג. גם אם מדובר בטעות שלהם, זה עדיין מחייב. הרי גם כשאת מגיעה לקופה ורואה שפתאום חייבו אותך על חלב ב- 12 שקל במקום במחיר המפורסם של 11.80 א לא חייבת לקנות אותו. אם ביצעת או ביצעת עיסקה- לא השאלה פה. 
"כשאת מגיעה לקופה" זה נכון. השאלה אם הייתה כאן הגעה לקופה
17/08/14 19:43
56צפיות
כי אם אגיע לקופה ביום אחר מהיום שבו הופיע המחיר המוזל שראיתי ועכשיו יש מחיר אחר, זה כבר לא רלוונטי איזה מחיר פורסם אתמול.
חובת הצגת המחירים
17/08/14 19:49
51צפיות
ופרסומם היא משהו שמחייב את המוכר ולא קשור כלל לקונה, לכוונות הקונה, לתנאי מזג האוויר או מצב המים בכנרת. 
נכון, ו...? איך זה סותר משהו מהנאמר?
17/08/14 19:50
32צפיות
הוצג מחיר א' ביום שבו לא נסגרה עסקה, ביום למחרת הוצג מחיר ב'. לא מדובר כאן בדיון על אי הצגת מחיר.
זו הבעיה.
17/08/14 23:08
30צפיות
הדיון הזה הוא מה אם לסבתא היו גלגלים
מה אם המקרה היה הפוך?
17/08/14 21:12
53צפיות
אם היה מפורסם מחיר של 6500 ש״ח באתר, היית מתקשרת לבקש את סגירת העסקה והיו אומרים לך שיחזרו אליך. בינתיים היו מורידים את המחיר באתר ל4500, אך הנציגה שחוזרת אליך מתעקשת שבגלל שפנית כשעוד היה מחיר של 6500 ש״ח, הם לא מוכנים למכור לך את המוצר ב4500 ש״ח אלא לפי המחיר שראית מוקדם יותר באתר, כי הרצון שלך לסגור עסקה היה לפי 6500 ש״ח - האם היית מסכימה לכך?התשובה הברורה היא לא. בסופו של דבר לא נעשתה סגירת עסקה (גם אם הסיבה לכך הייתה שלא חזרו אליך), לא נגרם לך נזק ישיר או עקיף ואין לך על מה להתלות.  אגב, מה המחיר הזול ביותר שבו מוכרים את המוצר שאת רוצה לקנות?
º
אין לך קייס, כדאי מאוד לרדת מהעץ
17/08/14 20:49
30צפיות
עזרה בבחירת מערכת סינון מים
17/08/14 07:57
138צפיות
יש ברשותי מערכת שהגיעה עם הדירה כשקנינו אותה. למערכת שני פילטרים- אחד הדורש החלפה כל חצי שנה ואחד הדורש החלפה כל שנה. החברה שהתקינה את המערכת הציעה לי "שדרוג" למערכת הדורשת החלפה רק פעם בשנה- ארבעה סננים או אוסמוזה הפוכה (במרכאות כי בפועל המחיר הוא של קנית והתקנת מערכת חדשה). בבדיקה ראשונית בגוגל עולה כי המחיר שהציעו לי הוא פי 2 ו-3 מהמחיר בשוק. כשכתבתי את זה לנציגת הממכירות היא כתבה מני "הפחדות" על חלקים מקוריים, מערכת איכותית ותו תקן שלהם יש וצריך להזהר מאחרים שלא מציעים זאת. כמובן שלי אין כלים לשפוט לגבי איכות ומקוריות ללא שימוש.
האם למישהו כאן יש נסיון עם חברה אמינה ולא יקרה ויכול להמליץ?
כן.
17/08/14 09:40
85צפיות
"מקורות".
כל השאר, מיותר.
ביחוד אוסמוזה הפוכה, ששופכת כשני שליש מהמים לביוב.
המלצה
17/08/14 10:14
85צפיות
לפני 16 שנה התקנו את Everpure H-104 ומרוצים.
פילטר מתחת לשיש וברז מעל. בזמנו לא היה למערכת אישור מכון התקנים, אבל סמכתי יותר על האישורים של NSF בארה"ב מאשר על מכון התקנים.
עכשיו אני רואה באתר שלהם שיש גם אישור ממכון התקנים.
רק לא אוסמוזה הפוכה
17/08/14 13:55
103צפיות
בפורום הזה תקבל בעיקר דעות של מי ברז בשילוב של מקרר (מים קרים) או קומקום חשמלי (מים חמים).
אני אישית לא מסכים עם הקו מחשבה הזה.
בלי קשר למתקן כזה או אחר, שאינני מכיר את רובם, אני יכול רק להמליץ לך להתרחק ממערכות אוסמוזה הפוכה. מדובר על מערכת שעל כל 1 ליטר מי שתייה בעצם שופכת לביוב 2 ליטר מים!
º
17/08/14 15:20
5צפיות
תודה על התגובות
17/08/14 14:13
73צפיות
הבנתי שאוסמוזה הפוכה זה בזבזני ומיותר. אני מחפשת מערכת סינון שלא מוציאה את כל המינרלים מהמים ומצריכה החלפת סנן פעם בשנה בלבד. ההמלצה שניתנה כאן תיבדק.
 
סנן עולה כ-100 ש"ח. כמה זולה צריכה להיות
17/08/14 15:16
77צפיות
המערכת החדשה כדי שהחסכון השוטף יתקזז מול ההשקעה הראשונית תוך זמן סביר?
מצרפת את ההצעה שקיבלתי מהחברה הראשונה
17/08/14 17:11
63צפיות
להלן הצעת מחיר למערכת תת כיורית 
מערכת 4 שלבים הנקראת רימון m4 בעלות של 1200 ש״ח כולל מעמ והתקנה ללא ברז . 
המערכת היא מערכת אמריקאית ואת הסננים מחליפים אחת לשנה בעלות של 360 ש״ח 
ישנה מערכת נוספת שנקראת אוסמוזה הפוכה בעלת 4 מסננים פלוס מיברנה ומיכל אגירה המערכת היא מערכת אמריקאית וגם פה מחליפים סננים אחת לשנה בעלות של 360 ש״ח 
המערכת עולה 1800 ש״ח כולל מעמ והתקנה ללא ברז . 
על המערכות יש שנה אחריות 
הכל תוצרת ארה״ב ובעל תו תקן ישראלי
סליחה, מה זה ללא ברז?
( לעמוד שלי בתפוז עסקים )
17/08/14 17:21
58צפיות
או שאני לא הבנתי, או שאמורים לשתות מהצינורית 
או שחייבים להוסיף תשלום נוסף על הברז על מנת להשתמש במוצר ואין דרך אחרת (ולא מדובר על ברז קיים, מה שלא סביר).
 
וזאת מבלי להתייחס לעניין של האוסמוזה ההפוכה ושפיכת 2/3 מים לביוב כפי שנכתב כבר.
יש לנו ברז חדש
17/08/14 17:27
62צפיות
כשנכנסנו לדירה שיפצנו את המטבח, החלפנו ברז ומסננים כי הגיע התאריך. עכשיו אני רוצה להחליף מערכת ש:א. מצריכה החלפה אחת בשנה ולא שתיים. ב. עולה פחות מהמחיר שהציעו לי (שאינו כולל ברז או חציבה להתקנת ברז). החלפת מסנן עולה פחות.
הבנתי, לך ספיציפית יש ברז קיים וההצעה ספיצית עבורך
17/08/14 17:35
40צפיות
ומוזלת ללא הברז.
 
אני פשוט סקרן ובטוח הייתי שואל האם אותה ההצעה עם ברז הייתה עולה יותר
º
בלי ברז יותר יקר ממחירים אחרים שראיתי (וקיבלתי)
17/08/14 17:36
16צפיות
מה העלות השנתית של החלפת סננים במערכת שמותקנת
18/08/14 10:57
26צפיות
אצלך כיום?
בנקודת ההחלטה היום את צריכה להשוות בין העלות השנתית הנוכחית לבין העלות השנתית במערכת החדשה בתוספת עלות רכישת המערכת.
העלות היום סביבות ה-500 ש"ח
18/08/14 12:57
23צפיות
עם סנן שדורש החלפה כל חצי שנה וסנן נוסף הדורש החלפה כל שנה. אני מעוניינת להחליף משתי סיבות: נוחות- החלפה חד שנתית ולא דו שנתית, עלות- שנגזרת גם מהנוחות מאחר ויש רק סנן אחד להחליף כל שנה.
אבל אם ההצעה שקיבלתי מהחברה שכרגע נותנת לי שרותים יקרה יותר, אני רוצה להבין האם מחיר זה מגיע עם ערך מוסף או שעדיף לי לעבור לחברה שמציעה את אותם שרותים בזול יותר. ברור לי שעל שרותים יש לשלם, אני מנסה להבין ממה נובע ההפרש.
את רוצה להשקיע 1200 ש"ח, על מנת לחסוך 140 ש"ח
18/08/14 13:02
25צפיות
בשנה.  ללא חישובים מסובכים, רק אחרי 8.5 שנים המערכת החדשה משתלמת כלכלית.
לשיקולך.
לגבי נוחות, שירות, איכות - לא יודע להתייחס.
אבל זו בדיוק הנקודה שלי
18/08/14 13:07
29צפיות
ההצעה שלהם יקרה גם במחיר המערכת החדשה וגם במחיר החלפת סנן בשנה. לכן פניתי לפורום בשאלה אם למישהו יש נסיון עם חברה אחרת במחיר סביר (כאשר סביר נקבע על פי טווח המחירים שראיתי בזאפ ואתרי חברות שונות המציעות אותו שרות), עם שרות טוב ואיכות טובה (מאחר ובחברה הנוכחית ניסו להפחיד אותי עם סיפורים על חלקים לא מקוריים, ללא תקן וללא אחריות אצל המתחרים).
º
מה נותן לי הנוסע המתמיד
17/08/14 02:12
104צפיות
º
1,000,000 דולר כל פעם שאתה טס באל על. במזומן.
17/08/14 06:47
54צפיות
אתה בטוח??????
17/08/14 07:32
146צפיות
דפקו אותי. קיבלתי רק 10,000.
º
תתבע אותם
17/08/14 10:58
29צפיות
מבוקש עורך דין טוב.
17/08/14 11:42
67צפיות
אני מבטיח 50%.
אני מסתפק ב-25% בלבד.
17/08/14 12:34
53צפיות
אבל מראש.
מאחר ולא נתת פרטים
17/08/14 13:41
76צפיות
אז "הרמת להנחתה"...
 
בכללי:
יש הרבה מועדוני נוסע מתמיד בכל מיני קבוצות תעופה.
הכללים בכולם משתנים מפעם לפעם והנקודות מתאפסות או נשמרות לאורך זמן (בתנאי שתהיה תנועה קטנה בחשבון) - תלוי במועדון.
אלעל מועדון גרוע, לטעמי כי: א. דורשים דמי הרשמה ב. היישום מוגבל מאוד כי לאלעל אין הרבה שותפויות עם חברות אחרות (אם בכלל).
מאלו שאני מכיר -
יש מועדון MILES AND MORE של לופטהאנזה וקבוצת סטאר אליאנס, היה טוב, גם מתחיל להתכווץ.
לנו יש נקודות ב- UNITED שהגיעו מקונטיננטל ז"ל וכיום מאוגדים במועדון שנקרא MILAGE PLUS. לא רע אבל גם שם התנאים הולכים ומשתנים לרעה - הצלחנו עכשיו למצוא ומימשנו סיגמנט אטרקטיבי שנוצל על ידי זוג במשפחה.
 
עקרונית אתה צריך חפירה מאוד עמוקה מה מתאים לך ובהתאם לפרופיל השימוש שלך בתעבורה אוירית....
 
 
תנסה לשאול גם בפורום טיולים וחופשות בחו"ל.
האם לנוסע מגיע פיצוי על 9 שעות עיכוב בטיסה?
16/08/14 12:05
129צפיות

סבתא שלי טסה ליוון עם חברה זרה.
היה עיכוב בטיסה (לא זוכר אם בארץ או בחו"ל) של 9-10 שעות.
האם מגיע לה איזה פיצוי כספי כלשהו?
או שזה פר מדניות של חברה מסוימת?
למי כדאי לפנות כדי לתבוע? לחברה עצמה או לביטוח נסיעות?
היא לא נאלצה לשלם על מלון או מונית או משהו אחר. פשוט התייבשה בנמל תעופה להבנתי
 
º
בארץ ? בחו'ל ? מה הסיבה ?
16/08/14 12:10
29צפיות
כן
16/08/14 12:40
127צפיות
החוקים בנושא בישראל דומים לחוקים באיחוד האירופי.עד כמה שידוע לי אין התנייה אם הטיסה הייתה צריכה להגיע לישראל או יצאה מישראל. http://www.mishpati.co.il/article/1616
פרטים נוספים:
16/08/14 17:43
95צפיות
העיכוב היה בארץ. חברת אופק תיירות הישראלית אירגנה את החבילה.
חברת התעופה היא צ׳ארטר יוונית.
 
טענו שהתעכבו כי לא היה להם מטוס תקין להביא לארץ.
עכבו 10 שעות ולכן סבתי איבדה יום נופש בחו״ל למעשה.
 
למי היא תוכל לפנות לקבל פיצוי אם בכלל?
אפשר לבוא בתלונות לשתיהן
16/08/14 18:14
70צפיות
האם סבתא שלך פנתה אל חברת התיירות ? ביקשה שיסדרו לה טיסה חלופית או בכלל התלוננה?
היא רוצה לדעת מה החוק אומר
16/08/14 18:54
58צפיות
כמה מותר לתבוע
ואז תפנה למי שצריך
 
לכן השאלה פה.
החוק אומר
16/08/14 19:38
58צפיות
את התקנה אתה יכול לקרוא כאן -
16/08/14 18:46
75צפיות
 
ככל שאני מצליח להבין אותו, לפי החוק לא מגיע פיצוי על עצם האחור בטיסה.  יחד עם זאת, ובלי קשר לחוק יש לדעתי מקום לתבוע החזר מהמארגנים (אופק) יחסי של היום שאבד בטיול/נופש.
º
אקרא
16/08/14 18:56
23צפיות
º
לא בדיוק
16/08/14 19:42
23צפיות
מוצרי חשמל
16/08/14 09:15
101צפיות
כן, אני מעוניין לקנות מזגן 2 כ"ס לא חשוב הדגם

2, מיקרוגל, לא חשוב הדגם,

3 קולט אדים לא חשוב הדגם.

, לא חשוב הדגם.

שמי שוקי 0522808586

תודה,
º
תתחדש!
16/08/14 17:21
15צפיות
º
יד 2 מכיר
16/08/14 23:41
17צפיות
טכנאי שטח
15/08/14 20:35
90צפיות
ערב טוב לכם
 
היום אוטו שלי ניכבה  באמצעה נסיעה
 
הזמנתי טכנאי שטח
 מחברת ביטוח 
 
החליף מצבר שנפ 580 ש"ח אך מצבר ישן לא החזיר
 
ואמר אם אני רוצה אותו ישלם לו עוד 40 ש"ח
 
ואני רוצה לדעת האם זה מקובל
לא ברור על מה אתה מלין
15/08/14 21:12
72צפיות
המחיר למצבר סביר .
ענין ה 40 שקל החזר למי שמוסר מצבר ישן זה מקובל.
כלומר מחיר המצבר אצלך הוא 620 שקל והחזר 40 שקל על מצבר ישן .
 
אני לא מתלונן אלא
15/08/14 21:14
69צפיות
רוצה לדעת  האם זה מקובל
º
קיבלת תשובה
16/08/14 08:17
21צפיות
במקום חובת הצגת מחיר - הדפסת מחיר על כל מוצר?
15/08/14 20:11
232צפיות
מדוע נטפלים למרקטים ולמכולות אם אפשר להכיל חובת מחיר מומלץ לצרכן (כפי שיש קצת)
על היצרן? כך לא תהיה הפקעת מחירים ועדיין זכות להנחה בנפרד כתחרות/תלושי הנחה/
שתוצג ע"י אחוזים לפי מדף קוד צבע וכד.
 
ולו בגלל שכולם *כן* יתיישרו לפי המחיר המודפס. בכל ...
15/08/14 20:51
127צפיות
.. מקרה, מה הקשר בין מחיר על המוצר להפקעת מחיר ?  הפקעת מחיר רלוונטית רק למוצרים בפקוח.  חובת הצגת מחיר רלוונטית לכל, אבל אין קשר בינה לבין הפקעת מחיר.  גבוה לך ?  קנה במקום אחר.
כי אז לצרכן אין מושג כמה הוא אמור לשלם על המוצר
15/08/14 20:55
114צפיות
מחיר מומלץ לצרכן כשמו כן הוא, מחיר מומלץ ולחלוטין לא מחייב. לשיטתך, היצרן יפרסם מחיר מומלץ של 10 ש״ח והלקוח יגיע עם המוצר לקופה ויגלה (במקרה הטוב הוא יגלה) שהמחיר באותו עסק הוא 30 ש״ח. כך בדיוק מחסלים את טיפת הסיכוי לצרכנות נבונה שקיימת בארץ.
שניכם לא הבנתם את היתרון
16/08/14 01:22
114צפיות
כיום *נדרש* בית עסק להחזיק עובד שידביק על כל מוצר מחיר וזו טירחה שגם מעלה את מחירו
לא מחפש תחרות להורדת מחירים ולא מחירים בפיקוח די לנו בהסרת הטירחה מהחנות עליה דובר.
וצרכן שיראה בקופה מוצר מעל המחיר המומלץ - יחזיר אותו במקום או יוכל להתלונן.
הרעיון שלא תצטרך לרוץ להשוות מחירים, תשלם בדיוק אותו דברבכל חנות - כך נהוג במסחר הוגן.
 
יתרון - רק לעסק. ו"לא תצטרך לרוץ להשוות מחירים"...
16/08/14 06:56
77צפיות
... אומר שגם לך ברור שכל החנויות ישתיישרו לפי המחיר המודפס.  אני שמח שאתה חוסך ממני את עבודת הרגלים, אני עצוב שלא ברור לך שהמחיר "האחיד" יהיה המחיר הגבוה ביותר שרק יחשבו שאפשר לדרוש.
 
בכל מקרה, בשם בעלי החנויות למיניהם, אני מודה לך על הרעיון.
אתה טועה בגדול - כי הרבה ממילא ממותג לרשתות
16/08/14 10:00
49צפיות
לדוגמא קופסאות טונה יש של מגה של שופרסל של טיב טעם
וכולן ממותגות תוסיף עוד יצרנים  סטארקיסט ויליפוד יונה
כבר יש תחרות *אמיתית* בין המותגים - בין מחירים מודפסים מראש.
מה שקורה היום שהמוצרים הממותגים זולים על חשבון החברות הטובות.
ללא הצדקה.והמרכול משחק במחירים על חשבונינו - שיתחרה עם החברות על אמת.
 
אחרי שבזבזת שעה על קניות תגיע לקופה
16/08/14 11:56
57צפיות
ואז תצטרך לעקוב בזמן אמת אחר המחיר של כל מוצר בקופה לעומת המחיר המומלץ המודפס עליו, וכשהתגלה מחיר גבוה יותר תעצור את הקופאי ותבקש ללכת להחליף במוצר מתחרה זול יותר (שזה יאריך בדקה את זמן הקופה שלך על כל מוצר יקר יותר) או לבטל את רכישת המוצר (שיחה לקופה הראשית על כל מוצר כזה כדי שיעבירו כרטיס ביטול). כמובן שזה גם יעכב את זמן אריזת המוצרים כי תהיה שקוע בהשוואת המחירים במקום בהכנסת המוצרים לניילונים. כדי לפתור את בעיית העומס בקופות, הסופר יצטרך להעסיק עוד קופאיות, וכדי לממן זאת יעלה את המחיר הסופי לצרכן של המוצרים השונים. הרעיון שלך הוא בין רע לרע מאוד עבור הצרכן.
למה בזבזת שעה על קניות ?
16/08/14 12:12
43צפיות
המחיר על המוצר - יהיה המחיר בקופה. כי המרכול לא מחפש טרחנים כנ"ל.
באותה מידה לבדוק כל מוצר ביחס לתוית יקח בול אותו זמן - ויש טעויות...
הרעיון הוא כן טוב כי אתה בטוח שלא עבדו עליך ובחנות בפינה לא יותר זול
כ"כ התרגלנו לאכול חרא שזה חסר לנו. מחיר קבוע זה הרבה פחות כאב ראש.
ואם הסופר ירצה למכור במחיר גבוה מהמחיר המומלץ לצרכן?
16/08/14 12:20
39צפיות
אתה מציע לאסור זאת? אם כן, התוצאה תהיה שכל סופר ימכור מגוון הרבה יותר מצומצם של מוצרים, אלו שמשאירים לו את מתח הרווחים הגדול ביותר. יהיה גם לחץ של הרשתות הגדולות על היצרנים לפרסם מחיר מומלץ גבוה ככל הניתן, ואז התוצאה תהיה שהסופרים הקטנים יתיישרו כלפי מעלה במחיר. השיטה הנוכחית של סימון מוצרים על כל פריט היא השיטה הטובה ביותר לצרכן ואין סיבה לבטלה. יוקר המחייה שקיים פה לא נוצר בגלל העלות של העובד שמדביק מחירים על האריזות, אלא בגלל כמה תאגידים שהחליטו לגזור קופון שמן על הצרכן.
קשה לך לעכל שלא ישתלם לו?
16/08/14 12:35
44צפיות
יש כבר היום מחיר מומלץ לצרכן על מספר מוצרים  שניצלים סלטים וכד'
- ואף אני מדגשי ומבטיח לך אף מרכול לא מספיק אדיוט להוסיף אגורה אחת למחיר.
השיטה הנוכחית היא הטמטום הכי גדול שאפילו לא מיושם תמיד ואז מה תעשה למרכול
מי ילך להתלונן על מוצר שלא סומן?
יוקר המחירים נוצרבגללך שמאפשר לכל חנות למכור במחיר שבא לה
אם היא בפריפריה או בספאר אין ללקוח אופציה להשוות או ללכת לחנות זולה
מחיראחיד מונע שרלטנות ומותיר מקום להתמקח בין הספק לחנות - לא על חשבונך.
אתה לחלוטין טועה
16/08/14 14:50
43צפיות
יש מקומות שמוכרים במחיר מעל המחיר המומלץ לצרכן וזו זכותם המלאה. יש לי פתרון למה שאתה מציע - כל יצרן שמעוניין בכך, שירשום את המחיר המומלץ לצרכן. במידה וזה המחיר בו המרכול מוכר את המוצר, שלא ישים עליו מדבקה. במידה והמחיר שונה או שלא קיים מחיר מומלץ לצרכן, חובת סימון המחיר תיוותר בעינה.
º
16/08/14 19:38
4צפיות
חסרה לך מילה מסוימת באוצר המילים שלך.
16/08/14 08:27
144צפיות
המילה היא "תחרות". 
בארץ התחרות היא מי מצליח להעלות יותר
16/08/14 09:45
66צפיות
אחת ההנאות בקניות בשוויץ לדוגמא, שאין הפתעות - תתפלא.
קנית שעון בחנות לא תמצא מחיר אחר בחנות אחרת.
בלי התחייבות- זו רוח העניינים לטובת הצרכן. .
שאת התחרות יעשו המרכולים במחיר מול המשווק - לא קרקס עלינו.
התחרות האמיתית בין מותגים - תישאר באחריותם.
וכשאתה קונה בשוויץ מזון?
16/08/14 11:58
50צפיות
סל קבוע של מוצרים יעלה לך אותו מחיר בכל סופר שבו תרכוש?
º
אם יש לך השגות -אשמח וגם אין תרבות מיקוח.
16/08/14 12:07
25צפיות
º
אתה מתמקח בסופר בארץ ?
16/08/14 12:11
24צפיות
כן אנשים מחזירים מוצרים שיוצאים להם יקר בקופות
16/08/14 12:14
61צפיות
תסתכל בעגלות מוצרים שמחזרים-זו  התמקחות
והכוונה לאו דוקא למרכולים לכל חנות ניתן לחייב את מחיר היצרן.
º
אין מלים בפי
16/08/14 12:36
18צפיות
ולסיכום - הצעה לא חכמה במיוחד
16/08/14 12:34
88צפיות
ברור לך שמכולת קטנה חייבת למכור מוצר במחיר גבוה יותר, כי ההוצאות שלה פר מוצר גבוהות יותר? היצרן לא יכול לקבוע את מחיר הסופי.
ברור לי שמכלת חיה בבית של 4וחצי מליון על חשבון פריירים כמוך
16/08/14 12:36
75צפיות
תשאר פרייר של מכלת.
צר לי, אבל לא הבנתי כלום
16/08/14 13:51
55צפיות
מי פרייר, מה מכלת ומה 4.5 מיליון. ואיך זה קשור אלי.
 
בקיצור WTF?!
שתי בעיות שלא עלו עדיין:
16/08/14 13:51
73צפיות
1. התחזית שלך לא נכונה. היום היצרן רושם מחיר ממומלץ על מוצרים שיש לו אינטרס שימכרו במחיר כלשהו. ז"א, אין לו אינטרס לרשום מחיר ממומלץ לשאר המוצרים. אם יכריחו אותו לעשות זה זה, הוא פשוט ירשום מחיר מופקע, ורוב החנויות ימכרו ב"הנחה" (אני מניח שאין צורך להסביר למה זאת תוצאה נוראית מבחינת הצרכן).
2. נניח ש-מסיבה כלשהי-היצרן לא ירשום מחיר פיקטיבי. תוך זמן קצר יסגרו מכולות קטנות וסופרים במרכזי קניות (בגלל עלויות גבוהות). זה פוגע בצרכנים (אם שכחתי לקנות משהו, אין לי אפשרות לקפוץ החוצה למכולת ולקנות) ובפרט באוכלוסיות החלשות (כי אין להן רכב לנסוע לאיזור תעשיה כדי לעשות קניות).
עדיין לא מבין את הצורך להתנגד למחיר מודפס
16/08/14 17:41
39צפיות
1. היצרן לא ירשום שום מחיר מופקע - דוקא כי לך מתחשק בלי שמץ תבונה
    היצרן מתחרה על המדף לכן המחיר שלו יהיה תחרותי.בריבוע
    אם לא ישתלם למכלת היא תתמקח על המחיר עם המשווק האזורי
    אחרי שאתה תבקש את המותג שלו שמחירו ידוע לכל
2. הסברתי שמכולות הן מכונת כספים שעושקותאתהציבור אין מהלדאוג להן בכלל בכלל
    יתכן שההתנגדות כאן נובעת מבעלי מכולות שהשמינו על חשבון הציבור
     רק בסביבה שלי במרחק כ 10 בתים יש 10 חנויות מכלת /מינימרקט/סופר וכולם מבוססים יופי.
     הם לא עושים לנו טובה שהם קיימים.
אף אחד לא מתנגד למחיר מודפס
16/08/14 18:00
45צפיות
ההתנגדות היא להפסקת סימון המחיר על הפריט. יצרן שרוצה לפרסם מחיר מומלץ יכול לעשות זאת גם כיום.
אני חושבת שסימון המחיר על הפריט היא שיטה בזבזנית מאוד
17/08/14 16:20
25צפיות
(והרבה פעמים גם משאירה דבק לא נוח שקשה להסיר, ואני רוצה להזכיר שלא כל המוצרים שאנחנו קונים הם מוצרי מזון שהאריזה שלהם הולכת לפח בסופו של דבר). אני בעד כל שיטה חסכונית אחרת שתאפשר לזהות את המחיר בצורה קלה ובטוחה ללא טרחה מיוחדת מבחינת הצרכן וגם לא מבחינת היצרן.
איתור כתובת של בעל העסק - לצורך תביעה
15/08/14 17:10
78צפיות

שלום,
אני הגשתי תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות כאשר הנתבע הוא "עוסק מורשה" . בתור הכתובת של הנתבע רשמתי את הכתובת על העסק שלו (מה שמופיע בקבלה שקיבלתי ממנו).
התביעה חזרה עם הודעה "כתובת אינה תקינה" עבור אותו הנתבע. נכנסתי לאתר של מס הכנסה ומצאתי פרטים לפי אותו מספר "עוסק מורשה", הופיעה שם כתובת אחרת והאמת שגם שם העסק היה שונה. בקשתי לשלוח את התבויעה לכתובת שהופיעה באתר של מס ההכנסה וגם הפעם התביעה חזרה.
איזו דרך חוקית יש לי לברר את הכתובת של בעל העסק שאותו אני תובע בפועל? שמעתי שיש אפשרות של מסירה אישית אבל אין לי מושג איך הבן אדם נראה ואיפה למצוא אותו כל ההתנהלות הייתה מול העובד שהיה במקום.
מה האפשרויות שיש לי?  (השימוע נקבע לנובמבר).
תודה.

 
לפי מספר תעודת זהות
15/08/14 18:00
54צפיות
במשרד הפנים תוכלי לבצע איתור של כתובתו בבית
עולה כמה שקלים
בהצלחה
 
איך עושים את זה? דרך האינטרנט? או שצריך לגשת פיזית?
15/08/14 18:06
45צפיות
והם ייספקו כתובת מגורים לפי מספר ת.ז. בלי שום בעיה?
כלומר אני יכול לברר כתובת של כל מי שבא לי אם יש לי את מספר הת.ז. שלו?
יתנו כתובת לפי מספר תעודת זהות
15/08/14 18:08
63צפיות
º
תודה רבה!
15/08/14 18:25
13צפיות
רק לוודא שלא עשיתי שטויות...
15/08/14 18:31
53צפיות
מספר הע.מ. (עוסק מורשה) זה הת.ז. שלו, נכון?
בתנאי שזאת לא חברה בע"מ
15/08/14 18:32
46צפיות
ובתנאי שלא כתובה על הקבלה המילה: שותפות
אזי מספר העוסק המורשה הוא אכן מספר תעודת הזהות שלו
 
º
יופי! תודה! מקווה שהתביעה תגיעה סוף סוף! (והצדק ייעשה :))
15/08/14 18:36
14צפיות
רק למי שיודע את החוק ולא לפי רושם או שמע או מהניסיון
15/08/14 17:03
101צפיות
האם נציג טלפוני יכול לנתק ללקוח?
האם כל לקוח המבקש לדבר עם מנהל יש לו זכות כזו ואסור לנציג למנוע או שזו אפשרות של החברה? 
תודה
º
אלה נהלים של החברות, לא חוקים
15/08/14 17:08
35צפיות
למה שחברה תאפשר להגיע עד למנהל המוקד כשברור שאם הלקוח עובר
15/08/14 17:11
58צפיות
את הנציג (נגיד טעה/לא יודע מספיק את הנהלים/לא שם לב וכו') את האחמש/נציג בכיר (הלקוח חושב שמדובר במנהל) ואז גם מנהל הצוות (בדר"כ יודע פחות מהנציג הבכיר), את סגנית המנהל/ת מוקד ועד למנהל/ת? זה נשמע ממש מוזר. סמכויות אפשר ממילא להאציל/לבזר למטה. אז מה ההגיון?
אבל לא רוצים להאציל סמכויות לדרגים הנמוכים
15/08/14 17:14
48צפיות
ואם נציג לא מצליח להתמודד עם לקוח כי המקרה מורכב/ גדול עליו / הלקוח "קשה", מפנים את הלקוח לסמכות בכירה יותר שיש לה יותר ניסיון וכלים לטפל בו. אלה עקרונות שמתאימים כמעט לכל גוף היררכי (גם בצבא, לצורך העניין, לא לכל חייל יש סמכות לקבל כל החלטה, כן?), אז לא כ"כ ברורה לי הפליאה...
º
אוקיי, תודה
15/08/14 17:54
13צפיות
תשלום (של הצרכן) על פיקדון בקבוקים
15/08/14 16:26
165צפיות
נתקלתי כבר ב-2 סופרים, אחד פרטי ואחד שייך לרשת, שעל המדך מצויין מחיר של השתיה, לצורך העניין 10 ש"ח, ובקופה התשלום על 10 ש"ח ו-30 אג', כאשר ה-30 אג' עבור פיקדון הבקבוק.
ממתי החוק שונה ובמקום שהמחיר על המדף ייצג את המחיר בפועל בקופה, יש תשלום נפרד על הבקבוק, שאיננו מצוין על המדף ומגלים אותו רק בקופה?
האם זה בכל הסופרים או כל סופר הטוב בעיניו יעשה?
לדעתי זה תקין.
15/08/14 17:07
91צפיות
אתה מחזיר את הבקבוק ומקבל חזרה 30 אגורות. יוצא ששילמת בדיוק מה שכתוב. 
איך שילמתי בדיוק על מה שכתוב?
15/08/14 19:05
72צפיות
אם יש לי 10 שקל בכיס, וזה כל מה שיש לי, על המדף רשום 10 שקל, על המוצר רשום 10 שקל ובקופה דורשים ממני 10 ש"ח ו-30 אג', איך בדיוק זה תקין?
אין לי בעיה שירשמו מראש 10 ש"ח ו-30 אג', אבל לצורך העניין נוצר בו מצב שאתה מצפה לשלם מחיר מסוים ובפועל משלם בקופה מחיר אחר.
ובנוסף, במידה ומשווים מחיר של אותו משקה בבקבוק בסופר אחר שאין לו את המדיניות הזו, נוצר מצב שבו הצרכן חושב (לפני שהוא מגיע לקופה) שהוא משלם מחיר יותר נמוך בסופר הזה. וגם זה בהנחה שהצרכן בכלל בודק את החשבונית ומגלה את הפער
 
המשך.
16/08/14 08:31
76צפיות
אם יש לך בדיוק 10 שקלים בכיס, זו גם לא בעיה. קח את הבקבוק, פתח אותו, שתה את התכולה, ותלך לקופה לשלם. את הבקבוק הריק תשאיר להם על הדלפק, ושילמת רק 10 שקלים. 
º
זה פתרון ממש מפגר
16/08/14 10:49
23צפיות
º
למה? מי הולך עם בדיוק 10 ש"ח בכיס?
16/08/14 11:38
21צפיות
ואם אתה רוצה שישיית בקבוקים ויש לך 60 ש״ח בכיס?
16/08/14 12:04
57צפיות
אז תשתה את כל השישייה? או שלחילופין, תבוא עם שישה בקבוקים ריקים שאספת מבעוד מועד?הצגת המחיר ללא הפיקדון אינה תקינה ושקולה לדעתי להצגת מחיר ללא מע״מ ללקוחות עסקיים (שיכולים להזדכות על המע״מ במסגרת העסק).
º
נראה מאד לא תקין
15/08/14 18:01
39צפיות
לפי מה שזכור לי המחיר חייב להציג את הפיקדון איתו
16/08/14 12:31
48צפיות
יעני מחיר מלא כולל פיקדון.
 
אם זה לא ככה - אפשר להגיש תלונה.
אני עם "דרכים" סיימתי ואולי גם עם AIG
15/08/14 15:40
116צפיות
לפני חודשיים, היתה תקלה והזמנתי גרר לרכב. הם אמנם הגיעו תוך 5 שעות, אבל את האוטו קיבלתי אחרי כמעט 24 שעות וגם זה אחרי בלגן רציני בשירות הלקוחות שלהם. בכתב השירות נאמר שהם יעבירו את הרכב למחרת, אבל בפועל לדעתם גם 48 שעות זה סביר. זה לא כתוב בכתב השירות שקיבלתי מהביטוח המקיף, ובענין הזה התערבה גם החברה המבטחת שהנציגים שלה מאד הופתעו לשמוע את הסעיף הזה.

אחר כך, תקלה נוספת, האוטו מתחמם ואי אפשר לנהוג בו. מגיע טכנאי אחרי שלוש שעות וקובע שהאוטו תקין, אבל "יתכן שיתחמם שוב ותתקעי בדרך הביתה". אני עומדת לפני נסיעה של 100 ק"מ בכביש בינעירוני חשוך עם שלושה ילדים, ולדעתו זה לא ביג דיל שבמקרה הלא בלתי סביר שההתחממות תחזור על עצמה, אחכה חמש שעות על השוליים בכביש שש לגרר. הטכנאי דיווח למוקד שהוא לא מאשר גרירה, אבל שם נרשם שהרכב הותנע ושאני המשכתי בנסיעה למרות שאמרתי לו שבנסיבות האלה אני לא מתכוונת לנהוג באוטו הביתה. כאמור, הטכנאי לא עשה תיקון, לא התניע את הרכב, ולא אישר גרירה. על שירות זה חויבתי ב- 200 ש"ח.

שלחתי להם מייל וקיבלתי סמס שאני צריכה להתקשר למוקד (דרך אגב, למה שהם לא יחזרו אלי במייל או יתקשרו אלי, במקום לטרטר אותי להתקשר אליהם ולהמתין על הקו? לפחות לשלוח מספר ישיר?). כשהתקשרתי לברר לגבי החיוב במוקד,  ננזפתי על ידי המוקדן שהתקשרתי להודיע על תקלה בערב, ולא בשעה נורמלית בבוקר, למרות שלמיטב ידיעתי נהוג להתקשר כאשר התקלה מתרחשת ולא לפני כן. גם לא "התפוצצתי וצעקתי" על המוקד אחרי שהטכנאי עזב, וזו כמובן דרך בדוקה לדעת שלא באמת היתה תקלה וזו היתה קריאת סרק. זה שלקחתי איתי את הילדים באוטו, מי בכלל אמר לי לעשות את זה, וזה ממש לא מעניין אותם. הם גם טוענים שהיתה לי חובה לנסוע ישר למוסך אחרי שהטכנאי היה אצלי, כדי להמנע מהתשלום עבור החיוב - למיטב הבנתי זה לא מופיע בכתב השירות שלי וזה גם לא סביר בעיני כיוון שהטכנאי לא טיפל באוטו ולכן פחדתי לנהוג בו בתנאים האלה. בקשתי לדבר עם האחמ"שית. זה היה אתמול.

היא חזרה אלי ממש עכשיו, כולה כעוסה שלא עניתי לה בשעות הבוקר (התקשרה ממספר חסום ובענין הזה כבר יש חוק שיכנס לתוקף, אבל זה לא גורם לה להרגיש בלתי צודקת). הסברתי שאני לא זמינה ברגע זה, אלה לא שעות עבודה ואני מופתעת לקבל שיחה מהם ביום שישי בשעות הצהריים. התשובה שלה היתה
"אלה שעות העבודה שלי, אני לא רואה שום בעיה בזה ואני לא רואה טעם בויכוח". סיימתי את השיחה והיא ממשיכה להתקשר. 

אפשר להתפוצץ. האם אני אמורה להיות זמינה 24/7 לכל נציג שירות? האם הם זמינים לנו 24/7? מתי יהיה איזה פיקוח על מה שנציגי שירות עושים ואומרים? מעבר לזה, איך יתכן שמגיעה אלי הביתה פוליסה, אבל כשאני באה להפעיל אותה מתגלה אצל קבלן משנה של החברה המבטחת סעיפים נוספים? (צרפתי את המסמכים שקיבלתי עם הפוליסה והמפרט שלה. מצאתי באינטרנט כתב שירות אחר של דרכים, שם מופיעים סעיפים אחרים, למשל בענין הגישה למוסך עם קבלת השירות, אבל כאמור אלה לא המסמכים שאני קיבלתי והסעיף הזה לא מופיע אצלי. גם לא כתוב שכתב השירות המלא נמצא במקום אחר, או משהו בסגנון).

והכי חשוב, מתי אני אבין שבטח גם בחברה המתחרה, שיש לה כתב שירות זהה לחלוטין, כנראה לא יהיה יותר טוב?
סננים למזגן תדיראן ישן
15/08/14 13:15
33צפיות
איפה ניתן להשיג?מדובר על מזגן עילי בין 8-10 שנים מדגם tgl-35h.אפשרי גם לשלם באשראי ומשלח לבית.תודה(אם מישהו מכיר חנות באזור אשדוד אשמח לדעת)
שיחת טלפון של פרסום ב-B144 שהרסה לי שבוע שלם
15/08/14 12:39
416צפיות
התקשרו אלי עזריה נופר בתחילת אוגוסט 2014 לפרסם אצלהם "מנעולן", טרטרה לי את המוח, הטלפון התנתק בטעות, והיא מייד חזרה אלי לשכנע אותי עם כל מיני הצעות, כמו שאני אקבל 200 מילות מפתח (מקבלים רק 3 באמת), הפרסום יהיה רק ברחובות והסביבה, ואני לא אחוייב על מקומות רחוקים, (התקשרו אליי רק אחד מחיפה, ואחד מפתח-תקווה) ועוד שאלתי אותה כמה פעמים "אם אני מתחייב רק על קליקים?" היא אמרה "כן- בא הנה אנחנו בזק, זה לא חברה קטנה שמשקרים לאנשים". 
בקיצור בדקתי את מצב החשבון אחרי 4 ימים אצל המוקד, אמרו לי יש לך 228 צפיות, ותחוייב * 0.95 אגורות כפול 228 לפני מע"מ, זה יוצא 4 ימים שלא נכנסה שום עבודה ששלמנו 267 שקלים. נשמע הזוי ביותר.
באותו יום שראיתי את זה, התקשרתי לבטל, ואז התחיל הגל של הצרות, לא עונים לטלפון, שמים אותך על ממתינה ומנתקים, לבסוף אמרו לי שייחזרו אלי תוך 4 ימים. 

בשביל לבטל זה פרוצודורה, "תחכה 4 ימים" כבר אין מי שמשגעת אותך באותו יום לחתום על חוזה.
פתאום נופר עזריה כבר לא עונה לאימיילים.
ואין עם מי לדבר.
אחד הנציגים שקראו לו דרור אמר לי אחרי מלא שמן שהגעתי ל-228 צפיות, ושניה אמרה שאי אפשר לראות רק בסוף החודש.
חבריה להגיד לכם את האמת, הם אנשים מגעילים, ואני מוכן להצטרף לתביעה נגדם מי שכבר נכווה מהם.

?כתיבת שורות אלו נכון ל-15.08.2014
על ידי מנעולן
יש הרבה תלונות נגדם בנושא
15/08/14 19:45
148צפיות
אחת הטענות אומרת שהם מפעילים אפליקציה מסויימת שבה משתמשים רואים את פרטי 144 של עסקים בקרבתם, ומזכים בכמה אגורות משתמשים שלוחצים על פרטים של עסק מסויים. התוצאה היא בני נוער שמקבלים כמה עשרות שקלים בחודש תמורת קליקים אקראיים שהם עושים, וחיוב של אלפי שקלים לבעלי העסקים שהוקלקו. אני לא יודע אם זה נכון או לא, אבל אם כן זה בהחלט פתח לתביעה ייצוגית גדולה.
אוקיי. נשמע מעניין.
16/08/14 20:40
85צפיות
אם תוכל לברר יותר פרטים ולהביא הוכחות לכך. נוכל צרף את זה לתביעה. BIG TIME
תקרא פה
16/08/14 20:48
84צפיות
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?for...בכל אופן אם זה לא היה ברור, אני לא השתמשתי בשירות הזה אלא רק מכיר את התלונות מגולשים אחרים שפרסמו תלונות דומות לשלך.
יישום בשם BJOY כנראה רק לאייפון
17/08/14 16:06
42צפיות
זה מוצג בפרסום בעיקר לעסקים מקומיים של בידור ובילוי, נראה בלתי סביר שזה יציג לצעירים סתם ככה בתי עסק לא רלוונטיים להם, או שאם מישהו נמצא כרגע בעיר מסוימת (היישום מבוסס מיקום) יקבל לא רק מקומות בילוי אלא גם אנשי מקצוע באזורו (כשהוא בכלל לא גר שם!).
 
למרבה האירוניה נראה שהתלונות מגיעות גם מהצד השני, בני נוער מתלוננים (בפורומים אחרים) שלא קיבלו מבזק את הכסף שהובטח להם, או קיבלו אחרי הרבה מאוד זמן ושהשירות של בזק איטי וגרוע...
בעבר ניסיתי את השירות ה"מצויין" שלהם ולמדתי מהר מאוד
15/08/14 20:59
162צפיות
שבזק הפכה להיות כפי שתארת ,מאז בכל פעם שמציעים לי שירות כזה ואחר ב"מחיר מבצע"  של בזק אני
מייד מנתק ולא מקשיב אפילו לסוג השירות .
אני מתאר לעצמי שכשתורחב התחרות בתחום תשתיות האינטרנט בזק ישלמו מחיר כבד מאוד על התרגילים שלהם.
 
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום