לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים

ביטול נופש
02/11/14 20:39
83צפיות
האם לא מחשבים ימי חג וערבי חג בתוך ימי עסקים?
החוק מדבר לרוב על "ימים" ולא על "ימי עסקים" (שכלל ...
03/11/14 05:31
40צפיות
... אינו מונח חוקי לידיעתי).
 
במקרים מסוימים מדובר על "ימים שאינם ימי מנוחה" ו"יום מנוחה" ליהודי הוא יום שבת ומספר מוגדר של חגים.  נופש ייתכן ונופל תחת הגדרה זו - תלוי בדרך בצוע העסקה (מרחוק, פיזית) ומהות ה"נופש".
השחתת רכוש.
02/11/14 17:47
342צפיות
בהמשך לשרשור-
 
הגשתי תלונה במשטרה. היום הגיעה תשובה:
"הודעה על החלטה שלא להוסיף לחקור או שלא להעמיד לדין"
"לאחר בדיקת תלונתך הוחלט על סגירת התיק"
"וזאת מן הסיבה: אין אשמה פלילית"
 
לפחות היו מתחמקים ע"י שימוש ב"חוסר עניין לציבור".... ככה גם המדינה נראית, רע.
 
יש לי אפשרות לערער, אני שוקל את זה כי קצת התייאשתי.
צודקים
02/11/14 18:09
191צפיות
תלונות מסוג זה מעמיסות את מערכת המשפט, גורמות למשטרה לבזבז זמנה על עניינים שוליים במקום לטפל במה שצריך.
את יכולה לנקות תוך פחות מדקה עם קוקה קולה - והנזק  הכספי שנגרם לך פחות משנקל
והיות ואין אשמה פלילית - הרי את יכולה לתבוע את המזיק (וידוע לך מי הוא) בתביעות קטנות (עולה פחות מ 100 שקל הגשת תביעה כולל שכר קלדנית) - ולקבל שעור באזרחות מהשופט
נכון - מעצבן - אבל לא פלילי (והמשטרה לא גננת) ונזק כנראה לא מספיק גדול כדי להגיש תהיעה אזרחית
"לקבל שעור באזרחות מהשופט"
02/11/14 18:26
148צפיות
אתה יכול לפרט?
 
אגב לשוטר שבאמצעותו הגשתי את התלונה אמרתי שאני אסתפק שהחוקר יתקשר לאותו ואנדליסט ויגיד לו שאם תגיע תלונה נוספת בעתיד, יקראו לו לחקירה.
 
אולי פנייה לעירייה תמצה את הדין עם אותו אדם, מלבד חזיתות של בתים משותפים (ופרטיים) הוא תלה מודעות גם ברחוב.
כן, אני יכול לפרט
03/11/14 09:52
116צפיות
השופט יסביר לך בשפתו מה דעתו על כך שאדם  מנצל את מערכת המשפט   וגוזל זמן שיפוטי יקר כדי למחות על נזק של פחות משנקל.
ואשר להמשך דברייך כאן - כדאי שתפנים שהמשטרה אינה גננת, ואם ברצונך (וזה בהחלט לגיטימי) לשנות זאת - הכתובת לכך היא הכנסת, פנה לאחד מחבריה (או בחר כזה בבחירות האות) שיעלה הצעת חוק שתכליל הנחת פרוספקט על חלון רכב מתחת לוישר  בין העברות הפליליות ו/או שתחייב את המשטרה לשלוח שוטר לטפל בכל תלונה של אזרח, הזויה ככל שתהיה.
הנקודה היא שאצלי מדובר במשהו אחר
03/11/14 20:16
74צפיות
זה לא פרוספקט על חלון אוטו אלא מדבקה שהודבקה בכניסה לבתים משותפים(ופרטיים), ספציפית מדבקה שהיה קשה להוריד.(גם בשימוש עם חומר ממיס מתאים ושפכטל)
 
אני מצטער, לי זה נראה כמו השחתת רכוש אבל באופן בו דברים מתנהלים במדינה יכול להיות שהייתי צריך לצפות לתגובה כזו ממשטרת ישראל.
הדברים לא סותרים
03/11/14 20:41
69צפיות
1) כן, זו השחתת רכוש
2) כן, היית צריך לצפות לתגובה כזו מהמשטרה. זו התגובה שקיבלתי גם כשהתלוננתי על תקיפה פיזית (קלה יחסית, אבל אלימה) וגם כשהתלוננתי על זיוף מסמך וחיוב כספי שנוצר בעקבותו. בשני המקרים זיהיתי את העבריין לכל הפחות ע"י שם פרטי ומספר טלפון, מה שאומר שהמשטרה הייתה יכולה להגיע אליו די בקלות.
סלקום - 16 ש"ח החזר הוצאות צרכן - יש להם דבר כזה
02/11/14 16:50
199צפיות
בהמשך לפוסט מיום ג
שלחתי פניה לפניות הציבור סלקום.
לפני מספר דקות התקשרו אליי (אוריאן התקשרה) כדי לבשר לי שהם יזכו אותי ב 29 ש"ח (סכום הטעות) וב 16 ש"ח (החזר הוצאות צרכן) אבל זה יהיה בחשבונית הקרובה.(10.11)
ייתכן שהצלחתי לבלבל אותם והם יתנו לי 32 ש"ח (16 כפול 2).
היא התנצלה שכנראה מדובר על עובדת חדשה שלא ידעה על ה 16 ש"ח.
אז בסלקום יש 16 ש"ח החזר הוצאות צרכן
º
על העדכון (הלכה הייצוגית ... )
02/11/14 18:18
32צפיות
קודם כל פעם הבאה מתעקשים שזיכוי על טעות יהיה רק
02/11/14 20:46
87צפיות
יהיה רק לכרטיס אשראי .
תודה על העדכון
חוק הגנת הצרכן מחייב שזיכוי מעל 50 ש"ח יהיה ישירות לאמצעי
02/11/14 22:22
65צפיות
התשלום
אני יודע
02/11/14 23:07
49צפיות
אבל בתחופ הסוללר אל תשכח שיש תחרות עזה ולכן עם קצת התעקשות ניתן
, אבל אני הייתי תורם את הכסף ל...
02/11/14 21:20
69צפיות
פורום
כהתנצלות שאתה לקוח של סלקלום
 
אני לא הייתי. היו 3 מנויים שניידו לסלקום ושניים חזרו לגולן.
02/11/14 22:23
54צפיות
השלישי נפל ונשאר בסלקום.
לא מגיע לך 16 ש"ח על הטעות של ה16 ש"ח?
03/11/14 07:23
57צפיות
אם הם לא שילמו החזר הוצאות צרכן כפי שנדרשו, הרי שהם טעו בחשבונית, ועל כך הם צריכים לשלם 16 ש"ח נוספים, לא?
º
תנסה לבקש ותראה מה תהיה התגובה שלהם חחח
03/11/14 08:37
18צפיות
º
זה רלוונטי רק אם הזיכוי היה כבר מתבצע שגוי
03/11/14 08:39
15צפיות
מוצר שייקר כלשהו וגם משהו ידני
02/11/14 16:29
125צפיות
כאילו תכננו מראש - גם  הבלנדר (קנווד בין למעלה מעשור) וגם מוט הבלנדר הידני (TEFAL) הלכו יחד לעולם מחזור מוצרים חשמליים.
הבלנדר שימש בעיקר להכנת שייקים (מתכון מומלץ: בננה קפואה + חלב סויה) ומוט הבלנדר לריסוק מרקים והכנת ממרח חומוס ביתי.
 
אני מחפש תחליפים ראויים, כאשר אין שמץ של מושג האם בקטגוריה הזו יש עליונות לאלה העולים 400 ש"ח על פני אלה של ה-150-200 ש"ח.
אשמח לקבל המלצות.
 
תודה רבה
מוט בלנדר של BRAUN
02/11/14 17:15
84צפיות
האחרון שקנתית סובל מחיבור טיפשי בין ראש המנוע להמשך המוט עם הלהב.
 
החיבור בלחיצה עם סיבוב קל ואחרי זמן מתחיל להתרופף תוך כדי פעולה.
 
לא ברור מדוע נטשו את ההברגה הוותיקה והאמינה בהידוק.
 
אין לי מושג
02/11/14 17:20
72צפיות
מה ההבדל בין מוצרים שעולים 200 שקל לאלה שעולים 400. אני כן יודעת שבקטגוריית ה- 700-800 אפשר למצוא מוט ידני שגם עושה שייקים, טוחן קוביות קרח, וגם מרסק מרקים וחומוס. 
º
Bamix. יחזיק לך להמון שנים קדימה. מכשיר מעולה.
02/11/14 17:53
41צפיות
º
+1.
02/11/14 18:15
15צפיות
º
חלב סויה? למה? מה טוב במוצר האסור הזה?
03/11/14 09:50
23צפיות
º
הוא בעיקר טעים וחשוב מכך - לא חלב
04/11/14 18:45
4צפיות
º
וגונב לנו B12. לא דבר שייכנס לפה שלי.
04/11/14 18:47
5צפיות
נו, חומסים אותנו מכל עבר במציאות היום-יומית
05/11/14 20:49
5צפיות
אז מה כבר נשאר להלין על מעט עושק ב-B12 ?
הוטכמה תובנות
02/11/14 16:25
138צפיות
כשהיו בעיות - הטיחו הבטחות ושמו עלינו $%&.
אמרנו שנתנתק - לא הזיז להם.
התנתקנו (TV בינתיים) - הוציאו לנו את הנשמה בייבוש, שיחות והבטחות. כל כך הרגיזו שמעכשיו העלנו על הפרק גם התנתקות מאינטרנט וטלפון.
 
כאמור -
לא מבין את הראש העסקי שלהם
 
º
הוט. כמה חבל שאין ממש אלטרנטיבה
02/11/14 18:21
38צפיות
"אין תחליף" = רק לתשתית אינטרנט
02/11/14 18:37
85צפיות
יגיע יומם.
 
ערוץ 10 צינור לילה
02/11/14 18:46
122צפיות
החליטו להתלבש על הוט, כמו שהוט התלבשו על כולנו. ביקשו מעובדים של הוט לפנות אליהם בעילום שם כמובן, כדי לחשוף מבפנים איך החברה הזו בדיוק מתנהלת . המודל העיסקי של החברה כנראה מתבסס על ש.ק.ר http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000...
אני לא צריך את צינור לילה כדי להרגיש
02/11/14 20:44
90צפיות
את הצינור שהוט ניסו להשחיל לי השבוע
 
מציע לכל מי שחושב שיכול להתכווץ מה"טריפל" להתכונן לסדרת התעללויות בסגנון התפוז הטלפוני
 
 
ייעוץ ואזהרה מפני רכישה בב.ר. עיצובים במרכז הישראלי לריהוט
02/11/14 15:51
228צפיות
שלום רב,
לפני כ-3 חודשים רכשנו ספה מב.ר. עיצובים במרכז הישראלי לריהוט בראשל"צ.
הספה הגיעה באיחור משמעותי וללא כריות וללא רגלים מתאימות כפי שמפורט בהזמנה.
מזה כ-3 חודשים אני רודפת אחריהם בממוצע 3-4 שיחות בשבוע, כל פעם מורחים אותי בשקרים ותירוצים (יהודית, שרית, משה ואלי - את כולם אני מכירה שם בעל פה).
כל פעם מבטיחים לי הרים וגבעות רק כדי שארד מהקו.
אלי מנהל החנות אף התרגז עליי על כך שהשגתי מהחנות את המספר הפרטי שלו ופשוט ניתק לי בפנים.
שילמנו בתשלומים באשראי ופרסנו לאורך השנה, האם ניתן לבטל את התשלומים שנותרו? מה כדאי לעשות? אולי לגשת לתביעות קטנות?
 
אשמח לעצה,
תודה
 
לא שאני מצדיקה אותם
02/11/14 16:20
186צפיות
אבל גם אם העניין שלכם מוצדק, עדיין, אני יכולה להבין למה מנהל החנות התעצבן שהתקשרת אליו באופן פרטי ולעצבן אותו לא יעזור לך לקדם את העניין שלך. זה שעושים ממך פורפרה לא אומר שאתה צריך להיות אחד. 
החנות נתנה לי את המספר, לא עשיתי שום דבר "לא כשר"
03/11/14 09:10
98צפיות
ולא ניסיתי לעצבן אף אחד, אבל הוא שמע שאני לקוחה וניתק בפנים.
צר לי שליבי לא יוצא אליו....
הדרך הנכונה היא לשלוח מכתב רשום (וכמובן ...
02/11/14 18:23
138צפיות
.. לשמור העתק אצלכם) ולהבהיר שאם תוך X ימים לא תושלם האספקה לשביעות רצונכם תדרשו את בטול העסקה כולל פניה לתביעות קטנות אם נדרש ושאז תבקשו גם פיצוי על הטרטור שעברתם.
 
אם יעזור - מה טוב.
 
לא יעזור - תביעות קטנות.
º
תודה רבה, נשמע הגיוני. כנראה באמת נפעל ככה....
03/11/14 09:11
34צפיות
הם נמצאים בקומת קרקע במרכז?
02/11/14 21:39
113צפיות
או בקומות העליונות?
º
בקומות העליונות, זה משנה?
03/11/14 09:10
33צפיות
משפטית וודאי שלא
03/11/14 23:26
70צפיות
אבל "המרכז הישראלי לריהוט" זו התארגנות של עסקים. הם משלמים "דמי חבר", מקבלים פרסום ומיתוג וכו' (היום זוהרו של המרכז כבר לא מה שהיה פעם, אבל לא משנה). "המרכז הישראלי לריהוט" זה מי שנמצא בקומות 2 ו-3 בלבד. דיירי קומת הקרקע אלו חנויות רהיטים שתופסים טרמפ על ה"מותג" (אף שכבר באמת איננו כזה מותג נוצץ) אבל לא שייכים למרכז. אני מניח שאי אפשר לסלק אותם משם מכל מיני סיבות משפטיות.
אם קנית בקומות העליונות - קנית במרכז הישראלי לריהוט, וייתכן שיש מקום לפנות גם להנהלת המרכז ולבקש את התערבותם. לא בטוח שיצא מזה משהו, אבל תמיד אפשר לנסות.
|*|נפתח פורום בירוקרטיה|*|
02/11/14 14:25
9צפיות
|שמאל|אין דבר יותר מעצבן ומתיש מבירוקרטיה, ההמתנה הארוכה בתור, הפקידה הלא סבלנית שמסבירה לכם בסופו של דבר שצריך למלא טופס כזה ואחר.
לבסוף אתם מוצאים את עצמכם מטורטרים בכל משרד אפשרי וממתינים שעות רק בשביל לקבל את מה שמגיע לכם.

פורום בירוקרטיה יעזור לכם גולשי |תפוז| להתגבר על הבירוקרטיות המתישות,  תוכלו לשתף את הסיפורים שלכם ולתת טיפים לגולשים אחרים כיצד משיגים את מה שרוצים ביעילות ומהירות.
אם אתם מרגישים שקיבלתם שירות גרוע, שנעשה לכם עוול, שטרטרו אתכם, שלא התייחסו לפניות שלכם - היכנסו לפורום בירוקרטיה.

http://www.tapuz.co.il/Forums2008/forumpage.aspx?f...
כיריים אינדוקציה
02/11/14 13:29
51צפיות
שוקלת לעבור לכיריים אינדוקציה, ומבחינתי זו הוצאה רצינית. כיום משתשמת בקרמיות. השאלה, האם למישהו ידוע מנסיון אישי מה העיתרונות של אינדוקציה, האם מומלץ בכל פה או לא כ"כ, איזו חברה מומלצת והאם הן באמת יותר טובות מקרמיות? אשמח מאד לשמוע תובנות ותודה מראש. 
לאחר רכישת מקרר- אחריות
02/11/14 13:15
248צפיות
התייעצתי פה בעבר על בחירת מקרר ובסוף קנינו /שארפ/. הביטוח שבא עם זה מקנה 10 שנים מדחס +שנה אחת מלאה
הציעו לנו אחריות מורחבת לעוד 9 שנים בעלות של 2500~ . רציתי לשאול אם יש טעם בכך? נראה לי כמו הוצאה מיותרת ומהווה סכום מכובד יחסית לעלות המקרר (6500~). לזה הם חיברו מעין "מתנה" של חמרי ניקוי מיוחדים ושקע  חו מ ת   מגן. 
מישהו בדק את הנושא ואם משתלם?
ביצענו את העסקה אבל שוקלים לבטל (בדקנו שאכן אפשר לבטל)
 
 
לבטל אתמול.
02/11/14 13:29
234צפיות
הביטוח מיותר. וגם מכרו לכם שטויות במחיר מנופח.
סמוך עליהם שההחרגות בהסכם ימשכו לכם כסף מהכיס.
 
ביטוח עושים למשהו שבעת מקרה לא יכולים לעמוד בו.
 
ואיי לגמרי
02/11/14 13:46
137צפיות
המשפט שרשמת בסוף זה משפט שאני אומרת כל הזמן ואיכשהו שכחתי ממנו ועשיתי תשטות הזו. מבטלת.
º
תראי איזה תיכמונים יביאו עכשיו בעניין הביטול
02/11/14 13:56
42צפיות
לבטל ומייד!!! הם אפילו לא מחוייבים להחזיק ח"ח למקרר
02/11/14 14:08
134צפיות
יותר מ-7 שנים.... אז איך מוכרים אחריות ל-9 שנים?! הונאה!
זה שהם לא מחוייבים - לא אומר שםא ירצו יחזיקו. ב...
02/11/14 18:25
77צפיות
... כל מקרה, לבטל.  הפסקתי להאמין בנותני שירות ישראליים.  בטח בהבטחות לטווח ארוך.
º
ברור. על אחת כמה וכמה....!! טוב שלא מכרו לה 15 שנה.....
03/11/14 15:55
13צפיות
את יכולה לספר כאן מי מכר את המקרר והאחריות המופרכת הזו?
02/11/14 14:10
106צפיות
זה שווה טיפול עיתונאי בחברה / עסק  הזו/ה
ווידאתי שניתן לבטל בלי בעיה והתקשרתי עכשיו לבטל
02/11/14 14:30
117צפיות
מקווה שיהיה בסדר. אעדכן אם יעשו תרגילים. בעקרון ממש וידאתי לפני ביצוע העסקה. לא מאמינה שהשארתי להם אפשרות לעשות תרגילים. 
 
יחייבו אותה על שקע המגן וחומרי הניקוי כי הם ללא אריזה...
02/11/14 15:44
102צפיות
הבנתם את הקונץ!
לדעתי עדיין תחוייב באיזה 700 ש"ח.
כל החברות היום מחפשות אנשי מכירות ולא טכנאים.
אל דאגה. הבנתי את זה כבר לפני הרכישה ודאגתי להבהיר
02/11/14 18:56
89צפיות
את הנושא וזה אפילו כתוב לי שלא אחוייב.
º
כמובן כל עוד לא פתחתי את המוצר...
02/11/14 18:57
28צפיות
º
איזה מגן ברקים אמין וזמין יש בשוק שאתה יכול להמליץ?
02/11/14 19:03
31צפיות
מערכת חשמל טובה בבית....
02/11/14 20:45
101צפיות
ואם יש לך ביטוח תכולה יש גם כיסוי.
לך תחכה עד שהביטוח יתקן או יכסה. מוטב להיות מוגן מראש.
03/11/14 15:41
51צפיות
מזכירה לכם איך כל מכשירי החשמל שלי בבית "נשרפו " בגלל בעיה של חברת החשמל בחורף שעבר.
תיקנו, כיסו, החזירו, אבל כל כך הרבה זמן סבלנו.
º
של GP
03/11/14 15:54
13צפיות
הוט 017 שיחות לח"ול - מה כבר ביקשתי? לדבר עם המכירות...
02/11/14 12:15
83צפיות
אבל הם לא הצליחו לעזור לי. את התשובה מצאתי בעצמי! אגלה לכם את הסוף, סכומו 18, ופירוטו 0017*
 
התקשרתי למספר הטלפון המופיע באתר האינטרנט, 4 ספרות פשוטות, לא משהו מסובך. 1878, תראו בעצמכם - https://www.017.co.il/ אבל כשהנציגה החביבה עונה לי בחיוך ובחן היא אומרת לי "אדוני היקר, הייתי רוצה לעזור לך. לענות על שאלותיך הפשוטות אבל אינני נציגת מכירות או נציגת שירות, הריני תומכת טכנית פשוטה. אנא, אנא ממך תן לי את מספר הטלפון שלך ונציג מכירות ישוב אליך בהקדם. הודיתי לה על הצעתה אך ביקשתי אני את מספר הטלפון של נציג המכירות וזו מיהרה לשלוף - 6053*.
 
אצתי רצתי, חייגתי, אך הפתיח מקבל את פניי Hot Mobile ואני לתומי, כל שביקשתי הוא את HOT International, אבל גמרתי בליבי - אם הנציגה החביבה אמרה לי לחייג למספר זה, כנראה שדברים בגו.
לא חלפו 2 דקות ונציגה במבטא זר עונה לי בעברית רהוטה. שלום לך גבירתי, אמרתי - האם הגעתי למוקד המכירות עבור שיחות בינ"ל? "לא" השיבה בנימת אכזבה כשהבינה שאינני מעוניין בשירותי סלולר, אך התעשתה מהר, אזרה כוחותיה והצהירה - מסור לי את מספר הטלפון שלך ונציג מכירות ישוב אליך באופן מיידי. רק תנתק את השיחה ומכשירך יצלצל. סרבתי בנימוס וביקשתי את מספר הטלפון של מוקד המכירות עבור השיחות הבינ"ל. נענתי באמירה "חבל לך. זמן ההמתנה ארוך, אפנה את השיחה אליהם". עמדתי על שלי, ביקשתי את מספר הטלפון ולאחר שקיבלתיו, ביקשתי שתעביר את השיחה למוקד. המתנתי 4 דקות, מוסיקה נעימה מאוד לאוזן, אך היא לא סייעה לי במציאת מבוקשי.
ניתקתי בעדינות, הרי עדיין מוקדם להביע תסכול, אני עדיין על שביל הזהב שיוביל אותי אל אשר ליבי חפץ.
חיפשתי את ארבעת הספרות הבאות שקיבלתי מהנציגה, הרי הם 6901* במרשתת. מופתע, התברר לי שזהו מספר הטלפון של Hot Net. ואני, לא ביקשתי את Net, ביקשתי את International.
ראו נא, בתחתית העמוד: https://www.hotnet.net.il/contactus.aspx
אמרתי לעצמי, מדוע להתקשר לארבעת הספרות אם יש מספר חינמי בסמוך לו. התקשרתי למספר החינמי, צליל החיוג הושמע, פעימה אחת בלבד. ומאז - שקט. שקט. שקט של חרדת קודש, כמו מחכה אני למוצא פיו של הגואל אותי מידיה של הוט. הרגשתי שבוי, שבוי שלא הספיק למסור את מספר כרטיס האשראי שלו.
 
אנחה נפלטה מפי, מה כבר ביקשתי לדעת? האם השיחות לארה"ב כוללות יעדים נייחים וניידים כאחד? האם אצטרך לשלם עבור דקות שיחה מהטלפון הבייתי שלי בו אינני מנוי בחבילה ללא הגבלה? זוטות, תשובות הידועות לכל נציג מכירות.
אזרתי מותניי - ומצאתי מספר טלפון נוסף! המספר הגואל! הרי הוא - 0017*.
לא, אינני בודה מספר זה מליבי, הוא כתוב, לבן על-גבי אדום באתר של ה-Net!
בחלק העליון, בצד שמאל, "חייגו *0017 ותחסכו בגדול על שיחות בינ"ל.". מדוע הנקודה בסוף המשפט? שאלו את העורך. אך לא על זוטות אלו אתעכב.
התקשתי, נעניתי מייד, נציגה בעלת מבטא המעיד כי מוצאה מאזור גיאוגרפי שהיה בשליטת עבר בידי מעצמת ברית המועצות. שאלתי את שאלותיי, קיבלתי עליהן תשובות
לארה"ב, ואפילו גם לקנדה, שיחות לניידים ולנייחים הם ללא הגבלה. בתכנית התעריפים של 10 ש"ח לחודש.
אבל, אם אחייג מקו הטלפון שלי, אשלם בנוסף לתעריף של שיחה בינ"ל, תעריף של שיחה מקומית. כלומר, אם אתקשר מקו הבזק שלי לחו"ל, הדבר ייחשב גם כחלק מהדקות שיש לי בבזק. הדבר נראה לי תמוהה, אך אם זו גזירת הגורל, אקבל אותה.
בסוף השיחה, שאלתי את הנציגה, אם ארצה לחייג אליכם למוקד, לאיזה מספר עלי להתקשר, היא ענתה בבטחון עצמי - 2053*. חייגתי, שמעתי מילים ברוסית, אולי אוקראינית - אינני יודע, ואז היו שתי מילים שהבנתי. Hot Mobile.
עולמי חרב.
 
 
תהיתי לעצמי מדוע מספר הטלפון 0017* אינו מופיע באתר האינטרנט של Hot International 017?
אחרי מסע תלאות מפרך זה, אחפש עבור ילדיי הקטנים אפשרות פשוטה אחרת כיצד ליצור עימי קשר כשאני שוהה בנכר.
התשובה היא 4 אותיות בלבד
02/11/14 13:25
88צפיות
גולן
 
כל המידע באינטרנט. לא מדבר איתם ולא מכיר אותם. מה שהתחייבו מקיימים וכל המידע במרחק מקלדת.
עזרה בבחירת שואב אבק...
02/11/14 09:29
60צפיות
שלום רב...
אני מחפש שואב אבק עד 800 שקל
אני מתלבט כרגע בין 2 דגמים שראיתי
דגם 71083 מבית Morphy Richards
שואב אבק צקלוני AEG ATT7920WP
אשמח לעזרה וייעוץ, אם יש לכם המלצה לשואב אבק חזק ואיכותי אחר גם טוב
תודה רבה.
 
לא מכירה את הדגמים שהצגת... אנחנו קנינו...
02/11/14 09:36
58צפיות
לא מזמן שואב אבק דירט דוויל סנטורינו שהיו עליו המלצות במקומות שונים.
מאוד מרוצים. קל משקל ושואב בעוצמה.
º
יונדאי פושט עלה 340 ש"ח. עובד כמו שד
02/11/14 15:13
13צפיות
עגלה למייבש כביסה
02/11/14 04:15
92צפיות
שלום,
 
הזמנתי מייבש כביסה ואמורים להגיע להתקין לי אותו השבוע. אני זקוק לעגלה כזו שניתן להניח עליה את המייבש.
כשקניתי מכונת כביסה רכשתי עגלה כזו מהמתקין כי לא היה לי זמן לטרוח בעניין ואני לא זוכר כמה גבה ממני אבל אני די בטוח שהשחילו אותי במחיר (הייתי מודע לכך שזה צעד צרכני לא נכון, אבל זה היה המצב).
 
מישהו יודע להגיד לי בבקשה מה אמור להיות המחיר ההוגן לעגלה כזו ? האם אני יכול לקנות אותה מראש בחנויות ? האם המידות סטנדרטיות ?
 
תודה מראש.
שאל (אפשר גם טלפונית) בחנות חלפים מומלצת באזור מגוריך
02/11/14 07:25
60צפיות
מיותר.
02/11/14 11:15
74צפיות
מכונת כביסה היא כבדה, ועגלה תעזור למי שמזיז אותה כל שבוע. מייבש לא שוקל הרבה ואין בעיה להזיז אותו. זה כמו להזיז שולחן אוכל. אף אחד לא שם שולחן על עגלה.
º
צודק לגמרי
02/11/14 13:22
16צפיות
º
איך מחזירים מוצר לדיוטי פרי ?
01/11/14 19:13
50צפיות
ראה כאו -
01/11/14 20:16
74צפיות
 
ותצטרך להגיע לנתב'ג.
º
how to repair book reader IVRIT
01/11/14 18:35
42צפיות
º
השאלה לא מגדירה מכשיר ספציפי
01/11/14 19:00
18צפיות
º
מגדירה. זה היה שם המכשיר. עניתי בהודעה האחרת
01/11/14 20:18
16צפיות
º
איך מתקנים מכשיר עברית?
01/11/14 18:32
94צפיות
מהו מכשיר עברית?
01/11/14 18:36
61צפיות
מה זה?
º
אם אתה מתכוון לקורא הספרים - קונים קורא חדש
01/11/14 20:18
37צפיות
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום