בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים

המלצות
31/08/14 14:49
106צפיות
שלום, 
 
אני מחפש מצלמת אבטחה אלחוטית, קטנה ולא יקרה לכניסה לבית.
 
ראיתי באיביי את המצלמה הבאה:
 
 
מישהו שמכיר יכול לתת חוו"ד ?"
 
פתרון אבטחה מקצועי יותר
01/09/14 12:45
61צפיות
נועם שלום,
 
למה שלא תלך על פתרון אבטחה מקצועי יותר למשל מצלמת אבטחה+ מכשיר DVR STANDALONE ?!
אומנם הפתרון הזה יקר יותר אך, הוא מקצועי יותר.
ביקשת מצלמה קטנה, אז אני יכול להציע לך לבדוק את מיני מצלמת אבטחה צינור מדובר במצלמת אבטחה שגודלה כגודל אצבע, ברזולוציה גבוהה של 650 קו בצבע, רואה בלילה אתה יכול לתכנת את המצלמה וכך להתאים אותה לתנאי השטח. אני מצרף לך לינק
למפרט של מיני מצלמת צינור לעיונך.
קח בחשבון שזה לא פתרון אבטחה אלחוטי!
החזרת מוצר - חנות עם שינוי בעלים
31/08/14 12:22
200צפיות
שלום,  
הסבר לכותרת הלא מובנת:

חנות עיצוב וריהוט.
קניתי שידת מדפים ולאחר יום ביקשתי להחליף לשידה אחרת .
אך אותה "שידה אחרת"  נמכרה.

נאמר לי שעתיד החנות אינו ידוע ואם היא תחתום חוזה שותפות - היא תוכל לקבל את השידה בחזרה.
הבהירה שזה לא ברור עדיין.


האם התנהלות החנות במסגרת "ביטול עסקה" תקין?
מה זכויותיי במקרה שהמוצר נרכש במכירת חיסול?

תודה רבה.
ראשית - לא בקשת בטול עסקה אלא החלפה. ...
31/08/14 18:18
89צפיות
רוצה להיות בטוח ?  דרוש בטול עסקה (אם אתה זכאי.  מה בדיוק קנית ?) והשתמש בכסף לקנות את השידה האחרת אצלם או אצל אחר.
 
השאלה היא - האם אתה בכלל זכאי לבטול עסקה לפי חוק.
אין החלפה (לפחות לא כרגע)...-->
31/08/14 18:40
64צפיות
היא עשתה מכירת חיסול.
מתכוונת לחזור ולפתוח (אולי באותו המקום) במידה ותמצא שותפ/ה.
 
לכן, בגלל שעתיד החנות לוט בערפל ובגלל שאת מה שרציתי - אין, אני רוצה להחזיר את המוצר ולקבל את כספי בחזרה (שילמתי במזומן).
 
* על הקבלה לא רשומים תנאים לביטול עסקה.
* לא זוכר אם היה איזכור לכך בחנות.
 
לכן, איך אני יודע אם אני יכול לבוא ולבקש לבטל את העסקה בגיבוי החוק?
 
היא אמרה שבגלל שסגרה את החנות עד למציאת שותפות - היא לא יכול לקבל זאת בחזרה.
 
תודה!
זכותך לבטל (כפוף לזה שהמוצר עומד בדרישות ...
31/08/14 19:03
55צפיות
... החוק).  לא רלוונטי שזו מכירת חיסול.  מצד שני - אם החנות כבר סגורה - לא תוכל כמובן להחזיר.
לגבי הדרישות בתחום הריהוט (מדובר בשידת מדפים)
31/08/14 19:14
50צפיות
כל עוד אין מדובר על ריהוט שהורכב בבית הצרכן - אני בהחלט יכול לדרוש ולקבל ביטול עסקה.
החוק הרי דורש מבית העסק להציב בצורה בולטת את תנאי ביטול העסקה, נכון?
 
יהיה זה נכון טקטית לבוא , לומר לה את לשון החוק ולדרוש זאת?
ובמידה ולא תסכים - הדרך היחידה היא תביעות קטנות?
 
תודה רבה.
 
קרא את "תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה)" -
31/08/14 19:19
36צפיות
זכות בטול העסקה נובעת ממה שכתוב שם.  ואז גש לחנות.
 
ואכן - לא יסכימו, תביעות קטנות.
ומפני שיש אנשים שגם מחפשים - אכתוב זאת:
31/08/14 19:25
49צפיות
זכות הביטול בתחום הריהוט תקף לחלוטין למעט ריהוט שהורכב בבית הצרכן.
ללא שום סייג.
 
תודה!
 
נ.ב: כעת השאלה היא - מה תוקפו של החוק כאשר העסק קיים (כלומר לא נסגר או פשט רגל), אך כרגע ב"HOLD"?
אין דבר כזה "HOLD". או שהוא קיים או שלא. ...
31/08/14 19:41
42צפיות
... בכל מקרה אתה צריך להבחין בין מה שהחוק נותן לך, לבין מה שבעל העסק מסכים לעשות.
 
ההבדל בין שני אלה - יפתר בבית משפט (אם בכלל).
 
אתה לא יכול ל"הכריח" את בעל העסק לעמוד בדרישות החוק (אלא דרך בימ'ש) כך שנכון שמחינה חוקית אין דב כזה "HOLD" אבל אם בעל העסק יגיד לך "לך חפש", זה מה שתצטרך לעשות.
ברור: יש חוק. אך בשונה מחוקים אחרים, בעל העסק אינו מחויב
31/08/14 20:03
36צפיות
לכבדו.
אם אינו מכבד - פונים לתביעות קטנות (תהיה החלטת השופט באשר היא).
 
תודה!
º
אין כל הבדל לעומת חוקים אחרים
01/09/14 06:12
17צפיות
כלומר, במידה והמוצר עומד בתקנות
01/09/14 07:55
32צפיות
ביטול עסקה (החזר מוצר) - אין שום סיבה שבבית המשפט לא יפסקו לטובתי?

הרהיט נקנה בחנות, הובא על-ידי ולא הורכב ע''י מתקין או ע''י מי מהחנות (וגם לא על-ידי)...

תודה.
יש סיבה שבית המשפט לא יפסוק לטובתך
01/09/14 14:07
38צפיות
כמו שכתבו לך, אין כזה מצב שהעסק על "hold" אבל קח בחשבון שאם המצב של העסק לא טוב, יש סיכוי סביר בהחלט שעד הדיון בבית משפט (ס"ג של חצי שנה) כבר לא יהיה עסק שיהיה אפשר לחייב אותו להחזיר את הכסף.
 
הגדרת ה-"Hold"
01/09/14 15:03
31צפיות
היה לבעלת החנות שותף והוא עזב את השותפות.
אז כרגע היא מחפשת שותפות חדשה.
בגלל זה מכרה את הסחורה ב-20%-50% הנחה.
אתה בבעיה
01/09/14 17:02
37צפיות
כשקנית את המוצר ידעת  על הבעיה של החנות ואת הסיבות למכירה בהנחה כה משמעותית
ולכן אין לדעת מה יפסוק שופט בתביעות קטנות, ובפרט שאינו כפוף לסדר הדין הרגיל
וגם, אם (ואני בספק) כשיפסוק לטובתך - העסק (לפי תאורך) לא יהיה קיים כך שלא יהיה ממי לגבות את הכסף, ואם יהיה קיים - הרי לפי תאורך אין סיבה לתביעה שכן היא תסכים לקבל בחזרה..
תחשוב על זה בטרם תנקוט בצעד כלשהוא
כן
01/09/14 17:56
44צפיות
קצת מצער לומר זאת, אך רוב השופטים לא עוסקים ביישום ואכיפה של החוק כלשונו, אלא במציאת פתרון נוח לצדדים (לדעתם בלבד), שאיננו בהכרח משקף את רוח החוק.
אחת הדוגמאות המוחשיות ביותר לכך היא נושא הפיצויים לדוגמה (של חוק הספאם לדוגמה, אבל גם של חוקים נוספים). לנפגע מגיע לפי החוק פיצוי של 8,000 ש"ח. השופט קובע שהפיצוי מוגזם ופוסק 500 ש"ח. פיצוי שאין בו כדי להרתיע ואין בו כדי למגר את התופעה. אמנם יש לשופט סמכות לעשות זאת, אבל כשקבע המחוקק פיצויים לדוגמה ללא הוכחת נזק הוא התכוון ליצור מנגנון קנסות, שבפועל מרוקן מתוכן.
גם כאן, ייתכן מצב שבו עסק סירב לממש זכות שיש לצרכן על פי חוק, אבל השופט יקבע שההתנהלות של העסק הייתה מקובלת עליו למרות שעמדה בסתירה לדברי החוק (ומבלי שהשופט אף יציין במפורש שיש סתירה כזו!), וזהו. זה פסק הדין. רוצה ללכת בשביל זה למחוזי? רוצה ללכת לאשר גרוניס בשביל המוצר הזה? יש גבול לכמה אנרגיה אפשר להוציא על מוצר ששווה כמה מאות שקלים (או אפילו אלפים). לדעתי שופט לא אמור להתנהל בצורה כזו, אבל זו מערכת המשפט.
דווקא היתה לי הצלחה עם בימ"ש השלום...פירוט:
01/09/14 21:04
36צפיות
במשך שנתיים קיבלתי דואר זבל ללא הרף ממלון בדרום.
לא עזר ששלחתי איזה 15 פעם בקשות להסרה מרשימת תפוצה.
תבעתי והשופט פסק את מה שביקשתי - 21,000ש"ח.
 
כמובן שבית העסק כלל לא שילם.
הוא אף לא דרש את המכתב + פס"ד ששלחתי לו בדואר רשום.
אני די אדיש לגבי זה ... כנראה שהפתרון לגביית הכסף שוכן רק אצל עו"ד שמתמחה בכך.
 
<b>לגבי תגובת ב ר ז י ל י:</b> נכון...אין לדעת איך השופט יגיב.
 
נותר רק לקוות כי אותה בעלת עסק שדורסת את לקוחותיה תאתר שותף.
אכן נראה שכל העניין עם תביעות קטנות לא שווה את כאב הראש.
אך אני לא פוסל את זה שלהשתמש בהזמנה לביהמ"ש כמנוף ללחץ.
כלומר, לגרום להבין שעדיף לה להחזיר את כספי מאשר להיגרר למשפט (בזבוז זמן).
 
תודה רבה.
זה כי פיצוי של 8,000 ש"ח עבור ספאם זה באמת מוגזם
01/09/14 21:13
36צפיות
הבעיה היא שמתייחסים ל-8,000 ש"ח האלה באמת כפיצוי ולא כקנס. מצד שני, בנאדם לא יכול לתבוע קס בשם המדינה.
חבל שאין איזשהו מנגנון בו הפיצוי הולך לעמותה לבחירת התובע, והוא נהנה באופן אוטומטי בזיכוי ממס בגין התרומה או משהו. אני חושב שזה היה מעודד את השופטים לפסוק "פיצויים" יותר משמעותיים.
אגב, אתם חושב שעו"ד מומחה יוכל להוציא זאת מהם?
01/09/14 21:23
40צפיות
יש כנגדם תביעות בהוצל"פ.
אם המלון קיים, ומדובר באותם בעלים שתבעת, אז כן
02/09/14 13:58
27צפיות
אם מדובר בחברה בקשיים / פירוק / פשיטת רגל, לא בטוח שיש את מי לפרוע
º
תודה!
02/09/14 14:46
3צפיות
º
כמה עולה חבילת ספורט 1 + 2 + HD ללקוחות יס
31/08/14 11:47
37צפיות
º
2080. כלומר *2080. כלומר תתקשר לשאול.
31/08/14 11:57
17צפיות
הכנת דוח ליקויים .
31/08/14 11:19
37צפיות
בנושא רטיבות ואיטום במעטפת הבניין
º
חברות בדק למיניהן שמתמחות באיתור נזילות
01/09/14 23:11
ניסיון נואש להשיג נציג שרות של הוט
31/08/14 11:17
161צפיות
שבועיים שלמים, חצי שעה ביום מחכה על הקו ואין תשובה, מה עושים? אני על סף התמוטטות עצבים
חחחח שכח מזה. לא סתם קנסו אותם
31/08/14 12:27
95צפיות
פשוט תתנתק (דרך אתר נתק; לא צריך את הוט) ותעבור חברה
בדיוק - להתנתק מהם
31/08/14 12:36
86צפיות
אני עברתי לYES בינואר והבנתי שמאז המצב רק החמיר אפילו.
גם האינטרנט המהיר שלהם על הפנים וכל הזמן יש ניתוקים.
מאז שחזרתי לבזק, אין יותר ניתוקים ותקלות.
 
º
לא תצליח.אני יודעת מחודשיים מנסה-ולא מצליחה.
31/08/14 13:05
39צפיות
º
פקס מתועד וזהו. לא בטלפון.
31/08/14 18:05
19צפיות
שלום יואב,
31/08/14 14:54
120צפיות
דמיה ואינך עדיין רשום לפורום, אתה מוזמן לפנות אליי יחד עם פרטי מנוייך ומהות פנייתך למייל בכתובת Hot.socialmedia@hot.net.il ואשמח לסייע בהקדם. 
כן-שחר .גם אני קיבלתי הודעה כזאת -לפנות כך
31/08/14 15:35
111צפיות
לפורום -ומיום שלישי שרשמתי את תלונתי-אף אחד לא חזר אליי.
מי שכן רשם לי זה נציג יס -שהציע לי מבצעים טובים ושירות אישי ומהיר. לידיעתך.
למרות
31/08/14 15:39
103צפיות
שלא מצאתי את הודעתך מיום שלישי, גם בחיפוש בפורום - את מוזמנת לפנות אליי במסר אישי יחד עם מהות פנייתך ופרטי הפנייה ואשמח לסייע בהקדם. 
º
הדרך הכי מהירה להשיג אותם היא לכתוב פה מיד.
31/08/14 15:09
37צפיות
אני לא חסיד של הוט בשום צורה , אבל בחיים לא נתקלתי
31/08/14 15:10
112צפיות
בכאלו דברים..
מקסימום 15-20 דקות על הקו .. לא מעבר..(כמובן שגם זה מוגזם)
ויצא לי להתקשר אליהם הרבה! עם תקלות וגם עם בעיות חשבונית ודברים של נציגי לקוחות.
 
אבל שבועיים, יום יום חצי שעה ועדיין כלום? לא מאמין.
חודשיים לנסות ולא להצליח להשיג נציג? עוד יותר לא מאמין.
 
עכשיו(בדיוק עכשיו) סתם בשביל לבדוק ניסיתי להתקשר -  13:34 דקות
 
*אני כמובן לא מדבר על השירות אלא רק על הזמן הדרוש כדי להשיג נציג שירות(שלוחה 3 -> 8 ״לכל נושא אחר״)
אספר לך משהו-יום שלישי ניסיתי להשיג
31/08/14 15:33
82צפיות
אותם משעה 8.00 בבוקר (חשבתי שאני ראשונה) א קיבלתי הודעה מקולטת:יש לפניך 65 שיחות) עד 11 ולא הצלחתי.ניסיתי שוב -ולחצתי על הצטרפות להוט-וראה זה פלא -תוך שניה ענתה לי נציגה בקול ברור ורהוט:מכירות - שלום מדברת........ -וכמובן-אמרה לי אני אעביר אותךלמחלקה הטכנית-וכמובן שלא ענו.
דווקא אצלי היה מקרה הפוך
31/08/14 18:44
52צפיות
כשאני צריך תמיכה מהוט מובייל לסלולר אז אני מתקשר למכירות והיא מעבירה אותי ועונים יותר מהר. אין לי מושג איך אבל 4 פעמים עשיתי את זה וזה פשוט עובד.
 
מדוע אתה מתקשר אליהם כל כך הרבה?
31/08/14 19:53
36צפיות
משהו לקוי בשרות שהם נותנים?
עברתי אליהם היום
31/08/14 19:58
49צפיות
והייתה לי בעיה בסים. נאלצתי לנתק ולחזור אליהם, לחכות חצי שעה וכו'.
 
º
מהניסיון שלי - השארת טלפון ולרוב יחזרו אליך.
31/08/14 18:02
27צפיות
יש אנשים שהזמן שלהם יותר בעיתי, ולא יכולים לחכות על הטלפון
31/08/14 19:39
35צפיות
הרעיון הזה של חזרה בטלפון תוך 3 שעות, או ביום אחר אם מדובר בסוף שעות העבודה, הוא בעיתי.
למה אי אפשר במייל או בפקס, או בהודעות קוליות למשיבון? בצורה כזו, אף אחד מהצדדים לא כבול לזמן של השני. ואולי אז יהיה גם פחות עומס על המוקדים של מענה בזמן אמת, בתקוה שרק דברים שלא נסגרו בדרך אחרת יגיעו אליהם.
מהניסיון שלי - עכשיו גם השירות הטכני של הוט שווה לת*ת
31/08/14 18:04
58צפיות
צחוק מעבודה -שולחים "טכנאי בכיר" שזה אותו טכנאי שהיה בבקור הראשון (והשני) ועל הרצון שלו לעבוד, עדיף לא לדבר.
 
זה לעומת העבר שבו היו לי רק מחלים טובות על הצד הזה של הוט.
º
מהניסיון שלי - "שחר הוט", בפועל, לא תורם דבר.
31/08/14 18:04
30צפיות
º
וולקאם טו מיי וורלד
31/08/14 19:13
27צפיות
אני כעת אחרי 28 דקות על הקו . . .
31/08/14 23:23
57צפיות
במהלכן שמעתי הצעות שונות, על חבילות שונות, ואז... הקו פשוט נדם.
 
לא תפוס ולא כלום - שקט רועם וזה הכל.
 
תגידו - האם עדיין לא חוקק החוק המחייב מענה בתוך 3 דקות או שהוט" לא כלולים בחברות נותני השירות
 
מה דעתכם להתאגד [כאן] ו/או דרך המסרים ולתבוע - באמצעות עורך דין - את האימ-אימאאאאאאאאאאאאאאאאאאא שלהם
הוט הזוי ובלתי אפשרי
31/08/14 11:17
226צפיות
חמותי עברה לבית אבות סיעודי, מיילים שנענו כאילו שאיש לא קרא אותם, טלפונים שחיכנו בהם שעות עד שדיברנו עם נציג שירות ,לא עוזרים ,
למרות בקשתינו שמחר יבואו אלינו לאסוף את הציוד מאיתנו ולא מביתה (היא לא תהיה שם כמובן   וזה כרוך בקנס לפי החלטתם המדהימהׂ)  זה כנראה לא יקרה.בשישי התקר נציג שירות וניסנו להסביר לו לאן להגיע אך הוא ניתק את הטלפון ולא חזר אלינו .
יש למישהו כאן פתרון ?.
פתרון לא אידאלי
31/08/14 12:23
124צפיות
ניתן להחזיר ציוד של הוט, בכל נקודת שירות של הוט מובייל.
לא נח כמו בבית, אבל לפעמים זה הפתרון הפשוט ביותר.
º
הפתרון הזה בלתי אפשרי בגלל בעיות ניידות שיש בבית שלנו
31/08/14 16:38
28צפיות
שלום דרור,
31/08/14 14:49
117צפיות
אתה מוזמן לפנות אלי במסר אישי יחד עם פרטי המנוי המדובר ואשמח לסייע בנושא. 
º
פניתי אתמול ולא שמעתי דבר
01/09/14 11:46
26צפיות
שלח פניה חוזרת לאימייל
03/09/14 06:22
48צפיות
שחר - לצערי, הניסיון שלי אתך שלילי לחלוטין.
03/09/14 06:24
90צפיות
אז אחלה ש"אני מעביר את פנייתך לטיפול בהקדם" אבל כשבזה זה מסתיים, אזי חבל על זמננו ועל הפנייה אליך.
בוקר טוב,
03/09/14 08:34
78צפיות
עוד כששלחת את המסר שבוע שעבר העברתי את פנייתך לטיפול מול המחלקה הטכנית.
במידה והנושא עדיין לא טופל - אשמח לבדוק מדוע, אך כל מסר אשר נשלח אלי נענה ומטופל עד תום.
 
יום טוב. 
כנראה שאתה לא מבין את העבודה שלך
03/09/14 12:45
48צפיות
אתה כותב "כל מסר אשר נשלח אלי נענה ומטופל עד תום".
 
למה אתה מתכוון ב"מטופל עד תום"?
אתה מתכוון שאתה עושה "העבר" לתלונה למישהו אחר?
אתה מתכוון שאתה קורא את התלונה ועונה באמפטייה?
 
זה מטופל עד תום אצלך?
 
אם אתה לא יודע מה סטטוס התלונה, אם אתה לא יודע אם הנושא עדיין מטופל או לא, אז מה שאתה עושה זה בדיוק ההפך מ "מטופל עד תום".
 
וכדי להקל עליך, "מטופל עד תום" במילון שלי:
1. לענות למתלונן עם אישור שקיבלת התלונה.
2. לבקש פרטים נוספים במידה וצריך על אופי התלונה והמתלונן.
3. להעביר את התלונה לגורם הרלוונטי.
4. להודיע למתלונן שהתלונה בטיפול ואתה ממתין לתגובה ראשונית.
5. לוודא אחרי לא יותר מ 48 שעות את מצב התלונה מול הגורם המטפל ולעדכן את המתלונן.
6. התלונה לא נפתרה? חוזרים לסעיף 5 וממשיכים בכך עד שהמתלונן מודיע שהוא קיבל תשובה ומה דעתו עליה.
7. מוודאים שמבחינת הלקוח התלונה טופלה וסוגרים אותה או, במידה והיא לא טופלה, חוזרים לסעיף 1 ומתחילים שוב מול גורם אחר.
 
כמובן שלא תמיד ניתן לפתור כל תלונה אבל זה הנתיב הכללי לפתרון בעיה עד תום.
שלום dino_din,
03/09/14 13:21
135צפיות
לפי תגובתך, כנראה שלא הסברתי את עצמי כמו שצריך. זו לא הדרך שאני מטפל בפניות - וכל מי שקיבל ממני שירות אי פעם בפורום יעיד על כך.
מה שכן, עם כל הרצון הטוב שלי לסייע, הכשרתי היא בנושאי שירות ופיננסים בלבד. 
לכן, כל פניה כזו או אחרת בנושא טכני שמתקבלת אלי, מועברת לטיפול לנציג מדיה המתמחה בתמיכה טכנית. 
כמובן שנמצא במעקב שלי לאורך כל הטיפול ומהו הסטטוס בסופו והלקוח מיודע על כך. אני לא נתב HOT ולא קרוב לכך.
סתם בכדי לשבר את האוזן, גם פניתו של דני לעיל טופלה. 
 
אתם גרועים. הכי גרועים!! תגיד לאילן צח המנכ"ל שלך שלהכניס
03/09/14 12:46
51צפיות
כאן פניה ובה בקשה לפנות אליך במסר או במייל כדי שאתה תעביר למערך ש"ל את הפניה, זה ממש לא רציני.
אם לא הבנת - הפעילות שלך לא מסתיימת בכך שהעברת את הפניה. אתה צריך לעקוב אחרי תהליך הטיפול ועד שלא קיבלת דיווח מהגורם המטפל שאכן הסתיים הטיפול בלקוח המתלונן, אתה לא מרפה מהאירוע....!!!
אבל הוט היו גרועים תמיד בשירות לקוחות גם כאשר המנכ"ל היה מנהל שירות הלקוחות. 
אתה מוזמן
03/09/14 13:23
46צפיות
לקרוא את התגובה שהגבתי מעליך ולהבין, שאני לא יום ולא יומיים כאן בפורום - והטיפול בפניות כאן הוא ההיפך הגמור מ'ממש לא רציני'. 
 
לצערי גם לי שחר מהוט לא סייע..
03/09/14 21:16
28צפיות
לא נורא. לומדים מטעויות...
שחר ענה לי יום אחרי
07/09/14 07:57
3צפיות
לפי תשובתו הסיוע המיידי לא נראה תלוי ממש בו למרות שהיה רוצה.
אדע עוד חודש מה קרה בהתאם לנהלי הניתוק של הוט
שנה טובה לכולם  
שלום, טכנאי של בזק שהיה צריך להגיע ביום שישי לתיקון תקלה
31/08/14 10:29
115צפיות
בקו בגלל ניתוקי אינטרנט,קבענו בין 10-12 והטכנאי לא הגיע....
בבזק אמרו לי "שיטפלו" בטכנאי,זה ממש לא ענייני מה יעשו עם הטכנאי,הזמן שבזבזתי לשווא, תחושת הזלזול,וסחיבת התקלה ביומיים נוספים הם מה שמעניין אותי.
האם עדיין יש נציג בזק בפורום?
איך אני מיישמת את חוק הטכנאים?
 
 
תודה למשיבים,
נייקי.
 
 
 
קודם כל מתקשרת לבזק ודורשת 600 שח פיצוי, ולא מתפשרת
31/08/14 10:46
63צפיות
על כל מיני פיצויים שונים ומשונים אחרים ..
אחרי זה, ואם לא יעבוד
 
אפשר להמשיך משם
º
לכתוב להם בפייסבוק ובמייל bezeq_service@bezeq.co.il
31/08/14 12:27
21צפיות
תודה! נכון לעכשיו בקשו ממני לשלוח במייל את הסיפור לקשרי
31/08/14 12:38
65צפיות
לקוחות...מקווה שלא יתישו אותי עם הסיפור הזה.
 
 
 
º
ואל תשכחי לעדכן
03/09/14 14:22
2צפיות
בר מים
31/08/14 07:51
85צפיות
האם קיים מיני בר למים קרים וחמים שהסנן מותקן חיצונית על קו המים ?
קיים דני... כנס
01/09/14 10:59
57צפיות
כן קיים דבר כזה, אצלנו יש מתקן של מי עדן את הפיור קלאסיק.  תמיד יש מים בכל טמפ' שרוצים ומבחינת נוחות אני ממש מרוצה כי אני יכול למלא בקבור גדול בלי להחזיק אותו דקה וחצי, יש לו פיה מיוחדת כזאת שרק צריך לשים את הבקבוק מתחת לפתח המים והוא לא יפול...
למה התכוונת בשאלה אם הסנן מותקן חיצונית?
 
סנן חיצוני
01/09/14 11:33
37צפיות
הכוונה שהסנן מותקן חיצונית לבר המים על קו המים המזין את המתקן.
אני לא מעוניין להיות שבוי ומחוייב לקנות סנן שהיצרן מכתיב לי.
זה כבר שיקול שלך
07/09/14 14:18
2צפיות
כל הנושא של המחויבות , אני באופן אישי מאד מרוצה מהשיירות של מי עדן, זה משהו שהיה ועודנו חשוב לי עם כל גורם או חברה ממנה רכשתי משהו ומגיע לי אחריות על המוצר...
כמה שאלות על תיקי SWISS GEAR - אחריות/שירות/ומידע
31/08/14 00:40
204צפיות
לפני מספר שנים קניתי ס"ג, באופיס דיפו, תיק גב שלהם, (עדיין שומר את הקבלה)
 
נאמר לי שיש אחריות לכל החיים, אבל מכיון שאופיס דיפו כבר לא מייבאת את החברה 
 
1. למי עליי לפנות לקבל את האחריות?
 
2. האם עוד מישהו קיבל מהם אחריות על מוצר שנקנה, וכיצד הוא מימש האחריות, את המוצר/כסף
 
3.מי היבואנים שלו בישראל? והאם היבואנים מעניקים אחריות לכל החיים ?
 
4. ראיתי בכמה אתרי מכירות שיש אחריות על המוצר לזמן מוגבל של שנה/שנתיים...
 
5. אני מבקש מידע על נפח התיק הנ"ל : ואני לא מוצא, כיצד ניתן לדעת את נפח התיק?
 
 
6. האם ניתן לברר באתרי מכירה בינ"ל , אם התיק של ס"ג, הוא עם אחריות לכל החיים?
 
בתודה
מה זאת אומרת לקבל את האחריות?
31/08/14 01:38
125צפיות
אם התיק נקרע פונים סוכן של סוויס בארץ. כל חנות תיקים שמוכרת את הפירמה הזאת יכולה לקשר אותך עם הסוכן שאמור לדאוג לתיקון. אם אין בעיה עם התיק אז לא צריך לעשות שום דבר מיוחד. 
התיק מאוד הרוס, הרוכסנים נקרעו, הכתפיות בלויות לגמרי
31/08/14 01:42
136צפיות
לא נראה לי שאפשר לתקן אותו.
 
ובנוסף מיהו הסוכן בארץ?
לא יודעת
31/08/14 01:55
123צפיות
מי הסוכן בארץ. תשאל בחנות. 
זה די חרא של תיק. הוא נקרע לי אחרי שנה, אבל לא יכולתי לתקן אותו מסיבות לא קשורות. 
בגלל זה יש את האחריות! באופיס דיפו לא יודעים מי הסוכן
31/08/14 02:02
132צפיות
לי התיק נקרע אחרי בערך 3 וחצי שנים והתחיל להתבלא אחרי 3 
 
סחבתי בו עשרות ק"ג...
אחריות תופסת לפגמי ייצור
31/08/14 09:58
103צפיות
לא לבלאי טבעי (או לא טבעי), ולכן אני בספק אם הם יתקנו לך אותו תחת אחריות במצב כפי שאתה מתאר. בכל מקרה, אני בספק אם היבואן החדש מחוייב להצהרת היבואן הישן ל"אחריות לכל החיים".
לא מתקרב
31/08/14 12:39
111צפיות
לג'אנספורט. החזיק 10 שנים, שימוש יומיומי, סחיבות מאסיביות. 
º
10 שנים? ג'אנס ספורט זה אמריקאי.? כמה מסיביות?
31/08/14 22:21
23צפיות
כמה מסיביות
31/08/14 22:45
62צפיות
מודדים בגרמים, שקלים, או מטר רץ? 
º
משקל פר נפח על סנטימטר רבוע...
31/08/14 22:48
20צפיות
ברצינות עכשיו
31/08/14 23:27
65צפיות
האמת ש- JANSPORT הם באמת תיקים מעולים. היו לי שניים. אחד לשימוש יומיומי והשני לסחיבת קופסאות שימורים ודברים כבדים מהסופרמרקט. זה שהשתמשתי בו כל יום החזיק 10 שנים והאמת, היה יכול להחזיק גם יותר אלמלא נמאס לי ממנו. התיק השני עדיין חי וקיים ככל שידוע לי. אלה תיקים קלים, לא מרופדים כמו סוויס, אבל פשוט סוסי עבודה ונוחים כי המרחב הפנימי שלהם יותר גדול ואפשר לדחוס בתוכם הרבה יותר מאשר בסוויס. בניגוד לסוויס ג'אנספורט כן נותנים אחריות לכל החיים, לפחות בארה"ב ואם התיק נקרע באיזשהו אופן פשוט מחליפים אותו. אבל הוא לא נקרע. לפני 10 שנים קניתי אותו בחנות תיקים בחיפה שכבר לא קיימת יותר, אבל לדעתי יש עדיין את הפירמה הזו בכל מיני חנויות תיקים. 
האחריות על ג'אנספורט היא לכל החיים ותקפה גם בארץ
01/09/14 00:38
66צפיות
תודה על הרעיון, אני אקח את הזמן ואבדוק, הריפוד והכתפיות מאוד
01/09/14 22:47
29צפיות
חשובים לי.
 
כי בסוויס הריפוד מנע ממני כאבים בגב.
 
הכתפיות בסוויס התבלו אחרי שנתיים...
LULULEMON
01/09/14 22:58
29צפיות
תיקים יקרים מאד, לא נמכרים בארץ עד כמה שידוע לי, מאד אורתופדיים.
לא... אני צריך בסיסי. חבל שלא קניתי בניו יורק , וכמו שחבל
01/09/14 23:00
31צפיות
שלא קניתי עוד חולצות , עוד אולרים... ועוד ועוד...
º
* להתבלות (אין פועל להתבלא)
03/09/14 13:17
2צפיות
אני בספק אם זו אחריות יצרן (עשיתי עכשיו חיפוש ומקסימום ...
31/08/14 06:10
130צפיות
... ראיתי 5 שנות אחריות, של יבואן בקנדה).
 
גם אם זו היתה אחריות יצקן, אני בספק אם לכלית יהיה כדאי לך לשלח את התיק לח'ול .
 
קנה אחר וסע לשלום.
למרות שזה מותג הם נמכרים די בזול באי-ביי וב-אלי אקספרסס
01/09/14 10:06
72צפיות
100-150 שקל לדגמים בסיסיים ולא יותר מ - 200 לדגמים המורבים והגדולים.
 
זאת חברה סינית, אני לא יודעת כמה בקרת איכות יש שם, הם מייצרים בכמויות אדירות, פשוט תקני חדש, במחיר סיני, יצא הכי זול.
º
תודה רבה ויישר כוח! ,האם בעלי אקספ' ניתן לקנות בודד?
01/09/14 22:35
12צפיות
נסה את הדבר הבא
01/09/14 23:02
53צפיות
חפש את האתר של swiss gear. אני מצאתי את האתר בגרמנית אבל אני מניח שיש גם אתר באנגלית. 
צור איתם קשר ושאל לגבי האחריות, תגיד שאתה מישראל ותשאל איך אפשר לממש אותה. אני כמעט בטוח שתקבל תשובה.
תשמע מקרה שקרה לי. אשתי קנתה לי לפני יותר מ- 20 שנה אולר שוויצרי של ויקטורינוקס. במהלך השנים עקב שימושים שונים הוא קהה והיה לא שמיש. שמתי אותו בצד. לפני כמה שנים ראיתי תכנית של נשיונל ג'אוגרפיק על הייצור של האולרים האלה ונאמר שם שיש להם אחריות לכל החיים. נכנסתי לאתר החברה, סיפרתי להם על האולר ושאלתי לאן לשלוח. 
תוך יום ענו לי ונתנו לי את כתובתו של הסוכן בישראל. יצרתי איתו קשר והוא ביקש שאשלח לו את האולר בדואר רשום. שלחתי לו ותוך שבועיים קיבלתי אותו חזרה נוצץ ומבריק כאילו עכשיו הוצאתי אותו מהאריזה בפעם הראשונה.
לא סתם השוויצרים ידועים באיכות ובשירות שלהם
תודה! האנגלית שלי לא משהו, אבל אנסה לעשות משהו
01/09/14 23:09
38צפיות
אגב על פי הידוע לי אפשר להשתמש WD40 - b נגד חלודה...
הוא לא היה חלוד
01/09/14 23:50
38צפיות
היה צריך להשחיז את הלהבים ומערכת ה"קליקים" כבר הייתה עייפה
האולר שירת אותי יפה במילואים כמה שנים....
 
ויקטורינוס ולדרמן הן לא חברות סיניות
02/09/14 14:18
36צפיות
והאחריות על המוצרים אכן לכל החיים, ואני יודעת את זה די ממזמן.
 
ולגבי התיק - להלן מספר דוגמאות לתיקים שניתן לקנות בבודד (רק הרצתי את שם המותג בחיפוש)
20 דולר - (פלוס בונוס תמונות של המפעל למטה, ושל הבקרת איכות) - http://www.aliexpress.com/item/Swiss-Gear-Pegasus-...
 
לדרמן נותנים אחריות ל 25 שנה
02/09/14 14:23
28צפיות
אלא אם שינו את המדיניות.
אבל עדיין זה מספיק
 
º
וואלה, פעם זה היה לכל החיים, כנראה אכלו מרורים מהישראלים
02/09/14 14:25
10צפיות
יישר כוח! אבל האם עלי אקספרס מוכרים מוצרים מקוריים? שמעתי
03/09/14 22:16
6צפיות
שמוכרים רק חיקויים שם , ורק באמאזון ואי ביי מוכרים מקוריים
אם זה חיקוי אז לא יהיה שם המותג. רק נראה כמו.
04/09/14 07:38
5צפיות
במקרה הזה זאת חברה גדולה, כנס ללינק, יש שם תמונות שלה.
תודה. מצטער אם הייתי קצת בוטה... פשוט דיברנו על האתר הזה
04/09/14 22:42
3צפיות
במשרד יום לפני... ואמרו שהאתר יש בו זיוף...
חומר מיוחד לניקוי גריל גז?
30/08/14 23:34
51צפיות
האם לנקות לאחר כל שימוש? האם להוציא את הרשתות או לנקות רק את החלק העליון?
כיצד לנקות? סבון כלים ומברשת או שיש חומר יעודי?
 
את האמת, לא לצחוק אבל יש שיטת סבתא שעובדת
31/08/14 12:31
77צפיות
להכין קפה שחור, לשפוך חלק ממנו על הרשת של הגריל ואז להתחיל לשפשף (לא עם משהו שורט). מצחיק, אבל עובד. בגריל הישן שלנו היה קצת מסובך לנקות את הרשת, אבל עכשיו בחדש, קניתי של ברויל קינג מאמישראגז, תענוג לנקות אותה (נשמע קצת בחורה, אבל הכוונה שפשוט קל יותר :) ).
מקרוגל שפג תוקפו?
30/08/14 22:08
159צפיות
האם יש המלצה כלשהי להחלפת מכשיר המקרוגל גם ללא תקלות ספציפיות?
רכשנו מקרוגל לפני כשמונה שנים, הוא עדיין עובד היטב, האם יש כדאיות/צורך כלשהו להחליפו?
גם אנחנו החלפנו אחרי
30/08/14 23:20
122צפיות
22 שנים....
אין שום סיבה להחליף מיקרוגל ישן
30/08/14 23:52
119צפיות
מיקרוגל יכול לעבוד עשרות שנים בלי שום בעייה.
זה סה"כ אנטנה שמשדרת גלי רדיו.
אם הוא עובד- שימשיך לעבוד.
המיקרוגל שלי נקנה בשנת 96 ועדיין עובד מצויין
 
שלי עובד מ1989
31/08/14 00:16
102צפיות
WHITEWESTINGOUSE
ללא צלחת מסתובבת (ישנו מערבל גל בחלק העליון)
פעמיים בתיקון בגלל ספק.
רוב הסיכויים שהמקרוגל החדש שתקנה יהיה פחות טוב
31/08/14 11:59
77צפיות
אצלנו כל מקרוגל מחזיק פחות שנים מקודמו, כולל מיקרוגל שארפ שהיה יקר יחסית, ושבק חיים זמן קצר לאחר תום תקופת האחריות.
פעם ראשונה שאני שומעת על תאריך תפוגה, ואני בד"כ מהבודקות
31/08/14 12:25
68צפיות
לא חושבת שצריך להחליף
פטור מארנונה
30/08/14 18:19
111צפיות
שלום. לאימא שלי יש פטור מארנונה.
לאחרונה סגרנו את חשבון הבנק שלה שבו יש הוראת קבע של ארנונה.
צריך לעדכן אותם או שאין טעם היות והסכום הוא אפס שקלים?
ב"לעדכן" אני מתכוון
30/08/14 18:20
75צפיות
לעשות הוראת קבע בחשבון אחר
בעיקרון, אם לא מנסים לבצע גבייה, זה לא משנה
31/08/14 00:22
51צפיות
וגם אם כן ינסו - ארנונה לא מחייבת בשום אופן אמצעי תשלום פעיל. אם לא יצליחו לחייב - הם צריכים לשלוח שובר הביתה לתשלום בדואר.
המצב היחיד להסתבך הוא אם וכאשר דבר כזה יקרה, ומשום מה השובר לא יגיע ליעדו.
אין טעם לעדכן מראש. כל שנה זו "עסקה" חדשה. ...
31/08/14 06:22
75צפיות
... בכל מקרה אמך תקבל את דרישת התשלום לארנונה הביתה, כך ש :
- אם יש לה פטור, הסכום לתשלום יהיה 0 ובזה נגמר הספור.
- אם אין פטור, תהיה שם אפשרות לתשלום בהוראת קבע ואז מעדכנים.
התנהלות מול חברת תיירות
30/08/14 18:03
119צפיות
לקראת חופשה בחו"ל הזמנתי טיסות דרך אחת מחברות הנסיעות הגדולות בארץ, לאחר שמסרתי את פרטי האשראי לנציגה היא מסרה לי ש"תארגן את העניינים ויחזרו אליי" לאחר מס' דקות אכן חזרו אליו וביקשו שאאשר במייל חוזר את פרטי ההזמנה הטלפונית שבוצעה. מסיבות טכניות של המוקד המייל לא הגיע אליי והצעתי לדחות את המשך הטיפול בעניין ליום ראשון (שכן היה מדובר ביום שישי).
במהלך השבת מצאתי דיל בחברה אחרת טוב יותר ומוגבל בזמן אך איני יודע אם להזמין או לא כיוון שאני לא יודע מה הסטטוס שלי מול החברה הראשונה. האם אני יכול לבטל מבלי תשלום כיוון שלא עניתי למייל של אישור העסקה? האם אחוייב? אשמח לעזרה
º
על פניו נשמע שסגרתם עסקה והיה רק עניין טכני של דואל שלא הגיע
30/08/14 18:21
37צפיות
הלוואי שזה היה נכון
31/08/14 00:17
57צפיות
על פי חוק זה כמובן נכון, אך בפועל כבר קרה לי לפחות פעם או פעמיים שאחרי שכבר ביצענו עסקה לפי כל דין אמרו לי "אה, לא, אין מקומות / יש טעות בעסקה / המחיר היה שגוי" אז הכל מבוטל, ויום טוב לך אדוני...
בחברות התיירות זה נורא מקובל שעד שאין חיוב בפועל - אין עסקה, וגם אחרי זה דברים עוד יכולים להשתנות.
לשואל המקורי: ספציפית בעניין חבילות תיירות, אלא אם מדובר בטיול מאורגן מיוחד במינו לאיסלנד או לפלנד עם מדריך פרטי, לא הייתי דוחה עסקה כזו ליום ראשון. הייתי דורש לסיים באותו היום - יש עסקה או אין עסקה. אחרת ביום ראשון עוד עלולים להגיד לך "אה, לא אישרת, וכל המקומות כבר נמכרו... אופס..."
שאלה טובה
30/08/14 18:28
77צפיות
אתה ביצעת הזמנה טלפונית ונתת את כל הפרטים.
המייל שהיה אמור להישלח אליך מכיל את כל הפרטים לרבות שמות כפי שמופיעים בדרכון ואתה היית צריך לאשר להם במייל החוזר את הפרטים.
בחברות תיירות גדולות העיסקה הטלפונית מוקלטת ובנוסף באיסתא לדוגמא מודיעים באופן רישמי שאתה מאשר את ביצוע ההזמנה.
 
אבל
 
מצד שני על פי חוק אתה יכול לבטל תוך 14 יום עם תשלום דמי ביטול של עד 100 שח(מה שלא הוזמן לדקה ה90)
האם העסקה השניה שווה לך יותר מ 100 שח הפרש אולי כדאי לבטל את העסקה הראשונה ולהזמין את העסקה השניה ולספוג את ה 100 שח.
עדיף להמתין ליום ראשון ולפתור את הבעייה אונליין במקום לבצע פעולות היום שיכניסו אותכם לברוך.
חוות דעת על שואב רובוטי
30/08/14 14:30
163צפיות
האם יש מי שהיתנסו בשואב אבק רובוטי CR6L של חברת קראון הסינית?
יכולים לתת חוות דעת טובה או גרועה?
תודה לכולם
זה רובוט סיני זול.
30/08/14 20:38
118צפיות
אין לי ניסיון אישי איתו.
אני רק יכול לספר לך שכל מי שקנה רובוט סיני זול מהמכרים והחברים שלי הפסיק להשתמש בו אחרי זמן קצר, ובסוף הרובוט מצא את מקומו בפח.
אין דוגמה טובה יותר למשפט  "מה שזול עולה ביוקר" מאשר בתחום הרובוטים.
 
ו-IROBOT מיוצר איפה
30/08/14 23:22
108צפיות
נכון. בסין....
 
אז התשובה שלך יכולה להגיד - זה רובוט זול.
 
סיני = כל דבר שקיים בעולם.
 
זה היה שיעור קצר בטרמינולוגה מאחד שראה ב-1972 רכב "זבל יפני" שקראו לא....סובארו....
 
הבנת הנקרא !
30/08/14 23:49
120צפיות
איפה ראית שכיוונתי רק לארץ הייצור בדברי ?
אולי התכוונתי לחברה סינית עלומה שמעתיקה/מפתחת ומייצרת מוצרי זבל בלי שם וחברה ישראלי שקונה את המוצרים האלה ומדביקה עליהם את השם CROWN ומוכרת לתמימים שאין להם מושג מה הם קנו עד שהם מתחילים להשתמש בזה.
ואם יש לך ספק לגבי מוצרי חברת CROWN הנפלאים כדאי שתקרא קצת ביקורות עליהם :
למשל כאן :
וגם כאן  :
 
אני מנחש שהרובוט שלהם לא מוצלח יותר מהטאבלט שלהם.
 
זה פשוט ברירת מחדל
31/08/14 09:35
71צפיות
למתנת חג.יש מי שקנה ?השתמש?יודע להגיד דברים מנסיון?
שירות של פלרום/אלקטרה-עדכון
29/08/14 21:51
228צפיות
מעדכנת שרשור חדש ומזמינה את נופר נציגת אלקטרה בפורום.
בהמשך לשרשור המקורי שנמצא כאן
http://www.tapuz.co.il/forums2008/cell/message.asp...

מספרת כי חוייבתי על החלפת דוד פלסטיק ובתוכו מיסבים חדשים (למרות שיש לי אחריות לעוד 8 חודשים, אחריות עליה שילמתי). המיסבים הם אלו שהתקלקו, והם עשויים ממתכת. חלקי מתכת הם תחת אחריות. חלקי פלסטיק לא. אז מה עשו בפלרום? לקחו מהמכונה שלי דוד פלסטיק שלם ותקין שבתוכו המיסבים הפגומים, והחליפו אותו בדוד משופץ, עם הדבקות וברגים ובתוכו מיסבים חדשים. חלקי פלסטיק על פי כתב האחריות אינם באחריות. וכך בעצם גרמו לי לשלם על חלק פלסטי תקין לחלוטין! לאחר בירורים עם טכנאים פרטיים וחיפוש מהיר באינטרנט,  גיליתי שמקובל לקחת את הדוד המקורי ופשוט להחליף בו מיסבים ולהחזיר ללקוח. כמובן שפלרום בחרו באופציה הקלה-לחייב לקוח על חלק תקין בתירוץ שהוא מקולקל. נכון לכרגע, שילמתי 540 ₪ עבור התיקון הזה (קיבלתי הנחה, ולדברי נציג בכיר שילמתי "רק" מחיר עלות, אבל עבור דוד משופץ!! אפילו לא חדש). כבר הגשתי את הסיפור כולו למועצה לצרכנות ולאמון הציבור כולל תמונות והקלטת שיחות ואם אצטרך אפנה גם למדורי צרכנות באינטרנט. אשמח אם נציג מטעם אלקטרה/פלרום יצור עמי קשר וכמובן מזהירה את חברי הפורום מלהתעסק עם נותני שירות כאלה.
תודה ושבת שלום










º
{תודה{ על העדכון. חבל על אלקטרה.
30/08/14 06:58
40צפיות
º
בקצב הזה אלקטרה עוד יסגרו הבסטה
31/08/14 17:26
18צפיות
שלום פרנקה1,
31/08/14 12:08
89צפיות
נודה אם תוכלי לשלוח לנו את מספר הטלפון שלך במסר אישי כדי שנוכל ליצור איתך קשר ולבדוק את המקרה שאת מעלה בצורה מלאה.
 
שירות לקוחות - אלקטרה סחר
º
שולחת. תודה
31/08/14 12:20
35צפיות
אני ניתקתי מגע
31/08/14 12:33
74צפיות
מהשרות שלהם אחרי שמקרר בן 5 התקלקל וביקשו 2500 על כרטיס אלקטרוני
שעלותו אצל היצרן כ-200$.
שלא יעשו טובות.  יש טכנאים פרטיים מעולים וגם חביבים בהרבה מהיחס שאתה מקבל מהשרות של אלקטרה.
לא קונה מהם יותר כלום.
טכנאי אמין מאוד
31/08/14 17:42
36צפיות
מי שמעונין שיצור איתי קשר בפרטי ואשמח לתת לו באזור הדרום(אשדוד אשקלון)יש לי נסיון ממש טוב איתו במספר מקרים. גם שהתקשרתי כדי לברר על מקרר שמזיע הרבה הוא הציע לי להפשיר לפני את המקרר 24 שעות ואם זה לא יסתדר אז לקרא לו ״חבל סתם שתשלם לי.בא תנסה את זה קודם ויכול להיות שהצינור שמוציא את המים אחורי המקרר סתום״אולי הוא טיפה יקרן אבל בהחלט אמין ולא מנסה בכלל לרמות ולדחוף סתם דברים
º
טרם קיבלנו את פרטייך
31/08/14 16:04
20צפיות
שלחתי מסר
31/08/14 18:34
22צפיות
אני לא יודעת למה לא התקבל. תוכל לשלוח לי בבקשה הודעה פרטית ואגיב?
אז יצרו איתי קשר
04/09/14 09:50
7צפיות
התקשר אלי מישהו מפלרום, הסברתי בפירוט ובין השורות היה ברור שאני צודקת ומכיוון שפלרום כפופה לחוקי האחריות שאלקטרה קובעת הוא לא באמת יכל לעזור לי, הטיל את האחריות על אלקטרה והציע לי לפנות אליהם. מבחינתי פלרום ואלקטרה הם אותו דבר, הרי כך הם מציגים את עצמם ואני לא מתכוונת לפנות אליהם שוב. ממתינה לטיפול המועצה לצרכנות, ושוב מאחלת לכולם לא לרכוש מוצרים שבאחריות אחת משתי החברות האלות שנה טובה
אז יצרו איתי קשר
04/09/14 09:52
8צפיות
התקשר אלי מישהו מפלרום, הסברתי בפירוט ובין השורות היה ברור שאני צודקת ומכיוון שפלרום כפופה לחוקי האחריות שאלקטרה קובעת הוא לא באמת יכל לעזור לי, הטיל את האחריות על אלקטרה והציע לי לפנות אליהם. מבחינתי פלרום ואלקטרה הם אותו דבר, הרי כך הם מציגים את עצמם ואני לא מתכוונת לפנות אליהם שוב. ממתינה לטיפול המועצה לצרכנות, ושוב מאחלת לכולם לא לרכוש מוצרים שבאחריות אחת משתי החברות האלות שנה טובה
אז יצרו איתי קשר
04/09/14 09:52
2צפיות
התקשר אלי מישהו מפלרום, הסברתי בפירוט ובין השורות היה ברור שאני צודקת ומכיוון שפלרום כפופה לחוקי האחריות שאלקטרה קובעת הוא לא באמת יכל לעזור לי, הטיל את האחריות על אלקטרה והציע לי לפנות אליהם. מבחינתי פלרום ואלקטרה הם אותו דבר, הרי כך הם מציגים את עצמם ואני לא מתכוונת לפנות אליהם שוב. ממתינה לטיפול המועצה לצרכנות, ושוב מאחלת לכולם לא לרכוש מוצרים שבאחריות אחת משתי החברות האלות שנה טובה
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום