בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים

ברצוני להחזיר כלב לחנות.
87תגובות
02/08/14 08:42
5צפיות
לפני יום רכשתי כלב ומסיבות משפחתיות אני נאלצת להחזירו בעל החנות מסרב לקבלו בחזרה. האם יש חוק לכך?

(המשך...)
לפני יום רכשתי כלב ומסיבות משפחתיות אני נאלצת להחזירו בעל החנות מסרב לקבלו בחזרה. האם יש חוק לכך?
שמעתם על מכונה להפקדת מטבעות? זה חדש? התנסיתם?
01/08/14 23:32
3צפיות

יש לי מטבעות, מכל הסוגים.

שקלים.
אגורות.
עשיריות.
חמישיות.

האם באמת יש מכונה ששופכים לשם את המטבעות, וזה מופקד לחשבון?

הבנתי שיש דבר כזה של "דן חסכן" לילדים קטנים. בבנק פועלים (לא בסניפים, נכון?)

האם יש כזה לכל לקוח? כמובן שאני לקוח של פועלים.
יש מצב במכונה הרגילה בסניפים אפשר בנוסף לשטרות להפקיד מטבעות?

מודה שלא שמתי לב אף פעם.
היום אי אפשר לבדוק. אבל באם לא אקבל תשובה, אבדוק במיידית שבוע הבא כשיתאפשר לי.

זה נפלא אם זה אמיתי!
להיפטר מכל המטבעות בשניה.
מעניין אם יש לזה עמלה גבוהה יותר מעמלת הפקדה רגילה במכונה...
והכי חשוב - שזה יהיה קיים בסניף הבנק.

באתר של פועלים לא מצאתי מידע לגבי זה. כמה חבל.
 
טכנית זה קיים
01/08/14 23:54
3צפיות
ראיתי כאלה גם בסניפים אצל הקופאים, אבל מעולם לא נתקלתי בזה כמכונה לשירות עצמי.
 
קח בחשבון שלא תוכל להפקיד מטבעות של אגורות בודדות ושל 5 אגורות.
ראיתי, לא ניסיתי.
02/08/14 01:05
2צפיות
קודם כל לכל בנק שמכבד את עצמו יש מכונה למיון וספירת מטבעות, יש עמלה לפי כמות המטבעות ככה שככל שערך המטבע נמוך יותר אחוז העמלה יוצא יותר גבוה.
 
נתקלתי גם במכונה לשירות עצמי של בנק הפועלים אבל לא השתמשתי בה מעולם והיא גם לא נמצאת בסניף אלא במתחם המסחרי בקיבוץ גן שמואל.
 
לא נראה לי שזה קיים בשירות עצמי
02/08/14 01:08
2צפיות
באופן רשמי קיימת "עמלת טיפול במטבעות" של 2.5 ש"ח לכל 100 מטבעות (אם מדובר על עשרות אגורות, זו עמלה של 25%!)
רוצה להיפטר מהמטבעות? זה דורש רק קצת משמעת. תקפיד לשים כל פעם בארנק כ-50 ש"ח במטבעות של 1 עד 10 ש"ח ולשלם איתם על אוטובוסים, שתייה קלה, מזון-רחוב ושאר הוצאות מזומן קטנות. תוכל גם לחסוך ככה במשך תקופה ארוכה משיכת מזומן מהחשבון.
עם המטבעות של 10 אג' וחצי שקל אתה מוזמן "להעניש" את כל מי שצריך לשלם לו כסף אבל ממש לא מגיע לו - קנסות לא מוצדקים, אגרת טלויזיה, עמלות מופלצות של כל מיני גופים, וכו'. יצא לי כבר לשלם ככה 3 פעמים. פעם אחת לחנות רהיטים שדרשה תשלום על מוצר שלא סיימה לספק (300 ש"ח), פעם שנייה ברשת "body shop" על כך שסירבו לכבד כרטיס מתנה בטענה כי מדובר במוצר ב"מבצע" שקרי שהוצג בניגוד לחוק (80 ש"ח), ופעם שלישית לדעתי חשבון מים עם חיוב ריבית לא מוצדק או משהו כזה (סכום די נמוך).
כדי לחסוך לך עבודה, 100 ש"ח בעשרות אגורות זה בדיוק 4000 גרם, ובחצאי שקלים 1300 גרם.
ואז תגיע לבי"ח שערי צדק בירושלים,
02/08/14 01:56
4צפיות
מקווה מאוד שלא ולא משנה באילו נסיבות אבל אני שם בימים האחרונים בגלל קרוב משפחה
ותגלה שהמכונות האוטומטיות לשתיה, ומזון ונזקקים להן מפעם לפעם למרות שיש מי שתיה
קרים לרוב בכל קומה מקבלות רק מטבעות או שטרות של 20 ש"ח בלבד.
לא ממליץ להיפטר מכל המטבעות. אני גם שונא את המשקל בכיס אבל נותן אותן כהשלמת
תשלום או למישהו שזקוק לכך ברחוב.
לא כהטפה איך לנהוג אלא כמשהו שמסתדר לי אישית כנוח.
הצעה נוספת: המרה במכולות / קיוסקים וכיו"ב
02/08/14 05:13
2צפיות
יש בעלי עסקים שמעוניינים בכסף קטן (בעיקר כאלה שיש להם לא מעט צרכנים צעירים מאוד לצד מבוגרים מאוד, כאלה שממעטים או לא יכולים להשתמש באשראי) ומן הסתם גם הם לא מעוניינים לשלם עמלות לבנקים... אפשר להתעניין בקרב עסקים כאלה באזורך, מאמינה שתמצא מי שיסכים להמיר לך בחינם (לפחות עד כמות מסוימת) ושניכם תצאו נשכרים.
זה הזכיר לי שקניתי מוצר עם הרבה מטבעות
02/08/14 09:17
2צפיות
ובאופן כללי עזרתי לבעל העסק לפרוט לכסף קטן יותר, ואז הוא ויתר לי על שקל בתמורה .
זה מזכיר נשכחות.
02/08/14 07:57
2צפיות
בזמנו, כשעדיין עשיתי מילואים, היו לי הרבה מאד מטבעות. לקחתי אותן למילואים, והלכתי למכונות השתיה. הכנסתי 50 מטבעות של 10 אגורות, ולחצתי על כפתור הביטול. קיבלתי מטבע של 5 שקלים. כשנגמרו המטבעטת האלו במכונה אחת, המשכתי בשניה. יום למחרת היינו ליד המכונות, והגיע איש השרות. הוא עמד די מופתע לראות את מה שקורה שם מבחינת המטבעות. 
º
02/08/14 09:17
זהירות " bradex רהיטים" ביוחנן הסנדלר 18 בחיפה
הודעה זו מכילה תמונות
01/08/14 22:28
9צפיות

בתאריך 14.7.14 רכשתי דרך האתר גרופון שולחן מודלרי [אוכל] נפתח ל3 מטר במחיר 1590 שקלים במקום 3800 מחברת bradex"  רהיטים" בחרתי באיסוף עצמי.
בתאריך 1.8.14 ביום שישי הגעתי לחנות " bradex רהיטים"  ביוחנן הסנדלר 18 בחיפה [טרנס איסט מטל בע"מ] הצגנו את עצמנו במספר הזמנה המוכרת לקחה אותנו לחבילת קרטונים שעמדו בפינה ואמרה בבקשה, שמחנו ואמרנו שאנחנו מעוניינים לפתוח לראות את שלמותו ותקינותו של המוצר [הקרטונים היו במצב של כבר פתחו אותם בעבר...] כבר בשלב הזה ראינו את הפרצוף של המוכרת שמשהו "מעצבן או מטריד" אותה הלכה להביא מספריים ופתחתה לנו את הקרטון שפתחנו הכל היה "סגור יפה" תודות לאשתי שהתעקשה שנסיר את "הניילון" הראשוני חשכו ענינו שראינו פשוט סדקים והמוצר פגום! [יש תמונות] הסתכלנו אחד על השני ואמרנו איזה מזל... כמעט נפלנו וכולם מכירים את זה שברגע שיצאת מהחנות לך תוכיח... ברור שיאשימו אותך שזה נפל לך וכו...
המוכרת משחקת במשחק "המופתעת" ביקשנו לפתוח את הקרטון השני כי בכל זאת באמת כולנו בני אדם וזה יכול לקרות אני יודע ומכיר לפעמיים בנמל בהובלה נפגעים המוצרים קורה., .פתחנו את המוצר השני ומה אתם חושבים? נכון!!! שוב המוצר פגום באיזה כתם פק ביצור על הפורמייקה .
מי פה המוכרת כבר שינתה את הגישה הבינה כנראה שיש לה אנשים שבודקים את המוצר כמו שצריך וכבר פה היחס התחיל להשתנות כמו " אתה קנית מוצר שבחוץ עולה פי 2 מה אתה מצפה" סליחה חוצפנית אם הייתי יודע את זה לא הייתי קונה  ולא הייתי בא מראשל"צ עד לפה אתם כבר מבינים שהיה דו שיח שהם מצדיקים את המחיר למוצרים שלהם אבל לא נגמר תוך כדי אמרתי לה בואי נפתח את הקרטון השלישי אולי המזל ישחק לנו פתחנו את הקרטון השלישי ושוב סדק בשולחן שלא נדבר על האיכות שברמה הכי נמוכה שיש נשאר לי לבן ואבק בידיים בקיצור זוועה פה המוכרת כבר התעצבנה בכל זאת לא כיף להיות בסיטואציה הזאת במקומה ואמרה "הכל לא טוב לכם זה קרטון 3 ואין לי יותר קרטונים לפתוח לכם ,תיקחו זיכוי \ביטול וזהו" בשלב הזה אמרתי לעצמי שזה חוצפה רואים שהם מתורגלים במצבים האלה אני קניתי מוצר אף אחד לא אמר לי שזה פגום או באיכות ירודה אחרת לא הייתי קונה ולא לוקח את הסיכון לשרוף חצי יום ונסיעה מראשל"צ [עלות דלק] רציתי שיהיה לי הוכחה לעתיד "המועצה לצרכנות" "אתר גרופון" ולכל דבר שאני יצטרך להוכיח את הטענות צילמנו את הדברים [הספקנו] המוכרת שראתה את זה ממש נלחצה ופחדה ומהר דאגה פיזית לדחוף ולעשות פרובוקציה שלא נצלם ונעוף משם ,לצערי ,התפתחו צעקות ומיד 2 גברים "בעלי החנות" דאגו להגיע מהר ולהעיף אותנו מהחנות תוך כדי דחיפות פיזית [לא רציני] תוך כדי אמירה "חנות פרטית אסור לכם להיכנס" הזמנו משטרה לקחנו את הפרטים האישיים של הצדדים ועכשיו המסע הצרכני הזה שעברנו הנשק הכי טוב זה המדיה החברתית ודרך סיפור המקרה שלי אני יעשה את הכל שעוד אנשים לא יפלו בפח ובטח שלא לתת לעסק כזה שלא ידעו את הנעשה בו .
שהגעתי הביתה מול המחשב נכנסתי להרבה אתרים ופשוט אני רואה הכל שלילי לא יאומן כעסתי על עצמי שבדרך כלל אני כן בודק על חנויות אולי בגלל שזה היה דרך גרופון סמכתי יותר זאת נקודת הלמידה האישית שלי לחיים למדתי הרבה היום הזה חשוב לציין שיש לי תמונות להכול והנה לכם קישורים לאתרי ביקורות מהמוכרים בשוק
http://www.zap.co.il/clientcard.aspx?siteid=3420
http://www.ret.co.il/store/bradex
http://www.d.co.il/80106759/2538/
ועוד תעשו חיפוש בגוגל
מוזמנים לשלוח לי למייל אני ישלח לכם את כל הפרטים ותמונות
כדי לאזן, מילה טובה (על אותה חנות ממש, כן כן)
02/08/14 05:29
5צפיות
לפני כחודשיים הגעתי לחנות כדי לבחון מוצר שהוצע באחד מאתרי הקופונים (אלה מה...). המוצר מצא חן בעיניי אך לא יכולתי לקנות במקום כי צריך להמתין לפחות יום מרגע רכישת הקופון ועד שהם מקבלים את המידע מהאתר ויכולים לספק לי את המוצר. לא נורא. במקביל התעניינתי בכיסא משרדי שנמכר בהנחה באחד מאתרי הקופונים (אתר אחר...) במבצע שכבר הסתיים לפני כמה חודשים.
 
ראשית, באו לקראתי ומכרו לי את הכיסא במחיר המבצע (שהסתיים). לא נורא נדיר או מפתיע, ועדיין, נחמד מצדם, לא היו חייבים.
 
שנית, כשבאתי הביתה וגיליתי שהפלסטיק הטלסקופי שמכסה את הרגל שבור (זה פלסטיק דק וזול, לקוסמטיקה בלבד, אין לו תפקיד מכני) התקשרתי ושאלתי אם להחזיר את כל הכיסא או רק את החלק, אם אני צריכה להגיע... נאמר לי שאין צורך שאגיע או אטריח את עצמי, אני יכולה לצלם את החלק ולשלוח להם בדואל והם כבר ישלחו לי חלופי. אמרתי שגם ככה אני מתכננת להגיע אליהם לקחת את המוצר שהזמנתי (כדי לחסוך את המשלוח בדואר רשום, כ-19 ש"ח כמדומני). למען הסר הספק, אני חיפאית; לו הייתי גרה רחוק הייתי משלמת על משלוח/הובלה ולא מבזבזת זמן ודלק בנסיעות ארוכות.
 
יומיים לאחר כן נסעתי אליהם, אבל באחד הצמתים במפרץ חיפה נכנס בי מאחור נהג חולמני... עם כל הלב... משם כבר לא הגעתי אליהם... קרטעתי עם הרכב למוסך, הוא נשאר שם (נזק מוחלט), אני ביליתי שם כמה שעות ואח"כ בערב כמה שעות במיון (התחילו כאבים בצוואר, כצפוי). מילא, יכול להיות יותר גרוע.
 
אחרי מספר ימים התפניתי לעסוק בכך שוב. ללא רכב כבר לא היה טעם שאגיע אליהם, ונכתב בקופון שלא ניתן לשנות את אופן האיסוף/משלוח בדיעבד. חשבתי לבטל את השובר ולקנות מחדש, כולל משלוח (מה לעשות) אבל בינתיים מבצע הקופון כבר הסתיים.
 
פניתי לחברה, הסברתי את המצב ושאלתי כיצד ניתן לשלוח לי את המוצר. הגברת הנחמדה משירות הלקוחות פשוט ביקשה את פרטי הקופון ואת כתובתי, ואמרה שהיא תשלח לי את המוצר, כולל הפלסטיק החלופי לכיסא (שלחתי להם תמונה כדי שיראו במה מדובר). לא ביקשה תוספת תשלום על המשלוח הרשום ולא כלום.
 
המוצר הגיע באופן תקין, וכך גם הכיסא שהרכבתי. אני אישית מרוצה; מוצרים פשוטים וזולים אבל מוצלחים, לפחות מהניסיון המועט שלי עד כה. השירות שקיבלתי היה נעים, אדיב ויעיל.
אני יסביר את עמדתי
02/08/14 14:26
2צפיות
קראתי את מה שעבר עלייך ותראי את האבסורד את בעצמך קנית מוצר ושפתחת אותו גילית הפלסטיק שבור מכסה..[אפילו שזה סתם חלק לא חשוב].וחיביים לומר מילה טובה על זה שהחליפו לך והתחשבו עקב המצב שקרה לך [רק בריאות] שלחו לך בחינם וכו... השאלה לא מה עושים אחרי למה מלכתחילה המוצרים מגיעים פגומים?? למה שאני מגיע פיזית לחנות עומדים 3 קרטונים שצריכים להיות שולחנות "חדשים" ארוזים וסגורים ושאני פותח את כולם הם פגומים [אני מרחם על אלה שלא בודקים ומוצאים מהקופסא כי זה ברור שיגיעו הביתה ויראו את זה החנות תאשים אותם שהם עשו זאת ועכשיו לך תוכיח ויותר מזה אני בטוח שהם יסגרו אותם חזרה יפה יפה וינסו עדין לתת אותם לאנשים שלא בודקים הם לא יפסידו כסף...]למה שאני פותח את האינטרנט ורואה תגובות ותביעות של אנשים אני רואה 2 דברים שחוזרים על עצמם 1 המוצר פגום כמו במקרה שלי ושלך, 2 איכות החומר שאחרי זמן לא רב המוצר נשבר, קורס ,חלודה ועוד הנה הוכחות
ועוד מקרה יותר חמור שמכרו לה סלון עודפים ותצוגה ולא אמרו לה...
חוות דעת בדפי זהב תראו מה עונים לו פשוט הזוי
ברור ואני רוצה להאמין  שיש להם גם מוצרים תקינים.
הרושם שאני קיבלתי זה שרוב האנשים אין להם את הכוחות האלה לעשות פרסום באינטרנט ללכת לבתי משפט וכו... אז הם סופגים פעם בה איזה לקוח כמוני שלוקח את זה עד הסוף וחבל שזה ככה.
אני יגיד לך עוד משהו שיצאתי אם הבעל בית החוצה לכיון האוטו היה צריך להביא לי פרטים אישיים אמרתי לו חבל שאתה הולך לכיוונים האלה ושאני יצטרך לספר את הסיפור באינטרנט את יודעת מה הוא אמר לי בטון מזלזל די אני שומע את זה כל יום אני אוכל 10 אנשים כמוך כל יום .... אז אני שמח שעכשיו הוא ידע לכבד אנשים ולא לזלזל בהם כי לפעמיים אדם אחד יכול לעשות עבודה של 100 איש [פועל בכל החזיתות פיסבוק,יוטיוב,פורומים,מכתבים אישיים לאתרים שעובדים איתו וכו...]
במקום שהיהמגלה קצת בגרות ואחריות אישית כבעל עסק תמיד אפשר לגשר ולהסתדר.
 
 
 
 
אין צורך להסביר, כל אחד וחוויית הקניות שלו
02/08/14 14:39
3צפיות
אני לא יודעת אם "המוצרים מגיעים פגומים"; המוצר השני שקיבלתי הגיע תקין לחלוטין. גם הכיסא שקניתי היה תקין למעט חלק שהוא מפלסטיק דק וזול ולכן לא הופתעתי שהיה בו שבר, לא צריך לקרות הרבה בהובלה כדי שחלק כזה ייפגם. מבחינתי זה יכול לקרות בכל מקום ואני לא מאשימה אותם; די לי בכך שלקחו אחריות מלאה וקיבלתי מהם שירות מצוין לשביעות רצוני המלאה.
 
אני באמת לא יודעת מה היה ביניכם, אני לא פגשתי "בעל בית" כשהייתי שם (היו רק נשים). כשהגעתי היו סבלניים כלפיי, ישבתי שם על כיסאות שונים, ניסיתי, שאלתי שאלות, ענו עליהן... כשניסיתי לחפש את המידע על המבצע שהסתיים (ולא הצלחתי מהסלולרי, אבל היה לי קישור שמור במחשב) ישבתי ופתחתי שם לפטופ, חיברתי לאחד השקעים, הם זרמו איתי... ישבתי שם בצד ועשיתי את הבדיקות שלי באינטרנט... כשביררתי לגבי המוצר שרציתי לקנות נאמר לי מיד שגם אם ארכוש באותו הרגע את הקופון לא יוכלו לספק לי את המוצר, הייתה שקיפות מלאה בנושא.
 
כשלקחתי את הכיסא ועמדתי עם אחת המוכרות מול מדפי הארגזים של הכיסאות היא חיפשה לי את צבע הריפוד שרציתי, והיה אחד בקופסה פתוחה, היא ישר אמרה לי "אל תקחי אם זה פתוח, חבל, אולי חסר משהו" וחיפשה לי ארגז סגור לחלוטין. לא פתחתי אותו במקום כי זה לא נוח לסחוב אותו פתוח, וגם הייתי בטוחה שאם תהיה בעיה לא תהיה בעיה לפתור אותה (וכך היה).
 
אין לי תלונות על טיב המוצרים שקניתי וגם לא על השירות שקיבלתי. צר לי שחווית משהו אחר, אבל אין קשר בין החוויה שלי לשלך ולמען האמת גם לא כתבתי אותה כקונטרה; תכננתי לכתוב מילה טובה כבר איזה חודש והתעצלתי (), ומכיוון שכבר העלית את הנושא, ניצלתי את ההזדמנות לפרגן. מבחינתי זו חנות שאשמח לקנות ממנה שוב.
כמו שאמרת כל אחד והחוויה שלו
הודעה זו מכילה תמונות
02/08/14 14:59
4צפיות
תראי גם לא רשמתי את הכל בהתחלה הם היו גם אלי נפלאים וגם שקלתי לקחת כסאות [לפני שראיתי את השולחנות] והייחס והשירות  באמת היה טוב ובסדר עד שהתחילו "הבעיות" שרשמתי בהודעה הראשית למעלה,ברגע שהם נתקלו בבעיה ובמצב לא נוח שבעצם כל ה 3 ארגזים שהיו בחנות יש פגמים ועכשיו מה אומרים בפנים של הלקוחות ,ו2 הצדדים רואים בעיניים את הבעיה זה לא כמו במשלוח שמתקשרים שולחים פקס המוצר לא תקין יש זמן לקבל החלטות תשובות וכו... פה זה באון לין לא נוח ובמיוחד שאני אישתי ואימי הוצאנו את הטלפון לצלם פה ראית שינוי 180 מעלות זה היה מדהים!!! פתאום הכל התהפך ראו רק שחור בעיניים ובצדק אנשים שמתנהגים ככה כי יש להם מה להסתיר וששאר האנשים לא ידעו ויראו לא תשכנעי אותי אחרת.
זה נכון שאני עברתי חוויה שלילית וגרועה ויש לי כעס ואני ירשום ויציג את הכל נגדם מודה!!! אבל אומרים חוכמת ההמון האינטרנט וכמות האנשים לא משקרת שכל אחד יעשה את החשבון נפש שלו 
אני מקבל את הביקורת שלך שעברת חוויה חיובית זה ברור כמו שאמרתי קודם אני באמת מאמין שיש שם דברים טובים ואחלה זאת הנקודה שלי בכל אופן.
אני לא מנסה לשכנע אותך אחרת או בכלל לשכנע...
02/08/14 15:05
1צפיות
רק כתבתי על החוויה החיובית שלי. לא קניתי מהם ריהוט כבד ויקר אלא מוצרים פשוטים וזולים יותר (בהרכבה עצמית). אתה יכול לכתוב מה שאתה רוצה, שים לב שלא התייחסתי לחוויה שלך, זה עניין שלך, לא קשור אליי.
באתר ZAP
02/08/14 12:01
3צפיות
הביקורות עליהם פשוט מזעזעות
שומר נפשו ירחק
 
זו הסיבה שאני משתדל לרכוש גרופון בצמוד
02/08/14 16:16
4צפיות
לרכישה. לא טוב? מבטלים את הגרופון ומקבלים את הכסף בחזרה.
כך גם אני עושה ולכן לא קניתי את הקופון מראש בשני המקרים
02/08/14 17:19
3צפיות
אני מעדיפה לקנות רק כשאני יודעת בוודאות שאני מממשת, רצוי (אם אפשר) אחרי שבדקתי את המוצרים במקום. במקרה הזה היה לי יחסית קרב כי זה בחיפה, אבל גם למפרץ אני לא מגיעה סתם כך בד"כ, ולכן פספסתי את הקופון של הכיסא (לא רציתי להזמין לפני שאגיע לחנות ואשב עליו ואוודא שהוא אכן מתאים לי). לשמחתי יכולתי לקנות אותו באותו מחיר גם ללא הקופון, בסופו של דבר לא ידעתי שכך יהיה (זה ממש לא היה המחיר בחנות, אבל שאלתי יפה ונענו) אבל מבין האפשרויות, זה היה הסיכון המועדף עליי.
 
גם את המוצר השני שקניתי (עם הקופון) לא רציתי לקנות מראש, ולכן בביקור הראשון לא יכולתי לקחת אותו (כי עוד לא קניתי את הקופון). לא התחרטתי שלא ביררתי זאת מראש; עדיין היה לי חשוב להגיע לחנות כדי לבדוק את המוצר באופן ממשי (לפני כן התקשרתי לוודא שיש אולם תצוגה ושהוא פתוח וכו'). באותו זמן מוצר דומה נמכר מחנות בבני ברק במחיר זול יותר, והעדפתי בכל זאת להזמין מחיפה מוצר שכבר ראיתי במו עיניי ווידאתי שהוא מתאים לצרכיי.
 
אגב, במסעדות רבות מאפשרים להשתמש בקופונים באופן מידי ולהציגם ע"ג צג הסמרטפון ולכן אנחנו לא קונים מראש אלא מגיעים למקום, מתרשמים, בודקים את ההצעות האחרות, ורק אם מתאים לנו רוכשים את הקופונים בו ברגע.
תווי קניה וקבלת עודף
01/08/14 18:21
1צפיות
היי לכולם,
ברשותי תווי קניה (מנייר, ולא מכורטסים) של שופרסל (תו הזהב) ומגה (רב תו).
אם אני רוכש, לדוגמה, ברשת "שופרסל שלי" מוצר שעלותו נניח 20₪ ומשלם בתו שסכומו 100₪, האם אוכל לדרוש ולקבל עודף בכסף רגיל, ע"פ התביעה הייצוגית שאושרה לא מזמן בכל האשר לתווי קניה?
 
אני שואל זאת מכיוון שכמעט ואין לי שימוש בתווי קניה, בעיקר בגלל ההתניות הבלתי נגמרות שלהם.
 
הרי בדרך זו, לפי מה שאני מבין, הרשתות מפסידות כסף שכן הן מוכרות את התווים במחיר הנמוך מהערך הנקוב. לכן זה נשמע לי מוזר.
 
תודה!
 
זכותם לתת את העודף בתוי קניה
01/08/14 18:52
1צפיות
עם תוקף שאיננו מוקדם מהתוים שבהם שילמת.
הם לא רשאים לחייב אותך לקבל את העודף בזיכוי של החנות או הרשת הספציפית שבה קנית?
לפחות בדבר אחד רשת מגה מפירה את הפשרה.
במסגרת הסדר הפשרה התחייבו הרשתות לכבד את התוים הקיימים לתקופה מוארכת בכל חנויות הרשת שכיבדו בעבר את התוים יהיה שמן אשר יהיה. ברשת מגה החליפו את שם החנות ל יום ובחנויות הללו לא מכבדים את התוים הישנים.
אבל ממה שאני מבין על פי התביעה הייצוגית
02/08/14 15:30
1צפיות
הם כן צריכים לאפשר ללקוח לקבל עודף במזומן.
תודה בכל מקרה.
 
אשמח לשמוע אם מישהו כאן כן קיבל עודף ולא זיכוי..
012
01/08/14 18:01
2צפיות
טרם יציאתי לחו"ל הסדרתי סינון שיחות(בתשלום כמובן)-אולם בכל זאת הגיעו שיחות.בנוסף אין לי תא קולי(מתוך עקרון) ולפתע הודעה בתא קולי-הלו 012 מה נהיה????
º
אולי נתת סיסמא פשוטה בסינון השיחות?
02/08/14 14:02
שופרסל ותרגיליו
52תגובות
01/08/14 18:00
בשבוע שעבר מכרו בשופרסל שמן קנולה מותג שופרסל ב 6.90 ש"ח.השבוע במסגרת "הורדת המחירים הגדולה" רק 7.90 ש"ח.גדולים מהחיים הרמאים הללו

(המשך...)
בשבוע שעבר מכרו בשופרסל שמן קנולה מותג שופרסל ב 6.90 ש"ח.השבוע במסגרת "הורדת המחירים הגדולה" רק 7.90 ש"ח.גדולים מהחיים הרמאים הללו
שלום, האם ליאור מ012 עדיין ישנו?
01/08/14 12:12
קיים נציג כלשהו מ012?
 
 
 
תודה!
נייקי.
נמצאים, אבל אולי לא ביום שישי
01/08/14 13:58
שלח אל talk2us@012.net
º
מחפשת מקרר שרפ FB79
01/08/14 10:11
בהצלחה.
01/08/14 11:12
אני מבין שהוא מסתתר טוב, ואת לא מצליחה למצוא אותו?
הוט - על טעויות משלמים
01/08/14 07:05
המנוי שלי עבר לטריפל של הוט אבל בחשבונית החודשית יש הבדל של כ 40 ש"ח בין מה שהיה צריך להיות למה שיש בפועל.
אני פונה להוט כדי לקבל החזר + 16 ש"ח החזר הוצאות צרכן
זה משתלם להיות מנוי של חברה כזו ?
01/08/14 07:29
לריב איתם כל פעם מחדש על 20 ש"ח ? , לבזבז שעות בהמתנה בטלפונים, להתעצבן על נציגים שמעלים שלל תירוצים מטופשים שהונחו לזרוק אליך מראש ?
אני שומע אינספור סיפורים כאלה מסביבי. חברה שמנסה לעקוץ את המנויים שלה בקטנה, 20 שקל פה, 40 שם...
מבטיחים סרט בחינם וגובים עליו כסף, מבטיחים מסלול זול וגובים עליו ביוקר ...
תעדכן אם הצלחת לקבל החזר הוצאות ...
 
º
באופן כללי כבר קיבלתי החזר הוצאות מגולן טלקום
01/08/14 07:48
בעיקרון לא רבים כל פעם, רק כשמשנים מסלול
01/08/14 08:30
במקרה זה מדובר על כ 40 ש"ח.
אני לא מבזבז שעות בטלפון, אני שולח אימייל לשחר מ HOT והם חוזרים אליי.
שחר לא מעלה שלל תירוצים מטופשים.
ניוד מספר לגולן, מתבצע גם ביום שישי או לחכות ליום ראשון?
01/08/14 01:34
אספתי היום את הסים של גולן, אבל לא היה לי זמן להתעסק עם האקטיבציה דרך האתר שלהם.
חשבתי להמתין לשעות הבוקר, כי בשעות הלילה בטוח אין ניוד מספרים, השאלה היא אם בימי שישי מתבצעים ניודים כרגיל או שזה ידחה ליום ראשון? שאני לא אתקע בלי קו עד יום ראשון אם אבצע את האקטיבציה!
 
תודה .
 
בעיקרון
01/08/14 01:54
אתה לא אמור להיות בלי קו בשום שלב. הקו הישן צריך להמשיך לעבוד, וברגע שהוא מפסיק לעבוד, אתה יכול להשתמש בחדש. בלי קשר לזה, אני די בטוח שביום שישי מתבצעים ניודים.
אבל יש לך שתי אופציות ודאיות יותר מאשר להסתמך על שמועות בפורום באינטרנט:
1) להתקשר מחר בבוקר ולשאול
2) לחכות ליום ראשון בכל זאת
הבנתי, תודה.
01/08/14 01:58
 

 
אין קשר לגולן, יש שעות אחידות של משרד התקשורת
01/08/14 03:17
זמן השלמת ניוד:  ימים א' עד ה'   – שעות 08:00 עד 23:00
                      יום ו' וערבי חג  – שעות 08:00 עד 15:00
בוצע תוך רבע שעה
01/08/14 09:14
תודה
פליירים
31/07/14 23:43
57צפיות
בכל יום אני מוציא מתיבת הדואר שלי בבית (ומיד זורק לאשפה...) המון פליירים. יש מה לעשות נגד המכה הזו?
כלום...
01/08/14 08:10
7צפיות
תחשוב שמאחורי זה מתפרנסים כמה אנשים
º
לא הבנתי את הקריצה...
02/08/14 05:32
3צפיות
º
קריצה של סלחנות
02/08/14 07:07
1צפיות
º
לא רואה סיבה. זו פרנסה שאין לה הצדקה.
02/08/14 13:48
1צפיות
אפשר לשים מדבקה על התיבה
01/08/14 08:16
8צפיות
לפעמים זה עוזר
באתר של המועצה הישראלית לצרכנות
01/08/14 08:20
10צפיות
25/05/2010
גם לך נמאס מדואר זבל בתיבת הדואר שלך?
 
בסקר מקיף שערכו חברי צוותי הצרכנות הפעילה, עלה כי תופעת דואר הזבל המציף את תיבות הדואר שלנו מידי יום מטרידה אותנו מאוד.
לאור כך, יצאו חברי הצוותים במבצע חלוקה ארצי של מדבקות - אותן ניתן להדביק על תיבות הדואר - האוסרות לשים דואר זבל בתיבה.
5000 מדבקות חולקו ברחבי הארץ, ותושבים רבים נענו ליוזמה והדביקו על תיבת הדואר שלהם את המדבקה.
לצפייה במדבקה:
אפשר לרכוש כאן מדבקה
01/08/14 08:24
7צפיות
º
01/08/14 17:26
חשבתי על פתרון...
01/08/14 15:47
5צפיות
לאסוף את הפליירים ואחת לכמה זמן לשים את כל הכמות שאספתי בחזרה בתיבת הדואר של אחד העסקים האלה, לא למיין אלא פשוט בכל פעם לשים את כל הזבל שקיבלתי אצל אחד מהם, כל פעם אצל מישהו אחר.
ככה הם גם ידעו שקיבלתי את זה , גם יקבלו מידע על עסקים אחרים (חלקם מתחרים) , וגם ירגישו איך זה שהתיבה שלך מלאה בזבל .
 
מה דעתכם?
 
לא שווה את העצבים והמאמץ.
01/08/14 17:24
3צפיות
ממליץ על מדבקה. בתור ועד בית הזמנתי בזמנו מהמועצה לצרכנות(נדמה לי שבינתיים נגמרו להם) ובערך מחצית הדיירים הדביקו אותה.
חולל פלאים. ירד לפחות ב50%.
 
אני גם מתעלם לגמרי מהעסקים שמתעלמים מהמדבקה, אין מצב שארכוש מהם משהו. בכל מקרה, ככול שהמודעות לנושא הולכת וגדלה- אנשים לומדים עד כמה שהמדבקות אפקטיביות, מחלקי הפליירים, לפחות חלקם, מגלים התחשבות. (אני גם לוקח בחשבון שרובם עובדים על אוטומט או פשוט לא קוראים עברית ובגלל זה גם חשוב לרכוש לכל השכנים כי ברגע שיש מאסה של מדבקות, בלתי אפשרי להתעלם)
אין הרבה מה לעשות נגד זה
01/08/14 17:18
6צפיות
אני מקפיד להוציא את כל הפרסומות מכל התיבות ולזרוק לפח. ברור לי שאם המפרסמים לא יודעים שזה המצב, זה לא מועיל לי הרבה.
אפשר להכריז מלחמת חורמה על העסקים המפרסמים כך, להיכנס לעסק, לפזר פליירים על הרצפה, להציף אותם בטלפון או בכל דרך אחרת.
להגיד לך שזה ישנה משהו? סביר להניח שלא. לאור המגמה בשנים האחרונות, אני מניח שגם תורו של המטרד הזה יגיע בכנסת.
 
פעם פיזרו אצלנו בחדר המדרגות עלונים גדולים ובוטים במיוחד של איזה פרוייקט של גינדי (נדמה לי שזה היה שרונה). במקרה עבדתי אז בניין אחד ליד משרד המכירות שלהם, אז החלטתי לקחת את כל הזבל מהבניין וללכת לפזר בהפגנתיות במשרד המכירות שלהם ו"להודות" להם על כך שקישטו לנו את הבניין ואנחנו מחזירים תודה. להגיד לך שזה שינה משהו חוץ מלהוציא קצת עצבים? לא ממש.
 
הנה, גם כאן בפורום אתה רואה מפרסמים שמוציאים הרבה אנרגיה על פרסומות פתאטיות שלא תורמות להם דבר, ואם בכלל, רק גורמות נזק. זה גורם לאנשים להפסיק? אפילו חברות גדולות מפעילות פה לעתים "משתתפים" ברמה שהיא פשוט אבסורדית. אבל עובדה, זה ממשיך, וממש לא רק בפורום הזה. בפורומים של ההורים למשל יש משתתפות שכל תכליתן הוא לקדם מוצרים של חברות שונות, והן עושות זאת בצורה מוחצנת ושקופה מאוד וזוכות לביקורת ישירה ונוקבת מצד כולם (כולל המנהלים). הן כבר הפכו מזמן ללעג ולקלס בעיני הבריות, ועדיין ממשיכות בשלהן...
º
תודה לכולם, פניתי למועצה לצרכנות בקשר למדבקות, ממתין לתשובתם
01/08/14 17:58
1צפיות
לפנות למחוקקים שיפטרו אותנו מעונשם של אלה...
02/08/14 05:37
3צפיות
זכור לי שבעבר הנושא כבר הועלה בכנסת וטענת הנגד הקבועה היא שמדובר ב"עסקים קטנים". זה כבר פתאטי בעידן שבו גם העסקים הקטנים כבר מפרסמים את עצמם בחינם בפייסבוק ובשלל אתרים אחרים (כמובן, גם ב-144 / דפי זהב, גם המודפסים, לטובת האוכלוסייה המבוגרת). הניירות הטורדניים האלה בסופו של דבר מפרנסים בעיקר את בתי הדפוס, המחלקים והמנקים (שלא מקבלים תוספת).
 
אנחנו גם ככה לא עושים איתם כלום, מהתיבה ישר לפח המִחזור... והם כמובן גם מתעופפים להם לא פעם כשהם עפים מהתיבה... פשוט מפגע אקולוגי. כנ"ל לגבי הניירת המרגיזים שתוקעים לנו מתחת למגבים.
 
אני בטוחה שיום יבוא ומחוקק אסרטיבי ירים גם את הכפפה הזאת, ייתכן שצריך לעזור לו (ספציפית כרגע הכנסת בפגרה והמדינה במלחמה, אבל בשש אחרי וכולי).
זה היה חלק מחוק הספאם במקור
02/08/14 13:21
3צפיות
ואז הצליחו לשכנע את הועדה שדנה בזה שכך מתפרנסים עסקים קטנים שלא יכולים להרשות לעצמם לפרסם בטלויזיה.
נקווה שמישהו יצליח להעביר גם את האיסור על זה בכנסת מתישהו, אם לא איסור גורף במקור אז אולי איסור על בסיס שלט/מדבקה וסנקציה אזרחית למפרים.
איזה בולשיט... זה אולי היה נכון לפני שנים
02/08/14 13:52
3צפיות
היום לא רק שאנחנו זורקים את כל הניירת אוטומטית (וכך נוהג כל מי שאני מכירה) אפילו את המגנטים על המקרר אנחנו לא בודקים לפני שמזמינים איש מקצוע הביתה.... מחפשים המלצות או בודקים ב"מידרג". גם תפריטים של מסעדות באזור הופכים במהרה ללא עדכניים, אז מה הטעם? הרי בלאו הכי אנחנו מחפשים בגוגל ונכנסים לאתר.
 
נימוק של "כך מתפרנסים" לא יכול להיות סיבה להפסקת התנהלות קלוקלת ומזיקה לסביבה. האם לפני שבאים לסגור או להטיל קנסות על מפעלים מזהמים אומרים "רגע, אבל כך הם מתפרנסים"? אולי נאפשר להם להמשיך לזהם כדי שעובדים במפעל לא יפוטרו? נו.
 
לדעתי צריך להיות איסור גורף, אבל גם איסור לפי מדבקה (נו מילא) שיאפשר לתבוע עם פיצוי לדוגמה יעשה את העבודה.
אני מסכים
02/08/14 23:36
1צפיות
אבל את הרי יודעת איך דברים מתנהלים בכנסת.
 
לגבי אי הטלת קנסות על מפעלים מזהמים - בימיו של גדעון עזרא כשר לאיכות הסביבה זו בדיוק הדרך שבה המשרד התנהל, מהסיבות האלו ממש.
באופן אירוני, הוא גם היה זה שטרח לשנות את שם המשרד ל"משרד להגנת הסביבה".
תמיד חשבתי שבגישה מאוזנת
02/08/14 14:43
1צפיות
כולם ירוויחו. העובדה היא שבזמנו הזמנתי מדבקות מתאימות מהמועצה לצרכנות עבור כל השכנים- רק כמחציתם בחרו לשים את המדבקה. האמת שהופתעתי לגלות שמחצית משכני רואים את הדואר הפרסומי כלגיטימי וכמקור מידע.
 
אני סבור שחוק  "איסור על בסיס שלט/מדבקה וסנקציה אזרחית למפרים." הוא חוק מאוזן, הגיוני ומצב שצריך לשאוף אליו.
זה חוק בעייתי. איך תוכיח ששמו לך בתיבה ולא
02/08/14 15:00
אתה שמת?
אתה צודק. יש לי הצעה בשליפה...
02/08/14 15:09
אפשר להחליט שאם מתקבלות(נניח) מעל חמישים תלונות על חברה מסויימת ששמה פליירים בניגוד לחוק-יינקטו נגדה פעולות כלשהן.. קנס למשל. (הקנס לצורך העניין הולך לצורך אכיפת החוק ולא לכיסי המתלוננים.)
 
אתה יותר ממוזמן להמשיך את סיעור המוחות כאן. מעניין לי, מקווה שגם לך.
º
נשמע מעניין
02/08/14 15:22
º
תלונות למי? למשטרה?
02/08/14 15:37
למועצה לצרכנות נניח. אם יאפשרו לה לפעול ברמת הקנסות.
02/08/14 15:43
מקסימום, היא תגרור את הנאשם בהפצה למשפט.
 
הבעייה העיקרית עם הרעיון הזה הוא שאם מישהו מעוניין לפגוע בעסק מתחרה הוא עשוי לאסוף חומרים פרסומיים של אותו עסק ולשים בכוונה בתיבות הדואר עם המדבקה הרלוונטית כדי לפגוע באותו עסק מתחרה.
אגב, אם זה היה תלוי בי.
02/08/14 15:53
הייתי מוסיף דלת קטנה שמכסה את כל תיבות הדואר של השכנים.
לדלת יהיה ברקוד שיהיה ידוע רק לדוור השכונתי( או שלדוורים יהיה כרטיס מגנטי כמו שלחבר'ה של "בזק" נגיד יש מפתח מאסטר לכל ארונות התקשורת...)
 
הייתי מציע את זה בתור סטארט אפ לקבלן שבונה בניין חדש . אולי זה יתפוס כטרנד.
º
תוך יומיים הקוד יהיה ידוע לכל העולם ואשתו...
02/08/14 15:56
אז כרטיס מגנטי.
02/08/14 16:08
וברגע שהדיירים יקבלו חומר פרסומי- הם יכולים להגיש תלונה במשטרה על פריצה.
 
ואנקדוטה.
 
היה איזה יום שנכנסתי לבניין, ליד תיבות הדואר עמד נער שביקש שאשאיר את הדלת פתוחה. כשהתעקשתי לדעת למה הוא אמר שהוא צריך להדביק מדבקות על הדלתות. (חברת מנעולים) אמרתי לו שמדובר בהשחתה ואסור לו לעשות זאת. הוא טען שהוא מדביק רק מדבקות של אחרים (כאילו שזה מפחית מהעבירה) הודעתי לו באופן נחרץ שאם הוא יכנס ואני אראה אותו בחדר המדרגות, אני אזמין לו משטרה...
 
על התופעה כתבתי כבר כאן:
º
"מדביק רק מדבקות "= מדביק רק על מדבקות
02/08/14 16:26
מה שבאמת מפריע לי
02/08/14 12:48
1צפיות
הם אלה שתולים ומדביקים על הדלת כל מיני דברים. זה הופך את כל חדר המדרגות לפח זבל.
זה הטריד גם אותנו
02/08/14 14:47
ולכן יש לנו מדבקה מתאימה על הדלת הכניסה לבניין. זה בהחלט עזר קצת.
יש מה לעשות: תפנה לאולמרט:
02/08/14 16:07
1צפיות
 
אני זוכר שאולמרט שלח מכתב תגובה ל YNET שהוא מתחייב לטפל במפגע הזה, אממה - אני לא מוצא את התגובה שלו...
והנה הצעה אנרכיסטית לכל העיריות בארץ.
02/08/14 16:21
3צפיות
התופעה: הדבקת מודעות פרטיות על כל עץ רענן, גדר מרופטת ועמוד חשמל מחליד.
 
הפתרון המתבקש: הסרת כל המודעות הללו לאלתר באופן יומיומי ע"י פועלי הניקיון. הצבת לוחות מודעות יעודיים למטרת המודעות הפרטיות בכמות מספקת בכל רחבי העיר.
 
והנה החלק האנרכיסטי: על כל מודעה שתיתלה במרחב הציבורי באופן לא חוקי, דהיינו-לא על לוח מודעות יעודי- תודבק מדבקה בזו הלשון: "לא מפרנסים עסקים מלכלכים". אחרי כמה ימים תוסר המודעה עם המדבקה.
 
נראה לכם?
 
 
למיטב ידיעתי זה מה שהעיריות עושות...
02/08/14 17:10
ראיתי שלטים על איסור תליית מודעות במקומות אסורים, ראיתי הסרה מעצים, כולל קמפיינים נגד; יש לוחות מודעות פרטיים ברחבי העיר (לפחות בחיפה); יש שילוט שמזהיר מפני תלייה במקומות לא מורשים (כולל בלוחות הפרסומיים של העירייה); למיטב הבנתי גם קונסים עסקים שלא תולים כחוק. בפועל כתוצאה מכך לא מדביקים כמעט מודעות במקומות לא מורשים, אז אין צורך ב"אנרכיזם".
 
הבעיה של פרסומים בתיבת הדואר, על הדלתות והשמשות הרבה יותר אקוטית ולה עוד אין פתרון מניח את הדעת.
ראיתי רק שלטי איסור,
02/08/14 17:55
יש לא מעט עמודי מודעות עירוניים שבאופן אירוני כתוב עליהם שאין להדביק מודעות פרטיות...
לא ראיתי כלל אכיפה בנושא הזה. אני במרכז אגב, כנראה שבחיפה זה אחרת.
 
הרעיון מאחורי ההצעה האנרכיסטית שלי היא להבהיר לאזרחים שזכותם שהמרחב הציבורי יהיה נקי ובד ובד להבהיר למדביקי המודעות שהמודעות לא רצויות ותלייתן תפעל כבומרנג כלפיהם כי הציבור יפנים רעיון חדש: לא לפרנס מי שמלכלך את המרחב הציבורי.
(למי שתוהה מה אנרכיסטי בהצעה שלי אסביר: העירייה לא אמורה להוסיף לכלוך על לכלוך אלא להוריד את המודעות . לדעתי, ע"מ להביא למוּדָעוּת שווה לנסות קמפיין נקודתי פעם בכמה זמן שבו יודבקו מדבקות "לא מפרנסים מי שמלכלך" על מודעות שהודבקו באופן לא חוקי.)
 
הבעייה של המודעות הללו מטרידה(אותי לפחות) כמו הדואר הפרסומי בתיבות הדואר.
 
כפי שכבר כתבתי, ממליץ לך להזמין לך ולשכנים מדבקות מתאימות לתיבות הדואר של הבניין- זה עובד. חלקית, אבל עובד.
 
אני כן בעד הסרת המפגע לאלתר
02/08/14 18:00
בלי מדבקות שבעצם ישאירו את הפרסום הלא חוקי ואת הלכלוך בעיר.
אבל כאמור, לא נתקלים בזה הרבה. לפחות בחיפה יש די לוחות מודעות (הן גדולים בתשלום והן קטנים בחינם, לתושבי השכונות) ואני לא נתקלת בבעיה גורפת מהותית של הדבקת מודעות במקומות אסורים.
לפעמים אם רואים מודעה קטנה על עץ / עמוד תאורה זה יותר בעיה מקומית נקודתית (אבדות ומציאות).
 
לגבי מדבקות, אני מעוניינת לקבל ספציפית את המדבקה של המועצה לצרכנות (מצאה חן בעיניי, האחרות נראות לי פחות מרשימות) וכבר שלחתי להם פנייה (לפני כמה שעות) לברר כיצד ניתן להשיג אותה.
לדעתי אזל להם.
02/08/14 18:07
1צפיות
זו הייתה יוזמה נקודתית מוגבלת, אני מקווה מאוד שאני טועה ושהם החליטו בעקבות פניות רבות
להמשיך ולשווק את המדבקה.
 
יכול להיות שאת יכולה פשוט להעתיק את קובץ המדבקה הספציפית ולהדפיס אותה על נייר מדבקה יעודי...?
מקווה שלא; אין לי (טכנית) איך להדפיס את הקובץ
02/08/14 18:30
אחרת הייתי עושה זאת, כמובן.
אשמח אם תעדכני אותנו (כש..) אם אפשר להשיג
02/08/14 18:08
את המדבקה, איך היא נראית וכמה היא עולה
מה התקלה?
31/07/14 22:08
2צפיות
3 מזגני אינוורטר עם אותה תופעה פועלים לסירוגין  פעם מדליקים ויוצא אויר רגל ופעם מדליקים ויוצא אויר קר . תקלה זהה בשלושת המזגנים  של אלקטרה
זו לא תקלה.
31/07/14 22:50
2צפיות
מכיוון שזה קורה בשלושה מזגנים, זה אומר שזה תקין. אתה בטוח שזה אינוורטר, או שאתה רק חושב שזה אינוורטר?
כותב אורח 10028 שלום,
03/08/14 08:47
3צפיות
קראנו את הודעתך, נודה אם תשלח לנו את פרטייך באמצעות הטופס שבקישור המצורף מטה על מנת שנוכל לבדוק את המקרה שהעלאת.
בברכה,
נופר שירות אלקטרה
מכס
31/07/14 21:50
אם אני קונה גאלקסי שמחירו 155$ כמה אני משלמת עליו מכס
לא יודע. האם חסר מידע באתר שלהם? קישור לאתר
31/07/14 22:13
לא יודע. http://taxes.gov.il/customs/PersonalImport/Pages /CustomsPersonalImportLobby.aspx נראה לי שיש באתר הרבה מידע.
לא עובד שם.
 
º
לא משלמת מכס אלא מע"מ + מס קנייה = 35.7%
31/07/14 22:30
שובר מתנה לספא שפג תוקפו
31/07/14 21:49
ערב טוב
קיבלנו במתנה שובר מתנה ליום כף ועיסוי בספא.
התוקף היה לחודשיים. פג תוקפו לפני חודשיים
היינו בחו"ל ואח"כ עברנו דירה ושכחנו מהשובר מתנה
כעת דורשים שנשלם 50% אם ברצוננו לממש את השובר
לא מחזירים כסף ומוכנים לתת זיכוי על סך 50% לשימוש בספא
האם זה הוגן ? צודק? מה הפתרון? ומה עושים?
תודה
אוולין ודוד
מה עושים?
01/08/14 02:39
1צפיות
לא קונים שוברים בתור מתנות, ואם כבר קונים, אז לוודא שאין עליהם הגבלות והם ניתנים לביטול כאילו היו כסף מזומן.
שוברים הפכו בשנים האחרונות לתרבות מתנות מוזרה: לא נעים להביא כסף בתור מתנה, אז מביאים שובר, שהוא בעצם כסף לכל דבר, רק שהוא מוגבל לבית עסק ספציפי (לעתים גם פג תוקף ועוד שלל "הפתעות")... במצבים מסוימים שובר גם מאלץ אותך ליצור קשר עם נותן המתנה ולהתחיל לברר איתו איך מה כמה ולמה, שאם כבר "לא נעים", זה הרבה פחות נעים מאשר להביא כסף במתנה וזהו...
לפי תיאורך אני מבין שכבר מיצית את ההתדיינות מול בית העסק, כך שאין הרבה מה לעשות מעבר לכך, מעבר ללימוד הלקח הצרכני.
חסימת שיחות
31/07/14 19:28
איך אני חוסמת שיחות כשאני בחול
º
כנסי לאתר החברה בטח יש שם הסבר לכול מיני אפשריות של חסימה
31/07/14 19:40
º
באיזו חברה מדובר?
31/07/14 20:15
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום