לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים

º
האם יש כאן נציג של בזק?
23/12/14 00:41
824צפיות
פעם היו כאן נציגים של הרבה חברות...
23/12/14 13:49
145צפיות
איך שזה נראה, זה כוח אדם מיותר בשבילן. כנראה יותר משתלם להתעלם מתלונות צרכנים.
º
תודה רבה על המענה.
23/12/14 14:43
23צפיות
אפשר לפנות ל"הנהלה" דרך העמוד הבא
23/12/14 15:45
84צפיות
לי זה פתר את הבעיה.
פעם היה - ואיננו עוד
24/12/14 10:05
49צפיות
בזק דווקא נותנת שרות לא רע בכלל
לפחות לפי הנסיון שלי
 
º
לפנות בפייסבוק
24/12/14 11:37
22צפיות
ממירי עידן פלוס
22/12/14 22:16
141צפיות
להלן תקציר
22/12/14 22:56
130צפיות
יש ממירים מהסוג הישן, שלא יאפשרו צפיה בערוצים חדשים, שהרשות השניה מתכננת להכניס לצפיה חינם. ממירים מהתקן הישן  עדיין נמכרים.
º
האתר מאסטופ,, האם השירות טוב? האם הגונים במשלוחים ?
22/12/14 20:18
66צפיות
תשווה הין האפשרויות שיש נכון להיום
23/12/14 08:05
75צפיות
אני הזמנתי דרכם לפני כשנתיים כמה פעמם והיו בסדר גמור, הם גם משתמשים בשירות משלוחים של DHL בארץ שהרבה יותר נוח מהשירות שליחים של דואר ישראל.
יש להם מבצעים לאמאזון ומבצע קבוע לנעליים.
אני הייתי משווה מול BUY2USA, ובודקת מה יותר משתלם.
כרגע אני משתמשת בעיקר ב BUY2USA, ככה יוצא לדעתי האתר שלהם נוח והיו להם מבצעים לבלאק פריידיי.
מבחינת שירות מסטופ היו בסדר גמור, פשוט צריך להשוות עליות שילוח - לא מן הנמנע שהם יהיו דומות מאוד.
הם בסדר; השתמשתי בהם בעבר לפני שהיו BUY2USA
23/12/14 09:51
98צפיות
מאז שהאחרונים קיימים הם יותר משתלמים בעיניי; האתר שלהם נוח יותר, המבצעים משתלמים יותר וכו'. לא הבנתי את השאלה לגבי "הגונים במשלוחים". מבחינת מה?
 
בהזמנה האחרונה שלי דרך מסטופ (לפני כמה שנים) הייתה פשלה של DHL שדי הוציאה לי את החשק להזמין מהם שוב... אני יודעת שרוב האנשים מרוצים מ-DHL, אבל החוויה האישית שלי הייתה שונה, ולמעשה דווקא עם שליחי הדואר לא היו לי בעיות (ולפחות מהם מקבלים מסרון ביום שהשליח מגיע; DHL היו מגיעים בלי התרעה מוקדמת משום סוג).
איזה מסרון?
23/12/14 10:02
57צפיות
גם דואר שליחים מגיע בלי התרעה. אפשר לבדוק את מצב החבילה באתר שלהם, אבל אין שום אינדיקציה מתי יגיע המשלוח. בפעם האחרונה החבילה שהזמנתי הגיעה לסניף הדואר הקרוב, ונתקעה שם 3 ימים עד שהם הוציאו שליח, שכמובן הגיע בלי התראה (הם מודיעים מראש שניסיון מסירה ראשון נעשה ללא תיאום). אם הייתי יודע מראש שזה יקח כל כך הרבה זמן הייתי מוציא את החבילה בעצמי מהדואר.
º
מסרון שמגיע (אולי מ-BUY2). תמיד קיבלתי וזה סיפק לי התרעה.
23/12/14 10:21
25צפיות
המסרון הוא רק על שינוי סטטוס החבילה
23/12/14 10:38
52צפיות
גם אני קיבלתי מסרון שחבילה הגיעה לסניף הדואר ותצא לחלוקה בקרוב. ואז עברו 3 ימים עד שהחבילה הגיעה...
אולי לך היה מזל והחבילה יצאה לחלוקה באותו יום שהגיעה לסניף. לא תמיד זה קורה (לרוב לא).
º
המסרון הגיע אליי בכל פעם בלילה לפני או בבוקר החלוקה
23/12/14 10:51
17צפיות
כל הכבוד
23/12/14 11:27
53צפיות
היה לך מזל והם עשו את עבודה. במקרה שלי הם עשו עבודה גרועה: שלחו לי מסרון ב-2/12 שהחבילה הגיעה לארץ והיא אוטוטו אצלי. היא הגיע ב-7/12. לא קיבלתי שום מסרון נוסף בין ה-2 לחודש ועד שהחבילה הגיעה ב-7.
אני לא מבין למה את מתווכחת: זה שלך היה ניסיון טוב איתם לא אומר שהם לא פישלו עם לקוחות אחרים. אז מהניסיון שלי אני אומר, הם ממש לא יותר טובים מ-DHL או אחרים. לפעמים חבילות מגיעות מהר ובזמן. לפעמים לא.
מי מתווכח? שאלת, עניתי. זו חוויית השירות ש*אני* קיבלתי מהם
23/12/14 11:44
51צפיות
והיא הייתה טובה יותר מזו ש*אני* קיבלתי מ-DHL. בשום שלב לא כתבתי שהם לא פישלו עם אחרים, כתבתי בסה"כ על הניסיון שלי ושלי בלבד. כאמור, DHL פישלו איתי, ועשו עבודה גרועה פי כמה מזו שאתה מתאר:
ואגב, לא זוכרת אם כתבתי שם בהמשך, אבל הפרטים על המדבקות היו נכונים (כלומר שם העיר הופיע נכון, שעת החלוקה הייתה נכונה...) ופשוט השליחים שלהם פישלו פעם אחר פעם, סאגה שלמה שכולה פיאסקו אחד גדול.
בעקבות התלונה ההיא יצר איתי קשר (פרטי) מנהל ב-DHL והציע לי פיצוי להזמנה הבאה, אבל הבהרתי לו שאני לא מעוניינת (וגם לא הייתה כזאת, מאז ועד היום).
 
אז אפשר לומר שדואר השליחים לא יותר טוב, אולי; אבל אני לא חושבת שהוא יותר גרוע, ומכיוון ששולחים לי מסרון ואני גם יודעת מה קורה ולא נוחתים עליי בהפתעה מוחלטת (ולא אכפת לי אם זה מטעם השירות של BUY2 או הדואר) לי אישית זה נוח יותר (נוסף על נוחות השימוש בשירות של BUY2USA כפי שכבר ציינתי). זו החוויה האישית שלי, זו המסקנה האישית שלי, וכל אחד ינהג כראות עיניו כמובן; אין לי כוונה לשכנע אף אחד להשתמש בשירות כזה ולא באחר, באמת לא אכפת לי.
º
גם אני מרוצה מאוד מ buy2usa. שירות מעולה.
23/12/14 14:46
15צפיות
BUY2USA לא רשומים בישראל, העסקה מתבצעת מול
23/12/14 16:12
71צפיות
חברה אמריקאית. בתקנון אתה מסכים שהסמכות השיפוטית תהיה בארה"ב.
MUSTOP מופעלת ע"י נטוויז'ן סחר בינלאומי ומנפיקים חשבוניות מס.
ההיתרון העיקרי של BUY2 הוא שבמידה והחבילה תיבדק ע"י המכס באופן פרטני, הם ישלמו את עלות הבדיקה.
 
בBUY2USA  אני משתמש למשלוח נעליים בלבד. נכוותי איתם לפני שנתיים, אני לא חושב שהשירות שלהם השתפר בצורה משמעותית.
 
עוד 2 אפשרויות:
1. Shipito
2. DealTas - לא השתמשתי בשירות שלהם
קניית ריהוט במרכז הישראלי לריהוט בראשל"צ
22/12/14 19:47
94צפיות
מי שמחפש חווית קניות לריהוט לבית .במרכז הישראלי לריהוט בקומה ג בחנות 311 יש חנות רהיטים שמשווקת פינות אוכל.
שם החנות אילנות פינות אוכל .חנות איכותית מבחר פינות אוכל בגדלים שונים .האיכות גבוהה והשירות מדהים .גם לאחר האספקה .
כדאי לראות ולקנות .אמינות ויושר 
טלפון :  035351885 
למה הצטרכת שירות אחרי האספקה?
22/12/14 21:13
59צפיות
הם נתנו לך מוצר פגום? ואם כן, מה כל כך טוב בהם? לא עדיף מישהו שנותן מוצר תקין?
|*| נפתח פורום קולות צפים |*|
22/12/14 16:48
4צפיות
|רמקול| בחירות 2015 מתקרבים בצעדי ענק, ואם אתם מתלבטים למי להצביע אז פורום קולות צפים הוא המקום בשבילכם!
אתם מוזמנים להיכנס כבר עכשיו לפורום, ולשתף אותנו בלבטים שלכם לגבי הבחירות הקרובות.

לכו תדעו, אולי תגבשו דעה כבר עכשיו :-)
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/forumpage.aspx?f...

|שמאל|בנוסף, אנחנו מזמינים אתכם לפורומים הבאים:

פורום בחירות 2015
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?f...

פורום מפלגת הליכוד
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/forumpage.aspx?f...

פורום מפלגת העבודה
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?f...

ואם עוד לא הכרתם..
|*|בלוג בחירות 2015 הרשמי של תפוז|*|
בבלוג כותבים פוליטיקאים מהמעלה הראשונה, פעילים פוליטיים והוגי דעות.

מוזמנים להתעדכן בכל מה שחם!
http://www.tapuz.co.il/blog/net/userblog.aspx?fold...
קניתי כובע ומעוניין להחליף...עד כמה ימים אפשר להחליף?
22/12/14 15:31
61צפיות
בחשבונית כתוב שביטול העסקה עד 2 ימים אבל בקשר להחלפה לא כתוב כלום.
 
חוק הגנת הצרכן
22/12/14 15:59
45צפיות
לפי חוק הגנת הצרכן, אכן, ניתן להחזיר מוצרי ביגוד ונעליים (שעלו יותר מ-50 ש״ח) עד שני ימי עסקים מיום הרכישה. החוק לא מטפל בהחלפת מוצרים, ולכן סביר להניח שהחלפת מוצר הינה סוג של החזרת מוצר וקבלת מוצר חלופי - היינו, כנראה ובעל העסק מחוייב על פי החוק גם כן לשני ימים עסקים מתאריך הרכישה עבור החלפת מוצר.
 
אני מקווה זה עוזר.
בהנחה שקנית בחנות פיזית, צריכים להיות מפורסמים בה תנאי....
22/12/14 16:09
43צפיות
... החלפה/החזרה.  תנאים אלה תקפים *מעבר* לבטול עסקה תוך יומיים (במקרה של ביגוד).  במידה ואין פרסום כזה אזי זכותך לבטל את העסקה ללא קנס.
הסכם התקשרות עם חברת סלולר
22/12/14 10:40
153צפיות
שלום
 
אתמול אישתי נכנסה למשווק של סלקום (דינמיקה סלולר) וקנתה שם מכשיר סלולר + עדכון פרטי חבילה
ולפני שמתנפלים עליי פה, אני יודע שלא קונים מכשיר אצל המפעילה, ואני בהחלט מסכים עם זה, על אחת כמה וכמה כשמדובר בדינמיקה, שיש לי נסיון רע איתם...
העסקה כנראה היתה טובה להם וגרועה לנו, אבל לא בוכים על חלב שנשפך. השאלה שלי היא - האם הם מחויבים עפ"י חוק לשלוח לי את פרטי העסקה.התקשרות במייל (ראיתי הודעה של גולש בשם 'מסטול בסטייל' בפורום סלולר (117), על כך שהוט מובייל סירבו לשלוח לו במייל וזו הפרה של תנאי הרשיון שלהם) ? והאם התשובה משתנה במקרה שמדובר במשווק של סלקום ולא בחברה עצמה ?
אני רוצה לפנות אליהם ולקבל לפחות את תנאי ההסכם במייל, למקרה הצורך, ורציתי לברר קודם האם הם מחויבים לכך בהתאם לתנאי הרשיון / עפ"י חוק ?
 
כל תגובה תתקבל בברכה
ויום טוב
אני חושב
22/12/14 11:14
98צפיות
שיש פרק זמן מסויים שניתן להחזיר את המכשיר במידה ולא נעשה בו שימוש
על התגובה, אבל
22/12/14 11:19
90צפיות
כבר נעשה שימוש במכשיר, ונושא החזרת המכשיר לא רלוונטי
השאלה שלי היא בקשר לחובת שליחת הסכם התקשרות במייל
אשמח אם תוכל להתייחס לכך, במידה ואתה יודע את התשובה
שוב
 
אתה אמור לקבל חוזה במקום
22/12/14 11:44
80צפיות
לא באימייל או בדאר
יש כבר פסקי דין על כך שלא תקין לא לתת את החוזה במקום
 
בעסקה של רכישת "קו" יש חובות חוקיות על המפעילה.
22/12/14 13:15
95צפיות
רכישת קו מחויבת בכך שאשתך תצא מהמקום עם חוזה שבו הדף הראשון הוא רכוז פרטים חשובים על מהות העסק (מוגדר ברשיונה של סלקום.
 
כתבת "עדכון פרטי חבילה" והרישיון לא בטוח שמייחס ל"עדכון", אבל עדין לדעתי היא היתה צריכה לקבל ביד את פרטי העסקה (בנושא הקו).
 
מכאן והלאה - תלוי מה את רוצים.
אתם לא עונים לשאלה
22/12/14 14:21
72צפיות
אני רוצה לדעת - האם חובה עליהם (עפ"י חוק/רשיון משרד התקשורת) לספק את הסכם ההתקשרות במייל ?
º
נענית על השאלה הזו
22/12/14 14:34
18צפיות
º
תקרא היטב את שכתב דני666 !!
22/12/14 15:00
22צפיות
הנה תשובה לשאלתך
22/12/14 20:37
54צפיות
מתוך אתר המועצה לצרכנות:
 
תלונה המתייחסת לאי מסירת חוזה התקשרות וחשבוניות
 
הצרכנית אביגיל טענה כי לא קבלה את חוזה ההתקשרות והחשבוניות. המועצה לצרכנות פנתה לחברה ובקשה לדעת מדוע לא מסרה החברה לצרכנית את חוזה ההתקשרות בניגוד למתחייב ברישיון החברה. החברה השיבה למועצה כי העניין טופל לשביעות רצונה של הצרכנית.
 
הרישיון קובע: על מפעיל הסלולר למסור למנוי הסכם התקשרות בכתב, כשבעמוד הראשון ריכוז של כל תנאי העסקה – השירותים והמוצרים שנרכשו, מחירם וכל התחייבות אחרת (להלן – עמוד פרטי העסקה). חובה להחתים את הצרכן על הסכם נייר ולמסור לו עותק ממנו מייד לאחר מכן. רק אז מותר להחתים את הלקוח בחתימה אלקטרונית על הסכם זהה לזה עליו חתם הלקוח. אם העסקה נעשתה במכר מרחוק, על חברת הסלולר למסור מסמך בכתב – טופס גילוי – המכיל את פרטי העסקה, מייד עם ביצוע העסקה.
 
טיפ: דרשו מחברת הסלולר את עמוד פרטי העסקה וטופס הגילוי, על מנת לוודא כי כל ההבטחות בעל פה מעוגנות בהסכם בכתב.
 
בנוסף, להלן רישיון חברת סלקום מאתר משרד התקשורת:
 
בעמ' 43 בסעיף 55.5 מפורט מה חייבת החברה לעשות כאשר ההתקשרות נעשתה עמך פנים מול פנים.
הפרת חוזה? רכישת ספה
22/12/14 10:25
184צפיות
רכשנו ספה מרשת של רהיטים ידועה בארץ (לא יודעת אם מותר לי לפרסם את שם הרשת...)
בחוזה הרכישה הם התחייבו ל 19 ימי אספקה והשבוע ככל הנראה הם יפרו את ההסכם ביום יומיים...
משיחה עם סוכן המכירות מהחנות שהספה נקנתה, אמר שהריהוט היה צריך להגיע לארץ בשבוע שעבר אבל חל עיכוב ורק ביום חמישי  25/12 זה יהיה פה,  וככל הנראה בשבוע הבא יצרו עימנו קשר לתיאום.
ביום חמישי 25/12 אלו יהיו 19 ימי עסקים (לא כולל שישי שבת כמובן) ואם הספה תגיע אלינו ביום ראשון יהיה איחור של יום אחד. האם זו הפרת חוזה?
מה אתה רוצה לעשות עם זה?
22/12/14 10:29
124צפיות
הפרת חוזה? - אולי (לא קראתי בדיוק מה כתוב בו, כולל כל האותיות הקטנות)
רק שלא מספיק גדולה כדי לאפשר ביטולו ולא חושב שימצא בית משפט שיפסוק לך פיצוי על כך
סקרן אותי לדעת
22/12/14 11:56
131צפיות
אם מדובר בהפרת חוזה.
אבל על יום או יומיים לא אלך לבית משפט.
מקווה שזה לא יתארך מעבר לזה ובמידה כן, אז אחשוב מה לעשות עם זה ואם כבר נראה לי יותר רלוונטי פיצוי כלשהו מהעסק ולא מבית משפט.
אבל שלא נגיע לזה...
º
ב"ה
22/12/14 12:59
25צפיות
ובוא נגיד שהעיכוב יהיה חודש. יודע מה ? 3 חודשים. איזה ...
22/12/14 13:02
101צפיות
... פיצוי נראה לך שתקבל [פרט אולי לבטול העסקה ללא קנס כמובן]?
 
יש קנסות בחוזה על אי עמידה בו ?  יש חוק שמזכה אותך בפיצו יאוטומטי על סמך איחור ?  לא.
 
לכל היותר פיצוי על נזק כספי אמיתי שנגרם לך עקב האיחור ואני בספק אם תוכל להוכיח כזה - גם באחור של 3 חודשים.
אם כבר *בואי נגיד ולא בוא...
22/12/14 13:18
66צפיות
לא קראת את האותיות הקטנות, ההודעה נרשמה בלשון נקבה
השאלה שלי הייתה אם מדובר בהפרת חוזה ולא מה אני הולכת להוציא מהם לאור זה
ושוב מקווה שלא להגיע (ב"ה כפי שקרמר הטכנאי רשם)
ואם יגיע נראה כבר מה לעשות...
 
º
הודעותייך לא בלשון נקבה... אפשר לדעת רק אם לוחצים על הכינוי
22/12/14 22:42
15צפיות
º
בהודעה הראשונה רשמתי "לא יודעת"... מספיק לא?
23/12/14 09:31
12צפיות
לא... (מניסיון). קל לפספס מילה אחת בתוך סוגריים
23/12/14 09:45
38צפיות
בפרט שהיא אפילו לא הייתה בהודעה שלה הוא הגיב. הרושם שקיבלתי מההודעה הראשונה היא של זוג, כי כתבת אותה בלשון רבים.
זאת הפרת חוזה
22/12/14 13:32
70צפיות
אבל לא הפרה מהותית
אין מה לעשות עם זה
 
אם יאחרו רק ביום אחד תגידו יפה תודה ושמחו בחלקכם
22/12/14 13:36
75צפיות
שאלה יהיו הצרות שלכם...
ברור שנשמח אנחנו בלי ספהההההה
22/12/14 13:43
84צפיות
גם אם יאחרו בשבוע נוסף
העיקר שיגיעו!!!

נראה לי שכמה מפה כבר ניגשו לבית משפט להגיש תביעה בשמי . שואלים כדי לדעת, ידע אף פעם לא מזיק, לא?!
כפי שכבר אמרו - תלוי באותיות הקטנות בחוזה
22/12/14 15:24
64צפיות
1. בכל מקרה עדיין לא נחשב להפרה משמעותית או כזו שבגינה ניתן לפסוק לכם פיצוי
2. שבוע שעבר הייתה שביתה איטלקית של המכס (אני מבין שהספה מייבוא) ושום סחורה לא שוחררה. כך שאם זו הסיבה גם היבואן לא "אשם"
תודה על העדכון של השביתה במכס
23/12/14 09:34
47צפיות
לא ידעתי שהייתה שביתה, יכול להיות שאכן קשור.
תודה
אופה לחם אוטומטי מורפי ריצארדס morphy richards זהירות. תקלות
21/12/14 23:52
314צפיות
ושרות גרוע.
בנובמבר 2013 קניתי אופה לחם אוטומטי - מורפי ריצ'ארדס.
שנתיים אחריות.
פעמיים לקחתי את האופה לתיקון והחזרתי. כשהחזרתי בפעם השנייה ראיתי שהתקלה לא תוקנה.
לדעתם היה עלי להביא את המכשיר למעבדתם.
המעבדה ברמלה - שריג. פתוחה בשעות העבודה וסגורה בימי שישי.
מאוד לא נח.
לבסוף, לאחר שאמרתי שאפרסם את יחסם באינטרנט נאותו לקחת את המכשיר
ולהחזירו. ושוב יש תקלה במכשיר שקיבלתי.
הפעם החברה מסרבת לקחת את המכשיר ולתקנו למרות
השעות הלא נוחות בהם המעבדה שלהם פועלת והעובדה שהתקלה היא בגין השרות
הקלוקל שלהם.
השרות של שריג מבטא יחס מזלזל בי כלקוחה.
 
אני יכול להסביר לך את זכויותיך ע"פ חוק
22/12/14 02:06
174צפיות
אבל ספק אם זה יעזור לך. החברה חייבת להחזיק תחנת שירות בתל אביב או בסמוך לה, ואם נקודת השירות מרוחקת, אתה רשאי גם לדרוש מהחנות שבה רכשת לדאוג להעביר את המוצר הלוך ושוב לנקודת השירות.
לצערי מה שאתה מתאר נפוץ מאוד בתחום מכשירי החשמל הקטנים (ולא רק בהם). שירות מנומנם, שעות פעילות מבישות, אי-תיקון תקלות. בקיצור - אין אחריות. הניסיון לקבל שירות מסתבר כיקר יותר משווי המוצר התקול.
בא לך לתבוע? לך תתבע. לא בא לך? תבלע את הצפרדע, ולך תקנה לחם ב"לחמים"...
אם תרצי לתבוע, את יכולה בשלב זה לדרוש ביטול עסקה ...
22/12/14 05:51
140צפיות
... וגם החזר הוצאות שנגרמו לך.
º
תודה.
22/12/14 08:42
28צפיות
מאחל לה שאתה צודק
23/12/14 19:45
39צפיות
אבל אני אישית נפלתי על שופטת שאמרה במקרה דומה "איך אתה יכול לדרוש ביטול עסקה? הרי כבר חלפה שנה שלמה וכבר השתמשת במוצר!".
ואת זה אמרה שופטת בישראל, לא פקידה של נטוויז'ן או מורפי...
 
בקיצור - אני מסכים איתך לחלוטין, אבל בבית משפט הכל שאלה של מזל.
º
גם מזל, וגם שמוש בחוק המתאים וגם הוכחה שהשנה לא בוזבזה לריק
23/12/14 20:04
16צפיות
º
אצלנו עובד תקין, לאור הסיפור נקווה שלא יתקלקל...
22/12/14 10:55
56צפיות
התייחסתי לאופה האוטומטי. היקר יותר.
22/12/14 13:13
113צפיות
להבהיר:
הבאתי להם למעבדה את המכשיר והם החזירו לי את המכשיר
עם תקלות. לא אמורה להיגרם לי טרחה על רשלנות שלהם.
רשלנות כפולה.
לא יודעת למה הכוונה ב"אוטומטי"... כולם אוטומטיים, זה הרעיון
22/12/14 13:35
100צפיות
אין צורך בהבהרה, ברור מאליו שהשירות שקיבלת לקוי עד מאוד (לכן אני מקווה שלא נזדקק לו...).
היה לי גם את הדגם היקר ממתכת וגם את הזול מפלסטיק לבן
23/12/14 20:23
43צפיות
הדגם היקר עשה בעיות אחרי 8 חודשים, הם תיקנו אותו לשביעות רצוני. החזיק מעמד אחר כך עוד כ 4 שנים והתקלקל. פירקתי אות בניסיון לתקן והתרשמתי לרעה מאיכות ההרכבה והחומרים. בסוף הוא נזרק לפח.
קניתי את הדגם הזול מפלסטיק לבן - אני מתרשם יותר מהאיכות שלו והוא עובד כבר יותר מ 4 שנים ללא כל תקלה.
אין ספק שהנגישות של המעבדה שלהם בעייתית מאד, בדיוק כמו שתיארת. לפחות אפשר למצא חנייה ואין פקקים בדרך לשם.
 
אצלי התקלקל ותיקנתי לבד עד שהלך המיסב וזרקתי את המכשיר
23/12/14 22:24
29צפיות
משהו כמו 5 שנים - לחם פעם בשבוע/שבועיים
º
דווקא על רכיב זול כמו מיסב זרקת?
24/12/14 08:23
12צפיות
כל הבסיס כבר התפורר. כנראה החום לא עושה לו טוב
24/12/14 08:35
25צפיות
רצועה נקרעה וקניתי אחרת. אחה"כ הלך המיסב - שעשוי אוקולון ונשחק. גרם לאקסצנטריות. מיסב חדש עלה סכום של 100 ש"ח +- ופשוט החלטתי שלא שווה את המאמץ.
יתכן ואם הייתי מחפש מיסב תואם במקום אחר הייתי חושב אחרת.
מזכירה לי נשכחות
22/12/14 18:41
143צפיות
על קומקום לפני שנים רבות 10 לפחות  לא זוכרת מה הייה בדיוק אבל נראה לי משהו דומה עם אותו ספק.
בשורה תחתונה פניתי למועצה לצרכנות והם דאגו שיביאו לי מוצר חדש.
מה שאני זוכרת בודאוות שדברתי עם ש"ל של הספק ואמרתי שאפנה שאלה אותי האם אני מאיימת ?
בסופו של דבר קבלתי מוצר חדש אך עם האחריות של המוצר הראשוני.
נסי אין לך מה להפסיד.
אוטומטי הכוונה למיכל של תוספות-קצח, למשל, שנפתח מעצמו בזמן
23/12/14 00:03
82צפיות
המתאים והתכולה שלו נכנסת לעיסת הבצק.
º
ואללה, לא מכירה (ושונאת קצח )
23/12/14 09:47
25צפיות
תודה. צודקת. אפנה למועצה לצרכנות. ב.נ.
23/12/14 00:07
51צפיות
בהיבט הטכני מוצר פשוט וניתן לתיקון
22/12/14 22:25
97צפיות
נהניתי ממנו כ- 5 שנים. עד שהתקלקל ובירור העלה שהתיקון (מיסב) יעלה סכום לא פרופורציונאלי למכשיר חדש (300 ש"ח).
המכשיר האוטומטי עלה לי 1150 ש"ח.
23/12/14 00:06
73צפיות
סתם זרקתי כסף
º
טוב לדעת. בדיוק חשבתי לקנות שואב אבק שלהם...
23/12/14 14:46
27צפיות
אוזניות לgaming
21/12/14 21:38
62צפיות
שלום לכולם וחג שמח,
שואלת בשביל חבר - היו לו בשנה וחצי האחרונות אוזניות מסוג steelseries siberia v2 ששבקו חיים.
אפשר המלצה לאוזניות באותו סדר גודל של איכות שמע, אבל שישרדו לאורך זמן רב מאשר שנתיים?
 
מוכן לשלם עד 500-600 ש"ח.
 
תודה רבה מראש!
נסי לשאול בפורומים מתמחים
22/12/14 02:08
29צפיות
אולי אודיו או גיימרים, אין לי מושג...
בכל מקרה, הערה שיש להדגיש: גם ברכישת מוצרי פרימיום ממותגים מפונפנים - קשה מאוד להבטיח היום שמוצר ישרוד שנתיים. רוב המוצרים כן מחזיקים יותר מזה, אבל זה עניין של מזל. לא של מותג ולא של השקעה כספית, לצערי.
קלסר גדול במיוחד
21/12/14 20:57
161צפיות
אהלן, 
אני מחפשת קלסר גדול יותר מהרגיל, מצאתי שיש בארה"ב בשפע
ורציתי לדעת אם מישהו ראה בארץ או מכיר מקום שיש כאלה, 
תודה!
נסי ב"קלסריקה" בקיבוץ עין השלושה
22/12/14 13:19
68צפיות
º
אין להם
22/12/14 15:43
15צפיות
מה זה גדול? ברוחב (עובי)? או בגודל הדפים היכולים להיכנס אליו
22/12/14 15:01
49צפיות
בארה"ב יש מידות שונות לקלסרים וגם חירור שונה (3 חורים) במקרים רבים.
הכוונה שאפשר להכניס יותר דפים
22/12/14 15:44
71צפיות
בארץ מקובל לקרוא לקלסר גדול "גב 8 ס"מ"
אני מחפשת יותר לפחות 10 ס"מ, ואפילו 12.
בארה"ב יש 4" , 5" , 6" ... הייתי רוצה 4 או 5 אינץ'.
לא מפריע לי 3 טבעות, יש מחורר לזה...
רק שיהיה גדול במיוחד!
בכל משרד יש כאלה, נראה לי
22/12/14 16:06
63צפיות
אם הבנתי אותך נכון + הסתובבתי כל התיכון עם קלסר כזה, ע"ע השיטה האמריקאית שבה כל המחברות הן בקלסר אחד. יש כאלה עם שתי טבעות ויש כאלה עם שלוש טבעות, הם נפתחים עם וו סגירה ופתיחה. ראיתי כאלו בחנויות שמוכרות ספרי לימוד וכלי כתיבה. 
º
אין בארץ. גב 8 הכי רחב (אלא אם יש מישהו שמייבא ואני לא מכיר)
22/12/14 17:18
15צפיות
אולי בחנות...
22/12/14 16:38
63צפיות
 
 
ב.
 
º
האם אתם עובדים עליי?
21/12/14 20:31
183צפיות
º
תלוי. האם אתה שולחן העבודה שלי?
21/12/14 20:35
57צפיות
º
חחחח
21/12/14 21:08
33צפיות
º
כן
21/12/14 21:52
24צפיות
ההודעות ההזויות הללו הן באשמת תפוז ולא באשמת "כותב אורחXXX"
22/12/14 00:44
150צפיות
עושה הבנאדם חיפוש בגוגל ומשם מגיע לפורום בתפוז.
קורא (או לא) ורוצה לצאת והופ קופץ על מסכו חלון שבו כתוב כך:
לא מצאת את מה שחפשת?
באפשרותך לשאול את המומחים של פורום צרכנות
ולקבל תשובה בדיוק לשאלה שמעניינת אותך:
אז מה הפלא שאנשים שאינם מכירים את הפורומים של תפוז שואלים שאלות שנראות הזויות ליושבי הפורום (או בטוחים שעובדים עליהם)?.
כבר העברתי לתפוז כמה דוגמאות כאלה
22/12/14 02:01
121צפיות
את מוזמנת לפנות גם את לפורום המשוב או בכל דרך אחרת.
בינתיים, לא נשאר לנו אלא להשתעשע בהטעיה הזו.
כאשר מישהו מפרסם פרטים אישיים כמו טלפון וכו' בלי להבין מה הוא עושה - אני מוחק. סתם הודעות - שיישאר, למי אכפת...
אני הבנתי שאתה, כמנהל יכול לפנות להנהלת הפורומים ולבקש חסימת
22/12/14 02:21
103צפיות
האפשרות הזו בפורום הזה.
ראיתי שרשור בעניין הזה בפורום תמיכה של תפוז. משם הבנתי איך מגיעים האורחים הללו.
º
המלצות על LG 849 מקרר! דחוף!
21/12/14 20:29
88צפיות
אני בדרך (עוד שבועיים) לצפון תאילנד לחופש ובעיקר לקנות רהיטי
21/12/14 17:41
142צפיות
מתכנן לקנות  בצפון תאילנד במפעלים של צאן מאי
 כמה פרטי ריהוט  לבית שלי.
שולחן סלוני ושידת כלים גדולה ואולי עוד כמה דברים קטנים.
בקיצור - מה אני צריך לדעת על הליך הקניה?
הם שולחים לי ואז מה?
יש עוד מיסים?
למי?
למה?
זה מסובך?
 
נקודת התחלה
21/12/14 18:04
128צפיות
  1. כמובן שחובה על השולח, בחו"ל, להוסיף טפסי מכס מתאימים.
  2. אולי ב http://www.tapuz.co.il/forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1748&MessageId=177338000 תקבל נקודת התחלה מעט, אבל רק מעט, טובה יותר, החל מהרגע שהסחורה הגיעה לארץ.
מה שאני יכול רק לייעץ לך
21/12/14 21:33
96צפיות
זה לבדוק את הרהיטים ב PHRAE. לא מאוד רחוק מצ'אנג מאי. דברים מעניינים יותר, איכותיים יותר
וכנראה גם זולים יותר. תאילנדים שמבינים נוסעים מאות ק"מ כדי לקנות שם.
לא בטוח שהם ערוכים למשלוח לחו"ל, יתכן שתצטרך לדאוג לזה בעצמך.
נמאס לי להיות שבוי של תמי 4
21/12/14 17:09
201צפיות
ההצעה שלהם היא בסביבות 630-660(לא זוכר במדוייק) לשנה עבור 2 סננים ונורה+ביטוח למכשיר,מה דעתכם על סנן שיושב על השיבר הראשי?האם הוא תחליף טוב?יש המלצות למוצר טוב ואמין שעושה את העבודה בצורה מיטבית ולא מצריך התעסקות יקרה ומסובכת של תחזוקה.(נתנו לי הצעת מחיר של סנן כזה שעולה 700 שקל ומצריך פעם בשנה פתיחה והחלפת כדוריות של חברה בשם הדס פתרונות מים) תודה לממליצים ולמאירים
ועוד שאלה
21/12/14 17:11
92צפיות
האם יש באמת הבדלים בין הסננים הללו או שכולם אותו דבר?אני רוצה לחסוך אבל חשוב לי לקבל מוצר טוב ואמין ובעיקר-לא חתונה קטולית עם החברה במיוחד לאחר הגירושין מתמי 4
ועוד שאלה
21/12/14 17:12
49צפיות
האם יש באמת הבדלים בין הסננים הללו או שכולם אותו דבר?אני רוצה לחסוך אבל חשוב לי לקבל מוצר טוב ואמין ובעיקר-לא חתונה קטולית עם החברה במיוחד לאחר הגירושין מתמי 4
כמה הארות והצעות
22/12/14 08:43
112צפיות
ראשונה ועיקרית
אין צורך לא בתמי 4 ולא בשום מערכת אחרת, גם לא במים מינראליים, ביזבוז כסף מוחלט, איכות המי שתיה בישראל מצויינת ואין צורך לכלום ואם בתינוקות עסקינן הרי יש המלצה מפורשת של משרד הבריאות להרתיח גם את מי התמי 4 וגם את המינארליים וגם את המקורות כולם באותה דרישה.
לעניין הסננים -
ניתן להרכיב על הראשי (מומלץ ) סנן מיקרוני פשוט להסרת חלקיקים מהמים בעיקר לשמירה על הברזים השונים בבית, ברזי מיקסר רגישים לחול ושאר חלקיקים וכנ"ל דוד החימום.
טעם המים בתמי 4 מושפע מסנן פחם אותו יש להתקין הכי קרוב ליציאת המים בגלל שהוא מסיר את הכלור ומייצר מים רגישים מאוד לזיהומים ביולוגיים ולכן ב תמי4 מרכיבים אחריו מנורת UV שתפקידה להשמיד מיקרו אורגניזמים שמיתפתחים במיפ מחוסרי כלור.
יש בחנויות מערכת של סננים סטנדרטיים שמחיר החלפתם זול והם זמינים כך שאין חתונה קתולית עם ייצרן ואז מקובל להרכיב ברז מים נוסף בשייש ליד הכיור שרק הוא מזרים מים שעברו בסנן המיקרוני וסנן הפחם ומומלץ מרחק מינימום כמו שהוסבר ואת המים שהיו בצינור תמיד להזרים לכיור בהתחלה כך שלשימוש יגיעו מים טריים כל פעם.
 
רק להזכיר שלדעתי ולדעת המומחים שלא  מפרסמים בתשלום מוצר זה או אחר - אין צורך בשום תמי 4 או דומה לו וגם לא מים מינראליים.
לרוויה
 
º
22/12/14 14:28
8צפיות
ובקשר לסנן דירתי
22/12/14 10:26
92צפיות
משהו מהסוג שחברת הדס מוכרת.
מיצרים את המתקנים האלה בקיבוץ עמיעד, מתקינים אותם לפני הכניסה לבית, הם לא עושים את העבודה שתמי 4 עושה, ראשית המסנן שלהם פחות עדין, שנית הצנרת הביתית שנמצאת אחריהם עלולה "לייצר" לכלוך. מכניסים לתוכם אבני סיליפוס (הכדוריות המדוברות)המשנות הרכב חמרים במים כך שלא נוצרים משקעי אבנית, דבר הנותן מראה נאה יותר לקומקום החשמלי ומאריך חיי דוד השמש, מכונת הכביסה ומדיח הכלים וכן מפחית בלאי וסתימת הצנרת (בפרט במקומות שיש הברגות)
מנסיון אישי - זה טוב (אם במקום מגורייך יש אספקת מים מוטפלים זה פחות מועיל כי במים המותפלים האבנית זניחה)
בגדול אני מסכים עם מה שנאמר
24/12/14 20:03
7צפיות
אבל לאישתי היה חשוב שיהיה לנו מתקן מים מסוננים אז עשינו את הפיור סודה של מי עדן ואני מודה שכשמתרגלים לזה אז כבר קשה לחזור אחורה. כמובן שזה לא חובה, אבל עם האישה לא מתווכחים
בחזרה לפורום
האזור שלי בפורום